Ezúton szeretném felhívni az illetékesek figyelmét, hogy még ebben a ciklusban, 2013-ban lesz 50 éves a Nemzet Miniszterelnöke, a mi hőn Szeretett Vezérünk, Orbán Viktor.

Nagyon szeretném, ha az 1952-es, a Rákosi Mátyás 60. születésnapját idéző, de ha lehet, felülmúló ünnepségek tartassanak határon innen és túl. Ez a minimum, amivel megköszönhetjük neki az elmúlt 20 összes hazugságát és párfordulását, az éppen bedőlő hiteleket, a stagnáló munkanélküliséget, a visszeső beruházásokat, a nemzetközi elszigetelődést, az ipari termelés zuhanását, az egykulcsos adót, amellyel gazdagabb lett a gazdag és szegényebb a szegény. A lakosokra áthárított bankadót, a bohócügyi államtitkárt, az uniós fejlesztések leállását, a demokrácia, az oktatás, a kultúra szétverését, az alkotmánybíróság és az egészségügy szétzilálását, a cimborák hivatalba helyezését, a koncepciós pereket előkészítő ügyészséget, és hogy egy mai felmérés szerint tíz magyarból kettő már nem tudja fizetni a számláit. Ezért aztán volt/van/lesz elszámoltatás, permanens megfigyelési ügy, mint amikor Kaya Ibrahimmal bukott le a Fidesz.

Én kifejezetten örülök, hogy lesz az önkormányzatokban asztal a förtelmes, és demokrata számára vállalhatatlan alapizével, bukszusokkal, Kövér-szignóval, testőrrel. Végre tudjuk, mire lesznek jók a reakvitált rendőrök: nehogy valaki összekenje kaszinótojással a tákolmányt. A külön szobát állítólag Kerényi Imre találta ki: ő is régi motoros, már Brezsnyev idején is szervezett április 4-ei műsorokat Moszkvában - az MSZMP felkérésére. Neki a személyi kultusz a zsigereiben van.

Várom 2013-ra a kongresszusi felajánlásokat: a Fidesz-frakció ünnepélyesen megígéri, hogy addigra 112 százalékkal több törvénymódosítást nyújtanak be, a haljéktalanokat nem csak elzavarják, de 153 százalékkal többször meg is verik. Minden más csapat játékosa vállalja, hogy a Videoton százszázalékos bajnokságot fog nyerni. Készüljenek Orbán-festmények és szobrok, simogasson gyerekfejeket, és Csoóri Sándort kérjék fel, hogy írjon ünnepi verset. Ő már Rákosit is megéljenezte, van tehát rutinja. Kisujjból kirázza azt a hexametert.

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr313194721

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hol a bal? Hol a bal? 2011.09.01. 18:14:10

"Puskás készülődik a szabadrúgáshoz a tizenhatos sarkánál. Tessék, kérem a képernyőt nézni, mert Puskás nekiszalad, megy a bal, megy a bal!..." De szép idők voltak! Volt egy Puskásunk, akinek volt egy bal lába, amire mindannyian büszkék ...

Trackback: Orbán Viktor kultusz 2011.09.01. 12:52:27

Orbán Viktor nem csupán vallásos. Ő maga a vallás!... Isten magára hagyta a földet. Tudta, hogy Orbán Viktor mellett nem lenne dolga! ... és hasonló kultikus megállapítások. A politikai dakota közmondások nagymestere és ihletője, a médiacenzorok ...

Trackback: Elválni agytól, asztaltól 2011.09.01. 11:39:05

Kálmán levelét megírá Dr. Szabó Erika asszonynak, ama bizonyos asztal kapcsán....

Trackback: Álmodj királylány, mai mese felnőtteknek ! 2011.09.01. 11:24:53

Egyszer volt, hol nem volt.....az a baj ez a mese egy éve tart és ma is épp történik valami, nem kell megijedni, semmi új fordulat nincs a mesében szokásos üres szavak.(Meseíró: Orbán Viktor  Szereplő: királylány = Zemberek)"Kedves" írón...

Trackback: V. Orbán pápa intelmei 2011.09.01. 11:24:04

Napra pontosan 644 éve, 1367. szeptember 1-jén alapíttatott Magyarország első egyeteme, meglepő módon nem a királyi székhelyül szolgáló Budán, hanem Pécsett. Rossznyelvek szerint azért, mert Pécsett volt a püspöki székhely, és ugyebár minden szentnek m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pástétom 2011.09.01. 17:20:29

@moncayo: Fogd már föl te agyatlan hülye nyomoronc, hogy aki a pokolba kívánja Orbánt és rendszerét, az még nem föltétlenűl emeszpés meg azon belűl is gyurcsányfan. Ilyen nehéz fölfogni, te marha?! Én személy szerint rühellem az Mszp-vezérkart, és -bár emberileg nagyra tartom - nem hiszem, hogy GYF mégegyszer min. elnök lesz. Min. elnökként a én speciel a reload-ot kizártnak tartom.
De vagyunk sokezren -és az egyre elkeseredettebb munkavállalók tömegeivel egyre-és egyre többen - akiknek elege van a "népnemzetikeresztény orbáni szarból.

Felfogtad?! Vili?! Érted??!

Kis köcsög.

röhögő 2011.09.01. 17:23:47

@Rántott kard: Ő egy hülye aki teleokádja a netet.

moophlander 2011.09.01. 17:24:16

@nu pagagyí: Kommunista nem vész el, csak átalakul! Ahhoz azonban hülyék voltak, hogy jól csinálják!

röhögő 2011.09.01. 17:25:27

@pástétom: Erre az lesz a válasz hogy hööörrr...mertagyurcsanyelbasztaazelmúltnyolcévrohadtkomcsik...höööörrrr...

nu pagagyí 2011.09.01. 17:25:54

@röhögő: Na, ez a baj ezekkel. Mindenesetre Orbán bronzfülére igényt tartok.

regress 2011.09.01. 17:26:15

@haggyadmá: kis köcsög neked mennyit fizetnek,hogy olvasd,válaszolj?@rostas: rostás ,igazi cigojna.

röhögő 2011.09.01. 17:26:44

Nagyon kedvelem ezt a blogot. Olyan jó látni a sok őrjöngő narancsbérencet. :-))

regress 2011.09.01. 17:27:19

@haggyadmá: kis köcsög neked mennyit fizetnek,hogy olvasd,válaszolj?@rostas: rostás ,igazi cigojna.

röhögő 2011.09.01. 17:27:38

@nu pagagyí: Már egy kis szinesfémmel is megelégedsz? :-))

röhögő 2011.09.01. 17:28:34

@Kalmár: Mondj egy esetet ahol demokrataként viselkedett!

röhögő 2011.09.01. 17:29:50

@wmiki: Mely tényekre gondolsz? Manyup vagyon lenyúlása?

röhögő 2011.09.01. 17:31:20

@rostast: "Néha beleolvasok ebbe a blogba és jókat röhögök. De ez a mostani már annyira undorító, hogy inkább a kezem szorult ökölbe. Az internet sok előnye mellett nagy hátrány, hogy demagóg, hazudozó, talpnyaló köcsögök bármit feltehetnek. Kár. "
- Most mondd meg! Ez a sok narancsbérenc itt őrjönghet szabadon!

haggyadmá 2011.09.01. 17:32:11

@regress: Kisköcsög az a vasporos picsájú jó k* anyád, az b+

nu pagagyí 2011.09.01. 17:32:17

@moophlander: Most látom csak, tudsz "szovjetül". Ott tanultad a kapitalizmust? Esetleg belülről bomlasztottad a rendszert?

moncayo 2011.09.01. 17:32:32

@pástétom: A stílus maga az ember. Az utolsó mondatod olyan elegáns volt, hogy akár egy 64 vármegyés tüntetésen is elmenne.

Amúgy, ti "munkavállalók tömegei" szavaztátok meg meg Orbán 2/3-át, pedig 8 év alatt láthattátok volna, hogy milyen. Nos megkaptátok, s most meg sírtok, és ídrva bloggoltok.

Annyi eszetek már nincs, hogy ti "munkavállalók tömegei" együtt lépjetek.
Sírtok a bankok ellen. Csak sírtok. Ha Te megtagadod a CHF hitel visszafizetését, elveszi a bank a lakásod, ha 10-en tagadjuk meg, elveszi a bak, ha 100-an tagadjuk meg, elveszi a bank. Ha 100.000-en tagadjuk meg, akkor maga a bankvezér még a seggét is felajánlja, csak tárgyaljatok vele.

Elvették 3 millió ember MANYUP-ját. Mi történt. Semmi. Kis sírás a neten és kész. Mi történt volna ugyanezzel Franciaországban? Sárközy 4 keze + 1 farka már Franciaország 5 szegletébe lenni kiszegezve.

Nos, ha 3 éven belül tényleg mindeneteket elvesznek (államosítanak, stb.), akkor tényleg nincstelen proletárok lesztek és alapíthat Gyurcsány egy új baloldali pártot. Ő, a milliárdos, aki 100%-bak közpénzből lett milliárdos.

Alamio 2011.09.01. 17:48:49

@röhögő: Mondok, de ha te nem tudsz, nem is ismered az elmúlt 20-25 év történelmét.

Nagy Imre újratemetése.
www.youtube.com/watch?v=4YybjROUMu0

Tudom hogy ez a beszéd neked ez fáj...

nu pagagyí 2011.09.01. 17:53:59

@moncayo: Azért utolsó mondatodat kiigazítom. Gyurcsánynak, ha jól tudom a MOTIM a fő tulajdona, aminek elég sok dolgozója van. A cégnek külföldön is van leányvállalata. A kádkő, amiről csak azt tudom, hogy nem dolomit, nem az a termék, amivel az állammal lehet magas extraprofittal üzletelni. Nem miniszterelnökként szerzett privatizált vagyont és nem spekulációs céllal.
Irígy azért lehetsz rá, bár ha csődbe megy valószínűleg nem fogod sajnálni.

NA YA! 2011.09.01. 17:59:50

@moncayo: "Ha 100.000-en tagadjuk meg, akkor maga a bankvezér még a seggét is felajánlja, csak tárgyaljatok vele."

Lenin elvtárs, hát mégis élsz?!:)

nu pagagyí 2011.09.01. 18:00:51

@Alamio: Hitler sem szerette a kommunistákat, mégsem volt demokrata. Így utólag úgy tűnik, Orbánnak csak Kádár személye nem tetszett, meg persze az oroszok. Most a helyükre léphetett.

Scagnetti 2011.09.01. 18:03:31

Tulajdonképpen jó az írás.

Egyrészt pozitív csalódás, hogy most nem lett kinyalva Gyurcsány segge. Gréczytől ez komoly dolog.

Másrészt meg benne van az is, miért kaptak ki a szocik tavaly, és miért nem nyernek 2014-ben sem. Mert ez, amit Gréczy itt leírt, minden, amit ma az ún. baloldal mondani tud a szavazóknak. Orbán = Rákosi. Kész. Ennyi a magát baloldalnak nevező csoportosulás kommunikációja. És ezért sokan még fizetést is kapnak.

lac666 2011.09.01. 18:04:53

Remélem királlyá koronáztatja magát az a barom a születésnapján!

Alamio 2011.09.01. 18:07:26

@nu pagagyí: Nem is vártam mást.

Konkrétan: definiálnád neked mi a demokrácia? Mert annak VALÓBAN lehet hogy nem felel meg.

Scagnetti 2011.09.01. 18:08:19

@nu pagagyí: "Nem miniszterelnökként szerzett privatizált vagyont és nem spekulációs céllal. "

Erről érdemes elolvasni, amit TGM írt róla a Magyar Narancsban pár hónapja. Hogy mennyire nem volt nehéz dolga Ferinek a hátszélben. Tényleg nem miniszterelnökként szedte meg magát, de azért ne essünk már hasra előtte! A politikai kapcsolatai nélkül semmire sem ment volna.

moophlander 2011.09.01. 18:16:54

@nu pagagyí: Tudod 8 évig kötelezővé tették az elvtársaid! Valami ragadt rám a nyelvből, ha az ideológiájukból nem is!

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2011.09.01. 18:20:25

Basszameg, én meg azt hittem, hogy Orbán=(cigány)Hitler, most meg kiderül, hogy Rákosi!???

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.01. 18:21:35

@rostast: hat ez eleg szar es gyenge valasz volt, de legalabb jellemzo es nem okozott meglepetest:-D

pástétom 2011.09.01. 18:22:12

@moncayo: Ezeket ne nekem mondjad, baszod.

moncayo 2011.09.01. 18:25:22

@NA YA!: Ok,legyen igazad, a bankvezér szarik rá, elveszi mind a 100 ezer ember ingatlanát. Szerinted ekkor mi történne a bankkokal? Csányinak is lenne vagy 50.000 eladhatatlan lakás a nyakán.

moncayo 2011.09.01. 18:33:24

@nu pagagyí: Nem jól tudod, a MOTIM csak egy pici kis rész. Kérdezd meg az anyát, Apró elvtársnőt, mi minden lapátolt össze a vejének.

Lehet úgy is valaki milliárdos (mint. pl. a KÜRT Zrt. névadója), hogy kitalálsz valamit és meg is valósítasz valamit, ami új, piacképes, egyedi) és lehet úgy is, hogy az államtól bagóért (azt is meghitelezik) lenyúlód, majd az állammmal üzletelsz (lásd. Öszödi üdülők, vagy a volt Művelődésügyi Min. épülete és még sok más.

Gyurcsány (és a többi politikus pártállástól függetlenül) soha nem alkotott semmit, soha nem hozott lére újat, csak "okosba" bizniszelt azzal az Állammal, amit pont védenie kellett volna. Mind szarik rá, hogy Te élsz vagy halsz, mindet csakis a saját zsebe érdekli.

moncayo 2011.09.01. 18:36:56

@pástétom: Nem Szabadszállási vagy? Ott volt laktanyában anno egy vöröses, malacképű (mindent ellopó) hattápos őrnester, aki minden mondatát (de tényleg) azzal zárta, hogy "baszod".

Nem a faterod volt véletlenül?
Alma és a fája.

NA YA! 2011.09.01. 18:37:09

@moncayo: amikor ez történik, (történne), akkor már forradalom lesz. Ezért emlegettelek lenini kontextusban.;)

alpaca 2011.09.01. 19:13:06

@moncayo:

Kiegészítésképen megjegyezem: miniszterelnökként azért volt ideje okosba elintézni, hogy a MOTIM olcsóbban kapja az áramot. :)

rostast 2011.09.01. 19:15:06

@nu pagagyí: Persze, mert a KISZ-ben már megtette.

rostast 2011.09.01. 19:16:04

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ha csak ennyit sikerült respektálni, az beismerés. Végre.

pástétom 2011.09.01. 19:22:43

@moncayo: "Amúgy, ti "munkavállalók tömegei"

Te ki a f.sz vagy? Menő vállalkozó, akinek kedvez az egykulcsos adó? Vagy munkanélküli? Vagy diák? Vagy egy rohadt kormánypárti politikus? Mindegy. De ki a fasz küldi el (vagy éppen tartja meg)a kormányokat a választásokon? Az általad lenézett munkavállalók tömegei. Mindig, kivétel nélkül. Szóval gúnyolódhatsz rajuk baszod, akkor is ezek a csalódott tömegek fogják elküldeni a szeretett Orbánodat reményeim szerint már 2.5 év múlva. Tetszik, nem tetszik. És ne gyurcsányozzál meg emeszpézzél BASZOD, hanem a mostani kormányra, a jelenre reagálj, mert eddig ilyet még nem olvastam tőled. Az a múlt, ez meg a jelen. Erre mondjál valamit: az uniós pályázatok felfüggesztésére, a közszolgálatban történő óriási leépítési tervre, a fiatalok, az orvosok, szakemberek menekülésére, a szellemi kapacitás országból való kiáramlására Ehhez legyen szavad! Ne mindent az MSZP-kormányok idejéhez mérj!!

ugus 2011.09.01. 19:43:25

gyurcsányt megláttam a tévében , az embert aki dizelt tankol benzinesbe ....az embert aki elkóborolt kislányokat talál futás közben .....mindig elszégyelltem magam ......és ez volt a mi miniszterelnökünk .......atyavilág ....máig beleborzongok

Alamio 2011.09.01. 19:48:37

@pástétom: Tényleg csak ennyire futja?
Több éves gazdasági és társadalmi folyamatokat rákenni egy 1 éve regnáló kormányra?
Röhejes.

moncayo 2011.09.01. 19:54:12

@pástétom: Amióta az emberek társadalomban élnek mindig voltak szerényebb képességűek közöttük. Ők régen elvoltak, örültek, hogy lyuk van a seggükön. Mióta tömegmédia van, mindenkinek toronyóra is kellene. Aranylánccal. Csak éppen nem termeli meg. A hülye Állam meg hitelt vesz, hitelből oszt, aztán csodálkozik, ha jön a csőd.

Most éppen NEM gyurcsányozok, amikor azt mondom, hogy NEM Gyurcsány (és tsi) lopta el a 20.000.000.000.000 forint államadósságot (na jó egy részét lenyúlták), hanem üveggyöngyként szétosztották a (most síró) jónép között. Volt vigadalom, 0%-os önrésszel Szuzuki, lakás mindenkinek (Svájc-ban nincs ennyi lakóingatlan saját tulajdonban).

Összedőlt a gyurcsányi álom, erre mindenki (2/3) szaladt a másik nagy álmodóhoz, Orbánhoz, hiszen látták, nála Felcsúton tényleg kolbász lóg (na jó nem a keritésen), a padláson.

Most kiderül, az Orbáni álom is rémálom.
Nos, most kihez szaladtok?
Duró Dórához?

Scagnetti 2011.09.01. 20:16:34

@moncayo: "Svájc-ban nincs ennyi lakóingatlan saját tulajdonban"

Ja, csak lehet, hogy ott olcsóbb bérelni, mint venni egyet és fizetni a törlesztőt rá. És az is lehet, hogy ott a bérleti díj mellett is tudsz félretenni pénzt. Itt viszont a legtöbben úgy vannak vele, hogy ha már évtizedeken át fizetik, akkor maradjon a végén belőle valami. Főleg úgy, hogy nem lenne olcsóbb bérelni sem.

"Most kiderül, az Orbáni álom is rémálom.
Nos, most kihez szaladtok?
Duró Dórához?"

Hozzá nagyon szívesen, csak ne kezdjen el politizálni.

moncayo 2011.09.01. 20:59:35

@Scagnetti: Igen, de akár a bérleti díjat, akár a vételárat (hitel esetén a kamatot) is meg kell termelni. Magyarország (no meg Románia, Albánia, Szenegál és még vagy 100 ország) nem képes gyártani, szolgáltatni olyan piacképes termékeket, ami a sokak által megálmodott vagyonszintet megteremtené.

Egy átlag magyar cég képtelen nemzetközi szinten I.oszt. terméket, szolgáltatást előállitani és eladni (mert ehhez is érteni kell)

Persze a nép nézi a ker.Tv-t, s mit lát, még egy budikefe hirdetésben is márványozott fürdőszoba van. Kell ez nekem! - mondá az embör. Álom. Pont olyan álom, mint, amikor az etióp teli hasról álmodik.

Semmit se gyártunk, semmit sem tudunk. Ha pl. az AUDI elmenne, sőt még a gépeket is ittfelejtené, mi a tudás nélkül, nem, hogy egy autót, de egy rendes biciklit se tudnánk legyártani a "már a miénk" gyárban.

Ez a 40+20 év "termése". Lassan beérik.

Scagnetti 2011.09.01. 21:20:10

@moncayo: Az, hogy meg tudja termelni vagy sem, más kérdés. Aki nem tudja, az se bérelni, se venni nem fog, tehát ő itt ki is esik. Aki viszont ki tudja termelni, az inkább vesz, mint bérel, és ezért hibáztatni sem lehet, mert ilyen feltételek mellet nincs értelme máshogy tennie. Ezért nem örülök, mikor ezt a "nálunk mindenki saját lakást akar" stílusú szövegeket hallom. A magyar átlagfizetés felét-kétharmadát akár bérelsz, akár veszel, ráköltöd arra, hogy fedél legyen a fejed felett. Akkor viszont már tényleg inkább fizetem a saját lakásom, mert az legalább az enyém lesz a végén, míg egy albérletből semmi sem marad.

Lehessen feleannyiért bérelni, mint venni, és akkor majd nem akar mindenki saját lakást/házat! De addig ne csodálkozzunk, és ne húzzuk a szánkat azért, mert inkább vesznek az emberek!

A magyar termékek színvonala szerintem változó. Van szar is és jó is. De szerintem ha a dolgozó jó minőséget állít elő, akkor sem lesz úgy megfizetve, mint odaát. Ha már autógyártás, ezek a cégek is azért jönnek ide, mert itt ugyanazért a munkáért kevesebbet kell fizetniük. Otthon is ugyanolyan autót gyártanának, mint itt, de az itteni munkaerőnek mégis kevesebbet fizetnek, hiába ugyanolyan a végtermék minősége.

A kertévékkel kapcsolatban annyit, károsnak tartom, hogy minden nap tömik a jónép fejét olyasmivel, amire egyrészt nincs is szükségük, ha meg lenne, akkor sincs esélyük rá, hogy megszerezzék. Ez állandó frusztrációt kelt az emberekben, és ez alól nagyon nehéz kivonni magad, hiszen bárhova nézel, ezt látod, és mert az egész roppant manipulatív módon úgy van kitalálva, hogy a pógár vágyát felkeltse. Még azt sem lehet mondani, hogy nem érdemelné meg, hisz végigdolgozza becsülettel az idejét, csak épp az ő munkája itt nem ér semmit. Éhendögleni nem fog belőle, de kb. ennyi.

moncayo 2011.09.01. 21:40:57

Igen, de a bérelt lakásnak van egy nagy előnye. Ha nincs munka, könnyen odébbállhatsz. (Lásd USA). Itt meg gürcölsz egy életen át, ott a ház, a munka meg elmegy, te meg röghöz kötve ott maradsz örökre. Régen szocpolon, most meg éhezve. Pl. Londonban, Coppenhágában (csak kettő azok közül, amit ismerek)a lakások nagy része igen jómódú emberek kezén van, a jónép meg bérli. Irodák intéznek mindent, a tulajt soha nem látod. Magas a bérleti díj, főleg a normális lakásokért, elviszi a fizetés min. harmadát, netán felét is. De a bérlők 90%-nak eszébe se jut venni, mert sima alkalmazottként ki mer bevállalni 20 év hitelt.

Nálunk mertek. Ráadásul olyan valutában (CHF), amiben a büdös életben soha nem lesz bevételük.

S számoljunk. Vett egy kis lakást 15 milláért, ebből 12 volta hitel. 20 év alatt az eredi árfolyamon, kamaton visszafizetett volna 20-22 milliót. A mai és várható árfolyamon visszafizet (ha képes) 50 milliót. Igy lesz egy anno 15 milliós lakása 53 millióért, ami az amortizáicó miatt fog érni 6 milliót (az inflációt most hagyjuk ki).
És ráment egy (család) élete.

Ez Magyarország, a nép és okos vezérei.
Udvariasan: vak vezet világtalant.
Durván: inkább nem mondom.

pástétom 2011.09.01. 22:04:13

@moncayo: "Nos, most kihez szaladtok?
Duró Dórához?"

Én biztos nem. De félek, sokan igen. Amúgy engem ne félts, megyek szavazni 2014-ben. Mellesleg imádom, mikor valaki úgy beszél, mintha a partvonalon lenne. Persze tehetsz az egészre, távol tarthatod magad a választásoktól is, de ezzel a lenéző és nagyképű kívülállóskodó fölényességgel összeszarhatod magad.

cutcopy 2011.09.01. 22:06:50

"Kaya Ibrahimmal bukott le a Fidesz"

Zsótika rég elvesztett méltóságod miért kell még mindig irigy rossz akarásoddal a mocsár aljánál is lejjebb döngölnöd..?
Jobban esett volna idén egy Fletó 50. szülinap kordonokkal és szemkilövésekkel..?

Scagnetti 2011.09.01. 22:53:47

@moncayo: Így is lehet számolni, de azért megjegyezném, hogy nem csak devizahitelesek vannak a világon, még akkor sem, ha most mindenki őket siratja. Van, aki nem vállalta túl magát, és nem is panaszkodik.

És lehet úgy is számolni, hogy az albérletre fizetsz havi ötvenet vagy a saját lakásodra, aminek lehet, hogy a végén hatmillió lesz az értéke, de az még mindig pont hatmillióval több, mint az albérletedé.

Semmi baj nincs a lakáshitellel, amíg ésszel csinálja az ember. Aki a százötvenezres fizetéséből akart harmincmilliós házat, és bebukta, az más tészta. Az nem normális.

A röghözkötés speciális eset. Ott azt is nézni kell, hol van a lakás, mert ha pl. a fővárosban, akkor olyan nagyot nem hibázhatsz, a munkahelyek nagy része itt van. Vidékre, néhány nagyobb város leszámítva, én sem költöznék, mert ott tényleg nincs szinte semmi lehetőség. Külföldre meg a többség se így, se úgy nem menne, tehát ez a szempont az esetükben lényegtelen.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.01. 22:58:16

Remek ez a blog, jól mutatja Orbán fejlődését és párhuzamát Rákosival.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.01. 23:00:14

@alpaca: Te meg egy beképzelt "okosabb mint egy ötödikes". :-))

leponex 2011.09.02. 08:49:13

Jó Gréczy Zsolt Kedves Bárdunk!

Még mielőtt megismerkedhetnénk a Nagy Despotát tömjénező alkotásokkal ;-) nézzük miképpen állt dícséretek dolgában Ferenc Testvérünk, tudja akiről oly sok szépet volt szíves hozsannázni nékünk.
Egy kis ízelítő:
"Gyurcsány Ferenc rajongva beszél az "új Oroszországról", és a keleten befektetni vágyó magyar üzletemberek - Demján Sándor, Csányi Sándor, Kapolyi László, Hernádi Zsolt - hatására erősíti Magyarország keleti kapcsolatait - így látták 2007-ben a magyar-orosz kapcsolatokat az amerikaiak egy WikiLeaks-távirat szerint. A miniszterelnök és a magyar kormány szerintük túlértékelte az orosz kapcsolatokat.
...
"Nyugati értékek... keleti érdekek" - ez a kétarcúság jellemezte Gyurcsány Ferenc miniszterelnök külpolitikáját 2007-ben egy amerikai követségi távirat szerint. ...
A rendszeres találkozók Vlagyimir Putyin orosz elnökkel, a magyar miniszterelnök lelkesedése az "új Oroszország" iránt zavarta az amerikai diplomáciát a távirat szerint, és úgy látták, a háttérben több dolog áll: az érzés, hogy Magyarország háttérbe szorult az EU régebbi tagjaival szemben; Gyurcsány személyes motivációi; a magyar pénzemberek befolyása.

Az elemzés szerint miközben Gyurcsány gyakran hangsúlyozta a transzatlanti kapcsolatok és a nyugati értékek iránti elkötelezettségét, valójában Oroszország és Ukrajna felé fordult szívesebben. Putyinról és Oroszországról érezhetően jóval nagyobb lelkesedéssel beszélt, mint a nyugati kapcsolatokról. ...
Gyurcsány azt látta Putyinban, ami benne nem volt meg

Az oroszok felé fordulás másik okát az elemzés szerint Gyurcsány személyes motivációiban kell keresni. "Úgy érezzük, valami személyes dolog is szerepet játszik. Gyurcsány gyakran beszél arról, Putyin mennyire népszerű, július 30-án például megjegyezte, 'az orosz nők könyörögnek Putyinnak, hogy maradjon'. Putyin kétségkívül tett róla, hogy Gyurcsány szívesen látott vendégnek érezze magát nála. Ugyanezt nem érezheti az európai vezetők körében" - áll a szövegben, amely szerint Gyurcsányéhoz hasonló kisebbrendűségi érzésük lehet a magyaroknak az EU-ban, hiszen gyakran másodrendű tagállamnak érzik magukat.

Gyurcsányt az elemzés szerint két okból nem látják olyan szívesen Európában: az egyik az "otthonról hozott csomagja" - itt feltehetően Gyurcsánynak az őszödi beszéd utáni elszigetelődésére utal a szöveg; a másik problémát egy meg nem nevezett nyugati nagykövet így jellemezte a távirat szerint: a magyar miniszterelnök "reménytelen felkészületlensége a magas szintű találkozókra". "Gyurcsány talán azt értékeli Putyinban, ami neki nincs a birtokában - a hazai pozíciójának szilárdságát és a külpolitikában meglévő magabiztosságát" - összegez a távirat."

Ízlelgesse ezt a kifejezést kedves Bárdunk: "reménytelen felkészületlensége a magas szintű találkozókra"
Peddig még az adu ászt, Totó kutyát is bevetette, ahogy azt I. Gyurcsány Ferenc személyesen közölte - nyilván Főtanácsolója főtanácsára :) -:
"Szóval Totó bevonult a nagypolitikába, egyáltalán nem feszélyezte a magas rangú vendég, akit első dolga volt arcon nyalni. Putyin jól tűrte, neki is van három labradorja."

Ujj P. ballib megmondóember rövidebben fejezte ki magát: 'ALKALMATLAN!'

'A távirat végén az olvasható: Gyurcsány előtt "világossá tettük, hogy reméljük, Magyarország 'visszanyeri a hangját', és újra megerősíti helyét a nyugati közösségben".

Ez utóbbi reménykedésük azért valamelyest megvalósulni látszik tavaly április közepe óta ...

szakállasbácsi 2011.09.02. 09:17:07

"Ez utóbbi reménykedésük azért valamelyest megvalósulni látszik tavaly április közepe óta ..."

Igen, a tények pedig le vannak... A közlésed tényleg akor lehetne érdekes, ha mellé rakhatnánk, hogy ugyanezek az elemzők miket írtak össze Orbánról. Vagy az csak a nemzetközi libsi összeesküvés, ez meg a való világ maga? Talán Te is érzed, hogy ez így annyira féloldalas.

excopp 2011.09.02. 09:48:00

Gréczy úr!
- ha már kommunikációs tanácsadója tetszik lenni GYF-nek, tessék már odafigyelni arra, miket mond pl. a 20011.09.01-i "iratismertetésen":
"Bűnöshöz keresnek bűnt..."
Érti: BŰNÖSHÖZ

-pedig "nem azt mondták, Feri"

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 10:55:45

@leponex: "'A távirat végén az olvasható: Gyurcsány előtt "világossá tettük, hogy reméljük, Magyarország 'visszanyeri a hangját', és újra megerősíti helyét a nyugati közösségben".
Ez utóbbi reménykedésük azért valamelyest megvalósulni látszik tavaly április közepe óta ... "

igen

az is hang, ha valaki a faszat lengetve kiabalja, hogy "kurva anyad eu, kurva anyad imf, kurva anyad vilag, kurva anyad egyetemes emberi jogok, jol pofanbaszlak benneteket, en vagyok a kiraly!"

leponex 2011.09.02. 10:56:07

@szakállasbácsi:
A soros elnökség 'szakmai' értékelése egyértelműen pozitív volt, Orbán úr riposztjai pedig tényleg olyanok voltak, mintha visszanyerte volna hangját Mo. :)
PS:
Semmi akadálya annak, hogy az amerikai diplomácia akkori Orbánra vonatkozó szövegeit előkeressed, oszt megnézzük miképpen kerekednek.
Valóban, Kedves Bárdunkat így tényleg féloldalasnak látom én is. Nem kicsit, agyon!
Ezért segítünk itt néhányan :))

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 10:59:22

@Scagnetti: "Ja, csak lehet, hogy ott olcsóbb bérelni, mint venni egyet és fizetni a törlesztőt rá."

itt is olcsobb berelni, mint venni es fizetni a torleszto arat..
meg a kamatot.
meg a felujitasokat..

lakhatasi celra ingatlant vasarolni hitelbol sokkal rosszab bolt, mint egy eleten at berelni.

csak egyszeruen sok sznob suttyo el az orszagban, aki nagyobbnak akarja lattatni magat, mint valojaban. tudod, az okor es a varangy meseje, aztan most sorban durrognak ki a varangyok...

jujj, de sajnalom oket:p

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 11:01:28

@leponex: a szakmai igen, a diplomaciai viszont - ami valoban a hangja lenne az orszagnak - nagyjabol egy kupac loszart nem ert, az orszag hangja egy bebaszott, agressziv troger hoborgesere hasonlitott leginkabbb.

saller, meg koki, mi?:-)

elmegy ez a gumicsizmas paraszt a picsaba:-)

leponex 2011.09.02. 11:06:10

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Gondolom itt most Ungvári Rudi bácsira gondolsz, meg nehány hozzád hasonlóan kommentelő barátunkra. Meg tán Ferire is, emlékezetes országértékelőjére.
Persze, szabad, de jó is ez ?

leponex 2011.09.02. 11:11:56

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
"lakhatasi celra ingatlant vasarolni hitelbol sokkal rosszab bolt, mint egy eleten at berelni."

Nem vagyok közgazdász, ezért elmagyarázhatnád: ha olcsóbb egy életen át bérelni mint hitelből építeni, akkor miért lehet mégis üzlet hitelből építeni és kiadni bérletbe?

Ha csak úgy nem, mint a manyup esetében, a Zállam bácsi építsen nekem, hadd béreljem aztán jó boltot csinálva magamnak ...

leponex 2011.09.02. 11:14:07

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
"az orszag hangja egy bebaszott, agressziv troger hoborgesere hasonlitott leginkabbb."

No, ez inkább a kommentjeidre jellemző :(

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 11:30:32

@leponex: mert az ingatlan aranak kb haromszorosat fizeted ki:-)

es nem kell kozgazdasznak lenni. eleg csak kiszamolni, hogy mennyi a thm, a karbantartas, egyebek...

ha van annyi penzed, hogy megvegyel egy lakast, akkor megeri. ha nincs, akkor csakis a banknak eri meg. neked maximum annyi, hogy feszithetsz, mint szaros pista jezus neve napjan, hogy "bebebeee, lakasom van", de a valkagad kilog a gatyabol, mert nem engedheted meg magadnak...:-)

szakállasbácsi 2011.09.02. 11:34:49

@leponex: Nyilván az Economist a FAZ, a Standard és más libsi szennylapok nem érnek fel a hozzád hasonló elkötelezett hívők hegyeket mozgató spirituális erőfeszítéseihez. Sajnos mi viszont itt élünk a "kényszerlakhelyen", itt szeretnénk a gyerekeinket tudni magunk mellett, mikor meghalunk és vissza kívánjuk nyerni az arcunkat, amit sok külföldi barátunk előtt röstelkedve rejtünk manapság.
Európa a mi számunkra nem földrajzi, hanem kultúrális fogalom, és ebben a kultúrában (mely szótól gondolom kinyílik a zsebedben a bicska :-)) a nagypolitikában nem beszélnek úgy, ahogy Orbán teszi. Sipi jelzői sajnos - tényleg sajnos - pontosak és korrektek. Ez van.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 11:35:12

@leponex: attol, hogy szemelyeskedsz meg nem lesz igazad, sot, kifejezetten engem erosit mert ezek szerint az altalam leirt tenyeket nem tudod megcafolni:-)

a fidesznyikes "nemkellmeghallgatnihiteltelenkezdjukkiassukel" tipusu karaktergyilkossagok meg esetemben nem mukodnek, mert leszarom a velemenyeteket velem kapcsolatban, mert nem erdekeltek szemelyesen. eppen ezert nem is tudjatok a szemelyemet kikezdeni.

tehat ezek a jatekszabalyok. ha szeretnel velem ertelmesen beszelgetni, akkor arra valaszolsz amit leirtam es nem a szemelyemet baszogatod. mert akkor visszabaszogatok es akkor lesz meglepi;-)

Scagnetti 2011.09.02. 11:43:22

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"itt is olcsobb berelni, mint venni es fizetni a torleszto arat..
meg a kamatot.
meg a felujitasokat.."

A kamat benne van a törlesztőben, felesleges plusz tételként számolni. A felújítással kapcsolatban igazad van, az plusz tétel.

"mert az ingatlan aranak kb haromszorosat fizeted ki:-)"

Ha bérelsz egy lakást mondjuk 30 évig, akkor is kifizeted az értékének a többszörösét. És míg a törlesztőt csak egy meghatározott ideig fizeted, a bérleti díjat egész életeden át. Nem fogsz jobban kijönni abból sem, és a végén nem is marad semmid.

Lehet, hogy néhányan azért vesznek, mert ahogy te mondod, "sznobok", de a legtöbben egyszerűen számoltak, és rájöttek, hogy nem járnak jobban a bérléssel sem.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 12:27:26

@Scagnetti: a gyakorlat azt mutatja, hogy az altalad felvazolt elmelet megbukott.

bedoltek a lakashitelek? bedoltek.
utcara fognak kerulni ezek az emberek?
igen.

tehat elbuktak sokmilliot, aminek vegul semmi latszata nincs?
igy van.

akkor megis, mi a fene eri meg ebben..?

hogy effektive tobbet koltottek, mintha bereltek volna egy lakast es ugyanugy nem rendelkeznek ingatlannal. viszont meg mindig van hiteluk, amit a semmire kell fizetni eveken at, mikozben alberletet fizetnek:-)

Scagnetti 2011.09.02. 12:38:58

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ja hát ha te azt veszed alapul, hogy a hitelek bedőlnek, akkor igazad van. De arról hallottál, hogy nem mindenkinek dőlt be a hitele? Én pl. több ilyen embert is ismerek.

Mellesleg ha elveszíted a jövedelmed, (sok hitel ezért dőlt be), akkor az albérletből is kib.sznak, mint a macskát. Akkor hova mész?

Fell Bandi 2011.09.02. 12:39:01

Jó kis cella alakul a sitten zsóti, a pojácád mellé mehet a laborc, a szilva, galambos, hunvald, hugyómaki meg a többi szocibűnöző is. Nagyon el leszel árvulva, ha te szabad lábon maradsz...

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 12:46:54

@Scagnetti: persze, hogy bedolnek azoknak, akik nem engedhetik meg maguknak a vasarlast, csak a berlest.

ha nem lenne az a specialisan magyar elmebetegseg, hogy csak az az ember, akinek lakasa van, akkor sokkal kisebb lenne a bedolt hitel, az allamadossag, es ha hiszed, ha nem, a frank sem szallt volna el ennyire.

ugyanis a frank dragulasanak egyik oka az is, hogy pl csak kishaznak vasarolt belole 18 milliardnyit es ugye a piac torvenye, hogy amire kereslet van, annak felmegy az ara. a tobbi ok a tobbi orszag, ahol szinten ugyanezt csionaltak, de mi adtuk elo ezt az ongyilkos sznoberiat a legnagyobb lelkesedessel.

leponex 2011.09.02. 12:47:52

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Persze, nem kell közgazdásznak lenni, de ehhez elég lenne egy kis higgadtság ...
Legyen, ahogy véled, de azt még nem árultad el, miért éri akkor meg hitelből építeni és bérbeadni ...

Emígyen dorgálsz:
"attol, hogy szemelyeskedsz meg nem lesz igazad"
nyilván erre reagálva:
""az orszag hangja egy bebaszott, agressziv troger hoborgesere hasonlitott leginkabbb."

No, ez inkább a kommentjeidre jellemző :( "
Amint látod, még csak nem is személyeskedtem, hanem konkrét hozzászólásaid egyikét idéztem.
Sajátos játékszabályokat gondoltál ki :))
Az, hogy mit csinálsz - akár az én, akár más véleményével, az meg a te dolgod. Ezen a blogon nem hinném, hogy meglepit tudnál okozni ;-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 12:54:31

@leponex: ezek szerint nem tudod mit jelent a szemelyeskedes..:-)

azert eri meg hitelbol epiteni/vasarolni es berbeadni, mert abbol van BEVETEL is a KIADAS mellett.

ha nem berbe adod, akkor viszont NINCS BEVETEL a KIADAS mellett. tehat a lakashoz gyakorlatilag a realis erteken juthatsz hozza, mert a hitel kamatait es egyeb koltsegeket a berlok kifizetik neked.

ezt egyebkent most komolyan el kellett neked magyarazni, vagy csak vicc volt a kerdes?;-)

Scagnetti 2011.09.02. 12:55:32

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"persze, hogy bedolnek azoknak, akik nem engedhetik meg maguknak a vasarlast, csak a berlest."

Pont az a baj, hogy a kettő között nincs nagy különbség. Ha én pl. nem engedhetném meg magamnak a mondjuk havi ötven törlesztőt, akkor az albérlettel is szarban lennék, mert ennyi alatt azt sem kapok. Ha lehetne mondjuk átlagosan a törlesztőrészletek feléért bérelni, nem lenne probléma, de nem lehet, mert még a legkisebb és legszarabb lakásokért is egy vagyont kérnek el.

Persze el is lehet költözni a világ végére, akkor meg az utazásra költöd el a pénzt.

A magyar betegséggel kapcsolatban igazad van. Itt tényleg van egy olyan szemléletmód, hogy akinek nincs lakása, az nem ember. De ezzel meg nem tudsz mit csinálni.

Hogy ebben mi lennénk a legnagyobbak, azt nem tudom.

leponex 2011.09.02. 12:57:53

@szakállasbácsi:
A helyén kezelem az említett lapok szubjektív véleményeit, különösen ha az elhantolt médiaszabadságról meg az autokratikus orbáni diktatúra setét fellegeiről vízionálnak.

"Sajnos mi viszont itt élünk a "kényszerlakhelyen", itt szeretnénk a gyerekeinket tudni magunk mellett, mikor meghalunk és vissza kívánjuk nyerni az arcunkat, amit sok külföldi barátunk előtt röstelkedve rejtünk manapság."

Hála Istennek, mi is itt élünk, vidéki kényszerlakhelyünkön, sokkal jobban érezvén magunkat mint sokéves fővárosi létünk során. Nagyobbik gyerekeink persze inkább ott élnek - most még:)

Röstellkedésed indítson helyes önvizsgálatra, külföldi barátaid is elnézők lesznek veled. Tán emígyen:
"...
A vén Paraszt már tudta s várta
alkonytájt kinn az udvaron:
"Görnyedt testünknek nincsen ára,
s úgy halunk meg, mnt a barom.
Kaszás testvér! Sovány a földünk!
könyörgöm: egyet tégy nekem:
ha elviszel, szórd szét trágyának
testemet kinn a réteken!"
Ő rábólintott s vitte lassan,
s úgy szórta, szórta, szórta szét,
mint magvető keze a búzát,
vagy pipacsot az őszi szél.
- A földbe térünk mindahányan,
s az évek szállnak, mint a percek,
véred kiontott harmatával
irgalmazz nékünk, Jézus Herceg!"

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 13:00:54

@Scagnetti: ha valaki havi 50et nem tud megengedni maganak lakasra, akkor lakjon valakivel kozosen. vegyen ki szobat.

de akinek havi 50 van erre a celra, eszebe se jusson lakast venni, mert nem engedheti meg maganak. cl mercit se vegyen, m3as bmw-t se vegyen es gt-r sem az o autoja. a hasznalt 12 eves szuzukaj amivel jarjon es alberlet amiben lakjon. vagy kulonben tonkreteszi a sajat eletet elore 30 evre.

ha van ra havi 150-200, akkor megengedheti maganak az ilyen luxust, mint sajat tulajdonu ingatlan vasarlasa hitelre.

leponex 2011.09.02. 13:02:01

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
Úgy látom, Te viszont tudod mi a személyeskedés, gyakorlod is ... :)

A kérdés nem volt vicc, inkább a válaszod ...
Gondolom, akkor a manyup esetén is tényleg elhitted, hogy az tényleges megtakarítás a jövőbe. Nincs kiadás, de lesz majd bev ételed belőle. Neked.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 13:11:45

@leponex: oke

akkor tisztazzuk az alapfogalmakat.

a "orban viktor, apad hatan baszd meg anyadat" kitetel nem szemelyeskedes, legfeljebb a gumicsizmas parasztgyerekkel szemben.

te nem nagyon veheted magadra, hacsak nem te vagy az a kiskocsog. ha te vagy, akkor kulonosen kernem, hogy vedd magadra..;-)

az visoznt, hogy te leirod, hogy "ismerem mar a munkassagodat" bizony szemelyeskedes, mert ahelyett, amit leirtam te a szemelyemet tamadod. ertem en, hogy ebbe szocializaltak bele a fideszfijjug - igen, ez is szemlyeskedes most - hogy ha valakihez keves vagy vitaban, eszben, stb - igen, ez is szemelyeskedes - akkkor legyel gerinctelen - igen, ez is az - es tamadd a szemelyet.

de tudod ha azt akarod, hogy ervekkel valsszoljak, akkor te is ervekkel vcalaszolj..;-)

tudod, ennek a legekesebb peldaja guyurcsany, bajnai, koka, stb ellen intezett fideszes hadjaratok. semmi, az egeegyadta vilagon semmi nincs a keziukben, egy fel bizonyitek sem, csak a szemelyeskedesek, a politikai karaktergyilkossagok.

te sem tudod megmondani, mi is a bajod a fent emlitettekkel, legfeljebb a fidesz ostoba toposzait tudod visszhangozni. es azt hiszed, hogy ez mukodik es celravezeto, hogy ramutatunk "ELLENSEG!" es onnantol akkor mar ki is van iktatva, hiszen amit ellensge mond az igaz nem lehet;-)

nagyon keserves eleted lesz, ha igy kivanod leelni, szolok elore:-) a sotetsegnek ez a korszaka el fog mulni orban bukasaval. es ha addig nem tanulod meg azt, hogy nem az szamit ki mondja, hanem hogy mit mond, akkor rendkivul szar lesz neked..:-)

Scagnetti 2011.09.02. 13:13:30

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: A közös albérlet mondjuk 30 éves korig rendben van. Szobát meg kapsz mondjuk negyventől. Sokkal beljebb nem vagy azzal sem. Ki van ez találva annyira, hogy ne tudj jól kijönni belőle. Én is sokáig kerestem albérletet, tudom, mi megy itt.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 13:16:59

@Scagnetti: ez nem kor, hanem anyagi helyzet kerdese.

tessek mar megerteni vegre, hogy ha nincs ra penz akkor nem jar.

szobat mar 10-15-tol kapsz, de 50ert mar 3 szobas panel berelheto. mellesleg...

persze, utana kell menni. mondjuk hasznos segitseg lehet ebben a google a "kiado szoba" es "alberlet" kulcsszavak hsznalataval.

Scagnetti 2011.09.02. 13:33:51

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ha panelbe mész, azzal nem úszod meg olcsóbban, mert a távfűtés miatt a rezsire fizeted rá a gatyádat.

Tényleg jó dolog a google. Használtam is eleget. zért nem értem, hol van az az édenkert, amit te próbálsz lefesteni nekem.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 13:37:39

@Scagnetti: nincs edenkert.
egy szoval sem mondtam, hogy edenkert van. azt mondtam, hogy okos ember meg tudja oldani az eletet eleg kenyelmesen.

de ha te edenkertre vagysz, problemamentes bura-vilagra, kihivasok nelkuli eletre, akkor mar mindent ertek;-)

es akkor gondolom mar te is erted, miert lettem szocialdarwinista:-)

Scagnetti 2011.09.02. 14:16:04

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Folyton a túlvállalásról beszélsz, és nem értem, miért. Nem alapvetés az, hogy aki hitelt vesz fel, az túlvállalja magát. A többség nem vállalta túl magát, és ma is fizeti rendesen a hitelt.

Scagnetti 2011.09.02. 14:16:53

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

"de ha te edenkertre vagysz, problemamentes bura-vilagra, kihivasok nelkuli eletre, akkor mar mindent ertek;-)"

Hogy ezt a hülyeséget honnan vetted, azt nem tudom, de szerintem fuss neki még egyszer!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 14:27:59

@Scagnetti: abbol, hogy mindig csak azt latod, hogyan NEM mukodnek a dolgok ha rajtad mulnak es elvarod, hogy mukodjenek maguktol:-)

kifogasokat keresel megoldasok helyett. ez elegge destruktiv..:-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 14:29:44

@Scagnetti: "A többség nem vállalta túl magát, és ma is fizeti rendesen a hitelt."

ha ez igy van, akkor miert akkora problema a magyar eladosodas, hogy konkretan nev szerint vagyunk megemlitve nemzetkozi penzugyi szervezeteknel, mint a legnagyobb chf hiteles veszelyzona;-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 14:32:02

@Scagnetti: "Az UBS vagyonkezelő részlegének számításai szerint a magyar háztartások adósságállományának több mint 60 százaléka svájci frank alapú, és ez a magyar GDP 16 százalékának felel meg. Horvátországban és Lengyelországban ez az arány a GDP-k mintegy 10-10 százaléka.

Az UBS adatai szerint Magyarországon több mint 10 százalék a nem teljesítő svájci frank hitelek aránya, ugyanez Horvátországban 6, Lengyelországban 1,5 százalék. "

hitel.tlap.hu/magazin/ubs-a-kelet-europai-devizahitelesek-is-sulyosbitjak-az-eurovalsagot/

Scagnetti 2011.09.02. 14:43:20

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "Az UBS adatai szerint Magyarországon több mint 10 százalék a nem teljesítő svájci frank hitelek aránya, ugyanez Horvátországban 6, Lengyelországban 1,5 százalék. "

10 % nem fizet. Tehát a többség igen. Akkor mi a probléma?

Scagnetti 2011.09.02. 14:44:37

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Ennyi erővel te is kifogásokat keresel, mert te meg a vásárlást nem akarod elfogadni, mint lehetőséget.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 14:48:13

@Scagnetti: nincs problema?

akkor nem ertem ezt az egesz megmentesi mizeriat:-)

akkor hagyjuk a francba. az a 10 szazalek thaigetos-pozitiv torpeminoritas:-)

ha 10 szazalek az, ami bedolt akkor legalabb meg 30% van, aki sirva fizet minden honapban. az is tulvallalas, amikor nem tudsz magadnak egy cipot venni, mert torleszto van, vagy nem tudod beiskolazni a gyereket, mert torleszto van. amikor nem tudsz normalis kajat vennik, csak elelmiszeripari hulladekokra telik, mint a majkrem pl, ami majon kivul minden mast - ipari szalonna, liszt bor, porc, stb - tartalmaz.

Scagnetti 2011.09.02. 15:03:11

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: A megmentési mizéria semmi más, mint porhintés. Az aktuális ellenzék siratja a devizahiteleseket (érdekes, hogy a forinthitelesekről egy szó nincs, pedig azok sem fizetnek kevesebbet), az aktuális kormány meg hiteget, mert azt nem meri kimondani, hogy a devizahitelesekkel semmit sem tudnak tenni.

De legyen igazad, 10% bedőlt, 30% nyög! Az még mindig nem a többség.

leponex 2011.09.02. 15:25:02

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
"akkor tisztazzuk az alapfogalmakat."
Tisztázzuk.
Egy nyilvános blogon nem köcsögözünk, nem trágárkodunk, nem sértegetjük emberi mivoltukban az általunk kritizált, nem kedvelt, utált személyeket sem. Legalábbis valami ilyesmi szerepel a moderálási elvek között. Ha már magától valakinek ez nem evidens.

"az visoznt, hogy te leirod, hogy "ismerem mar a munkassagodat" bizony szemelyeskedes,"

Ha ezt írtam volna, még ez sem lenne személyeskedés. De nem írtam.

"te sem tudod megmondani, mi is a bajod a fent emlitettekkel, legfeljebb a fidesz ostoba toposzait tudod visszhangozni. es azt hiszed, hogy ez mukodik es celravezeto, hogy ramutatunk "ELLENSEG!"

Természetesen ezt sem írtam. Soha.

Viszont te oly lelkesen és ékes szavakkal küzdesz "guyurcsany, bajnai, koka, stb " urak mellett ami már megmosolyogni való. Hát ha még az átokszórásba is belekezdesz :

"nagyon keserves eleted lesz, ha igy kivanod leelni, szolok elore:-) a sotetsegnek ez a korszaka el fog mulni orban bukasaval. es ha addig nem tanulod meg azt, hogy nem az szamit ki mondja, hanem hogy mit mond, akkor rendkivul szar lesz neked..:-)"
:)

No de járjunk már ennek a lakástulajdon bérbeadása és a lakásbérlet dichotómiájának a végére:
Egyfelől ugye:
"azert eri meg hitelbol epiteni/vasarolni es berbeadni, mert abbol van BEVETEL is a KIADAS mellett."

Másfelől viszont bérelni éri meg akár egy életen keresztül.
Pompás, pommpás.
Akkor csak annyi a dolgom, hogy hitelből építek egy lakást, majd bérbeadom magamnak egy életre.
Mindketten jól jártunk, nemdebár?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.09.02. 16:59:38

@leponex: "Tisztázzuk.
Egy nyilvános blogon nem köcsögözünk, nem trágárkodunk, nem sértegetjük emberi mivoltukban az általunk kritizált, nem kedvelt, utált személyeket sem. Legalábbis valami ilyesmi szerepel a moderálási elvek között. Ha már magától valakinek ez nem evidens."

ez csak a te ertekrendedben evidens., en minmdenkivel ugy beszelek, ahogy velemenyem szerint azt megerdemli. egyszeruen ezt az en jogom eldonteni, nem a tied. szoval vegyel vissza az arcocskadbol kisse es ne probald rameroszakolni az ertekrendedet. nekem nem megy a gerinctelen kepmutatosdi. ez van.

a tobbit nem nagyon erdemes szora sem meltatni, mert vagy a szemelyeskedesedet folytatod mikozben tagadod a szemelyeskedest, vagy a funkcionalis analfabetizmussal kuzdesz:-)

leponex 2011.09.02. 17:40:27

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:

Ja, az lehet, hogy a te értékrendedbe a fentiek nem férnek bele, bár ez eddig is elég nyilvánvaló volt ;-) Így jártunk.

Ha jól emlékszem mintha a moderálási 'elvek' között is szerepelnének ezek az avíttas reakciós kívánalmak, bár oly nagyon azért itt sem erőszakoskodnak ennek betartatásán ... Ha nem, hát nem.

"a tobbit nem nagyon erdemes szora sem meltatni, mert ... a funkcionalis analfabetizmussal kuzdesz:-) "
Valóban, igyekszem:), az élet küzdés ...
Biztatlak magam is erre, oszt ha elérsz a Zsiráf betűig, nekiláthatnál a számok rejtelmes világának felfedezéséhez
:)

lajos0 2011.09.02. 22:02:36

@excopp: Ahoi Excopp. Nem nagyon volt kedvem írni a blogba, mióta Puchék száműzték szegény bárdunkat a stop-ról ( A gyurcsány vonal most ölég gyenge, úgyhogy támogatni kéne egy rendes belviszályhoz, de ahhoz meg nem volt gyomrom :-). Viszont örülök, hogy látlak. Szegény "bűnösnek", meg majdcsak sikerül találni valami bűnt, egy négy-öt életfogytra valót kapásból tudnék mondani.

reqress 2011.09.03. 17:26:01

@haggyadmá: Nana, nem szabad így beszélni egy 51 éves volt munkásőrrel, mert jujj lesz neked.

Kerek négyszög 2011.09.04. 19:35:50

A devizahitelesek eredendő problémája szerintem is a túlvállalás. Akit én ismerek, mindenki koppra elment a lehetőségeiben, szinte forintra kiszámolva mennyire tudnak elmenni. Még egy "sima" egy-két hónapos betegség is borította volna a bilit még változatlan árfolyamok mellett is.

A másik eredendő probléma az akkoriban brutálisan fölemelt jegybanki alapkamat, ami egyrészt kifizethetetlenné tette a Ft hitelek kamatait, másrészt olyan mértékben megerősítette a forintot, ami a devizákat irreálisan alacsony árakra nyomta a hatalmas forintkereslet miatt (12,5% az EU 1% kamattal szemben !!!). És mint tudjuk, a devizahitelek lefutását leginkább a belépési árfolyam határozza meg.

Szerintem ezek a paraméterek határozták meg a mai nehéz helyzetet.

excopp 2011.09.06. 12:15:34

@leponex:
ne haragudj, hogy nem vagyok folyamatosan a neten, de alig van időm, kicsit el vagyok havazva, vagyis, nem udvariatlanságból nem válaszolok

@lajos0: neked is irányadó, amit leponexnek írtam, én is örülök, hogy előkerültél
-remélem, hogy pár hét múlva "egyenletesebben" tudok előfordulni
- lesz mit megbeszélni

addig is: sziasztok

leponex 2011.09.07. 10:24:43

@excopp:
!!
csupán 'örvendezésemet' akartam kifejezni hogy nem szűntél meg :)
Kedves Bárdunk és fanklubja eléggé elszürkült , nem igazán noszogat már hozzászólni ... na majd ha lajosunk átigazol :))

Scagnetti 2011.09.08. 12:04:11

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Valahogy te sem reagáltál arra, mikor arról írtam, a bérlés akár 50 évig is tarthat, szemben a hitelfizetéssel, aminek 20 év után vége. Gondolom ez a jelentéktelen apróság nem volt fontos, mert alapból borította volna a számításaidat.
süti beállítások módosítása