2012.08.28. 07:55
Fodor Gábor az MSZP-ben?
Szokták mondani, hogy nem érdemes városi legendákkal foglalkozni. Az is általános vélemény, hogy a politikában vannak olyan kapcsolódások, amelyek sohasem jöhetnek létre, meg az is, hogy soha ne mondd, hogy soha.
Magyar Bálint is közölte, hogy Horn Gyulával soha, aztán minisztere lett. Orbán Viktor és Torgyán József is kijelentette, hogy egymással aztán biztosan nem, mégis visszalépett 82 kisgazda az "üzenetrögzítős párt" javára. (Magyar egyébként szerintem helyesen cselekedett...)
A legújabb városi legenda nem más, mint hogy Fodor Gábor csatlakozik az MSZP-hez. Ez kétféle módon lehetséges: vagy gründol az MSZP segítségével egy pártot a KDNP mintájára a közös lista érdekében, vagy ő maga, és néhány társa kapna befutó helyet a szocialisták következő országos listáján.
Az a pletyka is létezik, hogy a frigy körül Mesterházy Ernő bábáskodik, úgymond, ő tárgyal az MSZP elnökével. Ha úgy tetszik, Mesterházy Mesterházyval. Mondják, hogy akad másik volt SZDSZ-es támogató, nevezetesen Horn Gábor és a Republikon Intézet, akikről azt hallani, dolgoznak a szocialistáknak. Hogy így van-e, nem tudom,.Ám ha mégis folyik efféle egyeztetés bárkik között, érdemes végig gondolni, mi lehet a cél egy ilyen barátkozással, sikeres lehet-e az együttműködés.
A hivatalos MSZP-álláspont szerint a párt egyedül akar indulni és nyerni 2014-ben. A pártelnök szerint erre képesek is lehetnek. Fodor esetleges leigazolása cáfolná ezt a tézist, de az illetékesek gondolkodhatnak úgy is, hogy a Fideszt esetleg utolérő MSZP-nek csak valamennyi liberális voks kellene még a győzelemhez, márpedig abban bíznának, Fodor ezt képes lenne szállítani. Akármennyi szavazat is ez, szabadelvű voksokat vehetne el a Demokratikus Koalíciótól, az LMP-től, vagy a velük feállítandó (?) új tömörüléstől. Ha Fodor sok szavazatot szállít, a DK, vagy az "új izé" akár ki is eshet a Parlamentből, és ha pár héttel a választás előtt az "elveszhetnek a szavazatok" rémkép valóságos lesz a 8 millió (?) magyar előtt, hátha tömegével átpártolnak az erősebbhez, vagyis a Mesterházy-Fodor listához - az Orbán-bukás reményében. A demokratikus oldalon az ellenfelek kilőve, Máris kész a kétpártrendszer. Vagy MSZP vagy Fidesz. (Örökös Puch-Simicska-tengely). Igaz, ebből így sosem lenne kétharmada az MSZP-nek, hogy új alkotmányt is csináljon, de az sem biztos, hogy ez a cél. Lehet, hogy az egyedüli kormányzás fontosabb lenne. Tán készen állva a nagykoalícióra. Fodort pedig a régi emlékek okán Orbán is fogadná...
Lehet, hogy mindez csak pletyka, mégis van ebben az okfejtésben ráció. Politológusék szoktak olyat kitalálni, hogy végy két, a nép szavát értő populistát, adj hozzá három mérsékelt közgazdászt, egy földhöz értő bajuszost, meg egy européer diplomatát stb. stb.
Most nézzük, hogy milyen hatása lehet egy ilyen frigynek és lehet-e hiteles egy ilyen összeállás.
Mesterházy Ernő a BKV-ügy előzetesben is ült, ma szabadlábon levő gyanúsítottja. Ott volt az MDF-SZDSZ-Bokros-házasság környékén is. Most nem részletezve az akkor történteket, abból alig lett 2 százalék. Azt sem tudni, a liberális közösség, hitelesnek tekinti-e Fodort, akinek a Fidesz és az SZDSZ után az MSZP lenne a harmadik pártja, akkor is, ha esetleg be sem lépne a szervezetbe. Fodor Gábort a rendszerváltás idején az egyik legtehetségesebb politikusnak tartotta a közvélemény - én magam is -, a Fideszből kiábrándulva és kiszorítva meg sem állt Horn, majd Gyurcsány kormányáig. Ugyanakkor nehezen tudom elképzelni, hogy a szabadelvű magyarok elfelejtették volna, hogy Demszky Gábor mellett ő jelölte SZDSZ-elnöknek Retkes Attilát, aki végleg felgyorsította a párt bukását. Ha ez ügyben még nincs megbocsátás, szerepeltetése inkább visz, mint hoz az MSZP-nek.
Abban sem lehetünk biztosak, hogy a szocialisták egyöntetű örömmel fogadnák Fodor felbukkanását köreikben. Listás helyezése - és nyilván nem egyedül lenne -, érdeksérelmeket okozhat MSZP-s párt- és frakciótagokban. Már így is kisebb a torta, nagy nevek fognak hátra csúszni, más se hiányozna, hogy kívülről jöjjenek újabb szeletekért. Azt is nehéz lenne megmagyarázni az egyszerű, retorikailag máris erősen balra vezényelt szocialista párttagnak, hogy miért fontosabb Fodor, mint a miatta hátrébb csúszó, mondjuk, Lendvai Ildikó, aki a teljes ellenzéki összefogást támogatja. Arról nem is beszélve, hogy az MSZP-ben maradt párttag ma is jobban szereti Gyurcsányt, mint bármelyik liberálist. (Ne a farok csóválja a kutyát...)
Tovább nehezíti a helyzetet, hogy most akkor liberális irányt venne az MSZP? Gyurcsányt "vádolták" a Jókai utcában azzal, hogy új liberális pártot gründolt. Őt kilökdösték, helyére meg jöjjön egy tényleg liberális? Esetleg ilyen könnyen összefésülhető lenne Gúr Nándor és Fodor Gábor nézetrendszere? Netán Szili Katalin is visszajöhet, hiszen a közös ellenfél mégis csak Gyurcsány volt? Az államosítástól sem viszolygó MSZP-ből követelné Fodor a szabad piac tiszteletét, vagy a III/akárhányasok ügyében maszatoló MSZP-ből érvelne az ügynöklista teljes nyilvánossága mellett?
Akár igazak a pletykák, akár nem, Fodor Gábort meg tudom érteni. Nagy sikerek és kudarcok után talán most adódhat az utolsó esély a visszatérésre. Egyedül ez reménytelen vállalkozás lenne, az MSZP viszont mentőövet dobhat, és így talán részesévé válhat az orbánváltásnak.
A demokratikus ellenzéki oldal mozgásban van. Ötletek, javaslatok pörögnek, alkalmi asztaltársaságok találkoznak és egyeztetnek. Idő kell, míg kiforrja magát a rezsim bukását előállító szisztéma. Csak remélni lehet, hogy a Nagy Kavarásban a felek az ideális receptet állítják össze.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Kristálygömbből jósolt Bajnairól a Fidesznek a Heti Válasz 2012.08.28. 18:24:27
Trackback: Besokallt az MSZP fővárosi elnöke a kamu nagykoalíciózás miatt 2012.08.28. 18:23:15
Trackback: Fodor Gábor az MSZP-ben? 2012.08.28. 08:30:01
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Szilárd bácsi 2012.08.28. 08:34:12
leponex 2012.08.28. 09:58:14
5* :)))
'Akármennyi szavazat is ez, szabadelvű voksokat vehetne el a Demokratikus Koalíciótól... a DK, vagy az "új izé" akár ki is eshet a Parlamentből... A demokratikus oldalon az ellenfelek kilőve, '
Ahogy mindig is mondtuk, Kedves Bárdunk, neked biza ez a probléma lényege! :))
Hogy a Feri esetleg kieshet a parlamentből ...
A Patásnak több évvel ezelőtt felvázolt politikai víziójától félsz, amiben a szerinte kívánatos 'kétpártrendszer' kialakulását vázolta fel.
És belátható, hogy sok érv szólna emellett.
Hogy egy kicsit populista legyek, elég lenne két oligarhia, két csőcselék, két garnitúra mindenből, a tisztelt választópolgárok meg eldönthetnék, melyik irányba mennyen az ország.
Mert sokak szerint épp Horn Gyula 'kényszerházassága' vitte zsákutcába a magyar politikai rendszert, és csak Orbán hősies küzdelmével tudtunk megszabadulni a 'magyar liberálisok' rengeteg bajt, szenvedést hozó ámokfutásától, Torgyán doktor szamárságaitól, a Csurka-féle katasztrofális hatású pártjától.
Így talán a Feritől is megszabadulhatnánk, aki a mostani radikális jobboldalt 'nevelte fel' rettenetesen pocsék kormányzásával.
Bizony, nagy előrelépés lenne ez a fajta kétpúlusos rendszer, amiben azért sajnos még nem bizakodhatunk annyira.
A 'politika szőke hercege' meg akármilyen sármos, kedves fiú volt, ideiglenes adjunktusnak talán jó volt, de politikusnak aligha. Mert ahhoz a szöveg még nagyon kevés ;-)
Egykori miniszterelnökünk emígyen fogalmazott:
"Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy mi azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy ezt a Magyar Szocialista Part es a liberálisok közös kormányzása valaha is megteszi. Es közben egyébkent nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkek lehetünk, azon túl,
hogy a szarból visszahoztuk a kormányzást a végére. Semmit"
És ha Fodor úrról megkérdeznéd, mit csinált eddig, ugyanez érvényes rá is.
leponex 2012.08.28. 09:59:06
zipe moha 2012.08.28. 10:18:16
Pontosan így van! A rezsim bukása az MSZP bukása is egyben...ő (is) alkotója, szervezője a rezsimnek!A 22 évből 12 évet közvetlen hatalmi pozícióban töltve- s társadalmi tevékenységüket méltán tragikusnak minősítve- követik majd a haza ellenes SZDSZ-es partnereiket a sűlyesztőben.
Mindannyiuk egyetlen törekvése: jaj,csak megúszni valahogy!Ehhez a fidesz autokráciát képes biztosítani az mszp pedig... bármit!
Olyan messze szakadtak a hazai valóságtól-valójában a nemzettől mindannyian- hogy mára már kizárólag csak az egzisztenciálisan függőkre támaszkodhatnak! Ugyanakkor személy szerint nem szeretnék tanácsokat adni...mert még kitalálják a maradás hatalmi technikáit de azért egy információ...általatok helyreállíthatatlanúl (csalás,szemfényvesztés,hitetés nem segít már)elveszett a közbizalom...ezt nálamnál jobban tudjátok, mit jelent.Bár egy klasszikust idézve "trükkök százaival" még lehet huzni az időt...azután külföldi patrónusaitok majd kimentenek...vagy nem!
Emilke mesél 2012.08.28. 10:44:46
zipe moha 2012.08.28. 11:27:44
DK és az (ex) SZDSZ idézte elő, hozta a nemzet nyakára ,ideje hogy Dugonics Tituszként magatokkal rántsátok a Félázsiait....sokat javítana a végső mérlegeteken!!
Ehhez az mszp már is adott egy zuhmannt,a dk egy gyurcsányt, és most az (ex) szdsz egy fodort....nem is egy Titusz-jelölt, mindjárt három ...és a hátatokat segít lökni majd bajnai is....így már csak sikerül?
De ha nem segítünk...viszlát lenn!
rocksztar 2012.08.28. 11:34:08
Treszoli 2012.08.28. 11:53:35
Erről ennyit. Le lehet akadni Fodorról és az MSZP-ről is.
Fekete József 2012.08.28. 12:44:22
willdataa 2012.08.28. 12:45:10
Treszoli 2012.08.28. 12:48:34
Hát már dehogyisnem. Olvasd el még egyszer: "Ma reggel pedig azt olvasom Gréczy Zsolt a Demokratikus Koalíció politikai és kommunikációs főtanácsadójának blogjában, hogy valójában az MSZP-be fogok menni.
Mindenkit ki kell ábrándítanom, más terveim vannak."
Fekete József 2012.08.28. 12:54:36
Andráska8 2012.08.28. 13:01:19
Egy bizonyos kör (Közgép?)segítségével.
Szerintem az MSZP-Fidesz paktum itt válik nyilvánvalóvá.
Mindenkit le a pályáról, nehogy már az ellenzéki összefogás kiüsse a monopol hatalomra törő MSZP-t
Bajnai így lenullázva.
márta)) 2012.08.28. 13:05:00
atv.hu/cikk/20120828_greczy_zsolt_ugy_tudja_fodor_gabor_az_mszp_fele_konvergalhat
Érdekes stílus,éles hangok) a cikkben.Szerintem.
Egyébként "egy bloggernek" arról kell, hogy szóljon a posztja többek között, ami legjobban a közvéleményt is érdekli.
Vagyis) egyfajta vélemény begyűjtő "hely" is egyben.
márta)) 2012.08.28. 13:08:18
Már bocsánat! Ha ez így lenne, akkor ne is menjen a Fodor G. (sem) az szocialistákhoz, mert akkor már eleve lenullázta a politikai sikereit. Gondolom.
:)
márta)) 2012.08.28. 13:18:40
„A magyar szabadelvű hagyománynak, ami Kossuth Lajossal kezdődött, és a rendszerváltás idején is nagyon erős volt, ma nincs politikai képviselete Magyarországon. A hozzám hasonló meggyőződésű emberek a jelenlegi kínálatból egyik pártra sem tudnának szavazni, ezt a közvetlen tapasztalataim és a közvélemény-kutatások is alátámasztják. Három-ötszázezer emberről van szó, a célom tehát az, hogy e tömeg valódi politikai közösséggé szerveződését elősegítsem” – nyilatkozta a Heteknek Fodor Gábor, az SZDSZ másik, korábbi elnöke, aki még 2009-ben visszaadta képviselői mandátumát, azóta pedig leginkább egyetemi tanítással és tanácsadással foglalkozik. A lap annak kapcsán kereste meg Fodort, hogy az elmúlt időszakban megnőtt közszerepléseinek száma, és megalapította a Szabadságért Alapítványt.
Mint arról az ATV Híradó korábban beszámolt, Fodor a kormány kétévées tevékenységét elemző kiadványuk bemutatásakor szintén arról beszélt, hogy csak széles ellenzéki összefogással – és ebbe a Fideszben csalódott jobboldali szavazókat is beleérti - képzelhető el hatalomváltás 2014-ben.
A Hetek mai számában megjelent interjúban Fodor azt mondta, aktívabbá vált tevékenységének első célja, hogy sikerüljön kialakítani kialakítani egy aktív, véleménynyilvánításra kész és mobilizálható közösséget. A lap kérdésére Fodor kijelentette, „ha jól alakulnak a dolgok, a pártalapítás is megtörténhet.” "
****
Kuncze azt mondta, a jövőben azoknak is be kell állniuk a sorba, akik nem politikusok és jelenleg távol tartják magukat a politikától. Ha ez így lesz, Orbán Viktor megbukott, tette hozzá a politikus, aki szerint nagyon hamar – még az év végéig - fel kell állítani azt a csapatot, amely reális alternatívája lehet a kormánypártoknak, és a következő évben ki kell dolgozni azokat az elveket, amely alapján meghatározzák a programjukat.
Saját szerepéről Kuncze Gábor annyit mondott: ha sokan úgy gondolják, nem zárkózik el attól, hogy esetlegesen valamilyen politikai szerepet vállaljon a jövőben."
Egyébként nekem a Kuncze G. szimpatikus volt mint politikus, mint pártvezér.
:)
márta)) 2012.08.28. 13:19:49
atv.hu/cikk/20120803_bajnai_intenziv_tevekenyseget_folytat_fodor_uj_partban_gondolkodik
Andráska8 2012.08.28. 13:20:37
Mert politikusnak nulla volt.:(
márta)) 2012.08.28. 13:43:14
Úgy,hogy arról tudjon, meghallja az oly sokat emlegetett "mari" néni (is) ott valahol a térképen, a falu szélén......
:)
zipe moha 2012.08.28. 13:49:05
márta)) 2012.08.28. 14:03:29
madarat fogni..... "
Nos, hát megpróbálom megfejteni. Nem madarakat kell fogni a politikusoknak, hanem pártolókat, szavazókat.
Ne csak külső szimpátia alapján döntsenek, hanem értsék, megértsék a politikai üzeneteket.
Ezért lenne nagyon fontos minél előbb a személyes kapcsolat, az országos jelenlét (háló).
Ha én azt mondom pardon) írom egy politikusról, vagy éppen elemzőről, hogy szimpatikus, akkor elsősorban a munkáját, politikusi tevékenységét, miegyebek" értékelem.
Ez a lényeg.
Igen.
zipe moha 2012.08.28. 14:16:57
....tendenciózusan kriptaszökevényeket szeretnél előrángatni.... tényleg nincs a környeztedben névtelen de tiszta kezű, fejlett etikai és morális érzékkel rendelkező, szakmáját szerető tehetséges ember? Neked nem volt elég ennyi idő....vagy még NEM VOLT ELÉG...ennyi idő??Melyik?
márta)) 2012.08.28. 14:36:12
Miket írsz már!? Én nem rángatok elő senkit. Én csak a cikkre reagáltam.
Egyébként elegem van amúgy meg, mindenből és mindenkiből.
Egyébként a "civilek" hiába énekelnek és kiabálnak csak a fővárosban, néhány nagyobb városban) Politikusok nélkül nem fog menni. Mert az már nagyon érdekes (is ) lenne.
megoszlanak a vélemények...pláne a politikai teljesítményéről!" Ebben nincsen semmi különös, és érdekes. Az lenne a csoda, ha mindenkinek egyforma véleménye lenne.
helyes pasi (mármint a Kunce)." Hol írtam.
Ne butáskodj már, mert ettől égnek áll a hajam.
Igen.
:)
Vagy ha nem erre gondoltál. Akkor nem értem..........
Billy01 2012.08.28. 17:14:06
Mi értelme van az összefogásnak? Ha összefogva a dem pártok két szavazattal többet szereznek, akkor is orbán fog tovább kormányozni, kitörölhetitek.
Itt csak katasztrófával szűnhet meg a fidesz uralom.
zipe moha 2012.08.28. 19:25:51
"Egyébként a "civilek" hiába énekelnek és kiabálnak csak a fővárosban, néhány nagyobb városban) Politikusok nélkül nem fog menni. Mert az már nagyon érdekes (is ) lenne."......igaz,nagyon igaz!
Ennek a valós problémának a gyökere-szerintem- 3 lehetséges állapot leírásával értelmezhető:
1. Túl "korai" a civilek szerveződése.
Ekkor a gazdasági-és társadalmi problémák további erjedése szükséges az aktív társadalmi részvételhez....18'?
2. Túl "késői" a civilek szerveződése
Ekkor a gazdasági-és társadalmi problémák további erjedése szükséges az aktív részvételhez....negatív spirál garantált változatlansága adott..
3.a gazdasági-és társadalmi problémák további erjedése szükségtelen...ekkor a politikusok természetszerűleg! ki fognak emelkedni...
márta)) 2012.08.28. 21:19:17
Nem kell elnézést kérni. Nem egy komment-, nem a Te kommented az oka, hogy sok-sok mindenből és mindenkiből elegem van. De ez itt és most nem is lényeges.
Az általad felvázolt három pontban sok igazság van.
Nos, korai- vagy késői lenne a civilek szerveződése pontosan nem tudom megitélni.
De az biztos - amint már írtam is-, hogy így nem fog menni.
Szükségeltetik egy párt, politikusokkal az élen, ismertség, elismertség, nemzetközi, jó kapcsolat sem hátrány.:)
(Mondjuk a Bajnai Gordon vezetésével. Igaz Ő" nem gondolja magát politikusnak, de sokan gondolják, gondolhatják, hogy újra rábíznák az ország vezetését.)
El kell, hogy jusson a hangjuk a legkisebb településre is. Egyébként fabatkát sem ér majd az egész.
Nem a választások előtt rövid idővel, sokkal korábban kell elkezdeni.
Egyébként nekem mindegy.
hm?
márta)) 2012.08.28. 21:25:06
"gazdasági-és társadalmi problémák további erjedése"
Na.Ne. Az már katasztrófális lesz, így is némelyeknél, hatalmas indulatok vannak felhalmozódva. A nyomor, a szegénység, kilátástalanság csak a gyűlöletet, az indulatokat táplálja.
Csak remélni lehet, hogy az "alvó elmék" nem fognak feléledni.
Én bízom benne.......
lajos0 2012.08.28. 21:44:20
Mit kellett azon felgyorsítani. Kuncze Gábor és az utána csalással megválasztott szerencsétlen Kóka mindent elintézett ez ügyben. Jó, hogy nem Retkes nyakába akarjuk varrni a SZDSZ ( egyébként szerintem üdvös) bukását.
Emlékszem a Fodor Kóka vitára, ott Fodor brillírozott a fogyatékosnak látszó Kókával szemben. Ráadásul jóval hitelesebb is volt, persze a léc nem volt magosra téve.
menőmano 2012.08.28. 21:45:10
www.168ora.hu/itthon/gyurcsany-kontra-hirtv-nyert-a-volt-kormanyfo-101582.html
Igen. osztjónapot!
:)))
lajos0 2012.08.28. 21:48:21
Hát ha Szili vagy Gyurcsány a választék, akkor mindenképpen sokkal hitelesebb Szili. Ez a (DK számára) keserű igazság.
"Akár igazak a pletykák, akár nem, Fodor Gábort meg tudom érteni. Nagy sikerek és kudarcok után talán most adódhat az utolsó esély a visszatérésre."
No ezt a megértést elhiszem. Gréczy úr is letette a garast és a DK-t gondolja utolsó esélynek, hogy még egyszer frappáns névjegykártyája lehessen. Szerintem ez a hajó már rég elment, de hát a remény hal meg utoljára...
menőmano 2012.08.28. 21:52:16
:(
lajos0 2012.08.28. 22:17:15
Hát Ungár Klára SZEM-e ? Természetes szövetséges :-) Lassan összejön az ellenkolesz :-) És az lesz az igazi kétpártrendszer. Bár a helyzet kábé a rendszerváltozás óta nagyjából ilyesmi.
Szili Katalin, Schmuck Andor, Német Sándor és Fásy Ádám együtt simán ütné Orbánt. A kérdés Bajnai élére állna-e ilyesminek, mert hogy Feri igen, azt azért feltételezem :-)
márta)) 2012.08.28. 22:39:49
Nincs azzal semmi probléma, hogy "a lap megkereste Fodort".
De a többi") Ezt nem írtad komolyan ugye?
Ha ezt " elolvasná a Bajnai, nem tudom? mit szólna hozzá. Ez még viccnek sem jó.
Hát! nem tudom? egyébként, hogy sírni kell e vagy nevetni?
márta)) 2012.08.28. 22:49:45
Nem elég , nem lenne elég csak kormányt váltani. Kormányozni kellene, nagyon jól.
De gondolom, ezzel semmi újat nem mondtam. Neked meg főleg nem, ugye?
hm?
Szilárd bácsi 2012.08.29. 08:05:43
Nekem a legfőbb bajom az MSZP "nyilatkozó politikusaival", hogy a régi EREDMÉNYEKBŐL tudatosan kihagyják a DK-sokat Gyurcsánnyal együtt, viszont a HIBÁKAT mind rákenik a "bűnbaknak" kikiáltott volt miniszterelnökükre. Tegnap pl Tóbiás ELFELEJTETTE, hogy Horn Gyula és Medgyessy után VOLT MÉG KÉT MINISZTERELNÖKE a pártnak. Nem említette meg sem Gyurcsány, sem Bajnai nevét. Pedig nélkülük ma nem lehetne AZ ELMULTNYÓCÉV-re hivatkozni..
Ezt a "véleményemet" a Másikból hoztam át. Amivel nem bántani akarom az MSZP-s politikusokat, mindössze figyelmeztetni: A tények elhallgatása vagy kiforgatása ÁRT A KÖZÖS ÜGYNEK! Bárki bármit mond, ezt a régi igazságot tartalmazó közmondást ma a baloldalon senki nem tudja "fölülírni":
EGYEDÜL NEM MEGY.
zipe moha 2012.08.29. 09:39:37
"Na.Ne. Az már katasztrófális lesz, így is némelyeknél, hatalmas indulatok vannak felhalmozódva. A nyomor, a szegénység, kilátástalanság csak a gyűlöletet, az indulatokat táplálja."
...pedig,ha a jelenlegi 2 pólusos osztat fennmarad -reálisan szemlélve a globális gazdaság és Európa adóssággal"terhelt helyzetét-hazánk további(15-20 év) lassú agóniára vagy autokráciára itéltetik.
Az Mszp-nek sincs csúcsra vivő gazdasági-társadalmi probléma megoldó képessége....ők is tudják...ezért is hallgatagok....+ képtelenek lesznek kitörni az általános közbizalomhiány rájuk eső része alól.
Szumma:jelenlegi politikai osztály saját determináltsága okán,általa megoldhatatlan (hitelességi probléma)helyzetbe kormányozta hozta önmagát és a hazát. Ez a "megoldhattlanság" ha tartóssá válik, elkerülhetetlenűl szélsőségeket emel fel,amelyben az adott politikai osztály is érdekelté válhat.
Ha ezt a nemzet el akarja kerülni(el lehet) a mimimum az elit váltás és modellváltás ebben a kormányváltás csak részlépés lehet.(az "összefogás" akadája)
Ha a demos tagjai megérzik(most már 54%..),hogy a feloldhatatlanság elkerülhetetlenűl kitermeli az újabb és újabb gazdasági válságokat (nem lesz vége...egyikből ki-másikba be....tartós prosperációs időszakok nélkül...mint eddig...) és a demokrácia deficitet életbe léptetik az önvédelmi reflexeiket.
A tények nyílvánvalóvá fogják tenni a helyzet...ám természetesen fel kell ismerni a félremagyarázók valós okokról elterelő egzisztenciális függőségükből adódó hazugságait.Mivel a politikai osztály belátó képessége ezen tárgykörben alacsony...a nemzetnek demokratikusan kell elrendelni a potenciálisan teljesítők irányába történő elmozdulást
HanSolo90 2012.08.29. 09:59:07
Valahol megértem az MSZP-t is, hiszen Gyurcsány miatt került krízisbe a párt. Gyurcsány a saját elképzelései szerint akarta formálni a pártot, a saját embereit juttatva értékes pozíciókhoz (ezek az emberek követték a DK-ba is). Csakhogy ez nem minden MSZP tagnak és szavazónak tetszett. Mondhatni a többségnek nem. Nem gondolják, ha az ország Gyurcsányra vár, ahogy anno állították, már rég megugrott volna a DK támogatottsága? A bizonytalanok nem az MSZP miatt nem szavaztak Gyurcsányra. Inkább az MSZPre nem szavaztak Gyurcsány miatt. Mióta kilépett, az MSZP tábora nőtt, a DK meg még a parlamenti küszöböt sem éri el.
Lehet itt azzal érvelni, hogy Gyurcsány a messiás, ő a becsület lovagja, azonban a bizonytalanok és a függetlenek számára nem több ő egy "bukott" politikusnál, aki ugyanúgy hazudott 2006-ban a választásokkor a győzelem érdekében. Arról nem is beszélve, hogy mindig potyognak ki csontvázak a volt miniszterelnök szekrényéből. Megjegyzem ez 2002-2010 között is így volt, nem lehet mindent a jobboldalra kenni.
A DK abban reménykedik, hogy a bizonytalanok majd melléjük állnak. Sajnos ez nem valószínű, mert az értelmes emberek nagy része átlát a szitán. A megrögzött rajongókat persze nem lehet meggyőzni még sokszor bizonyított tényekkel sem. Na ezért nem különb a DK sem a többi párttól bármennyire is erőlködnek az ellenkezőjét bizonyítani. :) Ugyanúgy mocskolódnak, sértegetnek, ahogy más pártok is teszik.
A váltás csak egy új, hiteles szakemberrel (Bajnai Gordon) lehetséges, aki helyesen tartja magát távol a "régiektől". A bizonytalanok szerintem mögé felsorakoznának!
HanSolo90 2012.08.29. 12:20:32
1.Eddig azt állították, hogy diktatúra van. Ehhez képest most ajnározzák a bíróságot, hogy független. Illetve tagadják azt, hogy bármikor is állították: itt diktatúra van. Pontosabban mindig ott van diktatúra, ahol a DKP-nak valami fáj.... Röhejes ez, hiszen vissza lehet keresni az összes hozzászólást, szóval nem érdemes tagadni a diktatúrázást. :)
2. Aki más véleményen van, rögtön megkapja a troll, buta, fogalmatlan, fideszbérenc jelzőt is. Szép dolog ez, mondhatom. Ami külön tetszik, hogy mindenki szakértőnek állítja be magát, de az ellenvélemény még tényekkel alátámasztva sem lehet igaz. Csak hazugság. És még a Fidesznek vannak elvakult hívei?
3. Az lenne a demokrácia a DKP szerint, hogy mindennek és mindenkinek agresszíven nekimegyünk, ha másképp látja, gondolja, érzi? Ez inkább fideszes módszer nem? De Önök is ezt csinálják vezetőikkel az élen :)
Kérdezem, így akarják a független embereket meggyőzni, hogy Önök különbek és ide kell szavazni?
Az igazi sztrovacsek 2012.08.29. 14:04:32
Én is ezt szoktam mondani.
Ezért nem is szaporítom a szót feleslegesen.
Scagnetti 2012.08.29. 14:57:25
Persze. Ha a tieitek állnak össze az adott szavuk ellenére, az jó, ha a másik oldalon teszik ezt, az rossz. A szokásos kettős mérce.
Egyébként tényleg volt pozitív hatása is, az SZDSZ elvesztette szavazói kétharmadát. Sajnos a többi elvesztéséhez több idő kellett, de legalább végre ot vannak, ahova valók.
"Akármennyi szavazat is ez, szabadelvű voksokat vehetne el a Demokratikus Koalíciótól, az LMP-től, vagy a velük feállítandó (?) új tömörüléstől. "
Ez lenne a lényeg. Így is necces a helyzetetek, ez sem tenne jót nektek. Az MSZP meg röhögne a markába, mert végre megszabadulna tőletek.
"Ugyanakkor nehezen tudom elképzelni, hogy a szabadelvű magyarok elfelejtették volna, hogy Demszky Gábor mellett ő jelölte SZDSZ-elnöknek Retkes Attilát, aki végleg felgyorsította a párt bukását. "
Te miről beszélsz? Addigra az SZDSZ már rég megbukott. A bölcs Kuncze mester, és tanítványa, a mocsári békák nagy ismerője, Kóka "Érdekesen Megválasztott" János nyírta ki az SZDSZ-t. Retkes már csak levezényelte a haláltusát, a többiek meg szépen ráverték a balhét. És a végén a párt néhány bűnét beismerte, amiért azóta is gyűlöli a tévedhetetlen szadeszes vezetőség.
"Fodort, akinek a Fidesz és az SZDSZ után az MSZP lenne a harmadik pártja"
Még szerencse, hogy ezt nem Debreczeni barátod írta. :)
"A demokratikus ellenzéki oldal mozgásban van. Ötletek, javaslatok pörögnek, alkalmi asztaltársaságok találkoznak és egyeztetnek. Idő kell, míg kiforrja magát a rezsim bukását előállító szisztéma."
Sok idő. Mert ugyan kavargatjátok azt a valamit, de se a színe, se a szaga nem lesz szebb.
Scagnetti 2012.08.29. 14:59:47
Scagnetti 2012.08.29. 15:09:02
zipe moha 2012.08.29. 18:20:51
A jobbik addig van amíg a Hegylakó Félázsiai úgy akarja...például a ha szélsőséget kell lehívni,mert nem lehet megoldani a feladványt másként... Egyszerűbb lenne mindenkinek mindenkitől bocsánatot kérni és testületileg lelépni...nehogy már...küzdjenek a parasztok....aztán ha lesz egy Dózsájuk majd megsütjük..., na ezért nem ismerhető még az új Dózsa!
Az igazi sztrovacsek 2012.08.29. 20:42:41
"Arra ugyan még mostanáig sem tudott választ adni, hogy lehet ugyanolyan című dolgozata, mint a sógornak..."
Pedig sok ész nem kell hozzá, hogy rájöjj, Gyurcsány meg azért nem magyarázta, mert egyértelmű a dolog.
(Némelyeknek, aki jártak már iskolába valahol, valamikor)
De hogy Te is megértsd, elmagyarázom.
A dolog úgy működik, hogy a tanár bácsi - általános első osztálytól egyetemig így IS működhet - azt mondja a tanulóknak: Írjanak egy elemző dolgozatot. Javasolt téma a Balaton felvidék borászata, vagy az alföldi régió marhatenyésztése, vagy a Bakony bányászata, vagy stb... Persze más téma is szabadon választható. És ha a tanár bácsi ugyan azt a témát javasolja mondjuk minden harmadik évben, akkor az évek során akár esetleg 40-50 szakdolgozat születik ugyan abban a témában, mint ahogy történt is ilyen, nem egy estben.
/Ez nagyban megkönnyíti a dolgozat elbírálását, mert ugye a tanár bácsi sem tud mindent mindenről fejből, mert a fejében agy van, nem számítógép/
Arról ugye szóltak a hírek, - csak arról szóltak - hogy Gyurcsánynak és a sógorának ugyan az volt a témája, de arról mélységes mély hallgatás van, hogy hányan választották még ugyan ezt a témát az elmúlt évtizedekben.
Ennyi.
Lehet Gyurcsányozni!
Scagnetti 2012.08.29. 21:22:02
Gyurcsány azért nem magyarázta, mert nem tudta megmagyarázni. Minden szavával csak még hiteltelenebbé tette magát, ezért a végén már inkább csendben maradt.
Már a megadott téma is érdekes, hiszen Feri egy másik tanszéken kapta állítólag ugyanazt a témát. Aztán merő véletlenségből pont a sógora írt ugyanezen a címen, amihez ő egyértelműen hozzáférhetett, ezt még ő sem merte letagadni. És még a hibák is ugyanott vannak. Hogy itt minden tiszta, azt csak az veszi be, aki elvakult gyurcsányimádó. Még a balosok között is akadt bőven kétkedő, ami nem csoda, hisz ez a sztori messzire bűzlik. Aki valaha írt szakdolgozatot, az nem is hihette el.
Olyan apróságokat is illene megemlíteni, hogy ha egy átlagos halandó egy dolgozatához egy ugyanolyan címmel ellátott szakdolgozatot ad meg forrásnak, úgy vágják ki, mint a macskát. Szakdolgozatból nem szokás másolni. Ez már önmagában plágium. A szakdolgozatban megadott forrásokból lehet, de nem magából a szakdolgozatból. Tehát akár megjelölte forrásként (ez nagyjából kizárt), akár nem, stikli van a dologban.
De Feri nem vacakolt vele ennyit. Lemásolta, hisz ő csókos volt akkoriban, eszébe sem jutott, hogy ebből még baja lehet. Az is érdekes, hogy 2000 körül tűnt el a dolgozata. Akkor egyedül ő tudta, hogy politikusnak készül, és ebből baja lehet.
Ebben a sztoriban annyi fatális véletlen van, hogy ezért hihetetlen az egész.
De te csak hidd el minden szavát! Szüksége van a hívőkre, most jobban, mint eddig bármikor. :)
lajos0 2012.08.29. 22:00:13
Gréczy kezdte a szabad asszociációt egy pletykából, én csak továbbgondoltam. A magyar belpolitika meg elég régóta nem éri el a Ludas Matyi színvonalát sem :-)
márta)) 2012.08.29. 22:01:39
A nagybetűs nép egy hatalmas csoportját pedig nem is érdekli.
Sokkal jobban /többet foglalkoztatja az, hogy mi lesz holnap. Magyarul) Említett csoport" életminőségében csak vegetál.
Szomorú valóság.
S tévedés azt hinni, hogy Ők azt mondják, fújják nap, mint nap, hogy a Gyurcsány a hibás.
Ennyi.
lajos0 2012.08.29. 22:01:56
Hát sok játéktér nincs, ha a jelenlegi szabályrendszert nem rúgja fel egy új kormány még Orbánéknál is sokkal jobban. És az ütőképes erőt, aki leváltja őket én nem látom.
márta)) 2012.08.29. 22:05:25
hm. Mondjuk amilyen zavaros a magyar politika, amit össze-vissza nyilatkoznak némely politikusok....... Nem nehéz "pletykákat" kreálni. Főleg, ha valós alapja is van, esetleg.
:(
lajos0 2012.08.29. 22:09:37
Hát sok magyarázni való nincs rajta. Persze aki akarja hiheti azt is, hogy egy technika szakos tanárnak a balatoni borászatról kellett szakdolgozatot írni.
Amúgy tényleg lerágott csont, nem ér több szót az egész továbbra is erősen plágiumgyanús esemény.
márta)) 2012.08.29. 22:21:46
Bocsánat! lemaradt) "aki leváltja őket én nem látom. "
Hát! azon nem, csodálkozom.:) Egyébként egyelőre én sem látom.
Csak remélni tudom, hogy minél előbb látni fogom.
hm?
:)
Scagnetti 2012.08.29. 22:21:57
márta)) 2012.08.29. 22:38:32
mert még mindig vannak hívők. :) "
Milyen hivők? Azok" a templomokban, imaházakban vannak , úgy tudom.
Nem hivők" vannak ebben az országban sokan, hanem a politikából kiábrándultak.
Meg olyanok is vannak sokan, kik azt sem tudják, hogy a politikát eszik e vagy isszák.:) Kik a napi politikai események értelmezéséhez sem nőttek még fel. S kiknek elég csak annyi,(elég volt csak annyi) hogy lopott a másik.
Ez van. Szerintem.
:)
menőmano 2012.08.29. 22:49:03
Figyelj csak picikét! Neked van némi igazságod. Tényleg vannak hívők, meg hát voltak sokan. Ott" a másik oldalon.
Az anno) csodaváró hangulatban lévő hívők, meg aztán akik valóban elhitték, hogy jobb lesz. Konkrétumok nélküli szóvirágos" mondatok.
Pontositok) Hitték, hogy jön a Kánaán. Az meg nem jött.
Elvakultságukban némelyek a jelenlegi kormányon követelték a kolbászkerítést". :)
Azt sem tudták, hogy azt a Bajnai mondta) "Ne gondolja senki, hogy kolbászból lesz a kerítés". Igen! Valahogy így. Szerintem.
:)
menőmano 2012.08.29. 22:54:59
Az bizonyít, aki vádol, úgy általában, szerintem.
Mit nem lehet ezen érteni, vagy megérteni.?
Hát! komolyan.......
:)
HanSolo90 2012.08.29. 23:56:19
menőmano 2012.08.30. 00:07:27
Na ne rohanjunk ennyire előre. Ön se vádaskodjon, ha kérhetem.
Hol írtam azokról az ügyekről, melyeket Ön felsorolt?
Téma) Gy. és a szakdolgozat. Lerágott csont szerintem (is).
Ettől sokkal nagyobb ügyek, problémák foglalkoztatják a nagybetűs nép elszegényedő, szegény csoportját.
Gréczy összeesküvés elméleteire, "
Egy blogger," általában olyan posztot ír, ami sokakat érdekel, érdekelhet. Ebben nincs semmi különös, és nincs vele semmi probléma.
Már elnézést! Amiket Ön felsorolt, az mind, mind, egy külön-külön poszt témája lehetne.
Jó éjt önnek.
:)
Scagnetti 2012.08.30. 08:35:32
Scagnetti 2012.08.30. 08:39:48
És persze itt vannak Feri hívei is, akiknek mindegy mit mond, csak mondjon valamit, hogy imádhassák érte.
Scagnetti 2012.08.30. 08:44:14
De attól még a bírálat illett a sógor dolgozatára, ezt a vizsgálat kimutatta. Ezért minimum egy magyarázatot illett volna adni rá, de Feri csak vádaskodott. Mindezek után te persze hihetsz az ártatlanságában, de ettől te is csak nevetségesebb leszel.
Az meg talán nem véletlen, hogy még a szoci Atv-ben is kiröhögték mindezért. Ők is érezték, hogy ezt már nem lehet megmagyarázni.
HanSolo90 2012.08.30. 09:14:35
Egyszerűen azt szerettem volna kihangsúlyozni, hogy rágalmazást bőven követ el a DKP is, ebben élen jár Vadai Ágnes és Molnár Csaba. A minap éppen azt találták ki, hogy spekulációt látnak az Audi telek felvásárlásával kapcsolatban. És hol a bizonyíték?
Úgy gondolom, ha a DKP bizonyítékokat vár a Gyurcsány ügyben (ügyekben) és rágalmakban, akkor a saját vádjaikat is bizonyítékokkal illene alátámasztaniuk.
Magyarázni és dumálni mindegyik párt tud, ezzel mégsem győzik meg a bizonytalan választókat. A DKP sem, bármennyire is szeretné.....
Érdekes, hogy a pártokkal szimpatizálók, mennyire nem néznek utána a dolgoknak, hanem totálisan beveszik, amit "szeretett" pártjuk mond.
Pussy Riot (törölt) 2012.08.30. 09:20:48
Megértem Gréczy Zsoltot, újabb "pofon".
lajos0 2012.08.30. 09:39:39
Mit nem lehet ezen érteni, vagy megérteni.?"
Ez a jogban van így ( nálunk ott sem, például az APEH eljárásoknál sokszor a adózónak kell bizonyítani, nem a hivatalnak). Feri plágiumügye viszont nem jogi kérdés, vannak nagyon gyanús jelek ( nevezhetjük őket egyértelműnek is), itt az ő érdeke lett volna, hogy tisztázza magát, és a lehetősége is meg lett volna rá, ha ott az eredeti szakdoga nála.
Mivel ez nem sikerült, most mindenki gondol amit akar. Azt sem sikerült eddig bizonyítani, hogy a sok közgép megrendelés és Orbán és Simicska jó kapcsolata között van összefüggés. De azért a jelek erősen arra mutatnak tételes bizonyítás nélkül is.
lajos0 2012.08.30. 09:49:54
menőmano 2012.08.30. 10:52:37
Én oldalamon? Hát! Ez totális butaság. Én nem állok egyik oldalon sem.
Én a saját magam útját járom, egyelőre.
kész.ennnyyi.
:))
menőmano 2012.08.30. 10:55:15
Na! Most már azért álljon már meg a gyalogmenet! Mellőzzük már ezt" a szakdolgozat ügyet. Mert már kezd totálisan unalmas lenni.
Ettől sokkal fontosabb ügyek (is) vannak.
osztjónapot!
:))
menőmano 2012.08.30. 11:08:20
Magyarázni és dumálni mindegyik párt tud,"
Nagyon igaz. Csak akkor jönnek a problémák, mikor nem váltják be ígéreteiket. Azoknak" , akik elhiszik.........
Pontosan! Hatalmas probléma, az, hogy némelyek még csak a napi politikai szinten is tájékozatlanok.
Hát! Ja! Minden pártnak van egy bizonyos köre", kik kitartanak mellettük, ha esik, ha fúj.:)
No ez a kör (is) le fog szűkülni most. Bizonyítani kell minden politikai erőnek.
A civilek is, ha csak énekelgetnek, kiabálnak.... politikusok nélkül nem fog menni.
Szerintem.
:))
spekulációt látnak az Audi telek felvásárlásával kapcsolatban."
És? Majd bizonyítanak, ha eljön az ideje. De egyébként engem ezek a vélt- valós spekulációk?? a legkevésbé sem érdekelnek.
:))
Scagnetti 2012.08.30. 11:17:11
Scagnetti 2012.08.30. 11:18:53
menőmano 2012.08.30. 11:23:53
Legyenek. Mármint hívők. Soha sem voltam, s nem is leszek.
Az a baj, hogy ön nem ért semmit, de semmit. Vagyis) abból amit én írok.
Most nem tudom, hogy tényleg nem érti? vagy nem akarja érteni?
De nem is lényeges. Ott a pont.
Sajnálom
:(
menőmano 2012.08.30. 11:26:17
Ott a pont.
Nem kérek reakciót, választ.
Köszönöm.
Megyek a dolgomra.
Scagnetti 2012.08.30. 11:29:44
Legközelebb szíveskedj másképp fogalmazni, mert ebből az jön le, hogy szerinted a hívők odaát vannak. És ha van odaát, akkor kell lennie a te oldaladnak is.
Scagnetti 2012.08.30. 11:30:55
leponex 2012.08.30. 11:38:13
!!!
Bezony, és ha a valósággal nem számol valaki kellőképpen, akkor csak szövegelés az egész 'alternatíva' meg 'választási program', meg kormányprogram.
Fodor ideiglenes adjunktus csak a szövegelésig jutott, szerintem. És még így is a lehetséges 'alternatívák' javához tartozik ;-)
Orbán egy kicsit rugdosta az impotenssé váló uniós kereteket, máris mekkora vircsaft lett. És remélhetőleg nem teljesen ok nélkül. :))
menőmano 2012.08.30. 18:38:47
Legközelebb szíveskedj másképp fogalmazni,"
Értem.
Jut eszembe! Nem is kérdeztem meg a bloggazdát, pardon) a Gréczy Zsoltot, urat, hogy lehet e ide írogatni?
Egyébként szíveskedek majd nem írni semmit. Úgy jó lesz?
Egy másik blogon is, ha nem azt írtam amit a blogger" vagyis a bloggazda gondolt, akkor már nem tetszett semmi, elfogultsággal vádaskodott, meg miegyebek.
Hát hiába ez a világ ilyen.
Azért annyit írhatok, mondhatok) Nem fogom hagyni magamat. Sem itt, sem máshol. (ha mégis úgy döntök, hogy kommentelek egy-egy posztot.
lajos0 2012.08.30. 22:02:58
Scagnetti 2012.08.31. 00:29:05
pánpéter 2012.08.31. 14:19:46
ami egy számoimra tetsző dolog, így mondanám, hogy menjen a dk-ba, de ugye az a gittegylet amúgy is kuka, gréczy fattyai nem jutnak be a parlamentbe, így menjen az mszp-be, akkor majd ott fog bomlasztani, így nekünk már csak egy kv-t kell kérni!
zsolti, kemény vagy!
wazz a "demokratikus" ellenzék már minden variációját felvázoltad, de csak nem akar összejönni ez a buli, vagy ha össze is jön, a dk-t senki nem akarja ölelgetni. :)))
mi lesz így veled te fiú? kinek a seggét fogod nyalni 2014 után? :)
ha jó fiú leszel, hozzánk nyaranta jöhetsz füvet nyiírni öccázér óránként LOL - már ha számlaképes vagy.
leponex 2012.08.31. 15:36:23
Kivételesen a baráti médiából idéznék neked, talán ismerős leszen :)
"Politikai önégetés
Álnaiv kérdés lenne azt firtatni, ugyan mi vitte rá a demokratikus ellenzéket, hogy röpke két és fél hónap alatt a kötelező választás gondolatkísérletéről a választási bojkott fölvetésére lendüljön át. Fölösleges is ilyesmit kérdezni, hiszen pontosan tudjuk a választ: a rémület és a kétségbeesés. "
De mire fel ez a sopánkodás előre? A Patás is megmondta 2010-ben:
"Természetesen verseny lesz, és a végén a választók fognak dönteni. A kérdés csak az, hogy milyen alternatívát kínálunk. "
A nol-on meg emígyen, ma!:
"Nem, nem lehet. Még nincs másik rendszer, demokrácia van, és itt a meccset választásnak hívják. Ha nehezítik a körülményeket, akkor nagyobb erővel kell küzdeni, viszont mindig és minden körülmények között világossá kell tenni: az állampolgárnak mindössze az a dolga, hogy elmenjen szavazni, és a szavazófülkében megfontoltan döntsön. Ehhez világos alternatívákra van szüksége, arra a biztos tudatra, hogy van választási lehetősége. A józan beszéd bőven elég. Csak lehessen végre hallani."
Hát így állunk, Kedves Bárdunk!
Józan beszédre vágyik N.K.Judit is, a ballib oldalról.
Végre!
A Ceglédi is szólt a Zolgánál, hogy abba kéne már hagyni nálatok (is) a cigányozást, antiszemitázást, címkézést!.
Nosza, Kedves Bárdunk, hát rajta!
hegyilány 2012.08.31. 20:57:40
Egyébként senki sem gondolhatta komolyan, hogy eltűnik a politikai süllyesztőben. Miért is tűnne/tűnt volna el?
Nem tudom, hogy mi a probléma?
hegyilány 2012.08.31. 21:04:57
www.hir24.hu/belfold/2012/08/31/gyurcsany-ferenc-pert-nyert-a-magyar-hirlap-ellen/
hm.
:)
lajos0 2012.08.31. 21:23:56
Hát mint Torgyán pubit. De a 2-3 százaléka ismeretében mindegy is. Ő itt még egyszer nem lesz ME, ahogy saját enmaga is elmondotta.
"Egyébként senki sem gondolhatta komolyan, hogy eltűnik a politikai süllyesztőben. Miért is tűnne/tűnt volna el?"
Hát még néha felbukkan a felszín alól, mint az unikumos ember, de ez már inkább szánalmas, nem hiszem, hogy sokan komolyan számolnak vele. Ráadásul Orbánnak is nagy önbizalmat ad, mert van akit ő is le tud győzni. Mondjuk nincs olyan magosan a léc.
hegyilány 2012.09.01. 08:42:40
Na. Ja! Nem árt némi önbizalom. Csak abból szokott a baj lenni, ha némelyeknél esetleg önbizalom túltengés van.
Van ilyen is.
hegyilány 2012.09.01. 08:44:26
:)
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.09.01. 09:21:38
Magyar Bálint is közölte, hogy Horn Gyulával soha, aztán minisztere lett. Orbán Viktor és Torgyán József is kijelentette, hogy egymással aztán biztosan nem, mégis visszalépett 82 kisgazda az "üzenetrögzítős párt" javára. (Magyar egyébként szerintem helyesen cselekedett...)
A legújabb városi legenda nem más, mint hogy Fodor Gábor csatlakozik az MSZP-hez. Ez kétféle módon lehetséges: vagy gründol az MSZP segítségével egy pártot a KDNP mintájára a közös lista érdekében, vagy ő maga, és néhány társa kapna befutó helyet a szocialisták következő országos listáján.
Az a pletyka is létezik, hogy a frigy körül Mesterházy Ernő bábáskodik, úgymond, ő tárgyal az MSZP elnökével.
.
.
.
- Eddig olvastam el. Ahol mesterházi ernő bábáskodik, ott az én voksomnak nincs keresnivalója.
Amúgy meg a jelenlegi kormányt nem szabad leváltani.Adni kell nekik még négy évet.
A jelenlegi bebetonozott emberekkel nekifutni a következő ciklusnak? Marhaság. Egyék meg a szobatársak a menzát, amit főztek.
.
.
Egyébként megkörnyékezett emberektől tudom, hogy épül a rákosista besúgórendszer.
.
Még két további ciklust is adnék nekik. Addig fel kell készülni a 22 évvel ezelött elkövetett hibák kiküszöbölésére, és rendszert váltani, de akkor már jól! (Nem vérrel!)