Elveszett a Magyar Köztársaság (még így hívnak minket) miniszterelnöke. Az utóbbi néhány hétben alig látjuk, halljuk őt, pedig tőle, magától tudjuk, a népet képviseli. És ez nyilván akkor is így van, ha a Nemzeti Együttműködés Rendszeréből lassan mindenkit kiebrudalnak.

Olyan jó lenne biztos támpontokat kapni arról, hogy miért ilyen pocsék a kormány, hogy hogyan és merre lesz ebből a kiút, de sehol semmi. Pedig az első év eltelt - és minden szempontból rosszabbul áll a magyar, mint a csúnya, Gyurcsány Ferenc nevével (is) fémjelzett "átkosban." Nem csak rosszabbul áll, de rosszabbul is él.

A költségvetés ziláltabb állapotban van, mint 2008 végén, hiszen akkor úgy volt 4 százalék alatt a hiány, hogy ahhoz nem kellett ellopni a magánnyugdíjakat. Ma több a munkanélküli, az élelmiszerárak az egekben, és ami itt van, az nem közbiztonság. (Csak azokat sorolom árnyalás nélkül, amelyeket a Fidesz kért számon.) Nyakunkon a szociális válság. Miközben az MSZP Ostoba Platformja azzal vádolja a "rossz 8 évet", hogy a kormány nem volt elég baloldali, észre sem veszik, hogy nem akkor, hanem most nem kapnak ebédet a gyerekek az iskolában, mert nincs rá pénz. A mögöttünk hagyott télen annyian fagytak meg, sokan az otthonukban, mint még soha. Akkor még voltak fejlesztések az országban, mára minden leállt.

Szétverték az alternatív színházakat, a folyóiratok rendszerét, káosz az Operában, leállt a magyar filmgyártás. A Zöld Pardonból - egy barátom szófordulatával - Piros-fehér-zöld Pardont csináltak. Ezek a fiúk mindenkivel összvesztek, akivel csak lehetett. Éppen tandíjat vezetnek be, hülyének nézve minimum azt a több, mint három millió embert, akiket egy alkotmányellenes népszavazáson ennek elítélésre vettek rá. Haragszanak rájuk az egyetemisták, utálják őket az orvosok és ápolók, megrendültek a pedagógusok, megvetik őket a nyugdíjasok, a rendőrök, a tűzoltók. Piacon, kocsmában, rendelőben Orbánt szidja magyar.

Gaskó a mai érdeksérelmek töredékéért leállíttatta az országot, pedig akkor még működött az Érdekegyeztető Tanács, ülésein rendre jelen volt a miniszterelnök is. Ma semmi nincs. Elveszett a nemzet miniszterelnöke. Ha látjuk néha, akkor Berlinben Dárdait nézi, néhány támogató szóval kicsinálja a jobb sorsra érdemes Wolf Katit, zokniban dekázik, amíg Gyöngyöspatáról menekül a roma, és tegeződő interjút ad az énekben is hamis Hajdú Péternek.

A politológus ilyenkor szalad és érvel: Orbán azért lép hátra, hogy ne kopjon, a nehéz döntéseket, megszorítő intézkedéseket másokkal kommunikáltatja, igyekszik kivonni magát a napi politikai küzdelmekből. Aha... Ettől még a népszerűsége zuhan, a pártjáéról nem is beszélve. A Gyurcsány elleni hadjárat óta tudjuk, mindenért a mindenkori miniszterelnök a hibás. Ezt Orbán sem ússza meg.

Amúgy szóljon valaki, ha bárhol olvasta, látta Orbán Viktor véleményét a Fidesz mélyrepüléséről, a KDNP kontra Pokorni meccsről, a rokkantak vegzálásáról,az elfuserált adórendszerről. (Amikor a Gyurcsány-féle ÁFA-csökkentés rossz döntésnek bizonyult, a választás után - vállalva a konfliktust - korrigált. Orbán ellenben képtelen felülvizsgálni a gazdagokat támogató, szegényeket sújtó adórendszerét, ezzel tovább mélyítve a válságot.)

Mikor lehet Orbánt személyesen arról kérdezni, hogy bánja-e már a vizitdíj elleni kirohanást? Hogy amikor az előző kormány bezárt néhány iskolát és kórházat, az miért volt nemzetpusztítás, és miért nem az, ha ők teszik? Hogy meddig folytatódik a kulturkampf? Megkérhetnénk, hogy mutassa már be a közvéleménynek kormánya néhány tagját, mert az ország nem ismeri őket. Nem érzi-e kínosnak, hogy egy előző kormány alatt rögzített, egyszeri tárgyalás alatt készült feljegyzés alapján indítanak eljárást volt kormányfő kollégája ellen, miközben rajta hiába keresnénk bármilyen jegyzőkönyvet, mert hogy ilyen nem készül? Nem bánnám, ha elnézést kérne a 7 százalékos gazdasági növekedés és az egymillió új munkahely hazugságáért, a visszafelé adóztatásért, az emberek megfélemlítéséért, a demokratikus rendszer szétveréséért és azért az áradó gőgért, amely csapatát jellemzi.

De Orbán Viktor sehol. Igaz, ebben segít neki az MSZP is, amely valamiért sosem kérdezi, interpellálja őt az országgyűlésben. Nekik Gyurcsány a fő gondjuk - éppen az az ember, aki ellen koncepciós per készül, és aki a legkeményebben bírálja Orbánt.

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr422912866

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Orbán megismétli Gyurcsány hibáját? 2011.05.18. 12:18:33

Örvendetes, hogy a kormány a világ megregulázása helyett elkezdett végre dolgozni is, és végre felvállalja azt, hogy olyan döntéseket hozzon, amelyek nem feltétlenül népszerűek, de nagyon úgy néz ki, hogy pontosan abba a folyóba lép bele, mint az épp a...

Trackback: Pokorni rátromfol Hoffmannra 2011.05.18. 12:10:36

Pokorni Zoltán tegnap közkinccsé tette a magyar felsőoktatásban egyszer s mindenkorra tiszta helyzetet teremtő tervét. A fideszes oktatáspolitikus szerint az ország pillanatnyilag nem engedheti meg azt, hogy a közpénzből finanszírozott diplomások ...

Trackback: Kétharmados karantén 2011.05.18. 11:54:49

p { margin-bottom: 0.21cm; A cím értelmetlennek tűnhet. Adott egy párt(szövetség), amely a Parlamentben kétharmaddal rendelkezik. Óriási fölhatalmazást kapott, akár új alkotmányt is konstruálhat (meg is teszi), akár az egész közjogi rendszert átszabhat...

Trackback: Retro-Liget | „EMLÉKEZZÜNK MEG A SZEGÉNYEKRŐL” 2011.05.18. 11:05:26

RETRO-LIGET Liget 1992/2  |  R. Várkonyi Ágnes - „EMLÉKEZZÜNK MEG A SZEGÉNYEKRŐL”  (részlet) Egyszer csak felfigyeltem, hogy a reformkor mennyit foglalkozott a szegénységgel. Európai méretekben. Kölcsey ugyanolyan s...

Trackback: RIP állami biztosítási rendszer 2011.05.18. 10:56:42

Bár nem érezzük magunkat temetkezési vállalkozóknak, a RIP sorozatunkban sok mindent eltemettünk már. Csak ízelítőül: a szociális biztonságot, az egyetemi autonómiát, önkormányzati autonómiát, a jogállamiságot. Újra temetni jöttük. Azzal, hogy a kormán...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaktuszpapa 2011.05.18. 09:02:21

Nincs ehhez mit hozzáfűzni, Zsolt. Igen.

becike4 2011.05.18. 09:11:15

Miért nem veszed ki a fejed a hazudós seggéből?

csárli hárper 2011.05.18. 09:12:10

a lőtéri kutyát sem érdekli hova tűnt, csak elő ne kerüljön....

SP (a bátor) 2011.05.18. 09:13:29

Ehelyről szeretnék köszönetet mondani Gréczy Úrnak és elvbarátainak a 2002 és 2010 közötti felelősségteljes kormányzati tevékenységért, melynek eredményeként szorgos népünk pajzsra emelhette szeretett vezérét.
Ilyenkor a jól végzett munka gyümölcsét le kell aratni, egy kicsit háttérbe kell vonulni és onnan kell györörködni a Műben, amelynek tevékeny részesei voltak.

II.gyuresz 2011.05.18. 09:16:26

Zsolti!
Ez csak a jéghegy csúcsa. Környzetembe, a FIDESZ győzelmét ünneplőket (anno) érdemes lnne most meghallgatni. Van köztük olyan, ki saját keze leszáradását kivánja, amiért a fideszre szavazott.
MSZP: hülye a kérdésem, ha arra gondolok, van valami megállapodás a két párt között?Igen? Mert én is hiányolom a kemény, de normális hangvételt az állam miniszterelnökéne interpellálását.
Tényleg, annyira gyogyós ez a párt, hogy nem veszi észre: élhetne a fidesz elmúlt 8 éven át tartó kommunikációjával? Tényleg nem veszi észre, hogy a fidesz mélyrepülése az MSZP-nek semmit nem hozott? Azok sem pártolnak vissza, akiket őskövületként és nyuggereknek említ a fidesz fan társaság. Egymást (Gyurcsány-MSZP) meg csesztessék a szinfalak mögött.

csoko20 2011.05.18. 09:18:43

Biz' Isten már majdnem kezdtem visszasírni Fletót, de aztán ez az írás, meg az írója sok régi emléket idézett fel:(

Canis Lupus Libertas (törölt) 2011.05.18. 09:20:09

Ma meg azt üzenték a Jókai utcából hogy ha ilyet írjál és akkor az megjelenhet akárhol? Persze van mit leplezni és akkor mindig jól jön egy kis Orbános vizitdíjas balfaszkodás...

Canis Lupus Libertas (törölt) 2011.05.18. 09:21:45

@Canis Lupus Libertas: Egy ha-val többet írtam... Igen, ilyenek az orbánista seggfejek - csak, hogy a nyelvnácik vitorlájából kifogjam a szelet.

ursus artos 2011.05.18. 09:23:27

Világos minden. Érthető mindenki felháborodása.
Oké, legyen. Ne vegyék el a tűzoltók nyugdíját, olcsó legyen a gyógyszer, az állam törje le a rezsiárakat, emeljék az orvosok fizetését. Egyáltalán: máshonnan KÉNE a pénzt beszedni.
Oké emberek így lesz. Viszont cserében az ÁFA 30%, az adókulcs 60% (a gazdagoknak 120%) a TB 10% ponttal emelkedik, a társasági adó 40%. És akkor mindenre lesz pénz.
Igaza van mindenkinek. Odázzuk el a problémákat még vagy 10 évig. Vergődjenek vele a gyerekeink, ha már apáink szartak bele.

ursus artos 2011.05.18. 09:25:24

Jöjjünk már ki abból, hogy az egészségügy problémájának megoldása olyan egyszerű, hogy csak a 300 Ft-os vizitdíj kellett volna hozzá! És akkor gongütésre minden megoldódott volna.

hhh. 2011.05.18. 09:26:30

végre történik valami. ennyi.

BALTAZÁR 2011.05.18. 09:26:42

Ezt a szemetet akár maga a szerző mentora, példaképe, szponzora és istene Gy.F. is írhatta volna.
Egy kicsit kevesebb talpnyalás a főnöknek, és a szerző akár hiteles közíró is lehetne.
Ez így nem megy.
Lehet persze bírálni a kormányt, adnak rá okot eleget, de a következetesség itt sem árt.
Amikor a kormáyn népszerűségnövelő intézkedéseket tesz akkor megkapja -jogosan!!!- a populista, gyáva stb jelzőket.
Amikor húsbavágó és egyáltalán nem népszerű intézkedéseket hoz akkor meg a népnyúzó, humán katasztrófába sodró stb mondatok sorjáznak.
Ugyanezt tette a Fidesz is, emlékszem én, de az, hogy az egyik lop még nem ad a másiknak felhatalmazást minderre.
Én végre egy "normális" ellenzékre vágyom ebben az országban, mert az ami az elmúlt húsz évben ment "demokrácia" néven az romlásba dönti az egész országot. Ez szól a mostani kormánypártnak is. Lesznek ők még ellenzékben.

krausz2 2011.05.18. 09:27:50

Kellene igen, egy jó 2/3 os MSZP kormány.
Most úgy sincs SZDSZ.
Azt csinálnának megint amit Megyesi elkezdett.
Az lenne a jó világ! Hátha megelőznénk Görögországot,Írországot és tovább lehetne folytatni a lopást.
A szeplők is lassan már együtt hisz jönnek már ki a börtönből.
Én pl. ara szavaznék aki azt monda hogy 50-évesen mindenki elmehet nyugdíjba.
Sőt az lenne a legjobb, hogy senkinek sem kellene dolgozni,majd helyettünk mások.
Szóval már csak a választókon múlik.
Azért elgondolkoztató ha egy "Újságíró"
ex-katedra kijelenti, hogy egy vádlott jelölt pere koncepciós,
Talán a bíróságokra kellene ezt hagyni.
Persze ha valaki nagyon közel volt biztos jobb "rálátása" van az ügyekre.
Már csak a nézet kérdés,vagyis kinek a szemszögéből?

csoko20 2011.05.18. 09:28:49

@Canis Lupus Libertas: Ahol Schmitt Pál a nemzet golyóstolla, ott egy grammarnácinak sincs létjogosultsága:))))

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 09:29:26

@becike4:

Konkrétan melyik hazudósra gondolsz, mert nemcsak egy van ám.. .

- arra, akit a most eltűnt kerget, vagy magára a kergetőre?

Hm????

Giedi 2011.05.18. 09:29:37

Úgy érzem, Orbán Viktor, amennyire csak lehet, igyekszik magát távol tartani a súlyosabb kormányzati döntésektől (Széll Kálmán (?) terv, Matolcsy csomag, egyéni képviselői indítványok, nemzeti konzultáció (wtf)). Sikertelenül. A kormány Fidesz-kormány, s a Fidesz=Orbán Viktor.
Meglássátok, Bajnai fog ebből jól kijönni, ha úgy dönt, ringbe száll. Ő nem exponálta magát, egy évig csak tette a dolgát.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 09:30:29

ja, pardon, majd elfelejtettem:

nagyon jó a cikk, 10xs!

OkoskaTo:rp 2011.05.18. 09:30:37

Ez mind szép és jó. Csak azt mondd meg nekem, miért nincs tele az utca az "Orbán, takarodj!"-ot ordító haragosok, utáltak, megrendültek millióival!

azAttis 2011.05.18. 09:31:05

rosszabul élünk már mint 4 éve? :)

astrup 2011.05.18. 09:32:31

Itt biztos sok rajongó akad, tőlük kérdezem:

Miért volt olyan zseniális Bajnai kormányzása, illetve miért várjátok őt sokan megváltóként?

Köszönöm.

Iustizmord 2011.05.18. 09:32:33

oszoljanak kérem nincs itt semmi látnivaló

greent 2011.05.18. 09:32:34

Viktort vélhetően Ausztriában kezelik. Semmi extra, csak a szokásos.

igényes 2011.05.18. 09:32:54

DNS-t gyűjt Orbán! Segít a TeK-nek a DNS-ek tárolási előkészületeiben. Szemrevételezik a lehetséges gyűjtő táborokat.

Totálisan fel kell dolgozni az országot, DNS, név, lakcím, aláírás, e-mail cím, újlenyomat, vonalkód alapján.

Orbán Viktor miniszterelnök felkérése alapján a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalától levelet kaptunk, szám szerint 4 levelet, ennyi a választásra jogosult a családban. Vonalkódunk 2-2db.

A "Hallgassuk meg egymást" válasz kérdőíven szerepel a nevem, lakcímem, -aláírásom, e-mail címem,ha közlöm-és szerepel két darab vonalkód, mely szkennelve a kérdésekkel együtt kiválóan alkalmas az összes magyar választó szimpátiájának azonosítására, feltérképezésére, DNS-ének begyűjtésére, feldolgozására. Szerintem azonnal le kellene állíttatni ezt a célzott Fidesz adatgyűjtést. Állítólag az adatvédelmi biztos úr vizsgálja már /Dr. Jóri András Adatvédelmi Biztos Irodája 1051 Budapest, Nádor u. 22.Postacím: 1387 Budapest Pf. 40
Telefon: (+36 1) 475 7186, 475 7100 (9-15 óra között) Telefax: (+36 1) 269 3541 E-mail: adatved@obh.hu/.

A kérdőív és a DNS-t hordozó válaszboríték alapján Orbán tudomására jut:

1. Válaszommal megtisztelem, és egyetértek neki tetsző módon.
2. Válaszommal nem tisztelem meg, tehát ellenség vagyok.
3. Válaszomat megkapja, de az tiszteletlen, tehát ellenség vagyok.
4. Válaszom alapján tudja, mely választókerületben ki szimpatizál vele.
5. Válaszom alapján tudja, mely választókerületben ki nem szimpatizál vele.
6. Közpénzen elektronikus címeket gyűjt, mely alapján a Fidesz szimpatizánsok könnyen elérhetők, e-mail cím alapján az Internetről egy sor információ leszedhető, mely bővebb képet mutathat a választóról..
7. A kérdőív alapján számmal láttak el engem és családomat, melyhez nem járultam hozzá. Egy általam nem engedélyezett nyilvántartásba kerülnek adataim, miszerint, ha nem válaszolok, akkor is a feldolgozást követően ott az adat rólam: "válasz nem érkezett"
8. Zaklatásnak veszem a levelet, melyet részemre megküldtek.
9. Aláírásom újabb azonosításra szolgál.
10. Bitang módon a kérdések után jön egy figyelemelterelő kép, és alatta nagyítóval olvasható apró betűs rész, miszerint aláírásom azt jelenti, hogy adataimat használhatja a bűnszövetkezet, és hozzájárulok a további pénzköltéseikhez, családunk zaklatásához.
11. Nem emlékszem, hogy adtam volna felhatalmazást a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának, hogy miniszterelnöki döntésképtelenség esetén egyáltalán adataimat kiadhatják-e, felhasználhatják-e, vonalkóddal lássanak el, mint egy terméket.
12. A miniszterelnöknek nem feladata az állampolgárral történő levelezés. Orbán túllépte feladatkörét. Orbán felelőtlenül kidobálja a pénzünket az ablakon.
13. A miniszterelnök természetesen küldi a nem megfelelő méretű, de nyalásra alkalmas válaszborítékot is, melybe a kérdőív persze eredeti formájában nem fér el, csak igénytelen módon összehajtva. A Borítékon csak úgy lazán "Orbán Viktor Magyarország Miniszterelnöke Budapest 1848" van feltüntetve címzettként.
14. Ajánlanám Orbán figyelmébe az általános iskolában megtanultakat, miként is kell borítékot címezni.

Az állampolgárok DNS mintáját 8 000 000 válaszborítékon lévő ragasztófelületre viszi fel nyálával a vonalkóddal, lakcímmel, aláírásával, e-mail címével a magyar polgár. Nem kis feledat persze a feldolgozás, de a legveszélyesebb megkérdezettek a szkennelt kérdések alapján kiszűrhetőek. 8 000 000 boríték DNS felülete (ragasztó nyállal ellátva = 0.13méter), azaz 1040 kilométernyi DNS megállapítására szolgáló felület.

Egyébként a miniszterelnök feladat- és hatásköre, nem levelezés a választókkal:
A miniszterelnök feladatai egyrészt az Alkotmányból, másrészt egyéb jogszabályokból vezethetők le:
1. javaslatára nevezi ki és menti fel a köztársasági elnök a minisztereket, ennek megfelelően a kormány csak akkor tekinthető megalakultnak, miután tagjait megválasztották;
2. vezeti a Kormány üléseit;
3. a kormány által hozott rendeleteket és határozatokat aláírja, biztosítja azok végrehajtását;
4. Az Országgyűlés elé terjeszti a kormány programját és a kormány munkájáról készített beszámolót;
5. a Honvédelmi Tanács tagja;
6. gyakorolja a munkáltatói jogokat a miniszterek tekintetében.

egerészölyv 2011.05.18. 09:34:54

És te hová tűntél már a Népszavából, Zsóti? :) Erről beszéljünk inkább! Vagy ugyanúgy kiradírozol, mint Puch téged? :D

becike4 2011.05.18. 09:35:53

@Zébácsi: Szerinted a Gréczy kinek a seggét nyalja,csak nem a törpének?

BALTAZÁR 2011.05.18. 09:37:32

@igényes:
Hú, hát ez már tényleg beteges.

nemecsek ernő áruló 2011.05.18. 09:41:14

Ugyan mi értelme lenne interpellálni az MSZP részéről Orbán Viktor Pártitkár Elvtárs Urat, ha a válasz a kérdéstől függetlenül úgyis az lenne, hogy "elmúltnyolcév fülkeforradalmi zemberek kormánya"?

kicsijuti 2011.05.18. 09:41:15

tessék itt van hogy hol volt mostanában meg kikkel talizott:
www.orbanviktor.hu/hirek

nem kellet volna sok utánajárás csak beírni a googliba, de arrafelé gondolom egyszerűbb összeesküvés elméletek gyártani...

sárkányfő 2011.05.18. 09:41:25

@astrup:

rajongó nem vagyok, de a mostani mezőnyből magasan kiemelkedik.
neki nem kellett válságadó, manyup-államosítás, és mégis szépen tartotta a költségvetést, és erre még maga Orbán is azt mondta, hogy "világrekord". szóval akár magához Orbánhoz is fordulhatnál a kérdéseddel, ő igazi nagy rajongója Bajnainak.

De ami talán még fontosabb, az a kultúra, a mentalitás, az alázat, a csöndesség. Hogy nem jött a gőg, a pofátlanság, a szijjártos pofádbahazudás, stb.
Ezt egy igazi fideszes nem érti, sőt, talán nem is érdekli, nem is számít neki, vagy ha tök hülye gyengeségnek, bénaságnak értékeli. De a többiek száméra olyan volt, mint ha egy fuldokló végre levegőt kapna.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 09:43:02

@OkoskaTo:rp:

0.(alapvetés)
Birka nép vagyunk, kis túlzással nincs bennünk egy szikra civil kurázsi sem.

1.
A balosok nem utcára járó típusok (régen azok voltak, de az egypártrendszer alatt megtanulták, hogy ne ugráljnak).

2.
A jobbosok (a kemény mag kivételével) most a kezüket tördelik, hogy izéé...na...khm-khm...na, ne má'!
Ők azok, akik nem, vagy csak lassan, nagyon lassan ismerik el, vallják be maguknak, hogy nem ilyen lovat akartak. Vagy szimplán csak várják az overdose-t, amitől megtáltosodik.

3.
A 2006-os balhét - állítólag - a fidesz hozta tető alá, ergo most pont a mozgósítő erő hiányzik, illetve a másik oldalon csücsül.

4.
Csak nem képzeled, hogy amiért embereket küldött Viktor az utcára, annak akár csak a tizedéért hagyná ezt most, mikor ő van hatalmon?
(Szerinted lenne szemkilövés? Mit szólna ehhez a Fidesz? )
A rendvédelmi szervek körüli haccacárét figyelve az is előfordulhatna, hogy a rendőrség hagyná a tömeget nyomulni. Persze nem, mert az esküjük ezt nem engedné, nem tudom elkpépzelni ezt,

Összegzés:

A Fidesz azt felejti el, hogy mindaz a hiba, hazugság és bűn, amit ez elmúlt - mostmár - 9 év alatt összehozott, egyszer a fejére hull majd. A számlát mindenkinek ki kell fizetnie, nem lehet megúszni!

Az Mszp ezt éppen most tanulja. Megérdemlik ők is!

Nemsokára Orbán Viktor és pártja jön.
Megérdemlik ők is!

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.18. 09:43:03

De szép is lenne, ha legalább az index nem reklámozná ezt a kurvablogot...

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 09:44:48

@becike4: Így már más. De én ezt a cikket nem érzem annak. Sőt.

egerészölyv 2011.05.18. 09:45:45

@kicsijuti: ne nevettesd ki magad! Tényekkel jössz elő Zsóti gyűlöletblogjában?!

gorcsev54 2011.05.18. 09:48:08

@ursus artos: Azért ne haragudj de így hülyeségeket írsz! Ez így semmi más mint a balfaszok védelme! Senki nem mondja ,hogy nem kellenek intézkedések,csak nem így ilyen módon ilyen átgondolatlanul össze vissza kapkodva.Egyik oldalon bezsebelni 3000 milliárdot és utána felelőtlenül kidobni 600 milliárdot(nem volt igazán rá igény,gazdasági haszna sincs)+ 200 milliárdot+30-40 milliárdot aztán újabb 10 milliárdokat-amiknek semmiféle gazdasági haszna nincs. Talán valami fokozatosság elvét betartva stb.Nem csak a gyermekeinknek kell megélni (majd) hanem nekünk is,mert különben nem lesznek gyermekeink ill. az én esetemben már gyermekeimnek gyermekei.

sárkányfő 2011.05.18. 09:48:21

Lenne egy kérdésem nekem is.

Éveken át attól zengett az ország, hogy Gyurcsány hazudik, hazudós, stb., és már csak emiatt is nemzetellenes, stb.

Most Orbán már egy éve hazudozik folyamatosan, pl.:
- konkrétan azt ígérte, hogy megvédik a nyugdíjpénztárakat, aztán államosították.
- Megígérte a jogbiztonságot, amit folyamatosan feldúlt, feldúl, lerombol. - Most a nyugdíjak elvétele kapcsán került elő egy fényképes, aláírásos "garancialevél" amely a nyugdíjakat garantálja. tipikus fideszes/maffiás szóhasználattal itt is a nyugdíjak "védelmét" ígérték, ők védenek minket.... íme:
m.blog.hu/va/vastagbor/image/2011/05/paliba-levele.jpg

Tehát a fenti (és sok egyéb) nyílt hazudozások után az a kérdésem, hogy a drága fideszesek hogyan értékelik mindezt?

Mert nekem a nagy hallgatásuk miatt tök úgy tűnik, hogy nem a hazugságokkal van bajuk, hanem csak azzal, ha nem Orbán hazudik.

egerészölyv 2011.05.18. 09:48:40

@BALTAZÁR: nem csak lehet, kell is bírálni Orbánt és kormányát! De így?! Könyörgöm...

2011.05.18. 09:48:54

A bőr kéne hogy lesüljön a pofátokról posztolás helyett, amilyen állapotba juttattátok az országot nyolc év alatt.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 09:49:29

@astrup:

Hogy miért?

Olvasgass erről szóló vezető európai és amerikai cikkeket, szakértői észrevételeket - rá fogsz jönni, mennyire pengeélen táncolva mentette meg az országot a csődtől. Tényleg. Szigorú fegyelem - ez kellene most is: Hangsúlyozom: SZAKMAI FEGYELEM, NEM POLITIKAI!!!!

Igaz, ehhez kellett egy Oszkó Péter is. Nem szeretek senkit sem sztárolni, de ők ketten az elmúlt 21 év legjobb párosa voltak.
Tevékenységüket még OV és MGY is elismerte - igaz, csak külfölfön, itthon a szokásos más-beszéd ment.

igényes 2011.05.18. 09:52:11

@zulu: Orbán 4 + 1 éve teszi tönkre az országot. 8 évig akadályozta a rendtevést.

igényes 2011.05.18. 09:53:35

@sárkányfő: Orbán 1989 óta folyamatosan hazudik.

astrup 2011.05.18. 09:53:54

@sárkányfő: de most a pármilliós IMF-segély lehívása az érdeme? vagy komolyan, micsoda?

Fekete Sámuel 2011.05.18. 09:54:19

Jajj de hülye zsiddancs vagy te is, fiam.

egerészölyv 2011.05.18. 09:54:24

@sárkányfő: ÜGYES, SŐT RAVASZ DEMAGÓGIA, AMIT CSINÁLTOK, megdicsérlek. A helyzet valóban az, hogy Gyurcsány hazudott, mint a vízfolyás, hazudott, mint Orbán. Csakhogy NEM a hazugsága tette őt mindörökre gyűlöletessé a magyar választó előtt, hanem az a MÓD, ahogy hazudott. Olyan ez a demagógia, mintha azt mondanád egy boxolóról, "miért, ő csak boxolt, mint a másik", csak nem tennéd hozzá, hogy gong után, vagy öv alatt.

gorcsev54 2011.05.18. 09:56:26

@igényes: Ez neked simán két év letöltendő, de jó esetben 150 ezer Ft bírság! Nem sokára Lázár benyújtja a törvényjavaslatot(ha még nem tette) a Fideszt kritizálók bűnözése címszó alatt.ill Orbán Viktor feladatait viselkedését intézkedéseit bírálók és elégedetlenkedők egyenruha nélküli bűnözése címszó alatt. Utána jön a 2/3 -on kívüliek leültetése és a levegőt venni merőké.

nesze nektek két harmad... 2011.05.18. 09:57:26

Nem írogatni kell, hanem összefogni az egész elégedetlen társadalmat és odamenni a Parlament elé...Vagy most takarodtok el..vagy bemegyünk és akkor jaj Nektek!!!!!
Most nem kell a demokratát játszani, ugyanúgy kell elbánni a nemzeti Szar Bandával ahogy ők teszik , agressziven, keményen, és a demokráciát semmibe véve...Diktatúrikusan!!!!!
Nincs értelme a cikk irogatásnak....TENNI KELL!!!!!!!KEMÉNYEN!!!a Rendőrség is velünk van....

sárkányfő 2011.05.18. 09:58:04

@egerészölyv:
na ez új :)

kicsit részleteznéd a kedvemért, mert még nem egészen világos, hogy pontosan mi az a különbség Orbán és Gyurcsány hazugságai közt, ami szerinted számít? :)

Tudod én jámbor lélek csak azt látom, hogy megtévesztettek, hazudtak, hamis ígéretet tettek, elárulták a saját szavukat....

egerészölyv 2011.05.18. 09:58:50

@gorcsev54: nyugtass meg, hogy ezt a mostani gyűlöletbüfidet te magad sem találod szellemesnek...

nesze nektek két harmad... 2011.05.18. 09:58:56

Már 1/3 ad sincs a Fidesz droidok közül aNemzeti Szar Kormány mögött!!!! MOST KELL LÉPNI !!!!!!(rálépni a nyakukra)

nemecsek ernő áruló 2011.05.18. 09:59:36

@astrup: Rajongó te vagy. Én meg csak a magam nevében beszélhetek, de ennél a gőgös, mindenkinek a feje felett döntő, senkivel nem konzultáló, egész világgal szembemenő attitűdnél százezerszer jobb volt.

Mindenki hülye, egyedül én vagyok normális: hangzik az egyszeri elmebeteg megnyilvánulása, akit gyógyszeres kezelésre, és a nyilvánosságtól való elzárásra szoktak kárhoztatni - régen akár elektrosokk-terápiára is.

Mindenki hülye a gazdasághoz, az IMF, az EU, meg az Oszkó együttvéve - de én megmondom a tutit - mondja Matolcsy György, Magyarország felelős gazdasági minisztere.

Én meg azt mondom, valami nem frankó. De ha ez számodra védhető, lelked rajta. Számomra nem.

nesze nektek két harmad... 2011.05.18. 09:59:44

Orbán nemcsak éjjel nappal hazudik, hanem ébren és álmában is ez a különbség:)

sárkányfő 2011.05.18. 10:00:54

@igényes: tudom.
Én naiv gyerekként 1989-ben még hittem Orbánban és hőst láttam benne amikor követelte az orosz csapatok kivonását Magyarországról.
Ma már tudom, hogy akkor Orbán már pontosan tudta, hogy eldöntött tény az orosz csapatok kivonása, sőt akkor már meg is kezdődött...

@astrup: a válaszom úgy látom nem sikerült értelmezni, ess neki ismét:
greczy.blog.hu/2011/05/18/hova_tunt_orban_viktor_2/fullcommentlist/1#c13513588

egerészölyv 2011.05.18. 10:01:58

@sárkányfő: nem igaz, nemcsak azt látod.

Amikor Gyurcsány éneklős-sírós hangon kérleli Orbánt, hogy ne hazudjon, mert az olyan csúnya dolog, majd ő maga szűk haveri körben azt mondja, hogy ő hazudozott, mint az állat, akkor ez olyan mértékig "égő", hogy ennyire perzselten még Magyarországon sem jöhet vissza valaki, pedig az még Rákocskának is sikerült 55-ben.

nemecsek ernő áruló 2011.05.18. 10:02:04

@egerészölyv: Ezt kifejtenéd? Fletó a hazugságai után elnézést kért, és beismerte azokat.

astrup 2011.05.18. 10:02:07

@sárkányfő: arroganciád ellenére újra felteszem a kérdést: az IMF-hitel lehívásán kyvül mi volt az a hatalmas cselekedet, amit Bajnai nevéhez köthetünk?

nesze nektek két harmad... 2011.05.18. 10:02:22

Orbán egy beteg ember ( ápoltatja is magát sokszor Ausztriában a Bolondok házában)a
Már látszik, hogy nyugodtan együtt lehet emlegetni Sztálinnal, Hitlerrel, Mussolinival, Szadam -mal...csak legalább új végezné már Ő is:)

igényes 2011.05.18. 10:03:20

@egerészölyv: Azt nem értem, hogy miért írsz mindig Gyurcsányról. Gyurcsány nem tud segíteni a problémáidon, mert nincs hatalmon.

A DNS-t, újjlenyomatot, aláírást, e-mail címet gyűjtő, téged vonalkóddal ellátó tanácstalan miniszterelnököd oldhatná meg a problémiádat.

Sajnos Orbán nem bízik meg a kiválasztott garnitúrájában, "szakembergárdájában", és benned sem. Tehetetlen és a néphez fordul félelmében a butábbnál butább kérdéseivel. Legalább a volt gépkocsivezetőjének volt annyi esze, hogy begyűjtsön pár DNS-t aláírással, állandó lakcímmel. Lehet, hogy a fogorvosa is DNS értékelésre eszközt szerez be az 1 milliárdból?

sárkányfő 2011.05.18. 10:04:01

@egerészölyv: nézd, ha te azt mondod, hogy nem a hazugságok zavarnak, hanem a hazugságok stílusa vagy módja, és neked Orbán hazugságai tetszenek, Gyurcsányéi meg nem, ám legyen, a te ügyed.

sárkányfő 2011.05.18. 10:05:32

@astrup: arrogáns az, aki el se olvassa amit írtam, és hajtja a magáét.
megjegyzem ha te nem látod az óriási, látványos különbséget Bajnai és Orbán-Gyurcsány között, akkor kár is magyarázni...

egerészölyv 2011.05.18. 10:06:20

@Gerzsonka: elnézést kért?! Ez a Harry Potter legújabb kötetében van? Mit mondott? "Bocsika, hazudtam, mint az állat?"

csoko20 2011.05.18. 10:06:47

@astrup: Pl.: a Széll Kálmán csomag felvázolása:)))
Mondjuk az alkotmányosdit, meg a köztér átnevezősdit ő kifelejtette! :D

egerészölyv 2011.05.18. 10:07:05

@igényes: én meg a te problémáidon nem tudok segíteni, úgyhogy ne velem foglalkozz.

igényes 2011.05.18. 10:07:35

@gorcsev54: Emlékszem, amikor Orbán az EU-ban égett Martonyi val és Matolcsyval, minannyian egyenruhában voltak. Sötét öltöny kék nyakkendő, és vonalkódos alsó.

astrup 2011.05.18. 10:09:03

@sárkányfő: tőled szeretném várni a magyarázatot erről a látványos különbségről. én is lennék miniszterelnök, felvennék némi nemzetközi hitelt és ezzel megmenteném az országot a csődtől. hős lennék? ezek szerint abszolút.
az, hogy előtte miniszterként nem sokat tettem a belföldi válság megelőzése érdekében? az már a homályos múltba vész :)

egerészölyv 2011.05.18. 10:10:11

@nesze nektek két harmad...: usgyi az utcára! Mint tanultuk, ott politizál a csőcselék.

Stoney Hill Billy 2011.05.18. 10:10:14

igen, igen igen!
hahha, kis hülye

nemecsek ernő áruló 2011.05.18. 10:10:40

@egerészölyv: A non-stop imazsámoly Orbán Viktor felé volt épp fordulva, így a RémHír tévé nem közvetíthette, de kamerák kereszttüzében tette ezt.

egerészölyv 2011.05.18. 10:10:56

@sárkányfő: ne hazudj, nem ezt mondtam. Magamról pedig nem is beszéltem, sőt eddig rólad sem.

astrup 2011.05.18. 10:11:24

@sárkányfő: mert abban egyetértünk, hogy csendesen, felhajtás nélkül kormányzott, nem is ezzel van bajom.

igényes 2011.05.18. 10:16:39

Orbán Viktornak nagyon egyszerű lenne a dolga.

A rendelkezésére álló médiumokon keresztül kérjen bocsánatot a magyar választópolgároktól és azok gyermekeitől. Azonnal mondjon le és adja át hatalmat egy szakértő, intelligens, emberi értékeket tisztelő jószándékú gárdának.

Hiszem, hogy nagyvonalúan rábíznának egy a tehetségéhez talán illő feladatot, akár lehetne MLSZ titkár is.

egerészölyv 2011.05.18. 10:17:46

@igényes: ezek után csak egyet árulj el. Milyen lennél, ha igénytelen lennél?

sárkányfő 2011.05.18. 10:19:54

@astrup: a hitelt még gyurcsány vette fel, de tök mindegy is ki vette fel, mert jobbról sokan egyszerűen nem hajlandóak tudomásul venni azt a csekély apróságot, hogy 2008 őszen egy 80 éve nem látott nagyságú világgazdasági válság jött, ami sok országot is hitelfelvételre kényszerített, hogy ne menjen csődbe. Lehet hajtogatni ezt véges végtelen, de ez van. Ha akkor nem vesz fel kölcsönt a kormány, később szorul sokszorta nagyobb kölcsön felvételére, sokkal drágábban, sokkal rosszabb körülmények között, lásd görögök portugálok. szóval ezen kár rugózni.
a mostani kormány meg? először is 8 év alatt semmit sem készült, már januárban megbukott a saját költségvetés (250 mrd-os zárolás, mert rájöttek az okosok hogy kell), tökéletes jogbizonytalanságban tartják a gazdaságot a váratlan különadóikkal, majd azok meghosszabbításával, ami elriasztja a befektetőket, ehhez képest Oszkó maga volt a tökély. A jogállami, demokratikus normák követését, a civilizált, európai, sőt polgári hangnem nem is említem, ezek a mostaniak konkrétan tahó suttyó parasztok hozzá képest, az ember el se hiszi miket vágnak a képébe nap mint nap. Bajnai kiigazítását pedig, ismétlem, gyengébbek kedvéért: ismétlem Orbán Viktor dicsérte, igaz nem itthon, mert a mostani kurzus során azt is megszoktuk, hogy belföldre hazudnak, tehát aki az igazságra kíváncsi, akár széllkálmán, akár médiatörvény akár más, az az angol nyelvű külföldi verziót olvassa.
hagyjuk ezt, sokáig lehetne sorolni, ezer és ezer különbség van, nincs rá időm. komolyan írtam, hogy aki nem vak látja.

sárkányfő 2011.05.18. 10:22:55

@egerészölyv:
nem hazudok, te hazudsz hogy letagadod. szó szerint ezt írtad, idézem: "NEM a hazugsága tette őt mindörökre gyűlöletessé a magyar választó előtt, hanem az a MÓD, ahogy hazudott."

tehát neked a "mód"-dal van bajod, még ki is emelted nagybetűvel.

Egyébként ez nem baj, ha neked a mód fáj, hát annyi baj legyen.

Engem maguk a hazugságok zavarnak, de hát nem vagyunk egyformák.

gorcsev54 2011.05.18. 10:24:36

@egerészölyv: Nem nyugtatlak meg! Azt nem állítom ,hogy szellemes de akárminek hívhatod a tényeket!Nem változtat rajta semmi.

egerészölyv 2011.05.18. 10:25:03

@sárkányfő: sajnálom, hogy nem bírsz olvasni. Nem NEKEM van bajom a mÓD-dal, hanem a választónak (ld. 2010. ápr.).
Ha pedig téged a hazugság zavarna, nem lennél gyurcsányimádó.

egerészölyv 2011.05.18. 10:25:48

@gorcsev54: te vizionálsz tényeket zavart elméd kísértetjárta rémpitvaraiban.

igényes 2011.05.18. 10:26:44

@egerészölyv: Amennyiben igénytelen lennék, akkor nem az emberi értékek, hanem az orbáni értékek lennének a mérvadóak. Egyszerűen mi ketten egy igénytelen tábor tagjai lennénk. Ugye te sem gondolod azt, hogy egy reprezentetív kérdőivet aláírással, állandó lakcímmel, elektronikus címmel, aláírással, DNS mintával ellátva, vonalkóddal megjelölt termékként kell megküldeni hozzájárulva saját gondolataidat nem megörizhetően egy bármire képes miniszterelnöknek, aki bárkinek továbbadhatja.

egerészölyv 2011.05.18. 10:29:35

@igényes: semmit nem írtam a kérdőívekről, amelyekről amúgy mélyen elítélő a magánvéleményem. Azzal a különbséggel kettőnk között, hogy az én véleményem igényes.

sárkányfő 2011.05.18. 10:30:14

@egerészölyv: nagyon elborult trollnak vagy, ha már most azzal jössz hogy gyurcsányista vagyok :) vagy 5x írtam le, engem zavarnak a hazugságok, de ha nem akarod, hát ne lásd meg...

ha nem önmagadról bezsélsz, hanem másokról, akkor hol az a felmérés, amely szerint az embereket nem Gyurcsány hazugsága, hanem csupán annak módja zavarta?

Amúgy eredeti kérdésem nem arra vonatkozott, hogy ki mit gondol arról hogy mások mit gondolnak valamiről, hanem arra, hogy van-e itt olyan fideszes, aki saját véleményét mondja el arról mit gondol Orbán sorozatos hazudozásairól?

Chicano 2011.05.18. 10:31:07

Akik Oszkót és Bajnait annyira jónak tartják: Nagyformátumú Ferenc leváltása után csak annyi volt a dolguk hogy botrányok nélkül valahogy elvigyék az országot a választásokig. Valamilyen érdekes véletlen folytán a választások után kellette elkezdeni visszafizetnie az új kormánynak azt a pénzt amivel megmentették a csődtől az országot. Ez tavaly 3000, idén 5000 milliárd forint, jövőre se lesz kevesebb. Tehát az új kormány mozgástere alapvetően más mint Bajnaiéké volt. Emiatt mindenképpen szükség van komoly megszorításokra (és igen, a fidesz ezt nem vállalta fel korábban) ami nem megy komoly konfliktusok nélkül. Kíváncsi vagyok Oszkó kitől venne el és Bajnai hogyan kezelné a felmerülő konfliktusokat ebben az igen pocsék helyzetben. Mivel a pálya kötött, nem hiszem hogy lenne más lehetőségük mint az amit most a fidesz csinál, ezt viszont valószínűleg kisebb arroganciával csinálnák. Ha a fidesznek valamit tanulnia kellett volna akkor az az a stílus amivel Bajnaiék kormányoztak.

igényes 2011.05.18. 10:31:12

@sárkányfő: @egerészölyv:

Nem kell bántani az egerészölyvet, hiszen oly nagy mértékben alázta meg őt Orbán, hogy szinte csodába illő. Egerészölyv nem ezt várta Orbántól, nem ezért szavazott rá. Tudjuk a sok elpártólt fidesz szimpatizánstól mekkora a csalódás bennük és miért pártoltak el tőle miliónyian. Tudom ez tragédia egerészölyvnek, sajnálom és szánom őt.

igényes 2011.05.18. 10:32:07

@egerészölyv: Nem akarlak ám igazán bántani. Tetszik, amit írtál a kérdőívről.

egerészölyv 2011.05.18. 10:32:41

@sárkányfő: betűid összezavarodnak... Kezdődő stroke?
NEM "csupán"-t írtam, amúgy sem szeretem az ilyen álnépiesch szócskákat.

egerészölyv 2011.05.18. 10:34:02

@igényes: soha életemben se Orbánra, se más jobbantra nem szavaztam, de csak vizionálj tovább, mint Zsóci.

gorcsev54 2011.05.18. 10:37:33

@egerészölyv: Ha nem tetszik ne olvasd.Zavart elméd meg neked van ,ha személyes sértésnek veszed vezéred hülyeségeinek megítélését.

Akvyr 2011.05.18. 10:38:05

Én speciel örülök, hogy túl vagyunk a hülyítéses pozíciómegszerzéses időszakon, és végre elkezdtek dolgozni is. Akkor lennénk igazi bajban ha folytatnák a populista páváskodást, így viszont úgy érzem jókat (IS) tesznek. Persze baromságokat is. Ezért kellene konstruktív ellenzék, aki támogat is egyes dolgokat, és nem csak kórusban fújolni képes mindenre. Az MSZP pont ezeket a dolgokat akarta keresztülvinni pár éve, és most védik a népet a Fidesztől? Ez milyen olcsó hiteltelen rongy dolog már? Bár sosem kedveltem a Fideszt, de az ország szempontjából az egy jó stratégia, hogy a buta demagógiával kétharmadot szerezni, aztán alapvetően helyrerakni a dolgokat tűzön vízen át. Örülnék, ha tényleg ez vezérelte volna őket.

Akvyr 2011.05.18. 10:43:43

Blogmotor! Köpd ki!

Epokit Drive 2011.05.18. 10:44:47

Zsóti, el tudod intézni, hogy ha megosztom a blogodat a fészbúkon, kapjak a gazdádtól pár forintot?
(Ahhoz, hogy vitatkozzam Veled, előbb igyekszem belehelyezkedni abba a nézőpontba, ahonnan Te nézed a világot, és ehhez kéne a támogatás.)

atila68 (törölt) 2011.05.18. 10:47:57

Kedves Gréczy Zsolt!

Ahogy a keleti bölcsek tartják,
ha nincs miről írnod,
akkor ne írj róla.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 10:51:24

@Chicano:
" Mivel a pálya kötött, nem hiszem hogy lenne más lehetőségük mint az amit most a fidesz csinál, ezt viszont valószínűleg kisebb arroganciával csinálnák. Ha a fidesznek valamit tanulnia kellett volna akkor az az a stílus amivel Bajnaiék kormányoztak. "

Egyetértek.

lapos a Föld 2011.05.18. 10:57:26

Tényleg ilyen baromságok lesznek a címlapon, pusztán azért mert az egyik vörösnek nem volt a másik elég vörös és kirakták a népszavától... Szégyen! Mennyi értelmetlen gondolat egy blogon belül. Igazi komcsi rovat lesz a blog.hu az indexen.

hááááát 2011.05.18. 11:01:43

MSZP kérdés:-MIért nincs a nyuszin sapka?

Válasz:-Ne szóljá beeeeeeeeee, elmúlt 8 év, pofátlan végkielégítés,loptatok állandóan.

Ezért felelsleges kérdést intézni.

igényes 2011.05.18. 11:01:59

@lapos a Föld:
Jelen pillanatban ki is tüntet ki kommunistákat?

Szijjártó Péter, a miniszterelnök szóvivőjének közleménye szerint a megbeszélésen a miniszterelnök üdvözölte, hogy a közelmúltban több kínai cég is magyarországi munkahelyteremtő beruházásról döntött.

A felek egyetértettek abban, hogy a két kormány által létrehozott gazdasági vegyesbizottság jól működik, és a jövőben is jó keretet ad a gazdasági stratégiai együttműködésnek, és kiemelték a kooperáció fontosságát a közlekedésben és az oktatásban is.

Schmitt Pál köztársasági elnök pénteken a Magyar Köztársasági Érdemrend középkeresztje a csillaggal kitüntetést adta át a kínai Kommunista Párt államtanácsosnak. A magyar államfő hivatalában fogadta Taj Ping-kuót, akivel a kitüntetés átadása után megbeszélést is folytatott.

ökoparazita 2011.05.18. 11:02:07

a miniszterelnök él és virul. Ugyanazt csinálja min eddig: tartja össze a pártját, intézi az egymással veszekedő fideszesek ügyeit, eldönti, hogy kit kell kicsinálni a saját pártjában, és kinek kell mellé állni, szervezi a saját párton bellüli ellenségeinek ellenségeit, igazgatja a Fidesz gazdasági érdekeit. Ezt pedig kiválóan csinálja: többezer birkát tart egy karámban, miközben buknak, zuhannak és ütik verik őket. Aztán mikorra elég erő lesz a pártban, hoyg megszabaduljon tőle, akkora a fidesz pontosan 12%-on fog állni.

igényes 2011.05.18. 11:04:34

Orbán Viktor levele a Belügyminiszterhez!

Kedves Sándor bátyám!

Remélem jól megy a céged és szaporodnak az állami megbizatások.

Kérlek vizsgáld meg a mellékletben szereplőket 0000000001101-től 0000000009456-ig. A DNS minták rendelkezésedre állnak. Néhány kérdésben nem értenek velem egyet ezek a számok. Amennyiben van közöttük közszolga távolítsad el kérlek a számokat.

Viktor

Igaz Magyar 2011.05.18. 11:07:51

Hová tűnt, hová tűnt... Olvasni kell a híreket. Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság most gyakorolja a kimenekítését az országból.

De azt elmagyarázhatná valaki, miért kell a katasztrófát országosan megvédeni..

Andráska8 2011.05.18. 11:09:12

Egyszerű a válasz, már mindent elhazudott, amit lehetett, hogy nincsenek megszorításooook!

dunaparti 2011.05.18. 11:11:26

Orbán nem miniszterelnök, uralkodásra hajlamos beteg ember. Vagyis diktátor.
Most a lehető legjobb alkalom, hogy Gyurcsány vagy egy másik újabb párt belépjen a helyébe.

Andráska8 2011.05.18. 11:11:47

Az MSZP frakció nem azért van a parlamentben, hogy kérdezze Orbánt, hanem hogy minden hónapban a számlájukra kerüljön a juttatásuk.

jog-ász 2011.05.18. 11:14:37

nincs itt semmi gond, jön az ántivilág csak nem 3millió hanem 6millió koldussal..nemtom mit csodálkozunk, mindenki az ,mint amennyit ér...vagy hogy a tö..be mondta lázár.

igényes 2011.05.18. 11:15:52

@IgazMagyar: Nagyon jó a felvetésed. A Katasztrófavédelemhez ragaszkodik Orbán és a Fidesz.

Van ugye állatvédelem, nemzetvédelem, honvédelem, gyermekvédelem stb.

Kitalálta valamelyik hülye, hogy a Moszkva tér és a Roosevelt tér nem jó.

A Katasztrófaelhárításból pedig nem származik haszna a Fidesznek. Minek a gát, ha nincs gát, akkor van igazi "Katasztrófavédelem." A Terrorelhárító központ helyett mot gondolják ki a Terrorvédelmi központot.

kubatov_kommunista 2011.05.18. 11:16:32

Biztos Damon Hill-el van! :)
vagy kezelik.

amúgy nem tökmindegy?! úgy vágysz egy kis államosításra?! majd előkerül megcsapolja a bankszámlákat, kötelezővé teszi a 3 gyerekes családmodellt, kikiáltja a Királyságot aztán megint eltűnik. Esetleg még levezetésképp visszamenőleg változtat 1-2 törvényt, törvényen kívülivé helyezteti a szüleid mert úttörők voltak.

Ha látom akkor majd megmodom neki, hogy kerested.

igényes 2011.05.18. 11:17:49

@jog-ász: Jönnek a vonalkódisok, a 8 millió vonalkódis országa szép hazánkban.

becike4 2011.05.18. 11:21:42

@igényes: És honnan veszel szakértő,intelligens,jó szándékú vezetőket?90 óta csak hazug korrupt,nagyképű köpönyegforgató közpénz tolvajokat látok a politikában.

becike4 2011.05.18. 11:23:20

@dunaparti: Gyurcsány a lift aknába lépjen,ne bárki helyébe.

Táskás Tóni 2011.05.18. 11:26:36

@becike4: A te fejed van a hazug bunkó focista seggében. Minden igaz amit Gréczi leírt.

igényes 2011.05.18. 11:31:08

@becike4: Hát azért vannak Magyarországon, a Magyar Köztársaságban tehetséges emberek is.

Sajnos az Orbán ma már úgy címezteti magát mint Magyarország Miniszterelnöke. Fingja sincs róla, hogy kicsoda. Az érvényben lévő alkotmány szerint Ő a Magyar Köztársaság miniszterelnöke.

Jól olvasható a szociális kérdőív visszaküldésére szolgáló válaszborítékon.

Pistie 2011.05.18. 11:32:42

@ursus artos: "Jöjjünk már ki abból, hogy az egészségügy problémájának megoldása olyan egyszerű, hogy csak a 300 Ft-os vizitdíj kellett volna hozzá! És akkor gongütésre minden megoldódott volna. "

Elég sok mindent megoldott volna. Egy egyszerű példa:
A KSH adatai szerint 2009-ben 7 860,9 ezer (tehát 7.860.900) háziorvosi vizsgálat volt, csak Budapesten: portal.ksh.hu/pls/ksh/docs/hun/xftp/regiok/bphor/bphor09.pdf

Ha mindegyik fizetett volna 300 forintot, ami fejenként nem egy megrázó összeg és mégegyszer leírom, csak Budapestről beszélünk, és csak háziorvosi vizsgálat, akkor: 236 millió forint jött volna be ebből. Most ehhez még hozzáveszed hogy Magyarország nem csak Budapestből áll, és nem csak háziorvosok vannak hanem szakrendelések is, meg fekvőbetegek is, akkor nyilván ennek a sokszorosa jön ki. Szóval ha mindent nem is oldott volna meg, azért pár 10.000 forinttal jobban keresnének az orvosok tőle havonta, kicsit lehetne fejleszteni is, és legalább azok fedeznék az egészségügy költségeit, akik betegek.

igényes 2011.05.18. 11:33:19

DNS-t gyűjt Orbán! Segít a TeK-nek a DNS-ek tárolási előkészületeiben. Szemrevételezik a lehetséges gyűjtő táborokat. Orbán nem tudja, hogy a Magyar Köztársaág miniszterelnöke, és nem Magyarország Miniszterelnöke az alkotmány szerint.

Totálisan fel kell dolgozni az országot, DNS, név, lakcím, aláírás, e-mail cím, újlenyomat, vonalkód alapján.

Orbán Viktor miniszterelnök felkérése alapján a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalától levelet kaptunk, szám szerint 4 levelet, ennyi a választásra jogosult a családban. Vonalkódunk 2-2db.

A "Hallgassuk meg egymást" válasz kérdőíven szerepel a nevem, lakcímem, -aláírásom, e-mail címem,ha közlöm-és szerepel két darab vonalkód, mely szkennelve a kérdésekkel együtt kiválóan alkalmas az összes magyar választó szimpátiájának azonosítására, feltérképezésére, DNS-ének begyűjtésére, feldolgozására. Szerintem azonnal le kellene állíttatni ezt a célzott Fidesz adatgyűjtést. Állítólag az adatvédelmi biztos úr vizsgálja már /Dr. Jóri András Adatvédelmi Biztos Irodája 1051 Budapest, Nádor u. 22.Postacím: 1387 Budapest Pf. 40
Telefon: (+36 1) 475 7186, 475 7100 (9-15 óra között) Telefax: (+36 1) 269 3541 E-mail: adatved@obh.hu/.

A kérdőív és a DNS-t hordozó válaszboríték alapján Orbán tudomására jut:

1. Válaszommal megtisztelem, és egyetértek neki tetsző módon.
2. Válaszommal nem tisztelem meg, tehát ellenség vagyok.
3. Válaszomat megkapja, de az tiszteletlen, tehát ellenség vagyok.
4. Válaszom alapján tudja, mely választókerületben ki szimpatizál vele.
5. Válaszom alapján tudja, mely választókerületben ki nem szimpatizál vele.
6. Közpénzen elektronikus címeket gyűjt, mely alapján a Fidesz szimpatizánsok könnyen elérhetők, e-mail cím alapján az Internetről egy sor információ leszedhető, mely bővebb képet mutathat a választóról..
7. A kérdőív alapján számmal láttak el engem és családomat, melyhez nem járultam hozzá. Egy általam nem engedélyezett nyilvántartásba kerülnek adataim, miszerint, ha nem válaszolok, akkor is a feldolgozást követően ott az adat rólam: "válasz nem érkezett"
8. Zaklatásnak veszem a levelet, melyet részemre megküldtek.
9. Aláírásom újabb azonosításra szolgál.
10. Bitang módon a kérdések után jön egy figyelemelterelő kép, és alatta nagyítóval olvasható apró betűs rész, miszerint aláírásom azt jelenti, hogy adataimat használhatja a bűnszövetkezet, és hozzájárulok a további pénzköltéseikhez, családunk zaklatásához.
11. Nem emlékszem, hogy adtam volna felhatalmazást a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatalának, hogy miniszterelnöki döntésképtelenség esetén egyáltalán adataimat kiadhatják-e, felhasználhatják-e, vonalkóddal lássanak el, mint egy terméket.
12. A miniszterelnöknek nem feladata az állampolgárral történő levelezés. Orbán túllépte feladatkörét. Orbán felelőtlenül kidobálja a pénzünket az ablakon.
13. A miniszterelnök természetesen küldi a nem megfelelő méretű, de nyalásra alkalmas válaszborítékot is, melybe a kérdőív persze eredeti formájában nem fér el, csak igénytelen módon összehajtva. A Borítékon csak úgy lazán "Orbán Viktor Magyarország Miniszterelnöke Budapest 1848" van feltüntetve címzettként. Azt azért illene tudnia Orbánnak, hogy nincs ma az érvényben lévő alkotmány szerint olyan közjogi méltóság, hogy Magyarország Miniszterelnöke.
14. Ajánlanám Orbán figyelmébe az általános iskolában megtanultakat, miként is kell borítékot címezni.

Az állampolgárok DNS mintáját 8 000 000 válaszborítékon lévő ragasztófelületre viszi fel nyálával a vonalkóddal, lakcímmel, aláírásával, e-mail címével a magyar polgár. Nem kis feledat persze a feldolgozás, de a legveszélyesebb megkérdezettek a szkennelt kérdések alapján kiszűrhetőek. 8 000 000 boríték DNS felülete (ragasztó nyállal ellátva = 0.13méter), azaz 1040 kilométernyi DNS megállapítására szolgáló felület.

Egyébként a miniszterelnök feladat- és hatásköre, nem levelezés a választókkal:
A miniszterelnök feladatai egyrészt az Alkotmányból, másrészt egyéb jogszabályokból vezethetők le:
1. javaslatára nevezi ki és menti fel a köztársasági elnök a minisztereket, ennek megfelelően a kormány csak akkor tekinthető megalakultnak, miután tagjait megválasztották;
2. vezeti a Kormány üléseit;
3. a kormány által hozott rendeleteket és határozatokat aláírja, biztosítja azok végrehajtását;
4. Az Országgyűlés elé terjeszti a kormány programját és a kormány munkájáról készített beszámolót;
5. a Honvédelmi Tanács tagja;
6. gyakorolja a munkáltatói jogokat a miniszterek tekintetében.

Roy 2011.05.18. 11:41:48

Bánatában elbujdokolt, hogy a KDNP is elene fordult.

csacsacsa 2011.05.18. 11:43:01

Kedves Blogger! Drága Gréczy Zsolt!

Mitől kedvez az adórendszer a gazdagoknak?
Én békából látom a világot. Ezért csak a magam példájából következtetek. Tavaly még a felét vonták a béremnek -ebbe minden TB, adó stb benne volt -, idén csak a negyedét a gyerekkedvezmény miatt is.
Csak egy alkalmazott vagyok, nem gazdag.
És ha a gazdagok ennél jobban jártak, hát legyen nekik.

Táskás Tóni 2011.05.18. 11:43:18

@OkoskaTo:rp: Azért, mert a macskakő dobáló, gyújtogató és romboló bandát csak Orbán és a Jobbik tudja összeszedni. Most nincs szükség rájuk, hiszen ott ülnek a parlamentben, a 16 %-os adónak köszönhetően havi 3-400 ezer ft-al több fizetéssel.

kicsijuti 2011.05.18. 11:45:05

@Táskás Tóni: ja a két millás bérplafon után bizonyára többet keresnek....

becike4 2011.05.18. 11:45:36

@Táskás Tóni: Anyád feje van a hormonzavaros seggében.Hol olvastad,hogy kaseroltam a törpét,vagy bármelyik tetű politikust?

Diocles 2011.05.18. 11:45:44

Hehehe, azon gondolkodom, h mekkora öngólt rúgott már megint az MSZP Gréczy letiltásával az olvasatlan Népszavából, stopról, ehelyett Gréczy a kábé kétmilliószor olvasottabb index főoldalán nyomja a hivatalos MSZP-t szekáló okosságait :D

Csak így tovább, Gréczy úr, el tudom képzelni Puch pártpénztárnok fejét :D

Remélhetőleg ide már nem ér el a keze, meg amúgy is, az index dafke kirakja majd a főoldalra a blogot, bizonyítván, h nem olyan fos, mint a Népszava + jól láthatóan az az index blogpolitikája, h becserkéssze az ismertebb véleményformálókat indexes blogolónak, ezzel is nő a kattintások száma.

Táskás Tóni 2011.05.18. 11:46:25

@igényes: Június 2-án vagy 3-án délután szemétgyűjtő akció van Orbán leveleiből, addig ne dobd ki, hozd el.

Zigomer Trubahin · http://ertedmar.blog.hu/ 2011.05.18. 11:47:41

"a Gyurcsány-féle ÁFA-csökkentés rossz döntésnek bizonyult"

Ezekkel a hazugságokkal akarja a főnököd újra kézbe kaparintani a hatalmat? Az áfacsökkentés nem "bizonyult" rossz döntésnek: pontosan tudták róla már akkor is, amikor a szép nagy választási óriásplakátok kihelyezésére meghozták, hogy taccsra teszi a költségvetést.

(De ha igaz lenne - nem az -, amit a főnököd állít, és tényleg nem tudta, milyen állapotban volt a költségvetés a 2006-os választások előtt: akkor meg ezért alkalmatlan.)

Táskás Tóni 2011.05.18. 11:48:37

@kicsijuti: A kétmillás bérplafon nem igaz, az az összes állami cégvezető bruttó bére . Az egyéb juttatásokkal a havi 10 millát ugyanúgy eléri a pénzük , mint eddig.

kirsten 2011.05.18. 11:48:44

@zulu: Ti egy év alatt sokkal rosszabb helyzetbe juttatátok az embereket. Félnek az emberek a listáitoktól, hogy elveszíthetik a munkahelyüket. Ismerek olyan embert aki pont emiatt a megfélemlítés miatt nem mer like-olni egy posztot, mert fél hogy emiatt munkanélkül marad, és van egy-két kicsi gyereke akit fel kellene nevelnie. Elloptátok 3 millió ember nyugdíj megtakarítását, és szét dobáltátok a haveroknak. Ti jobb volna, ha nagyon mélyen hallgatnátok a nyolc évről, mert ti egy év alatt tettétek tönkre az embereket és az egész országot. orbán egy gyáva alak, aki semmilyen intézkedéséhez nem adja az arcát, pedig mindenki tudja, hogy az az ő intézkedése. Mélyen elszégyellném magam ha most fideszes lennék.

igényes 2011.05.18. 11:49:04

@szigy:

Szerinted ki ez?

Orbán Viktor
Magyarország Miniszterelnöke
Budapest
1848

Szerinted ez meg kicsoda?

Dr. Orbán Viktor a Magyar Köztársaság Miniszterelnöke
1357 Budapest, Pf. 6.

Orbán Viktor miniszterelnök a mai napon megbeszélést folytatott Hu Chunhuával, a Kínai Kommunista Párt Központi Bizottságának tagjával, a Belső-Mongólia Autonóm Terület Állandó Bizottságának elnökével.

gyilkos fűegér 2011.05.18. 11:49:38

@egerészölyv: "Erről beszéljünk inkább! Vagy ugyanúgy kiradírozol, mint Puch téged? :D "

Téged kiradírozni??? Te vagy a legszórakoztatóbb troll, akit évek óta láttunk!
(Amúgy egy egerészölyvnek miért egy napszemüveges lajhár az avatárja? Vigyázz Semjén le ne puffantson! :))

Secnir 2011.05.18. 11:51:51

@igényes:
én (ha megjön) a Nemzeti Alapszintű Konzultációs Információs Visszaküldő Alapos Gyurcsányellenes levél (NAKIVAGY), vissza fogom küldeni, személyesen Orbán Viktor (irányítószám: 1848) kezébe.
És lesz rajta DNS mintavételhez bőven anyag. belül is.
Még a másfél éves fiam, aki napi 4 Orbán- és két Matolcsy-csomagot csinál, még ő is hozzá fog járulni a mintavételezéshez.

igényes 2011.05.18. 11:53:16

@Táskás Tóni: Dehogy dobom ki! Én is adom inkább az éhezők megsegítésére.
Állítólag a Szíjjártó nyalja a vezetői válaszborítékokat is, mert Orbán sem szeretné, ha a DNS-e bekerülne a Fidesz és a TeK központi adattárába.

Táskás Tóni 2011.05.18. 11:53:47

@igényes: Ne csodálkozz, már csak a kommunisták állnak szóba a bunkó focistával, az EU politikusai kerülik, hiszen ő minden, csak nem demokrata. Azt viszont most nem írom le, hogy mi minden.

kirsten 2011.05.18. 11:55:07

@becike4: neked sem ártana a liftakna.

Táskás Tóni 2011.05.18. 11:55:18

@igényes: Ezek szerint Szíjgyártó helyet cserélt. A bunkó focista seggét borítékra váltotta egy pár napra a nyalást illetően.

Táskás Tóni 2011.05.18. 11:56:20

@becike4: Ilyenformán elnézésedet kérem. Megkövetlek.

igényes 2011.05.18. 11:57:20

@Secnir: Igen, ezt is lehet tenni. Tetszik az Orbán 1848. Gondolom a Lézer Jani címe: Lézer S8, Harrach 1222, Matolcsyé 0000, Pozsgai pedig 1956

Táskás Tóni 2011.05.18. 11:58:40

@kicsijuti: A bruttó bérhez a ktgtérítés a képviselőket is megilleti, az pedig biztosan több, mint 2 millió ft. Főleg, ha a mocsok lázár közel 2 millás gk-i ktgtérítésére gondolunk. Ő vezette a listát a pénzfelvétben.

Héttörpe (törölt) 2011.05.18. 11:59:23

Zsolti figyelj!

Orbán Felcsúton focizik.
Orbán most fizeti ki feketén a szöllőbányászokat.
Orbánt most kezelik Döblingben, mert nem bírja ki a nagy Gyurcsány visszatértét.
Orbán az apja vajdává avatásán van.

Ezek közül válassz ki egyet és fogd be a pofád. Szia.

igényes 2011.05.18. 12:02:25

@Táskás Tóni: Szijjgyártó a Fidesz érdekében akár 1040 km-t is képes lenne nyalni.

8 000 000 levél x 13 cm ragasztófelület (0,13 m) = 1040000 méter : 1000 = 1040km. Tehát légvonalban Brüsszelig nyalhatna.

kubatov_kommunista 2011.05.18. 12:12:35

@igényes:
'szőlő'
ne légy igénytelen és guglizz vissza a '60-70-es évekre és nézd meg a szőlőt hogy írták :)

DillingerEscapePlan 2011.05.18. 12:17:07

ezt a fos posztot. komcsi szar.

high up 2011.05.18. 12:18:28

Ez a két Stan és Pan figura (gyurcsány + greci) valójábn nem lelki beteg Orbántól, ahogy mindenki gondolja, hanem szexuálisan vannak rágerjedve. Ha csak egy napra nem hallanak Orbánról már jönnek is fel a hormonjaik és rájszolnak.
Ha ezt maguk közt csinálnak a zárt osztályon, még rendben is lenne. Na de hogy ezek a bolondok kijönnek a nyilvánosságra és ország világ elött hirdetik a fejle hajlamaikat, ez azért már nagyon kínos!

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.05.18. 12:21:22

Szép szép bár én nem hinném hogy Gyurcsányt kéne fényezni. Mert azért Gyurcsány Ferenc nem volt jó miniszterelnök. Nem csinálta jól a mit csinált sőt. De ami viszont elborzasztó, hogy Orbán Viktor sem jobb sőt ha így halad tovább a dolog, még Ferenc teljesítményét is alul fogja múlni.

De például Gaskó-nál kibújt a szög a zsákból. Nem más mint Viktor láncos kutyája. Egy igazi szar alak, egy vérbeli gané ember, akit maximum leköpni érdemes. Ő az igazi magyar Júdás, aki félpénzért eladta, a magyar munkásokat, a magyar embereket. Soha nem szeretem, mert egy nagypofájú hőzöngő mitugrásznak tartottam egy igazi hangembernek. De azt hittem, hogy legalább a dolgozó kis emberek oldalán van. Most, hogy gyakorlatilag eladta magát nem tartom másnak mint egy igazi Júdásnak, egy valódi árulónak. Nincs Ő senkivel csak saját zsebével, szarik Ő arra, hogy mi lesz akár a vasutasokkal is. Egy a lényeg jöjjön a mani, aztán midenki megdögölhet. Szép volt.

DillingerEscapePlan 2011.05.18. 12:26:52

@Nikosi: látom próbálkozol teis a fosblog-írás műfajával de nemnagyon sikerül felnyalnod magad a zsindexcímlapra.

igényes 2011.05.18. 12:29:18

@Dillinger:
Menjél át a Viktor lapjára. Gondolom a Schmittnél és az Orbánnál esetleg kakikáltak is az elvtársak.

Találkozó a Belső-Mongólia Autonóm Terület Állandó Bizottságának elnökével
Orbán Viktor miniszterelnök a mai napon megbeszélést folytatott Hu Chunhuával, a Kínai Kommunista Párt Központi Bizottságának tagjával, a Belső-Mongólia Autonóm Terület Állandó Bizottságának elnökével.

Orbán Viktor tárgyalása a kínai Kommunista Párt államtanácsosával
A miniszterelnök a mai napon megbeszélést folytatott Taj Ping-kuo kínai államtanácsossal

igényes 2011.05.18. 12:35:27

@Dillinger:

Külföldi elemzők is úgy vélik, hogy Magyarországon a fülkeforradalomból lassan megtörténik a kommunizmusba való átmenet. Jó példa erre, hogy Orbán és barátai a szükségleteik alapján vesznek ki a közösből a volt uralkodó osztályt pedig elnyomják. Elnyomják a bérből és fizetésből élőket.

igényes 2011.05.18. 12:37:33

@Dillinger: Csúnya vagy! Nem én, hanem az eszményképed a vezéred nyalja a vörös kina seggét. Tedd te is azt, amit vezéred elvár tőled. Becsüld és szeresd a kinai kommunista pártot.

ssra 2011.05.18. 12:40:55

Fletó igazat mondott, mikor azt mondta hazudtak. Ha hazudott volna akkor is, még mindig hatalmon lenne, mint a versenytársai, akik előtte is utána is hazudna folyamatosan.

mohaa 2011.05.18. 12:41:37

Jó látni, ahogy a fityesz droidok még vergődnek. Azt is jó lenne látni, ahogy végre valagba lennének rúgva de keményen.

okostojgli (törölt) 2011.05.18. 12:43:47

Arra kíváncsi leszek mennyi blogbejegyzés kell a fidesznyikek elmaradásához.

parttalan 2011.05.18. 12:45:14

2006 óta másról sem szól a gazdaságpolitika, mint a rendrakásról. Nagy a szar, na. Oké: teremtsünk rendet. A logikus pedig az, hogy aki a rumlit csinálta, az hozza helyre a dolgokat.

A Horn-kormánynak az elmúlt rendszer hibás gazdaságirányításának bűnei, és az Antall-Boross-kormányok tehetetlenkedéseinek után kellett gatyába rázni az országot. Elmondható: sikerült.

2006-tól a Medgyessy-kormány gazdaságpolitikájának bűneit és az első Gyurcsány-kormány tehetetlenkedése után kellett ismételten gatyába rázni az országot. Két kormány ment rá. Egy szocialista+ egy félig szoci-félig szakértői kabinet. A 2010-es hatalomváltásra az ország pénzügyi mutatóit rendbehozták.

Most? Az ország pénzügyi mutatói egy éve ismételten romlanak. Ez pedig - bár a jobbos érzelműek kétségbe vonják- egyértelműen a mostani kormány műve. A nagy probléma az, hogy ugyan (mint azt írtam)annak kéne helyreállítani a dolgokat, aki elrontotta, de őszintén megvallva, ettől a kormánytól már ezt sem várom. Marad a romeltakarítás egy következő, nemfideszes kabinetre. De hogy hová süllyed az ország addig, azt még ma megjósolni sem lehet, és hogy nem lesz-e egyenesen lehetetlen a rendrakás, az is még erőssen kérdéses.

És akkor még a költségvetési egyensúly, a GDP növekedés, stb. mellett ott vannak az ország gazdasági-társadalmi jövőjét, versenyképességét hosszú távon meghatározó un. struktúrális reformok. Ezekbe bele-belekezdenek a kormányok, de vagy elbuknak az elképzeléseik, vagy szörnyű megoldásokat választanak. A mostani kormányról ez utóbbi mondható el. Az erő meg van hozzá, sztem lagymatag tempóban az akarat is, de lásd a közoktatás, a nyugdíjrendszer példáján: a tervek egyszerűen szörnyűségesek.

Táskás Tóni 2011.05.18. 12:45:22

@high up: Mennyivel jobb neked, hogy otthon a NENYI-re matyizol.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 12:46:27

@Dillinger:

Van ám sítlus...micsoda magasröptű megnyilvánulások, micsoda lelki és értelmi mélységek!

Zöngedelmeid olvasván tanáraid és szüleid biztosan büszkék lehetnek rád, kedves Dillinger.

A demikráciában az a szép, hogy mindenki elmodhatja a véleményét - és az a rossz, hogy meg is teszi.

Nem az a baj veled, hogy kommentelsz, hanem az, ahogyan teszed azt. Mondták már neked, hogy primitív a stílusod?

ON: ha már a kokmcsikat emlegeted: mit gondolsz a Fideszről, hm?

charlie sheen 2011.05.18. 12:54:48

Hogy-hogy hová tűnt Orbán Viktor?
Hát ahová mindig is szokott tűnni...
Elutazott egy újabb "bulgáriai nyaralásra," magyarán egy graz-i elmegyogyóban próbálják összerakni.

DillingerEscapePlan 2011.05.18. 12:55:46

@Zébácsi: gyurcsanyistákkal csak úgy beszélek ahogy kijár nekik.

Betelgeuse-2 2011.05.18. 12:56:35

@sárkányfő:
Teljesen egyetértek sárkányfővel és Gréczyvel!

Betelgeuse-2 2011.05.18. 12:59:54

@high up: Az a fejle hajlam azért engem is érdekelne...! :)
Hejde fejle rutyutyu!

kissss 2011.05.18. 13:01:21

Balfékek és balegyensúlyok, öröm olvasni a vinnyogástokat. :)
Gréczy különösen szórakoztató, remélem az mszp nem törli innen is.:)

Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:01:28

@Diocles: A Népszava példányszáma nagyobb, mint pl a Magyar Hírlapé, és egyedüliként tudta növelni az eladásait az elmúlt egy évben. Ennyit az olvasatlanságról.

kissss 2011.05.18. 13:05:16

@Betelgeuse-2:
Hazudsz bolsi.Ez megy nektek.

DillingerEscapePlan 2011.05.18. 13:05:30

@Betelgeuse-2: mert a gyurcsótány adja neki a pénzinjekciót.

Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:07:38

@kirsten: Egyetértek Kirstennel, manapság az emberek már tényleg félnek kinyilvánítani a valódi véleményüket. Komolyan, én sem merem visszaküldeni a mostani vonalkódos kérdőívet és jól beolvasni Viktornak, mert beszkennelik, leolvasóval feoldolgozzák, és nyilvántartják a nevem mellett, hogy én egy fiesz ellenes görény vagyok. Most pályáztam köztisztviselői posztra - hát ki tudja, hamarosan eljön az idő, amikor a felvételnél ezek az infók nyomni fognak a latban. Ezért sem merek afacebookról lájkolni semmit.
És ezt komolyan mondom. Magam sem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen közel leszünk Bradbury Fahrenheit 451-éhez vagy Orwell 1984-éhez.

DillingerEscapePlan 2011.05.18. 13:09:53

@Betelgeuse-2: féljél is gyurcsánycsicska, nagyon helyes!

Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:10:36

@én is rettegek:
Már rájöhetnél, hogy ósdi ez a fajta jelölgetés. Amúgy egyébként meg te vagy a bolsi a Viktoroddal együtt, és mi vagyunk a polgáriak. Viktor államosít, Viktos állampártot csinál, Viktor tőkeellenes: ezek mind mind a kommunisták ismérvei, barátom. Szóval, Viktor a komcsi, én a POLGÁR.
Bizony bizony, ez így van.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 13:10:39

@Dillinger:

Te tudod...
De aztán ne csodálkozz, ha ugyanazt kapod vissza, amit adsz.
Én pedig végtelenül finom és légies voltam, mint általában bárkivel, ezt tudnod kell.

Azt pedig szintén nem árt tudnod, hogy a kommenteket végigolvasa itt elég kevés "gyurcsányistával" lesz szerencséd találkozni.
Az értelmes baloldali érzelmű hozzászólók ugyanis egyformán ekézik GYF-et és OV-t is. Ugye, mondanom se kell, hogy így tesznek értelmes jobboldali érzelmű hozzászólók is.
Meg tudom érteni, csak így lehet, szabad.

Szóval csak hadakozz itt nyugodtan a vélt ellenséggel, egyszer talán rájössz, hogy lehet kommentelni más alapokon és értelmesen is.
Nem tudom, mennyire lesz hosszú ez az út számodra, mikor érsz a blogolás mint műfaj alapvetései közelébe, de drukkolok neked!

Fogalmazzunk úgy, hogy ez lesz a te konvergencia-programod. A hitelt, ami ehhez kell, tőlem ezzel a kommentemmel megkaptad.

Csak bátran, meglásd, jobban fogod érezni magad!

DillingerEscapePlan 2011.05.18. 13:11:52

@Betelgeuse-2: te csak egy retkes gyurcsányista gyökér vagy maximum.

Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:12:00

@Dillinger: Bizony, tőled és a magadfajtáktól lehet is félni. Persze az is igaz: ti csak névtelenül vagytok bátrak az internet mögé bújva, meg bandákba verődve kendővel elfedve az arcotokat. Hát igen, ez az igazi bátorság, barátom.

Táskás Tóni 2011.05.18. 13:12:28

@én is rettegek: Jó a stílusod, mintha a bunkó focista vagy a pondró szóvivője- seggnyalója- írta volna. Megfelelően nagyképű és pofátlan és gőgös és a humor szikrája is hiányzik belőle. Az a tipikus komcsijobboldali hozzászólás.

Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:12:47

@Dillinger: Ha te mondasz ilyennek, akkor ez egy igazi dícséret, és büszkeséggel tölt el.

igényes 2011.05.18. 13:14:38

@Dillinger: Kedves Dillinger. A vezéred azt mondta off shore cég nem kaphat sem állami sem uniós támogatást. Képzeld el ez egy érdekes ciprusi cég.

Az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásában, 1 milliárd 191 millió forint összköltséggel megvalósuló beruházást 595 millió forinttal támogatja az Új Magyarország Fejlesztési Terv - közölte az MTI-vel a cég vezérigazgatója hétfőn.

Nikosi · http://ius-murmurandi.blog.hu 2011.05.18. 13:15:02

@Dillinger:
Te meg látom jól nevelt narancs troll vagy. Nem baj majd ha te kerülsz Viktor szopóágára akkor majd jót fogok rajtad röhögni. Vagy pedig te is egy vagy a megélhetési narancs forradalmárok közül.

Remélem Gyurcsány Ferenc szépen eltűnik a süllyesztőbe és utána megy majd az ikertesó is Orbán Viktor. Szeretnék látni a parlamentben két 6%-os pártot, egy FIDESZ-t é egy MSZP-t. A többi 88%-ot midenki ossza fel tetszése szerint.

igényes 2011.05.18. 13:16:37

@Dillinger:
KORDA FILMSTUDIÓ!

Kedves Dillinger. A vezéred azt mondta off shore cég nem kaphat sem állami sem uniós támogatást. Képzeld el ez egy érdekes ciprusi cég.

Az Európai Regionális Fejlesztési Alap társfinanszírozásában, 1 milliárd 191 millió forint összköltséggel megvalósuló beruházást 595 millió forinttal támogatja az Új Magyarország Fejlesztési Terv - közölte az MTI-vel a cég vezérigazgatója hétfőn.

igényes 2011.05.18. 13:19:28

@Dillinger: 595 millió nem kis pénz ez?

Korda Filmstúdió Üzemeltető, Filmgyártási és Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság
HU-1022 Budapest, Eszter utca 6/b.
Cégjegyzékszám:

A tagsági jogviszony kezdete: 2007/01/19

A változás időpontja: 2009/01/19
Bejegyezés kelte: 2009/02/25
Hatályos: 2009/01/19 ...

1/6. Zanova Investments Limited
CY-3105 Limassol, Arch. Makarios C Avenue Kanika Court 221. 3. em. 10.
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási szám: HE 152982
Külföldi cég, szervezet esetén a nyilvántartási hatóság: Ministry of Commerce, Industry and Tourism Department of Registrar of companies and Official Receiver
A szavazati jog mértéke minősített többségű befolyást biztosít.
A tagsági jogviszony kezdete: 2004/12/21

A változás időpontja: 2010/12/01
Bejegyezés kelte: 2011/01/25
Hatályos: 2010/12/01 ...

2. Az üzletrészen alapított zálogjog adatai
2/1. A zálogkötelezett tagot tartalmazó rovat: 1/2

A zálogjogosult adatai:
Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
HU-1051 Budapest, Nádor u 16.
Cégjegyzékszám:
A változás időpontja: 2007/09/05
Bejegyezés kelte: 2007/10/11 Közzétéve: 2007/10/31
Hatályos: 2007/09/05 ...

2/2. A zálogkötelezett tagot tartalmazó rovat: 1/4

A zálogjogosult adatai:
Országos Takarékpénztár és Kereskedelmi Bank Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
HU-1051 Budapest, Nádor u 16.
Cégjegyzékszám:
A változás időpontja: 2007/09/05
Bejegyezés kelte: 2007/10/11 Közzétéve: 2007/10/31
Hatályos: 2007/09/05 ...

Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:21:10

@csacsacsa:
Kedves ártatlan csacsacsa! Hogy mitől kedvez ez az adórendszer a gazdagoknak? Hát 1) számos elemzést olvashattál, hogy mennyivel többet kapnak kézhez pl a képviselők 2011-ben, mint 2010-ben. vagy menj fel egy bérkalkulátorra és nézd meg magad.
2)Azt is elemzők számították ki, hogy 500 milliárdos lyukat üt az éves költségvetésen.
3) Az, hogy te jól jártál, OK. De jövőre már nem lesz adójóváírásod. És ha csak 1 gyereked van, vagy 0, és bruttó 25e Ft alatt van a fizetésed, akkor szívni fogsz.

Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:24:15

@igényes:
Nagyon jó a példád, de Dillinger és Viktor rögtön rá fogják vágni: persze, az off-shore cégek azok csúnya gonoszok, dehát ez a cég ciprusi cég, és Ciprus az EU tagja!
Így ártatlan szemekkel azt fogják mondani, hogy itt minden oké.
Ja? Hogy másfél éve még egy ciprusi cég is off-shore volt nekik? Az már nem érdekes, azt már mindenki elfelejtette, ők legelőször...

Spéter46 2011.05.18. 13:24:55

Zsolti, már a TV-ben is hülye voltál, de állapotod sokat romlott!

Betelgeuse-2 2011.05.18. 13:28:04

@igényes:
Hiszen jól ismerjük az orbáni kommunikációt!
Tandíj? Soha! (Ja, most az állami költségtérítésesek számát harmadoljuk? Hát ez nem tandíj, csak sokaknak kell majd fizetni! Ez Mo újjászületése!)
Vizitdíj? Soha! (Ja, hogy elvonunk 120 milliárdot a gyógyszerkasszából? Ó, ez nem vizitdíj, bár ebből a pénzből 5 millió magyar évente 80 alkalommal tudott volna vizitdíjjal orvoshoz menni... Ez Mo újjászületése!)
Nyugdíj! Garantáljuk! (Ja, hogy nemsokára egy csomó nyugdíjat átnevezünk szociális segéllyé, amit aztán már bármikor megvonhatunk? Ó, ez nem megszorítás, hanem Mo újjászületése!)

uni1002 2011.05.18. 13:31:59

"Piacon, kocsmában, rendelőben Orbánt szidja magyar."
Van még Nemzeti Egyetértés...

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.05.18. 13:32:22

Pécsett is teljes a káosz, robbanásig feszült a helyzet, óriási veszekedések a koalíción belül, csőd előtt a város, hatalmas a munkanélküliség!

Csak a fidesz holdudvar gyarapszik itt is.

Bérekre Mohácstól kért pénzt az önkormányzat, mert nem lett volna fizetés.

De a kamu, szánalmas pécsi "szarkotmány", páváskodás kinyomtatására, kiküldésére, a polgárok ráerőszakolására van pénz!

A konzultációs lapot meg ne küld vissza, mert kódolva van és különben sem nézik meg tisztességgel. Nem is engedik, hogy a nép is belenézhessen.

Héttörpe (törölt) 2011.05.18. 13:34:34

@igényes: Köszi, hogy kijavítasz, magamtól nem tudom, hogy kell írni, majom.

Héttörpe (törölt) 2011.05.18. 13:35:36

@Táskás Tóni: A vajdat - ahogy a miniszterelnököt is- kisbetűvel írjuk.

Héttörpe (törölt) 2011.05.18. 13:36:12

javítva a nyelvtannácik kedvéért: vajdát

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 13:39:17

@Betelgeuse-2:

Hidd el, hogy amit leírtál, azt egyre többen ugyan, de még így is igen kevesen értik - még a baloldalon is. Az embereknek úgy általában elég kicsi a RAM-juk és néhányukat egyébként is újra kellene bootolni.

Ez van, a szavazatok döntenek, azokat pedig a pártok jó magyar szokás szerint ügyesen generálják.

Hogy mi lenne az ország érdeke? Ugyan, kérem...
Hogy össze kellene végre fogni? Áhhh, ezekkel sose!
Hogy a társadalom többségét érintő nyugdíj, eü-reform, oktatási reform, és több más fontos intézkedés kapcsán egyeztetni kellene - legalább a szakmával? Na, ne....

Valami hihetetlen képességünk van arra, hogy minden sanszot eljátsszunk. Egyesek a törökökkel, a Habsburgokkal, meg Trianonnal jönnek, mikor látni kellene, hogy mindenért csak magunkat okolhatjuk, történelmünkért csak mi felelünk. Így van ez most is.

Ezek olyan dolgok, amiket az átagszavazó nem ért meg, mert úgy tele van tömve a feje féligazságokkal és csúsztatásokkal, hogy képtelen értő és felelős módon dönteni, választani.

igényes 2011.05.18. 13:43:54

@Zébácsi:
Igen igazad van. Mondjuk Orbánnak nem azt kellene mondania, hogy ezt így kell és így is lesz, hanem udvariasan kikérni a szakértelemmel rendelkezők véleményét.

Netuddki. 2011.05.18. 13:45:02

Óriási tévedés! VAN PÉNZ!
Még így is hatalmas adókat szednek be, hogy sajnos nem mindenki fizeti. Hova lesz ez a sok pénz?

Fing adót !!! orbánmentesítő (szarási adót is !) ( · http://opensuse.org 2011.05.18. 13:46:50

@Dillinger: Hé te orbán faszán nevelkedett rühes geci!
Még van pofád ide írogatni???
Miért nem apádat kúrod seggbe ahogy a fajtádnál szokás szarzabáló féreg ?

Andráska8 2011.05.18. 13:50:56

@igényes:

"Totálisan fel kell dolgozni az országot, DNS, név, lakcím, aláírás, e-mail cím, újlenyomat, vonalkód alapján.
"

Elképesztő világ van itt. :(

Andráska8 2011.05.18. 13:52:46

@Orbán takarodj!!: Tudtuk, hogy ez jön Pécsett.

Tudja valaki, hogy most épp hol kezelik Orbánt?

Pontos címet szeretnék!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 14:11:47

@igényes:

Máshol már leírtam, megteszem most is:

egyáltalán nem érdekel, ki az aktuális ME, ki, meliyk párt van kormányon, ki szedi be az adót és mennyit, hány éves a bíró, hány tűzoltó, rendőr van korengedménnyel nyugdíjban és az sem, hogy mennyit keres egy képviselő.

Ami számomra fontos: hogyan élek, hogyan él a családom, milyen jövő vár a gyerekeimre és úgy általában? mennyire élhető, mennyire emberbarát az az ország, ahol élek, és aminek tisztességes adófizető polgára vagyok.

Teszek rá, ha GYF-nek orra nő, vagy arra, hogy OV Felcsúton dekázgat - mit érdekel ez engem, ha egyébként tervezhető a jövőm, lesz munkám 10 év múlva is, pezseg a kulturális élet és a gyerkőceim boldogságban, biztonságban cseperedhetnek fel?

Nos ez lenne a mindenkori politika, az állam dolga: ezt biztosítani. Cserébe tőlem adót szedhet, gyereket vállalok, és egészséges, emberi normák mentén, tisztességesen élek és dolgozom.

ha ez meglenne minden egyén számára, jobb lenne a közhangulat és megvalósulna az, amit mindenki szeretne: egy alapjaiban boldog, élhető ország szinergiája.

De addig, amíg ez nincs meg és még csak szikráját sem látom, joggal ekézek bárkit, aki nem ezirányba viszi az ország dolgait: legyen az GYF, vagy OV, tökmindegy.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 14:27:35

@kovi1970:

"...Hova lesz ez a sok pénz?"

Nos, ez a kérdés már bennem is felmerült.
Megnéztem otthon a párna alatt, de nem találtam, és sajnos a befőttesüvegek is lekvárral vannak tele a spájzban. De legalább lekvár van. :-).
Meg némi savanyúság is - de nemcsak a spájban. :-(.

Szóval, hogy hol az a sok pénz: lenne egy-két tippem. Így az elmúlt 21 év NEM EREDETI tőkefelhalmozásos időszakot figyelmbe véve könnyen megtalálható lenne.

De akik keresnék, azok nem kereshetik,
akik meg találnák, azok nem kerestetik.

Egyszerű ez.

Minden a Pareto szabály szerint halad, csak a mérték túlzó.

Attilajukkaja 2011.05.18. 15:46:03

@Zébácsi:
Na meg valamibol elni is kell :o) Raadasul ott van az a sok csunya adossag, amit vissza kell valamibol fizetni.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 15:53:32

@Attilajukkaja:

igen.

A kérdés az, hogy ki hozta össze ezt, felelősségre vonják-e érte valaha, továbbá, hogy kik, milyen arányban és meddig fizetik a számlát.

És legvégül: ami marad, abból meg lehet-e élni emberhez méltó módon?

A kérdések költőiek.
A válaszok ismertek.

Attilajukkaja 2011.05.18. 16:03:19

@Zébácsi:

A valaszok valoban ismertek. Es nagyon nehez is lenne visszamenoleg ezert barkit is felelossegre vonni, eldonteni, hogy pontosan ki, mikor es mekkorat hibazott. Lehetett volna maskepp? Mennyire volt szuksegszeru akkor eppen ez vagy az a lepes? Es ha maskepp csinaljak, akkor most biztosan job lenne nekunk? Melyik kormany kezdte az adossagfelhalmozast es melyik lett belekenyszeritve, hogy folytassa? Tul sok lenne a kerdes es mindenki maskepp valaszolna meg ezeket. Legegyszerubb persze azt mondani, hogy a penzt elloptak, oszt pont.

apose 2011.05.18. 16:09:03

A kis csutitörpe elment Kecskemétre visszavenni a Videotonnak a kupát!
Megváltoztatja az eredményt visszamenőleg, és a játékszabályokat is átírja! Mert Ő megteheti ezt is, mivel a sok juh rájuk szavazott.Jobb lenne ha a bandájával együtt visszamennének a fogantatás előtti helyükre!
Oszt kész!!!!!!!!!!!!!!!!!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.18. 16:21:52

@Attilajukkaja:

No persze. Egyetértek.

De.

Véleményem szerint van azért egy-két igencsak gyanús ügy, amikben azért konkrétan tudható lenne a hunyó személye.

Nem kellene mással kezdeni, mint a pártfinanszírozás 21 éve megoldatlan kérdésével.

Nagyon el van cseszve itt valami, és miután alapvető fontosságú (bár lehet, kisebb horderejű) dolgok nincsenek tisztázva, kissé problémássá válik bárminemű megszorítás.

Persze tudom, ezekre szükség van, de ha már igen, akkor miért nem lehet a zöld kályhánál kezdeni a rendrakást?

A kérdés ismét költői.
A válasz ismét ismert.

Ma valahogy ilyen napon van, bocs.

Attilajukkaja 2011.05.18. 16:30:19

@Zébácsi:

Nehez olyan dolgokban felossegre vonni barkit is, amiben valahol minden oldal saros: ki tobbe, ki kevesbe. Ilyen a partfinanszirozas ugye is. De nalam ez speciel nem is all az elso helyen. Voltak itt nagyobb vesztessegek is annal.
Es ha tudod is, ki volt a hunyo, hogyan dontod el, hogy az a lepes, akkor tenyleg olyan rossz volt e? Persze mindent meg lehet magyarazni (foleg utolag), de annak az ellenkezojet is. Ezert nem hiszek en az ilyen felelossegvonasban.

amor2000 2011.05.18. 17:03:42

@csacsacsa: Kiegészíteném az írását azzal, hogy azért az is fontos, hogy a gazdagoknak megérje Magyarországon befektetni, mert ők összességében sokkal több munkahelyet hoznak létre, mint a multik. Egyébként pedig Gréczy Zsolt egy idióta Gyurcsány-imádó. Remélem, hogy Ferkóval együtt ő is gyorsan el fog tűnni a porondról.

becike4 2011.05.18. 17:18:32

@kirsten: Nagyon szívesen megnézlek az alján.

becike4 2011.05.18. 17:20:57

@Táskás Tóni: Négy év alatt 18 guriga.Hogy nőjjön borjú feje.

ursus artos 2011.05.18. 17:58:01

Hogy miért nem őrjöngenek a népek az utcán, hogy Orbán takarodj? Mert a fejekben alapjában véve rend van!
Egyébiránt: a megvédjük a nyugdíjakat azt jelenti, hogy letakatítjuk a nyugdíjcsöcsről azokat akik érdemtelenül szívják annak édes nedvét, ezáltal a valós nyugdíjasoknak és a valósi rokkantnyugdíjasoknak a nyugdíjkasszából biztonságosan fizethető a nyugdíj. Ezt jelenti.

Peripetia 2011.05.18. 18:03:32

"Hova tűnt Orbán Viktor?" Hová tűnt, amikor évekig még a parlament tájára sem ment, amiért pedig felvette a mi adóforintjainkból adott fizetését? Hová tűnt, amikor az általa uszított csőcselék szétverte Budapestet, mert, hogy ha úgy alakul a helyzet, akkor felemelkedik a szennyes habokból és eljátssza Magyarország Megmentője színjátékot, önmaga főszereplésével? És már nagyon hamarosan nem az lesz a kérdés, hogy hová tűnik, hanem, hogy mikor és végleg-e?

Táskás Tóni 2011.05.18. 18:05:29

@ursus artos: Meg azt is, hogy államosítjuk 13 év megtakarítását és 1 év alatt feléljük.Mert a két nagy "stratégának " hónapról hónapra változik a terve, ami a magyar gazd.politikát illeti. Pár hónapja még a ktgvetési hiány növeléséért szűkölt Orbán Brüsszelben, most pedig a hiány csökkentése minden baj forrásának a megoldása.

Táskás Tóni 2011.05.18. 18:07:11

@Héttörpe: Az egy mondat volt és a pont hiányzik.

Táskás Tóni 2011.05.18. 18:12:04

@Peripetia: Megtaláltam Orbánt . Most éppen Brüsszelben mondja és mantrázza a tutit. 18-20 ezer emberrel több dolgozik ma Mo-on, mint tavaly. Ehhez a következő kiegészítést fűzném hozzá. Ez a 18-20 ezer ember , mind fidesz haver és rokon. Az elbocsátott több tízezer emberről, akik esetleg nem értettek egyet Orbánék ámokfutásával, arról nem beszélt. Ja, és azt mondta még, hogy fél év múlva itt a magyar csoda. Gondolom ez alatt azt értette, hogy a megszorítások ellenére csoda , hogy még élünk.

Ting Fu doktor 2011.05.18. 18:13:17

Kedves Zsolt!

A kérdésedre a válasz:

Orbán Viktor dolgozik nem szerepel!

Gyurcsány Ferenc nem dolgozott csak ripacskodott!

Ez a különbség! Ég és föld!

Táskás Tóni 2011.05.18. 18:13:24

@becike4: Örülök, hogy azt a szemét idióta seggnyalót sem sunázod.

ursus artos 2011.05.18. 18:16:05

@Táskás Tóni: Igen jól hangzik a 13 év megtakarítása, miközben a 13 év megtakarításai miatt is kellett hiteleket felvenni.

Táskás Tóni 2011.05.18. 18:17:21

@Ting Fu doktor: Na, és hol dolgozik? Na, és hol dolgozott ellenzékben? Sok munkája nincs, mert szinte egyetlen országba sem hívják, mint EU elnököt és hazánkba sem nagyon látogatnak. Néha böfög egy félórányi faszságot Brüsszelben, utána irány a kommunista Kína és marad még Egyiptom- Mubarak.Nem szalonképes a bunkó focistád!

Táskás Tóni 2011.05.18. 18:21:14

@ursus artos: Pár év múlva kurva nagy bajban leszünk emiatt. Amúgy a 16%-os szja 500 milliárd ft-nyi lyukat ütött a ktgvetésben. .Pár hónap alatt pedig újabb 1000 milliárdokkal növelte a kormány az államadósságot. Különben pedig úgyis kiderül 1-2 év múlva, hogy ámokfutás-e vagy jó irány a megszorító csomagjuk.

Ting Fu doktor 2011.05.18. 18:23:01

@Táskás Tóni:

Az, hogy mi volt ellenzékben, az érdekes, de irreleváns. Ellenzékben csak szájkaratéztak. Tehették, mert a felelősségük is elenyésző volt.

A látszat presztízs eredményeket meghagyom nektek. Engem marhára nem hat meg, ha a világ legfontosabb vezetői paroláznak az ország vezetőjével és közben országunk vezetői semmiféle érdeket nem képesek érvényesíteni.

Éljen a határozott kiállás ás érdekérvényesítés. Akkor is, ha cserébe nincsen nagy protokol hajcihő!

Táskás Tóni 2011.05.18. 18:39:29

@Ting Fu doktor: Cserébe megint esik a ft, mert a barom kancsi Matolcsi 160ft-on akarja beárazni a svájci frank hitelesek törlesztőrészletét.Cserébe nőtt az államadósság, nagy sunyiba csináltak még 1-2 ezer milliárd ft-os államadósság növekedést az utóbbi hónapokban. Cserébe nőtt a hitel kamata, mert a piacról finanszírozzák Mo-ot , az pedig drága. Cserébe nőtt a munkanélküliség, legalábbis a nemfideszesek körében.
Ez nem a protokollról, hanem a gazdaságról szól! Ha így védi Mo-ot A focista,akkor milyen érdekérvényesítésről beszélsz. Tényleg hörögni és rekedtre ordítani magát , azt tudja, de ettől Mo-nak és a magyar embereknek nem lesz jobb, csak pár barom élvez rá esténként könnyebben a NENYI-re.

ursus artos 2011.05.18. 18:44:12

@Táskás Tóni: a 16%-os adó rendben van, az úgy igazságos. A gond a félszuper-bruttóval van. Részben az teszi átláthatatlanná és eléggé nehezen kiszámíthatóvá a rendszert.
Valóban kiderül 1-2 év múlva.
Szerintem: sikertörténet lesz.

ursus artos 2011.05.18. 18:46:21

@Táskás Tóni: "Cserébe megint esik a ft, mert a barom kancsi Matolcsi 160ft-on akarja beárazni a svájci frank hitelesek törlesztőrészletét."
Pontosabban a nap végére visszakorrigált.
Hol kéne befagyasztani a cuccost, hogy Matolcsy ne legyen barom? 300-nál, 220-nál? Neki a szart kell visszalapátolnia a lóba!

Táskás Tóni 2011.05.18. 18:52:39

@ursus artos: Már majdnem megállapodtak 190 ft-on. Az is segítség és kiszámítható hitelrészletet jelent. A gazdaságon kellene lendíteni, csak ahhoz kurvára nem értenek. Van jó pár okos jobboldali szakember is, aki ennek a hülyének az ámokfutását bírálja.

Táskás Tóni 2011.05.18. 18:54:32

@ursus artos: Orbánra is sikertörténet vár, hiszen nemsokára szentté avatják, mert meggyógyítja a beteg rokkantnyugdíjasokat. Bár jobb lenne, ha inkább boldoggá avatnák.

Ting Fu doktor 2011.05.18. 18:55:55

@Táskás Tóni:

Kedves Tónikám!

HAgyjál már béként a forint árfolyammal. Én sem kértem számon a forint árfolyamot a Gyurcsányékon akkor, amikor 312 Ft volt. Miért? Mert alapvetően az árfolyam az spekuláció és semmi köze a valóságos gazdasági folyamatokhoz.

Az, hogy mi nőtt és mi csökkent, azt ilyen lózung szinten nem veszem készpénznek. Az a lényeg, hogy kormányváltástól kormányváltásig mire jutnak.

Az érdekérvényesítés kapcsán teljesen másként látjuk a dolgokat. Nem akarlak győzködni, csak azt javaslom, hogy azon gondolkozz el, hogy a külföldi érdekkörök (legyen az politikai vagy gazdasági érdekkör) kivel szeret együtt működni? Azzal aki mindent megad neki vagy azzal amelyik az ott élők érdekeit próbálja érvényesíteni?

Én magas ívben teszek bárkinek a morcos tekintetére és dörgedelmes nyilatkozataira. Az az érdekes, hogy hogy lehet az ország érdekeit érvényesíteni. Még akkor is, ha Merkel kancellár hisztizik egy sort.

ursus artos 2011.05.18. 18:59:05

@Táskás Tóni: kár, hogy nem érted, nem a tényleg beteg rokisokról, hanem a potyautas rokkantakról van szó. Ugyanis ők tényleg a betegektől veszik el apénzt. Azért kapnak annyit, amennyit.

ursus artos 2011.05.18. 19:02:27

@Táskás Tóni: A legérdekesebb ebban az, hogy még senki sem hallotta Matolcsy érveit a 160-as mellett, de már mindenki elkönyvelete: hülyeség. Szerintem meg nem biztos. Azonkívül éppen a gazdaság felpörgetését tűzte ki célul a kormány, csak az nem megy egyik napról a másikra. Mert a pörgést csak fékezik a 40 éves magasvérnyomással leszázalékolt rendőrök, az országban 30 különböző helyen megszerezhető turizmus-vendéglátás diploma (jézusom ez is egy diploma???) és így tovább.

Táskás Tóni 2011.05.18. 19:05:07

@ursus artos: ja, és nemsokára dőlnek ki a szekrényből a munkahelyek, kb 1 millió. Csak az a baj, hogy 1 millió munkahely megszűnik , nem pedig létrejön, ha így folytatják, márpedig hogyan folytatnák másképp. Ennyire futja a tehetségükből.

Táskás Tóni 2011.05.18. 19:08:39

@ursus artos: Matolcsi ultimátumot adott a bankoknak. 160 és kész.Milyen érvek szólhatnak ilyen alacsonyan fixált árfolyam mellett. Talán végképp vegyük el a bankok hitelezési kedvét, sőt lehetőségét. Mindent az OTP-nek?

Táskás Tóni 2011.05.18. 19:09:48

@ursus artos: Matolcsinak érvei vannak? Nem mondod!

ursus artos 2011.05.18. 19:10:44

@Táskás Tóni: miért szünne meg a munkahely?? A munkaadók épp most kaptak adókedvezményeket!!!!

ursus artos 2011.05.18. 19:11:41

@Táskás Tóni: vannak érvek, csak tudni kell meghallgatni, mint ahogyan neked is vannak érveid.

Andráska8 2011.05.18. 19:12:05

@Attilajukkaja:
Tehát a bécsi terápia nem hozott eredményt.
Köszi.

ursus artos 2011.05.18. 19:12:14

@Táskás Tóni: "Mindent az OTP-nek? "
Nem is rossz ötlet!

cody111 2011.05.18. 19:14:40

Talán méltatlanul kevesen figyeltek fel Vejkey Imre kereszténydemokrata képviselőre, aki pártja vezérszónokaként a Tízparancsolatra, valamint XIII. Leó pápa „Rerum Novarum” című enciklikájára hivatkozva helyeselte a nyugdíjmegvonással járó újabb alkotmánymódosítást. Mindezt csak azért hozzuk fel, mert miközben XIII. Leó sok mindent mondott, és enciklikája sem csupán erről szól, az köztudomású, hogy Mussolini a fasiszta állam teóriájának elemeit ebből az enciklikából vezette le.

nepszava.com/2011/05/uncategorized/bartus-laszlo-az-unio-elso-fasiszta-allama.html

érdemes ezt is elolvasni:D Bartus hozza a formáját:XD

becike4 2011.05.18. 20:11:37

@Táskás Tóni: Ugyan olyan nagyképű barom,mint a főnöke.Azt hiszi,azért,mert hangosan beszél,mindjárt igaza is van.Egy tahó.

becike4 2011.05.18. 20:13:46

@ursus artos: Nem a svájci frankot kéne befagyasztani,hanem a Matócsit.

ursus artos 2011.05.18. 20:17:20

@becike4: igen, és akkor mondca, hohy kéne!

Attilajukkaja 2011.05.18. 20:20:32

@Ting Fu doktor:

"Orbán Viktor dolgozik nem szerepel!
Gyurcsány Ferenc nem dolgozott csak ripacskodott!"

Milyen szerencse, hogy a vilag ennyire fekete-feher. Van a Jo es a Gonosz, annak atmenete nelkul, akarcsak a gyerekfilmekben.
Jo lenne lassan eszrevenni, hogy mindannyian a szurkenek valamelyik arnyalata vagyunk es nem egymas ellen letezunk ebben az orszagban.
Sajnos, a fejetol buzlik a hal. Ameddig veziiii@Andráska8: reink ezt nem hajlandoak eszrevenni, illetve belatni,...addig mit varjunk egy blogtol vagy azok kommenteloitol?

Attilajukkaja 2011.05.18. 20:21:51

@Andráska8:

"Tehát a bécsi terápia nem hozott eredményt."
Khmmm, most ez nekem szol vagy OV-nak? Hirtelen nem ertem.

becike4 2011.05.18. 20:25:49

@ursus artos: Úgy kéne kérlek tisztelettel,hogy 90-től minden parlamenti képviselőtől,és családjától minden vagyont visszavenni,külföldön rejtegetett bankszámlákat lecsapolni,a közéletből örökre száműzni.Lehet,hogy a gazdaság nem jönne rendbe,bár nem kis összegről van szó,de azemberek jól éreznék magukat az tuti.

atila68 (törölt) 2011.05.18. 20:47:12

Kedves Gréczy Zsolt!

Javaslom felkeresni az alábbi linket:
http://www.facebook.com/home.php#!/orbanviktor?sk=info

106.080 ember biztosan tudna válaszolni a címben feltett kérdésére.

Attilajukkaja 2011.05.18. 21:04:27

@atila68:

A feltett kerdes nyilvan nem arra vonatkozott, hogy valojaban hol tartozkodik OV, hanem atvitt ertelemben kerdezte a szerzo, hogy hol a francban is van a magat Magyar Miniszterelnoknek titulalo ember? Mert a magyar kozeletben nem nagyon mutatkozik.

czjanos 2011.05.18. 21:44:52

Engem speciel sokkal jobban érdekel ez a hír: "Az alapítvány felügyelőbizottságában benne van Bajnai két olyan minisztere, akiket maga vitt a kormányába, és nem Gyurcsány Ferenctől örökölt: Oszkó Péter volt pénzügyminiszter és Balázs Péter volt külügyminiszter."
Mielőtt valaki megvádolna, hogy máris hátat fordítottam Gyurcsány Ferencnek, nos, téved! Gyurcsány mozgósítsa a demokrácia híveit, legyen akár pártelnök is a Demokrata Pártban. Hozzon minél több támogatót a demokratikus ellenzék felélesztésére. Bajnai meg legyen Magyarország miniszterelnöke.

czjanos 2011.05.18. 21:47:48

Van egyébként egy hír az Indexen, miszerint Gyurcsány Ferencet valaki (ráadásul egy nő!!!!!!) Egerben többször leköpte. Nos, nem az a legény, aki az ütést adja, hanem az, aki állja! Fleto, álld az ütéseket!

pirimogyoró 2011.05.18. 22:14:06

@Dillinger: Minden bunkóságra van magyarázat. Vagy nincs :)

pirimogyoró 2011.05.18. 22:16:42

@czjanos: Na. Szegényke, tudta, hogy valamit kell kezdenie bő nyállal, de nem jutott eszébe, hogy mit is. Így aztán köpködött :)
Kár, hogy nem Damu Rolandot tisztelte meg, megt az kockásra verte volna a fejét :)

Táskás Tóni 2011.05.18. 22:44:34

@becike4: Azért az oligarchákat is megvizsgálnám. Hogyan lehet kb 10 év alatt az "üzleti " életben számunkra felfoghatatlan mennyiségű vagyonra szert tenni.Találnánk a 100 leggazdagabb magyar között is furcsaságokat, már ami a vagyonszerzést illeti. például a legelső....

Táskás Tóni 2011.05.18. 22:49:40

@czjanos: Fletó álld az ütéseket a számlát pedig a köpködésért állja a fidesz. Március 15-én is szépen fizetett a tapsoló statisztáknak, most pedig a köpködő statisztáknak fizet. Telik a lenyúlt mnyp-i vagyonból.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.19. 09:15:42

@Attilajukkaja:

Nézd, erre van egy igen jó, és nálunk kicsit fejlettebb országokban jól bevált módszer, úgy hívják: a törvényt sértő polgárok bíróság általi elítélése.

Vannak törvények, van ügyészség, bíróság és vannak ügyvédek. Aki törvénybe ütköző dolgot követett el (mndjuk olajat szőkített, vagy csalt, korrumpálódott közbeszerzésnél), azt nyomozza ki a hatóság, vigyék az ügyet bíróság elé, a bíróság pedig ítélje el, ha sáros. Ennyi.

Ennek vajmi kevés köze van ahhoz, hogy ki melyik oldalon áll. A bűn ugyanis pártoktólfüggetlen dolog.
Ehhez mit szólsz?

atila68 (törölt) 2011.05.19. 10:17:15

@Attilajukkaja:

Nem a közéletben nem mutatkozik (wtf?) a miniszterelnök, hanem a médiában nem.
Mások a prioritások mint amit Gréczy Zsolt megszokott, elvár. Ez utóbbi valljuk meg elég komikus attitűd.

Van aki tudja mi a feladata miniszterelnökként, van aki nem.

atila68 (törölt) 2011.05.19. 10:25:20

@czjanos:

Nem értem Gréczy Zsoltot; "Hozzon minél több támogatót a demokratikus ellenzék felélesztésére"

Ezek szerint a mostani ekllenzék nem demokratikus?

czjanos 2011.05.19. 12:21:23

@atila68: atila68, a mostani ellenzék egyik része demokratikus, de erőtlen, tetszhalott. Az ellenzéknek ezt a részét kellene feltámasztani egy mozgósító személyiségnek.

Andráska8 2011.05.19. 20:31:43

@Attilajukkaja:
Azt nem tudtam, hogy Te is Bécsben voltál.
A klinikán találkoztál a fürerrel?

Andráska8 2011.05.19. 20:32:25

@cody111:
Sajnos, nagyon szomorú a kép, amit felrajzol.

Andráska8 2011.05.19. 20:40:45

@atila68:
Legalább egyet küldj ide közülük, aki válaszolni tud.
Mit is csinál ez a jó ember?Azonkívül, hogy hazudozik:
Szintén a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint a foglalkoztatottak száma 2009 ugyanezen időszakához képest nemhogy nem nőtt, hanem csökkent.
www.femina.hu/hirhatter/orban_viktor_csunyan_elszamolta_magat

csacsacsa 2011.05.23. 15:14:15

@Betelgeuse-2: Tudod én teszek a képviselőkre. De az összesre. Ennyi silány fickót csak a magyar pártrendszer tud kitermelni.
Valóban gazdag ember az akinek gyereke van. Bár ez egy más nézete a gazdagságnak. Nekem 3 van tehát tripla gazdag vagyok.
Nekem eddig sem volt adójóváírásom, ez a dolog tehát hidegen hagy.
Azt nem állítom, hogy nem érdekel a költségvetés helyzete, de mivel teljesen kiesik az általam befolyásolható dolgok közül, inkább élvezem a "gazdagoknak" kedvező adórendszert és azt, hogyvégre nem a gyerekeseket szivatják mint pl. a szocik.

csacsacsa 2011.05.23. 15:23:38

@amor2000: A kormány kommunikációja nemigazán kedvez a befektetéseknek. Ha én gazdag lennék nagyon messzire vinném inne a pénzem.
A mentális problémákkal küzdő OV-t és GYF-t összekötném és együtt szabadulnék tőlük.

leponex 2011.05.23. 22:11:27

@czjanos:
Üdv János!
Érdekes módszerét válassztotta Kedves Bárdunk e tetszhalott ellenzék feltámasztásához :))
Andráska8 2011.05.19. 20:40:45
után máris
csacsacsa 2011.05.23. 15:14:15
következik !
Így aztán hamar eltelik az a 10-12 év ... ;-)

czjanos 2011.05.23. 22:58:52

Szóval a szocik úgy sújtották a gyereknevelőket, hogy az első Orbán kormány alatt egyetlen fillérrel sem emelték a családi pótlékot. Még az inflációs valorizálás is elmaradt. Ejnye, szocik!

leponex 2011.05.25. 23:38:15

@czjanos:
Az úgy volt, hogy a Zorbánék valóban nem emelték a mindenkinek járó csp-ot, viszont a rászorulóknak még egy csp-ot adtak 'rendszeres gyermekvédelmi támogatás' címén, ha jól emlékszem, a munkából gyermeket nevelőknek meg adókedvezményt a nevelt gyermekek után ... Akadt aki mindkettőre jogosult volt.

Azok a szociálisan érzékeny szoci-álliberálisok pedig elvették a rászorulóktól a többlettámogatást, és dupla családi pótlék címen odaadták mindenkinek.
Ejnye-bejnye.

orsosszar 2011.05.27. 03:27:26

@leponex:
Valóban,...így aztán az egyszerű emberek postán kapták a pénzt nem kellett magukat kitenni a fideSS önkormányzatok havi inzultusainak amikor cigány ,magyar egy sorban állt a gyereknevelési támogatásért!!!
Érted te ezt,ritka hülye,..de ugye te nemálltál sorban azért a pénzért baromarcú barátom?
süti beállítások módosítása