Szinte a lehetetlent kísértem, de alább megpróbálnám összhangba hozni Orbán Viktor tusnádfürdői ámokfutását és Varga Mihály coming out-ját, miszerint abba kéne gyorsan fejezni ezt az államadósság elleni drasztikus küzdelemnek hazudott neoliberális, gazdagpárti, szegényellenes gazdaságpolitikát.

Vegyük először a halódó Nyugat problémáját. Erről az orbáni kiszólásról a bunkó férj és az anyós esete jutott szembe. Természetesen Orbán a bunkó férj, az Európai Unió az anyós. Amikor Orbán vendégségbe megy a felesége anyjához, akkor azt mondja, hogy milyen jól néz ki mama, az elmúlt fél évben, amióta többször jöttem ide, még erősebb lett. Csak tudja, mama, kéne egy kis zsozsó. Fel akarjuk újítani a lakást, a kocsit is lecserélnénk és végre nem Sztrarij Smokovecbe mennénk nyaralni, hanem legalább a török riviérára. Orbán tehát odamegy az anyóshoz, kunyerál, de ha rászólnak, h ne beszéljen mosdatlan szájjal és vegye le a cipőjét, mielőtt felteszi a lábát az asztalra, még neki áll feljebb, hogy idehaza azt mondhassa, vele az anyósa úgy nem beszélhet.

Amikor viszont a saját haveri közönségének beszél, akkor a megpumpolt, körbeudvarolt anyósa egy vén csoroszlya, aki smucig, avítt a gondolkodása és már csak bele kell lökni a koporsóba.

Az az Orbán beszél így a Nyugatról és az Unióról, aki 1990 és 94 között az integrációért felelős parlamenti bizottságot vezette. Meg az az Orbán, aki a uniós csatlakozási tárgyalási fejezetek 60-70 százalékát lezárta. (Igen, azt is, hogy külföldi vehessen magyar termőföldet...) Ha Orbánon múlna, kilépnénk az Unióból, hogy külső kontroll nélkül urallhassa ezt a jobb sorsra érdemes országot. Nem csoda, hogy ahogy 2002-ben elvesztette a hatalmat, már alig több érv szólt szerinte amellett, hogy egyáltalán csatlakozzunk.

Eközben amíg a Vezér megosztotta hagymázas gondolatait, a szokásos fideszes munkamegosztás szerint valaki más mondott valamilyen fontosat, amelyre lehetőleg kevesebb médiafigyelem összpontosuljon. Ezúttal Varga Mihály kapta a feladatot, hogy némileg felszámolásra ítélje a matolcsyzmus nevű nemzetpusztító gazdaságpolitikát. Tulajdonképpen itt sem tudni, hogy melyik Matolcsynak, azaz Orbánnak higgyünk - én momentán egyiknek sem 1993 óta. Annak-e, aki tavaly nyáron el akarta engedni a hiányt 7 százalékra, és új hitelt akart felvenni az IMF-től, (fel is vett azóta rengeteget, ha nem is a Valutaalaptól), vagy annak, aki elzavarta az IMF-et, az államadósság elleni küzdelem ádáz harcosa lett, ötven százalékra akarva levinni ezt az adatot a GDP-hez mérve.

Most megint itt a fordulat alig év egy éves kormányzás után. Varga Mihály odáig merészkedett, hogy elég, ha éppen 80 százalék alatt van az államadósság, csak legyen végre növekedés. Majd azt is hozzátette, hogy az állam eladhat Mol-részvényeket. Csak nem?! Akkor mi a fenének vették meg a pakettet az oroszoktól veszteséget okozva?

Azt gondolom, hogy Varga nem véletlenül mondta azt, amit mondott, mint ahogy az időzítés sem volt véletlen.

A Fidesz kezdi érezni, hogy a megalázott, kisemmizett embereknek elegük van. Ősztől azonban egyelőre jön az újabb megszorító Orbán-csomag, mert a hiányt tartani kellene. Ami pedig mindezek mögül látszik, az ostoba széllkálmánozás, kapkodás, hazudozás, felkészületlenség, sarlatánság. És nem szociálpolitika, nem gazdaságpolitika, nem demokrácia.

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr623099742

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mi van a kagylóban? 2011.07.27. 12:53:41

Tusnádfürdő (románul Băile Tuşnad, németül Bad Tuschnad, Kaiserbad) város Romániában, Hargita megyében. Országos hírű gyógyfürdő és üdülőhely, Románia legkisebb városa. Csíkszeredától 32 km-re délkeletre, az Olt bal partján fekszik, 1968-óta város. Gyó...

Trackback: A nyugat alkonyul 2011.07.26. 12:38:25

p { margin-bottom: 0.21cm; }Az atlanti civilizáció és a modernista elvek érvényének változása érzékelhető. Orbán abban nem téved, hogy azok az elvek, amelyek a történelem egy rövid időszakában elterjedtek – a jogegyenlőség, a humanista és auf...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krumpli Bogart 2011.07.26. 13:20:17

@neoteny: Persze. Vizsgálóbizottság volt. Helyes. Demokratikus. De azt nyilván nem gondolta senki, hogy egy ilyen állatot (és a társait) kiengednek majd egyszer az emberek közé. Még szép, hogy nem.

high up! 2011.07.26. 13:20:33

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Az se fog a te kis hülye breiviki eszeden javítani, ha megsúgom, hogy Orbánt eddig mindig titkos szavazáson választották meg pártelnöknek. Ekkora nyíltszíni diktatúra van ám a Fideszben! Nagyonmarha!

Krumpli Bogart 2011.07.26. 13:22:45

@neoteny: Egyébként csak arra akartam utalni, hogy a jog mindig az általánost, soha nem a különöst szabályozza. (Kedves professzoromat idéztem.)
Tehát egy kivételes és ritka baromállat miatt nem kell, sőt nem szabad átszabni egy demokratikus jogrendszert.

sisifux 2011.07.26. 13:23:18

@tölgyes:

"Világos: "Fulladjon meg Orbán Viktor lehetőeg máma még".. Ez azonban programnak kevés.Még azt sem tudják, hogy mi is a baj önmagukkal:)"

Ez tényleg kevés programnak, amint a fidesz is bizonyítja, mert a prgramjuk ugyanez volt, csak Gyurcsánnyal.

barli 2011.07.26. 13:24:43

@Adofizeto: "megvédjük a nyugdíjakat"-ra emlékszem. harminc negyven év alatt meg tuti jópár kassza tönkrement volna, akkor meg persze hogy az állambácsinak kéne fizetnie. A kasszáknak ez csak addig üzlet amig csak befizetések vannak. szvsz ez még a megvédés kategóriájába tartozik.
Az adócsökkentést meg nem hazudták. Azt meg ugye senki sem hiszi el, hogy úgy lehet adót csökkenteni, hogy máshonnan nem vesznek el ugyanannyit?
Érdekes, hogy a választás elött mindenki azon rágózott, hogy a fidesznek nincs is programja, most meg azon, hogy nem tartják be az ígéreteiket...

lobster thermidor 2011.07.26. 13:25:05

@barli:

Látom te nem olvasod Matolcsyék legújabb agyrémeit, vagy ha igen, akkor nem érted.
Itt minden magyar munkavállalóval csúnyán ki lesz cseszve.

Te sem vagy kivétel!

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 13:26:05

@Krumpli Bogart:

Valóban.

Nemrégiben olvastam el Friedrich Hayek "The Road To Serfdom" c. könyvét és most olvasom (lassan, mert túl sokat netezem) "The Constitution Of Liberty"-t.

Adofizeto 2011.07.26. 13:28:14

@MACISAJT:

Ha következetes lennél (és nem az Agit.Prop Osztály anyagából Ctrl-C-znél), simán folytathatnád a sort a mai napig.

lobster thermidor 2011.07.26. 13:28:57

@Adofizeto:

Vagy csak simán elhiszi a felcsúti dakotafiúnak, hogy ráolvasással minden gond megoldható, sőt csak nagyon kell akarni, és akkor megy még a vizenjárás is.

Aki pedig megfulladt, az meg is érdemli.

Adofizeto 2011.07.26. 13:31:25

@barli:
Programja nem volt a Fidesznek (mára már mindannyian rájöttünk), azt a néhány lózungot, amivel a népet behülyítették (engem is) pedig tényleg nem tartották be. (Nem hogy nem tartották be, hanem pontosan az ellenkezőjét csinálták.)

sisifux 2011.07.26. 13:34:30

@MACISAJT:
"A balliberális mindent elad, eladósít és a pénznek nyakára hág.
Orbánék kifizetik az adósságot és visszavásárolnak."

Egyelőre 1 000 milliárf Ft-al nőtt az államadósság az elmúlt 1 év alatt, amit csak hazudozással lehet adósság kifizetésnek nevezni. Arról nem beszélve, hogy az előző Zorbán ciklus alatt is nőtt 4 000 milliárddal az adósság állomány. Tudod egyáltalán, miről is beszélsz ?

Krumpli Bogart 2011.07.26. 13:34:55

Olvasom ezeket a blogokat, ezeket a kommenteket és nem értem, hogy a politikusok, vagy a pártok szimpatizánsai miért tekintik egymást ellenségnek? Miért nem lehet sértegetések nélkül kifejteni a véleményeket? Hiszen ez itt csak véleménycsere. Felfogják-e ezeknek a blogoknak a szerzői, hogy milyen aljas módon szítják az ellentéteket?

Azt sem értettem soha, hogy a focidrukkerek miért verik egymást? Hiszen a sportnak éppen az lenne a lényege, hogy megtanítson szabályosan küzdeni és elegánsan veszíteni.

barli 2011.07.26. 13:38:15

@sisifux: ja, csak a gazdaság is nött mellette. ferinél meg nem. és nem csak a válság miatt

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.26. 13:38:20

Aki Békét akar , az készüljön a háborúra.(ezt egy ismert középkori filozófus mondta)...
Nálunk nincs béke, de azt akarunk, ezért készülünk a háborúra a polgárháborúra, de ezt a Nemzeti Szar bandát kiűzzük az országból is!!!!!-mert a Diktatúrát csak megdönteni lehet leváltani nem.
Most is a határon túliak seggét nyalják nyáridőben egy kis majdani szavazatért...--
emberek ezek, Nem ! Eberek salakja a Nemzeti Szar Kormány!

Adofizeto 2011.07.26. 13:38:40

@Krumpli Bogart: Talán csak nem Szily Katalin, személyesen? Esetleg Teréz Anya?

infuzio 2011.07.26. 13:42:06

A Magyar politikus egy különleges állat- faj. Hatalomra kerülése után pár perccel már el is felejti,hogy kik juttatták a hatalomra,és röhögve köpi szembe az őt megválasztókat!

pirimogyoró 2011.07.26. 13:43:46

@barli: "nyolc évig mi szívtunk, most ti szívtok nyolc évig. Nyugodjatok meg!"

Nem látni a fától az erdőt? Mindig mindenki szív. Vagy neked most jó?

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 13:52:45

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe:

"Aki Békét akar , az készüljön a háborúra.(ezt egy ismert középkori filozófus mondta)..."

Vegetius (Publius Flavius Vegetius Renatus) írta az "Epitoma Rei Militaris" c. művében kb. 430-35 körül. Az eredeti latin: "Igitur qui desiderat pacem, praeparet bellum."

alien 2011.07.26. 13:53:15

csak kérdéseim vannak?
kinek az érdeke a mol csomag megvétele? olyan csomagé ami nem volt magyar tulajdonban soha.
kinek az érdeke annak most alacsonyabb áron való eladása? (lehet hogy annak akitől vették?)
meddig lehet következmények nélkül ezt a böszme stílust eladni?
és a legfőbb mikor mondanak orbánnak ellent bármiben is?

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 13:54:48

@infuzio:

Van egy rossz hírem számodra: még _ez_ sem hungarikum, így megy "a fejlett nyugat"-on is.

cutcopy 2011.07.26. 13:57:29

Jaj Zsóti.. őszödi beszéd való neked nem tusványosi, arról nem is beszélve hogy neked életedben nem sikerült egy értelmes beszédet leírnod se nem hogy még elmondanod..! És még te kritizálsz és gúnyolódsz..?

Adofizeto 2011.07.26. 13:58:41

@neoteny:
Ez a Vegeta vagy ki, túl kemény ide!
Ha jót akarsz, idézz inkább Alekosztól!
:)

infuzio 2011.07.26. 13:59:29

Igazad van! viszont a legkisebb hiba miatt is lemond ,és örökre eltűnik!

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 14:00:52

@Adofizeto:

Mindig minden körülmények között Alekosz az emberség mércéje... ;)

Suna bácsi 2011.07.26. 14:07:08

Remek poszt egy aranytollú, briliáns elmétől.

Adofizeto 2011.07.26. 14:08:15

@neoteny:
...és ezen az sem változtathat, hogy a Mester néha büdös.
(Nem saját tapasztalat, a kacsaszájú bulától hallottam.)
;)

(Csesszük szét G. Z. blogját, mégiscsak egy politikus, megérdemli :)

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 14:12:10

@infuzio:

1993-ban Kanadában szövetségi választások voltak. A Liberális Párt (amely később hatalmas fölénnyel nyerte a választásokat) elkövette azt a hibát hogy írásban közölte a párt választási platformját, lényegileg ígéreteit (amit a média gyorsan Vörös Könyv névre keresztelt :)). Ezek egyike volt az előző kormányzat alatt bevezetett nagyon népszerűtle szövetségi ÁFA eltörlése (ami 8%-os volt akkor ha jól emlékszem). Megválasztásuk után viszont azt mondták hogy az előző Konzervatív kormányzat eltitkolta a költségvetési hiány méretét -- és a szövetségi ÁFA maradt.

Lencsés István 2011.07.26. 14:18:46

@neoteny: Nem . Hanem ő mindig azt teszi ami a legjobb az országnak .

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 14:22:12

@Lencsés István:

"ő mindig azt teszi ami a legjobb az országnak"

... és XIV. Lajosra hajazva azt mondja: "az ország én vagyok!"

Kivlov 2011.07.26. 14:31:05

@blah:
Persze gyártsunk ideológiát a gazemberkedésre. Megélhetési bűnözés, mi? Fehérgalléros.
Ezeket a kamufogalmakat (megélhetési bűnözés, rászoruló) kellene azonnal megszüntetni, akit meg csaláson érnek, kíméletlenül megbüntetni.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 14:47:38

@high up!: nem erted ugye?
az alkotmany egy szerzodes az allam es az allampolgarok kozott.

mivel a jelenlegi allami vezetes egyoldaluan szerzodest modositott, ighy az al;kotmany nem ervenyes ram nezve.

en vagyok az allam alfaja es omegaja, az adofizeto allampolgar.
ha en nem szarok a fajtad nem eszik.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 14:49:31

@high up!: csak eppen ellenfele nem volt sosem..;-)

es ugye a fidesz mar bemutatta a parlamentben, mi a velemenye rola es hogyan kezeli a tikos szavazas intezmenyet...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 14:51:33

@high up!: mellesleg nem vagyok breiviki, mert nem vagyok sem kereszteny, sem konzervativ.

tolem mindenki elheti az eletet, aki nem tor a szabadsagjogaimra, maganvagyonomra. kulonben mosrcos leszek...

marpedig a jelenlegi kormqany es azok a kurva keresztenyek pontosan ezt teszik.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 14:55:20

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"az alkotmany egy szerzodes az allam es az allampolgarok kozott."

Ez is egy lehetséges értelmezése az alkotmány fogalmának, de ez antropomorfizálja az államot. Legfeljebb az államhatalmat gyakorló mindenkori kormányzatról lehet szó.

Az általam preferált interpretáció az, hogy az alkotmány metatörvény, amely szabályok alkalmazásával lehet eldönteni a törvényhozás által alkotott törvények érvényességét. Az alkotmányba (az azon belül lefektetett szabályokba) ütköző törvények érvénytelenek; ez nyújt(ana) védelmet "a népnek" arra hogy az általuk választott törvényhozók visszaéljenek a beléjük ruházott hatalommal és olyan törvényeket írjanak amelyek nem a nép javát szolgálják hanem az elnyomásuk eszközei.

Bergeroth 2011.07.26. 14:58:16

orbán egy rendkívűl primitív és egyszerű ember. Az amerikai és úgy összességében az Európai zónában mutatkozó fizetésképtelenséget, ő a cseppnyi agyával valahogy úgy fogja fel, hogy a nyugat összeomlik, hellószia.
orbán egy rendkívül primitív ember.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 14:59:11

@neoteny: ismertem egyebkent valakit ezzel a nick-kel..

csak meg jo regrol, ugy 10-12 evvel ezelottrol...

bnetrol...

barli 2011.07.26. 14:59:16

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

osztán mikor írtad alá a régi "szerzödést"?
Mert az újat legalább szabadon választott parlament szavazta meg, míg a régit meg nem.
Ezt a szerzödéses izét majd akkor hozzd elö, ha népszavaztál róla (amit kívánatosnak is tartanék).

Bergeroth 2011.07.26. 14:59:27

Amerikai*
rendkívül*

high up! 2011.07.26. 15:01:48

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Az Alkotmányt alkotmányos keretek közt választották meg, te nagyonmarha, törvény által felhatalmazva.

Azt egyébként támogatom, hogy a hozzád hasonló libsikre, akik nem tudnak integráns része lenni a társadalomnak, ne vonatkozzon az alkotmány, mert ez azt jelentené, hogy akkor jogaitok se lenne. Ekkor meg a társadalom megfoghatna titeket, kirakhatna a hortobágyi pusztába, aztán ott lehettek társadalmon meg alkotmányon kívüli alienek ameddig csak bírjátok.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 15:05:37

@high up!:

"Azt egyébként támogatom, hogy a hozzád hasonló libsikre, akik nem tudnak integráns része lenni a társadalomnak, ne vonatkozzon az alkotmány, mert ez azt jelentené, hogy akkor jogaitok se lenne. Ekkor meg a társadalom megfoghatna titeket, kirakhatna a hortobágyi pusztába, aztán ott lehettek társadalmon meg alkotmányon kívüli alienek ameddig csak bírjátok."

Pontosan ez a fasiszta tempó az ami a jelenlegi kormányzat kommunikációjából is süt és ami miatt nincs minél hamarabb meg kell szabadulni tőlük.

A Viktorc is csak kokizza meg sallerozza a saját gyerekeit, azok legalább rá tudják hívni a rendőrt hogy elvigye őt családon belüli erőszakért.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 15:06:04

@barli: amkikor az elso adomat befizettem 20 eve...

na attol a pillanattol kezdve az allam el- es kitartoja vagyok, kenyerado gazdaja es az alkotmany kedvezmenyezettje.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 15:09:43

@high up!: mind1, hulyegyerek, csak ido kerdese, amig vegleg eltakaropdtok a helyetekre..:-)

elmondom, milyen lehetosegek vannak..

a. verzio: 2014-ben orbanek demokratikusan megbuknak

b. verzio: orbanek megprobaljak a valasztasi torvenyt ugy alakitani, hogy demokratikusan ne legyenek levalthatoak. ekkor le lesznek valtva eroszakkal, nemzetkozi segitseggel akar.

c. verzio: akik ernek valamit, beleszarnak a kozepebe, viszik az adojukat egy tisztesseges orszagba, ahol tudjak, hogy hamar bebaszom egy felteglaval (milanoi dommal) az arcat a berlusconi-feleknek es ezert tiszteletben tartjak,m hogy en vagyok a kenyerado gazdajuk es az en szabadsagjogom elorebb valo barmilyen vallasnal, ideologianal.

na akkor maradtok itt viktor faszan csungve az adonk nelkul.

Rwindx 2011.07.26. 15:11:09

Jó ez az anyázós blog

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 15:11:24

@barli: ez a style a nyero

megtanultuk a fidesztol. agresszivnak kell lenni, gyorsan belefojtani a szot mindenkibe aki mast mond, alaasni a hitelet, lekaraktergyilkolni, nem hagyni elni.

en sem voltam mindig ilyen..
csak latom, kurvaorszagban ez mukodik, igy kell, ez a siker utja.

en alkalmazkodom ugyanis. es a jelenlegi helyzetben ez a helyes viselkedes.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 15:12:46

@high up!: tehat nyiltan fasiszta vagy, tamogatod a korporatista elkepzeleseket, de megis dmeokratanak hazudod magad viktorkaval egyutt..:-DDD

high up! 2011.07.26. 15:14:57

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Tévedsz, a társadalomra veszélyes elmebetegek pont a te fajtádból jönnek:
- akik nem fogadják el a társadalom alapértékeit
- akik csak epét hányni tudnak, ha a fennálló demokráciában nem az érvényesül amit ök akarnak
- akik a tényeket a maguk beteges világa szerint hazudják el, csak mert nem tetszik nekik a valóság

Mivel a társadalom csak nem fordul az általuk megkreált torz irányba, így egy nap küldetés tudatra ébrednek és ámokfutást mutatnak be.
Te meg gyurtcsány, meg a többi ballibbant agyhalott pont ezek vagytok: potenciális Breivikek. Ahogy múlnak az idök egyre kevesebben lesznek az elvtársaitok (a Fidesz még mindig 50%-kal nyerné a választást) és emiatt egyre frusztráltabbak lesztek. És majd egy nap határozottan halljátok majd a hangot a fejetekben, hogy Sipi, mentsd meg a magyar társadalmat! És akkor majd kirohansz és lemészárolsz mindenkit, mint Breivik.
gyúrcsótány is meghallotta egy nap ezt a hangot, azóta is hallja. Az ámokfutása az ország és a nép ellen 2010-ben nem maradt büntetlenül, bár a Big Trial még csak most fog jönni!

Adofizeto 2011.07.26. 15:16:27

@Lencsés István:
"Nem . Hanem ő mindig azt teszi ami a legjobb az országnak . "

Az előző hozzászólásodnál még azt hittem, hogy kifigurázod a vakhitű fidesz-bolsevikokat, de mostanra rájöttem, hogy nagyobb a baj, te halálosan komolyan gondolod, amiket leírsz. Röviden, tömören, nem bonyolódsz kétes kimenetelű magyarázkodásba.

Soha nem hittem volna, hogy az ún. jobboldalnak is lesz egy olyan fanatikus tábora, mint anno Ferinek volt, a TV-ben mutogatott fogatlan, olykor ténylegesen debil, nyugdíjas néni vagy bácsi, aki akkor is élteti a politikust, amikor már annak politikája teljesen vállalhatatlan, a teljes csőd pedig egyre inkább nyilvánvaló. Egy másodpercig nem kételkedik, hogy a szeretett vezető csakis érte dolgozik, hogy neki és persze ennek a k. országnak jobb legyen. Azért pedig, mert ő személy szerint ezt nem érzékeli (sőt, de ezt be nem vallaná magának, kínlódik, vegetál) még tán haragszik is magára, mert nyilván csakis rajta múlik, ő nem elég ügyes.

Nos, ez az embertípus megérkezett az ún. jobboldalra is, talán nem mellékesen azért, mert ez az embertípus konkrétan ugyanaz a proli, mint a Feriéké.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 15:18:42

@high up!:

"akik nem fogadják el a társadalom alapértékeit"

Úgy érted a vélemény-, lelkismereti és vallásszabadságot, a szólásszabadságot, a jogállamiságot, a törvény előtti egyenlőséget, azt hogy a politikai hatalom szuverenitásának letéteményese az _összes_ választó/adófizető polgár?

Spanish VVax 2011.07.26. 15:22:23

@MACISAJT: ugye magad sem hiszed el ezt a sok sületlenséget amiket irogatsz ? vagy ilyen fizetett pártkatona vagy a lendvai utcából ? Ha igen akkor megbocsájtható, gondolom vár otthon a 3 gyerek, valamiből meg kell élned. Ha nem, akkor azonban sürgősen kezeltesd magad mielött irogatni kezdessz megint, agyhugykövet kaptam a kommentjeidtől, súlyosan meg vagy vezetve ha hiszel abban amiket leirsz.

high up! 2011.07.26. 15:24:27

@neoteny: te is hülye vagy, akárcsak az a nagyonmarha sipi. Ha ö azt mondja, hogy rá nem vonatkozik az alkotmány, akkor annak a következménye az, hogy nem lehet az adott állam-társadalom része. Tetszik érteni?

Vagy leadja az állampolgárságát az aki nem akar többé az adott államhoz tartozni (ezt fosik megtenni sipi, mert melyik más országnak kellene egy szarkeverö ámokfutó), vagy akkor eltávolítják a társadalmi rendet el nem fogadó elemet a társadalom környékéröl.

Ha jó koomcsi lennék, akkor azt mondtam volna, hogy majd beviszünk az AVH-ba letépni a körmeit, de már az ókorban is humánosak voltak a leprásokkal és életlehetöséget biztosítottak nekik ott, ahol nem tudtak fertözni (pl elhagyott szigeten). A Hortobágy tehát egy nagyon humánus kezelése a dolognak.

Ahhoz képest mindenképp sokkal humánusabb, mint amikor a fasiszta gyurcsótányod az ellenzéket be akarta fogni mint a kutyát és telepre akarta öket zárni.
Öngól vörös bögrécske!

Spanish VVax 2011.07.26. 15:25:46

@high up!: felhivnám valamire a figyelmedet, mielött a breivik témába nagyon belemerülnél. Breivik keresztény konzervativ fundamentalista volt aki egy balos ifjúsági táborba ment be mészárolni. A többi összefüggést talán magad is össze tudod rakni. Egyébként jó lenne ha kicsit fésülnél a stilusodon, mert ez a gumicsizmás, faszparaszt előadás ahogy leirod a mondandódat súlyosan hiteltelen, alulművelt tahónak mutat téged és azt eredményezi, hogy nem fogjuk elolvasni a sorocskáidat, ignorálunk, pofánszarunk, holott épp az ellenkezőt szeretnéd, nemigaz ?

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 15:30:35

@high up!:

"Ha ö azt mondja, hogy rá nem vonatkozik az alkotmány, akkor annak a következménye az, hogy nem lehet az adott állam-társadalom része."

Szó sincs róla: lehetnek politikai kifogásai a pillanatnyi alkotmány ellen, de a hatályos törvények éppúgy érvényesek rá mint bárki másra.

"eltávolítják a társadalmi rendet el nem fogadó elemet a társadalom környékéröl"

Ha egy kompetens bíróság nyílt és jogszerű tárgyaláson bűnösnek találta őt érvényes törvények megsértésében.

Nem akkor amikor neked elönti az agyhelyedet az epe, akármennyire is csattogtatod virtuálisan a bikacsököt a fényes csizmád szárán.

high up! 2011.07.26. 15:31:54

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

d verzió: 2014-ben Orbán marad hatalmon mert minden balfaszkodása ellenére a nép nem fog helyette hülyeidiótákat magára hozni.
Téged meg a soros összeroppánosod után sokéves pszichiátriai kezelésre szállítanak el a Lipótmezöre.
Nem lesz ez rossz hidd el, hiszen rengeteg bolsi-libsi haveroddal leszel együtt! Már legalábbis azokkal, akik még mindig szabadlábon lesznek.

high up! 2011.07.26. 15:35:15

@Spanish VVax: Breivik hibbant volt mint gyúrtcsótány, az hogy ezután milyen vallásúnak tartotta magát vagy hogy kiket választott példaképnek, lényegtelen.
A gumicsozmás parasztkodást meg pont a komcsi testvéreid kezdték itt el másokkal szemben, talán olvassál már historyt, mielött megpróbálsz okostóninak feltünni!

high up! 2011.07.26. 15:39:48

@secondhand: demszky, a koalíciós haverotok volt maoista te tudatlan.

high up! 2011.07.26. 15:44:18

@neoteny: vagy elolvasod a sipi sipítozását vagy megkérded töle, hogy hogyan is gondolja, hogy örá nem vonatkozik az alkotmány. Ez az ö problémája. Meg a tied, ha értelmezni akarod az agymenéseit. Szóval e témában fordulj hozzá.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 15:46:40

@high up!: a d verzio worst case scenario

az azt jelenti, hogy addigra ez az orszag kinai v orosz gyarmat

high up! 2011.07.26. 15:47:18

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Medgyessy Péter is konzervativ meg keresztény. Meg a maszop is, mert most ez a trendi náluk. De legföképp a vallási tagozatánál.
Meg Trianon, meg a határontúli állampolgársági törvény megszavazása, meg az Árpád-sáv.
Szóval mi a mondanivalód?

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 15:49:57

@high up!:

Értelmezheti ahogy akarja, a törvények érvényesek rá is (hiszen adót is fizetnie kell, akármennyire nem találja helyesnek a jelenlegi alkotmányt).

Én sokkal érdekesebbnek találom azt hogy neked van arcod társadalmi alapértékekről bugyogni, amikor a legalapvetőbbeket is elutasítod csak azért, hogy pszichopata megalomániádat legalább képzeletben kiélhesd.

Nos pontosan az a feladata minden helyesen gondolkodó embernek hogy megakadályozza azt hogy te és a hozzád hasonlók hatalomra tegyenek szert embertársaik fölött.

Ezt forradalmak idején kötéllel és golyóval teszik; ne ringasd magad abba a tévhitbe hogy az erő mindig veled van vagy lesz...

waqtiq 2011.07.26. 16:18:30

Arra lennék kíváncsi, hogy a kétszáz fős parlamentből a jelenlegi tolvaj(fidesz) frakció mely tagjai maradnak majd ki.
Melyik képviselő fejeli le otthon a tükröt, mondván verem a nyálamorbnyikov miatt, de a képviselői napjaim meg vannak számlálva.
Ezt végig gondolva, nem biztos, hogy síma szavazások lesznek ezután tolvajék törvényjavaslataira.Sok képviselő fog pofára esni

waqtiq 2011.07.26. 16:19:02

Arra lennék kíváncsi, hogy a kétszáz fős parlamentből a jelenlegi tolvaj(fidesz) frakció mely tagjai maradnak majd ki.
Melyik képviselő fejeli le otthon a tükröt, mondván verem a nyálamorbnyikov miatt, de a képviselői napjaim meg vannak számlálva.
Ezt végig gondolva, nem biztos, hogy síma szavazások lesznek ezután tolvajék törvényjavaslataira.Sok képviselő fog pofára esni

Figyelő55 2011.07.26. 16:22:41

jó lenne most a "kommunizmus biztonsága" a népnek

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 16:24:58

@Figyelő55:

Pedig akkor is (részben) ugyanezek a versenyzők szopatták a zembereket... mindenesetre ugyanolyan metódusokkal, még ha más címkék alatt is.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 16:26:56

@high up!: es?
mi kozom nekem ahhoz a ven hulyehez?

to fogd mar fel, hogy nem vagyok baloldali, sot, en jobboldali vagyok. mint ilyen, a magantulajdon, a kapitalizmus, a nyugati kultura, a liberalizmus, az emberi jogok, a szabadsag eszmejenek hive.

nem egyeztetheto ossze a jobboldalisagommal a kenyszermunka, a munka torvenykonyvenek rabszolgatartasi kiskateva alacsonyitasa, a vallas politikai propagandakent es hatalmi agkent visszahozatala.

barli 2011.07.26. 16:58:33

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
nem kényszermunka. Ha dolgoznak, kapnak az államtól. Nagy különbség ez.
Egyébként a nagyon fejlett, demokratikus és nyugati Németországban is van ilyen. 1 Euro Job-nak hívják, mert óránként egy eurót kapnak a munkanélküliek. Ha nem csinálják, megvonják a segély egy részét.

anonymand 2011.07.26. 16:59:04

Tisztelt greczyzsolt!

Le!
Almával a szájában, ezüsttálcán jól mutatna.

A gazdaság felpörgetése helyett, a belső fogyasztás növekedése helyett, a gazdaság kifehérítése helyett, a tudásalapú társadalom erősítése helyett, pont az ellenkezője zajlik. Ezerrel. Ezzel már nem is szakadékba, de a Marianna-árokba juttatják kis hazánkat.
Hitelnehezítés a brutális bankadók miatt - nesze neked gazdaság és kisvállalkozások.
Közmunka félpénzen - nesze neked belső fogyasztás növekedése.
A munkavállalók érdekeinek megfelelő MT, ahelyett, hogy a fekete,- szürkemunka megszüntetésén szorgoskodnának, a zsebbefizetést meg sem próbálják lehetetlenné tenni - nesze neked fehér gazdaság.
Leszállított határ iskolakötelezettség ügyében, kevesebb pénz a felsőoktatásba - nesze neked tudásalapú társadalom.

Jó lenne vigyázni, mert nem olyan biztos, hogy utánuk a vízözön.
Bele is fulladhatnak.

Tisztelettel:
anonymand

waqtiq 2011.07.26. 17:03:47

Berlin – “Az EU elszenvedte a magyar elnökséget. De az országot nem szabad Orbán Miniszterelnöknek átengedni” – ezzel az alcímmel foglalja össze a német ZeitOnline a magyarországi eseményeket, egyértelműen zsarnokságnak és önkényuralomnak ábrázolva Orbán hazugságra épülő rendszerét. A német lap szerint Orbán nemcsak Magyarországra, hanem egész Európára veszélyes. Az alábbiakban közöljük a cikk teljes fordítását magyarul.
nepszava.com/2011/07/magyarorszag/zeitonline-kerem-ne-hunyjanak-szemet.html
AKI TUD JOBB FORDÍTÁST, JELEZZE

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.26. 17:03:47

@barli: de a budos eletbe, az elmuilt 5 evben kifizettem majdnem 1 millert munkanelkuli hozzajarulas cimen.

akkor engem mi a varcabitorlo tetves kurva anyjaert akar elvinni kubikolni???

minek fdizessek adot? minek fizessek jarulekot? minek tartsam el az allamot, ha nem engem szolgal,hanem onceluan sajat magat es az eszmet?

nem en vagyok az allamert ugyanis, az allam van ertem. nem azert tartom fenn, hogy letezzen, hanem azert, hogy ha valami okbol bajba kerulok, akkor egyfele biztositokent viselkedjen. mas ertelme nincs, masert nincs szukseg az allamra, az osszes rossz tulajdonsagat ezert az egyert nezzuk el neki. ha nem adja meg azt a szolgaltatast, amiert tartjuk, akkor fel kell az allamot szamolni.

neoteny · http://word.blog.hu 2011.07.26. 17:23:30

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"nem en vagyok az allamert ugyanis, az allam van ertem"

Pontosan; csak a szocialista eredetű ideológiák (fasizmus/nácizmus/forradalmi kommunizmus) helyezi "a társadalmat" az egyén fölé.

"ha nem adja meg azt a szolgaltatast, amiert tartjuk, akkor fel kell az allamot szamolni"

... és erről szól a libertarianizmus ill. a valódi anarchizmus: minimális államot és azt is csak olyan mértékben amennyire mindenki számára hasznos (külügy, hadügy, igazságszolgáltatás). Minden mást meg tudnak maguknak szervezni a polgárok ha hagyják őket.

Peripetia 2011.07.26. 17:55:15

@barli: Baldoldali emberként mélységesen elítélem azt, amit szocik és a szdsz csináltak az elmúlt nyolc évben. De akkor mit szóljak ahhoz, amit viktor Putyinovics Chavez Cseng Fej csinált az elmúlt egy évben? Jól érzik a fideszpisták, hogy nagyon tele van velük is a tökünk! Gyülik a harag velük szemben is...

pástétom 2011.07.26. 18:14:41

Még mindig várom "high up!" magyarázatát, miért is lenne diktátor a Gyurcsány. Okok, érvek, bizonyítékok...

Bergeroth 2011.07.26. 19:26:14

@pástétom:
Magyarázat nincs, csak "rohattgyurcsány" meg "emútnyócév", ha neked ez nem elég...

Fell Bandi 2011.07.26. 20:17:16

zsóti, vége a nagy melegnek, de neked nem jött meg az eszed, de erre már hiába is várnánk.. mindegy, de hogy valami hasznosat is csinálj, menj segíts a pápai idiótának csomagolni, hamarosan behívót kap az ország szégyene a sittre!

Fell Bandi 2011.07.26. 20:20:35

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: ne félj, nem sokáig használhatod a neved, hontalan leszel, mint emerich gartner..persze eddig is egy hazátlan senki voltál, semmi nem változik

Kandurbandi 2011.07.26. 22:46:47

Akkor most vágunk vagy sem?

anonymand 2011.07.27. 05:53:33

Tisztelt Lencsés István!

"Nem . Hanem ő mindig azt teszi ami a legjobb az országnak ." - írod.
És én szívesen hinnék neked.
Részletezzed kérlek, hogy miért is jó az országnak az egykulcsos adórendszer, a közmunka félpénzen, a jogállamiság szétverése, a visszamenőleges hatályú törvénykezés, az oktatási források csökkentése, a körkörös támadás.
Győzz meg!

Tisztelettel:
anonymand

Fell Bandi 2011.07.27. 16:12:36

@Suna bácsi: "Remek poszt egy aranytollú, briliáns elmétől. "
tedd hozzá vén suna: igénytelen prosztó munkásőröknek... normális ember ui. csak röhögni jár ide, a bukott pojáca utolsó csatlósának vergődésén mulatni..

Fell Bandi 2011.07.27. 16:50:14

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: legfeljebb kapsz egy akkora sallert, hogy onnantól a Holt tengert szennyezed.. de nehogy azt hidd, hogy nincs megoldás a problémára... nekem volnának ötleteim, hogy a lábad se tehesd többet a mi országunk földjére, áztasd csak te a büdös lábad a fent említett szennyvízben!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.27. 16:58:49

@Fell Bandi: jo lesz meg az az ero ma recskazni es holnap reggel szarni, apropocsu hulyegyerek :-D

az van, hogy az ilyen kis nyajban terelt, magaban szardarabnak sem jo gorcsok nem nagyon tudnak megallni elottem harmasaval sem:-D

Fell Bandi 2011.07.27. 17:07:36

A vén baromarcú bulgárúr éppen a lövéteyvel tárgyalta meg a kérdést, akinek lövése nem volt a témához, csupa pancser ötleteket adott a vén gecinek.
Pl. azt, hogy az inkalos trógerek ne engedjék be a tüntetőket a szigetre, ahol ezért konfliktus lesz és akkor már közbeléphet a rendőrség... te jóságos isten, lövétei, az ecserin vetted a diplomádat?

Fell Bandi 2011.07.27. 17:10:47

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: hasonlíthatsz a profilképedre, remélem te vagy az - vagy a lúdtalpas férje lennél? akkor néhány napja láttalak a Falk Miksa utcában, hát szánalmas egy szardarab vagy (gyurcsányival sosem üzletelnék, és vele mást szoktam csinálni - turha a szemíbe)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.27. 17:15:05

@Fell Bandi: ez kerlek szepen szalai annamria focenzorasszony, volt pornolap kiado, a verkeresztenykonzerv kormany erkolcscsosze:-DDDD

legalabb tudnad kik seggeben van a fejed vallig, te csicska:-DDD

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.27. 17:17:29

@Fell Bandi: egyebkent konnyen megismerhetsz, ha latsz..
rovid, vilagosbarna haj, kek szem, 190 cm, sportos alkat.

es van egy, a monzai autodromoban nevre keszult baseball sapkam is, mert nemhogy tagadnam aki vagyok, hanem kifejezetten buszke vagyok ra;-)

Fell Bandi 2011.07.27. 17:22:14

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: akkor biztos észreveszlek majd, ha a földön keresek valamit, kis szargörcs... bár az a 6 centi különbség amivel több vagyok, meg sem közelíti a köztünk levő egyéb kvalitásbeli differenciákat. de ha meglátlak valahol, egy olyat azért kaphatsz, mint a gyurcsányi a homlokára...

Lencsés István 2011.07.28. 13:35:35

@neoteny: ORBÁN VIKTOR ilyet nem mondott , kéretik nem hazudozni . Köszönöm .
@Adofizeto: MAGYARORSZÁG nem Görögország . Mi nem vagyunk csődközelben . Kéretik nem hazudni . Köszönöm szépen .

Lencsés István 2011.07.28. 14:52:31

@anonymand: már megint maga ? :( úgy látom nem hatott a gyógyszer ....

czjanos 2011.07.28. 16:39:55

@Fell Bandi: ha az alsónadrágodban van az a + 6 cm, akkor nyugodtan dicsekedhetsz.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.29. 08:53:10

@Fell Bandi: ugye tudod, hogy maris buncselekmenyt kovettel el es ha felbukkansz elottem es mondjuk kerdes nelkul kitolom a szemed, eltorom a terded, vagy a gegeporcod, akkor az jogos vedelem esete lesz, hiszen most, itt kimeritetted a veszelyes fenyegetes buncselekmenyenek tenyallasat:-)

ugyhogy ugy pattogj szarhazi, az eleted vegeig kerekes szekbe kotlek ha csak ram mered emelni a kezed:-)

megadtad hozza a jogot es megvan hozza a "kepesitesem";-)

Lencsés István 2011.07.29. 10:06:41

@neoteny: Hiába vicceled el , ő nem szokott nagyot mondani ....

anonymand 2011.08.08. 06:11:33

Tisztelt Lencsés István!

Igen, megint én.

"És én szívesen hinnék neked.
Részletezzed kérlek, hogy miért is jó az országnak az egykulcsos adórendszer, a közmunka félpénzen, a jogállamiság szétverése, a visszamenőleges hatályú törvénykezés, az oktatási források csökkentése, a körkörös támadás.
Győzz meg!"
Várom az érveket.

Tisztelettel:
anonymand
süti beállítások módosítása