2012.04.25. 06:55
A blokád első napja
Miközben Orbán Viktor mégis csak gyarmattá tette Magyarországot, és az adócsökkentés kormányából az adóemelés kormánya lett, Gyurcsány Ferenc fontos beszédet mondott az Alkotmánybíróság előtt. Ám mielőtt erre rátérünk, íme egy idézet 2010 márciusából "A kormány mást se tud csak adókat emelni! Mást se csinál nyolc éve csak az emberekkel fizetteti meg a hazugsága árát! Elég volt! Mi megmutatjuk lehet ezt másképp csinálni.Nem kérünk mást csak minél nagyobb felhatalmazást! Ismétlem: minél nagyobb a felhatalmazás amit kapunk annál gyorsabban rendet teszünk és CSÖKKENTJÜK AZ ADÓKAT az emberek terheit. A gazdaságot növekedő pályára állítjuk."
Orbán Viktor, hazudtál, sőt, ha valaki, akkor Te kúrtad el.
Mert mielőtt jöttél, jobban éltek az emberek. Gyurcsányék, amennyire lehetett, vigyáztak a szociális védőhálóra, és még a demokratikus rendszert sem verték szét. Őszöd igazsága kísérti Orbánt. Végre ki kéne mondania, hogy elrontotta, hogy elnézést kér a magyaroktól, de még ott a kétharmad, tudok és merek a helyes irányba változtatni. Gyurcsányék idején nem vittek ki milliárdokat a miniszterelnök szobatársai, miközben elvették az cukorbetegek gyógyszerét és az öregek utazási kedvezményét. A hiánycsökkentéshez pedig nem kellett ellopni 3 ezer milliárdot, azaz a zemberek megtakarításait. Gyurcsány megszerezte a hazájának az uniós forrásokat, Orbán pedig most azért köpi le a békemenetnek hazudott autodafé valamennyi, az EU-t gyalázó transzparensét, mert el akarják venni azt, amit Gyurcsány szerzett. Ráadásul az út, amelyet választott - és Barroso nyilván erre figyelmeztette - államcsődbe vezet. Hosszú a bűnök sora, és előbb-utóbb kormányváltás is lesz. Remélhetőleg az uniós bíróságok még azelőtt döntenek a rólunk szóló perekben.
Gyurcsány diktatúráról beszélt tegnap a szakadó esőben az AB épülete előtt. És igaza van. A cimborákkal feltöltött talányos testületnek napirendre kell vennie a hatalom kizárólagos birtoklásáról szóló Bokros-féle beadványt, mint ahogy - elvileg - a DK frakciójáról is heteken belül pozitívan kell dönteniük. Ahogy ezt már Sólyom korában megtették egy ugyanilyen esetben.
Egyenes és világos volt a beszéd azért is, mert egyértelművé tette a frontvonalakat. Aki csak hibázó rendőröket és jámbor, bár arcukat eltakaró járókelőket lát 2006-ban, az bizony hazudik. Aki nem érti, hogy rendőrök is belenyomorodtak Orbán erőszakos puccskísérletébe, az figyelmen kívül hagyja a fideszes politikusok különös október 23-ai telefonbeszélgetéseit, meg azt is, hogy az akkori bizottsági ülésen a rendes fegyverhasználat elmaradását vetette a kormányoldal szemére. Aki ezt nem látja, nem érti, miért ül Gaudi-Nagy Tamás, a csőcselék egyik ügyvédje a Jobbik padsoraiban. Egy másik ügyvédjük apja pedig alkotmánybíró lett.
Az a szocialista politikus, aki nyolcévezik, az muníciót ad a Fidesznek a 2014-es kampányra. Miniszterek, államtitkárok és frakcióbeli tisztségviselők szájából rosszul hangzik a visszamenőleges bírálat, mi több, hiteltelen. Pedig ugyanezzel az erővel - főleg látva az elmúlt két év irdatlan, ezermilliárdos károkozását -, akár büszkék is lehetnének.
Ha nem azok, majd a Demokratikus Koalíció az lesz.
Dönteni kell mindenkinek abban is, hogy lefekszik a Fidesz, a gazdaságtól, az állami földeken és az iskolavezetői posztokon át az utolsó művelődési házi kinevezésig tartó korrupt és erkölcstelen rendszerének. Ahol nemzeti érdeknek nevezik, hogy minden mozdíthatót a maguk anyagi és politikai hasznára fordítsanak.
Gyurcsány Ferenc úgy beszélt, ahogy egy elvi ellenzéki politikusnak kell. Felsejlett 2014 fontos hangja, aki nélkül nem lesz kormányváltás. Ezt el kell fogadnia a másik két demokratikus ellenzéki pártnak is, akár tetszik nekik, akár nem. A többi a szavazók dolga lesz.
Most pedig várjuk az adóemeléseket törvényre emelő parlamenti javaslatokat.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Ungarische szabadulóművész 2012.04.25. 12:10:13
Trackback: A blokád első napja 2012.04.25. 10:03:01
Trackback: “Hátha nélkülük többre mennénk” – 10 éves Kövér László köteles beszéde (audio link) 2012.04.25. 09:30:28
Trackback: Mennyibe kerül nekünk a Fidesz szabadságharca? 2012.04.25. 09:20:14
Trackback: Mennyibe kerül nekünk a Fidesz szabadságharca? 2012.04.25. 09:20:13
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
magyar ember teli szájjal 2012.04.25. 10:05:19
VT Man 2012.04.25. 10:06:09
Hitelből segély, hitelből nyugdíj, ha nem megy, akkor adóemelés, persze csak a barom adózó, fehéren, legálisan dolgozó embereknek.
A gazdagoknak közben (Gyurcsány) céges szauna, mert ha nem céges lenne, akkor adózni kellett volna utána egy csomót...
JosephSmith 2012.04.25. 10:07:42
Ez a fideszes kurva minden blogon a Viktor segget nyalja. Es meg o pofazik szarszagrol. Fideszes.
barli 2012.04.25. 10:10:33
Magyarázat a húsz nézöre, vagy utalás 1848 nárcius 15-ére?
Fatal Error! System Halted! 2012.04.25. 10:14:25
Abban viszont biztos lehet mindenki, hogy a tekikatonák simán éleslőszerrel fognak a tömegbe lőni, ha durva lesz a helyzet.
high up! 2012.04.25. 10:16:41
Kettest azoknak szoktak adni, akik csak a nevüket tudják ráírni a fedölapra, meg a címet, hogy miröl akartak írni, egyébként meg üresen adják be a nagy munkát.
Látod greci, gyúrtcsány gazdi ezt tudta csak egész életében: dumálni. Dolgozni, ésszel értéket teremteni soha nem tudott. Ezért teljes jogú vezére a DEBIL KOALÍCIÓTOKNAK.
barli 2012.04.25. 10:20:14
belekotty 2012.04.25. 10:20:34
Golgotai 2012.04.25. 10:22:30
barli 2012.04.25. 10:23:02
nevezzétek át a DK-t Demokratikus Koalíció Frakciónak, és akkor a független jelöltjeitek felszólalását "Gyurcsány Ferenc, a Demokratikus Koalíció Frakció képviselöje"-ként fogják felkonferálni a parlamentben :)
SemBoga 2012.04.25. 10:23:54
tömegbelövetést (illetve annak elmaradását, valamint okát) speciel fideszes képviselő kérte számon
bruhahahahihihi 2012.04.25. 10:26:02
f10 2012.04.25. 10:26:20
Ennél is nagyobb baj, hogy nincs senki, aki arról beszélne, hogy mit fog tenni konkrétan ha kormányra kerül. Hogyan fogja lebontani a fidesz választásoktól független intézményi túlhatalmát, egyensúlyba hozni a költségvetést, átalakítani az adórendszert,a bíróságokat, a megyei intézményeket stb...? Akarják-e módosítani az alkotmányt? Hogyan fogja elkerülni, hogy a jól kiépített fidesz hatalmi hálózat ellehetelenítse a kormányzást? Erről kellene, hogy szóljon az ellenzék diskurzusa. Engem ez érdekel legjobban.
Akik a közvélemény kutatások alapján 2014-re fidesz kormányt vizionálnak, elfelejtik a 2002-es választást és a rejtőzködő baloldalt, aki jelenleg egzisztenciális okokból semlegesnek dekralálja magát.
Az államadósság körüli fideszes hisztinek, meg csak azok dőltek be akik nem értenek a gazdaság működéséhez és a saját devizahitelülön keresztül szemlélik azt.
dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2012.04.25. 10:29:03
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.04.25. 10:30:10
A gazdaságot az MSZP és GYUrcsány vágták haza:
Munaknélküliség:
http://www.google.com/publicdata/explore?ds=z8o7pt6rd5uqa6_#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=unemployment_rate&fdim_y=seasonality:sa&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country:hu&idim=country_group:non-eu&ifdim=country_group&hl=hu&dl=hu&ind=false
GDP arányos hiány:
http://www.google.com/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country:hu&idim=country_group:non-eu&ifdim=country_group&hl=hu&dl=hu&ind=false
barli 2012.04.25. 10:30:25
Valamit azért mégiscsak csinálnak:
http://www.google.com/publicdata/explore?ds=z8o7pt6rd5uqa6_#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=unemployment_rate&fdim_y=seasonality:sa&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country:hu&idim=country_group:non-eu&ifdim=country_group&hl=hu&dl=hu&ind=false
http://www.google.com/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country_group:non-eu&idim=country:hu&ifdim=country_group&hl=de&dl=de&ind=false
barli 2012.04.25. 10:31:18
becike4 2012.04.25. 10:32:30
Kutchek (törölt) 2012.04.25. 10:37:03
Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 10:37:12
Ja, azon is kaccantam, amikor a DK csőcselékezik.......
Wagem 2012.04.25. 10:38:40
De ha szerinted,meg a nővéred,a hentes ,meg a kocsmáros így leegyszerűsíti azokat a szégyenteljes eseményeket,akkor..már bocs..nagyon naivak vagytok.
Ma már az összes ellenzéki párt elismerte/..kivéve a hibbantat és maroknyi rajongóját./hogy nagyon kemény törvénysértések történtek akkor.
Nagyon sötétek,és mélyek a politika bugyrai..
Gőzünk sincs hozzá..
Szabó Zoltán fél évet kapott · http://index.hu/belfold/2012/02/24/iteletet_hirdetnek_a_hunvald-perben/ 2012.04.25. 10:39:37
SemBoga 2012.04.25. 10:42:36
nem látom a mutatott adatokból, hogy a gazdaságot hazavágták volna - annál azért jóval lazább a kapcsolat ezek között
a gazdaság hazavágását élesben egyébként az elmúlt két évben, de leginkább a jelenben tapasztalhatod meg - főleg, ha van vállalkozásod, akkor érzed nagyon, vagy ha nem épp túl jólfizetett alkalmazott vagy
Wagem 2012.04.25. 10:45:22
Hááát nem sok különbség van köztük,és a hibbant között.
Persze..ez utóbbi messze vezet. :-)
De csak itt.
Szerencsére...
VT Man 2012.04.25. 10:46:27
"Ugye tudod hogy Gyurcsány medencéje hivatalosan tűzoltóvíz tároló volt? "
Ez komoly???
Ekkorát nem hazudhat senki... Hol van erről írás?
Wagem 2012.04.25. 10:49:18
Egyszer megtettem.
Nekem már elég a főcím,arra reagálok... :-)
miro1 2012.04.25. 10:51:00
@SemBoga: Ja, nekik könnyű volt, hitelből ugrálni..., most már nem lehet, mert belerokkanunk, így inkább törlesszünk, és igen a pazarlás, a nokiás dobozok, meg az állami szerződések, amiket felbontani se lehet, miatt nekünk kell fizetni...
DurvaPisti 2012.04.25. 10:51:21
belekotty 2012.04.25. 10:53:48
SemBoga 2012.04.25. 10:54:08
minden kormány alatt volt rendesen hitelfelvétel, orbán kormány is másfélszeresére növelte a hitelállományt
és most is hitelfelvételből akarták megoldani a dolgot, sőt, folyamatosan abból oldják meg
belekotty 2012.04.25. 10:57:18
miro1 2012.04.25. 11:03:27
f10 2012.04.25. 11:04:02
Hiába csökken az államadóság, ha nincs beruházás, ha nincs gazdasági növekedés.
A munkanélküliségről meg annyit, hogy 2010-ben még 200-nál is többen dolgoztunk ennél a vállalatnál, ma jó ha vagyunk 70-en, ebből 50 pártalapon került ide 2011 folyamán. Ja és a feleségemet, aki saját pénzből képezte magát erre a munkára felsőfokú szinten, szó nélkül kitették, mert a helyére a fideszes vezető családi bartáját kellett behozni.
Egyszóval nekem a NEFMI összes szánalmas statisztikáját belinkelheted, akkor sem fogsz meggyőzni.
miro1 2012.04.25. 11:04:44
miro1 2012.04.25. 11:06:49
pánpéter 2012.04.25. 11:11:21
barli 2012.04.25. 11:13:57
Európa épp bukóban van + minket is direktben szivatnak. Ehez képest már az államadósság növekedési ütemének a csökkentése és a hiánycsökkentés is valami.
Az építöipar meg nem csak nálunk döglödik. Ez még a válság miatt lehet, bár nem értek hozzá.
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.04.25. 11:15:39
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.04.25. 11:17:24
DurvaPisti 2012.04.25. 11:17:37
A kormánynak nem politikusokból kell állnia, hanem szakemeberekből. Valódi szakemeberkből. Olyankból, akik sikeresek a szakmájukban, értik amit csinálnak.
A kormánynak a feladata az ország jó működésnek fenntartása, nem pedig az ideológia nevelés és nemzet-tudat erősítése. Nem elkötelezett hazafiakra van szükség a kormányban,- az baromira kevés, hanem hozzáértő szakemberekre. Alájuk pedig megfelelő, jól fizetett és megfelelő perspektiva lehetőséggel ellátott aparátus kell.
A politikai pártok szerepét át kéne gondolni kissé és változtattni a politikának (irányultságnak) mindent alárendelő szemléleten.
SemBoga 2012.04.25. 11:17:55
SemBoga 2012.04.25. 11:21:33
korlátlan hatalom van a kezükben, de a szimbolikus politizáláson túl gyakorlatilag semmit nem tudtak elérni, semmit
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.04.25. 11:21:54
SemBoga 2012.04.25. 11:29:55
sőt, azokat amiket anno szidott és ellenzett, azokat most meg is valósítja
СubE 2012.04.25. 11:30:28
"A kormány mást se tud csak adókat emelni! Mást se csinál nyolc éve csak az emberekkel fizetteti meg a hazugsága árát! Elég volt! Mi megmutatjuk lehet ezt másképp csinálni.Nem kérünk mást csak minél nagyobb felhatalmazást! Ismétlem: minél nagyobb a felhatalmazás amit kapunk annál gyorsabban rendet teszünk és CSÖKKENTJÜK AZ ADÓKAT az emberek terheit. A gazdaságot növekedő pályára állítjuk."
"A kormány mást se tud csak adókat emelni! Mást se csinál nyolc éve csak az emberekkel fizetteti meg a hazugsága árát! Elég volt! Mi megmutatjuk lehet ezt másképp csinálni.Nem kérünk mást csak minél nagyobb felhatalmazást! Ismétlem: minél nagyobb a felhatalmazás amit kapunk annál gyorsabban rendet teszünk és CSÖKKENTJÜK AZ ADÓKAT az emberek terheit. A gazdaságot növekedő pályára állítjuk."
"A kormány mást se tud csak adókat emelni! Mást se csinál nyolc éve csak az emberekkel fizetteti meg a hazugsága árát! Elég volt! Mi megmutatjuk lehet ezt másképp csinálni.Nem kérünk mást csak minél nagyobb felhatalmazást! Ismétlem: minél nagyobb a felhatalmazás amit kapunk annál gyorsabban rendet teszünk és CSÖKKENTJÜK AZ ADÓKAT az emberek terheit. A gazdaságot növekedő pályára állítjuk."
"A kormány mást se tud csak adókat emelni! Mást se csinál nyolc éve csak az emberekkel fizetteti meg a hazugsága árát! Elég volt! Mi megmutatjuk lehet ezt másképp csinálni.Nem kérünk mást csak minél nagyobb felhatalmazást! Ismétlem: minél nagyobb a felhatalmazás amit kapunk annál gyorsabban rendet teszünk és CSÖKKENTJÜK AZ ADÓKAT az emberek terheit. A gazdaságot növekedő pályára állítjuk."
"A kormány mást se tud csak adókat emelni! Mást se csinál nyolc éve csak az emberekkel fizetteti meg a hazugsága árát! Elég volt! Mi megmutatjuk lehet ezt másképp csinálni.Nem kérünk mást csak minél nagyobb felhatalmazást! Ismétlem: minél nagyobb a felhatalmazás amit kapunk annál gyorsabban rendet teszünk és CSÖKKENTJÜK AZ ADÓKAT az emberek terheit. A gazdaságot növekedő pályára állítjuk."
Mária 2012.04.25. 11:38:35
"Még a szőnyeg alól kiordibálva, "szakadó esőben" se jön ki a szájukon egy bocsánatkérés a magyar néptől nemzeti ünnepünk ávós módszerekkel történt meggyalázása miatt."
Méltóbb befejezése lett volna a "nemzeti ünnepnek" egy lángba borított belváros?
Wagem 2012.04.25. 11:39:02
Mária 2012.04.25. 11:41:43
Hehehe... lefelejtetted a forrást.
További vicces gondolatok Orbán Viktor "Egy az ország" című, a Helikon Kiadónál 2007-ben megjelent kampánykiadványában olvashatók :)))
Mózsi bá (törölt) 2012.04.25. 11:45:40
Ott vót a tótottó, meg ő, meg feri.:D
barli 2012.04.25. 11:47:12
(त्वष्टृ) (törölt) 2012.04.25. 11:47:34
Ugyanúgy köztársaság védelmére is! Abból is mi lett.
Esküszegés->egyeduralomra való törés->hazaárulás
Nem azért mert rosszul kormányoz, hanem a nyilvánvaló miatt, mégis senki nem hördül fel ezen. ennyire keveset számít Magyarországon az eskü és a demokrácia.
Hertelendi 2012.04.25. 11:49:32
puffatag 2012.04.25. 11:56:25
2012.04.25. 11:57:10
Miután a provókkal már jól "megostromoltatott" tévével jóelőre megadta a ballib tábornak az alaphangot, hogy mit kell gondolniuk erről is.
Eszem megáll, hogy ezredszeri átbeszélést követően is még mindig veszettül csőcselékeztek, és hogy ne feledjétek, valaki megint ezt akarja hallani tőletek, mert úgylátszik még nem hallotta elégszer, legyen is veletek boldog.
Nektek TÉNYLEG mindenki csőcselék vagy söpredék, aki akkor nem a saját lakásának négy fala között kuksolt Budapest közepén ??? Én nem takarodott (vagy nem is tudott takarodni) időben a vackára onnan, ahol a biztos urak kordonozni kegyeskedtek ???
Hányszor kell ezt a témát még végigrágogatni minden libsi mantrákat hörgő köpködővel és sokadjára felbacott agyú civil emberrel, aki a sokadszori habzásotok hatására SEM nem azt látja ebben, amit uraik és parancsolóik a ballibernyákokba szuggeráltak ???
A büdös életben sem lehet nektek többé hinni már azóta, a csipőből söpredékezőknek, akik ezzel együtt alázzák azokat is, akik úgy estek áldozatul, hogy semmiféle megemlékezésnek vagy rendzavarásnak részesei nem voltak ... Ezt éritek el, ezredszerre is, csak hajrá.
Kivlov 2012.04.25. 11:57:50
Kutchek (törölt) 2012.04.25. 11:58:09
Végülis Fletót beállítani a demokrácia védelmezőjeként, a baloldal megmentőjeként, igazságosztóként csakis jó adag irónia birtokában lehet...
Mária 2012.04.25. 12:04:27
"Miután a provókkal már jól "megostromoltatott" tévével jóelőre megadta a ballib tábornak az alaphangot, hogy mit kell gondolniuk erről is."
*
Ha a "ballib" tábornak szólt az alaphang, akkor miért a HírTV tudósított élőben a balhékról?
Nekem nem úgy rémlik, hogy a ballibek bármikor is a HírTV célcsoportja lettek volna.
2012.04.25. 12:04:44
A gyurcsi valójában azért büfögte fel magából azt a csontrészeg és ordenáré vakert, hogy a maga furmányos módján emígyen tudassa, ebben közölje az egész országgal: Vége a francos jólétnek, és követketzik a szarrá szívatás, megszorítás és adóztatás korszaka ... És gondoskodott is róla, hogy a jó nép ezt ne is vegye észre benne.
Egyszerűen zseniális, de abszolúte nem azért, amiért a táncos kedvű papagáj kecsapos és kecsaptalan hívei hablatyolják állandóan azt, hogy "elolvastátok ti azt egyáltalán?"
Mielőtt orbánbérenceznétek, közlöm, hogy azt a fószert is kábé úgy utálom, mint a cuppogós, még meleg, de közben penészes szart, úgyhogy neki se kezdjetek.
Hertelendi 2012.04.25. 12:05:52
Így jobb hülyegyerek?
2012.04.25. 12:06:53
2012.04.25. 12:08:49
Hertelendi 2012.04.25. 12:09:00
2012.04.25. 12:13:06
Mert az volt ott, eleve már a Kossuth téren is, a többi bulvárgenya meg, mire észbe kapott, már nem fért oda a mellékutcákban fánkot zabáló elit praetorianusoktól ... :)
Előre meg kellett volna tán hirdetni minden hírforrás számára ezt a méltán híres eseményt? :)
A királyi tévé meg 0. kézből adott, egyenest odabentről. Ezt is rágtam már párszor. A bulvárt aztán nem kellett félteni, úgy rácuppant az a témára, hogy az átvett anyagokat naponta 20-szor is leadta ...
Aztán hogy ki kinek az uszítgatós és felbujtós médiája ... Tudod, nekem már a k.info is elég gyanús azzal, hogy csak Facebookos alapon lehet odakommentezni ...
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.04.25. 12:14:06
Tényleg felgyújtották a TV székházat? Mikor?
Nem csak pár, véletlen pont ott parkoló, szigorúan biztosított MTV rendszámú autó égett?
A többi utcában is a vízágyúval kellett végiggyalulni a kocsik oldalát, hogy legyen már valami kár végre.
peti6 2012.04.25. 12:15:10
Te egy bértollnok vagy, nem tudom mennyiért nyaljátok a fletó seggét a gréczyvel együtt, de biztosan megéri, ha ennyi ökörséget leírtok......
Mózsi bá (törölt) 2012.04.25. 12:16:44
Mózsi bá (törölt) 2012.04.25. 12:17:33
2012.04.25. 12:18:50
Mondtam már másutt, hogy ilyen népséget olcsó piáért és másért igen könnyű találni ezen harci feladatokra. A "lumpenproletariátus" vagy a segítségével pl. megvalósítható "önpuccsolás" mint históriai fogalmak rémlenek esetleg?
Veled már egy-kétszer tisztáztam ezt-azt, akkor megnyugodtál, hogy nem vagyok egy állat, mi van, visszaestél? Nem értem, miért hőbörögtök állandóan, átkaitokat a fejetekben direktben összekeverődött nemballib masszára fújva ...
Mária 2012.04.25. 12:20:32
"A királyi tévé meg 0. kézből adott, egyenest odabentről."
*
Tekintettel arra, hogy az ő székházukat gyújtogatták, nem is tehettek mást, mint hogy 0. kézből adják az egyenest bentről.
Mit kellett volna tenniük? Ki kellett volna vonulniuk közvetítőkocsikkal meg műholdas kapcsolattal?
Hertelendi 2012.04.25. 12:21:05
Mária 2012.04.25. 12:25:56
Szerintem az ÖNPUCCSOLÁS nagyjelenet (finálé, vagy amit akartok) még előttünk van.
Előtte megpróbálják egy polgárháború-izébe belemanőverezni a híveiket.
Már hangolnak a zavargások keltésére: tegnap egy emberként fújták, hogy Brüsszel KÉNYSZERÍTI a Szeretett Vezért az adóemelésre.
2012.04.25. 12:28:11
Csúcs a meglátás, igen, így van.
Kérdésedre is megfeleltél ezzel: a kurmányos képláda stúdióból és forgószékből tehette kézvezérelt dolgát. Nem kellett kivonulnia tehát sehova, hogy közvetítsen, de közvetített, nemcsak a hírtévé.
Nem tudom, a kommentem többi része miért nem ilyen izgis neked, de mindegy ... Biztos csak taktikailag :)
2012.04.25. 12:34:45
Nem, az áldott jó Brüsszel nem kényszerít soha senkit semmire. Inkább megpaskolja a pofikánkat, hogy ejnyebejnye, a csúnya orbány adót emel, hát ne hagyjátok, hogy ezt tegye, nosza, kergessétek is el, aztán tegyetek olyat a helyére, aki sose emel adót, meg semmi ilyen rosszaságot nem csinál, sőt minden eddig elvett adót visszaad, csakhogy nektek, kis tündibündi nép, nagyon jó legyen ... Mert így meg ám ez a kolbászkerítésen túl.
SemBoga 2012.04.25. 12:49:10
barli 2012.04.25. 13:12:23
Az értelmesebbje tudta, hogy a gyurcsányék elkúrták, és most jópár év szívás jön.
A patásék legalább próbálkoznak valami mással, mint ami nem müködik.
barli 2012.04.25. 13:37:23
Gogolák etnő 2012.04.25. 13:50:36
Miről beszélünk még?
lajos0 2012.04.25. 15:10:27
Miféle családi vagyont államosítottak ? Csak nem az el majd visszalopott MANYUP pénz a családi vagyon ? Mert nálam példul a családi vagyon lényeges tulajdonsága, hogy azt csinálok vele amit akarok.
A rendőr ismerősödet megértem, nekem is volt pár rendőr ismerősöm a TV-székháztól 200 méterre, akiknek megtiltotta valami titokzatos feljebbvaló, hogy a kollégáik segítségére siessenek. Mondjuk akkor 3 perc alatt szétzavarták volna Svábyékat, és nem lehetett volna öszöd helyett a túrórudilopásról beszélni a hiradókban. 80 év múlva majd megtudjuk, ki rendelte meg az ostromot és kitől, mert szerintem nem az a nehány szerencsétlen háromnyomásos volt a főkolompos, akik a Kossuth-térről átmentek a füstszagra.
fidzsi 2012.04.25. 15:14:14
prejudikálni sem szép. A felszólítós játék
pedig -bocsánat- röhejes. Amúgy az Orbán
vezérelte bíróság most mentette fel -első fokon- kedves munkaadója -és egyben múzsája - volt egyetemi és kormánybéli kollégáját Szilvásy urat.
Lehet, hogy i-vel íratik becses neve.
Szóval én több tiszteletet szeretek adni
a jog őreinek. Ezen csak akkor változtatok, ha kétségtelenné válik munkájukban a részrehajlás/pártoskodás.
Ezt egyetlen ügyből nem merném következtetni. Ha egyáltalán volt már ilyen ügy. Szóval munkaadója, s egyszersmind példaképe talán legyen picit türelmesebb. Ez egy olyan tősgyökeres- szép kifejezéssel élve:geboren- demokratától mint volt miniszterelnökünk igazán elvárható lenne.
További lelkes írásokat, sok évig kívánva, maradok
tisztelettel. fidzsi, droid de Magóg.
lajos0 2012.04.25. 15:32:11
Mit kellett azon még hazavágni ? 2008-ban csak IMF-hitellel lehetett elódázni kicsit az államcsődöt. Véget ért a világgazdaság pénzbősége, meg az isteni szerencse.
Valamiért a lengyeleknek még növekedni is volt pofájuk a nagy sosemlátott világválság ellenére. Mondjuk náluk nem a már meglévő belső válságot kapta telibe.
"Akik a közvélemény kutatások alapján 2014-re fidesz kormányt vizionálnak, elfelejtik a 2002-es választást és a rejtőzködő baloldalt, aki jelenleg egzisztenciális okokból semlegesnek dekralálja magát."
Mert ha azt mondom a közvéleménykutatónak névtelenül, hogy a Dk-ra és Ferire akarok szavazni, akkor kirúgnak :-)
"Az államadósság körüli fideszes hisztinek, meg csak azok dőltek be akik nem értenek a gazdaság működéséhez és a saját devizahitelülön keresztül szemlélik azt."
Hát kábé olyan is. Valamiért a nagy válságon mégis meglepődtek a gazdaság működéséhez rettentően értők. A görögök is csak hisztiznek, nincs ott semmi baj :-)
Pipas 2012.04.25. 15:32:56
Mert például nem értesz a joghoz, azért mondasz ilyet. A vagyonhoz vagy vagyontárgyhoz nagyon sokszor tartoznak különféle korlátozások, hogy mást ne mondjak a lakásoddal sem csinálsz azt, amit akarsz, ha például jelzálog van rá bejegyezve.
Mielőtt belekötnél: a jelzálog csak egy példa, mondhattam volna a nagymama haszonélvezeti jogát, vagy a szomszéd elővételi jogát vagy mittomén.
lajos0 2012.04.25. 15:37:43
Melyik Orbán kormány ? Az első is vett fel hiteleket, de aki a másfélszeresét rápakolta az addig összejöttre, az szocialista brigád volt. 8000 milliárdról, 20000 milliárdra. Nem kell szerénykedni ez ügyben.
lajos0 2012.04.25. 15:45:18
A birtoklás joga, a használat
és hasznok szedésének joga, rendelkezési jog.
"hogy mást ne mondjak a lakásoddal sem csinálsz azt, amit akarsz, ha például jelzálog van rá bejegyezve."
Előtte viszont jegyeztethettem be rá jelzálogot, ami viszont tényleg korlátozza a tulajdonjogomat. Ezt önként vállaltam, ha ennyi eszem volt. Viszont aki nem a MANYUP-os cégeknek fizetett, annak a befizetéseiből valahogy nem lett tulajdona, ami neked mint a jogot kívülről-belülről ismerőnek szemet kell, hogy szúrjon. Miért lett az egyik befizetésből magánvagyon, a másikból meg állami kifizetés, és mi a helyzet a jogegyenlőséggel ilyenkor ?
lajos0 2012.04.25. 15:57:52
Ebben egyetértek. Sajnos nálunk általában a szakértői kormányok is csupa politikusból állnak, ami a közpénztolvaj eufemikus neve.
lajos0 2012.04.25. 16:25:08
Hát a két náci portál végül csak összenőtt :-)
Az igazi sztrovacsek 2012.04.25. 16:58:52
-Kilenc millió jár Orbánnak, ha 2014-ben nem választjátok újra.
"Szilvásy Györgyöt, Herényi Károlyt és Tóth Károlyt is felmentették első fokon."
-Tették mindezt bűncselekmény hiányában.
"Orbán gázpolitikája: oroszok mindenek felett"
"A kormányfői nyilatkozat meglepte a magyar olajtársaságot, és a Nabucco projektet kezelő hazai céget is."
-Mintha azt mondta volna valaki anno, hogy "Gyurcsány eladta az országot az oroszoknak."
Vélemények jobbról?
Ha emlékezetem nem csal - és miért tenné? - akkora nyivákolás folyt ezen a blogon az említett ügyek kapcsán, hogy baloldali hozzászólók jobbnak látták meg sem szólalni. Úgy leugattatok mindenkit, ahogy a nagykönyvben az meg van írva. (vagy ahogy a tanfolyamon tanították nektek)
dennisthemenace 2012.04.25. 17:20:52
becike4 2012.04.25. 17:37:22
Az igazi sztrovacsek 2012.04.25. 17:47:50
"Mert például nem értesz a joghoz, azért mondasz ilyet."
Te mikor regisztráltál ere a blogra?
Valószínűleg nem olyan régen, mert egyébként tudnád, hogy OLYAN NINCS, hogy "Lasos1" ne értene valamihez.
"Mielőtt belekötnél"
Elkéstél.
Már az előtt bele kötött, mint ahogy megírtad.
csikarcsi 2012.04.25. 18:44:31
lajos0 2012.04.26. 14:13:37
-Kilenc millió jár Orbánnak, ha 2014-ben nem választjátok újra."
Hát nem is tudom miért nem lepődtem meg rajta. De ha jól tudom a Szíjjártó példul most is 2 milla felett keres, pedig az is kőbe volt vésve.
"Szilvásy Györgyöt, Herényi Károlyt és Tóth Károlyt is felmentették első fokon."
Hát a csúnya fideszes bíróságtól ez több mint meglepő, így a diktatúra idején.
"Mintha azt mondta volna valaki anno, hogy "Gyurcsány eladta az országot az oroszoknak.""
Vélemények jobbról?
Ha a fidesz meg a Jobbik a jobboldal, akkor középről tudom csak kommentelni, de ha jól emlékszem a New York Times egyik firkásza is nehezményezte, amit Gréczy Zsolt előszeretettel szokott úgy citálni (ha érdeke úgy kívánja), hogy a Világ.
Lovas fel is rótta egy nyílt levélben Ferinek. Kíváncsi vagyok ehhez vajon lesz-é hasonló kommentje:
"Természetesen a Nabucco/Déli Áramlat gázvezetékre gondolok.
Amit ön egy hibával indított, amikor az International Herald Tribune-nak tavaly márciusban kikotyogta, hogy az Európai Unió által prioritásként kezelt Nabucco földgázvezetéket „álomnak” tekinti, amivel lakásokat fűteni nem lehet, és ön ezzel szemben az orosz Kék Áramlatot (ekkor még ez volt a neve) támogatja.
Micsoda címet is kapott az erről szóló írás: Magyarország a Gazpromot választja az EU-val szemben.
Ekkor írta e lap – a New York Times globális kiadása – három részből álló sorozatát arról, hogy mennyire nagy hiány van Magyarországon demokráciából, az egészséges gazdaságból és a józan észből. Ami sokkolta önt, mert kivételesen belekóstolt a támadó nyugati sajtó ízébe.
Ennek hatására ön igen gyorsan észbekapott, piruettezett, Nabucco-konferenciákat rendezett, Nabucco-nagykövetet nevezett ki, vagyis nagyokat indexelt atlantista irányba, miközben – és ez volt az elképesztő – Putyinnal megkötötte az új nevén Déli Áramlatnak nevezett földgázvezeték magyarországi szakaszára szóló szerződést, fütyülve arra, hogy ez az amerikaiaknak nem tetszik. Akkor, amikor Washington szemében a Gazprom stratégiai fenyegetés."
lajos0 2012.04.26. 14:20:01
Bizony, ami azért rávilágít a GDP-vallás téveszme jellegére. A hazautalt pénzük a GDP-ben nem jelenik meg, vásárlóerőként viszont igen ( Romániában is több milliárd eurós bevétel van ebből). Viszont a nálunk termelő nyugati cégek profitja itt megjelenik a GDP-ben, csak éppen csont nélkül elhagyja az országot.
"Magyar élelmiszert viszont csak csillagászati áron lehet kapni, holott a minosége gyakran alulmarad a lengyellel való osszehasonlításban."
Nem tudom mikor ettem utoljára lengyel kaját, úgyhogy ezt nem tudom megítélni.
lajos0 2012.04.26. 14:24:15
Hát szigorú kritikusa vagy te nem csak a zorbándiktatúrának, hanem nékem is :-)
Az utolsó 100 komment: