Kerestem a hazai sajtóban az olyan címeket, hogy Rendőrterror Angliában, de sehol sem találtam. Pedig ha valahol, ott aztán elszaladt az államadósság, és ott amúgy sem minden fenékig tejfel - csak nálunk, tavaly április óta. Azt sem értem, hogy senki nem írta le a brit rendőrség tagjairól, hogy szemkilövő Cameron-pribékek, pedig öten már bele is haltak a randalírozásba, és a "békés tüntetők" között súlyos sérültek is akadnak.

Ez annál is inkább érthetetlen, mert kemény rendrakást és büntetést helyezett kilátásba a kormány, és közölte: nem lesz tekintettel semmire. Eddig kétezer embert vettek őrizetbe és további ezer ellen indult eljárás. Ott a civilek sem gondolták úgy - olyan hangosan és ellentmondást nem tűrően biztosan nem -, hogy a rendőrség vízágyúi emberi jogokat sértenek, és a kirakatok bezúzása, az autók felgyújtása természetes emberi reakciónak számít, ha valaki elégedetlen az életszínvonalával, az aktuális kormánnyal, esetleg az egész sorsával. És az sem mentség, ha valaki simán egy primitív bunkó.

Idehaza boldog-boldogtalan sietett bizonygatni, hogy ha egy rendőr visszaütött a tévészékháznál, az rosszabb, mint amikor valaki megtámadja és felgyújtja egy közintézmény épületét.

Várom, hogy mikor bukkan fel egy helyi Balsai, aki olyan törvényt fogadtat el, hogy a manchesteri rendőr szavával szemben a csőcseléknek lehet csak igaza, mert a manchesteri rendőr nyilvánvalóan hazudik, ahogy a magyar is. De legalább is, nem jól látta, ami történt, a videó nem bizonyíték. Semmisségi törvény kell az angol népnek, nem vitás.

Angliában a focisták ( a manchesteri Ferdinand és londoni Terry) nyílt levélben fejezték ki aggodalmukat, és szólítottak fel a rombolás beszűntetésére, nálunk a újpesti és fradista érzelműek vállvetve verték szét a várost, a tévészékháznál Urbán Flórián volt válogatott labdarúgó ujjongott magából kivetkezve.

Az angol politikusok és közéleti szereplők sora nyilatkozta, hogy ami történik, árt a londoni olimpiának, nálunk az ellenzék nem vélte úgy, hogy káros a hazára nézve, ha felszáll a repülő hetven állam- és kormányfővel a forradalom magasztos ünnepén, és mire leszállnak, a magyar belváros már csatatér. Igaz, a magyar ellenzéknek ez volt a célja.

Nerm értem, hogy lehet még a helyén az az angol rendőrkapitány, aki elrendelte, hogy tettleg is bántalmazhatják azokat, akik kárt tettek az angol nép- és magánvagyonban. Nem lehet kétséges, hogy egy esetleges brit kormányváltás után vizsgálóbizottság áll majd fel, amely számon kéri a rendőri túlkapásokat. A határozat előre készen lesz: Cameron, amikor csak tehette, rárontott a nemzetére, és még a brit államadósság is az egekbe emelkedett a válság miatt - sokkal inkább, mint a magyar.

Ez utóbbi tény miatt a büntetés is nagyobb lesz. Ha kell, visszamenőleges törvényalkotással. Aki pedig nevére veszi és benyújtja a gyalázatos törvényjavasatot, jutalomból bekerül a Lordok Házába és lovaggá üti a királynő.

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr163151980

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fosztogató gazdagok 2011.08.14. 12:12:56

A mérsékelt Anglia, a gentlemenek országa az utóbbi napokban randalírozástól hangos. A hírekből értesülhetünk róla, hogy a boltok kifosztói között akadnak kifejezetten jól szituált fiatalok, olyanok, akik nincsenek rászorulva, hogy így szerezzék meg a ...

Trackback: Fosztogató gazdagok 2011.08.14. 12:08:24

A mérsékelt Anglia, a gentlemenek országa az utóbbi napokban randalírozástól hangos. A hírekből értesülhetünk róla, hogy a boltok kifosztói között akadnak kifejezetten jól szituált fiatalok, olyanok, akik nincsenek rászorulva, hogy így szerezzék meg a ...

Trackback: A politikai számonkérés titokzatos tárgya 2011.08.14. 11:27:45

Nyomozunk. Papírhalmok fölé hajolunk, lázasan, izzadtan szorongatjuk a tollat, nagyítót, sorkihúzót. Meg kell találnunk. Bármi is az, de meg kell találnunk. Bármit, de találnunk kell....

Trackback: A politikai számonkérés titokzatos tárgya 2011.08.14. 11:27:45

Nyomozunk. Papírhalmok fölé hajolunk, lázasan, izzadtan szorongatjuk a tollat, nagyítót, sorkihúzót. Meg kell találnunk. Bármi is az, de meg kell találnunk. Bármit, de találnunk kell....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Venlo · https://hessenwinkel.wordpress.com/ 2011.08.14. 08:25:32

Nemhogy angol "Balsai" nincs, de maga Cameron jelentette ki: "Ha elég érettek vagytok a bűnözésre, akkor a büntetésre is érettek vagytok". Persze Albionban a demokrácia zöld pázsitját majd' 600 éve ápolják.

Rántott kard 2011.08.14. 09:21:14

Morvai Krisztinát az angol parlamentbe!
Majd megtudnák mi az a demokrácia!

Komolyabban.
Népnemzeti mély magyar honfitársaink is csak addig "magyarkodnak", ameddig a demokrácia keretei között ezt megtehetik.
Ha egyszer netalán-tán véletlenül eljönne az a világ amit oly nagyon szeretnek most vizionálni (önellátó magyar nemzet) sírva könyörögnék vissza a szociál-liberális piacgazdaságot.

crawford 2011.08.14. 09:57:19

Szuper blog,minden szava igaz.Már csak azt nem értem,hova fogunk igy jutni,hogy a randalirozók pártját fogja országunk egy része.Némi sejtésem azért van,de ez nagyon szomorúvá tesz.:-(

spontan · http://erdekessegek.info 2011.08.14. 10:24:19

Balsai addig van csak a tüntetők pártján, amíg abból politikai hasznot húzhat. Ha ez ellen a kormány ellen mennek ki törni-zúzni, akkor szét lesznek csapva nyomban.

fülesboci 2011.08.14. 10:35:54

@Venlo: akkor már Gréci is ülne mentális szennyezésért.

hideokojima 2011.08.14. 10:36:31

Hat en nem tudom, de a BBC bemutatott egy videot arrol hogy 4 pancelos gumibottal ver egy szerencsetlen "tuntetot" es nem volt senki boldog.
Viszont ez nem is tuntetes volt, senki nem is ugy hivja. Kulonben talan nem rioternek lennenek nevezve hanem protesternek.
Elnezest ha eltertem a targytol.

Kalmár 2011.08.14. 10:45:05

Te hazug bolsi firkász, most sem hazudtoltad meg magad. A tv székház ostroma volt analóg a londoni eseményekkel, de még az sem igazán, mert ott jogos felháborodásukban tettek elfogadhatatlan dolgokat radikálisok. Londonban sima fosztogatás ment, ahol a letartóztatottak közt milliomos csemeték is voltak. Nekik cél a bui volt. A tv székháznál határozott rendőri fellépést hiányolt a jobboldal.
Októbet 23.án ünneplő emberek közé hajtottatok be pár zavargót és mindenkit összevertetek a hiénáitokkal.
Hiába próbálod összemosni, akinek nem rövidebb a memóriája egy aranyhalnál, az tudja a különbséget.

Iustizmord 2011.08.14. 10:47:31

vicces parabola. amúgy nagyrészt ül.

Fell Bandi 2011.08.14. 10:52:23

zsóti, ez a produktum már mindennek a legalja! Lehetne a két helyzet közti különbséget elemezni, de felesleges, mivel semmi hasonlóság nincs. Itt ugye egy csalással választást nyert és a csalást be is ismerő idióta diktátor elleni jogos és törvényes tüntetés zajlott - hogy az miért fajult utcai balhékba, reméljük kiderül, a felbujtókkal és bűnrészesekkel együtt! Ott pedig céltalanul rabló nigger hordák tették pokollá a várost, sőt több várost is, ami ellen a legkeményebb ultra focidrukkerek is felléptek. Nagy része volt ebben annak is, hogy a bobbyk fegyver nélkül próbálták ezt elfojtani kezdetben, ott ui. csak a különleges rendőri egységek viselnek fegyvert (persze nálunk is a vipera egy kígyó - a börtön felé kacsingató görényi szerint)Szóval zsóti megint mellé lőttél, remélem a következő posztot már Free gyurcsányi! címmel írod...

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.08.14. 11:01:44

Super Blog...Milyen igaz...bár..azért nem elfeledni: Balsai egy dadogós, hablatyoló vén szenilis fasz. Hamarosan megdöglik úgyis...addíg meg elüldögél a rohadék a Ab - ben ahol semmit nem csinál csak kerékkötő:)

Ellensúly 2011.08.14. 11:03:21

Tényleg érdekelne, hogy a szerző komolyan gondolja-e, amit írt vagy csak provokál. Szándékosan vagy tudatlansága miatt keveri össze a tévészékház ostromlóit és az október 23-ai randalírozókat a békés járókelőkkel, turistákkal stb.

tölgyes 2011.08.14. 11:05:40

Ennek a Zsoltinak tényleg ennyire kevés van a fejiben????? Londonban azért mégse ünneplőket békésen sétáló élsportolókat és képviselőket vertek rugdostak, volt a rendőröknek azonosító jele és nem a miniszterelnök irányította a rendőrség akcióit.. persze kizárólag törvényesen:)!

Rántott kard 2011.08.14. 11:08:30

@Kalmár:
"A tv székháznál határozott rendőri fellépést hiányolt a jobboldal.
Októbet 23.án ünneplő emberek közé hajtottatok be pár zavargót és mindenkit összevertetek a hiénáitokkal."

Na most akkor Te hiénáktól vársz határozott rendőri fellépést?

Fell Bandi 2011.08.14. 11:12:34

@Ellensúly: primitív sutyerák a gréczy, de annyira hülye ő sem lehet, hogy ezt komolyan gondolja. Sima provokáció ez az írása is, mint az összes többi. Előre mosdatja a hamarosan bíróság elé álló pápai idióta pojácát, ennyi az egész. De ha ilyen kretén módon csinálja, csak magát teszi vele még nevetségesebbé...

Rántott kard 2011.08.14. 11:19:06

@Ellensúly:
Tényleg érdekelne, hogy Ön komolyan gondolja-e, amit írt vagy csak provokál. Szándékosan, vagy tudatlansága miatt nem veszi észre a Tv székház ostromlói és az október 23-ai randalírozó békés járókelők, turisták stb. közötti azonosságot. Nevezettek ugyanis kb 70-75%-os arányban azonosak.
De akkor sem járok távol az igazságtól, ha azt mondom, hogy a Tv székház ostromlói egytől egyig ott voltak október 23.-án az utcán.
("Természetesen" mint békés járókelők.)

tölgyes 2011.08.14. 11:31:20

@Rántott kard: Azt a kardot vissza kéne dugni és nem húzogatni ki-be,ki-be..:)
Teccik tudni: a békés járókelőt az ülönbözteti meg a randalírozótól, hogy a sétáló sétál (mint az ünnepségen résztvevői, a randalírozók pedig randalíroznak. A két viselkedésforma jól megkülönböztethető:(...Ezért nem szabad a sétálók közé belehajtani a randalírozókat..:( Persze, ha egy elkúrós dilettáns irányítja a rendőröket is meg az országot is, akkor az ilyen hiba elkerülhetetlen.

Fell Bandi 2011.08.14. 11:33:22

@Rántott kard: te viszont nem voltál egyik helyszínen sem, különben nem írnál ekkora baromságokat. A TV székházat néhány tucat huligán ostromolta, az Astoriánál voltak néhány százezren. Amikor a lovasroham elkezdődött, még semmiféle rendbontás nem volt, az csak az ÁVÓ fellépésére adott válasz volt. Megjegyzem közben: a Kossuth tér okt. 23 hajnali kiürítése ügyében közben ítélet született a Fővárosi Bíróságon, és azt jogtalannak ítélte meg. Most jönnek a kártérítési perek...

Karipapa01 2011.08.14. 11:34:29

"Kerestem a hazai sajtóban az olyan címeket, hogy Rendőrterror Angliában, de sehol sem találtam."
Hajelhiszed, hanem, pontosan ezt tettem én is kifejezetten arra koncentrálva, hogy mi az angol ellenzék véleménye a rendőri túlkapásokról. Érdekes módon én sem találtam semmit. Ezek szerint Londonban a gyújtogatás rongálás, autók felborogatása, boltok-, étel- és italautomaták kirablása kemény szankciókat és rendfenntartói erőszakot maga után vonó cselekmény, míg Magyarországon hagyományteremtő népi játék, melynek megzavarásáért a rendfenntartóknak felelniük kell! Hiába, vannak kultúrális különbségek, és ezt a barbár angolok soha nem érthetik meg.

Fell Bandi 2011.08.14. 11:41:09

@Karipapa01: a kultúra fogalmához - a tartalmi elemek megértésén kívül - hozzá tartozik az is, hogy a kulturális szót helyesen írja le az ember. De egy gyurcsányi-gréczy fantól ez nem elvárható, jól tudom. Zsóti előző posztjában még a címben is betűhiányosan szerepelt egy szó...

czjanos 2011.08.14. 11:44:12

@Kalmár: Ha a Rendőrség felszólítja az embereket arra, hogy hagyják el a helyszínt, akkor ennek a felszólításnak engedelmeskedni kell. Ha valaki nem tesz eleget a felszólításnak, azzal tudomásul veszi, hogy a Rendőrség a rendelkezésére álló eszközökkel feloszlatja a tömeget, kiemeli a hangadókat. Ilyen egyszerű Nem kell szembe szállni a Rendőrséggel.t

tölgyes 2011.08.14. 11:50:51

@czjanos: A békés tüntetés felvunulás joga állampolgári alapjog és a rendőrség nem oszlathatja fel önhatalmúlag. Ráadásul okt. 23-án. a rendőrség a békésen hazafelé igyekvő tömegbe szorította bele a néhány száz randalírozót... de már korábban is verte a békés járókelőket.. köztük élsportolókat is, akik semmit sem csináltak. Talán emlékszik a jelentere: kijött a metróból. hárman leteperték, gumbottal ütlegelték, majd néhányan csak úgy mellesleg belerúgtak a földön fekvőbe..:( Na ez volt a magyar rendőrség.

A tömeg egyébként nem fosztogatott - még a huligánok sem -!

Karipapa01 2011.08.14. 11:55:06

@czjanos: "...a kulturális szót helyesen írja le az ember."
Ennyi volt a rekommented! Igazad van! A kommentem lényegével nem is vitáztál. Igazad van! A lényeg, hogy a kommentelő a "kulturális" szót helyesen írja, különben komcsi! Na igyál egy kávét és nyugodj meg.

Karipapa01 2011.08.14. 11:56:30

@tölgyes: Bocs, elnyomtam a címet. @Fell Bandi: Neked szól!

tojas99 2011.08.14. 11:58:33

Zsoltika!

Akármit írhatsz, akkor is egy utolsó talpnyaló féreg maradsz. Életed végéig. Beszoptad, fogadd el!

Trejo 2011.08.14. 11:58:35

"Az ellenforradalmár, nyilas, fasiszta bandát ütni kell."

lucassen 2011.08.14. 11:58:48

@Karipapa01: én is neki címeztem a linket, pont ezért.

röhögő 2011.08.14. 12:00:18

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: ".addíg meg elüldögél a rohadék a Ab - ben ahol semmit nem csinál csak kerékkötő" - Ez hazugság! Igenis csinál! Teljesíti Orbán parancsait!

profilo 2011.08.14. 12:01:33

Kedves Zsolt!

Szomorúan kell látnom,hogy a jobboldalisággal koránt sem vádolható portálról történő kidobatása(?)...elzavarása(?)...kimoderálása(?)...óta írásainak eddig sem túl magas színvonala tovább romlott.
Sértettsége,dühe érthető.Hisz bár közel másfél éve tombol a diktatúra,és közel ennyi ideje halott a szólás- és sajtószabadság hazánkban,mégis elv-és eszmetársai toltak ki Önnel és tették margóra.Még az az apró kis siker sem adatott meg Önnek,hogy a népnyúzó,hazug és elnyomó Orbán-kormány tette volna ezt,így emelve személyét a demokráciáért harcoló hősök és mártírok közé.
Viszont vezéréért,az Örökké Népszerű Államférfiért végzett állhatatos és megalkuvást nem tűrő harca elismerésre méltó.Kevesen maradtak levitézlett főnöke mellett és kevesen voltak ily hűek hozzá,mint most Ön a száműzetés nehéz éveiben.
És tényleg kevesen vannak azok akik ekkora marhaságokkal,mint például ezen blog bejegyzése,próbálják még most is menteni,(mentegetni?),a menthetetlent,a védhetetlent.
Országunkban nagy hagyománya van utolsó csatlósnak lenni.Én ehhez Önnek sok sikert és kitartást kívánok.

u.i.:

Kérem,ha nem esik nehezére,olvassa vissza néhány 4-5 évvel ezelőtti írását és látni fogja,hogy milyen is volt az a Gréczy,akivel lehetett és érdemes volt vitázni,és aki nem küzdötte le magát az általa gyűlölt ellenfél szintjére...és vált maga is demagóggá...

akimellon 2011.08.14. 12:04:39

@tölgyes:
igen,nem élsportolókat, képviselőket vertek, de lehet,hogy az az oka, hogy az ottani ellenzék nem szervezett tömegdemonstrációt a zavargások közepébe vagy ha esetleg igen, ők biztosan elmentek a rendőri figyelmeztetés után /NEM CSAK A PÁRTVEZÉR PÁNCÉLOZOTT AUTÓBAN!!/

kemény keleti kommentelő 2011.08.14. 12:06:23

Cameront le kell csukni, mert azt mondta a rendőrségnek, hogy intézkedjen.
Gyurcsányt perelik emiatt.

A szegény magyar gyujtogatók meg azért gyujtogattak, mert a származásuk - aljanép
és a megélhetésük - segély.
Abból vették a Molotov-koktélt is.

A két eset egyforma.
Itt is hazudtak nekik. Azt hazudták, hogy a néggyerekes családapa, akit lelőttek - bűnöző volt.
Pedig nálunk mindenki tudja, hogy egy nagycsaládos csak szent lehet.

Trejo 2011.08.14. 12:07:54

@tölgyes: A TV székházból sem vittek el semmit, nem rongáltak.
Ami meg október 23.-át illeti, a bölcs vezéretekben lehetett volna annyi gerinc, hogy nem szervez tömegdemonstrációt olyan helyre, ahol várható, hogy balhé lesz. Ő persze időben el tudott húzni a páncélozott bömössel, a hülye híveinek meg a gumibot jutott.
Sajnálom azokat az ártatlanokat, akiket jogtalanul bántottak, de a csőcselék nem gumibotot érdemeltek volna, hanem acélcsövet.
Persze azt is biztos megint megmagyarázod, hogy mindenért a Fletó és az Apró család a hibás (egészen a tatárjárástól kezdve), imádott vezetőidet pedig csak a nép iránt érzett mindenen túláradó szeretet hajtja. Rohadtul unalmas az elfogult bugyborékolásod.

czjanos 2011.08.14. 12:38:30

@tölgyes: Nyilván való provokációnak tartottam (és tartom), hogy a Fidesz nagygyűlését a főváros egyik legforgalmasabb kereszteződésére, a másik rendezvény közelébe (sejteni lehetett a TV-ostrom alapján, hogy ott balhé lesz), a másik rendezvény menekülési útvonalába tervezték.
1. Soha nem állítottam, hogy a Fidesz rendezvény valamennyi résztvevője a balhét kereste (volt is ott ismerősöm, aki érdekes módon, időben, békében el tudott menni);
2. Mindig azt vallottam, hogy az akkori rendőri vezetők mutujságán múlt, hogy a Fidesz rendezvényt engedélyezték azon a helyszínen (ott aztán tényleg a forgalom jelentős megzavarására lehetett volna hivatkozni,
3. Soha nem állítottam, hogy nem történtek rendőri túlkapások.
A sajnálatos esemény tanulságait le kellene vonnia a mindenkori kormánynak, a mindenkori ellenzéknek, a mindenkori rendőri vezetőknek és végül, de leginkább a mindenkori provokátoroknak

Rozsdamarta 2011.08.14. 12:39:52

Biztos, hogy össze lehet hasonlítani a két dolgot? A társadalomnak ugyanaz a rétege tüntet most Angliában, mint anno Magyarországon? Az angol rendőrök sem viselnek azonosítót? A magyarországi tüntetéseken igencsak megagyalták a nagymamát is, meg az odasiető nagypapát is, meg még az országgyűlési képviselőt is, meg bárkit, aki arra járt. Valami miatt azonban a randalírozókat nem kapták el, azok ott voltak másnap is, meg a következő héten is. Tipikusan a szezon meg a fazon esete.

Blogger Géza 2011.08.14. 12:51:57

@czjanos: A korábbi Fidesz nagygyűlés (ami valószínűleg a mai napig rekord) pont hogy a Kossuth téren volt, na az volt közel a tévé székházhoz, azért vitték el jóval messzebbre, az Astoriához... Persze ha a rendőrök direkt oda terelik a másik tüntetés résztvevőit, akkor lehetett volna a Hortobágyon is. Már miért lenne a Szabadság térnek az Astoria "menekülő útvonala"? Badarság, aki a Szabadság térről akar távozni, hamarabb elér olyan fontos közlekedési csomópontokat, mint a Deák tér, Ferenciek tere, Arany János utca, Nyugati tér, Jászai Mari tér stb. Semmi oka az Astoriáig menni.

Fell Bandi 2011.08.14. 12:54:13

@Rozsdamarta: biztos, hogy nem lehet összehasonlítani. Csak annyira, mint pl. gyurcsányit egy államférfival. Holott ez az idióta pojáca a politikai szerepét egyetlen célnak rendelte alá: a személyes boldogulásának, bármi áron! De meglesz ennek a böjtje, reméljük hamarosan..

Fell Bandi 2011.08.14. 12:56:23

@Blogger Géza: hacsak nem oda tereli az ÁVH...

Blogger Géza 2011.08.14. 12:58:10

@Rántott kard: "Tényleg érdekelne, hogy Ön komolyan gondolja-e, amit írt vagy csak provokál. Szándékosan, vagy tudatlansága miatt nem veszi észre a Tv székház ostromlói és az október 23-ai randalírozó békés járókelők, turisták stb. közötti azonosságot. Nevezettek ugyanis kb 70-75%-os arányban azonosak."

1) Erre mi a bizonyíték? Turisták, parlamenti képviselők és üzletükből hazafelé tartó boltosok ostromolták a tévészékházat? Nohát!
2) Ez már csak a két csoport száma közötti hatalmas különbség miatt is lehetetlen.
3) Még ha igaz lenne, akkor sem indokol semmit. Az nem úgy van, hogyha a rendőrnek gyanús, hogy "én ezt az alakot egyszer már láttam", akkor jól agyba-főbe veri.

Rántott kard 2011.08.14. 13:01:42

@tölgyes:
"Teccik tudni: a békés járókelőt az ülönbözteti meg a randalírozótól, hogy a sétáló sétál (mint az ünnepségen résztvevői, a randalírozók pedig randalíroznak. A két viselkedésforma jól megkülönböztethető:"

Teccik tudni ez gyönyörűen hangzik, csak kár hogy nem igaz.
Először is a sétáló hátizsákos turista homlokára nincsen kiírva, hogy a hátizsákban nem Molotov koktél van, és nem dobálja sétálás közben a rendőrautók alá.
Másodszor hallottál mát olyanról hogy ráutaló magatartás?
Amikor a fölszólítás elhangzik - és minden esetben többször és jól hallhatóan elhangzik - hogy tömeg oszlatás következik, a rendőrség hagy még elegendő időt a helyszín elhagyására. Amikor viszont maga a tényleges oszlatás megkezdődik nincs helye, sem ideje az egyéni elbírálásnak. Ettől kezdve csapaterő intézkedik a tömeggel szemben, és az ott maradó turista a ráutaló magatartásával megvalósítja az elkövetés tényállását, tehát vele szemben teljes joggal intézkednek.

Karipapa01 2011.08.14. 13:02:00

@Rozsdamarta: Csak menj ki a háborús frontvonalba civilként és hangoztasd, hogy békére van szükség! Hidd el, annyi ólom lesz benned, hogy a szinesfémgyűjtők tapsolnának a hulládd felett. Az akkori összecsapás szinte hasonlított egy frontvonalhoz, és akik ezt időben felismerték, nem is lett (egy-két igazoltatáson kívül) különösebb bántódásuk. Akik pedig részt akartak venni a konfrontációban utólag ne panaszkodjanak az erőszak miatt annál is inkább, mivel a rendőrök erre előzőleg (és közben folyamatosan) felhívták a figyelmet. Akkor, amikor a tüntetők a rendőrökkel szemben védik a "randalírozókat", valószínüleg erőszakra lehet számítani és ezzel minden ott tüntetőnek tisztába kellett lennie!

Rántott kard 2011.08.14. 13:03:43

Milyen érdekes lenne, amikor a lovasrendőrök roham közben elkezdenének igazoltatni!

Rántott kard 2011.08.14. 13:07:08

@Blogger Géza:
2) Ez már csak a két csoport száma közötti hatalmas különbség miatt is lehetetlen.

Miért?
Az a 200 ember nem fér bele egy 2000 fős töbegbe?

Blogger Géza 2011.08.14. 13:07:31

Kedves Gréczy Zsolt!

Megkérdezném, hogy David Cameron tartott-e egy trágárságokkal sűrűn megtűzdelt titkos beszédet a pártja előtt, amelyben elismerte, hogy idézem:

"Nyilvánvalóan végighazudtuk az utolsó másfél-két évet."

"És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. "

minek utána a fél világ (nem csak a Fidesz és az MDF, de a köztársasági elnök, az Európai Néppárt) is azt javasolta, hogy Gyurcsánynak le kéne mondania az általa okozott morális válság feloldására?

Továbbá Budapesten Gyurcsány leváltását követelték, vagy pedig napokig szervezeten sorban fosztották ki az üzleteket minden politikai felhang nélkül?

Blogger Géza 2011.08.14. 13:09:29

@Rántott kard: Szóval a 2000 fő (Ez meg miféle szám? Nyivánvalóan min. több tízezren vonultak fel) 70-75%-a azonos a 200-zal: Matekból hanyas voltál?

Ellensúly 2011.08.14. 13:10:29

Kedves Rántott Kard!

Hadd kérdezzem meg, ön jogosnak tartaná, ha valaki odalépne önhöz az utcán, és egy hatalmas ütéssel kiütné két fogát? Nyilván Önnel egy időben valahol (Öntől talán sok-sok kilométerre) tartózkodtak az utcán rendőrökre támadó bűnözők is. Az Ön logikája alapján az Ön elleni fizikai fellépés (nevezzük önvédelemnek) akár jogosnak is tekinthető.

Fell Bandi 2011.08.14. 13:13:21

@Rántott kard: ki a bánatos tököm figyelmeztetett bármire is a Filmmúzeumnál okt. 23-án a lovasroham előtt? Hol élsz te ember? Tele van a net videókkal, ha nem voltál ott, legalább tájékozódhatnál...

Rántott kard 2011.08.14. 13:14:25

@Blogger Géza:

Szakmai szempontból teljesen mindegy hogy engedély nélküli politikai rendezvényt, futball huligánokat, vagy fosztogatókat kell oszlatni.
A tömegoszlatás szabályai nem tesznek ilyen megkülönböztetést.

fetyisob 2011.08.14. 13:15:17

van még olyan baromarcu aki még mindig a fiataldemokrata királyunkat védi?
ezert tartunk ott mert bedöltök 1 ostoba semmihez csak a dumához értő töpének

Rántott kard 2011.08.14. 13:16:05

@Blogger Géza:

Nem mindegy?
Az arány a lényeg. Hogy a kevesebb ember ott lehetett - és ott is volt - a többség soraiban.

Rántott kard 2011.08.14. 13:17:50

@Ellensúly:
Rossz a kérdés.
Én soha nem maradnék ott, ahol elhangzik a figyelmeztetés, hogy tömegoszlatás következik.

GPS fun 2011.08.14. 13:20:40

Nem tudom, de én nem olvastam olyat, hogy "közvetlen közelről lőtték fejbe gumilövedékkel, miután a Buckingham utcában rászorították a tüntető tömegre az azonosítószám nélküli rendőrök miközben hazafelé tartott Charing Cross-i munkahelyéről..."

vagy

"a társaságunkban levő dél-amerikai diákot tudósítónk szeme láttára rugdalták percekig a földön sötét ruhás rendvédelmisek. Karja hat helyen tört el. A támadók kiléte máig nem ismert."

Te már éltél 2006-ban?

Nevoeiro 2011.08.14. 13:21:00

Hát Zsolti, ez ismét erősen hónaljszagúra sikeredett. Inkább ne írj semmit, mindenki jobban jár. :)

Rántott kard 2011.08.14. 13:21:01

Egyébként kíváncsi leszek majd szept. 30.-án milyen vélemények hangzanak el, ha esetleg - ESETLEG - elfajul a tervezett kormányellenes tüntetés.
(50 szakszervezet egységes demonstrációs bizottságot alakított, vezetője Kónya Péter.
Ez már nem bohóckodás lesz.)

Fell Bandi 2011.08.14. 13:21:37

Komolyan nem értem az ide írogató gyurcsányi-gréczy-párti kommentelőket. Védik a védhetetlent, miközben hülyét csinálnak magukból. Ha valaki lebukik egy bolti lopáson, választási csaláson vagy más egyértelmű dolog kapcsán, azt nem védeni kell, hanem elismerni, hogy mi történt. Megértem én, hogy ez a végletekig lejáratott maszop olyan már mint a döglött ló, de szüksége van az országnak egy működő baloldali váltópártra. Ez viszont a bűnöző gyurcsányival soha nem fog menni! El kell tőle válni, új lapot kell nyitni, más megoldás nincs. Az ország úgy utálja ezt a kretén bűnözőt, mint a varjú a rohadt tököt, és ez soha nem fog megváltozni. Fel kéne fogni, munkásőr "barátaim"...

fetyisob 2011.08.14. 13:23:28

kedves többségben levö normális magyarság!
ne vitatkozunk tovabb fideszes hivökkel!
menjünk ki borogassunk autokat gyujtogassunk anyázzunk amerre megyünk mert mondjuk több mint egy éve hazudoznak a fityeszesek és szarabbul élünk mint 100éve!
de mi nem megyünk ki mert mi normálisak vagyunk!
az a pár ezer majom aki ki ment gyujtogatni anyázni azt sokkal jobban meg kellet volna verni!

Fell Bandi 2011.08.14. 13:24:57

@Rántott kard: no, ez a moszkovita kónya péter annyi embert visz oda, amennyit én a sarki kocsmából 3 perc alatt összerántok.. ez a pofa már rég lejáratódott a gyurcsányi iránti szerelmének kiderülése után...

Rántott kard 2011.08.14. 13:32:54

@Fell Bandi:

Álmodik a nyomor?
Kónya Péter és Árok Kornél nyolc-tízezer embert vitt az utcára a bohócforradalom alkalmával, mint magánember.
Ott voltam, tudom miről beszélek.Mire a várba kellett fölmenni, nagyon-nagyon sokan voltunk, rengeteg szimpatizáns csatalakozott menet közben.
Az utcán csak lévő rendőri állományt "megehettükk" volna, ha úgy akarjuk, de nem akartuk, mert a hatalom csak arra várt, hogy fölboruljon egy kuka, és máris lecsukták volna a két vezetőt.
Csak a frissen végzett állományt merték kivezényelni, akik titokban integettek nekünk. Idősebb rendőrök esetén félő volt,hogy balhé esetén átállnak a másik oldalra.
De szept. 29.-ét már a szakszervezetek hivatalosan szervezik, viszont valószínűleg ott sem lesz randalírozás, mert Mi nem olyanok vagyunk.

Fell Bandi 2011.08.14. 13:33:37

@fetyisob: miből gondolod te agyalágyult, hogy a normális magyarság egy nem normális, nem magyar szavára fog hallgatni? menj a Vidám Vasárnapra, agitálj a bukfencesek között, ott lehet sikered, magyarok között csak egy sallerra vagy jó...

Rántott kard 2011.08.14. 13:35:18

@Fell Bandi:
Egy baj van csupán a magyarságoddal.
Nem tudsz vele fizetni a boltban.

Fell Bandi 2011.08.14. 13:35:47

@Rántott kard: sejtettem, hogy egy fasszopó ávós vagy. dőlj a kardodba, az való neked, munkakerülő strici!

Rántott kard 2011.08.14. 13:37:19

@Fell Bandi:

Utálod a rendőröket?
Ha bajba kerülsz kérj segítséget bűnözőktől!

fetyisob 2011.08.14. 13:39:40

@Fell Bandi: a foci huligánok az igazi magyarok, igaz,akik annyira kulturáltak mint te
ép eszü ember nem védené ezt a bagázst öreg!vagy te is a bányákban dolgozol?

czjanos 2011.08.14. 13:40:30

@Rántott kard: Megerősítetted, amit jó órája írtam!Ha a rendőr bejelenti, hogy intézkedik (legyen az igazoltatás, jármű-ellenőrzés, tömegből való kiemelés, tömegoszlatás, attól kezdve nem Gyurcsányról és Orbánról szól a történet, hanem a rendőr intézkedéséről. Ha egy jármű nem áll meg a rendőri jelzésre, netán veszélyezteti a rendőr testi épségét, akkor a rendőr jogosult a szükséges intézkedéseket megtenni (akár kilőheti a jármű kerekét). Ezt kellene az állampolgároknak tudomásul venni. A békés, csendes többség ezt jól tudja és alkalmazkodik is hozzá. Az ellenszegülők ( provokátorok) meg viseljék a következményeket.

profilo 2011.08.14. 13:44:54

@fetyisob:

Néhány apró kérdés:

-Hol volt a szavazáskor,az Önök által gyakran emlegetett csendes,normális többség?
-Hol van most ez a csendes,normális többség,amikor tort ül a gonoszság,a diktatúra,az elnyomás?
-Hol van ez a csendes normális többség,amikor tüntetésekkel,sztrájkokkal kellene tiltakoznia és a demokráciát védenie?
-És hol lesz ez a csendes normális többség 2014-ben amikor szavazatával kifejezhetné akaratát?

...Ezen utolsó kérdésre a valószínűsíthető válasz az,hogy SEHOL,mert a kétharmados fülkeforradalmár matematika szerint Önök még mindig oly kevesen vannak,hogy az egyenlet végeredményét érdemben nem befolyásolhatják.

Hertelendi 2011.08.14. 13:47:19

@Kalmár:
Hülyegyerek a TV székházból mindent elvittek a békés tüntetők, akik jogosan tüntettek. Te már nem is emlékszel, hogy a békés tüntetők, akiket a brutális rendőrök agyonvertek, előtte feldúlták a várost, ugye? Az én városomat! A szülővárosomat!
Nehogy kiderüljön, hogy ezek is a Fidesz szervezésében történtek...!
Hülyegyerek!

tölgyes 2011.08.14. 13:49:49

@Rántott kard: Nehéz a vita ostoba emberrel.

Ha a járókelő az utcán hátizsákkal sétál, akkor az nem ráutal, hanem hátizsákkal sétáló. Lehet igazoltatni.. ha van azonosító a rendőrön. az igazoltatásnak udvariasnak kell lennie.. mert a törvény ezt írja elő. Annál is inkább, mert ha én sétálok, akkor hozzám a rendőrnek semmi köze.. a kádárizmus elmúlt, rákosizmus szintén..!

Ha rosszalkodok akkor is a törvény szerint járhat el a rendőr: nem használhat viperát, nem lőheti ki a szememet, nem használhat olyan feggyvert, amit a törvény nem engedélyez. Nem teheti meg, hogy a már magatehetetlent még jól megrugdossa. Ezt nem én találom ki, hanem a törvény... amit 2006-ban a rendőrök semmibe vettek így ők inkább hasonlítottak a londoni randalírozókhoz, mint azok, akikkel szemben eljártak.

Rántott kard 2011.08.14. 13:51:00

@profilo:

Hát te még meg vagy "öreg cimbora"?
Kár hogy engem "sztrovacsek" néven nem engedett regisztrálni a rendszer.
(valaki kilőtte már ezt a nevet előttem)
De láthatod, Gréczyt nem hagyom, élvezem a diskúrzust a sok elvakult jobbossal, és Gréczy bőven ad alkalmat a hobbym kiélésére.

A csendes többség egyébként otthon maradt.
Sajnos.
Ezért is volt elég a 2,7 millió szavazat a 2/3-hoz.

profilo 2011.08.14. 13:53:29

@Hertelendi:

A székház ostroma után még négy év állt a szocialista kormányzat rendelkezésére,hogy egyértelműen és cáfolhatatlanul bizonyítsa azt,hogy a Fidesz szervezte az ostromot és felelős a későbbi rombolásba forduló tüntetésekért,megmozdulásokért.

A 2010-es szavazás végeredményének tükrében ez nem sikerült.

Miért nem?

Fell Bandi 2011.08.14. 13:54:29

@Rántott kard: a fasszopó hozzád hasonló ávósgeciktől nem is kérnék soha segítséget. akik már 40 évesen a bránerüket verik otthon - a mi adónkból.

profilo 2011.08.14. 13:55:24

@Rántott kard:

Üdvözletem és jó egészséget!

:)

Miből tartott volna néhány számot a "sztrovacsek" mögé gépelni?

Rántott kard 2011.08.14. 13:57:18

@tölgyes:
Nehéz a vita ostoba emberrel.

"Ha a járókelő az utcán hátizsákkal sétál, akkor az nem ráutal, hanem hátizsákkal sétáló. Lehet igazoltatni.."

Jól mondod, nehéz a vita ostoba emberrel.
Hol láttál még tömegoszlatás alatt igazoltatást?
Olyan ostobaságokat írtok, hogy ha ez növesztene, már ülve nyalnátok a holdat.

fetyisob 2011.08.14. 13:58:48

@profilo: hát nem mentek szavazni!
mert nem hitték el a hazug igéreteket amiket ön elhitt!
de a matek azert megy még remélem:kb 1.5 millio hivöjük van az orbanistáknak és ez folymatosan csökken szerintem 2014ig!
azert 10milliohoz a 1.5m matematikailag szerintem önök vannak pofátlanul kevesen ahozz hogy alkotmányozzanak!de lehet hogy beleveszik az alkotmányba hogy minden önökre leadott szavazt duplát ér!akkor önnek lesz igaza:)
különben nem!

Rántott kard 2011.08.14. 13:59:00

@profilo:

Viszonzom a jó kívánságokat!

Eszembe jutott ez is, de úgy már nem az igazi.

Rántott kard 2011.08.14. 14:02:14

@Fell Bandi:
1. Nem vagyok, és nem is voltam rendőr.
2: Hiába sértegetsz, ismeretlenek mocskolódásaitól nem sértődöm meg, (egyébként sem szokásom) ez csupán téged jellemez.

profilo 2011.08.14. 14:04:13

@Rántott kard:

Való igaz,tényleg ostobaság Zsolt mostani irományáról vitázni,hisz ilyen erővel simán összehasonlíthatnánk a 2006-os m.országi,a mostani brit és a szíriai tömegoszlatási gyakorlatot.
És valószínűleg lenne olyan kommentelő,aki 2006-ban örült volna néhány szíriai harckocsinak a gumilövedékek helyett...

Bár ha kellőképpen demagógok vagyunk összehasonlíthatók ezen események....

profilo 2011.08.14. 14:06:30

@fetyisob:

Ezért kérdeztem!
Hol vannak most a csendes demokraták,hogy megakadályozzák 2014-es szavazatuk értékének csökkenését?

Tudja!Néma gyereknek...

És az nem ér,hogy félünk...és,hogy reménytelen...stb...

Rántott kard 2011.08.14. 14:09:39

@profilo:
Ebben egyetértünk.
Minden esemény más.
Más a szituáció, más a kiváltó ok, más a résztvevők összetétele, hangulata, magatartása,és még ezernyi különbség.
Én csupán arra akartam néhány ember figyelmét fölhívni, hogy a magyar rendőrség a tömegoszlatási szabályai szerint járt el.
Ha esetleg a szabályok rosszak, arról nem a végrehajtó tehet, neki azt kell alkalmazni, ami van.
Egyébként nincsenek nagy különbségek ebben Európában.

profilo 2011.08.14. 14:17:41

@Rántott kard:

Szabályok szerint.

De...

Sajnálom,hogy a rendőri vezetők a TV ostromnál megalázott és megtépázott rendőröknek engedték,hogy revansot vegyenek minden elébük kerülő tüntetőn,elkövetett bűn,hovatartozás és cselekedet ismerete,vizsgálata nélkül...
A szabályosság érzetét egyébiránt nagyban csökkentette az azonosító számok hiánya.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2011.08.14. 14:18:29

Angliában tartóztattak le békés utcai járókelőket, vagy ünneplésről hazatérő, csak szándékosan randalírozókkal összeterelt embereket? Vertek meg országgyűlési képviselőket?
Az a baj, hogy 5 év távlatából sem akarják szétválasztani egyeseket a provokátor futballhuligánokat a békés áldozatoktól.

Feketecsuklya 2011.08.14. 14:19:29

@Rántott kard: csendes többség, mi?
Meddig álmodoztok még?
60 év agymosása kezd elmúlni, reméljük sosem lesz New Word Order!

manipul 2011.08.14. 14:21:04

"Hol az angol Balsai?"

Gréczy úr!

Hol az angol öszödi beszéd?
Hol az angol böszme?
Hol az angol Kruchina ügy?
Hol vannak az angol, hamisan tanúskodó rendőrök?

HVC 2011.08.14. 14:27:36

"Vertek meg országgyűlési képviselőket?"
Máriusz úr brahiból arra ment a kisgyerekeivel. (Ami mondjuk egy tűntetés esetén önmagában nagy hülyeség...) És csodálkozik, hogy az áradatban a rendőrök nem tudnak különbséget tenni a budaházifélék és a nem-bhf-k között? Amúgy igazatok van tök felesleges volt ott és akkor a rendőri beavatkozás. Hiszen egész kultúráltan elvonulgattak ott a népek... "Buzdítódalocskákat énekeltek és kavicsokat gyűjtögettek." Ja meg néha véletlenül kigyúlladt és/vagy felborult egy autó, na meg a tévészékházban is csak a tévémacit akarták üdvözölni...

HVC 2011.08.14. 14:28:48

@manipul: "Hol az angol öszödi beszéd?" Biztos ott is olyan politikusok vannak, akik "sosem hazudnak", mert félistenek. Ezért nincs kick-off beszéd. :))

manipul 2011.08.14. 14:30:25

@profilo:" A szabályosság érzetét egyébiránt nagyban csökkentette az azonosító számok hiánya. "

De finoman fogalmaz Profilo!
Itt nem az érzetről volt szó, hanem a törvényről, pontosabban a törvénytelenségről. Aztán ugyebár voltak rendőrök, akik már a akkor köveket dobáltak, mikor még meg sem ütköztek a polgárokkal. Ha jól emlékeszem lefilmeztek olyan rendőrt, provokátorból éppen átöltözőben volt.
Az azonosító a rendőr rendszámtáblája.
Alaptörvény.

hollario 2011.08.14. 14:30:32

Fidesz-kisfiúk! Vasárnap is ezerötszáz a tarifátok?

@Feketecsuklya: Új szórendet max. a közt. ellnökk úr rendelhet el.

Rántott kard 2011.08.14. 14:31:34

@profilo:
"...rendőröknek engedték,hogy revansot vegyenek..."

Szerintem nem engedték.
"Csupán" annyi történt, hogy a rendőri vezetők belekerültek olyan helyzetekbe, amilyenbe még soha.
Elméletben ugyan tanulták hogy mi a teendő ilyen estekben, de 40 éve soha sehol nem gyakorolták.
Totális volt az elbizonytalanodás, senki nem tudta hogy most akkor mi van!? Mi az ami még bele fér ebbe az "átkos" demokráciába, és mi az ami már nem.Politikai vezetők szintén nem mertek egyértelmű utasításokat adni, és ha megismétlődne a dolog, most sem mernének.
Mert szájalni utólag mindenki tud, de amikor áll a bál, akkor konkrét, egyenes, világos utasítást adni, hogy ezt meg ezt csináljátok, na ez nálunk még nem divat.
A politikusok a rendőri vezetésre vártak, a rendőri vezetés meg politikai irány mutatásra, mert még egyszer mondom, halvány fogalmuk nem volt arról kinek az elvárásainak kell esetleg megfelelni másnap.
Szerintem ennyi történt, és nem több.
A rendőrök meg érezték a kontrollálatlanságot, és hát imitt-amott szabadjára engedték az indulataikat, ami természetesen hiba, de részben érthető.

manipul 2011.08.14. 14:31:41

@HVC: No akkor hol is van az öszödi beszéd, mert hogy kicsit mellébeszélt.

manipul 2011.08.14. 14:32:40

@Rántott kard:
Ne vicceljen, a vezetők bizonytalansága miatt estek le az azonosítók?

manipul 2011.08.14. 14:35:09

@Rántott kard: A vazetői bizonytalanságra jellemző, hogy nem rendőt TGM tudta, hogy: "...amikor megjelentek a rendőrök azonosítószám nélkül lehetett tudni, hogy vér fog folyni"

Egyáltalán nem voltak bizonytalanok a rendőri vezetők. Aki bizonytalan, ne menjen rendőrnek.

manipul 2011.08.14. 14:37:24

"hollario 2011.08.14. 14:30:32
Fidesz-kisfiúk! Vasárnap is ezerötszáz a tarifátok? "

Éppen tizede Gréczy ünnepi napidíjának.

profilo 2011.08.14. 14:37:58

@HVC:

Azért van bennem némi hiányérzet.

A TV ostrom után még hetekig voltak kisebb-nagyobb tüntetések,megmozdulások,és a végére már megszokottá vált a pesti éjszakában a rendőr-tüntető kiszorítósdi...
De valahogy mind a mai napig nincsenek meg a kukaborogatók,a gyújtogatók,a barikádépítők és a fő "ostromlók".

Van egy olyan érzésem,hogy a brit rendőrség ügyesebben fogja előállítani a garázdákat,mint anno budapesti kollégáiknak sikerült.
De azt is sejtem,hogy Zsolt erről már nem ír majd bejegyzést,hisz Minden Idők Legjobb és Legképzettebb rendőrének,azaz Gergényi bácsinak a fenekét nem szívesen rugdosná.

manipul 2011.08.14. 14:40:55

"profilo 2011.08.14. 14:37:58
De valahogy mind a mai napig nincsenek meg a kukaborogatók,a gyújtogatók,a barikádépítők és a fő "ostromlók".

Azok már akkor megvoltak, amikor még csak tervezték a hadműveletet. De valahogy "nem találták" őket. És érdekes, hogy a ballib média sem nagyon sürgette a megtalálásukat. Bolgár úr sem beszélte meg, hogy kik is lehettek.

Rántott kard 2011.08.14. 14:42:27

@manipul:
TGM is utólag tudta amit tudott, ugyan úgy mint Te.
Kíváncsi leszek ha szept. 29.-én mondjuk tízezer ember követeli a kormány lemondását, és elfajul a dolog - könnyen megtörténik, mert a tömegpszichozis kiszámíthatatlan - vajon dicső vezetőink mit lépnek élesben!?

profilo 2011.08.14. 14:42:44

@Rántott kard:

"A rendőrök meg érezték a kontrollálatlanságot, és hát imitt-amott szabadjára engedték az indulataikat, ami természetesen hiba, de részben érthető."

Erre utaltam.Szabad a vásár...revans.

És valami okból kifolyólag az ezt követő tüntetéseken már sikerült szabályosan játszani a kiszorítósdit.(És sokkal bénábban is...)
Nem hiába születtek viccek arról,hogy a közlekedési hírekben este bemondták,hogy a rendőrök merre terelik azt a néhány tucat kitartó dobálót.

Yeto 2011.08.14. 14:43:13

Kiváncsi vagyok, hol lesz Balsai néhány év múlva, amikor Viktor TEKesei verik majd szét az éhséglázadásokat... Gondolom Svájcban...

manipul 2011.08.14. 14:46:35

@Rántott kard:
a mondatrész: "amikor megjelentek..." azaz már azelőtt hogy vér folyt. Ezt fejezi ki a "vér fog folyni" szerkezet. Ebből a fog a jövő időt jelenti.
TGM szerint is meg szerintem is. Ön szerint nem?

Fell Bandi 2011.08.14. 14:47:16

Ha a londoni balhék után az ÖSSZES londoni rendőrről "leesett" volna az azonosító szám, Stewart Walker másnap már nem a South Main streetre menne dolgozni, hanem érte mennének a kollégái, hogy a bíróságra vigyék. Ez a nagy különbség a két eset között zsóti, ha már keresgélünk...

Rántott kard 2011.08.14. 14:47:19

@manipul:
És a Hír Tv sem tárta föl oknyomozó riport keretében, hogy kit takar a rendőrautót fölgyújtó csuklya, ellentétben az azonosító számot nem viselő szemkilövő rendőrrel.

Rántott kard 2011.08.14. 14:49:07

@manipul:
Inkább ne derüljön ki soha!
(Ne legyen minek kiderülni.)

Fell Bandi 2011.08.14. 14:49:20

@Rántott kard: ki nem sz@r le 10 ezer embert? a pápai pojáca ellen volt amikor 500 ezren tüntettünk...

loláb 2011.08.14. 14:53:04

Angliában sem viselnek azonosítót az oszlató rendőrök, Zsoltika, vagy miért akarsz minden áron párhuzamot vonni?

profilo 2011.08.14. 14:53:19

@Rántott kard:

Ennél sokkal szomorúbb,hogy az erre hivatott rendőri és rendfenntartó szerveknek sem sikerült ez.

Rántott kard 2011.08.14. 14:54:31

@manipul:
Szerintem TGM is utólag volt okos.
Ott a helyszínen - ha egyáltalán ott volt - azt sem tudta még, hogy milyen előírások vonatkoznak, vagy nem vonatkoznak a rohamrendőrökre akció közben.
De az is lehet, hogy a saját nemével sem volt tisztában, nem hogy a rendőrség ruházati szabályzatával.

kerusz 2011.08.14. 14:54:59

@akimellon: Nem szerveztek tömegdemonstrációt a zavargások közepébe Budapesten sem. Vagy Te tudtál arról előre, hogy 2006. október 23-án zavargások lesznek a belvárosban? Akkor miért hallgattad el?

Kedves Gréczy úr, önnek meg valahogy tisztáznia kellene az álláspontát a jobboldalisággal cseppet sem vádolható Bodoky Tamással is, aki Kettős Mérce blog mai bejegyzésében így nyilatkozik:

"2006-ban amikor sorra írtad a tényfeltáró cikkeket, később pedig a Túlkapások című könyvben összefoglaltad a XXI. század eleji Magyarország legvéresebb, legnyilvánvalóbb és legarcátlanabbul tagadott tömeges rendőrségi jogsértését, akkor milyen gondolatok dolgoztak benned? Téged akkor betettek egy skatulyába? Kaptál támadásokat?

Én abba a zavargásos történetbe úgy kerültem, mint Pilátus a krédóba. Inkább a gazdasági típusú oknyomozás, ami engem alapvetően érdekelt. Az emberi jogi ügyek is, de inkább a nagy volumenű korrupciós ügyek voltak azok, amik engem mozgattak. De ott megkerestek több felől is, hogy „megvert engem a rendőr, nem is csináltam semmit, izé...”. Amikor már tudják, hogy te ilyen témákkal foglalkozol, akkor nagyon sok megkeresés jön. És akkor én kitaláltam azt, amit addig senki nem mert megcsinálni, hogy nem csak úgy általánosságban, meg kezdőbetűkkel, hanem mondtam, hogy „Öreg, elhiszem, hogy veled ez történt, meg hogy megvertek a fogdában, de nem tudom ellenőrizni, mert ugye a rendőrség nem nyilatkozik, bizonyítani nem tudod. Ezért akkor írom meg, hogy ha adod a nevedet és az arcodat hozzá.” Már szeptemberben volt olyan sztorim – ugye a Kruchina fivéreknek a sztorija – ahol ők arccal, névvel, gyakorlatilag először a magyar sajtóban kiálltak a történetükkel. Mert addig csak sejtetések voltak, meg monogramok. Mindenki próbált iszonyú óvatosan menni, én meg kimondtam, hogy tessék, itt van, ők azok, velük ez történt, ők ezt vállalják, a rendőrség nem reagál, nem válaszol. Akkor valóságos cunami volt, rengeteg levél jött, hogy velem is és velem is ez történt. Kiderült, hogy ez nem egyedi eset. Gyakorlatilag a rendőrök minden jogállami normán túlmentek, és nem azokat bántották, akik adott esetben zavarogtak, hanem akiket könnyebb volt utolérni. Próbáltam nagyon következetesen végigvinni ezeket az ügyeket, a bíróságokra is eljártam, és egyetlen sztorim sem bukott meg. Volt 8-10 ilyen eset, amit végigvittem, és bennem is volt aggodalom, hogy mi van, ha kiderül, mondjuk egy fél év múlva, hogy engem átbasztak, és mi van ha zavargott és követ dobált. De egyik ilyen 2006-ban megvert embernél sem derült ki később sem olyasmi, hogy ne lett volna igaz az, amit ők átéltek és elmeséltek.

És nagyon kemény támadásokat kaptam, igen. Addig én alapvetően liberális újságoknál dolgoztam. Magyar Narancs, az Index is tök liberális volt abban az időszakban. A liberális táborban ez árulással volt egyenértékű, hogy én a „nácikat” védem, a „nácikat” mosdatom. Kőkemény támadások voltak. Hogy én a Fidesznek nyalok, hogy én Jobbiknak nyalok, teljesen méltatlan volt. Miközben pont az emberi jogi normákat kértem számon az akkori rendőrségen. Amiket egyébként a liberális oldal előszeretettel kért számon másokon.

A liberális jelzőt talán pont idézőjelbe is lehet tenni az ő esetükben, pontosan emiatt.

Jó, de ez akkor nem így nézett ki. A balliberális médiában ez úgy nézett ki, hogy a fasiszta csürhe feldúlta Budapestet és hős Rendőrségünk megfékezte őket. Ez volt a narratíva, ez volt a keret, és ebből azon az oldalon nem nagyon ment ki senki.

Nem akarták látni, vagy inkább benne voltak ebben a pártfegyelemben?

Nem akarták tudni, nem mentek oda. Van ez az ideológiai szűrő mindenkinek a fejében, hogy ha olyasmit hallasz, ami nem egyezik meg a te ideológiai beállítódásoddal, akkor azt hajlamos vagy figyelmen kívül hagyni. Szerintem ez történt döntően."

forrás: magyarinfo.blog.hu/2011/08/14/bodoky_4

HVC 2011.08.14. 14:55:04

@profilo: A hatalomátvételre (még) adottak a demokratikus eszközök. Akkor és ott elég nagy felfordulás volt ahhoz, hogy bejöjjön az a faktor, hogy "a rendőr is ember". Megpróbálták megfékezni az - elismerten az éppen ráérő focihuligánok által feltuningolt - rendbontást. Ismételnem kell magamat: A hatalomátvételre adottak a demokratikus eszközök. És az emberek élhettek is ezen jogukkal. Utolsónak még egy kérdés:

Nem lehet, hogy az a rendbontás akkor szándékos provokáció volt?

manipul 2011.08.14. 14:57:09

@Rántott kard: lehet, hogy védett személyek.

Kalmár 2011.08.14. 14:58:44

@HVC: "Máriusz úr brahiból arra ment a kisgyerekeivel. (Ami mondjuk egy tűntetés esetén önmagában nagy hülyeség...) "

Nem szégyellitek, hogy a valóság annyira ellentmond az eszméiteknek, hogy folyton alternatív valóságot kell kitalálni?? Révész Máriusz egy ÜNNEPSÉGRE ment. Tudod kistesó, október 23. Nem tudom mit mond ez neked. Lehet, hogy te akkor is a túloldalon voltál.
Másrészt, igazolta magát, majd behúzták a sorfal mögé és szétverték bátran, anonim módon.
Aki ezt a mocskot mentegeti az maga is szarházi börtöntöltelék akitől még az állampolgárságot is megvonnám.
Kérdezd a sok ünneplő embert akit latartóztattak, megvertek, köztük sok idős nő, nyugdíjas bácsi, pap, és fehérbotos vak fiú. Külön "vicces" az a külföldi srác, aki szintén kiváncsiságból megnézte a megemlékezést, majd szétverték a sakálok. Nincs már mellébeszélés, mehettek a picsába ezzel az öszödi beszédnél is alkalmazott mindent kiforgató, mentegetéssel.
Ezért tart itt az ellenzék. A legfrissebb adatok szerint is a szocik 17% körül vannak. Semmivé lesz ez a hazaáruló söpredék.
Így legyen.

ifjabb Hábetler János 2011.08.14. 15:01:30

@tölgyes: Te hol a fülemben voltál 2006-ban? Nekem úgy tűnt, a békés tüntetők több kevesebb rendszerességgel szétverték a főváros főbb útvonalain található utcabútorokat, kukákat gyújtottak, építkezési állványt bontottak, tankot kötöttek el. Erzsébet-hidat, Szabad sajtó útját, Astoriát, Rákóczi utat zártak le. Kicsit korábban TV székházat gyújtogattak. Hónapokig szarták tele a Kossuth teret...

Rántott kard 2011.08.14. 15:02:06

@Fell Bandi:

Mondjuk hogy a FIDESZ vezetése nem szarja le.
Példa rá a bohócforradalom.
Az összes rendőrt szolgálatba vezényelték, a mobil telefonjaikat elvették, a buszokat az M3-on föltartóztatták, az utcára csak a legfiatalabb rendőröket merték kiengedni, a parlamentbe százával vezényelték be a hátsó kapukon az idősebb rendőri állományt az épület védelmére, kamerák filmezték még a kamerákat is, pedig csak bohóckodtunk egy kicsit.
Mi lesz ha tüntetünk is?

profilo 2011.08.14. 15:04:31

@HVC:

Ha szándékos provokáció volt...és a baloldali újságírók,politikusok számtalanszor utaltak erre,azaz,hogy a Fidesz által irányított akciósorozatról volt szó...akkor a szocialista kormányzatnak még négy éve volt arra,hogy ezt adatokkal,cáfolhatatlanul bizonyítsa.
Nem tették!

Hogy trehányságból,tehetségtelenség vagy hozzá nem értés miatt,az már a végeredmény szempontjából mindegy.

Fell Bandi 2011.08.14. 15:08:11

Nyilvánvalóan szándékos és szánalmas gréci-provokációval állunk szemben, már több tucatnyian vitatkozunk arról, hogy mennyi is a 2x2... teljesen feleslegesen, aki ezt akkor nem tudta, az vagy hülye, vagy hülye. Kár minden szóért, ebből csak a pápai pojáca profitálhat - már azzal is, ha egyáltalán azt tudja az agyalágyult homokos zsóti prezentálni, hogy a kérdésről vita folyik. Nem, erről nem folyik, nem folyhat vita, mint ahogy arról sem, hogy a Duna Északról Dél felé folyik. Ennyi. gyurcsányi meg mehet a sittre megdögleni, bár annak a söpredéknek az is megváltás lesz. Na jó, ott majd naponta bérmálkozhat kedvére...

manipul 2011.08.14. 15:10:13

"@profilo: akkor a szocialista kormányzatnak még négy éve volt arra,hogy ezt adatokkal,cáfolhatatlanul bizonyítsa.
Nem tették!"

Nem véletlen.

Fell Bandi 2011.08.14. 15:10:39

@Rántott kard: kis gecihuszár vagy te meg a pinaszájú kónya haverod a Pintérhez képest... különbet szarik, mint a ti díszes csürhétek. Mit gondolsz, miért ő a belügyminiszter? ( ami a gyurcsányinak nem is volt - mit gondolsz, miért?)

HVC 2011.08.14. 15:10:46

@Kalmár: Látod barátom, ha ilyen stílusban folytatjuk akkor soha nem is fog előbbrejutni ez az ország.

profilo 2011.08.14. 15:11:57

@ifjabb Hábetler János:

Nem az a lényeg,hogy "tölgyes" hol volt,hanem,hogy az erre a célra adónkból fenn és eltartott rendőrség hol volt.

Azt az egy alkalmat,amikor is a rendőrség válogatás nélkül "tömegoszlatott" mindenkit aki csak az útjába került,...szóval ezt az egy alkalmat kivéve bénán nevetségesen terelgette a randalírozókat egyik utcából a másikba.

Miért van az,hogy azonosító szám nélkül már a dobálózás gondolatával még csak nem is foglalkozó tüntetőt gond nélkül laposra tudja verni a rendőr...
...addig az azonosító számmal ellátott rendőr nem meri "megbotozni" a kukagyújtó és borogató barikádépítő kisiparost?

Rántott kard 2011.08.14. 15:14:41

@profilo:

Ebben is igazad van, de védendő a "mundér becsületét" azt azért el kell mondani hogy Qrva nehéz akkor már kormányozni, amikor egyértelműen elfogyott a társadalmi támogatottság.
Ezt a FIDESZ is meg fogja tapasztalni. (20002-ben megtapasztalta már, ezért fogadtatta el a kétéves költségvetést, ami páratlan politikai húzás volt, azt be kell látni)
Olyankor már minden nagyobb port fölverő intézkedés csak olaj a tűzre.
Tudja ezt Orbán Viktor is, ezért olyan sietős minden törvényjavaslat, hogy egyéni képviselői indítvánnyal át lehessen vinni amíg tart a népszerűség.
Mert amikor elfogy akkor már gúzsba van kötve a kéz.
Akkor már akármit mond, csinál vagy nem csinál, könnyen visszafelé sülhet el.

manipul 2011.08.14. 15:16:19

@Rántott kard: Ne bolondozzon.
Az azonositás lehetőségének biztosítása ezeréves szabály.
Mondhatjuk magától értetődő.
Kivétel: Gergényi, Gyurcsány, Bolgár György és társai..
Ja és nem kellett ott lennie. Közvetítette a TV. Na persze az állami TV-k és liberális TV-k csak igen módjával.

Rántott kard 2011.08.14. 15:17:34

@Fell Bandi:
Hogy mit gondolok erről a kérdésről, azt megtartom magamnak.
Egyrészt azért mert nem vagy szalonképes vitapartner, másrészt meg azért, mert semmi közöd hozzá.

Orangekiller 2011.08.14. 15:17:43

Fideszes spermák kár az erőlködésért. A csürhe Angliában is csürhe és Budapesten is az. Kit érdekel hogy tottenhami feketebőrű vagy angol középosztály gyermeke vagy hatvannégyvármegye tagja vagy fradi hulligán vagy nemzeti ünnepet "ünneplő" majd a rendőri felszólításnak nem eleget tevő . Lehet a sz@rt paszírozni de Ti akkor is a CSÜRHE részei vagytok

manipul 2011.08.14. 15:19:11

@czjanos: Igy igaz, azzal a nem elhanyagolható kitétellel, hogy az intézkedő rendőr azonossága megállapítható legyen. Vagy kérésre, vagy pedig jelvény vagy jól látható azonosító révén.

HVC 2011.08.14. 15:19:26

@manipul: "Az azonositás lehetőségének biztosítása ezeréves szabály." Elképzelem, ahogy száz évvel a Honfoglalás után minden lovason (lovagon) volt egy azonosítószám. :))

Fell Bandi 2011.08.14. 15:20:11

@Orangekiller: addig jó nekünk, amíg ezt egy a történelem szemétdombjáról kiabálja felénk egy gecihuszár!

manipul 2011.08.14. 15:20:35

"@Orangekiller: Lehet a sz@rt paszírozni de Ti akkor is a CSÜRHE részei vagytok "

mondja a választékos Orangekiller.
A maga színvonalán.

manipul 2011.08.14. 15:22:07

@HVC: de jó....de azért, hogy kicsit gondolkozzon, többek között erre a célra szolgáltak a zászlók, sisakok, hadijelvények stb. stb... persze csak, ha nem estek le vezényszóra.

Fell Bandi 2011.08.14. 15:24:18

@HVC: védd csak a noslék-pofájú görényit, attól ő még a sitten fog megrohadni. A Rendőrségi tv. írja elő az azonosítószámok használatát, amit ez az okádékszerű sejthalmaz hatályon kívül próbált helyezni egy napra. Csakhogy a jogszabályoknak van egy hiererchiája, valaki ezért megy a sittre...

Rántott kard 2011.08.14. 15:24:28

@manipul:
Ajánlom az interneten föllelhető nyugat-európai tömegoszlatásokról, tüntetés biztosításokról készült videó felvételek alapos áttanulmányozását, tekintet nélkül az azonosító számok meglétére, vagy nem létére.
Erről ennyit!

profilo 2011.08.14. 15:25:59

@Rántott kard:

Gréczy Zsolt blogján leírni azt,hogy:

"...Qrva nehéz akkor már kormányozni, amikor egyértelműen elfogyott a társadalmi támogatottság."

Ez már majdnem istenkáromlás.

:)

Még emlékszem,hogy ezekben az időkben Zsolt,hogy bizonygatta,hogy megvan az a bizonyos elfogyott!És hogy bizonygatta,hogy megvan erre a nehéz helyzetre a megfelelő ember:
Gyurcsány Ferenc!
Aki kitart,...aki szemben az árral is,...aki mindent feladva,...aki kell nekünk...

Kiderült,hogy lufi az egész.És bár nem pukkadt ki egyből,de lassan leeresztve 2010-re eltűnt mindez a semmibe.

Orangekiller 2011.08.14. 15:28:15

@Fell Bandi:
Nyugalom Ti is mentek a szemétdombra,
a svájcifrank ki fog nyírni benneteket no
meg a közelgő recesszió !!!
Egy különbség azért lesz : a népharag miatt
sajnos lógni is fogtok :-)

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 15:28:48

@Rántott kard:

"Amikor a fölszólítás elhangzik - és minden esetben többször és jól hallhatóan elhangzik - hogy tömeg oszlatás következik, a rendőrség hagy még elegendő időt a helyszín elhagyására."

Kedves Rátott kard bizonyára rendelkezik a köddé válás képességével, de az a kb 100e ember az Asztóriánál nem, igy esélyük se volt elhazgyni a területet. Legalábbis a Papp jelentés ilyeneket mert irni:
www.police.hu/data/cms473003/papp_jelentes_nevekkel.pdf

"
Október 23-án 17.45 órakor a FIDESZ-MPSZ rendezvény rendőri biztosításának
parancsnoka – Erzsébetváros 01 – jelentette, hogy a FIDESZ rendezvény befejeződött.

Október 23-án 17.45:51’ órakor a Hungária 705-ös továbbítja a Rendező 01-es
utasítását a tömegoszlató kötelék parancsnokának, hogy „kezdjétek meg a tömeg elleni
támadást vízcsapásokkal, könnygázgránát csapásokkal, mert a FIDESZ nagygyűlés
befejeződött, és a Kálvin tér irányába menne el a normális, és tisztességes emberek”.

Október 23-án 17.46:47’ órakor a Hungária 100-as az oszlatóköteléknek kiadja a
parancsot az oszlatásra, és a kényszerítő eszközök alkalmazására. A Hungária 300-as is
utasítást ad állományának a megindulásra.

Október 23-án 17.48 órakor a lovas alcsoport a tömeg irányába a Károly körúton
lovasrohamot hajt végre a Dohány utca torkolatáig, majd visszafordul, és újra beáll a
tömegoszlató kötelék mögé. A lovasroham során az alosztályvezető saját elhatározása alapján
kardlapot alkalmaznak kényszerítő eszközként. A lovasrohamot kihasználva a tömegoszlató
kötelék gyorsított ütemben megindult az Astoria irányába a tömeget oszlatni.
"

Fell Bandi 2011.08.14. 15:31:27

@Rántott kard: hiába ajánlgatsz videókat, itt egy dolog számít:az 1994. évi XXXIV. törvény előírja az azonosító számok viselését, amit egy szarfaszú görényi nem írhat felül. Illetve ha ezt megteszi, rárohad a műanyag kábelkötegelő is a leprás csuklójára, mire kijön a sittről. Légy nyugodt efelől...

manipul 2011.08.14. 15:32:15

@Rántott kard: Ne próbáljon elhajolni.
Ez az akció Magyarországon történt, ahol a magyar törvények érvényesek.

Rántott kard 2011.08.14. 15:34:33

@profilo:

Miért?
Nincs igazam?
Azért mert ebben a blogban szeretek hozzászólni a témákhoz, az még nem jelenti azt, hogy egyezik a véleményem Gréczyével.
Különösen nem Gyurcsányt illetően.
Mint már többször kifejtettem (ezt Te nagyon jól tudod) baloldali vagyok , nem MSZP-s. Főleg nem Gyurcsányista.

profilo 2011.08.14. 15:35:12

@Orangekiller:

Ez a gonosz CHF csak a jobboldaliakat és a Fidesz rajongókat fogja kinyírni...
...és még szerencsétleneket ezek után még fel is lógatják azok,akiket nem érintett a CHF-es dolog.

És ez a szelektív recesszió is érdekes.
Csodálkozik a sok összeesküvés elméleten,amikor Ön is jobbereket pusztító recessziót vizionál?

HVC 2011.08.14. 15:35:25

@Fell Bandi: "védd csak a noslék-pofájú görényit" Nem védem. Csak reagáltam manipul hozzászólására.

@manipul: "erre a célra szolgáltak a zászlók, sisakok, hadijelvények" Gondolom 23-án a rendőrök sem strandfelszerelésben oszlattak.

Orangekiller 2011.08.14. 15:35:55

@manipul:
Na még egy fideszes sperma
Sajnos neked sem tudok mást ajánlani , a svájci úthenger rajtad is segíteni fog. Spermák nem soká mentek a levesbe én meg nézem a TV Ben és rágyújtok egy jófajta szivarra :-)

manipul 2011.08.14. 15:36:41

"@Rántott kard: Mint már többször kifejtettem (ezt Te nagyon jól tudod) baloldali vagyok , nem MSZP-s. Főleg nem Gyurcsányista. "

Mi van még?
Ja és ha már találkozok egy élő baloldalival, árulja már el, hogy mit jelent baloldalinak lenni. Mitől baloldali, aki baloldali?

manipul 2011.08.14. 15:37:59

@Orangekiller: eredeti orengekiller, eredti.
Ez svájci úthenger meg szivar, le a kalappal Orengkiller.
De mit is akar mondani?

profilo 2011.08.14. 15:38:10

@Rántott kard:

Orbán "rohamkormányzásával" kapcsolatban igaza van.

manipul 2011.08.14. 15:39:51

@HVC: bizony nem. Símaszkban, sisakban állig felöltözve mindeféle szerkezetekben. Nem is lehetett felismerni őket.

Rántott kard 2011.08.14. 15:44:47

Lassan öt éve lovagoltok ezen az azonosító számon, mintha volna valami értelme.
Másfél éve kormányoztok 2/3-al, és eddig nem futotta arra sem, hogy azt a rendőri vezetőt csukjátok be, aki elrendelte az azonosító számok levételét, nemhogy Gyurcsányt.

Fell Bandi 2011.08.14. 15:47:43

@Rántott kard: tudhatod, folyik az eljárás görényi ellen. De mivel az igazságszolgáltatás egy külön hatalmi ág, ennek kimenetelét nem a kormány befolyásolja.

Orangekiller 2011.08.14. 15:48:18

@profilo:
Már a harmadik sperma talál meg.
"igazán sajnállak" de sajnos a mindig regnáló kormány viszi a balhét :-)
Mást nem kívánhatok mint hosszú recessziót
hogy az írmagotok is kimúljon
Utolsó megmaradt rendszerváltó pártként igazán mehetnétek a süllyesztőbe úgy mint Lengyelországban jöhet egy normális jobbközép párt - jelige: " bocs hogy én is a fideszre szavaztam"

Lajos bacsi 2011.08.14. 15:49:49

Jajj, jajj, fiúkák, a rendőrroham után most igazságot tevő kisfiú farka nem medvecukor, ne szopogassátok.

:-)

Kalmár 2011.08.14. 15:50:03

@Ronda_kövér_öregedő_pasi: "a Kálvin tér irányába menne el a normális, és tisztességes emberek”. "

Miért arra laknak a normálisék??
Akit kirángattak egy kocsmából, az merre ment? Ne mosogasd, mert akárhogy dörzsölöd ez egy szarkupac, hiába erőlködsz, csak szaros leszel.
Szánalom, ahogy még mindig próbálkoztok a kimagyarázással.

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 15:50:44

@Rántott kard: "Lassan öt éve lovagoltok ezen az azonosító számon, mintha volna valami értelme."

Azok a fránya jogszabályok, mindig csak lovagolnak rajtuk. Te mit sün, ugye nem foglalkozol vele, ha igazoltatáskor "leesett" a rendszám az autómról, és egy barátságos mosoly kiséretében továbbengedsz?

profilo 2011.08.14. 15:50:59

@Rántott kard:

Na látja!
Erről viszont érdemes diskurálni...

Hányan vizionáltak lámpavason lógó és sötét cellákban senyvedő szocialista kormánytagokról.

És tessék!

Itt a kétharmad,itt a diktatúra,teljes a hatalom birtoklása...

...és még sincs a börtönben egy volt vezető politikus sem!

Milyen béna diktatúra ez?Milyen béna kormányzat?

:)

ifjabb Hábetler János 2011.08.14. 15:51:04

@profilo: Ebben teljesen igazad van. Csak most nem ez volt a kérdés. Azért a felvetésed megérdemelne egy önálló tanulmányt.

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 15:51:53

@Kalmár: Héte olvassá má nem csak irj, ez a Papp jelentésből copy-paste, a sünök mondták egymásnak.

Rántott kard 2011.08.14. 15:53:01

@manipul:

"Ja és ha már találkozok egy élő baloldalival, árulja már el, hogy mit jelent baloldalinak lenni. Mitől baloldali, aki baloldali?"

Pl. attól, hogy nem vonja kétségbe a másik oldal létezésének jogát.
Én például vallom és hiszem, hogy egy tisztességes konzervatív jobboldali pártra olyan szüksége van ennek az országnak, mint fuldoklónak a levegőre.

Kalmár 2011.08.14. 15:53:04

@HVC: Sosem lennék a barátod, ne sértegess. Veszélyes elmebeteg vagy.

Lajos bacsi 2011.08.14. 15:53:05

Szíjjártó Péter kb. hetedszer jelenti be, hogy Gyurcsány börtönbe kerül.

:-)

Rántott kard 2011.08.14. 15:53:35

@Fell Bandi:
A Te legnagyobb bánatodra...

Lajos bacsi 2011.08.14. 15:54:14

@Fell Bandi: Fogadj velem, hogy mindenki megússza-nem lehetsz ennyire rutintalanul naiv.

:-)

Fell Bandi 2011.08.14. 15:56:33

@Lajos bacsi: már nem úszta meg mindenki, néhány kis lúzert már elmeszeltek. De a görényi sittre megy, ez mindenki elemi érdeke.

Rántott kard 2011.08.14. 15:57:45

@profilo:
Puha diktatúra.
Egyenlőre.
De ha nem állítjuk meg, egyre keményebb lesz.
Ugyan úgy ahogy nincs két egyforma demokrácia, nincs két egyforma diktatúra sem.

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 15:57:57

@Rántott kard: Mi is igy vagyunk ezzel, jobboldaliak, jo lenne egy tisztességes baloldali párt aki lehetne alternaiva, de egyelőre még a legrémesebb orbáni ámokfutás is atomvillanás az mszp féle "demokrácia" sötétjéhez képest.

Kalmár 2011.08.14. 15:58:02

@Hertelendi: Te kispöcs olvasni nem tudsz, vagy szimplán hülye vagy?
Azt írtam, hogy vállalhatatlan dolgokat csináltak a székháznál és a rendőrök töketlenkedtek. Az pedig ahogy a csokikat kivették az automatából, igazán vérfagyasztó volt. Pont, mint Londonban...
A 2 eseményt pedig te is összekevered mint a többi bukott elvtársad. Szerencsére olyan kevesen vagytok, hogy már csak egy ilyen szemétdombot tudtok csak megtölteni, mint ez a blog.

Fell Bandi 2011.08.14. 15:58:16

Rendőrségi törvény:

20. § (1) A rendőrt az intézkedés során

a) az egyenruhája és azon elhelyezett azonosító jelvénye vagy

b) szolgálati igazolványa és azonosító jelvénye

igazolja.

(2) A rendőr az intézkedés megkezdése előtt - ha az a rendőri intézkedés eredményességét veszélyezteti, az intézkedés befejezésekor - köteles nevét, azonosító számát, valamint az intézkedés tényét és célját szóban közölni. Az V. és VI. fejezetben foglalt intézkedések, illetve kényszerítő eszközök alkalmazását követően a rendőr köteles az intézkedés alá vont személyt tájékoztatni az e törvény szerinti panasz lehetőségéről.

(3) A rendőr köteles - ha az a rendőri intézkedés eredményességét nem veszélyezteti - intézkedése megkezdése előtt szolgálati igazolványát vagy azonosító jelvényét felmutatni. Ha a rendőr szolgálati igazolványának vagy azonosító jelvényének felmutatása az intézkedés megkezdése előtt veszélyeztetné az intézkedés eredményességét, úgy azt az intézkedés befejezésekor köteles felmutatni.

(4) Ha a rendőr egyenruhát visel, de az intézkedés során azonosító jelvénye nem látható, vagy azt nem viseli, akkor a ruházatán azonosító jelvényének számát jól láthatóan fel kell tüntetni.

Orangekiller 2011.08.14. 15:58:50

@manipul:
Mit erőlködsz bögre ?
( köcsög )
Mikor viszi a bank a lakásod majd érteni fogod :-)

fakopács 2011.08.14. 15:59:20

2006-ban ugye az a Gergényi volt Budapest rendőrfőnöke, aki a mostani belügyminiszter üzlettársa volt?
Akkor nem világos hogy narancsdroidjaink miért is nem követelik a jelenlegi belügyminiszter lemondását, volt kétes üzleti kapcsolatai miatt?
Kettős mérce?
Kuncze lemondását követelték bezzeg mert egy fényképen szerepelt bűnözőkkel akikről azt sem tudta kicsodák egy fogadáson. De az üzlettársság az mehet?

Kalmár 2011.08.14. 15:59:44

@Ronda_kövér_öregedő_pasi: Olyan szarul írsz, hogy nem tudom elolvasni. Írj az anyanyelveden valamit, hátha tudok olyan nyelven is....

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 16:00:22

@Fell Bandi: A rendőr olyan állatfajta amire nem vonatkoznak a rá vonatkozó törvények ha az épp úgy a hasznos.

Lajos bacsi 2011.08.14. 16:00:33

@Fell Bandi: Gergényi sittre, Orbánnál? Ne nevettesd ki magad...

fakopács 2011.08.14. 16:00:46

@Kalmár: Ha ez blog nem lennel, nem lenne hol hörögnöd. :-)) Hidd el, egyre többen leszünk!

profilo 2011.08.14. 16:03:56

@Orangekiller:

Azért kíváncsi lennék,hogy egy hosszú m.országi,vagy egy hosszú európai recessziónak örülne jobban?

:)

A teljes világgazdasági recesszióra már rá sem merek kérdezni,mert akkor az "írmagotok is kimúljon" kitétel miatt nagyon érdekes végeredményre jutnánk...

:)

"...de sajnos a mindig regnáló kormány viszi a balhét"
Ezt a kitételt pedig maga Gréczy és Gyurcsány urak cáfolták azzal,hogy ők Medgyessy bénázása miatt kerültek akkora slamasztikába,hogy csak na...
És hát ne legyen meglepődve,ha még sokáig hallja majd,hogy "az elmúlt nyolc év miatt" vagyunk a béka ülepe alá beszorulva.

Tehát várjon még a szivar bontással,mert jó lesz az a hideg napokra....vagy valami értelmeset hagyni az unokáknak...

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 16:04:35

@Kalmár: Bocs, ha nem sikerült a néma értő olvasást elsajátítani fiatalon, azt nehéz felnőve pótolni, de azért javaslom próbálkozz, hátha akkor észreveszed, ha a te véleményeddel egyetértő nicket fikázol.

manipul 2011.08.14. 16:07:04

@fakopács: és hol lesznek egyre többen?

manipul 2011.08.14. 16:10:16

@Rántott kard: "Pl. attól, hogy nem vonja kétségbe a másik oldal létezésének jogát."

Ettől lenne baloldali valaki?
Akkor például az MSZMP nem volt baloldali?
Ja és mit is mondott Gyurcsány:
"A jobboldalt le kell verni."

Akkor az MSZP sem baloldali?

Kalmár 2011.08.14. 16:16:17

@fakopács: Ja, lassan összejön egy ultiparti...kapaszkodj még.

Orangekiller 2011.08.14. 16:21:50

@profilo:
Legjobban a fidesz recessziójának örülök
amely remélem 4,8% ig meg sem áll
( parlamenti küszöb alatti szint ) !!
És jöhet egy normális jobbközép formáció
mint a lengyeleknél a Donald Tusk vezette
párt

Kalmár 2011.08.14. 16:22:02

@Ronda_kövér_öregedő_pasi: Egy szót sem értettem valóban. Biztosan a tanulásban volta hiba. Szégyen, hogy ilyen műveletlen vagyok, de talán még nem késő segíts légyszi. Ez mit jelent?

"Héte olvassá má"

Az értő olvasáskor nem figyelhettem.

"nem csak irj,"
Na ez kész. Nem merem részletezni.Már késő felnőttem.

Fell Bandi 2011.08.14. 16:22:43

@Rántott kard:
"Puha diktatúra.
Egyenlőre.
De ha nem állítjuk meg, egyre keményebb lesz."
Mi az itt, hogy egyenlőre?
Egyenlő darabokra akarod vágni, mielőtt kemény lenne?
Gondolom, nem is érted, mire gondolok, nézz utána a szó jelentésének!
Meg kéne tanulni magyarul, de ha az nehéz, maradj a hébernél, van jó fordítóprogramom..

Orangekiller 2011.08.14. 16:24:07

@manipul: 0:1
Ó már megint egy idióta focista !

Rántott kard 2011.08.14. 16:26:34

@Fell Bandi:

Ha már ilyen szépen ide másoltad a vonatkozó törvényt, bizonyára nem vagy olyan ügyetlen, hogy a csapaterő alkalmazására vonatkozó szabályokat (2006-ban érvényben levőket) ne találd meg.
Hogy segítsek adok annyi támpontot, hogy a jogi szabályozás ezen a téren akkor még nem volt egyértelmű, arról nem is beszélve, hogy a vonatkozó bírósági állásfoglalások, ítélkezési indoklások és jogászi értelmezések sem egyértelműek.
Amit Te idéztél, az egyértelműen a rendőr járőr intézkedésének a szabályzata.
De hogy megspóroljam neked a keresgélést elárulom, hogy akkor még az a gyakorlat volt érvényben (a rendszerváltás előtti, mert nem volt kényszer a módosítására, és senki nem foglalkozott vele) hogy csapaterő alkalmazása esetén a rendőrt az egyenruhája igazolja, mert nem az egyén intézkedik az egyén ellen, hanem a rendőrség mint szervezet, a tömeg ellen,
következés képen nincs helye egyéni sérelmeknek.
Rossz értelmezés?
Igen, lehet.
De volt ilyen, és ezzel senki nem foglalkozott addig.
Ezért nem olyan egyértelmű az egész azonosító szám kérdése, mint ahogy ezt Ti gondoljátok.
Na mára ennyit, egy élvezet volt így vasárnap délután dumcsizni veletek.
Pá gyerekek!

2011.08.14. 16:27:44

Úristen, ennyire képmutatóan álszent, hazug írást régen olvastam. Szegény Gréczy Zsolt, egyszerűen nem hagyja, hogy komolyan vehessük. Már lassan a keményvonalas gyurcsányizmusát is megbocsátom neki jelen kormány "profizmusát" figyelve, de ez azért gyomorforgató. A két helyzet távolról sem hasonlítható össze, főként nem 2006. október 23-mal, ami megnyugtathatom Ferencet, igen, benne lesz a történelemkönyvekben.

Gréczy úr, ha ezzel akarja a Fideszből kiábrándultakat Ferenc zászlaja alá gyűjteni, akkor legalább annyira el van tévedve, mint a főnöke. 2006 megbocsáthatatlan, ahogy a rendőrök viselkedtek, az szégyen minden közhatalmat képviselő emberre nézve.

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 16:30:54

@Kalmár: Talán ha a hsz.-ok tartalmával foglalkoznál és nem a "díszítő elemekkel" akkor értenéd. De nekem mindegy, ha téged nem zavar, hogy szellemi téren komoly lemaradásokkal kell megküzdened akkor engem miért zavarna? Addig változatos a net amig vannak trolldroidok.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.08.14. 16:36:53

Nem értem, hogy a blog tulajdonosa minek működteti ezt a blogot egyáltalán?
Minden írás után randit adnak egymásnak a fidesznyikek és nyomják a rizsát. Ezért kár fenntartani.
Nekem az a véleményem, hogy a fidesz annyit ártott ellenzékben az "emótnyócévben" az országnak, hogy ha ezer évig élnek, akkor sem tudnák megfizetni.Ide sorolom a 2006-os zavargásokkal kapcsolatos tevékenységünket is. Egy volt csak fontos: az embereknek legyen minél rosszabb. És erre nem válasz az, ami úgy kezdődik, hogy de bezzeg az mszp meg..." A fidesszel kapcsolatos állítás önmagában is megállja a helyét. Most, hogy megszerezték a hatalmat, amiért majd megvesztek és semmi nem volt drága, törleszthetnének azzal, hogy jól irányítják az országot, hiszen mondták, hogy felkészültek. Jól irányítják?

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 16:38:52

@Rántott kard:

Irhatod itt a süket blablát, a Papp jelentés (linkje fentebb) szépen összeszedte, hogy kb minden rendőri mozzanatban hiba volt, kb semmit se csináltak ugy ahogy azt csinálni kell, innentől kezdve menteni a sündőrség akkori teljesítményét eléggé izzadságszagú.

profilo 2011.08.14. 16:39:26

@Orangekiller:

A politikai közgazdaságtan jelenlegi állása szerint nincs sok esély olyan recesszióra,mely a Fideszt 4,8 százalék alá taszítaná.
De ha mégis átlépnénk a sci-fi világába,akkor:

-Mégis kikből állna az a bizonyos jobbközép koalíció?
-Látszanak ennek már esetleg most valamilyen körvonalai?

De tudja mit!?

Inkább szívja el szivarját,mert az kevésbé ártalmas,mint az álmodozás...

:)

tölgyes 2011.08.14. 16:41:15

@ifjabb Hábetler János: A TV székház megvédésének elmulasztása súlyos vezetői hiba volt. A rendőri erők ott álltak a TV székház mögött... miközben néhány felkészületlen kezdő "védte az épületet.. A hátsó ajtón pedig szabadon lehetett ki-be járni.

Orangekiller 2011.08.14. 16:50:24

@sagia77:
Drágán fog a fidesz fizetni a következő években :-)
Növekedés nem lesz és majd ezt kell eladni a zembereknek. Lesz visszamutogatás meg hiszti meg perek de növekedés az nem lesz.
Így egy év múlva a zember elkezdik a Fideszt hibáztatni ! Csak a fideszt :-)
És támogatottsága meg mint az a bizonyos hulló punciszőr !!

tölgyes 2011.08.14. 16:57:14

@Rántott kard: Ha elolvasná Fell Bandi 15 óra után kelt, a remdőrségi törvényből idéző hozzászólását, akkor talán még azt is értené, hogy miről van szó... bááár kétlem:)

tölgyes 2011.08.14. 16:59:09

@Orangekiller: Nem a fidesz fog drágán fizetni, hanem az ország.. aminek az az oka, hogy gyurcsány elkúrta.. nem kicsit.. nagyon.. Az adóinkon felül elbokázott 18.000 milliárdot.. és úgy távozott, hogy nem fizette vissza. most itt a világválság a nyakunkon.. azzal a 18.000 milliárddal nehezítve, amit a maguk Ferije elszórt a szélbe.

Rántott kard 2011.08.14. 17:07:24

@tölgyes:
Ha elolvasná - értően - amit írtam, akkor talán még azt is értené miről van szó.

De:

Rendőrségi törvény:

20. § (1) A rendőrt az intézkedés során

a) az egyenruhája és azon elhelyezett azonosító jelvénye vagy

b) szolgálati igazolványa és azonosító jelvénye

igazolja.

Érted, okoska?
A R E N D Ő R T

És ezt érted?

Csapaterő alkalmazása esetén nem a rendőr intézkedik az egyén ellen, hanem a R E N D Ő R S É G mint szervezet, a tömeg ellen,
következés képen nincs helye egyéni sérelmeknek.

Mint mondottam ezen az értelmezésen lehet vitatkozni, de évtizedekig érvényben volt, és alkalmazták.

De most már tényleg megyek, úgyis fölöslegesen koptatom itt a számat.
De azért élvezem.

Orangekiller 2011.08.14. 17:11:43

@profilo:
Na jó legyen 7% hogy a Parlamentben is lehessen mondani TI IS ELKÚRTÁTOK :-)
A sci-fi re : nem oly rég 1994 ben volt már a fidesz 7% on és a normálisabb Navracsics félék
meg ki is válhatnak az idióta orbán vonalból

A szivart megtartom a szép napokra

tölgyes 2011.08.14. 17:14:54

@Rántott kard: A rendőrökömn azonban nem volt azonosító.. és csapaterő ide-oda az azonosítót viselni kell. Továbbá nem használhat viperát, nem rugdoshat magatehetetlen fekvő embert, nem lőhet fejmagasságban.. ÉRTI MÁR OKOSKA!!!Erre a parancsnok nem utasíthat, mint ahogy a csapaterő nem megfelelő módú felhasználására se!!A parancsnokok nem mentegethetig a törvénytelenségeket elkövető beosztottakat.. a Kormányfő pedig nem utasítgathatja a rendőrséget...

czjanos 2011.08.14. 17:16:02

@Rántott kard: Akkor a kard vissza a hüvelybe? Tavaly, aug. 20-án, a tisztavatáson hangzott el: Kérek engedélyt kardot rántani (nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek). Szóval, kardot rejts!

tölgyes 2011.08.14. 17:17:00

@Orangekiller: Azt nem tudni mit hoz a holnap.. de ma az valószínűbb, hogy az MSZP és összes utódalakzata megszűnik, mint hogy a fidesz vereséget szenved.

Feketecsuklya 2011.08.14. 17:21:21

@Orangekiller: Elég olvasni titeket, hogy azt mondja az ember, hogy 100x inkább fidesz, mint ez a zsidó-kommunista-"liberális" mocsok, amit ti képviseltek.
Szerencsére olyan hülyék is vagytok, hogy az érzés nem halványul...

popocatepetl 2011.08.14. 17:22:19

"Idehaza boldog-boldogtalan sietett bizonygatni, hogy ha egy rendőr visszaütött a tévészékháznál, az rosszabb, mint amikor valaki megtámadja és felgyújtja egy közintézmény épületét."

Hazudós egy sunyi kis kutya vagy, ilyet soha senki nem állított.

Fell Bandi 2011.08.14. 17:24:41

@tölgyes: ez a kivénhedt rendőr úgy gondolja, hogy egyszerű kiegészítésével az "elhagyott azonosítók" problémája megoldódott. görényi nem volt ennyire egzakt, annak idején szerinte azok a számok csak úgy leestek - mind a 20,000 ávósról, egyszerre. Egyik védekezés gyatrább mint a másik. Kíváncsi vagyok, a bíróság előtt mi lesz a stratégia, de egyik sem tűnik nyerőnek...

bájgúnár 2011.08.14. 17:24:58

Az angol rendőrség politika mentesen végzi a dolgát amire az uralkodó is kényesen ügyel.Nálunk meg a mindenkori kormánynak a magánhadserege.Ahogy a közt.elnök is a kormány bábja.Némi eltérés azért van az angol és a magyar demikratikus rendszer között.

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 17:25:00

@Rántott kard: Lehet, hogy alkalmazták, de helytelenül, ismét említeném a bizottsági jelentést:

"A bevetési, illetőleg 65 M gyakorló ruházatban a rendőri művelet során szolgálatot teljesítő állomány, a korábban kialakult helytelen szokások alapján nem viselte a szolgálati azonosító jelvényét."

Érted, HELYTELEN szokás.

Feketecsuklya 2011.08.14. 17:25:24

@Orangekiller: Én nem kívánok neked ilyen rosszat, csak azt hogy menj haza a saját országodba.
Amíg megteheted...

bájgúnár 2011.08.14. 17:27:38

@tölgyes:
sokáig ne örűlj mert a Fidesz sorsa is az ami az MSZP_SZDSZ_MDF_Kisgazda_MIÉP meg a többi barom nemzetáruló párt sorsa.Mind bujtatott komcsi utódpártok.Komcsik hozták létre előre leosztott lapokkal.

Orangekiller 2011.08.14. 17:27:59

@Feketecsuklya:
Már megint egy fideszes sperma
Te , nem kell idejönnöd, nem is hívott senki
Csak ide okádod a hányásod mialatt mehetnél
a magyar nemzetet bújni és ott hörögni :-)
Jó utat!

Orangekiller 2011.08.14. 17:31:37

@Feketecsuklya:
Magyar vagyok, Erdélyben élek. Itt sem mindenki
olyan hülye mint ahogyan szeretnéd ;-)

Feketecsuklya 2011.08.14. 17:40:36

@Orangekiller: elnézve, ahogy drukkolsz a svájci úthengernek, inkább csak tudsz magyarul...

Orangekiller 2011.08.14. 17:44:02

@tölgyes:
Ez a 18000 milliárd forint adósság nem mond semmit és persze nem is igaz !!!
Az államadósságot GDP arányosan határozzák meg % ban
Azért mesélj hogy Spanyolországban, Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Angliában, Belgiumban, Olaszországban, Írországban, Görögországban,
USA ban, Japánban miért magasabb a GDP arányos államadósság ?
Maguk Ferije - enyém bizony nem mert soha nem szavaztam még Gyurcsányra. Azonban ha
össze kell hasonlítani a 160 cm es Orbánnal hát nagyságrendekkel felkészültebb és nem a vérbosszú motiválja mint a törpét

átlátó 2011.08.14. 17:44:17

Zsolesz. Én ott voltam azon a "D" napon és az utána következő néhányon is a helyszínen... téged nem láttalak, mert lehet, még köszöntünk is volna egymásnak. Szóval én a szememmel láttam azt, amit te nem. :)
De én egy egyszerű szerkezet vagyok hozzád képest, csak amolyan kiscukor, nagyon nem akarok alámerülni a témában. Maga "rendőrterror" szó ütötte meg csak a dobhártyámat, - akarom mondani a retinámat.

manipul 2011.08.14. 17:45:53

"@Orangekiller:
Ó már megint egy idióta focista ! "

Tornázzon még egy kicsit, erősödjön...

manipul 2011.08.14. 17:48:00

@Orangekiller: Butuska, Tusk annyira jobbközép, hogy Verhofstadt örömében kijelentette, hogy valójában a liberálisok között lenne a helye. Ez valószínű, mert annyira megszeretgették az ottani balmenetűek.

Fell Bandi 2011.08.14. 17:52:29

@Orangekiller: hazudozol te itt jó zsidrák szokás szerint... úgy vagy te erdélyi magyar, ahogy én bantu eszkimó. OLvasgasd már el, miket lódítottál itt össze-vissza, valahol kilóg a lóláb. Te egy faszkalap munkásőr vagy, angyalföldről vagy csepelről, büdös lábú szar proli.

manipul 2011.08.14. 18:03:00

@Orangekiller: "Magyar vagyok, Erdélyben élek. Itt sem mindenki
olyan hülye mint ahogyan szeretnéd ;-) "

Hát ebben bízok én is. De hát ott is vannak sekélymagyarok.

manipul 2011.08.14. 18:08:24

@Rántott kard: Ez a csapaterő jó duma, próbálkoztak is vele, de hamar elhalványultak. Semmilyen rendelkezés, belső szabályzat nem írhatja át a törvényt. Abban pedig nincs felmentés.
De ettől eltekintve is oltári butasággal próbálkozik, ugyanis ha ez így lett volna, akkor Gergényi nem azt mondja, hogy leesetek az azonosítószámok.
Szóval ez gyenge próbálkozás volt

manipul 2011.08.14. 18:11:59

@Feketecsuklya:
Szegény Gréczy és Orangekiller nagyot bukott ezzel a gyermeteg okoskodással..
Hol az angol Balsai...vicc.

Kalmár 2011.08.14. 18:21:44

@Ronda_kövér_öregedő_pasi: Valóban nem csak írni nem tudsz. Hülye is vagy. De jó, hogy ez nem zavar. Boldogok a lelki szegények

puffatag 2011.08.14. 18:33:23

ennnyi náccccit én még blogon együtt ném láttam... zsidóznak stb... eza magyar, úgy láccik... kipusztulunk, ez a helyes út, csak jót teszünk a többi népnek... ennyi alja férget más nép nem termel ki magából ... ( a helyesírási hibákat a köztársasági elnöktől lestem el)

puffatag 2011.08.14. 18:35:18

@manipul: a nickneved lefedi céljaidat, megbízóidat és szellemi szinvonaladat

torró 2011.08.14. 18:37:08

Nos Gréczy Úr! Két olyan eseményt próbál szinkronba hozni amit csak erőltetve lehet.A Tv székházról úgy látszik Önnek sincs valós infója, mert ami lejött a médiában ,sajnos nem egészen fedi a valós történetet.Közvetlen közelről történt infóban nekem egész másképp mondták el az érintettek./Nem a randalírozók!/ Jobban tenné ha megkérdezne valakit a szervezők közül.Olyanokat akiket ismer.Lehet hogy nem mondanák el, de azért csak próbálja meg .Ha megtudja az igazságot lehet hogy csalódni fog!
Angliáról nem írok ,megtették mások és különben is a híradások maguktól érthetőek. Miért ez az állandó erőlködés arra hogy minduntalan bizonygassa, csakis a jobboldal a gonosztól való.

Blogger Géza 2011.08.14. 18:43:17

@Rántott kard: Na és? Nem érted, hogy egy jogállamban nem az az eljárás, hogy egy korábbi vélt bűnéért bárkit megverhet a rendőr csak úgy az utcán? Akik ráadásul gyakorlatilag mint pórul járt ártatlanok voltak? Lásd:

"Akkor valóságos cunami volt, rengeteg levél jött, hogy velem is és velem is ez történt. Kiderült, hogy ez nem egyedi eset. Gyakorlatilag a rendőrök minden jogállami normán túlmentek, és nem azokat bántották, akik adott esetben zavarogtak, hanem akiket könnyebb volt utolérni. Próbáltam nagyon következetesen végigvinni ezeket az ügyeket, a bíróságokra is eljártam, és egyetlen sztorim sem bukott meg. Volt 8-10 ilyen eset, amit végigvittem, és bennem is volt aggodalom, hogy mi van, ha kiderül, mondjuk egy fél év múlva, hogy engem átbasztak, és mi van ha zavargott és követ dobált. De egyik ilyen 2006-ban megvert embernél sem derült ki később sem olyasmi, hogy ne lett volna igaz az, amit ők átéltek és elmeséltek.

És nagyon kemény támadásokat kaptam, igen. Addig én alapvetően liberális újságoknál dolgoztam. Magyar Narancs, az Index is tök liberális volt abban az időszakban. A liberális táborban ez árulással volt egyenértékű, hogy én a „nácikat” védem, a „nácikat” mosdatom. Kőkemény támadások voltak. Hogy én a Fidesznek nyalok, hogy én Jobbiknak nyalok, teljesen méltatlan volt. Miközben pont az emberi jogi normákat kértem számon az akkori rendőrségen. Amiket egyébként a liberális oldal előszeretettel kért számon másokon."

magyarinfo.blog.hu/2011/08/14/bodoky_4?utm_source=ketrec&utm_medium=link&utm_content=2011_08_14&utm_campaign=index

puffatag 2011.08.14. 18:58:24

a 2006 október 23-án megvertek mind ártatlanok voltak? aki ezt leírja, az... nem tudom minősíteni ezt az orbitális faszságot: a grazi ápolt a több oldalról érkezett kérés ellenére az Astoriához szervezte a fidesz-nagygyűlést (érdekes, hogy a fidesz, aki mindig tartja a hagyományait, se előtte, se utána itt nem tartott nagygyűlést), a dolomitotmagyarországonegyedülbeszállítóorbánpapapártja...) aszonta: ne mi nyerjük a legtöbbet... és igaza lett, a Jobbik nyerte a legtöbbet... mostaztán dolgozhat, amíg Ráchel lánya át nem veszi a köztévé irányítását (AMI ' UTÓPIA, én eztet tudom)

ze11 2011.08.14. 19:40:57

Az ott Európa műveltebb fele. Ez meg itt a Balkán északi csücske. Pont.

manipul 2011.08.14. 19:43:05

"@puffatag:
puffatag 2011.08.14. 18:33:23
ennnyi náccccit én még blogon együtt ném láttam... zsidóznak stb..."

Hát Puffatag, ha jobban belemélyed átmehet rettegőbe. Mert itt nem tisztelik a másságot, kirekesztenek, rasszisták, nem csoda hogy előáll a nácistafasisztahorthystabreivikizmus.
Ja és mit is akart mondani?

manipul 2011.08.14. 19:45:15

@puffatag:

"puffatag 2011.08.14. 18:35:18
@manipul: a nickneved lefedi céljaidat, megbízóidat és szellemi szinvonaladat"

Puffatag éppen a 122. ez ügyben. Van még vaktölténye?

ze11 2011.08.14. 19:47:11

@Orangekiller: Az a baj, hogy ott (Anglia) pofánverik, letartóztatják, és megbüntetik a csürhe jelentős részét, itt (Abszurdisztán) meg nem, sőt a rendőrahülyeerőszakoshazugdisznó.

Ronda_kövér_öregedő_pasi 2011.08.14. 20:07:22

ja de szép lesz, ha esetleg a náciorbán diktátorrendőrsége véletlenül egyszer leejti az azonositókat és végigver egy ejropaiértelemben vett demokrata tüntetést:) mekkoraszép ajvékolás lesz a ballib blogokon :)

czjanos 2011.08.14. 21:45:35

@Blogger Géza: Bodokytól idézel. Mind ártatlanok voltak. Mint a ma született báránykák. Éppen csak nem bégettek.

czjanos 2011.08.14. 21:48:32

@torró: A TV székház ostromáról élőben tudósított a Hír TV, jelesül Császár Attila "újságíró". Végig néztem a közvetítést. Mit mondjak, Császár nem a TV székháznak drukkolt.

Orangekiller 2011.08.15. 00:27:10

@Fell Bandi:
Fututi pizda mati - majd megnézed mit jelent
Természetesen a svájci úthenger neked is kijár,
Kérhetsz jegyet az első sorba :-)
Hogy szakadt volna anyádba a fejed mikor kijöttél!!!

Orangekiller 2011.08.15. 00:33:38

@czjanos:
Emlékszel a riporter kérdéseire vagy monológjára?
- Ez már forradalom? - elég vicces így 5 év távlatából. A fideszes csürhe akart forradalmat - hahaha

Orangekiller 2011.08.15. 00:45:00

@Feketecsuklya: és manipul
Ti is mentek a levesbe :-)
Az idő sajnos már nem nektek dolgozik - tudom nehéz felfogni
Jövőre már mindenért a Fidesz lesz a hibás !!!
És még ezek nem zsidóznak hahaha

torró 2011.08.15. 06:35:03

czjanos:"A TV székház ostromáról élőben tudósított a Hír TV, "
Hát igen! Amikor megkapják a fülest Meg amíg odaérnek. Csakhogy! Mit is lehetett látni? Azt látta valaki amikor odabent konkrétan törtek zúztak? Ugye nem?Én is láttam, a, közvetítést.Csakhogy ezt már készen kaptuk! Nem tudom mennyire voltam érthető? Mert vannak akik mást láttak!

czjanos 2011.08.15. 08:23:24

@torró: Biztosan a Gyurcsány oda ment, felzabálta a büfét és kiszórogatta a bútorokat papírokat a folyosóra. Előtte azonban felgyújtott kinn pár autót és megverte a rendőröket. Még a jóságos vandálok és a forradalmat sejtő riporter sem tudta megállítani.
Igen, érthető voltál, csak nem megérthető.

gastro, missing in action 2011.08.15. 17:12:42

mondhat bárki bármit, ha a lonsdale pólósok az én kocsimat gyújtották volna fel a körúton, addig nem nyugszom, míg személyesen nem vágom el valamelyiknek a torkát... erről ennyit. huligánok randalíroztak akkor október 23.-án is, meg előtte a tv székháznál is.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.15. 20:51:20

@Kalmár:

Te barom!

2002-ben játszhattatok a hídon.

2006-ban a Szabadság téren.

ha rajtam áll, akkor már az első játékotok után vérző orral mentetek volna haza. Vagy úsztatok volna hazáig.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.15. 20:56:13

@Fell Bandi:
Egy mondaton belül mondasz ellent magadnak. Szánalmas hazug patkány vagy.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.15. 20:58:03

@Karipapa01:

"Hiába, vannak kultúrális különbségek, és ezt a barbár angolok soha nem érthetik meg."

Megmondta a vezér is, hogy hanyatlanak.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.15. 20:58:55

@Fell Bandi:

Amikor a lovasroham elkezdődött, még semmiféle rendbontás nem volt, az csak az ÁVÓ fellépésére adott válasz volt.

Egy mondaton belül mondasz ellent magadnak. Szánalmas hazug patkány vagy.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.15. 21:01:11

@tölgyes:

A tömeg egyébként nem fosztogatott - még a huligánok sem -!

A tévé büféjében is mindenki kultúráltan fogyasztott. Igaz a büfé eredetileg zárva volt.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.15. 21:09:33

Summázom:

aki azokat a gerinctelen férgeket mentegeti, akik pl barikádot emeltek a Felszab téren, az menjen a kurva anyjába.

Ma hazafele megállított a rendőr, elkérte a papírjaimat, megnézte, visszaadta, jó utat kívánt.
Se verés, se rugdosás, se ujjtörés.
Igaz, nem volt nálam 15 db molotov koktél önvédelmi célra, nem szidtam a rendőr kurva anyját előtte 40 percig, nem akartam a sarki okmányirodát elfoglalni.

A rendőr esete, akit a Szabadság téren kikisértek, bizonyítja, hogy az egész szervezett volt, és a balhé kellett valakinek. Ha ott a tömegnek VALÓS spontán indulata van, akkor a megrekedt vízágyúban ülő meghaltak volna. Igaz, előtte kb annyi a csőcselékből is, amennyi lőszer volt náluk.

Ezt elkúrtad Gonosz Törpe 2011.08.16. 08:09:22

Zsolti!
Ne hallgass ezekre a csürhe kommentelőkre. Ezek pont azok, akik a TV előtt randalliroztak , és akiket le kellett volna gépfegyverezni..halomra lőni, akkor nem lenne ekkor a a pofájuk. ...de ami késik nem múlik. Jön a polgári forradalom hamarosan, a megszólalni most nem merő de szervezkedő IGAZI 2/3 ad már nem tudja elviselni a csürhét, az Orbán és bandáját a Nemzeti Szart, és ezeket a komentelő barmokat is bele döngölik a földbe és akiket kell azokat meg a lámpavasra akasztják elrettendő példaként azoknak akik DIKTATÚRÁT szeretik mert remélnek egy kis alamizsnát...hehe

czjanos 2011.08.16. 08:28:57

@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: Csak a első fél mondatoddal értek egyet! A továbbiakat a lincselés helyett az igazságszolgáltatásra bíznám.

leponex 2011.08.16. 11:15:34

@czjanos:
Szóval mindössze nem értesz egyet az első félmondatot követő vágyfokozó vízióval :-(
Hát akkor csak folytassátok ezen a nívón, Kedves Bárdunk nagyobb dicsőségére ...

czjanos 2011.08.16. 11:51:14

@leponex: egy reagálást nem elég elolvasni, értelmezni és érteni is kell.

leponex 2011.08.16. 12:30:36

@czjanos:
Törpénk reagálását értem, a Tiéd hagy némi kívánnivalót maga után - legalábbis az eddigi tapasztalatom alapján.
Most ugye épp a Helsinki Bizottság ;-) nyílt leveleket írogat, merthogy a torockai fedőnevű miket beszélt ...
Bár gyanítom, a törpénk is valami hasonló provokátor lehet, hátha ugrik rá valaki hasonló stílusban ( sajna igen ), oszt lehet rá hivatkozni ...
De ahogy gondolod ...
üdv.

leponex 2011.08.16. 12:58:40

Jó Gréczy Zsolt Walesi Bárdunk, Weimari Mesterdalnokunk, Főtanácsoló, Zöld Sasos kitüntetett, miegyebünk ...

Szánalmas ez a vergődése ahogy öt éve igyekszik összemosni a randalírozók és a nagygyűlés résztvevőit, a mindenkit felháborító értelmetlen rendőri brutalitást az ártatlan áldozatokkal szemben, és a valóban indokolt de máig tisztázatlan okból elmaradt határozott rendőri fellépést.
Demagógia ez Öntől Kedves Bárdunk, nem az első, nem az utolsó, mondhatnánk csak a megszokott stílusát hozza.

Csak egyetlen mondata:
"Idehaza boldog-boldogtalan sietett bizonygatni, hogy ha egy rendőr visszaütött a tévészékháznál, az rosszabb, mint amikor valaki megtámadja és felgyújtja egy közintézmény épületét."

Idehaza boldog-boldogtalan épp azt kérte számon, hogy AKKOR miért nem ütötte akár a rendőr jogosan a gyújtogató, a romboló csőcseléket - talán épp azt a szurkolói csoportot is, akiktől épp az említett díszes kitüntetését kapta egykor ??
Miért hagyták sietősen védtelenül az épületet, pedig ott volt a helyszín közelében az elégséges erő ??
Ki fog ez derülni Kedves Bárdunk, előbb vagy utóbb.

Ezt is írja:
"Nerm értem, hogy lehet még a helyén az az angol rendőrkapitány, aki elrendelte, hogy tettleg is bántalmazhatják azokat, akik kárt tettek az angol nép- és magánvagyonban. "

Nálunk az nem volt érthető, hogy miért maradhatott helyén az a Gergényi , aki vélhetően bűncselekményt követve el magára hagyta a székházat a benne lévő emberekkel együtt, amikor esküjéhez ha hű lett volna, akkor minden eszközzel igyekezett volna megvédeni.

De ezt Ön is tudja, és mégsem hajlandó még ennyi idő múlva sem bocsánatot kérni ezért a gyalázatosnak tekinthető szánalmas hazudozásai miatt.

czjanos 2011.08.16. 13:57:24

@leponex: Lehet, hogy tényleg nehezen érthetően fogalmaztam: "Nem értek egyet az első fél mondat után következő résszel."

Fell Bandi 2011.08.16. 16:38:44

@Rántott kard: ugye csak viccelsz, ezzel a csapaterős dumáddal? A szövegedből látszik, hogy a joghoz (is) hülye vagy, ha már ilyen ökörséget írkálsz ide, jó lett volna jogszabályi hivatkozás is mellé. De mivel az nincs, az egészet a mese rovatba tesszük. Majd jöjjön elő ezzel a görényi ügyvédje, a vén geci már vádlott, lesz rá alkalma...

Fell Bandi 2011.08.16. 16:42:27

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: egy ilyen fasszopó seggfejjel nem állok szóba mint te, szopd le a gyurcsányit te is, de jobb lett volna, ha értelmezed amit írtam. már késő, térdelhetsz...

Rántott kard 2011.08.16. 17:05:10

A "Fell Bandi" név nagyon emlékeztet engem egy bizonyos "antares" esetleg "cutcopy" vagy "faust" (a tökszár) nevű fideszfanra.
Azoknak volt ilyen útszéli stílusuk, még a régi szép időkben, a STOP-on.
Lehet hogy nem véletlen a hasonlóság!?
Mellesleg ez a Fell Bandi is egy tökszár.
Hogy milyen a tökszár?
Pontosan olyan mint Fell Bandi.
Kívül egészen enyhén szúrós, belül viszont teljesen üres.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.08.16. 20:10:38

@Fell Bandi:
Felvettem a stílust, amit a nézeteimmel ellentétes véleményen levők közel 90%-a művel.Érdekes, hogy milyen hamar kiveri a biztosítékot.

Ellensúly 2011.08.17. 15:53:32

@Rántott kard: Nem is azokról van szó, akik a rendőri figyelmeztetés ellenére a helyszínen maradtak, hanem azokról, akik az utcán sétáltak vagy épp egy vendéglátóhelyen ültek, amikor az egyenruhás horda rájuk támadt és ok nélkül megverte őket.
süti beállítások módosítása