2011.06.19. 07:59
MSZP-megújulás - elnapolva
Az utóbbi napokban nem története aranylapjait írja a Magyar Szocialista Párt. Még pénteken az történt, hogy amíg Gyurcsány Ferenc védte a baloldali kormányok tevékenységét és tükröt tartott Orbánék hazugságai elé, addig a párt elnöke látványosan ledarálta az Őszödről szóló levelet, amely vizsgálatokon alapuló, bár csak közel százszázalékos bizonyossággal leírt neveket is tartalmazott. Majd a Fidesz Belügyminisztériuma adott ki közleményt, hogy rá ugyan ne számítson senki: ők nem adnak ki semmilyen papírt. Szanyi tehát hazudhat Gyurcsányról, Mesterházy Attila az információkat ugyan megkapja, mégsem történik semmi. Az MSZP elnöke nem kíváncsi arra, ami tudás erről a történetről összegyűlt. Nehogy valamire, vagy valakikre fény derüljön. Azt tehát tudják, hogy Gyurcsány nem volt, de akkor más név még szóba se kerülhessen. Belső pártvizsgálat nem lesz, a neveket tartalmazó borítékkal „ledarálták” a MSZP erkölcsét. Itt két szervezet nem akar megnevezni senkit - legfeljebb Gyurcsányt: a Fidesz és az MSZP, legalább is annak vezetése. Nekik az a legjobb, ha Őszöd titka az övék marad.
"Egyetért-e Ön azzal, hogy a Magyar Szocialista Párt kongresszusa az országos elnökség tagjaira, a megyei (fővárosi), a választókerületi és a helyi szervezetek, valamint a Választmány vezetőire az országgyűlési képviselők jövedelem- és vagyonnyilatkozatával megegyező tartalmú, párton belüli jövedelem- és vagyonnyilatkozat-tételi szabályokat alkosson?;
Egyetért-e Ön azzal, hogy a Magyar Szocialista Párt jövedelem- és vagyonnyilatkozat-tételre kötelezett tagjainak, valamint az ilyen pozícióra pályázó jelöltjeinek jövedelem- és vagyonnyilatkozatával kapcsolatban a párt országos etikai és egyeztető bizottsága ellenőrzést folytathasson?;
Egyetért-e Ön azzal, hogy a Magyar Szocialista Párt kongresszusa a párt gazdálkodására a törvényi előírásoknál szélesebb nyilvánosságot és nagyobb átláthatóságot biztosító szabályokat alkosson?;
Egyetért-e Ön azzal, hogy a Magyar Szocialista Párt tagja megyei (fővárosi) és országos szinten összesen csak egy választott párttisztséget (testületi tagságot) tölthessen be?;
Egyetért-e Ön azzal, hogy a Magyar Szocialista Párt elnökét a párt tagsága közvetlenül válassza meg?;
Egyetért-e Ön azzal, hogy a Magyar Szocialista Párt megyei (fővárosi) szervezeteinek (területi szövetségeinek) elnökét a szervezet tagsága közvetlenül válassza meg?."
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: MSZP-megújulás - elnapolva 2011.06.19. 10:57:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Barragon 2011.06.19. 08:36:17
Na mindezek elutasítása miatt "tettek engedményt" egy politikai nyilatkozatban, amely semmire nem kötelez senki! Az MSZP-ben egyébként is a nyilatkozatokat és más dokumentumokat kevesen olvassák és még kevesebben emlékeznek MÁSNAP ezekre!
Diocles 2011.06.19. 09:30:44
Gréczy úr,
ne csináljanak mán úgy, mintha Önöknek ne lenne így is kismillió lehetőségük a névsor nyilvánosságra hozatalára.
ki lehet szivárogtatni a sajtónak, majd Gyurcsány a névsort sejtelmesen úgy kommentálná, h "sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudom" (ez 90 IQ felett mindenkinek azt jelenti, h megerősíti, de ezzel a felelősséget eltolja magától), vagy akár Ön is megírhatja, h "okom van feltételezni, h arról a három akkor is, és ma is befolyásos pártvezetőről van szó, akik Gyurcsány kiszorítására tőrnek", ezt is felkapná a média, ha nem is annyira.
ezt a vasat is addig kell ütni, amíg meleg, 2012-ben már mindenki komolytalannak fogja tartani, h Gyurcsány akkor állna elő azzal, h X, Y és Z, azt fogják mondani, h kamu, miért nem tavaly.
persze mondhatja, h kibicnek könnyű, de az érveimbe aligha lehet belekötni, elég nagy könnyelműség lemondani egy ilyen csodafegyverről a semmiért.
(persze ha van háttéralku, az más, de nem nagyon látni itt háttéralkut.)
Geo_ 2011.06.19. 10:11:50
magyar ember teli szájjal 2011.06.19. 11:10:30
Kármentő 2011.06.19. 11:12:25
jenőke 2011.06.19. 11:24:42
Kiegészítésem:
A NÉPSZAVAZÁS CÉLJA ÉS TARTALMA MARHASÁG! A hatályos jogszabályok betartásának kikényszerítése kell, hogy legyen a cél, de ez nem népszavazással oldható meg.
A jelenleg hatályos jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény szerint:
2. §(2) Jogszabály a hatálybalépését megelőző időre nem állapíthat meg kötelezettséget, kötelezettséget nem tehet terhesebbé, valamint nem vonhat el vagy korlátozhat jogot, és nem nyilváníthat valamely magatartást jogellenessé.
Nincs jogász az MSZP vezetőjének közelében, vagy leégetni akarták?
dr.Bernardus 2011.06.19. 11:28:17
kvasztics47 2011.06.19. 11:29:58
A publicisták nem szívesen válalják föl egy jó ügy képviseletét, ha azt Gyurcsány neve fémjelzi.
Nincs a palettánn jelentős politikus Gyurcsányon kívül, aki rendelkezne szrtatégiával, taktikával Demokratikus ezsközökkel a zorbán megdöntésére.
kvasztics47 2011.06.19. 11:36:07
Ez egy vagány kijelentés. Akár Jézus is tehette volna. Ő azomban magyarázatot is szokott fűzni a kijelentéseihez.
Sir Galahad 2011.06.19. 11:40:10
Andráska8 2011.06.19. 12:00:43
mendson 2011.06.19. 12:00:57
Pampák Bikája 2011.06.19. 12:21:06
Mondom ezt azzal a belső meggyőződéssel, hogy Gyurcsány a baloldal hosszú idő óta (és még hosszú ideig) utolsó nagy esélye volt. Orbán viszont megverte, mert GY. F. nem talált sem megfelelő taktikát, sem ehhez igazi szövetségeseket a védekezéshez és a visszatámadáshoz. Az a siralom pedig,ami tegnap a zárt ajtók mögött vélhetően, majd annak külső kommunikációjában jól láthatóan történt/történik, elsősorban rá fog visszahullani.
Gyorsan el kellene jönnie - és minél messzebb alóla...
dr.Bernardus 2011.06.19. 12:21:30
... és természetesen ennek az okai. Elég ez magyarázatnak?
Goompah 2011.06.19. 12:27:51
Miféle vizsgálatokon?
Ha Gyurcsány nem vállalja fel a közzétételt, akkor Mesterházy miért tenné? Végtére is Gyucsány állít valamit, nem Mesterházy, ugye? Csak persze Gyurcsányban annyi gerinc sincs, mint egy egysejtűben.
parttalan 2011.06.19. 12:35:21
Azt hiszem, innen fúj a szél. Röviden: a párt mai vezetői egyszerűen féltik a széküket Gyurcsánytól. És félnek attól, hogy a párttagság - és az MSZP- szavazók! - többsége is lehet, még mindig Gyurcsánnyal szimpatizál. Ha pedig ezt a szimpátiát kiölni nem tudják (mert nyilvánvalóan nem lehet), akkor megpróbálják minden erőfeszítésünkkel párteszközökkel háttérbe szorítani az ex-miniszterelnököt.
"...az MSZP politikusai gyalázzák saját 8 éves kormányzásukat."
Én ezt egyetlen szocialista politikua szájából sem hallottam. Amúgy a nyilvánvaló hibák, a tehetetlenkedés, az amatőrizmus és a korrupciós esetek beismerése gyalázkodásnak minősülne? Ez szembenézés, amit amúgy maga Gyurcsány is sűrűn megtett az utóbbi időben.
kvasztics47 2011.06.19. 12:36:59
Nem.
Ez egy fölmérés arról hogy a politikusaink mennyire népszerűtlenek.
Ez nem minősíti Gyurcsányt. Azt mutatja, hogy a zorbán-szíjj-ártó banda milyen jó munkát végzett azért, hogy a zemberek megútálják a politikát, a politikusokat. Még szavazni sem kell ellmenni a zembereknek. Elég, ha az őket föltételnélkül támogató 1 Millió zombi elmegy szavazni és ezzel biztosítják a hatalmukat a látszat-demokráciában.
mojszipupi 2011.06.19. 12:41:15
Pampák Bikája 2011.06.19. 12:43:46
Balangó 2011.06.19. 12:45:10
kvasztics47 2011.06.19. 12:47:48
Kérdezném: mik azok a nyilvánvaló hibák?
Csak nem a népszavazással megsemmisített egészségügyi reform? Akkor, még nem vándoroltak el az orvosok, mot, már hiába fizetsz nincs aki gyógyítson.
Csak, nem a 3 új Dunahíd, a 700 km autópálya?
Az oktatási reformok? A 12 ezer kollégiumi férőhely?
A nemzetközi elismertségün?
Mondj valamit az új orbánkormány helyeselhető tetteiről, akkor könyebb lesz összemérni őket.
makacshalacska 2011.06.19. 12:50:49
Abban gondolkodik hidd el, csak egy fillért sem akar beletolni :D .
Neki egy mszp szakadás is jó lenne, lecserélnék a logókat kitalálnának valami nevet azt sanyi.Csakhogy ez az ő belső mszps ellentáborának nem biznisz, hiszen erős konkurenciát kapnának, 2014-ben még az 5% küszöbért is lehet nagy harc lenne....nekik GYF nélküli mszp kell,ferinek meg egy új párt ,nagyobb pénzbedobás nélkül, patthelyzet.
kvasztics47 2011.06.19. 12:51:34
Ez egy igazán bunkó kérdés!
Tedd föl azta kérdést, hogy Pintér Sándor belügyminiszter, hogyan tesz szert a nyugdíja a fizetése mellet évi 1,8 Milliárd Ft. jövedelemre?
Pampák Bikája 2011.06.19. 12:54:23
Miközben igazad van, nem szabad elfelejteni, hogy egy általad javasolt pártalapítás elvihetné a családi vagyont. Arról nem beszélve, hogy egy azonnal észrevehető és legkésőbb két év múlva váltópártnak látszó politikai alakzat létrehozásához, de még inkább működtetéséhez több száz nagyon is hatékony káder és több ezer fegyelmezett aktivista is szükségeltetik. (Lásd még a Fidesz még megírandó története 1998-2010) Ám - mint azt már előbb írtam - ha Gyurcsány politikai (fő)szerepre vágyik, aligha kerülheti el ezt az építkezést. Ha egyáltalán alkalmasnak érzi magát (és persze valóban alkalmas is) erre...
Diocles 2011.06.19. 12:57:58
Ha Gyurcsányék elhatározzák magukban, h nincs más út, csak a szakítás, annak is megvan a megfelelő forgatókönyve.
(A legnagyobb hülyeség volna úgy lelépniük, ahogy azt Szili tette.)
Két forgatókönyv szokásos ilyen esetekben:
1. az egyik esetben a végsőkig feszítik a húrt, beszólásokkal, kiteregetésekkel, de úgy, h elérjék azt, h szinte küldjék őket, kizárásokkal, mártírkodásokkal.
azt a látszatot kell megteremteniük, h ők mindent megtettek, de lám, a mutyikirályok, őszödi szivárogtatók ellen hősies küzdelemben veszítettek. Ez esetben nagyot szakíthatnak az MSZP bázisából is.
2. a másik forgatókönyv egy békés(ebb) elválás lehetősége, pl. belátja a pártvezetés (beláttatják vele), h mindenkinek jobb az első forgatókönyv elkerülése, h jobb a békés szétválás, mint a végtelen konfliktusok lehetősége, és biztosítják a békés kiválás, elválás olyan módját, h Gyurcsány leendő pártja is rendelkezzen a frakcióalakításhoz szükséges 11 fővel, és egyéb eszközökkel.
ez esetben akár optimális megoldás is születhetne, Mesterházyék "balra fordulhatnának", Gyurcsányék pedig megcélozhatnák a ballib közönséget, vagyis, nem zavarnák egymás vizeit, köreit, ami a szavazatmaximalizálás szempontjából lenne jó számukra.
kvasztics47 2011.06.19. 13:02:17
Beszoptátok a zorbán-szíjj-ártó dumát az oligarha szocialista politikusról és nektek elég ennyi is. Gondolkodni minek arra ottvan a szíjj-ártó aki megmondja a tutit.
Azért, mert Berlusconinak sikerült az óriási sajtóbirodalmával mehülyíteni az olasz népet, ahol korábban félévente volt kormányváltás, akkor az első 100 vagyonos között sem szereplő saját pénzén sikerrel alapíthatna pártot. Ami egyébként tilos is. Sehol a demokráciákban nem a legvagyonosabb emberek lesznek a pártvezérek. A demokratikus párt vezetése nem adásvétel tárgya.
Pampák Bikája 2011.06.19. 13:02:59
sajnos nincsen igazad: az alnmát akarod összehasonlítani a körtével. Gyurcsány kétségtelen igen sok stratégiai és taktikai hibát vétett. A legnagyobbat abban, hogy nem volt képes semlegesíteni a Fidesz gyűlölet-gőzhengert. Sok utólag-okossal szemben természetesen én még most utólag sem tudom, mit kellett/lehetett volna tenni, de hát én nem is vagyok olyan nagy formátumú stratéga (mint oly sokan a beszólók közül). A tényen nincs mit szépíteni: Gyurcsányt politikailag legyőzték - amiből persze még fel lehet állni - a hogyanról folyik itt az elmélkedés.
Horizont 2011.06.19. 13:07:55
Eszüket hol hordják? A pénztárcájukban, folyószámlájukon? Na nem is fognak előbbre jutni soha!
Pampák Bikája 2011.06.19. 13:09:20
Kivlov 2011.06.19. 13:11:46
Azt hitték, hogyha lehúzunk egy M betűt, az már egy új párt lesz, hát nem...
dr.Bernardus 2011.06.19. 13:14:30
attilahawks · http://goo.gl/M7Tq4i 2011.06.19. 13:30:18
makacshalacska 2011.06.19. 13:36:26
cutcopy 2011.06.19. 13:39:48
atila68 (törölt) 2011.06.19. 13:41:49
El is gurult a gyógyszer rendesen, helyre kis történelmi (beszéd) személyeskedés lett a vége.
morcos-harcos 2011.06.19. 13:43:31
u.i. Báj-báj SZÁSA!
mediainspector 2011.06.19. 13:49:39
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.06.19. 13:56:24
-----------
akár Ferenc testvér akár nem.
akár Mesterházy akár nem.
az MSZP MSZP marad.
sosem volt és nem is lesz megújulás (párton belül).
gyerekek egy új, HITELES BALOLDALI PÁRTBAN kellene gondolkodni..
NEM A RÉGI EMBEREKKEL, hanem TISZTA LAPPAL !
ha nincsenek új emberek, akkor meg tessék megkönnyíteni a fiatalok, maszületett báránykák dolgát azzal, h
elássátok magatokat (ugye csak a jószerencse megszerzése okán: velvet.hu/sztori/2011/06/03/elve_temettette_el_magat_az_orosz_hogy_szerencseje_legyen/
)
Horizont 2011.06.19. 14:07:46
Itt '89 óta megy az élve temetés,csak egyesek még duhajkodhatnak a koporsójukban de egyszer majd csak elfogy a levegő nekik!!!
A régi embereknek vissza kéne már vonulni és átadni a helyüket a fiatal generációnak. Fájdalmas biztos, de meg kéne tenni! Akinek ez nem megy magától annak segítsenek:)Lehet, hogy egyesek szemében Gy. F. jobb mint a többiek (ez igaz is lehet) de sajnos ez a hajó az ő számára is elment, és Mesterházynak se terem babér! Akkora buktát kapott az MSZP választáskor, ennél nagyobbat el sem tudok képzelni és még mindig nem vonták le a kellő tanulságot! Megy a sz@rakodás!Se tanulság, se méltó ellenzéki szerep!Majd úgy járnak mint az MDF+ SZDSZ! Bravó!
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.06.19. 14:12:42
ne legyenek exMSZMP-sek exKISZ-esek
ex-párttitkárok, ex-szakszervezetis bábmajmok
exI_II-III/I-II-II (mind a 9 féle lehetőséget akartam jelezni).
ne legyenek egyéb ex-ügynökök, egyéb ex-besúgók
ne legyenek ex pufajkások,...
a TISZTA LAP legyen, TISZTA és ne csak annak láccó trágya, - akarom mondani tárgy.
szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.06.19. 14:16:21
az, h csak a fityisz tehet mindenről, legfőképp a végeredményként adódó 2010es választási eredményekről...
ez nem kormányprogram, nem politikai program.
ez kérem Lóf4sz.
ezzel nem lesz se támogatottság, se semmi.
csak lassú v gyorsabb agónia.
az lesz.
100%
mirrmurrkandúr 2011.06.19. 14:17:15
Az, hogy az évezred legkorruptabb kormánya volt (többet loptak, mint, amit a Fidesz az összes sleppjével együtt kábé ezer év alatt el tudna, még ha nagyon igyekeznének akkor sem.), az, hogy autópályát háromszor annyiért építettek az Alföldre, mint a horvátok a hegyekbe. Hogy a löszfalba alagutat fúrtak, és viaduktot építettek az Alföldre! Elnépszavazott egészségügyi reform? Miféle egészségügyi reform? A vizitdíj, meg Kóka-Kovács tandem cégeinél megrendelt kórházi széfek? Ez lett volna az? Oktatási reform? A tandíj újra bevezetése szerinted reform? A többi változtatást meg a Pokorniék kukázták össze 2000-ben nem túl nagy fantáziával, amit -remélhetőleg- most eltörölnek, mert szar! Gyurcsány 49 (!) programja, amiből egészen pontosan 0 (!) valósult meg? Orbánék ennél mindig jóval hatékonyabbak. A gazdaság egy év alatt (!) oda jutott, hogy a nagy szkeptikus brit lapok is Magyarországot "Európa új gazdasági szupersztárjaként" emlegetik. A hitelminősítőknek is jobban tetszik a mai helyzet, arról nem is beszélve, hogy ezek legalább igyekeznek valami megoldást találni a problémákra. Szimbolikusan is egészen mást sugallnak, mint az előző kormányok, ez a garnitúra jobb, hatékonyabb, tehetségesebb és nem is kicsivel, még akkor is, ha hányok a módszereiktől, és az arroganciájuktól, továbbra is. Na, de Gyurcsány? Magyarország valaha volt legszarabb miniszterelnöke. S a kormányát is talán nem véletlenül zavarták el ilyen irgalmatlanul. S aki azt gondolja, hogy ez szegény kis Szijjártó miatt van, az sokkal többre értékeli a Fidesz csahosait,mint egy fideszes... szóval ne védd Gyurcsányékat. Szánalmas, tetű banda. A Gréczy még egy szellemi zombi.
Emiksz 2011.06.19. 14:37:37
Mégis, mi a rákot csinált volna Mesterházy a borítékkal?
Olvassa el titokban, hogy aztán rajta maradjon a bélyeg, hogy rejtegeti a bűnöst?
Nyissa fel nyilvánosan a média előtt, hogy ő legyen a gaz kiteregető?
Hagyja a páncélban felbontatlanul, hogy senki ne higgye el, hogy nem nyúlt hozzá?
Lássuk be, Gyurcsány egyszerűen rátolta a kakit Mesterházyra, akinek az egyetlen megoldás az volt, hogy lehúzza azt a wc-n.
Emiksz 2011.06.19. 14:42:19
Erről szól a történet, a többi 5 kérdés csak hab. Gyurcsány pártelnök akar lenni, és nincs más módszere rá.
Ezt leszámítva akár jó ötlet is lehetne az amcsi típusú előválasztásosdi, de ezt nem lehet hetek alatt bevezetni.
Blogger Géza 2011.06.19. 14:42:41
Nos, Belügyminisztériuma nem a Fidesznek, hanem Magyarországnak van. És tényleg nem értem, miért a Belügyminisztériumtól, miért nem rögtön az ENSZ-től vagy a pápától várja az MSZP, hogy megoldja az ő belső vitáit? Képzelem, micsoda felhördülés lenne, ha ebbe a Belügyminisztérium tényleg beleszólna...
Ha G. Zs fejében egy pártnak vannak minisztériumai, akkor persze felvetődik a kérdés, hogy 2006 és 2010 között miért nem tudta ezt megoldania Párt, hiszen akkor még a Belügyminisztérium (bár más néven) is az "övék" volt? Ha egy párt ennyire képtelen megoldani a saját ügyeit, hogy gondolhatja bárki, hogy a ország sokkal nehezebb helyzetében (amit javarészt ők okoztak) majd bármire megoldást tudnak találni?
Szegény G.ZS. szépen igyekszik egybemosni a Fideszt és a mostani MSZP vezetést, gondolom, ez válasz arra, hogy Szanyi Tibor "lefideszügynöközte". Olyan deja vu érzésem van, ez tisztára olyan, mint amikor az 50-es években egymást vádolták azzal az elvtárasak, hogy az imperialisták ügynökei.
Goompah 2011.06.19. 14:43:16
Na, arra nem gondoltam, hogy lehetett nemhivatalos belső vizsgálat. Kérdés persze, mennyire lehet igazolni az esetleges vádakat egyes személyek ellen, hiszen bármikor felhozható, hogy utólag csináltak bizonyítékokat - akár igaz ez, akár nem. Már maga az, hogy állítólag több név állt a papíron, erős bizonytalanságot jelez.
Szerintem nemcsak a borítékos dolog volt erősen rossz döntés, hanem maga az is, hogy még mindig ebben vájkálnak. Ez azt jelenti, hogy még mindig a szar egymásra kenésével vannak elfoglalva.
Pedig ha - amint írod - a végkimenetel ezután elkerülhetetlenül a szakítás, akkor inkább annak kulturált, minél kisebb kárt okozó lebonyolítására kellene összpontosítani.
Goompah 2011.06.19. 14:45:09
Blogger Géza 2011.06.19. 14:46:11
Barragon 2011.06.19. 14:57:12
stumbek 2011.06.19. 15:25:20
kvasztics47 2011.06.19. 15:35:07
Ez a garnitúra jobb, mert a 250Milliárd zárolásán túl nem teremtettek semmit, de a hiány máris:107%. A nemzetközi reputációnk a béka sgge alatt "magyr büszkeség" 17 országból egy szavazott az énekesünre. Ez mit jelent?
A fiatalok jelentős része az okosabbak komolyan készülnek nyugatra és azzal, hogy nem is jönnek vissza. A tőzsde 8-9 hónapja esik egyfolytába. Sorolhatnám az új szellemet hozó kormányunk eredményeit.
Azt elismeréssel fogadni, hogy az előző kormányokat sikerrek ócsárolták és a politikai életet hiteltelenné tették, a politikusok népszerűsége Orbán Viktoré is az 50% alatt van, sikernek értékelni nagyon furcsa ízlésre vall.
Az a lényeg, hogy minnél szarabb az országnak annál jobb Orbánnak?
kvasztics47 2011.06.19. 15:43:05
Egyetértek a megállapításaiddal. Megkéne tartani a pártszavazást, hogy egészséges rangsor alakuljon ki a pártban és azok legyenek az elsőszámú vezetők akik támogatják Gyurcsány elképzeléseit, mert egyenlőre nincs más versenyképes alternatíva a pártban.
Bryan élete 2011.06.19. 15:53:05
mirrmurrkandúr 2011.06.19. 15:57:51
Andráska8 2011.06.19. 16:43:22
Hol szidta?
kvasztics47 2011.06.19. 16:57:12
Szerintem sokan osztjuk a meglátásodat.
Nem kell nekünk forradalmár, magyarboldogító, ájtatoskodó, velejéig hazug gazember.
Gyurcsány soha nem lépett föl azzal, hogy ő tudja a tutit. Azt mondta, hogy tudom az első két lépést és utánna a következményekhez igazítjuk a tennivalót. Obama a világ ura az első 10 egyetem tudósainak gazdája, a világ leggazdagabb üzletembereitől támogatva sem tudja megváltani a világot. Gyurcsánytól pedig elvárná a kényelmes választó. Ő mindég hangsúlyozta, hogy csak az lehet eredményes a mit a választók jelentős része el tud fogadni.
Úgy, hogy az ellenzék mindent lepocskondiáz le aljasít amit a kormány csinál, demokratikus elveket betartva nem lehet változásokat elérni.
Ebbe bukott bele, nem Gyurcsány, hanem a Magyar Nép.
czjanos 2011.06.19. 18:00:58
kvasztics47 2011.06.19. 19:04:04
Nem ilyen egyszerű a dolog. Gyurcsány megtapasztalta, ha esetleg addig nem tudta volna, hogy az MSZP-n belül nem mindenki ugyanúgy képzeli a párt működtetését. Mivel demokrata azt is tudomásul veszi, hogy csak kis lépésekkel lehet fejleszteni alakítani a párt irányvonalát, beállítottságát. Azzal is tisztába kell jönni, hogy nagyon kevés értelmes ember van aki bemer szállni a politikába, mert bárkit gyorsan le lehet darálni a tudatlan közvéleményben. Pártonkívűli vagyok, de fontosnak tartom, hogy figyelemmel kísérjem az élet alakulását, hogy mikor jön el az idő, hogy lelépjek egy nyugati demokráciába. Azér, még is szeretném, ha meg tudna gyökeresedni a jobbágyok, zsellérek, summások országában a demokrácia. Nefelejtsül el, hogy 100 évvel ezelőtt még megbotozhatták a magyart.
Ditte57 2011.06.19. 19:39:56
czjanos 2011.06.19. 19:53:17
Cilka 2011.06.19. 21:29:06
3dom'f'speech 2011.06.19. 22:55:14
az az mszp-s pedig aki a mostani Belügyminisztériumtól várja az információk nyilvánosságra hozatalát, az nagyon hülye és a teljes alkalmatlanságát bizonyítja, ugyanis az mszp-nek 4 éve volt arra, hogy a Belügym. (vagy hívjuk bárhogy az elődjét) az ő irányítása alatt megtegye a szükséges lépéseket
kvasztics47 2011.06.20. 08:29:09
Lehet, hogy nekünk több idő kell.
kvasztics47 2011.06.20. 08:38:14
Minnél többen munkálkodunk a zorbán kormány által folytatódó demokrácia rombolás megállításán annál biztosabb, hogy helyes következtetéseket vonunk le a történtekből.
A Demokratikus Koalíció amelynek tagja vagyok, biztosan felkarolja a helyes kezdeményezéseket, mert elsősorban arra mozgósít, hogy létre jöjjön egy olyan egység amely képes lessz leváltani a zorbánt és a nagy többség számára elfogadható célokat tűz ki a jövőre.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.06.20. 10:38:19
Ez a faszságot. Az öszödi beszéd kapcsán a hívei szerint is a legnagyobb baj az volt, hogy nem nyílvánosan mondta el.
Most vagy megint olyan hülye, hogy ugyanezt tegye, vagy nem tud semmit.
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.06.20. 10:41:09
Kivételes látni ennek a két embernek a szögesen ellentétes tudását a kizárólagos jó irányról.
Speciel én már azzal is beérem ha kísérletezgetés közben nem kúrják el kegyetlenül, pl úgy, ahogy említettek egyike azt megtette.
mirrmurrkandúr 2011.06.20. 10:43:49
Lehet, hogy nekünk több idő kell."
Jó Ég... minden hozzászólásod orvosért kiállt, de ez eddig mindent visz... Mózes, b...d meg...
Goompah 2011.06.20. 10:44:59
S ami felé a másik a legjobb úton halad. :(
Goompah 2011.06.20. 10:45:56
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.06.20. 10:51:14
A többi rész (előrehozott nyugdíjak eltörlése, rokkantnyugdíj átminősítése, szigorítások, hiány mértékének törvénybe iktatása, ...), az nekem és láthatóan a hitelezőinknek is tetszik, tekintve a forint árfolyamát, hitel minősítők kockázat javulását, akkor mikor a Görögök épp betlizni fognak.
Goompah 2011.06.20. 10:59:52
Természetesen nem állítom, hogy minden rossz, amit a Fidesz-kormány tett. Ha ezt tenném, beállhatnék a zsigerből fikázók népes táborába. Amiket említesz, azok bizony helyes és szükséges lépések.
kvasztics47 2011.06.20. 12:25:55
Konkrétan mit kúrt el Gyurcsány?
Erre csak olyan válasz volt még eddig, hogy miatta lett a 2/3. Meg, hogy drágán építették az autópályákat. Azt senki nem teszi hozzá, hogy az önkormányzatoknak akkora hatalmuk volt, hogy csak akkor endedték építeni az autópályát, ha megvesztegették őket. A Megyeri hídat 11 évig tervezték és 2 évig bizonytalan volt az üzembehelyezése, mert Szigethalom ragaszkodott hozzá, hogy 5 Milliárdé neki is építsenek lehajtót. Az M0-st többszür felfüggesztették, mert az önkormányzatok és egyég szervezetek folyamatosan gátolták az építést.
Itt mutatkozott meg, hogy a Fidesz ellenzék mennyire nem viselte a lelkén az ország érdekeit, mert a 2/3 törvényekkel pl. autópályaépítési törvénnyel lehetett volna csökkenteni az építési költségeket. A zorbánnak az volta jó, ha rossz a népnek. Lehet, hogy néhányan még rá fognak jönni.
kvasztics47 2011.06.20. 12:37:20
Látom, nagyon szíveden viseled a II. Orbánkormány sorsát. Légy szíves áruld el, hogy a Gyurcsány és kormánya leamortizálásán kívűl, mi az ami elnyerte a tetszésedet az utóbbi 9 évben amit a zorbánék cselekedtek?
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.06.20. 12:56:58
A lehajtó nem lett volna feltétlenül egy baromság, de aránytalanul nagy zsarolópotenciálja van valóban az önkormányzatoknak.
(Egyébként Szigetmonostor.)
kvasztics47 2011.06.20. 13:56:59
"A lehajtó nem lett volna feltétlenül egy baromság, de aránytalanul nagy zsarolópotenciálja van valóban az önkormányzatoknak."
Látod, te is azt mondod, gogy a lehajó nem baromság ezt mondja 10 Millió magyar. Azután azt mondja 10 Millió magyar, hogy túl drágán építjük az autópályát.
A tekintélyelven szocializálódott népünk (én is) mindent elhisz amit az ujságban megírnak, mert valóban , a Kádár rendszerben az ujágból értesültünk az életünket befolyásoló intézkedésekről. Az ujság csak azt írhatta amit a vezető garnitura jóváhagyott, vagy utasításba adott. Ezért, ha az ujság azt írja, hogy nem akarnak lejárót építeni kukutyinfalvára, a nép méltatlankodik, mert az ujság nyilván jobban tudja. Aztán, ha azt írja az ujság, hogy drágán építjük az autópályát akkor illik fölháborodni (nem mintha ettől több jutna a népnek).
Nyilván ma, már nem ilyen egyszerű, de ma sem gondolják végig a zemberek a kijelentések valóság értelmezését.
orsosszar 2011.06.20. 16:10:29
czjanos 2011.06.20. 17:37:46
Baja és Szekeres, a Gyurcsány kormány két minisztere! Hogy nem sül le a bőr a képükről! Nem lepődnék meg, ha a harmadik név a ledarált borítékban Moncsicsi lenne!
kvasztics47 2011.06.20. 17:54:52
Örülök, hogy értelmes emberre akadtam a témával kapcsolatban.
Én nagyon autista szemléletű ember vagyok. Számomra vagy jó valami vagy nem. A valódi igazságot keresem. Számomra nem az a kétséges ember aki az utakat keresi, hanem aki a keresőt gáncsolja hazug beállítással.