2013.02.20. 07:05
Gyurcsány megmozdította
Talán ma még nem is tudjuk, milyen sokat jelenthet a tegnapi Gyurcsány-beszéd az Orbán-rezsim leváltásában. A korábbi miniszterelnöknek az volt a célja, hogy új szeleket fújjon az ellenzék hajójának petyhüdt vitorlájába. Értésére adja kollégáinak a demokratikus oldalon: ha így megy tovább, Orbán maradni fog. Pedig Orbánnak mennie kell, hogy több millió magyar maradhasson.
A Demokratikus Koalíció elnöke - mint Őszödön - kimondta az igazat: többet és jobban kell dolgozni, hogy az országot meg lehessen mozdítani. Nem államtitkári székekért és kocsikért, hanem azért, mert ami itt történik, az így nem mehet tovább. Orbán és brigádja tönkre tette az országot, és ha az ellenzéki szervezetek még mindig egymást méricskélik, a nemzetpusztítók évtizedekre berendezkedhetnek.
Tegnap megjelent a hír, hogy az ügyészség bűncselekmény hiányában elutasította azt a feljelentést, miszerint a 2006-os őszön történt rendőri beavatkozás terrorcselekmény lett volna. Ez nem csak azért fontos, mert egy Gyurcsány-ellenes érvet - elvileg - kihúzott a jobboldal bármily hazug, de alaposan felépített, és a ballib értelmiség egy részének frusztrációs készletéből. Azért is fontos ez, mert nem kell mindenben egyetérteni 2006 őszének megítélésében a DK-nak és mondjuk a Millának -, hogy Bajnai Gordonnak mi a gondja itt, az nemigen érthető. Egy ilyen nézetkülönbség nem írhatja felül az együttműködés parancsát.
Örülök neki, hogy Gyurcsány kezdeményezését, amelyet már a januári kongresszuson elmondott, és tegnap megerősített, immár az Együtt 2014 is befogadta. (Jó hír, hogy Bajnaiék szervezetének egyik alapítója, Bitó László is jelen is volt a DK elnökének beszédén.) Immár reális remény van arra, hogy a demokratikus ellenzék pártjai március 15-én közös demonstráción mutassák meg az országnak és a hatalomnak: megértették a feladatukat. Fontos és pozitív gesztus volt, hogy Mesterházy Attila - Horváth Csaba és Molnár Zsolt személyében - MSZP-s küldöttséget irányított Gyurcsány Ferenc beszédére. Ez is az ellenzéki együttműködés irányába tett gesztus, amelyet a DK nyilvánvalóan viszonozni fog a szocialisták elnökének márciusi évértékelőjén.
Mindig mondom: ha Bajnai, Gyurcsány és Mesterházy (ábécé-sorrend) meg tud állapodni, az a többi szervezet számára is iránytű lehet. Megértem, hogy ez nem könnyű feladat, de muszáj lesz.
Nem mintha meglepő lenne, de Schiffer András már tegnap közölte az ATV Egyenes beszéd című műsorában, hogy szerinte a közös tüntetés nem jó ötlet. Persze, az az ember, aki képest volt azt mondani, hogy örül, mert az országgyűlésben a Fidesz mögé ülhetnek az LMP-s függetlenek, mert legalább nem kell Gyurcsányék mellett lenniük, attól semmi más nem várható. Az, hogy eddig a Jobbik mellett ült, nem zavarta. Fidesz-LMP: összenő, ami összetartozik.
Végül még egy jellemző történet a Fideszről. Gyurcsány Ferenc tegnap 16.30-kor kezdte a beszédet. A Fidesz nevében a volt MIÉP-es Kocsis Máté ugyanerre a 16-30-ra hirdetett sajtótájékoztatót, hogy reagálnak a DK-elnök beszédére. Csak hogy mindenki értse: a Fidesz meg sem várta, mit fog mondani, az előre bekészített panelt húzta elő. Ennyit a tisztességről.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Gyurcsány megmozdította 2013.02.20. 07:26:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
dr. jenőke (jenőke) 2013.02.20. 09:09:41
Órák óta olvasható és sehol senki.
lajos0 2013.02.20. 09:26:02
kentersturz 2013.02.20. 10:10:16
kentersturz 2013.02.20. 10:36:49
galamus.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=192321:marcius-15-egyeztetest-kezdemenyez-az-egyuett-2014&catid=76:hazai-vonatkozasu-hirek&Itemid=113
Elég egyértelmű lepattintás.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.20. 10:43:59
Gréczy szerint csak ennek a beszédnek köszönhető, a többi ellenzéki szereplő szerint elgondolkodtató, a fidesz szerint hazudott reggel délben meg este most miért tenne mást.
A többieket, meg úgy az országot, meg marhára nem érdekli...
Scagnetti 2013.02.20. 10:57:49
Dynax5 2013.02.20. 11:08:22
-Huhh... Mindig megnyugszom ha fletó aggódik a demokráciáért meg az országért.
;-)
TheloniusMonk 2013.02.20. 11:24:58
"Megjegyezték: mára a politikai paletta szinte minden szereplője egyetért abban, hogy az ellenzéki oldal összefogása, közös akaratnyilvánítása elengedhetetlen a korszakváltáshoz. Ebben a munkában a politikai pártoknak éppen úgy részt kell venniük, mint a civil szervezeteknek - tették hozzá.
"
Ezt a rész valamiért kimaradt az idézetebedből...
tracktoros 2013.02.20. 11:29:33
kentersturz 2013.02.20. 11:30:18
nol.hu/belfold/gyurcsany__abba_kell_hagyni_a_kisded_jatekokat_es_hazugsagot_az_ellenzeki_oldalon_
Gyurcsány szerint a civilség mítosza a parlamentarizmus halálát is okozhatja, mert aki a pártok ellen van, az előbb-utóbb aláássa a parlamentáris demokráciát.
Anselmo 2013.02.20. 11:44:02
Mondta is, hogy ha az MSZP-nek már nem lesz rá szüksége, visszavonul könyveket írni a baloldalról. De a mostani helyzetet nyilván úgy ítéli meg, hogy az embereknek szükségük van rá...
lajos0 2013.02.20. 11:55:03
A felmérések szerint különösebben nem rázta meg, hogy kilépett belőlük az SZDSZ. Részemről szívesebben szavazok rájuk, persze kizárásos alapon csak.
Akkora a támogatottságuk, mint a Bajnai -féle alakulatnak.
"hogy professzionális politizálás nélkül - amire sajnos csak a pártok képesek - a Fidesz félgőzzel nyeri a következő választásokat."
A professzionális itt annyit jelent, hogy ebből élnek, vagy akarnak megélni, nem a hozzáértést.
"Úgy tűnik, a mozgósító erejű felismerések megint az izgága Gyurcsánytól jönnek."
2%
"Őt azonban túlontúl is sokan leírták a baloldalon is, holott tett egy gesztust, nem ragaszkodik a politikai profithoz."
Hát én sem ragaszkodom. Nagy gesztus ez a részemről is :-)
Scagnetti 2013.02.20. 11:57:00
Gyurcsány esetében a kérdés az, hogy vajon a nem túl magas népszerűségével hoz-e bármi hasznot egy összefogásnak.
kentersturz 2013.02.20. 12:02:41
Választási szövetséget kell alkotni, nem pedig kormánykoalíciót, előbbi célja szerinte Orbán megbuktatása és az alkotmányosság visszaállítása kell legyen. Ehhez mindenkire szükség van, a későbbi kormányzásban viszont – hangsúlyozta Gyurcsány – nem biztos, hogy a Demokratikus Koalíciónak mindenképpen részt kell vennie.
nol.hu/belfold/gyurcsany__abba_kell_hagyni_a_kisded_jatekokat_es_hazugsagot_az_ellenzeki_oldalon_
toportyánzsóti 2013.02.20. 12:15:23
babo81 2013.02.20. 12:19:28
babo81 2013.02.20. 12:24:09
angyalfoldi 2013.02.20. 12:34:57
Ez óriási tévedés!Nem lehet egy ország nevében véleményt mondani!A politikusok tökéletesen tudják, hogy a magyar népet(többségét) NEM érdekli a napi politika(nem mennek el szavazni)egy kis alamizsnáért jól el vannak,birka módra viselkednek(lásd pl : rezsicsökkentés).Gyurcsány tökéletesen látja a háttérben folyó politikai mutyikat fel akarja rázni a demokratákat.Sokkal okosabb annál,hogy a közeljövőben előtérbe tolja magát a politika színpadán!Igazabbnak(megint) tartom a mgnyilatkozásait,mint sok más politikusét!
Kivlov 2013.02.20. 12:35:53
Egy igaz ember 2013.02.20. 12:38:16
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.20. 12:42:15
Egy dologban nagyon igaza volt: Amit jelenleg az ellenzék nyújt, az kevés!
A fideszék hoznak egy törvényt, amely csak magukról szól és szar is, nem látom az ellenzéki vezetőt, aki kiáll a nép elé, és elmondaná, ha megnyerjük a választásokat, ezt a szart el fogjuk törölni.
Az ellenzék csak füstölög pl a választási rendszer miatt, de még nem hallottam, ha lehetősége lenne rá, hogyan oldaná meg a kérdést. És ez rengeteg témára igaz.
Az ellenzéknek nem hőbörögni kell, hanem dolgozni. Legalább az ellenzék dolgozzon!
Ha nem látom esélyét jövőre, hogy 2/3-al kapjon ki a fidesz, akkor magam is inkább a fideszre szavazok, mert akkor a birka nép megérdemli.
babo81 2013.02.20. 12:53:43
balage_81 reloaded (törölt) 2013.02.20. 12:58:44
laci_52 2013.02.20. 13:00:14
ancsika3114 2013.02.20. 13:00:28
és mondd csak, honnan fogod látni, vagy nem látni, hogy mennyire kap ki, vagy mennyire nem a fidesz?
miből fogod leszűrni a következtetéseidet?
tán elmész valami látnokhoz?
zajos1 2013.02.20. 13:07:11
index.hu/kulfold/2013/02/20/lemond_a_bolgar_miniszterelnok/
de nincs, annyira kiismerhetők a szavai, hogy már nem is érdemes meghallgatni... ki se mondja és lehet rá válaszolni..., akihez ő csatlakozik az bukni fog...
Muzsikok közt 2013.02.20. 13:12:06
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.02.20. 13:19:56
Nagyon sokat jelenthet Orbán megerősítésében. Jól láthatóvá teszi, hogy Gyurcsány hatalommániás (mint Orbán) és nem tud tisztességesen visszavonulni, bármikor lehet mozgósítani ellene pár százezer szavazót Gyurcsány-ellenes.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.02.20. 13:22:14
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.02.20. 13:27:14
hvg.hu/velemeny/20130208_Aki_nem_birja_abbahagyni
susu64 2013.02.20. 13:28:22
Creative destruction · http://t7.hu/0v1l-1984 2013.02.20. 13:29:26
toronado 2013.02.20. 13:50:13
Pedig ha kicsit elgondolkozna láthatná, hogy
-Gyurcsány kétségbeesetten kapkod, hogy álljon már valaki mellé, legyen már valami KÖZÖS.
-Nem akarja észrevenni, hogy KÖZÖS nagyjából az ő volt kormánya, ahol mindenki csak rontja másik hitelét.
-A március 15-e különösen dehonesztáló, hiszen akkor ugráltak a Nemzeti Múzeum tetején a mesterlövészek, mint az ő marionettfigurái.
-Gyurcsány önmagában nincs is, őt Orbán tartja életben.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.02.20. 13:59:55
kela-bá 2013.02.20. 14:02:08
Lényeg, hogy készül már az új hazai pénz :
www.hunnio.com
További szép napot !
sam poppat 2013.02.20. 14:02:49
-Gyurcsány önmagában nincs is, őt Orbán tartja életben."
maximalisan igaz...
ha a fidesz nem hozna fel idorol idore ezt a pojacat mar reg senki nem tudna rola...
mehetne kadkovet gyartani...
fegyencunk sokat tesz azert,hogy 2014ben is maradjon a mostani allapot...
sam poppat 2013.02.20. 14:04:07
irógép 2013.02.20. 14:04:58
Vedd be a gyógyszert és fogd fel, hogy lehet valaki itt fideszes, jobbikos LMP-s MSZP-s, Gyurcsány senkit nem érdekel az ég világon, és mindenkinek ciki!!
Nem hiszem el, hogy komolyan írod le ezeket a Gyurcsány propaganda dolgokat!!
lehet más a propaganda 2013.02.20. 14:08:02
De már tegnap is tudtuk, meg tegnapelőtt reggel délután és este
Huorn 2013.02.20. 14:08:20
TrueY · http://qltura.blog.hu 2013.02.20. 14:08:33
Kit érdekel itt az igazság??? Dobogókői szívcsakra és szíriuszi felmenők kellenek "ezeknek"! Tisztára szekta :(
becike4 2013.02.20. 14:09:30
Muhammad Balfas 2013.02.20. 14:12:52
Gyurcsány megmozdította? Röhög a vakbelem.. Gyurcsány jelenleg az egyik legnépszerűtlenebb figura a magyar politikusok között. Jelenléte kellemetlen az Mszp-nek, kellemetlen Bajnainak, mert a legfeledékenyebb szavazónak is negatív képeket exponál a fejében . Gyurcsány segítségével a jobboldali média még hatékonyabban démonizálhatja a szocikat és Bajnait (gondoljunk csak a mostani óriásplakátra).
Amikor Gyurcsány kivált az Mszp-ből, ő és a vele tartók azt gondolták, hogy Fletónak van akkora tömegvonzása, hogy képes lesz egy 8-10%-os pártot összehozni. Tévedtek. Bajnai színrelépésével pedig végleg elszálltak a DK reményei, amely csak arra lesz jó, hogy 2-3%-nyi baloldali szavazatot eltüntessen a semmibe jövőre. Hajrá!
Creative destruction · http://t7.hu/0v1l-1984 2013.02.20. 14:17:08
rókafogta 2013.02.20. 14:26:08
barli 2013.02.20. 14:35:18
Ha egy hajón állunk és onnan fújjuk a vitorlát (bármilyen erősen is) -bár a vitorla dagad-, a hajó nem fog megmozdulni. Ellenben ha kívülről fújkodjuk, a hajó elindul.
Gyurcsány a hajóról szeretne fújkodni...
fludd 2013.02.20. 14:36:21
Gyurcsány csak akkor tud új szelet szellenteni a petyhüdt vitorlába, ha kibújsz végre a valagából! :D
Hajrá! :D
lászló71 2013.02.20. 14:36:49
babo81 2013.02.20. 14:38:22
Muhammad Balfas 2013.02.20. 14:51:57
Minél jobban kapálóznak annál mélyebbre manőverezik a népszerűségüket.
notib 2013.02.20. 14:58:02
Zsolti, ideje tovább cuccolni a kretén Debreczenivel együtt, Fletó már igen lejárt, hiteltelen lemez, jövőre már talán Te is észre veszed...
notib 2013.02.20. 15:07:03
a vitorlázás alapja, a vitorla felületének 2 oldalán kialakult nyomáskülönbség, és nem a levegő tolóhatása, így lehetséges a majdnem teljesen széllel szembeni vitorlázás, (kreuzolás), vagy az, hogy a vitorláshajó képes a szél sebességénél gyorsabban haladni (lásd az America Cup spéci vitorlás hajói)
Ettől függetlenül, a Fletó által hajtott hajók legfeljebb elsüllyednek, mivel Fletó inkább nehezék, mint hajtóerő...
felcsutisuttyo 2013.02.20. 15:13:31
okostojgli (törölt) 2013.02.20. 15:32:11
"Szóval nem az történt, hogy szándékosan kiragadtak pár mondatot az őszödi beszédből, hanem tényleg annyit értettek meg belőle."
Muhammad Balfas 2013.02.20. 15:32:27
pástétom 2013.02.20. 15:32:35
ha a fidesz nem hozna fel idorol idore ezt a pojacat mar reg senki nem tudna rola..."
Hülyeség. Ha a Fidesz nem akadályozta volna meg, már parlamenti frakciója is lehetne, nagyobb megszólalási lehetőséggel. A médiában való szerepléseiért meg még egyelőre nem kell a Fidesztől engedélyt kérnie. Láthatod, hallhatod attól függetlenűl, hogy a Fidesz foglalkozik-e éppen vele vagy nem.
lajos0 2013.02.20. 15:34:31
Gondolom azért a főbb kérdés, hogy mennyit visz. Az összefogdosósdi nem matematikai alapon működik, sőt.
pástétom 2013.02.20. 15:34:52
Úgy tűnik, nem szoktad gyakran olvasni. :)
magyar ember teli szájjal 2013.02.20. 15:36:42
pástétom 2013.02.20. 15:37:01
barli 2013.02.20. 15:46:54
"a vitorlázás alapja, a vitorla felületének 2 oldalán kialakult nyomáskülönbség"
is, kedves kolléga, is. háromnegyedszéltöl teljes hátszélig a levegö tolóhatása szolgátatja az elörehajtó eröt (lásd pl. spinakker).
Lényeg a lényeg, ferenc testvér azzal segítené a legjobban az ellenzéki összefogást, ha elmenne végre "kurva jó könyveket írni a baloldalról".
barli 2013.02.20. 15:50:32
Úgy számolsz, mint anno Thürmer Gyula, amikor 90+ százalék megszavazta a NATO csatlakozést, erre ö kijelentette, hogy márpedig aki otthon maradt, az a NATO ellen van.
Mikor értitek már meg, hogy pont a fletó félék miatt nincs erös ellenzék?
barli 2013.02.20. 15:53:19
buday008 2013.02.20. 15:56:08
buday008 2013.02.20. 15:59:09
HanSolo90 2013.02.20. 16:05:53
Szép demokratikus viselkedés ez. Jó nagyokat beléjük rúgunk, majd elvárjuk, hogy velünk összefogjanak.
HanSolo90 2013.02.20. 16:09:25
Saját magát csapná arcon az Unió ha ezt megtenné. Teljesen hiteltelenné válnának. Szóval ez egy igencsak blőd összeesküvés-elmélet.....
HanSolo90 2013.02.20. 16:14:12
Amúgy az LMP-t már sikeresen szétrobbantották, pont hogy az ilyen hataloméhes ál-demokraták miatt, mint a DK-sok, nem sikerül majd leváltani a Fideszt.
buday008 2013.02.20. 16:23:32
buday008 2013.02.20. 16:26:26
kzoltana 2013.02.20. 16:27:04
www.vagy.hu/tartalom/cikk/3911_gyongyosi_ellen_mindenutt_tiltakoznak
Scagnetti 2013.02.20. 16:32:54
hot-spot (törölt) 2013.02.20. 16:43:03
HanSolo90 2013.02.20. 16:44:31
Képmutató, álszent egy banda ez, ha szabadságról és demokráciáról beszél, majd mindenféle machinációval eldönt mindet az anyaország helyett.....
Ráadásul ezzel csak a Jobbikot erősítik....
salamander 2013.02.20. 16:45:49
Kedves "Gréczy professzor"
Már elnézést nem "egyszerű" kissé ez így?
No és ki legyen helyette?
Amúgy miért kellene Orbán Viktornak mennie?
Kinek (melyik pártnak) van értelmes programja? (Értem ez alatt: olyan program, ami nem a Fidesz jelenlegi programjának kritikája által pozicionálja és határozza meg identitását.)
Zűrzavar az egész, pestiesen fogalmazva egy kalap szar ez a politika.
***
Rwindx 2013.02.20. 16:47:42
HanSolo90 2013.02.20. 16:48:23
Továbbá a DK rajongók figyelmébe ajánlom , hogy Gréczy legutóbb a Wikileaks doksikkal dobálózott Orbánék ellen. Arról persze hallgatott mélyen, hogy a Wikileaks szerint az amerikaiak Gyurcsányt alkalmatlan és felkészületlen miniszterelnöknek írták le 2006-2007-ben.
Attól még, hogy bűn rossz az egyik, még nem lesz szakértő és jó a másik......
ephart 2013.02.20. 17:04:36
hot-spot (törölt) 2013.02.20. 17:08:07
hot-spot (törölt) 2013.02.20. 17:09:55
Szar és még szarabb közt kell választani.
Ez a helyzet.
A szocik legalább nem nézték le a népet,nem gyűlölték őket mint ezek most!
Továbbá;
Volt belső fogyasztás.Akármilyenek is voltak,erre mindig vigyáztak,hogy legyen belső fogyasztás.
m6beütő 2013.02.20. 17:16:05
m6beütő 2013.02.20. 17:20:49
orbán is mást mond mit amit csinál?Ne a kezét nézzük mert azzal lop?Minél hamarabb neki a mocsok bandának, hagy magyarázkodjanak.
HanSolo90 2013.02.20. 17:20:53
Most nem azért, de pont annak az idézőjeles jólétnek isszuk most a levét.
Amúgy Gyurcsánynak is elég nagy arca volt 2006-ban.
Ok és okozat, most nem lenne Fidesz, ha normális felkészült politikát folytatnak a szocik Gyurcsánnyal az élen. Lehet itt mentegetőzni és takarózni mindennel, de ez ugyanúgy az ő hibájuk és felelősségük is mint a Fideszé. Ennyi.
m6beütő 2013.02.20. 17:21:30
m6beütő 2013.02.20. 17:23:38
HanSolo90 2013.02.20. 17:23:38
ephart 2013.02.20. 17:25:46
azért méltatlan lenne mindent az MSZ nyakába varni.ott volt aktívan a nemzetellenes zsidóSZDSZ is.közösen döntötték romlásba az országot
m6beütő 2013.02.20. 17:27:44
Prolipalvin · http://prolipalvin.tumblr.com/ 2013.02.20. 17:27:45
Kötelező olvasmány: hvg.hu/velemeny/20130208_Aki_nem_birja_abbahagyni
sassa 2013.02.20. 17:28:14
m6beütő 2013.02.20. 17:29:29
no successful 2013.02.20. 17:31:31
:-)))
Egyetértek, jó hír ez a jobboldalnak, így Bajnai hovatartozása manifesztálódik mindenki előtt. :)
toronado 2013.02.20. 17:42:54
... Debreczeni a könyvében leírta..És ekkor Gréczy Zsolt robbant be Debreczeni elé, hogy három példányt is dedikáltasson.
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.02.20. 18:01:15
Előre! Ma a baloldalt az proletárok ellenségei irányítják! Farkasok vannak a Bárányok közt!
Még nincs minden veszve! Meg lehet tisztítani a szocialista pártokat az oda alantas módon, hazugságokkal beszivárgó nagytőkés kapitalista burzsóá elemektől, akik a dolgos munkásnépet félrevezetve, imperialista anarchista egyeduralomra törnek, az emberek vad nacionalista érzelmeit felkorbácsolva és egymás ellen uszítva az elvtársakat!
Ki a szoci pártokból a gyártulajdonosokat, a bankárokat a kereskedő élősködőket! Ma ezeket a pártokat a dekadencia és protekcionizmus posványos mételye fertőzi! A tisztességes dolgos verejtékből élő munkásembernek érdekeit elnyomó népirtó terroristák, foglalják el az őket megillető helyeket a parlamentben (gulágban)!
Világ Proletárjai egyesüljetek! Ne hagyjátok, hogy az érdek-képviseleti egyesületeitekbe olyanok szivárogjanak be, akiknek az az érdeke, hogy minél jobban kihasználjanak benneteket!
Előre! Rendületlenül! Elő a sarlót és kalapácsot!
Munkásököl vasököl, oda csap, ahova köll!
Ezek az anti szociális elemek, társadalmunkra bomlasztóan hatnak! A politikai hulliganizmus biztosítja a korrupció melegágyát és az erkölcstelenség elharapózását!
Nincs más megoldás! Fel kell számolni az imperialista törekvésekre törő fasiszta nézeteket valló szubcensziákat a szocialista életben!
Társadalmunk szociális létbiztonságának megőrzése érdekében, érvényesíteni kell a proletár testvériség szellemét, a társadalmi egyenlőséget!
Bolsevik nép! Egyesüljetek a mensevik burzsoá elnyomók ellen!
Idézem dicső nagy vezetőinket! Ez a harc lesz a végsőőő!
Mindenkinek joga van a munkához! Ezért a kapitalista szempontú automatizáció ellensúlyozni kell, ezért társadalmi létbiztonságú munkaelosztást ki kell eszközölni!
A szükségletek állandóak, de a munka mennyisége lecsökkent a termelés felgyorsulásával!
Újra internacionálé kell! Már nem elég a 3x8 óra! Mától proletár testvéreim, a 4x6 órát kell bevezetni, hogy eltűnjenek az éhező munkanélküli naplopó tömegek!
Elvtársak! A megoldás a kezetekben van! Munkás ököl vas ököl, oda sújt ahova köll! Nincs más megoldás jövőnk és jogaink biztosítása érdekében, mint a munkás osztály hatalmát visszaállítani!
Előre! Rendületlenül és rettenthetetlenül!
Pomegájcse...
cindbl 2013.02.20. 18:05:04
miert nem lehet levaltani a picsaba ezeket az embereket? sokkal jobb szivvel szavaznek bajnaira is, ha nem ezekkel a barmokkal allna ossze.
Airgüzü 2013.02.20. 18:26:58
Buzidémon. 2013.02.20. 18:47:51
Az viszont elvitathatatlan érdeme, hogy kétharmadhoz segítette Orbánt.
Jelenleg a legnagyobb gátja az ellenzéki összefogásnak.
lajos0 2013.02.20. 18:47:52
Bajnai aggodalmait osztom csupán. Ő a hivatásos szakértő, vagy mégsem ?
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.02.20. 18:47:58
Itt abba kellett volna hagyni, és tök korrekt cikk maradt volna ez a szánalmas seggnyalássá változó nyálcsurgatás.
Tényleg leszarjuk GYurcsányt a beszédeivel együtt magasról.
lajos0 2013.02.20. 18:51:10
Ami szerintem jót fog tenni az LMP-nek. Elvált a szar a májtól legalább.
kéretlen 2013.02.20. 19:02:07
Remekül összefoglaltad a lényeget!
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2013.02.20. 19:18:28
Baromság.
Gyurcsány és Medgyessy volt akik 81%-ra rontották az államadósságot, ők duplázták meg a munkanélküliségi rátát is.
Szlovákia elött voltunk 2002-ben minden gazdasági mutató szerint, és 2010-be mindenben utolsóak lettünk, mert 8 éven keresztül az EU legszarabb kormánya, az MSZP vezette romokba az országot.
Nem beszélve a pofátlan rablásaikról, az EU-s pénzeket lenyúló, és szoci klientúrának szétosztó Bajnairól.
Hell István 2013.02.20. 19:23:32
Nem az "egész nemzet" lépett fel, és nem a függetlenségért 1848. március 15-én. Hanem a liberális pesti fiatalok egy sor feudális törvény eltörléséért, a párizsi és a bécsi forradalmak mintájára, a jobbágyfelszabadításért és hasonlókért. Maga a trikolor (a korabeli svarcgelb helyett) is Párizs mintájára nyert polgárjogot. És Petőfinek azidőtt "kirekesztőleges olvasmánya" volt a francia forradalmak története. A függetlenség 1849-ig fel sem merült, akkor is csak szomorú fejlemény volt.
Airgüzü 2013.02.20. 19:32:42
Airgüzü 2013.02.20. 19:47:35
mákos lecsó 2013.02.20. 20:03:40
"Amióta a fidesz van,rá kellett jönnöm arra a tényre,hogy GyF-ék tulajdonképp szeretetre méltóak voltak."
NEM VAGY MAGAD!
PokerPeti 2013.02.20. 20:06:28
miért a fidesznek milyen értelmes programja volt?
annyit lehetett tudni, hogy a benzin árát csökkenteni kell, akár adócsökkentéssel is, aztán, hogy megvédik a nyugdíjakat, meg hogy nem lesz tandíj....
Lehet szidni Gyorcsányt, de senkit nem zavar, hogy Orbán mennyit hazudott eddig?
annyi közöttük a különbség, hogy Gyurcsány elszólta magát Öszödön.
(A többivel, amit írtál egyetértek)
mákos lecsó 2013.02.20. 20:23:32
Ma még kinevetik amit írtál, de holnap már arcukra fagy a mosoly.
leponex 2013.02.20. 20:46:55
Kedves Zsolti, barátilag szóltunk már többször is, figyelj egy kicsit jobban Ferire, az a cérna kezd nála szakadozni ...
Vagy nem szóltatok neki, hogy a beszédjét most nem Öszödön tartja - bár itt is a barátai vették küörül - és a média közvetíteni fogja?
Tudod,ha valaki volt miniszterelnökként háromszor is legazemberezi politikai vetélytársát, gazembereknek nevez négy vezető közfunkciót ellátó személyt, de még a komplett bírói, ügyészi szervezetből is gazembernek tart mindenkit, aki munkáját végezve a neki szabott keretek közt döntéseket hoz (például kellő bizonyíték hiányában felmenti Ferit a terrorvád alól ;-) ),
és még nyíltan meg is fenyegeti őket,
nos azzal valami nagyon súlyos, visszafordíthatatlan dolog eshetett meg.
Az, hogy a Gordon is húzódozik most bevenni (még korai lenne) friss arcokkal megújult csapatába, még nem lehet elég indok erre az ordenáré viselkedésre.
Zsolti, a blogodon persze ez elmegy, meg ennél randábbak is.
De ha egy politikai szereplésre vágyó valamikori politikus ennyire elveszti maradék ítélőképességét is, hát ott valami nagy baj van.
Pedig egész szépen beszélt Feri, igyekezett visszafogni magát.-)
Aztán csak kitört rajta a pánik.
Már nem akar kormánytag lenni, már a kormány közelébe se menne, csak vegyék már be!
Zsolti, ez már olyan rettenetesen szánalmas! Nem fogja fel a Feri, hogy mindenki látja?
Gazember, gazember, gazember. Önkényúr.
Zsolti, szólj már a Ferinek, légyszíves, van élet 2014 után is, nehogy már komolyan vegyétek a műmalakiás jóslatait! (Ha meg fájront lenne, hát akkor nem mindegy ? :)) )
A Gordon be fogja venni a végén Ferit, ne hisztizzetek, addigra már nem a miniszterelnöki aspirantúra, hanem a szimpla parlamenti frakció lesz a reális cél. És ahhoz bárkire szüksége lesz, még a Ferire is!
Szegény Klára asszony meg csak pironkodhat ...
lajos0 2013.02.20. 20:48:42
Volt. Hitelből. Most meg megy az ajvékolás, hogy a bankok nem hiteleznek, de ki az aki még fel merne tőlük venni ?
Nincsenek sokan.
leponex 2013.02.20. 21:00:04
"Tönkrevágja a demokráciát, megszünteti a fékeket és ellensúlyokat, "
:))
Jókat lehet derülni ezeken a gajdolásokon, ebben az Önkényuralomban minden csatornán teli szájjal lehet gazemberezni az Önkényurat, a diktatúra emberei még megvádolni sem képesek tisztességesen az Államférfit, egyre-másra semmisít meg a Főfék törvényeket, mától megint lehet sarló-kalapácsot, horogkeresztet mutogatni, hiába ágál ellene a Legfőbb Hadúr, ...
Párszáz deák békésen legelészget órákig a városban, rendőrök vigyázzák útjukat, és még barátságos segítséget is nyújtanak, nehogy valami szamárságot csináljanak...
Ah, mily rettenet. Még megérhetjük, ahogy a bolgároknál a rezsi emelése miatt, kietlen Diktatúránkban meg a rezsicsökkentés miatt törnek ki zavargások ;-)
lajos0 2013.02.20. 21:11:50
Szerintem egyik politikus sem a népnek akar rosszat ( ennyire nem érdekli őket a nép), csak a saját sleppjének akar jót.
leponex 2013.02.20. 21:14:30
"Az ellenzék csak füstölög pl a választási rendszer miatt, "
Hát bizony, nagy disznóság.
Kisebb önkormányzati képviselőtestületek.
Kevesebb parlamenti képviselő, egyfordulós választás.
"Melyek a fő kérdések? Menjünk gyorsan darabra. Választási ügyekben kisebb települési önkormányzati képviselőtestületek, már úgy, hogy ez figyelembe vehető legyen a mostani őszi önkormányzati választásnál....
Ezzel egy időben kisebb parlament, ez 300 fő alatti parlamentet jelent. A mi álláspont szerint egyfordulós választással, 149 egyéni és 149 országos listán megszerezhető hellyel."
De a legnagyobb szemétség, hogy a diákoknak vissza kellene fizetni a képzési költséget.
"Mindeközben természetesen megjelennek olyan, az egyéni hozzájárulást jelentő fizetési kötelezettségek is, mint a felsőoktatásban a diplomakölcsön, ami ugye ausztrál módszerként vonult be a sajtóba. A képzésről, a képzés költségeiről a hallgató számlát kap és a képzés költségeit elkezdi visszatéríteni"
( forrás: Ferenc testvér öszödi apokrifje 2006. )
lajos0 2013.02.20. 21:18:21
Tényleg nem. De így legalább világos mindenki számára, hogy az államadósságot fizetni, egy teljesen reménytelen folyamat. Úgy van kitalálva, hogy ha egy büdös kanyit sem veszünk fel többé, akkor is szépen nő.
Minket ebből az húz majd ki legfeljebb, amikor nyilvánosan is be kell majd ismerni, hogy az USA is képtelen fizetni az adósságát. Lehet, hogy nem is olyan sokára, mert sokan kezdenek gyanakodni , hogy az aranykészletük talán meg sincs.
Addig fizetjük a kamatos kamatot a befektető uraknak, azok meg röhögnek a markukba.
Airgüzü 2013.02.20. 21:18:23
lajos0 2013.02.20. 21:20:21
Hát LMP-ből egy maradt. Hogy az SZDSZ-es platformot most ippeg, hogy hívják azt meg nem mondom fejből. De gondolom valami független, meg demokratikus akármi.
lajos0 2013.02.20. 21:25:15
Pontosan. Ezért voltam kénytelen már párszor szomorkásan megállapítani, hogy nálunk sosem volt még demokrácia.
leponex 2013.02.20. 21:26:37
", ha elmenne végre "kurva jó könyveket írni a baloldalról"."
A történelmi hűség kedvéért pontosítsunk, 'kibaszott jó' könyvek megírásával fenyegette meg az országot Ferenc testvérünk ...
kentersturz 2013.02.21. 07:11:20
(Amúgy, már a 12 pont is tartalmaz az ország függetlenségét megalapozó követeléseket: nemzeti bank, nemzeti őrsereg...)
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc Magyarország újkori történetének egyik meghatározó eseménye, a nemzeti identitás egyik alapköve.
forradalom.netlap.net/
Nem csak érettségizőknek. :)
angyalfoldi 2013.02.21. 08:48:02
Nem vagyok elvakult rajongó! Csak olyan magyar ember aki objektíven nézi a dolgokat.Egyébként @airgüzüvel értek egyet ,és azokkal akik nem elvakultan(egyoldalúan) értékelik az elmúlt tíz évet!2002 óta mesterségesen, feszültséget gerjesztve ember,barát családok között osztják meg az embereket!Ezeket miért nem mondja ki nyiltan senki? Miért nem tud összefogni a magyar a magyarral? Ebben a népben annyi szellemi tőke van,hogy már régen
a
Közép-Európa "Svájca" lehetnénk!Persze akkor,ha lenne teljes összefogás!!!!
lajos0 2013.02.21. 09:21:00
A független nemzeti bank jelenleg is egy nagyon aktuális probléma. Itt leginkább a BIS-től és a nemzetközi pénzügyi maffia egyéb fedőintézményeitől való függetlenségre gondolok.
"Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc Magyarország újkori történetének egyik meghatározó eseménye, a nemzeti identitás egyik alapköve."
Ez így van, még ha mi királypártiak ezt nem is látjuk minden téren előremutató történésnek :-)
kentersturz 2013.02.21. 09:39:47
hvg.hu/itthon/20130221_Karacsony_interju_Bajnai_LMP_parbeszedhvg.hu: Évértékelő beszédében Gyurcsány Ferenc közös március 15-i tüntetésre szólította fel az ellenzéket. Az Együtt már jelezte, nem zárkózik el ettől. Feláll majd egy színpadra a volt miniszterelnökkel?
K. G.: Én úgy olvastam az E14 közleményét, hogy a pártok külön ünneplésére tettek javaslatot külön színpadokkal, csak azt támogatják, hogy legyen egy közös tüntetés, ahol a pártok politikusai nem tartanak beszédeket.
hvg.hu: A kamerák viszont azt fogják mutatni, hogy együtt vonul Bajnai, Karácsony és Gyurcsány egy tömegben.
K. G.: Szerintem a választók világosan értik, amit ezzel az Együtt 2014 megüzent: nem akar egy színpadon lenni Gyurcsánnyal.
Ja, és :)
www.youtube.com/watch?v=7jGJTyk9tgk
lajos0 2013.02.21. 09:45:03
a Közép-Európa "Svájca" lehetnénk!"
Nézz szét egy talponállóban, pislants bele egy kereskedelmi tévé esti adásába, lapozz bele egy Blikkbe, és kérdezd meg magadtól, hogy ez vajon tényleg így van-é. Egy viszonylag nagy szellemi tőkével rendelkező nép tényleg csak egy ennyire silány politikai elitet lett volna képes kitermelni magából, és tényleg ennyi svájcifrank alapúnak hazudott hitelt lehetett volna a nyakukba sózni ? Ez nekem inkább egy lebutult, haspárti társaságra utal, akik imádják elhinni, ha szépeket hazudnak nekik, és készségesen hisznek az ingyenebéd lehetőségében.
lajos0 2013.02.21. 11:32:54
Az idézett részben Karácsony is kifejtette, hogy az ég kék, a fű zöld, Ferivel meg politikailag nem hasznos együtt mutatkozni.
Viszont az már erős tévképzet, amivel kezdi a cikkben:
"kénytelenek voltak kilépni, mert az LMP-sek többsége nem akarta megérteni, hogy a választási matematika egzakt tudomány"
Ez nem matematika, de még csak nem is tudomány, a tudomány szót komolyan véve.
Persze ha ő azt hiszi, hogy kockás papíron megtervezhető egy választási győzelem, az a saját problémája, majd a valóság ráébreszti, hogy mekkorát tévedett.
Persze okos lesz majd a választások után is, mint ahogy az összes többi szereplő, csak akkor már a ki a felelős, hogy nem jött össze a kormányváltás kérdésben fogja osztani az észt. Borítékolom, hogy mindenki felelős lesz a körülményektől a többi szereplőig, de ő biztosan nem.
leponex 2013.02.21. 11:50:24
"Az a szó, hogy 'aránytalan' mond neked valamit?"
Hogyne.
Például aránytalanul nagy szerepe volt a magyar 'liberálisoknak' az elfuserált rendszerváltás sikertelenségében.
Ha a válassztási rendszerre gondolsz, az meg 'modell' kérdése, a tisztán listás rendszertől a tisztán egyéni képviselőkig mindenféle található a világban.
A mienk túlbonyolította a vegyes rendszert is a kompenzációs listáival.
A mostani egy kicsit talán egyszerűbb, az egyfordulós miatt meg 'tisztább' - már ha ennek a kifejezésnek van értelme.-)
Ezt tervezte a Feri is, csak egy kicsivel több képviselővel.
leponex 2013.02.21. 12:00:04
"Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc Magyarország újkori történetének egyik meghatározó eseménye, a nemzeti identitás egyik alapköve."
Ez így van, még ha mi királypártiak ezt nem is látjuk minden téren előremutató történésnek :-)"
Részemről már csak azért sem, mert a 'trónfosztás' egy rettenetesen elhibázott, felesleges aktusnak bizonyult, és nagyon káros következményei lettek.
A politikai vezető(i)nek eltökéltségét és elvi sziklaszilárdságát is bizonyítja, ha Görgey felelős döntését szembeállítjuk Kossuth viselkedésével.
Görgey maradt, és tábornokaival együtt vállalta a sorsát, Kossuth meg ugye inkább elmenekült, hogy majd kintről szervezzen egy újabb szabadságharcot ...
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.21. 12:08:15
Óh dicső Leponex, te értetlen ember, hazánk polgára!
A jelenlegi rendszer attól aránytalan, hogy nagyon kevés szavazataránnyal lehet nagyon magas mandátumarányt elérni.
(Vannak ennél szarabbak is, tény)
leponex 2013.02.21. 12:47:04
Ó bölcs ... :)
Hát lássuk akkor KONKRÉTAN ( ha érted ezt a kifejezést), mimódon lehetséges ez?
- a listás szavazatokon gondolom nincs mit beszélni.
- az egyéniben valóban előfordulhat, hogy 50,01 % már nyer, és elméletileg így tényleg mindegyik elvihető.
De ha ez aránytalan szerinted, akkor nyilván a kormányalakítás is csak úgy lenne arányos, hogy szavazatarányos eloszlásban lennének arányos miniszterelnökök, miniszterek, államtitkárok, ...
:)
Az angolok ezek szerint a legnagyobb aránytalanok, meg is látszik rajtuk.
- ja, ha meg az 50% feletti szavazatok kompenzációs listára kerülésére gondolsz, az meg ugye épp az arányosság felé tett lépés, hogy el ne vesszen egy szavazat sem :))
Szóval?
kentersturz 2013.02.21. 13:02:28
Scagnetti 2013.02.21. 13:03:04
Scagnetti 2013.02.21. 13:06:51
2010 után is ment a vita, hogy mire van felhatalmazása a kormánynak. Vajon az újnak, feleannyi szavazóval, mire lesz?
HanSolo90 2013.02.21. 14:57:15
Olyankor mosolygok nagyokat, mikor Gyurcsány, Mesterházy, Orbán, Vona stb. a bizonytalan szavazókat akarják megnyerni. De akárhogy erőlködnek csak nem sikerül. Mindenhol csak a "törzstagok" maradtak szavazni. Gréczy is hivatkozik itt mindenféle országjárásra, nem tudom mire fel, mivel a munkám miatt nagyon sokat járok vidéken. Kelet-Magyarországon többször is voltam az utóbbi pár hónapban és egyáltalán nem úgy tűnt, hogy annyira, de annyira akarják vissza Gyurcsányt, az MSZP-t vagy Bajnait, persze a Fideszt se sokan dicsérték. Sokkal inkább az volt jellemző, hogy egyiket sem akarják. Butaság azt gondolni, hogy ellenzéki összefogás, meg a szövegelés elég, az emberek nagy része teljesen kiábrándult már mindenkiből...
HanSolo90 2013.02.21. 15:03:19
Azzal meg pláne nem számolnak, hogy a Millás tábor nem szívesen fog szavazni az MSZP-s vagy DK-s közös jelöltre, mikor egyértelműen elegük van az MSZP-ből és a DK-ból. Szóval ez az összefogás akár rosszul is elsülhet. Ezt nem lehet szimpla matematikával kiszámolni, hiába is szeretnék. Túl sok változó szerepel az egyenletben.....
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.21. 16:07:59
"a következő kormány, amely (tökmindegy, milyen színű) úgy fog kormányozni, hogy a választásra jogosultak talán ötöde ha rászavazott. Az lesz ám a poén."
- És lehet, hogy a parlamentben 80%-os többségük lesz mégis.
lajos0 2013.02.21. 19:35:48
Ennyi baj legyen. Azok akik el sem mennek, általában olyan agyberendezéssel rendelkeznek, hogy jobb is. Tisztelet a nagyon tudatos távolmaradóknak, ami egy legitim álláspont. De a 95 %-uk egyszerű agyhalott politikai téren, aki szerintem azt sem tudja, hogy milyen pártok vannak egyáltalán.
Az is régi dolog, hogy a parlamenti 2/3-adhoz, nem kell a szavazók, főleg nem a szavazásra jogosultak 2/3-ának szavazata. Hornéknak épp úgy nem volt ez meg, mint a Fidesznek. De a kedvencem amikor kiszámolják, hogy valakire hányan nem szavaztak, mintha múlna rajta valami.
Takács János 2013.02.21. 19:46:25
Az igazi sztrovacsek 2013.02.21. 19:58:00
"De a 95 %-uk egyszerű agyhalott politikai téren, aki szerintem azt sem tudja, hogy milyen pártok vannak egyáltalán.'
Hát istenem...
Nem lehet mindenki egy 'lajos0'!
De ennyire talán mégsem kellene lenézni a nem szavazókat.
Szerintem.
Mellesleg választási szakértő legalább annyi van eben az országban, mint foci drukker.
Scagnetti 2013.02.21. 20:04:35
De hogy az a kormány 1-2 év alatt darabokra lesz cincálva, az biztos. Az első rossz húzásuk után az amúgy is alacsony népszerűségük a béka segge alatt lesz. És erre nem kell sokat várni, mert kormányzóképes jelölt nincs egyik oldalon sem, csak pancserok, tehát a bukásuk is garantált.
Aztán majd rohanunk vissza a másikhoz, ahogy szoktuk. :)
Scagnetti 2013.02.21. 20:14:00
Az MSZP őrzi egyedül a táborát, de bővülni ők sem tudnak, ami nem csoda, végignézve a sok régi harcoson.
Az LMP-t megették a szocik és Bajnai, bár még pár százalékra esélyesek lehetnek így, hogy a szocikhoz húzó felüket végre kivágták magukból.
A Jobbik meg annyira kretén, hogy mindenkit elriaszt a szövegeivel. Azokra is csak a buta vadkeresztény rasszisták meg tanulatlan borsodiak szavaznak. Plusz még pár diák, akik 10 év múlva szégyellni fogják magukat miatta.
A Fidesz nagy tábora is odalett, és a kampánytól sem várhatnak sokat, mert amennyi szart összehordtak, azt sok idő lesz eltakarítani. Hacsak nem kezdenek osztogatni a választás előtt.
Szóval jó kis meccs lesz ez. Nem azért, mert jók az ellenfelek, hanem mert egyformán szarok. Így akár izgalmas is lehet a vége. Csak sajnos az eredménynek nem fogunk örülni.
Scagnetti 2013.02.21. 20:22:03
"De a kedvencem amikor kiszámolják, hogy valakire hányan nem szavaztak, mintha múlna rajta valami."
Ez nekem is nagyon tetszik. Szegény szocik 2010 óta mást sem számolnak, mint azt, hogy a Fideszre nem szavazott 5,5 millió ember. Azt már nem emlegetik, hogy rájuk meg hétmillió. :) Ez a számolgatás mindig a vesztesek játéka. Szánalmas, de más nem marad nekik. A hívek meg kajálják, mert kell a kis lelküknek, ha már az eredmény annyira csúfos volt.
Gyanítom, a szocik is abbahagyják a számolást, ha véletlenül nyernek. Akkor hirtelen nem fog többé számítani, hányan nem szavaztak rájuk. :)
lajos0 2013.02.21. 20:55:35
Ez bizony így van. Talán nem is baj.
"De ennyire talán mégsem kellene lenézni a nem szavazókat."
Én a tudatos nemszavazókat nagyon nagyra tartom. Aki végignézi a kínálatot, a szereplők viselt dolgait, esetleg a programokat ( bár ezek még a politikával foglalkozók többsége számára is érdektelenek), és ezek után azt mondja, hogy mivel senki sem ugorja meg az általam elvárt mércét, a különbségek pedig nüansznyiak szarok rájuk. Ez egy legitim álláspont.
De még a szavazók közt is rengeteg olyan van, hogy erre azért szavazok mert jóképű, arra meg azért mert szereti a kutyusokat.
A szavazók többsége viszont egyszerűbben dönt:
1. nézzük kit utálok a legjobban tetszőleges okból
2. nézzük ő kit utál a legjobban
3. no arra szavazok
Eközben szerencsétlen politikusok meg görcsölnek a programokon, meg a pr akciókon ( ami kidobott pénz)
"Mellesleg választási szakértő legalább annyi van eben az országban, mint foci drukker."
Lehet. Részemről utálom a focit.
leponex 2013.02.21. 20:57:50
Azért nem kellene ilyen hamar feladni, van még egy év a választásokig!
És milyen felfrissült tabló várja majd az Egyesült Baloldal közös szavazóit!
Mesterházy-Bajnai-Gyurcsány-Juhász-Kónya-Árok-Jávor- ...
Az igazi sztrovacsek 2013.02.22. 06:52:27
És milyen felfrissült tabló várta a FIDESZ szavazóit 2010-ben.
Orbán, Kövér, Áder, Martonyi, Rogán, Semjén, Pokorni, Répássy, Szájer, stb... stb...stb...
Csupa, csupa hiteles, bizonyítani vágyó új arc, amely nem kopott még meg a politika napi harcaiban. :))
És lám, 2/3-al kormányoznak.
De tudjuk jól, a baloldalnak nincs esélye az elkopott garnitúrával, ez kizárólag a FIDESZ privilégiuma.
kentersturz 2013.02.22. 08:25:27
index.hu/belfold/2013/02/22/mindenutt_allit_jeloltet_az_egyutt_2014/
Riadóóó dekások, kevés az idő meg a 2%, bele kéne húzni áprilisig. Lehet, hogy a koplalósvirrasztósmarincsákolós bohóctempó kevés lesz, most valami nagyot kéne durrantani. Addig is hívjátok fel Gordit, (biztos, hogy megvan a mobilja) és jelezzétek, hogy ti is léteztek ám. Tegyétek a dolgotokat, barátaim.
Scagnetti 2013.02.22. 17:07:06
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.22. 18:14:59
leponex 2013.02.22. 19:25:21
Ha nem, hát Neked nem.-)
"A jelenlegi rendszer attól aránytalan, hogy nagyon kevés szavazataránnyal lehet nagyon magas mandátumarányt elérni." -írod.
Én meg azt kérdeztem, konkrétan miképp lehetséges ez?
Konkrétan mekkora az a 'nagyon kevés' meg az a 'nagyon magas' ?
Persze csak akkor érdemes foglalkozni ezzel, ha a valóság érdekel.
Persze egy blogon lehet rettegni a diktatúrától, éhenhalhat négymillió magyar, három év alatt kitántoroghat félmillió magyar, vagy a bankadó miatt egyszerre lehetnek veszteségesek a bankok, miközben az egész terhet áthárítják a lakosságra, lehet ódákat zengeni Gyurcsány remek kormányzásáról, miközben Feri elmondja, hogy nem csináltunk semmit négy év alatt....
Szerintem egy mezei kommer megengedheti magának azt a luxust, hogy állításait számokkal támasztja alá.
A vélemény az persze más:)
Ha komolyan gondolod az aránytalanságot, akkor legfeljebb az egyéni képviselői helyek miatt lehetséges.
De eddig is kábé fele-fele volt a mandátumok elosztása lista és egyéni szerint.
Mi az, ami annyira megváltozott, hogy 'aránytalanná vált' hirtelen?
Ha csak az egy forduló miatt a sopánkodás, hát az viszont másról szól, nem az aránytalanságról.
Ahogy Feri is egyfordulós , fele listás fele egyéni képviselőben képzelte el.
Nem hallottam, hogy bárki sopánkodott volna emiatt:)
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.22. 20:41:14
Volt egy index cikk, ahol konkrétan végigszámolták, hogy már 24%-os szavazataránnyal is lehetséges 70% körüli mandátumarány elérése.
Keresd ki, nekem nincs most rá időm.
leponex 2013.02.22. 21:23:51
Hát ha te ezt elhiszed, akkor mi a probléma? A szocik meg a Bajnai együtt 30% felett vannak, akkor már meg is van a 2/3-ad, nem?
Miért olyan szörnyű az neked, hogy így elpáholják a Despotát?
***
De természetesen lehet úgy is okoskodni, hogy a 24% -os párt mellett
még indul 16 párt, és egyik sem éri el az 5%-ot, egyéniben meg mindet a 24%-os párt nyeri.
Tehát valóban, 24%-kal lehet 100%-os mandátumarányt elérni.
És ha én Szigetvári Viktor lennék, mindezt kiszámolnám 21 induló pártra is.
És akkor ó borzalom, egy párt sem jutna be a parlamentbe, csak a 106 egyéni képviselőjelölt.
És az lehetne bizony 21 féle párthoz tartozó, így aztán még frakciókat sem lehetne alakítani.
És akkor nem alakulhatna meg a parlament, és vége lenne a világnak, á la malakiás urunk beteljesült próféciái szerint.
Mi lenne, ha felállna legalább az a néhány választási szakértő, és úgy nyalogatná a Holdat ...
:)
Az igazi sztrovacsek 2013.02.23. 20:31:40
varanus.blog.hu/2013/02/23/orban_kiraly_beszede?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2013_02_23&utm_campaign=index
Nincs mit hozzátennem, minden mondatával egyetértek.
Esetleg annyit:
Rákosinak tapsoltak így anno, a semmit mondó mondatok után is.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.23. 21:03:39
Mit vártál azok után, hogy pártelnöknek való megválasztásakor is nagyobb arányban szavaztak rá, mint Rákosira?
lajos0 2013.02.23. 21:30:06
Rákosi idejében legalább lehetett tudni, hogy aki nem lelkesedik az elvárt mértékben az megy Recskre. De a mai politikusok rajongói sokkal ócskább indokokkal csinálják azt amit. Őket tényleg csak az motiválja, hogy ne kelljen visszamenni autófényezőnek, amit az autók hálásan köszönnek, ha ahhoz is annyit értenek mint a politizáláshoz.
Pártelnök választás ügyben egyszer próbálkozott valami demokráciafélét eljátszani az SZDSZ, de ott meg még jobban visszaütött Kókáék csalása.
Szintén mai hír, hogy Dorosz Dávid lett a Párbeszéd Magyarországért nevű formáció igazgatója, részemről nagyon örülök, hogy egy ilyen emblematikus figurát sikerült találni hozzá. Ezt a csávót egyszer hallgattam vagy 15 éve a Szigetről hazafelé a héven ( kábé negyed óráig), és már akkor is némi önuralomra volt szükség, hogy ne rúgja helyből pofán az ember. Majd négy éve ég a pofám ( főleg magam előtt), hogy ez a nímand az én szavazatomnak is köszönheti, hogy a parlamentben affektálhat.
leponex 2013.02.23. 22:22:53
" Majd négy éve ég a pofám ( főleg magam előtt), hogy ez a nímand az én szavazatomnak is köszönheti, hogy a parlamentben affektálhat."
;DDD
leponex 2013.02.25. 10:11:22
Szokásod szerint várhatunk még jócskán újabb dolgozatodra, kommenteljünk hát addig egy lelkes baloldali szakember szavaival, anélkül hogy kifejtenénk Révész úr rögeszméiben megtalálható tévedéseket:
Ferenc testvérünkkel kapcsolatba viszont ölég egyenes vonalú okfejtése meggyőző:
Révész Sándor: Mi a vonal?
"Gyurcsány Ferenc évértékelőjében leszögezte, hogy világos választóvonalat kell húzni „a demokraták tévedései és az önkény embereinek bűnei” közé, és aki ezt nem teszi meg, az Orbán Viktor szekerét tolja, vagyis az önkényuralmat szolgálja, mivel „Magyarországon ma önkényuralom van!”
Én lelkesen támogatnám ezt a vonalhúzást. Két megjegyzéssel. Egy. A demokraták tegnapi tévedéseit és bűneit nem kisebbnek, hanem nagyobbnak kell látnunk, ha melléjük állítjuk az önkény mai embereinek tetteit. Ezek visszamenőleg nem csökkentik, hanem növelik a demokrata bűnök és tévedések súlyát – hisz súlyosabbnak mutatják azok következményeit!
Senki nem enyhítheti a lelkifurdalását azzal, hogy a mostaniaknál demokratább volt, náluk többet használt, kevesebbet ártott, és kevesebbet lopott. Nem. Az a vonalhúzogató, akinek valóban az önkényuralom a legnagyobb gondja, és nem a múltjának a terhe, csak kínozhatja a lelkiismeretét azzal, hogy minő önkényuralmat tett és tesz lehetővé az a katasztrofális hitel- és erővesztés, amit a demokraták tévedései és bűnei okoztak.
HIRDETÉS
Kettő. Milyen önkényuralom van Magyarországon, ha nagy nyilvánosság előtt szabadon ki lehet mondani, hogy „Magyarországon ma önkényuralom van”? Részleges és félkész önkényuralom. Ellentétben a rendszerváltás előttivel, amikor Gyurcsány abban az esetben sem tehetett volna legálisan ilyen nyilatkozatot, ha már akkor képes lett volna az önkényuralom azonosítására. Azok a demokratikus intézmények, amelyeket ma folyamatosan csonkolnak, azok a szabadságjogok, amelyeket ma folyamatosan szűkítenek, akkor egyáltalán nem léteztek.
Nem sztálinistának rágalmazott, hanem valóban sztálinista alkotmány volt érvényben, mely szó szerint rögzítette egyetlen párt teljhatalmát, és törvényen kívül helyezte a polgári demokrácia híveit.
A demokratikus ellenzék nemhogy a nyomorgatott Klubrádió, az ATV, a „ballibként” számon tartott napi- és hetilapok nyilvánosságáról nem álmodhatott, de akkoráról sem, amekkorát a gyalázatos módon kisajátított és gátlástanul pártos közmédia biztosít a mai demokratikus ellenzéknek! A demokrácia leépítésével szembeni ellenállás gyöngesége és a kádárista nosztalgia minden közvélemény-kutatás által alátámasztott félelmetes ereje között közvetlen összefüggés van. Aki az utóbbit erősíti, az előbbit gyengíti (tovább), bármily vérmesen gyalázza Orbánt és társait.
Nyilvánvaló, hogy csak az húzogathatja a vonalat hitelesen a mai demokraták és a mai (részleges) önkényuralom emberei közé, akik a régi, teljesen kiépített, megszilárdított önkényuralom bűnei és a rendszerváltás utáni demokrácia tévelygései között is meg tudják húzni ezt a vonalat. És nem hagyja, hogy elmossák. Akkor sem, ha ez a vonal sokak életpályáját metszi át.
Az a kínos igazság, hogy a huszadik századot kevés demokrata élte úgy túl minálunk, hogy teljesen kimarad(hatot)t volna valamennyi részleges vagy teljes önkényuralom szolgálatából. Azok vál(hat)nak közülük hiteles, tehát hasznos és hatékony demokratává, akik ezt a váltást az életükben vállalják, megélik, mint ’56 hőseinek java, és nem akarják holmi „baloldali folyamatosságra” vagy ilyesmire hivatkozva elhitetni, hogy ők az önkény embereiként is a demokráciát szolgálták. Mert ebben az esetben sajnos ők is a demokraták hitelét pusztítják."
leponex 2013.02.25. 10:21:20
Révész urat olvasva a fideszes kampányguruknak főhet a feje, ha e finom, de Ferenc testvérünk további politikai szerepvállalására megsemmisítő erejű kritikát Feri elfogadja, és nyilvános vezeklés szavaival látványosan lelép a porondról!
Bizony, a kormánypártok meglévő versenyelőnye jelentősen csökkenne, leszedhetnék a Gordonos-Feris plakátjaikat, nem rémisztgethetnék tovább a zembereket a Feri képével ...
Még megérhetjük, hogy a Békemenet visszaköveteli a Ferit ... :)
Hajrá Zsolti!
Tivadar tábornok 2013.02.25. 14:24:49
(Azért ez sem teljesen offtopic kérdés ám, hiszen Ferenc múltkori írásában magát "köztársaságpártinak" nevezte magát, tehát nem kerültünk olyan messze. De tényleg érdekel, hogy a királypártiság alatt mit értesz)
leponex 2013.02.25. 17:19:45
Kedves Tábornok Úr!
Hogy jön ez ide, Örök Köztársaságvédelmezőnk Kedves Bárdjának blogjára?
Azt vélem, valamelyik előző nicked reinkarnálódásaként igyekeznél csőbe húzni, de sebaj :)
A lajosunk különben is sokkal komolyabb royalista, tőle a testi fenyítés legszigorúbb metódusai sem állnak messze, míg én se a lefejezést, se a felnégyelést, de még a megbotozást sem támogatnám, ami azért királyaink alatt megesett olykor.
De vegyük komolyan a felszólítást :)
Leegyszerúsítve azt gondolom, hogy a modern társadalmak feloldhatatlan ellentétei, problémái abból adódnak, hogy a természeti erőforrásokat magántulajdonként lehet 'birtokolni', a politikai (köz)hatalmat pedig egy 'demokráciának' csúfolt keretek között 'szabad választásokkal' lehet elnyerni.
E választások kimenetele döntő részben a médiában dől el, a média világa pedig pénz kérdése ... Az meg az erőforrások birtoklásától függ ...
Talán belátható, ez az egész 'liberális demokrácia' egy nagy maszlag :)
Persze, ettől még működhet, jobban-rosszabbul, de a lényegen ez nem változtat.
A politikai hatalom megszerzése érdekében a versenyzők kénytelenek 'megvásárolni' valamivel a derék választókat, így aztán a 'közjó' érdekei hátul kullognak csak a sorban ...
Nos, a rendes királyságban a király a hatalmát nem a 'néptől', hanem 'fentről' kapja, ezért nem kell választásokon mindenféle trükkel elnyerni azt újra meg újra.
Mivel minden az övé - pontosabban minden az ő gondjára és felelősségére lett bízva - ezért aztán nyugodtan megteheti, hogy az alattvalóiból a legjobbakat bízza meg az operatív kormányzással.
És ha nem jól teszik dolgukat, lecserélheti őket.
Jó Gazdaként uralkodhat.
Természetesen ez csak idea, egyrészt mert a világ úgy tudja ( ha mástól nem, Friedrich Nietzsche munkáiból ) hogy Isten halott, így aztán a királynak nincs aki átadja a hatalmat.
Így jártunk ;-)
Na mit szólsz hozzá?
:)
***
Bocsáss meg Kedves Bárdunk ...
Tivadar tábornok 2013.02.25. 17:50:17
Ami a válaszodat illeti: a liberális maszlaggal hellyel-közzel egyetértek, de úgy gondolom, közjogi szempontból, amit írtál, sok helyen sántít (például az uralkodói felhatalmazás jóval összetettebb) szerintem. De igazából én nem a dolog teoretikus oldalára vagyok kíváncsi, hanem arra, hogy ezt a magyar valóságba hogy akarnád átültetni? Úgy értem, hogy elméletben könnyű királypártinak lenni, de magyar királypártiként milyen állásponton lennél? És miért? :)
Tényleg nem a csőbehúzás szándékával kérdezem, érdekel :)
leponex 2013.02.25. 19:06:18
:)
Természetesen sehogy.
De semmivel sem kevésbé, mint ahogy liberálisaink a liberalizmus alapelveit szeretnék bévezetni.
Hogy tiszteljük egymást.
Kíváncsiak vagyunk a velünk egyet nem értők véleményére.
Nem teszünk különbséget embertársaink között - de nem is akarunk a természetből eredő különbségeket megerőszakolva nőből férfit és fordítva csinálni, házasságnak nevezni a háziállatokkal való együttélést, ...
miegymás.
De valamiért az oly felvilágosult népek sem hajították még ki teljesen a királyságot ( na jó, a díszlet kedvéért ) Norvégia, Svédország, Dánia, Hollandia, Belgium, Nagy-Britannia, Spanyolország ...
****
És ha belegondolsz, egy komolyabb cég vezetése inkább hasonlít a királysághoz, mint egy liberális demokráciához...
Egy erős elnöki rendszer lehetne talán helyette, ahol a kormányfő és a kormány 'fentről' kapja a megbízatást, a hatalmat.
Elnököt persze valahogy csinálni kell előtte.-)
Valóban, jelen körülmények közt a királyság gyakorlatban nem valósítható meg.
De ha derék élenjáró politikusaink magukban szeretnének egy picit igazi királyként kormányolni, már az is remek lenne.
Szerintem.
:)
lajos0 2013.02.25. 20:57:14
Elméletben sem könnyű, de Leponexxel nagyon közel áll a véleményünk a dolog megítélését illetően. Elméletben könnyű egyébként demokratának, meg baloldalinak is lenni, de a gyakorlat ezek esetében épp oly messze esik az elmélettől, mint a királyság esetében.
A cégek vezetése tényleg jó analógia, de gyakorlatilag a pártok többségében is a királyság egy nagyon lefokozott formája működik.
Valószínűsítem, hogy a királyság ettől függetlenül a háttérben továbbra is valós rendszer, csak a jelenleg az uralom és a hatalom szétvált. A politika színpadán továbbra is tesznek-vesznek mindenféle politikusocskák, de a valódi hatalom nem az ő kezükben van. Ezért beszélnek fokozott alázattal, amikor olyan nagyságokat emlegetnek, mint például a szent és sérthetetlen "piacok" ( ez valójában pár tucat embert takar legfeljebb).
Feltűnő, hogy a pénzügyi világban ma is nagyon gyakori a kormányzói titulus. Ez azt fejezi ki, hogy például a londoni city kormányzója alá van rendelve egy nála nagyobb erőnek, hatalomnak, akinek a nevében úgymond kormányozza a pénzügyi vatikánt. De ez az erő nem a királynő ( neki a city kormányzójától kell jelképesen engedélyt kérni, ha be akar lépni a területére), hanem valahol a hivatalos formákon túl tenyészik.
A city-t gyakran koronaként is emlegetik.
Az amerikai kormányt hasonló okokból hívhatják "adminisztrációnak", hiszen dolga és hatalma nem terjed túl azon, hogy a fensőbb szinteken meghozott döntéseket adminisztrálja és végrehajtsa.
Én csak annyival mennék túl Leponex meglátásain ( amiket továbbra is nagyon jó megközelítésnek tartok), hogy a királyság továbbra is egy létező hierarchiát takar, sőt nincs is igazán más realitás ezen kívül, viszont ezt a királyi hatalmat jelenleg egy beavatatlan csürhe bitorolja, aminél egy nyílt királyság sokkal előremutatóbb lenne. Tehát a királyság bizony meg vala valósulva :-), csak a hatalma nincs direkt módon reprezentálva.
A royalizmusnak realitása jelenleg pont úgy nincs mint a demokráciának, de egy globális pénzügyi káosz és összeomlás után ( amit egyébként üdvösnek tartanék) pillanatok alatt lehetne.
A királyság mint berendezkedés a történelem folyamán sokkal életképesebbnek bizonyult, mint a demokrácia, és akár az is elképzelhető, hogy a demokráciásdi egy rövid, pár száz éves intermezzo után, akár feledésbe is merülhet, mint anakronisztikus utópia.
Ez persze jelenleg tényleg nem időszerű megközelítés, de hát egy blogban, ami Ferink nélkülözhetetlenségéről szól, talán nem is tűnik annyira a valóságtól elrugaszkodottnak .-)
leponex 2013.02.25. 22:41:13
*****************************************
* a királyság továbbra is egy létező * * hierarchiát takar, sőt nincs is igazán * más realitás ezen kívül *
*****************************************
mákos lecsó 2013.02.26. 07:42:27
Tabletta!
Te szedjed magad, naponta háromszor.
Egyébként hány milligrammos vagy?
Hogy nem százas, az biztos.
mákos lecsó 2013.02.26. 07:43:45
egy globális pénzügyi káosz és összeomlás után ( amit egyébként üdvösnek tartanék)
Neked se a Kalmopirynt javaslom
kentersturz 2013.02.26. 09:59:29
'Szakérto kormányra vágynak. Technokratákra. Ez Kádár ellenzéke. A kommunizmus ellenideológiája nem a polgári politika, hanem a dezideologizáltnak mondott szakértelem volt. Ez volt a kisebb ellenállás felé vezető út.
Ez persze önámító hazugság volt. De sokan ma is ennek csapdájában vergődnek....'
Tényleg jóindulatból mondom, hogy tartsa azt a lotya száját és ne jöjjön elő azzal, hogy 'a szakértelemre való hivatkozás az egy (bolsevista) trükk', mert azt egy csúnya bácsi toposza, akit öntököndöfés lenne hivatkozni.
leponex 2013.02.26. 15:26:09
'Mi' régi motorosok azért vagyunk a pályán, hogy legalább tüneti kezeléshez juthassatok ...
:)
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2013.02.28. 00:47:09
bunkobrendelmatyi.blog.hu/2013/02/28/18_parlamenti_kepviselok_buta_majmok
pánpéter 2013.02.28. 10:47:00
Olvastad a tegnap megjelent közvélemény-kutatási adatokat? :)
Polgárháború nem lesz, ellenzéki összefogás se lesz, a pártod pedig népszerűtlenebb mint valaha. :)
Amiket te itt írsz, rendre az ellenkezőjét akarják a választók! Érdekes nem? :)
1 év, és munkanélküli leszel.
Zsolti!!! Örülünk? :))
Scagnetti 2013.02.28. 14:10:31
pánpéter 2013.02.28. 20:47:22
most már legalább tudom, honnan jött Ferenc testvérnek az a rengeteg program, amit hetente jelentett be miniszterelnökként.
meg legalább tudjuk, hogy amikor zsolti ír valamit, akkor annak pont az ellenkezője történik. kicsit Piszkos Fred effektus ez. :)
Pussy Riot (törölt) 2013.03.03. 19:03:49
Az igazi sztrovacsek 2013.03.04. 12:29:13
velemenyvezer.blog.hu/2013/03/04/e_on-vasarlas_igazi_balek_a_magyar_kormany#comment-form
Amióta megvették a MOL részvényeket, azóta csak drágább lett a benzin, oszt jó napot.
A gázzal sem lesz másképpen.
Előadják a süket dumát a birkáknak az erős országról, meg hogy az energia szektort magyar kézben kell tartani, mert a multik kiviszik a hasznoz, azok meg megeszik.
Majd meglátjuk, ki fog előnyösebb szerződést kötni a Gazprommal.
Az EON, vagy a magyar állam?