2012.05.15. 16:39
A szakdoli-gate vége: Gyurcsány nyert
Sokaknak nehéz lesz beismerni, de Gyurcsány megnyerte ezt a meccset is. Igaz, brutális sebeket kapott, mire összeomlott a plágiumvád. Akik elparentrálták, dühönghetnek, akik bíztak benne, ismét kaptak egy kis reményt, hogy ha ezt is túlélte, akkor a Sukoró kapcsán készülő koncepciós per, talán meg sem kottyan neki.
Érdemes közelebből is megnézni, mit állapított meg a Pécsi Tudományegyetem, már csak azért is, mert jóval többet annál, mint amennyit a sajtó egy része elsőre bemutatott.
1. Nincs meg Gyurcsány Ferenc szakdolgozata. Azt is megállapították - az első jobboldali sajtóértesülésekkel ellentétben -, hogy Gyurcsány írt szakdolgozatot, hiszen "A szóban forgó diplomamunka az 1990-ben készített, az 1971-1989 közötti időszakban a JPTE Tanárképző Karán elfogadott szakdolgozatok bibliográfiája szerint abban az évben a jogelőd intézmény tanszéki állományában ténylegesen megvolt."
2. Az állományrevízió kimutatta, hogy a volt miniszterelnök szakdolgozata legkésőbb 2000 körül tűnt el a nyilvántartásból. Azoknak, akik Gyurcsányt vádolták a szakdolgozat eltűntetésével, üzenem: előre tudta volna, 12 évvel az álbotrány kitörése előtt, hogy mi vár rá? 2000-ben Gyurcsány még nem is volt politikus.
3. Nem bizonyítható semmilyen plágiumvád. "A bírálati szövegnek és Rozs Szabolcs szakdolgozat
szövegének egybevetése azonban nem alkalmas eljárás arra, hogy az eljáró bizottság
Gyurcsány Ferenc szakdolgozatával kapcsolatban szerzői jogi természetű megállapításokat
tegyen.”
4. Az sem bizonyít semmit, hogy Gyurcsány Ferenc egykori sógorának és a volt miniszterelnök szakdolgozatának azonos címe volt, mert "A sajtóban taglalt, azonos című szakdolgozatok kapcsán általánosságban elmondható, hogy a felsőoktatási intézményekben bevett gyakorlat volt – és néhány tanszéken a mai napig alkalmazzák -, hogy az oktatók több éven keresztül kiajánlottak azonos témajavaslatokat a hallgatóknak, akik ezt követően gyakran szó szerint ugyanazt a címet adták diplomamunkájuknak, amit az oktató leírt javaslatként. Ez magyarázza az esetlegesen előforduló azonos dolgozatcímeket. Egy azonos témát ugyanakkor számos módon fel lehet dolgozni, meg lehet közelíteni."
5. Megdőlt az a hazugság is, hogy Gyurcsány Ferenc nem tett eleget tanrendben előírt kötelezettségeinek. "Az 1982-es keltezésű - 1984-ben érvényben lévő – JPTE Tanárképző Kar Államvizsga
Szabályzata szerint „Államvizsgára bocsátható az a hallgató, aki abszolutóriumát megszerezte, szakdolgozatát beadta és azt az illetékes tanszék elfogadta, záró tanításait eredményesen teljesítette, és a Tanárképző Karral szemben nincs anyagi tartozása. Amíg a hallgató az előírt szakmai, illetve tanítási gyakorlatokat nem teljesítette, számára
abszolutórium nem állítható ki.” Tehát csak akkor mehetett államvizsgára egy hallgató, ha
valamennyi vizsgáját, szakmai gyakorlatát teljesítette."
6. A Fidesz-közeli médiának az az állítása is elbukott, hogy Gyurcsány jogtalanul nyert felvételt a pécsi egyetem közgazdasági karára. A PTE levéltárában fellelhető a Művelődési Minisztériumnak 1984. február 29-én keltezett, az Egyetem rektorához címzett levele, amelyben a Minisztérium hozzájárul, hogy
Gyurcsány Ferenc várakozás nélküli felvételi kérelmet nyújtson be a Janus Pannonius
Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karára, azzal, hogy a Tanárképző Karon
megszerzett oklevelét legkésőbb 1984. június végéig csatolja az irataihoz. A JPTE
Tanárképző Kar 1984. június 5-én állította ki a diplomát Gyurcsány Ferenc számára. Az
akkori szabályok szerint, ideértve a miniszter általános hatáskörét is, Gyurcsány Ferenc
felvétele nem volt jogellenes, és tanulmányait az akkor hatályos előírásoknak megfelelően
kezdte meg 1984 őszén a Janus Pannonius Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán.
7. A Pécsi Tudományegyetem egyúttal megállapítja, hogy A fenti megállapítások nem változtatnak azokon a tényeken, melyek szerint a szakdolgozatn tanulmányi és jogi jellegét tekintve nem más, mint egy írásbeli záróvizsga. A szakdolgozat nem minősül tudományos munkának, így általában nem képvisel tudományos szintű, maradandó értéket. Ennél fogva a szakdolgozatokra nem vonatkoznak a tudományos doktori fokozat (PhD) megszerzése érdekében írt doktori értekezésekre vonatkozó előírások, így többek között a kötelező nyilvánosságra hozatalra vonatkozó jogszabályi rendelkezések (33/2007 (III. 7.) Korm. Rend. 11.§), sem pedig a megőrzésre vonatkozó előírások. (...) A volt miniszterelnöknek a jogelőd intézményben, évtizedekkel ezelőtt folytatott tanulmányaira vonatkozóan a PTE az ügyet lezártnak tekinti.
Ennyi. És közben volt Rozs néni által őrzött állítólagos szakdolgozat, aztán vád, hogy párttársa vizsgáztatta Gyurcsányt - ez az állítás is megbukott. Rejtett kamerával, az illetőt meg nem kérdezve vegzáltak egy volt iskolaigazgatót, járt-e Gyurcsány próbatanításra. Az úr utóbb azt nyilatkozta, meghamisították a szavait. Volt egy tanár - Majer professzor -, aki szerint lehetetlen volt ugyanazt a dolgozatot beadni, mert a rendszer ezt már akkor sem tette lehetővé. Előkerült egy ember, aki szerint valami állattenyésztési vizsga hiányzik. Ezt már Gyurcsány indexe is cáfolta. És az egész történet onnan indult, hogy nem is írt szakdolgozatot. Megtudta az ország, hogy a pécsi egyetem oktatási igazgatója fideszes önkormányzati képviselő, továbbá, hogy más egyetemeken is születnek azonos című szakdolgozatok. A Hír24 videója szerint rettegés van Pécsen a dolgozat nyomán. Emberek először nyilatkoznak, aztán gyorsan visszavonják.
Nincs kétségem afelől, hogy lesznek, akik ezt a plágiumizét megpróbálják napirenden tartani. De állítani már nem tudják - és most ez a legfontosabb. Politológusék sem fognak bocsánatot kérni, hanem majd homlokráncolva elemzik, hogy a vád már ráégett Gyurcsányra. Azt már nem fogják hozzátenni, hogy a plágium ügyében nem bizonyított vád. A diplomához kötelező tanrend teljesítése, és az egyetemre átiratkozás tekintetében pedig egyértelműen cáfolt vád.
A Nézőpont Intézet pedig megállapította, hogy az emberek 38 százaléka Gyurcsánynak hitt - ez a szám magasabb, mint bármelyik fideszes politikus népszerűségi indexe -, a szocialista szavazók háromnegyede, sőt az LMP-sek fele sem ült fel a vádaknak. Ne tessék röhögni, tényleg ezt írták, Igaz, úgy jött a "hír" az évente a kormány által az adófizetőktól 360 milliót kaszáló cégtől, hogy 62 százalék visszavonultatná a DK elnökét.
Megjegyzem, a mai GDP-csökkenés a a görögökén és a portugálokén kívül a legrosszabb adat az Európai Unióban. Magyarország recesszióban. Csak hogy a lényegről is beszéljünk.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A szakdoli-gate vége: Gyurcsány nyert 2012.05.15. 21:15:01
Trackback: Már csak egyet kell aludni, aztán felpörög a gazdaság... 2012.05.15. 18:16:31
Trackback: Már csak egyet kell aludni, aztán felpörög a gazdaság... 2012.05.15. 18:16:19
Trackback: Már csak egyet kell aludni, aztán felpörög a gazdaság... 2012.05.15. 18:15:59
Trackback: Már csak egyet kell aludni, aztán felpörög a gazdaság... 2012.05.15. 18:15:39
Trackback: Hogyan manipulálj vágással televíziós interjút? 2012.05.15. 17:30:17
Trackback: Szinte szavanként vághatta össze a Hír TV az iskolaigazgató szavait Gyurcsány plágiumbotrányához 2012.05.15. 17:26:15
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.05.15. 16:59:06
Olyan aljas, pofátlan, szemét dolgokat meg mer csinálni, mint a világon senki.
pl.
- visszamenőleges törvényalkotás
- nyugdíjbiztosítói vagyon lenyúlása
- fideszes oligarchákat vizsgáló bizottság bojkottálása
- a rokkantnyugdíjasok megalázása, porbatiprása, ellehetetlenítése.
- az ország elbóvlizálása....stb.
Az új állami mobilszolgáltató tuti veszteséges kb. 10 évig. Se infrastruktúra, se fogyasztói lista, se semmi.
MOST AZÉRT KELL A TELEFONADÓ, HOGY ÍGY SZEREZZENEK FOGYASZTÓI LISTÁT MAGUKNAK!
A MOL részvényeken mennyit bukott eddig a magyar nép, kié lesz a nagy osztalék? Azért tartják magasan az árakat, hogy nagy legyen a nyereség, az osztalék meg megy a fidesz zsebbe!
Bánki Erik 20 éve a fidesz fekete pénzeit menedzseli, most szorul a hurok gyorsan kimenekítik Brüsszelbe.
Lázár szarjankó milyen óriási terhekkel, adósságokkal menekül Vásárhelyről?
Orbán egy aljas , szemét alak Magyarország piócája.
Takarodj a jó fenébe!
ursus artos 2012.05.15. 17:02:12
abaka 2012.05.15. 17:06:06
2-hoz: Itt Greczy nagyvonaluan eltekint attol, hogy pont ezen a blogon vadolta meg a HirTV-t azzal, hogy ok loptak el a dolgozatot. Hat valoszinuleg az sem nagyon volt igaz.
3. Ez eddig is nyilvanvalo volt. A dolgozatok hianyaban nyilvan nem lehet bizonyitani semmmit.
Amit Greczy meg mindig nem hajlando megerteni, hogy jogi ertelemben vett bizonyitas csak hab lenne a tortan. A fidesznek teljesen eleg, hogy az orszag 80-90%-ka siman tovabbra is elhiszi, hogy GYF plagizalt. Amiben persze valoszinuleg nem is tevednek...
Az utolso mondat viszont aranyermes. Miutan az n-edik posztot szentelte a temanak (gyakorlatilag ugyanazt a mantrat ismetelgetve), meg o teszi szova, hogy a GDP-rol nem beszel senki. :D
R_Gábor 2012.05.15. 17:17:01
Ettől még egyértelmű a plágium, hiszen egy korábbi dolgozat első 35 oldalára adott bírálat gyakorlatilag megegyezik az ő dolgozatára adott bírálattal.
De én azt mondom, (politikai) halottról vagy jót vagy semmit, úgyhogy: GYF igenis aranyos ember. Csak azt nem értem, miért nem másolta akkor már végig a forrásművet? Elfáradt a keze?
Dr.Bio74 2012.05.15. 17:19:57
Hármat írtam, csak egyre emlékszem igazán, arra amellyel úgy ráléptem valaki tyúkszemére, hogy el is lett süllyesztve, én meg írhattam még egyet.
Amúgy szerintem a 7. pont a lényeg.
spontan · http://erdekessegek.info 2012.05.15. 17:22:27
A lényeg az, hogy Fletó többé úgysem lesz már érdemi szereplő a politikában, és a saját oldalának tenne igazából szívességet, ha lelépne, és átengedné a terepet frissebb arcoknak.
Dr.Bio74 2012.05.15. 17:24:01
Úgy legyen!
Wagem 2012.05.15. 17:26:53
Jaa.a sok költözés közben eltűnt.
Ki a tököm hiszi ezt el?Te meg a gyökér gazdád.
Azt jó csinálta,hogy idő előtt kilopatta az eredetit az egyetemről.A közvélemény már csak kacag rajtatok.
Akkor lesz vége,ha a barom megtalálja a sajátját.
Véletlenül.
De ennek semmi reménye.Ezt ti is tudjátok.
Egyáltalán...hisz még nektek valaki??Már régen nem,csak az ilyen érdek talpnyalók amilyen te is vagy.
vitalis06 2012.05.15. 17:30:43
Gondolom már évekkel ezelőtt eltüntette az egyetemről.
Most ezt lehet magyarázni, hogy jogilag nem bizonyítható...de elég szánalmas.
00000000000000000000000000000000000000000000000000 2012.05.15. 17:33:29
Nash vs. Keynes 2012.05.15. 17:35:01
2. Mivel csak ez az egy tűnt el, még ha 2000-ben is történt, semmit sem bizonyít, max. a gyanút erősíti.
3. Nem bizonyítható. De módfelett gyanús. Mint úgy általában minden GyF körül.
3. Elképzelhető, hogy voltak "kedvenc" témák, de biztosan nem két eltérő tanszék között és még biztosabban nem szóról szóra megegyező címmel íratták őket a diákokkal.
4.5.6 stb Ki a fenét érdekel. Lassan észrevehetné már, hogy a személye nem kívánatos a közéletben. Olyan mint Piszkos Fred. A szeretete öl butít és nyomorba dönt.
ob.szerver 2012.05.15. 17:35:45
"de aki valaha írt szakdolgozatot, az bizony annak minden részletére emlékszik, hajszál pontosan tudja, hogy abban mi az ami sántit és mi nem."
Lófaszt.
Sir Galahad 2012.05.15. 17:39:10
kód 2012.05.15. 17:39:22
Marhaság. Nem régen írhattad azt a szakdolgozatot és/vagy jó a memóriád. Én csak egy diplomamunkát írtam, fiatalabb is vagyok, és csak arra emlékszem, hogy egy tényleges munkám tapasztalatairól írtam a diplomatervemben, meg arra, hogy a melléklet, ami az illető munka eredménye volt, és persze azt is én írtam, önmagában több mint száz oldal volt. Szóval mondhatjuk, hogy az átlagosnál több energiát fektettem bele. Ennek ellenére csak sejtem, hogy mi volt a témája, a címét sem tudom, részletekre meg aztán végképp nem emlékszem.
gillian 2012.05.15. 17:40:51
Van egy főiskolai szakdogám, egy kérdőíves marketing izé volt, magam csináltam végig, 55 oldal, még az Excelt is akkor tanultam a nyavalyás diagramok miatt, és kb. ennyire emlékszem (jeles lett amúgy)
Van egy egyetemi (ez ugyanaz a képzés, csak mi még kétlépcsősben voltunk), az egy üzleti terv volt, nem sikerült jól, megérdemelt hármast kaptam.
Van egy bölcsész, amit egész évben értő konzulensi támogatás mellett írtam több részletben, és nagyon jó munkának minősítették. Nagyjából a témáját el tudom mondani, de semmi többet.
Nincs amnéziám, 39 éves vagyok.
Esküszöm, mindhármat én írtam, és nem emlékszem többre, mint amit leírtam. Ennyi.
És még annyi, hogy messze nem ez a lényeg ebben az országban. Szerintem.
freesleep 2012.05.15. 17:41:46
peti6 2012.05.15. 17:46:42
Mi az, hogy gyurcsány már megint menyerte ezt a meccset is????????????
Talán annyiban szerencséje van hogy nem találták meg, mert szterintem nem is volt mit.....
De kérdezem én milyen meccset nyert meg egyszer is a fletó?????
Nyaljad a seggét továbbra is!!!!!!!!
charlie sheen 2012.05.15. 17:47:16
Hertelendi 2012.05.15. 17:47:27
Gyurcsány 600x különb a cigányodnál!
peti6 2012.05.15. 17:49:46
guu 2012.05.15. 17:50:09
Come on Franky!!
Never 2012.05.15. 17:51:11
Pedig nem éppen ma volt, és az életem azóta sem volt eseménytelen.
Emlékszem arra, hogy mennyi anyagot és miről gyűjtöttem, hogy kb mennyi lett a tervezet, hogy mit javasolt a konzulensem javítani, és aztán pedig feltettem a Netre is (az akkoriban nagyon új dolog volt pedig), hogy biztosan meglegyen (mellesleg büszke is voltam rá, szerintem jól is sikerült). Azóta jópáran le is töltötték, még hivatkoztak is rá. Egyszóval ha valamikor súlyos agyi károsodást szenvedek és politikusnak akarok menni (tehát miután a szüleim kitagadtak és a gyerekeim zsákruhában szórják a hamut a fejükre), akkor könnyű lesz elővenni.
Rodolfo63 2012.05.15. 17:51:40
Én konkrétan szinte semmire nem emlékszem a szakdolgozatom írási körülményeiből - írtam, ennyire emlékszem. Akit annyira nem érdekel a téma, annál ez nem annyira meglepő dolog.
sanyix 2012.05.15. 17:51:43
Hát persze hogy nem, csak műbalhé volt.
Ez lehetett:
-nem volt szakdoga, csak papíron, lemásolták az elvtársak egy másik bírálatát, címét és azt mondták ez ferike szakdogája. Lehet véletlen hogy pont a sógora dogáját sikerült kiválasztani, de lehet hogy úgy gondolták mekkora poén, úgy sem pofázhat senki hiszen a szocialista diktatúra örökké élni fog
-volt amit másolt a sógoráról, és gengszterváltás utána a nagy demokráciában a kényes dolgok megelőzése érdekében eltüntették az elvtársak.
Így ment ez akkoriban, a papírokat az "értékes" embereknek magasabb szintről való leszólás alapján készséggel intézték.
ennyi
sanyix 2012.05.15. 17:53:29
gillian 2012.05.15. 17:53:44
Szerencsére nem vagyok közszereplő, úgyhogy sosem kell bizonyítanom, bemondásra meg vagy elhiszitek, vagy sem, de tényleg még a címükre sem emlékszem. Igaz, nekem megvannak floppy és kinyomtatva, kötve is. Anyukám miatt eltettem őket.
ursus artos 2012.05.15. 17:54:50
@gillian:
@kód:
Bocsánat a hiba bennem van. Én komoly főiskolára és egyetemekre jártam, nem marketing izékre...
És valóban, az összedobott dolgozatokra tényleg nem elmlékszik az ember, de a tervezőmunkákra igen...
gabana 2012.05.15. 17:55:38
Idézet a bizottság viszgálati anyagából:
"Ez a diplomamunka az 1999-2000-ben végzett állományrevízió, vagyis darabon-kénti listázott ellenőrzés alapján a nyilvántartott 1827 darab tétel között - két másik szakdolgozattal együtt - már nem volt megtalálható. A leltárt végző könyvtáros sor-ba rendezte az 1990-es bibliográfia alapján a szakdolgozatokat, és egy nagy H betűvel (hiányzik) jelezte a bibliográfiában az állományból hiányzó tételeket. Gyurcsány Ferenc diplomamunka-címe mellett ekkor már egy „H" betű jelzi, hogy hiányzik."
Vagyis Fletó alaptalanul vádaskodott amikor azt állította hogy a Hírtv és a fidesz lopta el a szakdolgozatot. Ergó simán kiperelhető a vagyonából rágalmazásért!
"„A Gyurcsány Ferenc által benyújtott „A Balaton-felvidék szőlészete és borászata" című szakdolgozatról a bíráló által 1984. május 9-én készített egy oldalas bírálatban szereplő szöveg és szövegrészlet kritikák konkrét oldalszám szerinti utalásai oldalszám szerinti egyezést mutatnak Rozs Szabolcs 1980-ban benyújtott azonos című, de hosszabb terjedelmű szakdolgozatával. A bírálati szövegnek és Rozs Szabolcs szakdolgozat szövegének egybevetése azonban nem alkalmas eljárás arra, hogy az eljáró bizottság Gyurcsány Ferenc szakdolgozatával kapcsolatban szerzői jogi természetű megállapításokat tegyen"
Vagyis a plágium gyanúja ugyanúgy fennáll, senki sem tudta eloszlatni!
hopptarisznya 2012.05.15. 17:56:46
gillian 2012.05.15. 17:57:26
JPTE Közgazdasági Kar
1992-1998. levelező tagozat, első diploma Balogh Sára, második Fojtik János
ELTE Bölcsészkar magyar tanári szak
1993-1998 nappali tagozat, a diplomámat S. Sárdi Margitnál írtam.
Szerintem elég komoly intézmények annak ellenére, hogy én is oda járhattam.
Eszem azt a felsőbbrendű kis szívedet.
Never 2012.05.15. 17:58:15
Volt alkalmam az egyetemen anno megfigyelni, hogy miként is zajlanak a "különösen tehetséges emberek" vizsgái, és ez nem volt pártfüggő. Minden oldalon vannak kivételes lángelmék, akik pusztán erős koncentrálással, távolról is magukba tudtak szívni minden tudást, amit mi földi halandók csak évek hosszú sora alatt kaphattunk meg, kínkeservesen.
De ez már csak így van, én tudomásul veszem, hogy nem vagyok olyan tehetséges...
Scagnetti 2012.05.15. 18:00:21
Azt írod, 2000 körül tűnhetett el, Feri ekkor még nem volt politikus. Nem 2000-ben lépett be az MSZP-be? 4 év múlva már Megyót is megpuccsolta és miniszterelnök lett. Vajon 2000-ben még nem is tudta, hogy politikusnak készül? Az ilyesmi hirtelen felindulásból történik? (Mondjuk, az eredményt látva, lehetséges.)
Ami viszont a lényeg, a bírálat és a sógor dolgozata passzolnak. Ezek után a Ferit imádó nyugdíjasokat hülyíthetitek tovább, de a többség csak kiröhög titeket.
Scagnetti 2012.05.15. 18:01:21
lüke 2012.05.15. 18:05:27
2000-ben pont 3 dolgozat veszett el
s abból egy a Gyurcsányé
Cartman (ex Cartman) 2012.05.15. 18:06:02
Távol álljon tőlem, hogy gyurcsányt védjem, de én eddig két szakdolgozatot írtam, mindkettőt jóval később, de csak az utóbbira emlékszem (aránylag) pontosan, és csak digitális formában van meg mindkettő. Ha úgy vesszük, "el is hagytam" az elsőt, mert az így, digitális formában is csak véletlenül került elő.
Ettől függetlenül viszont gyurcsánynak rég el kellett volna tűnnie a balfenéken!
SzaszaG1 (törölt) 2012.05.15. 18:06:26
Amennyiben azt, hogy ismét megúszta a csalást - mint annak idején az adócsalást - győzelemnek lehet nevezni, akkor nyert.
gabana 2012.05.15. 18:07:04
Mist ki lehet perelni a vagyonából!
2012.05.15. 18:07:23
tede 2012.05.15. 18:08:35
"hogy az oktatók több éven keresztül kiajánlottak azonos témajavaslatokat a hallgatóknak, akik ezt követően gyakran szó szerint ugyanazt a címet adták diplomamunkájuknak"
Könyörgöm, miért általánosságban. Persze, ez is előfordulhatott. De ebből nem következik semmi és nem magyarázza meg, hogy miért azonos a Gyurcsány dolgozat címe.
Segítek, ha már ennyire nem értik:
Nem lehetett megkérdezni, hogy ugyanaz volt a témavezető?
Ha igen, akkor megkérdezni a témavezető, hogy miért adta ki ugyanazt a címet.
Ha nem, akkor megkérdezni a témavezetőjét, hogy miért ezt a címet ajánlotta.
Ennyi lenne, miért bonyolult ez, értelmes, normális vizsgálatot lefolytatni?????
Nem általános baromságot odaírni, hogy lehetett így is meg úgy is, persze, de nem volt a kérdés, a kérdés az volt, miért azonos a cím. Biztos van neki oka és nagyon egyszerüen lezárható lett volna ez a pont.
Nem folytatom, a többi pontnál ugyanilyen ostoban, felszínes, semmitmondó elemzés. Ezek kik voltak? Egyetemen így szokás dolgozni?
Teljesen idiótának és hülyének nézik az embert, azok, akik ezt a jelentést készítették.
gabana 2012.05.15. 18:09:07
Scagnetti 2012.05.15. 18:09:47
idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.05.15. 18:13:35
ja, egyébként GyF évek óta politikai hulla, ha nem tűnt volna fel. ezért sem értem - dehogynem értem, kedves OV - a Fidesz-oldal GyF-fóbiáját...
Scagnetti 2012.05.15. 18:13:51
Bár, tanár ismerősöm szerint ez ma sincs másképp. Ez magyarázná, hogy miért nem ismerik be még ma sem. Mert amúgy szerintem senkit sem lepne meg, ha meghallaná, hogy az elvtársakat annak idején átrugdosták az iskolákban.
EnTeO 2012.05.15. 18:15:41
tede 2012.05.15. 18:16:41
"Nincs amnéziám, 39 éves vagyok."
ha 39 évesen semmire nem emlékszel a szakdogáidból, pedig állítólag hónapokat dolgoztál rajta akkor legalább annyi eszed lenne, hogy ezzel nem dicsekszel :)
csak magadról állítasz ki egy nem túl hízelgő eredményt ezzel,
senki nem azt várta el például Gyurcsánytól, hogy szó szerint idézzen a művéből, de legalább ha pár dolgott felvillantott volna, pár következtetést, érdekességet. A készítés körülményeiről is beszélhetett volna, egyébként beszélt is, hogy tele volt az anyósa háza borászati könyvekkel :)
Amit a volt sógora azonnal és kategorikusan cáfolt, de biztos gaz fideszes, azért mondta, hogy ártson a Gyurcsánynak
erre csak egyet lehet mondani: LOL
EnTeO 2012.05.15. 18:16:48
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.15. 18:18:27
És akkor most beszéljünk a termőföld-pályázatok elbírálásáról.
És akkor most beszéljünk a Közgépről és az Európai Bizottság Európai Csalás Elleni Hivataláról.
És akkor most beszéljünk Orbán vagyonbevallásáról.
És akkor most beszéljünk a csekkadóról.
És akkor most beszéljünk a telefonadóról.
És akkor most beszéljünk a beígért 1.000.000 új munkahely időarányos részéről.
És akkor most beszéljünk a magyar gazdaság mélyrepüléséről.
Jah, hogy a Gyurcsány-szakdolgozat azért lett gumicsontnak bedobva a köztudatba, hogy amíg azt rágjátok, addig se gondolkodtok olyan kérdéseken, amik nem nektek valók?
Darth_Vader 2012.05.15. 18:18:59
Oszt melyiket még, te szerencsétlen?
Wagem 2012.05.15. 18:19:37
"Mindenkit beperelek aki plagizálással vádol,és kiperlem a vagyonából.."
Naaa a patkány.Ehhez ért.
Ez a ti vezéretek.
Vagytok pár ezren,megvezetett emberek.
Mai hír..
A közvélemény 70% szerint,ennek a tetűnek távoznia kell a közéletből.
Szerintem ne tegye.
Padlóra viszi a baloldalt.
Ennek nagyon örülök.
Wagem 2012.05.15. 18:21:21
Hihííííí...
Nyomorult ribanc.
6EQUJ5 2012.05.15. 18:23:51
Gyurcsány megmérettetett és könnyűnek találtatott,de ez nem újdonság.Jobban járt volna,ha nem megy el politikusnak,akkor a kutyát sem érdekelné a szakdolgozata.Egy közszereplő életét darabokra szedik és ennek most ő a legújabb áldozata.Kezdem sajnálni,pedig megérdemli.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.15. 18:24:00
"de aki valaha írt szakdolgozatot, az bizony annak minden részletére emlékszik"
*
Bocs, de ebből a megállapításodból csak az következik, hogy te még SOHA nem írtál szakdolgozatot, pláne nem 28 évvel ezelőtt.
gillian 2012.05.15. 18:24:14
De ne tekintsük már szegénységi bizonyítványnak, hogy nem emlékszem a szakdolgozataimra. Tudod, nekem van más az életemben, ez attól lehet. Azóta volt néhány munkahelyem, sok-sok érdekes projekttel. Költöztem is néhányszor. Férjhez mentem, építkeztünk (igazából még mindig), szültem két gyereket, azóta ismét dolgozom. Nem a szakdolgozatomra emlékszem a legjobban az életemből, már nem foglalkoztat az, ami akkor, mert elmúlt, mást csinálok, más érdekel. Szerintem ettől még normális vagyok. Van igazi, saját életem, nem a múltban élek.
Cartman (ex Cartman) 2012.05.15. 18:25:12
Ha már itt tartunk: gyurcsánynak épp azért (is) kellene eltűnnie a fenébe, mert folyamatos muníciót szolgáltat a fidesz számára az igazi problémák elkendőzéséhez.
ursus artos 2012.05.15. 18:25:58
Kinyílott a pitypang. Megírom. 2012.05.15. 18:26:22
Azt talán ugorjuk is, hogy ha legkésőbb 2000-ben, akkor ugyi nem a Hirtv lopta el.
Górcsövezzük inkább azt a "mentő" körülményt, hogy a futóbolond még nem volt politikus. Ergo nem ő tüntette el - sugallja szerző. No most, biztos túl magas az IQ-m ehhez a bloghoz, de miféle áskálódó láthatná előre, hogy érdemes ellopni, mert előbb-utóbb politikus lesz, akit majd jól le lehet járatni, he?! Eltekintve attól az irgalmatlanul valószínűtlen esettől, hogy pont ez a két írás kallódik el, mégis ki tudhatta legkésőbb 2000-ben, hogy szakdolgozatot eltüntetni érdemes? Na ki?
Wagem 2012.05.15. 18:27:32
a 4-es Metrórol
A BKV-ról
MÁV-cargóról
Öszödről
az állami vagyon lerablásáról
Malévról
2006-ról
Hunvaldról
Hagyóról
Erről a hibbant klinikai esetről már nem kell.Veri a jó Isten eléggé.
Rohadjon el.
ursus artos 2012.05.15. 18:28:41
Ki találta ki, hogy az egy millának időarányosan kell teljesülnie????
Hol van ez leírva? Milyen törvényszerűség miatt kell a munkahelyek létrehozásást lineárisan vizsgálni?
Rwindx 2012.05.15. 18:28:45
Nem bizonyítható hogy plágium történt, így a "vád" megdőlt.
Nem bizonyítható hogy gyurcsány önálló munkát végzett a szakdolgozata megírásával, ezért a gyanú tovább él és virul.
Egyébként meg leszarom.
röhögő 2012.05.15. 18:28:51
Különben Gyurcsány menjen a fenébe!
coni 2012.05.15. 18:29:17
Utolsó, de nem lényegtelen érv Gyurcsány mellett, miért másolná valaki akinek süt az agya szakdolgozatát a nem éppen eszéről híres sógoráról.
röhögő 2012.05.15. 18:29:23
Wagem 2012.05.15. 18:31:47
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.15. 18:31:58
"Véletlenül nem állapították meg azt is,hogy a szakdolgozatának első 35 oldalának a bírálata megegyezik a sógora évekkel az előtt megírt szakdolgozatának a bírálatával? "
*
Nem szívecske, nem ezt állapították meg.
Azt állapították meg, hogy amely gondolatokat a bíráló Gyurcsány szakdolgozatában a 11-12., a 13. és a 29. oldalon olvasható egy-egy bekezdésben kifogásolt, az RÁHÚZHATÓ a Rozs Szabolcs szakdolgozatának azonos számozású oldalain található egyes gondolatokra is.
Tudod, ez olyan, mint a horoszkópban az egyes állatövek jellemzése.
Meglehet, hogy te is a "bika" jegyében születtél, meg a nyolcvanéves szomszéd néni is, és a "bika" jegyhez írt jellemzést te is igaznak érzed magadra, meg a szomszéd néni is, pedig valószínűleg nem sok közös tulajdonság van bennetek.
röhögő 2012.05.15. 18:33:31
az állami vagyon lerablásáról
Malévról
Kaya Ibrahimról
a 12 állami gazdaságról
a székházról
a reptérről
a földbérletekről
a Közgépről
stb..
campobaszo 2012.05.15. 18:34:47
röhögő 2012.05.15. 18:34:50
Wagem 2012.05.15. 18:35:36
Napokon belül meglesz a doga.
Vadai kocának le fog esni a toka szalonnája.
ursus artos 2012.05.15. 18:36:02
Pláne egy magyar tanárira? Mert szerintem ott keményen kellett könyvtárazni...
Kérdőivezésre? nem emlékszel, hogy mennyit szenvedtél az összeállítással, kódolással, adatfelvitellel, hülye z-próbákkal vagy mi a fenékkel?
De megértelek.
röhögő 2012.05.15. 18:36:36
Scagnetti 2012.05.15. 18:38:04
Annak nincs semmi értelme, hogy ne ő dugja el. Más nem tudta még, hogy politikus lesz, ő viszont igen. Ahogy azt is tudta, hogy egy kamu dolgozatból baja is lehet.
2000-ben ki másnak állt volna érdekében eltüntetni Feri dolgozatát? Egyáltalán ki másnak jutott volna eszébe eltüntetni?
gillian 2012.05.15. 18:39:53
de ha írsz privit, elküldöm neked :))))
összevetheted bárkiével, megrághatod, le is köpheted (persze nem az eredetit, azt elrakom még, hátha érdekli majd egyszer a kölyköket)
a folyamatra emlékszem persze, állni a kérdőívek mellett és vásárlókat rádumálni, hogy töltsék ki, hogy pl. a rohadt nyomtató akkor döglött meg, amikor a három példányból 42-42-42 oldal volt meg, és persze még hiányzott háromszor kb. 15 oldal, stb.
de a címére tényleg nem :))))
a bölcsészt meg főleg az OSZK-ban céduláztam, és otthon írtam, emlékszem új íróasztalt kaptam akkoriban a szakdolgozatírás tiszteletére
felteszem, nem ezek a részletek érdekeltek :)))))
röhögő 2012.05.15. 18:39:55
Nem vagy te egy kicsit nagyképű?
ursus artos 2012.05.15. 18:40:15
Világos: ha nem emlékszel a címekre akkor én nem írtam szakdolgozatot és nem emlékezhetem a részletekre, vagy két évvel ezelőtt írtam.
Rendben van.
Scagnetti 2012.05.15. 18:41:53
Wagem 2012.05.15. 18:41:54
kód 2012.05.15. 18:42:23
Te valami távolbalátó-ideggyógyász-megmondóember szakon végezhettél, hogy már így interneten keresztül is diagnosztizálsz.
rockjano 2012.05.15. 18:46:30
Ez a lényeg és ez igazán tragédia, az egész ügy GyF körül vihar a biliben.
Ezzel együtt teljesen mindegy GyF-ről mit írnak ki mit gondol ki hogy utálkozik vagy pont ellenkezőleg, ő már nem lesz jelentős tényező a politikai életben nem azért mert plagizált, nem a karaktergyilkosság miatt (ami azért volt) hanem mert nem volt jó miniszterelnöke ennek az országnak ezt kéne megérteni mindkét oldalnak és őneki saját magának is.
A mostaniaknál hiába volt jobb (mert jobb volt) ez még önmagában kevés...
kela-bá 2012.05.15. 18:46:55
Dr.Rekettyés László 2012.05.15. 18:46:57
Wagem 2012.05.15. 18:48:37
Duplex
Malév/Oszkó/
Libás
Gönczöl Kinga
Puch Laci
"hazudtunk reggel,délben,este..mindenkor.."
Elévült csalások/hibbant../
Vadai "koca"Ági..katasztrófa.
Mal. zrt.
nem sorolom..pedig van még
peti6 2012.05.15. 18:48:42
Ezt az egész szakdolgozat témát a baloldal dobta be. Schmidt után rögtön az Orbánéra volta kiváncsiak, aki egy fél órán belül feldobta nekik a netre...
Vagy talán elgurult valami tőled???
De beszélhetünk a fletó vagyonnyilatkozatáról is, arról a kis pápai 50/2 nm ről ami van neki.....
gabana 2012.05.15. 18:49:33
kód 2012.05.15. 18:51:10
Budapesti Műszaki Egyetem, akkori nevén. Talán az átlagot megüti.
"És valóban, az összedobott dolgozatokra tényleg nem elmlékszik az ember, de a tervezőmunkákra igen..."
Valamiért neked különösen fontosak az egyetemi évek, másnak meg nem. Nincs ezzel semmi baj.
Scagnetti 2012.05.15. 18:51:16
Hertelendi 2012.05.15. 18:54:26
kela-bá 2012.05.15. 18:54:44
f.nero 2012.05.15. 18:55:10
Az, hogy még időben eltüntette a bizonyítékot, még közel sem jelenti, hogy vétlen lenne.
Az meg egy ezeréves bolsevista trükk, hogy amit elkövettünk (a dolgozat eltüntetése), azzal megvádoljuk az ellenfelünket...
ursus artos 2012.05.15. 18:56:38
Te elég sok részletre emléxel, következésképpen dőreség lenne részemről, ha mondjuk újságíró lennék, te politikus és ezek után azt sejtetném, hogy a szakdolgozatoddal valami nincs rendben.
Scagnetti 2012.05.15. 18:57:26
droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2012.05.15. 18:57:45
muterkoci 2012.05.15. 18:57:48
peti6 2012.05.15. 18:59:30
De te, hogy még a címére sem emlékszel az valóbn fura, nem gondolod???
Scagnetti 2012.05.15. 19:00:15
Benned a hallottak alapján semmi kétely nem merült fel Feri dolgozatával kapcsolatban?
gillian 2012.05.15. 19:00:17
Hertelendi 2012.05.15. 19:03:54
Cartman (ex Cartman) 2012.05.15. 19:06:51
Igazad van!
Nyilván erre is van valami ésszerű magyarázatod:
index.hu/gazdasag/magyar/2012/05/15/magyarorszag_lett_europa_leglassabbja/
Pontosan mennyi GDP-bővülést is prognosztizált gyuri egy-két éve 2012-re?
De nem is ez az igazi kérdés, hisz nem jós a mi gyurink, az tény. Viszont kíváncsi lennék a fidesz pártiroda direktíváira, mégis hogy tekintsem pozitívnak az utolsó helyünket a növekedési listán. Spóroljunk meg egy kört, és légyszves ne gyere azzal, hogy deagörögök... Azt áruld el, mit keresünk _ezen_ a listán az utolsó helyen a mi csodálatos növekedésösztönző, forradalmi, unortodox gazdaságpolitikánkkal? Mondd, ez is gyurcsány szakdolgozata miatt van?
6EQUJ5 2012.05.15. 19:08:06
Amúgy értem,hogy miről beszélsz,de onnan kezdve,hogy jogilag nem bizonyítható a dolog,mindenki azt gondol,amit akar a meglévő információk alapján. Ez valószínűleg így is fog maradni,ezt a vitát valószínűleg soha senki nem fogja eldönteni minden kétséget kizárólag,nem mindha ez olyan fontos téma lenne egyébként.
A politikában és a demokráciában pedig ez is döntő lehet,még ha a jogban nem is. És Gyurcsány Ferenc egy politikus.
Scagnetti 2012.05.15. 19:09:01
Ma már csak az ellenzéknek van útban, a Fidesz örömmel szerepelteti. Ennek volt példája a mostani eset is.
Egyébként nem lennék meglepve, ha a Hírtv szoci forrásból kapta volna a fülest.
ursus artos 2012.05.15. 19:09:17
Úgy látom, bizonyos mérnöki (műszaki) kompetenciákat nem sikerült maradéktalanul elsajátítanod...
guu 2012.05.15. 19:13:40
Rengeteg szavazatot képes összegyűjteni a Fidesznek.Vajon a közvetlen környezetében nem meri senki megmondani neki,hogy ez ultragáz? Inkább megveregetik a vállát és azt mondják:
Jól van Feri,megint Nyertél!
...és Ő ezt el is hiszi :)
Hertelendi 2012.05.15. 19:13:44
kela-bá 2012.05.15. 19:20:24
ursus artos 2012.05.15. 19:21:43
kérdezd a fidesz pártirodát!
Scagnetti 2012.05.15. 19:24:59
Szerintem a Fidesz szempontjából eszményi, amit csinál. A balos ellenzék nem tud úgy megmozdulni, hogy Feri ne legyen ott, és ne próbáljon az első sorban, elsőként megszólalni. Az LMP a háta közepére kívánja. Az MSZP is rühelli, bár nyíltan ezt nem jelenthetik ki, mert mégiscsak az ő kölykük.
A szavazó meg annyit lát, hogy ahol baloldalinak nevezett rendezvény van, ott megjelenik a pojáca és reklámozza magát. Ez meg nem hiányzik a szavazónak.
Ennél hasznosabb senki nem lehet Orbánnak.
Az igazi sztrovacsek 2012.05.15. 19:26:09
Egyébként meg tök mindegy.
De arra talán elég az egyetem állásfoglalása, hogy lekerüljön a napirendről a téma.
Kicsit majd rágódnak még rajta néhányan, azután megy a téma a levesbe.
Van fontosabb is.
Pl. félidejéhez érkezik a 2/3-os kormányzás.
Ennek kapcsán estleg értékelhetnénk a félideji teljesítményt.
Máramennyiben lenne mit értékelni.
Gazdaság recesszióban, növekedés nulla, adó adó hátán, befektetők elkerülnek, államadósság nem csökken, manyup pénzek ellopva, társadalombiztosítás fölszámolva, nemzetközi elfogadottság a bányászbéka segge alatt, árak és az ÁFA az egekben, munkanélküliségi mutató stagnál, bűnözés durvul, öngyilkosok száma növekszik, szociális olló egyre csak nyílik, az Eu Simicska cégénél vizsgálódik, és még a "gyurcsótány" is szabadlábon van, hogy csak a legfontosabbakat említsem.
Hát nem mondom, van gondja a "felcsúti Maradónának"!
És ha mindez még hozzá teszem, hogy nem a Vidi a bajnok, hanem a Loki...
Szeeeeegény....
Szinte már sajnálom :))
shorty 2012.05.15. 19:27:41
kód 2012.05.15. 19:29:00
Nekem nem furcsa. Már az egyetem alatt is dolgoztam, a diplomatervem a sokadik munkám alapján készült. Ma már semmi jelentősége sincs, egy-két apróságon kívül különös élmény nem kapcsolódik hozzá. Miért kellene emlékeznem rá hogy mi van benne? Szerintem az a különös, hogy valaki emlékszik még olyanokra is, hogy milyen hibák voltak benne.
Cartman (ex Cartman) 2012.05.15. 19:29:05
Tehát még nincs meg a direktíva...
Ok-ok! De holnapra azért összehoztok valamit, ugye?
Esetleg addig is saját kútfőből valamit? Hadd segítsek: rohattimf, gazeu, karvalytöke, churchillstatisztika. Hmmm? Semmi?
2012.05.15. 19:29:25
muterkoci 2012.05.15. 19:30:52
Kalmár 2012.05.15. 19:33:49
Már azt sem kívánom neki, hogy forduljon fel.
Jobb a gyalázatos féregnek, ha látja Viktort 2014-ben újra nyerni.
Ha látja, amint az időköziken tarol a Fidesz.
Most is ez történt 41-27, a többiek sehol.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.15. 19:34:10
"mindig mellé trafálsz."
Szerintem nem ment az mellé.
Ha írtál volna életedben legalább egy szakdolgozatot, akkor nem írnál olyasmit, hogy aki írt, az huszonvalahány év múlva is részletesen emléksszik a tartalmára.
Francokat emlékszik.
ursus artos 2012.05.15. 19:36:21
Elfogadom, hogy számodra csakis párt-kommentelő lehet, az akinek a blog-többség véleményével ellentétes véleménye van.
atila68 (törölt) 2012.05.15. 19:39:56
Volt amit megnyert?
Azért mert elévült?
Nem kellene Zsolt!
Nagyon nem!
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.15. 19:40:00
"ja, egyébként GyF évek óta politikai hulla, ha nem tűnt volna fel. ezért sem értem - dehogynem értem, kedves OV - a Fidesz-oldal GyF-fóbiáját..."
Hisznek a feltámadásban. De valamit átaludtak hittanórán, és kimaradt a trükkről pár lényegi infó.
Cartman (ex Cartman) 2012.05.15. 19:42:15
Ez nem igaz.
Szerintem csakis párt-kommentelő lehet, aki a jelen helyzetben még képes védeni a fidesz politikáját. Aki kicsit is reálisan gondolkodik, mostanra belátja, hogy a fidesz legalább akkora elkúró lett, amekkora a maszop volt, és ez mostanra már nem csak egy impresszió, vagy prognózis, hanem - sajnos - tény.
Scagnetti 2012.05.15. 19:45:36
Te ezek után elhiszed Ferinek, hogy minden rendben van a dolgozattal?
" Ez az egész két ember csatározása O.V és Gy.F.-é"
Jelen esetben ebben nem vagyok teljesen biztos.
"Sárközy együtt koszorúzott a legyőzőjével, mosolyogva, mikor érünk mi el idáig?"
Passz. De nem hiszem, hogy azzal kellene kezdenünk, hogy nem figyelünk oda a plágiumgyanús dolgozatokra.
"Mikor lesz, hogy nem akarjuk megölni a politikai ellenfelünket? 50 év:(:("
Majd akkor, ha mindkét oldal szavazói elküldik az árokásó politikusaikat melegebb éghajlatra. Mert abból itt is, ott is van bőven, csak valamiért mindig a másikét látjuk, a mienket nem.
Scagnetti 2012.05.15. 19:46:45
die nadel 2012.05.15. 19:46:53
Tehát úgy állunk, mint a rossz krimikben a bűnözővel szokás. Minden klaffol, de a rosszfiú azzal védekezik, hogy semmit se tudnak rám bizonyítani.
Nem tudom Zsóti észrevetted-e, de pontosan ezt csinálod te is, meg a főnök is, cáfolni semmit, de azt kiabáljátok, hogy semmit nem tudtok a Ferire bizonyítani. Meg vagyok lepve, hogy ez a fejlett morális érzékű DK-nak és tagoknak elég? Nocsak.
röhögő 2012.05.15. 19:46:54
röhögő 2012.05.15. 19:48:09
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.15. 19:49:56
"A tényfeltáró újságíró szakmának, nem ez az ügy lesz a légdicsősegesebb."
Bocs, de mi köze van a hírtévés nímandoknak a tényfeltáró újságíráshoz?
röhögő 2012.05.15. 19:49:57
notib 2012.05.15. 19:50:14
Szegény Fletód bizony bukott újra, és nem is kicsit....
Nem az dőlt meg, hogy plagizált-e Fletó, hanem az, hogy mivel Fletó szakdolgozata eltűnt, nem hasonlítható össze a sógoréval, a plagizálás tényét így sem emegrősíteni9, sem cáfolni nem lehet...
Az viszont tény, hogy Fletó kamerába mondta, hogy " sógoréknál láthatta a sógór dolgozatát, és ha látta, akkor hülye lett volna nem használni azt..."
De ez a kisebbik baj, az sokkal nagyobb, hogy még mindig Fletóban látjátok a megváltót, ami azért rátok nézve eléggé lesújtó...
pástétom 2012.05.15. 19:53:19
Anyádat, a te féreg! Neked ez jön le ebből??! Épp' hogy a HírTV-t kéne beperelni joggal hazudozásért és aljas rágalmazásért. Bár ha minden igaz, GYF ezt meg is teszi.
röhögő 2012.05.15. 19:54:05
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.15. 19:55:11
"Rengeteg szavazatot képes összegyűjteni a Fidesznek."
A TÁRKI áprilisi felmérése szerint a biztos pártválasztók 61%-a nem a Fideszre és nem a KDNP-re szavazna.
röhögő 2012.05.15. 19:57:04
Scagnetti 2012.05.15. 19:59:36
guu 2012.05.15. 20:02:49
beépített embere.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.15. 20:03:43
"Egyszerűen nem akarják még eltemetni, mert a bűze a szocik felé száll, és ez a Fidesznek jó."
Annak a szarkupacnak a bűzét, amit a Fidesz az elmúlt két évben produkált, egy Rafflesia-ültetvénnyel se lehetne elnyomni.
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.05.15. 20:05:57
Minden esetre gyanúsak a körülmények! Normális országban igaz lenne, hogy egy politikusnak nem elég becsületesnek lenni, annak is kell látszani. De nálunk bármi megtörténhet.
genyamagyar 2012.05.15. 20:06:22
A Hír tévé és a MN megint szopott egy mélytorkost.
Leendő kormány:
Bajnai min.elnök, Gyurcsány belügyminiszter.
Egyébként ki lesznek vizsgálva ezek a rágalmazások és nem lesz kegyelem. És bizony a pécsi egyetemen is lesznek majd változások.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.15. 20:09:12
Ha rólad hazudozna két hírtévés nímand, majd az ő hazugságaikat átvéve a közrádió és a köztévé is, szerintem a te fejed is vörös lenne.
Gondolj bele, a nyomorult Ángyánnal is mit műveltek. Az MTI olyan mocskolódó blogbejegyzést idézett vele kapcsolatban, amit a szemlézés időpontjában még meg se írtak. Pedig Ángyán az ő kutyájuk kölyke volt.
genyamagyar 2012.05.15. 20:10:45
Ha ha ha :DDDDD
Scagnetti 2012.05.15. 20:14:16
fefe64 2012.05.15. 20:15:16
Az aki ennyire nem emlékezik nem való vezetőnek.
A saját felesége mit gondolhat erről az emberről? Van e hitele a saját családjában?
guu 2012.05.15. 20:15:52
irógép 2012.05.15. 20:18:08
Az én szüleim több, mint 50 éve írták a szakdogájukat és tudják a körülményeket mai napig is.
A szakdoga már rég eltűnt, ebből az derült ki, hogy nem a fidesz lopatta most el, ahogy a sokon ezt állították. Azzal, hogy nincs meg a doga egy ember jár jól Ferike, akiire így nem lehet rábizonyítani bűnét.
genyamagyar 2012.05.15. 20:20:24
GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2012.05.15. 20:21:22
Így úszik meg mindent ez a gátlástalan tetves banda! következmények nélküli országban.
Ezek Mennek · http://ezekmennek.hu 2012.05.15. 20:24:11
genyamagyar 2012.05.15. 20:24:46
genyamagyar 2012.05.15. 20:26:24
kacagány 2012.05.15. 20:27:18
irógép 2012.05.15. 20:27:53
A szüleim nem hazudnak, sok mindent eltudtak mesélni, mikor erről beszélgettünk. Amúgy nem ismered őket, úgy hogy elég durva, hogy így lehazudozod a szüleimet.
De ebből csak az derült, ki ritka nagy büdös paraszt vagy:)
Amúgy Heller Ági is azt mondta ő is emlékszik a szak dogájára, és szerinte is cinkes, hogy valaki semmire nem emlékszik egy ilyen dolognál.
Heller Ágnes nem egy fideszes, aki érdekből mondta ezt, nem igaz?
De még itt lesz neked Fletó, ugrálhatsz a nagygyűléseken neki:)) Szerencsére hatalom közelébe nem fog kerülni, de az ilyen egy bites hülyéket mint te még elszórakoztatja egy ideig ez a bohóc:)
genyamagyar 2012.05.15. 20:29:35
Nos nagy emlékezők, akkor lehet sorolni a magyar érettségi tételeiteket.
Ja hogy ez nem megy? Hát akkor ti csak apuci protekciójával mentetek át.
Ha ha ha! :))))
röhögő 2012.05.15. 20:31:29
röhögő 2012.05.15. 20:32:31
genyamagyar 2012.05.15. 20:34:39
(Ja, sok mindent mesélnek... álom, álom, édes álom.)
genyamagyar 2012.05.15. 20:35:44
röhögő 2012.05.15. 20:35:55
- Bocsi. Van 2008-as nemzetközi (elfogadott) szabadalmi bejelentésem. És nem emlékszem a címére.
röhögő 2012.05.15. 20:38:08
genyamagyar 2012.05.15. 20:38:42
jacint70 · http://jacint.blog.hu 2012.05.15. 20:39:55
jacint.blog.hu/2012/05/01/lehetek_e_valaha_miniszterelnok
röhögő 2012.05.15. 20:40:47
genyamagyar 2012.05.15. 20:42:48
Pedig a GyF utálók szerint kéne. :)
Miért van olyan érzésem, hogy ezeknek tényleg nincs diplomájuk?
irógép 2012.05.15. 20:45:35
Petőfi verset elemeztem táj verseket.
Amúgy senki nem azt várta volna, el ettől a bohoctól, hogy mindent tudjon, hanem, hogy legalább egy momentumra emlékezzen.
De az ilyen lelkes rajongókat, mint téged, úgy sem lehetne meggyőzni,és nem is akarlak.
Feri és pártja legalább, mindig csinál valami olyat, ami vicces:)
genyamagyar 2012.05.15. 20:46:00
Több eufemizmust, ha szabad kérnem...
Fogalmazzunk úgy, hogy némi kétségem volt a maradéktalan siker tekintetében. :)
genyamagyar 2012.05.15. 20:47:59
gabana 2012.05.15. 20:48:31
Az meg kész kacaj, hogy Fletó hamisan vádolta a Hírtv-t és a fideszt, ami ma ékesen bebizonyosodott, ergó rágalmazási pert lehet indítani ellene.
Bruhaha!
vadfarkatlan 2012.05.15. 20:48:44
Wahula Jakab 2012.05.15. 20:48:54
genyamagyar 2012.05.15. 20:49:22
ursus artos 2012.05.15. 20:49:48
Akkor hülye vagy.
genyamagyar 2012.05.15. 20:50:50
irógép 2012.05.15. 20:52:01
Te hülye vagy:))))) Bocs, de mit szenvedsz itt összevissza??:))
Nyilván nem fogom tudni bizonyítani, de én legalább emlékeztem valamire:)
Amúgy nem tudom kid neki Feri, hogy így véded, de vicces :)))
genyamagyar 2012.05.15. 20:53:18
Állományrevízió, ja, persze!
Wahula Jakab 2012.05.15. 20:54:46
genyamagyar 2012.05.15. 20:55:15
Hát hogyne! :)
guu 2012.05.15. 20:55:55
Náluk miért nincs egy olyan hiteles újságíró mint nálunk a Gréczy Zsolt?
Nála például nincs kettős mérce.Mindíg kiáll becsületesen a Gyurcsány mellett.
gabana 2012.05.15. 20:57:10
Vagyis Fletó alaptalanul vádaskodott amikor azt állította hogy a Hírtv és a fidesz lopta el a szakdolgozatot. Ergó simán kiperelhető a vagyonából rágalmazásért! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
azbesztos 2012.05.15. 20:58:28
ottomoll 2012.05.15. 20:58:34
De már készült rá. Nyilván nem 2002-ben jelent meg Medgyessy körül. Nyilván tudta, hogyha a szocik győznek, neki is leesik vmi komolyabb pozíció, és akkor az újságírók elkezdenek majd szaglászni. Ez volt a legbiztosabb módja a kínos nyomok eltüntetésének. Persze kockázatot is rejtett magában, de végül így döntött. Így ugyanis-mivel nincsenek meg a dogák (tanári, közgáz) biztosan nem lehet őket összehasonlítgatni, vizslatni stb.
gabana 2012.05.15. 20:58:43
genyamagyar 2012.05.15. 20:59:04
És ezenkívül rengeteg pozitív tulajdonságom van, például meg tudom jósolni, hogy ki lesz a következő belügyminiszter. :)
irógép 2012.05.15. 20:59:43
Jaj elgurult a gyógyszer pajtás??
Az érettségitételt fél órára húzod ki, egy szak dogával rossz esetben is azért legalább 3 hetet kell foglalkozni, teljesen más a két dolog.
Szerintem annyira azért ne izgasd fel magad, Ferinek ez már mindegy, normális ember már rég nem szavaz rá, az a pár ezer híve, az meg mindig rá fog, amíg csápol:)
genyamagyar 2012.05.15. 21:00:39
Hertelendi 2012.05.15. 21:02:13
A Hír TV-t és a fideszt egyszerűen nem lehet hamisan vádolni, mert minden bűn elkövetésére képesek.
gabana 2012.05.15. 21:02:24
genyamagyar 2012.05.15. 21:05:20
Jó.
Akkor sorold fel az általános iskolai tanáraidat, akik akkor tanítottak amikor 6.-os voltál. Ők legalább egy évig foglalkoztak veled. (de lehet, hogy 4 évig.)
genyamagyar 2012.05.15. 21:07:01
subtotal 2012.05.15. 21:09:24
Ez szerintem mindent elmond.
Teszem azt, egy regnálása után kétszer bukott politikai vállalkozó, aki nem bír semmit sem nagyvonalúan kezelni, vereséget elismerni, egyenesen beszélni, hogy visszajött.
Ad Dio 2012.05.15. 21:09:49
Szerintem a Fidesz szempontjából eszményi, amit csinál. A balos ellenzék nem tud úgy megmozdulni, hogy Feri ne legyen ott, és ne próbáljon az első sorban, elsőként megszólalni. Az LMP a háta közepére kívánja. Az MSZP is rühelli, bár nyíltan ezt nem jelenthetik ki, mert mégiscsak az ő kölykük.
A szavazó meg annyit lát, hogy ahol baloldalinak nevezett rendezvény van, ott megjelenik a pojáca és reklámozza magát. Ez meg nem hiányzik a szavazónak.
Ennél hasznosabb senki nem lehet Orbánnak."
Ezt kinyomtatom és kirakom a falra. Csak az a kár hogy nem én mondtam.
És mivel úgy vélem hogy a Fidesznek a jelen helyzetben elemi érdeke egy egészségesen működő demokratikus ellenzék, ezért Gy. F. vonuljon vissza!
gabana 2012.05.15. 21:10:30
Fletó egy borászatot vagy borszakértőt nem tud megnevezni ahonnan adatokat gyűjtött!
Deneware. 2012.05.15. 21:12:29
röhögő 2012.05.15. 21:14:28
Kicsit meredek, de a nemzetközi vizsgálat is átengedte.
röhögő 2012.05.15. 21:15:44
ursus artos 2012.05.15. 21:17:30
Magyar írásbeli: Brech Kurázsi mama elemző bemutatása, szóbeli: József Attila a Város peremén és A Dunánál, történelem szóbeli: a fasizmus kialakulása és Hitler hatalomra jutása Németországban, B-tétel, filózófia: na ezt nem tudom, valami materializmusos, matematika: központi érettség-felvételi, fizika: hat példa a zöld könyvből, ebből később egyet kivontak az értékelés alól, mert mintamegoldásként szerepelt a könyv elején; szakmai: írásbeli (egyben felvételi) az egyik példa önindító motor teljesítmény számítás (nem tanultuk!!), szóbeli: Bosch-rendszerű adagolók, illetve autórádió bekötése, gyakorlati: diesel izzitógyertya bekötése illetve elkon 303 vagy 330-al??? gyújtásbeállítás.
Adalberto Gellenzeeri 2012.05.15. 21:21:44
ursus artos 2012.05.15. 21:21:57
V. Lászlóné, Maja néni: magyar; N. Lajosné, Ursula: történelem, Kisjutka. tesi, N. Lajos: technika, Csutkarozi: rajz, Ú. Lászlóné, Veronya: matek, fizika, Cs. Pálné, Margitka néni: biológia, földrajz, V. Tamásné: orosz, P. Zsuzsanna: ének.
Kurtánfurcsán 2012.05.15. 21:22:38
Most te vagy tényleg menthetetlenül szerelmes vagy a Pojácába, vagy teljesen hülye vagy.
Gyurcsányt egyébként nem akarja kicsinálni a fidesz, nekik addig jó, amíg ez a bohóc a színen van, de ennek belátásához te túl elvakult vagy.
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2012.05.15. 21:23:19
"nem alkalmas eljárás arra, hogy az eljáró bizottság Gyurcsány Ferenc szakdolgozatával kapcsolatban szerzői jogi természetű megállapításokat
tegyen."
Szóval jogilag döntetlen, Gyurcsány nem nyert, hiszen nem tudta bizonyítani, hogy nem volt plágium és a Fidesz sem nyert, mert nem tudta plágiumot Schmitt-módra bizonyítani.
Viszont politikailag Gyurcsány elveszett, az ügy megmutatta, hogy neki már nem hisz a magyar társadalom.
Wahula Jakab 2012.05.15. 21:23:44
Deneware. 2012.05.15. 21:23:48
gabana 2012.05.15. 21:24:30
ursus artos 2012.05.15. 21:25:27
És ezt miből gondolod, hogyan jutotál erre a következtetésre?
Ugyanis Gyurcsány az, aki folyamatosan orbánozik, ezzel szemben Orbán magasról leszarja Gyurcsányt.
Adalberto Gellenzeeri 2012.05.15. 21:31:00
Adalberto Gellenzeeri 2012.05.15. 21:34:31
Hertelendi 2012.05.15. 21:35:13
Szerinted a rémHírTV és az MN önszorgalomból cseszteti Gyurcsányt?
Nem barátom! Ott minden parancsra történik! Mégpedig Orbán parancsára!
Scagnetti 2012.05.15. 21:36:54
De hát ez az ő legnagyobb baja. Nem tudja befogni a száját, mindig szerepelnie kell.
Scagnetti 2012.05.15. 21:39:40
lajos0 2012.05.15. 21:40:59
És valóban, az összedobott dolgozatokra tényleg nem elmlékszik az ember, de a tervezőmunkákra igen..."
Én jártam komolyra is, komolytalanra is, de a komolytalanra adtam be a legkomolyabb szakdolgozatot mert, ha már ilyesmit is elvégez az ember, akkor az egyetemhez méltatlan színvonalhoz legalább komoly dolgozatot adjon be.
Emlékszem is rá, és a témát ma is uralom kívülről-belülről :-) Sőt ma még jobbat írnék róla, és szerintem valamilyen felsőoktatási intézményben azért kell diplomát szerezni, hogy ez így is legyen. Persze ma már egy diploma általában az érettségi helyettesítője csupán, eltekintve néhány komoly karról.
Mondjuk ha újra választanom kéne Bécsben tanulnék a jezsuitáknál, ott úgy indul bármiféle képzés, hogy mondjuk 8 év formál logika, nem ez a szarral gurigázás megy idehaza általában. Akinek a mai magyar egyetemeken ilyen eszköz kell ( eltekintve néhány szaktól bizonyos egyetemeken), az 70 éve az érettségit is képtelen volna abszolválni.
guu 2012.05.15. 21:41:24
Gondolj csak arra aaaa.....Hopp valaki segítene?
Mitzimackó 2012.05.15. 21:41:33
Scagnetti 2012.05.15. 21:43:57
Egyébként engem jobban érdekelne, hogy kezdődött az ügy. A Fidesz rágott be Fletóra, mikor Orbán dolgozatát követelték az emberei, vagy fülest kaptak Feri valamelyik régi ismerősétől?
Hertelendi 2012.05.15. 21:46:36
Veszett fejsze nyele...
Nem tudja felmérni a helyzetét?
De a becsületességére írható hogy amikor ő uralkodott nem törekedett orbán tönkretételére.
Rosszul tette!
kárpátia56 (törölt) 2012.05.15. 21:47:22
Hertelendi 2012.05.15. 21:48:19
Scagnetti 2012.05.15. 21:48:45
ursus artos 2012.05.15. 21:49:09
guu 2012.05.15. 21:49:22
enyémet bármi áron. Ha már a címére se nagyon emlékeznék még akkor is.El kell menni a konzulens tanárhoz hiszen nála is lehet egy példány.Ez nem jutott az eszébe eddig?
lorantka_a_gall 2012.05.15. 21:50:31
csorsza 2012.05.15. 21:50:32
Scagnetti 2012.05.15. 21:50:36
2012.05.15. 21:50:48
www.youtube.com/watch?v=0l5ilWyEa1s
Scagnetti 2012.05.15. 21:52:16
Scagnetti 2012.05.15. 21:55:10
Most is ezt akarja a DK-ban. Gyűlnek is a volt szadeszesek a pártja felé.
Behajtó70 2012.05.15. 21:57:07
Tényleg azt hiszed, hogy még bárki beszopja, hogy ferenc pont a sógoráéval ugyanolyan című dolgozatot írt véletlenül?! Tényleg nem vagytok normálisak, de majd a következő szavazás kijózanítóan fog hatni rátok :)
Másrészt, tejesen felesleges PHD-t vizsgálgatni, és összevetni a bizbasz diplomával, mivel nem az a lényeg, hiába is akarsz csúsztatni, ferdíteni, mert a lényeg az, hogy fenec ismét hazudott, amit pont önmaga rótt fel az államfőnek.
Tudod, hazudni nem csak államfőként gáz! De ez persze a ti mégegyenlőbb világotokban nyilván új info. Hát csak használd okosan, hátha átfejlődsz egysejtűből kétsejtűbe!
igenember 2012.05.15. 21:57:12
Scagnetti 2012.05.15. 21:58:25
Nálunk a konzulensnek nem volt saját példánya. Csak az iskolának és nekünk egy-egy. Persze volt, aki köttetett egyet a témavezetőnek, meg a külső konzulensnek is, de a többségnek nem volt kedve még pár ezret kiadni erre. Nem is lett volna sok értelme.
ursus artos 2012.05.15. 21:58:55
Wahula Jakab 2012.05.15. 21:59:29
Psyman 2012.05.15. 22:00:15
Mindegy, a lényeg, hogy az írásból nyilván kiderül, hogy Fecónk nem másolt, kitaláció az egész, sőt, bizonyára valójában Orbán Viktor másolt és ezért akarja, hogy Gyurcsányra figyeljen mindenki.
Milyen kár, hogy nincs meg Ferencünk szakdolgozata... Így olyan kényelmes helyzetben van... Mert ugye van ez a fránya ártatlanság védelme nevű princípium.
Na nem mintha a reputációján amúgy nem rontana az ügy, de azt eddig is tudtuk, hogy nincs önkritikája és/vagy messianisztikus elhivatottsággal hiszi, hogy neki kell a haverok pénzét - bocsánat, az országot - megvédenie a Patás Viktortól.
kárpátia56 (törölt) 2012.05.15. 22:02:22
fda 2012.05.15. 22:05:26
Tessék csak egymás után végighallgatni az ügyről adott nyilatkozatait - egyik nap csodálkozva azt se tudta hogy ilyen témában írt a sógora is, másnap már olvasta és hülye lett volna nem használni.
Ezek után nagy szerencséje volt, hogy eltűnt az a fránya dolgozat. Pedig ő még a padláson is kereste. Aki írt már szakdolgozatot, tart belőle egy példányt, kivéve a Gyurcsány akinek nem maradt egy féloldalnyi kézirat sem abból a műből.
Most örülni lehet, van még Remény, Gyurcsánynak nem kell lemondania... sőt, az mszp-s barátai még örülhetnek is, hogy ez az ember milyen sokoldalú - még a borászathoz is ért.
kárpátia56 (törölt) 2012.05.15. 22:05:52
gondola.hu/cikkek/80914-David_es_Bokros_a_Demokratikus_Koalicio_fele_tart_.html
pierre bayle 2012.05.15. 22:06:08
Tényleg nem értem, mire való ez. GyF nincs egzisztenciálisan rászorulva a politikára, menjen szépen és éljen - a bizonyára makulátlan eredetű - cégeiből, s hagyja békén a baloldalt. Ővele egyszerűen nem lehet.
Hertelendi 2012.05.15. 22:08:25
Rosszul tudod, az ellentét sokkal korábbi!
És csak Orbánra és Gyurcsányra korlátozódik.
Scagnetti 2012.05.15. 22:09:00
Na akkor kell meghúzni azt a bizonyos kart, hogy a WC elnyelje mind.
kárpátia56 (törölt) 2012.05.15. 22:09:58
oviban elmegy, köszönjük, Emese!
Scagnetti 2012.05.15. 22:18:51
De az biztos, hogy mikor közeledni kezdett a szocikhoz, és főleg, mikor az SZDSZ-hez akarta hozzáadni a pártját, még a legnagyobb híveinek nagy része is kiábrándult belőle.
Én a mai napig nem értem, hogy gondolhatta komolyan bárki az MDF-SZDSZ szövetséget. Volt, aki tényleg elhitte, hogy ettől nem hánynak majd sugárban a szavazóik?
kárpátia56 (törölt) 2012.05.15. 22:21:57
Ad Dio 2012.05.15. 22:27:01
"Két tévedésed van jó uram ! Az egyik, hogy Gyurcsány jót tesz a fidesznek. Nem a fideszt és orbánt a hideg leli ettől az embertől, mert még nem tűnt el."
Nem hiszem. Ma már a hivatalos Fidesz retorika nem nagyon foglalkozik vele. A "másodvonal" még néha ráugrik, de ennyi. Egy politikai hulla.
"A másik, sokkal nagyobb tévedésed, hogy a fidesznek szüksége van demokratikus ellenzékre. Nincs. orbánnak, meg különösen nincs. orbán addig él, amig országvezető. Ő tudja, hogy már nem sokáig az, ezért áll előre bosszút azokon akik nem fogják megválasztani. Gyurcsány jól érzi magát. orbán országvezetőként is paranoid. De ha nem lesz már hát... én alig várom !"
Minden politikai pártnak szüksége van ellenzékre, különben megszalad mint a fék nélküli reaktor. Én, mint jobboldali értékrendű állampolgár, szeretném látni ahogy megelevenedik egy hiteles baloldali erő. Gyurcsány Ferenc ennek akadálya. Vonuljon vissza.
Keressetek másik erős embert. Nem igaz hogy nincs. Ennyire nem lehet nagy a baj. Apropó Baj-nai?
Ad Dio 2012.05.15. 22:29:22
Egyetértünk.
Ad Dio 2012.05.15. 22:40:39
A nyugati demokráciákban ezt a helyzetet a valódi politikai elit megjelenése oldja meg. Ahol a gazdasági/politikai/identitásbeli beágyazódás 2-3 generációra megy vissza. Azok a politikusok a közéletre lettek tenyésztve: ott tanult ahol kellett. olyan diplomát szerzett amilyet kell (nem az a kérdés hogy ő írta-e a dolgozatát, hanem hogy 1:1 jó lenn-e PHD dolgozatnak avagy még hozzá kell írni egy keveset...), annyi nyelven beszél amennyin kell, van kapcsolatrendszere, ismeri a diplomácia és a tájékozódás alapjait. Pontosan tudja mit lehet és meddig az addig.
Nekünk egyelőre sajnos csak ilyen botcsinálta amatőrök jutnak egyelőre. Kell még egy kis idő...
coni 2012.05.15. 22:46:06
Azt, hogy valójában mikor tűnt el a dolgozat nem tudjuk, mert ennél komolyabb ügyben is hazudtak már és nem voltam ott amikor a bizottság ezt megállapította. Engem jobban izgat, hogy a 300 Mrd mikor tűnt el, mert jobban érint, de látszólag sok embert inkább izgalomban tart egy 1984-es szakdolgozat. El kell ismerni ezért zseniális húzás volt az időzítés.
lajos0 2012.05.15. 22:57:23
Nagy volt a szája a másik plagizátor esetében, aki nem lopatta el idejében a saját doktoriját.Különben most Schmitt Pált a Fidesz ugyanilyen szánalmasan ünnepelné győztesként.
"Valószínűleg azért mert ő az egyetlen akitől Simicskáék tartanak."
Ezen mindig jókat derülök, bármely oldalról. Nincsenek ezek azon a nívón sehol, hogy az önteltségük ne nyomja el az ilyen gondolatokat. Miért tartanának egy politikai hulla vergődésétől, aki tényleg remek gumicsont a szánalmas technikatanári diplomájával.
"Ha 2000 előtt tűnt el a doga amikor egy átlagos vállalkozó volt, semmi értelme, hogy ő dugta volna el."
Hát azért átlagos vállalkozóknak ritkán utalt ki rendkívüli hitelt egy állami bank vezetőségében ücsörgő anyósuk, aki mellesleg a diktatúra legvéreskezűbb talpnyalóinak a leánykája. De ha valaki már akkor is tudta, hogy gáz van vele, az maga a plagizátor.
"Jelenleg egy Fideszes vezetésű egyetem vizsgáló bizottsága állítja, hogy nem most tűnt el. Lehet, de nem biztos."
Ha megtalálnák, akkor meg a Fideszes vezetésű egyetem hamisította meg, nyilván a fideszes Rozs Szabolcs utasításai alapján.
"Egy a biztos, abból, hogy valakik el kezdték keresni, nagyon sok minden kiderülne, ha azemberek gondolkodnának és nem csak gyűlölködnének."
Hogy szegény Ferit is le akarják karaktergyilkolni a gonosz sajtóterroristák, mint plagibát.
"Utolsó, de nem lényegtelen érv Gyurcsány mellett, miért másolná valaki akinek süt az agya szakdolgozatát a nem éppen eszéről híres sógoráról."
Hát ennyire telik az agya sütéséből. Hamar túl akart lenni rajta, ahogy elmondta. Pedig fő KISZ-mókusként egy tanárképzőben tényleg nem kellett volna megerőltetni magát. Csak akkor még nem sejtette gondolom, hogy egyszer a burzsujokhoz csatlakozik, ráadásul demokrata is lesz.
kalaposinas 2012.05.16. 05:26:41
borembukk 2012.05.16. 07:36:38
GaBko · http://gabkochili.blog.hu 2012.05.16. 08:21:17
barli 2012.05.16. 08:46:28
Scagnetti 2012.05.16. 09:16:31
Scagnetti 2012.05.16. 09:22:18
Az igazi sztrovacsek 2012.05.16. 11:01:36
A gyűlölet.
Gyurcsány, a "kommunisták", és úgy általában a baloldal gyűlölete.
Wahula Jakab 2012.05.16. 11:18:55
Az igazi sztrovacsek 2012.05.16. 11:25:05
Egyáltalán nem.
Az előző hozzászólásomban fölvázoltam nagy vonalakban a két év hozamát.
Egyetlen jobboldali hozzászóló nem tartotta válaszra érdemesnek.
Bezzeg ha Gyurcsányt dícsérém.....
Wahula Jakab 2012.05.16. 11:39:23
Az igazi sztrovacsek 2012.05.16. 12:08:14
Egy dolog az amit a 2/3 örökölt, egy másik meg az, mit tett az örökséggel.
Különösen annak fényében, amit ellenzékben hagoztatott.
A 2/3 azért lett, mert nagy volt a csalódás az előző kormányban, de még nagyobb a várakozás a mostanival szemben.
Most viszont az a helyzet, hogy nagyobb a cslódás két év után mint volt nyolc év után.
Mára nem hogy a két- de talán még az egy harmad sincs már meg.
És ezen Gyurcsány szakdolgozata sem változtatott semmit.
Pedig emlékszel?
CSAK A FIDESZ
A "zemberek" várták hogy jobb legyen.
Meg volt hozzá a fölhatalmazás, a támogatottság, a lehetőség, MEGVOLT MINDEN ahhoz, hogy ez a párt mára még a 2/3-nál is népszerűbb legyen.
Elkúrták.
Nem kicsit, nagyon.
Az eladósodottság nem magyarázat a kormányzás totális kudarcára.
Különösen úgy nem, hogy a kommunikáció szintjén nagyon is tudták, hogyan kell kezelni.
Ha kicsit beljebb nézel azt láthatod, hogy szakpolitikai kérdésekben pedig a totális káosz uralkodik.
Egyszerűen nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal, és ez a jelenlegi felállásban nem is fog változni.
Wahula Jakab 2012.05.16. 12:48:45
Ad Dio 2012.05.16. 13:17:13
Ha a "jobb" jelen esetben erkölcsi értelmű, akkor egyetértek: a profi politikai elit éppúgy fog lopni csalni hazudni reggeltől estig.
De - és most lehet megbotránkoztatlak - én ejtek erre magasról. Nincs az a korrupt politikus aki annyi anyagi kárt tudna okozni mint egy dilettáns. Ebben biztos vagyok.
Ráadásul a profi politikus nagyon jól tudja, hogy nincs hiba következmény nélkül. Így ha lebukik a stiklijével, akkor nem csak a vállát vonogatja (esetleg a nyelvét öltögeti), hanem megteszi a szükséges lépéseket. Betartja a JÁTÉKSZABÁLYOKAT.
Ez több előnnyel is jár, de a legfontosabb az, hogy a politikai élet stabilabb, kiszámíthatóbb lesz. Egy-egy dilettáns nem fog többé magával rántani párto(ka)t, szavazók tömegét hagyva légüres térben a saját hatalmi mámora mián. A sajtó is a helyére kerül, hiszen a kard kétélű fegyver.
Scagnetti 2012.05.16. 13:18:20
De vannak még sokan, akik csak az egyik oldalon veszik észre a gyűlöletet, a sajátjukon már nem.
Ad Dio 2012.05.16. 13:20:13
Különösen úgy nem, hogy a kommunikáció szintjén nagyon is tudták, hogyan kell kezelni.
Ha kicsit beljebb nézel azt láthatod, hogy szakpolitikai kérdésekben pedig a totális káosz uralkodik.
Egyszerűen nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal, és ez a jelenlegi felállásban nem is fog változni."
Ugyan ebben van egy nagy adag igazság, de semmi újdonság. Ezt láttuk 2002-2010-ig is. Az egy Bajnai időszak lóg ki kissé. de az meg olyan rövid volt, hogy igazi következtetésekre nem ad alkalmat.
leponex 2012.05.16. 14:35:41
Azért ez egy kicsit erős volt, lajosx, különben is egy Patás van kies honunkban, így aztán formállogikailag sem állja meg ez a helyét, Ferenc testvérünk mint A Nagy Plagizátor!
;-)
leponex 2012.05.16. 14:55:41
"Sokaknak nehéz lesz beismerni, de Gyurcsány megnyerte ezt a meccset is. "
Hullára nyeri magát ez a Feri :))
Amióta megalázta a Patást A Nagy Tv Vita során, felmosva Vityával a padlót, azóta sorra nyeri a meccseket, rangadókat, kupameccseket, mindenfélét!
Legalább egy szmájlit tegyél már ki Kedves Bárdunk, legalább mi, hűséges kommentelőid tudjunk arról, hogy maradt még nálad otthon valaki :))
Drága Bárdunk, Ferenc testvérünk heroikus küzdelme a tervezett útját járta be, hagyva hogy mint egy kiskakas kukorékolhasson kedvére, ahogy itt teszed Te. Feri első lányos zavarában bevallotta, hogy bolond lett volna nem felhasználni a sógor dolgozatát, aztán már csak a mulatságosnál mulatságosabb verzókat vezette fel, hadd ne emlegessük fel újra mindet.
Karinthy örökbecsű írását ajánlom figyelmedbe: 'MAGYARÁZOM A BIZONYÍTVÁNYOM'
"Frőhlichnek pikkje van rám algebrából, arról nem tehetek. A határozatlan együtthatóval kellett megoldani az egyenletet és akkor mikor kihívott, és akkor mikor megmondtam, hogy akkor beszorzok lambdával, erre kiesik a második egyenlet, persze, azért nem esett ki, mert iksszel is be kellett volna szorozni, csakhogy ezt Frőhlich nem vette észre, mire megmondtam, hogy hogy kellett volna, akkor mikor észrevette, hogy ő nem tudta, szégyellte magát, és azt mondta, hogy menjek helyre, és azóta pikkje van rám, mert jobban tudtam az algebrát, és nem akart kihívni javítani, pedig a törvényszékben benne van, hogy januárig ki kell hívni a fiút javítani, mert másképpen nem érvényes az osztályzat, és a Steinmann, a legjobb tanuló is mondta, hogy föl lehet jelenteni Frőhlicht, de nem akartam, mert úgyis pikkje van rám, pedig a dolgozatba nekem ugyanaz jött ki, mint Steinmannak."
leponex 2012.05.16. 15:07:35
Ferenc testvérünk a nol szerint emígyen szólt:
"Gyurcsány Ferenc azzal zárta sorait: a demokratikus politikust támogatói emelik magasra vagy engedik a vereségbe zuhanni. "
Zsolti, ennél szebben ki sem fejezhette volna magát Feri, és a legutóbbi 2010-es választások eredményét tekintve bátorítalak, hogy ez alapján próbáld átfogalmazni a valóságnak megfelelően e sorodat:
"Gyurcsány megnyerte ezt a meccset is. "
Meg, Zsolti. Nem kicsit, nagyon!
:))
Azért még visszatérhetünk erre két év múlva, rendben? Lehet ennél még nagyobbat is nyernie Ferenc testvérünknek!
Az igazi sztrovacsek 2012.05.16. 16:08:41
Összegezve a "zelmultnyócév" tapasztalatait, nagyon úgy néz ki számomra, hogy fölösleges aggódnotok. A jövőben is bőven lesz alkalmatok "gyurcsótányozni".
Ha ugyanis Gyurcsányt nem söpörte le a politika színpadáról sem Őszöd forgószele, sem a lemondása, sem az MSZP-vel való szakítása, sem a frakció alapítás megakadályozása, sem a plágiumvád, akkor már nem is fogja semmi.
Ez egy ilyen manus, oszt jó napot.
Sukoróban bízhattok még valamelyest, de én személy szerint nem sok esélyt adok annak sem.
Ugyhogy csak nyugalom. Gréczy írni fog, ti meg "gyurcsótányozhattok" kedvetekre.
De mi is lenne veletek, egy közösen gyűlölhető ellenség nélkül!?
coni 2012.05.16. 16:33:51
"Egy a biztos, abból, hogy valakik el kezdték keresni, nagyon sok minden kiderülne, ha azemberek gondolkodnának és nem csak gyűlölködnének."
Úgy értettem, hogy valakinek nagyon jó ha az emberek ezen rágódnak és nem azon miért csökkent a GDP, miért vonják meg az EU támogatást, miért nem tárgyal velünk az IMF, miért ilyen magas a kockázati felár és a kamatok, miért egyre nagyobb a szegénység és miért bénult le a magyar puma és nem utolsó sorban miért jelentett fel Gyurcsány az EU korrupció ellenes bizottságánál azért mert Simicska nem teljesen jogosan nyúlja le egyedül az EU támogatásokat és főleg miért veszik még egyáltalán valahol komolyan de főleg azon ne járjon az emberek esze, hogy milyen gáz, hogy minden más országban össze tudnak fogni az emberek a cél érdekében egyedül nálunk nem megy.
lajos0 2012.05.16. 22:43:25
A GDP engem sem izgat különösebben, mint területi alapú mutató, sok mindent a lakosságra nézve nem jelent. Az NNDI-ről, ami a tényleges helyzetet fejezi ki valahogy egy főokos közgazdától sem hallottam még okoskodást, pedig ez a rendelkezésre álló nettó nemzeti jövedelem, tehát ennyi pénz van. Ez köszönő viszonyban is alig van GDP-vel, ami egy leginkább ködösítésre szolgáló mutató. De a GNDI, vagy az NNI különös okból szintén mellőzve van.
"miért vonják meg az EU támogatást"
Ez esetben azt nem értem, miért csak tőlünk, és miért csak most.
"miért nem tárgyal velünk az IMF"
Hát először el lettek zavarva, utána állítólag ők mi vagyunk, nem tudom melyik verzió az aggasztóbb. Az IMF még egy országot sem vezetett el a jólétbe, de nehány országot már csődbe vittek a tanácsai. Most vicces, hogy az IMF a homlokegyenest ellenkezőjét kezdte szajkózni, mint eddig, (már a növekedést helyezi előtérbe a megszorítások helyett), de egyelőre ők képviselik a pénzhatalmat, tehát egy ilyen tönkretett, kiszolgáltatott kis ócska gazdaságnak, mint amit a miénkből csinált az elitünk el kell fogadni, hogy ők fingják a passzátszelet.
"miért egyre nagyobb a szegénység"
Mert a hitelből finanszírozott növekedés semmit sem ér.
"És miért bénult le a magyar puma"
Hát mert szegény halva született, mivel Kóka János asszisztált a világra jöttéhez.
"miért jelentett fel Gyurcsány az EU korrupció ellenes bizottságánál azért mert Simicska nem teljesen jogosan nyúlja le egyedül az EU támogatásokat"
Nocsak, ezek szerint ő jelentett volna fel. Végre egy jó lépés tőle, bár ezzel többen is büszkélkedtek az utóbbi pár napban. Annak sem örültünk, amikor az MSZP nyúlta le ezeket, de ezekben a lenyúlásokban a Fidesz-MSZP koalíció régen felállt.
"milyen gáz, hogy minden más országban össze tudnak fogni az emberek a cél érdekében egyedül nálunk nem megy"
Vannak célok amiért igen, de ez csak annyiban az emberek hibája, hogy ezt a gyatra elitet támogatja a szavazatokkal, mert a másik oldal mumusát épp jobban utálja, hiába gazember a sajátja is. Az elmúlt 20 év politikai szereplőinek döntő részét tömlöcben kéne már tudni, teljes vagyonelkobzás után. Az a baj, hogy az emberek közül akit ez érdekel, a többség a jobb meg a baloldal között lát különbségeket, ahelyett, hogy a valódi választóvonalat észrevenné a 'politikai gazdasági, médiaelit', meg az ezeket zabáltató hülye nép között.
lajos0 2012.05.16. 23:18:06
Ő lett volna az első, akinek ez az elmúlt 25 évben sikerül. Előttem nőtt volna a respektje, de Magyarországon valamiért nem egy sikerágazat a két évre előre gazdasági jóslás. Két hónapnál előbbre még alig páran láttak közülük. Vagy ha igen, jól titkolták. Még talán László Csabát tudnám kiemelni. Ő stílszerűen tudott lelépni is, ez különbözteti meg az átlag politikai bumbajtól. Ha jól emlékszem Robert Burnst idézte:
'Jött az ördög hegedűszóval,
elvitte a fináncot;
és minden asszony igy kiált:
"Belzebub, éljen a táncod!"
Az ördög, az ördög,
az ördög e tánccal
oda van, oda van
oda van a finánccal.'
Az igazi sztrovacsek 2012.05.17. 07:53:00
Na most képzeld el, ha lennének!
/Akkor én is bemennék az OTP-be, és világossá tenném számukra, hogy milyen feltételekkel adhatnak nekem hitelt/
:)))
Az igazi sztrovacsek 2012.05.17. 08:13:23
"...a másik oldal mumusát épp jobban utálja, hiába gazember a sajátja is."
És ez így természetes.
A "zember" már csak ilyen.
Van ahol 20 éve ilyen, van ahol sokkal régebben ilyen, de nagyon nagy valószínűséggel még sokáig ilyen is lesz, és ahol még nem ilyen, előbb-utóbb ott is ilyen lesz.
"Az elmúlt 20 év politikai szereplőinek döntő részét tömlöcben kéne már tudni, teljes vagyonelkobzás után"
Azután jönnének új szereplők, akiket meg mások akarnának börtönben látni.
"...a többség a jobb meg a baloldal között lát különbségeket, ahelyett, hogy a valódi választóvonalat észrevenné a 'politikai gazdasági, médiaelit', meg az ezeket zabáltató hülye nép között. "
És vajon hol lenne az valódi választóvonal, amit a többség nem akar észrevenni?
Régóta olvasgatva hozzászólásaidat, egyre inkább hajlok afelé, hogy hagymázas demokrácia fölfogásod szerint talán kibucokban, vagy kommunákban kellene élni az embereknek.
lajos0 2012.05.17. 09:38:33
Hát nehezen érthető ilyen esetben miért zárják börtönbe a gyilkosokat. Úgyis jönnek újabb gyilkosok.
Itt már sok nagyívű kijelentést lehetett hallani arról, hogy Orbánék mennek a sittre, de nekem ez ellen semmi kifogásom nem lenne: főleg ha Kuncze, Kóka, Dávid Ibolya, Pintér, Boross, Gyurcsány , Veres, Draskovics, Széles, Vitézy, Leisztinger, Puch, Boldvai, Budai, Surányi, Martonyi, Tömpe ( meg még nehány százan, akiket hosszú lenne felsorolni) is beköltözik.
héjakútmácsonya 2012.05.17. 10:04:27
Így igaz. S közelebbről szemügyre véve az látható, hogy a Pécsi Tudományegyetem vizsgálóbizottsága Gyurcsány szakdolgozatának eltűnése miatt a plágium tényét sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudja. Aki ezek után azt képes leírni, Gyurcsány győzött, annak komoly szöveg-, és valóságértelmezési gondjai vannak.
A bizottság azt is megállapítja, hogy hivatalos, akár jogi következményekkel járó elmarasztalás a Gyurcsány-dolgozat főiskolai értékelőjének felhasználásával nem lehetséges, ez az irat erre nem alkalmas, ahhoz magának a szakdolgozatnak a megléte szükséges. Ez utóbbi viszont nincs meg. Így a maguk részéről ők lezártnak tekintik az ügyet.
Annyiban ez valóban győzelem Gyurcsánynak, hogy azt a fajta hivatalos megszégyenülést elkerülte, melyet Schmitt már nem tudott.
Ám a vizsgálóbizottság azt is megállapította, hogy Gyurcsány szakdolgozata 1990-ben még bizonyosan megvolt, de 2000-ben már nem. Ráadásul az ő, 1984-es, évfolyamából csakis az övé hiányzott, senki másé.
„Azoknak, akik Gyurcsányt vádolták a szakdolgozat eltűntetésével, üzenem: előre tudta volna, 12 évvel az álbotrány kitörése előtt, hogy mi vár rá? 2000-ben Gyurcsány még nem is volt politikus.”
Gréczy, igen, tudta mi vár, rá, mert tudta, hogy politikai pályára készül, s erről már a 1990-es évek végén, a Népszabadságban megjelent interjújában is beszélt. Gyurcsány már a ’90-es évek második felében politikai pályára készült, miniszterelnök akart lenni.
Gréczy, most írtad le a lényeget, azt, ami leginkább Gyurcsányra vall, vagyis Gyurcsány lopását, plágiumát alátámasztja! 2000-ben ugyanis, amikor Gyurcsányt még a kutya sem ismerte, tehát akkor, amikor még csak készülgetett a politikai pályájára, csakis az ő érdekében állt az exsógortól lopott szakdolgozatának mint terhelő bizonyítéknak, az egyetemi levéltárból való eltüntetése. Tizenkét évvel ezelőtt kizárólag Gyurcsány tudott arról, hogy szakdolgozata csalás eredménye, tehát csakis neki állt érdekében ellopni, vagy ellopatni azt az egyetemről, ekkor, 2000-ben senki másnak nem állt ez érdekében, mert nem is tudhatott róla más.
Az egyetem hivatalos vizsgálatának megállapításai megdöntötték Gyurcsány és Gréczy azon vádaskodásának alapját, miszerint a HírTV (a Fidesz) lopta ki Gyurcsány dolgozatát, és azt felhasználva hamisítottak egy Rozs-dolgozatot. Ebből pedig következik, hogy az egyetem nem a vádlók, hanem a viszontvádlók állításait cáfolta meg, már ami e lényeget, vagyis a plágiumot illeti.
S itt idézem a vizsgálati jelentést:
„A Gyurcsány Ferenc által benyújtott »A Balaton-felvidék szőlészete és borászata« című szakdolgozatról a bíráló által 1984. május 9-én készített egy oldalas bírálatban szereplő szöveg és szövegrészlet kritikák konkrét oldalszám szerinti utalásai oldalszám szerinti egyezést mutatnak Rozs Szabolcs 1980-ban benyújtott azonos című, de hosszabb terjedelmű szakdolgozatával. A bírálati szövegnek és Rozs Szabolcs szakdolgozat szövegének egybevetése azonban nem alkalmas eljárás arra, hogy az eljáró bizottság Gyurcsány Ferenc szakdolgozatával kapcsolatban szerzői jogi természetű megállapításokat tegyen.”
Tehát az „oldalszám szerinti egyezéseket” a hivatalos egyetemi vizsgálat is megállapítja, de hozzáteszi, hogy a bírálati szöveg és Rozs dolgozatának egybevetése „szerzői jogi természetű” következtetések levonására nem alkalmas.
Ez tehát Gyurcsány „győzelme”. Az tehát, hogy az egyetem immár hivatalos vizsgálatából kikövetkeztethető, hogy 1984-es szakdolgozatának eltűnése mögött ő maga áll.
Valamint a hivatalos egyetemi vizsgálat mindenben visszaigazolta a vádlók, azaz a HírTV plágiumra vonatkozó állítását, s cáfolta a viszontvádlók, azaz Gyurcsány és Gréczy vádjait.
S amikor Gyurcsány „győzelméről” szólunk (Soha nagyobb „győzelme” ne legyen!), akkor érdemes felidézni, miképp is indult el ezen a fényes diadalon Gyurcsány! Először arra sem emlékezett, hogy egykori sógora milyen szakra járt, majd amikor szembesítették a szakdolgozataik címének egyezésével, már arról beszélt, hogy olvashatta Rozs munkáját, s ha olvasta bolond lett volna fel nem használni azt, utóbb viszont már hamisítványnak nevezte a Rozs-dolgozatot, a facebookon viszont azzal mosakodott, hogy ő csak túl akart lenni minél előbb a főiskolán, és baromira nem érdekelte a szakdolgozata, végül pedig azt állította, hazudik az, aki azt állítja, hogy teljes egészében lemásolta exsógora szakdolgozatát. Magyarán a részleges másolást még maga Gyurcsány is beismeri. Ehhez képest a vád az, hogy telejss egészében. S a vád kezében meggyőzőbb bizonyítékok vannak, mint Gyurcsányéban. Utóbbiéban ugyanis semmiféle bizonyíték nincs.
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.05.17. 10:42:34
Bocsi, de én nem vagyok politikus. Ha majd én is annyit "lophatok" legálisan, mint ők, akkor majd én sem fogok felháborodni. :)
"...a nyomorult Ángyánnal is mit műveltek."
Ő megérdemelte! Nem értette meg, hogy az "oligarchák" elleni harc azt jelenti, hogy "gyurcsánymonnyonle" és nem azt, hogy a saját haverjaikat is le kell leplezni! Egy elszabadult hajóágyú, aki komolyan veszi, amit a vezért mondott. Pedig ork bán megmondta, hogy nem arra kell figyelni, amit mond, hanem amit tesz. ;)
lajos0 2012.05.17. 13:50:18
Körülbelül, mint a viccben, amikor a nagypapa hantázik az unokáknak, hogy legyőzte a sivatagban rátámadó oroszlánfalkát, majd az egyik megkérdezi, hogy van erre valami bizonyíték ? Persze, hiszen itt vagyok.
lajos0 2012.05.17. 13:58:22
58 % nem a fideszre szavazna, 74 % nem az MSZP-re, és 96 %-ék nem Gyurcsányra, ha jól értelmezem az adatokat. De hát ez a szép a statisztikában, hogy mindegy mi az eredmény, mindenki tud örülni valaminek.
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.17. 14:24:27
Na akkor még egyszer:
A biztos szavazók 61%-a nem a jelenlegi kormánypártra szavazna.
Így már érthető?
lajos0 2012.05.17. 14:25:15
Nem bűn ez, hanem hiba. Persze annak is szánalmas. De most már a bírálat alapján tényleg ideje lenne megírni, ne szenvedjen szegény Feri.
"A Gyurcsány-dolgozat bevezetője a bírálat szerint lírai. A Rozs-dolgozat is lírai bevezetéssel indul. Ez önmagában nem túl erős párhuzam, a lírai bevezetés nem megy ritkaságszámba a szakdolgozatoknál."
Mondjuk kezdődhetne úgy, hogy
" A lemenő nap sugarai még utoljára vonták be arannyal az öszödi tájat, majd a vöröslő korong lassan alábukott a horizonton. De a levegő mégis lassabban hűlt le, mint másutt, mert az öreg Balaton nem engedte hűlni mikroklímát. A KISZ-tábor csendben álomba szenderült, csak néhány munkásfiú és munkáslány beszélgetett még suttogva a talajerózióról, de hogy pontosan mit mondtak azt nem lehetett hallani, mert a tücskök kórusa elnyomta szavuk."
lajos0 2012.05.17. 14:27:41
Nem mintha nem lenne mindegy.
www.tarki.hu/hu/research/elect/index.html
No_Fidesz_No_Problem 2012.05.17. 14:42:14
Egyre jobban nem érted.
39%-a - vagyis kicsivel több, mint az EGYHARMADA - szavazna a Fideszre VAGY a KDNP-re.
61%-a pedig NEM szavazna a kormánykoalícióra.
Ennek tükrében akkor hol is van az a bizonyos "kétharmados felhatalmazás" a folyamatos ámokfutásra?
lajos0 2012.05.17. 15:05:06
A tárki honlapján az áprilisi felmérés 42 %-ot ír a fideszre, de végül is tudjad jobban. Ennyire engem nem érdekel :-)
lajos0 2012.05.17. 15:32:48
No én is felhívtam egy haveromat, akivel közös szabadalmaink vannak, és még a Nobel-díjat is együtt kaptuk, de már ő is elfelejtette, hogy mire is, tehát meg vagyok győzve.
lajos0 2012.05.17. 15:37:37
Elég felkészült intézet, több eredménye is van áprilisra :-) Gondolom, ha az egyiket ellopnák.
www.tarki.hu/hu/research/elect/index.html
lajos0 2012.05.17. 17:13:28
Hát valahogy nekem is az az érzésem, hogy Gyurcsány visszavonulásától jobban rettegnek. Persze franc tudja, mert a Fidesz szeret önsorsrontó dolgokat művelni, de ha a helyükben lennék, imádkoznék sűrűn, hogy minél tovább maradhasson.
"A másik, sokkal nagyobb tévedésed, hogy a fidesznek szüksége van demokratikus ellenzékre."
Minden kormány ragyogóan ellenne demokratikus, meg diktatórikus ellenzék nélkül is. Ebben egyetértünk.
"Orbán addig él, amig országvezető. Ő tudja, hogy már nem sokáig az, ezért áll előre bosszút azokon akik nem fogják megválasztani."
Ebben is van valami, ez a kórság nyomasztja viszont Ferit is.
"Gyurcsány jól érzi magát. orbán országvezetőként is paranoid."
Szerintem mindkettő paranoid, kormányon és ellenzékben is.
lajos0 2012.05.17. 18:27:13
Ez egyébként érdekes módon itt ritkán kerül elő. Részemről Bajnait sem tartom semmire, de tőle legalább joggal tarthatna a Fidesz ( akiket szintén nem tartok sokra), mert népszerűsége nagyobb mint Orbán Viktoré valami felmérés szerint ( ha van ilyen aprócska számok esetében népszerűségről beszélni egyáltalán). Szóval akik az 'Orbán retteg Gyurcsánytól' vallás hívei, ezt nem értem miért nem veszik soha észre.
lajos0 2012.05.17. 19:05:56
Hát ha te Szíjjártót vagy Selmeczit profi kommunikátornak tartod, akkor lelked rajta. De általában minden impotens kormányzat azzal szokott jönni, hogy a kommunikációjuk volt gyenge.
Az igazi sztrovacsek 2012.05.18. 16:10:25
És ebből még csak 13 havi nyugdíjat sem fizetnek.
"Emelkedő hozamok mellett, a meghirdetettnél nagyobb mennyiségben értékesített 3, 5 és 10 éves lejáratú államkötvényeket csütörtöki aukcióján az Államadósság Kezelő Központ (ÁKK). A 8,2 százalékos kamatra még a Balkánon sincs példa. A kamat azért ilyen magas, mert normál hozammal a kutyának sem kéne a magyar állampapír."
"Összehasonlításképp: Németországnak olyan kötvénykibocsátási akciója is volt, amelyen a hozam mindössze évi 0,0005 tízezred százalékos volt, ennek ellenére, 3,8-szoros túljegyzés alakult ki az aukción. De még a megrendült gazdaságú országokban is ritkaság a 8 % feletti hozam: Spanyolországban a tízéves kötvénynél 6,25, Olaszországban 5,57 %-kal lehet számolni. Az osztrák és a francia papírok valamivel 3 % felett kerültek az utóbbi időben kibocsátásra.
Kelet-Európában a román kötvények sem hoztak 6,5 %-nál többet, míg Lengyelországban 6,2, Szlovákiában 3,04, Csehországban 1 percentre számíthatnak a befektetők – igaz, ezek az országok nem is a bóvlikategóriában szerepelnek a hitelminősítőknél."
lajos0 2012.05.18. 18:19:41
Bizony. Az állam eladósítása a hazaárulás egyik legbevettebb formája politikusaink körében. Most, hogy 8,2 % vagy csak 5 a kamat az kábé mindegy is, mert itt a tőkerész árfolyamával megy az igazi játék. Ezért tartom továbbra is nagyon szemléletes példának az MNB műhelyfüzeteiben megjelent adatot:
"Az MNB hivatalos kiadványa szerint 1973. és 1989. között mintegy 1 milliárd dollár erőforrásbevonás érkezett az országba, ami viszont összesen 11 milliárd dollár halmozott kamatkiadással járt 1992. december 31-ig. (MNB Műhelytanulmányok, 2, "Külső eladósodás és adósságkezelés Magyarországon, 56. old., Kiadó: az MNB Információs Főosztálya, 1993). Ha eltekintünk az 1992 óta 2001-ig kifizetett kamatoktól és csupán a magyar gazdaság egészének (azaz az állami és nem állami szektornak) a jelenleg fennálló összkülföldi tartozását nézzük, akkor az 1 milliárd dollár forrásbevonás következtében keletkezett külföldi tartozásból - 11 milliárd dollár kamat kifizetése után - 2001-re még maradt 54 milliárd euró, azaz 52 milliárd dollár összkülföldi tartozás. Számjegyekkel leírva: 1 - 11 = 52. A tényleges helyzet azonban ennél kedvezőtlenebb, mert nemcsak az 1992 óta kifizetett kamatokat és az adósságszolgálatra fordított privatizációs bevételeket, hanem a 8000 milliárd forintra növekedett belső adósságot sem vettük figyelembe. "
Ez 6400 %-os visszafizetés. Persze az árfolyamok is változtak közben, de a nagyságrenden ez nem változtat. És nem kerültek lámpavasra az ebben segédkezők.
Akkor most mit aggódjanak azon a más szerszámával csalánt verő pénzügyérek, hogy 5 vagy 8 vagy 30 % a kamatfelár ?
"igaz, ezek az országok nem is a bóvlikategóriában szerepelnek a hitelminősítőknél."
Ha az érdekük úgy kívánja, majd oda teszik őket. Ez a legkevesebb. A hitelminősítőket is nagybefektetők tulajdonolják, olyan minősítést írnak, amilyet megrendelnek tőlük. Ezért akar az EU is egy saját intézményt, és ezért rettegnek egyre jobban a Dagong respektjének növekedésétől, ahol nagyon nem egyértelmű a megadhatatlan adósságot felhalmozó USA AAA+ kategóriája.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 10:07:47
A negatív reklám is reklám, mert ismertebbé teszi a terméket!
lajos0 2012.05.19. 16:45:38
Szerintem itt a termékkel az a fő gond, hogy túl ismert. Mint a konzum szaloncukor hajdanán.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 21:22:14
Kiskoromban, amikor még nem tudtam milyen a sör, szüleim mindig azt mondták, a sör rossz.
Mivel bizonyosságot akartam szerezni, ezért minél hamarabb kipróbáltam.
Nem a sör lett a kedvencem, de azóta tudom, a sör rossz.
Ha nem hallom napjában ötször, milyen rossz a sör, lehet elhalad mellettem.
lajos0 2012.05.19. 22:25:47
Viszont a termék ismertsége Gyurcsány esetében továbbra sem szempont. És azért nem akkora taktikus ő, hogy előkapjon most hirtelen egy autentikus szakdolgozatot, hogy íme hitetlenek, ez az eredeti mű.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.05.19. 23:30:34
És azért nem akkora taktikus ő, hogy előkapjon most ...
- Sok emberrel beszéltem erről a napokban, és a többség szerint igen.
-- Kijelentette, hogy mindenkit kiperel a vagyonából, aki vádolni merészeli.
-- Egyértelműen nem vádolta meg eddig senki, csak sejtetett a hírtv is.
Előző kettőből következik, GyF ha akarja valószínűleg tudja bizonyítani az igazát, míg a hírtv csak annyit tud bizonyítani, hogy egyezik a dolgozatok címe.