Többféle tanulsága is van a tegnapi jobbikos zászlóégetésnek. Az egyik, hogy ezzel a mozzanattal súlyos robajjal vasfüggöny zúdult a Fidesz és a Jobbik közé. Nem mintha Orbán maga is nem lenne euroszkeptikus, csak éppen a pillanatnyi politikai érdeke homlokegyenest ellentés a Jobbikéval. Orbánnak meg kell állapodnia az Európai Unióval és a Nemzetközi Valutaalappal. Ha nem teszi, államcsőd lesz. (Ha teszi, akkor is bukás a vége, minimum a brutális megszorítások miatt, de ez most mellékes körülmény.)

A zászlóégetéstől kezdve Orbán semmilyen gesztust nem tehet a Jobbiknak, esetleges 2014-es választási koalíciójuk is füstbe ment. A világ még inkább látni és figyelni fogja a Fidesz örök és megbonthatatlan vezérének minden lépését. Bármilyen, a Jobbiknak tett gesztus szorítani fogja a gazdasági prést Orbánon, a Fideszen és Magyarországon. Az Európai Unió tagállamainak vezetői nem hagyhatják - saját országaikban elnöki és kormányfői pozícióikba kerülhet -, hogy egy olyan rezsimnek utaljanak a dán, a spanyol, a német, a brit, a francia stb. stb. polgárok adójából pénzeket fejlesztésre, működő tőke bevonására, bármiféle gazdasági együttműködésre, amely az európai család létezésének alapjait gyalázta meg.

Jó, ha tudja a kedves Olvasó, a Fidesz most azzal próbálkozik amerikai és uniós diplomáciai körökben, hogy azért ne bántsa őket az USA és az EU, mert ha nekik nem sikerül a terveiket megvalósítani, akkor jön a Jobbik és a nyilasvilág. Ezt a hazug szöveget nyomják kint a nagyköveteink, itt meg a Fidesz politikusai az ide akkreditált nagyköveteknek. A mindennemű fideszes jogtiprás ellen közel két éve beoltott Martonyi János (MSZMP) most kezd nyugatbarátságról, meg piacról, nemzeti együttműködésről papolni.

Nem hiszünk neki.

Remélem, a magyar ügyekkel foglalkozó illetékesek sem hagyják magukat megvezetni. A Jobbik nem tud választást nyerni Magyarországon, és kormányra is csak Orbán segítségével kerülhetne. A Fidesz pedig nem elszenvedője a Jobbiknak, hanem saját politikai édesgyermeke. Az uniós zászlót égető párt elnöke Orbán Viktor polgári körében kezdte pályafutását. A Magyar Gárdát - Sólyom László némasága mellett - Wittner Mária, Bencsik András és Für Lajos pátyolgatta. Orbán 1992-ben, Göncz Árpád kifütyülése idején még tudta, mit jelent az árpádsávos lobogó, csak aztán kezdte el ártalmatlan történelmi jelképként befogadni a Fidesz tüntetésein, miután szüksége lett erre a brigádra. 2006 ősze sem lett volna a Fidesz és a szélsőjobb csürhe együttműködése nélkül. Ha Orbán mögött sosincs uniós zászló, miért ne hihetné néhány negyedkegyelmű, hogy akkor azta másikat akár el is lehet égetni.

Pintér Sándor most majd jól eljárást indít garázdaság miatt. Lesz vita a Tisztelt Házban a mentelmi jog kiadásáról, és a Fidesz meg is szavazza. A Jobbik pedig kirakatpert kreál az ügyből, abban bízva, hogy Orbán már annyira elutáltatta Amerikát és az uniót a házi sajtójában, hogy a Fideszből kiábrándultak hozzájuk vándorolnak. Orbán ostobaságára jellemző, hogy manapság Budai Gyula komisszár szólogat be Amerikának, nyilván "segítve" ezzel a mentőcsomag mihamarabbi átutalását.

Végül a lángnyelvek perzselő hőségén át is érzékelhető, hogy a schifferi gondolat, miszerint "akár az ördöggel is együttműködünk", illetve a Jobbikkal az orbánváltás érdekében kötendő "technikai koalíció" szintén halott koncepció. Az LMP azonban egy másik történet. A demokraták vagy elkezdik a együttműködést, vagy káoszba fordul az ország. Olyan hely leszünk, ahol március 15-én egyszerre fog tüntetni a további áfaemelésért, a végtagok nélküli döntetlen kimondásáért a Fidesz tömege, a rajtuk kívüli demokratikus világ, valamint mindkettő ellen a Jobbik.

Onnantól pedig ebben az országban bármi megtörténhet. A három demokratikus ellenzéki párt és a civilek felelőssége egyre nagyobb.

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr613548013

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 1301. Mentelmi jog – ördög a részletekben 2012.02.03. 21:16:45

A mentelmi jog gyakori témája a blognak, ma – hosszú idő után – sikerült eltörölni. Hogy miért nem ünnepeljük mégsem a demokrácia diadalát? Mert az egyik kezükkel úgy adtak, hogy a másikkal elcsesztek. Sajnos, a zembereknek felületes i...

Trackback: EU, fúúúúj, gyújtsuk meg! 2012.01.15. 17:35:40

A sok idiótának, amelyik Uniós zászlót éget sajnos fingja nincs arról, hogy mi ellen tiltakozik. A gazdasági szabadságharc meg ezek a baromságok jól hangzanak a nagy magyarságtudattal rendelkezők számára. Élnék azzal a feltételezéssel, hogy az ilyenkor...

Trackback: Zászlóégetési kiskáté 2012.01.15. 13:25:47

Sajnos a Jobbik Magyarországért Mozgalom honlapján a kiskáté nem tartalmazza a zászlóégetésnek, mint mozgalmi tevékenységnek a leírását, így hiánypótlóként leírom. Használja mindenki egészségére! Miért és hogyan égessünk szakszerűen zászlót? A

Trackback: Zászló. Égés 2012.01.15. 11:31:01

Olyan hely leszünk, ahol március 15-én egyszerre fog tüntetni a további áfaemelésért, a végtagok nélküli döntetlen kimondásáért a Fidesz tömege, a rajtuk kívüli demokratikus világ, valamint mindkettő ellen a Jobbik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.01.15. 19:36:15

@agyamputáltak:

Orbán a választóinak tetszelegvén vonakodni látszott végrehajtani a parancsokat, így százszoros erővel kezdték támadni, országával együtt.

A támadás pedig túl dinamikus és koncentrált ahhoz, hogy egészséges nemtetszésnek tűnjön, elvégre ez mégsem az apartheides Dél-Afrika (amelyet a nyugat egy ideig elég jól eltűrt, cserébe az aranyáért meg a gyémántjáért)

Meglesz az eredménye, mert ő is lemegy majd kutyába, mint az összes közelmúltbeli elődje, őt magát is beleértve :)

Lehetett volna ... Ha a gengszterváltáskor nem jön be az országba Eurázsia minden maffiája ...

Ha már az 1. Szabadonválasztott kinyilvánítja az ország gazdasági függetlenségét, és egyenrangúan kezeli a piaci élet ÖSSZES hazai résztvevőjét.

Továbbá ha nem rabolják és kótyavetyélik szét a komcsik, Antallékkal békés paktumozgatásban, az első percben az ország vagyonának 3/4-ét ...

apanna 2012.01.15. 20:00:46

@agyamputáltak: "neked meg fogalmad sincs, hogy mit védesz.. boldogok a tudatlanok nem hiába mondják"

Ezt sem jól ismered:
Boldogok a lelki szegények, mert övék a mennyek országa. (Máté 5:3).

Semmi köze ahhoz amiről beszélsz.

gonoszkisterroristadughagyma 2012.01.15. 20:03:29

Kedves greczy, már bocs, de amit írsz az teljes félreértés. Jelenleg max 1 demokratikus párt van Mo-on, ez az LMP volt, ami meg nem igazán párt, már. Az összes többi meg nem demokratikus.
Az MSZP és származéka a DK a legkevésbé sem demokratikus. Nem akarok különösen "elmúltnyoccévezni", de a Fityisz pont azért nyerhetett ekkorát, mert a korábbi kollégák cinikus tolvajjá váltak. Ok ok, nem rugdosták közben a fejünket, de szemérmetlen cinikus, tolvajok voltak, SZDSZ/MSZP/DK egykutya. Egy csepp tisztesség sem volt az előző kurzusban sem, meg is érdemelték, amit kaptak. Mi, akik nem vagyunk politikusok, csak itt élünk, mi nem érdemeltük meg. De ilyen lózungok, hogy "magyar demokratikus pártok"!!!!????? Ébredj fel kérlek és ne írogass ilyeneket. Az egyetlen jó a rosszban, hogy talán ha falnak megyünk (visznek minket), akkor megint lesz esélyünk egy értelmes, valamennyire tisztességes és talán egy kicsit kevésbé tolvaj rendszer kialakítására.
Az elmúlt 20 évben háromszor is jó esélyünk volt rá, de nem lett.
1. Antall Józsi bácsi besz...rt a lehetőségtől és a tisztesség helyett Torgyán bohócot emelte be a hatalomba, majd a világ leghipokritább mondatával takarózott, "hogy tetszettek volna forradalmat csinálni". Ezt valószínűleg úgy értette, hogy akkor biztos nem Ő lett volna a miniszterelnök (de jó lett volna)
2. A Szoci-Szadesz koalíciónak is megvolt a kétharmada, de addigra az SZDSZ-t már bedarálta a politikai klíma, és annyira, de annyira akarták a hatalmat, hogy el is felejtették mire akarták használni, aztán rájöttek: a saját zsebük tömködésére, ügyesek voltak, gratulálunk. A Szocik meg csak csinálták tovább a dolgukat, professzionálisan lenyúlták az állam pénzét. Az, hogy Gyurcsány egyáltalán politikus lehetett az sokat elárul az országunk politikai kultúrájáról, de most komolyan.. könyörgöm.... tényleg politikus a gondolkodása egy olyan embernek, aki kitalálta az Öszödi beszédet????? Hogy juthatott ilyesmi az eszébe??? Nem számolt a következményekkel???? Na ennyit róluk...
3. És végül I. Ovi a Fityesz király.... erről többet nem is mondanék...

Szóval, amíg a fentiek közül egy is hatalomban van, amíg nem nyilvánosak az ügynöklisták, a kormányülések, közbeszerzési szerződések.... Amíg nincs szabályozva a pártfinanszírozás.... Amíg nem nyilvánosak a 143 beszerzések, az UD Zrt., az Eclipse, a Civil... szerződések..., a pártüdülő vásárlások, a székház ügyek, a Joszip Tot, soroljam még??? Sávoly? Völgyhíd? Mecsek alagút? BKV? MÁV? Margit híd? 4-es metró?

Milyen demokratikus pártokról beszélünk akkor?

Mária 2012.01.15. 20:05:59

@Gee Halen:

"Mondjuk el kell ismerni, jól csinálja a Jobbik amit csinál, ez tagadhatatlan"

Igen, szerintem se borzasztotta még el maximálisan a művelt nyugatot az, ami ebben a vademberek lakta országban folyik.

apanna 2012.01.15. 20:07:27

@kvasztics47: "Te barom állat te honnantudod, hogy mi a diktatúra? Csak nem most jöttél Fehér-Oroszországból?"

Érdekes a stílusod. Ezt hol tanultad? Ne mond meg, de bizonyára nem leszel a pártod szimpatizánsainak kedvence....

Akkor áruld el te mi az a diktatúra. Ja nem ér rezsimezni, azt már Szanyi lefoglalta...

Mária 2012.01.15. 20:08:03

@torró:

"Addig semmi gond nem volt amíg adómentesen száz milliárdokat vittek ki tőlünk a bankok és a multik.Gondolom ez világos?"

Én a helyedben nem lennék nyugodt afelől, hogy a multiktól "megvédett" pénzek az országban maradnak :D

agyamputáltak 2012.01.15. 20:12:57

@apanna:
haha ez módosítva lett, mondom, hogy nem értesz semmit :(

agyamputáltak 2012.01.15. 20:14:32

@ekszvájzed:
persze vissza lehet menni az államalapításig de felesleges, nincs igazad egyébként, orbán csinálhatta volna másképp nem csak a nyugat tetszésére, hanem mert szarul működik az ország!!! és a kettőt összekapcsolhatta volna, de hát idióta. ez van.

agyamputáltak 2012.01.15. 20:15:35

@gonoszkisterroristadughagyma:
ezzel ugye nem azt akarod mondani, hogy a fidesz igen?! :D:D

Mária 2012.01.15. 20:22:19

@Lángbetűk:

"...amit a Nemzeti oldal jelképként használ..."

Téged tényleg nem zavar, hogy ez egy az egyben az Adolf Hitler által használt terminológia? A módszer is az övé: kisajátítani egy fogalmat, cseppet átértelmezni és sulykolni, lehetőleg az ellentáborra nézve kirekesztő céllal.

chop 2012.01.15. 20:28:49

1934-ben érzem magam...

2012.01.15. 20:31:53

@agyamputáltak:

Nézd, azt, hogy tehetségtelen majmok irányítják a pénzügyeinket, vagy rosszindulatúak, uraink számára totál közömbös tényező. Nem abba fognak beleszólni. Miattuk lehetünk akár Szomália is, csak ők megkapják a magukét.

Mária 2012.01.15. 20:32:07

@chop:

Na hallod, én is. Most olvasom az istenverte marketingzseni világhírű könyvét.

Hátborzongató.

2012.01.15. 20:43:33

@Mária:

Otthon vagy az öreg Sátánban, látom ...

S a "demokrácia" vagy a "köztársaság" fogalmának kisajátítása, annak sulykolása tősgyökeres antidemokraták, diktatúrák szellemi utódai, elnyomók, belterjes kirekesztők, üldözők részéről mégis miféle módszer légyen ???

torró 2012.01.15. 20:57:21

Idézet!

Az Európai Parlament, a Tanács és a Bizottság ünnepélyesen kihirdeti az alábbi szöveget az Európai Unió Alapjogi Chartájaként:

AZ EURÓPAI UNIÓ ALAPJOGI CHARTÁJA

Preambulum

Európa népei, az egymás közötti egyre szorosabb egység létrehozása során úgy döntöttek, hogy osztoznak a közös értékeken alapuló békés jövőben.

Szellemi és erkölcsi öröksége tudatában az Unió az emberi méltóság, a szabadság, az egyenlőség és a szolidaritás oszthatatlan és egyetemes értékein alapul, a demokrácia és a jogállamiság elveire támaszkodik. Tevékenységei középpontjába az egyént állítja, létrehozva az uniós polgárság intézményét és megteremtve a szabadságon, a biztonságon és a jog érvényesülésén alapuló térséget.

Az Unió hozzájárul e közös értékek megőrzéséhez és továbbfejlesztéséhez, miközben tiszteletben tartja az európai népek kultúrájának és hagyományainak sokféleségét, a tagállamok nemzeti identitását és központi, regionális és helyi közhatalmi szervezetét; a kiegyensúlyozott és fenntartható fejlődés előmozdítására törekszik és biztosítja a személyek, a szolgáltatások, az áruk és a tőke szabad mozgását, valamint a letelepedés szabadságát.

Ennek érdekében a társadalmi változások, a társadalmi haladás, valamint a tudományos és technológiai fejlődés fényében szükséges az alapvető jogok megerősítése e jogoknak egy chartában való kinyilvánítása útján.

E Charta, tiszteletben tartva az Unió hatásköreit és feladatait, valamint a szubszidiaritás elvét, újólag megerősíti azokat a jogokat, amelyek különösen a tagállamok közös alkotmányos hagyományaiból és nemzetközi kötelezettségeiből, az emberi jogok és alapvető szabadságok védelméről szóló európai egyezményből, az Unió és az Európa Tanács által elfogadott szociális chartákból, valamint az Európai Unió Bíróságának és az Emberi Jogok Európai Bíróságának esetjogából következnek. Ebben az összefüggésben a Charta értelmezése során az Unió és a tagállamok bíróságai kellően figyelembe veszik a Chartát megszövegező Konvent elnökségének irányítása alatt készített és az Európai Konvent elnökségének felelőssége mellett naprakésszé tett magyarázatokat.

E jogok gyakorlása együtt jár a más személyek, az emberi közösség és a jövő nemzedékek iránt viselt felelősséggel és kötelezettségekkel.

Az Unió ezért elismeri az alábbiakban kinyilvánított jogokat, szabadságokat és elveket.

Mit lehet ehhez hozzátenni?

chop 2012.01.15. 20:57:32

Mi, magyarok, ott vagyunk, ahol a part szakad: ahhoz nem elég buta, hogy teljesen megvezessék, de annyira nem is okos, hogy saját magát vezesse.

A probléma pedig az, hogy erre az "elegyre" még nem találtak fel életképes társadalmi-gazdasági modellt: sem a kapitalizmus, sem pedig a szocializmus nem működhet.

Túl heterogén a társadalom, ez a mi rákfenénk.

chop 2012.01.15. 20:59:25

@torró: és mit akartál ezzel mondani?...

Boka1 2012.01.15. 21:03:01

A zászló fétisiszták zászlót égetnek.Na és ? A másikat meg babusgatják. Ezer olyan weboldal van, ahol meg harisnyás lábra élveznek. A fétisizmust meg lehet unni.

is 2012.01.15. 21:07:41

@Kalmár: ja, közmunkás-statisztika, amivel a te hülye szemedet kiverik:

1. nem privát állás, tehát nem teremt adóbevételt
2. 4 órás állást is teljes értékűnek számítanak, így rögtön kétszer annyit foglalkoztatnak. tipikus statisztikai csalás. ha kell, majd 10 ember lesz heti fél napban foglalkoztatva, hogy még valamit összekaparjanak.

de jót nevettünk a próbálkozásodon. köszi :)

torró 2012.01.15. 21:13:51

chop:
Hát, nem is tudom.Drágult a fagyi?
Akkor miért nem vonatkozik ránk is? Már mint a kinyilatkoztatás! De, most már kikapcsolok, mert aludni is kellene.

Mária 2012.01.15. 21:14:18

@torró:

"Mit lehet ehhez hozzátenni?"

Például ezeket:

5. cikk

A rabszolgaság és a kényszermunka tilalma

(1) Senkit sem lehet rabszolgaságban vagy szolgaságban tartani.

(2) Senkit sem lehet kényszermunkára vagy kötelező munkára igénybe venni.

(3) Tilos emberi lényekkel kereskedni.

*

7. cikk

A magán- és a családi élet tiszteletben tartása

Mindenkinek joga van ahhoz, hogy magán- és családi életét, otthonát és kapcsolattartását tiszteletben tartsák.

*

11. cikk

A véleménynyilvánítás és a tájékozódás szabadsága

(1) Mindenkinek joga van a véleménynyilvánítás szabadságához. Ez a jog magában foglalja a véleményalkotás szabadságát, valamint az információk és eszmék megismerésének és közlésének szabadságát anélkül, hogy ebbe hatósági szerv beavatkozhatna, továbbá országhatárokra való tekintet nélkül.

(2) A tömegtájékoztatás szabadságát és sokszínűségét tiszteletben kell tartani.

*

21. cikk

A megkülönböztetés tilalma

(1) Tilos minden megkülönböztetés, így különösen a nem, faj, szín, etnikai vagy társadalmi származás, genetikai tulajdonság, nyelv, vallás vagy meggyőződés, politikai vagy más vélemény, nemzeti kisebbséghez tartozás, vagyoni helyzet, születés, fogyatékosság, kor vagy szexuális irányultság alapján történő megkülönböztetés.

*

34. cikk

A szociális biztonság és a szociális segítségnyújtás

(1) Az Unió, az uniós jog, valamint a nemzeti jogszabályok és gyakorlat által megállapított szabályokkal összhangban, elismeri és tiszteletben tartja a szociális biztonsági ellátásokra és szociális szolgáltatásokra való jogosultságot, amelyek védelmet nyújtanak anyaság, betegség, munkahelyi baleset, gondoskodásra utaltság vagy idős kor, továbbá a munkahely elvesztése esetén.

(2) Az Unión belül jogszerűen lakóhellyel rendelkező és tartózkodási helyét jogszerűen megváltoztató minden személy jogosult – az uniós joggal, valamint a nemzeti jogszabályokkal és gyakorlattal összhangban – szociális biztonsági ellátásokra és szociális előnyökre.

(3) A társadalmi kirekesztés és a szegénység leküzdése érdekében az Unió – az uniós jog, valamint a nemzeti jogszabályok és gyakorlat által lefektetett szabályokkal összhangban – elismeri és tiszteletben tartja a jogot a tisztes megélhetést célzó szociális támogatásra és lakástámogatásra mindazok esetében, akik nem rendelkeznek az ehhez elégséges pénzeszközökkel.

*

48. cikk

Az ártatlanság vélelme és a védelemhez való jog

(1) Minden gyanúsított személyt mindaddig ártatlannak kell vélelmezni, amíg bűnösségét a törvénynek megfelelően meg nem állapították.

(2) Minden gyanúsított személy számára biztosítani kell a védelemhez való jogának tiszteletben tartását.

*

Forrás:

www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?Type=TA&Reference=P6-TA-2007-0573&language=HU#BKMD-36

is 2012.01.15. 21:15:31

@gonoszkisterroristadughagyma: "aki kitalálta az Öszödi beszédet"

nem fogod elhinni: képes volt ennyit rögtönözve beszélni. nem találta ki, hanem ott helyben, egy adott szituációban, egy adott vita közepén magától mondott ilyeneket mindenféle tervezgetés nélkül, miközben elragadta az indulat. fura mi? te már három mondatnál többet papírból olvasol, gondolom.

Az igazi sztrovacsek 2012.01.15. 21:21:58

@lajos0:
"aki teheti vegyen egy tanyát és rendezkedjen be minél nagyobb fokú önellátásra,"

Az ötlet nem rossz, csak.....

kela-bá 2012.01.15. 21:22:05

@torró: Érdekes irások ! Jön a korszakváltás, az aranykor ami kedvez a MAGYARSÁGNAK. Bővebben : A MAGYARSÁG SZEREPE 2012-BEN.AVI Érdekes, érdemes előadás, türelmeseknek.
További szép estét !

Kalmár 2012.01.15. 21:22:42

@is: Kezdésnek te vagy a hülye kisköcsög.
Folytatásul be is kaphatod. A kurva szoci fajtád az évi 1 napos munkát is foglalkoztatottnak tartotta. Akkor kussoltál. Tedd ezt most is. Aki segély helyett munkára kap ugyanannyit, az igenis előrelépés. Nem baj, ha nem érted.
A hülyézés miatt sajnos ma már leszarlak.

Kalmár 2012.01.15. 21:23:48

@Mária: Ez milyen szépen összepasszol a mi Alaptörvényünkkel! Pompás példák.

is 2012.01.15. 21:24:33

@apanna: erről az a vicc jut elsőre eszembe:

- Tudod mi a különbség egy hűtőszekrény, és egy hangversenyzongora között?
- ??
- Akkor vigyázz, ha hűtőszekrényt mész venni.

Ha neked el kell mondani, hogy mi a diktatúra, akkor te egyelőre ebben nem vagy vitaképes. De elmondom, figyelj:

A diktatúra a demokrácia hiánya.

Persze meg kell mondani, hogy mi a demokrácia, hogy ezt a definíciót érteni lehessen. A demokrácia definíciója viszont evolválódik, és kibaszott hosszú, ahogy azt a Felvilágosodást követően a polgári fejlődés során évszázadok alapján kialakították. De például alapvető eleme, hogy a hatalom birtokosa nem tesz lépéseket azért, hogy őt a hatalomból _aránytalanul_ nehezen lehessen elmozdítani, azaz a választójogi törvényt nem fazonírozza magára.

Konkrétan Mo-n ez a demokratikus elv sérül. Én nem puházok, nem autokratázok, nem eufemizálok: minden demokrácia-deficit, és direkt a demokrácia csökkentésének irányába tett lépés az diktatúra-építés. Természetesen a diktatúra építése megegyezik a kommunizmus építésével: sosincs vége, és nem érnek oda az elvtársak; de már az útépítés is elég orrfacsaró bűzt áraszt ahhoz, hogy értelmes ember közelébe se menjen.

Kalmár 2012.01.15. 21:26:30

Gratuláljunk Román szomszédunknak, akit nem támad a pénzpiac, sem a Brüszeli lobbihad. Ők megkapták az IMF pénzét.
Éppen most gyújtják fel a fővárost az emberek.
Csak a bérek és a nyugdíjak befagyasztása, az energiaszektor, viz gáz közmű eladása, az egészségügy privatizálása volt az ár. A szocikkal már ez menne itt is.
Verhetnétek a seggeteket a földhöz a hálától.

kela-bá 2012.01.15. 21:27:08

@chop: Hű de jó a megjegyzése : "elegyek"
Válasz kaphat, találhat itt: Avatara-amagyarság szerepe 2012-ben.avi

További szép estét !

is 2012.01.15. 21:28:14

@Kalmár: nem sikerült megcáfolni semmit, amit állítottam, csak fröcsögni bírtál. ja meg köcsögözni. természetesen nem vagyok szoci, de ez valószínűleg a két agysejtbe nem fér bele mint információ, belőled ennél szofisztikáltabb úgysem fog kijönni, ezt nem is várjuk tőled. csak a többi kommentezőnek írtam, hogy ne hagyják magukat általad félrevezetni, meg becsapni. nyugodtan ki is kapcsolhatod, ha nem bírod a kritikát, nekem aztán nem fáj.

is 2012.01.15. 21:29:18

@Kalmár: nem sikerült megcáfolni semmit, amit állítottam, csak fröcsögni bírtál. ja meg köcsögözni. természetesen nem vagyok szoci, de ez valószínűleg a két agysejtbe nem fér bele mint információ, belőled ennél szofisztikáltabb úgysem fog kijönni, ezt nem is várjuk tőled. csak a többi kommentezőnek írtam, hogy ne hagyják magukat általad félrevezetni, meg becsapni. nyugodtan ki is kapcsolhatod, ha nem bírod a kritikát, nekem aztán nem fáj.

Lepényhal 2012.01.15. 21:41:44

"Az Európai Unió tagállamainak vezetői nem hagyhatják - saját országaikban elnöki és kormányfői pozícióikba kerülhet -, hogy egy olyan rezsimnek utaljanak a dán, a spanyol, a német, a brit, a francia stb. stb. polgárok adójából pénzeket fejlesztésre, működő tőke bevonására, bármiféle gazdasági együttműködésre, amely az európai család létezésének alapjait gyalázta meg."

Nem is kellene a pénzük Gréczy fiam, elég lenne ha visszaadnák azt, amit a hozzád hasonló tetvek hatékony közreműködésével "privatizáció" címén szétraboltak.

kela-bá 2012.01.15. 21:41:49

@is:Diktatúra, demokrácia ? Érdekes amit ir. Én egy rövidebb változatokat ismerek:

A DIKTATÚRA az amikor beszélő száját betömik, a látó szemét befogják.

A DEMOKRÁCIA az,amikor a hallgató fülét telebeszélik,a néző szemét elkápráztatják

Kicsit más, de mégis hasonló: a diktatúa KEGYETLEN, a demokrácia DRÁGÁBB.

Új fogalom "NETROKRÁCIA": amikor az irányitottak maguk gondoskodnak az értelmetlen zajról és maguk fogják be a fülüket ha véletlenül mégis beszélne valaki. (hajnalvilág - ból idéztem)
További szép estét !

Lepényhal 2012.01.15. 21:43:27

Az a pénz, amit az Unió gazdag országai nagylelkűen osztogatnak, töredéke annak, amit a pénzszivattyúikon keresztül elvisznek.

Mária 2012.01.15. 21:43:58

@Kalmár:

Rondán csúsztatsz.

A tüntetéseket az egészségügyi miniszterhelyettes keddi lemondása váltotta ki, aki ezzel az egészségügyi reformok ellen tiltakozott, a tüntetők pedig szolidaritást vállaltak a BBC tudósítója szerint népszerű orvossal. A palesztin származású Raed Arafat ellenzi, hogy a román kormány részben privatizálni akarja az ország düledező egészségügyi rendszerét.

Raed Arafat palesztin származású marosvásárhelyi orvos, a SMURD alapítója. Jelenleg a marosvásárhelyi SMURD vezérlő orvosa. 2007. augusztus 23-tól Călin Popescu-Tăriceanu felkérésére a román egészségügyi minisztérium államtitkára.

A SMURD egy sürgősségi, életmentő szervezet amelyet 1991-ben Raed Arafat palesztin orvos alapított Marosvásárhelyen.

Forrás: Origo és Wikipedia

lajos0 2012.01.15. 21:47:48

@csokvaomány: "Aki EU zászlót éget a széljobb, ennyi."

Vagy ha a Lajtán túli tüntetéseket nézzük a szélsőbal. Persze ezek semmiféle konkrét tartalommal nem rendelkező viszonyfogalmak. Mintha lenne a politikai palettának egy abszolút centruma, pedig nincs. De érdekes, hogy a globalizáció kritikája tőlünk nyugatabbra a baloldali alakulatok jellemzője, itt ezt a magukat demokratikusnak meg baloldalnak nevezők valamiért meghagyták Csurkának, most meg már ez a hagyomány.

kela-bá 2012.01.15. 21:48:42

Minden kedves Bloggolónak jó éjszakát:
www.tenyek-tevhitek.hu. A lap leges-legalján az aprócska cimkék alatt jól használható infók vannak...

Meridian74 2012.01.15. 21:58:00

@Dr. Zerge: az író igazi jó kommunista nöendék... elszólta magát. Vasrácsra gondolt volna, de mégis vasfüggönyt írt. Vasfüggönyt, amit a keleti zsidó kommunisták húztak a nyugati zsidó kommunisták közé, nagy egyetértésben...

Amúgy ha nem értené valaki, nézze meg a múltban, kik voltak azok akik irányították a szocialista/kommunista országokat itt európában. És odaát (nyugaton) kik voltak azok az értelmiségnek nevezett korcsok, akik ezeket az eszméket terjeszteni próbálták.

lajos0 2012.01.15. 21:58:38

@Mária: Ebben igazuk is van. Az egészségügy tényleg állami feladat. Senki nem tiltja meg a magánkórházak, magánrendelések létét ott sem, de amit a lakosság összehordott, azt ne árusítsa ki a kormány. Az IMF pénzek meg elég hamar el szoktak fogyni és képtelenség őket visszafizetni. Hitelekből meg alamizsnákból egy gazdaság sem tud hosszútávon működni, mint ahogy ez most a küszöbönálló európai összeomlásból szépen látszik is.

Kalmár 2012.01.15. 22:04:06

@Mária: Miért is akarják eladni??
Része az IMF készenléti hitelnek.
Pont mint a többi, amit írtam.
De dughatod a fejed a homokba, és imádkozhatsz azért, hogy itt is ilyen "profi" válságkezelő programot nyomjanak le. Az is megoldás valakinek...

Meridian74 2012.01.15. 22:05:47

@insert random: a 80-as évek végén, a 90-es évek elején nagyon sokat pofáztak - ellenzékben lévők - hogy az EU számára csak azért kellünk, hoyg szemétüket itt rakhassák le, másodsorban picanyerés, és ezért nekünk több kárunk lesz az egészből mint hasznunk.

Eurónk, ami esetleges biztonságot jelenthetne, az nincs. Nettó befizetők vagyunk, bár ezt jórészt tagadják, de legyen igazuk. Viszont az többszörösen igazolt tény hoyg a szemetet itt rakják le. És nemcsak ipari hulladékra gondolok, hanem a boltokban kapható áruk minőségére is. Ezek közül, amik hétköznapifogyasztásban nagyban fogy, nyugaton eladhatatlan lenne... Ráadásul ami nyugaton minőségi termék azt itt felhígítva szeméttel adják el... kaja mosópor, meg minden amit eltudsz képzelni... De ezt igazán csak az tudja, aki rendszeresen kimegy vásárolgatni az osztrákokhoz. A többi egyszerűen nem akarja elhinni, pedig így van.

Kalmár 2012.01.15. 22:08:41

@Lepényhal: Sajnos szembe kellene egyszer őszintén nézni az EU tagság egyenlegével. Én sem tudom megmondani, pozitív e ez a mérleg. Az biztos, hogy egy szimpla befizetés-lehívás egyenleg, nem elegendő. Mellé kell tenni, a velük létrehozott infrastruktúra segítségével bejött fejlesztéseket és a leépített mezőgazdaság és feldolgozó ipar miatt kiesett foglalkoztatási és kereskedelmi bevételeket. Azt hiszem ahányan készítenék, annyi féle eredmény lenne.

Mister Gumpy 2012.01.15. 22:14:52

Az egész cikk a wishful thinking esete. Egyrészt Orbán államcsődöt csinálhat, kiléphet az Unióból, bepróbálkozhat a szükségállapottal, választás és bukás nuku. De OK, mondjuk azt, hogy ehhez nem elég ügyes, pl a rendvédelmisekkel ujjat húzni nem volt egy nagy ötlet.

De kinek van annyi memóriája, hogy egy kis zászlóégetés problémát okozzon a kormányalakításban? A magyar választóknak biztos nincs, meg nem is zavarja nagyon őket az égetés. Az EU is mit csinálna: az országnak csak ilyen kormányt sikerült csinálni, a Fidesz igérget, hogy kordában tartják őket, de hiába, ha nem kötnek a demokratikus oldallal nagykoalíciót, kizárják Mo-ot az Unióból? Aligha.

"A Fidesz pedig nem elszenvedője a Jobbiknak, hanem saját politikai édesgyermeke." Mármint a Fidesz a Fidesz gyereke. Gratula.

Meridian74 2012.01.15. 22:20:46

@Frizuravarjú: Demszky, Konkrád, és társai az utóbbi hónapok tevékenységeivel kimerítették a hazaárulás fogalmát, mikor nyíltan buzdították külföldi országok médiáit, hogy pocskondiázzák Magyarországot. Ezzel nemcsak Orbának, Fidesznek, hanem valamennyi itt élőnek jelentős anyagi kárt okozott, elég csak a forint árfolyamot megnézni... ebből ők, akik szítják az ellenhangulatot, nem éreznek meg semmit se, hiszen off-shore cégeken keresztül ki van mentve a vagyonuk. Oszkó is meg Bajnai is csak pofáznak, közben az összelopott vagyonuk adózatlanul külföldön van. És ezek akarnak ide visszatérni?!

Emiksz 2012.01.15. 22:20:53

"- Hé, nem azt mondtam, hogy ki akarunk lépni, hanem, hogy ez az új üzenet: ki az EU-ból! Egy decemberi felmérés szerint az ország 43%-a csalódott az Unióban. Ha azt kommunikáljuk, hogy kilépünk, akkor ezek ránk szavaznak!"
emiksz.blog.hu/2012/01/15/69_eges

Mister Gumpy 2012.01.15. 22:24:57

@Kalmár:Az EU nélkül egy szerencsétlen balkáni diktatúra lennénk, gyárak és kölcsönök nélkül. Fehéroroszországot segítik az oroszok, minket nem segítene senki.

lajos0 2012.01.15. 22:27:06

@Meridian74: A nemzetközi pénzügyi maffiának nincs sem faja, sem vallása.

A világ pénzügyeit irányító 30 családban vannak zsidók is, de ők az úgynevezett zsidóság érdekeit mindig is leszarták. Ráadásul a zsidóság közel sem egységes az askenázi utálja a szefárdot Izraelben, de mindketten utálják az orosz bevándorlókat és mindhárman az etióp, úgynevezett fekete zsidókat. De az ortodoxok utálják a nem ortodoxokat, az izraeli főrabbi szerint pedig neológok nem is léteznek.

DrPepper 2012.01.15. 22:28:15

@Hertelendi: De akkor mit keres a magyar címerben? Ki vele!

Mister Gumpy 2012.01.15. 22:33:13

@Meridian74: Olvastad, amiket írtak? És miből gondolod, hogy hallgat rájuk nyugaton bárki, hogy miattuk történne bármi? Demszky, külföldön, tényleg?Konrád mint gazdasági megmondóember, tényleg? Nem olyan hülye ám a Nyugat, mint te, hogy két kiválasztott ember véleményét szajkózza mindenki. Képzeld, egy tipikus liberális elolvassa az érvet, és az alapján dönt, attól hívják liberálisnak, miszerint nem hagyomány- és tekintélyelvű.

lajos0 2012.01.15. 22:33:25

@Mister Gumpy: A kölcsön az óriási segítség :-) Az első egymilliárd dollárra 54-et fizettünk vissza az MNB szerint. Saját gyáraink meg alig vannak, pedig azért talán voltak a magyar iparnak hagyományai. A hitelből finanszírozott növekedés, pedig sajnos xart sem ér.

Mária 2012.01.15. 22:34:37

@Kalmár:

"a leépített mezőgazdaság és feldolgozó ipar miatt kiesett foglalkoztatási és kereskedelmi bevételeket'

A mezőgazdaságot és a feldolgozóipart NEM az unió építtette le velünk.

Bizonyos köröknek érdeke volt, hogy pénzzé tegyenek pénzzé tehető dolgokat, legyen az termelőegység, feldolgozóüzem, vagy uniós kvóta.

Magyarország 2004-ben csatlakozott az unióhoz, addigra a nemzeti vagyon nagy része, beleértve a mezőgazdasági nagyvállalatokat, feldolgozóüzemeket is, már el lett herdálva, szét lett osztva a "jóelvtársak" között.

Ezekből pedig volt bőven, mind az 1990-94 között kormányon lévő MDF-FKGP, mind az őket 1994-98-ban követő MSZP-SZDSZ, majd az 1998-2002 között hatalmon lévő Fidesz-FKGP-MDF koalíció holdudvarában.

lajos0 2012.01.15. 22:36:47

@Mister Gumpy: "Képzeld, egy tipikus liberális elolvassa az érvet, és az alapján dönt, attól hívják liberálisnak, miszerint nem hagyomány- és tekintélyelvű."

Közel sem ettől. Ráadásul vannak hagyományai a liberalizmusnak is, bár itthon ezeket senki sem ápolja :-) Az SZDSZ mint liberális viccnek is rossz volt.

lajos0 2012.01.15. 22:38:59

@Mária: És a Németh Miklós, Martonyi János, Tömpe István triumvirátust se feledjük el, hiszen a többiek ezekhez képest szinte ipari tanulók voltak. Bár Horn az energiaszektorral mondjuk szintén emlékezeteset alkotott.

Kiránduló · http://www.setafika.hu 2012.01.15. 22:47:36

A zászlóégetés max szimbolikus erejű lehet. De hiteltelen egy olyan párttól, amelyik jól fizetett képviselőket delegál az EU-ba. Ha ezek a képviselők egyszerre azt mondanák, hogy "bocsika, holnaptól nem jövünk be dolgozni", az azért ütne.

Mondjuk az EU-t és az egész bankrendszert legalább úgy utálom, mint az ilyen utcai szájkaratét.

Kalmár 2012.01.15. 22:50:47

@Mária: Akkor én miért kaptam pénzt az EU-tól, hogy kihúzgáljam a szőllőt?? Az bizony Eu pályázati pénz volt. 10 év telepítési moratóriummal.
Mindemellet kényszerítettek minket, hogy nyissuk meg a piacunkat a terményeik előtt, de előbb nem adtak annyi támogatást, mint a nyugatiaknak, majd megtiltották, hogy ugyanazt a támogatási szintet pótoljuk nemzeti költségvetésből.
Ennek mi volt a célja? Ugyan....tudod te.
Ezek után (nyugati)állami támogatással megvették a feldolgozó iprunk jelentős részét, majd bezárták. (pl.cukor)

Mária 2012.01.15. 22:57:17

@Kalmár:

"Akkor én miért kaptam pénzt az EU-tól, hogy kihúzgáljam a szőllőt?? Az bizony Eu pályázati pénz volt. 10 év telepítési moratóriummal."

Miért húzgáltad ki? Gondolom azért, mert jobban jött az egy összegben utalt "talált pénz" az EU-tól, mint hogy bajlódj a kapálással, a permetezéssel, a szürettel, a palackozásal, a piacod felkutatásával és az értékesítéssel.

Most meg sír a szád és fikázod az uniót, hogy nem termelhetsz szőlőt.

Pedig dehogynem. Csak ha a gazdálkodásnál maradtál volna, nem kaptad volna meg a júdáspénzt.

agyamputáltak 2012.01.15. 22:57:59

@lajos0:
na megalkottad a hitel nélküli gazdasági modellt? kivele! lehet nobel díjat nyersz vele :)

Kalmár 2012.01.15. 23:00:12

@Mária: Szóval akkor az eu építette le vagy nem? Gyorsan szlalomozol.

Mister Gumpy 2012.01.15. 23:08:40

@lajos0: Igen, nagy segítség a kölcsön. Egy bizonyos Gróf Széchenyinek a Hitel című műve óta ez elvileg itthon is köztudott. Vagy kérdezz meg egy mai vállalkozót.

Az egymilliárd valamikori dollárt 54 milliárd 40 évvel későbbi dollárral összehasonlítani meg nem szerencsés; ez évi kb 10 % kamat, amiből mennyi az infláció... Mondjuk a 40 évet csak tippeltem, adsz forrást?

Hogy a hitelből finanszírozott növekedés szart sem ér... minek a növekedése? Az USA pld egész jól elvan, mondjuk hozzánk képest.

agyamputáltak 2012.01.15. 23:08:49

@Kalmár:
meséld már el mennyi fejezetet zártak le a fidesz első kormányzása alatt a csatlakozási tárgyalások folyamán és mennyire tiltakozott a fidesz a csatlakozás ellen és miért? :)

Mister Gumpy 2012.01.15. 23:11:45

@lajos0: Lehet, hogy igazad van. Ez az én definícióm volt, és nem vagyok képzett politika-filozófus. Mi a liberális?

Mária 2012.01.15. 23:13:35

@Kalmár:

NEM az EU építette le.

Az ültetvényed kivágása és a kiirtásért járó pénz felmarkolása a te döntésed volt.

lajos0 2012.01.15. 23:19:25

@agyamputáltak: Azt szerintem nem, meg én amúgy is a Nobel-békedíjra hajtok. Te a közgazdasági Nobel-díj-ra gondolhatsz, de annyit égtek most a díj birtokosai közül sokan a jól fizető elméleteikkel a válság kapcsán, hogy ez kicsit gagyi lenne :-) Gondolkodjunk nagyobban !

A hitel nélküli gazdasági modellt egyenlőre jól alkalmazom itthon kicsiben. Lehet, hogy globálisan is beválna. 'Amíg a takaró ér, oszt jónapot'.
Lehet ez lesz a mozgalmam szlogenje :-)
Felkérem Sólyom Lászlót a vezetésére, és van 10%-unk :-) Legalább.

lajos0 2012.01.15. 23:23:59

@Mister Gumpy: Széchenyi inkább kölcsönadott volna az IMF-nek, kábé ennyi a nivóban a különbség szerintem.

MNB Műhelytanulmányok, 2, "Külső eladósodás és adósságkezelés Magyarországon", 56. old., Kiadó: az MNB Információs Főosztálya, 1993

"Az USA pld egész jól elvan, mondjuk hozzánk képest."

Hát kb hozzánk képest van el jól :-) Van baj elég ott is, kicsit nagyobb is, meg több is.

zembertelen 2012.01.15. 23:27:51

Én tudom, hogy naiv kérdés, de nem vicces egy kicsit, hogy a rendőrség feljelentést tesz két ember ellen zászlóégetőgarázdaság miatt??
Lehet, hogy már a Barátok közt ment a TV-ben?

Amidazophen 2012.01.15. 23:30:55

Ez a vasfüggöny a fidesz és a jobbik között egész egyszerűen marhaság. A fideszből senki sem fog ellene keményen fellépni. Lehet, hogy a tenyérbemászó képű Szijjártó vagy Giró Szász majd mond valami bődületes baromságot, amit ők sem vesznek komolyan, ám Orbán titokban továbbra is a keblén melengeti a kigyót.

2012.01.16. 00:13:39

@Az igazi sztrovacsek: "aki teheti vegyen egy tanyát és rendezkedjen be minél nagyobb fokú önellátásra,"

Az ötlet nem rossz, csak..... "

A hárommillió tanya országa...

Oszt mit csinálnál? Kumiszt?

2012.01.16. 00:16:06

@lajos0:

Lajos! Az USA gazdasági növekedésben van. Rally van a piacon.
Európa zuhan!
Ha Kína beborul(vannak jelek), akkor az USA mégjobban megy fölfelé!

2012.01.16. 00:17:44

@lajos0: "A hitel nélküli gazdasági modellt egyenlőre jól alkalmazom itthon kicsiben"

Te Lajos! Nem vagy felkészült a témában. Ne égesd magad!

Mister Gumpy 2012.01.16. 00:26:38

@lajos0: Hogy Széchenyi : IMF = IMF : Orbán, ráadásul úgy, hogy ezek az arányok 1-nél kisebbek, az egyrészt nem igaz, másrészt amennyire igaz, az is legfeljebb az Orbánt minősítheti, nem az IMF-et. Nem ők akarják adni a hitelt. Mi akarjuk kérni. Vagy nem akarjuk. Vagy akarjuk. Vagy nem. Orbáni tisztaság.

Az USÁ-ban és -val sok baj van, de a "szart sem ér" egy vicc. Mint ahogy általában a hitelt illető véleményed is az. Mondjuk szerintem a növekedés követelése magában is baromság, de mindegy. Még mindig jobb a növekedést szem előtt tartva növekedni, mint azt szem előtt tartva csökkeni.

Mister Gumpy 2012.01.16. 00:32:35

@Amidazophen: Kivéve, hogy nem titokban melengeti.

Kiváncsi lennék, mit kapott a Jobbik a Fidesztől, hogy dec 23 - jan 2-án nem lehetett őket az Ovi seggéből kivakarni. Nem követem nagyon az agyrémeiket, de engem meglepett.

2012.01.16. 00:33:33

@Kalmár: "A kurva szoci fajtád az évi 1 napos munkát is foglalkoztatottnak tartotta. Akkor kussoltál. Tedd ezt most is. Aki segély helyett munkára kap ugyanannyit, az igenis előrelépés. Nem baj, ha nem érted. "

Mi van?
Mikor volt az egy napos munkaviszony éves ?

2012.01.16. 00:39:11

@Mister Gumpy: Tényleg, igaz, hogy Csurkára többen voltak kíváncsiak, mint Vonára?

Azért az biztos, hogy valami alku van a háttérben.
Emlékszem kemény Csurkistákra, hogy szidták Orbánt, mikor kicsinála a pártot.
Most meg Csurka "utolsó erejével" is védi Viktort.
Emlékszem, hogy szidták a Jobbikosok Viktort a választások előestéjén. Most?
Szavazógépesdit játszanak a parlamentben.

Mister Gumpy 2012.01.16. 00:51:37

@lajos0: Ja igen, talán nem tudod, miért írta Széchenyi a Hitelt. Fölbaszta az agyát, hogy az otthoni jogi állapotok miatt nem tud az akkori IMF-től hitelt kapni. Nézd meg a wikipedián.

Másik ja igen, hogy írnál egy lényegretörő listát, mi is volt az a régi magyar ipar, ami most is exportképes lenne, de tönkretette az EU? 10-ből 10-en a cukorgyárakat hozzák példának, talán igaz, nem értek hozzá, de talán más is van, ha most ebből élnénk...

fludd 2012.01.16. 06:39:38

Észre kéne bennetek már, hogy a hatás-ellenhatás törvénye társadalomban ugyan olyan jól múködik, mint a fizikában. A zászlós égés az EU viselkedésének egyenes következménye. Éppen ezért jó lenne, hogy az antiszemitizmus megerősödését megelőzve a magyarországi zsidó szervezetek elhatárolódnának Heller, Konrád és Kertész tevékenységétől.

wotan 2012.01.16. 07:46:18

@is: "...4 órás állás is...statisztikai csalás...stb". Ja igen. Ez igy van itt a nagy Némethonban is. Vagy itt nem csalás, csak nálunk?
Hoppá.

Örzse néni 2012.01.16. 08:34:57

Nem tudja valaki, hogy hány órakor kezdődik a harmadik világháború?

Csak mert akkor már nem fizetném a rezsit.

kurgan 2012.01.16. 08:38:10

szegény schiffert megpuccsolta az maszop. hozádörgölőzött a leprás seggével dec. 23-al gyurcsány, és máris a szétesés szélére sodródott a párt. gyurcsány és mszp = KÁROS.

lariflari 2012.01.16. 08:39:40

@ekszvájzed:........ Gondolod, hogy ez a kormány maga alá csurrant a gyönyörtől, hogy szív a nép?........

Inkább fogalmazzunk úgy,hogy:
1-nem is érzékeli
2-ha igen,azt is letojja

EXO 2012.01.16. 08:47:33

A baloldal mostanában sok kapaszkodási pontot talál, de sok ügybe továbbra sincs meg az az önkritikája, amit ilyen mértékű vereség után szoktak tartani.
Nem arról van szó, hogy az ellenfél 5%-al beelőzött, hanem a baloldal hibáiba kapaszkodva fel tudott épülni a szélsőség, a jobbközép pedig többszörösen megverte a balközépet, a baloldal szavazótábora pedig a végletekig eródálódott.
Ezek után báhol tartanának valami önvizsgálatot, hogy vajon mit kúrtunk el, de ehhez képest a balodal kezében továbbra sincs más, mint a kommunista demagógia, mellette pedig az undorító korrupciós pénzszivattyúja azért világrekorder volt.
Ez semmi mást nem fog eredményez , minthogy ha az MSZP mégegy ciklust kormányoz, akkor utána már a Jobbik fog kormányozni: egyszerűen semmit sem vontak le abból, hogy a Jobbik a semmiből hogy fel bírt épülni.

lariflari 2012.01.16. 08:48:13

@Örzse néni: Ne a rezsit fizesd hanem vegyél intimbetétet és wc papírt,mert annak az ára egészen biztosan fel fog menni!

Örzse néni 2012.01.16. 08:49:55

@lariflari: Miért, mit tehet a kormány?
Meg van mondva izraelből, a pénzvilág királyaitól, hogy mit köll csinálni!
Nem lehet attól eltérni, ezt mindenkinek tudnia kéne, akármilyen szemellenzős hülyegyerek.

Örzse néni 2012.01.16. 08:53:20

Főleg idehaza érdek kinyírni a népet, mert a szentföldön forró a talaj és köll nekik egy európa közepén lévő vízzel teli jó kis ország. Elfoglalják, azért teszik tönkre a lakosságot. Egyetlen lövés nélkül. Mi meg bámulunk bambán.

lariflari 2012.01.16. 08:55:22

@Örzse néni: Nem ez a legnagyobb probléma,hogy egyértelműen érzékeljük,hogy magyarországnak bábkormánya van.A legnagyobb baj az,hogy ez a bábkormány is csak a saját zsebe tömködésével van elfoglalva.De azzal nagyon.

Örzse néni 2012.01.16. 08:56:24

Elég csak megnézni a sok zsidó ingatlanspekulánst. Tasnádi is egyik árverésről a másikra szalad. Vagy a sukorói ügyet, az Andrássy úti villákat. A VII. kerületi panamát. A plázákat, lakóparkokat. Csak a vak nem látja mi folyik itt.

apanna 2012.01.16. 10:13:05

@agyamputáltak: "haha ez módosítva lett, mondom, hogy nem értesz semmit :("

Aha. Tehát a Bibliai idézetet a Bibliában megváltoztatták. Érdekes, nem tudok róla.

apanna 2012.01.16. 10:14:36

@is: Tudod mit jelent az általánosítás? És mit jelent a vélemény?

Általánosítasz, hisz konkrétumot nem mondtál, csupán leírtad a véleményed. Az pedig szubjektív.

vezér01 2012.01.17. 15:32:16

@ekszvájzed: Na,akkor ki is az agresszor?

vezér01 2012.01.17. 15:37:14

@Mária: Nézegess híradót a romániai eseményekről! A művelt nyugat úgy tesz,mintha nem látna.De az olasz és francia autóégetések se érik el ingerküszöbüket.

vezér01 2012.01.17. 15:43:33

@Mister Gumpy: A szolnoki papírgyár a második volt az európai rangsorban,eladták
az elsőnek,az pedig bezárta.Tudsz hazai konzervgyárat? Én nem.A sertéshús szlovák
és lengyel import,zsírt vettem,osztrák g.m.b.h.volt a gyártó és forgalmazó.Választékbővítés? Lószart,mama! !

webnazi 2012.01.18. 06:50:17

"mit jelent az árpádsávos lobogó"

- Hogy mit jelent? Egy történelemkönyvet vagy lexikont gyorsan elővenni!
A magyarázat: Ősi magyar nemzeti jelkép.
Hogy persze itt egyesek szándékosan összemossák, készakarva és agresszíven bebeszélve az ostobáknak, hogy egyenértékű a nyilasok valamikori lobogójával? - a megtévesztés okán, a félrevezetés okán - az a valóban normális embereknek azt sugallja,
tény, de ez a hazai baloldal hazug és álszent, teljességgel kollaboráns és magyarellenes!

Szabad Gábor 2012.01.22. 11:51:15

Egy volt a zászló - Játék a tűzzel

"A Jobbik a rosszabbik utat választotta a túléléshez, mondanivaló híján égetnek. Minket."

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1463_egy_volt_a_zaszlo_jatek_a_tuzzel

Frizuravarjú 2012.01.22. 12:40:37

@Szabad Gábor:
Ez a Bihari jó nagy primitív marha. Érdekel valakit a bőgése?

Szabad Gábor 2012.01.22. 14:28:46

Keretszám-mészárlás

„A három millió képzetlen koldus országa leszünk így, nem is olyan sokára.”

www.vagy.hu/tartalom/cikk/1497_keretszam_meszarlas

arieshu · http://domonyi.blogspot.com/ 2012.01.28. 09:23:16

Szép NAPot Mindenkinek!
Köszönöm a blog tulajdonosának, hogy kitette a weblapom linkjét!
Induló oldal: domonyi.aries.hu/
süti beállítások módosítása