2012.09.08. 23:44
Az LMP kiállt a Jobbik mellett
Nem akartam hinni a szememnek, de aztán összeállt a kép. Pedig ma nagyszerű dolog történt. Egy jobbikos nyomulást fél pályás útlezárással és részvételi fölénnyel akadályoztak meg veszprémi pártok - így a DK, az MSZP - és több civil szervezet, például a Szolidaritás.
Az LMP hiányzott.
A fasiszta eszmék elleni személyes tiltakozás helyett veszprémi szervezetük egy közleményt adott ki, amelyben többek között ez olvasható:
"A Jobbik egy jogszerűen bejegyzett párt, parlamenti és helyi önkormányzati képviselettel. Jogállami keretek között, a jogszabályokat betartva joga van nyilvános rendezvényt szervezni, függetlenül attól, hogy a pártról, annak eddigi tevékenységéről ki mit gondol. Amíg nincs arra vonatkozó információ, hogy az adott rendezvény a jogszabályoknak nem felel meg, nehezen magyarázható annak lemondását kérni. Éppen ezért az ellentüntetést szervezők kiállását inkább feleslegesen feszültségkeltőnek tartjuk, mintsem a szélsőséges eszmék terjedését meggátlónak. Az elmúlt évek magyarországi tapasztalatai alapján a szeptember 8-ra Veszprémbe tervezettekhez hasonló demonstrációk és ellendemonstrációk nem a megoldások felé visznek. Azok csak a negatív jelenségek tüneteire reagálnak."
Hát így,..
Az emberben ilyenkor derengeni kezd, hogy ez ugyanaz az a szöveg, amit a Fidesz mond. Mintha valaki koalíciós partnernek jelentkezne. Hogy a Jobbik van, ők pedig úgymond egyenlő távolságot tartanának a "komcsiktól" és a szélsőjobbtól. Igaz, a szélsőjobbtól az egyenlő mindig jóval kisebb.
Beugrik a korábban felvetett lehetséges "technikai koalíció" a Jobbikkal, meg Schiffer András mosolygós kvaterkázása a Jobbik napernyője alatt. Nem is beszélve ugyancsak Schiffer kellemes sétájára Gaudi Nagy Tamással a leláncolt kollégákhoz tavaly decemberben. Volt már közösen benyújtott törvényjavaslatuk is.
A szöveg szerint a fasiszták ellen vonulók felesleges feszültségkeltők. A kurucinfós, zsidózó, vérvádazó, uniós zászlót égető, cigányokat fenyegető, gárdamasírozó csürhe az rendben van. Az vonulhat, hiszen be van jegyezve, meg a jogállami keretek.
Azt hiszem, ez a vég. Az LMP mindenben elhatárolódik az MSZP-től és a DK-tól, de megvédi a Jobbikot, ezzel téve szívességet a Fidesznek.
Nem tudom, hogy az LMP országos vezetői mit szólnak ehhez a szöveghez, gondolom, áldásukat adták rá. Ha így van, és nem jön a helyreigazítás, azt hiszem a kiebrudalt Kukorelly járt a legjobban.
Szégyen, ami történt, de legalább tisztábban látunk.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Gréczy margójára 2012.09.09. 15:59:43
Trackback: Gréczy margójára 2012.09.09. 15:59:39
Trackback: NÁCI VAGY-e? --- Az LMP imádja a JOBBIK-ot !!! ERGO ... 2012.09.09. 13:52:18
Trackback: NÁCI VAGY-e? --- Az LMP imádja a JOBBIK-ot !!! ERGO ... 2012.09.09. 13:52:06
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Scagnetti 2012.09.09. 21:57:14
jazzcool 2012.09.09. 21:57:41
márta)) 2012.09.09. 21:59:17
Ön nagyon érdekes gondolatot fogalmazott meg a kommentjében.
Nem az a dolga". Igen?
Pedig hát! pontosan a szoci szavazóknak, legalább is egy csoportjának köszönheti, hogy ott vannak a parlamentben.
Annak a társadalmi csoportnak, kik valóban azt hitték, hogy más lesz a politika, de inkább az életminőségük.
Persze! vannak sokan, olyanok, (is) kik elfordultak a politikai pártoktó, ilyen-olyan okokból. Meg kell nyerni őket.
Egyébként mi a probléma?
Nyugi, nyugi, e miatt, mármint, hogy milyen politikát folytat az LMP. nem aggódtam, nem aggódom, nem fogok aggódni ezután sem. pont.
hm?
Blogger Géza 2012.09.09. 22:01:25
Ebben az egyben egyetértek... Mert akik 2006-ban (pedig az is szoros volt) az MSZP-SZDSZ párosra szavazták, azok szavazata szépen megoszlik majd az MSZP, a DK, az LMP és a Jobbik közt (az MSZP-től elfordultak részben oda áramlottak). Így a Fidesz kényelmesen besöpri majd az egyéni körzetek döntő többségét (erre utalnak az időközik is), és így folytathatja majd a kormányzást.
kamill77 2012.09.09. 22:01:42
inkább a gaudival, mi?
nem mindegy, kikkel kerül egy platformra, amikor a platformot úgy hívják, hogy szélsőjobb elleni tüntetők?
mit szarozik az lmp? és miért ad ki olyan közleményt, hogy neki szabad tüntetni, a jobbik is jogosan tüntet, de mástól feleslegesnek látja ugyanezt....
márta)) 2012.09.09. 22:03:12
"A Jobbik egy jogszerűen bejegyzett párt, parlamenti és helyi önkormányzati képviselettel."
Tényleg? A többi politikai erő, párt. talán nem az?
Még ilyet?!
:(
kamill77 2012.09.09. 22:03:13
nem csak vele beszélget, az lmp a jobbiktól kér rendszeres támogatást képviselői aláírások gyűjtésekor!
Scagnetti 2012.09.09. 22:03:18
Stabilo 2012.09.09. 22:03:44
Tisztelt Szerkesztőség!
Tehetetlen dühtől és haragtól sajnos nem mentesülve ragadtam klaviatúrát, hogy megosszam a Kuruc.info olvasóival, milyen tragédia történt ma éjjel a Debrecen melletti Hajdúszováton.
Ma reggel lett figyelmes a falu arra, hogy az Ady Endre utcában nagy erőkkel helyszínelnek a rend őrei és a nyombiztosítók, miután helyi lakosok értesítették őket, hogy az út melletti beton árokban egy holttest fekszik. Hamar kiderült, hogy egy helyi fiatalember az áldozat, aki minden bizonnyal hazafelé tarthatott.
Az áldozatnak szinte egyetlen ép testrésze sem maradt, a gerince és csigolyái több helyen eltörtek, a szemei kifordultak, minden bizonnyal nem "csak" ököllel, hanem eszközökkel végeztek vele! A helyszínelés megközelítőleg reggel fél 7-től délutánig tartott, a helyszínt folyamatosan biztosították, fokozott rendőri jelenlét van azóta a környéken, az utóbbi órában 5 alkalommal is lehetett látni járőrt araszolni a környéken...
Az elkövetőket elfogták, tudtunkkal két helyi lakosú "svédről" van szó, akik minden bizonnyal belekötöttek a fiatalemberbe, aki soha a légynek sem ártott, csöndes, tisztességes, dolgozó magyar ember volt. Gyászol a család, gyászol a falu minden jóérzésű lakosa, és érezni lehetett egész nap a döbbenetet mindenkin. Az esetről sem megyei, sem más hírportál nem számol be, illetve a rendőrség honlapján sem foglalkoznak az üggyel.
Viszont az emberek félnek, akik eddig naivan azt hitték, itt ilyen tragédia nem történhet, most azok is megdöbbentek... Már nemcsak a terményeinket és javainkat kell féltenünk, hanem a saját és családjaink életét is, pedig Viktorék "két hét alatt rendet tettek"...
A média hallgat, a rendőrség hallgat, és csöndes most a falu is...
Nyugodjon békében!
Egy olvasójuk
forrás: kuruc.info
Scagnetti 2012.09.09. 22:06:16
Nem tudok róla, hogy az LMP-nek bármi közös dolga lenne a Jobbikkal. Hogy néhány frusztrált szoci szimpatizáns és politikus az irányukba mutatott undort azzal magyarázza, hogy az LMP összeáll a Jobbikkal, azzal pont nem kell törődni. Azt sosem fogják beismerni, hogy ép ésszel mindenki undorodik tőlük.
kamill77 2012.09.09. 22:06:39
"Az elkövetőket elfogták, tudtunkkal két helyi lakosú "svédről" van szó"
úgy fest, nem csak a norvégok gyilkolnak... és? hogy jön ide megint ez a burkolt cigányozás?
Blogger Géza 2012.09.09. 22:07:03
márta)) 2012.09.09. 22:08:03
Mivel demokrácia van! Joga van az ott felsorakozott politikai erőknek, civileknek egyaránt véleményt, nemtetszést kinyilvánítani.
gondolom
kamill77 2012.09.09. 22:10:41
nem érdekelnek a frusztrált szocik. engem az érdekel, az lmp miért védte a jobbikot, amikor a téma a "magyar élet menete" volt, nem pedig az, hogy a jobbik legálisan került-e be a parlamentbe.
hogy az lmp nem ezt reagálta le, ezen totál ki vagyok akadva.
rockjano 2012.09.09. 22:13:27
Ami engem illet rohadjon meg mindenki aki nem tesz meg abszolúlt mindent azért hogy ezeket leváltsa.
És ez minden ellenzékire vonatkozik...
Scagnetti 2012.09.09. 22:14:24
Én is azt mondom, hogy a Jobbiknak is el kell mondania a szövegét. Ha végighallgatja az ember, úgyis hamar rájön, hogy baromság. Sokkal többet ér ez annál, mint hogy pár leszerepelt ballib csinál nekik ellenreklámot, ami az utóbbi 5 évben mindig kontraproduktív volt.
Stabilo 2012.09.09. 22:17:12
Az LMP rájött, hogy ez az út sehova nem vezet, ezért talán elkezd ésszel politizálni és úgy közelíteni a Jobbikhoz mint a Fidesz. A Fidesz alatt a Jobbik nem volt képes növelni a szavazótáborát, dacára a válságnak és a gondoknak, míg ugyanez messze nem mondható el Európa több országáról.
SzaszaG1 (törölt) 2012.09.09. 22:17:26
Ezek biztos csak megélhetési bűnözők voltak. Bármelyikünk megtenné ha éhes, nemigaz? Kamilll mindenképp.
márta)) 2012.09.09. 22:18:49
Na! és?!
Persze, ők azok,egy csoportjuk, akik ide-oda szavaznak, többségükben azt sem tudják hogy a politikát eszik e vagy isszák.
Ők azok többségükben, akik az utolsó pillanatban, (a választásokon) odavágják valahova azt a bizonyos x-et.
Sok-sok mindent nem értenek, mert egy csoportjuk nem is akar érteni. Jöhet az üzenet jobbról, balról, vagy akárhonnan.
Az a szomorú, ha , esetleg, teszik ezt olyanok (is) kik minden kormányok alatt egyfajta jólétben élnek, de csak azért teszik, hogy bukjon a másik......... ???
pont.
Stabilo 2012.09.09. 22:19:59
Reggie 2012.09.09. 22:19:59
Blogger Géza 2012.09.09. 22:21:55
2010-zel vélhetően véglegesen lezárult az az időszak, amikor megélhetési antifa mentalitással meg lehetett szólítani a tömegeket. A tömegek ugyanis nem a Jobbiktól vagy bármiféle gárdától félnek, hanem inkább a cigánybűnözőktől, tetszik-e vagy sem. Persze van egy elkötelezett megélhetési rettegő réteg, de ezek amúgy is ott vannak már a vörös zászló alatt, újabb embereket ezzel megnyerni bajos.
Blogger Géza 2012.09.09. 22:25:00
Bogyó 2 2012.09.09. 22:26:15
Hihetetlen, hogy értelmesnek tűnő emberek ennyire nem értik a demokrácia és a jogállamiság lényegét. Mit csináltak ezek történelem vagy politológia órán?
Tényleg nem tudják átrendezni az agyukat a kétpólusú palettáról. Ha kiállok az általam utált szomszéd emberi jogaiért, akkor most már a haverja lettem? Csak akkor képzelhető ez el? Gréczy úr csak a vele azonos nézeteket vallók demokratikus jogaiért állna ki? Félelmetes! Mi lesz ebből az országból? Fidesz diktatúra után is csak vörös diktatúra lehet? Igazi Demokrácia soha?
"gárdamasírozó csürhe az rendben van. Az vonulhat"
Igen, mert ők indultak elsőként. Az LMP nem a DK, MSZP ellen, hanem az ellentüntetés ellen szólt. Ennek megkülönböztetéséhez tényleg doktori kell? Ha a DK kezdte volna, s a Jobbik tüntet ellene, minden bizonnyal akkor is így döntöttek volna.
Miért kell félremagyarázni, megosztani? A Fidesz meg jót kacag, hogy a Gréczy-félék segítségével megint jól megosztotta az ellenzéket, most már az LMP-re is lehet balról okádni, nemcsak a Jobbikra.
menőmano 2012.09.09. 22:27:10
A baj abból van, ha esetleg az adott politikai erő becsapja Őket.
Egyébként) nem titok. Van egy olyan csoport is, ki jól él. de mindig az adott kormányt szidja, mert semmi nem elég, még több kellene, függetlenül attól hogy mit tett már le arra a bizonyos asztalra.........
Szóval ez is megérne egy szentmisét, szerintem. Nagyon is.
Kész. ennnyyyi.
Nem kérek reakciót, választ. köszönöm.
rockjano 2012.09.09. 22:30:31
Ha bejelenti hogy éhségsztrájkolni fog komolyan kibukom...
Viszont arra kiváncsi vagyok hogy az öszödit ki szivárogtatta de ezt úgysem tudjuk meg...még...
Bogyó 2 2012.09.09. 22:37:04
Azt hiszem, ugyanezt 2 éve is el lehetett mondani. Ezek itt diktatórikus hatalom bebetonozást csinálnak, de vannak területek, ahol rendet tettek. Sajnos sok helyen meg nem, de az előzők meg hagyták az országot szétrohadni, s ez is több mint bűn. Talán annyival voltak jobbak, hogy meghagyták az esélyt a hatalomváltásra. De ez is inkább a gyengeségük, s nem a fenemód nagy demokratikus elkötelezettségük miatt volt így. Ezeknek adnék még négy évet, ha nem tennének meg ennyi mindent azért, hogy le se lehessen őket váltani még többségi akarattal se. De így ez annyira veszélyes, hogy tényleg muszáj őket elzavarni. Az a probléma csupán, hogy nem fog sikerülni, elkéstünk. Az emberek többsége ugyanis fideszes vagy mszp-s vagy jobbikos. Nem demokraták.
Az LMP-sek kevesen vannak,s az ország tényleges irányításához meg túl lilák.
De ők legalább demokraták. Amíg ez így lesz, ebben az országban nem nagyon rúgnak labdába, ez a poszt is ezt bizonyítja.
dr kivancsivagyok 2012.09.09. 22:38:10
rockjano 2012.09.09. 22:43:55
Szerintem azért kurva nagy a különbség.
Az hogy 2 éve azokat leváltották az OK de a 2/3 és amit ez jelent iszonyatos következményekkel járt. Olyan mélyen van ma már elcseszve minden hogy félek egy szimpla kormányváltás talán nem is lenne elég.
"de vannak területek, ahol rendet tettek'"
Mégis hol???
"Az a probléma csupán, hogy nem fog sikerülni, elkéstünk."
Talán még nem. ha mi politikában gondolkodók eleget és elég hangosan kiabálunk talán sikerül rávenni ellenzéki politikusainkat az együttműködésre. Hogy ne mondhassa az LMP-s politikus hogy a választóink ezt nem támogatnák.
Hanem azt érezzék hogyha nem működnek együtt akkor nem szavazunk rájuk.
"De ők legalább demokraták."
Szerintem nem csk ők a demokraták...
De Feri éppen bejelent valami baromi fontosat....
MoxNox 2012.09.09. 22:44:03
No hát majd kinövi Zsoltika az óvodáskort. Aztán persze az is lehet, hogy nem. Valahogy túléljük...
kamill77 2012.09.09. 22:50:00
"csak a vele azonos nézeteket vallók demokratikus jogaiért állna ki?"
antidemokratikus párt a jobbik, nem? akkor is, ha bekerült a parlamentbe.
a gyűlölködő jobbik ellen miért is ne lehetne tüntetni?
"De ők legalább demokraták."
mármint az az lmp demokrata, amelyik feleslegesnek nevezi a jobbik elleni tüntetést?
jézusom! ez aztán a nagy alternatíva! remélem, jön jobb, mert ez az lmp iszonyú gáz!
Blogger Géza 2012.09.09. 22:54:32
Szili? Lendvai? Szekeres? Puch? Juhász?
Blogger Géza 2012.09.09. 23:00:39
index.hu/belfold/2012/09/09/gyurcsany_ferenc_ehsegsztrajkba_kezd/
Szerintem ezt a Norbi szponzorálja... :)
Blogger Géza 2012.09.09. 23:03:03
rockjano 2012.09.09. 23:03:03
rockjano 2012.09.09. 23:03:54
Tényleg én nagyon utálom a Gyurcsány fikázást de ezt az éhségsztrájkolás nevetséges...
rockjano 2012.09.09. 23:06:14
Egyébként a regisztráció tényleg botrány ebben egyetértek vele...
Blogger Géza 2012.09.09. 23:07:53
rockjano 2012.09.09. 23:10:14
Aki meg ilyet csinál azt lehet szeretni de az meg ne legyen miniszterelnök.
Rászokik a dohányzásra... jajjjhhh...
Egyre kevésbé érzi a világot maga körül...
rockjano 2012.09.09. 23:11:02
Szörnyűek ezek a magyar politikusok...
Blogger Géza 2012.09.09. 23:11:12
rockjano 2012.09.09. 23:12:15
Egyre nevetségesebbé teszi magát... bár neki már mindegy azthiszem...
márta)) 2012.09.09. 23:16:06
Drága Géza! A Gyurcsány nem jelentette be, hogy miniszterelnök akar lenni, sem azt, hogy szeretne lenni. Csak annyit) lehet, hogy még lesz miniszterelnök. Mert hisz abban, hogy a DK. erős párttá fog válni. A kettő nem ugyanaz.
SzJ1982 2012.09.09. 23:16:12
márta)) 2012.09.09. 23:18:41
:)))
becks87 2012.09.09. 23:21:48
márta)) 2012.09.09. 23:22:38
Rettegők?megélhetési rettegők") Ja. Hát azok minden oldalon vannak szerintem.
Blogger Géza 2012.09.09. 23:22:40
Blogger Géza 2012.09.09. 23:29:04
Utána majd nagy buli lesz az ingyen "elprivatizált" kormányüdülőben, ahol Fletó megünnepli, hogy az LMP hiába jelentette fel, mégsem ültették le. :)
márta)) 2012.09.09. 23:29:11
Na ne mondja. Nem, hát akkor nem.
És?? És ezzel a kommentjével én most mit csináljak?
Elolvastam, és szépen elfelejtem. talán majd eszembe jut, ha a Gyurcsány Ferenc mégis miniszterelnök lesz......
:))
becks87 2012.09.09. 23:34:57
márta)) 2012.09.09. 23:35:55
Az országnak nem attól kell rettegni, hogy éhségsztrájkol e a Gyurcsány, avagy sem.
Valami egészen mástól, nem gondolja?? Mondjuk attól) a társadalom egy hatalmas csoportjának ) fokozódik e még tovább az elszegényedési folyamat, hányan fogják még elvesziteni állásukat, esetleg vállalkozásukat, vagy éppen hogyan fogják kifizetni a fűtési számlát.........
Egyébként vicces tetszik lenni, nem kicsit, nagyon.
:)
becks87 2012.09.09. 23:36:39
Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2012.09.09. 23:39:59
Na jóéjt!
rockjano 2012.09.09. 23:45:30
márta)) 2012.09.09. 23:47:06
Az LMP-nek (is) jogában állt volna hallgatni, pardon) ilyen nyilatkozatot nem kiadni.
Azok csak a negatív jelenségek tüneteire reagálnak." "
Nagyon igaz. De legalább , az ellentüntetők reagáltak........kinyilvánították, nemtetszésüket. S ez jó.
jóccccakát!!
Vincenzo90 2012.09.09. 23:48:15
"A kurucinfós, zsidózó, vérvádazó, uniós zászlót égető, cigányokat fenyegető, gárdamasírozó csürhe az rendben van."
Köszönöm a szép jelzőket, pontosan ilyen vagyok. Csak még annyi, hogy reggelire nyugdíjasokat eszem, és aki az utcán szocialistának néz ki, azt le is köpöm, vagy legalább jól félelmet keltek benne.
becks87 2012.09.09. 23:50:18
Mitől lenne a Jobbik antidemokratikus? A DK és az MSZP mitől lenne demokratikus? Amikor 2006-ban gumibottal beverették az emberek száját, hogy ne mondják ki, amit gondolnak az demokratikus volt? Egy jogállamban ha valaki milliárdokat lop el, megkárosít egy országot az nem börtönt érdemel? Más nem fizet be 5ft adót, mert ennie nincs mit és azért lecsukják, akkor mi a demokratikus? A Jobbik vall, amit vall és kimondja, amit ki kell mondani. Ettől már antidemokratikus? Vagy esetleg Te vagy az, aki azt is meg akarod mondani, ki mit gondolhat? A DK-t alapító csótány is épp ilyen demokrata. Erre van egy párt (LMP), aki végre egyszer a sarkára áll és kimondja, hogy szerinte a DK és az MSZP akciója felesleges izgatása az embereknek, mert anélkül szerveznek ellentüntetést, hogy egyáltalán halvány lila fingjuk lenne a Jobbik mondandójáról? Ha elkezdesz egy mondatot és féltávnál szájba váglak, hogy ne mondhasd ki, a végén nem fogod azt mondani, hogy idő előtt túlreagáltam? Sosem szerettem az LMP-t, most sem. De üdvözlendő az, amikor egy politikus a saját érdekét háttérbe szorítva kimondja a véleményét és kiáll valami mellett. Márpedig a hozzád hasonló sötétségek kommentjeit látva politikailag nem ez volt számára előnyös. Az igazi birkanyájat a hivatásos rettegők irányítják, amilyen a DK és az MSZP, olykor pedig a Fidesz vagy az LMP...
Vincenzo90 2012.09.09. 23:52:36
Ha a fentiek valamelyike sántít, netán mindkettő, akkor a baloldali szavazók 90%-ának zűrzavar van a fejében.
becks87 2012.09.09. 23:54:27
becks87 2012.09.09. 23:55:49
Vincenzo90 2012.09.09. 23:59:00
windex 2012.09.09. 23:59:18
windex 2012.09.10. 00:01:42
becks87 2012.09.10. 00:02:24
rockjano 2012.09.10. 00:02:46
rockjano 2012.09.10. 00:05:35
Ha valaki olyanokat mond és gondol mint annó a nácik akkor ő szerintem náci. Nevezhetjük nemzeti radikálisnak is de ez csak játék a szavakkal.
A Jobbikososk mind ostoba, világtalan baromok, diplomával is...
rockjano 2012.09.10. 00:06:40
(a vona főnáci mondta vala)
becks87 2012.09.10. 00:07:17
becks87 2012.09.10. 00:17:55
becks87 2012.09.10. 00:22:44
Ja és gondolom ezt a Móricka rovatban olvastad valahol. Vagy ez jött ki a rejtvény megfejtésének. Ebben az esetben vagy az írás vagy az olvasás okoz bonyodalmat, esetleg mindkettő.
pástétom 2012.09.10. 01:11:05
Hmm, pedig az lmp nemegy hasonló jellegű tüntetés-ellentüntetésben vett már részt az elmúlt években. Jól sszembeköpik magukat egy ilyen szöveggel.
miértisne 2012.09.10. 01:15:45
rockjano 2012.09.10. 01:17:29
Nagyon sötét egy faszi vagy, látom mást sem tudsz te is szajkózni mint ezt a cigánybűnözős baromságot. Mintha ez lenne a legnagyobb baj ebben a szerencsétlen országban. Ezért nem fog a rohadt pártod sehová jutni mert nem mindenki olyan hülye mint ti vagytok ebben az országban
És mi van a magyarbűnözéssel mi???
Ismersz a magyarnál rohadtabb bűnözőbb népséget?? :-
Csalnak hazudnak korrumpálnak, baltásgyilkosokat engednek ki stb.... az bezzeg nem zavarja a kicsi korlátol lelkedet...
Aranyapám...
pástétom 2012.09.10. 01:18:33
Na ne mond. Mintha az MSZP "egy kicsit" nagyobb támogatással rendelkezne, mint a te kedvenceid. Hovatovább a legnagyobb ellenzéki párt. Előszőr is álljatok stabilan 5% fölött a közvéleménykutatásokban a Parlamentben maradáshoz, majd utána pofázhatsz, kisfiam.
SzaszaG1 (törölt) 2012.09.10. 01:19:44
becks87 2012.09.10. 01:50:24
becks87 2012.09.10. 01:52:52
rockjano 2012.09.10. 01:58:16
Szerintem vedd be a bogyóidat, csókold meg a Hitler képedet, verd rá és gondolj elalvás elött valami nagyon gyűlöletesre.
Gyűlölj sokat jó az neked nemesíti a lelkedet :-)
Nagymagyarország tetkó már fent van a popsidon???
rockjano 2012.09.10. 02:08:25
Jönnek a csökött kis agyukkal és én már fenem a fogam rájuk :-))) Ma este te vagy soron becks87
Te leszel a kedvencem.... :-)
látjátok feleim szümtükkel 2012.09.10. 06:19:39
Emlékeim szerint a kis párt, mint koalíciós partner tartotta sakkban a nagyobb pártot, te nem így emlékszel?
Most vajon a nem létező kolíciós párt, a szövetséges pratner nem ugyan ezt teszi, nikor is ment keresztbe a kdnp-vel a fidesz? Gondolod az lmp másként viselkedne, ha ő lenne a kisebbik koalíciós partner? Ennyire nem lehetsz naív.
Blogger Géza 2012.09.10. 07:02:51
Scagnetti 2012.09.10. 08:21:29
Kicsit el vagytok tévedve, mikor azt hiszitek, hogy az LMP dolga az, hogy elégedettséget szerezzen a szoci nyugdíjasoknak.
Egyelőre 5% fölött vannak, és a Parlamentben. Majd szólj, ha nem így lesz!
A stílusod meg tartogasd anyukádnak!
látjátok feleim szümtükkel 2012.09.10. 08:22:43
Azonban a "sakkban tartás" okozta ennek az országnak a legnagyobb károkat a rendszerváltás óta. Ha a Fidesz össze fekszik az LMP-vel, akkor ő is úgy járhat, mert utóbbi nem egy következetes csapat.
Az felmorzsolódást meg az okozta, hogy nem volt tömegtámogatottságuk, és ez nincs az LMP-nek sem. Aki vizet prédikál, de bort iszik, elzárkózik az ésszerű együttműködéstől, kompromisszumtól, annak soha nem lesz tömege.
MoxNox 2012.09.10. 11:46:15
pástétom 2012.09.10. 11:55:59
Scagnetti 2012.09.10. 12:38:31
De ők legalább saját erejükből jutottak Parlamentbe, ellentétben a DK-val. A DK nagy arca meg már tényleg szánalmas, mert hozzájuk képest még az LMP is óriás.
Szóval kicsit szerényebben, mert a hangotok nagy, de kevesen vagytok!
kamill77 2012.09.10. 14:00:08
kamill77 2012.09.10. 16:13:19
márta)) 2012.09.10. 21:52:45
atv.hu/cikk/20120910_javor_benedek
Jó a válasz. :(
Na. Igen. tudomásul kell venni, hogy a Jobbik egy demokratikusan megválasztott parlamenti párt.
Nos, hát, ha jelenségnek nevezzük) a problémát a gyökereknél kell keresni. S akkor - ha nem is messzebbre - minden képpen a rendszerváltásig kellene visszamenni, s a történések gyökerét ott kell keresni.
Mikor elkezdődött az elszegényedési folyamat, generációk nőttek fel, hogy nem ismerik a munka világát.
(Fekete munka, segély, esetleg "tyúklopás".
A villongásokat" sokkal hatékonyabban kellene kezelni, beavatkozni, fokozni a rendőri jelenlétet a kisebb településeken is.
Amig egyes társadalmi csoportnak" nincs megfelelő visszatartó erő,(a bűnözőkre gondolok) nem kell csodálkozni, hogy erősödik a Jobbik.
Egyébként "alternetivát" kellene felvázolni, nem pedig folyamatosan visszamutogatni.
Úgy gondolom.
wintermantel 2012.10.30. 16:48:07
wintermantel 2012.10.30. 16:56:04
Az, hogy rengetegen nem nyilatkoznak a pártszimpátiájukról nem csak azért van, mert nem találnak olyan pártot amelyikben bíznak, hanem azért is, mert úgy érzik olyan társadalomban élnek, amiben retorziók érik őket, ha megvallják igazi véleményüket. Ilyen már volt 2002-ben, Orbán első uralkodásakor (nem véletlen volt az se!), és nagy pofára esés lett a vége, amikor a szavazófülke magányában nem kellett félnie senkinek.
lajos0 2012.10.30. 17:17:58
Hát Elek István egy jó ideje szakított Orbánnékkal, ráadásul elég látványosan, de hát van akinek Fodor Gábor is a mai napig Fideszes. Sebaj. A ki hány országot járt meg is érdekes felvetés, tehát mondjuk Bokros Lajossal az a baj, hogy megjárta Panamát, Bajnaival meg az, hogy az USA-t ?
",kihasználva a Fidesz több éven éven át tartó Mszp ellenes rohamát, "leamortizálását", hogy ennek farvizén bejusson a parlamentbe (először az EU-ba)"
Az MSZP és a Fidesz is saját magát amortizálta a legjobb hatásfokkal, ahogy Ferenc testvér is legjobb, ha saját magára mutogat ez ügyben. Ki a francot tudna egy Semjén Zsolt leamortizálni saját magán kívül ?
"állítólag csak Fideszes ajánlócédulákkal sikerült."
Állítólag, erre bizonyíték annyi volt, hogy előtte pár nappal azt nyilatkozták, hogy nem állanak jól, kell még cetli, nem azt, hogy "már összeszedtük adjátok másnak." Gyurcsány 2006-ban állítólag magára akart lövetni a választások előtt, ennyit az állítólagról. Persze ettől még lehet igaz.
"Az MSZP a legfőbb ellenség, mert csak tőlük sikerült(meg volt SZDSZ-től) szavazókat megszerezni"
Én rájuk szavaztam pont, előtte a MIÉP-re, az SZDSZ-re soha, az MSZP-re meg 94-ben utoljára. Azt is elég hamar megbántam, de fiatal voltam.
"és rendszeresen szapulják a bankokat és az összes multinacionális céget, mint ha ezt kapta volna feladatául a kisöcs."
Mernek baloldaliak lenni :-) No bumm.
"ha nincs egyértelmű bizonyítéka a feljelentőnek, mint most is, könnyen hamis vádba fordulhat."
Nem a feljelentőnek kell bizonyítani, hanem az ügyészségnek. Ez a fideszes ügyészségnek, a fideszes bíróság előtt nem sikerült Gyurcsány ügyében, ami egy diktatúra idején szokatlan fordulata a koncepciós pereknek.
"Ilyet csak az tesz, aki ígéretet kapott, hogy semmi bántódása nem lehet, mert a Fidesz a saját ügyészségén keresztül, majd megvédi."
Ez nettó hülyeség. De Feri bűnössége nem volt egyértelműen bizonyítható, nem pedig az derült ki, hogy ártatlan, hasonlóan a szakdolgozat ügyhöz.
"Ha a DK (SzDSz gyanús utódpárt), meg az MSzP visszahódítja a szavazóit, az LMP nincs többé"
Ha meg nem akkor ők nincsenek többé, bár nem tudom a DK-nak milyen szavazói voltak, mert ha jól tudom MSZP listás mandátumokkal ücsörögnek a parlamentben ma is.
"ezt érzik ők is és a fennmaradásukért, ill. a parlamenti fizetésükért még az ördöggel is hajlandók cimborálni."
Eddig mégsem léptek be mondjuk a Bajnai-féle csapatba, ha megteszik akkor tényleg lehúzhatják a rolót. Viszont egy másik alakulat eszembe jutott erről, csak velük egyelőre senki sem akar összefogdosni, mert sokkal nagyobb az elutasítottságuk, mint a támogatottságuk. Magas, szikár szemüveges főnöküknek köszönhetik, no ki lehet az ?
lajos0 2012.10.30. 17:22:50
90-ben sem volt nyerő MSZP-snek lenni, bár akkor még közel volt a valódi diktatúra. 98-ban a MIÉP-esek voltak megfélemlítve ezek szerint, mert 1-2 %-ra mérték őket és mégis bejutottak. 2002-ben viszont nagyon csekély többséggel nyert az MSZP, de nem szenvedett megalázó vereséget a Fidesz, hacsak nem a nagy mellény miatt. De az más kérdés. Egyébként sokan féltek Horn alatt is retorzióktól, meg Gyurcsányék alatt is. De a paranoidokkal nincs mit kezdeni, a demokrata meg nem fél, mint tudjuk.
Frederick (törölt) 2012.12.23. 20:13:33
nepszava.com/2012/09/velemeny/para-kovacs-imre-torvenytol-sujtva.html?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201212
Para-Kovács Imre már akkor ellenszenves volt nekem, mikor a Svung c. műsorban el kezdte csúnyán megalázni Puzsért.
Dehát mit is látna szívesen ez a fasz a szólásszabadság védelme melletti kiállás helyett?
Egy állami erőszakkal felszámolt Barikád magazint? Egy elvágott torkú Vona Gábort, egy véresre erőszakolt Morvai Krisztinát, egy agyonlőtt Novák Elődöt? Egy Magyar Gárda-tűntetés rendőri erőszakkal való szétverését? Egy lemészárolt JOBBIK-ot? Felakasztott JOBBIK-os politikusok püffedő holttestét a lámpavason, melyet játékosan meglegyint a szél?
Valószínű!
Para-Kovács erőszakhoz való óhatatlan vonzódása már akkor megmutatkozott előttem, amikor dicsérő sorokat írt a 2006-os tűntetők ellen bevetett rendőri erőszakról. Neki ez tetszett!
De legalább az LMP előtt kiderül, ki velük és ki ellenük.
Úgy látszik, Para-Kovács ellenük.
Az utolsó 100 komment: