Bármennyire is szerencsés lenne, félő, hogy a válás nem lesz békés, bármennyire is ez lenne a célszerű és hasznos. Az MSZP kiásta a csatabárdot a Demokratikus Koalíció ellen. Mesterházy Attila - talán nem is önszántából -, de történelmi hibát vétett.

Pedig úgy is alakulhatott volna, ahogy a Fidesz és a KDNP két frakciójának kialakítása. Néhány fideszes átült a KDNP nevű kimutathatatlan támogatottsággal rendelkező formációba. Több lett a felszólalási idő, a két frakció jelenléte jobb teljesítményre, nagyobb szorgalomra, hatékonyságra ösztönözhette volna egymást. Az ellenzék mindenképpen jól járt volna. A Jókai utca azonban bekeményített: már azt is akadályozták, hogy a tíz fő kiválhasson, most pedig már helyben megy a párttagok hol lágy, hol szigorú útbaigazítása. Az átlépések ennek ellenére elkezdődtek, az igazi vízválasztó az MSZP-kongresszusa, majd tisztújítása lesz. Sokan akkor döntik majd el, mit tegyenek. Muszáj kimondani: az MSZP adja a muníciót ahhoz, hogy a Fidesz nemet mondhasson a DK-frakciójára - fél évre a függetlenek közé sorolva a csapatot.

Az MSZP nélkül ez nem menne. Ehhez nekik kell azt mondaniuk, hogy tízen kiléptek a frakcióból - igaz, ehhez bármiféle aláírt dokumentum nem áll rendelkezésükre. A pártelnök levele szerint nem is zártak ki senkit. Magyarán: az 1996-ban már megtörtént MDNP-s eset ismétlődik meg. Akkor szinte egyhangúlag szavazott a Ház az új frakció mellett, most a Fidesz és az MSZP összjátéka nyomán előfordulhat, hogy a korábbi precedens sem számít.

Igaz, a Mesterházy-levél gyakorlatilag öngól: azt ugyanis tartalmazza, hogy a tíz embernek joga van frakciót alapítani, elismeri, hogy kizárás nem történt, a kilépést pedig nem bizonyítja semmivel. Ilyen alapon tehát Kövér Lászlónak nincs más lehetősége - elvileg -, hogy dél-amerikai turnéját befejezve rendelkezzen az új képviselőcsoport helyéről, a bizottsági posztok újraosztásáról.

Hogy a Fidesszel való összeátszás hogyan hat majd az MSZP szavazóira, tagjaira, maradék morális tartására, az ma még nem tudható. Ám ami történt, az a szolidaritás teljes hiányáról, politikai vakságról és mély züllöttségről állít ki bizonyítványt.

Hogy lesz ebből együttműködés a két párt között, amelynek szükségességét gyakorlatilag minden csoport sürgeti, a szavazóikról nem is beszélve?

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr713330483

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: MSZP vs. DKP - egy barátság kezdete? 2011.10.26. 14:54:39

Most szombaton végre pont került a szocialisták hosszú ideje húzódó szenvedésére: Gyurcsány Ferenc tizedmagával kivált az MSZP-ből és új pártot alapított. Az előzményeket látva a lépés elkerülhetetlen volt, ráadául teljeséggel egyedi helyzetet teremt a...

Trackback: Zeneajánló: Hogy juthattunk ideáig? 2011.10.26. 14:05:34

Csapások sorozata sújt minket. Nem elég, hogy szerkesztőnk félholtra verve kórházban fekszik, én elveszítettem Galván Lilit (akinek talán sose mondhatok tollba többé), még az MSZP és Gyurcsány örökkévalónak látszó frigye is megbontatott. Ez utóbbi külö...

Trackback: Új Munka Törvénykönyve helyett: inkább az Aranybulla felélesztését támogatná a felső 10.000 2011.10.26. 11:38:07

Átdolgozott formájában elfogadta a kormány az új Munka Törvénykönyvét, így - ahogy azt mások már megírták - komolyabb változtatások már nem várhatóak a joganyagban. Az ország leggazdagabb embereit tömörítő Magyar Nemesek Érdekvédelmi Szövetsége (MaNÉSZ...

Trackback: Új Munka Törvénykönyve helyett: inkább az Aranybulla felélesztését támogatná a felső 10.000 2011.10.26. 11:38:07

Átdolgozott formájában elfogadta a kormány az új Munka Törvénykönyvét, így - ahogy azt mások már megírták - komolyabb változtatások már nem várhatóak a joganyagban. Az ország leggazdagabb embereit tömörítő Magyar Nemesek Érdekvédelmi Szövetsége (MaNÉSZ...

Trackback: Új Munka Törvénykönyve helyett: inkább az aranybulla felélesztését támogatná a felső 10.000 2011.10.26. 11:34:21

Átdolgozott formájában elfogadta a kormány az új Munka Törvénykönyvét, így - ahogy azt mások már megírták - komolyabb változtatások már nem várhatóak a joganyagban. Az ország leggazdagabb embereit tömörítő Magyar Nemesek Érdekvédelmi Szövetsége (MaNÉSZ...

Trackback: Új Munka Törvénykönyve helyett: inkább az aranybulla felélesztését támogatná a felső 10.000 2011.10.26. 11:29:02

Átdolgozott formájában elfogadta a kormány az új Munka Törvénykönyvét, így - ahogy azt mások már megírták - komolyabb változtatások már nem várhatóak a joganyagban. Az ország leggazdagabb embereit tömörítő Magyar Nemesek Érdekvédelmi Szövetsége (MaNÉSZ...

Trackback: Schiffer András: nem kell ellenzéki együttműködés 2011.10.26. 10:00:14

Az LMP frakcióvezetője már megint mosolyt varázsolhatott a Kedves Vezető arcára, mert ismét elvetette az ellenzéki pártok együttműködésének a lehetőségét....

Trackback: Az MSZP a Fidesznek segít 2011.10.26. 09:33:01

Az MSZP adja a muníciót ahhoz, hogy a Fidesz nemet mondhasson a DK-frakciójára - fél évre a függetlenek közé sorolva a csapatot.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Édy, aki Endre 2011.10.26. 16:26:39

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "kit klellene tamogatnom, ha egyszer adopfizeto, nyelveket beszelo, jol kereso, kozmopolita, kapitalista lineralis vagyok?" LOL! :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.26. 16:31:18

@VillonG: szerintem sokkal tobb nem normalis, mint a fele..

de ez most mind1.

ne gondold, hogy ott mindenki vallasos. ez csak a szuklatokoruek gondoljak. ezen kivul a tavolkeleti vallasok nagyreszet ne sorold a klasszikus vallasok koze, ugyanis nem veszik le az egyen felelosseget vallarol es pakoljak at valami kaporszakallu misztikus identitas vallara - tudod.. azert lett igy, mert az ur igy akarta v ugy akarta...

ha megnezed az indiaban pl, akkor a karmaval hangsulyozottan felelosseget kap az egyen a sajat eleteben - es a tovabbiakban is, de ez mar megint kisse sarkanyosan hangzik nekem....

ugyanugy a taoizmus v univerzalizmus is elsosorban az egyent es a vilag megismereset az egyen elmelyulesen - meditacios gyakorlatok - keresztul helyezi a filozofiaja kozeppontjaba, a buddhizmus eseteben buddha nem iranyit, melletted megy a _sajat_ utadon es ha van kedved, akkor kerheted a tanacsat. ha nincs, akkor nem.

szoval a keleti vallasokat nem kevernem a monoteista kinyilatkoztato, egy igaz utat hirdeto, tomeggyilkos izeivel..:-)

tiborc2008 2011.10.26. 16:32:06

A vallás-vitához csak annyit, hogy fletó (annyi más mellett) hazudta már magát hívőnek is.
:-))

VillonG 2011.10.26. 16:34:14

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"ertem en, hogy szomoru dolog, de talan ki kellene termelni nala jobbakat..."

Nála jobb, millió van... :)

"en tamogatom azt a kapitalista, szabad piacra epulo iranyvonalat,"
"kit klellene tamogatnom, ha egyszer adopfizeto, nyelveket beszelo, jol kereso, kozmopolita, kapitalista lineralis vagyok?"

Én támogatom a kapitalista, szabad, de egyben bizonyos korlátok között szabályozott piacot, hiszen adófizető, nyelveket beszélő, jól kereső, kozmopolita liberálkonzervatív egyén vagyok. Ezért bízom jobban a Fideszben! :)

Édy, aki Endre 2011.10.26. 16:37:02

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Igazából nem az elíráson mulattam, hanem az öndefiníción. De hisz' ehhez hozzászokhattunk már a közéletben is. Ha már egyszer a lúzer szocikból lehet Becsületes Emberek Értékalapú Közössége (BEmÉK) művésznéven futó bagázs, akkor az a minimum, hogy te is hívhatod magad "adófizető, nyelveket beszélő, jól kereső, kozmopolita, kapitalista liberálisnak" is. Sőt lineárisnak is, ahogy kedved tartja. :)

Édy, aki Endre 2011.10.26. 16:38:54

@tiborc2008:

És olyan tájékozott volt - a maga őszinte módján - arról a felekezetről, amelynek majdnem serény klerikális munkása lett, hogy ebbéli buzgóságában gyakran bérmálkozott is.

Ó, a sötét lúzer! :)

tiborc2008 2011.10.26. 16:40:03

főleg, hogy szemkilövöldöztetők is definiálhatják magukat demokratának...

IGAZ MAGYAR 2011.10.26. 17:03:52

@tiborc2008: A szemkilövetők tényleg demokraták voltak! A csürhe akik a nemzetre támadtak azok voltak a Fidesz zsoldosai!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.26. 17:04:49

@Édy, aki Endre: miert ne hivhatnam magam annak..?

talan meg akarsz ebben akadalyozni..?:-)

az, hogy te kevered a liberalizmust valamifele szeretetvallassal mindossze a te tajekozatlansagodat mutatja..:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.26. 17:08:14

@VillonG: nem nagyon hiszek a piac korlatozasnak lehetosegeben.

kepzeld el, amikor egy futoversenyen aki tul gyors, annak levagnak egy darabot a lababol...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.26. 17:11:18

@tiborc2008: a szemkiloves nem vonja ketsegbe senki demokratikus mivoltat.

jo lenne, ha utananeznel, mit is jelent a demokracia, mint fogalom es ki minosul demokratanak:-)

hidd el, a tanulas a javadra fog valni..:-D

VillonG 2011.10.26. 17:11:19

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"kepzeld el, amikor egy futoversenyen aki tul gyors, annak levagnak egy darabot a lababol..."

képzeld el, amikor egy futóversenyen valaki lelövi a többieket...

tiborc2008 2011.10.26. 17:13:15

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság hülyepicsája:
Szomorú hírem van: az én értékrendem szerint kétségbevonja.
:-))

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.26. 17:16:30

@tiborc2008: na igy mar helyes.

de ugye tudod, hogy ez azt jelenti, hogy az ertekrended a politologia szabalyai szerint hamis?:-DD

mondjuk ertem en.

ha tisztaban lennel olyan foglamak jelentesevel, mint szolasszabadsag, demokracia, pluralizmus, liberalizmus, akor nem irnal ekkora suletlensegeket:-)

tiborc2008 2011.10.26. 17:34:25

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság hülyepicsája:
Sajnos te vagy az, aki a marxistaleninistán tanult téziseivel traktál itt minket, úgyhogy hagyjuk a hülyeségeidet, most nincs időm rá.
Ha hiszed, ha nem: létezik baloldali liberalizmus is.
Tudod, több dolgok vannak földön és égen mintsem bölcselmetek álmodni képes.

Logan Grimnar 2011.10.26. 17:39:27

@tiborc2008: @VillonG:
mikor értitek meg, hogy Sipit semmiről nem lehet meggyőzni? Nála van a bölcsek köve, ő a Mindent Jobban Tudó Ember, az Adófizető, Nyelveket Beszélő, Jól Kereső, Kozmopolita Kapitalista Liberális Lény.
Én már csak nevetek rajta, a rengeteg butaságán, a tényeknek és a valóságnak teljesen ellentmondó következtetésein, a hatalmas arcán :-))

tiborc2008 2011.10.26. 17:54:33

@Logan Grimnar: Franc se akarja meggyőzni, csak rajta és az imádott trágyán röhögni járok ide. Most meg már elment haza, letelt a munkaidő, máma már nem kurcsányvéd tovább.
:-)

Scagnetti 2011.10.26. 18:40:21

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: A Gyurcsány féle vadkapitalista (és kurvára nem baloldali) politikával az volt a baj, hogy pártot tévesztett vele. Ehhez egy szadesz stílusú (és méretű) párt kell, mert ez a politika a többség szemében nem kedvelt. A szocik meg úgy voltak vele, hogy nekik mindegy, csak nyerjenek, Feri viszont megpróbálta a pártra erőltetni a választás után is ezt az irányvonalat, és ezzel el is kergette a szavazók közel kétharmadát. Miközben azt bizonygatta, hogy ő mekkora baloldali. Ezt persze csak az orbánfóbiába és a 2006-os győzelembe belebolondult öreglányok hitték el neki. Ma is ezek alkotják a táborát, meg az a nem túl nagy réteg, akinek tetszik ez a vadkapitalista politika. Az öreglányok majd koppannak egyszer, ha végre észreveszik, hogy az ő érdekeiket Feri sosem képviselte.

Scagnetti 2011.10.26. 18:45:35

Egyébként vicces, mikor azt olvasom, mennyit köszönhetnek a szocik Gyurcsánynak. Arról viszont egy szót sem írnak, mennyit köszönhet Gyurcsány a szociknak. A rendszerváltás utáni lehetőségeit nagyban. A haverok nélkül aligha lenne milliárdos. Azt is nekik köszönheti, hogy miniszterelnök lehetett belőle. Szóval nem kell szegény mártír Ferit emlegetni, mert nincs miért sajnálni.

Fell Bandi 2011.10.26. 18:45:54

@Scagnetti: nekem annyi elég, hogy ez a kretén pojáca lenullázta, és a parlamenti küszöb átlépéséért harcoló minipárttá silányította a szocikat, magából pedig (akinek eddig nem volt világos) egy idióta barmot, egy lúzer senkit csinált.
Jól van ferkó, most már elvégezted a dolgodat, mehetsz a sittre...

Andráska8 2011.10.26. 19:56:32

Megvalósult a nagy Puch-Simicska paktum célkitűzése.

Andráska8 2011.10.26. 19:59:02

Az MSZP beállt a Gyurcsányt libsizőkhöz, azaz a Jobbikhoz.

Beszédes.

tölgyes 2011.10.26. 20:31:00

@nu pagagyí: Nem látok a demokrácia terén semmilyen különös változást. Azt látom, hogy a demokrácia Magyarországon kialakult keretei lehetővé tették, hogy az országot nagyon nehéz reménytelen helyzetbe hozták... és lehetővé tették a békésen megemlélkezőkkel szembeni erőszakoskodást, törvénytelen fellépést... A demokrácia pedig nem tudott megvédeni minket.. Éppen ezért én a változásokat előremutatónak látom:)

tölgyes 2011.10.26. 20:34:59

@Démonmac1: Itt azonban most arról van szó, hogy Gyurcsány kilépett vagy nem lépett ki. Ma egyértelművé vált, hogy kilépett..:( Akkor meg mi is a baj? Rangos Katalin ma nagyon rosszallotta, hogy az MSZP nem akarta hazugsággal segíteni Gyurcsányt. Én ezt meg is értem. Miért is tenné, hiszen riválisok.. és nem sok jót tett Gyurcsány az MSZP-vel.. bár az elkúrásban ők is aktív szerepet vállaltak.

barli 2011.10.26. 20:45:10

Sipi, te nem a Brendel Mátyás vagy véletlenül? Vagy "is"? De legalábbis egy társaságba jártok?

lajos0 2011.10.26. 21:08:59

@leponex: És ezt a H.A.-t rúgatta ki a Deutch Tompika a kerületi fideszből, mert egy Garabits nevű komcsival összerúgta a port. Szerintem ezen a téren is jók az elemzései. De értelmes ember ott sem kell.

lajos0 2011.10.26. 21:14:56

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: És erről a kis Puch-ról már milyen régen megírta Csurka Pista bácsi a helyénvalót. De azért jó reggelt mindenkinek.

lajos0 2011.10.26. 21:19:02

@Démonmac1: A PÖCS egyébként egy létező politikai formáció volt a rendszerváltásnak nevezett folyamat hajnalán. Baloldali-anarchisták.

Scagnetti 2011.10.26. 21:51:08

@barli: Ezzel a feltételezéssel sértegetni akartad? :)

Egyébként szerintem nem ő Brendel. Az említett úriember nem viseli hosszú távon a Ferit érő kritikát, ezért a saját blogjában tiltja azt, aki nem béget vele, más blogokba meg ritkán jár, mert ott nem tud tiltani.

lajos0 2011.10.26. 22:44:13

@nu pagagyí: Azért a gonoszt spekulánst gyakran hívják más kontextusban eufemisztikusan befektetőnek. A spekuláns gonosz, a befektető meg jó, de ne felejtsük már el, hogy az átfedés elég nagy, ez egy csapat.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.10.26. 22:57:41

Szemkilövető, kaszinócsaló, böszme, liberálbolsevik, hazug, antidemokratius, legnépszerűtlenebb.

Újabb érvek vannak a narancsoktól?

Epokit Drive 2011.10.27. 07:48:14

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: OK, szard le őket (szerintem ez hiba, célok nélkül az ember, hogy is mondjam, céltalan :)). Nézzük az eszközöket, és akkor most Te jössz: mutass egy gáncs nélküli lovagot a politikában.
Az egyik oldalon a "köteles beszéd" (és ellenoldali eltúlzott félremagyarázása), a 14. havi nyugdíj ígérete, másik oldalon a 23 mill. román... Soroljuk, vagy legalább ebben megértjük egymást?

Scagnetti 2011.10.27. 08:29:59

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Szerintem a legnépszerűtlenebb önmagában is elég. Váltópárti reményeknek nem tesz jót, ha a pártvezér a legutáltabb politikus az országban.

tiborc2008 2011.10.27. 08:38:02

Annak örülök, hogy a sipítozós hülyepicsa jól keres, mert jól fizetik a csótányfényezést. Aki állítólag férfi, bár ezt nem hiszem, maximum hermafrodita. Mi lesz vajon szegénnnyel, ha a böszme rájön, hogy kidobott pénz költeni rá, mert teljesen eredménytelen.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 10:47:39

@Epokit Drive: ninc sgancsnelkuliseg a politikaban.

de van egy ero, amelyik a konkurencia megolesevel kivan egyeduli birtokasa lenni a hatalomnak.

nem tudom, mennyi idos vagy, en mondhatni felnott fejjel kovettem vegig az elmult 20 evet. szerinted hova lettek a partok? az fkgp, az mdf, az szdsz? megmnondom en neked.

a fidesz mindet megolte. ertem en, hgoy van akinek ez a stilus bejon, de en gusztustalannak tartom, hogy orban viktor csak azert felszamolta a teljes magyar kozeletet, hogy o legyen az egyeduli lehetseges valaszthato. mert miert valasztjak? mert nincs mas. es miert nincs mas? mert megolte az osszes ellenfelet.

lehet azt mondani, hogy az mszp hibaja a ketharmad, de ki is volt az, aki kiforgatta az oszodi beszedet? ki volt az, aki kiemelt par mondatot szajkoztatott a parttvben 24 oran keresztul, szuggesztivan? ki volt az, aki kinyirta a kisgazdakat, a miepet?

az, hogy nicsn alternativa ma ebben az orszagban orban es a fides zkaraktergyilkos politikajanak koszonheto. engem orban viktor azzal tett halalos ellensegeve, hogy mindenki mast kinyirt es ezzel lecsokkentette a demokratikus lehetosegeimet. azzal, hogy megszallta es egy sztalinista alapokon mukodo zrt-v tette a fideszt, aminek en szavazoja es tamogatoja voltam 1994ig.

egyszeruen ez az oka, hogy barki masra szivesebben szavazok, barki mast jobban el tudok fogadni. es barkivel haljlando vagyok osszeallni ellene, fasisztaval, komcsival, romannal, cigannyal, zsidoval. vagy fideszessel is.

barkivel orban viktor ellen. nem gyulolet ez..
az ember a csotanyokat sem gyuloli a lakasban. csak meg akar szabadulni toluk, mert mergezik a kornyezetet.

ez a csotany pedig kijeleentette, hogy ha lehetosege van megolni az ellenseget, akkor megoli. tehat konkretan ez egy eletveszelyes csotany.

gondolom vancsik tudna errol meselni, ha nem halt volna meg....

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 10:54:06

@leponex: igen, a privatizacio a teljesen helyenvalo, a magantulajdon a normalis allapot.

az pedig, hogy kina mekkora csodben van csak nem tudsz. ha nem csak a fideszsajtot kovetnel, hanem mondjuk olyan hireket is, amiket kuylfoldrol kell beszerezni az itthoni cenzura miatt, akkor tudnad, hogy kinaban hatalmas ingatlanlufi fujodik eppen es teljes az eladosodas az orszagban.

a kinai csodrol azert nem tudsz, mert

- tajekozatlan vagy
- kinaban aki ezt kimndja, bebortonzik
- az mti csak azokat a hireket engedi at, amik alafekszenek az orbani elkepzeleseknek

Scagnetti 2011.10.27. 11:18:29

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"szerinted hova lettek a partok? az fkgp, az mdf, az szdsz? megmnondom en neked. a fidesz mindet megolte."

Ez már üldözési mániának tűnik.

A kisgazdákat még csak-csak, bár a tehetséges torgyánpubi nélkül lehet, hogy ma is élnének. De tény, hogy Orbán gyorsan lecsapott a szavazótáborra, amit lehet kinyírásként értelmezni.

Az Mdf már érdekesebb, mert ők már '98-ban kinyiffannak, ha a Fidesz nem segíti be őket a Parlamentbe. Utána valóban eltávolodtak egymástól, de ez miért lenne kinyírás? Ibolya a végén már szoci és szadeszes figurákkal bratyizott, és ez volt az, amit a szavazói már nem viseltek el. Az Mdf-Szdsz trutymópárt meg talán az elmúlt 20 év legnagyobb vicce volt.

A szadesz megdögléséhez meg mi köze van a Fidesznek? Még a szadeszesek sem mondanak ilyet. Vagy a Kuncze-Kóka csapatot hibáztatják vagy Fodort vagy Fletót. A valóság meg az, hogy ezek együtt hozták össze a csúfos leégést. De hogy a Fidesznek ehhez köze nem volt, az is biztos.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 12:09:48

@Scagnetti: tehat nem folytatott a fidesz permanens antiszdsz kampanyt 1994 ota?:-)

de igen....

egyszeruen a fidesz lekaraktergyilkolt mindenkit. mondj egyetlen pozitiv fidesz kampanyt, ami nem arrol szolt az elmnult 17 evben, hogy masok mennyire alavalo szarok...

mondj egy kampanyt, amivel nem a negativ erzelmeket mnanipulaltak masok ellen.

nem tudsz. mert nincs ilyen. ezt hivjak politikai karaktergyilkossagnak, destruktiv politizalasnak, aminek a celja a teljes kozelet felorlese hegylako modban.

there can be only one...

holott annakidejen o maga mondta, hogy aki egyetlen lehetosegkent aposztrofalja magat a kozeletben, az semmikeppen sem lehet demokrata...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 12:13:47

@Scagnetti: nem mellesleg, mondj meg egy embert, aki az elmult 20 evben folyamatosan vezeto szerepet toltott be a magyar kozeletben, fuggetlenul a teljesitmenyetol. fuggetlenul a nyert avagy elveszitett valasztasoktol, fuggetlenul nepszerusegi mutatoktol.

ertem en, hogy megvalasztottak. a cuclizmusban kadarekat is megvalasztottak es az osszes parlamenti kepviselot. hivatalosan kiirt valasztasokon. 4 evente. meg alkohol tilalom is volt azokon a napokon, nehogy az elvtars mellehuzza az egyetlen lehetosegnek az x-et....

ursus artos 2011.10.27. 12:22:08

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "mondj egy kampanyt, amivel nem a negativ erzelmeket mnanipulaltak masok ellen."
1998.
2002: A jövő elkezdődött.
(Ebben mi van negatív?)
(2010. Nem is volt kampány.)
Mindazonáltal 2002-ben a kampányt a ron werber által irányított emeszpé vitte el a gyűlöletkeltés irányába.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 12:47:31

@ursus artos: az egesz kampany egyetlen szlogenbol allt..?:-)

ugyan mar, kiralylany. ne akarj hulyenek nezni:-D

es a nyirfa-ugy?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 13:05:07

@ursus artos: egyebkent a 2002es kampanyt tudod miert nem vetted eszre?

mert amint kormanyra kerultek, nekikezdtek erodalni a tobbi politikai erot, tehat konstans ment a kampany. mint most, amikor puloverespetike kiall
es a sajat faszsagaikat ugy probalja elsimitani, hogy ekez masokat:-)

ertem en, hogy el meg egy jelentos mennyisegu, kadar faszarol leszakajtott proli, aki erre vevo, mert kelloen gusztustalan fereg aki azt hiszi, neki jo lesz ha majd masnak rossz, de ezek ki fognak halni.

ha nem, akkor a maradekot is beolvasztjak valami kulturnemzetbe, romaniaba, szlovakiaba, vagy az egesz unioba onrendelkezes nelkul.

kenytelenek vagyunk mi is hirdetni az interneten, mint annakidejen bush ujravalsztasanal az amik, hogy ne kopjetek le, erre a szarhazi bagazsra en nem szavaztam...

Epokit Drive 2011.10.27. 13:08:44

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Már meg ne haragudj, de ez is a politika természetéből fakad. És ha orbánozunk, gyurcsányozzunk is: 23 millió román, köteles beszéd - mindkettőről kiderült (nyomtatásban), hogy Feri agyszüleményei, és nagyon erős, az MSZP akkori vezetői által sem elsőre támogatott hazugságok voltak. (Az őszödi beszédet többször meghallgattam, a beismerés része - "hazudtunk" - kész tény, nincs miért finomítani, de nem is érdekes most.)
Az MDF 1994-ben tűnt el, de nem a Fidesz tüntette el, hanem a választói csalódottság (utána már kispárt maradt 2010-ig). Az SZDSZ-t a belső harcai, a hatalom akarása és a korrupció, az FKgP-t pedig a Torgyán-féle személyes alkalmatlanság. (Mindeme folyamatok természetesen úgy zajlottak, hogy létezett a Fidesz is, és pl. emlékszem a kisgazdák ügyére, ott elég aktívak voltak. De ne sírj, nem voltál Te soha kisgazda szavazó. :))
Viszont létrejött a Jobbik és az LMP az elmúlt pár évben, és bent ülnek a parlamentben, hiába akart lenni "egy a zászló". Akkor most azért sírsz, mert lett két új párt is? Nemigen értem.

Scagnetti 2011.10.27. 13:21:49

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ebben volt csúsztatás bőven, és persze gondosan kerülted azokat a dolgokat, melyek valóban a szadesz bukását eredményezték. De nem baj, majd én leírom.

Nem tudom, feltűnt-e neked, de a választási kampányok szerves része az ellenkampány is. Ezt nem csak a Fidesznél láthattad, de mondjuk a szocik vagy a szadesz kampánya sem nagyon szól másról már vagy 15 éve, csak Orbánról. Mert magukról túl sok jót ők sem tudtak írni. Persze ez neked nem okozott problémát, mert te csak akkor háborodsz fel, ha a tieidnek csinálnak ellenkampányt. Az csúnya dolgog, de mivel az Orbánt utálod, ellene nyugodtan csinálhatják.

Igen, a Fidesz csinált ellenkampányt a szadesz ellen, bár sokkal inkább a szocik ellen, mert a szadesz már '94-ben leírta magát, mikor összeállt a komcsikkal. Emlékszel ugye, hogy rövid idő alatt a szavazóik 70%-a odalett? Ott volt még a tocsikolás, ami oda vezetett, hogy a '94-ben 20% fölötti szadesz '98-ra már a küszöb környékére süllyedt, és ott is vegetált néhány évig. Ennek persze semmi köze nem volt a Fideszhez, ezt te is pontosan tudod. A szadesz magát szúrta tökön akkor is, és utána is. 2006-ig elvoltak valahogy, bár akkor már kellettek a szoci átszavazók is, akik ugyan majdnem annyira utálták őket, mint a jobbosok, de mégis átszavaztak az előre láthatóan szükséges koalíció miatt. Aztán jött II Gyurcsány (aki szintén ráhajtott a liberális szavazókra), meg Kuncze meg Kóka mester aki Veres mellett a legelutasítottabb miniszter volt, és mellesleg aki a saját pártelnökké való megválasztását is csalással intézte és jöttek a korrupciós ügyek (vicces, a cseppet sem negatív Lop-Stop kampány után, ugye?), a bicskanyitogató, kontraproduktív és ostoba cigánypolitika, és hopp, a szadesz eltűnt. Ehhez megint nem sok köze volt a Fidesznek (akkor már inkább a Jobbiknak, akikkel a szadesz igazi harca folyt), hacsak az nem, hogy rávilágított a szadesz faszságaira. De ez is csak nálatok számít bűnnek, szerintem sokkal nagyobb bűn lett volna, ha csendben marad.

Még pár szó a karaktergyilkosságról, ami mostanság a gyurcsányisták legújabb és egyben legszánalmasabb "érve" szokott lenni. Karaktergyilkolni azt lehet, aki erre alapot ad. Ha Feriék olyan csodásan vezették volna az országot, akkor a Fidesz nem tudott volna nekik ellenkampányt csinálni. Cskahogy Feriék szarul vezették az országot, a Fidesz meg ezt elmondta. Jól tette. Ti ezt úgy tálaljátok, mintha szegény Ferit "lekaraktergyilkolták" volna, pedig csak elmondták, hogy egy pancser.

Szóval ennyi. A szadesz saját magát juttatta a szemétdombra. Nem kár értük.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 13:22:36

@Epokit Drive: mitol lett volna a koteles beszed fleto agyszulemenye?

kover laca _kimondta_ azokat a mondatokat. fleto otlete az volt, hogy mutassuk meg, hogy gondoljak az ellenvelemeny kezeleset a fideszben. es nyomjak jo sokat. es mint a mellekelt abra mutatja, kurvara igazuk volt. a fidesz ugy kezeli, hogy akinek nem tetszik, kosse fel magat.

mert ezt mondsta kover. vagy neked vanak informacioid masrol? nekem nincsennek, en hallottam az eredeti felvetelt.

kicsit serosen hazudsz, amikor egy kalapban akarod emliteni a kover altal elkovetett kommunikacios szarvashiba folyamatos felemlegeteset egy legbol kapott buncselekmeny vadjaval.

es tudod miert vagyok en veled szemben demokrata? mert en akkor is akarnek kisgazdakat a parlamentbe, ha nem vagyok kisgazda szavazo. mert en akkor is akarok fideszt a p[arlamentbe, ha nem vagyok fidesz szavazo. es akkor is akarok mszpt a parlamentbe, hanem vagyok mszp szavazo.

en demokrata vagyok, kisfiam. en tudom, hogy a demokraciaban minnel tobbek velemenye es ertekrendje kell, hogy megutkozzon egymassal.

orban viktor viszont _nem_ demokrata. lattad a prezit a gazdasagi felemelkedesrol, ami szerint 2014re mi leszunk az uberfaszacsavok a rregioban?

na?

mivolt a "step 1."?

stabil politikai rendszer...

azaz teljhatalom.

fasza.
igy konnyu. igy hitler is tudta..

az lenne kunszt, ha a kis gumicsizmas meggyozne arrol, hogy _erdemes_ kurvaorszagert dolgozni. mert a szabadsagjogaim biztonsagban vannak, a maganvagyonom biztonsagban van es a jovom, kiszamithato. edesgessen bulbulszavakkal. szolgajon a penzemert, a kurva eletbe....

tiborc2008 2011.10.27. 13:24:41

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság hülyepicsája: El vagy tévedve, husika.
Férfiassághoz nem gerinc kell, hanem valami olyan, amit te a nyakadon hordasz.
:-)
Maximum férfiAS lehetsz, mondjuk bajszos nő.

Scagnetti 2011.10.27. 13:25:51

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Megválasztották. És? Nyertek vele legutóbb is, nem is kicsit. Ha a béka segge alatt lenne a Fidesz, megérteném, hogy Orbán elzavarását várnád, de egyelőre nyerésre állnak. Főnököt cserélni nem ilyenkor szoktak.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 13:28:04

@Scagnetti: a feriek altal mukodtetett rendszer kiszmaithatobb es biztonsagosabb, joval demokratikusabb volt, mint a mai.
ha mas a velemenyed, akkor nezd meg az alkotmanybirosagot, az asz-t, a pszf-et, a versenyhivatalt, a koztarsasagi elnokseg intezmenyet.

es utana nezz a tukorbe es mondd ki haromszor, hangosan, egyenes gerionccel, a szemedbe nezve, hogy "ez a mukodo demokracia"

ha tudod...

nem volt tokeletes egyaltalan, amit a maszop muvelt. de a vilag soha a kurva eletben nem lesz tokeletes. ha valaki azt mondja,hogy az eleted hatra levo reszeben mar csak a pocsodon kell a szort szamolni, mert akkora kiralycsavo, hogy ha megvalasztod akkor o megoldja az eleted es problemaid helyetted, az egy retardalt idiotaknet kezel, aki nem nezi ki beloled, hogy ember vagy. allatnak tekint, akitterelgetni kell a sajat boldogsaga iranyaba.

a jelenlegi rendsze rkiszamithatatlan, antidemokratikus,gyakorlatilag az unio egyetlen diktaturaja vagyunk, feheroroszorszag az unioban, egy orban nevu lukasenkoval, aki a trojai falova akar lenni a kinai tokenek.

szerencsere ezert ki fogja csinalni europa a kis kocsogot. es en segiteni fogok nekik, ahol csak tudok.

Scagnetti 2011.10.27. 13:40:46

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: El vagy tévedve. Nekem nem tetszik az sem, amit a Fidesz most kormányon csinál, és nem is mondtam soha, hogy tetszik.

De nem tetszett az sem, amit a szocik csináltak, és egy cseppet sem zavar, hogy annak idején az ellenzék (leginkább a Fidesz) ezt kíméletlenül a képükbe vágta. Mellesleg megteszi ezt a mostani ellenzék is, csak mivel már leírták magukat az előző ciklus(ok)ban, nem tudnak ebből profitálni, mert a nép (joggal) nem tér vissza hozzájuk, akkor sem, ha a Fideszt már elhagyta. És ez jól is van így.

A szadeszhez esetleg valami hozzáfűznivalód? Csak mert mintha kifelejtettél volna pár okot, amelyek a bukásukhoz vezettek. :)

Scagnetti 2011.10.27. 13:42:11

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Abban egyébként igazad van, hogy a Feriéké kiszámíthatóbb rendszer volt. Kiszámíthatóan volt szar.

Európára meg hiába vársz. Ha bármit is tehetnének, és szándékuk lenne rá, már megtörtént volna.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 14:03:25

@Scagnetti: majd meglatjuk, mennyire hiaba varok europara..

egyaltaslan nem biztos, hogy nyiltszini nagy buktatas lesz. egyaltalan nem biztos, hogy nem lesznek titkosszolgalatok bevonva, hogy orbant ellehetetlenitsek.

tudod, amit orban muvel az konkretan europa szuverenitasat es fennallasat veszelyezteti. az europai gazdasagot es az emberi jogokat kinalja eppen kinanak eladasra. ezert el fogjak taposni. es ha kell, en fogom kisuvickolni a bakancsaikat...

Scagnetti 2011.10.27. 14:07:24

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: A baj az, hogy akit a helyére tennétek, azzal is megszívnánk. Ahogy egyszer már megszívtuk vele.

De gondolom, akkor is lenne kire ráfogni.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 14:15:06

@Scagnetti: tehat orban elerte a celjat
sikerult ugy felszamolni, ellehetetleniteni a magyar kozeletet, sikerult minden komoly politikai formaciot ugy felszamolnia, hogy nem maradt mas...

igen, ok is hibasak voltak a vesztukben. mindenre fel kellett volna keszulni. az orban-fele veszett rozsomakokra, is.....

tudom, hogy a viktimologia mukodik es az lesz az aldozat, aki aldozat modjara viselkedik.

de ez nem menti fel a ragadozokat...

Scagnetti 2011.10.27. 14:40:40

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Annyira azért ne legyél már mániákus orbánfóbiás, hogy még azt is az ő számlájára írd, hogy az ellenfelei kretének!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 15:12:57

@Scagnetti: maremint azert kretenek, mert o azt allitotta...?

igazabol jo lenne felismerned azt, hogy orban elmult masfel evtizednyi propagandajanak a szavait ismetled az ellenfeleinek szapulasakor...

de egyebkent lehet, logikusan vegiog kellene gondolnod, csak ugy, a realitasok menten..

biztos, hogy mindneki idiota aki nem fideszes? biztos, hogy annyira kretenek a felszamolt kozeleti tomorulesek, amernnyire te gondolod? meg tudod magyarazni, hogy miert is..?

tudod, a ketelkedes - masban es onmagadban - a feltetlen hit elutasitasa nemhogy karos, de kifejezetten hasznos dolog....

en kizartnak tartom, hogy mindenki idiota volt a magyar kozeletben. egyszeruen lehetetlen. de azt el tudom kepzelni, hogy elhitettek sokakkal, hogy mindenki idiota, csak a fidesz ahelikopter.

na most kiderult, hogy ennel rosszabb kormanya meg nem volt az orszagnak az elmult 20 evben.

de ha gondolod, akkor elohozakodhatsz ennel rosszabbal. de indokold meg. ne a fidesz szavait olvassam vissza, a sajat velemenyedet akarom, a sajat erveidet, a sajat indokaidat.

van ilyen?

Scagnetti 2011.10.27. 15:50:57

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Engem kurvára nem érdekel a propaganda. A véleményemet magam alakítom ki. Ne akard bedumálni, hogy aki Gyurcsányéktól nem esett hasra, az mind a fideszes propaganda áldozata, mert ez egyszerű hazugság! Ferit saját magamtól tartottam rossz kormányfőnek akkor is, de a mostani szerencsétlenkedéseit látva meg már egyszerűen egy kreténnek tartom. Ekkora öngólt politikus még nem rúgott, mint most ő. Sajnos az országot is pontosan így vezette, ahogy a szocikkal való szakítását intézte.

A véleményemet a fideszes propagandához hasonlítanod már csak azért is ostobaság, mert ők alapvetően nem a képességeit támadták, sokkal inkább a szavahihetőségét.

De a hívő gyurcsányistáknak, mint amilyen te is vagy, minden Ferit ért kritika a Fidesztől jön, mert egy fanatikus gyurcsányimádó képtelen elfogadni azt, hogy valaki külső hatásoktól függetlenül rosszat gondoljon a Feriről. Pedig ez a helyzet. Ismerek rengeteg nem fideszes de még csak nem is jobbos embert, de a néhány gyurcsányista fanatikust leszámítva a többség egyetért abban ,hogy nem szabad újból a hatalom közelébe engedni. Pedig ők biztos nem a Magyar Nemzet olvasói. (Megjegyzem, én sem.)

Igazából feleslegesen írtam le mindezt, mert az eddigi írásaimból már világosnak kellett volna lennie számodra is. Na persze ha Gyurcsány szemüvegén keresztül nézed a világot, akkor megértem, ha nem megy. Az üldözési mániáját sikeresen tolta át a híveire is. A vicc az, hogy itt te vagy az, aki szó szerint visszamondja Feri propagandaszövegét, amivel éveken át próbálta áttolni a szart magáról másokra. Szerencsére a felmérések mutatják, hogy nem sikerült neki.

A többiekről annyit, hogy a kormány igen jó lehetőséget biztosít ahhoz, hogy legyenek begyűjthető szavazók a "piacon". Mégis az ellenzéki pártok közül egyik sem tudott élni a lehetőséggel. Hát mik ezek, ha nem kretének?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 16:32:51

@Scagnetti: a nem hasraeses nem ugyanaz a mufaj, mint a hazugsag es ragalmazas...

en nem azt mondom, hogy minden tokeletes volt akkro.

de ennel jelentosen kiszamithatobb es stabilabb volt a helyzet. ezt nem en mondom. ezt azok mondjak, akik kivonjak innen a toket, ezzel munkahelyeket szamolnak fel, megrendeleseket mondanak vissza.

hamarosan bovli kategoriaba minositik az orszagot. az allamadossag rekordon. a maganyugdij lenyulva, mal zrt allamositva, caffeteria rendszer allamositva, bankok betamadva. az allamadossag elszallt, a mai kincstarjegy-aukcio csufosan besult. a gdp novekedes jovore recesszioba csaphat at. a koltsegvetes komolytalan. masok bunosseget nem torvenyek alapjan hatarozzak meg, hanem a torvenyt hozzaigazitjak a bizonyitani kivant cselekmenynek. lasd a legujabb koltsegvetesi tv-t, ahol nem meghatarozzak a korlatokat, hanem egyszeruen kijelentik a torvenyben, hogya bajnai-fele koltsegvetes hamis es kesz. mindenfele bizonyitottsag nelkul...

akar tetszik, akar nem, egy ilyen bohafasznyi semmilyen kis hatsoudvari orszag gazdasaganak a 30%a kozvetlenul, a maradek 70 szazaleka pedig kozvetetten fugg a kulfoldi befektetoktol.

es ezzel vitatkozz.

tiborc2008 2011.10.27. 17:03:06

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Sipike, ha orbángyalázós topikban lennénk, akár még egyet is érthetnék veled. Ami viszont nevetségessé tesz, az a csótányfényezés, és ez reménytelen vállalkozás. Sajnállak, te kis sziszifusz!
Jah, és se vagyok magyarnemzet-olvasó.
Hidd el azt is, hogy demokráciával összeegyeztethetetlen a szemkilövöldöztetés.
Lehet köpködni vitykára, sőt kell is, de hidd el, ő még nem jutott olyan mélyre a demokrácia-gyalázásban, mint ocsmánycsótány.

látjátok feleim szümtükkel 2011.10.27. 17:13:09

@Petibá: "Már csak az a kérdés, hogy a háttéremberek is így gondolják-e, mert az tény: ők döntik el, mi történik az MSZP-ben."

Eddig nem ők ( a háttéremberek) , hanem Gyurcsány döntöte el? Furcsa logika.

látjátok feleim szümtükkel 2011.10.27. 17:32:57

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "az, hogy nicsn alternativa ma ebben az orszagban orban es a fides zkaraktergyilkos politikajanak koszonheto. ... mindenki mast kinyirt es ezzel lecsokkentette a demokratikus lehetosegeimet. azzal, hogy megszallta es egy sztalinista alapokon mukodo zrt-v tette a fideszt..."

Ha csak ennyit látsz a politikából, akkor nézz más felé, nehogy még jobban megromoljon a látásod. Nem Orbán tette, hanem az őt hatalomra segítő háttéremberek. Soroljam őket?

Gyurcsány sem a tehetségétől lett vezető, hanem a háttéremberek naivitásától, mert azt gondolták, majd megágyaz nekik. Ha nem lesznek anyagi támogatói, akkor az ő pártja is arra a sorsra jut, mint a többi, már alig vegetáló alakulat. Az öszödi beszédet nem nemek, neked, és úgy általában az embereknek mondta, és nyilván volt rá komoly oka. Valószínűleg a mai kormánypárt vezetője sem magától csinálja azokat a dolgokat, amik úgy általában nem tetszenek az embereknek.

Valaki a rendszerváltás első éveiben mondta, hogy nem a lánc változott, csak aki a lánc végét fogja. A kutyával meg nem foglalkoznak csak annyira, hogy fizesse az adót. Az egyszerű párttagokat soha nem hívták, és ezután se hívják meg oda, ahol a dolgokról érdemben döntenek.

héjakútmácsonya 2011.10.27. 17:36:10

"Ehhez nekik kell azt mondaniuk, hogy tízen kiléptek a frakcióból - igaz, ehhez bármiféle aláírt dokumentum nem áll rendelkezésükre. A pártelnök levele szerint nem is zártak ki senkit."

Házszabály 15.§ :
(4) A képviselő a képviselőcsoportból kiléphet. A képviselőcsoport a tagját kizárhatja.
(5) A kilépett vagy kizárt képviselőt függetlennek kell tekinteni. Az így függetlenné vált képviselő a kilépését vagy kizárását követő hat hónap elteltével bármely képviselőcsoporthoz csatlakozhat.

A Házszabály nem ismer kiválást, nincs olyan a Házszabályban, hogy frakcióból való kiválás, csak kilépés és kizárás szerepel benne. Gyurcsányékat nem zárták ki, ők önként távoztak, azaz kiléptek az MSZP országgyűlési frakciójából, így a 15. § 5. bekezdése értelmében most hat hónapot független képviselőként kell tevékenykedniük.
Ám ha szigorúan értelmezzük a Házszabályt, a fél év letelte után is csak egy másik, már meglévő frakcióba ülhetnének át, saját, új frakciót ekkor sem alapíthatnának. S ha józan ésszel végiggondolom, valóban nonszensz, hogy egy olyan pártnak (MDNP, DK) parlamenti frakciója legyen, mely párt választásokon nem indult, képviselő-jelölteket nem állított. Mert normális esetben, a törvények szerint, csak olyan pártnak lehet frakciója, amely demokratikus választásokon országos összesítésben a leadott érvényes szavazatok legalább 5%-át megszerezte. Anno sem az MDNP, sem most a Gyurcsány-párt nem indult választásokon, mégis „parlamenti párt” lett belőlük. Ez így nem jó. Nem a frakciónak van pártja, hanem a pártnak frakciója. Mind az MDNP, mind pedig a Gyurcsány-párt esete a képviseleti demokrácia ficama, rendellenes működésének tünete.

látjátok feleim szümtükkel 2011.10.27. 17:37:04

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: vannal, csak azt nem merik leírni, mert kilógna a vörös pata.

Scagnetti 2011.10.27. 17:37:29

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Nem akarok erről vitatkozni, mert nem ez a topik témája. Csak te hozod ide állandóan az Orbánt, pedig senki sem kért erre. Egyszerűen képtelenek vagytok az Mszp-ről és Gyurcsányról úgy beszélni, hogy a második mondatban már ne Orbánnál tartsatok. (Ez egyébként jól mutatja, hogy Feri pancser volt, mert ha nem lett volna az, nem kellene állandóan Orbánhoz hasonlítani.) Ez tényleg a fóbia jele, mert ennyire mániákusan orbánozni csak az tud, akinek nincs más gondolata.

Ha képes vagy Gyurcsányt Orbán nélkül értékelni, akkor tedd azt, ha nem, akkor hagyjuk a fenébe az egészet! A klubrádiós szintű, gyurcsánymosdató-orbánozó szövegek nem érdekelnek.

héjakútmácsonya 2011.10.27. 17:39:30

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"...ezert fogtak ossze a fidesszel, hogy megbuktassak gyurcsanyt,..."

Hány éves is vagy?? És még hiszel a mesékben?!?!?!?!

tiborc2008 2011.10.27. 17:42:36

@Scagnetti: Vajon az, hogy Apple-höz hasonlította kurcsányi a fityeszt, Dunai Vasműhöz a maszoppot, az mi volt?
Nekem elismerésnek tünt.
(Be is rágtak érte mesterháziék...)

héjakútmácsonya 2011.10.27. 17:44:18

2...tízen kiléptek a frakcióból - igaz, ehhez bármiféle aláírt dokumentum nem áll rendelkezésükre..."

Szóval Gyurcsányék nem léptek ki a szoci frakcióból. Rendben. De akkor mit csináltak
? Ugyanis már nem szoci frakciótagok, s ezt tőlük és Mesterházytól is tudjuk. Nos, Gréczy úr?

héjakútmácsonya 2011.10.27. 17:50:03

@genyamagyar: "...akinek nem tetszett Gyurcsány, miért nem szavazott az LMP-re vagy a Jobbikra?"

Akik az LMP-re és a Jobbikra szavaztak, ők is a Gyurcsány-rendszer ellen szavaztak. Valamivel többen, mint 4 millióan szavaztak tavaly tavasszal a Gyurcsányizmus ellen.

Scagnetti 2011.10.27. 17:51:11

@héjakútmácsonya: Vergődnek, mert hülyék voltak. De ezt képtelenek belátni, ezért egyre erőszakosabban támadnak, hogy a híveik figyelmét eltereljék arról, mekkora hülyék voltak megint.

Scagnetti 2011.10.27. 17:52:08

@tiborc2008: Ők lehet, hogy nem értékelték annyira pozitívan a megjegyzést. :)

héjakútmácsonya 2011.10.27. 17:54:36

@czjanos: Nem ez a kérdés. A kérdés az, hogy mikor alakíthatnak a gyurcsányisták frakciót. A Házszabály szerint fél év múlva. Bár, ahogy korábban írtam, a Házszabály "csatlakozásról" ír, tehát nem új, saját frakció alapításáról, vagyis, ha szigorúan vesszük, fél év múlva sem alakíthatnának saját frakciót, hanem vagy az LMP, vagy a Jobbik, vagy a KDNP, vagy a Fidesz frakciójához kéne csatlakozniuk.

héjakútmácsonya 2011.10.27. 17:59:49

@Clear-water: "Megerősíti azokat a véleményeket, hogy az MSZP-Fidesz a háttérben összejátszik (pártkassza szinten biztos)."

Kérdés, hogy amíg Gyurcsány volt a Párt elnöke, fel volt-é függesztve ez az összjáték a Párt és a Fidesz között?
Vagy netán Feri erről az összejátszásról sem tudott, ahogy a hiány mértékéről sem? Lehetséges, hogy bő négy évig olyan kormányfője volt ennek a szerencsétlen országnak, akinek fingja sem volt arról mi zajlik körülette? Lehetséges, hogy eleve ebből eredt az elkúrás és a böszmeségek sora?

héjakútmácsonya 2011.10.27. 18:04:17

@Clear-water: "Teljesen mindegy, mi a véleményem Gyurcsányról, de azért a választók hagy dönthessék már el, hogy kell e Gyurcsány vagy sem. "

Hahó! Ébresztő!!! Szép jó reggelt kívánok a későn ébredőknek!!!! A választók már eldöntötték ezt, s nem kellett nekik Gyurcsány. Több, mint négymillió választópolgár mondta azt, hogy neki nem kell Gyurcsány. A szavazókoró népesség több mint fele.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.10.27. 18:12:46

@héjakútmácsonya: "Több, mint négymillió választópolgár mondta azt, hogy neki nem kell Gyurcsány. A szavazókoró népesség több mint fele. "

hazudsz

héjakútmácsonya 2011.10.27. 18:16:45

@Diocles: „Márpedig pártszakadás esetén Kövérnek mindössze meg kell állapítania, tudomásul kell vennie, h itt biza pártszakdás történt, és innentől kezdve nem kérdés a Gyurcsány-frakció létrejöttének jogossága.”

A bibi ezzel az, hogy Kövérnek mint házelnöknek nincs köze pártügyekhez, nincs dolga pártok belső háborúságaihoz. Ő a Ház, az Országgyűlés elnöke, nincs hatásköre pártügyekben, házelnökként ő az, aki a Házszabály szerint kell, hogy eljárjon, azt kell betartania és betartatnia, s a Házszabály 15. §-a frakcióból való kilépést és kizárást ismer, más távozása formát nem, s aki kilép, vagy akit kizárnak, tök mindegy, hogy egy szál magában (mint Szili), vagy csoportosan (mint Feri), hat hónapot függetlenként köteles működni. S a fél év letelte után „csatlakozhat” másik frakcióhoz. Szóval, ha Kövér rigorózus lenne, és szigorúan, szöveghűen értelmezné a Házszabályt, fél év után sem engedné a gyurcsányistáknak önálló, saját frakció megalakítását, csakis a meglévő frakciók közötti válogatást.

Scagnetti 2011.10.27. 18:25:53

@héjakútmácsonya: Inkább úgy mondanám, hogy a gyurcsányizmusra mondtak nemet, mely erősen ragadt az Mszp nevéhez. Gyurcsány maga ugyanis nem mert kiállni a szavazók elé tavaly tavasszal, ehhez túl gyáva volt. Azt akarta, hogy más vigye el a balhét, amit ő okozott. Csak a választás után aktivizálta magát, akkor megint vitte volna a pártot. De hát eddig is tudtuk, hogy gerinctelen alak.

héjakútmácsonya 2011.10.27. 20:08:57

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Hazudok? Ismered a 2010-es választások adatait? Nem? Kár. Segítek.

8 millió 34 ezer 394 szavazásra jogosultból, 5 millió 172 ezer 222 választott. Az 5 millió 132 ezer 531 érvényes szavazatból 2 millió 706 ezer 292 a Fidesz-KDNP, 990 ezer 428 az MSZP, 855 ezer 436 a Jobbik, 383 ezer 876 pedig az LMP listájára érkezett (MDF: 136 ezer 895, a többi egészen apró pártoké lett).
Tehát az MSZP közel egymillió választójával szemben 4 millió 82 ezer 499 állt. Ennyien mondták, hogy nem kérnek a Gyurcsány-rendszerből. Több mint négymillió választó. S ez bizony a szavazókorú népességnek több mint a fele volt 2010-ben. Ha pedig az érvényesen szavazókat veszem alapul akkor, a választók több mint ¾-e szavazott a Gyurcsány-rendszer ellen. Bukás a javából.

Esetleg ezt tudod cáfolni?

high up! 2011.10.27. 21:17:06

Ti nagyonmarha Deka agyúak. Ha gyúrtcsótányi eftárs még egy szük évet várt volna, akkor a maszop teljes létszámba kúszott volna a pápai proli lábai elé, hogy váltsa már le végre ezt a lúzer mesterházit!
Csak hogy gyúrtcsótány eftárs ezt is elkúrta, mint mindent az életében amihez hozzáért és nem voltak ott a sameszok, akik ennek ellenére mégis feljebb nyomták volna.

Greci, te nagyonmarha, már egy hét is eltelt a szökésetek óta és te még mindig fosol a saját lábadon megállni? Még mindig a mazopba kapaszkodnál, ha másért nem, hát akkor azért, hogy öket is lehúzd a ti 0,01%-otokra?
Nem fog ez menni grecike. Egyszer megírtad gyúrtcsótány gazdival az öszödi beszédet, ahol minden elkúrást a pártra fogtatok (és nem magatokra), a hülye proli tagságotok meg el is hitte, hogy ök a hibásak.

Hát ez még egyszer nem fog menni. Most már a seggetekbe rúgtak és többször is fognak. Az ATV épp most rakta ki a buta fejedet az egyik müsorból. Mert nem kell nekik a Zellenzék legegyetlenebb 0,01%-os vezetöjének az eunuchja.
Szóval nagyonmarha Deka agyúak és híveik, nagyon elkúrtátok.

Ja és ne feledjük: EGY HÉT ÓTA VONA GÁBOR AZ ELLENZÉK LEGNAGYOBB VEZÉRE.

Nagyonmarhák!

lajos0 2011.10.27. 21:26:21

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Indiában általában nem úgy képzelik el a reinkarnációt, hogy Gipsz Jakab meghal, majd újjászületik. De mondjuk Indiában megvan minden, meg az ellentéte is. Mondjuk ezek a bazári-krisna majmok nincsenek, akik nyugaton. De rendesen gyilkolásszák egymást a mai napig, vallási ügyek miatt, a nálunk tévesen kasztrendszernek hívott varna-rendszerről nem is beszélve.

A taoizmus filozófiai megközelítése és a népi misztikum felé hajló mezei taoizmus közt húzódó széles útba szintén minden belefér, meg az ellenkezője is.

Hogy Buddhától tanácsot kérnének még ezt is el tudom képzelni, de a buddhistáktól sem állt távol egymás gyilkolászása a történelem folyamán. Tibet történetét érdemes elolvasni, komplett szerzetesrendek lettek kiirtva. Ebben a geluk élen jártak, ahová a dalai láma is tartozik.

"egy igaz utat hirdeto, tomeggyilkos izeivel " tele van a kelet is, míg nyugaton is voltak mindig is nagyon toleráns irányzatok akár a kereszténységen belül is. De a zsidók vagy a muzulmánok között szintén vannak agresszív és toleráns áramlatok.

És érdekes lenne a tudomány-vallás, a piac-vallás, meg a fogyasztás vallás tanulmányozása is. Ezek nálunk elég elterjedtek.

Az igazi sztrovacsek 2011.10.27. 22:06:54

@héjakútmácsonya:
"2 millió 706 ezer 292 a Fidesz-KDNP,"

Na látod,ez a szomorú.
Hogy a választásra jogosultak 1/3-ának szavazatával 2/3 van a parlamentben.
Magyarul: 1/3 a társadalmi támogatottsága a FIDESZ-nek.

lajos0 2011.10.27. 22:09:06

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Gondolom azért rohangál mindenki Kínába pénzért mert, akkora csődben vannak. Szeretne szerintem az USA is akkora csődben lenni. Ráadásul nem terhelik magukat ezzel a demokráciának nevezett, sehol sem létező butasággal sem. Ha Kína piacra dobná az összes amerikai állampapírját akkor az USA lehúzhatná a rolót. Nem lenne olyan könnyű dolguk a Kínaiakkal, mint Kadhafival mondjuk, akit egyszerűen kinyirattak, mert azt mondta, hogy a zöld papírfecnik helyett, aranyat kérünk az olajért. Husszein bűne hasonló volt.

lajos0 2011.10.27. 22:13:19

@lajos0: @az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ez a karaktergyilkolósdi egy nagy marhaság. Attól, hogy a lejáratást így hívják, kicsit tudományosabban hangzik, de ezt mindig minden párt nagyban űzte, és a szánalmas magyar politikai elit figurái mindent meg is tettek, hogy legyen őket mivel lejáratni, bár az igazán profik ezt maguk intézték. Lásd öszöd, ami egyben sokkal durvább, mint a kiragadott részek.

lajos0 2011.10.27. 22:18:05

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Hát Debreczeni Jóskának egész mást mondott tollba Fletó a kötelezést illetően. Kövér ettől még egy hülye fasz, de ez pont nem az ő sara. Kuncze ciánozására is építhettek volna ilyen kampányt, ugyanilyen erőltetett lett volna.

lajos0 2011.10.27. 22:22:28

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Nem hinném, hogy Kína emberi jogokat akarna venni Orbántól, bár igény lenne rá :-) Európa szuverenitását az északi áramlat nevű vezeték kissé jobban veszélyezteti. Most adták át, érdemes utána olvasni.

lajos0 2011.10.27. 22:30:36

@Az igazi sztrovacsek: A fidesz támogatottsága ma csupán a társadalom 1/5-e. A mszp pedig kb 1/12-eddel bír. A DK meg szerintem a KDNP-vel harcolhat majd, esetleg a Szili Kati féle Szociális Unióval, vagy Ungár Klárika alakulatával.

leponex 2011.10.27. 23:24:30

az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2011.10.27. 10:54:06
@leponex: igen, a privatizacio a teljesen helyenvalo, a magantulajdon a normalis allapot."

- a kérdés a mérték nagyságán van, nem a magántulajdonon..
A királyság például abszolút magántulajdon alapján működött ( az uralkodó volt a tulajdonos) , és a 'modern demokráciákhoz' képest nem is olyan rosszul :)

- a kínai csőddel kapcsolatban lajosakárhány barátunk talán adott némi támpontot ;-)

- a vallásos emberek mankó utáni vágyakozásáról előadott 'liberális' - vagy valami ehhez hasonlító :) - tudományos eszmefuttatásodról majd megkérdezzük ( hogy csak hazánban pillantsunk körbe ) Roska Tamást, Freund Tamást, Hámori Józsefet, Csókay Andrást, a néhai Szentágotai Jánost, Cseh tamást, ... hátha tudnak ők is valamit erről :)

- kicsit mulatságos ez az orbángyilkoló indulatod, gondolom neked ez lehet a mankód, elviselni e szörnyű despotikus kort.

leponex 2011.10.27. 23:27:57

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

No lássuk akkor megest a köteleseset:
"„A mi stábunk az, amely szembefordítja az MSZP-t és Medgyessyt az Orbán-Nastase-paktummal. Amikor kiderül, mi van a paktumban, hogy korlátozásmentesen próbál valamennyi román állampolgárnak munkavállalási lehetőséget biztosítani, akkor ott egy hosszú vitában meggyőzzük önmagunkat arról, hogy ezt meg kell támadni. Meg kell támadni, függetlenül attól, hogy Kovács az előző este rábólintott. (...) Odahívtuk Medgyessyt, hogy forduljon szembe az eddig képviselt állásponttal. Nagy nehezen meggyőztük erről, s a végén - még nehezebben - Kovács is beadja a derekát.
Így Medgyessy és maga Kovács is váratlanul szembefordul a megállapodással, majd beindul az MSZP propagadna gépezete. A gátlásosnak aligha nevezhető manőver legfőbb célja a "23 millió román munkavállaló" beözönlésétől való - valójában alaptalan - félelmek keltése.
Mi csináltuk meg a "köteles akciót is". Semmi kétség: ami elhangzik, az képileg erőteljes, sőt durva, de nem agresszív, és nem fenyegető. Kövér nem akar akasztani. De amit mond, az - egy kis rossz szándékkal - ellene fordítható. Még kiforgatni se nagyon kell, csak kihasználni a benne rejlő lehetőségeket (...) És összerakjuk. Fölhozatjuk még aznap reggel az egy szem kazettát, ami van, lejátsszuk a sajtónak. Szili Kati félig oldalra hajtott fejjel, sírós hangon mondja el, hogy ez milyen borzasztó. Nagyszombaton Lendvai Ildikó még a Fidesznek kézbesít mindenfajta leveleket, és elindítjuk azt az SMS-kampányt, amelynek a vége a köteles tüntetés – mondja Gyurcsány Ferenc”

leponex 2011.10.27. 23:29:58

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

no és az eredetit:

"Szóval mindezt felejtsük el és egy pillanatra fogadjuk el azt, hogy csak ennyire vagyunk képesek. Hogy egy képesség nélküli, alkalmatlan, tehetségtelen néppé lettünk az elmúlt néhány évtizedben. Csak én erre azt mondom, hölgyeim és uraim, hogy így viszont nem érdemes élni. Tehát, hogyha így gondoljuk, akor menjünk le a pincébe, keressünk egy jó erős kötelet, meg egy viszonyleg erős gerendát és szöget, és kössük fel magunkat! Csak én azt szeretném kérni azoktól, akik ezt próbálják önökkel elhitetni, évek óta ezt próbálják súlykolni az önök fejébe, hogy legalább járjanak elő jó példával. És ha ők már mind végeztek, akkor mi meg mégiscsak gondolkodjunk el azon, hátha nélkülük többre mennénk."

leponex 2011.10.28. 00:11:43

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Nem mintha jelentősége lenne, de nézzük azt az inkriminált mondatot, mondjuk a kimondottan orbánfan népszavától:

"A Fidesz elnöke az egyik amerikai távirat szerint úgy fogalmazott: "megtanultam, hogy amikor esélyed van megölni riválisodat, akkor nem gondolkozol, hanem megteszed". Az akkori találkozót összegző sürgönyben az is szerepel, hogy Orbán a 2010-es választásokig - persze képletesen szólva - sokkal inkább végezni akar Gyurcsány Ferenc miniszterelnökkel, mint csak megsebesíteni őt."

Emlegetted még a csúnya fideszes karaktergyilkolókat ( a szintén orbánfan ;) lajosunkhoz fordulj e témában ), mint ahogy az idézett orbáni mondat is ölég keményen szólt. Politikai ellenfeleit politikailag megsemmisíteni, ha lehet.

Bizonyára emlékszel még a pornóujságba tett orbán írásra, a Frei Tamásos bérgyilkolós cikkre, a megellett feleségre, az elhagyott gyerekre, a zágrábi kezelésekre, a veszett kutyákra a sintérekkel, ...
Olyan cuki kis karaktercirógatások voltak.

Bizony, Orbán - szerintem - 2002-ben, de különösen 2006-ban végleg megtanulhatta, hogy a ballibekkel szemben hiba, sőt bűn lenne csak korrekt politikai eszközökkel ringbe szállni választásokkor.
Saját fegyvereikkel kell őket elrendezni, és lőn!
Lehet persze fanyalogni, hogy a Semjén meg a Navracsics szakmányban amortizálta kedvenc idolodat, Ferenc testvérünket, de ettől még a dolog nem változik. Saját fegyvereikkel gyepálták rommá a ballib sereget, sokak örömére.

Mi sem bizonyítja ezt jobban az is, hogy a fideszből kiábrándultaknak eszük ágában sincs visszaszeretni még egyszer.

Ettől függetlenül azért nyugodtan lelkendezz tovább Ferencünkért, a wittnerező ügyvédért, vagy akár Szegény Jó Gréczy Zsolt Walesi Bárdunkért :)

tiborc2008 2011.10.28. 01:09:49

Wazze, a sipítozós picsa is vallásos!
Vallásának tárgya a trágya!
Szarember-ferenc.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.10.28. 11:34:44

"ha nem tetszett a reformok politikája, a költségvetés egyensúlyának helyreállítása és a fejlesztések gyorsítása, ki lehetett volna szállni: odadobni sarzsit, slusszkulcsot, juttatásokat. "

Egy embert ismerek, aki ezeket odadobta, mert nem tetszett neki, hogy senkinek sem tetszett a tenni akarás, mert nem tetszett neki, hogy a sajátjai jobban gáncsolták, mint az ellenzék, mert nem tetszett neki, hogy képtelen a párt és a frakció összezárni mögötte, mert nem tetszett neki, hogy egyesek a költségtérítéseikkel baszakodtak az ország dolgai helyett, meg azzal, hogy ezután hogy lesz helyük a megyei közgyűlésben.

Jelenleg az ügyészség hivatali visszaéléssel gyanúsítja ezt az embert.

Epokit Drive 2011.10.28. 12:08:30

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ne haragudj, ehhez már nincs kedvem. Én nem vagyok pártkatona, Orbán-hívő meg ilyesmik. A kisfiamozós stílussal sincs mit kezdenem. Így csak a vitapartnereidet veszíted el, és előbb-utóbb a trollok közé sorolnak egyre többen.
(A köteles beszédet én is hallottam, és mszp-s barátaim hirtelen kitört hisztijét is, amit akkortájt nemigen értettem, eltúlzottnak éreztem. De ez az akkori viszonyok közt értendő, ma eleve kicsit hisztisebb mindenki.)

héjakútmácsonya 2011.10.28. 16:07:39

@Az igazi sztrovacsek: "Hogy a választásra jogosultak 1/3-ának szavazatával 2/3 van a parlamentben."

Nem tetszik a rendszer? Ha az angol rendszer működne nálunk, akkor a mandátumok kábé 99,98%-a lenne a Fidesz-KDNP-é.
Egyébként pedig egy képviseleti rendszerben ne az összes választókorút vedd alapul, hanem csak az érvényesen szavazók számát! Az érvényesen szavazók kicsivel több mint 50%-a a Fidesz-KDNP listájára szavazott, s ebből úgy lett meg a mandátumok kicsivel több mint 2/3-a, hogy az MSZP listája ehhez képest baromira kevesen szavaztak, vagyis az első és a második helyezett között ég és föld volt a különbség.
Az MSZP 1994-ben az érvényes szavazatok kábé 30%-ával a mandátumok 54%-át szerezte meg, a szadesszel összebútorozva pedig 2/3-uk volt. Pedig azt a 2/3-os kolalíciót a választók nem is akarták.

Kalmár 2012.01.15. 17:27:40

Hálás vgyok Fletónak. Nélküle nem lenne 2/3. Akkor pedig már kicsináták volna a kormányt, mint az olaszoknál és a görögöknél. Köszi Fletó, nélküled nem lenne egy ilyen erős kormányunk.
Elveszne a gazdasági szabadságharc is:(
Már már azon gondolkodom, hogy őt is belefoglaljuk az imába, VIktor mellé....talán mégse. Még a végén ártanánk a gonosz lelkének.

senior01 2012.01.18. 12:00:44

@Kalmár: De nagyot fog bukni a szeretett embered 2014-ben, saját emberei fogják a dögkútba dobni.
süti beállítások módosítása