2011.05.18. 06:14
Hova tűnt Orbán Viktor?
Elveszett a Magyar Köztársaság (még így hívnak minket) miniszterelnöke. Az utóbbi néhány hétben alig látjuk, halljuk őt, pedig tőle, magától tudjuk, a népet képviseli. És ez nyilván akkor is így van, ha a Nemzeti Együttműködés Rendszeréből lassan mindenkit kiebrudalnak.
Olyan jó lenne biztos támpontokat kapni arról, hogy miért ilyen pocsék a kormány, hogy hogyan és merre lesz ebből a kiút, de sehol semmi. Pedig az első év eltelt - és minden szempontból rosszabbul áll a magyar, mint a csúnya, Gyurcsány Ferenc nevével (is) fémjelzett "átkosban." Nem csak rosszabbul áll, de rosszabbul is él.
A költségvetés ziláltabb állapotban van, mint 2008 végén, hiszen akkor úgy volt 4 százalék alatt a hiány, hogy ahhoz nem kellett ellopni a magánnyugdíjakat. Ma több a munkanélküli, az élelmiszerárak az egekben, és ami itt van, az nem közbiztonság. (Csak azokat sorolom árnyalás nélkül, amelyeket a Fidesz kért számon.) Nyakunkon a szociális válság. Miközben az MSZP Ostoba Platformja azzal vádolja a "rossz 8 évet", hogy a kormány nem volt elég baloldali, észre sem veszik, hogy nem akkor, hanem most nem kapnak ebédet a gyerekek az iskolában, mert nincs rá pénz. A mögöttünk hagyott télen annyian fagytak meg, sokan az otthonukban, mint még soha. Akkor még voltak fejlesztések az országban, mára minden leállt.
Szétverték az alternatív színházakat, a folyóiratok rendszerét, káosz az Operában, leállt a magyar filmgyártás. A Zöld Pardonból - egy barátom szófordulatával - Piros-fehér-zöld Pardont csináltak. Ezek a fiúk mindenkivel összvesztek, akivel csak lehetett. Éppen tandíjat vezetnek be, hülyének nézve minimum azt a több, mint három millió embert, akiket egy alkotmányellenes népszavazáson ennek elítélésre vettek rá. Haragszanak rájuk az egyetemisták, utálják őket az orvosok és ápolók, megrendültek a pedagógusok, megvetik őket a nyugdíjasok, a rendőrök, a tűzoltók. Piacon, kocsmában, rendelőben Orbánt szidja magyar.
Gaskó a mai érdeksérelmek töredékéért leállíttatta az országot, pedig akkor még működött az Érdekegyeztető Tanács, ülésein rendre jelen volt a miniszterelnök is. Ma semmi nincs. Elveszett a nemzet miniszterelnöke. Ha látjuk néha, akkor Berlinben Dárdait nézi, néhány támogató szóval kicsinálja a jobb sorsra érdemes Wolf Katit, zokniban dekázik, amíg Gyöngyöspatáról menekül a roma, és tegeződő interjút ad az énekben is hamis Hajdú Péternek.
A politológus ilyenkor szalad és érvel: Orbán azért lép hátra, hogy ne kopjon, a nehéz döntéseket, megszorítő intézkedéseket másokkal kommunikáltatja, igyekszik kivonni magát a napi politikai küzdelmekből. Aha... Ettől még a népszerűsége zuhan, a pártjáéról nem is beszélve. A Gyurcsány elleni hadjárat óta tudjuk, mindenért a mindenkori miniszterelnök a hibás. Ezt Orbán sem ússza meg.
Amúgy szóljon valaki, ha bárhol olvasta, látta Orbán Viktor véleményét a Fidesz mélyrepüléséről, a KDNP kontra Pokorni meccsről, a rokkantak vegzálásáról,az elfuserált adórendszerről. (Amikor a Gyurcsány-féle ÁFA-csökkentés rossz döntésnek bizonyult, a választás után - vállalva a konfliktust - korrigált. Orbán ellenben képtelen felülvizsgálni a gazdagokat támogató, szegényeket sújtó adórendszerét, ezzel tovább mélyítve a válságot.)
Mikor lehet Orbánt személyesen arról kérdezni, hogy bánja-e már a vizitdíj elleni kirohanást? Hogy amikor az előző kormány bezárt néhány iskolát és kórházat, az miért volt nemzetpusztítás, és miért nem az, ha ők teszik? Hogy meddig folytatódik a kulturkampf? Megkérhetnénk, hogy mutassa már be a közvéleménynek kormánya néhány tagját, mert az ország nem ismeri őket. Nem érzi-e kínosnak, hogy egy előző kormány alatt rögzített, egyszeri tárgyalás alatt készült feljegyzés alapján indítanak eljárást volt kormányfő kollégája ellen, miközben rajta hiába keresnénk bármilyen jegyzőkönyvet, mert hogy ilyen nem készül? Nem bánnám, ha elnézést kérne a 7 százalékos gazdasági növekedés és az egymillió új munkahely hazugságáért, a visszafelé adóztatásért, az emberek megfélemlítéséért, a demokratikus rendszer szétveréséért és azért az áradó gőgért, amely csapatát jellemzi.
De Orbán Viktor sehol. Igaz, ebben segít neki az MSZP is, amely valamiért sosem kérdezi, interpellálja őt az országgyűlésben. Nekik Gyurcsány a fő gondjuk - éppen az az ember, aki ellen koncepciós per készül, és aki a legkeményebben bírálja Orbánt.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Orbán megismétli Gyurcsány hibáját? 2011.05.18. 12:18:33
Trackback: Pokorni rátromfol Hoffmannra 2011.05.18. 12:10:36
Trackback: Kétharmados karantén 2011.05.18. 11:54:49
Trackback: Retro-Liget | „EMLÉKEZZÜNK MEG A SZEGÉNYEKRŐL” 2011.05.18. 11:05:26
Trackback: RIP állami biztosítási rendszer 2011.05.18. 10:56:42
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kissss 2011.05.18. 13:01:21
Gréczy különösen szórakoztató, remélem az mszp nem törli innen is.:)
Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:01:28
kissss 2011.05.18. 13:05:16
Hazudsz bolsi.Ez megy nektek.
DillingerEscapePlan 2011.05.18. 13:05:30
Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:07:38
És ezt komolyan mondom. Magam sem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen közel leszünk Bradbury Fahrenheit 451-éhez vagy Orwell 1984-éhez.
Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:10:36
Már rájöhetnél, hogy ósdi ez a fajta jelölgetés. Amúgy egyébként meg te vagy a bolsi a Viktoroddal együtt, és mi vagyunk a polgáriak. Viktor államosít, Viktos állampártot csinál, Viktor tőkeellenes: ezek mind mind a kommunisták ismérvei, barátom. Szóval, Viktor a komcsi, én a POLGÁR.
Bizony bizony, ez így van.
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 13:10:39
Te tudod...
De aztán ne csodálkozz, ha ugyanazt kapod vissza, amit adsz.
Én pedig végtelenül finom és légies voltam, mint általában bárkivel, ezt tudnod kell.
Azt pedig szintén nem árt tudnod, hogy a kommenteket végigolvasa itt elég kevés "gyurcsányistával" lesz szerencséd találkozni.
Az értelmes baloldali érzelmű hozzászólók ugyanis egyformán ekézik GYF-et és OV-t is. Ugye, mondanom se kell, hogy így tesznek értelmes jobboldali érzelmű hozzászólók is.
Meg tudom érteni, csak így lehet, szabad.
Szóval csak hadakozz itt nyugodtan a vélt ellenséggel, egyszer talán rájössz, hogy lehet kommentelni más alapokon és értelmesen is.
Nem tudom, mennyire lesz hosszú ez az út számodra, mikor érsz a blogolás mint műfaj alapvetései közelébe, de drukkolok neked!
Fogalmazzunk úgy, hogy ez lesz a te konvergencia-programod. A hitelt, ami ehhez kell, tőlem ezzel a kommentemmel megkaptad.
Csak bátran, meglásd, jobban fogod érezni magad!
DillingerEscapePlan 2011.05.18. 13:11:52
Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:12:00
Táskás Tóni 2011.05.18. 13:12:28
Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:12:47
igényes 2011.05.18. 13:14:38
Az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásában, 1 milliárd 191 millió forint összköltséggel megvalósuló beruházást 595 millió forinttal támogatja az Új Magyarország Fejlesztési Terv - közölte az MTI-vel a cég vezérigazgatója hétfőn.
Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.05.18. 13:15:02
Te meg látom jól nevelt narancs troll vagy. Nem baj majd ha te kerülsz Viktor szopóágára akkor majd jót fogok rajtad röhögni. Vagy pedig te is egy vagy a megélhetési narancs forradalmárok közül.
Remélem Gyurcsány Ferenc szépen eltűnik a süllyesztőbe és utána megy majd az ikertesó is Orbán Viktor. Szeretnék látni a parlamentben két 6%-os pártot, egy FIDESZ-t é egy MSZP-t. A többi 88%-ot midenki ossza fel tetszése szerint.
igényes 2011.05.18. 13:15:40
igényes 2011.05.18. 13:16:37
KORDA FILMSTUDIÓ!
Kedves Dillinger. A vezéred azt mondta off shore cég nem kaphat sem állami sem uniós támogatást. Képzeld el ez egy érdekes ciprusi cég.
Az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásában, 1 milliárd 191 millió forint összköltséggel megvalósuló beruházást 595 millió forinttal támogatja az Új Magyarország Fejlesztési Terv - közölte az MTI-vel a cég vezérigazgatója hétfőn.
igényes 2011.05.18. 13:19:28
Korda Filmstúdió Üzemeltető, Filmgyártási és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
HU-1022 Budapest, Eszter utca 6/b.
Cégjegyzékszám:
A tagsági jogviszony kezdete: 2007/01/19
A változás időpontja: 2009/01/19
Bejegyezés kelte: 2009/02/25
Hatályos: 2009/01/19 ...
1/6. Zanova Investments Limited
CY-3105 Limassol, Arch. Makarios C Avenue Kanika Court 221. 3. em. 10.
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási szám: HE 152982
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási hatóság: Ministry of Commerce, Industry and Tourism Department of Registrar of companies and Official Receiver
A szavazati jog mértéke minősített többségű befolyást biztosít.
A tagsági jogviszony kezdete: 2004/12/21
A változás időpontja: 2010/12/01
Bejegyezés kelte: 2011/01/25
Hatályos: 2010/12/01 ...
2. Az üzletrészen alapított zálogjog adatai
2/1. A zálogkötelezett tagot tartalmazó rovat: 1/2
A zálogjogosult adatai:
Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
HU-1051 Budapest, Nádor u 16.
Cégjegyzékszám:
A változás időpontja: 2007/09/05
Bejegyezés kelte: 2007/10/11 Közzétéve: 2007/10/31
Hatályos: 2007/09/05 ...
2/2. A zálogkötelezett tagot tartalmazó rovat: 1/4
A zálogjogosult adatai:
Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
HU-1051 Budapest, Nádor u 16.
Cégjegyzékszám:
A változás időpontja: 2007/09/05
Bejegyezés kelte: 2007/10/11 Közzétéve: 2007/10/31
Hatályos: 2007/09/05 ...
Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:21:10
Kedves ártatlan csacsacsa! Hogy mitől kedvez ez az adórendszer a gazdagoknak? Hát 1) számos elemzést olvashattál, hogy mennyivel többet kapnak kézhez pl a képviselők 2011-ben, mint 2010-ben. vagy menj fel egy bérkalkulátorra és nézd meg magad.
2)Azt is elemzők számították ki, hogy 500 milliárdos lyukat üt az éves költségvetésen.
3) Az, hogy te jól jártál, OK. De jövőre már nem lesz adójóváírásod. És ha csak 1 gyereked van, vagy 0, és bruttó 25e Ft alatt van a fizetésed, akkor szívni fogsz.
Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:24:15
Nagyon jó a példád, de Dillinger és Viktor rögtön rá fogják vágni: persze, az off-shore cégek azok csúnya gonoszok, dehát ez a cég ciprusi cég, és Ciprus az EU tagja!
Így ártatlan szemekkel azt fogják mondani, hogy itt minden oké.
Ja? Hogy másfél éve még egy ciprusi cég is off-shore volt nekik? Az már nem érdekes, azt már mindenki elfelejtette, ők legelőször...
Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:28:04
Hiszen jól ismerjük az orbáni kommunikációt!
Tandíj? Soha! (Ja, most az állami költségtérítésesek számát harmadoljuk? Hát ez nem tandíj, csak sokaknak kell majd fizetni! Ez Mo újjászületése!)
Vizitdíj? Soha! (Ja, hogy elvonunk 120 milliárdot a gyógyszerkasszából? Ó, ez nem vizitdíj, bár ebből a pénzből 5 millió magyar évente 80 alkalommal tudott volna vizitdíjjal orvoshoz menni... Ez Mo újjászületése!)
Nyugdíj! Garantáljuk! (Ja, hogy nemsokára egy csomó nyugdíjat átnevezünk szociális segéllyé, amit aztán már bármikor megvonhatunk? Ó, ez nem megszorítás, hanem Mo újjászületése!)
uni1002 2011.05.18. 13:31:59
Van még Nemzeti Egyetértés...
Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.05.18. 13:32:22
Csak a fidesz holdudvar gyarapszik itt is.
Bérekre Mohácstól kért pénzt az önkormányzat, mert nem lett volna fizetés.
De a kamu, szánalmas pécsi "szarkotmány", páváskodás kinyomtatására, kiküldésére, a polgárok ráerőszakolására van pénz!
A konzultációs lapot meg ne küld vissza, mert kódolva van és különben sem nézik meg tisztességgel. Nem is engedik, hogy a nép is belenézhessen.
Héttörpe (törölt) 2011.05.18. 13:34:34
Héttörpe (törölt) 2011.05.18. 13:35:36
Héttörpe (törölt) 2011.05.18. 13:36:12
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 13:39:17
Hidd el, hogy amit leírtál, azt egyre többen ugyan, de még így is igen kevesen értik - még a baloldalon is. Az embereknek úgy általában elég kicsi a RAM-juk és néhányukat egyébként is újra kellene bootolni.
Ez van, a szavazatok döntenek, azokat pedig a pártok jó magyar szokás szerint ügyesen generálják.
Hogy mi lenne az ország érdeke? Ugyan, kérem...
Hogy össze kellene végre fogni? Áhhh, ezekkel sose!
Hogy a társadalom többségét érintő nyugdíj, eü-reform, oktatási reform, és több más fontos intézkedés kapcsán egyeztetni kellene - legalább a szakmával? Na, ne....
Valami hihetetlen képességünk van arra, hogy minden sanszot eljátsszunk. Egyesek a törökökkel, a Habsburgokkal, meg Trianonnal jönnek, mikor látni kellene, hogy mindenért csak magunkat okolhatjuk, történelmünkért csak mi felelünk. Így van ez most is.
Ezek olyan dolgok, amiket az átagszavazó nem ért meg, mert úgy tele van tömve a feje féligazságokkal és csúsztatásokkal, hogy képtelen értő és felelős módon dönteni, választani.
igényes 2011.05.18. 13:43:54
Igen igazad van. Mondjuk Orbánnak nem azt kellene mondania, hogy ezt így kell és így is lesz, hanem udvariasan kikérni a szakértelemmel rendelkezők véleményét.
Netuddki. 2011.05.18. 13:45:02
Még így is hatalmas adókat szednek be, hogy sajnos nem mindenki fizeti. Hova lesz ez a sok pénz?
Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2011.05.18. 13:46:50
Még van pofád ide írogatni???
Miért nem apádat kúrod seggbe ahogy a fajtádnál szokás szarzabáló féreg ?
Andráska8 2011.05.18. 13:50:56
"Totálisan fel kell dolgozni az országot, DNS, név, lakcím, aláírás, e-mail cím, újlenyomat, vonalkód alapján.
"
Elképesztő világ van itt. :(
Andráska8 2011.05.18. 13:52:46
Tudja valaki, hogy most épp hol kezelik Orbánt?
Pontos címet szeretnék!
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 14:11:47
Máshol már leírtam, megteszem most is:
egyáltalán nem érdekel, ki az aktuális ME, ki, meliyk párt van kormányon, ki szedi be az adót és mennyit, hány éves a bíró, hány tűzoltó, rendőr van korengedménnyel nyugdíjban és az sem, hogy mennyit keres egy képviselő.
Ami számomra fontos: hogyan élek, hogyan él a családom, milyen jövő vár a gyerekeimre és úgy általában? mennyire élhető, mennyire emberbarát az az ország, ahol élek, és aminek tisztességes adófizető polgára vagyok.
Teszek rá, ha GYF-nek orra nő, vagy arra, hogy OV Felcsúton dekázgat - mit érdekel ez engem, ha egyébként tervezhető a jövőm, lesz munkám 10 év múlva is, pezseg a kulturális élet és a gyerkőceim boldogságban, biztonságban cseperedhetnek fel?
Nos ez lenne a mindenkori politika, az állam dolga: ezt biztosítani. Cserébe tőlem adót szedhet, gyereket vállalok, és egészséges, emberi normák mentén, tisztességesen élek és dolgozom.
ha ez meglenne minden egyén számára, jobb lenne a közhangulat és megvalósulna az, amit mindenki szeretne: egy alapjaiban boldog, élhető ország szinergiája.
De addig, amíg ez nincs meg és még csak szikráját sem látom, joggal ekézek bárkit, aki nem ezirányba viszi az ország dolgait: legyen az GYF, vagy OV, tökmindegy.
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 14:27:35
"...Hova lesz ez a sok pénz?"
Nos, ez a kérdés már bennem is felmerült.
Megnéztem otthon a párna alatt, de nem találtam, és sajnos a befőttesüvegek is lekvárral vannak tele a spájzban. De legalább lekvár van. :-).
Meg némi savanyúság is - de nemcsak a spájban. :-(.
Szóval, hogy hol az a sok pénz: lenne egy-két tippem. Így az elmúlt 21 év NEM EREDETI tőkefelhalmozásos időszakot figyelmbe véve könnyen megtalálható lenne.
De akik keresnék, azok nem kereshetik,
akik meg találnák, azok nem kerestetik.
Egyszerű ez.
Minden a Pareto szabály szerint halad, csak a mérték túlzó.
Attilajukkaja 2011.05.18. 15:46:03
Na meg valamibol elni is kell :o) Raadasul ott van az a sok csunya adossag, amit vissza kell valamibol fizetni.
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 15:53:32
igen.
A kérdés az, hogy ki hozta össze ezt, felelősségre vonják-e érte valaha, továbbá, hogy kik, milyen arányban és meddig fizetik a számlát.
És legvégül: ami marad, abból meg lehet-e élni emberhez méltó módon?
A kérdések költőiek.
A válaszok ismertek.
Attilajukkaja 2011.05.18. 16:03:19
A valaszok valoban ismertek. Es nagyon nehez is lenne visszamenoleg ezert barkit is felelossegre vonni, eldonteni, hogy pontosan ki, mikor es mekkorat hibazott. Lehetett volna maskepp? Mennyire volt szuksegszeru akkor eppen ez vagy az a lepes? Es ha maskepp csinaljak, akkor most biztosan job lenne nekunk? Melyik kormany kezdte az adossagfelhalmozast es melyik lett belekenyszeritve, hogy folytassa? Tul sok lenne a kerdes es mindenki maskepp valaszolna meg ezeket. Legegyszerubb persze azt mondani, hogy a penzt elloptak, oszt pont.
apose 2011.05.18. 16:09:03
Megváltoztatja az eredményt visszamenőleg, és a játékszabályokat is átírja! Mert Ő megteheti ezt is, mivel a sok juh rájuk szavazott.Jobb lenne ha a bandájával együtt visszamennének a fogantatás előtti helyükre!
Oszt kész!!!!!!!!!!!!!!!!!
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 16:21:52
No persze. Egyetértek.
De.
Véleményem szerint van azért egy-két igencsak gyanús ügy, amikben azért konkrétan tudható lenne a hunyó személye.
Nem kellene mással kezdeni, mint a pártfinanszírozás 21 éve megoldatlan kérdésével.
Nagyon el van cseszve itt valami, és miután alapvető fontosságú (bár lehet, kisebb horderejű) dolgok nincsenek tisztázva, kissé problémássá válik bárminemű megszorítás.
Persze tudom, ezekre szükség van, de ha már igen, akkor miért nem lehet a zöld kályhánál kezdeni a rendrakást?
A kérdés ismét költői.
A válasz ismét ismert.
Ma valahogy ilyen napon van, bocs.
Attilajukkaja 2011.05.18. 16:30:19
Nehez olyan dolgokban felossegre vonni barkit is, amiben valahol minden oldal saros: ki tobbe, ki kevesbe. Ilyen a partfinanszirozas ugye is. De nalam ez speciel nem is all az elso helyen. Voltak itt nagyobb vesztessegek is annal.
Es ha tudod is, ki volt a hunyo, hogyan dontod el, hogy az a lepes, akkor tenyleg olyan rossz volt e? Persze mindent meg lehet magyarazni (foleg utolag), de annak az ellenkezojet is. Ezert nem hiszek en az ilyen felelossegvonasban.
amor2000 2011.05.18. 17:03:42
becike4 2011.05.18. 17:18:32
becike4 2011.05.18. 17:20:57
ursus artos 2011.05.18. 17:58:01
Egyébiránt: a megvédjük a nyugdíjakat azt jelenti, hogy letakatítjuk a nyugdíjcsöcsről azokat akik érdemtelenül szívják annak édes nedvét, ezáltal a valós nyugdíjasoknak és a valósi rokkantnyugdíjasoknak a nyugdíjkasszából biztonságosan fizethető a nyugdíj. Ezt jelenti.
Peripetia 2011.05.18. 18:03:32
Táskás Tóni 2011.05.18. 18:05:29
Táskás Tóni 2011.05.18. 18:07:11
Táskás Tóni 2011.05.18. 18:12:04
Ting Fu doktor 2011.05.18. 18:13:17
A kérdésedre a válasz:
Orbán Viktor dolgozik nem szerepel!
Gyurcsány Ferenc nem dolgozott csak ripacskodott!
Ez a különbség! Ég és föld!
Táskás Tóni 2011.05.18. 18:13:24
ursus artos 2011.05.18. 18:16:05
Táskás Tóni 2011.05.18. 18:17:21
Táskás Tóni 2011.05.18. 18:21:14
Ting Fu doktor 2011.05.18. 18:23:01
Az, hogy mi volt ellenzékben, az érdekes, de irreleváns. Ellenzékben csak szájkaratéztak. Tehették, mert a felelősségük is elenyésző volt.
A látszat presztízs eredményeket meghagyom nektek. Engem marhára nem hat meg, ha a világ legfontosabb vezetői paroláznak az ország vezetőjével és közben országunk vezetői semmiféle érdeket nem képesek érvényesíteni.
Éljen a határozott kiállás ás érdekérvényesítés. Akkor is, ha cserébe nincsen nagy protokol hajcihő!
Táskás Tóni 2011.05.18. 18:39:29
Ez nem a protokollról, hanem a gazdaságról szól! Ha így védi Mo-ot A focista,akkor milyen érdekérvényesítésről beszélsz. Tényleg hörögni és rekedtre ordítani magát , azt tudja, de ettől Mo-nak és a magyar embereknek nem lesz jobb, csak pár barom élvez rá esténként könnyebben a NENYI-re.
ursus artos 2011.05.18. 18:44:12
Valóban kiderül 1-2 év múlva.
Szerintem: sikertörténet lesz.
ursus artos 2011.05.18. 18:46:21
Pontosabban a nap végére visszakorrigált.
Hol kéne befagyasztani a cuccost, hogy Matolcsy ne legyen barom? 300-nál, 220-nál? Neki a szart kell visszalapátolnia a lóba!
Táskás Tóni 2011.05.18. 18:52:39
Táskás Tóni 2011.05.18. 18:54:32
Ting Fu doktor 2011.05.18. 18:55:55
Kedves Tónikám!
HAgyjál már béként a forint árfolyammal. Én sem kértem számon a forint árfolyamot a Gyurcsányékon akkor, amikor 312 Ft volt. Miért? Mert alapvetően az árfolyam az spekuláció és semmi köze a valóságos gazdasági folyamatokhoz.
Az, hogy mi nőtt és mi csökkent, azt ilyen lózung szinten nem veszem készpénznek. Az a lényeg, hogy kormányváltástól kormányváltásig mire jutnak.
Az érdekérvényesítés kapcsán teljesen másként látjuk a dolgokat. Nem akarlak győzködni, csak azt javaslom, hogy azon gondolkozz el, hogy a külföldi érdekkörök (legyen az politikai vagy gazdasági érdekkör) kivel szeret együtt működni? Azzal aki mindent megad neki vagy azzal amelyik az ott élők érdekeit próbálja érvényesíteni?
Én magas ívben teszek bárkinek a morcos tekintetére és dörgedelmes nyilatkozataira. Az az érdekes, hogy hogy lehet az ország érdekeit érvényesíteni. Még akkor is, ha Merkel kancellár hisztizik egy sort.
ursus artos 2011.05.18. 18:59:05
ursus artos 2011.05.18. 19:02:27
Táskás Tóni 2011.05.18. 19:05:07
Táskás Tóni 2011.05.18. 19:08:39
Táskás Tóni 2011.05.18. 19:09:48
ursus artos 2011.05.18. 19:10:44
ursus artos 2011.05.18. 19:11:41
ursus artos 2011.05.18. 19:12:14
Nem is rossz ötlet!
cody111 2011.05.18. 19:14:40
nepszava.com/2011/05/uncategorized/bartus-laszlo-az-unio-elso-fasiszta-allama.html
érdemes ezt is elolvasni:D Bartus hozza a formáját:XD
becike4 2011.05.18. 20:11:37
becike4 2011.05.18. 20:13:46
ursus artos 2011.05.18. 20:17:20
Attilajukkaja 2011.05.18. 20:20:32
"Orbán Viktor dolgozik nem szerepel!
Gyurcsány Ferenc nem dolgozott csak ripacskodott!"
Milyen szerencse, hogy a vilag ennyire fekete-feher. Van a Jo es a Gonosz, annak atmenete nelkul, akarcsak a gyerekfilmekben.
Jo lenne lassan eszrevenni, hogy mindannyian a szurkenek valamelyik arnyalata vagyunk es nem egymas ellen letezunk ebben az orszagban.
Sajnos, a fejetol buzlik a hal. Ameddig veziiii@Andráska8: reink ezt nem hajlandoak eszrevenni, illetve belatni,...addig mit varjunk egy blogtol vagy azok kommenteloitol?
Táskás Tóni 2011.05.18. 20:21:30
Attilajukkaja 2011.05.18. 20:21:51
"Tehát a bécsi terápia nem hozott eredményt."
Khmmm, most ez nekem szol vagy OV-nak? Hirtelen nem ertem.
becike4 2011.05.18. 20:25:49
atila68 (törölt) 2011.05.18. 20:47:12
Javaslom felkeresni az alábbi linket:
http://www.facebook.com/home.php#!/orbanviktor?sk=info
106.080 ember biztosan tudna válaszolni a címben feltett kérdésére.
Attilajukkaja 2011.05.18. 21:04:27
A feltett kerdes nyilvan nem arra vonatkozott, hogy valojaban hol tartozkodik OV, hanem atvitt ertelemben kerdezte a szerzo, hogy hol a francban is van a magat Magyar Miniszterelnoknek titulalo ember? Mert a magyar kozeletben nem nagyon mutatkozik.
czjanos 2011.05.18. 21:44:52
Mielőtt valaki megvádolna, hogy máris hátat fordítottam Gyurcsány Ferencnek, nos, téved! Gyurcsány mozgósítsa a demokrácia híveit, legyen akár pártelnök is a Demokrata Pártban. Hozzon minél több támogatót a demokratikus ellenzék felélesztésére. Bajnai meg legyen Magyarország miniszterelnöke.
czjanos 2011.05.18. 21:47:48
pirimogyoró 2011.05.18. 22:16:42
Kár, hogy nem Damu Rolandot tisztelte meg, megt az kockásra verte volna a fejét :)
Táskás Tóni 2011.05.18. 22:44:34
Táskás Tóni 2011.05.18. 22:49:40
De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.19. 09:15:42
Nézd, erre van egy igen jó, és nálunk kicsit fejlettebb országokban jól bevált módszer, úgy hívják: a törvényt sértő polgárok bíróság általi elítélése.
Vannak törvények, van ügyészség, bíróság és vannak ügyvédek. Aki törvénybe ütköző dolgot követett el (mndjuk olajat szőkített, vagy csalt, korrumpálódott közbeszerzésnél), azt nyomozza ki a hatóság, vigyék az ügyet bíróság elé, a bíróság pedig ítélje el, ha sáros. Ennyi.
Ennek vajmi kevés köze van ahhoz, hogy ki melyik oldalon áll. A bűn ugyanis pártoktólfüggetlen dolog.
Ehhez mit szólsz?
atila68 (törölt) 2011.05.19. 10:17:15
Nem a közéletben nem mutatkozik (wtf?) a miniszterelnök, hanem a médiában nem.
Mások a prioritások mint amit Gréczy Zsolt megszokott, elvár. Ez utóbbi valljuk meg elég komikus attitűd.
Van aki tudja mi a feladata miniszterelnökként, van aki nem.
atila68 (törölt) 2011.05.19. 10:25:20
Nem értem Gréczy Zsoltot; "Hozzon minél több támogatót a demokratikus ellenzék felélesztésére"
Ezek szerint a mostani ekllenzék nem demokratikus?
czjanos 2011.05.19. 12:21:23
Andráska8 2011.05.19. 20:32:25
Sajnos, nagyon szomorú a kép, amit felrajzol.
Andráska8 2011.05.19. 20:40:45
Legalább egyet küldj ide közülük, aki válaszolni tud.
Mit is csinál ez a jó ember?Azonkívül, hogy hazudozik:
Szintén a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint a foglalkoztatottak száma 2009 ugyanezen időszakához képest nemhogy nem nőtt, hanem csökkent.
www.femina.hu/hirhatter/orban_viktor_csunyan_elszamolta_magat
csacsacsa 2011.05.23. 15:14:15
Valóban gazdag ember az akinek gyereke van. Bár ez egy más nézete a gazdagságnak. Nekem 3 van tehát tripla gazdag vagyok.
Nekem eddig sem volt adójóváírásom, ez a dolog tehát hidegen hagy.
Azt nem állítom, hogy nem érdekel a költségvetés helyzete, de mivel teljesen kiesik az általam befolyásolható dolgok közül, inkább élvezem a "gazdagoknak" kedvező adórendszert és azt, hogyvégre nem a gyerekeseket szivatják mint pl. a szocik.
csacsacsa 2011.05.23. 15:23:38
A mentális problémákkal küzdő OV-t és GYF-t összekötném és együtt szabadulnék tőlük.
leponex 2011.05.23. 22:11:27
Üdv János!
Érdekes módszerét válassztotta Kedves Bárdunk e tetszhalott ellenzék feltámasztásához :))
Andráska8 2011.05.19. 20:40:45
után máris
csacsacsa 2011.05.23. 15:14:15
következik !
Így aztán hamar eltelik az a 10-12 év ... ;-)
czjanos 2011.05.23. 22:58:52
leponex 2011.05.25. 23:38:15
Az úgy volt, hogy a Zorbánék valóban nem emelték a mindenkinek járó csp-ot, viszont a rászorulóknak még egy csp-ot adtak 'rendszeres gyermekvédelmi támogatás' címén, ha jól emlékszem, a munkából gyermeket nevelőknek meg adókedvezményt a nevelt gyermekek után ... Akadt aki mindkettőre jogosult volt.
Azok a szociálisan érzékeny szoci-álliberálisok pedig elvették a rászorulóktól a többlettámogatást, és dupla családi pótlék címen odaadták mindenkinek.
Ejnye-bejnye.
orsosszar 2011.05.27. 03:27:26
Valóban,...így aztán az egyszerű emberek postán kapták a pénzt nem kellett magukat kitenni a fideSS önkormányzatok havi inzultusainak amikor cigány ,magyar egy sorban állt a gyereknevelési támogatásért!!!
Érted te ezt,ritka hülye,..de ugye te nemálltál sorban azért a pénzért baromarcú barátom?
Az utolsó 100 komment: