Nem tudom, meddig mehet ez még így, de ahogy elnézem, fogytán a türelem. A kormány úgy döntött: normává emeli Lázár János hírhedt mondatát. Eszerint aki szegény, az annyit is ér. A szemmel láthatóan mentális problémákkal küzdő Orbán Viktor, végképp elfeledve, honnan jött, elvág minden esélyt magyarok milliói előtt. A szegényt koldussá teszi, a koldust halálra ítéli, az alsó középosztálynak az elszegényedés jut osztályrészül. Csak a felső tízezer jövedelmi és társadalmi viszonyai javulnak és erősödnek tovább. Mindenki más kikerült a demokraták számára vállalhatatlan Orbán-kormány látóköréből.

Kórházak csődben, a pedagógusokat megalázták, tegnap kormányellenes tüntetéssé vált a Zöld Pardon megmentésére szervezett demonstráció. Az önkormányzatokat kivéreztetik, a haveri egyházaknak játsszák át az iskolákat, munaktáborokat létesítenek. A bankokat uzsorásoknak minősítik (nem lennék Csányi Sándor helyében), tovább rontva a hitelezés befagyasztásával a magyar vállalkozások fennmaradási esélyeit.

Szíjjártó Péter - azaz Orbán Viktor - bejelentette, eszükben sincs bármit megfontolni a baloldal javaslataiból, elvégre az már rosszat tett az országnak. Szíjjártó, azaz Orbán, persze megint hazudik. Az egészségügyi hozzájárulás emelése a vizitdíj többszöröse, az új tandíj a korábbi hazugságuk beismerése. Máris itt a program, miszerint csak a jómódú család gyereke járhasson egyetemre, de ott sem oda, ahova szeretne... Gyurcsány, amikor megszorított, igyekezett tekintettel lenni a szegényebbek, az elesettek érdekeire. Amíg lehetett, tartotta a nyugdíjat és a családi pótlékot, a gázártámogatást is úgy oldotta meg, hogy aki többet fogyaszt, többet is fizet. Még volt OÉT, ahol nem bohócügyi államtitkár tárgyalt a munkaadókkal és a munkavállalókkal, hanem maga a kormányfő.

Orbán rendszerében a gazdag még gazdagabb, a szegény még szegényebb lesz. Orbán, aki a politikából lett milliárdos, tovább gyarapíthatja vagyonát, aki pedig 140 ezer forint alatt keres, végleg eltűnik a süllyesztőben.

Szégyellem magam, hogy Magyarországnak ilyen silány és kártékony kormánya van.

Tüntetést betiltani lehet - Piros László is csinált effélét 1956-ban - láttuk, mi lett a vége. Az elégedetlenség azonban tapinthatóan nő, arról már nem is beszélve, hogy ígérte-e mindezt a Fidesz?? A stagnáló munkanélküliséget, a tönkretett költségvetést és gazdaságot, a lezúzott forintot, a nemzetközi kapcsolataink ellehetetlenítését, a jogállam szétverését, hogy kasztrendszert és verbális hadikommunizmust vezet be Magyarországon?

Meddig lehetünk foglyai ennek a beteg rendszernek?

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr753237622

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Zöld Pardon: A Schiffer Ügy(védi Iroda) kezelési költségei 2011.09.21. 01:19:35

Tegnapi posztunkban nagy vonalakban összeszedtük a legfőbb politikai kapcsolatokat a ZP és a Rio könyékén. Az MSZP-től a Jobbikig minden politikai erő ott nyüzsgött a ZP körül, hol az ellenzői, hol a korrupt oldalon. Akkor még csak utaltunk rá, ma már ...

Trackback: Hadüzenet támogatása 2011.09.19. 19:23:14

  A kormány hadat üzen az uzsorásoknak.A kormány kijavítja az előző kabinetek hibáit, és hadat üzen az uzsorázásnak és a kiszolgáltatott helyzetbe került családokon élősködő bűnözőknek.Végre!Már nagyon vártam, hogy valaki tegyen az élősködők ...

Trackback: Mert megérdemeljük? 2011.09.19. 18:57:36

Jóri András adatvédelmi biztos vizsgálatot indított, miután az Országgyűlés elnöke kitiltotta a Parlamentből az Index.hu és az Origo fotósait. A kiváltó ok: szeptember 12-én képet közöltünk Orbán Viktor miniszterelnök jegyzetlapjáról. (Index.hu)Ehhez n...

Trackback: "Megvan a bohócügyi államtitkár" - Nyulat kapott a gyáva kormány 2011.09.19. 18:08:18

"Megvan a bohócügyi államtitkár" - Nyulat kapott a gyáva kormány. Dorosz Dávid azonnali kérdése a belügyminiszterhez, a rendőrség által nem engedélyezet szakszervezeti tüntetések védelmében.  

Trackback: B-Terv 2011.09.19. 17:01:57

Ha esetleg él még valaki ebben az országban akit nem sokkoltak eléggé a kormány "tervei" és elképzelései a jövőnkre nézve, azoknak itt van még egy álmatlan éjszakákkal kecsegtető új fejlemény: Orbán:van második és harmadik terv &quo...

Trackback: Nem szándékolt következmény = Elkövető nélküli hazaárulás 2011.09.19. 17:00:53

A közgazdaságtan fejlődött egy kicsit a kamatszedés tilalma és a templomi pénzváltók felrugdosása óta. Kár, hogy páran még mindig középkori módszerekkel próbálkoznak. A vezérünk jogász, nem közgazdász, ezt ő is megmondta. Innen ered az a reflex, ...

Trackback: Egyszer volt forradalom Budapesten? - A székházostrom után 5 évvel 2011.09.19. 12:59:03

A volt gimnáziumomban már tradicionális végzős Prágai osztálykiránduláson voltunk. Este volt, fiúszoba, hostel. Sörösüvegek, üvöltözés, punnyadás felváltva. Éppen elhalkuló röhögés, bátortalanul nyíló ajtón zaklatott lány, osztálytársunk lép be: - Forr...

Trackback: Nevezzük át a Nemzeti Vágtát! 2011.09.19. 10:04:46

Legyen Nemzeti Ámokfutás, vagy Nemzeti Átvágta, és ne négy napig tartson, hanem egész évben! A versenyre nevezhetne bárki, akit lóvá tettek, akivel elszaladt a ló, aki nyeregben érzi magát, vagy fordítva ül a lovon. Nem adnám egy vak lóért, ha összer...

Trackback: Nevezzük át a Nemzeti Vágtát! 2011.09.19. 10:04:46

Legyen Nemzeti Ámokfutás, vagy Nemzeti Átvágta, és ne négy napig tartson, hanem egész évben! A versenyre nevezhetne bárki, akit lóvá tettek, akivel elszaladt a ló, aki nyeregben érzi magát, vagy fordítva ül a lovon. Nem adnám egy vak lóért, ha összer...

Trackback: Bocs, mégsem 2011.09.19. 09:36:05

Egész szép kis lista kezd összegyűlni azokból a rendelkezésekből és ígéretekből, amelyek buzgó hangoztatásával vezető pártunk kétharmados többsége vitathatatlanná vált, aztán idővel kiderült, hogy nem ilyen egyszerű a helyzet… íme egy gyors, korá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

usernev 2011.09.19. 17:18:08

@STX Joe: El vagy tévedve. Átvetted a János mentalitását, hogy Te attól több vagy mert sokat keresel?
Aki keveset keres az is pont leszarná, hogy mennyit adózik, ha a maradékból meg lehetne élni. De eddig is necces volt kevés pénzből életben maradni, de most kétszer egymás után elvettek. Az átlag fölött keresőknek meg dobnak egy koncot, hogy érezzék, hogy ők a Janik. közben meg megutáltatják módszeresen az embereket egymással, hogy annyian utálják egymást, hogy a kormányra már ne maradjon energia.
Szépen behúztak a csőbe, tejelnek neked, Te meg úgy ugrálsz ahogy fütyülnek és észre se veszed, hogy közben kutyába se vesznek. Kapsz egy kis pénzt és tolod érte a kormány szekerét. Aki meg pénzért mást baszogat az a kurva.

janper 2011.09.19. 17:19:03

@Betelgeuse-2: epp azt irtam fentebb, hogy ketszer annyi penzt nem ketszer annyi munkaert adnak. Olvasd el figyelmesebben.

egerészölyv 2011.09.19. 17:19:15

@Rántott kard: Kardics bácsi, ha az a 200 tüntető álroki kéri rajta számon, aki a "tömegtüntetéseiteken" "érik" és csápol a gumivégű botjával, akkor ebből nem lesz fülkeellenforradalom...

egerészölyv 2011.09.19. 17:21:21

@igazi Lencsés István: Pistám, egyelőre nem kötelező nyilvánosan bevallani, melyik párt híve vagy, ne strapáld ennyire magad...

popocatepetl 2011.09.19. 17:22:03

Nem lehet, hogy ez a grécyzsolt nevű izé csak azért ír ekkora nagy baromságokat, hogy ugorjanak rá a népek, növekedjen a látogatottsága és így többet húzzon le a raiffeisenről?

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.09.19. 17:22:24

SZEBB JÖVENDŐ

Boldog lesz majd, ki még ma rí,
Szebb jövendőbe lóg a rí-
-m is át, s leend bő Kánaán:
Kolbászékezet lesz a Á-n,
Tejjel hömpölyög a méz is,
S olimpiát nyer sok kézis,
Röpis, pólós és kosaras!
Ember, vess, nevess és arass!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2011/02/szebb-jovendo.html
:)

MelakFromSZTSZ 2011.09.19. 17:23:01

@STX Joe:
Mindig azok fognak sírni a legjobban akik büdös életben nem voltak teljes fizuval bejelentve és gyakorlatilag 20 éve pofátlanul mások befizetett adóján piócáznak. Be lehetne vezetni a befizetett adóval súlyozott parlamenti szavazást, érdekes eredmények lennének.

egerészölyv 2011.09.19. 17:23:07

@popocatepetl: ez azonban nem indokolja, az Index miért hagyja címlapon ezt a marhaságot.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.09.19. 17:24:01

Ja, hogy hová megy a sok zseton?

HONI SÖRFOCINK

Sörfocinknak langy tavába
Dől a lé, mint ittas Jedi-k,
S léhűtőink bükkfalába
Sárarannyá nemesedik.

Honunk bár épp nyomortanya,
S államkasszán ördöglakat,
Vidi vacsin Bankár Sanya
Pocistákat tök jóllakat.

Lelátón az éhes tömeg
Álma néhány rántott turul.
Pályán meg a derék nő meg,
S labda mellett jobb-bekk gurul.

Jónép húz a nadrágszíján,
(Padlón sárga csekkből alom)
S focit bámul munka híján…
Szurkolj szittya birodalom!

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2011/03/honi-sorfocink.html

Az apropó:
www.origo.hu/sport/magyarfoci/20110228-orban-rendet-kell-tenni-csanyi-2020ig-2387-milliard-kerul-a.html
:)

popocatepetl 2011.09.19. 17:25:01

@usernev: "Ezért alakult ki, hogy ha fizetgetnek akkor dolgozgatok. "

Az elején az egyezség nem arról szólt, hogy ők fizetgetnek neked, te pedig dolgozol? Ez így szószegés, nem?

popocatepetl 2011.09.19. 17:26:16

@egerészölyv: "ez azonban nem indokolja, az Index miért hagyja címlapon ezt a marhaságot. "

De igen, hiszen az ő látogatottságuk is nő. Bár az irányultságukat ismerve akkor is címlapon hagynák ha csak annyit írna le, hogy "Orbán mondjon le!".

popocatepetl 2011.09.19. 17:29:50

@Betelgeuse-2: "A munkateljesítmény (nem munkaidő!) és a javadalmazás szerintem egy hatványgörbét vagy exponenciális görbét ír le: a végén egységnyi többlet munkateljesítményért 5-10-szer annyi jövedelem párosul...
Emiatt nem igazságos az y=ax függvényű adózás."

Ha csak a munkateljesítmény felol nézzük. Viszont azt is figyelembe kéne ám venni, hogy vajon mit kap érte cserébe az adófizető? A 20x annyit fizető 20x annyit kap vissza az államtól? Ez azért kicsit vissza kell görbítse azt az ívet.

Rántott kard 2011.09.19. 17:32:13

@egerészölyv:
Mire ez a nagy arc!?
Hogy jobban ráférjenek a megszorítások?

Battlestar Galactica 2011.09.19. 17:37:07

@popocatepetl: Nyilván látod a posztok számából, hogy egyre több ember szól hozzá a témához, vagyis egyre több ember azonosul a bloggal. Nekem megint nő a fizetésem kb 30k-t az új szabályokkal, azonban még is utálom a cigányhitlert, mert az országot nyomorítja meg! Ezen gondolkozz el egy kicsit! Mert én már elgondolkoztam azon, hogy mit kezdek a plusz 30k-val, ha a forint olyan mélységeket ér el, mint ahova most tart! A héten majdnem 400 lesz a benzin átlagára, most miért nem ugat a Szargyártó, hogy csökkenteni kellene? 2014-ben ez a csűrhe azzal akar kampányolni, hogy a komcsik előttük ennyire elbaszták? Ez azért vicc lenne, nem?

midnight coder 2011.09.19. 17:39:45

@Battlestar Galactica: Az hogy valaki hozzászól egy posthoz nem jelenti azt, hogy egyet is ért vele.

Amúgy meg kétlem hogy aki nem tudja mi az a post és mi az a hozzászólás, viszont hosszú ű-vel írja a csürhét beleesne abba a kategóriába akinek több lesz a pénze.

midnight coder 2011.09.19. 17:40:53

@Frady Endre: Benned egy igazi költő veszett el! Jó alaposan...

Lacdelo 2011.09.19. 17:41:06

Van meg olyan ember az orszagban, aki a Fideszre szavaz es nem gazdag vagy legalabbis felsokozeposztaly? Annak surgosen ki kellene vizsgaltatnia magat. Habar a gazdagoknak sem jo, amit a Fidesz muvel, hiszen milyen ember akar elni egy moralisan es gazdasagilag is tonkretett orszagban?

midnight coder 2011.09.19. 17:44:19

@kvasztics47: Ugyan már. Te se gondolod komolyan, hogy a 500 milliárd mínusz a politikusok többletjövedelméből jött össze. Annyian azért nincsenek.

midnight coder 2011.09.19. 17:47:16

@tomwar: Viszont 20 év múlva elérik kb. Japán fejlettségét. És a kicsi kínai melós ma még így is 100x jobban él mint Mao elvtárs idejében. Ott már az is szép eredmény, hogy nem halnak tömegesen éhen az emberek.

Battlestar Galactica 2011.09.19. 17:48:36

@midnight coder: A hosszú ű nyomatékosítás. a cigányhitlert is nagy betűvel kellett volna írnom, mert ugye tulajdonnév, de nemecsek ernő is így járt anno. A post alatt a feljegyzést értem, amit szerintem szintén helyesen használok. Az érdeklődés vitathatatlanul nagy és a nagy számok a címhez kapcsolódóan nagy érdeklődést mutatnak. Nem írtam, hogy mindenki egyetért! a fizetésem pedig nőni fog, ez is tény.
Az építő jellegű észrevételeidet köszönöm! Mi van "a 500 milliárddal"? Te így tanultál ragzani?

popocatepetl 2011.09.19. 17:53:51

@Battlestar Galactica: Azért infarktust ne kapj, kár lenne érted!

Csak vicceltem.

Dögölj meg!

pirimogyoró 2011.09.19. 17:56:51

@kgonzo: Így van!
Azoknak meg, akiknek most jutott eszébe az őszödi beszédet felemlegetni, amikor már egész másról van szó, az idiótaság. Mintha valaki azzal mentegetőzne a barátnőjének, hogy azért nincs orgazmusa, mert az előző pasija valamit nagyon nem jól csinált. Gratula!

midnight coder 2011.09.19. 17:57:15

@Battlestar Galactica: Érdekes ez a nyomatékosítás. Na mindegy. Az a pedig elírás volt.

Viszont a cigányhitler szintén érdekes. Te most jobbikos vagy vagy ballibes ? Mert ha jobbikos akkor a hitlerezés hangzik furán, ha ballibes akkor meg a cigányozás.

Az is fura, hogy ha valóban annyit keresel, akkor nem látod át hogy a jövedelmek széthúzása szükségszerűség. Feltéve ha nem valami politikai állásban vagy ottfelejtve, ha tényleg pozitívan érintenek a változások akkor tudod hogy ugyanezzel a tudással külföldön játszva találnál magadnak állást 3x ennyiért. Mert beszélsz nyelvet, mert értékes tudásod van. Persze lehet kismillió okod arra hogy itt maradj (Pl. család) de ez sok-sok embernek nem biztos hogy annyira játszik. És bizony az a viszonylag kis pénz (illetve a gesztus) is sokaknak jelenthetett lökést abba az irányba hogy inkább maradjanak. Persze, az hogy a ballib irányból indított hecckampány mit okozott azt ne részletezzük. De ez a helyzet most nem az a helyzet mint 40 éve volt amikor a disszidálókat lelőtték a határon, és nem is az ami 10 éve amikor még eléggé korlátozott volt az EU-n belüli munkavállalás.

regress 2011.09.19. 17:58:27

@Kara kán: te ferde szemű köcsög,mondtam már,húzz haza a jurtádba,és baszogasd a kecskédet@popocatepetl: te meg anyádat,két viktor seggnyalás között

Állítsuk meg a ......... 2011.09.19. 18:03:29

@STX Joe:
Nekem az lenne a kérdésem, hogy te mennyit dolgozol?
Mert a fidesz szerint ma Magyarországon az keres többet, aki többet dolgozik.
Márpedig én azt látom, hogy a kutyát 8-kor sétáltató, de du 4-kor már ráérő semmittevő sokkal jobban él mint én.

És most miért megint a szegényebb rétegtől kell elvonni a gazdagok javára?
Aki ezt kitalálta nem csak elmeháborodott, hanem szemét is.

orient 2011.09.19. 18:13:09

@Kompli: Tudod mi a szomorú?

Kívánom találj valami jobbat, és ha elmész másik 100 ugrik a helyedre még így is.

De csak óvatosan, válságnak közel sincs vége(lehet most kezdődik csak igazán) és biztos állás a legfontosabb most.

midnight coder 2011.09.19. 18:15:06

@pcr: Aki ezt az egészet kitalálta és rugózik rajta, az nem kicsit hülye, viszont nagyon demagóg.

Kurvára nem érdekel senkit hogy ki mennyit dolgozik. Az az érdekes, hogy az amit csinál mennyi hasznot produkál. Ha te napi 14 órában ásol egy lyukat a telked közepén, majd utána gondosan betemeted azt, és kezded előlről, kurvára sokat dolgoztál, de nyilvánvalóan nem kerestél vele egy vasat sem.

Az pedig aki teszem azt nettó 300 ezer forintot keres, az jóval adót, TB-t, SZJA-t fizet (mind ő mind a munkáltatója) mint te. Akkor is, ha egyáltalán nem progresszív az adórendszer, sőt még akkor is így lenne ha a gazdagabbak pár százalékkal kevesebb SZJA-t fizetnének mint a csórók.

Ugyanakkor ha betörnek hozzá, a rendőr ugyanúgy nem fogja meg a betörőt, ha kórházba megy akkor ugyanazt a szar ellátást kapja mint a segílykén élő cigány (az hogy a család elvágja a doki torkát ha hibázik, erősebb motiváló tényező mint a hálapénz).

És ami miatt hülyeség az egész: ha a félmilliót kereső szakember, Pl. egy SAP szakértő elmegy külföldre melózni, akkor a helyére nem fogsz tudni beültetni egy takarítónőt vagy egy utcaseprőt. Ahogy a mérnök, orvos, stb. helyére sem. És ha elmegy, akkor nem kevesebb adót fizet idehaza, hanem semennyit.

Battlestar Galactica 2011.09.19. 18:18:17

@popocatepetl: Ne aggódj, mielőtt megdöglenék, még rászarok a sírodra! Óriási élvezet lesz! :)

midnight coder 2011.09.19. 18:20:04

@Kompli: Ha szerinted ilyen egyszerű az IT-s meló, miért nem állsz informatikusnak ? Senki nem tiltja meg, sőt manapság már papír sem feltétlenül kell hozzá, "csak" szaktudás. Hümmögni meg csak tudsz :-)

Cardealer 2011.09.19. 18:33:33

"Gyurcsány, amikor megszorított, igyekezett tekintettel lenni a szegényebbek, az elesettek érdekeire..."

Hogy nem szakad rád a plafon zsidókám......

Piraeus 2011.09.19. 18:34:04

@Kompli: "'meg nem akarnak jogtalanul tüntetőket bebörtönözni a "köztársaság barátai"."
- Ezt meg meséld el légyszíves csóri tibetieknek."
Olvasgass utána a Kruchina fívérek történetének, csak annak, amit a bíróságon sikerült bebizonyítani! Számold össze, hogy mennyibe került a per, és a kártérítésük a te adódból! Aztán nézegess hozzá még egy-két hasonló történetet! Ha nem megy, akkor segítek.

Ha mindezzel megvagy akkor gondold újra a csóri tibetiekre vonatkozó mondatodat!

És ennyit Gyurcsányról meg a demokratikus elkötelezettségről.

usernev 2011.09.19. 18:40:16

@midnight coder: Akkor szerinted mi a megoldás? A kommunizmus ami szerint mindenki ugyanazt kapja független attól ami dolgozik, vagy a feudalizmus, amikor vannak a nincstelen jobbágyok akik dolgoznak de nem kapnak semmit, meg vannak a nemesek akik alig dolgoznak de tele vannak lével? Ez nem egyértelmű.
Egyébként meg nagyra vagy azzal hogy sokat keresel, de szerintem elég sok olyan dolog van amit nem végeznél el. Teszem azt sose söpörnél utcát, de elvárod, hogy tiszta legyen. Olyan szakma is sok van amihez hozzá se tudsz szagolni, mégis a töredékét keresik mint te. Ezért le kell nézni őket? Aztán ott vannak a rendvédelmi szervek amik minimál pénzért végeznek olyan munkét amihez szintén hozzá se tudnál szagolni, de nem termelnek semmit, ezért le kell nézni őket, de elvárnád, hogy fogják el a betörőket és oltsák el a házadat. Kicsit elferdült a világképed. Nézz magadba amikor csak azért lenézel valakit mert kevesebbet keres.

Battlestar Galactica 2011.09.19. 18:41:35

@midnight coder: Jó szakmám van, a szakmámban dolgozom, és szerintem az egyik diplomám még konvertibilis is bárhol a világon, de még háromszoros bérért sem szeretnék máshol élni. Dolgoztam itthon íreknek, olaszoknak, zsidóknak, de nem mennék külföldre, mert itt szeretek élni. A családommal. Ha hagynak! Nem vagyok sem jobbikos, sem ballib. Illetve ez a fidesz mentalitás, országnyúzás ballibet fog belőlem csinálni nagy valószínűséggel hamarosan. Nem magamért, az országért aggódom, de komolyan! Az rendben, hogy széthúzzuk a béreket, de pl. a minimálbérek nettó szintjét részben az állam fogja megfizetni, vagyis az adófizetők, te, meg én, meg a többiek, akik dolgoznak és GDP-t termelnek! A többi részét meg letolják a vállalkozások torkán, ami nem éppen serkentőleg fog rájuk hatni. Néhány éve 8 fős cégem volt, de nem érte meg fenntartani, mindent elvitt az adó. Csak csalással tudtam volna versenyképes maradni a piacon, de én a nyugodt alvást választottam. Lehúztam a rolót, és elmentem inkább munkavállalónak azzal a tudással, amit összeszedtem. Így köszönöm szépen, egész jól vagyok. A 8 ember nem hiszem, hogy ugyanezt mondja. Ha van egyáltalán munkájuk. Nem hinném, hogy jó irányba mennek a dolgok! Ha egy bulin hárman azt mondják, hogy "részeg vagy, menj haza!", akkor meg kell fontolni a hazamenetelt! Matolcsinak nem hárman mondták már, hogy nem erre van a kijárat a sötét szobából! Talán meg kellene fontolni, mielőtt felkenődünk a falra, nem?

Bergeroth 2011.09.19. 18:57:59

orbán "beszari" viktor szemlátomást egy mazochista, aki arra vár, hogy mikor fogják nyilvánosan meglincselni a haverjaival együtt a nyílt utcán.
Megsúgom, egyre többen vállalnák ezt a procedúrát, úgyhogy orbán "beszari" viktor jobb lenne ha elgondolkodna cseppet.

krausz2 2011.09.19. 19:08:22

@orient: Rossz példa az állami nyomda!
Csak a neve állami ill. az hogy az állam magánemberek zsebébe teszi ezen a cégen keresztöl verseny nélkül az adófizetők millióit.Ebből aztán könnyű "fényeskedni".
Undor az egész és senki nem veszi észre!

becike4 2011.09.19. 19:10:54

Ez a szervilis barom még él?

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2011.09.19. 19:13:05

El kell innen huzni a leheto leghamarabb minnel messzebbre, hogy meg a mediabol se halljuk Magyarorszagot.

high up! 2011.09.19. 19:17:28

@freagle:

Öcsém, szobatudós, a vizitdíj meg az EÜ visszasságok nem hit kérdése, ahogy te viszonyulsz hozzá, hanem TÉNYEK!

1. Magyarázhatod te itt a vizitdíj kivételeit, a valóságban ebböl semmi nem teljesült. Egy teljesen átlagos kisnyugdíjas (meg meg annál is kisebb) olyan frankón fizette a havi 1000-2000 forintokra dagadó 300 forintokat, mint ahogy te itt erölködsz elméleti síkon, hogy ez nem történhetett meg.
Nem megy ugye a fejedbe, hogy honnan jött össze egy holmi 300 forintoa népszevazásra az ország fele?
Hát onnan, hogy a te meg a maszop mindent megmagyarázgatása az életben gyakorlati bizonyiték nélkül maradt.

2. Már mások is leírták neked, hogy ne erölködj a számháborúddal a vizitdíj kapcsán, mert csipöböl lehet cáfolni.
Ha el tudod az EÜ alap mérlegét olvasni, akkor majd kénytelen leszel felismerni, hogy a Vizitdíj bevétel soron rongyos 6 milliárd forint bevétel volt és nem 16, ahogy te állítod.

3. De persze te mérleget nem tudsz olvasni, ezt látom. Teljesen amatör szobatudós vagy. Te figyelj, ha egy kicsi érzéked lenne a pénzügyekhez, akkor nyilván elgondolkodnál azon, hogy hogyan lehetséges az, hogy egyik évröl a másikra szinte megszünik az EÜ alap 400 milliárdos hiánya. De neked ilyesmi nem fogalmazódik meg a fejedben, mert te láthatoan elhiszed, hogy a gazdaság megpumásodott és csak ugy áramlanak be a MV-i, MA-i járulekok.
na ne, ennyire kókler nem lehet senki, csak egy hívö bocialista.
Te, nézd már meg az EÜ mérlegben a Költségvetés hozzájárulása nevezetü tételt. Ez egy kb. 400 milliárd forintos tétel. Veres Jani évközben belenyomott a költségvetésböl ennyit, hogy a kókler szobatudósokkal elhitesse, hogy az EÜ alap az évvégére hoppla-hopp máris nullszaldós lett a reformoknak köszönhetöen.
Ja, a költségvetésben meg ott maradt egy szép nagy 400 milliárdos deficit mind a mai napig. Nem csinált tehát semmit, csajk a trükkök 100-ait vetette be, ezt meg ugye ismerjük.

Na szóval, ahogy Lenin vezéred mondta Tanulni, tanulni, tanulni és kevesebb komcsi brossúrát olvasni!

Bergeroth 2011.09.19. 19:19:06

Mellesleg egyre biztosabb vagyok abban, hogy orbán "beszari" viktor egyszerűen bosszút áll az egész országon, mert 2 cikluson keresztül senki nem volt kíváncsi rá.
Ezzel csak 2 probléma van.
Az egyik, hogy ezt a mi pénzünkből finanszírozza.
A másik pedig az, hogy ezek után nemhogy senki nem lesz kíváncsi rá, hanem lehet ő lesz az első olyan "politikus" a gengszterváltás óta, akt tényleg pofán fognak rúgni, de úgy rendesen izomból.

high up! 2011.09.19. 19:21:27

greci, a jó qrva anyádék fizessék ki a kártérítést a gyúrtcsótányi pogromotokra, ne az adófiezetök!

Jóvátétel: már 165 milliót kifizettek
2010. október 22.

Már több mint 165 MILLIÓ FORINTOT fizetett ki az állam JÓVÁTÉTELKÉNT azoknak az embereknek, akiket 2006 őszén a GYURCSÁNY-KORMÁNY RENDÖRSÉGE súlyosan bántalmazott. Kontrát Károly belügyi államtitkár jelezte: várják további sérültek jelentkezését is, akik bírósági úton még nem kaptak kártérítést. Megígérte: minden indokolt esetben fizetni fognak.

nem nemsiker_s 2011.09.19. 19:21:44

@Battlestar Galactica:
Figyu ! Nincs könnyű helyzetben az ország, köszönhetően a 8 évi szoclib károkozásnak. Lehet a háttérből "részeg vagy menj hazázni", de a lehetséges mozgástér, ami költségvetési szempontból rendelkezésre áll egyenlőre még elég szűk.
Egy olyan csónakra hasonlítunk, amelynek lékeit nehéz tárgyakkal torlaszolták el, hogy ne törjön be a víz. Ha kidobjuk a nehéz tárgyakat, (Magas adók) igaz hogy könnyebb lesz a csónak, de mégtöbb víz tódul be, tovább terhelve a hajót.
A jelenlegi kormányzat láthatóan a víztől akar megszabadulni (államadósság), és amikor már feljebb emelkedik a csónak, akkor dobja ki a nehezékeket, és javítja meg a hajótestet.
Én sokféleképpen hallottam már fikázni a jelenlegi kormányzatot, de értelmes ötletet még nem hallottam senkitől.
Nem igazán hiszem, és a környezetemben lévő emberektől sem hallottam olyat, hogy azt gondolták, hogy ha a fidesz kormányoz majd, akkor kolbászból lesz a kerítés. Nem, ezt senki sem gondolta. Egész egyszerűen elég volt a szoclib kártékonykodásból. Ennyi.

Állítsuk meg a ......... 2011.09.19. 19:26:38

@midnight coder:
A curva jó SAP programot kár volt idesorolni.
Az kapta volna be a faxomat, aki elterjesztette azt az idióta programot.

Az IBM, a SAP Magyarország kft és az ISH hiába kapott kartellezésért többszázmilliós büntetést, mégsem húztak el pi..ba.
Sajnos a nagy magyar egyetemekre sikerült rásózniuk a termelővállalatokra kitalált idiótizmusukat.
2006 óta sem sikerült felhasználóbarát verzióval előjönniük, ezt a programot csak azok dicsérik, akik a zsebükbe milliókat kaptak.
Felőlem az összes SAP szakértő elhúzhat a fenébe.
cSÓRÓ A JÓÉDES......

SLacc 2011.09.19. 19:27:45

A kevesebb néha több. Nem szabad túlzásokba esni, és ebben az írásban azért van túlzás bőven, a sok igazság mellett. A szélsőséges, személyeskedő kommentelőkkel meg miért foglalkozik bárki is? Az ilyen kommentelők mérhetetlenül buták vagy személyiségzavarosak.
Esetleg megoldást, valaki?

Állítsuk meg a ......... 2011.09.19. 19:30:05

Ja és a nagy SAP szakértőkkel elhúzhat az egész kormány, fideszestől együtt.
Persze a svájci bankbetétjeik elkobzása után.

SLacc 2011.09.19. 19:30:05

Még egy fontos dolog: ha magyar vagyok, megtanulok magyarul. HA magyar vagyok.

high up! 2011.09.19. 19:32:06

@midnight coder:

Te meg azt nem látod, hogy itt nem a jövedelmek széthúzása történt, hanem egy FENNTARTHATATLAN ADÓ ÉS SZOCIÁLPOLITKÁBA hajszolta bele magát a Fidesz. (Obama épp most próbálja kivégezni Bush hasonló elmebeteg, csak az államadósság elszaladását eredményezö adórendszerét)

Amúgy marha debil nép ez a magyar. Mindenhez, ami nem müködik és még károkat is okoz, két kézzel kapaszkodik. Az utolsó leheletig, amíg csak rá nem omlik a csöd.

40 évig kapaszkodtak a coclializmusba, 12 évig a manyupba, most ki tudja meddig ebbe a világon sehol be nem vált egykulcsos adórendszerbe.Illetve a radikális adócsökkentésbe (ja, radikális fogyasztás növelést egy totál fogyasztási cikk import országban? Elmebetegek!!!!!!!)

Hát ezért nem jut a magyar a történelemben soha az 1-röl a 2-re, mert túl hülye ahhoz, hogy meglegyen a vágya, hogy hosszabb távon ne vágja ki maga alól a fát (a folyó felett ülve)

midnight coder 2011.09.19. 19:33:39

@Battlestar Galactica: Az a baj, hogy nem nagyon látok olyan erőt, vagy olyan ötletet ami megoldást jelentene a bajainkra. Sem az adósságszolgálat magas költségeire, sem a képzett munkaerő elvándorlására, sem a versenyképességünk fokozására, sem a GDP növelésére, sem semmire. A szociknak lett volna 8 évük megmutatni hogy hogy kell ezt jól csinálni, az eredményt ismerjük. Az LMP-re egy használt biciklit sem bíznék, a Jobbik meg felejtős.

SLacc 2011.09.19. 19:33:49

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: Voltam nyaralni külföldön, mikor hazajöttem, átkapcsoltam magyar rádióadóra. A külföldön hallott hírekhez képest elég lehangolóak voltak az itthon hallottak. :(

flippant 2011.09.19. 19:40:32

Nem elfelejteni, hogy ezek az őrültek kétharmaddal szerezték meg a hatalmat. Anno a gyurcsányi ámokfutás szintén a lakosság (pl. panelprolik) teljes támogatásával valósult meg.
Amit főztetek egyétek meg. Jó étvágyat pupákok az újabb és újabb megszorításokhoz!

midnight coder 2011.09.19. 19:43:15

@pcr: Az lehet hogy szerinted elhúzhatnak a picsába (én sem túl sok jót hallok a rendszerről), de ha egy multi, Pl. az Audi idejön az országba, akkor hozza a saját rendszerét. És nem kérdez meg sem téged, sem engem hogy SAP-t telepítsen vagy mást, hanem felad szépen egy álláshirdetést hogy SAP-s szakembert keres. És nem egy ilyen multi van. A haverom is írt egy pici egyedi gyártási rendszert egy cégnek, működött is, szerették is, aztán jött egy multi aki megvette őket, haverom programja kukába, helyére SAP. Dolgozók anyáztak, de nemigen kérdezte őket senki, a cég szépen hozta a hazai rendszerét, akinek nem tetszett, jogában állt távozni.

hapsi 2011.09.19. 19:46:06

Figyu, gréci: Van közös dolog bennünk...
Mind a ketten büszkék vagyunk. Én büszke, magyar, hetero.

midnight coder 2011.09.19. 19:49:17

@usernev: Nem érted. Én nem nézek le senkit. Csak arról van szó, hogy amit lehet meg kell tenni a képzett szakemberek elvándorlása ellen. Ha az orvos aki ki tudja venni a vakbeledet kimegy az országból, nem kérheted meg az utcaseprőt hogy ugyan már, két seprés közt vegye ki. Ha a multik nem találnak idehaza számukra fontos képzett embereket, akkor nem jönnek ide. Ami azt jelenti, hogy a kétkezi melósnak sem hoznak munkát.

Állítsuk meg a ......... 2011.09.19. 19:50:31

Panelproli:))))
Akkor kövér akasztós lalára mit mondjunk.
A nádfedeles paraszt árnyékszékkel mitől jobb?
Orbán is panelben élt Szolnokon:)))

Állítsuk meg a ......... 2011.09.19. 19:53:36

Egyébként itt is az volt, magyar progik jó programja kukába, német S(Z)AP(R)
elfogadva.
Azóta csak sima informatikusok kuksolnak, a prog. matekosok meg elhúztak, mint a vadlibák.
Ezek a informatikusok meg semmihez sem értenek.

Salinas River 2011.09.19. 19:54:53

@hapsi: Ezért a sokat érő megegyzésért neked is kár volt ma felkelned.

kvasztics47 2011.09.19. 20:01:35

@egerészölyv: "Gyurcsány ártatlan - ezt ugyanis egyelőre nem tudhatjuk, legfeljebb őszintén remélhetjük"
Mi közen a Gyurcsány ügynek az igazsághoz. Ha lenne minimális valószínűsége, hogy bűnös, már réhg Hunvald mellett lenne aki 2,7 éve rácsmögött van vádirat és ítélet nélkjül.
Mindenki játsza a najívat, hogy "nem tudhatjuk" pedig nagyon is jól tudjuk, hogy Gyurcsány nem korrumpált egy fillért sem.
A Sukoró ügyben olyan óriási összeggel kellett volna megvesztegetni (5 év minelnöki fizetés duplája), hogy azért 2 db Sukoró területet lehetne vásárolni. Olyan hülye, még egy zsidó üzletember sem lehet, hogy csak ezért, még kockáztasson is.

Állítsuk meg a ......... 2011.09.19. 20:01:58

Látom ám, hogy egyre több vén fideszes unja a banánt a Parlamentben és az éjszakába nyúló ülésen ide pofáznak, ahelyett, hogy gondolkodnának.

Ezért veszik fizetjük őket, ezért meresztik a seggüket a házban?

hapsi 2011.09.19. 20:04:59

@Salinas River: Nem nem, én ma sok hasznos dolgot csináltam. És a következő hat és fél évben is ez a tervem. A komádnak volt kár felkelnie ezért a szarért. Bár, valamiből élni kell, ha szarszagú is...

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.09.19. 20:05:57

7 eve dolgozom ugyanott. brutto 100 a fizum, tvaly megszunt kajajegy, ruhapenz, iden is kevesebb lett a nettom, jovore meg 12vel kevesebb lesz. pedig foallasban dolgozom. ebbol csaladot alapitani?

...

kvasztics47 2011.09.19. 20:08:27

@SLacc: "ha magyar vagyok, megtanulok magyarul. HA magyar vagyok."
Hülyeség magyarul tanulni, amikor a saját hazádban sem boldogulsz vele: más a nyelve a bíróságnak, más a nyelve a rendőrségnek, más a nyelve az igaz magyarnak, más a nyelve a liberális gondolkodónak és más a politika.

kvasztics47 2011.09.19. 20:10:37

@ejszarny: " brutto 100 a fizum, tvaly megszunt kajajegy, ruhapenz, iden is kevesebb lett a nettom"
Ne bánkódj elérted acélod: Győzött a Fidesz!

ursus artos 2011.09.19. 20:11:36

@pcr: "Orbán is panelben élt Szolnokon:))) "
Szolnokon????
Miről beszélsz???

ursus artos 2011.09.19. 20:12:49

@pcr: "Orbán is panelben élt Szolnokon:))) "
Ja, igen, Szolnokon. Jogos a két pont.

Állítsuk meg a ......... 2011.09.19. 20:33:55

@ursus artos:
Tudod húsz éve, amikor még nem volt milliárdos.
Kopott ballonkabátban járt és a 70-es évek divatját idéző kötött pulóverben, a szakállát meg megirigyelte volna még egy cigány vajda is.

necsa44 2011.09.19. 20:36:53

olvasom a hozzászólásokat, hogy ennyi, meg annyi a fizetése embereknek. Nos én egy közepes városból írok ahol viszonylag kevés a munkanélküli, sok a külföldi cég, de nem nagyon ismerek olyant a középvezetőkön kívül, akit eléri azt a bizonyos br. 250 ezres küszöböt. Most majd nem lesz kötelező a műszakpótlék sem, meg hát ha jár az ember pofája van helyette másik, aki elvállalja..És ugye nem középvezetőkből van a több a termelő cégeknél.

Állítsuk meg a ......... 2011.09.19. 20:45:26

Orbán Viktor-idézetek keringenek a világhálón

“…vannak-e garanciák arra nézve, hogy az egyházak nem avatkoznak be közvetlenül a politikai életbe, nem gyakorolnak közvetlen befolyást az államra? Ez a kérdés.”
(Parlamenti jegyzőkönyv, 1991. július 4.)

“Én úgy gondolom, hogy a mai magyar politikai helyzetben az, hogy az állam költségvetési támogatásban fogja részesíteni évente az egyházakat, az kifejezetten függőségi viszonyt teremt az állam, egyház viszonylatában.”
(Orbán Viktor parlamenti beszéde, 1991. július 4.)

“Senki sem lépheti át a saját árnyékát. Ha egy politikus nem tartja magát korábban kimondott gondolataihoz, s mindig csak a pillanatnyi népszerűségre gondol, eltávolodik egykori önmagától, akkor előbb-utóbb erkölcsileg megsemmisül, kiürül, és zörögni kezd, mint a mákgubó ősszel, ha fújja a szél.” (1993)

Bergeroth 2011.09.19. 22:25:38

@pcr:
Az általad is linkelt idézetekből is látszik, hogy orbán "beszari" viktor egy hiteltelen alak, aki semmihez nem ért a hazudozáson és az emberek kizsákmányolásán kívül.
Nem tudom, hogy ez csak a magyar politika sajátja-e, de érdekes módon itt aki hatalomra kerül, az mind megőrül a hatalomtól, és elkezd összevissza beszélni, hazudozni és magát istennek képzelni.
orbán "beszari" viktor is ugyanolyan, mint az összes többi aki előtte volt. Egy, a múlt századból ittragadt bolsevik, aki társasjátéknak nézi az országot és úgy is viselkedik a haveri sleppjével együtt.
Szomorú, hogy semmilyen formában nem vagyok hajlandó úgy gondolni rájuk, mint államférfiak. Maffia inkább, abból is a legmocskosabb fajta.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.09.20. 00:05:07

@kvasztics47: hulye vagy te b+, nem szavaztam a fideszre.

Betelgeuse-2 2011.09.20. 06:09:32

@midnight coder:
16:46-os bejegyzésedhez, miszerint: "Nem az ellenzéknek kell felelősnek lennie hanem a kormánynak. Amúgy a mostani ellenzék épp mit is csinál ?".
Véleményem szerint, és véleményemet a 2002-2010, de különösen a 2006-2010 közötti időszak teljesen alátámasztja, óriási károkat tud okozni az országnak egy demagóg, fröcsögő, obstrukciós, a köznép legalantasabb ösztönei meglovaglására bazírozó ellenzék. A részleteket nem kel sorolnom. Tehát: az ellenzéknek is felelősnek kell lennie a tetteiért ellenzékben. Sajnos 2006-2010 között nagyon kártékony, nagyon felelőtlen ellenzék hőbörgött a Parlamentben.
A mostani ellenzék mit csinál? A Jobbikkal (érthető okokból) nem foglalkozom, sajnálom, hogy bent vannak. Az LMP naív vagy álnaív impotensek gyülekezete. Az MSZP pedig gyenge, talpraállni nem tudó. Egyelőre ma nincs ellenzék a Parlamentben, tehát nem tudunk arról értekezni, mit is csinál.

Betelgeuse-2 2011.09.20. 06:17:26

@midnight coder: 16:48-as bejegyzésedhez.
A világ valóban nem az igazságosságról szól, de arra kell törekedni! Ezt hívják szociális érzékenységnek, hogy különféle módokon támogassuk az elesetteket, mert ha azok közelebb tudnak kerülni hozzánk, az az országnak lesz jó.
Aztán. A kétdiplomás embert nem úgy kell támogatni, hogy a szegénytől vegyük el ahhoz, hogy őt támogassuk. A munkaerő elvándorlás amúgy szerintem kicsit felfújt dolog. Mert melyik diplomás az, aki valóban potenciális országelhagyó? Nem anegyvnéves, családos, megállapodott ember, hanem a fiatal, frissen vagy pár éve végzett. A diplomások között ez arányaiban jóval kevesebb, amellett, hogy nyugtalanító dolog persze. Másképpen: néhány tízezer potenciálisan elmenő ember maradásának kedvéért az 5 millió dolgozóból ne 2,5 millió munkavállalóval fizettessük meg ennek az árát. Találjunk ki valami mást. Mondjunk szép szavakat, amiket skiccpali elmondott az orvosegyetemisták évnyitóján... :)

popocatepetl 2011.09.20. 07:00:12

@regress: inkább maradok a tiednél, szeretem a profizmust

popocatepetl 2011.09.20. 07:02:43

@Battlestar Galactica: rászarok a sírodra! Óriási élvezet lesz!"

méltó lenne a betörő cigány apádhoz aki a felnyomott kérókban hagyta ott így a "névjegyét"

popocatepetl 2011.09.20. 07:06:19

@Bergeroth: "hogy semmilyen formában nem vagyok hajlandó úgy gondolni rájuk, mint államférfiak."

Még szerencse, hogy mi sem úgy gondolunk rád, mint polgárra, hanem mint arra ami vagy ... egy ingyenélő tetűhintásra, egy viszkető pattanásra a nemzet testén

popocatepetl 2011.09.20. 07:09:38

@pcr: csak nem egy sikertelen informatikushoz van szerencsénk személyedben?

Állítsuk meg a ......... 2011.09.20. 08:18:17

@popocatepetl:
Informatikus?:)))

Nem.
Viszont volt szerencsmém pár infóshoz, akik elvégeztek valamilyen szakot, csak az ott megtanultakat nem tudják hasznosítani.
A 14 éves rokonom többet tud egy számítógépről, mint ezek.

Állítsuk meg a ......... 2011.09.20. 08:26:42

@popocatepetl:
Benned meg egy elvakult fideszest köszönthetünk?

Profizmus:)))

Állítsuk meg a ......... 2011.09.20. 09:10:03

@Bergeroth:
Ezen jómagam is gondolkodtam már, hogy mitől különbek ők a maffiától, mert körülbelül ugyanolyan módszerekkel dolgoznak, +még készenlétben áll a piszkos munkájukhoz a nemzetbiztonság és a rendőrség a bankárokról nem is beszélve.

kvasztics47 2011.09.20. 09:11:37

@ejszarny: "hulye vagy te b+, nem szavaztam a fideszre."
Érdekes, most, hogy mindenki kezdi érezni, hogy a Fidesz jól becsapta azzal, hogy nem kell majd fizetni semmiért, ha elzavarjátok a népnyúzó Gyurcsányt, máris kiderül, hogy nem is szavaztak a fideszre.
Csak azt nem értem, ki szavazta meg a teljhatalmat nekik?

serpico 2011.09.20. 09:22:06

@midnight coder:
nézz körül, azok akiket emlegetsz éppen most húznak ki az országból a legnagyobb számban (én is épp ezen vagyok) köszönhetően a kiválóan kiagyalt adórendszernek.
Ezt nem mondja be a Hír TV...az a baj
A külgazdaságról meg az miért van hogy a többi exkomm. ország gazdasága növekszik csak a miénk nem? (ott nincs külgazdaság - jegyezné meg matolcsy okosan)
Milyen meglepő hogy az országból soha nem látott mértékben történik forráskivonás - vajon ennek mi lehet az oka? (töprengene matolcsy) - azelmúltnyolcév, ezaz. No meg a külgazdaság.
Az fel sem merül hogy ha valakit szopóágra hajtok az el fog húzni illetve ide se jön.

Bergeroth 2011.09.20. 09:42:06

popocatepetl-el ne foglalkozzatok, sem itt, sem más blogokon. Egyszerűen nézzétek levegőnek.
Az okoz neki élvezetet, ha néha kihúzhatja orbán "beszari" viktor seggéből a nyelvét, és mindenfajta háttér információ nélkül okádja, köpködi a szájából a fekáliát.
Nézzétek el neki, hiszen szemmel láthatólag bolond a szerencsétlenje. :)

ursus artos 2011.09.20. 09:55:50

@pcr: "Tudod húsz éve, amikor még nem volt milliárdos."
Érdekes, hogy ezek a "bűnök", hogy orbán hazudik, Orbán milliárdos, Orbán maffia vezér, csak akkor jönnek elő,. illetve akkor mindig előjönnek, amikor ezáltal a ballib eredendő bűneit kell elmismásolni, azaz elbagatellizálni.
Ez bevett módszer. Nem szeretek nyolcévezni, de: mindennek ma Magyarországon, akárhogy is de ez az alfája és ómegája. Minden emiatt van. És ehhez képest, a közbeszéd, csak arról szól, hogy Orbán milyen "bűnöket követett el a múltban, miket "hazudott"?? 1991-ben és természetesen az elmúlt másfél évben.
Ez egy borzasztó morális állapot.

popocatepetl 2011.09.20. 11:18:30

@pcr: Jobban utálom a bergeroth-regress-gyúrcsány-gréczy féle tetveket mint amennyire a fideszt kedvelem, "elvakultságomat" ez jobban vezérli.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.09.20. 11:36:01

@kvasztics47: az en nem-et nem tudom maskepp mondani, mint h en nem. viszont az eleg fideszes toled, h keptelen vagy egyszeru tenyeket elfogadni,megerteni.
probald meg felfogni: nem szavaztam ezekre es nem is fogok szavazni ezekre.

Bergeroth 2011.09.20. 12:10:50

@popocatepetl:
Tudod, az a legnagyobb probléma veled, hogy nem ismersz és mégis kijelentesz olyan dolgokat, amikről fogalmad nincs és nem is lehet.
Ami viszont még ennél is nagyobb probléma, az az, hogy így látatlanban ezt így el is hiszed magadnak, pedig a valósághoz köze nincsen.
Csak azért mondom ezt el, mert minden egyes alkalommal amikor kijelentesz valami általad vérkomolynak gondolt dolgot, akkor minden egyes alkalommal be is bizonyítod, hogy mennyire buta és ostoba vagy.
Véleményt mondasz úgy, hogy fogalmad sincs ki az akiről véleményt mondasz? De teszed mindezt úgy, hogy szerinted 100%-osan igazad van?
Hát barátom, neked nem blogokat, hanem egy pszichológust kellene inkább meglátogatnod.
Minden egyes alkalommal mosolygok azon ahogy hőbörögsz és próbálod védeni a védhetetlent. Vicces ahogy vergődsz, és minden egyes alkalommal pofára esel. Bár tény, kell hozzá kitartás, hogy valaki minden egyes pofára esés után megint felálljon, hogy ismét kigáncsolhassa saját magát és újra és újra és újra...
Ha te nem lennél, akkor kin röhögnénk teli szájjal és visítva?
Véletlenül se hagyd abba!

Állítsuk meg a ......... 2011.09.20. 12:19:03

@ursus artos:
Azért több választás is volt, amikor a régi bűnök terítékre kerültek, és akkor még Gyurcsányt nem is ismertük.
Biztos az is a véletlen műve volt, hogy sintér a mostani belügyér pont az Aranykéz utcai robbantás előtt pár perccel távozott a helyszínről.
Vajon milyen megbeszélni valója volt egy maffiózóval(óriás boros tamással?
4 vétlen áldozat halt meg ott a maffiózón kívűl.
Az is biztosan véletlen, hogy épp ennek a rokonával ápol szoros viszonyt kósa lajos.
A fél Debrecent uraló vendéglátós készítette kósáról azt a gatyi huszáros festményt.
Már csak az érdekelne, hogy sintér miért van annyira beijedve Tasnáditól?
Pár háznyira, azaz villányira laknak egymástól.

kvasztics47 2011.09.20. 12:22:01

@ejszarny: Köszi a megnyugtató választ!

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.09.20. 12:31:57

@kvasztics47: egyebkent szerintem errol az orszagrol mindent elmond az, h minimalber alacsonyabb, mint a ksh szerinti letminimum. (meg az en nettom is alacsonyabb, pedig 10+ eve dolgozom)

azon kellene elgondolkodni, h milyen allam az, aki azt mondja, (mert ezzel pont ezt mondja) h azt garantalom, h tisztesseges munkabol ehen fogsz dogleni.

csodalkoznak minden evben, h fogy a magyar. vicces, en azon csodalkozom minden nap, h kb 4 millio ember miert nem lett ongyilkos ma sem.

kvasztics47 2011.09.20. 12:48:31

@ejszarny: ," pedig 10+ eve dolgozom)"
Eza munkatapasztalat feljogosít téged arra, hogy eldönsd, hogy elég hatékony e a te munkád. Nem arra gondolok amit Rákosi elvtárs ajánlott "hogy a kaszásnak kössenek a farkára viharlémpát és akkor éjszaka is tud kaszálni", hanem arra, hogy a munkaidődből hány órát tudsz hasnos munkával tölteni? Hogyan van megszervezve az a munka amit csinálsz, legyn vállalkozás, vagy közhivatal, egészégügy, iskola?
Ha nincs a leg emberi erőforrás takarékosan, anyagi erőforrás takarékosan megszervezve, ne csodálkozz, hogy 10 év alatt csak az inflációval emelkedett a béred, mert, még azt sem tudtad megtermelni.
Most az a trendi, hogy szorítsuk munkára a magyart (és a cigányt is) kaszát, kapát adni a kezébe és irány a XXI. századi termelékenység!
Persze azelőtt jóllétet igértek, mert az jár a magyar embernek.

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2011.09.20. 12:51:42

@kvasztics47: ebben az orszagban csak a lopas es az idiotizmus hatekony.
de nehez egyedul, a rendszer aljabol valtoztatni.

kilepni es vallalkozasba kezdeni pedig tokevel lehet. nah, ez az emit keptelen vagyok felhalmozni, h nekialljak.

Fell Bandi 2011.09.20. 18:32:04

Ha a miniszterelnök bebörtönöztet, még erősebb leszek – nyilatkozta mentelmi jogának felfüggesztése után Gyurcsány Ferenc, ami azért vicc. Erősebb ugyanis az tud lenni, aki már most is erős, Gyurcsány pedig nem az. Gyurcsány minden szempontból bukott politikus, aki ma az ország legnépszerűtlenebb közszereplője, és reménye sincsen arra, hogy ez a helyzet a közeljövőben változzon. Ha bebörtönzik, akkor sem.

Az országban lakók többsége az ő személyével azonosítja azt a tragikus nyolc évet, amelyet a jórészt általa vezetett szocialista-liberális koalíció irányított. Rajta kérik számon ma is a korrupciót, a tehetetlenséget és tehetségtelenséget, az ország eladósodását, az egy helyben topogást és a hanyatlást. Akkor is így van ez, ha Gyurcsány csak részben – de nem kis részben! – felelős. Gyurcsány ma egy maroknyi embert tudhat maga mögött, és őt is elérte az a vakság, amelytől a show-műsorain megjelenő, mindig ugyanazokból álló sokadalmat úgy látja, mintha az egész ország csápolna neki. Gyurcsány ma ugyanúgy becsapja magát, mint egy évtizede a kisgazda többségről gajdoló Torgyán.

Gyurcsányt közbűntények elkövetésével vádolja a láthatóan politikai befolyás alatt álló ügyészség, vélhetően igazságtalanul. Része ez annak a kurzusnak, amit Orbán még a választások előtt hirdetett meg, és amit elszámoltatásnak neveznek. Ennek a politikai célokat szolgáló, a jogot eszközként használó folyamatnak viszont több millió őszinte híve van az országban. Ha Gyurcsányt bilincsben vezetgetik a kamerák előtt, az végzetes csapás lesz az ő politikai pályafutására, és sokat árt a szétbomló szocialista pártnak. Ha bűncselekmény hiányában felmentik, az végzetes csapás lesz Orbán politikájára. Ám ettől Gyurcsány még nem lesz népszerű, és a demokrácia helyreállításában sem rá vár az ország!
Pallagi Ferenc

high up! 2011.09.20. 19:36:10

Ki gondolta volna 1990-ben, hogy a síkhülye, iskolázatlan (és gyilkos) kádárnak még 20 év múlva is meglesz a pártja 900 ezer agyhalott zombival?

Ki gondolta volna, hogy a kádárizmus ellen küzdö (valaha!) értelmesebb emberek az elsö választás után 4 évvel összebújnak a komcsikkal és 16 évig együtt kefélnek. Ja, a deal ez volt: a libsik nyugaton szalonképessé teszik a komcsikat, cserébe annyit lopnak ki maguknak meg a köreinek, amennyit nem szégyellnek.

És ki gondolta volna, hogy az europeer és modernül gondolkodó új, rendszerváltó nemzedék a 20 éves küzdelem alatt majdnem arra a
szellemi toprongy színvonalra csúszik le, ahol a komcsik voltak, vannak, lesznek.

És most képzeljük el, hogy egy mostani 20 éves gyerek kilép az életbe és körbenéz, hogy hova került.
Ezek után kinek van még kérdése, hogy miért húznak el a fiatalok ebböl a trágyavárból olyan gyorsan, ahogyan csak lehet?

Fell Bandi 2011.09.20. 20:50:16

@high up!: és ki gondolta volna, hogy napra pontosan 5 évvel a hazug böszme pojáca hazugságainak lelepleződése után ez a selejt ember egy Szalay utcai étterem utcai asztalánál békésen megebédelhet a feleségével, szinte zavartalanul? Ez itt a nagy baj...
Nyilván a konyhán azért egy kövér turha belement a kajába, ez a minimum. De egy ilyen szarfaszú kretén hogy mászkálhat az utcán anélkül hogy minden szembejövő ember pofántörölné?

Chopinke 2011.09.21. 08:38:36

Sajnos muszáj lesz kivárni a 4 évet, mert még 1,5 év, 3000 milliárd nyugdíjvagyon, 27% áfa, elvett nyugdíjelőleg, adójóváírás megszűnése, stb stb után még mindig ott tartunk, hogy deamocskosgyurcsány, elmútnyócév, szocikkiürítettékakasszátmeghiánythagytak, stbstb

És hiába a megszorításnak nem nevezett, eddigienké sokkal extrémebb megszorítások, még mindig 50-60% a fidesz támogatottsága a biztos szavazók körében

lajos0 2011.09.21. 21:58:04

@MelakFromSzTSz: Ezt az ötletet támogatom már régóta. Akinek az elmúlt 4 évben legalább némi pozitívum volt az adózásában az szavazhasson, a többiek meg nem.

Dzet 2011.09.25. 21:01:44

Érdekes, hogy Gréczy a partvonalról olyan okos. Még Gyurcsány idején se mert belépni a pártba. Feri ilyenekkel veszi körbe magát. Szép.
süti beállítások módosítása