2011.07.08. 07:06
Orbán bukása után
Ebből lassan elege lesz Magyarországnak. Most már olyan méreteket öltött a kormányzati alkalmatlanság, az ezzel párhuzamosan áradó gőg, cinizmus és bunkóság, hogy Orbánnak és rezsimjének mennie kell.
Képtelenség, hogy hosszú távon állva maradjon egy rendszer, amely képtelen a szolidaritásra, az emberi hangra, mindenki más politikai, emberi, szakmai teljesítményének minimális elismerésére. Orbán hazudott reggel, délben és este, hogy ezt a kétharmadot ármánnyal és hagymázas ígéretekkel összelapátolja. Lassan itt az ideje, hogy az ország megállítsa őt.
Az ugyanis nem megy, hogy egyszerre verik át és alázzák meg az orvosokat, a pedagógusokat, a nyugdíjasokat, a rokkantakat, a magánnyugdíjra takarékoskodókat, a rendőröket, a tűzoltókat, a közmédiumok újságíróit, a vállalkozókat, az egyetemistákat, az írókat és művészeket. És ha már megtették, akkor képtelenség, hogy még ők fenyegetnek mindenkit: aki nem áll be a sorba az nem tüntethet, nem sztrájkolhat, arra ráküldjük az adóhivatalt, az ügyészséget, a pártsajtónkat, és ha mindez nem elég, akkor a nekik megfelelően ítélkezőt bírót is megkeresik. Nincs az a kétharmad, amely sok-sok éven át kibírja, hogy minden független intézmény élére pártkatona kerüljön, az ország kérharmadának rosszabb élete legyen egy adórendszerrel, hogy az összes haver és rokon állásba kerüljön, esetleg az adózás alól is mentesüljön, vagy állami apanázst kapjon korábbi és jelenlegi politikai szolgáltatásaiért.
Hosszú távon nem lehet hazudni úgynevezett elcsalt gazdasági adatokról (ilyet soha magyar bíróság ki nem mondott és az EU egyetlen szerve sem állított soha), a XX. századi magyar történelemről, a rendszerváltozásról, 2006 őszéről. Az nem normális állapot, hogy azokat vádolják UD-ügyben, akiket megtámadtak, hogy nyilvánosan kémkedéssel gyanúsítanak embereket, de minden "adatot" titkosítanak. Nem lehet egyszerre Brüsszel és Moszkva, a Velencei Bizottság és az Európai Parlament ellen harcolni. Nincs az a többfrontos háború, amelyben Orbán egyszerre ütközhet sikerrel saját volt igazságügyi minisztere, az általa már 89-ben is tehetségesnek mondott Gyurcsány és Szilvásy ellen. Nincs az a fideszes polgármester, aki egyszerre tudja a Házban megszavazni a kórháza bezárását és a városában ugyanezt megvédeni, vagy saját települése támogatását önkezével harmadolva nyerni. Pláne úgy, hogy egy csökkentett létszámú új országgyűlésbe be sem fog kerülni...
De Orbánnak már mindegy. Úszik az árral, folyamatosan rögtönöz, egyik mondatával veri agyon a másikat. Még reménykedhet a határon túliaknak adott szavazatokban, de ő is, és alaptörvénye is meg fog bukni.
Készülni kell a leváltás utáni helyzetre. Kormányozni rettenetesen nehéz lesz, hiszen abban sincs egyetértés, hogyan lehet majd megszabadulni a bebetonozott pártkatonáktól, mit lehet tenni ezzel a vállalhatatlan alaptörvénnyel. Egy-egy párton belül is mást és mást gondolnak az állam feladatáról, a gazdaság szabadságfokáról. Ma még nem tudjuk, kik és hogyan, milyen politikai felállás szerint alkotnak új, immár demokratikus szabályokat. Pedig végre beszélni kéne arról is, hogyan lehet visszaadni a szabadságot, a plurális sajtó létfeltételeit, a hitet, hogy egy bírósági ítéletben nem játszik szerepet a hatalom elvárása, hogy fideszes nagyhalat is bevitethet az ügyészség. Lehet-e majd 2014-ben végre őszintén beszélni arról, hogy legyen-e több biztosító, hogy jó volt a vizitdíj és a tandíj olyanforma bevezetése, amely mégis csak segíti a roszoruló, de tehetséges diákot? Kimondható-e, hogy a keresztény politizálás alapja az elesettek védelme, a hit erősítése, és nem a kufárok templomba engedése, a harácsolás, az iskolák lenyúlása a gyerekfejek átprogramozására? Megalkotható-e az a világ, amely törli a visszafelé adóztatást, az indoklás nélküli elbocsátásokat, amely önkorlátozva visszaadja az OVB, az ÁSZ, az Alakotmánybíróság valós jogköreit, a méltányos sztrájkjogot, az idősek megbecsülését, és ismét lesz valós érdekegyeztetés, és végre megalkotható egy tisztességes pártfinanszírozási törvény? Olyan világ kellene, ahol nem titok az ügynöklista, ahol az nem érv, hogy az én kommunistám jó kommunista, mert átállt, az én off-shore cégem az jó off-shore cég, mert nem a tiéd. Jó lenne afelé haladni, hogy 2014 demokratái, akikre a romeltakarítás marad, legalább néhány alaptételben elkezdenek egyeztetni.
Orbán rezsimjével nem szabad megalkudni. Az máris figyelmeztető, hogy a köztársasági elnök akkor is megkap minden utólagos szolgáltatást, ha hivatali ideje előtt távozik a posztjáról. Az nem elég, hogy Orbán - a hejesíró menesztése után - felvonul a Sándor-palotába és afféle kormányzóként nevezget ki kabineteket, de legalább nem kormányoz. Ez nem lehet menekülési útvonal.
A váltás (ábécé-sorrendben írom) nem tud megtörténni Bajnai, Bokros és Gyurcsány nélkül. Hármójuk egy asztalhoz ültetése nem megspórolható. Muszáj lenne feltámasztani azt az MSZP-t, amely amikor sikeres volt, egyszerre kínált reformot és szociális érzékenységet. Az áporodott közbeszéd kiszellőztetése érdekében szót kell érteni az Orbánt bíráló konzervatívokkal, lábra kell állítani a liberális gondolkodást, egyszerre képviselve a nemzeti kultúra értékeivel.
Tudom, hogy rettenetesen nehéz lesz összeültetni a 2002 és 2010 közötti, ma már sokak által egyre inkább méltányolt kormányzás szereplőivel az újonnan szerveződő civileket, a régi és az új szakszervezeti elitet. Borzasztóan sok munka lesz, mire a megfélemlített, vagy kertjeit művelő, alámerülő és kibekkelő magyar művészvilág, az értelmiség újra szavait és hangjait adja a változás érdekében. De nincs más választás. Álljon ki végre őszintén Sólyom és Tölgyessy, a kétharmad más balliberális szálláscsinálói a köntös megszaggatása után végre szálljanak le Gyurcsányról, aki az egyetlen, aki még ma is félelmet kelt a Vezénylő Tábornokban.
Új rendszer kell Orbán rendszere után. Ez az egykor nagyreményű fiatalember kétszer is esélyt kapott a történelemtől. A második különösen nagy volt arra, hogy előre vigye Magyarországot. Csak bölcsesség, önmérséklet és tisztesség kellett volna hozzá. De egyik sem akadt a sifonérban.
Hát üljön le mindenki más és vegye végre számba, hogy hol tartunk, mit akarunk és hogy lehet odáig eljutni. Az idő múlik, a feladat pedig egyre nagyobb lesz.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Daniel Cohn – Bendit újra kiosztotta Orbánt 2011.07.08. 10:40:09
Trackback: Orbán bukása után 2011.07.08. 08:44:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Billy01 2011.07.08. 08:21:21
Még pihizzünk, amíg kitartanak a válságadók meg a manyup lóvé!
Cserny Jozsó.
Barragon 2011.07.08. 08:31:12
roczky 2011.07.08. 08:32:14
Szívemből szóltál és bárcsak megfontolnák az írástudók is, hogy most mi a tét. Nem most van itt az ideje, hogy sokan finnyáskodjanak. Gyurcsány Ferenc amortizálása elérte a célját, sajnos sokan még a liberálisok, civilek közül is "Gyurcsány a hibás" szlogent magukévá tették. Navracsics és Semjén is bevallotta, hogy Gyurcsány lejáratására voltak kijelölve, melyet sikerült nagyon sok emberrel elhitetni.
Most valóban nem lehet széthúzni, most összesíteni kell minden erőt, hogy Orbánt leváltsák! Ez a rendszer egy rákosi éra megismétlése. Mindenki fél, retteg, hogy elveszi állását, lehajtott fővel jár, - azt hiszi, mint ahogy írtad is - hogy ha alámerül, akkor neki nem lesz baja! Téve
Fell Bandi 2011.07.08. 09:01:31
Fell Bandi 2011.07.08. 09:16:37
Geo_ 2011.07.08. 09:18:38
"Szubjektíve" megértve, de "objektíve": ezen túl kell lépni.
Ahogy előbb-utóbb azon is túl kell lépni, hogy akikkel a jövőben együtt kell működni - azok közül sokan ott ülnek a parlamenti többségben.
Beke81 2011.07.08. 09:19:43
Hol halott Ön olyat valaha is, hogy egy ekkora bukás után (GYF megbukott, majd lemondott, majd ismét lemondott, majd bíróságra került) VALAHA VALAKI IS VISSZATÉRT VOLNA?
Soha, sehol, senki. Az MSZP-nek vége, ez a szivárványos álmodozás a bajszos, a libás és az óriásplakát összefogásáról -- ez akkora baromság, amekkorát csak a gréci-félék tudnak maguknak beálmodozni.
Beszélgetőpamlagra veled, ember!
sandorbe 2011.07.08. 09:22:24
• nemzetközi tekintélyű akadémikusok, tudósok, művészek továbbá humán és műszaki értelmiségiek, malaszt teljes áhítattal, bálványimádattal, ( főurakat majmoló) nagypolgári gőggel tapsolnak a (kokikat, sallereket, tarkósakat emlegető) az EU-t és annak elítélő határozatait bunkó, kültelki módon minősítő éppen csak leköszönő EU elnöknek,
• annak aki itthon pártelnök, csodacsatár, kormányfő, forradalmár és hadvezér egyaránt,
• aki úgy harcol a multik ellen, hogy csak a multik és nagytőkések érdekeiket kiszolgáló törvénykezést folytat, a néppel szemben,
• amíg az össze s érv kimerül abban, hogy kétharmadunk van, és ez ellen nem emelnek szót az ország meghatározó művelt gondolkodói tudós professzorai,
• amíg az ellenzék saját soraiban keresi az ellenséget, marakodik a koncon
addig semmi remény arra, hogy bármi is változzon.
Beke81 2011.07.08. 09:26:17
Ágh Attila kriptobolsevik agitátor már ÉPPEN EGY ÉVVEL EZELŐTT, tavaly nyáron arról cikkezett, hogy a Fidesz most már MINDJÁRT LEZUHAN ÉS ELVESZTI MINDEN NÉPSZERŰSÉGÉT.
Mi is történt egy év alatt? A Fidesz továbbra is 3x több támogatóval bír, mint a maszop és az ellenzék összesen sem képes több szavazatot begyűjteni, mint a Fidesz-KDNP (a Jobbikkal sem!).
Minden önkori választást a fideszesek nyernek toronymagasan....
A gazdaságot kirántották a szakadékból. A fejlődés beindult. Pénzügyileg biztosították a fejlődést...
Akkor most mi van, Zsolt Ember?
2002-ben MINDENBEN ORBÁNÉKNAK VOLT IGAZUK. Óriásplakát Böszmeségnek semmiben nem volt igaza...
Akkor most? Ez már a nagy kánikula előérzete, amit itt összebolondozni tetszik?
Beke81 2011.07.08. 09:34:43
spontan · http://erdekessegek.info 2011.07.08. 09:54:03
Akkor fenn tud maradni, ha a fő alternatíva még hiteltelenebb, még korruptabb. És ebbe Gyurcsány is beleértendő, lejárt figura már ő.
Amíg ezek a régi, elhasznált arcok vannak ott, és az újak között olyanok vannak, mint a semmilyen Mesterházy, addig az mszp-nek nem lesz esélye kormányváltásra.
johevi 2011.07.08. 10:02:30
csorsza 2011.07.08. 10:04:11
avionics 2011.07.08. 10:07:21
Az a helyzet hogy az orvosok, a pedagógusok, a nyugdíjasok, a rokkantak, a magánnyugdíjra takarékoskodók, a rendőrök, a tűzoltók, a közmédiumok újságírói, a vállalkozók, az egyetemisták, az írók és művészek, a társadalom gondolkodó értelmes része tudják nagyon jól hogy 2002-ben pecsételődött meg a sorsuk. Ma emelt fővel dolgozhatna mindenki egy normális országban ha nincs ez a 8 év amit helyre hozni embertelen munka sajnos.
u-1004 2011.07.08. 10:07:22
De rakjátok össze Gyurcsányt Bokrossal és még az elvakult ballib szavazók is sikítva menekülnek tőletek. Hajrá fiók, én támogatom, előre a 100%-os jobboldali parlamentért!
Nomad_ 2011.07.08. 10:13:18
Kérlek engedd meg, hogy ezt a mondatot terjesszem és használjam. Mélabús napjaimon könnyet csal majd a szemembe a röhögéstől.
2011.07.08. 10:20:26
Jaj nagyon szép mondat a sok Orbán sinfelés után. Én ezt fogom megjegyezni!!! Édes istenem lehet Orbánt nem szeretni, de gy ilyen mondat leírásához könyörgöm mi kell???
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 10:28:32
EMBEREK ÖSSZE KELL FOGNI ÉS "FORRÓ őSZT KELL CSINÁLNI!!!!!!!!
Hümi 2011.07.08. 10:29:22
Jahh kérem...tetszettek volna jól kormányozni...ez az írás is hűen bizonyítja, hogy mennyire fejlődőképtelen ez a folyton megújuló MSZ(M)P nómenklatúra...
kolgét 2011.07.08. 10:31:42
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 10:32:39
Orbán meg azt mondja és teszi: Aki nincs velünk...az NINCS!!!!!!!!!!!
Na ebből elég, meg kell mutatni hogy VAN és sokkal több a VAN, mint a hűbéres alamizsnáért toporgó seggnyaló akik " velük" vannak:)
A SZOCIÁLIS ÉRTÉKRENDRE ÉS A SZOCIÁLIS ÉS DEMOKRATA ÖSSZEFOGÁSRA SZÜKSÉG VAN!!!!!
böhömúr 2011.07.08. 10:33:33
Orbán Gxurcsánynak köszönheti a kétharmadot és amíg a baloldalon Gyurcsányt állítják be főfejesnek, addig Orbán maradni is fog. Mert nálunk a kocsmába 2006-ig Orbánt utálták, de most Gyurcsányt gyűlölik. Igen gyűlölik!
Alapvető tévedés, és egy picit már-már a fideszre emlékeztet ez a személyi kultusz gyártás...
Orbánt nem egy személy fogja leváltani, hanem egy jól szervezet egységes baloldal. Amiben Gyurcsány egy szereplő a sok közül de nem "A" szereplő.
Ezen talán érdemes lenne elgondolkozni...
kolgét 2011.07.08. 10:34:06
Ha lenne is forró ősz te lennél az első tetű, aki elmenekülne a hűvös pincébe!
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 10:34:58
Mindenki csak gúnyolódik és röhög a háta mögött Európában.....A Törpe MEZTELEN ezt mindnki látja .és már sokan ki is mondják:)
Max Hansen 2011.07.08. 10:40:35
Végre normális országban élhetünk.
asghh 2011.07.08. 10:42:39
2010 áprilisában még meg sem alakult a kormány, Gréczyék máris szóról szóra ugyanezt mantrázták.
- ha a szocik 8 éve alatt a konstans szerecsenmosdatásban nem vesztik el minden hitelességüket,
- ha nem zsigerből támadnának mindent, ami nem szélsőbalos nézetek szerint alakul,
- ha nem vennének védelmükbe minden köztörvényes bűnözőt, csak mert az ő kutyájuk kölyke
- és emellett nem jutna minden hétre egy híradás, amiben éppen egymás torkát harapják át,
akkor - és csak akkor - talán számítana, hogy néhány balos közíró mit gondol az országban zajló folyamatokról.
Így az ember csak elégedetten hátradől: Gréczyék konstans visítása a garancia arra, hogy Orbánék rendesen végzik a dolgukat.
avionics 2011.07.08. 10:42:54
Cseh Tamás Demokrácia című dalában ott vagytok ti mind... te is!
"Egy választás mely sorsdöntő,
Mert vissza nem vonható.
Tőled úgy félek, hogy elrontod,
Te marha magyar szavazó."
7esbusz 2011.07.08. 10:45:52
Legalább alternatíva lenne. De ugye az mszp nem gondolja komolyan, hogy azok után amit 8 évig ámokfutott, normális ember beáll mögéjük...
Ha valóban akarnak valamit, szépen újra kéne építi a pártot az alapoktól kezdve.
Erre mondjuk esély sincs, amíg a régi garnitúra, a jól be(le)járatott megélhetési politikusok vannak hatalmon....
anonymand 2011.07.08. 10:46:11
Fölriadtál egy rémálomból és bebillentyűzted, ami eszedbe jutott.
Nem helyes.
A dolgok nem úgy működnek, ahogy meg(rém)álmodtad.
..."hogyan lehet majd megszabadulni a bebetonozott pártkatonáktól, mit lehet tenni ezzel a vállalhatatlan alaptörvénnyel." - a pillanatnyilag létező legkisebb probléma. Egyébként egyszerűen. Ha itt az ideje, egy népszavazással kiiktatjuk 1000 éves államiságunk jogfolytonosságából azt az időt, amit most a Fidesz és Bonsai Duce hatalomban tölt. Egy tollvonás lesz az egész.
Na, de addig?
Addig még folyik le némi víz a Dunán.
Értsd meg, lásd be a hit erősebb a tudásnál, és ha jól körülnézel, akkor még a saját tapasztalatnál is. És a tapasztalás, a hívek részéről, még nem kezdődött meg igazán. Idő kell ahhoz, hogy minden szög, amit beléjük vernek, a Fidesz koporsószöge legyen.
Mert verik a szögeket a hívőkbe, mintha csak keresztre akarnák feszíteni őket.
Néhány példa:
A munka törvénykönyvének módosítása nem csak a nem Fidesz-híveket érinti. Egy szög.
Az a közmunkaprogram, amit bevezetnek, nem csak a nem Fidesz-híveket sújtja. Még egy szög.
Az a gazdasági felpörgés, ami elmarad a belső fogyasztás kellő növekedésének hiánya miatt, nem csak a balosoknak kedvezőtlen, hanem az egész országnak. Újabb szög.
Hamarosan elfogy a lopott pénz. Megszorítani ugyan nem fognak, de majd lecsippentenek a nyugdíjakból mondjuk, 30%-ot. Az utolsó szög.
Tehát, amit álmodból felriadva leírtál, igencsak időszerűtlen. Vagy Te vagy az új Nostradamus.
Tisztelettel:
anonymand
Hesperia 2011.07.08. 10:46:33
Bár igaz, valaki feltehetőleg még mindig megfizeti ezért....
Rwindx 2011.07.08. 10:46:41
Zsóti, zsóti úgy hazudsz mintha muszáj lenne.
"2002 és 2010 közötti, ma már sokak által egyre inkább méltányolt kormányzás szereplőivel"
Ezzel már nem tudtam mit kezdeni, tegnap sokat voltál a napon, teljesen kiröhögtem magam a korábbi hülyeségeden. De azért megkérdezem mi a büdös lónyálért tartunk ott ahol tartunk ha ezek a faszkalapok (nagyon finom voltam) olyan méltányolandóak lennének? Az hogy a fidesznek összejött a kétharmad elsősorban a ti gazdasági, politikai, emberi dilettantizmusoknak köszönhető. Veregesd vállon magad, élj ezzel a tudattal. Egyébként meg kezeltesd magad sürgősen.
Tökmindegy hogy Orbán megbukik-e vagy sem és eltűnik-e örökre. De hogy a ti bandátok oda többet nem kerülhet vissza az száz százalék, akkora kárt gazdasági és morális kárt okoztatok. Erre akár az életemet is felteszem, ha eljön az ideje.
Ting Fu doktor 2011.07.08. 10:51:48
További szép álmokat kívánok!
Ting Fu doktor 2011.07.08. 10:52:00
További szép álmokat kívánok!
Diocles 2011.07.08. 10:52:57
Tehát a terv az, h a "nagy hármas" összáll?
Hm, végülis nem rossz gondolat, és akár kivitelezhető, Gyurcsány új pártot alapít, balközép-ballib jellegűt, emellé lassan felsorakozna Bokros az alapítványával, ez nyilván hozna voksokat, kábé 5%-nyit biztosan, majd 2014-ben Bajnai lenne a kormányfő-jelölt, akár az MSZP-vel közösen.
Érdekes gondolat.
Diocles 2011.07.08. 10:53:15
Tehát a terv az, h a "nagy hármas" összáll?
Hm, végülis nem rossz gondolat, és akár kivitelezhető, Gyurcsány új pártot alapít, balközép-ballib jellegűt, emellé lassan felsorakozna Bokros az alapítványával, ez nyilván hozna voksokat, kábé 5%-nyit biztosan, majd 2014-ben Bajnai lenne a kormányfő-jelölt, akár az MSZP-vel közösen.
Érdekes gondolat.
Ting Fu doktor 2011.07.08. 10:53:24
További szép álmokat kívánok!
Ting Fu doktor 2011.07.08. 10:55:49
További szép álmokat kívánok! Ön nem ezen a földön él! :)
Lencsés István 2011.07.08. 10:56:13
Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.07.08. 10:59:25
Amikor mi kordont bontunk, akkor az népnemzeti ellenállás, ha ti nyitjátok meg a tűzcsapot, szimpla dezertálás.
Amikor kivonulunk az ülésteremből, akkor az a hazugság elleni tiltakozás, ha a többiek nincsenek bent, akkor lógnak a munkahelyükről.
Amikor helyi lakosként lakhatási támogatást számolunk el, akkor az nekünk jár, ti pedig a piacon kérjetek számlát minden csomag retekről.
Amikor mi vásárolunk - hitelből - tőzsdén jegyzett részvényt, akkor az jól átgondolt befektetés, amikor a magánpénztárak tették, akkor eltapsolták a nyugdíjatokat.
Amikor módosítunk a nagy elosztó rendszereken, akkor az a „nem szokványos magyar út”, ha mások próbálták, akkor ez népnyúzó megszorítás, ami nem vezet sehova.
Amikor a rend fő őre 48 évesen nyugállományba vonult, csak élt a szabályok adta lehetőséggel, ha a korábbi kollégái is így tennének, akkor élősködnek a nemzet nyakán.
Amikor a mi kutyánk kölykét érint hátrányos egy szabályozás, akkor azt úgy módosítjuk, hogy rá ne vonatkozzon, ti pedig tetszettetek volna többen lenni.
Amikor nálunk az értékmérő az, hogy kinek mije van, akkor mindenki szánalmas, aki kevesebbet szerzett.
Amikor a Médiatanácsban kizárólag a mi embereink ülnek, akkor az egyensúly biztosított, mert "ők nem olyanok", ha ugyanezen szabályok alapján egyszer majd mások felügyelik a sajtószabadságot, akkor az mindjárt kommunista diktatúra.
Amikor népszavazást kezdeményeztünk, akkor a Haza nem lehetett ellenzékben, ha mások is élnének ezzel az eszközzel, akkor a nép nem elég érett a sorsának eldöntésére.
Amikor konzultációra hívjuk az embereket, akkor „hallgassuk meg egymást”, ha nektek van véleményetek, keressétek a bohócügyi államtitkárt.
Amikor hitelből "visszaveszünk MOL részvényt" az nemzeti tett és hősiesség. Ha horvát szomszéd teszi ezt a sajátjával a MOL-lal szemben az aljasság, támadás a nemzet ellen és szó sem lehet róla!
Álszent, simlis, aljas banda!
preston 2011.07.08. 10:59:56
Ha az Orgyán 2002 ben tovább marad, akkor ma boldogságban élnénk , mi lennénk az eurozóna támasza ( Copyright Matolcsy).
Ma nem hozott az ápoló olyan kis fehér bogyikat és egy pohár vizet?
Normális ember ez után az év után még csak hazudni sem tud ilyet.
Emlékszem egy házbontáskor talált levente hadászati füzet számaira, még a don-kanyar elött irhatták.
Ha minden igaz magyar vállalná három nemzedéken keresztül, hogy tiz gyereket nevel fel igaz hazafinak, 2000 -re ötven millióan leszünk.
(..és az eurozóna mibelénk léphetne bele, nem pedig forditva...)
Ting Fu doktor 2011.07.08. 11:02:38
Kedves kis gonoszkodó, torz lelkű, gyűlölködő komment társunk!
Én csak köszönni szeretném, hogy itt vagy nekünk sok-sok blogban és minden alkalommal bizonyosságot adsz róla, hogy a ballib oldalt az elvetemült és elvakult gyűlölet vezérli. Ilyenkor nem vitatkozni kell veled, hanem megmosolyogni, megsajnálni, hogy neked milyen sekélyes életed van.
A nyugodt és magabiztos emberek mosolyával kívánok neked nagyon szép napod!
Ting Fu doktor 2011.07.08. 11:07:20
Én személy szerintenem gyűlölöm Gyurcsányt, akit egy zseniális koponyának, kiváló szónoknak tartok, csak éppen roppantul rossz politikusnak.
Nem gyűlölöm és nem félek tőle, mert az Ő személye a biztos zálog a Fidesz 2014-es győzelmének.
Nem, nem fél tőle Orbán Viktor és nem, nem akarja Őt börtönbe zárni és mártírrá avatni. Nem, nem fogja a Fidesz azt a hatalmas szívességet megtenni az MSZP-nek, hogy helyette megoldja a Gyurcsány ügyet.
Szívjon vele az MSZP, ha már ez a tehetséges pápai fiu 2004-ben tokkal-vonóval felzabálta őket.
s.d.i. 2011.07.08. 11:07:25
Ting Fu doktor 2011.07.08. 11:08:09
hoseman 2011.07.08. 11:08:48
Rive 2011.07.08. 11:09:56
Addig jó, hogy kéne valami valódi nemzeti standard, de.
Gyurcsány csak az MSZP maradványain belül tényező: alapitson szépen saját pártot oszt' oszoljon magába'. Nemzeti standardnak pont annyira jó, mint Orbánka.
Bokros korábbi munássága elismerése mellett is tózse.
Bajnai OK lenne, de ő meg kifejezetten ki akar maradni a jelen fajta aktuálpolitikából.
Szóval a régi nevek reciklálása helyett tessenek már előállni valami újjal.
Ui.: Mesterházi egy kis p*cs. Ha megnő, se lesz belőle több, mint nagy f... Szóval ő se az igazi.
jacobMayer 2011.07.08. 11:10:10
2011.November 3. 23.00
- Mesterházy: Mit csinálunk ma főnök?
- Gyurcsány: Ugyanazt mint minden éjszaka meghódítjuk a világot
- M.: akkor előtte le kell váltani Orbánt
-Gy.: így van, holnap megrohamozzuk a Hírtv-t hívd az embereket oda 4re.
-M.: főnök az nem jó..akkor megy a Luszeszíta
-Gy.:hmmmm..az már igaz akkor 6ra!
-M: akkor meg a Eszmeralda megy..senki nem fog kijönni
-Lárifári.. akkor este 8
-Nem jó főnök addigra a szavazóbázisunk bealszik a kannásbortól..
Ting Fu doktor 2011.07.08. 11:10:49
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 11:13:03
anonymand 2011.07.08. 11:13:39
Tisztelt Ting Fu doktor!
"A győzni tudó nem támad,
a vezetni tudó alázatos." - Lao-ce
Ez most is, vagy csak régen volt igaz?
Tisztelettel:
anonymand
Ps.: mindkét oldalon vannak ilyenek is, meg olyanok is...
Anyámasszony_sanyija 2011.07.08. 11:15:04
Egy igazi jobboldali nem követ vakon egy olyan illetőt, aki jobboldalinak hazudja magát, de közben kommunista módjára államosít és szakemberek helyett pártfunkcionáriusokkal tölt fel minden lehetséges pozíciót.
Mo.-on sok fidesz-hívő van, de ők nem igazi jobboldaliak, ha nem veszik észre, hogy szeretett vezérük szembemegy a klasszikus jobboldali elvekkel.
Rive 2011.07.08. 11:15:11
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 11:16:09
Bryan élete 2011.07.08. 11:16:18
Az MSZP ebben a formájában le van írva. Nincs olyan magas labda számukra a jelenlegi rettenetes politikában, amivel tartósan végig tudnák száguldani a médiákat, le tudnának ütni és előnyt tudnának kovácsolni egyetlen jobboldali mondatból a maguk számára. Tejesen kummuikációképtelenek, bénultak. Pedig választék lenne bőven. Ez most az elefánt és a kisegér vicc a hídon. /Hallod hogy dübörgünk? - mondja a kisegér./
Ennek a következménye valóban az lesz, hogy a sok hozzám hasonló milliók megint nem megyünk szavazni MERT SZÁMUNKRA NINCS KIRE. Az MSZP egy nagy, lomha, fogatlan öreg dinoszaurusz, ami már a dagonyából kimászni sem tud, de nem is akar. Még elverekszenek a maradék hulladékcsonton egymás között. Persze szeretnék, ha a volt szavazók kiráncigálnák, csakhogy ők már a markukba nevetgélnek a mocsár széléről.Mesterházy annyira jellegtelen pártvezető, hogy a vele nyerni kész röhej. Hiszen ezért is választották, meg, hogy a belső körökben ne sok vizet zavarjon. Igaz, hogy szépfiu, fiatal,ez már mindegy.
De - és ezt már nem először írom - ha valaki - nekem lehet az Gyurcsány is - összeránt egy számunkra hiteles, felelőtlen igérgetés nélküli, józanul gondolkodó balos középpártot, lassan, de biztosan, oda fogunk szivárogni. De előbb meg kell benne bíznunk! Mi is szeretnénk tartozni valahova, egy felvállalható közösséghez, aki ha vért és izzadságot is igér, de bemutatja a legrövidebben elérhető út végét. Mert most csak a vér és a veríték végeérhetetlen lázálom útvesztője látszik.
A sok mocskolódó kommentelőnek azt üzenem, hogy attól nem lesz erősebb,hangosabb a hangjuk, ha magukból kifordulva abban élik ki otthoni és munkahelyi frusztrációjukat, hogy itt név nélkül egymást mocskolják. Csak magukat szennyezik be. De ha ez b elülről jön, akkor érthető, így talán el kellene gondolkodniuk, kinek is kellene az ideggondozóba járni.
pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2011.07.08. 11:18:11
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 11:19:23
A JOBB OLDAL FOGJA ELZAVARNI EZT A CSŰRHÉT
Diocles 2011.07.08. 11:20:44
1. Gyurcsány az év végén pártot alapít, ebben alighanem számíthat cca 5000 aktivistára és 5-10% ballib szavazóra.
2. Bokros lassacskán rácsatlakozik a kezdeményezésre az alapítványával (közös rendezvények, stb.), ezzel hozni tudja az anno rá voksoló 5% zömét, akik bejuttatták az EP-be + a nemzetközi kapcsolatait (elvégre EP-tag) + a médiakapcsolatait (a hvg-ben, az ÉS-ben még ma is Bokros a sztár, tehát Gyurcsány új pártja olyan felületeken juthatna támogatáshoz, amelyek jelenleg elérhetetlenek számára)
Bokrosnak cserébe biztosítani tudják a politikai túlélést, akár az EP-képviselőséget a jövőben is.
3. Bajnai és alapítványa pedig 2013-tól kkapcsolódhatna be a sztoriba, kormányfőjelöltként.
4. és íme, készen is van egy 15-20%-os párt, amely a baloldali ellenzék centruma, fő szervezőereje lehet.
az MSZP aligha tudna nemet mondani ilyen esetben Bajnai közös kormányfőjelöltségére, az LMP-t pedig egyből otthagyják majd az SZDSZ-árvák (akik csak jobb híján voksoltak oda), ha meglátják a színen Bajnait.
rókafogta 2011.07.08. 11:21:59
Rubintos Virágom 2011.07.08. 11:22:42
pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2011.07.08. 11:23:00
Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.07.08. 11:23:49
/Példabeszédek 16:18/
A fenti bibliai idézet alapján a mennyei kokis saller már kódolva van.
:)
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 11:24:14
csikarcsi 2011.07.08. 11:24:26
fülesboci 2011.07.08. 11:27:56
Fogagggyunk Te vagy a Grécizsóti..
hoseman 2011.07.08. 11:30:32
Bryan élete 2011.07.08. 11:30:37
Hümi 2011.07.08. 11:32:15
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 11:32:17
A suttyók gyülekezete.
Kövérnek is kilóg a WC kefe a szájából és oda van ragadva az orra alatt a kefe pamacsa, nem bírja lenyelni , mert nyelével kezdte a lenyelést....
Diocles 2011.07.08. 11:32:18
"óriásit csalódnék Bokrosban és Bajnaiban, ha összeállna Gyurcsánnyal."
pedig nem nagyon van más választásuk, ha politikai szereplők akarnak lenni, maradni.
Bokrosnak Gyurcsány új (?) pártja garantálhatja csak a politikai túlélést és az EP-képviselőséget (lévén az MDF megszűnt, új, hozzá közeli párt pedig nincs a láthatáron), enélkül csak az marad neki, h nyugdíjasként kapálgat a kertben, és ír még néhány cikket az ÉS-be.
Bajnait is elég nehéz elképzelni a Szanyi-féle "balra forduló" MSZP-vel, ha kormányfőjelölt akar lenni, akkor neki is szüksége lesz a Gyurcsány-vonal támogatására.
Bryan élete 2011.07.08. 11:33:05
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 11:33:58
bigthereal 2011.07.08. 11:34:38
vagy ahogy Hofi mondta: "Mama, ha ébren van, ne álmodjon!"
szánalmas csicska vagy
alfacharlybravo 2011.07.08. 11:35:03
H Stahl 2011.07.08. 11:37:25
bigthereal 2011.07.08. 11:37:29
high up! 2011.07.08. 11:37:45
Na de tegyük rendbe a bolsikat, akik disznó módjára makkról álmodnak. Szóval itt vannak a legújabb közvéleménykutatások és a komcsik egyre jobban hibbannak meg az eredménytöl: A 2010-es 15%-ból mára már csak 10% lett, a tendencia lefelé tart.
Hiába, A MASZOP EGY KIHALÁSRA ÍTLÉLT PÁRT! Az öreg komcsik halnak ki mint a huzat, a fiatal korosztályt meg nem lehetett már 20 éve KISZ-be, ifjúkommunista munkatáborokba terelni, hogy 18 éves korukra AGYHALOTT BOLSI HÍVÖK legyenek. Nem, ez ma már csak a 40+ generáció jellemzöje. Pont ez az eredmény jön ki az idö múlásával, egyre erösebben a közvélemény kutatásoknál: a 30 év alattiaknál már 10% sincs, aki erre a kommunista banda maszopra szavazna. Ez a 10% alatti is csak a komcsik gyerekei, unokái, akik megpróbálják még egynek munka nélkül megúszni az életet és csak a pofázásból megélni.
De nem fog menni, s ezzel 2-6 éven belül a maszop teljesen ki fog halni a közéletböl.
És addig is höröghetnek a hülye agyhalottak a panelszöveg propagandájukkal, ezek annyira hülyék, hogy még mindig nem veszik észre, hogy ezzel egyre jobban mennek lefele.
Szembe kell nézni gréci eftárs a tényekkel: 2010 májusa óta úgy uszítottatok, mint soha addig. Az eredményetek meg annyi, hogy ha ma lennének a választások, akkor a Fidesz még mindig 50% felett nyerne. Erre mondják a nagyonmarhák, hogy a "népnek elege van Orbánból". Hihi!
A maszop hívö meghibbanása most már nagyon manifesztálódott. Épüljenek csak le egyre jobban, mi röhögve nézzük végig a stációkat.
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 11:38:24
nagylaci5 2011.07.08. 11:38:33
Infók (angol): www.worlddisclosureday.org/
Háttérinfók magyarul: futureality.wordpress.com/2011/07/04/a-2012-jelenseg/
John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.07.08. 11:38:55
ne most 2011.07.08. 11:39:25
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 11:41:03
midnight coder 2011.07.08. 11:43:52
bigthereal 2011.07.08. 11:44:04
nem kell várni a politikai fordulatra, add meg a címed, vagy mondj egy helyet, aztán intézzük el puszta kézzel, nethuszár, meglátjuk, milyen bátor vagy IRL
hoseman 2011.07.08. 11:50:24
vagy érzed magadban a tüzet amit a NER táplál? csak kérdezem... semmi baj,semmi baj :)))))
bigthereal 2011.07.08. 11:51:59
kilégítő válasz?
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 11:52:04
puszta kézzel? --senki nem megy rád...szaros vagy, még bepiszkolná valaki a kezét:)
Balbágy 2011.07.08. 11:55:16
Soha, sehol, senki. Az MSZP-nek vége, ez a szivárványos álmodozás a bajszos, a libás és az óriásplakát összefogásáról -- ez akkora baromság, amekkorát csak a gréci-félék tudnak maguknak beálmodozni.
Beszélgetőpamlagra veled, ember!
Te figyu, a te vezéred három választást veszített és mégis itt van. Szakadatlanul, folyamatosan. Ez egy.
Gyönyörűen jellemzi a mákteás gondolkodásodat, ha elhitted, hogy az mszp-nek vége. Miért is? Mert arrogánsan nevetgélsz a jelenlegi agonizálásukon? És? Az orgazmus sem tart örökké, sőt, reggel fel is fogsz ébredni, és ha magad mellé nézel, megláthatod sszerelmed tárgya igazi orcáját.
Pusszancs.
MacPhisto 2011.07.08. 11:56:29
hoseman 2011.07.08. 11:59:45
kolgét 2011.07.08. 12:00:43
Nils. H 2011.07.08. 12:01:17
És a fidesz nem? És ha nem, akkor mik azok a jellemzők, melyek alapján ugyanezt a fideszről nem tartod elmondhatónak?
bigthereal 2011.07.08. 12:01:56
az ajánlatom még áll, ha le akarsz vadászni, csak szóljál!
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 12:04:29
szal....felejtős a duma.)
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 12:05:44
Balbágy 2011.07.08. 12:07:22
Helyes, helyes, alig várjuk.
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 12:08:30
Már a párok nem számítanak...csak a Demokráca megvédése Orbán és Bandájától.)
Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.07.08. 12:11:06
Csak a hataloméhes diktátor tünjön el.
( a bizos az lenne ha a temetésére virágot vihetnék):)))
pirimogyoró 2011.07.08. 12:14:56
Ugyanis mindenki számára nyilvánvalóvá vált a többrendbeli hazudozás, hiszen csak el kell olvasni egy 6-8 hónapos kijelentést (a 16%-os SZJA-val MINDENKI jól jár) és a mai megfelelőjét á la Matolcsy (az emberek 30%-a jól járt) :))))) Idióták :)))
További szép napot!
pirimogyoró 2011.07.08. 12:16:13
Seang Lee 2011.07.08. 12:18:30
Nem, nem vagyok MSZP-s (sem) Mert egyik 19 a masik 1 hijan 20. Viszont az teny, hogy ami otthon folyik MOST, az ovoda es en is azt hiszem (nagyon, nagyon remelem), ha nem is az MSZP de valaki, vagy valakik nemsokara jonnek a semmibol es elkergetik ezt a bandat. (mert szomoru latni hogy a cdaladom sora egyre szarabb) ha tehetnem most az EGESZ csaladomat elkoltoztetnem kulfoldre otthonrol....
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.08. 12:21:22
alfacharlybravo 2011.07.08. 12:24:10
pirimogyoró 2011.07.08. 12:27:24
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.08. 12:29:26
tudom, hogy a hozzad hasonlo tetves prolik nem emlekeznbek arra, mi is tortent 8 evvel ezelott, de sokan igen. mi tudjuk, hogy a csuti gumicsizmas geci csak azert nem rtohad a sitten egymast seggbekurva koverrel es simicskaval, mert az mszp anakidejen tiszteletben tartotta a dejmokratikus fekek es ellensulyok rendszeret es demokratikus keretek kozott nem volt lehetoseguk a legfobb ugyesz pozaban feszito buntars eltakaritasara:-)
az mszp probalta demokratikus uton intezni...
pedig ugy kellett volna, mint barmelyik bunozovel.
billy reed 2011.07.08. 12:29:51
"
Hát nem semmi vakság kell ennek a kijelentéséhez.
Nagyon konkrét, és pontos.
Úgy lehetne még pontosabb, ha azt írnád: "hazánk az Unió éllovasa lett, minden mutató szédülete iramban javul.
És az ötéves terv felére már túlszárnyaljuk a tervet magát!"
Persze, Kína ad egy csomó pénzt, így az sem gond, hogy szeretett vezetőink -éljenek és virágozzanak örökké- ismét fordulatot vettek, és antikommunistából Kína-pártivá váltak.
Őszintén: meglepődik ezen még valaki?
De mindennek ára van.
Ennek is, csak a pórnép még ne tudja, mi az.
De meg fogod tudni, te is, hidd el, hogy mi van a puttonyban.
@Rwindx: Bocs, de a Pannon puma az első Orbán-kormány találmánya volt, akik a Bokros-csomag hozadékából éltek...4 évet...RIP
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.08. 12:30:28
orban viktornak ki kellett volhna taposni a belet 2002vben. nem tettek anyagi erdekbol. hat most orban teszi meg veluk.
mellesleg meg is erdemlik a fidesszel kozosen mutyizo kriptokommer szarhaziak:-)
DillingerEscapePlan 2011.07.08. 12:31:18
Checkpoint Charlie 2011.07.08. 12:32:54
Azt meg megnézem, ahogyan a magyar közvélemény visszaköveteli a postban említett három politikust:)
Lehet - és kell is - értelmesen kritizálni a jelenlegi kormányt, de az a magyar politika alapjaival nincsen tisztában, aki Gyurcsánnyal, Bajnaival, Bokrossal (!!!) képzeli el a jövőt.
Bryan élete 2011.07.08. 12:33:31
DillingerEscapePlan 2011.07.08. 12:34:59
DillingerEscapePlan 2011.07.08. 12:37:24
figymár, az a baj hogy múltkor láttam a járdán egy kutyagumit és azon gondolkodtam hogy most ez tényleg egy kutyaszar-e vagy maga gyurcsány? az a baj annyira hasonlítanak nemlehet őket megkülönböztetni :D
MACISAJT 2011.07.08. 12:37:28
2004 december 5-én éppen a gyurcsányok ünnepelték a győzelmüket, azzal hogy "hehe, a népszavazásra nem mentek el elegen, azért mert azok akik otthon maradtak azok egyértelmüen a kettős állampogárság ellen szavaztak VOLNA "....
Most meg hogy most a 36 ezres tagságból résztvett 8 ezer? Na és? A többi azért
maradt otthon mert eleve nem értett egyet gyurcsányékkal és a
pártszavazásukkal..:)
Amúgy "fénykorában" az MSZMP-nek 800 ezres tagsága volt.
Ma meg azon vitáznak, hogy a 8 ezer a reális vagy valamicskével több..:)
Ebből is látszik, hogy a bolsevikok elleni a leghatékonyabb fegyver a
biológia(i)...
Tüntetések? Nos, volt ugyebár egy "bohóctüntetés",no meg ez:
stop.hu/articles/article.php?id=902368
Továbbá a legfrisebb közvéleménykutatás szerint már a zöldeszdéesz is megelőzte a fővárosban az utódbolsevikokat..:)
U.I. Bocsánat hogy kifelejtettem a "sikert": Szilvásyt és tsait a baráti bíró első fokon megszabadította a bilincstől/vezetőszártól..:)
És akkor ezek álmodoznak " Orbán bukásáról"..:D
"Margit: NOOORMÁLIS?"
Behajtó70 2011.07.08. 12:38:10
Kicsirigó, ebből csak annak a pár kirúgott komcsinak van elege, akiktől elvették az állami pénztárcát!
Mi többiek NAGYON örülünk, hogy valaki végre rendet kezdett rakni!!!
Legyél oly kedves ne nyilatkozgass Magyarország nevében, csak a magadéban! Nincs neked a többiek véleményéhez parasztfaszaszőrnyi közöd sem!
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.08. 12:38:35
ha nem tetszik, rajzolj le es radirozz ki durvan, csicska:-)
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.08. 12:39:07
DillingerEscapePlan 2011.07.08. 12:39:49
DillingerEscapePlan 2011.07.08. 12:40:28
hááááát 2011.07.08. 12:43:15
Egyetlen egy dolgot tudok a szemére vetni.
Egy olyan ország létét kezdem vizionálni a jövőben, ahol fél millió ember nagyon jól él, 3-4 millió fős középosztály megél, de lesz egy olyan réteg aki maximum túl él.
tundrazuzmo (törölt) 2011.07.08. 12:45:51
A legprofibb jövőkutató sem lát előre 20 éves távlatban. Ön se próbálkozzon!
Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.07.08. 12:46:20
csak mi, akik teli szajjal fogunk rajtad rohogni:-)
4 ev mulva lesz az evforduloja annak, hogy orvban viktor az elbukott valszsztasok utan a grazi elmegyogyba szallitas kozben a stressz miatti agyverzesben elhalalozikk es az egy eves evfordulo alkalmabol unnepelyes sirraszarassal fogunk a bolcs es kedves vezetorol megemlekezni:-)
tundrazuzmo (törölt) 2011.07.08. 12:49:54
Mi többiek NAGYON örülünk, hogy valaki végre rendet kezdett rakni!!!"
Úgy van. Én is örülök. +1
DillingerEscapePlan 2011.07.08. 12:58:41
u-1004 2011.07.08. 12:59:48
bájgúnár 2011.07.08. 13:00:26
Úgylátszik csak nálunk divat levitézlett lelakott,elhasznált politikusokat vissza sírni!Ahogy nálunk szokás 20 éven át örökös miszterelnökjelöltnek lenni és pártenöknek.Ezért megyünk vissza abba a szarba amiből egyszer kiléptünk.Ezek nemképesek megoldásokra.Ezek mindíg a volt politikájukat akarják folytatni mert megrögzötten hiszik hogy az a jó!.Akik ezeket akarják azok olyan extrém őrűltek mintha vak söförrel indúlnának raly versenyen.
alfacharlybravo 2011.07.08. 13:02:25
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.07.08. 13:06:38
Többek között négy év múlva ezért sem fog nyerni...
(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.07.08. 13:10:54
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.08. 13:15:50
Mellesleg ők hoztak olyan törvényeket, mely gazdasági függőséget okozott a közszolgálatnak az állam fele. A civileket az MSZP eresztette szélnek annak idején, akik az MTV-ben vezetőt választottak vala. Alattuk ment csődbe az ország.
Ugyanúgy szivatták a pedagógusokat, diákokat, meg mindenkit akit felsoroltál.
Egy különbség mégis volt. Sokkal jobb gazdasági helyzetből sokkal szarabbat csináltak.
Nagyjából ez az összes "érdemük".
barli 2011.07.08. 13:18:04
Ha nem tetszik ,le kell szavazni 2014ben, ennyi.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.08. 13:21:06
Zsoltinak annyiban van igaza csupán, hogy az országnak valós kormányzó alternatívára van szüksége.
De az ne MSZP legyen, ha Fidesznek hívják a kormánypártot, és ne Fiesz ha MSZP-nek.
Ezt már próbáltuk párszor.
Nem jött be.
barli 2011.07.08. 13:22:36
"gazdasági függőséget okozott a közszolgálatnak":
jaja ez volt a kommunisták legjobb trükkje. Szüntessük meg a kötelezö tvdíjat (mindenki örül), a pénzt meg ezentúl közvetlenül tölünk kapják ("mi" örülünk)
"Egy különbség mégis volt":
meg az is, hogy a szakszervezetek hogy hogy nem évekig nem csináltak semmit. Majd most meg fognak.
barli 2011.07.08. 13:25:41
Egyszer volt Budán kutyavásár...
Átvitel honvéd 2011.07.08. 13:26:16
Előre, Thürmer Gyula írt már ennél cifrábbakat is.
avionics 2011.07.08. 13:27:33
Ha megnézed az embereket, kb. ilyen arány van a kiemelkedően tehetséges, a középszerű és az akaratgyenge, csak vegetáló emberek között. Ezért nem az adópolitika kell megoldja a leszakadók gondját, hanem a szociálpolitika. Szerintem így igazságos. Ezért van szükség több tanulásra, szorgalomra, kevesebb cigire, piára. Ha valakinek van elég esze, időben ráébred erre.
high up! 2011.07.08. 13:30:06
- tolvajok
- és sarcolók.
Jellemzö a teljesen meghibbant agyhalott bolsi-libsikre, hogy abban reménykedenk, hogy a népnek szüksége van a tolvaj sarcolókra.
Ez a három gengszter nem +15% ot jelent, hanem mínusz 15%-ot. Egyenként!
Na épüljetek csak agyilag lefele továbbra is, mi élvezettel figyelünk titeket.
Mi a haverokkal már csak arra kötünk fogadást a maszoppal kapcsolatban, hogy mikor halnak ki. Leginkább a 2-6 éves idötartamot favorizáljuk.
DillingerEscapePlan 2011.07.08. 13:30:21
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.08. 13:30:40
A részleges sikereken túl, ebből a szempontból az összes eredmény, hogy az emberek már csak a rosszat hajlandóak elhinni bárki is mondja azt, ha politikáról van szó.
Azaz leamortizálták önnön maguk hitelességét szinte teljesen.
Pedig kormányozni kell valakinek.
barli 2011.07.08. 13:31:44
igazságos az, ha többet tanulsz/keresel többet kapsz kézhez. Amiöl te beszélsz az az emberiesség.
Ha több tanulással és szorgalommal többet lehet keresni, akkor az ember többet akar tanulni és szorgalmas lesz. Ha csak azt látja, hogy az ö adóját szétszórják olyanok között, akik nem is akarnak dolgozni, akkor nem is akar tanulni/nem lesz szorgalmas.
A szociálpolitika pedig vonatkozzon azokra, akik önhibájukon kívül kerültek bajba.
barli 2011.07.08. 13:33:18
KolompárRómeó 2011.07.08. 13:35:51
high up! 2011.07.08. 13:36:21
1. Orbán nem bukott 5-ször (vagy akárhányszor), hanem csak egyszer, 2002-ben.
2. Akárhányat is bukott, ö - ellentétben a büdös gyúrtcsánnyal és az öszödi rablóbandájával - nem játszotta el a becsületét. Számára ezért volt mindig visszaút.
A hülyeagyú bolsik ennyit nem képesek megérteni, hogy gyúrtcsányinak és a maszopnak épp ezért nincs soha többé visszaút. De ezek a hülyék inkább álltatják magukat a lehetetlennel, ahelyett, hogy ezt az idöt valami értelmesebb forradalomra használnák fel.
LÚZEREK!!!
DillingerEscapePlan 2011.07.08. 13:40:34
mellesleg akkor sem tudott volna kormányt alakítani a maszop egyedül, csak miután bekloákázott a szadesszel.
charlie sheen 2011.07.08. 13:41:25
benoke77 2011.07.08. 13:41:35
A diktatúrában egy pártra lehet szavazni, a demokráciában kettőre:D
barli 2011.07.08. 13:48:36
benoke77 2011.07.08. 13:53:13
J.W. Booth 2011.07.08. 13:58:03
Itt végre rendesen kikommunistázhatják, kigyurcsányozhatják magukat, anélkül, hogy vitatkozniuk kellene a leírtakkal, vagy neadjisten gondolkozniuk.
Az egysejtű kommentelő fidesz-agyban csak ennyi létezik: "Aki nincs velünk, az ellenünk van" - tehát ellenség.
De azt már nem programozták oda be, hogy honnan is származik az idézet.
roczky 2011.07.08. 13:58:23
Fell Bandi 2011.07.08. 13:59:32
benoke77 2011.07.08. 14:01:09
Budaphestie 2011.07.08. 14:02:08
1. Csak Gyurcsány és csak az MSZP jöhet. Szerintem ez teljesen kizárt. Viszont jöhet akár az LMP, akár a Jobbik is, vagy egy vadiúj liberál-konzervatív párt! Nagy kavarodás lesz itt kérem 6-7 év múlva!
2. Bebetonozott pártkatonák. Ez nem olyan vészes, mint elsőre látszik. A fidesz és a fidesz MLM piramisa ugyanis úgy épül fel, mint egy hangyaboly, vagy egy méhkas. Mindenki az anyakirálynőért dolgozik. Őérte vannak, őérte léteznek. Ha az anyakirálynőt eltávolítod ( értsd: elmozdítod a vezető pozícióból - még mielőtt bevisznek engem is, meg a posztolót is :( ), akkor az egész boly megzavarodik majd és lehet, hogy sokan, akik most agyatlan bábok csupán, visszatérnek emberi üzemmódba és megpróbálják majd máshogy csinálni a dolgokat.
Fell Bandi 2011.07.08. 14:03:49
wowerman 2011.07.08. 14:06:18
Nos, az emberek így jártak. Érdekes, volt aki nem dőlt be az akkori ellenzék hőbörgésének, aki nem kívánt vért 2006 ősze miatt (amikoris a maszkos csőcselék rátámadt a rendőrökre), és aki értette miért kellenek megszorítások. Ezért is szavaztam 2010-ben is az MSZP-re. Sajnos volt pár másik hülye akit meggyőzött a Fidesz. Hát így jártak.
csilisav 2011.07.08. 14:07:04
midnight coder 2011.07.08. 14:08:10
"Amit meg lehetett csinálni az elmúlt egy hónapban, azt megtettük. Amit az azt megelőző hónapokban titokban meg lehetett csinálni úgy, hogy nehogy a választási kampány utolsó heteiben előkerüljenek olyan papírok, hogy mire készülünk, azt megtettük. Úgy őriztük a titkot, hogy miközben tudtuk, és ti is tudtátok, hogy ha el fog jönni a választási győzelem, utána nagyon neki kell állni, hogy soha ilyen problémánk nem volt."
Ezt nem a gonosz FIDESZ mondta holmi lejárató kampány keretében hanem szeretett vezéred.
Publius Decius Mus 2011.07.08. 14:08:19
Persze biztos van aki még mindig hisz, Marxnak, Göbbelsnek, Kun Bélának, vagy Cohn-Bendit-nek. Vagy, hogy visszavesszük Erdélyt tankokkal, vagy Bajnai megmenti Magyarországot a fasizmustól, kinek-kinek ízlése szerint. Ne fogjátok vissza magatokat!
Budaphestie 2011.07.08. 14:08:24
csilisav 2011.07.08. 14:10:25
ursus artos 2011.07.08. 14:13:40
És megint igaznak bizonyul a nagy tételem: a ballib azt vágja a szemedbe, ami valójában ő maga.
bájgúnár 2011.07.08. 14:14:46
Na mesélj mert nem köztudott.Mit tudsz?Valami hivatkozási alap?Nem mendemondát!
wowerman 2011.07.08. 14:16:37
ursus artos 2011.07.08. 14:16:59
mégis mit lehet tenni egy ilyen cikkel?
Min kéne elgondolkodni?
hoseman 2011.07.08. 14:17:07
Fell Bandi 2011.07.08. 14:17:20
Rwindx 2011.07.08. 14:19:32
"anyósa bankja" az MFB, állami bank, az anyósa csak vezető beosztású volt, nem az ővé. Jóárasított közpénzt kapott, ahhoz hogy abból a pénzből szintén jóárasított közvagyont privatizáljon.
midnight coder 2011.07.08. 14:19:35
lapi 2.1 2011.07.08. 14:21:18
liberálisként kikérném magamnak, hogy ez a szétesett és velejéig elkorrumpálódott mszp állítson talpra gondolkodásilag.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.08. 14:21:52
A Fidesz 4 éve alatt, a szomszédos országokkal együtt haladtunk kb gazdasági szempontból (hiány, gdb növekedés, munkanélküliség... ) és végig az elsők között voltunk a csatlakozó országok között.
Így az MSZP nem igazán mutatgatott vissza. Medgyessy-ék 2006-os EU bevezetéssel kampányoltak.
Az MSZP alatt a környező országok említett mutatóiba rohadtul lemaradtunk (Azért ezt az összehasonlítást írom, mert a válság mindenkit elért, de mi maradtunk le, nem a szlovákok, csehek).
A visszamutogatás ha úgy tetszik meglehetősen jogos azután, hogy 55%-ról 80% fölé tornázta az MSZP a hiányt.
Nem tudom mi lesz 2014-ben.
De azt tudom, hogyha a grafikonok alapján (amit teszem azt a google készít) GDP növekedés, hiány stb..
a környező országokhoz képest nem maradunk le, ne adj isten zárkózunk hozzájuk, akkor tuti a Fideszre szavazok.
Nekem 8 év elkúrása amit az unokáink is fizethetnek hiányügyileg az többet jelent minden óbégatásnál.
hoseman 2011.07.08. 14:22:06
pirimogyoró 2011.07.08. 14:22:34
ursus artos 2011.07.08. 14:26:02
J.W. Booth 2011.07.08. 14:32:06
Te elégedett vagy a fidesz kormányzati tevékenységével?
Szerinted a jelenlegi adórendszer az emberek többségének kedvező?
Szerinted helyes, hogy az államosított magánnyugdíj vagyon nagyobb részét a folyó fizetési mérleg hiányának csökkentésére fordítják?
Szerinted Schmitt Pál méltó köztársasági elnök?
Szerinted a Viktor és a fidesz-vezérkar nem hazudozik?
Nagyjából ezeken.
A kommunistázás-gyurcsányozás mind pótcselekvés, az írás nem róluk szól.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.08. 14:34:48
Az vicces lesz ha egymás mellett lesz teszem azt Orbán és Gyurcsány sírja, te meg ott állsz letolt gatyával a többi észnélküli hőbörgő és agynélkül érvelő között, amint várod a sorodat és győzködöd a szomszédot, hogy ő is inkább Orbán sírjára szarjon Gyurcsányé helyett.
hááááát 2011.07.08. 14:36:00
Nem a külföldi tőke szab határt, hanem a 90-es évek vállalkozói moguljai.Kútató intézetben dolgozom és látom mit keres egy tanult, szorgalmas ember.
A kitőrés mértéke csak az arcán lévő bőr vastagságától függ.
Fell Bandi 2011.07.08. 14:41:25
Ugye senki nem gondolja, hogy ezt (1996-ban) ő is megkaphatta volna ennyiért? Én pl. ha eladom a házamat akkor, vehettem volna belőle 6 Motim-ot is...
ursus artos 2011.07.08. 14:41:55
Az adórendszer átalakítása 3 éves cucc. A legnagyobb falat ebben a szuperbruttó kivezetése. Igen, vannak akik nettó kétezer forinttal szoptak. Viszont ha majd lesz gyereke, akkor nem nettó kétezer forinttal "élvezi" majd a rendszert, mondjuk 18 évig.
"Schmitt Pál méltó köztársasági elnök" Lop? Csal? Hazudik? Veri az asszonyt? Kisfiúkat erőszakol meg? Olimpiai bajnok?
"Szerinted a Viktor és a fidesz-vezérkar nem hazudozik?"
Bizonyára hazudnak, mondjuk az asszonynak két láda sör elfogyasztása után: Mennyit ittál. S s s semmmit. Ne hazudj. Nénénégy üveggel.
Igen hazudik.
L.A. Guy 2011.07.08. 14:42:02
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.08. 14:42:22
Teszem hozzá ez elég nagy baj.
Matematikus és tanár ismerőseim javarésze teszem azt, elment multikhoz programozni tervezni.
A legjobbak is és a kevésbé jók is.
Ott azért (versenyszféra) tisztán látszik a különbség (szorgalom, képzettség), anyagiakban is mérve akár, de mind megbecsültségben.
Ez persze nem jó, hogy el kell jönniük, ahoz, hogy megfizesség a tudásukat, szorgalmukat. Nagyrészük kutatóintézetekből, neves gimikből ment el.
asghh 2011.07.08. 14:42:45
Van egy olyan mondás, mely szerint "nem érdemes a disznóval pocsolyában birkózni, mert mind a ketten sárosak lesztek, csak ő még élvezi is".
Ezért nincs értelme az ilyen "Ezt elkúrtad Gonosz Törpe" színvonalú trollokal szóba állni, akik minden nap más nic alatt főállásban őrjöngenek kb. 2008 óta.
Ami a többit illeti, a balos szekta sohasem fogja megérteni, hogy:
1. A nép szarik a vérgőzös acsargásra, akármelyik irányból is jöjjön. Minél jobban hergelik magukat a balosok, annál jobban polarizálják a helyzetüket a politikai palettán, és annál inkább egy megítélés alá kerülnek a kuruczinfós zsidózókkal.
2. A ballib koalíció azért bukott meg, mert elkúrta a kormányzást. Nem kommunikációs szinten, hanem húsbavágó, gyakorlati kérdésekben. Már a Gyurcsány éra alapján is dühvel vegyes undort éreztek az emberek a szerecsenmosdató ballib médiával szemben, arra pedig, hogy egyesek még mindig Gyurcsányék elkúrását akarják kimagyarázni, ma már csak szánalommal legyint az átlagszavazó.
3. Gyurcsányból, mint a baloldal legnagyobb reménységéből azért lett a baloldal Torgyánja, mert csak pusztítást és bűnügyeket tudott 4 év kormányzás után felmutatni. Ezen semmilyen pártszavazás, antifasiszta bloggolás, országjárás és szónoklás nem segít. Tudomásul kellene venni, hogy Gyurcsány a baloldal ballasztja és attól, hogy az élre áll, a hajó csak orrnehéz lesz és ahelyett, hogy lassan süllyedne, szélsebesen fúródik fejjel az iszapba.
4. Orbánt is - minden balos reménnyel szemben - a gyakorlat fogja megítélni és nem a ballib hőzöngés: ha 2014-ben jobban fog állni az ország, mint 2010-ben (amire a jelenlegi tendenciák szerint nagyon is megvan az esély), akkor Orbánék minden döntése igazolást nyer és a választások tétje nem az lesz, hogy Orbánék nyernek-e, hanem hogy megint meglesz-e a kétharmad.
Tudják ezt a nem teljesen agyhalott balos értelmiségiek is, ezért megy a hangulatkeltés gyakorlatilag a 2010-es választások első fordulója óta.
Fell Bandi 2011.07.08. 14:43:52
Budapesti Szexipari Vállalat 2011.07.08. 14:44:48
Semmi köze a mázashoz.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.07.08. 14:48:20
A diktátorozás, fasisztázás sehova nem vezet, csak legfeljebb újabb elkúrásba.
Aki így tud nyerni (MSZP), annak nem kell teljesítenie, mint ahogy megtapasztaltuk.
Arra számítanak, hogy megint teljesítmény nélkül fognak nyerni.
Azt remélem tévednek, és ők is teljesítmény orientáltak lesznek.
Mert amit műveltek eddig az katasztrófa.
angyalföldi partizán 2011.07.08. 14:51:52
Várúr 2011.07.08. 14:52:44
angyalföldi partizán 2011.07.08. 14:57:57
J.W. Booth 2011.07.08. 15:01:30
Főleg a hazudozás témán mulattam jót.
Csak a Schmittről mondanék annyit, hogy ha minden félrekúrásáért 10 rózsafüzért kellene jó katolikus módjára elmormolnia, akkor bizony nemcsak alvásra, de arra sem lenne ideje, hogy aláírja (nem elovassa, vagy "megfontolja"), amit az orra alá dugnak.
De "az asszonyt" biztos nem veri. És ez már alkalmassá teszi arra, hogy az legyen, ami.
avionics 2011.07.08. 15:03:52
egy hajóban evezünk, egyként látjuk a dolgot...
Rwindx 2011.07.08. 15:04:09
látjátok feleim szümtükkel 2011.07.08. 15:04:16
Nem azt akartad írni, hogy akkor azonnal átpártolnak más pártokhoz?
ursus artos 2011.07.08. 15:06:28
Háááát vagyunk így egy páran...
látjátok feleim szümtükkel 2011.07.08. 15:10:45
Fene sem tudja, de nekem meg a családtagjaimnak sem jutott kőbánya, tokaji szőlő, állami gazdaság, cégrészvény stb., pedig mi is szerettünk volna tulajdonosok lenni. Nekünk az jutott, amiért több tíz éveken át keményen dolgoztunk.
J.W. Booth 2011.07.08. 15:10:56
Egyed Ildikó 2011.07.08. 15:13:43
Kalmár 2011.07.08. 15:13:45
Ugyanilyen jelentéktelen és nevetséges a sajátjai közül is kiutált Gréczy úr kirohanása. Neki akkor is Feri kell, ha az letiporja a lábaujját.
Csak ezek az értetlen választók értenék már meg, hogy Fletó kell nekik!! Ne NEM! Az istenért sem akarják felfogni. Még mindig elpicsázzák az elvtársakat.
Hogy lesz így népuralom?
fidesz = házmesterek pártja 2011.07.08. 15:14:48
Nézz már bele a történelemkönyvekbe vagy kérdezd meg a nagyszüleidet, ha még élnek, hogy miben tért el a Rákosi rendszer az Orbán diktatúrától! Ha nem hazudnak, akkor igen súlyos egyezőségeket fognak felsorolni...
midnight coder 2011.07.08. 15:15:14
"Te elégedett vagy a fidesz kormányzati tevékenységével?"
Nem. De az MSZP-hez képest 10x jobb.
"Szerinted a jelenlegi adórendszer az emberek többségének kedvező?"
Hosszabb távon igen. Nem az a jó megoldás ha agyonadóztatunk mindenkit aki a minimálbér felett keres, mert ezzel csak ösztönözzük hogy ezek az emberek külföldön keressék a boldogulást. Tesco-s árufeltöltőkkel és betanított munkásokkal meg nem fogunk kimászni a szarból.
"Szerinted helyes, hogy az államosított magánnyugdíj vagyon nagyobb részét a folyó fizetési mérleg hiányának csökkentésére fordítják?"
Ez volt idáig a legjobb húzásuk. A manyup eleve a mindenkori folyó fizetési mérleg rontásával, hitelfelvételből lett létrehozva. Állam bácsi folyamatosan pumpálta a manyugba átirányított pénzek pótlását a felosztó-kirovóba. Ez olyan havi 20 milliárd forint mínuszt jelentett a költségvetésnek nagyjából azóta hogy kitalálták ezt a marhaságot.
"Szerinted Schmitt Pál méltó köztársasági elnök?"
Nem rosszabb mint a Göncz tata volt.
"Szerinted a Viktor és a fidesz-vezérkar nem hazudozik?"
Minden relatív. Az MSZP-hez képest mindenesetre igazmondók gyülekezete.
leone007 2011.07.08. 15:16:08
Bokros és Gyurcsány erősen lejárt/lejáratott/lejáratódott szavatosságú. Új arcokat, töb szerénységet, alázatot a politikába.
mindphaser (törölt) 2011.07.08. 15:16:57
A rendszerváltó pártok rohadjanak csak szét (MDF-SZDSZ már megvan, MSZP folyamatban, FIDESZ jó úton jár már). Ez az igazi rendszerváltás.
Budaphestie 2011.07.08. 15:17:28
midnight coder 2011.07.08. 15:17:45
Mellesleg jelen pillanatban egy olyan párt van az országgyűlésben aki formálisan Rákosiék jogutódja - és ezt MSZP-nek hívják. Ezért nagyon vicces amikor a balfékek ezzel a dumával jönnek.
pirimogyoró 2011.07.08. 15:18:59
Milyen kapcsolata volt az MSZP-vel Schmitt Pálnak 1998-ban?
Független főpolgármester-jelöltként akart indulni, amelyhez kérte az MSZP támogatását is.
Érted? Az MSZP-ét! Mostanában meg, úgy hírlik. elég furcsa színű a nyelve...
Budaphestie 2011.07.08. 15:18:59
fülesboci 2011.07.08. 15:19:41
hihetetlen.
Úgy látom, max 2 idióta firkál ide is: Zsóti meg a 10 nicknevű ....
látjátok feleim szümtükkel 2011.07.08. 15:21:16
Szerinted most kik teljesítmény orientáltak. talán a Fidesz?
Azért ne reménykedj ennyire, mert a kormányoldal a dohány jövedéki adójával kapcsolatos cirkuszával éppen most lépett arra az útra, melyen leamortizálta saját magát eddig minden kormány. Arról nem is beszélve, hogy nem hajtja őket a tatár, mégis sok jogszabályt csak összedobáltak vasvillával.
Úgy nem lehet kormányozni, hogy egy jó tervet, vagy jó ötletet maga a törvényt betrejesztő oldal fúr meg. Erre mondta Gyurcsány, hogy ez nem mehet tovább, lényegében erről szólt az öszödi beszéd. Sajnos öszöd-nem öszöd, úgy látszik egyik kutya, másik eb. Vajon mikor, és ki fogja elmondani az újabb "öszödi beszédet"?
midnight coder 2011.07.08. 15:23:38
"Azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni, nyilvánvalóan végig hazudtuk az utolsó másfél-két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy azt, mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Párt és a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi."
Szerinted a FIDESZ ebben most a Magyar Szocialista Párt, vagy a liberálisok voltak ?
avionics 2011.07.08. 15:24:31
Érezni a "hangodban" a kiábrándultságot. Ilyen volt mindig ez a "Rokonok" Magyarország. Én mégis azt mondom, aki komolyan veszi magát és használható ember, az minden körülmény ellenére tud előre jutni az életben. Az hogy valaki 3 diplomával rendelkezik, még nem jelenti azt hogy ez a kategória. Sajnos a papírgyártó használhatatlan munkaerővel tele van a padlás.
ursus artos 2011.07.08. 15:25:21
Esetleg konszenzus????
vagy valami ilyesmi??
Mindazonáltal az emeszpé a pöttyöst 2002-ben rugta el igazásn a maga gyűlöletkeltő ron werberi kampámyával...
high up! 2011.07.08. 15:26:10
És a végén Orbán maradt az egyetlen túlélö. Ennyit ér tehát az állítólagos 4-szeres bukása! Ti próbálkoztatok a pufajkással kezdve a különbözö mszMp-s komcsi múmiákon, a besúgón (d-209-es) át egészen az ifjúkomcsi pápai proliig mindenkivel, de mindegyiket kiütötte Orbán a ringböl. Némelyük meghibbant, másikuk eltakarodott és még örülhet is, hogy nem ül börtönben.
Tulajdonképpen örömünnep kellene hogy legyen nektek a jelenlegi helyzet. Mert ennél csak lejjeb fog menni. Egészen a 2-6 éven belüli teljes kihalásotokig.
A vörös szegfüt majd azért elvisszük a maszop hantjára.
high up! 2011.07.08. 15:26:53
Politikailag: mínusz 15%.
Börtönpárt vezérek!
idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.07.08. 15:30:16
komcsizni már nem divat, mondd meg a főnökeidnek a Lendvay utcában, sokkal nagyobb probléma miatt főhet lassan a fejük.
midnight coder 2011.07.08. 15:31:44
Dübörgött a Pannon Puma, legalábbis a kampány szintjén, közben meg a FIDESZ volt szarral kenegetve hogy nekik nincs választási programjuk, miközben Fletó folyamatosan ilyen feliratú dossziékkal a hóna alatt közlekedett. Öszödön két dolgot kellett tudani az elvtársakkal:
1. Azzal ellentétben amit kifelé kommunikáltunk néhány hete, nyakig ül az ország a szarban. Ezek szerint ezzel néhány elvtárs még akkor és ott nem volt tisztában, ami sokat elmond az akkori MSZP-s pártfunkcik tájékozottságáról.
2. Nem hogy programunk nincs, de fingunk nincs arról mit kellene csinálni. És nem azért mert a helyzet folyamatosan változik mint mostanság, hanem mert féltünk hogy ha megtervezzük a következő néhány hónap cselekvési programját, akkor az kiszivárog és lebukunk.
BALTAZÁR 2011.07.08. 15:36:49
Sok kemmentelővel egyetértve én is úgy látom, hogy a Fidesz 2014-es esélyeit az ország akkori gazdasági helyzete, mutatói és persze nem utolsósorban az állampolgárok anyagi helyzete fogja meghatározni, nem a ballib médiahőzöngése, fasisztázása, diktátorozása stb...
Annak csak szurkolni tudok, hogy egy esetleges javulás nehogy újabb a választások előtti hitelek felvételéből történjen hanem valós gazdasági teljesítmény által. Minderre talán van esély hiszen az erre vonatkozó törvényjavaslat tudtommal már átment a parlamenten. Persze, ha valaki trükközni akar akkor minden bizonnyl tud is -különösen kétharmaddal a háta mögött, - de én bízom benne, hogy erre nem lesz szükség. Biztosan nagy lesz a kísértés, hiszen az MSZP utolsó mentsvárába kapaszkodva tüzelni fogja a kisnyugdíjas és segélyeken élő választókat. Ha a Fidesz bemegy ebbe az utcába akkor megint ugyanabba a szarban leszünk mint az elmúlt nyolc évben.
Fell Bandi 2011.07.08. 15:52:29
KG2000 2011.07.08. 15:52:38
"Annak csak szurkolni tudok, hogy egy esetleges javulás nehogy újabb a választások előtti hitelek felvételéből történjen hanem valós gazdasági teljesítmény által. Minderre talán van esély hiszen az erre vonatkozó törvényjavaslat tudtommal már átment a parlamenten. "
1) Nemhogy törvényben, de lényegében az új Alaptörvényben van benne, mégpedig egy egész fejezet, a közpénzekről, lásd pl itt
www.kormany.hu/download/e/b3/30000/Magyarorsz%C3%A1g%20Alapt%C3%B6rv%C3%A9nye.pdf
22-24. oldalak
2) Az MSZP-LMP-Jobbik persze élesen támadja ezeket, MERT ŐK VALÓBAN ELADÓSÍTÁSSAL AKARNAK NYERNI.
efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.07.08. 15:54:13
thinker_ 2011.07.08. 15:55:43
KG2000 2011.07.08. 15:55:45
Az MSZP-LMP már BELEMENT ebbe az utcába, MÁR MOST, hiszen az EUn, a velencei Bizottságon keresztül támadja az új Alaptörvény ezen rendelkezéseit.
Fell Bandi 2011.07.08. 15:56:42
Andráska8 2011.07.08. 15:57:45
Stumpf István :MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök,
Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő,
Csurka István : III/III együttműködő,
Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III.../2 együttműködő,
Chikán Attila : MSZMP tag,
Pintér Sándor : MSZMP titkár,
Boross Péter : MSZMP tag,
Ligetvári Ferenc: MSZMP tag,
Boros Imre MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Pozsgay Imre MSZMP KB tag,
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag,
Csintalan Sándor MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai támasza,
Schmitt Pál : MOB tag, jelenleg MOB elnök, a Los Angelesben rendezett olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg a Fidesz alelnöke,
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár,
Togyán József : alias Szatmári, III/III-mas együttműködő, az Orbán kormány minisztere,
Balogh Gyula : MSZMP tag,
Szita Károly : III/III együttműködő,
Mikola István - Hazafias Népfront,
Fónagy János : MSZMP tag,
Vonza András : MSZMP tag,
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr,
Varga Mihály : KISZ titkár,
Deutsch Tamás : KISZ titkár,
Orbán Viktor : KISZ titkár, papa párttitkár
Kövér László : KISZ-titkár, a Forradalmi Munkás-Paraszt Kormány és Magyar Szocialista Munkáspárt Központi Bizottsága alá tartozó Társadalompolitikai Intézet munkatársa.
Őexc.Vitéz Bivalybasznádhy. Dr. Őfőméltóságu Úr 2011.07.08. 16:02:46
victor vacendak 2011.07.08. 16:03:42
Matróz Kommandó 2011.07.08. 16:05:39
A szerelő 2011.07.08. 16:08:23
Ja, és nagyon de nagyon sokan vannak már, akik baromira megcsömörlöttek már az örökös civakodástól, kéne már építő javaslat is, de ne az, hogy bezzeg az mszp, ha hagyták volna meg hogy most majd a fidesz. Ez zsákutca, csak még a nagyhangú droidok nem látják.
Peripetia 2011.07.08. 16:09:06
Olvassátok el a 2010. október 23-ai beszédét, de úgy, hogy ahol többes számot használ, tegyétek egyes számba és megtudjátok, hogy ki az igazi orbán.
midnight coder 2011.07.08. 16:09:50
Én mindenesetre a jövőmet többé-kevésbé én alakítom (na jó, esetleg ha van akkor Isten) de nem egy politikus. Sem Orbán, sem Gyurcsány, sem senki.
Ami pedig azt illeti, ha már úgy nézzük, még mindig 100x biztosabbnak érzem a jövőt most Orbánékkal mint anno Fletóékkal vagy pláne Megyóékkal. Persze egy rakás olyan tényező van amivel sem Orbán sem más nem fog mit kezdeni, és a nagyobb gondot ezek okozzák és nem az hogy milyen színű a mindenkori kormány.
Pár ilyen:
- Az EU permanens pénzügyi válsága, lásd Görögország és vidéke.
- Kína előretörése.
- Fogyó fosszilis energiahordozók. A meglévő csapokra egyre több kínai és indiai bejelentkezése.
- Magyar államadósság.
- Öregedő népesség, itt és és szerte európában.
- Fiatalok kiáramlása az országból.
- Katasztrofális, alulfinanszírozott egészségügyi rendszer.
Ezek mind olyan problémák amik messze túlmutatnak Orbánon vagy Gyurcsányon, de ha valaki valamit tehet ez ügyben az még inkább Orbán mint bárki akit ma a magyar politikában látok.
midnight coder 2011.07.08. 16:10:45
Rwindx 2011.07.08. 16:13:34
Miért? Esetleg szerepelsz az irományban? Nem. Akkor meg kit érdekel?
midnight coder 2011.07.08. 16:14:31
laci_52 2011.07.08. 16:17:40
Pajtás 2011.07.08. 16:19:15
ap · http://premiumlivesets.hu 2011.07.08. 16:19:28
csak kár hogy ez a két fél az országon élősködve marcangolja egymást..
mindkettővel a kukába, oszt jónapot..
Fell Bandi 2011.07.08. 16:29:54
sprenczl 2011.07.08. 16:37:46
(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2011.07.08. 16:39:40
pirimogyoró 2011.07.08. 16:40:02
Ting Fu doktor 2011.07.08. 16:40:07
Várúr 2011.07.08. 16:40:45
Unalomig ismert röhejes lista épp Gréczy blogján... felsoroltál néhány gimnáziumi kisz-tagot, korábbi mezei párttagot, falusi párttitkár papát és egy (pár hónapon át) társadalomtudományi intézeti s e g é d munkatársat. Nem beszélve a szimpla hamisításokról.
Nem Moby 2011.07.08. 16:41:04
- Azt nem tudom, de az elődei legalább letudták írni helyesen azt, hogy államfő és állomás, amitől persze még nem alkalmasak.
Kik a komcsik? Nem tudom, de azt igen, hogy ki írta az új alaptörvényt. Az a valaki még az átkosban töltött be komoly pozíciót. Tud valaki a jelenlegi mszp-ből mondani valakit, aki 89 előtt miniszter vagy hasonló jelentős állásban volt?
"Orbánt mindig titkos választáson választották pártelnökké" Jah igen ez igaz, most is titkos választáson győzött le szoros küzdelemben 3 jelöltet, vagy várjál csak... nem is 99% kapott és csak rá lehetett szavazni ez ám a teljesítmény kaphatna érte Schmitt Pál emlékdíjat
Várúr 2011.07.08. 16:42:34
Senki se tart vissza a
forradalmárkodástól. A szükséges eligazítást Gréczy elvtárstól kapod. No pasaran!
3saller 2011.07.08. 16:45:00
Várúr 2011.07.08. 16:46:28
Kedves szüleid túl gyakran neveztek téged Isten barmának. Rászoktál. Rákosit Orbánnal összehasonlítani akkora idiotizmus, ami elmeorvosért kiált.
pirimogyoró 2011.07.08. 16:47:21
A gyűlöletkeltő kampány és a gyűlöletkeltő magatartás a Fidesz találmánya. Annyira jól megy nekik, hogy meg is lett belőle az 51%.
Mi, magyarok egyébként is bukunk az ilyesmire. Fényes bizonyítéka ez a blog (is). Már rég nem a Fideszről és az Mszpről van szó, hanem arról, hogy ki csulázhatja jobban a másikat. Magyar a magyart. Van értelme? :)
levvente 2011.07.08. 16:47:57
nem. Egyszerűen ilyen arányban takarították ki Ferikéteket a zemberek.
Nem baj.
midnight coder 2011.07.08. 16:48:25
midnight coder 2011.07.08. 16:48:57
Netuddki. 2011.07.08. 16:52:07
21 évig ellébecoltak a helyett, hogy megoldották volna a problémáinkat. Ezt az orbánt jól beszopták a zemberek. Pedig kutyából nem lesz szalonna. Ez érvényes a gyurcsányékra is. Tessék tudomásul venni embörök, hogy bukott miniszterelnököt NEM VÁLASZTUNK ÚJRA! Ki a bukott miniszterelnök? Aki lemondott, akit újraindult már de nem választották újra. X-edik próbálkozás nem ér...
atila68 (törölt) 2011.07.08. 16:52:10
Mint Gyurcsány Ferenc a kapcsolat.hu oldalon ahol türelmesen leírja miért győzelem a vereség.
Most énekeljük el az Internacionálét.
Fell Bandi 2011.07.08. 16:53:53
Netuddki. 2011.07.08. 16:53:56
Nem Moby 2011.07.08. 16:57:01
preston 2011.07.08. 17:01:40
ha mindenki egyszerre privatizálta volna a gyárakat vagy szőlőket, akkor az újra szocializmus lett volna.
Chicano 2011.07.08. 17:01:42
Muster Mark 2011.07.08. 17:03:50
Ti pedig azért utáljátok a fideszt, mert nem rokonszenveztek a magyarok kormányával.
Ez ilyen tök egyszerű.
preston 2011.07.08. 17:08:35
és a karaktergyilkos gyurcsány jelzők elvesznek az orbán szidalmazásában.
L.A. Guy 2011.07.08. 17:09:09
Dr. Verőköltő 2011.07.08. 17:09:28
Fell Bandi 2011.07.08. 17:09:46
immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2011.07.08. 17:09:58
Amúgy meg feltűnt, hogy ha csak arra figyelnék, amit nagybetűvel írtál, akkor annyi lenne a lényeg: ORBÁN VIKTOR NEM MAGYAR! :D
angyalföldi partizán 2011.07.08. 17:11:32
thinker_ 2011.07.08. 17:19:11
papas 2011.07.08. 17:21:28
De ez nem csak orbánvityára igaz, hanem a táncoló fletóra is. Ez a két ember kiírta magát, legalábbis remélem a demokratikus játékokból.
A kérdés az, hogy Bajnait és/vagy mondjuk Tétényi Évát miként lehet helyzetbe hozni. Majd ősszel meglátjuk.
Fell Bandi 2011.07.08. 17:22:19
Fell Bandi 2011.07.08. 17:24:59
midnight coder 2011.07.08. 17:29:23
Ami a pártelnökséget illeti, nem biztos hogy az a jó ha 120 különféle csoport ráncigálja a pártot és az győz aki többet tud a többiekről.
kicsi11 2011.07.08. 17:36:35
Chicano 2011.07.08. 17:42:58
crazydolphin 2011.07.08. 17:43:49
Esély sincs arra, hogy Orbán akkorát bukjon, mint a Te szeretett vezéred.
Elhiszem, hogy egzisztenciálisan Téged most rosszul érint, hogy néhány sorral hátrébbról nézheted csak az eseményeket, de egy kis objektivitást így is elvárhattunk volna tőled. Hisz az újságíró suliban így tanították.
Üdv: egy sulitársad...
Fell Bandi 2011.07.08. 17:44:23
dögölj meg 2011.07.08. 17:44:27
Nagyobbakat röhögök rajta,mint egy Vidám
Vasárnapon !
Melchi Zadok 2011.07.08. 17:44:53
csak a rend kedvéért.
dögölj meg 2011.07.08. 17:48:56
nyerik,Fletó akkor is miniszterelnök lenne.A különbség csak az lenne,hogy Szálasi szobrára könyökölve kérdezné:"Mondd druszám,te hogy csinálnád?"
kicsi11 2011.07.08. 17:50:11
Fell Bandi 2011.07.08. 17:51:31
papas 2011.07.08. 17:57:44
ursus artos 2011.07.08. 17:58:25
Én jelentkeznék, de nem vagyok buzi...
ursus artos 2011.07.08. 18:04:09
Ebben tökéletesen igazad van, és ezt az is bizonyítja, hogy nem hajolsz el a személyeskedés felé.
Viszont az első mondattal nem értek egyet. Én úgy látom, hogy 2002-ben az emeszpé kezdte az árokásást, rögtön februárban, amikor követelték, hogy Orbán Viktor azonnal kezdje el a kampányát, holott ovi kijelentette, hogy március 15-e után kezdődik.
Fell Bandi 2011.07.08. 18:06:13
ursus artos 2011.07.08. 18:06:20
Egy politikus.
papas 2011.07.08. 18:33:42
Ja persze. Ez a pofátlan baromságot. A klasszikustól idézve: "innentől a hozzászólás hiteltelen." Egy kicsit frissítsd fel a memóriád, akkor talán eszedbe jut majd dtomika megfigyeléses bejelentése 98 nyaráról és az őrület+cirkusz, ami azután következet. Dereng már?
Fell Bandi 2011.07.08. 18:37:27
pirimogyoró 2011.07.08. 18:51:24
De ha abból indulunk ki, hogy beszéljenek a tettek... hát... van mindkettő rovásán.
Mégis a nagyobbik rossznak azt a csapatot tartom, amelyik úgy nyúl bele a magánszférába, amihez köze nincs, hogy a felhatalmazást emleget (pedig erre és sok másra sem kapott!) és folyton hátrafelé mutogat.
A mai nap "meglepije", hogy Matolcsy maga cáfolta meg a 6-8 hónappal előbbi határozott kijelentést, miszerint mindenki jól jár a 16%-os szja-val. Most azt mondja, hogy az emberek 30%-a járt jól. Ehhez már nincs is mit hozzáfűzni :)
Fell Bandi 2011.07.08. 19:16:47
pirimogyoró 2011.07.08. 19:36:27
Ha tudom, hogy sokan rosszul járnak és ezek pont a legelesettebbek, akkor inkább nem adok a haveroknak havi pár százezret, vagy a vastagabbaknak pár milkót. De ha mégis, nem rakom tele a tömegek batyuját a "mindenki jól jár" című szlogennel.
czjanos 2011.07.08. 20:10:11
Melchi Zadok 2011.07.08. 20:12:39
(ez primitív fenyegetőzés, olyan szánalmas nem?)
de nem is zavarlak tovább, már úgyis biztosan elvesztetted a fonalat.
czjanos 2011.07.08. 20:39:12
waqtiq 2011.07.08. 21:11:37
Egy szimpla Népszavazással a normális emberek ezt a orbánt és terrorját eltörölhetik erre a csutról elszabadulttal szemben a btk majd minden paragrafusa ráverhető lesz, talán a pedofíliát kivéve - de ki tudja mit tudhatnak róla a titkosszolgálatok
látjátok feleim szümtükkel 2011.07.08. 22:22:55
Sajnos csak képesség és adottság volt, a véletlen valahogy mindig elkerült, ahogy sok mást is. A szomorú csak az, hogy közben másoknak volt véletlen, de nem volt képesség és adottság. Ugye erre gondoltál?
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.07.08. 23:27:13
trabant 2011.07.09. 00:00:46
Orbán nem a Sándor palotába akar bevonulni. A Budai Várba készül - önjelölt - királyként.
Aki nem hiszi, olvasson utána!
Öt részes sorozat Amadeus tollából + 1 ráadás.
A hsz-ok sorszáma:
#1337397, #1337457, #1337473, #1337499 és #1337500
Ráadás: www.nepszava.hu/articles/article.php?id=442662&referer_id=ezt_beszelik
Forrás: kapcsolat.hu/blog/habsburg_otto_emlekere
májkrém dzsekszon 2011.07.09. 08:54:30
Az ötlet egyébként kitűnő...
Lencsés István 2011.07.09. 09:56:30
szisz sziszi 2011.07.09. 10:42:08
kivisziat 2011.07.09. 16:21:35
roczky 2011.07.09. 18:48:30
Orbán egy diktátor! Szociálisan érzéketlen, a hatalommánia az egész országot tönkre fogja tenni! Ha neked az egypártrendszer felel meg, most megkaptad! Én viszont egy demokratikus országban szeretnék élni, ahol az embereknek nem kell félni, ahol nem éjjel 2-kor visznek el a családja mellől embereket, és az ügyészség nem a diktátor parancsára cselekszik!
ursus artos 2011.07.09. 18:54:27
Borzasztó konkrét vagy.
ursus artos 2011.07.09. 19:02:09
ursus artos 2011.07.09. 19:04:39
Értem én, hogy visszafelé mutogatni már nem menő, meg nem szabd meg ilyenek, de ez is uncsi már: "hatalommánia ", "egész országot tönkre fogja tenni" "kiszolgáltatott emberek élete nyomorodik meg!"
czjanos 2011.07.09. 20:19:13
Cilka 2011.07.09. 23:46:15
Egy bZsolti! Átpörgetve a kommenteket, látom, hogy ez a gyáva senkiházi nagyon fél tőled, tőlünk, ha ilyen mocskos szájú csürhét küldött ide.
Cilka 2011.07.10. 00:01:53
pirimogyoró 2011.07.10. 08:39:41
Inkább az egészségügybe pumpálná a pénzt, mint MOL-t venni másfélszeres áron rémálomban, mert a MOL-ból kézzel fogható haszon nincs, viszont az egészségügy - mondhatni - összeomlott. Nem mindenki tudja Grazban gyógykezeltetni magát, vagy a gyerekét, vagy a szüleit.
Ráadásul a MOL részvényeket az agyonszidott előző kormány megtakarításain vette. Kevesebbet kéne hazudni és több hasznos dolgot tenni.
Nem kell folyton a pápához utazni kezetcsókolgatni, egy ateista is lehet emberséges, nem a vallási hovatartozáson múlik egy ember becsülete.
Ebben az országban nem csak katolikusok vannak, élnek itt és zsidók, akiket nagy divat szidni és kigúnyolni, vannak mohamedánok, szombatisták, protestánsok, Krisna-tudatúak, buddhisták. Miért kéne rájuk erőszakolni az állam által jónak látott vallási nevelést? Szégyen, hogy mit támogattok, sokan azért, mert a szocialistákat még jobban utáljátok. Értelmesen végig kéne gondolni, mi lenne a legjobb. Mert ez, ami van, az egyik legrosszabb.
Fell Bandi 2011.07.10. 13:49:16
Fell Bandi 2011.07.10. 14:37:25
El lehet innen menni, ha nem tetszik, nyitva vannak a határok..
pirimogyoró 2011.07.10. 17:00:29
Menjen el az, aki pont az ellenkezőjét csinálja, mint amire felesküdött.
Nem fontos, hogy segítsék a mi életünket, de ne is gátolják meg, hogy boldoguljunk!
pirimogyoró 2011.07.10. 17:21:16
Bárki lesz kormányon, remélem kiseprűzi a bérenceket a helyükről.
És még annyit, hogy a mosógépszerelő (klímatisztító, festő, burkoló, tévészercsi, varrónő és sokan mások) sosem fognak számlát adni, mert eleve úgy teszik fel a kérdést, hogy pl. 15.000,- vagy 120.000,-. Kell számla is róla? Ja, akkor 30-cal több??? Kell a halálnak! Majd ha keresek annyit, hogy meg tudjak élni belőle.
czjanos 2011.07.10. 18:50:37
mendson 2011.07.10. 19:30:04
lilla- 2011.07.10. 21:09:17
Nem vagyok GZS--és az orbáni rendszer ellenzője vagyok! Nem kicsit! Nagyon!
Fell Bandi 2011.07.11. 20:44:56
idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.07.12. 13:51:01
ha a kommentfolyamokból kivennénk ezeket a "bérkommentelőket", akkor egyrészt tizedennyi szaron kellene átrágni magunkat, másrészt a világ is szebb lenne.
persze ez magyarországon senkinek sem érdeke.
Fell Bandi 2011.07.13. 12:19:26
pirimogyoró 2011.07.15. 00:38:36
Muster Mark 2011.07.18. 03:01:25
Nagyon úgy néz ki, hogy a 2014-es választás is a fideszé lesz, sőt esélye a 2018-as is...
Ez a kiskádárkor nagyon mélyen az emberek lelkébe égett, nem nagyon felejtik, és piszokul nem hiányzik nekik a brancsod...
Orbiék meg közben kiismerték a harcmodorotok buktatóit... másszóval mostanra immunizálódott ellenetek a társadalom.
És az immunrendszer most megszüntet benneteket.
"Orbán bukás után"? Helyesebb lenne így: "Az MSZP széthullása" vagy "A 2014-es kétpárti parlament"