2012.03.30. 07:28
Gyurcsány, Orbán, Mercedes
Bár a tolvaj Schmitt lassan távozik, Károlyit pedig Horthy és Rákosi után Orbán is emigráltatta, történt még egy fontos dolog Magyarországron. Átadták a kecskeméti Mercedes-gyárat.
A gúny és szánalom tárgyává lett köztársasági elnök megbízója elégedetten nézett körbe, méltatta a magyar járműgyártást. Mint politikai bunkónak, még véletlenül sem jutott eszébe, hogy kiejtse annak az embernek a nevét, aki miniszterelnökként ezt a beruházást Magyarországra hozta. Azt a beruházást, amely az elemzők szerint gyakorlatilag egyedüli reményt nyújt arra, hogy talán nem fordul recesszióba a magyar gazdaság 2012-ben.
Azt a miniszterelnököt Gyurcsány Ferencnek hívták. Románia volt a német befektetők másik célpontja. Végül hosszas, nagyrészt titokban tartott tárgyalássorozat után Magyarország győzött. Az akkori magyar kormányfő többször egyeztetett a gyár tulajdonosaival, a tartományi miniszterelnökkel és Merkel kancellárral.
Orbán tehát nem mondta ki Gyurcsány nevét, de mi jó, ha nem feledjük, mi történt 2008-ban, amikor állítólag romokban volt az ország és minden pillanat maga volt a nemzethalál.
Amúgy tanulságos volt az MSZP tegnapi reakciója is. Addig még rendben lennénk, hogy nagyobb szerénységre intik a Mercedes-gyár kapcsán Orbánt, de csak addig terjedt bennük a tisztesség, hogy az MSZP-kormány időszakát éltessék. Gyurcsány nevét a közleményükbe ők sem bírták leírni. Bunkóság 2.
Értem én, hogy amikor Mesterházy és Szanyi vállvetve azzal kampányol a kongresszus előtt, hogyan tagadják meg a Gyurcsány-korszakot, nem vette volna ki jól magát, hogy kibökjék a döntéskori miniszterelnök, egyúttal volt pártelnökük nevét. Sebaj, lényeg az, hogy Hagyó Miklós brigádja összeállt Mesterházy mögé.
Lám, a két párt tetején összenő, ami összetartozik.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Tizenöt oldal 2012.03.30. 15:41:58
Trackback: Beindult a Mercedes-gyár 2012.03.30. 12:23:38
Trackback: Mit jelent az, hogy a köztársasági elnök sérthetetlen? 2012.03.30. 12:18:59
Trackback: Gyurcsány, Orbán, Mercedes 2012.03.30. 10:51:01
Trackback: A bukott elnök 2012.03.30. 09:44:58
Trackback: Ki mit mondott az ország legkétesebb hírű doktorijáról? 2012.03.30. 09:18:43
Trackback: Ki mit mondott az ország legkétesebb hírű doktorijáról? 2012.03.30. 09:18:43
Trackback: Irány az okmányiroda 2012.03.30. 09:18:21
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
genyamagyar 2012.03.30. 10:16:59
Persze!
Választottatok egy olyan K.E-t, aki írni sem tud. Szerintem ez nagyon vicces! :-)))))
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.03.30. 10:19:30
Én meg veled értek egyet. :) Azzal a kis kiegészítéssel, hogy azért egyetlen kormány sem említette meg nálunk, hogy ezt a beruházást még az előző kormány indította. Nem tudom, hogy az EU más országaiban ez hogy szokott lenni.
Egyébként én a Mercedesz gyár vezetői helyében meghívtam volna azokat, akik sokat tettek ezért.
barli 2012.03.30. 10:21:17
Palival most speciel igazatok van. Örüljetek. Bár gondolom, ti most arra vártok, hogy összeomoljon a zorbáni diktatúra. Ajánlom, hogy élvezzértek ki a percet, örüljetek annak, amit kaptok.
komplikato 2012.03.30. 10:23:37
2012.03.30. 10:24:06
joszip 2012.03.30. 10:24:30
Nem tudom, azt tudom, hogy a régióban mindenhol alacsony, mehettek volna SK-ba vagy RO-ba, de ide jöttek, és ez jó. Örülni megengedett, de nem kell az összes korábbi szereplő seggét kinyalni, csak mert nem kúrta el.
hosszupuska 2012.03.30. 10:25:38
És az orbáni reakció, drága Hofi után szabadon : már megint cigánykodás !
joszip 2012.03.30. 10:26:29
Szoktak egyedi megállapodásokat kötni, éppen ezért, bár nem tudom, ezek mennyire titkosak. Valószínűleg nem is magát a járulékokat érinti, hanem az azokat kompenzálandó adókedvezményeket.
komplikato 2012.03.30. 10:29:28
Vincenzo90 2012.03.30. 10:32:02
joszip 2012.03.30. 10:36:04
nova76 2012.03.30. 10:36:05
nova76 2012.03.30. 10:38:40
Aha. Mert az úgy szokott lenni. Ezt is értem én, csak tudod...
becike4 2012.03.30. 10:42:40
Alf (törölt) 2012.03.30. 10:47:12
SEMMI
de
SEMMI
mást nem csinál.
Nem részesülünk sem a tudásból, sem a cég profitjából, sem az eladott mercedesek utáni adókból, de az égvilágon semmiből.
A magyar gazdaság számára ez egy gyakorlatilag elenyésző bevétel, melyet brutális adókedvezményekkel, sumákban eladott telkekkel idecsábítottunk.
Kb 25. perctől:
www.youtube.com/watch?v=vEp6_3VxXH4
Alf (törölt) 2012.03.30. 10:48:59
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2012.03.30. 10:56:58
Pusztuljon a fergese.
lobster thermidor 2012.03.30. 10:57:20
Az pedig az igazi álszentség netovábbja, hogy a Mercedes gyármegnyitóján pöffeszkedik, hiszen a Fidesz támogatásával a már megkötött szerződésekkel rendelkező beruházás alól akarták kiperelni a földterületeket 2009-ben.
A Kárpátok Ostora 2012.03.30. 10:58:31
hipokrita 2012.03.30. 10:58:47
Ahová jutott az ország, az nem az MSZP vagy a Fidesz sara, nem "elmúltnyolcév", hanem leginkább az összes elmúlt évtized hibás és korrupt politizálása eredménye.
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.03.30. 11:05:23
SvenH. (törölt) 2012.03.30. 11:06:27
attol a sok zsozsotol / fejlettsegtol amit a mocskos multik letrehoznak...
en orulnek neki, de te is orulnel 50e -s munkabernek vagy 20e -s segiiilyekenek?
Alf (törölt) 2012.03.30. 11:07:40
30. prectől
Alf (törölt) 2012.03.30. 11:08:34
Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.03.30. 11:11:08
"Lám, a két párt tetején összenő, ami összetartozik."
Ez viszont nettó baromság és a ló túlsó oldala.
fetyisob 2012.03.30. 11:12:31
Marcangoló Korelnök 2012.03.30. 11:12:59
Az a szomorú válaszom született erre a kínzó kérdésre, hogy távolról sem.
Hogy "hazaáruló" volt-e Károlyi, még csak nem is érintem. Az efféle vádak pont olyan szilárd talapzaton nyugszanak, mint hogy X náci, Y pedig antiszemita.
Károlyi Mihály harcostársa, Jászi Oszkár hozzá hasonló fantaszta volt gyakorló politikusként, azonban agykapacitása (stílusa, tudása) felülmúlta Károlyi Mihályét. Ő úgy vette észre, Károlyi az "orosz hit" apologétájává vált, "bolsevikké", a sztálini Szovjetunió elvakult propagátorává. Ezt nemcsak magánleveleiben fejtette ki, hanem nyilvánosan publikált írásaiban is.
Károlyi a Rajk-perig Rákosi hűséges kiszolgálója volt, Rákosinak megköszönte szépen Kovács Béla képviselő elhurcolását a Szovjetunióba.
Számomra Károlyi nem idol, szobrához nem fogok Siófokba zarándokolni.
Cantona 007 2012.03.30. 11:13:36
bruhahahahihihi 2012.03.30. 11:13:43
Az elnöki székből álljon most már fel,
Lopott dolgozata csalásként kiált,
Kukába dobhatja már a doktoriját!
Orbán magának egy Paprika Jancsit faragott,
A kormány minden hülyesége általa aláíródott,
de már Palkó parazitaként meresztheti a seggét
Aki továbbra is a közpénzen " tengetheti" életét.
Jöhet a suttyó akinek az orra alatt van a "súroló kefe",
Hozzá képest a Palkó csak egy gerinctelen vén kecske,
Bunkón játszotta a Parlamenti házmestert,
de titokban Palkó helyéért esdekelt.
Nagy választék nincs a Fideszben,
Mind gerinctelen , hazug úgy egészben.
Rohad a narancs és a gonosz törpe,
Az egész Fidesz pofája be lesz törve!
Marcangoló Korelnök 2012.03.30. 11:14:53
jocóka 2012.03.30. 11:15:12
mellesleg a merci gyár építésével nem magyar munkások és építőipari cégeknek adtak munkát?
mellesleg a merci ingen jelentős beszállításokat is eszközölni fog a gyártáshoz MAGYAR cégektől.
és végül: kapnak adókedvezményt, sőt, lehet, hogy egy darabig egyáltalán nem kell iparűzésit fizetniük (ezt nem tudom), de ha nem lenne a gyár, akkor a helyén lévő pusztából mennyi iparűzési adóbevétele lenne az államnak? ja, hogy semmi?
na ezek után gondold át még egyszer, hogy semmit sem ad nekünk a gyár...
Alf (törölt) 2012.03.30. 11:17:12
jocóka 2012.03.30. 11:18:58
egyenlítő 2012.03.30. 11:19:32
Vegyünk fel vagy ötmilliárd Euró hitelt, építsünk egy mozdonygyárat, találjuk ki a mozdonyt meg a technológiát. Ez eddig óriási üzlet lenne sokaknak, nem utolsó sorban azoknak a megbízható, rendes hazafiaknak, akik ebben vezető állást kapnának.
Azután próbáljuk eladni azt az ezer mozdonyt évente, meg közben törleszteni a hitelt.
Alf (törölt) 2012.03.30. 11:19:47
- A MB 2800 munkahelyet teremt.
- Munkahelyenként kap az államtól 9 millió ft támogatást.
- Nem rendel semmit magyar beszállítóktól.
- Nem kell iparűzési adót fizessen.
de megintcsak. NÉZD MEG A VIDEÓT.
Alf (törölt) 2012.03.30. 11:22:08
"a késztermékről piacáról való lemondás, ami a magyar gazdaság gazdaságpolitika elmúlt húsz évének az egyik jellegzetessége és a visszavonulás az alap- és félkész termékek, illetve az összeszerelés világába, súlyos hiba. A nagyobb hozzáadott értéket előállító, késztermékeket gyártó és készítő mezőgazdaság, de akármilyen területről beszélünk, abban van valódi jövő. "
joszip 2012.03.30. 11:24:47
Vegyen fel az öreganyád! Ahhoz, hogy megérje gyártani, előre le kell szerződni a vevőkkel, ennek meg nincs realitása/nincs rá szándék.
Marcangoló Korelnök 2012.03.30. 11:25:32
Alf (törölt) 2012.03.30. 11:26:20
Csak mondom, hogy nem is olyan régen Magyarország volt a világ második legnagyobb autóbuszgyártója.
Fel tudod ezt fogni?
Sok dolog megváltozott, de legfőképp a kishitűség, és a külföldi "befektetők" vallásos tisztelete az, ami a béka segge alá nyomja az országot.
genyamagyar 2012.03.30. 11:27:47
Persze mind hülyék....
egyenlítő 2012.03.30. 11:31:26
Esetleg jöjjön mégis a Mercedes?
Pillanatnyilag sem tőkénk, sem tudásunk, sem kapcsolatunk nincs ahhoz, hogy saját erőből nagyberuházásokba kezdjünk. Ami van, azt oktatásba és innovációba kell fektetni, egyrészt, hogy legyen belőlük valami húsz év múlva, másrészt, hogy addig is a jobban fizető iparágak települjenek ide.
egyenlítő 2012.03.30. 11:35:28
Az újjáépítés is két évtizedet és sok-sok pénzt igényelne.
ob.szerver 2012.03.30. 11:39:57
"A Mercedes kihelyezi hozzánk gyártását, beszennyezi a környezetet és kreál kb 1000 bérmunkahelyet."
A gyárnak köszönhetően 3000 ember kap munkát. Magyarországi viszonylatban jól fizető, bejelentett, high-tech munkahelyet, ahol sok most kezdő munkavállaló a nyugdíjig dolgozhat majd. Ehhez csatlakozik és csatlakozni fog egy beszállítói hálózat, 10 ezres új munkahelyszámmal. A multiplikátorhatás következtében ez több tízezer új munkahelyet fog teremteni a gazdaság minden szférájában.
Az alternatíva az amit Orbán kínál. Egy évben 3 hónap patakmedertakarítás 47e Ft-ért. Csakhogy statisztikailag el lehessen fedni azt a pusztítást, és munkahelyek elvesztését amit az orbánrezsim dilettantizmusa és ámokfutása okoz a gazdaságban.
bruhahahahihihi 2012.03.30. 11:43:49
Az elnöki székből álljon most már fel,
Lopott dolgozata csalásként kiált,
Kukába dobhatja már a doktoriját!
Orbán magának egy Paprika Jancsit faragott,
A kormány minden hülyesége általa aláíródott,
de már Palkó parazitaként meresztheti a seggét
Aki továbbra is a közpénzen " tengetheti" életét.
Jöhet a suttyó akinek az orra alatt van a "súroló kefe",
Hozzá képest a Palkó csak egy gerinctelen vén kecske,
Bunkón játszotta a Parlamenti házmestert,
de titokban Palkó helyéért esdekelt.
Nagy választék nincs a Fideszben,
Mind gerinctelen , hazug úgy egészben.
Rohad a narancs és a gonosz törpe,
Az egész Fidesz pofája be lesz törve!
SvenH. (törölt) 2012.03.30. 11:55:15
most talalkoztam haverkaval a kozlekkarrol hat a bosnal dolgozik... raadasul elegge jo fizukaval amit a masik haver aki epitesz nem mondhatna el magarol...
de azert mocskos multik takaroggyanak haza.... ez az Alf gyermek egy debil...
SvenH. (törölt) 2012.03.30. 11:57:33
nem mintha a karvalytokenek ne lennenek ilyen unokaoccsei, de az a sajat penzevel teszi es csak a sajat unokaoccsevel es nem ey nimand 100adrangu beosztott hulyegyerek rokonsagaval
Pekkarin 2012.03.30. 11:59:52
SvenH. (törölt) 2012.03.30. 12:05:31
daimler, kulfoldrol hoz be alkatreszt...
www.autostat.hu/jo-tudni-rola/2639-nagy-autoipari-beszallitok-iv.html
a fold a viz az eghajlat ott van, ja persze en is mondtam hogy MULTIKAT kellene a mezogazdasagba is behivni :))) na ebben latod egyetertunk!!!
peti6 2012.03.30. 12:09:19
Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2012.03.30. 12:15:51
Már százszor megfogadtam, hogy ignorálom a gecziblogot, de valahogy mindig késztetést érzek arra, hogy megismerjem a seggnyalás legújabb mélységeit, aztán persze menetrendszerűen elönt az ideg attól, amit itt olvasok.
Egyébként Gyurcsány és Kóka hányszor mondta ki annak az embernek a nevét, aki előkészítette az általauk átadott autópálya építését? (Az még egy dolog lett volna, ha csak nem mondják ki... De ehelyett dübörgött a "Fidesz 7 kilométer autópályát épített" kampány. Hát menjetek már ti el a jó kurva anyátokba!)
Alf (törölt) 2012.03.30. 12:23:37
Debilezik az okosok itt Róna Pétert, a Bank Of England egykori második emberét, a New Yorki Schroeders Bank Volt vezérigazgatóját, a Nabi Buszgyártó egyik alapítóját, aki világosan látja, hogy nem az a megoldás, ha fejlett országok bérmunkásai leszünk, mert abból sehova nem vezet az út.
Menjetek a Tecsóba vásárolni.
Sok itt a szervilis paraszt.
pandacsökiboborján 2012.03.30. 12:25:08
egyenlítő 2012.03.30. 12:28:04
nemecsek ernő áruló 2012.03.30. 12:32:27
oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.03.30. 12:34:06
:)
ha a zorban nem epitett egy kilometer autopalyat sem,ahogy itt hazudjatok,akkor aruljatok mar el csibeim,hogy vitez uvegszemu keller elvtarsatok milyen kensavat keresett vert hugyozva a "zorban altal epitett autopalyakban"???
mert ugye 2002-tol ez volt a mantra...
tessek visszakocogni a parthazba uj utasitasokert,ez bebukott...
eMJe 2012.03.30. 12:38:19
amúgy meg tök mindegy, a két legnagyobb mszmp-s utódpártot el kellene takarítani, mert egy alom, látszik is. aztán ha a kicsik nem kapcsolnak és nem vetik ki magukból ezeket az emberszabásúakat, akkor ott is takarítani.
29 Palms 2012.03.30. 12:44:31
"Ügye itt egy tárgyalásról beszél a postoló, ami még Gyurcsány alatt befejeződött. Nem rótt semmilyen költséget a következő kabinetre, hanem éppen ellenkezőleg, a jelenlegi kormány profitál belőle."
Ez így nem teljesen igaz. A Mercedes támogatást kap minden munkahely után, kapnak ezen felül képzési támogatást meg pénzt. Tehát 2008-ban eldöntötték, mostanra összeállt a dolog, lehet fizetni a Mercedesnek. De amúgy nincs ezzel semmi gond, ez gyakorlatilag egy hosszú távú befektetés a mindenkori magyar kormány részéről, aminek 4 év múlva kellene megtérülnie az előzetes számítások szerint. Profitálni majd a következő kormány fog belőle, a mostani kormány csak kifizeti amit az előző aláírt. Igazából ennek így kellene működnie normális célkitűzéseknél, hogy amit az egyik kormány elkezd, azt a másik továbbviszi, és tessék, van hasznos, kézzelfogható eredmény. Köszi mindenkinek.
Nagyon kár volt ezért a posztért, esély sincs a normális hozzáállásra, konstruktív gondolkodásra, amíg ilyen írások kapnak széleskörű publicitást.
peti6 2012.03.30. 12:47:55
talán ha levezetnéd, hogy jön ez ki neked......
mert ha nem megy te az 1/3 húlyéi között vagy.....
lanyi 2012.03.30. 12:52:40
Bizony bizony, sok sok ezer ember köszönheti most sorsa jobbra fordulását Gyurcsány Ferenc miniszterelnök Úrnak.
Mondjuk és lassan hupililát hányok ettől az Orbántól.Ott jópofizott a megnyitón, de mióta sajnálatosan ő a miniszterelnök egy forint működőtőke sem jött az országba.A tragédia, hogy nem is fog amig ez a senkiházi a hatalom bitorlója.Vicces volt mikor orbán kiment Németországba segget nyalni, de neki már felesleges, ismerik.
pandacsökiboborján 2012.03.30. 12:52:50
pandacsökiboborján 2012.03.30. 12:54:49
Qrvára elég volt már mindkét hazug,korrupt oldalból.
balambher 2012.03.30. 13:01:01
mikerbiker 2012.03.30. 13:04:00
nósumifan 2012.03.30. 13:18:51
"Hát menjetek már ti el a jó kurva anyátokba!"
Hát a jó azért egy kicsit erős volt...
A "seggnyalás legújabb mélységeit" pedig már láthatóan jól ismered, inkább oktasd! Jelentkezz bátran navracsics úrnál, ott az ő szép új egyeteme. Ebből akár még egy doktori cím is kijöhet!!!
lajos0 2012.03.30. 13:28:07
Ehhez Csillag István egykori SZDSZ-es miniszternek 1 nap elég volt. Az már csak hab a tortán, hogy a verseny mennyire megdrágította ezeket a sztrádákat, ráadásul a strabagnak sem esett nehezére csapnivaló minőségben dolgozni itt, a PPP a közpénzlopás melegágya volt. És még meg is buktak kartelezésen és bizonyos "virágos és madaras" pártoknak utalt visszacsorgatásokon. Érdemes olvasgatni a vonatkozó ÁSZ jelentéseket.
nósumifan 2012.03.30. 13:31:58
"Ahová jutott az ország, az nem az MSZP vagy a Fidesz sara, nem "elmúltnyolcév", hanem leginkább az összes elmúlt évtized hibás és korrupt politizálása eredménye."
Így igaz: ha nem az elmúlt ezer évé... Talán egy-két jó évtized kivételével. Amikor nem a vita és a csúsztatás, hanem az összefogás dominált.
balambher 2012.03.30. 13:33:01
miskagyerek 2012.03.30. 13:37:49
ob.szerver 2012.03.30. 13:44:04
Magyarországon minden beruházásnak része a visszaosztás, akár tetszik, akár nem (nekem nem). De a Strabag / SZDSZ vonal kedvenc Fidesz mítosz, amiben ettől még lehet is valami, de én ezt nem tudom megítélni. Azt viszont igen, hogy a Strabag mintha épített volna már korábban is autópályát, mintha tenderen nyerte volna (ami ettől még le lehetett zsírozva), mintha rendelkezett volna mindazzal a szaktudással és gépparkkal, ami ehhez szükséges.
Tehát mielőtt strabagozol, előtte vegyépszerezzél, vagy aktuálisan közgépezzél, de legalább tízszeres volumenben.
shwarcz bácsi 2012.03.30. 13:44:55
ha japánban 10p késik a metró, lemond a miniszter,
a gyurcsány kormány béna kacsaként viselkedik,
a gyurcsány kormány a külföldi nagytőkét szolgálja ki,
és a tököm tele volt gyurcsánnyal meg a bandájával, de akkor most ki a béna kacsa?
ki nem mond le?és miért ?
ki szolgálja ki a külföldi nagytőkét?
( audi, opel, linamar, stb stb...)
annak örülök egyedül hogy nem leszünk gyarmat.mert egyértelmű, hogy a vegytiszta magyar milliárdosok mind haza hozzák külföldről a milliárdjaikat és magyar cégekbe fektetik, magyar embereknek munkát adva, és ezáltal a magyar gazdaságot segitve...
mert az egymillió plusz munkahely ma már nem álom, hanem realitás...
lajos0 2012.03.30. 13:48:09
Ez kábé olyan léggömbhámozás, mint amikor ellenoldalról azt hallani, hogy ha nem nyer 2002-ben Megyó, akkor már euróval fizetnénk. Bár a 2007-es euróbevezetésbe 2002-ben még egyetértett a két nagy párt.
parttalan 2012.03.30. 13:49:08
ob.szerver 2012.03.30. 14:05:24
"Ez kábé olyan léggömbhámozás..."
Ne viccelj. Orbán az elmúlt két évben elérte, hogy Magyarország lekerült a beruházók térképéről. Hadd ne soroljam az ezerszer elismételt okokat. A beruházási ráta évtizedes mélyponton van, amiből az is következik, hogy az idein kívül még minimum 2 évig nem lesz itt gazdasági növekedés. Ha elfogynak azok az avatnivalók, amiket az előző kormányoknak köszönhet, akkor legfeljebb stadionokat fog avatni.
nósumifan 2012.03.30. 14:14:19
"...a Fleto meg akkor se mondott le amikor lángolt már miatta fél Budapest!"
Kicsit árnyaltabban: amikor a csürhe nem csekély fideszes ösztönzésre felgyújtotta fél Budapestet!
Vagy esetleg többezer szemtanú egybehangzóan állította: saját kilőtt szemével látta, hogy maga Fletó gyújtogatott?
Szerintem meg köszönetet kéne mondani az öszödi nyelvbotlásért, ami paradox módon talán az egyetlen őszinte politikusi megszólalás volt (persze elhibázott taktikai okokból...) 1989 óta (illetve sokkal régebben...)!
Ebből él a fidesz lassan hat éve! Erre hivatkozva vétóztak meg minden olyan lépést, ami egy kicsit előbbre vihette volna a dolgokat, került, amibe került! Emiatt tudták a balfék és jellemtelen akkori többséget annyira ellehetetleníteni, hogy aztán ölükbe hulljon a kétharmad! Ami alapján felhatalmazva érzik magukat mindenre, ami erkölcstelen, hiteltelen, ellentmond a minimális józan észnek, de még a saját, akár egy nappal korábbi kijelentéseiknek is!
Miközben ők is hazudnak éjjel-nappal!
Miközben mindent elk..rnak! Nem kicsit, nagyon!
Csak épp nincs Öszöd, nincs őszinteségi roham, még taktikai, politikai okokból sem...
Egy a fontos: ők gyarapodjanak, a haza, a nép, a zemberek meg le vannak...
Félreértés ne essék: tele van a hócipőm a rendszerváltás utáni (volt?) összes hatalommal és vezetővel!
És nem az a megoldás, hogy eldöntsük, melyik volt korruptabb, melyik volt hazugabb, hülyébb...
Majd' mindegyik az volt, tisztelet az igen kevés kivételnek.
Inkább azt kéne kitalálni, hogyan tovább!
Azokkal, akik az elmúlt időszakokban besározták magukat (értsd: választott politikusok, vagy kinevezett vezetők voltak), semmiképp sem.
Egyikkel sem!
Ezért nehéz a "hogyan tovább"...
De az anyázás helyett valamit csak ki kéne gondolni!
Mert ami most folyik, az nem vezet sehová. Ez SEM vezet sehová.
Pontosabban csak egyre lejjebb.
...és "lejjebb" az mindig van.
seahawks 2012.03.30. 14:15:30
Ekkora taplóságot!!
VT Man 2012.03.30. 14:17:54
Nekem is ez ugrott be, hogy Gréczy most az MSZP-t és a DK-t egyaránt hazugozhatná.
Ki is állt "1998-2002: 0 km átadott autópálya" tábla mellett a sajtónak? Csak nem az MSZP?
""...A Fidesz úgy látja, a szocialisták kormányzati sikerként igyekeznek beállítani az autópálya-fejlesztéseket, utalva arra, hogy az MSZP előszeretettel hangsúlyozza, hogy a jelenlegi ciklusban 511 kilométer sztráda épül. Az átadásokra azonban 2006 hátralévő részében kerül sor, és azt sem szabad elfelejteni, hogy a 2002-es kormányváltáskor már 200 kilométer nyomvonalon folyt az építkezés, illetve az előkészítés. A Medgyessy- és a Gyurcsány-kormány 2005 végéig összesen 245 kilométer hosszú új autópályát adott át, ebből viszont 75 kilométer azon szakaszok hossza (az M5-ös és az M0-s autópályák új szakaszai), amiről a szocialista–liberális kabinet döntött, és azt meg is építtette. A 2002-es kormányváltás évében 64 kilométerrel, 2003-ban 29-cel, 2004-ben 57-tel, 2005-ben pedig 95 kilométerrel bővült a sztrádahálózat hossza. A M3-as, M30-as, M7-es, M70-es, valamint az M9-es gyorsforgalmi utak megépítésében (ez összesen 170 kilométer) a Fidesz szerint az Orbán-kabinetnek is jelentős szerepe volt. Ezt persze a szocialisták nem ismerik el.""
VT Man 2012.03.30. 14:18:58
"Én nem értem, hogy lehet a Mercedes gyár avatójára fóxvágennel érkezni.
Ekkora taplóságot!! "
Te normális vagy?
A minisztereket speciális, megerősített autókban szokták vinni (a Gyurcsány-rezsim alatt is így volt), nem pedig a sarkon vesznek egy autót a boltból.
VT Man 2012.03.30. 14:20:37
Na igen, az MSZP-SZDSZ alatt 700 km autópálya épült. Egyes becslések szerint km-enként kb. 1 milliárd Ft-ot loptak el.
Az 700 milliárd Ft ellopott közpénz.
nósumifan 2012.03.30. 14:40:25
Tavaly meg a fidesz 3000 milliárdot lopott egy suhintással...
De el is verte, rögvest!
Jobb lett tőle?
Az autópályapénzek min. 30%-a is őket gyarapította. Amúgy a autópálya legalább még ma is megvan. A pénzünk, a hozzájárulás nyugdíjas éveinkhez, az már nincs meg.
Na, akkor ki a korruptabb?
Csak sajna ez egy értelmezhetetlen kérdés.
Aki lopott, az lopott.
Aki kiflicsücsköt, az is.
Aki szalámit, meg sajtot, az is.
Győztes nincs, csak vesztes.
Tehát mi.
kzoltana 2012.03.30. 14:45:20
(Schmitt Pál füle egészen jól fotózható volt hátulról.)
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1737_az_alamfo_allruhaban_jarlya_az_orszagot
Azok a boldog, szép napok, ég veled!
egyenlítő 2012.03.30. 15:12:14
szubkritikus tömeg 2012.03.30. 15:12:37
De nem ezt tették .
Úgy bántak a jobboldallal , mint a hímes tojással .
Gyurcsány úr , mint államférfi , végzetesen gyengekezű embernek bizonyult.
Az akkor állítólag hatalmon lévő "modern" baloldal még arra sem volt képes , hogy létrehozzon legalább egy erős és komoly , valóban baloldali médiumot.
Ehelyett lefeküdtek Németh Sándornak és a Giccs Gyülekezetének.
Mélységesen szégyelljék magukat !
mikerbiker 2012.03.30. 16:35:00
nova76 2012.03.30. 18:04:21
Ezt honnan tudod? Szerintem a nagy részét már kifizették. És innentől folyamatosan visszafelé jön a pénz. Egyrészt egy csomó ember adózni fog, mert van munkahelye. És mivel van munkahelye nem fog segélyért könyörögni. Fogja tudni fizetni a hitelét, nem kell neki lakást építeni. Szerintem az a minimum hogy ez a mostani kormány 0-ra kijön, de inkább nyereséggel. És ügye a következő is ugyanez a kormány lesz. Legalábbis én nagyon remélem, mert ugyan utálom őket, de államcsődöt mégannyira sem szeretnék. Már pedig hogy bukjanak, annak az az ára.
waszaby (törölt) 2012.03.31. 00:50:26
én elgondolkodnék azért azon, hogy mennyi volt ott a provokáció a FIDESZ részéről és a még jobb jobbik részéről.
Az emlegetett elmúlt 8 évben a FIDESZ bérprovokátorai igen jól működtek.
A hivatásos Toroczkai provokátor mindenütt ott volt. Úgy mint mostanában is felszinre került.
29 Palms 2012.03.31. 01:14:41
Az állami támogatások egy részét természetesen már kifizették, ebben igazad van. De ezek a kifizetések időpontokhoz és teljesítésekhez is vannak kötve, voltak ilyenek az elmúlt 2 évben is, és lesznek még jövőbeni utalások is. A munkavállalók utáni támogatást is csak akkor kapják meg, ha betöltik az adott pozíciót. És abból még akad bőven.
De rengeteg más költség is van, amivel a közvélemény nem számol. Egy ilyen hosszú távú beruházás rengeteg összehangolt tevékenységet igényel a szerződő felek részéről. Engedélyek, ellenőrzés, mérés, vitás esetek, szabványok, előírások, munkavédelem, minden szir-szar. Ezek mögött mind emberek állnak, lehet aktát tologatnak egy állami hivatalban, lehet próbaüzemet tartanak, de munkát végeznek, és az pénzbe kerül. És ezeket a mostani állami szervezetek vitték tovább az előzőek után, a költségvonzatokkal együtt.
Azok a szempontok, amiket leírsz, benne voltak a megtérülési számításokban, amelyekben minimum 4 évvel számoltak. De ez máshol is így működik, az ilyen üzemekkel hosszú távú befektetésként kell számolni. Természetesen a jelenlegi fázistól kezdve egyre pozitívabb lesz a mérleg, de nyereség ezen a bulin majd a következő ciklusban jön.
Egyébként amit leírtál, az valóban úgy van, nem is vitatom. Inkább csak adalékolok. :)
lajos0 2012.03.31. 15:59:18
Attól még hasonlóan szar minőségben dolgoztak, mint a vegyépszer.
"mintha tenderen nyerte volna (ami ettől még le lehetett zsírozva),"
Igen. Először Csillag kiutalta nekik tender nélkül. Akkor szóltak neki, hogy pont ezért anyázták a Fideszt, csináljanak valami tendert. Ekkor jött a tenderírás, amit senki más nem nyerhetett. És természetesen PPP-ben, hogy közben jó sok pénzt el is lehessen lopni, még ha így ötszörösébe is került a valódi árának.
"mintha rendelkezett volna mindazzal a szaktudással és gépparkkal, ami ehhez szükséges."
Ahogy az M5-ös pályázatába is beterveztek néhány síkvidéki alagutat, hogy be lehessen írni a tenderbe, hogy alagút építési tapasztalat is kell, így a többi indulót ki lehetett selejtezni. A nagy tapasztalat ellenére néhány feketemunkás azért otthagyta a fogát.
"Tehát mielőtt strabagozol, előtte vegyépszerezzél, vagy aktuálisan közgépezzél, de legalább tízszeres volumenben."
Különösebben egyik sem foglalkoztat, de ettől még politikai puszipajtásaitól kapott megrendelést mindegyik.
lajos0 2012.03.31. 18:45:17
Hát ha mégsem Feri, hanem ő okozta a sosemlátottnagyvilágválságot.
"A beruházási ráta évtizedes mélyponton van, amiből az is következik, hogy az idein kívül még minimum 2 évig nem lesz itt gazdasági növekedés."
Egyébként folyamatosan csökkent 2006 óta, de a mélyponttól pár százalékkal van feljebb a csúcs is. Egyébként meg a növekedéssel ez nincs egyenes arányban, másból is lehetne növekedés, mint beruházásból, ha már a növekedésvallás híve valaki.
"Ha elfogynak azok az avatnivalók, amiket az előző kormányoknak köszönhet, akkor legfeljebb stadionokat fog avatni."
Ráadásul az avatnivalók elfogynak, de a PPP és egyéb eszement konstrukciók miatt még évtizedekig lehet őket törleszteni.
lajos0 2012.03.31. 20:01:47
No azon azóta is gondolkodom, hogy ki lehetett a célcsoport. A hírtv-n ugyanúgy nyomták, de szerintem nem sokan lehettek, akik kapva az alkalmon gyorsan építtettek 30 méter autópályát a kertbe. De a strabag , meg a többi kartelezése ezek után nem volt téma a jobboldali lakájoknál, a baloldaliaknál meg már előtte sem.
lajos0 2012.03.31. 21:17:35
Azért remélem, hogy a Nokiával ellentétben itt nem a szlovákiai dolgozók lesznek többségben, akkor talán jól fektette be az állam az adófizetők 30 milliárdját. Egyébként ezért a 30 milliárdért vajon jár valami tulajdonrész, mert ennyiből naiv elképzeléseim szerint 4-5 gyárat fel lehet építeni.
Az utolsó 100 komment: