Az az igazság, Dunaújvárosban nem az történt, amit írtál. A DK nem akadályozott meg egy ellenzéki győzelmet, és bizony jogos lenne az LMP szerénysége. Tudom, jólesik olykor könnyű kézzel odakenni valami gyurcsányiádát, de néha nem árt tájékozódni.

Másfél hónappal ezelőtt - május 13.-án már volt egy időközi választás a dunaújvárosi 10.vk-ban. A DK akkor is elindult összeszedni a kopogtatókat - hamar meg is lett a szükséges mennyiség - de végül azt a döntést hozták a helyi szervezők, hogy gesztust gyakorolnak az MSZP-nek, és nem indítják el a jelöltet. Ezt április 13-án, pénteken, a kopogtatók leadásának határidejekor hivatalosan be is jelentették. Az erről kiadott közleményüket megkapta a helyi média és a jelölteket állító ellenzéki formációk és jelöltek. ( MSZP-Dunaújváros + Pintér Attila elnök, LMP-Dunaújváros + Szabó Zsolt elnök, Szolidaritás-Dunaújváros + Gere János vezető, és Csikós Árpád független jelölt)

A közlemény az alábbi volt: "Kedves Barátaink, Támogatóink! Nagyon köszönjük azt a sok-sok megkeresést, támogatást és bizalmat, melyet a Dunaújváros 10.sz. választó kerületben, az időközi választáson képviselőjelöltünk részére nyújtottak. Azonban arra a döntésre jutottunk, hogy szeretnénk esélyt nyújtani a dunaújvárosi Demokratikus Ellenzék indulójának, hogy az időközi választáson minél nagyobb eséllyel és sikerrel szerepeljen. Ezért a Demokratikus Koalíció dunaújvárosi szervezete nem indít az időközi választáson jelöltet! Ezúton is felkérünk minden demokrata érzelmű ellenzéki és független jelöltet, aki a 2012.május 13.-ai önkormányzati időközi választáson indul, hogy gondolják át valós esélyeiket, tárgyaljanak-egyeztessenek a partnerekkel és igyekezzenek megfontolt, bölcs döntést hozni a Fidesz - Jobbik együttműködés legyőzése érdekében. Mutassuk meg az összefogás erejét! A Köztársaságért! Dunaújvárosért! Demokratikus Koalíció - Dunaújváros"

A pártok nem reagáltak... Se egy telefon, se egy e-mail...

A választást megtartották. Az eredmény a következő volt: 5033 szavazó 998 leadott szavazat 19.82% vett részt. 1. fidesz, 408 db / 40,88% 2. mszp, 275 db / 27.56% 3. lmp, 174 db / 17.43% 4. jobbik, 75 db / 7.52% 5. független 66 db / 6.61%.

Ezután döntött úgy a dunaújvárosi DK, hogy a következő választáskor leadják a kopogtatókat és várnak, hogy mi lesz. A legutóbbi gesztus után megkeresi-e őket legalább az MSZP, vagy sem. Akkor vált bizonyossá, hogy nem lesz közös ellenzéki jelölt, amikor elolvasták Mesterházy Attila nyilatkozatát a Népszabadságban hat nappal a tegnapelőtti szavazás előtt, hogy "győzni egyedül is lehet..." Volt is minden a cél érdekében, étel, ital, játékvár a lakótelepen, fizetett hirdetés a helyi sajtóban. A DK bedobott egy szórólapot és Gyurcsány lement a helyszínre egy órára.

A  július 1-ei eredménye így alakult: 4028 szavazó 835 leadott szavazat 20.73 % vett részt 1. fidesz, 295 db / 35.33% 2. mszp, 283 db / 33.89% 3. független, 110 db / 13.17%, 4. Jobbik, 56 db  5. DK, 41 db / 4.91% 6. független, 36 db / 4.31% 7. lmp, 14 db / 1,67%.

Mit kellett volna még tenni, T. Képviselő Funky? Remélem, ezek után belátod, hogy az összefogás nem a DK-n múlt. Ha a DK szemére veted az ellenzéki győzelem elmaradását, akkor az LMP indulása miért nem baj? Amúgy, mitől lenne automatikus, hogy aki DK-szavazó, az elmegy az MSZP-re szavazni? Miért baj, ha a DK kipróbálta magát, és miért nem az, ha az LMP teszi? Nézd meg a két választás LMP-s eredményét, és megérted, miért írtam, hogy ideje lenne a nagyobb szerénységnek. (17,43% - 1,67%)

Akár tetszik, akár nem, ez a szavazás azt mutatta, hogy a Fidesz kopik - még nem eléggé -, az MSZP iparkodik, a DK a küszöbön, az LMP meg... Viszont a közös jelölt nyerhetett volna. Ahogy a Sándor Pál rendezte  Ripacsokban Garas Dezső és Kern András énekli: Egyedül nem megy...

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr364625318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

c_ 2012.07.03. 08:45:23

41 szavazat :D remélem sokat költöttetek e történelmi sikerre. Ez körülbelül annyit tesz, minthogy az induló és családja, illetve annak néhány barátja a jelöltre szavazott, ergo bárki elindul képes erre az eredményre.
Kivéve az lmp-t persze, úgy tűnik ott még a család sem volt egységben.
Viccesek vagytok mindannyian :)

pánpéter 2012.07.03. 08:49:33

Zsolti!

Ez az egész blogbejegyzés jól mutatja, mi az amit te/ti képviseltek! Demokraták mi?? :)))

Mit is írt a képviselői funky:
"Ehhez hasonlít a Demokratikus Koalíció A dunaújvárosi szavazás megmutatta, hogy a demokraták összefogása győzelmet hozhat című közleménye, amiben Molnár Csaba azzal henceg, hogy a jelöltjük második lett a demokratikus pártok jelöltjei közül, és ott állnak a parlamenti küszöbön.
Elsőre csodálatos sikernek hangzik a párt álomszerű szereplése, azonban a számokat megnézve kiderül: Gyurcsányék már megint csak gyurcsánykodnak.

A 7-es számú egyéni választókerületben a 4028 választásra jogosult szavazópolgár a hét jelöltre 835 érvényes szavazatot adott le, ez 20,73 százalékos részvételt jelentett. A legtöbb szavazatot, 295-öt Nagy Zoltánné kapta. Magyar András (MSZP) 283, Kozma Erzsébet (független) 110, Csóka Bernát (Jobbik) 56, Czuczor Zsolt (Demokratikus Koalíció) 41, Szilágyi Miklós (független) 36, míg Gergely Ákos (LMP) 14 szavazatot kapott."

- mi is történt tehát? az, hogy az a kutyafejű molnár csaba jó gyurcsányista módra konkrétan belehazudott egy ordasat a nyilvánosságba! érted te ezt egyáltalán zsolt? ordas nagy hazugság!
erre vagytok csak képesek, semmi másra! hát ezért köp egy nagyot mindenki a földre, ha meghallja, hogy DK, gyurcsány, molnár...

és te még el is hiszed amiket leírsz, ember, komolyan, te beteg vagy.

Scagnetti 2012.07.03. 09:05:49

Zsolti! Már megint ki akarod röhögtetni magad? Vagy csak a szokásos DK módszerrel élsz, mely szerint a negatív reklám is reklám?

A Képviselő Funky jól rámutatott arra, ami már legalább 5-6 éve jellemzi a szoci oldalt és persze titeket is, hisz onnan jöttök ti is. Erőlködtök, hogy a folyamatos szar szerepléseiteket valahogy jónak tüntessétek fel, de a helyzet az, hogy nem kelletek a kutyának sem.

1%-ot sikerült összeszednetek az összes szavazó közül. Ezzel lennétek a küszöb közelében? Dehogy vagytok. Az egyetlen esélyetek az lesz, ha rá tudtok akaszkodni az MSZP-re, hogy bevigyen titeket a hátán egy választási szövetségben, hogy így kerüljétek ki a számotokra megközelíthetetlen 5%-os minimumot. Ezért csináltok úgy, mintha titeket nem lehetne megkerülni, miközben simán át is lehet lépni rajtatok, annyira semmik vagytok.

1% Zsolti. Ez a lényeg, nem az LMP. Ők majd megoldják, ahogy akarják, ti viszont kiestek, ha a szocik nem könyörülnek meg rajtatok.

abaka 2012.07.03. 09:19:04

@Zsolti: "Az az igazság, Dunaújvárosban nem az történt, amit írtál. A DK nem akadályozott meg egy ellenzéki győzelmet,"

Hat szerintem a KF nagyon nem azt irta, hogy a DK barmit megakadalyozott volna. Sot, a poszt sokkal inkabb arrol szolt, hogy milyen kis jelentektelen marhasag a DK, annak ellenere, hogy milyen ketsegbeesetten probaljak a sajat szerepuket felfujni. Az igazsag az, amit @Scagnetti: is ir. Egyszeruen muszaj kullancskent viselkednetek, mertt bizony ti is csak egy KDNP vagytok, merhetetlen tamogatottsaggal (ok, igazabol meg az sem).

Mr. Stokes 2012.07.03. 09:31:06

Látom a kommentelők hozzászólásaiból, hogy összefújta a szemetet a szél... :))

Micsoda elemi felháborodás! Micsoda ősi, zsigeri ösztönök! Mint az oviban... úgyis megmondalak az óvónéninek, bibibí... :)
szánalmas...

Az 1%-os kullancsozóknak üzenném, hogy legyenek szívesek megtekinteni a www.valasztas.hu-n az elért eredményt, ami bizony 4,91%. Ez bizony küszöb közeli... ha tetszik, ha nem..

De ha ragaszkodnak ahhoz, hogy az összes szavazásra jogosulthoz mérjük a szavazatokat, akkor nézzük:
fidesz: 295/4028 = 7,32%
mszp: 283/4028 = 7,02%
lmp: 14/4028 = 0,03%
dk: 41/4028 = 1,01%

Igen, igazatok van így tényleg 1 %
Nem is olyan rossz ez egy 6 hónapos pártnak, a 22 éves kormánypárt 7 %-hoz képest!
:))))

Scagnetti 2012.07.03. 09:32:12

@abaka: Fletó jellemző módon megint elszámolta magát. Azt hitte, majd ömleni fognak a szavazók, ha különválnak a szociktól. Csak azt nem vette számításba ez a géniusz, hogy attól, hogy a hívei hangosak, még nem lesznek sokan. És mivel csupa seggnyalóval van körülvéve, azok sem merik neki azt mondani, Ferikém, már megint hülye vagy, ez nem fog működni.

Most aztán szarban vannak, mert be kell bizonyítaniuk, hogy számítanak bármit is. De mivel nem számítanak, bebizonyítani sem tudják, ezért marad az agresszív nyomulás. Ráülnek mindenkire, szinte törvénybe foglalják, hogy baloldalon mindenkinek kötelező összefogni velük. Miközben ha hoznának is egy százalékot egy szövetségnek, ötöt visznek el csak azzal, hogy Gyurcsány az arcuk.

Feri, ahogy már sokszor ezelőtt, megint elkúrta. Nem is csoda, mert a realitásérzék már rég kiveszett belőle. Valamikor 2006 őszén, mikor úgy gondolta, neki még van értelme a miniszterelnöki székben maradni. (Végül is annyi volt, hogy az MSZP-t kicsinálta, és a Fidesz így simán szerzett kétharmadot.)

pinter.bence 2012.07.03. 09:35:56

Tisztelt Gréczy Zsolt!

Gondolom szándékoltan értette félre a Képviselő Funky posztját. Senki sem azt kifogásolja, hogy nem együtt indultak a szocialistákkal, mert az édesmindegy.

Azon röhög pl. mindenki, aki a tegnapi bejegyzését olvasta, hogy maga szerint mekkora sikert ért el a DK! Hiszen hétből negyedikek lettek! Persze lehet ezt úgy is kommunikálni, hogy a demokratikus pártok közül másodikak, de akkor bizony fel kell vállalni, hogy őszinte, derűs kacajokkal körberöhögjük a tegnapi posztot.

Szerénységre meg inkább maguknak lenne szüksége, de jó lesz ezeket a sorokat visszaolvasni két év múlva, amikor a DK nem fogja elérni az öt százalékos küszöböt, tehát csak így tovább, előre a gyurcsányi úton.

Scagnetti 2012.07.03. 09:39:26

@Mr. Stokes: De még egy szemét hiányzott, most már szerencsére ez is itt van.

20%-os részvétel mellett sincs 5%, egy eléggé balos körzetben. A parlamenti választáson nem 20% lesz a részvétel. A DK egyedül a nagyon alacsony választási hajlandóságban bízhat. Számolhatják, hogy van-e 200001 szavazójuk, bár még az sem biztos, hogy elég lenne.

6 hónapos pártról meg nincs értelme beszélni. Gyurcsány nem új név a politikában, a tábora már kialakult. Ha most ennyi, ezután sem lesz sokkal több.

Mitől is lenne?

abaka 2012.07.03. 09:39:35

@Scagnetti: "Fletó jellemző módon megint elszámolta magát."

Hat mostanra mar kenyszerhelyzetben van: muszaj elszamolnia magat. Kulonben nehez azt hinnie, hogy neki van meg keresnivaloja a magyar politikaban.

A "+1% vs -5%"-ban valoszinuleg igazad van: az MSZP egesz jo kis comeback-et csinal, miota kilepett GYF. Persze ebben a Fidesz is erosen segiti.

2012.07.03. 09:43:23

Az LMP meg... a másik körzetben korábban 17%-ot kapott. Miközben nemrég alakult újra a Fejér megyei szervezetük.

Teljesen hibás egy-egy önkormányzati körzet eredményéből extrapolálni.

Mr. Stokes 2012.07.03. 09:48:44

@Scagnetti: legyél következetes és ne magyarázkodj. ha 1% a dk akkor 7% a fidesz. ugyanazok voltak a feltételek mindenki számára.

Az összes többi csak körítés.
:)

Scagnetti 2012.07.03. 09:49:24

@abaka: 2010-hez képest a szocik sem erősödtek semmit. Ma is nagyon örülnének, ha az akkori kb. egymilliós táborukat biztosra mondhatnák. Azért javul a helyzetük, mert a Fidesz nagyon sok szavazót bukott, ezek viszont nem jelentek meg náluk. Nem is fognak. Ahogy a szocikról lemorzsolódott szavazók sem jelentek meg annak idején a Fidesznél.

Az viszont jót tehet a szociknak, hogy megszabadultak Feritől, kivéve persze, ha a választáson együtt indulnak, mert akkor ezután sem mossák le magukról a nevét.

pánpéter 2012.07.03. 09:49:30

@pinter.bence:
meg úgy is lehetne kommunikálni, hogy a d kezdőbetűs pártok között a legjobb eredményt érte el...

tényleg, nem is értem gréczyt... olyan, mintha nem akarná megérteni miről is szólna ez a történet. ami azért 2 szempontból is "tragikus" (neki tragikus, nekem örömteli): az egyik, hogy ha direkt nem érti, nem akarja érteni, akkor a politikai realitásérzéke nulla, ergo abban az egész csapatban ostobák ülnek. ha meg valóban nem érti, akkor ergo tényleg ostobák. innen nézve pedig tényleg csak röhögni lehet rajta/rajtuk.

Scagnetti 2012.07.03. 09:50:19

@Mr. Stokes: Jó, akkor 7% Fidesz. És? 5% a határ, ezt kell átlépni.

pánpéter 2012.07.03. 09:50:26

@Mr. Stokes: a te analógiádra dk 10%, fidesz 70%. :))

Mr. Stokes 2012.07.03. 09:57:00

@Scagnetti: persze, hogy ezt a határt kell átlépni..
majd 2014-ben. :)

Mr. Stokes 2012.07.03. 09:58:56

@pánpéter: ???
persze, ha egy számot megszorzok tízzel, akkor a tízszeresét kapom, ez igaz...
de hogy jött ez ide? :-o

Scagnetti 2012.07.03. 09:59:20

@Mr. Stokes: Ha észrevetted volna, itt megint Zsolti magyarázkodik. A Fidesznek nincs miért, ők nyertek.Zsolti viszont nagyon fosik attól, hogy az MSZP végül nem veszi őket a szárnya alá, ezért írja a kétségbeesett cikkeket a nélkülözhetetlen DK-ról, és ezért írja küszöb közelinek a választók 1%-ának megszerzését.

pánpéter 2012.07.03. 10:01:57

@Mr. Stokes:
a győzelmet sosem kell magyarázni... mondjuk az 1%-ot sem. ami konkrétan 41 szavazat. ebből kerekedett egy elsöprő DK siker. Zsolti szerint... ez szerintem szánalmas.

Mr. Stokes 2012.07.03. 10:09:01

@Scagnetti:
ebben nem egyezik a véleményünk.
nem ismerem a Zsolti véleményét, de nem gondolom, hogy "fosós" fiú lenne. Akkor valószínűleg nem a dk-t választotta volna, hanem valami tutit. :)

az, hogy mit ír a dk-val kapcsolatban, meg gondolom kommunikációs feladat. végzi a dolgát. ugyanúgy mint az összes többi párt kommunikációs embere.

a küszöbközeliség pedig - szvsz - július 1.-én Dunaújvárosban, 4,91%-al eléggé annak tűnik.

persze minden csak kommunikáció kérdése. lehet 1% körülinek is mondani, de akkor legyen a fidesz is meg az mszp is 7% körülinek mondva.
ez így korrekt.

abaka 2012.07.03. 10:10:04

@Scagnetti: " 2010-hez képest a szocik sem erősödtek semmit."

Ez ugye nezopont kerdese. 2010-ben 2/3-ot nyert a fidesz, ma pedig mar hibahataron belul van a fidesz es az mszp tamogatottsaga.

"Nem is fognak."

Hat a bizonytalankodo szavazok viselkedeset megtippelni historikusan lehetetlen feladat.

"Ahogy a szocikról lemorzsolódott szavazók sem jelentek meg annak idején a Fidesznél."

Hat ezzel azert vitatkoznek. Az elso forduloban az mszp kb 1 millio szavazatot kapott (2006-ban 2.3-at), a fidesz 2.7-et (2006: 2.2), a jobbik 850 ezret (szemben 100 ezerrel 2006-ban). Vegul pedig kb 5.1 millioan szavaztak, szemben a 2006-os 5.4-el. Tehat nagyjabol az mszp-tol elpartolt 1.3 milliobol 1 millio atpartolt a jobboldalra, a maradek meg nem ment el szavazni.

Arra persze en sem szamitok, hogy a fidesztol most lemorzsolodok harmada, 2006-hoz hasonloan, visszavalt az mszpre.

Scagnetti 2012.07.03. 10:16:08

@Mr. Stokes: "Akkor valószínűleg nem a dk-t választotta volna, hanem valami tutit. :)"

Oda még pont jó volt.

"az, hogy mit ír a dk-val kapcsolatban, meg gondolom kommunikációs feladat. végzi a dolgát. ugyanúgy mint az összes többi párt kommunikációs embere."

Ez így van. Csak akkor ne lázadozzon, ha kiröhögik, mert hülyeséget beszélt!

"a küszöbközeliség pedig - szvsz - július 1.-én Dunaújvárosban, 4,91%-al eléggé annak tűnik."

20%-os részvétel mellett ez rendkívül gyenge teljesítmény, főleg a balos Dunaújvárosban.

"persze minden csak kommunikáció kérdése. lehet 1% körülinek is mondani, de akkor legyen a fidesz is meg az mszp is 7% körülinek mondva.
ez így korrekt."

Tőlem aztán nyugodtan. Attól még a határ 5% és ezt a DK csak az MSZP hátán tudja átlépni. Azért erőlködnek annyira az összefogásért, mert egyedül indulva nagy szarban lennének. Az okokat már leírtam régebben, előbb járt a szájuk, mint az eszük, és nem gondolták át alaposan, mivel is jár, ha kilépnek az MSZP-ből.

Ezzel jár. Megérdemelték. Nagyobb a szájuk, mint egykor az SZDSZ-nek volt, pedig azok sem voltak gyengék ezen a téren.

Scagnetti 2012.07.03. 10:21:23

@abaka: "Ez ugye nezopont kerdese. 2010-ben 2/3-ot nyert a fidesz, ma pedig mar hibahataron belul van a fidesz es az mszp tamogatottsaga."

De nem azért, mert az MSZP emelkedett, hanem mert a Fidesz esett vissza a szocik szintjére. Szavazójuk nincs több ma sem, mint akkor volt.

A volt szoci szavazók többsége nem a Fideszt választotta, hanem a Jobbikot vagy épp senkit. Most sem valószínű, hogy a volt fideszesek majd az MSZP-t erősítenék. Lennének már jelei. Ha a lassan 1,5millió volt fideszesből akár csak 10-20% átment volna a szocikhoz, az már látszana a méréseken.

abaka 2012.07.03. 10:30:31

@Scagnetti: "Szavazójuk nincs több ma sem, mint akkor volt."

Jaja, erre irtam, hogy nezopont kerdese. Uj szavazokat valoban nem nyertek, de a poziciojuk sokkal erosebb, mint 2010-ben.

"A volt szoci szavazók többsége nem a Fideszt választotta, hanem a Jobbikot vagy épp senkit."

Hat azert valahonnan a fidesz is szerzett felmillio uj szavazot. Tekintve, hogy a reszvetel alacsonyabb volt, mint 2006-ban, ezek donto tobbsege az mszp-bol kellett jojjon.

"Ha a lassan 1,5millió volt fideszesből akár csak 10-20% átment volna a szocikhoz, az már látszana a méréseken."

Ebben teljesen igazad van. Viszont fontos nem elfelejteni, hogy ma meg csak az a kerdes, "mi lenne ha most vasarnap lennenek a valasztasok". De nem most vannak. Tehat egyenlore siman lehet azt mondani, hogy nem szavazna az ember. Viszont a bizonytalanok taboraban rengeteg politikailag aktiv ember van, akik kozul sokan igenis fognak majd szavazni 2014-ben. Szerintem most kijelenteni, hogy biztos nem az mszp-re, egyszeruen nem lehet. En sem tudom, miert szavazna barki az mszp-re (probaltuk, nem mukodik), de a protest szavazok ugye nem arra szavaznak, aki szerintuk mukodni fog...

Mr. Stokes 2012.07.03. 10:40:30

@Scagnetti:
"persze minden csak kommunikáció kérdése. lehet 1% körülinek is mondani, de akkor legyen a fidesz is meg az mszp is 7% körülinek mondva.
ez így korrekt."

"Tőlem aztán nyugodtan. Attól még a határ 5% és ezt a DK csak az MSZP hátán tudja átlépni. Azért erőlködnek annyira az összefogásért, mert egyedül indulva nagy szarban lennének. Az okokat már leírtam régebben, előbb járt a szájuk, mint az eszük, és nem gondolták át alaposan, mivel is jár, ha kilépnek az MSZP-ből."

nem értek egyet.
a párt életében a legeslegelső időközi megmérettetés - aránylag - jól sikerült. Persze, lehetett volna jobb is. Gondolom egy erősebb, aktívabb kampánnyal, több aktivistával. stb.stb. jobb lehetett volna.
Majd legközelebb ügyesebbek lesznek. :)

persze ezen a választáson az mszp elbukott egy képviselői helyet, meg pár millát, amit belefektetett az ingyen kajába-piába-wurstliba..

és biztos vagyok benne, hogy 2 év múlva semmilyen problémát nem fog okozni a dk-nak a küszöb megugrása az mszp nélkül.
De elképzelem már most, hogy majd akkor milyen hisztit fog csapni az mszp és a fizetett újságírók, bloggerek hada majd a médiában.
Pont mint most! :)

Barragon 2012.07.03. 10:40:42

Talán érdemes lenne odafigyelni, hogy az MSZP-s képviselő jelölt mit is nyilatkozott?? Ugyanis Ő az MSZP-seket hibáztatta a vereségért, mert KÉPTELENEK VOLTAK összefogni!!! Szerinte az egyik volt MSZP-s jelölt ellene agitált, és talán szavazott is!!!? Ha az MSZP-n belül ilyenek a viszonyok,azaz,. hogy képtelenek összefogni BELÜL, akkor vajon hogyan képzelik el az ÖSSZEFOGÁST kívül???

Scagnetti 2012.07.03. 10:44:05

@abaka: Gondolom, ahogy régebben, úgy most is van egy állandóan ide-oda vándorló csoport, aki egyszer erre szavaz, egyszer arra, de stabil pártszimpátiával nem rendelkezik. Ezek egy részét szívta fel a Jobbik 2010-re, a másik fele meg ott ül középen, és nem megy sehova, mert már mindet kipróbálta, és egyik sem jött be. Négy éve ilyenkor az ellenzék már magasan vezetett, ma viszont még mindig a Fidesz áll a legjobban, igaz már tényleg nem sokkal vezet. A szavazóknak nincs hova menniük.

A Fidesz fog még veszíteni a táborából, de nagyon sokat már nem, mert akik ma is a táborban vannak, azok már elkötelezett szavazók. Ugyanez volt a helyzet az MSZP-vel is, egy bizonyos szint alá már egyszerűen nem tudott süllyedni a támogatóik száma, a minimumot már jóval a választás előtt elérték.

Meglátjuk mi lesz. Én úgy gondolom, a felmérésekhez képest nagy változásban reménykedni irreális. Hacsak valami rendkívüli dolog nem történik, akkor a választásig kb. egy szintre kerül a Fidesz és az MSZP tábora, a közelükben lesz a Jobbik, a többi meg vagy bejut, vagy nem. Aztán majd lehet számolgatni, hogy ki kivel kössön koalíciót, mert egyedül egyik sem lesz elég a többséghez.

pánpéter 2012.07.03. 10:44:06

@Mr. Stokes:
"a párt életében a legeslegelső időközi megmérettetés - aránylag - jól sikerült." 41 szavazat! se több, se kevesebb. az önkormányzati mivoltából adódóan a 41 szavazat minimum fele, 20 szavazat rokon, haver, koma, jóbarát. továbbra sem értem, a 41 szavazat miért jó eredmény.

Scagnetti 2012.07.03. 10:54:02

@Mr. Stokes: Szerintem meg ez az eredmény pontosan tükrözi a DK támogatottságát. Igazából csak hangosak és nyomulnak, de kevesen vannak.

Az aktivisták és a pártszervezet az, amit Feri elbukott a kiválással. Ezt felépíteni nem olyan könnyű, sok-sok pénz és ember kell hozzá. Gyurcsány neve meg annyira azért nem hangzik jól, hogy tóduljon felé a nép, arról nem is beszélve, hogy gyakorlatilag a támogatónak nagy része 60 év feletti, azok nem fogják naphosszat róni az utcákat.

Szerintem nehéz dolguk lesz az 5%-kal. Pár nyugdíjason kívül nem tudtak szavazókat szerezni, ezeknek is legnagyobb részét az MSZP-től csábították át. Hajtanak a liberálisokra is, de ott is van konkurencia, plusz a régi szadeszesek sem rajongtak egyöntetűen Feriért.

A vicc az, hogy egy új párt ma szerintem óriásit tudna kaszálni az elhasználódott mezőnyben, tehát akár a DK is vihetné valamire, csak hát ott van Gyurcsány, aki elől menekül a szavazó.

Scagnetti 2012.07.03. 10:55:18

@Mr. Stokes: Ja és nem értem, hogy 41 szavazatot hogy lehet jó eredményként értékelni. Ez semmi. Még egy időközi választáson is kevés.

NWolf 2012.07.03. 11:00:35

Zsolti hogyan csúsztat zseniális!

Az LMP a DK-val ellentétben soha nem állt be az összefogás kórust harsogók közé és veletek ellentétben soha nem kérte számon senkin az összefogás hiányát, sőt, a kongresszusi döntésük értelmében egyedül indulnak a választásokon.

Ti ellenben folyamatosan az összefogást hangoztatjátok, ehhez képest indultatok el külön és váltatok ki új pártot alapítani, és "akadályoztátok meg az ellenzéki győzelmet"

Az meg, hogy az összehasonlítással 16%-os esésnek próbálod beállítani, hogy pár hét leforgása alatt az LMP történelmi eredményt ért el az egyik körzetben(17%), a másik körzetben pedig rossz beágyazottsága miatt (tiszta nyugdíjas terület) nem ért el olyan jó eredményt, maga a legszánalmasabb érv evör.

DFK 2012.07.03. 11:15:27

@Mr. Stokes: De ha egy erősen balos körzetben 4.91%, akkor országosan nem lesz meg az 5 %.

Mr. Stokes 2012.07.03. 11:15:45

@Scagnetti:
"tehát akár a DK is vihetné valamire, csak hát ott van Gyurcsány, aki elől menekül a szavazó. "

ki fog derülni '14-ben.
addig minden más csak elmélet.

Bryan élete 2012.07.03. 11:20:25

Zsolti, van egy jó hírem, már egy fakardtól is befosnak a jobboldalon, a paranoia befészkelte magát rendesen:

www.baon.hu/bacs-kiskun/kozelet/megszegyenitettek-a-huszarokat-kover-laszlo-testorei-450205

Scagnetti 2012.07.03. 11:22:16

@Mr. Stokes: Már egy ideje gyakorlat is. Azt meg a politikusok népszerűségi listájáról le lehet olvasni, hova sorolja a nép Ferit. De jó erre egy ilyen választás is. 1%. Többet árt, mint használ, főleg azzal, hogy minden más baloldali szereplőre megpróbál ráakaszkodni, ezzel is azt a képest sugározva, hogy bárkire is szavazol baloldalról, kapod vele Gyurcsányt is. Akár akarod, akár nem.

Ezért akar tőle szabadulni az MSZP és az LMP is.

Mr. Stokes 2012.07.03. 11:24:14

@DFK:
"De ha egy erősen balos körzetben 4.91%, akkor országosan nem lesz meg az 5 %. "

jelenleg ez csaj hipotézis..
és ne felejtsük el, hogy
- kvázi kampány nélkül
- szinte aktivisták nélkül
- ismeretlen új párt (az, hogy Ti a neten ismeritek, az nem jelenti azt, hogy a szavazók a körzetben, legyenek bár fiatalok vagy idősek, ismerik)
- amikor a baloldali szavazók jelentős része még mindig úgy beszél kinnt az életbe (nem itt a neten, hanem a ValóVilágban :), hogy "Gyurcsány az mszp-s csávó" :)))

szóval nem kell még beleverni itt senkit a betonba. majd az idő megmutatja, hogy van-e jövője vagy nincs.
Tolerancia gyerekek, tolerancia... :)

Mr. Stokes 2012.07.03. 11:25:45

nem csaj hipotézis :)))
csak hipotézis...
mielőtt valaki beleköt
:)

Mr. Stokes 2012.07.03. 11:27:22

@Scagnetti:
ez is egy vélemény..
még ha túlságosan elfogult, akkor is..
;)

CBrosi 2012.07.03. 11:27:26

Felesleges játék a számokkal.
Néhány kérdés:
Ha nem automatikus, hogy azok, akik a DK-ra szavaztak, elmennének szavazni az MSZP-re, akkor mi értelme lenne az összefogásnak?
A DK-ra 27-tel többen szavaztak, mint az LMP-re. Ez kisebb, mint egy középiskolai osztály. Mi értelme van akkor a DK eredményéről nagy hangon "küszöbről" beszélni, mellette meg azt írni, hogy "az LMP meg..."?
Miért nem vesz senki tudomást a két független jelöltre leadott összesen 17,5%-nyi szavazatról? Hogy lehet így kivetíteni ezeket az eredményeket az országra?
Egyébként felesleges azon csodálkozni, hogy senki nem szeretne összefogni Gyurcsány pártjával, érdemes lenne kicsit körülnézni az országban, hogy kinek mi a véleménye róla.
Amúgy engem nem igazán zavar, nyugodtan lehet egymást szapulni meg vergődni, a másik oldalt fasisztázni, a fideszt agyatlanul összemosni a jobbikkal. Az emberek nagy része úgyis tudja, hogy vic az egész párt. Sok sikert, és 4%-ot kívánok 2014-re!

TheloniusMonk 2012.07.03. 11:29:19

@NWolf:
@Scagnetti:

Miért jó nektek ha szinvonalatlanok vagytok?

Scagnetti 2012.07.03. 11:34:11

@Thelonius: Mi nem tetszik? Az 1%? Azt meg tudom érteni. Ilyenkor szoktatok személyeskedni.

DFK 2012.07.03. 11:36:05

@Mr. Stokes: Nem, ez nem hipotézis, hanem tapasztalat. Aktivisták nélkül meg semmire se fogtok jutni. mivel kell 1500 szelvény körzetenként, s 5 % népszerűségnél, ehhez statistikailag kell 30000 választót megkeresni. Mennyi idő is lesz rá? Egy munkaóra alatt hány választót kell megkeresnetek, hogy az 5 % odaadja az ajánlót?

Scagnetti 2012.07.03. 11:36:29

@Mr. Stokes: Azt hiszem, elfogultságban meg sem közelítem az ide író hívő gyurcsányistákat. :)

Mr. Stokes 2012.07.03. 11:39:27

@DFK:
ez neked gondot okoz? :)
majd megoldják a dk-sok 2 év múlva.
ha meg nem tudják, akkor nem lesz meg. ennyi.
de ezen most feleslegesen idegeskedsz.. :)

Mr. Stokes 2012.07.03. 11:40:59

@Scagnetti:
szvsz ebben tévedsz..
legalábbis az itteni írásaidat látva. :)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.07.03. 11:41:13

a dk nincs a küszöbön, nem is lesz vszínű sose, a küszöb alatt van, csak, hogy pontosak legyünk!

Scagnetti 2012.07.03. 11:44:19

@Mr. Stokes: Miért is? Mert kiröhögöm Zsoltit, mikor védeni próbálja Ferenc újabb és újabb hülyeségeit?

Ezek szerint a Képviselő Funky is elfogult, mert velem együtt röhögött.

TheloniusMonk 2012.07.03. 11:48:36

@Scagnetti:
Nem szeretem ha valaki nem hajlandó véleményét tiszteségesen kifejteni, ez van. A szinvonaltalansághoz ragaszkodást most a a személyeskedésre hivatkozással erősíted meg. Miért?

Scagnetti 2012.07.03. 11:50:47

@Thelonius: Mi nem tetszett, mesélj! Mert az eredményről még egy szót nem szóltál, csak beszóltál.

Mr. Stokes 2012.07.03. 11:52:23

@Scagnetti:
nem, nem ezért, egyszerűen csak ez a véleményem..
de hát az én véleményem is csak egy a sok közül.. :)

amúgy most az a véleményem, hogy ez a "beszélgetés" már eléggé parttalanná vált, talán itt az ideje befejezni.
Újat már nem mondunk, engem meg vár a jéghideg gyümölcs levim.. :)

csá

TheloniusMonk 2012.07.03. 11:55:05

@Scagnetti:
Itt te vagy az aki csak beszólni tud... Mutasd mást is esetleg, ebben önállóan kell produkálnod magad, más nem tud segíteni rajtad...

Scagnetti 2012.07.03. 11:59:37

@Mr. Stokes: Messze ez a legszórakoztatóbb politikai blog a neten. Még a Népszava sem erőlködik ennyire, hogy istent csináljon Ferencből, pedig azért ott is olvasni vad dolgokat. :) De Zsolti a legjobb mind közül.

Scagnetti 2012.07.03. 12:00:56

@Thelonius: Még mindig nem mondtál semmit. A 41 szavazatról esetleg valami? Vagy az kínos?

TheloniusMonk 2012.07.03. 12:03:35

@Scagnetti:
Dehogy nem mondtam semmit, te vagy az aki nem válaszol, echte troll vagy. és ez a kínos...

Scagnetti 2012.07.03. 12:09:09

@Thelonius: A személyeskedésedre nem vagyok kíváncsi. A poszt témájáról meg egy szót sem szóltál, gondolom azért, mert kínos a DK 41 szavazata. Meg tudlak érteni. Ha én is imádnám Gyurcsányt, nekem is kínos lenne. :)

pánpéter 2012.07.03. 12:20:47

@Scagnetti:
persze, ebben csak ez a lényeg. 41 szavazat. semmi több. ezt próbálja meg zsolti az egekbe emelni. kínos ez nagyon.

menőmano 2012.07.03. 12:24:30

@iii:
Hát! Ja! Figyelj már ide picikét. Az LMP. egy pártocska, kik még azon is meglepődtek anno, hogy bekerültek a parlamentbe.
A következő választásokon - ha igy haladnak- olyan" könnyű lesz a kikerülés is. Mármint a parlamentből.

Egyébként én a mai napig nem tudom, milyen politikai irányvonalat követnek, eszmét vallanak, úgy igazából.

Szóval. Totális helyzet. szerintem.
:((

menőmano 2012.07.03. 12:25:10

oppá" lemaradt)
"Nevetni kell". Komolyan........
:))))))))))

menőmano 2012.07.03. 12:26:14

Egyébként senki nem vitatja, hogy lehetne más a politika. Csak egészen másként.
ennyyyyi
:(

Scagnetti 2012.07.03. 12:33:10

@Thelonius: Ennyire futotta tőled? Egy kis személyeskedés, aztán meg gyáva megfutamodás? Ezért igazán nem kellett volna írnod egy szót sem, legalább egy égést megspóroltál volna magadnak.

Vagy tényleg ennyire nehéz elfogadni imádott pártod gyenge szereplését, hogy még beszélni sem tudsz róla? Ez esetben azért egy kicsit sajnállak.

Scagnetti 2012.07.03. 12:35:04

@menőmano: De ők legalább a saját erejükből bejutottak, nem egy másik párttal cipeltették be magukat. És egyelőre bejutó helyen vannak most is, bár lehet, hogy necces lesz 2014.

Scagnetti 2012.07.03. 12:38:43

@menőmano: És hogy?

malacz rezignált · https://www.facebook.com/pages/Malacz69-vil%C3%A1ga/173965402643571 2012.07.03. 12:40:34

Zsótti, Zsótti.... te szopni jársz a blog.hu-ra.

A Képviselő Funky egyetlen állítását sem sikerült cáfolni, hát fogod magad, és magyarázol valamit, aminek köze sincs ahhoz, amiről ők beszélnek.

Scagnetti 2012.07.03. 12:42:59

@menőmano: Hogy lehetne más a politika?

menőmano 2012.07.03. 12:44:04

@Scagnetti:
Hol írtam, hogy nem jutottak be?

Hát!Ja! bejutottak. Csak az a baj, hogy azok", az a társadalmi csoport, ki valóban hitte, hogy lehet más. Valami mást várt. Maradjunk ennyiben.

Persze. Lesz majd esetleg, sok-sok picike párt. Jó lesz??

menőmano 2012.07.03. 12:46:56

@Scagnetti:
Ja. Értem már a kérdést.

Én, is, (talán) és a társadalom egy hatalmas csoportja várna valami újat, esetleg, egy új, vagy totálisan megújult politikai erőt.
De itt" még halvány jel sincs arra, hogy valami változna. szomorú valóság.

menőmano 2012.07.03. 12:48:02

Hát! furcsa - és érdekes, vagy inkább szánalmas, hogy némelyek nem értenek semmi, de semmit. Vagy csak nem akarnak érteni.

Scagnetti 2012.07.03. 12:49:31

@menőmano: És miben nem más? A szocik folyton azt hangoztatják róluk, hogy nem lehet más a politika, de nekik az LMP konkurencia. Ha már csak feleannyira korruptak és hazugok, akkor is más.

Egyelőre nem akarnak összeállni a régi bukott arcokkal, ez is szimpatikusabbá teszi őket a többinél. Nem mondom, hogy a kormányzást rájuk bíznám, de inkább szavaznék rájuk, mint a másik négyre.

menőmano 2012.07.03. 12:58:17

@Scagnetti:

No erről a bukott arcokról csak annyit.
Aki még nem volt kormányon, főleg a fantasztikusan levezényelt rendszerváltás óta) az a politikai erő, nem is lehet tisztában totálisan, a kormányzás előnyeivel, hátrányaival, hatalmas buktatóival.
Esetleg társul ehhez egy rossz gazdaságpolitika! Tudjuk.
Hagyjuk már állandóan a másik sarazását. Alternetivát , elfogadhatót, kellene megfogalmazni.
Az állandó visszamutogatásból, másik" sarazásából, a büdös életben nem lesz, gazdasági fejlődés, igazi megujulás.

No. tudja mit? Ajánlom Önnek inkább ne szavazzon senkire. S nem azért mert totálisan rossznak tartom az LMP-t, sőt politikusait sem, hanem azért, mert sok, sok, picike párt nyerő soha sem lesz. Szerintem. De az is lehet, hogy - részben - tévedek.

menőmano 2012.07.03. 13:02:52

Ja! Most vettem csak észre, hogy a Gréczy úr, két frontot" nyitott. Pontositok) két posztot.
Elnézést már. biztosan a meleg teszi.
:))))

Scagnetti 2012.07.03. 13:03:49

@menőmano: "Aki még nem volt kormányon, főleg a fantasztikusan levezényelt rendszerváltás óta) az a politikai erő, nem is lehet tisztában totálisan, a kormányzás előnyeivel, hátrányaival, hatalmas buktatóival."

Ez igaz. Csakhogy mindegyik volt már legalább kétszer, és még mindig nem megy nekik. Ennyi idő alatt azért már illett volna belejönni, de láthatóan nem sikerült.

Valószínűleg nem is fogok egyikre sem szavazni. Az LMP-nek van egy minimális esélye, de csak ha nem bútorozik össze a szocikkal.

hegyilány 2012.07.03. 13:04:35

Jaj! De buta vagy.
:(

menőmano 2012.07.03. 13:07:52

Na megyek, szétnézek a neten, megnézem mik a hírek.
:(

2012.07.03. 13:11:34

@menőmano: Ez a pártocska per pillanat a szavazók cca. 10%-nak a szimpátiáját élvezi, úgyhogy per pillanat nem a parlamenti kiesés foglalkoztatja őket, hanem hogy hogy tudnak lenni kormányképes erő.

Ha nem tudod, hogy mi az LMP irányultsága, akkor hogy is lehet véleményed róla? Javaslom az LMP honlapjának meglátogatását, ott mindent megtalálsz.

TheloniusMonk 2012.07.03. 13:14:03

@Scagnetti:
Itt te vagy a fáklya. Nyomod a személyskedő kommenteket és még te reklamálsz? :) Ovisok...

Scagnetti 2012.07.03. 13:25:19

@Thelonius: Még mindig nem tudsz semmit kinyögni a poszt témájával kapcsolatban? Eddig már mindenkinek sikerült, csak te vagy az egyetlen, aki úgy látszik, nem volt képes a címet sem elolvasni, csak személyeskedni.

Értem, hogy fáj szellemi vezetőd pártjának ilyen csúfos szereplése, de azért két telesírt zsebkendő között csak mondhatnál valamit a szenzációs 41-ről.

TheloniusMonk 2012.07.03. 13:31:02

@Scagnetti:
Még mindig nem érted hogy veled nem lehet a posztot megtárgyalni mert hiányzik belőled az akarat?

márta)) 2012.07.03. 13:31:37

A pártok nem reagáltak... Se egy telefon, se egy e-mail..."

Na. ez az. Nem kellene erőltetni. Legalább is egyelőre nem. Fordulatot kellene venni.
Meg kellene tudni szólitani, azt a társadalmi tömeget, kik bizonytalanok, kik bizonyos folyamatokkal egyáltalán nincsenek tisztában, szeretnék érteni, de nem értik. Vagy legalább is nem úgy, ahogyan kellene........
Úgy gondolom.

márta)) 2012.07.03. 13:33:26

Szolidaritás-"
hm? Ők, kik?

TheloniusMonk 2012.07.03. 13:33:42

@iii:
Érdekesség hogy az LMP úgy kommentálta az eredményt, mindig rosszabul szerepelnek ha függetlenek is indulnak. Ha a szavazók amolyan függetlenként "használnak" az LMP-t, akkor itt nem lehet valami erős elkötelezettségről szó, ha jön egy másik függetlennek látszó párt, akár gondban is lehetnek...

márta)) 2012.07.03. 13:35:36

Igaz! "Az újban mindig ott van az esély, és a bukás veszélye is". Mi az esélyt fogjuk választani."

Meg kell próbálni.
:)

Scagnetti 2012.07.03. 13:39:38

@Thelonius: És ezt persze úgy döntötted el, hogy meg sem próbáltad, hanem rögtön személyeskedéssel nyitottál. :) Mire ilyen nagy az arcod pubi?

márta)) 2012.07.03. 13:40:48

@iii:

Bocsánat!
A "függetlenségről" csak annyit. Sokan , nagyon sokan, mitől is, függetlenek?
Aki ilyen-olyan úton-módon foglalkozik, egy kicsit is a politikával, nem is lehet független.
Ja. Persze) Bukik esetleg, a politikai erő, s némelyek, hatalmas gyorsasággal függetlennek kiáltják ki magukat?
Jó politikusok nélkül,egy új politikai erőnek sem menne.

Sőt, az ismertség, elismertség, nemzetközi kapcsolatok sem hátrány.
Nehéz, nem kicsit, nagyon.
Úgy gondolom.
hm??

TheloniusMonk 2012.07.03. 13:41:46

@Scagnetti:
Mert eddig minden hozzászólásoddal igazoltad az állításamat. Ez a "pubi" használat már csak hab a tortán...

márta)) 2012.07.03. 13:44:00

@iii:
Bocs. Ezt az kommentet nem Neked szántam. Végül is nem is lett volna cimzettje.
Biztosan, ez döbbenetes meleg, teszi.
:)

Scagnetti 2012.07.03. 13:45:06

@Thelonius: Miután az egészet te kezdted, mégis mit vártál? Személyeskedéssel nyitottál, és még neked áll feljebb. Egy szót nem írtál még a poszt témájáról, csak fröcsögsz. Azt kapod, amit érdemelsz. Majd ha a témáról is tudsz mondani valamit, akkor szólj!

menőmano 2012.07.03. 13:47:10

@iii:
LMP irányultsága, "
Hát! engem aztán nem is nagyon érdekel.
Maradjunk ennyiben.

10%-nak a szimpátiáját élvezi,"

Nahát! Nem sok az egy picikét??
:))))

menőmano 2012.07.03. 13:48:44

@iii:
Elnézést! Írsz eleget, abból lehet engedni. Ugye?
Ott a másik" blogon, az igazi vitapartner Neked, ott van. Csak szóltam.
ennnyyyyi
:((

TheloniusMonk 2012.07.03. 13:51:22

@Scagnetti:
Azt kapom amit érdemlem? :) Mégis mit kapok? Az hogy kapálozol nekem nem fáj....

2012.07.03. 13:51:31

@Thelonius: Nem tudom, ki kommentálta így, én nem találkoztam ilyen vélekedéssel. Egyébként sem igaz, mert korábbi dunaújvárosi választáskor is indult független jelölt, aki az utolsó lett. Sok függ a jelölt személyétől, különösen önkormányzati választás esetén.

"Független" párt fából vaskarika. 2010-ben ott volt a Civil Mozgalom, nem sok vizet zavartak.

Scagnetti 2012.07.03. 13:55:58

@Thelonius: Akkor meg mit rinyálsz? Hozzád se szóltam. Tettél volna te is így, megspóroltad volna az időt mindkettőnknek. A poszthoz úgysem tudtál hozzáfűzni semmit, csak a frusztrációda éled ki. Arra meg nem vagyok kíváncsi.

TheloniusMonk 2012.07.03. 13:57:35

@iii:

Maga a jelölt kommentálta így:

„Az LMP mindig rosszabbul szerepel, ha független jelöltek is indulnak, márpedig a mostani voksoláson két ilyen jelölt is részt vett” – magyarázta az LMP-s kudarcot Szabó Zsolt dunaújvárosi önkormányzati képviselő. Az ökopárt Fejér megyei koordinátora hozzátette: a kampányra nagyon kevés pénzük volt, a szavazóik viszont az átlagosnál nehezebben mobilizálhatóak. „Májusban, kedvezőbb körülmények között a párt jelöltje 17,43 százalékos eredményt ért el az időközi önkormányzati képviselő-választáson” – tette hozzá érvként Szabó Zsolt.

nol.hu/belfold/20120703-sajatjait_okolja_a_veresegert_a_szocialista_jelolt

Az LMP erőssége is a "függetlensége", nem?

2012.07.03. 13:58:41

@menőmano: Ha meg nem érdekel, akkor ne panaszkodj, hogy nem ismered. Én se ismerem a Barátok közt szereplőit, de nem is hozom föl ezt problémaként.

10%? Nem sok, sőt kevés. 9-11% között mérik a pártot választók között.

2012.07.03. 13:59:47

@menőmano: Nem küldesz nekem is abból, amit szedsz? :)

TheloniusMonk 2012.07.03. 14:00:19

@Scagnetti:
Te rinyélsz itt, vedd mér észre. Nélkülem is rinyáltál :)

Scagnetti 2012.07.03. 14:07:00

@Thelonius: Bübüke! Ha valami nem tetszik, cáfolj, ne személyeskedj! Ha meg kevés vagy hozzá, akkor maradj csendben, legalább nem égsz akkorát, mint Zsolti, aki egyszerű csicskaként is képes bekerülni a Képviselő Funkyba.

Ha meg személyes sértésnek veszed, hogy imádott Ferenced kiröhögjük, akkor fordulj orvoshoz, mert ebből még sok problémád lesz ezután is!

2012.07.03. 14:07:48

@Thelonius: A függetlenség persze, az "selling point", ilyen értelemben valóban hátrány, ha több független is indul. A probléma inkább a jelölt személyével volt, nagyon kevesen ismerték.

A szocik azt mondják, kevés pénzből kampányoltak, valóságban viszont eléggé erőteljes kampányt folytattak, kb. 2 milliót költöttek erre. Volt print népszabi és népszava cikk, az atv-ben is foglalkoztak velük. Az helyi média összes verziójában vettek hirdetést és cikket. Családi napot szerveztek bográcsolással, lementek a legismertebb embereik, stb.

TheloniusMonk 2012.07.03. 14:09:39

@Scagnetti:
Amit most leírtad azt magadnak címezted, ugye?

TheloniusMonk 2012.07.03. 14:10:22

@iii:
A másik jelölt(a 17%-os) ismert volt arrafelé?

Scagnetti 2012.07.03. 14:11:52

@Thelonius: Neked. Ki másnak? Te vagy itt az egyetlen, aki még mindig nem volt képes írni a poszt témájáról semmit.

Képviselő Funky? 41 szavazó? Rémlik valami?

TheloniusMonk 2012.07.03. 14:14:04

@Scagnetti:
Mert te mutatsz tüneteket...

2012.07.03. 14:16:12

@Thelonius: Állítólag az a helyi kocsmáros volt :).

Scagnetti 2012.07.03. 14:17:01

@Thelonius: Képviselő Funky? Dunaújváros? Mondanak neked ezek valamit? El sem olvastad, hova írsz? Vagy elolvastad, és próbálsz nem rá gondolni?

TheloniusMonk 2012.07.03. 15:04:38

@iii:
Akkor az sem volt igazán reprezentatív :)

TheloniusMonk 2012.07.03. 15:08:58

@Scagnetti:
Egyszer talán felnősz. Talán.

TheloniusMonk 2012.07.03. 15:11:26

Egyébként a nol-os cikkben a legérdekesebb ez a rész:

A szocialista jelölt, Magyar András mégsem az ellenzéki összefogás hiányát, inkább sajátjait kritizálta az eredménytelenség miatt. Az MSZP-s politikus a Népszabadságnak nyilatkozva azt mondta: erős kampányt csináltak kevés pénzből, a hibahatáron belüli eredmény mindenképpen jó. „Én a vereség okát nem a DK-ban, sokkal inkább a belső problémákban látom. Az MSZP-nek még mindig vannak olyan párttagjai, akik a személyes érdekeiket előbbre valónak tartják, mint a párt érdekeit. Ők voltak azok, akik hátráltatták a kampányt és ezzel a győzelmet. Voltak olyanok, akik tevőlegesen is inkább a fideszes jelöltet támogatták, például az egyik korábbi önkormányzati képviselőnk” – fogalmazott lapunknak Magyar András, de neveket és konkrét példákat nem kívánt mondani.

nol.hu/belfold/20120703-sajatjait_okolja_a_veresegert_a_szocialista_jelolt

A "megújult" MSZP megtartotta azokat a vonásokat, amelykre hivatkozva váltak ki a DK-sok.

Scagnetti 2012.07.03. 15:52:27

@Thelonius: Valószínűleg hamarabb, mint hogy tőled érdemi hozzászólást olvashassunk.

TheloniusMonk 2012.07.03. 16:02:46

@Scagnetti:
Ha neked érdemi azt mondani hogy "41 szavazat, bi-bi-biii", akkor tőlem ne várj hasonlót...

menőmano 2012.07.03. 16:33:20

@iii:

Mi a baj?

Én se ismerem a Barátok közt szereplőit, de nem is hozom föl ezt problémaként."

Ez? Hát! ismerje meg Őket.

A pártocskája, pedig a legkevésbé érdekel. Mit nem lehet ezen megérteni.
???

menőmano 2012.07.03. 16:36:02

@iii:

"amit szedek"??
Hát az meg mi? Vagyis hát "Én nem tudom" mire gondol.
Éppen ezért ne fárasszuk egymás, ha kérhetem.
:(

márta)) 2012.07.03. 16:53:02

NPB: A döntő után Bajnai felhívta Gyurcsányt
Az atv.hu politikusbajnoksága után szocialista és DK-s politikusokat szólaltattunk meg a bajnokságot kommentálandó. "

atv.hu/cikk/20120703_szerkesztosegunk_vadai_agnestol_kapott_musorszerkesztesi_tanac

Riporteri kérdésre Gyurcsány azt mondta: nem tartja valószínűnek, hogy 2014-ben, élesben akár Mesterházy, akár Bajnai az ellenfele lenne. A politikus 2014-re két forgatókönyvet vázolt föl: a demokrata pártok vagy közös jelölteket – és esetleg közös miniszterelnök-jelöltet – támogatnak. „Ez mai tudásunk szerint ad absurdum lehetne Bajnai Gordon is, de ha az MSZP nagyon erős lesz, az sincs kizárva”, hogy az MSZP elnöke lesz a közös miniszterelnök-jelölt. Hozzátette: a demokrata pártok egymás elleni küzdelme „öngyilkos politika lenne”.

Gyurcsány közölte: hétfőn fölhívta őt „Gordon”, aki „szerencsétlennek tartotta, hogy a szavazást sokkal többre értékelte a sajtó, mint amit ez megért”.

„A politikát politikusok csinálják” – zárta gondolatait Gyurcsány Ferenc."

Na.Igen! Nos a szocialisták részéről elhangzott vélemények, elég fölényesre sikerültek.

S még csak annyit) Úgy bizony "politikusok csinálják". S kik várják a szavazatokat?

Sok-sok mindent nem értek. Másként látja a dolgokat, aki elvakult" (támogató) vagy mint aki nem. Úgy gondolom.
hm?

2012.07.03. 17:05:47

@menőmano: Én is amondó vagyok. Arra gondoltam egyébként, hogy kissé zavart a mondatszerkesztése.

Más. Ismétlem: én nem is akarom megismerni a Barátok közt szereplőit, de nem is hozom ezt föl problémaként. Ön viszont panaszkodik, hogy nem tudja, mi az LMP irányultsága, pedig nem is érdekli. Most már remélem, világos. Ha nem, nem tudok segíteni ennél többet.

Scagnetti 2012.07.03. 17:13:39

@Thelonius: Látod, ha elolvastad volna a KF írását, akkor értenéd, miért is vicces a 41 szavazattal hencegni. Mellesleg erről szól(na) ez a poszt is, de gondolom, téged ez sem érdekel. A fejedben bekapcsolt a "bántják a Ferit" kapcsoló, és ez kizár minden értelmes reakciót.

menőmano 2012.07.03. 17:20:18

@iii:

kissé zavart a mondatszerkesztése."
Tényleg? Hát ez nagyon új dolog.

Az ilyen segitségből ÉN nem is kérek, sőt nem is kértem.

Egyébként mikor kértem hogy írogasson NEKEM? Ha nem tetszik, amit írogatok, nem kell olvasni. Ez illlyyyen egyszerű.
:((

TheloniusMonk 2012.07.03. 17:21:02

@Scagnetti:
Elolvastam a KF-es posztot, azért tudom hogy az egy sekélyes iromány, trolletető. Jóétvágyat hozzá :)

menőmano 2012.07.03. 17:23:45

Fajankó!??

osztjónapot! kész. ennnyi.
:((

2012.07.03. 17:25:03

@menőmano: De fárasztó vagy, barátom. Tudod, ez egy blog, itt kommentek vannak, amikre szoktak válaszolgatni.

"Tényleg? Hát ez nagyon új dolog."
Lehet hogy új dolog, még idejében szólok.

Egyébként meg te írtál nekem, kispajtás.

menőmano 2012.07.03. 17:34:29

@iii:
Na. Ne mondja! Ha nem fikálgatja ide, nem is tudom, eszembe sem jut, hogy ez egy blog!
Milyen jó, hogy illlyen széles látókörű polgárok, kommentelők is vannak mint magácska!

kispajtás"??!! Talán ismerjük egymást valahonnan, hogy ezt megengedi magának? Szerintem nem. Akkor?
Na ugye.

Le ne felejtsem) Ön most nagyon kedves akar lenni szerintem.
:(

menőmano 2012.07.03. 17:35:50

Hát ez jó. Tök jó.
Némelyeknél totális a helyzet.
?
:))))

menőmano 2012.07.03. 17:38:07

Mit képzel magáról? Én nem fogok itt bajolni vele.
Mehet a pártocskájával együtt, oda , ahova csak akar.
Hát komolyan.....,

:)))

menőmano 2012.07.03. 17:39:56

Elnézést! "firkálgatja ide" így akartam írni. Úgy látszik ujjat, vagy billentyüt kell cserélnem.
:)))

lajos0 2012.07.03. 18:10:58

@menőmano: "Egyébként én a mai napig nem tudom, milyen politikai irányvonalat követnek, eszmét vallanak, úgy igazából."

Nincs olyan magyar párt, aki eszmét követne. Nem akarnak autófényezők lenni, hogy ehhez éppen Jobbikosnak vagy MSZP-snek kell lenni, az a többségének már mindegy.

lajos0 2012.07.03. 18:18:45

@márta)): "Gyurcsány közölte: hétfőn fölhívta őt „Gordon”, aki „szerencsétlennek tartotta, hogy a szavazást sokkal többre értékelte a sajtó, mint amit ez megért”."

Hát legalább Gordon is belátta, hogy ez a NPB a "szexi vagy nem" színvonalán mozgott.

"„A politikát politikusok csinálják” – zárta gondolatait Gyurcsány Ferenc.""

Tényleg mély gondolat, de a politikát gazdasági érdekcsoportok csinálják, akiket senki sem választ, viszont ők választják a politikusocskákat, akik hosszú ideje csupán egyszerű, könnyen lecserélhető fullajtárok.

Scagnetti 2012.07.03. 18:54:24

@Thelonius: Egy igazi hívő nem is láthatná másképp. :)

lajos0 2012.07.03. 18:58:12

"Amúgy, mitől lenne automatikus, hogy aki DK-szavazó, az elmegy az MSZP-re szavazni?"

No végre leesett a tantusz, hogy semmitől. Ahogy az sem automatikus, hogy aki LMP szavazó, az LMP-DK közös listára, vagy LMP-MSZP közös listára szavazna.

"Nézd meg a két választás LMP-s eredményét, és megérted, miért írtam, hogy ideje lenne a nagyobb szerénységnek."

Sztálinvárosban is volt 14 szavazójuk. ez szép eredmény. Rendelt volna a jelöltjük két kocsmakört valahol és lehagyta volna a DK-t. A szerénységen jót nevettem, vegyenek példát Feriről :-)

"Viszont a közös jelölt nyerhetett volna."

Ha az előző bekezdésben már kezded kapisgálni a lényeget, hogy itt semmiféle automatizmus nem működik, akkor nem értem, hogy lehet ilyen butaságot leírni. Bár persze a kutyám is nyerhetett volna, ha elindult volna, meg ha öreganyámnak kereke volna...

TheloniusMonk 2012.07.03. 19:15:44

@Scagnetti:
Te már jó ideje magaddal küzdesz :)

Scagnetti 2012.07.03. 19:58:21

@Thelonius: Nincs rá szükségem. Nem én támogatok egy pancsert, és nem én próbálom bemesélni magamnak, milyen nagy politikus. :)

Az igazi sztrovacsek 2012.07.03. 20:54:31

@Thelonius:

@Scagnetti:
Te már jó ideje magaddal küzdesz :)

És csodálkozik, hogy nem képes győzni.

Scagnetti:
Kissé túlbonyolítod a dolgokat, minek egyenes következménye, hogy nem látsz tovább az orrodnál.
Teljesen fölösleges mindenkit győzködnöd az álláspontod helyességéről.
Fogadd el, hogy másoknak homlokegyenest eltér a meggyőződése a tiédtől, és akkor talán megnyugszik a lelked.
Attól szép az élet, hogy nem vagyunk egyformák.
A témához:
Vagy jobboldali kormányzás lesz a FIDESZ vezetésével, vagy baloldali az MSZP vezetésével.
Ennyi.

Scagnetti 2012.07.03. 21:29:27

@Az igazi sztrovacsek: Te vagy a váltás?

Majd olvass vissza, hogy is kezdődött a "beszélgetés", és akkor észre fogod venni, hogy nem nekem kellene tanácsokat adnod. Főleg nem ilyeneket.

TheloniusMonk 2012.07.03. 21:36:09

@Scagnetti:
Azt mondod hogy nincs rá szükséged, de mégis nyomod tovább a semmit...

leponex 2012.07.03. 21:50:22

Szegény Jó Szomorú Szemű Gréczy Zsolt Walesi Bárdunk, Ferenc testvérünk Örökös Főtanácsolója, Feledékeny Demokráciasiratóasszonyunk, ...

Kedves Bárdunk!
41 igazhitű találtatott a hagyományosan 'baloldali' szoci főlegvárban, akik halált megvető bátorsággal szálltak szembe a kommunista Horthy kultusszal, hát ez pompás!
Igazad van, megérdemlik a laudációt.
De ha visszaemlékszünk, a Patás nálad már réges-*rég megbukott, elsöpörték az éhséglázadók menetei, sztrovacsek kománk már tavaly belengetett forradalmárai, akik a 16% adókulcs miatt ragadtak (volna) kaszát-kapát.
A Feri meg a zellenzéki demokratikus összefogdosás zászlóshajójaként volt elénk vizionálva.

Jó Bárdunk, ízlelgesd csak azt a 41 -et! Nem százalékot persze, csak darabszámot.
Zsoltikánk! Egy néhányszáz lelkes faluban is kevés lenne ez a helyi testületbe való bekerüléshez:)))

34 mondat a 41 szavazatra :)

Jó Bárdunk, könyvtárnyi poszt vár még rád, ha ilyen hatásfokkal döntögetitek tovább ( a már rég megdöntött ) Orbáni Önkényizét !

Hajrá Zsolti! Húzzál bele!

Scagnetti 2012.07.03. 21:51:21

@Thelonius: Mert arra tanítottak, hogy ha valaki hozzám szól, annak válaszoljak. Te szóltál, én válaszoltam. Ha nem tetszik, ne szólj hozzám, és máris nincs küzdelem.

A semmit meg te nyomod reggel óta, mert még mindig nem voltál képes a poszt témájáról írni.

lajos0 2012.07.03. 21:59:38

@Az igazi sztrovacsek: "Vagy jobboldali kormányzás lesz a FIDESZ vezetésével, vagy baloldali az MSZP vezetésével."

Sajnos így van, tehát érthető, ha a lakosság nagy részét nem villanyozza fel a dolog különösebben.

Mondjuk pont annyi köze van a Fidesznek a jobboldalisághoz, mint az MSZP-nek a balhoz, de valamiért így hívják őket.

De ha addigra megvalósul a európai egyesült államok ( amit részemről nem hiszek, meg nem is támogatok, de ki tudja), akkor meg az is kérdés lesz, hogy kell-e nekünk kormány ?

márta)) 2012.07.03. 22:00:21

@lajos0:

Tényleg mély gondolat"
Na.Igen. Zseniális gondolat.
Csak az nem mindegy, hogyan csinálják "a politikát".
Egyébként állja a helyét a válasz. Úgy gondolom.
:)

márta)) 2012.07.03. 22:25:32

Mihályi: nincs más megoldás, be kell vezetni a vizitdíjat"

atv.hu/cikk/20120702_mihalyi_peter
..........

Hogy is volt anno?

A 2006-os országgyűlési választásokat követően bevezetett reformintézkedések heves vitához vezettek és kiváltották a társadalom egyes rétegeinek ellenállását.

A Fidesz és a KDNP kezdettől fogva nem értett egyet a reform egyes lépéseivel (sőt, még a reform megnevezést is elutasította és pénzbegyűjtésnek nevezte őket), ezért 2006 őszén országos ügydöntő népszavazást kezdeményeztek a kormányzati reformpolitika emblematikus intézkedései ellen."

A 2008-as magyarországi népszavazást („szociális vagy háromigenes népszavazás”) a Fidesz–KDNP népszavazási kezdeményezése nyomán 2007. december 17-én írta ki az Országgyűlés a vizitdíj, a képzési hozzájárulás és a kórházi napidíj megszüntetése ügyében.
A népszavazás időpontját Sólyom László köztársasági elnök 2008. március 9-ére tűzte ki.[1] A kampány során a KDNP és a Fidesz a díjak eltörlését támogató igen válaszokra buzdított, míg a kormányzó MSZP és SZDSZ a díjak megtartását támogatta.

A szavazás nem várt magas részvétellel és mindhárom díj esetében az eltörlést támogató igen szavazatok 82% körüli győzelmével zárult. Az eredménynek valószínűleg szerepe volt a kormánykoalíció egy hónappal későbbi felbomlásában."

* Egyetért-e Ön azzal, hogy a fekvőbeteg-gyógyintézeti ellátásért a jelen kérdésben megtartott népszavazást követő év január 1-jétől ne kelljen kórházi napidíjat fizetni?
* Egyetért-e Ön azzal, hogy a háziorvosi ellátásért, fogászati ellátásért és a járóbeteg-szakellátásért a jelen kérdésben megtartott népszavazást követő év január 1-jétől ne kelljen vizitdíjat fizetni?
* Egyetért-e Ön azzal, hogy az államilag támogatott felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatóknak ne kelljen képzési hozzájárulást fizetni?"

hu.wikipedia.org/wiki/2008-as_magyarorsz%C3%A1gi_n%C3%A9pszavaz%C3%A1s

Bocsánat! De nem tudtam kihagyni.
Költői kérdés) Mit is rontott el pl . itt" annyira a Gyurcsány?
Azt gondolom, hogy ebben a "kommentben" minden benne van.

Úgy gondolom, hogy lenne mit elmagyarázni a nagybetűs nép egy hatalmas csoportjának. Kik nem igazán foglalkoznak a politikai történésekkel, mert meggyötörték már annak hatásai, vagy esetleg valami más okból.
Nem a szocialistáknak, a DK-nak kellene eljuttatni a népnek ezeket az üzeneteket. Ha valóban szándék, az, hogy tömegeket tudjanak maguk mögött.
Úgy gondolom. Egyébként nekem mindegy.
hm??
:)

márta)) 2012.07.03. 22:27:16

Bocsánat! Még annyit.
A cikk olvasása közben, ÉN nem a vizitdijat, hanem a "vizet kaptam fel". Egy pillanatra. Igen.
:((

lajos0 2012.07.03. 23:28:03

@márta)): "Úgy gondolom, hogy lenne mit elmagyarázni a nagybetűs nép egy hatalmas csoportjának. Kik nem igazán foglalkoznak a politikai történésekkel, mert meggyötörték már annak hatásai, vagy esetleg valami más okból."

No ezért kötném egy tájékozottsági teszthez a szavazati jogot. Nem kell nagy dolgokra gondolni, 'nevezzen meg három magyar megyét', vagy ilyesmi. Negyed ennyi szavazó lenne. Valamint az elmúlt 4 évre visszamenőleg valami pozitív SZJA befizetés. És persze off-shore céget valaha birtoklók kizárásával jelöltek közül. Egész másfajta politikai elit nevelődne talán ki, ezek helyett a senki-helyettesek helyett :-)

"Nem a szocialistáknak, a DK-nak kellene eljuttatni a népnek ezeket az üzeneteket. Ha valóban szándék, az, hogy tömegeket tudjanak maguk mögött.
Úgy gondolom. Egyébként nekem mindegy.
hm??
:)"

Nekik is. Tök mindegy, mit nem hisznek el nekik. Se.

márta)) 2012.07.03. 23:43:43

@lajos0:

Nekik is. Tök mindegy, mit nem hisznek el nekik. Se. "

Nem hinni kellene, hanem tájékozottabbnak lenni. Csak úgy, napi, polgári szinten.
Az a baj, hogy a társadalom egy hatalmas csoportja, a napi politikai események értelmezéséhez sem nőtt még fel. Azt sem tudják, hogy azt" eszik e vagy isszák.
Tévedés azt hinni, hogy tömegek tájékozódnak a netről, (sokan használni sem tudják) a híradásokból. Vagy ha igen, nem tudják értelmezni, megérteni. Vannak, nem kevesen, sokan.

márta)) 2012.07.03. 23:49:40

@lajos0:

Még annyit! Magyarul) Nekem az a mindegy, hogy akar e tömegeket maga mögé állítani a DK. avagy sem. Erről szólt nem másról.

A másik pontosan említett társadalmi csoportnak nem mindegy, hogy valós üzenetek jutnak el, avagy sem. s, hogy egyáltalán értik e, vagy nem.
Ennyi. nem több, és nem kevesebb.

bobbantyú 2012.07.04. 07:46:01

ez a cikk a semmi magyarázása és a felelősség másra kenése...

lajos0 2012.07.04. 07:49:46

@márta)): "Az a baj, hogy a társadalom egy hatalmas csoportja, a napi politikai események értelmezéséhez sem nőtt még fel."

Nem ez a baj, hanem hogy ezek a tömegek szavaznak is. Persze ezért a politikai elit nevű pitiáner véglények gyülekezete is sokat hozzátesz. Például miattuk nem jelentenek már semmit azok a kifejezések, hogy 'baloldali', 'jobboldali', 'demokrata', 'fasiszta', 'reform', stb..

"Tévedés azt hinni, hogy tömegek tájékozódnak a netről, (sokan használni sem tudják) a híradásokból."

Az interneten zajló forgalom 98 %-a egyszerű szemét. A híradásokból meg meg lehet hallgatni mindkét oldal lakájainak
interpretációját. A kereskedelmi bulvárhiradókból meg nem derül ki semmi, ezek inkább ilyen baleseti esztrádműsorok. De független újságról sem tudok, bár ezeknél a pár tízezres példányszámoknál jelentősége akkor sem lenne, ha létezne ilyesmi.

"Vagy ha igen, nem tudják értelmezni, megérteni. Vannak, nem kevesen, sokan."

Ezért kellene egy cenzus, ne az kormányozzon már mindig, aki az inaktív agyhalottaknak éppen szexibb.

"Nekem az a mindegy, hogy akar e tömegeket maga mögé állítani a DK. avagy sem."

Nyilván nem, hiszen akkor nem Gyurcsány vezetné. Szerintem ő reálisabban látja a lehetőségeket saját magát illetően is, mint mondjuk Gréczy Zsolt, aki lelkesen csóválja a farkát bármiféle bejelentéséhez, meg ha úgy alakul az ellenkezőjéhez is.

"A másik pontosan említett társadalmi csoportnak nem mindegy, hogy valós üzenetek jutnak el, avagy sem. s, hogy egyáltalán értik e, vagy nem."

Egyébként valós üzenetekre tényleg szükség lenne, de ezt nem a többszörösen odakozmált konjunktúralovagoktól lehet megkapni, hanem mondjuk egy Puzsértól.
Nagy szükség lenne a politikában is egy formabontó hangra, aki ki merné mondani például, hogy a képviselői költségtérítés lopás, a pártfinanszírozás a bűnözés melegágya, a politikai elit és a gazdasági maffia boldog szimbiózisban él évtizedek óta, és ehhez a szintén alkalmatlan médiaelit valamiért asszisztál.

Ehelyett persze lehet játszani a ki a kommunista, ki a náci féle ócska bábszinházat, meg az én demokrata vagyok, te meg neeemet. Csak ennek egyre kisebb a közönsége.

jazzcool 2012.07.04. 08:19:29

minden közvélemény-kutató sokkal nagyobb támogatottságot mutat ki az LMP-nek (10-11 százalék), mint a DK-nak (2-4 százalék). szóval inkább a DK legyen szerény, és ne mint legkisebb, leggyengébb akarjon naponta összefogni a hozzá képest nagyokkal.

Scagnetti 2012.07.04. 09:51:18

@jazzcool: Dunaújváros nem az LMP terepe. Ott a szociknak kellett volna jól szerepelniük, és a szintén a szoci szavazókból táplálkozó Fletópártnak.

Szerénységet meg hiába vársz tőlük. Ahogy közeledik a választás, és szorul a hurok a nyakukon, egyre erőszakosabbak lesznek, és a szájuk is egyre nagyobb lesz.

TheloniusMonk 2012.07.04. 12:37:32

@Scagnetti:
Nem mondod? Akkor miért nem válaszolsz a kérdésemre, miért gondolod hogy jó neked ha szinvonaltalan vagy? Segítek, ez nem személyeskedés, azt te műveled, azért mondom hogy szinvonaltalan vagy. Kifejtenéd miért jó ez neked?

Scagnetti 2012.07.04. 14:10:51

@Thelonius: Azt ugye nem gondolod, hogy ha te valamit vagy valakit színvonaltalannak nevezel, az az is. Ez a te kis véleményed, egy a sok közül. Különösebben nem érdekel, mit gondolsz rólam. Egyébként sem a színvonallal volt bajod, hanem azzal, hogy nem bólogattam megértőn Zsolti hülyeségeire, melyekről te is pontosan tudod, hogy hülyeségek, ezért kerülöd széles ívben a témát.

TheloniusMonk 2012.07.04. 14:51:18

@Scagnetti:
Egyáltalán nem kerülem a témát. A szinvonaltalanásod ügye pedig egyértlmű, a hozzászólásaid csak indulatokról, személyeskedésről szólnak, épkézláb érveléssel még nem próbálkoztál...

Scagnetti 2012.07.04. 20:27:53

@Thelonius: És még mindig kerülöd.

Az igazi sztrovacsek 2012.07.04. 21:28:30

@Scagnetti:
"Dunaújváros nem az LMP terepe. Ott a szociknak kellett volna jól szerepelniük, és a szintén a szoci szavazókból táplálkozó Fletópártnak."

És vajon hol van az LMP terepe?
És a szociknak miért kellet volna jól szerepelniük?
Azért mert eddig ott jól szerepeltek?
Ha egyszer győznek valahol ott azután mindig győzni kell?
És ha mindig az győz mindenhol, aki eddig is győzött, akkor hogyan lesz egyáltalán terepe az LMP-nek, vagy bárki másnak?
Baromság ez a FIDESZ-es város, meg MSZP-s város kategória.
A világ állandóan változik.
Szerencsére.
Szerintem.

Az igazi sztrovacsek 2012.07.04. 21:33:53

"Engedje meg, hogy a család, rokonok és barátok mögé sorakozva jó egészséget kívánjak! Isten éltesse 80. születésnapján!" - írta Orbán Viktor Horn Gyulának címzett születésnapi köszöntő levelében.

Ezt vártam, oszt jó napot.

Scagnetti 2012.07.04. 21:48:55

@Az igazi sztrovacsek: Most komolyan kisegítő iskolát játszunk? Az LMP terepe a nagyvárosok, elsősorban Budapest.(Volt szadeszes területek) A szociké a prolinegyedek, mint pl. Dunaújváros is. Ha ott sem tudnak nyerni, akkor máshol még kevesebb az esélyük.

"Baromság ez a FIDESZ-es város, meg MSZP-s város kategória. "

Nem baromság, mert ma is működik. Kissé eltolódott az egyensúly, mióta az MSZP kiütótte magát, de azért még ma is vannak olyan részek, ahol nekik áll a zászló, máshol meg a jobboldalnak.

"A világ állandóan változik.
Szerencsére.
Szerintem."

A világ nagyon lassan változik.

leponex 2012.07.04. 21:52:15

Bizony, ahogy régebben is vélekedtem, Horn Gyula kommunista pufajkás ( ölég setét és tragikus ) múltjával még mindig a legkorrektebb baloldali politikus volt az elmúlt huszonakárhány évben.
És ez nem dícséret az őt követő, jelenlegi, meg a közeljövő 'baloldali' politikusaira nézve.
A libbantak meg említésre sem méltók.

A Patás első miniszterelnöksége idején rendszeresen találkozott Horbn Gyulával, amig az idióta ballib agytröszt (??) el nem tiltotta.

Az igazi sztrovacsek 2012.07.04. 22:06:54

@leponex:
A Patás gyakorolt némi emberi gesztust.
Hogy mit kap ezért a Wittner Mariskától...!?

lajos0 2012.07.04. 22:17:22

@leponex: "még mindig a legkorrektebb baloldali politikus volt az elmúlt huszonakárhány évben."

Azért a rablóprivatizició legmocskosabb ügyei kötődnek az országlásához. Bedobta a gyeplőt a technokraták közé, még ha nem is maga járt élen a tolvajlásban. Persze a Dom Rt.-re is emlékszünk ettől még.

Viszont tényleg még a klasszikus értelemben vett politikus volt, a gazdasági holdudvar ingyen jutott óriási állami vagyonhoz, de ekkor még nem ők kormányoztak technikailag. Utolsó fellépése emlékezetes volt, de már nem mondhatta el amit akart, mert Fletó karon ragadta, és letuszkolta a színpadról.

Az igazi sztrovacsek 2012.07.05. 10:18:21

"Kipaterolták Orbán embereit az NFM-ből.
Orbán embereit elküldték, mintha a minisztériumnál a kormányzat és a velük szoros kapcsolatot ápoló "kutya és farok történetben" Simicska Lajos és Nyerges Zsolt játszaná az előbbi, a kormányfő pedig az utóbbi szerepet”.

Nagy pénzekről döntenek ebben a minisztériumban, Orbán feje felett.
Nyílt titok, hogy Némethné Simicska embere.
Régebben írtam már itt, hogy szerintem Orbán egy gazdasági érdekcsoport foglya.
A történések egyre jobban megerősítik, hogy nem beszéltem túl nagy hülyeséget, amikor arról értekeztem, hogy egyes gazdasági szereplők fölismerték, hogy nem kell milliárdokat ölni a pártok támogatásába, elég Orbánt rövid pórázon tartani. Benne ugyanis megvan az a tulajdonság, hogy populista népvezéri módon tömegeket tud maga mögé állítani, szimplán csak süketeléssel.
Nyolc év "fáradságos munkájának jól megérdemelt gyümölcseit" most learatják az illetékesek. A földbérleti mizéria számomra ugyan ezt hivatott bizonyítani.
A probléma akkor fog kicsúcsosodni, amikor Orbán már teher lesz ennek a gazdasági körnek.
És előbb utóbb teher lesz.

leponex 2012.07.05. 11:16:34

@lajos0:
Hát igen, és még így is kiemelkedik az őt követők között.
Feltehetően nem igazán nyugodt a lelkiismerete Horn Gyulának, erre is utalt a volt 56-os halálraítélt Wittner, amikor azt mondta rá, hogy képtelen meghalni.
Amit Ferenc testvérünk leleményességével természetesen úgy lehet interpretálni, mint aki a halálát kívánta ( á la köteles projekt), miközben csak arról beszélt, hogy a lelkiismeretével viaskodó bizony sok esetben nem tud addig távozni, amíg valahogy el nem rendezi a dolgait.
Ahogy például Kádár haláláig nem bírt megszabadulni 'attól az embertől', akinek a nevét sem szabadott leírni, legfeljebb ahogy a Nagy Gáspár a rímeivel tette.
***

Szerintem érdemes azért néha gondolatban ránézni az órára, ... oszt mindjárt nem lesznek annyira fontosak a mindennapi csetepaték .-)

Az igazi sztrovacsek 2012.07.05. 12:05:17

@leponex:
"...miközben csak arról beszélt,..."

Nem arról beszélt.
Ezt csak Te beszéled bele utólag.
Szerintem.

leponex 2012.07.05. 13:15:23

A helyes szövegértésben sokat segíthet mind a kontextuális környezet, mindpedig a feltételezésünk a zemberek jóra való hajlandóságáról.
Wittner Mária - szerintem - teljesen egyértelműen hozta Horn Gyula jelenlegi esendő egészségi állapotát az (ellen)forradalomban és az utána elkövetett máig homályban maradt cselekedeteivel. Wittner Mária természetesen fogalmazhatott volna megértőbben is, de amíg Havas Szofi máig ellenforradalmazhat, addig nincs miről beszélni.

Az igazi sztrovacsek 2012.07.05. 17:07:16

@leponex:

"- szerintem -"

Ezt mondom én is....

leponex 2012.07.05. 19:43:19

Wittner pedig ezt:
( Rosszabbikos képviselő tahóságára reagálva)

"„Köszönöm szépen Önnek, hogy Horn Gyulát a nemzet nagy királyának kiáltotta ki. Ha nem tudná, Horn Gyula hóhér volt. Hóhér volt a javából" - jelentette ki a képviselő. Wittner Mária úgy folytatta: "és most pontosan a miniszterelnökünknek a jóvoltából, az Önök, az én adómból és mindenki adójából, de emberségből, már három éve ott kezelik és ott vergődik a Honvéd Kórházban, mert képtelen meghalni""

A tényekrül:

- Horn Gyula valóban fegyverrel a kezében vett részt a(z) (ellen)forradalom leverésében
Fegyverrel embert szoktak ölni akkoriban, különösebb következmények nélkül. Az Októberi Sajnálatos Eseményeket követő szocialista rendrakás során ez dícséretes dolognak számított. Emberek kivégzésében résztvevőket szaknyelven hóhérnak szokták nevezni, joggal.

- Horn Gyula valóban jó három éve fekszik aktív ellátásra berendezett kórházi ágyon.

- Horn Gyula további kezelése valóban OV személyes közreműködésével kivételes esetként folytatódik - nagyon helyesen.

- Horn Gyula egészségi állapotáról (nagyon helyesen) konkrét adatai a köznyilvánosságnak nincsenek, függetlenül attól, hogy az érintett közszereplői mivoltára hivatkozva ezt sok esetben nem tartják tiszteletben jelenleg sem mások esetében.

- Horn Gyula évek óta tartó - vélelmezhetően visszafordíthatatlan - leépülésének folyamatát bizony durván tapintatlan, de tényszerűen elfogadható "vergődésnek" leírni, mint aki képtelen békességben eltávozni az életből, amíg ki nem mondja a megbánás szavait. Nyilván ez furcsa lehet a marxista világszemlélet híveinek, de a fáma szerint még Voltaire is tett egy váratlan kanyart a végefelé.

Szerintem Wittner Mária - mint Horn Gyula fegyverével támogatott rendszer halálraítéltje van abban a helyzetben, hogy nagyvonalúbb legyen, neki azt nézzük el, hogy nem volt az.
Az viszont tény, hogy nem 'kívánta' Horn Gyula halálát.
Ahogy Kövér sem biztatott akasztásra senkit anno. De Ferenc testvérünk meglátta a lehetőséget, Szili Kati meg szipogott hozzá egy kicsit. Az ifjú szocialisták meg akasztófaköteles kitűzőt gyártottak legott.

Az igazi sztrovacsek 2012.07.05. 20:18:33

@leponex:
Wittner Mária a halálát kívánta annak, aki szerinte egy hóhér volt a javából.
Pont.
Nem kell a szart mosdatni, mert egyrészt szétmállik, másrészt viszont attól még büdös marad.
Téma lezárva.
(általam)

TheloniusMonk 2012.07.05. 21:38:20

@Scagnetti:
Én nem tudom elkerülni hogy helyetted válaszoljak :) Teljes lehet a zűrzavar nálad.

leponex 2012.07.05. 21:47:06

Az, hogy Wittner Mária 56-os halálraítélt jó ötven évvel később kívánja-e a fegyveres megtorlásban aktívan részt vevő Horn Gyula halálát, arról feltételezésünk ugyan lehet,
(ha így lenne, akár meg is érthetnénk, ahogy például Wiesenthal úr kitartó tevékenységét a még életben lévő nemzeti szocialista haláltáborok egykori (vélelmezett) aktív résztvevőinek bíróság elé állításának kívánalmát), de az idézett mondatokban ex sem explicite, sem implicite nem kapunk információt e feltételezett kívánalomról.

Idézzük hát ismét:

"és most pontosan a miniszterelnökünknek a jóvoltából, az Önök, az én adómból és mindenki adójából, de emberségből, már három éve ott kezelik és ott vergődik a Honvéd Kórházban, mert képtelen meghalni"

A "képtelen meghalni" pontosan azt fejezi ki, amit állít. Szavai szerint 'vergődik' elmúlás és életbenmaradás között, mint akinek még lezáratlan, befejezetlen, elszámolni, bevallani való dolga van, mert a lelkiismerettel bíró ember bizony halála előtt nem tud hazudni.

És hazugság volt az 'ellenforradalom', hazugság volt a 'szocializmus', hazugság volt NI megöletése, akinek kátránypapírba csavart összedrótozott holtteste haláláig kínozta Kádárt.
Meg kell hallgatni Kádár utolsó, már félig megzavarodott elméjű beszédét.

Horn Gyula még mindig kimondhatja, hogy tévedtem, rossz döntést hoztam, szörnyű dolgokban vettem részt.
Még mindig kapott időt, hogy a még életben lévő ( persze ki tudja, meddig) egykori halálraítéltektől bocsánatot kérjen.
Feltehetően erről akkor sem tudunk majd meg semmit (csak évekkel később), ha Horn Gyula ezt végül hangosan is megteszi. Magában már biztosan megtörtént.

TheloniusMonk 2012.07.05. 21:59:06

@Az igazi sztrovacsek:
"A probléma akkor fog kicsúcsosodni, amikor Orbán már teher lesz ennek a gazdasági körnek.
És előbb utóbb teher lesz. "

Ennek a csoportnak inkább mázlija volt Orbánnal, ahogy már két éve látszik, sáskajáráson semmilyen tervvel nem rendelkeznek semmilyen eshetőségre. Az sem biztos hogy felismerik hogy a teher teher. Sőt, biztos hogy nem, mert Orbán már teher, de nincs terv a hogyan továbbra. Gyakorlatilag egymás foglyai...

TheloniusMonk 2012.07.05. 22:21:52

@leponex:
Látom nagyon elmélyültél a tini Horn dolgaiban. Wittnerről meg semmi? 56-os halálraítélt, forradalmár, aki vén fejjel gyakorlatilag popcornért egy bolsevik típusú ámokfutás dísze. Neki mit kellene mondania?

Scagnetti 2012.07.06. 07:33:17

@Thelonius: Látom, tényleg nagyon kínos az az egy százalék.

Scagnetti 2012.07.06. 07:36:37

@leponex: Nem hiszem, hogy Wittner szavait meg kellene magyarázni. Aligha kíván bármi jót Horn Gyulának.

Más kérdés, hogy mindez érthető, a helyében a legtöbben ugyanígy gondolnák.

TheloniusMonk 2012.07.06. 10:32:52

@Scagnetti:
Nem én beszélek félre, nem csúsztatok, ez a te módszered. Ebből valószínűbb hogy neked kínos valami... A kérdésemre még nem válaszoltál, ez is arra utal hogy kínos, de neked. Ez van.

TheloniusMonk 2012.07.06. 10:33:31

@Scagnetti:
Mi az ő helye? Forradalmár, aki megbánta a részvételt a forradalomban?

2012.07.06. 10:35:59

@Scagnetti: Terepe vagy nem terepe, a posztból is ügyesen kimaradt, hogy az LMP az egy hónappal korábbi hasonló választáson meg 17%-ot ért el: index.hu/belfold/hirek/2012/05/13/a_fidesz_jeloltje_nyerte_a_kepviselo-valasztast_dunaujvarosban/

Szóval az egész felhajtásnak semmi értelme, egy választásból semmilyen következtetést nem lehet levonni.

leponex 2012.07.06. 10:38:18

@Scagnetti:
Természetesen semmi szükség Wittner szavainak magyarázatára, nem is én hoztam fel.
Ami elhangzott a nyilvánosság előtt, és amit ebből 'kiolvastak' az viszont köszönő viszonyban sincs egymással.
Tipikus példája a ballib kommunikációnak, mint ahogy anno Eörsi Mátyás a 'taxisblokád' alatt azt állította, hogy Horváth belügyér fontolgatta a tömegbe lövetést.
Később a nyilvánvaló hazugságát úgy védte meg: 'de fontolgatHATTA volna! '
Ennyi.

TheloniusMonk 2012.07.06. 11:06:48

@iii:
A postból nem maradt ki:
"A választást megtartották. Az eredmény a következő volt: 5033 szavazó 998 leadott szavazat 19.82% vett részt. 1. fidesz, 408 db / 40,88% 2. mszp, 275 db / 27.56% 3. lmp, 174 db / 17.43% 4. jobbik, 75 db / 7.52% 5. független 66 db / 6.61%."

Egy alacsony részvételű időközi választásokból persze hogy nem lehet messzemenő következetéseket levonni, de több ilyenből után már lehetnek sejtéseink. Egy ilyen sejtés az, hogy az LMP szavazóbázisa nehezebben mozgosítható, kevésbé elkötelezett.

menőmano 2012.07.06. 11:50:53

Nahát! Nahát! Még a végén kiderül, hogy az LMP., mint pártocska) váltópárttá növi ki magát.
:))))

Scagnetti 2012.07.06. 11:58:50

@Thelonius: Kettőnk közül én vagyok az, aki a poszt témájára reagált. Te rögtön azzal kezdted, hogy engem minősítettél, és azóta is ezt folytatod. Majd akkor szólj, ha a választással kapcsolatban is van mondandód, mert egyéb nem érdekel!

Scagnetti 2012.07.06. 12:01:10

@Thelonius: Ha téged egy rendszerben halálra ítélnek, akkor jókívánságokat fogsz küldözgetni a rendszer kiszolgálóinak?

Scagnetti 2012.07.06. 12:07:37

@leponex: Nem kell bemutatnod a szoclib kommunikációt, tudom, hogy ők is képesek lehazudni a csillagokat is az égről. De Wittner esetében az a legvalószínűbb, hogy pont úgy értette amit mondott, ahogy az hangzott. Tehát jobban szeretné a föld alatt látni Hornt. A Parlamentben ez nem megengedhető stílus, akkor sem, ha egyébként megértem, hogy így érez.

leponex 2012.07.06. 12:48:18

@Scagnetti:
Természetesen nem Neked gondoltam bemutatni a ballib kommunikációt .-)

Természetesen bárki vélelmezhet Wittner szavai mögött létezhető esetleges vágyakat, de az inkriminált szövegből ez nem vezethető le.
Wittner stílusa, felszólalásai számomra amúgy egyáltalán nem szimpatikusak, de nem ez a kérdés.
Abban egyetértek, hogy EZ a hang SEM való a parlamentbe.
Mint ahogy az sem, ahogy nyilvánvalóan manipulatív szándékkal Wittner szavait 'értelmezték'.

Kórózs úr antiszemita, holokausztrelativizáló szavai után vajh miért nincs akár csak hasonló felháborodás ?
Egy tizenéves joggal gondolhatja ezután azt, hogy a koncentrációs munkatáborok tulajdonképpen csak a jogosulatlanul munkaképtelenné nyilvánított emberek újra munkába állítására tett kísérlet volt.
No, ezen kellene háborogni, persze csak akkor, ha nem üzleti alapon tesszük alkalmi háborgásainkat, politikai céljaink érdekében.

Scagnetti 2012.07.06. 13:14:14

@leponex: Mit vársz tőlük? Mikor Zuschlag viccelődött a deportált zsidókon (mellesleg épp egy olyan rendezvény szünetében, ahol a Fideszt akarták rasszistázni), akkor is csak egy kicsit jegelték a fickót. Már a következő önkormányzati választáson ismét jelölt volt, és listáról be is jutott. Szóval ennyit a szoci érzékenységről.

Most képzeld el, ha ugyanezt a viccet egy fideszes vagy egy jobbikos süti el. Televisítanák Európát, hogy itt az új holokauszt.

TheloniusMonk 2012.07.06. 14:27:33

@Scagnetti:
Te nem reagáltál a posztra, azzal kezdted, hogy magadat minősítetted :)

TheloniusMonk 2012.07.06. 14:28:10

@Scagnetti:
Nem, de nem is fogom átvenni a "filozófiájukat"...

TheloniusMonk 2012.07.06. 14:29:12

@menőmano:
Miből derül ez ki? A hektikus eredményekből? :)

Scagnetti 2012.07.06. 14:57:03

@Thelonius: Ne akard nekem megmagyarázni, hogy mit írtam!

leponex 2012.07.06. 15:19:04

@Scagnetti:
Örök optimistaként semmi különösebbet nem várok.
Viszont feltételezem, hogy a következő bukta után néhányan közülük felismerik, hogy ezzel az antiszemitázós, rasszistázós, diktatúrázós, mengelézős kontraproduktív ostobaságaikkal eredményt már soha nem fognak elérni. Pontosabban csak ilyet, mint két éve :)
De ha nekik ez jó, ám legyen ;-)

Scagnetti 2012.07.06. 15:30:39

@leponex: Van egy szűk kör, amely ezt igényli. Ezeknek a megtartásáról szól gyakorlatilag a teljes szoclib kommunikáció. Új szavazókat is ezért nem tudnak szerezni, mert aki erre nem vevő, az hoppon marad. Mást nem kap, csak ezt.

TheloniusMonk 2012.07.06. 15:30:54

@Scagnetti:
Nincs mit magyarázni, csak el kell olvasni :)

Scagnetti 2012.07.06. 15:35:22

@Thelonius: Jó, akkor olvasgasd nyugodtan, ha ennyire tetszik!

TheloniusMonk 2012.07.06. 15:39:02

@Scagnetti:
Neked a tetszik és a szinvonaltalan szinonímák? :)

Scagnetti 2012.07.06. 15:43:04

@Thelonius: Biztos tetszik neked, ha ennyire nem tudsz róla leszakadni.

lajos0 2012.07.06. 19:12:40

@leponex: "Horn Gyula további kezelése valóban OV személyes közreműködésével kivételes esetként folytatódik - nagyon helyesen."

Hát a nagyon helyeset ez esetben azért megkérdőjelezném. Mi az, hogy kivételes esetek lehetnek, és ezt egy miniszterelnök kijárhatja. Ő vajon mitől más, mint az egyszerű melós halandók, akik a legritkább esetben vegetálhatnak 3 évet egy lepukkant elfekvőbe is. Az egész politikai elitnek az any.a pi.áját az előjogaival együtt. Hány szerencsétlen halt már meg méltatlan körülmények közt, a saját ürülékében ? Olyankor valahogy nem jár közben a miniszterelnök. Ráadásul nagy különbség, hogy valaki adófizető dolgozó volt, vagy az adófizetők pénzén élősködő politikus.
Nem is dolga persze, nem intézkedhet mindenki ügyében, de éppen ezért szerintem a pofátlanság teteje, hogy néhányan még a haldoklásukban is egyenlőbbek. És ezt gondolom még van pofájuk méltányosságnak hívni, és mélyen keresztényi cselekedetnek beállítani.

lajos0 2012.07.06. 19:31:28

@menőmano: "Még a végén kiderül, hogy az LMP., mint pártocska) váltópárttá növi ki magát. "

A váltópárti státusért még menni fog a harc. Ha az LMP bármelyik többszörösen odakozmál karrierhuszárok által fémjelzett alakulattal összefog, akkor erre nincs esélye. 60 % bizonytalannál még minden lehet. Volt ekkorka a Fidesz is meg az MSZP is. Remélem lesznek is még.

menőmano 2012.07.06. 22:06:35

@lajos0:

Hát! Ja! Nagyon igaz. A nagy kérdés, feladat, hogyan- és kik fogják megnyerni a bizonytalan szavazókat.
Nem lesz könnyű. Már csak azért sem, mert a szavazók- és az ellenzéki pártok is, olyanok, amilyenek.
Pontositok) Sokan nem igazán tudják értelmezni - úgy ahogyan kellene - még a napi politikai eseményeket sem. a gazdasági eseményeket viszont egy hatalmas társadalmi csoport mindennapjaiban kényszerült nélkülözéssel éli meg. Magyarul totális elszegényedéssel némelyek. Nem tudják fizetni számláikat, nem tudnak tápláló ételeket fogyasztani, és még lehetne sorolni. Ez döntő lesz , hová adják voksaikat, persze, ha adják egyáltalán.

A pártok pedig, hát! én nem igazán látok nagy fordulatot, megújulást sem.
Nem látom, hallom, hogy kiépülnek az a bizonyos országos háló.
Csak a választások hajrájában, megszólitani a nagybetűs népet) késő lesz. Szerintem.
Szóval van, lenne, lesz feladat bőven.
Ennyi.
:))

menőmano 2012.07.06. 22:10:17

@lajos0:
Elnézést! Lehagytam!
Persze, hogy mindkét, említett párt volt akkora, mint most az LMP.
Csak nem kell elfelejteni, hogy "akkor" minden más volt, nagyon más. Más szelek fújdogáltak, totálisan mások.:)
Ugye? Szerintem, igen.
:)

menőmano 2012.07.06. 22:15:25

Nagy kérdés az is. A Fidesz kifogja e a Jobbik vitorlájából azt a bizonyos szelet, vagy éppen belehajtja azt.
Vagy, hát, akármi is lehet......
Szerintem.
Lehetnek meglepetések ?.... is.
osztjónapot!
:)

hegyilány 2012.07.06. 22:20:09

Tessék mondani? Holnap, azaz szombaton délután, a Gyurcsány F. részt vesz a melegek felvonulásán? a DK támogatja azt. Mert "én nem tudom". Komolyan.
:(

hegyilány 2012.07.06. 22:23:28

Kérdés lett volna. "a DK támogatja azt??"
Kicsit felejtős vagyok (most)ezért , ha kicsit rosszul fogalmaztam, az csak annak tudható be, nem másnak.
:(

menőmano 2012.07.06. 22:29:59

Totálisan meleg lesz a helyzet holnap.

Vonulgatnak, parádéznak a melegek, ráadásul a levegő is forró lesz.

S készülődik a szélsőjobb, és állitólag más ellentüntetők is.

Sőt, több mint kétezer rendőr fogja biztositani ezt a fantasztikus rendezvényt. Bocs. parádét.

Nos tetszik, nem tetszik. Nekem az a véleményem, hogy otthon kellene vonulgatni, nem a fővárosban/belvárosban.
De végül is , nekem mindegy. Túlzottan nem is érdekel.
Komolyan.
:(

márta)) 2012.07.06. 22:44:16

Ilyet kérdezni!?!
Jaj de buta vagy.
Igen.
:))

márta)) 2012.07.06. 22:52:18

Végül is, mindenkinek joga) eldönteni: mellette vagy ellene.

atv.hu/cikk/20120706_homoszexualis_parade_a_szelsojobb_is_melegit

:(

2012.07.07. 09:57:34

@Thelonius: Jogos, ezt emlékezetből írtam, mert a posztból az maradt meg, hogy az LMP-t szerénységre inti. Csak azt nem értem, hogy mire föl? Semmi nem következik ebből a két eredményből az égadta világon. Egyébként meg honnan veszi, hogy nem szerények? A szerénységnek semmi köze ahhoz, hogy az LMP elutasítja a DK-val és az MSZP-vel a szoros együttműködést.

Így van, az LMP szavazóbázisa a legnehezebben mozgósítható, nem egy fanatizált tömeg.

lajos0 2012.07.07. 10:33:12

@menőmano: "Csak a választások hajrájában, megszólitani a nagybetűs népet) késő lesz. Szerintem."

Van egy jelentős réteg, aki a fülkében dönti el hová szavaz. A kampány az meg úgyis a hülyéknek szól. Ha a Fidesz bukik ebben a választási rendszerben, akkor nagyon nagy bukta lesz. Részemről nem bánnám, mert eddig az derült ki, hogy az országra és a gazdaságra is rendkívül káros, ha 8 évig van valaki hatalmon. Más kérdés, hogy ezekből az is, ha 4.

"Csak nem kell elfelejteni, hogy "akkor" minden más volt, nagyon más. Más szelek fújdogáltak, totálisan mások.:)"

Mindig minden más. Akkoriban főleg privatizációs tolvajlással volt az elitünk elfoglalva, meg olajozással. Most meg az eu-s pénzek lopása lett a divatos.

lajos0 2012.07.07. 10:38:27

@menőmano: "S készülődik a szélsőjobb, és állitólag más ellentüntetők is."

Az ATV-n ki lett adva az ukáz a gyülekezettől, hogy tessék csak homoszexuális felvonulásnak hívni, ne melegparádézzunk itt. A hitgyüli és tagsága defektesnek tartja a buzgárokat ( hasonlóan a széljobbhoz), akiket meg kell téríteni. Szóval sok nézőpont meg érdek jött itt össze.

A vicces az egészben, hogy minden évben ugyanaz az 500 buzikurva rázza ott a seggét, és a jobb érzésű buzgároknak is hányingere van tőlük.

"Sőt, több mint kétezer rendőr fogja biztositani ezt a fantasztikus rendezvényt. Bocs. parádét."

Legútóbb az volt a csúcs, amikor a készenlétis üvöltött valami árpádsávossal, hogy " Mééé dobbálodd a köcccsögöt ?". Szerintem idén is jó lesz.

menőmano 2012.07.07. 17:09:22

@lajos0:
Hát! Ja! Ön aztán nem fukarkodik a szavakkal mondatokkal) gondolatokkal.
Totálisan így van, igaza van. Szerintem. (is).
:)))

márta)) 2012.07.08. 00:19:16

A bajszos lány és a meleg sámán"

". Újdonság legfeljebb az volt, hogy a résztvevők láthatóan készültek az ellentámadásra: megjelentek a szélsőségeseket provokáló transzparensek.
Bár a rendőrség megkérte a melegeket, hogy tartózkodjanak a "provokatív megnyilvánulásoktól", sokan ennek ellenére - vagy talán éppen ezen felbuzdulva - nem öltöztek éppen túl."

www.hir24.hu/belfold/2012/07/07/a-bajszos-lany-es-a-meleg-saman/

Provokáló") Gusztustalanok, úgy , ahogy vannak.
Így röviden, tömören. Ennyi.

Felháborító egyébként, hogy közpénzből ilyen akármiket? akárkiket őrizget a rendőrség.
süti beállítások módosítása