Gondolom, sokan reménykedtek, hogy nem fog körbe érni a Demokratikus Koalíció élőlánca a Parlament körül. Ők most bizonyára csalódtak. Más pedig a tényt viselhette nehezen, hiszen több résztvevő eskü alatt vallotta, hogy a "közrádió" arról tájékoztatta a hallgatóit, hogy 300-an vesznek részt a regisztráció ellen, a szabad és tisztességes választásokért rendezett tüntetésen. Aki ezt a számot kitalálta, vélhetően abba sem gondolt bele, túl azon, hogy hazudik, hogy ahhoz is több, mint háromszáz ember kellene, hogy a kupolán keresztül fölfelé vegyék "körül" az épületet. Márpedig itt fotókiállításnak álcázott kordon is növelte a gyűrű hosszát, mégis körbeért a lánc. Sőt, ha az emberek nem állnak szorosan, a hidegben egymást is melegítve, kétszer is körbeérték volna az Országházat. Nagyon sokan jöttek az ország különböző pontjairól - köszönet érte. Ennyit a matekról.

Örült a jelenlevő többezer DK-s annak a tíz-húsz embernek is, akik Szolidaritás.jelvénnyel és táblával érkeztek, de eljött Vágó István, Balázsovits Lajos, Mécs Imre, Donáth Ferenc, Galkó Balázs, Szalay Kriszta és Nagy Navarro Balázs, aki akkor még nem tudta, hogy az önkény emberei néhány óra múlva megtámadják a Kunigunda utcai tévészékház előtt sztrájkolókat. Kinézett a térre a DK-rendezvények immár állandó látogatója, Szanyi Tibor is. 

Nem állítom, hogy kifejezetten az élőlánc miatt halasztotta el, vagyis hagyta koherenciazavarosan gyalázatos törvényét Orbán Viktor, de ez sem kizárható. Persze, ha azt gondolja, ezzel ez is megvolt, következmények nélkül jöhet a választási csalásnak megágyazó törvénye, akkor nagyon téved. Újabb akciók készülnek.

Megjegyzem, a sokak által leírni próbált DK az egyetlen olyan demokratikus párt, amely két hónap alatt három komoly tömegrendezvényt tudott megszervezni. (éhségsztrájk és nagygyűlés a örökmécsesnél, október 23. Egyetem tér, és élőlánc) Ebből kétszer nem kellett nemzeti ünnep és arra sem kellett megkérni senkit, hogy aki eljön, hagyja otthon a lelkét is jelző pártszimpátiáját.

Gyurcsány Ferenc, Molnár Csaba és Vadai Ágnes a helyszínen és telefonon több külföldi lapnak és hírügynökségnek nyilatkozott, hogy a világ lássa és értse, mi folyik itt.

Most már készül a levél Barrosónak, EBESZ-megfigyelőket hívnak, mint egy féldiktatúra áldemokratikus választásának ellenőrzésére. Magyarország oda tart, ahova nem kellene. És az út vége még csak nem is látszik. A végén szükség lesz minden demokrata összefogására. Aki ezt nem érti, azt a választók meg fogják büntetni. Bárki legyen is az.

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr604915904

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Nézegess elvakult vásárhelyi fideszes hívőket! 2012.11.20. 09:54:39

Nincsenek rá szavak: a nőknek Matolcsyra nedvesedett a bugyija, a hímek a szavaiból merítettek férfierőt. Matolcsy zagyvaságainál csak a közönség odaadása volt elképesztőbb. Fanatizált arcok Vásárhelyen 2012 novemberében 10+1 képen. A Mester, akinek sz...

Trackback: Nézegess elvakult vásárhelyi fideszes hívőket! 2012.11.20. 09:54:39

Nincsenek rá szavak: a nőknek Matolcsyra nedvesedett a bugyija, a hímek a szavaiból merítettek férfierőt. Matolcsy zagyvaságainál csak a közönség odaadása volt elképesztőbb. Fanatizált arcok Vásárhelyen 2012 novemberében 10+1 képen. A Mester, akinek sz...

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.11.20. 09:54:39

Fülkeforradalom, gyorsnaszád, alaptörvény, manyup, békemenet, választási regisztráció… Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A Kubatov-lista 2. Pintér Sándor belügyminiszteri kinevezés...

Trackback: 120 ok, ami miatt nem szavaznék a Fideszre 2012.11.20. 09:54:38

Fülkeforradalom, gyorsnaszád, alaptörvény, manyup, békemenet, választási regisztráció… Bűnlajstrom 2010 áprilisától 2012 augusztus elejéig. Ha kihagytam valamit, írd meg kommentben! * 1. A Kubatov-lista 2. Pintér Sándor belügyminiszteri kinevezés...

Trackback: Nézegess elvakult vásárhelyi fideszes hívőket! 2012.11.20. 09:53:02

Nincsenek rá szavak: a nőknek Matolcsyra nedvesedett a bugyija, a hímek a szavaiból merítettek férfierőt. Matolcsy zagyvaságainál csak a közönség odaadása volt elképesztőbb. Fanatizált arcok Vásárhelyen 2012 novemberében 10+1 képen. A Mester, akinek sz...

Trackback: Az élőlánc üzenetei 2012.11.20. 08:12:01

Nem állítom, hogy kifejezetten az élőlánc miatt halasztotta el, vagyis hagyta koherenciazavarosan gyalázatos törvényét Orbán Viktor, de ez sem kizárható.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szilárd bácsi 2012.11.20. 07:55:17

Lélekben Én is ott voltam. Felemelő érzés volt "látni" azt a sok Embert, aki nem hagyta otthon a lelkét jelentő párt-logóját, hanem bátran vallotta hovatatrozását.

Örömömre szolgált "hallani" az időnként felharsanó "Orbán takaroggy" rigmust az egyébként méltóságteljesen álló, elveik mellett kiálló Emberek sokaságát. A DK akciói sorra megmutatták a világnak, mi folyik itt, az Ország Házában: A "kutya" kinn nem ugat, de a "karaván" benn halad! Bele a szakadékba.

Míg benn a hatalmat bitorló kétharmad képviselője, Rogán Antal éppen Bajnai karaktergyilkolásával volt elfoglalva, jövendőbeli szövetségese, a Jobbik képviseletében Gaudi Nagy Tamás Gyurcsányt szerette volna máris rács mögött látni. Ehhez "díszletként" Polt Péter asszisztált, megerősítve, hogy a "kutyaugatás" nem talált süket fülekre, annak rendje és módja szerint a terrorcselekvés vádját Gyurcsányra fogják rábizonyítani.

Ez alatt a "harmadik szövetséges" - az LMP - kongresszusán elutasította az Együtt 2014-ért mozgalom felkérését az együttműködésre. Kibújni látszik a "szög a zsákból", hogy honnan is nőtt ki a magát baloldalinak valló párt? Orbán bal zsebéből.

Amíg az egyedül "Tiszta kezek" politikáját hírdető DK-t az ellenzékiséget fennen hírdetők nem fogadják el egyenrangú "félnek"- addig nem lesz összefogás! Marad Orbán rém-uralma. Ugyanez a helyzet az MSZP "egyedül is megy" gondolkodásmódjával. Azt már örökemlékű Hofink is megmondta: "Egyedül nem megy". És ha "eröltetjük", beszarás a vége..

Remélem, mire kell, az Élőlánc olyan erős lesz a diktatúra körül, mint amikor az anakonda rátekeredik áldozata testére és egyetlen roppantással kiszorítja belőle az életet. De ehhez előbb fel kell ébredni, be kall állni a sorba "egymás mellé" és egy akarattal kell kiállni az ország érdekeinek védelme mellett. Aminek első "lépése" Orbán rendszerének eltakarítása kell, hogy legyen.

Hogy utána mi legyen? Azt már most szervezni kell, de a megoldás csak "utána" következhet. Azzal a "Vezetővel", akiben az akkori erőviszonyok mellet a Nép meg fog bízni. Addig viszont oda kell "állni"- aki felvállalta az egyesítés "dolgát". Bajnai Gordon mellé.

2012.11.20. 08:42:20

300? This is Sparta!

lajos0 2012.11.20. 08:54:41

@Szilárd bácsi: " Kibújni látszik a "szög a zsákból", hogy honnan is nőtt ki a magát baloldalinak valló párt? Orbán bal zsebéből."

Ezt már Schiffer egyszer megkérdezte de nem kapott választ, hogy az "aki nincs velünk, az Fideszes" mantra vajon már az új politikai kultúra szerves része lenne ? Mert eléggé a régire emlékeztet.

Bajnaiéknak egyelőre ciki a DK, az LMP-nek meg ciki Bajnai. Nincs ebben semmi meglepő. Amúgy ez a szög olyan mint a demokrácia halála, már annyiszor lett elmondva, hogy már vicces amikor ilyen nóvumként megállapítódik ötvenedszer.

"Amíg az egyedül "Tiszta kezek" politikáját hírdető DK-t az ellenzékiséget fennen hírdetők nem fogadják el egyenrangú "félnek"- addig nem lesz összefogás!"

Tiszta Kezek ? És én erről lemaradtam. 2 % támogatással és rekordmagas elutasítottsággal miféle egyenrangú fél akarnak lenni ? Azt támogatják a legjobban, akit szidnak.

"Addig viszont oda kell "állni"- aki felvállalta az egyesítés "dolgát"."

Felvállalta, csak sok dolga egyelőre itt nincs. Akik összefognának vele, azokkal ő nem akar, akikkel meg akar, azok nem kérnek belőle. Úgy tűnik kissé megosztó a srác, akkor miért ő akar integrálni vajon ?

leponex 2012.11.20. 09:00:11

Szegény Jó Gréczy Zsolt Walesi Bárdunk, Ferenc testvér Örökös Főtanácsolója, II. Rettegő Demokráciasiratóasszonyunk, a DK Számlálóbiztosa, miegyebünk ..

Az is ölég mulatságos, amikor a százezreket millióknak számolják össze, de amikor a százakat igyekszel ezrekké, tízezrekké konvertálni ... :)))

Jól tartod magad kétségkívül, meg kell hogy dícsérjünk e lelkes odadásodban.
Csak olyan figyelmetlen tudsz lenni, a reményvesztettség mindig utat talál nálad. Íme most is:

"És az út vége még csak nem is látszik. A végén szükség lesz minden demokrata összefogására. Aki ezt nem érti,"

Kell ezt nekünk kommentálni még?

Zsolti soha ne add fel, mi itt leszünk tíz év múlva is, az akkor aktuális Patás elleni örökös küzdelmedet támogatni!
:)

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 09:10:39

Amikor a a választási regisztráció mellet nincsen valamire való érv, amikor a védhetetlent védeni nem lehet, akkor marad a blog szerzőjének "cikizése".
Ez van.
Vagyis hát érv van.
Minél jobban szűkíteni a résztvevők számát, mert minél kevesebben szavaznak, annál többet ér az a másfél millió (?) tutira fideszes szavazat.
Na de ezt elismerni....?

N48 2012.11.20. 09:32:10

"Lesznek tüntetések, lesznek. Lehet tüntetni a Parlament előtt. Előbb-utóbb megunják, hazamennek."

nemsirunk 2012.11.20. 09:32:47

„EBESZ-megfigyelőket hívnak, mint egy féldiktatúra áldemokratikus választásának ellenőrzésére.”

Merthogy ez tényleg a féldiktatúra áldemokratikus választása lesz. Már a mostani jogszabályok alapján is az, és hol van még 2014?
Orbán annyira retteg, hogy addig fogja csűrni-csavarni a jogszabályokat, amíg kizár mindenki mást rajta kívül. Nem bírja elviselni a tudatot, hogy a nép elzavarja. Ő mindenáron uralkodni akar, akkor is, ha már a többség leváltaná.

Az azért érdekes lesz, amikor majd a választások előtt a közvéleménykutatások elsöprő ellenzéki fölényt mutatnak, és a „sajátos” szabályok miatt ennek ellenére is Orbánt hozzák majd ki győztesnek…. Már ha nem lesz addigra illegális tevékenységgé minősítve a közvéleménykutatás.

Természetesen minden korábbinál nagyobb szükség lesz az EBESZ megfigyelőkre, hiszen Orbán már Lukasenko szintjére züllesztette az országot.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 09:33:45

www.nepszava.hu/articles/article.php?id=601192

"Mintegy 1600 ember vette körül a Parlamentet."

Vaze, ennél egy c-kategóriás tánczenekar koncertjére is többen elmennek és még belépti díjat is fizetnek is érte.

Már látom is magam előtt, ahogy OV elkezd rettegni 1600 gyurcsányista nyugdijas láttán.

mojszipupi 2012.11.20. 09:35:01

@Az igazi sztrovacsek: Rossz meglátás. Épeszű ember nem támogatja az európától való elszakdást amit orbán képvisel, főleg úgy h alternatívát sem kínál helyette. Ezért egy szűk bázisuk marad csak, a fix birkák akik meghalni készek orbánért.
A választási regisztrációval ponthogy azt a réteget akarja feltérképezni orbán akik falvakban és elmaradott térségekben élnek. A saját támogatóikról van annyi adatbázisuk h sok is. Egy rendes pártállamnak legyen is :o
Polgármesterek feladata lesz a regisztrációra és választásra szállítás szervezése. Akiket meg nem sikerül elvinni, na ők valóban szándékosan lesznek ezzel kizárva

Blogger Géza 2012.11.20. 09:35:27

Ez a szöveg meg az első komment olyan, mintha paródia lenne. De úgy látszik, vannak, akik ezt komolyan le tudják írni. :)

Egyébként EBESZ megfigyelők voltak a szlovák választásokon is, nincs ebben semmi rendkívüli, Zsóti ebben is hülyeségeket ír. Jobb is, ha itt lesznek, mert előre lehet látni, hogy Gyurcsány nem fogja elfogadni a végeredményt. :)

www.bumm.sk/42104/cikk.html

Addig meg lehet versenyt rendezni, hogy az LMP meg a DK közül ki csinál még több konfettiszórást, odaláncolást, léböjtkúrát, és több sajtótájékoztató arról, hogy a másik hülye és valójában Orbán malmára hajtja a vizet. :)

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 09:41:20

"Mi Gyurcsány Ferenc miatt vagyunk itt."

"14-ban is elegen leszünk"

"mennyien vanna? kb 8-10ezren" :)))

Király az index vieója :)

"pl én ha valakire szavazok, ne tudják meg kire"

Vazzze ennyire mélysötéteket

barli 2012.11.20. 09:41:25

aszongya lemértem a google mapsen:
-szellösen mérve 800 méter a parlament kerülete
-egy emberre mondjuk számítsunk mésfél métert, az 533.333333333333333333 ember
Ha akár kétszer is körbe értétek volna, akkor lehet, hogy ezer fölött is voltatok, aaazztttaaaaa :)
És ehhez nagyon sokan vidékröl jöttek, gondolom az összes helyi szervezetnek kellett küldeni embereket -> pesten max. párszáz embernek vagytok nem cikik.
Ez nagyjából lefedi a legújabb közvéleménykutatásokban mért összes DK szavazót :)

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 09:42:32

@mojszipupi: Mantrát jól betanultad, tökéletes prezentáltad, mehetsz a központba a jutalomért.

ursus artos 2012.11.20. 09:42:45

A regisztráció célja, hogy soha többet ne dönthessenek a nemzet sorsa felől a választás napján egy üveg sör ígéretével az urnák elé szállított az ország életére egyébként magasan szaró állampolgárok.

barli 2012.11.20. 09:43:39

@barli: bocs, a google earth-ön

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 09:44:51

Most vagy kiválogatták a vérbutákat az indexvideóban, vagy tényleg ennyira agyhalott GYF rajongótábora. Ez valami hihetetlen. Ha tudatlanság és lelkesedés párosul, élőlánc lehet belőle :)

barli 2012.11.20. 09:46:06

tipp: ha gyurcsányt vinnék élőláncon a gyorskocsi utcába, szerintem sokkal többen kimennének

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.20. 09:47:33

@Blogger Géza:

"Jobb is, ha itt lesznek, mert előre lehet látni, hogy Gyurcsány nem fogja elfogadni a végeredményt. :)"

Ahogy azt tette a köztörvényes orbán 2002-ben a hídfoglalóival?

Ahogy azt tette a köztörvényes orbán 2006-ban a Budapestet felgyújtó puiccsistáival?

Hát, drága testvérem, a gyurcsánynak volt kitől tanulnia... :D

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 09:48:21

"Ott az egész DK, ők egy Szuper csapat"

Savigny (törölt) 2012.11.20. 09:49:05

EBESZ megfigyelők részt vettek az USA választásokon is. Most akkor ez a fokmérője annak, hogy diktatúráról van-e szó?

zipe moha 2012.11.20. 09:49:08

@lajos0: ..." felvállalta az egyesítés dolgát"....mint Szilárd bácsi írta...hát ez egy kicsit másként volt....lenyúlta az Új pólus tagjait (folytak már a tárgyalások amikor beavatkozott)az LMP, 4K! mellől....minek is nevezhető ez, korrekt, nem elfogult álláspont alaján...?

..... a civilek számára ácsolt trójai falő-ben hangosan mocorogtak a tapasztalt öreg zsoldos "katonák"....korgott a gyomruk...

nemsirunk 2012.11.20. 09:49:14

@ursus artos: Sokkal jobb, ha helyettük olyanoknak adunk döntési jogot (akár százezrével is), akik soha életükben egy percet sem töltöttek Magyarországon, és döntésüknek semmiféle következményét nem fogják viselni.

ursus artos 2012.11.20. 09:50:48

@nemsirunk: hajszál pontosan.
Százszor inkább egy erdélyi szavazata, mint inkább egy...

spontan · http://erdekessegek.info 2012.11.20. 09:53:15

@ursus artos: mi akadályozza meg, hogy a választás előtt a sörrel megvehető embereket plusz egy sörrel rávegyék a regisztrációra? A plusz egy üveg sör ára?

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.20. 09:55:46

"és arra sem kellett megkérni senkit, hogy aki eljön, hagyja otthon a lelkét is jelző pártszimpátiáját."

Ez a legjobb modat vazze.
Aki Gyurcsány füttyére ugrik annak szerinted mit lehet magyarázni pártszimpátiáról ?

Gyurcsány egy béna kacsa, aki csak agyhalott tolvaj haverjait bírja mozgatni.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 09:57:36

Megnyugodott a lelkem tegnap óta, hogy vannak még demokraták ebben a süvítő orbáni diktatúrában.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 09:58:39

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!: Nyilván tudsz linkelni erre a "köztörvényes orbán"-ra valami ítéletet, nem csak hazudozol a nagyvilágba

spontan · http://erdekessegek.info 2012.11.20. 09:58:40

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: a regisztráció nem akadály, a kérdés, hogy mire jó az egész, mert a sörért megvehető szavazatoknak ez sem fogja útját állni

Pussy Riot (törölt) 2012.11.20. 09:59:56

Egy a Parlamentet lazán körülvevő sokszög felfelé kerekítve sem több 850 méternél.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.11.20. 10:00:08

"hogy a "közrádió" arról tájékoztatta a hallgatóit, hogy 300-an vesznek részt a regisztráció ellen, a szabad és tisztességes választásokért rendezett tüntetésen."

Ezt már a Opera házi tüntetésnél is láttuk, hogy mekkora májerek az elhallgatásban. A mi pénzünkön!

Én örülnék a DK-nak, csak a $cientologus tanácsadókat tudnám feledni! ;)

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 10:01:15

@spontan: akkor most akadály vagy sem? el kellene már döntenetek mi a mantra

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 10:01:23

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: te, jólenne ha tisztelettel beszélnél a demokrácia és a köztársaság máig élő védőszentjéről!

spontan · http://erdekessegek.info 2012.11.20. 10:04:46

@eßemfaßom meg áll: Mantra? Én egy szót sem szóltam se mellette, se ellene, csak arra kérdeztem rá, hogy tényleg meg fogja-e akadályozni a sörért vett szavazatokat?

Jó lenne leszokni az egybites gondolkodásról, hogy aki kérdezni mer valamit, az egyből az ellenséghez tartozik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.20. 10:05:25

@Blogger Géza: Géza te egészen pontosan ugyanezt csinálod, csak narancs színben. Ugyanúgy paródiának tűnik az a feltétel nélküli bólogatókutyázás és mindentkimagyarázás, amit csinálsz, mintha küldetésed lenne (vagy fizetnének érte). Semmiben sem különbözöl Gréczy-től, csak nem vagy semennyire ismert és nem vállalod a neved. Siralmas.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.20. 10:07:15

@spontan:

Értem.. Tehát akkor a törvény egyetlen kritikája hogy fölösleges, idő és pénz pocsékló.

Ezzel én is egyetértek.

De lássuk be senkit nem akadályoz meg abban, hogy szavazzon.
Mitöbb szerintem jóval többen fognak szavazni.
Épp azért mert az emberek nem szeretnek kívül maradni semmiből.
Azt megteszik simán, hogy nem mennek el szavazni. Cirka 50% ezt teszi minden választáson.
De azt jóval kevesebben teszik meg 50%-tól, hogy erről a jogról is lemondjon.

Szóval összességében a törvény fölösleges, pénzkidobás.
Hozadékát tekintve viszont több lesz a szavazó, és kevesebb a visszaélés.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.20. 10:07:33

@Blogger Géza: Géza te egészen pontosan ugyanezt csinálod, csak narancs színben. Ugyanúgy paródiának tűnik az a feltétel nélküli bólogatókutyázás és mindentkimagyarázás, amit csinálsz, mintha küldetésed lenne (vagy fizetnének érte). Semmiben sem különbözöl Gréczy-től, csak nem vagy semennyire ismert és nem vállalod a neved. Siralmas.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 10:07:48

@spontan: ezért irtam többeszámot, te azt mondtad, nem akadály, mig mások azt nyomják, hogy jaja vége a demokráciának a regisztráció megakadályozza az embereket a szavazásban

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.20. 10:09:59

@eßemfaßom meg áll: Annyira biztosan tud, mint amennyire az agyhalott narancstrollok "libásozására" lehet.

ursus artos 2012.11.20. 10:10:15

@spontan: a regisztrációhoz ez esetben csoportosan kell szállítani az embereket, amiben benne van a lebukás veszélye.
Egyesével szállítani őket meg túl költséges. Szóval a regisztrációval csak bonyolódik a sörös szavazók körüli logisztika...

Blogger Géza 2012.11.20. 10:13:25

@Pussy Riot: Na jó, de a DK-s tüntetők színvonalát elnézve, nekik sok ezer emberre van szükségük ahhoz, hogy összehozzanak egy 850 méteres láncot, na.

Pussy Riot (törölt) 2012.11.20. 10:13:32

A fényképeket elnézve - erős felfelé kerekítéssel - kb. 650 fő vett részt.

Blogger Géza 2012.11.20. 10:16:22

@ormány triktor ("pocakos focista, az a halálom"): Miért, te felvállalod a neved? Én legalább nem próbálok erőltetett és kínos szójátékokkal támadni politikusokat a nickemben.

reszeg tengeresz 2012.11.20. 10:21:28

Greczy, te hogy nezel tukorbe?

sovesztomesz 2012.11.20. 10:23:01

Ez az élőlánc nem azonos azzal az Élőlánccal!!!

nemsirunk 2012.11.20. 10:31:38

@ursus artos: Ja igen, a felsőbbrendű erdélyiek.
Százszor inkább ők, mint például egy jelenleg külföldön dolgozó állampolgár, aki akár évtizedeket húzott le itt, adót fizetett, de külföldre kényszerült, mert itthon padlóra küldte a gazdaságot Orbán ámokfutása? Mert ha ezeknek van még bejegyezve belföldi lakóhelye, akkor a regisztrációhoz haza kellene utaznia, hiszen ő nem intézheti el levélben, mint a határon túliak. A valószínűleg Orbán leváltására szavazó csoportok helyzetét megnehezítik, az Orbán szerint rá szavazókét megkönnyítik.

Ennek egyetlen valódi oka lehet: Orbán pánikol, már ő maga is úgy látja, hogy ilyen intézkedések és választási csalás nélkül leváltanák. Márpedig ő akár az emberek akarata ellenére is hatalmon akar maradni. Az nem lehet, hogy őt leváltsák, inkább ő váltja le a szavazókat, és hozat helyettük „megbízhatóbbakat”.

Scagnetti 2012.11.20. 10:32:56

A számháborúról annyit, hogy kb. fél öt körül jártam arra, 300-an már akkor is biztosan voltak, talán többen is. De ezen nem kell meglepődni, Fletó tábora mindig is lelkes volt, idejük is van, hiszen nagyrészt nyugdíjasok. Nem tudom, a végére hányan voltak, gondolom 2-3000 körül lehettek. Jelentősége nem sok. Ha több tízezren lettek volna, akkor talán lenne, de annyian Feri kedvéért nem fognak megmozdulni. És még ha meg is teszik, ez mióta zavarja a kormányt. Erről annak idején maga Feri mondta meg a frankót. Majd megunják, hazamennek. Na kb. ennyire érdekli a Parlamentben ülőket egy tüntetés. Nem kell álszentnek lenni, Ferit is kb. ennyire érdekelte, mikor ellene tüntettek.

Jó volt az Index videója, szépen bemutatta azt a sötétséget és fanatikus imádatot, ami Feri táborát jellemzi. Sokuknak fogalma sem volt, mi a valódi probléma a regisztrációval, helyette az üldözési mániájukból alakítanak ki ostoba elméleteket. A vicc az volt, hogy a jobbikos sokkal közelebb járt a valósághoz, mint a DK-sok.
A rajongás a szokásos, Feri az isten, a DK meg sosem veszíthet, mert az elképzelhetetlen. A politikai realitásokról fogalmuk sincs.

Talán ezért csodálkoznak mindig, hogy Feri nem kell a kutyának sem.

"Megjegyzem, a sokak által leírni próbált DK az egyetlen olyan demokratikus párt, amely két hónap alatt három komoly tömegrendezvényt tudott megszervezni. (éhségsztrájk és nagygyűlés a örökmécsesnél, október 23. Egyetem tér, és élőlánc) "

Azért az tetszett, hogy zárójelben mögéírtad, mi is az a három. Hátha annyira emlékezetesek voltak, hogy már el is felejtettük. :)

"Kinézett a térre a DK-rendezvények immár állandó látogatója, Szanyi Tibor is. "

Ez valóban büszkeségre adhat okot. :) De legalább neki biztosan nem kellett összebújni másokkal, őt fűtötte valami más belülről. :)

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 10:34:35

@nemsirunk: 2002-ben is leváltották. érhető az óvintézkedés.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 10:34:41

Elnézve a résztvevőket, ez inkább Még Éppen Élő lánc volt.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 10:35:59

@Scagnetti: "Nem tudom, a végére hányan voltak, gondolom 2-3000 körül lehettek."

A fideszbérenc nepszava.hu szerint 1600-an.

vénasszony 2012.11.20. 10:37:04

@Szilárd bácsi: Orbántakaroggy most nem volt. Csendesen, méltóságteljesen, mécsesek lángjánál demonstráltunk. Valószínű ugyan, hogy ha Orbán megy, akkor a sleppje már többé nem lesz senki sem, de ez egyáltalán nem biztos. Láttunk ugyanis már karón varjút (No, nem a Lacit)
De az a gondolkodásmód, ami ide vitte ezt az országot, ami száp lassan megfosztotta a legalapvetőbb jogaitól, az Alkotmányától, és, igen, a tulajdonaitól is, hiszen már a tulajdon szentsége nem szentség a MANYUP lenyúlása után...
szóval ez a hozzáállás egyesek lelkületében nem változott. És, ha nem vigyázunk, bármikor felbukkanhat (akár Orbán után is)
Magam is azon a véleményen vagyok, hogy a legelső dolgunk Orbán eltakarítása. De ez nem elég: az egész rendszernek el kell tünnie, és nemcsak a Parlamentből, a szívekből, lelkekből is.
Hogy újra szabad emberek élhessenek ebben az országban!

pástétom 2012.11.20. 10:39:00

Jó ötlet volt ez az élőlánc, a tiltakozásnak minden ilyen és ehhez hasonló formáját támogatni kell.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 10:39:12

@nemsirunk: "Márpedig ő akár az emberek akarata ellenére is hatalmon akar maradni. "

Nyilván, minden jobboldali kormány alatt megtudhattuk a "demokratáktól", hogy majd ha nem tetszik a választási eredmény a faszistáknak akkor rendkivüli állapot, tömgbelövetés, tankokkal hatalommegtartás. Ütős volt ez a bullshit még 1994-ben, de azóta kicsit megkopott a fénye.

igenember 2012.11.20. 10:40:53

Egy dologban egyetértek: Orbán takarodj. A többivel vitatkozom.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 10:43:51

@vénasszony: "Csendesen, méltóságteljesen, mécsesek lángjánál demonstráltunk."

"az egész rendszernek el kell tünnie, és nemcsak a Parlamentből, a szívekből, lelkekből is."

Nyilván az egész aktuális rendszer eltüntetésének legjobb eszköze maga Gyurcsány Ferenc, hiszen ő annira Más mint ez a magyar posvány, mégcsak nem is volt soha részese ennek.

Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.11.20. 10:44:00

Tegyük hozzá az index tudosítója pöcs volt.
index.hu/belfold/2012/11/19/elolanccal_tiltakoznak_a_regisztracio_ellen/

Először is azért, mert néhol Hír-TV-snek adta ki magát, azzal hogy nem cáfolta a paranoiáját a DK törzsközinségnek.

Másodszor meg azért mert igazán megszámolhatta volna a lánc tagjait, miközben körbe interjúztat, hamár ezt Gréczy meg a többi láncszem nem tette meg.

ursus artos 2012.11.20. 10:44:16

@nemsirunk: "mert itthon padlóra küldte a gazdaságot Orbán ámokfutása?"
Nem ez küldte padlóra a magyar gazdaságot.
Ezzel kapcsolatban egy történet:
2002-ben a egy szélső liberális közgazdász barátomat kérdeztem a magyar gazdaság állapotáról: azt mondta - persze kettőnkben már benne volt egy láda sör - hogy baszottul erős a magyar gazdaság. Mire én: erősebb mint mondjuk a szlovák? Ő: Ja. Én: akkor nem fordulhat elő, hogy nem kapom meg a fizetésem? Ő: ha csak el nem basszák, nem.
Ez a beszélgetés a választások után, az 50%-os közalk. fiz. emelés előtt volt.

"Ennek egyetlen valódi oka lehet...'
A valódi ok, amit leírtam.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 10:46:48

zámbó krisztián kitűzők sztem jól fogytak volna a tegnap DK-bulin.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 10:47:06

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: minek és hogy számolgatta volna, ott a térkép, parlament kerülete x méter, egy szorzással megvan a résztvevőszám. Ha egy sorban álltak akkor 800 ha kettőben akkor 1600

ursus artos 2012.11.20. 10:47:23

@vénasszony: "az egész rendszernek el kell tünnie"
A demokráciára tetszik gondolni; mert ha tetszik, ha nem ma az van Magyarországon.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 10:48:00

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !: Az meg, hogy a paranoid nyuggerek mindenkiben ellenséget látnak, az legyen az ő bajuk.

Scagnetti 2012.11.20. 10:48:57

@eßemfaßom meg áll: Tipp volt. Ezek szerint mikor én láttam őket, a többség már ott volt, és utána már nem sokan jöttek. Én azt hittem, még utána érkeztek páran. Igazából huszadrangú kérdés, hogy ötszáz vagy ötezer, akkor is kevés.

Farkantoán Chatpartner 2012.11.20. 10:49:10

Nem volt szavazás.
Nagy pofáraesés, drága "demokratáim" :) :)

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 10:49:33

Abban a pillanatban, amikor a jelenlegi formájában megszavazzák a választási törvényt, elveszik valamennyi állampolgár szavazati jogát.
Azt azzal lehet újra megszerezni, ha regisztrálnak.
Szerintem egy idióta barom mindenki, aki annak örül, hogy egy eddig meglévő jogot újra meg kell szereznie.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2012.11.20. 10:49:47

@Blogger Géza: Ó, nem támadok én senkit, kicsi vagyok én ahhoz, meg kedvem sem lenne. Persze nyilván a kúrcsányozás, meg libásozás elegánsabb, mint az én nickem.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2012.11.20. 10:53:05

igaz, hogy több tízezren voltatok ott kint, ti liberális demokraták, zsóti?

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 10:55:05

@ormány triktor ("pocakos focista, az a halálom"): csak nehogy egy nap arra ébredj hogy jön érted a narancssárga autó aszt félórával később már az ávéház teraszán fox kávézgatni a kövérlacával. (csak halkan szóltam.)

Farkantoán Chatpartner 2012.11.20. 10:56:37

@wmiki: ezt a Népszava olvasói levelei között találtad?

nemsirunk 2012.11.20. 10:57:03

@eßemfaßom meg áll: Korábban nem volt még példa arra, hogy a választási törvényeket ilyen elképesztő mértékben alakítsa át az éppen hatalmon lévő párt a saját érdekeinek megfelelően. Illetve volt, de ahhoz legalább a Rákosi időkig kellene visszamennünk. Vagy még régebbre.
Orbán már a korábbi leváltását is választási csalásként próbálta magyarázni, mit szólt volna, ha akkoriban bevezettek volna az övéhez hasonló intézkedéseket? Már az 1%-a miatt felgyújtatta volna a várost.

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:00:55

@ursus artos:
Ugyan úgy nincs két egyforma demokrácia, mint ahogy nincs két egyforma diktatúra sem.
Ezt példák tömkelegével lehet igazolni Kádártól Hitlerig, az USA-tól Oroszországig.
A kérdés, hogy hol húzzuk meg a határt.
Kinek a pap, kinek a papné, és van akinek a lánya.

nemsirunk 2012.11.20. 11:01:37

@ursus artos: A válságra Orbán ámokfutása még rátett jópár lapáttal. A kiszámíthatatlan, kapkodó gazdaságpolitikájával, a hetente változó adótörvényekkel, egyik napról a másikra betiltott tevékenységekkel, új adók százaival, államosításokkal, a banki hitelezés leállításával. Ilyen gazdasági környezetben senki sem tud előre tervezni. Nincs olyan barom, aki beruházna, ha nem tudja még nagyjából sem kiszámolni a megtérülését.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 11:02:52

@nemsirunk: ne ijesztgess! most ruháztam be kétezer darab zámbókrisztián kitűzőre amit a következő DK-tünetésen szerettem volna eladni.

Farkantoán Chatpartner 2012.11.20. 11:03:21

@nemsirunk: milyen tevékenységet tiltott be? Te pl. még itt vagy.

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:08:11

Valaki hozzon már érvet a regisztráció MELLETT!!!!

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 11:09:46

@Az igazi sztrovacsek: hozok. kevesebb gyökérzet fog szavazni, aszt nem járunk úgy mint 2006ban, hogy megszavaztak egy limuzinból kikönyöklő bohócot :D

ursus artos 2012.11.20. 11:12:04

@Az igazi sztrovacsek: "A kérdés, hogy hol húzzuk meg a határt."
Valóban.

nemsirunk 2012.11.20. 11:12:18

@Farkantoán Chatpartner: Például a kaszinókat. Nekem sem túl vonzó tevékenység a szerencsejáték-ipar, de egy törvényes, legális iparág volt. Volt olyan cég, akik a betiltás előtt pár nappal még beruháztak, milliókat fektetettek be, aztán reggel betiltották az egész tevékenységét.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 11:17:09

@Az igazi sztrovacsek: "A kérdés, hogy hol húzzuk meg a határt."

Ti ott huzzátok meg a határt, hogyha az mszp van kormányon akkor demokráca van bármit is csinál a kormány, ha nem az mszp van kormányon, akkor diktatúra van bármit is csinál a kormány.

Nem olyan nehéz ezt kimondani, tedd meg bátran.

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:17:33

@Disintegrator Rising:
Gyökérzet?
Honnan tudod, hogy nem leszel egyszer gyökérzet?
Mondjuk szembe jön a részeg kamionos, tolókocsis nyomorék leszel, munkát nem ad senki, a megtakarításaidat seperc alatt feléled, (ha vannak) hozzátartozóidnak csak teher leszel, és mehetsz koldulni a templom elé.
Egy gyökérzet leszel, akinek még szavazati joga sincs.
Egy gennyes fekély az orbáni diktatúra testén, aki hasznot már nem hajt, és mint ilyen, hát nem is törődik veled senki.

Kivlov 2012.11.20. 11:19:07

Ejjj, zsótikám, de szépet fogsz te koppanni '14ben...'14ben is... :D

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 11:19:23

@Az igazi sztrovacsek: egységes rendszer, és a tudatosabb választókat hozza előnybe.

ursus artos 2012.11.20. 11:20:15

@nemsirunk: esetleg egy más olvasatban:
nem kiszámíthatatlan és kapkodó, hanem gyorsan reagáló;
nem az adótörvények változnak hetente, hanem az ahhoz kapcsolódó indítványok, amiből meg majd törvény lesz.

"egyik napról a másikra betiltott tevékenységekkel"
Hogy végig verte Lázár a játékgép tv-t az valóban enyhén szólva is necces, de a céllal egyet lehet érteni. (De ez nem menti fel Lázárt.)

"...államosításokkal,..."
Pontosabban a manyupos "jó buli" megszüntetésével.

"Nincs olyan barom,..."
Mostanában olvasni néhány ilyen baromról. (Persze ha a szavazó, meg úgy általában a nép: birka, akkor mi is lehetne a befektető!?)

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 11:20:34

@nemsirunk: "Orbán már a korábbi leváltását is választási csalásként próbálta magyarázni, "

Ez spec nem igaz

"Már az 1%-a miatt felgyújtatta volna a várost."

És ha nagyanyámnak kereke lett volna, akkor ő lett volna az omnibusz.

mb1 2012.11.20. 11:21:20

@Az igazi sztrovacsek:
És a regisztráció ellen van-e alapos érv?

Jobb volt a választók állami/önkormányzati regisztrációja?
A mindenki által tudott jogellenes adatkezelések, adatvásárlások?
A kopogtatócédula mint tőzsdei árupiaci termék?
A nagy szervezettségű pártok kopogtatócédula porszívó hadműveletei, amivel elvileg meg lehetett fosztani embereket passzív választójoguktól (választhatóságuktól)??
A szavazás napján névjegyzék pipálással és konzerv mozgósítással dolgozó demokratikus erők?

Minden mellett vannak érvek és minden ellen is vannak.

Aki szavazni akar az tud is akár van regisztráció akár nincsen.
Ettől még persze lehet finomítani a rendszeren a regisztráció módjával kapcsolatban (pl. levél útján) de akkor megint felsejlenek a levél nyomon követésének, eltűnésének, egyéb felhasználásának a problémái amik messzebbre vezető problémák a negatív oldalon, mint amennyi hozadéka van pozitív oldalon.

Egyszerűbb feladni egy tértivevényes levelet egy nyugdíjas néninek, megvárni a visszaérkezett tértivevény és leellenőrizni hogy ténylegesen megtörtént-e a regisztrációja, mint 4 évben egyszer elmenni személyesen, vagy megkérni valakit a minden faluban állami pénzen ott levő teleházban hogy interneten meg tudja tenni?

És pont a fidesz másfél milliója fog mind elmenni regisztrálni és mindenki más meg nem? Ne vicceljünk már kéremszépen!

Tényleg szánalmas, ahogy ilyen elsőre értelmesnek tűnő emberek mint Gréczy Zsolt hogyan adják el magukat gondolkodás nélkül egy letűnőben levő politikai megélhetési osztály kedvéért.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.20. 11:22:06

@eßemfaßom meg áll:

"Nyilván tudsz linkelni erre a "köztörvényes orbán"-ra valami ítéletet, nem csak hazudozol a nagyvilágba"

Megtalálod a Polt ügyészségén vagy a Szájerné bíróságán, amit (ha jól sejtek maga) a főnököd titkosíttatott (szokás szerint) úgy 80 évre :D :D :D

Esélyt persze látok az akták megnyitására, nagyjából úgy 2019-ben, ha majd a Polt mandátum lejár :D :D :D

...tényleg nem köztörvényes :D Kretén :D

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 11:22:14

@Az igazi sztrovacsek: "akinek még szavazati joga sincs"

de van szavazati joga, és élhet is vele, ha megfelel a törvény által előirt feltételeknek.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 11:24:25

@Az igazi sztrovacsek: a nyomorékságnak mi köze a gyökérséghez? és mióta nincs a tolószékeseknek szavazti joga? a gyökér azt pont te vagy, amit abból szűrök le, hogy ilyen sületlenségeket hordasz össze. szóval fejtsd már ki nekem, hogy aki tolószékes az mióta nem szavazhat, mert nekem ez új, pedig én is ebben a diktatúrában élek :)

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:26:15

@eßemfaßom meg áll:
"egységes rendszer, és a tudatosabb választókat hozza előnybe"

A mostaninál egységesebb rendszer nem létezik.
Mi az hogy tudatosabb választó?
Akinek nincs semmije, az annyit is ér?
Mitől tudatosabb egy banktisztviselő mint egy falusi munkanélküli?
Attól, hogy neki bejött az élet?

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:28:26

@Disintegrator Rising:

Ki az a gyökérzet?
Mondjuk a tolószékes majd el fog menni a harmadik faluba regisztrálni? Mert az önkormányzat megszünik 3000 fő alatt, és esetleg 40 km-re kell menni ügyintézni.

én már a fény gyermeke vagyok 2012.11.20. 11:31:28

@eßemfaßom meg áll: Azt sugallod, hogy vannak, akik zsigerből undorodnak ettől a tolvaj pigmeus bandától. Tulajdonképpen nem is jársz messze az igazságtól.

ursus artos 2012.11.20. 11:31:46

@Az igazi sztrovacsek: "Mitől tudatosabb egy banktisztviselő mint egy falusi munkanélküli?
Attól, hogy neki bejött az élet? "
A banktisztviselősség és a falusi munkanélküliség mögött nem feltétlen élet bejövés van, hanem némi tudatosság is. Tanulás, meg ilyenek.

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:32:10

@eßemfaßom meg áll:
"de van szavazati joga, és élhet is vele, ha megfelel a törvény által előirt feltételeknek."

Ma még van.
Miért kell elvenni a meglévő jogot?
Hogy azután akadályokat gördíthessenek az újra megszerzése elé?

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 11:32:58

@Az igazi sztrovacsek: A kormánypártok korábbi bejelentésének megfelelően a tervezetben több olyan újdonság is van, amely a mozgássérültek, hallás- és látássérültek, illetve az értelmi sérültek szavazását könnyíti meg. A látássérültek kérhetik, hogy nekik Braille-írással készült értesítőt, illetve könnyített formában megírt tájékoztató anyagot küldjenek, illetve a szavazáshoz Braille-írással ellátott szavazósablont biztosítsanak.

A tervezet kiköti, hogy minden településen minden választókerületben legalább egy szavazóhelyiséget akadálymentesíteni kell. Ugyanakkor továbbra is lehet mozgóurnát kérni: a kérelemnek legkésőbb a szavazást megelőző második napon kell megérkeznie a helyi választási irodához. A szavazás napján a választások tisztaságára figyelő, szavazatszámláló bizottság két tagja viszi ki az urnát a szavazópolgár lakására.

ennyi. tájékozódni kéne előtte. ha már van interneted, ne égesd be magad.

2012.11.20. 11:33:38

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:

Azt hiszem te a butaházy nevű maszop-szadesz álnáci ügynök kocsmából bérelt provóit kevered valakikkel, a lefizetett, és széjobber harcosoknak álcázott dühöngőkét, akiknek célja pont a ti gyűlöletetek felszítása volt minden valaha is volt és meglévő nemballib gondolkodás és érzés iránt ...

Persze ennyi év távlatából ez a hozzád hasonlóknak már több mint könnyű, nemhogy álomból, de kómából felkeltve is megy, különösen hogy kedvenc orbányotokat is hozzájuk csapták közben egy huszárvágással, holott a cigányhitlernek pont annyi köze van hozzájuk, mint a ti papagájorrú főhazugotokhoz ...

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:37:46

@Disintegrator Rising:
A részletekbe persze bele gabajodott a FIDESZ, mint ligeti kúrva a körhinta láncba.
Ami nem csoda, mert ebből jól kijönni már nem tud.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 11:39:30

@Az igazi sztrovacsek: a lényeg az, hogy állításoddal ellentétben mindenkinek van szavazati joga, még a mozgisérülteknek is. szóval erről ennyit.

2012.11.20. 11:40:01

És ha már itt, az úri köreitekben nemrég kitalált bagolymondja-stílus diktálta jó őskommunista szokás szerint "ötvenesévek"-ezünk, akkor csak annyit fűznék hozzá ehhez hogy: ti ÉLŐLÁNCOS KUTYÁK ... :)))

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:40:11

@Disintegrator Rising:
ÉS ki állapítja meg, hogy agyilag ki a zokni?
A fideszes 2/3?

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.20. 11:41:21

Úgy szeretem szopatni ezeket a töketelen viktor-katonákat :D :D

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:42:06

@Disintegrator Rising:

"mindenkinek van szavazati joga, még a mozgisérülteknek is. szóval erről ennyit."

"Erről beszélek nyuszó-muszó"
És azt kérdezem miért kell megvonni?????

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.20. 11:43:58

@eßemfaßom meg áll:

Drága testvérem, ez így értelmetlen. Mára befejztem. Pá-pá.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 11:45:45

@Az igazi sztrovacsek: mit vontak meg? aki akar, szavazhat, nincs semmi megvonva.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 11:47:18

@Az igazi sztrovacsek: "A mostaninál egységesebb rendszer nem létezik."

Ja, a külföldön szavazni akaró mehet ragisuztálni, a nem állandó lekcimen élő mehet regisztrálni, az állandó lakcimen szavazni akarónak nem kell regizstrálni.

Micsoda egység.

"Mi az hogy tudatosabb választó?"

Az aki tisztába van vele, hogy épp ki a miniszterelnök, nem csak az alapján megy el szavazni, hogy a kampánycsend alatt kit nevez az elenfél anyagyilkosnak a szórólapon.

"Akinek nincs semmije, az annyit is ér?"

Nyilván te ugyanolyan nyugodtan adod oda a telefonodat egy gyors hívásra a kocsikéregető hajléktalannak, mint a merciből kiszálló szomszédodnak hiszen minden ember egyenlő

"Mitől tudatosabb egy banktisztviselő mint egy falusi munkanélküli?"

Falusi munkanélküliként tiltva lesz a regisztálás?

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:48:09

@Disintegrator Rising:
Megismétlem a kedvedért:
Abban a pillanatban, amikor a jelenlegi formájában megszavazzák a választási törvényt, elveszik valamennyi állampolgár szavazati jogát.
Azt azzal lehet újra megszerezni, ha regisztrálnak.
Szerintem egy idióta barom mindenki, aki annak örül, hogy egy eddig meglévő jogot újra meg kell szereznie.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 11:49:52

@Az igazi sztrovacsek: aki szavazni akar, azt ez nem hátráltatja. regisztrál és szavaz. személyi igazolványod se küldik ki telefonhívásra. el kell intézni. el lehet. senki nem akadályoz. aki akar szavaz. aki lusta, nemszavaz.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 11:50:47

@Az igazi sztrovacsek: "Ma még van."

Ezután is lesz. A korábbi törvényszerint is egy halom feltételnek meg kell feleni annak aki részt akar venni a választásokon, az messze nem elég, hogy joga van hozzá.

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 11:51:05

@eßemfaßom meg áll:
"Falusi munkanélküliként tiltva lesz a regisztálás?"

Nem lesz tiltva, csak alaposan meg lesz nehezítve.
MIÉRT?

genyamagyar 2012.11.20. 11:52:02

@Disintegrator Rising: "aki szavazni akar, azt ez nem hátráltatja. regisztrál"

Ja, hogy csak 8 mp idő jut egy regisztrálni kívánóra a hivatalban! Dehogy hátráltatja!

Hülyegyerek!

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 11:52:27

@Az igazi sztrovacsek: "Abban a pillanatban, amikor a jelenlegi formájában megszavazzák a választási törvényt, elveszik valamennyi állampolgár szavazati jogát."

Vagy tudatlan vagy, vagy direkt állítasz valótlant.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 11:54:20

@Az igazi sztrovacsek: Megnehezitve? Falusi munkanélküli havonta jár be az önkormányzathoz segélyért, támogatásért, munkalehetőségért, az egyik alkalommal beregisztrál. Tényleg rohadul meg van nehezitve.

genyamagyar 2012.11.20. 11:54:28

@eßemfaßom meg áll: "Nyilván te ugyanolyan nyugodtan adod oda a telefonodat egy gyors hívásra a kocsikéregető hajléktalannak, mint a merciből kiszálló szomszédodnak hiszen minden ember egyenlő"

Inkább egy hajléktalannak, a mercis meg vegyen magának....

Ennyire hülye vagy, faszom?

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 11:55:22

@genyamagyar: ennyire hülyének nézel ?:))))))

2012.11.20. 11:55:36

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:

Szerintem érted. Vagy nem te kezdted most épp el a "söpredékről" szóló szokásos és kötelező mantrát, ahogy felétek szokás, ráadásul az utóbbi években már a zorbánnyal is összeszőve őket?

Gyanítom, hogy te még '56-ban is ilyen vidám kényszertől áthatva söpredékeztél vona, akkor, vagy utólag, pedig azoknak csak kisebb része állott a ti provóitokból, a többi jó szolgátok már úton volt Nyugatra, hogy ugyanúgy kavarjon onnan, mint ma.

Azaz a ti mai lelki atyáitoknak is volt kiktől tanulniuk anno. Ezt sem kell, hogy értsed, épp elég, ha velem együtt érti még néhány, terajtad kívül.

genyamagyar 2012.11.20. 11:55:36

@eßemfaßom meg áll: "Tényleg rohadul meg van nehezitve."

Szóval szerinted nincs megnehezítve?

Akkor meg mi a bús picsáért van rá szükség, faszom????

Blogger Géza 2012.11.20. 11:57:15

@Az igazi sztrovacsek: Hogyne, még holnap megszűnik az összes önkormányzat, és 40 km-re kell majd elmenni szavazni meg regisztrálni egy dzsungelbe, ahol fideszes maláriaszúnyogok lesznek és nagyon fognak téged csípni, ez most a legújabb titkos terv.

Majd léci töltsél fel a netre ezekről a 40 km-es életveszélyes kalandtúrákról videókat, hadd retteghessünk mindannyian.

Blogger Géza 2012.11.20. 11:59:33

@genyamagyar: Igazából a Gyurcsány kedvéért van az egész, kérte, hogy csináljanak már valamit, amitől élőláncolhat, meg a fogyókúrára sem tudta rávenni magát másképp a múltkor.

mb1 2012.11.20. 12:00:25

@genyamagyar:

fentebb leírtam, tán olvass utána és konkrétan írj rá ellenérveket

feltéve, de meg nem engedve hogy így lenne:
mit szólnál hozzá, ha jelöltként akarnál indulni és a galád Fidesz a körzetedben az összes kopogtatócédulát összegyűjtené mikor már neki semmi szüksége rá és a választás másnapján begyújtana vele a saját kandallójában rajtad röhögve, hogy hogy nem tudtál élni az alaptörvény és a választójogi törvény által biztosított jogoddal?

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 12:00:35

@eßemfaßom meg áll:

Abban a pillanatban, amikor a jelenlegi formájában megszavazzák a választási törvényt, elveszik valamennyi állampolgár szavazati jogát."

"Vagy tudatlan vagy, vagy direkt állítasz valótlant."

Miért?
Nem veszik el a szavazati jog????
Ha nem veszik el miért kell regisztrálni?
És ha nem regisztrálok, akkor miért nem szavazhatok?
Azért mert elveszett a szavazati jogom, oszt jó napot.
Olyan nehéz ezt ésszel fölérni?

notib 2012.11.20. 12:01:13

Zsolti, Zsolti !

Már megint helybe jössz a pofonokért...

A regisztráció nem ördögtől való, még az EU-ban is működik, sőt a liberalizmus fellegvárában, az USA-ban is, ott ráadásul az elektori rendszer miatt, a választók még messzebb kerülnek a közvetlen elnök választástól, mivel az elektori rendszer egy plusz lépcső, ja, hogy a liberalizmus nevében lehet, ott nem probléma ??

Gyurcsány, Vadai, Molnár Csaba esetében demokráciáról beszélni, azért az nem kis dolog...

Zsoltika, tudod, hogy a rendőrség közvetlenül a kormány irányítása alá tartozik, és ezt főnököd Fletó ki is használta 2006-ban, közvetlenül irányította a brutális fellépést, ami ugye egy igen demokratikus eljárás volt, ráadásul a " rendőrségi azonosítót elfújta a szél...) Gergényit még ki is tüntette...

Hol voltál akkor, amikor a sokkal esélyesebb Jobbik helyett érdekes módon az SZDSZ került be a Parlamentbe, akkor kussoltál a választási manipulációról, mindig magatokból indultok ki, kis hazánkban választásai csalás nélkül, még megszállással sem kerülhettek volna hatalomra a kommunisták, az utódaik sem különbek, itt csak akkor lehet demokratikus egy választás, ha rájuk szavaznak....

A DK ideje lejárt Zsolti, ideje lenne már észrevenni, ha egy kis szerencsénk van, nem kerültök be a Parlamentbe, és nem azért, mert csalás volt, hanem mert Fletóékból elege van már mindenkinek..

genyamagyar 2012.11.20. 12:03:04

Röhögök a regisztrációt védőkön, hiszen nevetségesen kínlódnak! :DDD

Állításaik:

1.A tudatos választókat hozzák helyzetbe, ezért plusz erőfeszítést kérnek a szavazásért. (regisztráció)

2. Nem kerülnek nehezebb helyzetbe az emberek, hiszen a segélyért való menettel egyúttal regisztrálhatnak is.

Namármost, ha nem kerülnek nehezebb helyzetbe az emberek, akkor minek regisztrálni?

Ellentmond a két állítás, seggfejek!

Húzzatok a ’csába!

Gyávák vagytok, igazi parasztok! Gyávák, mert bár tudjátok, hogy mi a dörgés, annyi vér sincs bennetek, hogy felvállaljátok azt!

Az ilyen gyáva férgek miatt volt Trianon is!

Köszönjük nektek!

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 12:03:58

@genyamagyar: mercsakfaszom. érveljünk ezen a szinten, ha ezt szereted.

mb1 2012.11.20. 12:05:54

Csak csendben halkan kérdem meg, hogy ha a demokrácia és a liberalizmus fellegvárában egy félrelépésért fej hegyek hullanak és a továbbiakban az ürgék semmilyen közéleti célra nem pályázhatnak eséllyel (joguk megvan hozzá, csak sose szavaznának rájuk) akkor hogy lehet, hogy a DK demokráciájában olyan emberek nyomhatják a mainstream demokráciavédő szlogent hitelesen, akiknek büntetőjogi felelőssége csak elévülés miatt nem volt megállapítható? Tehát az bebizonyosodott, hogy elkövették az egyébként büntetendő cselekményt, de az idő múlása miatt már a hatályos törvények alapján nem voltak jogilag felelősségre vonhatóak.

Erre mit mondasz Zsolti?

Miért kell ilyen embereket védeni?
Hallottál már olyanról, hogy a lovakra szemellenzőt tesznek? Te nem tettél magadra?

genyamagyar 2012.11.20. 12:06:26

@mb1: "mit szólnál hozzá, ha jelöltként akarnál indulni és a galád Fidesz a körzetedben az összes kopogtatócédulát összegyűjtené"

Sőt, mit szólnék, ha a fidesz fegyverrel kényszerítene mindenkit, hogy rá szavazzon???

Hülyéket én is tudnék kérdezni...

És miből gondolod, hogy odaadnák nekik a kopogtatócédulákat?

Ja igen, ezek szerint minden ország hülye, mert nincs náluk regisztráció!

Menjél már...

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 12:07:09

@Disintegrator Rising:
Én eddig is szavaztam, és ameddig a szavazó fülkéig el tudok menni, ezután is fogok. Rajtam nem fog múlni Orbán bukása, abban biztos lehetsz.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 12:08:58

@Az igazi sztrovacsek: "Nem veszik el a szavazati jog????"

Nem.

Egy kérdés. Szerinted az eddigi törvény szerint nem volt szavazati joga annak aki mondjuk Győrben élt egy albérletben és záhonyi szüleinél volt állanó lakcíme?

Ugyanis ahhoz, hogy szavazhasson, utaznia kellett 1000km-t vagy azért, hogy hazamenjen a választás napján, vagy azért, hogy előtte hazamenjen, ott elmenjen a jegyzőhöz regisztálni magát a győri szavazókörbe.

Vagy van-e választójoga annak, akinek otthon maradt a személyije? Szavazhat? nem.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 12:10:06

@Az igazi sztrovacsek: elmondom én neked kitől szabadul meg a regisztrációval orbán. azoktól akik csak hőbörögnek, de amúgy kb. szarnak bele, és arra is lusták, hogy regisztráljanak. sok ilyen ember van. ezek nagy része a regi miatt nem fog szavazni.

genyamagyar 2012.11.20. 12:11:52

@eßemfaßom meg áll: Amíg térdig összehazudod magad, addig minek érvelni? Nagyon jól tudod - sőt pontosan te írtad - hogy a regisztráció MEGSZŰRI a szavazókat.

Tehát vannak egyenlők és vannak egyenlőbbek!

Ezek után az egyenlőbbek a tudatos választok. Aztán legközelebb már csak azok szavazhatnak, akiknek diplomájuk van. Aztán csak a doktorok. Aztán csak Orbán.

Tudomásul kell venni, hogy a demokrácia egyik ismérve az emberek közti egyenlőség. Fajra, nemre, vallásra és politikai szimpátiára, valamint a politikai életbe való beavatkozás igényére is.

Blogger Géza 2012.11.20. 12:12:49

@eßemfaßom meg áll: A falusi munkanélkülinek nem lesz már ideje regisztrálnia, mert egész nap élőlánccal fogja védelmezni Gyurcsány Ferencet.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 12:13:17

@genyamagyar: ezzel csak az a baj, hogy nem igaz. te pl. sose leszel velem egyenlő, nagyon sok emelettel vagy alattam :D

Blogger Géza 2012.11.20. 12:14:01

@genyamagyar: Hát, akkor sajnos az USÁ-t ezzel ki kell húznunk a demokráciák sorából. Ez van, ennyi volt...

genyamagyar 2012.11.20. 12:14:20

@mb1: "akiknek büntetőjogi felelőssége csak elévülés miatt nem volt megállapítható? Tehát az bebizonyosodott, hogy elkövették az egyébként büntetendő cselekményt, de az idő múlása miatt már a hatályos törvények alapján nem voltak jogilag felelősségre vonhatóak."

Hülye vagy!

Nem bizonyosodott be, hiszen nem is vizsgálhatták.

Erről ennyit!

Js és "nem-volt-taggyűlés!" Ha ha ha! :D

mb1 2012.11.20. 12:14:49

@genyamagyar:

úgy látszik nem a valóságban élsz.

amit felvetettem az a legutóbbi 2-3 választáson bevett gyakorlat volt, amivel a kisebb pártok és egyéni jelöltek indulását akadályozták meg. Mindezt a hatályos jogszabályok maximális betartásával!!!

És miért adnád oda a fideszes kopogtatónak? Hát mert akkor épp még MSZP-s lesz, vagy LMP-s, vagy DK-s, vagy amit akarsz. És ha nem töltöd ki, akkor még keresnek is a hülyeségeden, mert eladják olyannak aki megosztja az ellenfél táborát.

ez tipikus esete a joggal való visszaélésnek, amit senki soha nem fog tudni bizonyítani, de hogy tenni kell ellene az ezer százalék!
És képzeld akkor is tenni kell ellene ha ezt a Fidesznek lenne lehetősége megcsinálni és akkor is ha másnak.

Az egész kopogtatócédula rendszer egy idejétmúlt, korrupció, választási csalás és alkotmányos jogsértés melegágy volt eddig és nem csak lehetőség volt, hanem sajnálatos realitás is. Ezen mindenképp változtatni kellett.

Az hogy egyes országokban van regisztráció, másokban meg nincs önmagában nem jelent semmit azon kívül, hogy ahol van az mindenki által demokratikusnak tartott, sőt többjük annak etalonja, akkor tán itt se fog megszűnni a demokrácia mint azt vízionálod :)

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 12:15:23

@Blogger Géza: rájöttem egy csomó embernek nincs joga enni, mer nem repül a szájába a kaja. el kell menni érte a boltba, csak akkor ehet. ez diktatúra.

mb1 2012.11.20. 12:16:33

@genyamagyar:

hogyhogy nem vizsgálhatták?

először megvizsgálják ugye a tényállást és utána jönnek a büntethetőséget megszüntető okok

jó, szerintem hagyjuk :)

genyamagyar 2012.11.20. 12:17:11

@eßemfaßom meg áll: Tehát nagyon helyes, ha 100 km-ereket kell utazni a szavazáshoz!

Egyéb gondolat? :)

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 12:18:11

@genyamagyar: megszűri, de a szűrés önkéntes, csak a választó aktivitásától függ, hogy fog-e választani vagy nem. Itt pár gyp-s keveri a választói névjegyzékben szereplést a választójoggal.

Választójoga mindenkinek van (aki elmult 18 és egyéb okokból nem korlátozott) ezután is.

A névjegyzék meg eddig ugy készült, hogy ajegyzők összeállitották mindenféle adatbázisokból, aki kimaradt az mehetett reklamálni, aki máshol akart szavazni az mehetett átregisztrálni.
Az uj rendszerben meg a szavazók regisztrálása alapján állítják össze a névjegyzéket.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 12:19:15

@genyamagyar: Felfogtad, hogy a jelenlegi rendszerben kell tizezreknek 100kilométereket utazni?

genyamagyar 2012.11.20. 12:19:16

@Blogger Géza: USA kitárgyalva már ezerszer, olvasgass!

wektor77 2012.11.20. 12:19:43

Orban takarodj!Aztan Gyurcsany takarodj,majd Bajnai takarodj,vegul tokmindegy ki csak takarodj..es ez mar igy megy tobb mint husz eve..:)
Nem is tudom ki lenne az a szemely akinek nem kell takarodnia..Tudom mar, egy olyan valaki akinek kimondhatatlanul hosszu es bonyolult neve van,na az kib@szas lenne :)

genyamagyar 2012.11.20. 12:20:39

@mb1: Nos akkor leszel szíves valami bizonyítékot arra, hogy Gyurcsány elkövetett valamit, DE nem lehet büntetni, mert elévült.

Rajta! :)

Blogger Géza 2012.11.20. 12:21:28

@genyamagyar: Értem én, ki van tárgyalva, hiszen ott is regisztráció van, tehát nem demokrácia. Szomorú dolog ez. Mikor rúgatjuk ki őket a NATO-ból?

genyamagyar 2012.11.20. 12:26:41

Azáltal, hogy bevallottátok azt, hogy a regisztráció célja a nem tudatos választók kiszűrése, ezáltal elismertétek, hogy a regisztrációval megnehezítette a kormány a demokratikus alapjog (voksolás) gyakorlását.

Akkor meg mire veritek magatokat?

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 12:28:54

@genyamagyar: regisztrálsz vagy nem szavazol. mást nem tehetsz, hiába rinyálsz. már ezért megérte bevezetni sztem :)

genyamagyar 2012.11.20. 12:29:59

@Blogger Géza: Szóval fogalmad sincs az USA-ról...

Akkor meg minek példálózol vele.

Szerintem még azt sem tudtad, hogy ott már a választás napja előtt két héttel is tudsz voksolni.

genyamagyar 2012.11.20. 12:32:58

@Disintegrator Rising: "ezzel csak az a baj, hogy nem igaz. te pl. sose leszel velem egyenlő, nagyon sok emelettel vagy alattam :D"

Ahogy gondolod... de mégis én szartam a fejedre! :DDD

genyamagyar 2012.11.20. 12:36:17

@wektor77: "Tudom mar, egy olyan valaki akinek kimondhatatlanul hosszu es bonyolult neve van,na az kib@szas lenne :)"

Lehet, hogy így kéne min.elnök jelöltet állítani a pártoknak?

Ezért még kérhetsz valami jogdíjat... :)

dr Smittpálelnökúr 2012.11.20. 12:37:27

Szánalmas, ahogy a fidesz rajongói féltik az imádott párt hatalmát. Mert a haszonélvezők középmezőnyének félelmét értem, nekik van mit veszíteni, ha nem lóghatnak tovább az állam emlőin. A csúcsvezetők loptak már annyit, hogy nyugodtan éldegéljenek a milliárdjaikból.

De a kis csicskák, akik ide irogatnak, ők miért félnek attól, hogy a felcsúti bugris most végleg megbolondul? A szellemi nyomoruk nem kap több tápanyagot? Ugyanmár, majd megint jönnek a polágri körök. Pénzt eddig sem kaptak.
Ez nem lehet más, mint a kádári kisember újramanifesztálódása, a magát jobboldalinak képzelő kispolgárban.

A félművelt, sikertelen ember megtalálta az imádandó vezért és most nem ereszti. Mert neki kell valaki, aki irányt mutat. Az ilyen emberre alapozta ez a szerencsétlen mitugrász, hogy az erős kézből értenek, ezek a félázsiai bugrisok, akiknek piros pötty van a seggén, akinek a félkegyelmű gazdasági miniszter idiotizmusa követendő példa, stb.

Aki az elmúlt 2 év szabadrablása után kitart a fidesz nevű rablóbanda mellett, az nem ember, hanem csak egy vegetáló lény, valahol a növény és az állat között.

genyamagyar 2012.11.20. 12:40:00

Ne, itt van fideszdroidok:

"Hiába a növekvő bruttó, a növekvő infláció egyre lejjebb nyomja a reálbéreket, 6,6 százalékos infláció mellett a reálbérek 5,3 százalékkal voltak kisebbek az egy évvel korábbihoz képest. Ha pedig csak a versenyszférát nézzük, a reálbérek csökkenése 2,8 százalékos volt"

genyamagyar 2012.11.20. 12:41:00

@dr Kangörény: "hanem csak egy vegetáló lény, valahol a növény és az állat között."

Maradjunk a patkánynál...

Zabaalint (törölt) 2012.11.20. 12:44:45

@eßemfaßom meg áll:
Mondjuk a regisztrációval ugyanez 2 ezer km-re növekszik...

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 12:45:10

@dr Kangörény:
"A félművelt, sikertelen ember megtalálta az imádandó vezért és most nem ereszti. Mert neki kell valaki, aki irányt mutat"

Ezek annak is tapsolnának, ha a kenyérjegy igényléséhez kellene regisztrálniuk.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 12:45:24

@genyamagyar: mért? neked lesz szar napod hogy el kell húznod a beled regisztrálni, nem nekem. én örülök a reginek :)

Arbet 2012.11.20. 12:47:56

Ki a szart érdekel addig a választási törvény amíg nincs kit választani? Pont tök mindegy, hogy Orbánt, Gyurcsányt, vagy Bajnait vagy Schiffert lehet megválasztani ezzel a szar törvénnyel. Nem a törvény a baj, hanem a rendszer. Pont ahogy volt az elmúlt 70 évben is. Ott is el lehetett menni választani, csak minek? Most is ez van.

Marcangoló Korelnök 2012.11.20. 12:50:58

Gyereke, ez már konvulzív. Kommunista barátaim, tudnátok csak egyetlen érvet is felhozni a regisztráció ellen? A bőlevű fröcsi helyett.

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 12:51:55

@Disintegrator Rising:
Aki nem akart szavazni, az eddig sem ment el oszt jó napot. Ezektől nem kellett megszabadulnia senkinek.
De abból nem lesz bajom ugye, ha megfogadom a vezéred tanácsát?
Elmegyek regisztrálni, és viszek magammal még egy (egy?) embert!

Marcangoló Korelnök 2012.11.20. 12:52:10

@dr Kangörény: szánalmas, ahogy Gyurcsányt sikálod.

Marcangoló Korelnök 2012.11.20. 12:53:40

@genyamagyar: "a választás napja előtt két héttel is tudsz voksolni" - ez kitűnő, a demokrácia nonpluszultrája. Tehát már ma voksolhatsz a harmincezer év múlva induló enökjelöltre.

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 12:54:43

@Marcangoló Korelnök:

Egyetlen érv szól ellene.
Hogy nem szól semmi mellette.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.20. 12:55:15

@ekszvájzed:

Még mindig nem értelek. Ne haragudj.

Sejtem, hogy miről lehet szó, csak nem értem a kontextust:

-butaházy + maszop-szadesz + ormány =>

1.) a szélsőjobbosok (Jobbik) teljes mellszélességgel kiállnak Budaházy mellett.

2.) a szélsőjobbosok (Jobbik) teljesen elítélik a "maszop-szdsz"-t.

3.) a szélsőjobbosok (Jobbik) teljes mellszélességgel támogatják a bűnöző orbán minden mocsokságát, ugyanis ha nem tévedek a Jobbik szócsöve a köcsög.infó ebben a pillanatban is inkább a Palesztin-Izraeli konfliktussal/cigányokkal/sose-volt-történelemi faszságokkal van elfoglalva.
Véletlen sem érint semmilyen kényes politikai témát amit a fideSS-maffia propagál.

Tehát nem értelek. Bocs.

Marcangoló Korelnök 2012.11.20. 12:55:43

@Az igazi sztrovacsek: de ezt csak ti hiszitek így, ötven túlélő ősbolsi.

Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.11.20. 12:56:21

@Az igazi sztrovacsek: dehogy lesz bajod. vigyél csak, jól teszed. én 10et viszek ;-)

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 12:59:24

@Marcangoló Korelnök:
Na megérkeztünk, ahová mindig is szoktunk, amikor nincs értelmes válasz.
A bolsizáshoz.
Na megyek mielőtt hányingerem lesz.
Kár lenne a babfőzelékért, meg a fasírozottért.

barli 2012.11.20. 13:12:17

@genyamagyar:

" Nos akkor leszel szíves valami bizonyítékot arra, hogy Gyurcsány elkövetett valamit"

Nos akkor leszel szíves valami bizonyítékot arra, hogy Orbán elkövetett valamit?

Marcangoló Korelnök 2012.11.20. 13:12:48

@genyamagyar: minden ország náci, ahol van regiszráció.

Marcangoló Korelnök 2012.11.20. 13:16:35

@Az igazi sztrovacsek: Na megérkeztünk, ahová mindig is szoktunk, amikor nincs értelmes válasz.
A demagógiához.
Na megyek mielőtt hányingerem lesz.
Kár lenne a babfőzelékért, meg a fasírozottért.

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.20. 13:17:09

@ekszvájzed:

Mit gondolok ´56-ról?
Azt, hogy fordítsuk a fejünket a jövő felé, ugyanis az konstruktív hozzáállás, nem pedig a múlton rágódni.

És igazad van, nem vagyok az országodban.

Nem is szándékozom visszamenni oda ebben a nyomorult életben, pont a "söpredék"-ed miatt, aki a tanulás-, a munka és bármely építőjellegű tevékenység helyett azon agonizál, hogy "mennyire kibasztak a magyarsággal, és nekünk mindenki csak a rosszat akarja".

Véletlen sem a magyar "nemeseid/nemoligarcháid", akiknek a színpadi bohócai vagytok kivétel nélkül mind nagy-nemzeti-mázban.

Az ő szekerüket akartátok tolni, hát tessék. Jó messzire. Ázsiába. De nélkülem.

mb1 2012.11.20. 13:25:30

@dr Kangörény:

"Aki az elmúlt 2 év szabadrablása után kitart a fidesz nevű rablóbanda mellett, az nem ember, hanem csak egy vegetáló lény, valahol a növény és az állat között. "

háháháááááááá

a hét vicce :)

bearanyoztad a napom

2012.11.20. 13:48:34

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:

Nos, nekem az a szerény meglátásom, hogy ebben az országban 22 év óta szinte minden, ami nácinak látszik, tele van azokkal, akik segítenek belőle fantomokat, mumusokat, és démonokat csinálni.

Mert mit is tesznek ők: minden tényleges atrocitást messze mellőzve segítenek a tőlük történelmi okokból beparáztatottak számára mindig újabb és újabb hisztériát generálni, úgy csinálva, mintha jajdefenyegetőek volnának, küzben meg csak lovat adnak azok alá, akik úgyis ki akarják csinálni az országot.

Ahelyett, hogy valódi erőket felmutatva olyat tennének ill. hirdetnének ki, immár fennhangon, és tettekkel igazolva, ami a valóban széles elégedetlen néptömegek kedvére való volna. Akár még a népet gyötrő elemekkel szemben felvonultatott belügyi és jogügyi maszatolásokkal is ellenszegülve.

Ellenben a botrányaik heti szinten sorjáznak, szinte mindent megtesznek, hogy a prédalesők találhassanak rajtuk fogódzót, itt van mindjárt a csanád nevű időzítettbomba, hogy mást ne mondjak. Egyszóval bűzlik nekem ez az egész, mint a trágyadomb.

Elmondhatom: több más rendes emberrel együtt az én 70 éves édesanyámat kergette meg akkor a lovas zsernyák, és ő aztán semmiféle jobbiknak, butaházynak híve nem volt, max. a zorbány-beszédre ment ki, mégis a mai napig vannak, akik jogosnak tekintik azt az attakot, a pintérsanyával együtt.

leponex 2012.11.20. 14:14:06

@Az igazi sztrovacsek:
Nagyon szívós vagy ma :)

'ahol fideszes maláriaszúnyogok lesznek és nagyon fognak téged csípni'
:)))

Azért ez már tényleg röhej, a Patás már rég megbukott ( Kedves Bárduk szerint ), szavazói mind odavesztek, az a néhány is szégyenkezve hallgat, a regisztráció egyébként is ellenük fordul, beleestek saját csapdájukba, ... blablabla, oszt még mindig ezen a pacin lovagolsz, mint aki mindezek ellenére szikrányit sem remél:-) Pedig a Mesterházy is megmondta, hogy vége a fideszvircsaftnak, komplett terveik vannak a zalkotmányosság meg minden ilyesmi azonnali visszaállítására.
Ráadásul ott van a temérdek együttműködő, aki mind-mind rég a történelem szemétdombjára dobta ki a Despotát.
Végső csapásként Svoboda bácsi is jól megmondta ennek a Féldiktátor Autokratának, így még a cement is kifagy a Zorbán betonjából.
Mi a bánat bajod van akkor?
Legalább valami örömféle legyen már bennetek, ezt a másfél évet fél lábon is akár ... (az urna házhoz megy, már bíztattak ;-)

Tényleg szánalmas ez a vernyákolás :))

leponex 2012.11.20. 14:25:15

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:

"bármely építőjellegű tevékenység helyett azon agonizál, hogy "mennyire kibasztak a magyarsággal, és nekünk mindenki csak a rosszat akarja"."

Bizonyára vannak jónéhányan ilyenek is.

Mint ahogy dettó ugyanez a építőjellegű és haladógondolkodású, a regisztráció miatt itt jajongó progresszív erő.-)
Hogy a Zorbán ezt meg azt csinálta a Demokráciával.

De hát nekünk 'normálisoknak' mindegyiket szelíd elnézéssel kell elfogadnunk :)

'Nem is szándékozom visszamenni oda ebben a nyomorult életben,' - mondod, és kommentjeid megérthetők.
Nehéz életed lehet.

2012.11.20. 14:27:26

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:

Bocs, szóval helyesebben: "Akár még a népet gyötrő elemekkel VÉDELMÉBEN a velük szemben felvonultatott".

És köztünk szólva egyáltalán nem hiszem, hogy a zorbánynak, aki, ha lehet, manapság még vehemensebben lát a népnyúzáshoz, mint annak valóban elsőként utat törő nagynevű hivatali elődje, mi dolga volna azzal a leitatott csürhével, ami felett antimagyaristáink máig csócsálkodnak.

Hiszen utcai bemutatkoztatásuk a legkevésbé sem az ő érdeke volt, nem nagyon kellett neki a saját ún. "elvei" lejáratása. Bár úgy látszik, hogy a két elvileg opponens nagypolitikai fél azt az akció-sorozatot már jőelőre lezsírozta, már az öszödi beszéd megírásától, és félrészegen való előadásától kezdve,

hiszen csak arról szólt az az egész beszéd, hogy eddig úgy csináltunk, mintha minden hepi lenne, (csak ennyi volt tehát az ún. "hazugság") de mihamarabb neki kell kezdeni a nemzetközi pénzvilág által megkövetelt hiteltörlesztéseknek,

(ráadásul még akkor, mikor semmiféle válságnak még híre-hamva sincs, mert az csak 2 év múlva tört ki !!!, de akkorra már a megszorításoknak jól meg lett ezzel az eseménysorral (is) ágyazva ... Most pedig csak annyi van, hogy egy méltó utód folytatja.

Ezért kellettek a beszédbe azok a bizonyos inkriminált kifejezések is, amelyek éppen a megszorításokat célzó lényegi részekről terelték el a figyelmet, és ez volt az a gumicsont, amelyet a felkészült személyzet által irányítani kívánt gyanútlan nép közé dobtak.

Úgyhogy az országot felosztó maffiáknak a fityisz is csak egyik része, ahogy annak idején a Chicagót, vagy New Yorkot, de akár egész Amerikát uralóknak is több eleme volt, melyek eldöntötték, hogy kinek hol van a placca.

Maffia mivoltában tehát a fiyisz nem különbözik a magát a legrepublikánusabbnak és legdemokratábbnak előszeretettel sugalmazó politikai ellenfelétől, és a belpolitikai élet látszata mögött pusztán a kimértetett koncon osztozkodik vele, mint a szavannán két horda hiéna, ez van.

2012.11.20. 14:51:28

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:

Baccus, hát ez már nem igaz, amilyen cirkalmatos vagyok máma (is), tehát:

"Akár még a népet gyötrő elemek VÉDELMÉBEN a velük szemben felvonultatott".

(Azaz ezzel arra céloztam, hogy a mai Magyarországon (igen, még a zorbány alattin is) a rendőr és a bíró nem a rendes, "normális" nép többségét képviseli, nem a csak nyugodtan, tisztességesen, becsülettel megélni és túlélni akarók mellett áll, nem őket védi meg, és nem az ő megkárosítóikat, bántalmazóikat, kifosztóikat, megölőiket, stb. igyekszik megfegyelmezni, hanem éppenhogy azok érdekében lép fel és jár el, akár a civil polgárok legnagyobb döbbenetére is).

Aztán érti aki érti, ha az egészet, ha a felét, ha akárcsak engem, az már félsiker.

Úgyhogy felőlem élőláncoljátok meg az egész Parlamentet hetvenhétszer, nem az érdekel, hanem hogy mikor fog ez a sok jogvédő demokrata a valódi kisemmizettek érdekében fellépni, azokéban, akiket a hazai és külföldi pénzügyérek parancsára már vagy 10 éve fosztanak és zsigerelnek ki, kergetve munkahelyekről, lakásokból utcára, országból,

vajon azok a jogfosztottak mikor váltanak ki hasonló érzéseket belőletek, vagy egyáltalán ki a francot kezdenek el érdekelni végre, és végre már nem abból az aspektusból, hogy nyugodtan héderelhessenek, piálhassanak, bulizhassanak vagy szarhassanak akár még a csemetéd kedvenc játszótere, a hálószobád ablaka, vagy a kiskerted kapuja előtt is? (Avagy azért mindezt talán már mégsem? :))

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 14:52:52

@leponex:

"Tényleg szánalmas ez a vernyákolás :))"

Az.
Jól mondod.
Főleg úgy, hogy egyetlen épkézláb magyarázat, egyetlen elfogadható érv nincs a regisztráció mellett.
Arra is kíváncsi lennék, miért halasztották el a végszavazást?
Gyurcsány élőláncától szartak be, vagy a saját módosítóikon sem tudnak kiigazodni? Mi ez a 2/3-os töketlenkedés?
Tessék kimondani, hogy CSAK A FIDESZ nyerhet 2014-ben, oszt jó napot.

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 14:59:58

Rogán terjessze be egyéni képviselői indítványként, hogy csak a FIDESZ-re lehet szavazni, 263 droid megnyomja az igen gombot, és kész, el van intézve.
Másnap jön Lázár, eljátsszák ugyan ezt, és bele van foglalva az alaptörvénybe.
Eddig is ezt csinálták, mit szarakodnak annyit? Nem is értem....

leponex 2012.11.20. 15:03:31

@Az igazi sztrovacsek:
Természetesen nincs épkézláb magyarázat - ha ÉN mondom meg, mi az épkézláb.-)
Szerintem meg soha ekkora kampányt nem kapott a leendő választás, akkora a sopánkodás, hogy tényleg csak az nem megy majd el regisztrálni, aki még eztán is tojik az egészre. Íme egy épkézláb érv :)

A Feri élőláncán tényleg csak besz@rni lehet - a röhögéstől, hogy egy valamikori miniszterelnök idáig küzdi le magát.-)

Az, hogy 2014-bben csak a Fidesz nyerhet - ezt épphogy szanaszét szaladgáló ballibák óbégatják folyton. Hát csoda, hogy tényleg így lesz?
:))

Plagizáló+Asszonyverő+Gyilkos+Garázda=FideszMaffia 2012.11.20. 15:12:11

@leponex:

Tisztességes adófizetőket fricskákkal provokálsz?

A "törvényeitek" nyújtotta előnyök fricskáival?

Mégis kinek érzed magadat?

Tényleg nem félsz attól, hogy egy tisztességes adófieztő a provokációdért a "kocsmában" átalakítja az ábrázatodat?

Andráska8 2012.11.20. 15:26:28

Szanyit egyszerűen ki kell tiltani.
Azért mert otthon nem viselik el, nem kéne minden DK-rendezvényt berondítania. :(

Az igazi sztrovacsek 2012.11.20. 16:19:10

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:

"Mégis kinek érzed magadat?"

Ő a központ szóvivője, alias illetékes elvtárs.
Feladata a mindennemű, minden rendű és rangú központi kinyilatkoztatás propagálása, valamint a blog szerzőjének pocskondiázása, cinikus, lenéző megszólításokkal.

"hogy egy valamikori miniszterelnök idáig küzdi le magát.-)"

Hát nem kérte, hogy vigyenek ébresztő órát.....
Mindössze egy tiltakozó megmozdulást szervezett.
Vajon ki szervezett eddig többet volt miniszterelnökként?

2012.11.20. 16:43:28

Na mi van, ti élő láncfűrészek, megragadtatok annak a szánalmas politikai színjátéknak (szavazógép) boncolgatásánál, amit még a ti dicső maffiáitok vezettek be, úgy 20 évvel ezelőtt?

Mikor veszitek már észre, hogy a saját rózsaszínű bandátok is ugyanezt csinálta, mert lehet, hogy nem volt anno nektek meg a "kétharmad", mégis keresztülverte a jó öreg maszop-szadesz koalátok azt, főleg a papagájorrú főganyé alatt, amit csak akart, ugyanúgy, ahogy a mai szarosok is teszik, hát mit mutogattok?

Azt hiszitek, mindenki hülye, vagy amnéziás? Persze, biztosan, hiszen aki csak a mának él, az meg leszarja, mi volt tegnap, meg mi lesz holnap, és csak a pártérdekek mentén hajlandó a világszemléletre. Mert ilyeneket nevelgettek ám ti is, szorgosan, nemcsak a fityisz.

Könnyű a mai urak szánalmas "elmúltnyolcévezésén" csúfolódnotok, hisz ezzel, nem kis leleményességet csempészve a propagandátokba, valóban kiütitek az élét annak, hogy ti milyen disznóságok tömkelegének is tapsikoltatok akkor.

És mondjatok már akár egyetlen olyan pártot ebben az országban, aki ha a góréjuk valamit kinyilatkoztat, akkor a spanjai nem annak az értelmében nyomkodnak gombokat, a saját frakcióvezetőik egyértelmű jeladására, lelkesen bégetve meg bólogatva közben.

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 19:43:07

@Zabaalint: már akinek pár kattintás az ügyfélkapun 2e km utazással jár

eßemfaßom meg áll 2012.11.20. 19:46:35

@Az igazi sztrovacsek: természetesen ha te minden épkézláb magyarázatra kijelented, hogy az nem épkézláb magyarázat, ugy könnyű kijelenteni, hogy nincs rá épkézláb magyarázat :)

lajos0 2012.11.20. 19:50:50

@zipe moha: Jah, csak végül is nem derült ki, hogy mit egyesíthet Bajnai. A saját alakulatát esetleg a DK-val ( akik már ehhez be is pucsítottak, támogatottságuk meg mint a KDNP), netán az MSZP-vel. De ezek végül is Juhászék kivételével eddig is egy brancs voltak, sőt a DK meg az MSZP nem is olyan régen szakadt, mivel Gyurcsányék hiányolták onnan is a demokráciát. De ettől a torta nem lesz nagyobb.

lajos0 2012.11.20. 20:14:21

@ursus artos: "Én: akkor nem fordulhat elő, hogy nem kapom meg a fizetésem? Ő: ha csak el nem basszák, nem.
Ez a beszélgetés a választások után, az 50%-os közalk. fiz. emelés előtt volt."

Megyó azt mondta remek állapotban vették át az országot. Kuncze még 2005-ben is rémhírterjesztésnek titulálta, akik kritizálták a dübörgést. A "Több pénzt az embereknek" (ennél populistább jelmondatot nem tudom ki lehet-é találni) kampány arra épült, hogy a magyar gazdaság remek állapotban van, csak a Fidesz elezüsthajózza, meg koronausztatja a sok pénzt. Ezért kellett a jóléti rendszerváltás. Aztán 2006-ban megjelentek a 2001-ben megindult káros folyamatokról szóló eszmefuttatások.

lajos0 2012.11.20. 20:57:34

@mb1: "amit felvetettem az a legutóbbi 2-3 választáson bevett gyakorlat volt, amivel a kisebb pártok és egyéni jelöltek indulását akadályozták meg. Mindezt a hatályos jogszabályok maximális betartásával!!!"

Mondjuk én háborogtam egy kicsit, amikor nem tudtam a szintén antidemokratikus kopogtató cédulák miatt 2012-ben egyéniben LMP-s jelöltre szavazni. De tudomásul vettem, hogy ezek a szerintem antidemokratikus szabályok vannak, és jónapot. Ettől függetlenül a külföldiek, tartósan külföldön élők szavazását baromságnak tartom, ahogy a regisztrációt is, meg az inaktívak szavazati jogát is. De hát nem vagyunk egyformák tényleg.

És miért adnád oda a fideszes kopogtatónak? Hát mert akkor épp még MSZP-s lesz, vagy LMP-s, vagy DK-s, vagy amit akarsz. És ha nem töltöd ki, akkor még keresnek is a hülyeségeden, mert eladják olyannak aki megosztja az ellenfél táborát.

ez tipikus esete a joggal való visszaélésnek, amit senki soha nem fog tudni bizonyítani, de hogy tenni kell ellene az ezer százalék!
És képzeld akkor is tenni kell ellene ha ezt a Fidesznek lenne lehetősége megcsinálni és akkor is ha másnak.

Az egész kopogtatócédula rendszer egy idejétmúlt, korrupció, választási csalás és alkotmányos jogsértés melegágy volt eddig és nem csak lehetőség volt, hanem sajnálatos realitás is. Ezen mindenképp változtatni kellett.

Az hogy egyes országokban van regisztráció, másokban meg nincs önmagában nem jelent semmit azon kívül, hogy ahol van az mindenki által demokratikusnak tartott, sőt többjük annak etalonja, akkor tán itt se fog megszűnni a demokrácia mint azt vízionálod :)

apacsfiu 2012.11.20. 21:00:32

"Aki ezt nem érti, azt a választók meg fogják büntetni. Bárki legyen is az."

Zsótikám! Ennyire rossz az emlékezőtehetséged? 2010-ben már megtették.....

leponex 2012.11.20. 22:22:17

@Az igazi sztrovacsek:
'Vajon ki szervezett eddig többet volt miniszterelnökként?'

Tényleg,
Antall úr életében antiszemita, halála után meg derék demokrata lett a zelvtársi sajtóban,
Boross úrnak ölég markáns megszólalásai voltak, de nem lengette a sálat, hogy Európa segíccsé má!,
Horn úr rendszeresen találkozott a Zornánnal, (az első meg az utolsó szocialista miniszterelnök volt, aki komolyan vette a neki jutott megbízatást, pufajkás múltja ellenére ), amíg a Demokratikus karate el nem tiltotta, a
Medgyessy, ha már megpuccsolta a volt beosztottja, elegánsan tudomásul vette hogy apanázs azért maradt, úriemberként viselkedett.

A Feri meg ugye ... Azért még egy ilyen szánalmas ripacsot nem találnál a világban, aki megbukott miniszterelnökként ennyire hajlandó lett volna nevetségessé tenni magát, csak hogy még egyszer a színpadra állhatna statisztaként akár.

Valóban, volt miniszterelnök ennyit még nem szervezett kis hazánkban.-)
Nekem olyan, mint egy Beko televízió:)

***
A cinikus pocskondiázást visszautasítom, én a Zsoltit, Kedves Bárdunkat kifejezetten kedvelem.
Időt szánok rá, bátorítom, szinte ajnározom.
Szüksége van rá, ennyi kritikátlan fanklubtag mellett teljesen elveszítené a valósággal a kapcsolatát!
Szegény, tényleg azt hiszi, hogy a Ferit várják vissza az 'országlakosok'.
Csúnya játékot játszatok vele!

leponex 2012.11.20. 22:29:28

@Az igazi sztrovacsek:
'Hát nem kérte, hogy vigyenek ébresztő órát.....'

Pedig milyen találékonyan igyekeztek a Patást utánozni :)
'Változást 2014' - nem ismerős?

Pedig az az ébresztőóra legalább elindíthatta volna a Feriben az aszociálást ... Így jár, aki lebecsüli a technikai vívmányokat ... :)

leponex 2012.11.20. 22:35:12

@Engedjetek el kutyák, a Lajoséknak töröm az utat!:
"Tényleg nem félsz attól, hogy egy tisztességes adófieztő a provokációdért a "kocsmában" átalakítja az ábrázatodat?"

Most már, hogy boldog emlékű Önkéntes Szélmalmunk és Negyvenholdas Szőlőtermesztőnk Nagyfigyelmeztetését megúsztam, már nem annyira.
Diktatúrában különben sem találnál 'tisztességes adófizetőt'.
:)
ű
De mondd, ki kötött meg, és miért vagy láncon?

Andráska8 2012.11.20. 22:53:12

Mik azok a "tudatos szavazók" ?
Az az 52 % tetű, aki megszavazta ezt a tébolyt az ország fejére? :(

Andráska8 2012.11.20. 23:02:33

"Nincs benne a választási törvényben, hogy tilos pénzt adni a szavazóknak, de azt is hatályon kívül helyezték, hogy tilos csalni a választásokon – mondta Tóth Zoltán az ATV-ben.
A választási szakértő szerint minden a Nemzeti Választási Bizottságra van bízva, ami a vitás ügyeknél majd eldönti, hogy a kormánypártok törvényesen jártak el, az ellenzék pedig törvénytelenül. A kampánycsenddel kapcsolatban is érdekes szabályt vezet be a kormányzat, a választás napján magánemberek egymás közötti beszélgetése nem jelent majd kampánycsend-sértést. Ez azt jelenti, hogy ha egy magánszemély megfog hetven embert, felrakja őket egy buszra és elviszi őket szavazni, az nem jelent majd kampánycsend sértést – magyarázta. Tóth szerint a Fidesz megerősítette azokat a kampányelemeket, amelyekben a kormánypártok az erősebben, azokat viszont eltüntették, amelyekből az ellenzék húzhatna hasznot."

Az igazi sztrovacsek 2012.11.21. 07:13:01

@Andráska8:
Ha az az 52% tudatos szavazó lett volna, nem FIDESZ kormány volna.
Ezekből legalább 20% annyit látott a politikából, hogy Gyurcsány hazudott, a BKV-nál meg loptak.
Most meg csodálkoznak, hogy kormányzati szinten még többet hazudnak, sokkal többet lopnak, ők meg rosszabbul élnek mint 4 éve.

lajos0 2012.11.21. 09:08:05

@Andráska8: "Az az 52 % tetű, aki megszavazta ezt a tébolyt az ország fejére?"

Meg az előzőeket is. De elég nehéz őket leváltani, maximum úgy lehet velük kicseszni, hogy dafke sem indulunk el.

Bizony ha alkalmatlanságát némileg előbb belátja az előző garnitúra és elballag, akkor nem lett volna 2/3-ad. De fontosabb volt kapaszkodni a fazékba az utolsó pillanatig.

Az igazi sztrovacsek 2012.11.21. 20:44:47

Újabb kemény meccs vette kezdetét.
A Horvátország-MOL mérkőzés tartogat még meglepetéseket, egyenlőre nem tudtam eldönteni, mire tennék, ha fenn lenne a TIPP-MIX-en.
Már csak azért sem, mert nem tudni kik fognak pályára lépni a MOL csapatában.

Andráska8 2012.11.21. 21:15:20

@lajos0:
Biztosan jós vagy.
a ha-val kezdődő mondatok történelmietlenek.

lajos0 2012.11.21. 21:47:27

@Andráska8: Nem akartam történelmi mondatokat :-) Egyszerűen a Fidesznek akkor még nem volt akkora a támogatottsága, mint 2010-ben, vagy inkább a szocialisták elutasítottsága volt kisebb. Viszont, ha Merkelék a szokásos "demokratikus" úton keresztülverik a föderális EU-t (ami egy rövid életű torz hibrid lesz szvsz), akkor meg teljesen mindegy ki nyeri meg a következő választást. Persze ez is egy ha-s mondat csupán...
süti beállítások módosítása