2011.05.13. 10:04
Kicenzurázva
Különös és talán némileg megrázó napokon vagyok túl.
Kicenzuráztak.
Az történt, hogy egy órás különbséggel eltűnt az aznap megjelent írásom a Népszava online kiadásából, majd a stop.hu címlapjáról veszett el A Dumánál című blogom.
Minderről a barátaim, ismerőseim értesítettek a Facebook-on. Egyikük rákattintott a reggel a Népszava print változatában még megjelent dolgozatomra - És mégsem szakad az MSZP -, de a szöveg helyett valami tohuvabohu jelent meg előtte a monitoron. Egy másikuk meg aziránt érdeklődött nálam, hogy hova tűntem a stop.hu-ról.
(A Népszava-cikk arról szólt, hogy Gyurcsány és pártbeli, külsős holdudvari körei, valamint az MSZP között ott van jelentős különbség, ahogy az elmúlt 8 évet megítélik, illetve láttatják. Mesterházy Attiláék szerint az a két ciklus kudarc volt, a másik oldal szerint minden hiba, gond és világválság ellenére pozitív az összkép. Előbbiek felejtenék a múltat - hiszen erre alapozzák Gyurcsány-ellenes legitimációjukat -, utóbbiak úgy látják: bőven lenne mire alapozni, és Orbánék vesszőfutása csak erősíteni fogja a 8 évhez kötődő pozitív érzeteket.)
Visszatérve a bejegyzés témájához, gyorsan érdeklődtem, és hamar kiderült, leszóltak a Jókai utcából, nagyon sajnálják. Rettenetesen kínos ez, de nem tehetnek ellene semmit.
Furcsán érzem magam, hogy az MSZP teszi ezt velem. Ráadásul kilóg a lóláb. Éppen akkor igyekeztek kiiktatni, amikor elindult Gyurcsány Ferenc pártszavazási kezdeményezése, és néhány órával sikerült csupán megelőzniük ezzel a lépéssel a 9 órás, autodafénak szánt frakcióülést. (Amelyben azért mégis csak az dőlt el, hogy lesz pártszavazás - ahogy a Demokratikus Koalíció akarta.)
Hogy az eltávolításom után hogyan fogja az MSZP mélyen elítélni a hatályba lépő médiatörvényt, és szidni a Fideszt a sajtószabadság lábbal tiprásáért, abba most bele sem mennék.
Még véletlenül sem szeretnék a sajtószabadság áldozatává lenni. Csupán annyi történt, hogy az MSZP vezérkarának, Gyurcsány elleni kiszorítási, minimum 7 éve tartó küzdelme új szakaszba érkezett.
Ugyanakkor nem haragszom sem a Népszavára, sem a stopra, sem főszerkesztőikre. Németh Péter például húsz éve barátom, tisztességes újságíró. Ami velem történt, csak arra bizonyíték, hogy a baloldali médiafinanszírozás egyforrású és akaratú mivolta súlyos károkat okoz.
Az én esetem éppen azt erősíti meg, hogy az MSZP-nek, amelynek létét ma is fontosnak tartom, tagjai döntő többségét tisztelem, becsülöm, tényleg meg kell újulnia. Morálisan is. Az elmúlt években mást sem tettem, mint az MSZP-t támogattam. 2007 és 2010 között az a megtiszteltetés ért, hogy Gyurcsány Ferenc, majd Bajnai Gordon kabinetjében dolgozhattam, és ugyan nem vagyok párttag - sosem voltam -, de az ő munkájuk támogatása által az MSZP-ért is dolgoztam.
Méltatlan, ami történt - és leginkább a szocialista párt számára okoz kárt. Ilyen eszközökkel ugyanis minimum nem illik fellépni azok ellen, akik máshogy gondolkodnak a baloldal, vagy az ellenzék jövőjéről. Remélem, azt már nem hiúsítják meg, hogy a kapcsolat.hu-ra írhassak...
Annyi egészen biztos, hogy véleményem és politikai orientációm nem fog megváltozni. Írni szeretnék, elemezni, vitatkozni, érvelni.
Itt fogom folytatni, remélem, az Olvasóim - hívek és kritikusok egyaránt - velem tartanak.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Cenzúrával a sajtószabadságért?! Na ne! 2011.05.14. 21:57:02
Trackback: Kicenzurázva 2011.05.13. 21:26:57
Trackback: „Töröltette az MSZP” – Gréczy cikkét és blogját is törölték 2011.05.13. 21:21:27
Trackback: 2011.05.13. 16:32:02
Trackback: Civil szemmel a magyar nyugdíjjárulékról és egészségbiztosításról 2011.05.13. 15:35:59
Trackback: Mi a szarnak nekünk kultúra? 2011.05.13. 14:49:44
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
kafferbivalybalamber 2011.05.13. 22:04:27
plakatmagany 2011.05.13. 22:07:39
kela-bá 2011.05.13. 22:08:55
Tita nick 2011.05.13. 22:11:10
Jelen helyen szeretném üzenni mindazon baloldali sajtómunkásnak, akik nem engednek egyes véleményeket, kirúgják a másként gondolkodókat, hogy bő nyállal szopják le egy hajléktalan faszát, aki mondjuk TBC-s.
BÁNYAI 2011.05.13. 22:21:19
Igaza van a Népszabadságnak, amikor 23 nyelven megjelentette még januárban a címlapon: "Magyarországon megszűnt a sajtószabadság!"
Megszűnt, ezek a tetves szocik megszüntették! Lám és ím!
nagy vonalakban 2011.05.13. 22:21:44
Az osztályharc már csak ilyen!
Szabad kiröhögni az idiótákat?
sexmachine 2011.05.13. 22:32:17
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
Mensikov 2011.05.13. 22:38:42
Jó,jó de nem Alekszander hanem Alekszandr. Biztos nem tanultál oroszul. Puskin sem Alekszander Szergejevics.
nagy vonalakban 2011.05.13. 22:40:42
Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.13. 22:45:59
Ha jól értem, ezek ilyen mindenki számára hozzáférhető nyilvános helynek minősülő szolgáltatások!
Nah szóval, akkor diszkrimináltak méghozzá a szólásszabadságodnál fogva és az indíték, nem tetszett valakinek a politikai véleményed!
Nos... mivel te szerezted a művet, védi a szerzői jogvédelem, ergo csak te rendelkezhetsz a felől kié a terjesztői jog... Ez is oké...
Sajnos van egy kiskapu a médiatörvényünkben ami 13 darab paragrafussal megy szembe... ez a szerkesztői felelősség... de ez meg olyan dolog, ha alkalmazza 13 darab paragrafust sért meg vele, ha megtámadod a döntését a bíróságon, és az nem ítéli meg jogsértőnek a művedet...
Szóval akkor feljelentheted az internetes nyilvános helyeket a következőkben:
Bűnsegédlet, politikai indíttatású jogi diszkrimináció, szabad szólás és véleménynyilvánítási jog bekorlátozása, önbíráskodás, mivel csak akkor élhet a szerkesztői felelősséggel ha bűncselekményt hajtottál végre, vagyis ezt kell rólad állítania, hitelrontás, akkor ártatlanság vélelmének a megszegése, mivel megkérdőjelezte az emberi mivoltodat, emberi méltóság megsértése és a többi...
A cenzúrázásért kb... 5-8 év szabható ki...
Ugyanis mindenkit ki kell szolgálnia egy benzinkút tulajdonosnak is...
magyar ember teli szájjal 2011.05.13. 22:48:53
Dr. a kula 2011.05.13. 22:53:30
Shit happens,ahogy mondja az orosz-)
az angol-magyar szotarban ezt talaltam:
looser=Greczy
Netuddki. 2011.05.13. 23:10:29
Nge Swazili Mbeko 2011.05.13. 23:27:11
Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2011.05.13. 23:32:02
Dr. a kula 2011.05.13. 23:32:10
rosszul latod.Itt nincsenek harcok,mert O.V. diktator es az tortenik,amit o akar.Bezzeg nalatok.Ott demokracia van,csak azt ugy ertitek,hogy mindenki ugy lop,ahogy tud.
Mikrobi 2011.05.13. 23:35:55
tundrazuzmo (törölt) 2011.05.13. 23:40:43
Már rég nem aktuális, ugyanis Balekosz elfingta magát, és most arról kellene címlapos cikkeket írni!
Sajnálom Zsolt, a 15 perc hírnév megvolt, adjuk vissza szépen a figyelmet a valódi senkiknek!
Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.05.13. 23:40:57
Alapvetoen vicceltem, xarok a VV BB egyeb trash musorokra.
De xarok a politikara is. Az egesz rendszervaltas szamomra hiteltelenne valt, amikor 1994-ben beszaltak a komcsik melle a kormanyba.
MO-n tovabbra is bolsevizmus van, teljesen fuggetlenul attol, hogy magat milyen szinekben es oldalon hirdeto part van kormanyon. Most eppen a narancs szinu burzsoa bolsevizmus van musoron.
Mintegy szorakoztataskent idonkent elolvasok politikai temaju cikkeket, de fingom sincs ki ez a Greczy.
De ugy latom te meg elenken hiszel ebben az egeszben, a barsonyos meg a fulkeforradalomban, uh hagylak frocsogni tovabb.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.13. 23:48:56
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.13. 23:50:08
Üzenet a Jókaiban levőknek: A vélemény szabad, szent, és sérthetetlen.
trabant 2011.05.13. 23:52:26
Megtennéd, hogy ide, a saját blogodba, külön bejegyzésként felteszed a másutt leszedett írásodat?
Negy segítség lenne a tisztánlátáshoz!
Kösz.
sexmachine 2011.05.13. 23:57:28
Átkúrnak pont azok, akiknek a seggét nyalom - megagáz
Még világgá is kürtölöm - ultragáz
De akkor sem cuppanok le a faszról - brutál-magneto-nukleár-ultimate-hipergáz
Én a helyedben már rég felkötöttem volna magam.
Meddig lesztek még itt, ti férgek? Mikor hagyjátok már békén ezt a nyomorult országot? Hát nem veszitek észre, hogy húsz éve próbáljátok jobbról-balról toszogatni, de itt csak egyre rosszabb lesz minden? Az egész kibaszott politikusgaleri a talpnyalóikkal együtt! Szólj a ferinek, meg a viktornak, hogy ideje bevenni a kapszulákat, mert jön a taxisblokád reloaded (nem a viktor által szervezett, hanem az eredeti felturbózva), és akkor nagyon keményen meg lesztek baszva. Ti is, zsurnálgecik!
GGG77 2011.05.14. 00:00:16
Milyen Magyarország két, talán legundorítóbb embere közül az egyiknek folyamatosan a seggét nyalni?
Van olyan, hogy OKJ-s talpnyaló képzés? Ha van, egy osztályba jártál, mondjuk, Bayerrel?
Orbán a magyar nép ópiuma! 2011.05.14. 00:05:13
Innen viszont nagyon nehéz lesz! Egyelőre Kim Viktor Szen taktikája jön be (divide et impera), pedig semmit nem tesz érte.
De remélem, Gréczy úr Ferivel együtt húzná le magát a klotyón, ha ezen múlbna, hogy az orbanokrata sleppet s magát a vezért is magával rántsa az örvény!
Isten minket úgy segéljen,
különben élhetünk segélyen
és vizen!
trabant 2011.05.14. 00:18:21
"Leszóltak a Jókaiból?Az MSZP kezd tanulni Orbántól."
Vagy Rákositól, vagy Kádáréktól. Vagy nem is kell tanulniuk, mert így szocializálódtak.
Mindegy is, mert tudatilag Mesterházy is pont annak a korosztálynak a tagja, amelyek pártcenzúrát csináltak anno. Most az ifjú és korabeli örökösök egyaránt ugyanazt teszik.
Csoda, ha sokan berzenkedenek a párt (vezetés) agykapacitásból levitézlett tagjai és erodálódott nézetei ellen?
Haszontalan 2011.05.14. 00:39:06
potyus 2011.05.14. 04:06:51
"Mindegy is, mert tudatilag Mesterházy is pont annak a korosztálynak a tagja, amelyek pártcenzúrát csináltak anno. Most az ifjú és korabeli örökösök egyaránt ugyanazt teszik."
Mesterházi született 1974 ben. A rendszerváltás volt 1989 ben.
Ekkor volt 15 éves, vagyis normál menetben I. gimnazista. Tehát milyen korosztálynak a tagja? melyek pártcenzúrát csináltak volna?
Már elnézést, ekkora baromságot csak csak nem kellene ide írni.
Ebbe a fene nagy visszamutogatásba, az utód pártozásdiba, komcsizásba, teljesen belefognak szédülni akik használják.
Ismételt és sokadszor elmondom, Magyar csak egy igen rövid ideig hívtak egy pártot kommunista pártnak (MKP), de nevében kevés párttaggal rövid ideig.
Az után már csak olyan párt formációk voltak, melyek a szocialista meghatározást tartalmazták. A legutolsó ilyen képződmény, aminek az MSZP utódpártja lett, MSZMP (Magyar Szocialista Munkás Párt).
Ez a párt, melynek első titkára volt Kádár János. Kádár soha sem mondta, hogy kommunista párt lettek volna. A jelszó: az MSZMP vel építjük a fejlett szocializmust, mely előzménye kell legyen a kommunizmusnak.
Persze azt is hangoztatta, párton belül vannak kommunisták, mert szavajárása volt, "mi kommunisták" így meg úgy.
Tehát nem lehet lekommunistázni az előző rendszert, mert egyszerűen nem volt az. Milyen kommunista ország az ahol van magántulajdon, főleg termelő magántulajdon. Orvosok magán prakszisa,
kisipar, kiskereskedők sokasága, háztáji, magán földeken, igaz csak korlátozott nagyságban, de piacozhatott a termékével, és lehetne sorolni a gyenge, de a kapitalizmusra hajazó jegyeket. Gulyás diktatúra.
Sokan visszasírják(juk). Volt annak egy beletörődött és elfogadott bája.
Nem volt ez a fene nagy szabadság, nem volt lehetőség gyakorolni az igazi nyugatias szabadságot, nem voltak milliárdosok, de nem is volt ennyi szegény, a mély nyomorban vergődő, kilátástalan, és nem volt ennyi fedél nélküli, koldus. Nem volt ennyi nyomorgó és ebből eredően bűnöző cigány, mert mindenkinek muszáj volt dolgozni. Vagyis a legutolsó cigánynak is volt valamilyen keresménye, nem éhezett nagyon a család, és nem kellett megélhetésre szülni.
Aki abban a korban nőtt fel, akkoriban szocializálódott, ma sokkal fegyelmezettebb, automatikusan megadja a tiszteletet a rendőrnek, akkor komoly respektje volt az egyenruhának. Ma már ez is lejáratódott, pedig egy ország erős rendvédelem nélkül hamar bajba kerülhet, főleg ha vannak akik erre rájátszanak, jöhet az anarhia.
De baj az is hogy a mostani rendcsinálók olyan túlzásokba esnek, mint például egy egyszerű sikkasztót, vagy egy rendellenesen otthon szülő bábát rabláncra verve vezetik végig a városon, bírósági folyosón, mintha sorozat gyilkos lenne az illető. Mélységesen eltúlzott és megalázó.
Viktor_Viccnélkül (törölt) 2011.05.14. 04:42:18
Neked "beletörődött báj" kell, azaz hajlandó lennél (és voltál) megalkuvásra. Csak mert jobb volt mint most.
Tudod minden átmenet nehéz. De utána lehet valamikor nyugati szabadság itt is. Ha a te gondolkodásodat követné mindenki, akkor maradna szocializmus örökre.
Az meg nem rendcsinálók "túlzása", hogy a törvényt megsértőket rabláncra verik, hanem a törvények eredménye. A rendcsinálók ezeket tartatják be, akár jó törvények, akár rossz. Ez Nyugaton ugyanígy megy, ha esetleg nem tudtad volna. Egyébként pedig pl. az "egyszerű sikkasztót" igenis ugyanúgy rabláncon kell vezetni, mint bármilyen más bűnözőt, mert ez a szabály, a protokoll. Megalázó? Hát ne már sajnáljunk valakit aki sikkasztott, és aggódjunk érte.
Nem érted te már a mai világot. A szoci neked egyszerűbb volt/lenne, megértem, de ettől még a valóság az, hogy amit te jónak hiszel, az csak agymosás és megalkuvás eredménye.
Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.05.14. 04:58:50
Név
A név onnan származik, hogy az 1902-ban Brüsszelben és Londonban tartott orosz emigráns forradalmárok többségre (oroszul bolseviki) ezt a pártprogramot fogadta el, a kisebbség (oroszul menseviki) szavazataival szemben. A bolsevizmus általánosságban elfogadta a zsidó Marx filozófiáját: a történelmi materializmust, az osztályharcot és a proletárforradalmat, azonban a különleges orosz viszonyokhoz alkalmazva. Lenin (Vladimir Uljanov), anyja zsidó:Blank, vezető szerepet vitt a bolsevista tanok kidolgozásában. A bolsevizmus semmibe sem veszi a Ny. európai vagy akár alapvető emberjogi eszményeket: a személyes szabadságot, a törvények alapján való kormányzást, a népakarat megnyilvánulását a kormány megalakításánál, és a vallást s az emberéletet sem tiszteli, ellenkezőleg, Oroszországban Isten ellen "pert" indítottak, és Istent elítélték az 1920-as években.
Cél
A cél érdekében minden eszközt megengedhetőnek tart. Célja valójában éhbérért dolgozó munkarabszolgák létrehozása egy zsidók által uralt államban, akiknek nincs tulajdonuk, nincs vallásuk, nincs családjuk, akiknek minden lépését az állam ellenőrzi, melynek teljesen ki vannak szolgáltatva, akiknek az élete semmit sem ér. Jellemzi a cenzúra és a bolsevizmus előtti legsötétebb idők korlátozásait nagyságrendekkel meghaladó utazási, tulajdonlási és letelepülési korlátozások. Léte alatt végig zsidók felügyelte munkatáborrendszert tartott fenn, (Gulag), melyben milliók pusztultak el legnehezebb körülmények között végzett munka során megalázó körülmények között. (Magyarországon pl. Recsken és máshol). Látszat-szociális intézkedései a termelt áruk értékviszonyainak nem megfelelő árakat jelentettek, viszonylag megfizethető alapélelmiszerekkel (kenyér, tej), de pl. folyamatos húshiány jellemzi, kis zöldségválaszték, a fűszerek szinte teljes eltűnése kevés és viszonylag drága és rossz minőségű iparcikkekkel, és az átlagpolgár számára megfizethetetlen és nagyon kevés lakással.
Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.05.14. 05:03:00
(Alekszander Szolzsenyicin)
Raismer valaki Vikire, Ferire, SzijPetire stb. a magyar politika kozelet teljes skalajat hely hianyaban nem masoltam ide.
Emberek, ebreszto! Nem a blogokon kell izmozni!
Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.05.14. 05:29:31
promo.bearbfs.com/movies/112610/beargal016/bearbfs_com_8.jpg
Bácskai peregrinus · http://img6.indafoto.hu/3/7/65417_30cdde245ca734f3a637b1ad22419b90/5970575_a62b198cb6d4c8fd8a1097667 2011.05.14. 06:04:58
Gréczy-e, vagy Bayer, nem mindegy?
Azért, ha lehet közületek válogatni, akkor én az utóbbit.
Majd innét, Szerbiából pirulát küldünk neked, kedves Grézcy polgártárs. Önsajnálatod ordít, lelki beteg lehetsz. Orvos nem lévén, konzílium elmarad.
Csak a hatalmas kérdőjel, hogy miért lehetsz te még a mai napig véleményformálónak föltüntetett újságot írogató egyén Magyarországon.
fuharos 2011.05.14. 06:21:08
Puch Cavette 2011.05.14. 07:06:06
nesze nektek két harmad... 2011.05.14. 07:13:24
Az Indexen sem biztos, hogy minden blogodat látni fogjuk (sajnos), mert mindenütt vannak "igazodó" Fidesz " nyalók:)
Az Mszp dolog ami Veled történt az más...ott Szanyiék ( főleg),..és még egy páran nagyon féltik, hogy ki " üljön" a bilin....
Sajnos ezért kell megszabadulni ezektől a "begyöpösödött" MSZP sektől és a Demokrata Pártot megalapítani Ferivel és majd meglátjátok mennyien " jönnek át " alamizsnáért...:)
nesze nektek két harmad... 2011.05.14. 07:14:38
mehemed 2011.05.14. 07:17:33
"isten nem ver bottal"
nesze nektek két harmad... 2011.05.14. 07:18:25
Menj vissza az általánosba.Ne fontoskodj!....Menj nyalj egyet az Orbánnak reggelire, hátha jobban érzed magad....:DDDD.... és szaros szájjal jobb lesz a napod:)
pasinda 2011.05.14. 07:18:37
www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.05.14. 07:19:05
a szociknak már úgyis annyi, hála Istennek, Gyurcsány végleg szétb@szta az egész pártot
mehemed 2011.05.14. 07:19:59
ezaz!! legyen csak demokrata, igy talán a parlamentbe se fog bejutni egyik komcsi párt se ^^)
egyébként csurcsánytól vicces az a névválasztás, demokrata... pont annyira mint a maszop-tnál a szocialista. dehát aki megszokta a forditott logikát...
pasinda 2011.05.14. 07:21:51
fidesz = házmesterek pártja 2011.05.14. 07:27:38
Legalább másolta volna ide a törölt irományát. Mert ugye mi van, ha szimplán megrágalmazott benne egy-két embert. A neten talált, róla szóló megjegyzésekből ítélve, nem lennék meglepve ha valóban ez történt volna.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.14. 08:07:24
"Az meg nem rendcsinálók "túlzása", hogy a törvényt megsértőket rabláncra verik, hanem a törvények eredménye. "
- Gerébet lábbilincsben vitték, míg egy exboxolót rá három nappal, aki puszta kézzel agyonverte a családját meg a szomszédját, csak kisértek. Kettejük közül biztos Geréb volt a veszélyesebb.
"Ha a te gondolkodásodat követné mindenki, akkor maradna szocializmus örökre."
Jelenleg a kormány a szocializmust építi, egy kis feudalizmussal és néhol fasizmussal keverve.
A szocializmust láttam, a feudalizmusról tanultam, a fasizmusról sokat meséltek a nagyszüleim.
kisQtya 2011.05.14. 08:21:32
kisipar, kiskereskedők sokasága, háztáji, magán földeken, igaz csak korlátozott nagyságban, de piacozhatott a termékével, és lehetne sorolni a gyenge, de a kapitalizmusra hajazó jegyeket."
Nem volt magántulajdon. Személyi tulajdonnak hívták.
lilla- 2011.05.14. 08:22:12
most úgy építi a szocializmust, hogy csak a baráti körnek szocializmus.
A többinek még a szerzett törvények adta jogai is vészben.
Most a nyugdíj!
Aki nem érte el a nyugdíjkorhatárt, annak nyugdíját felfüggesztik a meghatározott időpontig.
és 62. évemben járok, akkor nekem csak pár hónapig.
Mi a csuda lesz a jogbiztonsággal?
Én törvények adta jogommal élve lettem nyugdíjas.
Egy visszamenőlegeset a közvélemény elfogadott---most itt van az újabb.
Ez a fidesz zsenialitás:
az első a zsigeri irigységre épített---most már jöhet a precedens adta többi!
gergel 2011.05.14. 08:26:44
kisQtya 2011.05.14. 08:49:41
Ez van. Már keresem a komfort nélküli parasztházat Bordosban, ahova visszavonulok 55 éves koromban. Mert a 62-t nem biztos, hogy megérem, de ha igen, addigra 70 lesz a korhatár.
Inkább örülj, ne siránkozz.
kisQtya 2011.05.14. 08:56:14
Igaz, én az állam helyében nem manipulálnék a törvényekkel, egyszerűen csak nem fizetném a nyugdíjakat.
A bátyámnak bútoripari vállalkozása van. Az emberek megrendelik a bútort, ő megcsinálja, beleöli az anyagot, a dolgozók munkabérét, a megrendelő pedig egyszerűen eltűnik, nem viszi el a bútort, nem fizet, mert nincs pénze. Ha perelünk, akkor sem fizet, mert az eredeti árat sem tudta kifizetni, nem még a perköltséggel növelt árat. Ritkán sikerül másnak eladni a méretre készült bútort.
Ez MINDENNAPOS jelenség a mai Magyarországon. Az állam se fizessen, "oszt jónapot".
Idet 2011.05.14. 09:35:53
Cenzúra (szinte) mindenütt van. Hogy Gréczy elvtársipszilon most mélyen megbántva emeli ránk szép mélybarna mártírpillantását, azt nem tudom hová tenni. Vagy ő naív, vagy én. Én nem...
Hurri Kán 2011.05.14. 09:59:22
valaki23 2011.05.14. 10:02:37
Jamesboci 2011.05.14. 10:11:54
:dddddddddddddddddddddddddddddddddddddd
Jamesboci 2011.05.14. 10:12:58
nem talál már, kinyalta az összeset.
Messzi ismeretlen 2011.05.14. 10:13:54
átlátó 2011.05.14. 10:22:25
Reterro 2011.05.14. 11:12:04
Andráska8 2011.05.14. 11:16:00
elő, mert ott eleve csak az jelenhet meg, amit Orbán jóváhagy.
Gréczy cikke legalább megjelent, aztán véletelenül elolvasta Puch-Mesterházy és levetették.
Ennyi történt.
Orbán viszont előre minden cikket megkap ezektől, mielőtt megjelenne.
Andráska8 2011.05.14. 11:17:50
http://www.facebook.com/gyurcsanyf#!/home.php?sk=group_220938234599258¬if_t=group_activity
sexmachine 2011.05.14. 11:49:43
sexmachine 2011.05.14. 11:50:38
agyilag jól vagy amúgy?
sexmachine 2011.05.14. 11:52:35
czjanos 2011.05.14. 13:14:59
tranzisztor 2011.05.14. 13:49:45
Viktor_Viccnélkül (törölt) 2011.05.14. 14:35:10
"Jelenleg a kormány a szocializmust építi, egy kis feudalizmussal és néhol fasizmussal keverve.
A szocializmust láttam, a feudalizmusról tanultam, a fasizmusról sokat meséltek a nagyszüleim."
Jólvan haver, akkor élj csak a te szocializmus, feudalizmus, fasizmus egyvelegedben. Valahogy én és akiket ismerek (pedig nincs közünk a Fidesz-hez, és hülyék sem vagyunk) nem érzünk ebből sokat. Valahogy nem érezzük a nagy "diktatúrát" :)
Végre valami történik. Persze mindennek ára van. Megszorítások természetesek, de itt legalább értelmük van, ellenben az MSZP-s értelmetlen reformokkal.
sexmachine 2011.05.14. 14:48:54
Hidd el, a másik oldalon is elmagyarázzák a szavazóiknak, miért is kell állandóan csomagozni. Annak, aki egyik propagandának sem dől be, tökegyforma mindkét agymosás. Én egyikből sem kérek.
De ha ennyire elfogadható ez a mostani szopatóhadjárat, akkor magyarázd már el nekem légyszives, hogy hogy a faszba lesz itt osztrák bérszínvonal! Minek izmoztak pl. a jegybankkal, ha basszák levinni a kamatot most, hogy már megtehetnék? Ez vonatkozik a gyurcsány/mesterházi fanokra is.
Egyébként a szíjjá ártó meg fogja csinálni a segged, mert rosszul mondtad fel a leckét, ugyanis itt nincs semmiféle taggyűlés. Akarommondani megszorítás.
Andráska8 2011.05.14. 15:47:18
A szocializmust láttam, a feudalizmusról tanultam, a fasizmusról sokat meséltek a nagyszüleim."
Huha!
De pontos.
Andráska8 2011.05.14. 15:49:09
Jogbiztonság sosincs a diktatúrákban.
Szóval akármit megtehet, miután kiherélte az alkotmányt.
czjanos 2011.05.14. 15:51:38
nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.05.14. 16:05:32
Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.05.14. 20:48:08
nepszava.com/2011/05/velemeny/bartus-laszlo-gyurcsany-greczy-es-a-kupleraj.html
"A Népszava és a stop.hu nyilván azért tüntette el Gréczy Zsolt írásait, mert pénzt akar kapni Puch Lászlótól a lap fenntartásához."
"Amit Puch lopott, akármilyen elfogadhatatlan módon használja is fel, abból legalább valamennyit visszaad. De ő egy vasat nem ad vissza abba a baloldalba, amelynek köszönheti a pénze egy jelentős részét. " (Gyurcsány)
Jézus atyám.. Mi van itt ?
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.14. 20:51:57
A '''Diktatúra''' szó nem szerepelt a kommentemben. A felsorolt társadalmi-politikai rendszereknek sok tulajdonsága van.
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.14. 20:58:06
Röhögj!
www.google.hu/#hl=hu&biw=1024&bih=643&q=hungary+fascist+2011&oq=hungary+fascist+2011&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=21414l26450l0l13l13l4l8l0l0l204l204l2-1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=b93c6a2e565e2927
Pár cikk, ami rólunk jelent meg máshol, és ami esetleg itthon nem jelenhet meg a Czenzné férje miatt.
czjanos 2011.05.14. 21:18:50
czjanos 2011.05.14. 21:57:59
kafferbivalybalamber 2011.05.15. 10:28:31
Nem valószínű. Az is az MSZP-ben divat, a borsodi alapszervezetből terjedt el.
lilla- 2011.05.15. 11:19:59
Én azt gondolom, hogy Mesterházy felnő a feladatához, és képes lesz arra, hogy létre hozasson egy alternatív programost a mai fidesszel szemben.
Az alternatíva hiányzik
meg az, aki az üzenetet hitelesen hordozza.
czjanos 2011.05.15. 12:07:00
Gyurcsányban megvan a mozgósító erő, ő meg tudja szólítani az embereket, de az én forgatókönyvemben nem ő a miniszterelnök-jelölt.
További szép vasárnapot kívánok!
fidesz = házmesterek pártja 2011.05.15. 12:16:43
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.15. 13:01:16
Ezzel megint egyetértek, de a Gyurcsány kérdést én másképp látom.
Anno Gyurcsányt azok buktatták meg, akik utána a Bajnainak megszavazták a Gyurcsány pontjait.
Miért? Mert tudták, hogy csak azt a tíz hónapot kell kibírni, utána szedhetik magukat tovább. A kétharmadra nem gondoltak, illetve arra sem, hogy a Fideszben a leszámolási vágy ilyen nagy és erős.
most már sereglenének vissza Gyurcsány mögé, mert felismerték, hogy ővele még van esélyük ha nyerni nem is, de legalább fennmaradni.
a pártszavazás megítélésem szerint üzenet azoknak, akik 2 éve cserben hagyták őt, hogy menjenek a pi...ba.
Gyurcsány sokkl hitelesebb mint Kovácslaci, Mesterházi, Lendvai, Orbán,Kósa, Vona, Schiffer, és még másik 380 nevet sorolhatnék most fel.
Tény: Gyurcsány sokkal hitelesebb lenne, ha már 2006-ban megszabadult, de leglábbis megpróbált volna megszabadulni a szoci kövületektől.
Azt se feledjük: Ő milliárdosként lett politikus, míg sokan politikusként lettek milliomosok.
tranzisztor 2011.05.15. 14:21:07
czjanos 2011.05.15. 15:27:39
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.16. 14:08:26
melyik bank fizeti őket? otp? külföldi is?
még fenyő jános harcolt a postabankkal, mert azok bank létükre akarták volna fizetni az egyik újságot és ő ezt nem akarta, ugyanis a bank korlátlan pénzekkel rendelkezik.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.16. 14:09:00
melyik bank ez? otp? vagy külföldi?
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.16. 15:10:02
ami szinte ugyanaz, mint a sajtószabadság
nekem az előző kommentemet kicenzúrázta az elvtárs farizeus "úr".
aztán meg baj, ha
én pl tartom, hogy nincsen sajtószabadság Magyarorszáégon, vagy 60 éve.
tán ezért és a véleményszabadság miatt soha nem törlök kommentet a mi blogunkról.
én nagyobb demokrata és szabadságpártibb vagyok mint az itt nyávogó gréci.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.16. 15:14:39
czjanos 2011.05.16. 20:45:27
czjanos 2011.05.16. 21:24:23
Viktor_Viccnélkül (törölt) 2011.05.17. 12:00:13
Jólvan haver, majd meglátod. Ritka primitív bunkó vagy egyébként.
tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.20. 18:26:15
csintalant egyenesen felkötni kéne
trabant 2011.05.21. 22:10:47
Kiemeléssel megismétlem, amit írtam, mert hosszas válaszodban teljesen félreértetted:
"Mindegy is, mert tudatilag (TUDATILAG) Mesterházy is pont annak a korosztálynak a tagja, amelyek pártcenzúrát csináltak anno. Most az ifjú és korabeli örökösök egyaránt ugyanazt teszik."
A lényeg a "tudatilag"-on volt és van, nem pedig a születési dátum szerinti koron. Újraolvasva kicsit más, ugye?
A második mondatban Gréczy Zsolt kicenzúrására utaltam, ami miatt ez a blog létrejött.
Az utolsó 100 komment: