2012.04.03. 07:02
A tolvaj lemondása után
Összességében a Fidesz hozta a tegnapi napot, még akkor is, ha néhány napig nehéz lesz elmagyarázni a fanatikus híveknek, hogy a sérthetetlen, lezárt ügyű Plagi bának miért kellett 72 óra alatt mégis csak távoznia. Amúgy Schmitt Pál beszéde maga volt a hazugság, egyetlen olan mondata nem volt, amely ne egy mérhetetlenül ostoba, korlátolt és gerinctelen ember "jellemét" ábrázolta volna.
A Fidesz azonban, ha csak egy napra is, de mégis csak jól járt. A demokratikus ellenzéki reakciók kozül csak Molnár Csaba és Tóbiás József volt képes szenvedélyesen és hatásosan beszélni. Jávor Benedek önmagához képest volt megfelelő, de annyira izgult, hogy időnként rosszkor vett levegőt és ez erősen rontott a teljesítményén. Schiffer András pedig úgy gondolta, név nélkül gyurcsányozik egyet az erkölcs nevében. Ezt az a Schiffer tette, aki az antiszemita, rasszista, önmagát is nem demokratának nevező Jobbikkal barátkozik, egyre leplezetlenebbül. Az MSZP-ből Mesterházy előbb bemondta Sólyom Lászlót, hogy megalázza a szavazóit, mintha nem emlékezne például a 2010-es, új tavaszt váró újévei beszédre, majd kiderült, hogy közvetlenül is választanának, ahogy a Jobbik. Szili Katalin vesszőfutása idején valamiért ezt még nem akarták... Ennyit a hitelességről.
Orbán pedig eközben megszabadult saját, elhasználódott álamfőjétől, a vaniliás karikás kreténtől, aki Kádár farzsebéből csúszott át Antalléba, majd Hornéba, végül kötött ki Orbánnál. Viszont a kínos ügyet lezárták, az ellenzéki fieszta a nagy eleganciában elmaradt, felkészül valamelyik másik talpnyaló, hogy felköltözhessen a palotába. A népszavazási kezdeményezésével csúful megbukó LMP a Schmitt-lemondás árnyékában bejelentette, hogy nem volt ereje annyi aláírást sem gyűjteni, amennyinek a kétszeresét mérik néha nekik a közvéleménykutatók. Talán meg kellett volna kérni a másik két demokratikus ellenzéki pártot, és akkor az autogramvadászat eredményes lett volna.
Lám, idevezet az önzés, a többi párt lenézése.
Schmitt Pálból pedig most hőst farag a hazug Fidesz. Jön a csúnya bloggerek, a komcsik által üldözött elnök, aki két arany, három gyerek, egy dolgozat alapon majd körbejárja az országot, a kivezényelt fideszes nép, amelyik Schmittel együtt nem tudja, mi a különbség az opponens és a konzulens, valamint a védelem és a vélelem között, meg majd szalad tapsolni. Ezt látta a parlamentben is, ott álltak és vastapsoltak a csalónak, a tolvajnak, akkor nyilván így van ez rendjén.
Orbán azonban mégis kapott egy nagy pofont: kiderült, hogy hatalma nem végtelen, és ha még egy pártkatonát jelöl a posztra, tovább rohasztja a saját tábor előtt is olvadozó tekintélyét. Oda a tévedhetetlenség mítosza, a személyi kultusz jegyében a kirakatba tett, zsírból készült portré a tavaszi napsütés kezdetére olvadni kezdett. A tegnapi "győzelem" hosszútávon semmit sem ér. Előbb-utóbb valakik úgy is helyreállítják a köztársaságot és újra lesz vállalható elnöke az országnak. Az biztos, hogy azt nem Orbán jelöli majd. Ha Schmitt megbukhatott a nyilvánosság erejétől, megbízója is meg fog bukni.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Erkölcsi győzelem? 2012.04.03. 13:30:01
Trackback: Kövér szerint a szocialistáknak nincs helyük a parlamentben 2012.04.03. 12:12:31
Trackback: Schmitt plagizált doktorija: számok, tények, grafikon 2012.04.03. 12:07:54
Trackback: Schmitt plagizált doktorija: számok, tények, grafikon 2012.04.03. 12:07:51
Trackback: Hogyan maradhatott volna köztársasági elnök Schmitt Pál? 2012.04.03. 12:06:25
Trackback: Lemondott és perelni fog 2012.04.03. 11:54:27
Trackback: Ki veheti el Schmitt doktori címét? 2012.04.03. 11:51:18
Trackback: Bűnbakok, sorakozó! 2012.04.03. 11:50:10
Trackback: A tolvaj lemondása után 2012.04.03. 09:15:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
atila68 (törölt) 2012.04.03. 08:40:51
Kicsit megkésett ezzel a címmel.
Pár nap híján három esztendőt.
farcsika67 2012.04.03. 08:53:13
MacPhisto 2012.04.03. 08:59:55
==T== 2012.04.03. 09:39:25
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.03. 10:13:19
Scagnetti 2012.04.03. 10:51:24
Annyi jó viszont van benne, hogy ő legalább két hónap után lemondott, és nem húzta két és fél évig, mint egyesek.
Azon hátast dobtam, mikor Mesterházy Sólyom Lászlót javasolta. Azt, akit éveken át kórusban szidtak veletek együtt. Én mondjuk örülnék neki.
Az viszont tényleg tragédia lenne, ha Molnár Csaba reagálása lenne az etalon.
Orbán egyszer tényleg bukni fog, de hála az égnek úgy tűnik, nem ti fogjátok megbuktatni. Esélyesebb, hogy még előtte felszívódtok érdeklődés hiányában.
DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.04.03. 10:53:47
Molnár Cs. kódneve : "A Klón". Teátrális, semmitmondó, hiteltelen...
Örülök hogy egy rossz vicc már nincs az ország vezetői között, félreértés ne essék, nem vitatom egyéb érdemeit, de aki korpa közé (nem keveredik) veti magát, ne csodálkozzon hogy disznóvá válik. Ugye Zsolti?? :)
Óriási különbség, hogy SP-re úgy fognak 10 év múlva emlékezni, hogy egy szánalmas öregember, aki azért flállt a helyéről. Míg a te szíved választotja örökké a hazugság szinonímája marad a többség számára. Bárhogy is szeretnéd, ez így lesz.
pirimogyoró 2012.04.03. 10:57:14
Nekem azért Gyurcsány szimpatikusabb. Nem emlékszem rá, hogy két nap alatt háromszor változtatta volna meg a véleményét, Schmittel ellentétben.
Így hát, ha a gyurcsányozóknak nincs ellene kifogásuk, avassuk szentté Schmitt Pált! Ha már úgyis fizetjük az apanázsát élete végéig, sőt, nem csak neki, hanem a tisztelt feleségének az élete végéig jár.
873ujr3rk 2012.04.03. 11:07:17
a sötétség seregeinek vezénylő tábornoka 2012.04.03. 11:10:32
cafeluxx 2012.04.03. 11:12:20
De amit főztetek, egyétek csak meg szépen ... :D
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.03. 11:12:37
pl??
fidzsi 2012.04.03. 11:13:49
Van egy aranyszabály demokratikus, européer gondolkodású úriemberek körében.
Természetesen, nem a fasiszta/rasszista/orbánista...etc. egyedekre gondolok, hanem olyan igazi européer demokrata
polgárra, amilyennek- gondolom - Ön tartja magát.
E csacska kis szabály pedig: döglött vadra nem kövünk, vagy kissé másképpen:
legyőzött ellenfélt nem gúnyolunk/ócsárolunk, még ha jogosnak is
gondoljuk ellenérzéseinket.
De hát, egy olyan talpig demokrata, mint Ön, ezt nálam jobban tudja.
Tisztelettel. fidzsi, droid de Magóg.
2012.04.03. 11:17:36
Ugyanarról a tőről fakad mindkettő.
KolompárRómeó 2012.04.03. 11:18:38
Kave 2012.04.03. 11:18:49
IdősAsszony - A Magyar Népköztársaság Állampolgára 2012.04.03. 11:19:09
Tudja én a fidesz által gyakorolt fehérterrorizmus miatt immár két éve (családommal együtt) Ukrajnában, Kievben élek! Borzasztó látni innen külföldről, hogy meddig tobzódik még ez a csürhe az ország élén. Csak rombolni tudnak és ellehetetlenítik a tisztességesen dolgozó munkásokat miközben ők maguk jachtokon élvezik a burzsoázia talmi gyönyöreit! NA EZ AZ AMI IGAZÁN FELHÁBORÍTÓ! Innen külföldről is sok erőt és kitartást kívánok Önnek és drukkolok, hogy az igazi Minszterelnök Úr, Gyurcsány Ferenc minél előbb visszakerüljön a méltó helyére.
Üdvözlettel IdősAsszony (büszke munkás)
Héttörpe (törölt) 2012.04.03. 11:19:32
Ami meg magát az írás tárgyát illeti, a tények a következők:
-SP lemondott, már ma sem foglalkozik vele a kutya sem, csak te, Zsolti.
-kaptok egy újabb nektek nem tetsző köztársasági elnököt 2017-ig.
-Fletónak 6 éve nem feledjük a hazugságát és becstelenségét
-Fletó hamarosan odaül a padra számtalan bűncselekményeinek egyikében.
-szánalmasan kevesen vagytok, a Millával (hahaha) és a hasonló majomhordákkal együtt is.
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2012.04.03. 11:21:21
mert horn pufi megyó-209, böszme feri, libajnai nem mondott le.
semmi erkölcsi hátteretek nincs most ugatni.
KolompárRómeó 2012.04.03. 11:21:23
Dehogynem. Pfujj adócsökkentés - az adócsökkentés a megoldás. Stb.
Terézágyú 2012.04.03. 11:21:35
"E csacska kis szabály pedig: döglött vadra nem kövünk, vagy kissé másképpen:
legyőzött ellenfélt nem gúnyolunk/ócsárolunk, még ha jogosnak is
gondoljuk ellenérzéseinket. "
Pl. gyurcsányt? mer ő már sehol nincs, a fidesz vitt mindent, teljesen le van győzve - mégis gúnyolják/ócsárolják.
Nem mintha nem érdemelné meg - de ugyanez a szabál rá nem vonatkozik?? Csak erre skiccpalira???
Rwindx 2012.04.03. 11:22:03
Anteovin 2012.04.03. 11:22:45
2012.04.03. 11:23:30
És addig jó nektek, amíg csak ikszelésről van szó.
Tudod, sok embert meg lehet téveszteni egy ideig, néhányat rettentő sokáig, de nem lehet mindenkit hülyének nézni az idők végezetéig.
sterimar 2012.04.03. 11:25:05
Az igazság az az, hogy Schmitt nagyon helyesen tette, hogy lemondott, erre a túlmozgásos és D2o9 sem volt hajlandó.
Schmitt meg 2 olimpiai és 8 világbajnoki címmel egész egyszerűen nem említhető egy lapon Gyurcsányékkal meg a többi semmirekellő politikussal, azok a lábujjkörméig sem érnek.
DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.04.03. 11:25:40
Juss ki két olimpiára. Nem kell megnyerni, csak juss ki.
Kutchek (törölt) 2012.04.03. 11:25:53
Minden egyes poszt, ami itt megjelenik, csak Orbánékat erősíti. Megéri????
2012.04.03. 11:26:03
Igen? Akkor képzeld el mi lesz, ha nem csak a balliberós pártkatonák rágnak be rátok. Na milyen érzés?
Rwindx 2012.04.03. 11:26:07
Sok másban is, de konkrétan ezt érintve egy dolgoban különbség van. Mégpedig most Schmitt eltűnik a süllyesztőben (helyesen), míg gyurcsány továbbra is hazugozik, tolvajozik, fasisztázik. Nem bír kussban maradni. Talán ezért is van az hogy az értelmi fogyatékosok kívételével mindenki idiótának tartja. Ha kussban lenne azóta, szóba nem kerülne.
Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 11:30:32
Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 11:31:32
2012.04.03. 11:31:36
Ha jól emlékszem nem ezt, és nem így tette. Mártírt és hőst éppen ezért csak rettentő nagy empatikus képességek birtokábn lehet benne látni. Vagy párttagsági könyvecske birtokában.
sterimar 2012.04.03. 11:32:06
De jó esélye van, hogy ezt már a sitten fogja tenni.
sterimar 2012.04.03. 11:33:58
2012.04.03. 11:34:00
cafeluxx 2012.04.03. 11:34:30
Guillaume sous guillotine 2012.04.03. 11:35:04
golánkukac 2012.04.03. 11:35:08
becike4 2012.04.03. 11:35:48
2012.04.03. 11:36:50
Más ilyet valóban nem tudok mondani.
Pali bának kár volt eljátszania a nagyhalált, mert így sajnos sokat elvett a gesztus értékéből.
cafeluxx 2012.04.03. 11:36:53
"Pl. gyurcsányt? mer ő már sehol nincs, a fidesz vitt mindent, teljesen le van győzve - mégis gúnyolják/ócsárolják."
Gyurcsány most is itt van, le akarja váltani a teljes fideszmijépjobbiknáci kormányt, miniszterelnök akar lenni, DKP-t akar a parlamentbe stb. A csapból is Tiferitek folyik, nem bír öt percig kussban maradni.
Feri élt, él, élni fog. Ott van veletek nap mint nap. Saját pártotokkal.
parttalan 2012.04.03. 11:37:25
160 ezer aláírással megbuktak, de nem csúful.
A közvetlen elnökválasztás azokban az országokban jellemző, ahol az államelnök jelentős hatalmi tényező: lásd pl. Oroszo., Franciao., Brazilia... Azokban az országokban, ahol gyenge, v. közepes hatalmi jogkörrel rendelkezik az államfő, az elnököt a parlament választja.
2012.04.03. 11:37:57
Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 11:38:34
Fábián István (törölt) 2012.04.03. 11:39:17
cafeluxx 2012.04.03. 11:39:36
No meg a Milla is, az egymilliós táborával.
Kiráj vagyok bazmeg 2012.04.03. 11:40:05
Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 11:41:04
genyamagyar 2012.04.03. 11:41:25
Ennyit tudtok fidesz-taknyok?
:DDDDDD
wattafilling 2012.04.03. 11:42:34
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.04.03. 11:42:38
Félreolvastalak.
Azt hittem neki vannak egyéb érdemei.
Marcangoló Korelnök 2012.04.03. 11:43:17
irógép 2012.04.03. 11:43:57
Pedig Gyurcsány bűne nem annyi volt, hogy szarul írt meg egy dogát 20 éve!! Így aztán a 2008 as válság idején, egy nem támogatott gyenge kormánya volt az országnak.
És lehet szidni a kormányt , hogy nem demokratikus, még is most fordult elő, hogy egy ekkor népszerűség vesztés után egy ilyen fontos ember távozik!
Ilyen nem volt (pedig ok lett volna bőven), a ma demokráciát féltő ballib kormányok alatt!
genyamagyar 2012.04.03. 11:44:44
Sőt, schmitt kijutott a Los Angeles-i olimpiára is, pedig a sportolókat eltíltották attól. Mit is volt akkor a mi hős Schmitt Palkónk? Csak nem a MOB elnöke? De bizony az! A sportolók nem mehettek, de ő igen!
Na, ezt is elintézte. Köszönjük Palkó, ezt nem feledjük!
excopp 2012.04.03. 11:44:51
- GYF-nek a 2009-es lemondását megelőzően legalább két alkalommal kellett volna (saját maga, pártja és az ország érdeke) miatt LEmondania: közvetlenül az őszödi beszéd kiszivárgása UTÁN, és a szociális népszavazás rá nézve kudarcos kimenetele UTÁN
- SP lemondott
- nem dicsőítem ezért(és sztem is jól tette volna, ha ezt 2012. január 11-én jelenti be), de MEGTETTE
- ezek után "tolvajt", "hazugot" kiáltani Önnek van a legkevesebb (morális) alapja
Namir 2012.04.03. 11:45:30
Úgy látszik, a dominósor elkezdett dőlni, s több - pl. Rosztovban közgazdasági(?) diplomát szerzett - balos politikust fog maga alá temetni, mint jobbost. :)
blaubner 2012.04.03. 11:45:34
azt élvezi, hogy hétről-hétre ír egy bejegyzést, amit az olvasók (na jó, kommentelők) 99%-a zsigerből elutasít (finoman fogalmazva)?
genyamagyar 2012.04.03. 11:45:45
2012.04.03. 11:46:23
genyamagyar 2012.04.03. 11:46:37
genyamagyar 2012.04.03. 11:47:39
genyamagyar 2012.04.03. 11:49:05
Ugyanmár! A fidesznyikek hivatalból ugranak rá. Ez a dolguk, mert be vannak szarva Gyurcsánytól.
Gyáva banda!
excopp 2012.04.03. 11:51:56
- ilyen stílussal nehéz lehet érvelni a "toleráns, demokratikus, európai, modern" baloldal érdekében...
- ja, és aki nem baloldali, nem feltétlen Fidesz-hivő, különösen nem feltétlen vakhitű...
genyamagyar 2012.04.03. 11:52:48
Ja hogy beszoptad a fidesz hazug szövegét? Hát így jártál apukám!
Tudod, Gyurcsányak még ma is magasabb nyugaton a presztizse, mint a most hivatalban lévő viktorodnak.
2012.04.03. 11:53:45
Forrás?
Sir Nyű 2012.04.03. 11:54:13
2012.04.03. 11:54:30
genyamagyar 2012.04.03. 11:54:43
wattafilling 2012.04.03. 11:55:03
Van egy tré klaviatúrám...
Ezt akartam: HA vérmes jobboldaliból csalódó kételkedővé avanzsálnék éppen, engem NEM tudna megszólítani.
excopp 2012.04.03. 11:55:21
- csak mert látványosan kudarcot vallott, és még ezt maga is elismerte
- ha valaki saját alkalmatlanságával henceg, nem való egy ország élére
- tudod, még egy kis 10 milliós ország vezetése is komolyabb képességeket igényel, mint egy rolleré...
barli 2012.04.03. 11:55:30
- Most valszeg jön egy számotokra sokkal rosszabb KE
- Ez az elnök másfél évvel tovább lesz elnök, mint a Pál lett volna
- Ha bukna a patás 2014-ben, tovább szívtok, az biztos.
ui: nem lett volna jobb 2014ben kicsinálni közvetlenül az általatok megnyert (höhö) választások után?
ui2: mielött megkapnám, tiszta sor hogy le kellett mondania
2012.04.03. 11:56:55
Naggyon jóóó!
genyamagyar 2012.04.03. 11:56:59
Sir Nyű 2012.04.03. 11:57:13
De legyetek szívesek bizonyítékokkal, mert különben csak egy névtelen blogger szardobálása lesz!
excopp 2012.04.03. 11:57:51
- a hsz-edben elfelejtetted megemlíteni (lábjegyzetben vagy a mondandód végén, bibliográfiában) az eredeti szerzőt
- mintha a saját kardodba dőltél volna :-(
parttalan 2012.04.03. 11:58:15
2012.04.03. 11:58:23
sterimar 2012.04.03. 11:59:26
cafeluxx 2012.04.03. 12:00:29
mandiner.blog.hu/2012/04/03/kisdoktorik_a_kozgazon_hogyan_hivatkoztunk_20_eve
2012.04.03. 12:00:46
barli 2012.04.03. 12:00:51
excopp 2012.04.03. 12:01:35
- igen, kölcsönpénzből (évi 3500 mrd HUF-nak a gazdaságba borításával)
- és a 2002. évi 57 %-os GDP arányos államadósság 2010-re 82-re ugrott
- ehhez nem kell különös képesség...
genyamagyar 2012.04.03. 12:02:12
Rombolás minden szinten, ezt hozta a fidesz-éra.
Köszönjük Emese!
fidzsi 2012.04.03. 12:02:48
Ad.2. Ha nem tévedek, a nagy kombinátor
jelenleg is emeli jelenlétével a politikai
élet demokratikus mérőszámát. Ezen okból
kifolyólag döglöttnek nem merészelném
nevezni -természetesen politikai
értelemben-.
Tisztelettel. fidzsi, droid, de Magóg.
sterimar 2012.04.03. 12:03:05
excopp 2012.04.03. 12:03:36
- az állam eladósítása révén, vagyis más pénzén, felelőtlenül
- ne haragudj, de ehhez nem tudok gratulálni...
2012.04.03. 12:04:20
Kono 2012.04.03. 12:04:40
MORVAI KRISZTINA!!!
Ez lesz aztán a jó világ.
medve2 2012.04.03. 12:04:51
hajraorban1 2012.04.03. 12:06:54
Na az ilyen mocskos szemétláda, gerinctelen állatok miatt mondom azt , hogy SP-nek nem kellett volna lemondania!
Fejet kellene hajtanod SP erkölcsi nagysága előtt te ROHADÉK !!!! Ő lemondott, pedig "bűne" az 1 milliomod részét sem éri el a mocskos kommunista genya GYurcsányénak !!!
Gyurcsány Ferenc 2004-től nem konszolidálta az addigra már szétdúlt magyar gazdaságot, növekvő hiánnyal és brutális sebességgel növekedő államadóssággal - miközben a világban ekkor még konjunktúra volt, tehát a növekedés feltételei adottak voltak. 8 év alatti GDP elmaradásunk a régiós országokéhoz képest -25 %. Ugye emlékszel te ROHADÉK, hogy nálunk stagnáló vagy 1 % körüli növekedés mellett a szlovákok 5-8 %-al, más régiós országok 3-6 %-al növekedtek ugyanabban az időszakban GYF uralma alatt???? Miért nem tette meg GYF a szükséges intézkedéseket TE NYOMORULT BALFÉREG ??? MERT KÜLÖNBEN ELVESZTETTE VOLNA A VÁLASZTÁST:
"Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük. Úgy őriztük a titkot, hogy miközben tudtuk, és ti is tudtátok, hogy ha el fog jönni a választási győzelem, utána nagyon neki kell állni, hogy soha ilyen problémánk nem volt."
A fenti mondatok önmagukért beszélnek: GYF tudta, hogy kurva nagy baj van, de lehazudta annak érdekében, hogy a szorosnak ígérkező választási küzdelmet ha hajszállal is de megnyerje. Mert ha intézkedéseket hozott volna 2004-2005-től azoknak szükségszerűen megszorítással kellett volna járni akkor pedig tuti választást veszít. ezt tudta ő is, az MSZP is. Az egész öszödi beszéd erről szól. Ennek és a brutálisan rossz és felelőtlen kormányzati politika eredménye:
6000 milliárdos frankhitelbatyu az ország nyakán amely sajna a növekedés egyik legfőbb gátja ma, valamint egy MEG KÉT ÉS FÉLSZEREZETT államadósság. 8000 milliárdról kb 22 000 milliárdra.
GYURCSÁNY MO LEGNAGYOBB ROHADÉKJA, SCHMITT PÁL ELŐTT PEDIG FEJET HAJTOK, MERT LE KELLETT MONDANIA VALÓBAN, DE MG IS TETTE, GYF PEDIG NEM MONDOTT LE MILLIÓSZOR NAGYOBB BŰNÉRT. NEM EGY 20 ÉVVEL EZELŐTTI KISDOKTORI VOLT A BŰNE, HANEM KONKRÉTAN 11-12 000 MILLIÁRDOS ÁLLAMADÓSSÁGNÖVEKEDÉS (PERSZE EBBEN MEGYÓ IS KEMÉNYEN BENNE VOLT- EGY KUTYA, ROHADT KOMMUNISTA GECI MIND A KETTŐ).
Kono 2012.04.03. 12:08:12
"Nyugaton már nem hogy szóba sem állnak velünk, de egyenesen leköpnek."
Ha te ezt tapasztaltad, akkor ne az államban keress hibát. Engem még sosem köptek le a nyugati tárgyaló partnereink. Néha kissé érdekeseket kérdeztek -köszönhetően a médiában megjelent hazudozásoknak-, de sikerült őket megnyugtatnom, hogy bár "nincs demokrácia", mégis minden nap ötven mocskolódó cikk jelenik meg, ahol szidják Orbánt.
Megnézném, ezt hogyan lehet eljátszani É-Koreában pl.
hajraorban1 2012.04.03. 12:09:00
Aki a fenti mondatok után - kiemelem újra: "Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük." - azt mondja, hogy miért kellett volna GYF-nek lemondani az egy ŐRÜLT, VAGY EGY EMBERI MINŐSÍTÉSRE MÉLTATLAN MAGYAR BALLIBERÁLIS HATÖKÖR!!!
hajraorban1 2012.04.03. 12:09:41
"Úgy őriztük a titkot, hogy miközben tudtuk, és ti is tudtátok, hogy ha el fog jönni a választási győzelem, utána nagyon neki kell állni, hogy soha ilyen problémánk nem volt."
hajraorban1 2012.04.03. 12:10:54
becike4 2012.04.03. 12:11:03
hajraorban1 2012.04.03. 12:14:00
------
Hogy Gyurcsány valóban járt a pécsi közgázra, azt Mellár Tamás professzornak az alábbi videón (Pesty László: Egy hiteles ember c. dokumentumfilmjének részlete) elmondott szavai is bizonyítják. Igaz, a KSH volt elnöke furcsa vizsgáztatási szokásokat idéz fel: mint mondja, ha Gyurcsány a karra érkezett, előtte megcsörrent a telefon.
Valaki a pártbizottságról hívta a vizsgáztató tanárt: "Kérlek szépen, elvtárs, figyelj oda, mert Gyurcsány elvtárs jön ma vizsgázni"
-----
rockjano 2012.04.03. 12:14:58
na ez a tegnapi nap igazi híre az SP ügy csak mellékszál.
Ez nagy pofon az LMP-nek realizálniuk kell (továbbra sem akarják persze) hogy ellenzéki összefogás nélkül még ez sem sikerülhet (én aláírtam egyébként)
Tanulság...tanulság...
hajraorban1 2012.04.03. 12:15:58
Amúgy: mióta mérce az egy közt elnöknél, hogy leforította a Lord of the Ring-et ? Göncs Árpád egy író volt bazdmeg, aztán közt elnök lett mert TOLTA AZ SZDSZ SZEKERÉT EZERREL KÖZTÁRSASÁGI ELNÖKI POZÍCIÓBÓL.
hajraorban1 2012.04.03. 12:18:37
Azért a marha nagy erkölcsözés közepette elvárnám, hogy lemondásra szólítsd fel az LMP vezérkarát akik simán elkövették azt a törvényellenes cselekményt, hogy az aláírásgyűjtéskor aláírásokért cserébe pénzt és ajándékokat ajánlottak fel ÉS ADTAK ÁT.
VÁROM AZ LMP ELÍTÉLÉSÉT, VÁROM A MILLÁSOKAT ÉS A KURVÁRA ERKÖLCSÖS LMPSEKET, HOGY SÁTRAKAT HÚZZANAK FEL AZ LMP SZÉKHÁZA ELŐTT ÉS ADDIG NE MENJENEK HAZA AMÍG AZ LMP VEZÉRKARA LE NEM MOND.
hajraorban1 2012.04.03. 12:19:42
2012.04.03. 12:21:03
rockjano 2012.04.03. 12:22:26
SZAVICS 2012.04.03. 12:22:50
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 12:23:12
""...A döntő első csörtéjét Vitebski ellen én vívtam. S remélem, megbocsátja a kedves olvasó, ha erről kicsit bővebben emlékezem, hiszen mégis életem első olimpiai döntője volt. Nos, azt az utasítást kaptam, hogy nem jöhetek le vesztesen a pástról. Ez akkoriban a még érvényben lévő kettős vereséget jelentette. Vitebski minden bizonnyal hasonló utasítást kapott, és az asszó kezdete után jó hat méterre megálltunk egymástól, szinte mozdulatlanul vártuk az idő múlását, nehogy valaki véletlenül megszúrhassa a másikat. A nézők viszont egyre türelmetlenebbek lettek, hiszen ezen a szovjet–magyar mérkőzésen vérre menő, igazi küzdelmet vártak. Mi azonban az erősödő füttykoncerttel sem törődtünk, tisztes távolban egymástól álltunk, s vártuk az öt perces vívóidő leteltét. Végül mind a ketten eleget tettünk az utasításnak, kettős vereség után, számítva arra, hogy az utánunk következő „nagyágyúk” majd döntésre viszik a dolgot....""
Na ilyen ez a jellemtelen szarjankó egész élete....és megalázó végjáték is erről szól . Szégyene az országnak...
2012.04.03. 12:25:48
És ne fenyegetőzz, mert ebben az országban volt már rá példa, hogy a pártkatonák talpa alatt fütyült az őszi szél.
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 12:26:12
...és milyen tisztán , úriember módján lett NOB - elnök,...igaz ??A SAJÁT SZAVAZATÁVAL ...bazmeg.
Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2012.04.03. 12:28:16
A k. elnöki tekintély visszaszerzését és valami nemzeti egységet csak a népszavazással választott személlyel lehetne elérni.
Nagyot bukott Orbán és a fidesz, az ellenzék csak a választásokra összefogva el tudja kergetni (pl. az anyjába..)
Hogy jöhet szóba egy Kövér, egy Tőkés, jó hogy nem Csintalan Sándor vagy Bayer bunkó Zsolt! Persze a fideszes nemzeti pofátlanságba ez is belefér!
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 12:28:20
SZAVICS 2012.04.03. 12:28:48
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 12:30:00
excopp 2012.04.03. 12:30:42
- tényleg igazi gerinc, hogy a választási győzelem után eltűnik a nyilvánosság elől, majd 197 frakciótársa előtt mond egy beszédet
- ha igazságbeszéd, miért nem a nyilvánosságnak szólt?
- és milyen igazságbeszéd az, amelyben feltűnik a "trükkök százai, melyekről nem kell tudnotok", továbbá, hogy "mennyit, azt nem mondom meg" (értsd pénzben összeszedni)
- és ennek (ti. a beszédnek)a hónapokon keresztüli titkolása, takargatása pontosan a gerincre utal...
Wagem 2012.04.03. 12:31:27
Szemétdomb.
dr kíváncsivagyok 2012.04.03. 12:32:22
Nem Én ...és nem vitatom el ! Ő maga dicsekszik el vele ! Ez a jellemtelen kapott ferplé díjat ? Ez a sportban szerinted ferr ? Hogy nem a valódi tudás , hanem az érdek döntsön ?
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.03. 12:33:20
Mellár professzor, a pécsi közgáz egyik akkori tanára szerint, ha Gyurcsányt kellett vizsgáztatni, aznap reggel megcsörrent a telefon - a pártbizottságról hívták a tanárt: "Kérlek szépen, elvtárs, figyelj oda, mert Gyurcsány elvtárs jön ma vizsgázni."
hehe :D
DexterMorgan78/Séfbácsi 2012.04.03. 12:33:38
Nem ez volt a lényeg, az egyéb érdemeire kérdeztek rá. Ezt pedig nem lehet elvitatni tőle, ettől függetlenül ez a pozíció sok volt neki, túl sok.
szgy 2012.04.03. 12:35:42
az meg hogy GYF is megszólalt csak amnéziával magyarázható. vagy súlyosabb elmebajjal.
SZAVICS 2012.04.03. 12:36:19
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.03. 12:36:35
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.03. 12:37:43
azis felszólalt? mit mondott a szemkilövető paprikajancsi?
magyar ember teli szájjal 2012.04.03. 12:37:48
Fábián István (törölt) 2012.04.03. 12:38:06
okostojgli (törölt) 2012.04.03. 12:39:25
"majd 197 frakciótársa előtt mond egy beszédet"
Igaz. Azóta Kettős Beszéd összes frakcióbeszédét meghallgathattuk. És ők nem 197-en vannak.
"ha igazságbeszéd, miért nem a nyilvánosságnak szólt?"
Mintha a Parlamentben is elmondta volna.
"milyen igazságbeszéd az, amelyben feltűnik"
Olyan amelyik arról szól, hogy eddig ez VOLT. Mondjuk én ezt a részt javaslom a figyelmedbe: "meg merték tenni, és nem szarakodtak azon, hogy hogy a francba lesz majd az útköltség elszámolásunk, bassza meg! Jöttek párak, akik nem szarakodtak azon, hogy akkor a megyei önkormányzatban lesz-e majd helyük, vagy nem. Hanem megértették, hogy másról szól ez a kurva ország!"
Ica a fekete cica 2012.04.03. 12:41:23
Aztán legyőzte Nyikancsikov-ot ahogy kell és meg tudták nyerni az aranyat
okostojgli (törölt) 2012.04.03. 12:43:23
SCH kartársat in flagranti kapták amint éppen arról hazudik, hogy nem lopott.
Ezzel szemben Fletó azt hazudta, hogy az Őszödit nem lopta. Várj, ez nem jó. Azt hazudta, hogy lopta. Az Őszödit. Ez se nem jó. A francba már!
Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.03. 12:43:29
A nyilvánosság ereje nagy úr.
A te megbízód pl, épp ez a nyilvánosság, immár soha többet nem engedi a hatalom közelébe.
kidon 2012.04.03. 12:43:44
LongCafé 2012.04.03. 12:44:01
Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.03. 12:45:08
trompf.blog.hu/2012/04/02/lemondani_vagy_lovetni
okostojgli (törölt) 2012.04.03. 12:45:34
Még szerencse! Most képzeld el, hogy beteg lesz és el kell menjen egy IGAZI doktorhoz.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2012.04.03. 12:46:14
Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.03. 12:47:24
- Aki írta Schmitt dolgozatát, nem lopott, mert az "idézetek" a NOB-nál szabad felhasználásúak voltak.
- Schmitt azt nyilatkozta, ELNÖKKÉNT nem lenne fair pereskednie. De most már nem aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaz!!!!!!!!
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.04.03. 12:47:40
Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.03. 12:48:27
Karipapa01 2012.04.03. 12:49:46
Scagnetti 2012.04.03. 12:50:42
Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.03. 12:51:00
SZAVICS 2012.04.03. 12:52:10
Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.03. 12:53:07
megint 2012.04.03. 12:53:21
Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.04.03. 12:55:54
Az persze egyáltalán nem zavart, hogy Jávor Benedek beszéde közben hogyan viselkedtek a kedvenceid. Ismerve az elmúlt hónapok hazugságait, szerintem teljesen jogos az ellenzék részéről a hangnem, Kövér beszólása ellenben demokratikus országban nem.
Karipapa01 2012.04.03. 12:57:11
Lucky Larry Silverstein 2012.04.03. 12:57:27
Mr. Rustical 2012.04.03. 12:58:49
Holnap a Bagoly Blogja lesz címlapon, és a verébről fog írni, hogy milyen nagy a feje.
Ting Fu doktor 2012.04.03. 12:59:34
Jó lenne ha valamiféle alázatos mértéktartást tanusítanál, mert ha van olyan az országban, aki morális alapról szónokolva SEMMIT nem kérhet számon Schmitt Pálon, akkoz az Te és a drágalátós Gyurcsányod az.
ÉS ezzel nem mentegetni akarom Schmittet. Nem akarom őt felmagasztalni. Elítélem őt és örülök a megkésett lemondásának!
DE Ti erkölcsi nullák vagytok és azzal hogy ebben az ordánáré stílusban nyilatkoztok most, ezzel méginkább elássátok magatokat a normális emberek előtt. Kontraproduktív vagy Zsolti.
DE mi téged így szeretünk ;)
medve2 2012.04.03. 12:59:42
szgy 2012.04.03. 13:03:59
ismerve az LMP hazugságait egyáltalán nem jogos egy szavuk sem. a hangnem akkor is paraszt, kocsmai volt, akár jogos, akár nem.
értem én hogy demokrácia van meg joga van a parlamentben azt is mondani hogy "takaroggyak.anyádba" de akkor is csak paraszt marad, ui. van a világon illendőség és civilizáltság is, nem csak jog. ahogy mondani szokták: "őszinteség műveltség nélkül szimplán csak BUNKÓSÁG".
Kövér tényleg kihagyhatta volna a beszólást házelnökként, viszont házelnökként megértem hogy fel volt indulva a folyamatos üvöltözés miatt. én a helyében rögtön az elején leállítottam volna, de akkor nem derült volna ki mekkora bunkó csürhe.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 13:04:14
Nehéz lehet elviselni, hogy nem vagytok felsőbbrendűek. Ugyan az a szar mint az MSZP, erre verhettétek magatokat. :D
kapusedző 2012.04.03. 13:04:30
2012.04.03. 13:04:33
gyurcsány ferenc pedig egy izgága, szélhámos tetű, akit remélem hogy egy szép napon még lesittelnek.
bircaman maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.04.03. 13:05:05
"Azokban az országokban, ahol gyenge, v. közepes hatalmi jogkörrel rendelkezik az államfő, az elnököt a parlament választja."
Nem igaz. Több parlamentáris köztársaságban közvetlenül választják az államfőt.
die nadel 2012.04.03. 13:07:03
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 13:08:29
szgy 2012.04.03. 13:08:52
honnan vetted hogy a kedvenceim? abból amit írtam nehezen lehet ezt kihozni.
esoutankoponyeg 2012.04.03. 13:09:19
más! :) "Jelenleg a köztisztviselői illetményalap harminckilencszerese a köztársasági elnök havi tiszteletdíja. Az illetményalap 38 650 forint, vagyis Schmitt Pálnak havonta bruttó 1 507 350 forint a fizetése."
penzcentrum.hu/karrier/lemondott_schmitt_pal_ennyi_penz_jar_neki.1032116.html
jó lenne ezzel is foglalkozni! igazi luxus a mai világban egy bukott, shit pált eltartani ennyi pénzből. bőven volna helye máshol is!
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 13:10:11
Aki támadja Plagibát az egyenlő a Feri szeretővel.
fidzsi 2012.04.03. 13:14:04
pindurit más tartalommal adta volt elő.
Persze, lehet, hogy dramaturgiai tehetsége
sarkalta erre. Itt már az egész elit 20 éves hazudozását említett és nem tett említést Veres Janival való 100 trükkös
jelenetére, meg úgy általában kitágította a horizontot. Az külön tetszett az eredeti
helyszínen elhangzott monodrámában, ahogy felhomályosította frakció társait,
hogy ők is mindent tudtak. Ez egy nagyon szép jelenet volt.Biztos le voltak nyűgözve ennek megvilágosításától.
Tisztelettel. fidzsi, droid, de Magóg.
barli 2012.04.03. 13:15:29
medve2 2012.04.03. 13:16:43
medve2 2012.04.03. 13:17:18
szgy 2012.04.03. 13:18:07
na én már nem tudom követni hogy ki kivel van :-)
notib 2012.04.03. 13:20:30
Azt azért talán érzékeled, hogy a Gyurcsány Féreg Fletó milyen mélyre süllyedhetett, ha hozzá képest Schmitt Palink grál lovagnak minősül, aki lemondott, és messze nem lopott annyit mint a szerencsétlen Fletó, anyósi segítséggel...
Vicces és elszomorító, amikor a legnagyobb tolvajok kiáltanak tolvajt...
Megérdemelnétek, hogy csak néhány napra visszatérjenek a valódi kommunisták, valószínűleg rendet vágnának az ilyan álkomcsik között, mint az MSZP-DK-LMP...
Akkor sírhatnátok igazán a demokrácia miatt...
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 13:21:26
Arrius (ex-Nathan D'Xantine) 2012.04.03. 13:22:05
És te meg szépen a kezükre játszol az ilyen agyatlan címekkel, mint amit ennek is adtál.
SzabóPatriciaVagyok 2012.04.03. 13:26:08
fidzsi 2012.04.03. 13:26:26
nem társadalmasította. Az a duo alkotása volt. f.d. d M.
igenember 2012.04.03. 13:28:56
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 13:29:56
Akkor sírhatnátok igazán a demokrácia miatt... "
A Schmitt, Kövér, Pozsgay, Orbán elvtársakról beszélsz? Azok tényleg jó lenne ha nem jönnének vissza.
br17 2012.04.03. 13:30:23
barli 2012.04.03. 13:34:58
Zorbánnal sem az a bajuk, mert mekkora diktátor meg náci, hanem hogy a tyúkszemükre lépett különadóval, államositással, stb. Az üzletek meg már nem olyan jó nekik, mint régebben.
Egyszerü ez.
debreceni.blog 2012.04.03. 13:37:12
Először a Fidesz zárta le az ügyet, most pedig az ügy zárta le a Fideszt. Schmittpálfordulás.
www.vagy.hu/tartalom/cikk/1997_lemondott_a_bulvarkacsa
mikka 2012.04.03. 13:39:10
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 13:39:58
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.04.03. 13:44:53
Úgy legyen!
Én tegnap betettem a pezsgőt a hűtőbe. Ha a tetű Orbán is megbukik a bandájával együtt, akkor fel is bontom. Alig várom!
pirimogyoró 2012.04.03. 13:45:25
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.04.03. 13:45:47
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.04.03. 13:51:26
Na ugye.
moophlander 2012.04.03. 13:53:40
vladimir964 2012.04.03. 13:57:57
Taligamajom 2012.04.03. 14:01:07
br17 2012.04.03. 14:02:13
miro1 2012.04.03. 14:04:29
genyamagyar 2012.04.03. 14:04:39
barli 2012.04.03. 14:06:37
Szerinted nyertek ezzel valamit is az ellenzéki pártok? Kötve hiszem.
br17 2012.04.03. 14:06:54
J.László 2012.04.03. 14:09:18
Az újonnan felálló szlovák - szocialista - kormány a következőket tervezi:
- Szlovákiában 18% a nyugdíj hozzájárulás. Ebből eddig 9%-ot utaltak a magánnyugdíj rendszernek, 9%-ot az államinak. Ezentúl 3%-ot kap a magánnyugdíj rendszer. Tehát: "lenyúlják a manyup pénzeket".
- Egyéni döntés alapján vissza lehet lépni az állami nyugdíj rendszerbe.
- Banki különadót vezetnek be.
- Bizonyos szektorokban különadót vetnek ki a multinacionális cégekre.
- Bevezetik a "hamburger adót".
Hogy is van ez?
vladimir964 2012.04.03. 14:10:06
mikka 2012.04.03. 14:10:28
eloszor is: orbannak semmi koze a lemondashoz, gusztustalan ahogy megprobaljak a fideszre huzni a dolgot. Schmitt dontott, jol dontott. A fidesz ertelemszeruen, ugye adodik a ketharmadbol, valaszthat uj allamfot, ha tetszik ha nem. Ha valaki ebben az orszagban alaassa a koztarsasagi elnok hivatalanak tisztseget az epp az ellenzek, peldaul az LMP, olyan kijelentesekkel hogy jeloltet sem allitanak, mert minek, ok nem akarnak aszisztalni ehhez a gusztustalan dologhoz, ideztem szo szint valamelyik faszfejt a radio nyilatkozatabol. Ez a lenyeg, hogy nem akarnak jelolni sem. ? miert nem? mert lehet nm nyer? es akkor mi van? Ha az MSZP, jobbik vagy LMP rendelkezne ketharmaddal nagy ivben szarnanak arra hogy masok kit akarnak jeloltnek,atvinnek a maguk jeloltjet. Errol szol a parlament, igyekezz minnel tobb szavazatot nyerni es egyszerubben tudod az akaratod atvinni. En ugy gondolom hogy barkit jelol a fidesz frakcio azkoztarsasagielnok lesz. Nem ertek egyet az elnokvalasztas ezen modjaval, hisz a kozvetlen valasztas jobb megoldas, de most ez a jatek van ha tetsik ha nem. Schmitt Pal ugye azert kinos mert az orszag elso embere. Szukseges volt ekkora kart okozni egy jelentektelen es haszontalan belpolitikai balhekedveert??? Nem lehetettvolna megvarni mig lejar a mandatuma es akkor elovenni az ugyet? Nem kell jostehetsegnek lenni ahhoz hogy az ember a tegnapi frakcionyilatkozatok utan tudja, ez az ugy a jobbikot erositi igy vagy ugy. Ami nem baj, miert is lenne az. Vona folallt es kimondta azokat a gondolatokat amit az atlagember erez az uggyel kapcsolatban. Az LMP frakciovezeto egy orbitalis faszkalap, Mesterhazy pedig..hm..sulytalan a fidesz pedig nem serult. Teht erdemes volt???
Fell Bandi 2012.04.03. 14:11:09
Csókay András PhD idegsebész
Mai napig a PhD szerzőjének nem kötelező új, eredeti gondolattal előállnia dolgozatában. Az 1992-es kisdoktori kategória bőven alatta van a mai PhD-nak, de az akkori kandidátusi értekezések követelményrendszerének is. Jómagam is PhD-témavezető vagyok az egyik SOTE PhD-iskolában. A jelöltnek azt kell bizonyítania, hogy „alkalmas önálló tudományos munka végzésére”, írja a szabályzat. Több akadémiai nagydoktorral is beszéltem. Még a megjelent tankönyvet, nemhogy a megjelent cikket is idézheti valaki munkájában, ha megjelöli az eredetét a mű végén. Aki valami újjal akar előállni a magyar tudományos életben, annak valóságos Canossát kell járnia. Ezért a tudományos művek 90–98 százalékában semmiféle új tudományos felfedezés sincs. Ezek az úgynevezett összegző művek, melyeknek igenis van tudományos értékük, hisz közreadja, összeveti, összefoglalja az addigi eredményeket, ahogy tette Schmitt Pál is. Meg is bolondulna a tudományos világ, ha annyi felfedezés lenne, ahány kisdoktori, PhD, vagy éppen nagydoktori disszertáció született. Tehát maga a plágiumvád abban a pillanatban nem áll meg, ha van bármiféle utalás arra, hogy honnan idézett a szerző. Ez pedig fellelhető a köztársasági elnök úr dolgozata végén. Hogy mennyi lehet egy ilyen műben az idézett szöveg, arra nincs szabály. Nyilván a teljes szöveg is állhat cikkekből, tankönyvekből vett idézetekből, ha a végén van egy rövid, összefoglaló értékelés. Schmitt Pál munkájában ez is megtalálható. Mindezek figyelembevételével érthetetlenek az elítélő reakciók a balliberális és a jobboldali ellenzék részéről. Az is nyilvánvaló, hogy a SOTE szenátusa tévedett, mert ott csupa akadémiai nagydoktor ül, így nem tudtak elvonatkoztatni attól, hogy a nagydoktori disszertációban valóban újszerű elemeknek kell szerepelniük.
Közbiztonság Szilárd 2012.04.03. 14:11:35
És mondom ezt úgy, hogy plagi bát is utálom, mint a fost - és nemcsak a mostani ügye, hanem az elmúlt 40 éve miatt.
Mindkettő összevissza hazudozott, mindkettő 10 körömmel kapaszkodott a hatalomba - csak plagi legalább pár nap után lemondott, nem csak az ország lerohasztása után.
Szóval hátrébb az egerekkel!
moophlander 2012.04.03. 14:12:01
vladimir964 2012.04.03. 14:13:48
genyamagyar 2012.04.03. 14:14:11
vladimir964 2012.04.03. 14:15:34
Scagnetti 2012.04.03. 14:15:37
A baj az, hogy mindkettőjüknek a botrányaik kirobbanásakor azonnal húzniuk kellett volna a francba, és nem kioktatni a másikat erkölcsről, mert arról pont semmit sem tud egyik sem.
genyamagyar 2012.04.03. 14:15:56
A fidesz viszont tényleg tönkrebassza az országot.
barli 2012.04.03. 14:17:36
Orbán szimplán elszámította magát. Még csak nem is biztos, hogy rossza, amit kitaláltak és így-úgy csinálnak, csak nem hagyják öket, söt. Ha valakit ki akarnak csinálni a pénzes emberek, azt ki is tudják.
Fell Bandi 2012.04.03. 14:18:14
yda 2012.04.03. 14:18:17
Az ilyen genyók mint te meg érdemlik!
miro1 2012.04.03. 14:18:49
Nils. H 2012.04.03. 14:18:59
genyamagyar 2012.04.03. 14:19:57
moophlander 2012.04.03. 14:20:06
br17 2012.04.03. 14:20:23
Közbiztonság Szilárd 2012.04.03. 14:21:51
Nem lenyúlják, mert ami eddig összegyűlt, azt nem lopják el, mint Viktorod.
Mellesleg nálunk most 27 + 10% (segítek összeadni: 37%) a nyugdíjjárulék, és ez ugye nem az összes járulék, mert van még az egészségbiztosítási is a maga 8,5%-ával - azaz összesen 45,5%.
(És ebben az adó még nincs benne, ez csak a járulék.)
A szlovákoknál meg 18%.
Az áfa 27%.
A szlovákoknál meg 18%.
Miről beszélsz, idióta?
nu pagagyí 2012.04.03. 14:22:04
moophlander 2012.04.03. 14:22:31
Scagnetti 2012.04.03. 14:22:51
Mondjuk azért, hogy a Fidesz ne nyerjen kétharmaddal, és az MSZP ne veszítse el szavazóinak majdnem kétharmadát.
De hát ezt is elkúrta.
Fell Bandi 2012.04.03. 14:23:11
Ugye csak viccelsz? Már április 3. van...
excopp 2012.04.03. 14:24:34
- erre azért nagy tétben ne fogadj
- a nagyformátumú politikus és csapata most javasolja Iványi Gábort köztársasági elnöknek
"Sólyom László korábbi köztársasági elnökről – akit Mesterházy Attila, az MSZP elnök-frakcióvezetője alkalmas jelöltnek tartott – a független képviselő úgy vélekedett: a három említett politikus közül ő a legelfogadhatóbb, jogállami elkötelezettsége megkérdőjelezhetetlen, de a DK nem támogatja, mert véleményük szerint elnöki megnyilatkozásaival, máskor azok hiányával hozzájárult a Fidesz kétharmados többségéhez."
Varjú László, DK
- tehát Sólyom hozta létre a 2/3-ot
- GYF-nek ehhez semmi köze
- a politikai realitás érzékelésének teljes hiánya...
genyamagyar 2012.04.03. 14:25:07
miro1 2012.04.03. 14:25:18
genyamagyar 2012.04.03. 14:25:44
Fell Bandi 2012.04.03. 14:26:10
Ez egy zárt világ, suttyóknak kívül tágasabb. Én sem avatkozom bele pl. a poliészterek előállításáról folytatott vitába, mert nem értek hozzá...
moophlander 2012.04.03. 14:26:19
Közbiztonság Szilárd 2012.04.03. 14:26:27
A Fidesz tényleg tönkrebassza, ahogy Gyurcsány és Megyó is ezt tette.
Az utóbbi 22 év egyetlen nagyformátumú politikusát úgy hívják: Horn Gyula.
Tényleg nagyformátumú is volt és politikus is.
Előtte-utána egyik sem volt egyik sem, politikus is csak a beosztását tekintve.
Ja bocs, egy mégis volt: Bajnai Gordon. Nem az a lépték, mint Horn, de a másik felfelé kiugró csúcs a nulla közelében vagy olykor alatta haladó egyenesközeli görbén apró brummjeleket mutató diagramon.
barli 2012.04.03. 14:27:16
genyamagyar 2012.04.03. 14:27:40
Meggyőzödésem, hogy az olimpiai aranyai sem "tiszták". Csodálkoznék, ha nem doppingolt volna.
Scagnetti 2012.04.03. 14:27:49
Közbiztonság Szilárd 2012.04.03. 14:28:17
Úgy érted, anyám seggét szeretnéd kinyalni?
Megpróbálom elintézni, bár nem biztos, hogy hajlandó megengedi, fél, hogy a hozzád hasonlók szifiliszes nyelvétől elkap valami fertőzést.
J.László 2012.04.03. 14:30:56
Természetesen félreértetted. A büdös kurva anyáddal beszélj így. Ezt szerettem volna mondani, de hát jedem das seine, mondaná a művelt japán, ha tudna franciául.
peti6 2012.04.03. 14:30:58
Nem veszed észre, hogy jobban tennéd, ha megmaradnál az atvnél, ott jobban tudod hülyíteni a betelefonálókat....
Bár ahogy olvasom a kommenteket itt is akad egy pár idióta szoclibes, aki megeszi ezt a szart, amit te irománynak titulálsz....
Scagnetti 2012.04.03. 14:31:01
genyamagyar 2012.04.03. 14:31:16
álltak, gyávák voltak.
genyamagyar 2012.04.03. 14:34:59
barli 2012.04.03. 14:35:04
ezaz, legyen Horn Gyula a köztársaság elnöke!!! :)
ZöldszemM 2012.04.03. 14:35:47
"DE Ti erkölcsi nullák vagytok és azzal hogy ebben az ordánáré stílusban nyilatkoztok most, ezzel méginkább elássátok magatokat a normális emberek előtt. Kontraproduktív vagy Zsolti. "
meg egy nagy faszkalap !!
parttalan 2012.04.03. 14:35:54
Természetesen nem ördögtől való a közvetlen elnökválasztás. Beszélni, vitatkozni lehet róla - kérdés hatályos alkotmányos rendelkezések közepette van-e értelme. Abban mindenesetre erős konszenzus van a mindenkori politikai elit szereplői között 1990 óta, hogy az államfőt a Parlament válassza, mégha most a Jobbik be is dobta a közvetlen elnökválasztás gondolatát.
Én mindenesetre nem támogatom a nép általi elnökválasztást, és ennek megvannak az okai.
barli 2012.04.03. 14:36:48
2012.04.03. 14:36:57
excopp 2012.04.03. 14:37:41
"ez nem Gyurcsány hibája volt, hanem az embereké"
- akkor nincs mese, a népet le kell váltani...
(Brecht után szabadon)
genyamagyar 2012.04.03. 14:39:39
genyamagyar 2012.04.03. 14:41:00
medve2 2012.04.03. 14:41:53
2012.04.03. 14:41:58
Térdemet csapkodva röhögök. Te vagy ngyon hiszékeny vagy, vagy nagyon bérkommentelő.
medve2 2012.04.03. 14:42:53
2012.04.03. 14:44:22
genyamagyar 2012.04.03. 14:44:40
excopp 2012.04.03. 14:45:00
- no, akkor a gondolkodás logikai köre bezárult
- csak arra vigyázz, nehogy úgy járj, mint a kígyó, amelyik a saját farkába harap...
excopp 2012.04.03. 14:47:19
"A magyar ember politikailag képzetlen."
- segíts már, melyik ország lakossága is áll teljes egészében politológusokból?
[rendes diplomával, szakdolgozattal, nyelvvizsgával persze]
2012.04.03. 14:47:26
Jesssz, ez de kemény!
Kono 2012.04.03. 14:48:39
Szerintem nem ez volt a baj, hanem az, hogy gyakorlatilag lefordította (lefordíttatta) egy másik szerző összegző művét. Ezt biztosan tudta, és nem hihette el jóhiszeműen sem, hogy így írhat valaki kisdoktorit!
Bár nekem nem kellett volna a diplomámhoz, mégis végeztem kutatást, fejlesztést. Rá is írták a bírálatra, hogy "mindenképpen meghaladja a szokásos diploma dolgozatok szintjét". Eszembe sem jutott volna, hogy lefordítsam valakinek a szakdolgozatát, pedig soha, senki nem említette, hogy az tilos.
2012.04.03. 14:49:08
genyamagyar 2012.04.03. 14:50:46
"És Fletónak semmi köze nem volt a 2010-es buktátokhoz?"
(Én nem szavaztam az MSZP-re, tehát ez nem az én buktám.)
Fletó a lemondása után visszahúzódott. A bukta a gátlástaln fidesz-hazugságok miatt következett be. Hozzájárult - sőt, igazából - az SZDSZ szétesése okozta a 2/3-ot. Néhány idióta SZDSZ-es azt hitte, hogy az MSZP-től távolodva majd ők megerősödnek. A vak is látta, hogy az SZDSZ szvazótábora a baloldali szabadelvű táborból kerül ki. Ahogy a libsik megtagadták a szocikat, már buktak is. Megérdemelték!
Köszönjük Fodor Gábor!
genyamagyar 2012.04.03. 14:53:09
Erre szokták mondani, hogy nap mint nap születnek Hitlerek, de esélyük sincs kiemelkedni, mert a társadalmi közeg undorodva elfordul tőlük. Pedig aztán Ausztriába, Nemét o.-ban sem mindenki politológus.
parttalan 2012.04.03. 14:53:38
Vajmi köze biztos volt, de sokkal inkább a 2006-os konvergenciaprogramnak, a megszorításoknak, a világos kormányzati koncepciónélküliségnek, a 2008-ban kirobbanó gazdasági válságnak, a nagy gazdasági visszaesésnek, a munkahelyek elvesztésének, a devizahitelterhek megemelkedésének, nomeg a Fidesz gyalázatos, hazug és populista "mindenkinekmindtöbbpénzt" politizálásának...
Szóval valszeg GyF nélkűl is összejött volna a fideszes kétharmad 2010-ben. Érdemes megfigyelni, hogy a gazdasági válság az elműlt években minden épp' regnáló kormányt elsöpört.
J.László 2012.04.03. 14:54:32
20 éve Te vagy az első, aki szabadelvűt mond, nem liberálist.
2012.04.03. 14:55:17
2012.04.03. 14:56:50
barli 2012.04.03. 14:57:25
2012.04.03. 14:58:13
Nem mind. Az elvtársak jártak marxista szemináriumra.
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.04.03. 14:58:36
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 15:03:29
Tudod a baj az, hogy a komcsikkal telelévő balnaci pártod egy vállalhatatlan embert ültetett be KE-nek, és még most sem vagytok hajlandóak ezt elismerni, inkább fröcsögtök. Ez a baj veletek, és ezért teszitek tönkre ezt az országot. Én a helyedben inkább elbújnék, és nem másokat hibáztatnék. Persze ez számotokra lételem, mint a kettős mérce.
J.László 2012.04.03. 15:09:23
"Gyurcsány az egyetlen nagyformátumú politikus az elmúlt 20 évben. A többiek csak jelenthetnek neki...."
Ettől felállt a farkam, nem hülyéskedek!
excopp 2012.04.03. 15:11:27
- hát azért az 1930-as években nem fordultak el undorodva Hitlertől, sőt az ugyancsak osztrák Waldheim még ENSZ-főtitkár is volt (érdekes az ENSZ székhelye New York, ahol a rezidenciája volt, amikor pedig osztrák szövetségi elnök lett, az USA nem engedte be, mint persona non grata)
- és egyetlen ország sincs beoltva téveszmék ellen
- ezért találták ki a politikai intézményrendszer garanciális elemeit (hatalommegosztás, behatárolt terminusok a tisztségviselőknek)
- de még ez sem elég: erős hajszálgyökerekkel rendelkező civil szféra is kell
- nos, ez utóbbi magára ébredésének egyik jeleként érzékelem a Schmitt-ügyet
(fenntartva mindazt, amit eddig mondtam)
- ami a véleményedet illeti: a magyar nép (nemzet, emberek, satöbbi) egy szállal sem rosszabb, mint nyugati társai
- a demokrácia nem cél, hanem folyamat, ők már ott tartanak, mi pedig haladunk arra
- nem túl gyorsan, de haladunk
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 15:13:02
Schmitt egy hős, Gyurcsány a tökéletes vezér...
Vagy volt valami lázadás egy elmegyogyóban és az ápoltaknak sikerült hozzáférni a gépekhez?
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 15:16:59
"ami a véleményedet illeti: a magyar nép (nemzet, emberek, satöbbi) egy szállal sem rosszabb, mint nyugati társai
- a demokrácia nem cél, hanem folyamat, ők már ott tartanak, mi pedig haladunk arra"
Azt mindig érdekesnek tartottam mikor a magyar meg a nyugati demokráciát összehasonlítják. Mi 20 év, ők meg 200 éve. Ha minden áron meg akarjuk nézni mi a kettő közötti különbség akkor jó lenne ha a XIX. századi franciával hasonlítgatnánk.
bircaman maxval · http://hurramilliomosleszek.co.nr 2012.04.03. 15:26:17
Most utána is néztem. A világ 42 országában van jelenleg a magyarhoz hasonló berendezkedésű parlamentáris köztársaság.
Közülük 19-ben a parlament választ államfőt.
5-ben a parlament + a tartományok delegáltjai.
18-ban pedig közvetlenül a nép választ.
J.László 2012.04.03. 15:33:08
A XIX. századi francia demokrácia, az milyen volt?
J.László 2012.04.03. 15:34:00
Bocsánat, félrement a patkányom. Nem Neked szólt a kérdés.
Scagnetti 2012.04.03. 15:36:12
Azt mondom, csak így tovább! Van még lejjebb is.
Scagnetti 2012.04.03. 15:38:07
excopp 2012.04.03. 15:44:38
- "A mindenséggel mérd magad!"
- azt hiszem, hazánk 2004-ben a XXI. századi Európába lépett be és nem a XIX. századéba...
[egy mai magyar úszó vajon Cseh László idejéhez méri a magáét vagy Hajós Alfrédéhoz?]
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 16:14:57
J.László 2012.04.03. 16:16:47
Balnáci? Már ilyen is van?
J.László 2012.04.03. 16:17:47
Nem tudok utánanézni. Elmondanád?
J.László 2012.04.03. 16:24:16
Eddig úgy tudtam, hogy vagy bal, vaqy náci. A nácikat nem kéne lealázni a baloldallal. OK?
barli 2012.04.03. 16:24:16
mi a franc az a balnaci? balnáci? tényleg nem értem
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 16:24:46
1, Legyél szíves ne németet linkelj, egy szót nem értek ezen a nyelven.
2, Nem tudom, hogyan kapcsolódik ahhoz amit kérdeztél.
3, Örülnék ha kiböknéd végre a problémád.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 16:25:18
J.László 2012.04.03. 16:28:03
Ha nem tudsz kultúrnyelven, az a te bajod.
Idézek a Wikipédia linkből, amit küldtem neked:
"Insgesamt wurden während der Französischen Revolution über 20.000 Menschen hingerichtet."
Azaz: A francia forradalom alatt több mint 20 ezer embert végeztek ki.
Ez nagyon mérsékelt becslés, mert vannak 200 ezerről szóló vélemények is.
J.László 2012.04.03. 16:29:33
Bocsánat, nem feleltem egy másik kérdésedre. Te jöttél a XIX. századi francia demokráciával, ami egy nagy rakás trágya.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 16:41:08
"ami egy nagy rakás trágya."
Mivel az alapvető érvelésem az volt, hogy a franciák is rettentően sokat szenvedtek mire a mai demokráciájukat összehozták, talán nem kellene annyira nyavalyogni, hogy bezzeg külföldön. Nagyából igazoltad amit mondtam.
"ez nekem is magas. De nincs válasz. "
Ha visszavennél egy keveset az arroganciádból talán meglátnád, hogy már válaszoltam rá.
"baloldali nacionalista."
J.László 2012.04.03. 16:47:05
Helytelen, hogy nem tudsz németül. A lényegből zárod magad ki így.
A XIX. századi francia demokráciával te jöttél, ami egy nagy rakás trágya. Senki nem beszélt a XVIII. századról szerintem.
A "XIX. századi francia demokrácia" kezdte el Európa tönkretételét, aminek jelei mára sajnos egyre szembeszökőbbek.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 16:48:10
Nemzetiszocializmus:
"Jobboldali (nacionalizmus) és baloldali (szocializmus) ideológiák összedolgozásával egy új világnézet létrehozása."
hu.wikipedia.org/wiki/Nemzetiszocializmus
J.László 2012.04.03. 16:51:23
Ja, értem. Így gondolod. Nekem szimpatikus. A nemzet és a szociális gondolat egyben.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 16:54:16
1700-as évek hanyadik század?
Azért rendesen elbeszélsz mellettem.
1, Arról beszéltem, hogy Magyarországon még gyerek cipőben jár a demokrácia, felesleges állandóan összehasonlítgatni a nyugatival, és erre hoztam példának a XIX. századi franciát, hogy ott azért voltak bőven problémák, úgyhogy egy fiatal demokráciától felesleges elvárni a "tökéletességet".
2, Sajnálom nekem az angol fontosabb, így azon a nyelven tanulok, nem megy a legjobb, de amire szükségem van azt megértem.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 16:55:40
J.László 2012.04.03. 16:56:31
Akárki is gondolta, igaza volt.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 16:57:33
J.László 2012.04.03. 16:57:37
" Sajnálom nekem az angol fontosabb, így azon a nyelven tanulok, nem megy a legjobb, de amire szükségem van azt megértem."
OK, nem akartalak megbántani. Kérlek, ne haragudj.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 16:59:06
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 17:00:10
becike4 2012.04.03. 17:16:10
debreceni.blog 2012.04.03. 17:55:18
www.vagy.hu//tartalom/cikk/1997_lemondott_a_bulvarkacsa
Durendal 2012.04.03. 18:59:00
A segítséged szeretném kérni egy egyetemi kutatáshoz, légyszíves töltsd ki az alábbi kérdőívet
varjak-varosa.hu/public/kutatas.php
A kutatás a magyarországi politikai irányzatokat, és a hozzájuk kapcsolódó gondolatokat vizsgálja. A részvétel anonim.
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 19:20:22
73. Vladys - Az antiszemita libernyák · http://youtu.be/SOjwBmdSiKQ 2012.04.03. 20:19:02
Máskor azért ne csinálj ilyen hosszút, és nézd át még párszor, voltak benne hibák, egyes kérdések 2X is fel voltak téve.
A fogalmaknál meg ne keljen minimum 7-et beírni.
Sikerült találnom pár érdekes kérdést:
1,Az emberek túl sokszor követnek el szexuális "bűnt". (Nem szó szerinti idézet)
Ez most nemi erőszak lenne, vagy orális szex?
2,Gyakran beszélnek rólam az emberek a hátam mögött.
Honnan tudjam?
Durendal 2012.04.03. 21:33:56
Ami a szexuális bűnöket illeti: ami jólesik. Tudhatom én, ki mit szeret? :)
lajos0 2012.04.03. 22:22:26
Hitelből most sincs semmi akadálya. Ha kapsz.
lajos0 2012.04.03. 22:57:05
Ráadásul saját személyes emlékezetemben ő volt a legstílusosabban lemondó miniszter is:)
Jött az ördög hegedüszóval,
elvitte a fináncot;
és minden asszony igy kiált:
"Belzebub, éljen a táncod!"
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.04.04. 08:40:32
okostojgli (törölt) 2012.04.04. 09:16:18
Ő valóban doktor vagy nem valóban doktor?
okostojgli (törölt) 2012.04.04. 09:19:17
Gyurcsány világ életében tagadta, hogy az ő szellemi terméke az Őszödi Beszéd.
Mondod te.
Scagnetti 2012.04.04. 09:35:59
Feri nyilvánosan mondta el a beszédet? Nem. Zárt körben, haverok előtt.
Akkor ennyit a bevallásról.
excopp 2012.04.04. 10:55:28
- ahoi
- remélem, mostantól egy kicsit gyakrabban tudok a neten előfordulni
- örülök nektek!!!
okostojgli (törölt) 2012.04.04. 11:50:18
Tagadta, hogy elmondta miután kiderült? Nem.
Plagibá tagadta (tagadja!), hogy lopott miután kiderült? Igen.
Kettős Beszéd haverok előtt mondta el Kérinél? Nem, hiszen kikerült.
Haverok előtt mondta el Fletó? Nyilván nem, hiszen kikerült.
Fletó beszéde őszintén hangzik? Igen. Van benne ellentmondás? Nincs.
Kettős Beszéd bármelyik monológja őszinte? Nem. Van benne kismillió ellentmondás? Csak az van benne.
Hitelesebb emiatt Fletó mint Kettős Beszéd? Igen. Egyáltalán, hiteles Fletó? Szerintem igen.
Az igazi sztrovacsek 2012.04.04. 13:57:48
"Hitelből most sincs semmi akadálya. Ha kapsz."
Mindamellett hogy neked tökéletesen igazad van abban, hogy a hitelből finanszírozott fizetés (életszinvonal) emelés sehová sem vezet, sajnos azt kell hogy mondjam, ez a veszett vadászebet nem érdekli.
Napi tapasztalatok tömkelegéből kifolyólag állitom, hogy a benzin ár emelését, a tojás árát, a gázszámlát, stb. úgy varrják Orbán nyakába a "zemberek", ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Tökéletsen mindegy nekik hogy hitelből éltek-e jobban, vagy ajándékból, esetleg az ország teljesítményéből. NÉGY ÉVE JOBBAN ÉLTEK, oszt jó napot.
A politikust meg azért fizetik, hogy ezt a jobban élést biztosítsa számukra hosszú távon, oszt megint csak jó napot.
Demagógok?
Igen, lehet.
De a "zemberek" már csak ilyenek.
Azt még egyiküktől sem hallottam, hogy az államadósság csökkentő alapba egyetlen fillért is befizetett volna, azt viszont egyre gyakrabban, hogy "Nem én csináltam az állam adósságát, ne velem fizettessék meg!"
Pedig mit tesz Isten, ő (is) csinálta.
Mindenki csinálta, aki bármilyen kedvezményt igénybe vett.
Na de ezt a kormány részéről elmagyarázni nekik, egyenlő a biztos bukással.
De hát ez már a politikusok dolga.
Ezért fizetjük őket. :))))
Scagnetti 2012.04.04. 18:04:38
Hogy utána nem tagadta le? Nehéz lett volna. De azért kimagyarázni sokáig próbálta.
"Haverok előtt mondta el Fletó? Nyilván nem, hiszen kikerült."
És ezt persze tudta előre, mikor elmondta. :) Te aztán tudsz csúsztatni. Jelentkezhetnél Ferihez szövegírónak, a tehetséged megvan hozzá, gátlásod meg nem sok.
Erkölcsi fölénye akkor lenne, ha a választás előtt mondja el, és nem csak az ott megjelent képviselőknek, hanem a szavazóknak. De a választás előtt ő adócsökkentést ígért. Hazug ez is, csak persze szívednek kedves, ezért neki elnézed.
"Egyáltalán, hiteles Fletó? Szerintem igen."
Neked igen. Az a szerencse, hogy kevesen vagytok így, és nem szaporodtok.
lajos0 2012.04.04. 23:36:58
Héttörpe (törölt) 2012.04.05. 13:50:28
Egyébként meg Zsolti, tudsz róla, hogy nem találják a főnök szakdoliját Pécsen? /csakazértse Pécsett!!/ Vajon mi lehet ennek az oka? Nem készült el? Vagy csak most írod megfele? Csúnya blama, nem mondom!
leponex 2012.04.05. 13:58:09
virtuálisan még ittunk is egyik este :)
lajos0 2012.04.05. 17:33:22
Ahogy ezt minden nemzet választópolgárairól elmondhatjuk. Sőt a jobb helyeken azt sem tudják, ki éppen a miniszterelnök. De azért demokratásdit játszanak velük is sok helyen.
"Remélhetőleg legközelebb nemm szavaz egy ilyen vérgőzös nemzetiszocialista pártra, mint a fidesz és a jobbik."
Ez viszont nettó holokausztrelativizálás. Ha a Fidesz is vérgőzős náci párt, akkor eredeti nácikkal nincs is olyan nagy baj. Sőt ebben az EU lenácizása is benne foglaltatik, ha úgy akarom érteni, ami egyébként kedvemre való, csak éppen hülyeség.
lajos0 2012.04.05. 22:21:26
Azért az SZDSZ-nek éppen csak 5%-a volt, persze kell egy felelőst keresni, de ez elég furán hangzik.
"Néhány idióta SZDSZ-es azt hitte, hogy az MSZP-től távolodva majd ők megerősödnek."
Most a DK ugyanezt hiszi, ráadásul SZDSZ-es arcokkal is erősítettek, mégis csak 2%-on állnak. Vajon mi tartja vissza a szabadelvű szavazókat ?
"Ahogy a libsik megtagadták a szocikat, már buktak is. Megérdemelték!"
A süllyedő hajóról léptek le, de tényleg megérdemelték.
"Köszönjük Fodor Gábor!"
Az SZDSZ szétesésében azért Kuncze és a csalással elnökké avanzsált Kóka jóval nagyobb szerepet játszott. Fodor még a leghitelesebb figura volt hármuk közül, de csodát tenni ő sem tudott. Lehetne okolni ennyi erővel Retkes Attilát is.
lajos0 2012.04.05. 22:24:51
Hát azért ott volt a kis Bush, netán Putyin, és még lehetne sorolni bőven a hasonló kaliberű gazembereket. Persze verbálisan mindegyik nagy demokrata és a békéért harcol tulajdonképpen, de a mai világban szerintem Hitler is a demokratikus dumát nyomná, ez a korszellem :-) Még egy darabig.
lajos0 2012.04.05. 22:27:03
Emlékszünk még az MSZP 2002-es kampányára ? Több pézt a zembereknek. Populizmusban ezt felülmúlni lehetetlen, bármennyire is igyekszik a Fidesz.
lajos0 2012.04.05. 22:36:13
A nyugati demokrácia kábé arról szól, hogy a legfajsúlyosabb piaci szereplők a saját embereiket támogatják a választáson, hatalmas pénzeket juttatnak kampányra, meg egyéb hazudozásra, majd az így megválasztott politikusok különféle törvényekkel és intézkedésekkel hálálják meg nekik a segítséget.
Mondjuk Norvégia, vagy Svájc ilyen téren össze sem hasonlítható az USA kirakatdemokráciájával, de a demokrácia normatív felfogásától azért szerintem mindenki elég messze van.
leponex 2012.04.05. 22:38:42
Elképzelem, ahogy a tükör előtt gyakorlod a 'Tolvaj Csaló Hazug Álomfő' szavakat, és boldogan tapsikolsz, hogy milyen bátran szembeszálltál a Zorbáni Önkényuralom És Despotizmus pribékjeivel és annak megbízottjával!
Derék munka volt Zsolti, ennél szebben kevesen lovagoltak meg döglött pacit farkincája felé fordulva! :))
Mert nyomokban azért látszik hogy kezd leesni a tantusz Neked is, még egy ilyen sima, megnyert meccset is képesek vagytok annyira túljátszani, hogy az eredmény épp az ellenkezője lesz.
Elvették tőletek a vudubabát, és zavarotokban össze-vissza beszéltek, mint Meseházy pártelnök úr a vágyva vágyott Sólyom Leendő Köztársasági Elnök úrról.
Egy szavad nincs már régóta a Négyszögletű Kerek Erdőről meg az Demokratikus Ellenzéki KerekAsztalról-ról, a bohócforradalmáraidról, akik majd összekatalizálják a Zegyedül És Kizárólagosan Demokratikus Ellenzéki Kerekasztalt 89-es Demokratákkal tanácstalanul körbecsücsülve.
Titkos reménységetek a Benedek vezérletével immár egy újabb bohócformáció létrehozásán serénykedne, de ahogy Te is megállapítod, biza nem túl sikeresen.
Egyedül marad a Feri, Zsoltikám!
"Lám, idevezet az önzés, a többi párt lenézése." - írod önkritikusan, mintha az Öszödi Beszéd vágatlan verziójából idéznél! :)
És a sukorói ügyben történő lehetséges idézézést még nem is említettük.
Mert szerintem lesz.
Gyakoroljál Kedves Bárdunk, úgymint: 'koncepciós per', 'demokrácia mártírja', 'a mai Nagy Imre', 'a 89-es demokrata meghurcolása' , megy ehhez hasonló marhaságokat!
Hajrá Zsolti!
A Gréczy Zsolt Baráti Kör nevében - leponex hűséges barátod!
lajos0 2012.04.05. 22:43:29
No azért Fridi maratoni Gyurcsány interjúit se feledjük, de ha már közszolgálat, akkor Lakat T. simán hozta ezt a szintet. Sőt a napkelte erről szólt.
lajos0 2012.04.05. 22:49:01
Ez a támogatottságán egyelőre nem igazán látszik, bár vakok között....
""Nem én csináltam az állam adósságát, ne velem fizettessék meg!"
Pedig mit tesz Isten, ő (is) csinálta.
Mindenki csinálta, aki bármilyen kedvezményt igénybe vett."
Azért voltak ebben élenjáró figurák, én nem teríteném így szét a felelősséget. Ez olyan mint amikor mindenki felelős a cucializmusért, aki benne élt.
lajos0 2012.04.05. 22:52:39
Várok, bár szerencsére elévült .-)) Sőt nyelvvizsgáztam is így párszor, ami annyival macerásabb, hogy oda a személyit kicsit buherálni kellett.
"Egyébként meg Zsolti, tudsz róla, hogy nem találják a főnök szakdoliját Pécsen?"
Ezeknek a szakdolgozatoknak amúgy a 95 %-a nettó hülyeség és ismétlés. Bár beleolvasnék Fletóéba, de kettest arra adnak, ami tulajdonképpen egyes, csak nem akarják az ürgét megbuktatni.
leponex 2012.04.05. 23:00:25
"Fodor még a leghitelesebb figura volt hármuk közül,"
Valóban, és ez a Schmitt-féle kisdoktoris 'tolvajlásban' bájos összhangban van a minisztersége idején használt 'Dr. Fodor Gábor adjunktus' ajtófeliratával :))
De hát a 'mi Dr.-unk' mégis csak másabb mint a 'ti Dr.-otok' :))
A Feri dogáját meg eddig nem is találták. Nincs nálad véletlenül egy másolata?
leponex 2012.04.05. 23:08:28
"az M1 interjú Obersovszkyval,"
Látod, titkon ezért csodálom egy kicsit a Patást, mert akinek ilyen idióta lelkes támogatói vannak mint az Obersovszki meg az Erdős Miki, és még mindig nem bukott meg, hát az valamit tényleg tudhat.
A Bayer Zsocát legalább be lehet perelni, érdeklődve várom a Szent Szólásszabadság védelmében történő uniós megregulázást a liberálisan zöld Lunacsek asszony kérésére.
lajos0 2012.04.06. 09:03:43
No azt végképp nem értem. Jó hogy, nem olyanokat írtak ki művezető-helyettes, meg brigádvezető. De ez a rangkórság ilyen. Selmeczi szenátornak gondolta magát, Demszky Lord Mayornek, a díszdoktori meg vásárolt doktori címekkel Dunát lehet rekeszteni, de az az igazi ha néhány lovagi címet is be lehet gyűjteni hozzá ( például a ál-máltaiak az őrző védő szektort eléggé uralták egy időben). Sőt, a 90-es években sok ősi műanyag fröccsöntő családnak lett nemesi címere is.
lajos0 2012.04.06. 09:11:16
Azért ő szereti is begyűjteni ezeket a lelkes támogatókat. Nincs ez az akarata ellenére. Csak persze egy szervilis köztévé ma már nem sokat ér, ezt felejtik el.
"A Bayer Zsocát legalább be lehet perelni, érdeklődve várom a Szent Szólásszabadság védelmében történő uniós megregulázást a liberálisan zöld Lunacsek asszony kérésére."
Ez a Lunacsek már egyszer kikáltotta itt a fasizmust, mert nem volt zöld ombudsman, ami a fasiszta diktatúrák egyik fő ismérve, hiszen Mussolininek sem volt zöld ombudsmanja, ami több mint véletlen egybeesés.
Az igazi sztrovacsek 2012.04.07. 08:55:53
Miért, van neki?
És ha van - vagy nincs - akkor mi van?
Egyáltalán érdekel valakit egy bukott miniszterelnök-pártelnök szakdolgozata?
Ja, értem már.
Dögöljön meg a szomszéd tehene is.
Tipikus magyar - jobb oldali - gondolkodás.
Minden magyarok örökös miniszterelnökének hűséges táskahordozói - drága főnököm, nyalom a f..át, vihetem a táskáját? - képtelenek elviselni, hogy szeretett vezérük bizony befürdött a választottjával.
Nem kicsit, nagyon.
Szerintem tudta ő, hogy zsarolható, csak azt nem tudta, hogy más is tudja.
De nincs nagy baj, a vezér majd jelöl másikat, a hívei meg ugyan úgy bólogatnak, bárki is lesz az. Akár a falu bikáját is jelölhetné, annak is bólogatnának.
Kérdés azonban, hogy azt a színvonalat, amit a nem doktor nem köztársaság nem elnöke hozott, lehet-e még alul-felül múlni?
Nem könnyű a döntés, hiszen még egy ekkora balféket (szó szerint) nehéz találni. A kinevezett (megválasztott) egyén ugyanis a hivatalba lépése napján önjáróvá válhat, és bármikor betarthat a vezérnek. Hogy miért tenné? Ki tudja? Talán kivagyiságból, talán bosszúból, talán hatalom gyakorlásból, talán erő fitogtatásból, talán demokrácia tudatból, talán.... hosszú a sor.
De ez már legyen a vezér baja, - mint ahogyan az is - oldja meg, ezért fizetjük.
Az igazi sztrovacsek 2012.04.07. 12:47:22
„mi viszont ezzel ellentétes irányban haladunk: nekünk az európai civilizációról és kultúráról más értelmezésünk, felfogásunk van”.
Na látod Viktor pont ez a baj.
Ellentétes irányba mész mint a szövetségeseid és barátaid, azután meg csodálkozol, hogy ez nem tetszik nekik.
„Most dől el, hogy kimaradhat-e egy ország a szekuláris, családellenes és a nemzetet meghaladottnak tekintő európai szellemi törekvések hatálya alól, építheti-e jövőjét az azokkal ellentétes értékekre”
Viktor! A jövőt nem lehet úgy építeni, hogy visszafelé haladunk. Az általad vizionált "Isten, Haza, Család" eszmét rég elfelejtette a haladó világ. De Te csak fordulj nyugodtan vissza, előbb utóbb magad is rájössz majd, hogy egyre kevesebben követnek.
„Mi ez, ha nem Európa hanyatlása?” – vetette fel Orbán Viktor, aki azonban hozzátette, hogy optimista, reménykedik a megújulásban.
Viktor! Az a megújulás amiben te reménykedsz, soha nem jön el Európában. Ezen már túl vannak, mint kiskutya a fogzáson.
A miniszterelnök kifejtette: a keresztény Európa gondolatával korábban szinte mindenki egyetértett, mára azonban vízválasztó lett, „minden európai értékvita mélyén ez a kérdés húzódik meg”.
Na látod! Tudod te, hogy mitől büdös a szar.
Csak azt nem értem, ha egyszer büdös, minek szagoltatod velünk?
„Európa ma szenved, mert elvesztette gyökereit”
Csak azt ne hidd, hogy Európa a múltba fordulva keresi a ma problémáinak megoldását.
Nem kedves Viktor.
Európa a ma problémáit a jövőre adott válaszokkal fogja megoldani.
Amikor például az Európai Parlamentben szólalok fel, és úgy látom, hogy nem a többség álláspontját képviselem, akkor sem ellenséges közegben érzem magam, hiszen otthon vagyok.”
Akkor meg miért nem hallgatsz a "családodra"!?
Hidd el, csak jót akarnak neked.
A viták egy további oka, hogy milyen módszerekkel akar az ország kivergődni az adósságcsapdából – mondta a miniszterelnök.
Semmilyennel.
Az adóssággal semmi baj nincsen, csupán arra kell vigyázni, hogy az ország fizető képes maradjon.Időnként el lehet menni a végső határig, azután egy kicsit vissza.
Ez egy ilyen játék. Nagyon sokan játsszák, lehet tőlük tanulni.
Ebből a csapdából úgysem tudunk szabadulni, ha megfeszülünk akkor sem, akkor meg minek erőlködni?
Orbán Viktor ismét hangsúlyozta, hogy alulról nyitott középosztályt szeretne; a jövő reménye, hogy munkát tudnak adni az embereknek.
Mi az hogy a jövő REMÉNYE????
Hát az egymilliót csak hazudtad?
Pedig a "zemberek" számítanak rá.
Ne hagy cserben őket, mert nagyon
mérgesek tudnak ám lenni. Azt ugyanis simán eltűrik, ha hülyének nézik őket, de az viszont nem, ha ezt a szemükbe is mondják.
lajos0 2012.04.07. 16:39:51
"Egyáltalán érdekel valakit egy bukott miniszterelnök-pártelnök szakdolgozata?
Ja, értem már.
Dögöljön meg a szomszéd tehene is.
Tipikus magyar - jobb oldali - gondolkodás."
Tipikus magyar, politikai oldalak között ilyen téren sincs különbség. Mit össze dolgoztak itt rajta már publicisták, hogy Orbánnak is legyen egy öszödi beszéde, vagy hogy melyiket kéne annak kikiáltani. Mindenesetre engem érdekelne, bár nagy dolgokat nem várok tőle, mint általában a szakdolgozatoktól.
"Minden magyarok örökös miniszterelnökének hűséges táskahordozói - drága főnököm, nyalom a f..át, vihetem a táskáját? - képtelenek elviselni, hogy szeretett vezérük bizony befürdött a választottjával.
Nem kicsit, nagyon."
Ennek a lemondásnak szerintem fidesz oldalról is örülnek, sőt még talán annak is, hogy a Viktor ilyen csúnyán felsült a csapnivaló személyzeti politikájával.
"Szerintem tudta ő, hogy zsarolható, csak azt nem tudta, hogy más is tudja."
Szerintem meg ennél jóval komolyabb dolgok is lehetnek Plagibá füle megett, még olcsón megúszta.
"Nem könnyű a döntés, hiszen még egy ekkora balféket (szó szerint) nehéz találni."
Bízzunk Viktor kreativitásában, szokott neki sikerülni.
"A kinevezett (megválasztott) egyén ugyanis a hivatalba lépése napján önjáróvá válhat."
Ez volt a baj Sólyommal is, mindkét oldalon, nekem pont ezért volt eddig a leghitelesebb KE. De Viktor szerintem olyat választ megint, akinek valahol azért meg tudja szorongatni a zacsekját, ha nagyon ugrál.
lajos0 2012.04.07. 20:13:17
Azért az kicsit avitt marxista szemlélet nekem, amely a haladásnak valami irányt szab, ami a minőség javulásával is járna. A haladó világ például szépen belegyalogolt újra a nagy világválságba, ami visszalépés a harmincas évekhez.A patriot acttal az USA több száz évvel lépett vissza az emberi jogok terén. Bőven lehetne sorolni a példákat mennyit fejlődött visszafelé a demokrácia a Lajtán túli államokban is.
"a keresztény Európa gondolatával korábban szinte mindenki egyetértett, mára azonban vízválasztó lett,"
Elég nehéz lesz ezzel a sok hithű muzulmánnal keresztény európát építeni, jelentsen ez bármit is.
"Az adóssággal semmi baj nincsen, csupán arra kell vigyázni, hogy az ország fizető képes maradjon."
Az azért némi probléma, hogy évente az SZJA befizetések egy az egyben mennek el kamattörlesztésre, és az adósság közben tovább nő.
"Ez egy ilyen játék. Nagyon sokan játsszák, lehet tőlük tanulni."
Példaképünk legyen Görögország, ők sokáig játszották. Ők is úgy voltak vele, hogy az adósság ingyenebéd.
"Ebből a csapdából úgysem tudunk szabadulni, ha megfeszülünk akkor sem, akkor meg minek erőlködni?"
Ez viszont tényleg igaz. Amíg globálisan nem merik bevallani, hogy a jelenlegi liberalizált piacgazdaság fenntarthatatlan, addig üljünk a seggünkön. Ha meg kiderül, hogy az USA például képtelen lesz az állampapírjait visszavenni Kínától ( ami most is nyilvánvaló), akkor úgyis felülírják az eddigi szabályokat.
Orangekiller 2012.04.07. 22:22:49
Sajnáljuk Plagi bá , pedig annyira jól megtestesítette a velejéig romlott , össze-vissza hazudozó , gazember Fideszt
Egész Európa rajtatok röhög - idióták
Rántott kard 2012.04.08. 20:05:25
hirszerzo.hu/velemeny/2012/4/7/Melyik_magyar_tortenelemrol_szokott_beszeln_GS7A8U
Mindössze annyit tennék hozzá, hogy mindez abból a "nagybüdös" magyarság tudatból fakad, amire oly büszkék vagyunk Attila, a hun óta, mégsem mentünk vele soha semmire.
Orangekiller 2012.04.08. 22:48:04
Figyeljétek a NOB ( Nemzetközi Olimpiai Bizottság ) mikor fogja kikúrni Plagi bát a soraiból
Tippeljünk: London előtt vagy után ?
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.04.09. 14:13:03
Andráska8 2012.04.10. 15:04:57
"Molnár Csaba azt is elmondta: Gyurcsány Ferenc egyelőre nem találta meg szakdolgozatait, de még nem tett le erről. Hangsúlyozta azonban, hogy a dolgozat felkutatása a pécsi egyetem feladata lenne. Furcsának nevezte, hogy a természettudományi kar dékánja szerint az 1984-ben végzett technika és biológia szakos tanárok szakdolgozatai megvannak az intézeti könyvtárakban, a volt miniszterelnöké azonban hiányzik közülük.
Szerinte így nem zárható ki, hogy a szakdolgozatot valaki ellopta az egyetemről. "Egy pillanatig sem csodálkoznék, ismerve a magyar jobboldal módszereit, ha egy előre felépített történetről lenne szó, amibe a szakdolgozat eltulajdonítása is beleférhet" - jelentette ki."
lajos0 2012.04.11. 08:59:38
A szakdolgozat meg szerintem látatlanba is elképzelhető kis kreativitással. Molnár Csaba nagy dolgok tudója, ez már a tekintetéből is látszik, de vajon azért lopta el a jobboldal Gyurcsány technikatanári diplomamunkáját, hogy nehogy hirtelen napvilágot lássanak az abban foglalt korszakalkotó gondolatok, originális meglátások. Az előre felépített történetekről pedig sokat lehet megtudni Debreceni kobzosnak a mesterről írt könyvéből is:
"Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható.
Mi csináltuk meg a "köteles akciót" is. Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés.”
Hát, kardtól vész ki.....
Scagnetti 2012.04.11. 13:46:10
Mr. Rustical 2012.04.13. 16:50:36
Volt, nincs. Sajnos eltűnt, elveszett, senki nem emlékszik rá.
Most már csak Gréczy Zsolt dolgozatai lennének érdekesek, hallám léteznek-e valahol. Vagy eltűntek azok is, a nagy igazmondásban.
Durendal 2012.04.16. 22:27:49
Terjedelme: két oldalnyi kérdés, kb 2 perc kell hozzá.
varjak-varosa.hu/support/kutatas.php