gréczyzsolt 2011.05.13. 10:04

Kicenzurázva

Különös és talán némileg megrázó napokon vagyok túl.

Kicenzuráztak.

Az történt, hogy egy órás különbséggel eltűnt az aznap megjelent írásom a Népszava online kiadásából, majd a stop.hu címlapjáról veszett el A Dumánál című blogom.

Minderről a barátaim, ismerőseim értesítettek a Facebook-on. Egyikük rákattintott a reggel a Népszava print változatában még megjelent dolgozatomra - És mégsem szakad az MSZP -, de a szöveg helyett valami tohuvabohu jelent meg előtte a monitoron. Egy másikuk meg aziránt érdeklődött nálam, hogy hova tűntem a stop.hu-ról.

(A Népszava-cikk arról szólt, hogy Gyurcsány és pártbeli, külsős holdudvari körei, valamint az MSZP között ott van jelentős különbség, ahogy az elmúlt 8 évet megítélik, illetve láttatják. Mesterházy Attiláék szerint az a két ciklus kudarc volt, a másik oldal szerint minden hiba, gond és világválság ellenére pozitív az összkép. Előbbiek felejtenék a múltat - hiszen erre alapozzák Gyurcsány-ellenes legitimációjukat -, utóbbiak úgy látják: bőven lenne mire alapozni, és Orbánék vesszőfutása csak erősíteni fogja a 8 évhez kötődő pozitív érzeteket.)

Visszatérve a bejegyzés témájához, gyorsan érdeklődtem, és hamar kiderült, leszóltak a Jókai utcából, nagyon sajnálják. Rettenetesen kínos ez, de nem tehetnek ellene semmit.

Furcsán érzem magam, hogy az MSZP teszi ezt velem. Ráadásul kilóg a lóláb. Éppen akkor igyekeztek kiiktatni, amikor elindult Gyurcsány Ferenc pártszavazási kezdeményezése, és néhány órával sikerült csupán megelőzniük ezzel a lépéssel a 9 órás, autodafénak szánt frakcióülést. (Amelyben azért mégis csak az dőlt el, hogy lesz pártszavazás - ahogy a Demokratikus Koalíció akarta.)

Hogy az eltávolításom után hogyan fogja az MSZP mélyen elítélni a hatályba lépő médiatörvényt, és szidni a Fideszt a sajtószabadság lábbal tiprásáért, abba most bele sem mennék.

Még véletlenül sem szeretnék a sajtószabadság áldozatává lenni. Csupán annyi történt, hogy az MSZP vezérkarának, Gyurcsány elleni kiszorítási, minimum 7 éve tartó küzdelme új szakaszba érkezett.

Ugyanakkor nem haragszom sem a Népszavára, sem a stopra, sem főszerkesztőikre. Németh Péter például húsz éve barátom, tisztességes újságíró. Ami velem történt, csak arra bizonyíték, hogy a baloldali médiafinanszírozás egyforrású és akaratú mivolta súlyos károkat okoz.

Az én esetem éppen azt erősíti meg, hogy az MSZP-nek, amelynek létét ma is fontosnak tartom, tagjai döntő többségét tisztelem, becsülöm, tényleg meg kell újulnia. Morálisan is. Az elmúlt években mást sem tettem, mint az MSZP-t támogattam. 2007 és 2010 között az a megtiszteltetés ért, hogy Gyurcsány Ferenc, majd Bajnai Gordon kabinetjében dolgozhattam, és ugyan nem vagyok párttag - sosem voltam -, de az ő munkájuk támogatása által az MSZP-ért is dolgoztam.

Méltatlan, ami történt - és leginkább a szocialista párt számára okoz kárt. Ilyen eszközökkel ugyanis minimum nem illik fellépni azok ellen, akik máshogy gondolkodnak a baloldal, vagy az ellenzék jövőjéről. Remélem, azt már nem hiúsítják meg, hogy a kapcsolat.hu-ra írhassak...

Annyi egészen biztos, hogy véleményem és politikai orientációm nem fog megváltozni. Írni szeretnék, elemezni, vitatkozni, érvelni.

Itt fogom folytatni, remélem, az Olvasóim - hívek és kritikusok egyaránt - velem tartanak.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr852900176

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Cenzúrával a sajtószabadságért?! Na ne! 2011.05.14. 21:57:02

Úgy látszik az MSZP vezérkara is megőrült, azzal ugyanis, hogy kitöröltette az anyagilag tőle függő sajtóorgánumokból Gréczy Zsolt írásait, teljesen hiteltelenné tette a sajtószabadság és a demokrácia védelmében folytatott harcát. Mert ez durva pártirá...

Trackback: Kicenzurázva 2011.05.13. 21:26:57

Különös és talán némileg megrázó napokon vagyok túl. Kicenzuráztak.

Trackback: „Töröltette az MSZP” – Gréczy cikkét és blogját is törölték 2011.05.13. 21:21:27

  Volt, nincs. A stop.hu megszüntette blog-szolgáltatását, már csak a Google emlékezik, hogy milyen volt. A stopos blogok archívuma is elérhetetlenné vált, így többek között az Egy sör mellett, a Lapcsócsáló és a megZAKkAnT világ mellett a Stop v...

Trackback: 2011.05.13. 16:32:02

Gréczy Zsolt (aki már több éve szerelmes Gyurcsány Ferencbe) összes posztját törölték valamelyik MSZP-s oldalról, meg egy másikról is. Szerinte az MSZP Mesterházy-féle vonala adta ki a parancsot hős lovagunk likvidálására.És ez a banda csinált nemzetkö...

Trackback: Civil szemmel a magyar nyugdíjjárulékról és egészségbiztosításról 2011.05.13. 15:35:59

Nem vagyok közgazdász, sem politikus, ahogyan tisztában sem lehetek azzal, hogy mennyibe kerülhet állami intézményeket fenntartani, vagy mennyi ebből a felesleges kiadás - de igazából engem nem is ez érdekel, hanem ez, hogy hová lesz az a pénz, amit tő...

Trackback: Mi a szarnak nekünk kultúra? 2011.05.13. 14:49:44

"Ha meghallom a kultúra szót, előveszem a pisztolyomat." Ezt a mondatot sok mindenkinek tulajdonították már, köztük Hitlerrel, Göringgel, Goebbels-szel, Sztálinnal. De teljességgel érdektelen, hogy melyik briganti mondta valójában. A lényeg n...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kafferbivalybalamber 2011.05.13. 22:04:27

És akkor a jégcsákányt még elő se vették az elvtársak.

plakatmagany 2011.05.13. 22:07:39

Ebből is csak annyi biztos, ha gondolkodni akarsz, kerüld a politikusokkal a cimboraságot...

kela-bá 2011.05.13. 22:08:55

Emberek !Ezt a sok energiát inkább saját egészségetekre forditanátok...

Tita nick 2011.05.13. 22:11:10

Népszava...ahol a legfőbb érték a sajtószabadság.

Jelen helyen szeretném üzenni mindazon baloldali sajtómunkásnak, akik nem engednek egyes véleményeket, kirúgják a másként gondolkodókat, hogy bő nyállal szopják le egy hajléktalan faszát, aki mondjuk TBC-s.

BÁNYAI 2011.05.13. 22:21:19

Igen!
Igaza van a Népszabadságnak, amikor 23 nyelven megjelentette még januárban a címlapon: "Magyarországon megszűnt a sajtószabadság!"
Megszűnt, ezek a tetves szocik megszüntették! Lám és ím!

nagy vonalakban 2011.05.13. 22:21:44

A pártszékház letiltja a seggnyalót?
Az osztályharc már csak ilyen!
Szabad kiröhögni az idiótákat?

sexmachine 2011.05.13. 22:32:17

LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL

Mensikov 2011.05.13. 22:38:42

@lianlian:
Jó,jó de nem Alekszander hanem Alekszandr. Biztos nem tanultál oroszul. Puskin sem Alekszander Szergejevics.

nagy vonalakban 2011.05.13. 22:40:42

Ebben te vagy a jobb Mensikov!

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2011.05.13. 22:45:59

Szóval!

Ha jól értem, ezek ilyen mindenki számára hozzáférhető nyilvános helynek minősülő szolgáltatások!

Nah szóval, akkor diszkrimináltak méghozzá a szólásszabadságodnál fogva és az indíték, nem tetszett valakinek a politikai véleményed!

Nos... mivel te szerezted a művet, védi a szerzői jogvédelem, ergo csak te rendelkezhetsz a felől kié a terjesztői jog... Ez is oké...

Sajnos van egy kiskapu a médiatörvényünkben ami 13 darab paragrafussal megy szembe... ez a szerkesztői felelősség... de ez meg olyan dolog, ha alkalmazza 13 darab paragrafust sért meg vele, ha megtámadod a döntését a bíróságon, és az nem ítéli meg jogsértőnek a művedet...

Szóval akkor feljelentheted az internetes nyilvános helyeket a következőkben:

Bűnsegédlet, politikai indíttatású jogi diszkrimináció, szabad szólás és véleménynyilvánítási jog bekorlátozása, önbíráskodás, mivel csak akkor élhet a szerkesztői felelősséggel ha bűncselekményt hajtottál végre, vagyis ezt kell rólad állítania, hitelrontás, akkor ártatlanság vélelmének a megszegése, mivel megkérdőjelezte az emberi mivoltodat, emberi méltóság megsértése és a többi...

A cenzúrázásért kb... 5-8 év szabható ki...

Ugyanis mindenkit ki kell szolgálnia egy benzinkút tulajdonosnak is...

magyar ember teli szájjal 2011.05.13. 22:48:53

Ennyit a sajtószabadságért való nyüszítésetekből, idióta komcsik.

Dr. a kula 2011.05.13. 22:53:30

Visszanyalt a fagyi, es most be vannak szarva-)
Shit happens,ahogy mondja az orosz-)
az angol-magyar szotarban ezt talaltam:
looser=Greczy

Netuddki. 2011.05.13. 23:10:29

A magyar politikus. Tök mindegy fideszes vagy maszopos. Mindegyik bevert már 1-2 szeget Magyarország koporsójába...

Nge Swazili Mbeko 2011.05.13. 23:27:11

Micsoda trollgyűjtemény, önmagában is csoda. Kedves oranzsos komcsi tesók, van bő két hónapotok (gyengébbek kedvéért hatvan nap) aztán nálatok is élesedik az osztályharc. A királyotoknak ugyanis kizárólag harcra van szüksége. Szegény hazám...szegény Magyarország, siratlak.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2011.05.13. 23:32:02

"Kissé" furcsa ez ha megversz is imádlak én, dolog a MSZP-vel kapcsolatban de legnagyobb öngól akkor is a sajtószabadságot lánglelkűen védő balosok számára.

Dr. a kula 2011.05.13. 23:32:10

@1szerű mozdonyfütty:
rosszul latod.Itt nincsenek harcok,mert O.V. diktator es az tortenik,amit o akar.Bezzeg nalatok.Ott demokracia van,csak azt ugy ertitek,hogy mindenki ugy lop,ahogy tud.

Mikrobi 2011.05.13. 23:35:55

Nekem az Indexen se fogsz hiányozni. Aki a gyurcsányt támogatja, az a hideg vizet sem érdemli meg, nemhogy publikálási lehetőséget bárhol. Gyurcsány nélkül még az MSZP is ezerszer inkább, mint bármelyik párt a gyurcsánnyal.

tundrazuzmo (törölt) 2011.05.13. 23:40:43

Még mindig címlapos?
Már rég nem aktuális, ugyanis Balekosz elfingta magát, és most arról kellene címlapos cikkeket írni!

Sajnálom Zsolt, a 15 perc hírnév megvolt, adjuk vissza szépen a figyelmet a valódi senkiknek!

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.05.13. 23:40:57

@kvasztics47: Most miert vagy ilyen gyoker?
Alapvetoen vicceltem, xarok a VV BB egyeb trash musorokra.
De xarok a politikara is. Az egesz rendszervaltas szamomra hiteltelenne valt, amikor 1994-ben beszaltak a komcsik melle a kormanyba.
MO-n tovabbra is bolsevizmus van, teljesen fuggetlenul attol, hogy magat milyen szinekben es oldalon hirdeto part van kormanyon. Most eppen a narancs szinu burzsoa bolsevizmus van musoron.
Mintegy szorakoztataskent idonkent elolvasok politikai temaju cikkeket, de fingom sincs ki ez a Greczy.
De ugy latom te meg elenken hiszel ebben az egeszben, a barsonyos meg a fulkeforradalomban, uh hagylak frocsogni tovabb.

trabant 2011.05.13. 23:52:26

Kedves Zsolt!

Megtennéd, hogy ide, a saját blogodba, külön bejegyzésként felteszed a másutt leszedett írásodat?

Negy segítség lenne a tisztánlátáshoz!

Kösz.

sexmachine 2011.05.13. 23:57:28

Elfogult újságíró vagyok - gáz
Átkúrnak pont azok, akiknek a seggét nyalom - megagáz
Még világgá is kürtölöm - ultragáz
De akkor sem cuppanok le a faszról - brutál-magneto-nukleár-ultimate-hipergáz
Én a helyedben már rég felkötöttem volna magam.
Meddig lesztek még itt, ti férgek? Mikor hagyjátok már békén ezt a nyomorult országot? Hát nem veszitek észre, hogy húsz éve próbáljátok jobbról-balról toszogatni, de itt csak egyre rosszabb lesz minden? Az egész kibaszott politikusgaleri a talpnyalóikkal együtt! Szólj a ferinek, meg a viktornak, hogy ideje bevenni a kapszulákat, mert jön a taxisblokád reloaded (nem a viktor által szervezett, hanem az eredeti felturbózva), és akkor nagyon keményen meg lesztek baszva. Ti is, zsurnálgecik!

GGG77 2011.05.14. 00:00:16

Zsolti,

Milyen Magyarország két, talán legundorítóbb embere közül az egyiknek folyamatosan a seggét nyalni?
Van olyan, hogy OKJ-s talpnyaló képzés? Ha van, egy osztályba jártál, mondjuk, Bayerrel?

Orbán a magyar nép ópiuma! 2011.05.14. 00:05:13

A Retkes-Gréczy könyveket bírtam, Presser meg Bródy is ikon.

Innen viszont nagyon nehéz lesz! Egyelőre Kim Viktor Szen taktikája jön be (divide et impera), pedig semmit nem tesz érte.

De remélem, Gréczy úr Ferivel együtt húzná le magát a klotyón, ha ezen múlbna, hogy az orbanokrata sleppet s magát a vezért is magával rántsa az örvény!

Isten minket úgy segéljen,
különben élhetünk segélyen
és vizen!

trabant 2011.05.14. 00:18:21

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Leszóltak a Jókaiból?Az MSZP kezd tanulni Orbántól."

Vagy Rákositól, vagy Kádáréktól. Vagy nem is kell tanulniuk, mert így szocializálódtak.

Mindegy is, mert tudatilag Mesterházy is pont annak a korosztálynak a tagja, amelyek pártcenzúrát csináltak anno. Most az ifjú és korabeli örökösök egyaránt ugyanazt teszik.

Csoda, ha sokan berzenkedenek a párt (vezetés) agykapacitásból levitézlett tagjai és erodálódott nézetei ellen?

Haszontalan 2011.05.14. 00:39:06

Már a címmel is baj van, Zsóti! A cenzúra igekötő nélkül írandó! Ez így olyan, mint a leredukál, ráoktrojál, letesztel! Bunkó vagy Zsóti!

potyus 2011.05.14. 04:06:51

@trabant:

"Mindegy is, mert tudatilag Mesterházy is pont annak a korosztálynak a tagja, amelyek pártcenzúrát csináltak anno. Most az ifjú és korabeli örökösök egyaránt ugyanazt teszik."

Mesterházi született 1974 ben. A rendszerváltás volt 1989 ben.
Ekkor volt 15 éves, vagyis normál menetben I. gimnazista. Tehát milyen korosztálynak a tagja? melyek pártcenzúrát csináltak volna?
Már elnézést, ekkora baromságot csak csak nem kellene ide írni.
Ebbe a fene nagy visszamutogatásba, az utód pártozásdiba, komcsizásba, teljesen belefognak szédülni akik használják.
Ismételt és sokadszor elmondom, Magyar csak egy igen rövid ideig hívtak egy pártot kommunista pártnak (MKP), de nevében kevés párttaggal rövid ideig.
Az után már csak olyan párt formációk voltak, melyek a szocialista meghatározást tartalmazták. A legutolsó ilyen képződmény, aminek az MSZP utódpártja lett, MSZMP (Magyar Szocialista Munkás Párt).
Ez a párt, melynek első titkára volt Kádár János. Kádár soha sem mondta, hogy kommunista párt lettek volna. A jelszó: az MSZMP vel építjük a fejlett szocializmust, mely előzménye kell legyen a kommunizmusnak.
Persze azt is hangoztatta, párton belül vannak kommunisták, mert szavajárása volt, "mi kommunisták" így meg úgy.
Tehát nem lehet lekommunistázni az előző rendszert, mert egyszerűen nem volt az. Milyen kommunista ország az ahol van magántulajdon, főleg termelő magántulajdon. Orvosok magán prakszisa,
kisipar, kiskereskedők sokasága, háztáji, magán földeken, igaz csak korlátozott nagyságban, de piacozhatott a termékével, és lehetne sorolni a gyenge, de a kapitalizmusra hajazó jegyeket. Gulyás diktatúra.
Sokan visszasírják(juk). Volt annak egy beletörődött és elfogadott bája.
Nem volt ez a fene nagy szabadság, nem volt lehetőség gyakorolni az igazi nyugatias szabadságot, nem voltak milliárdosok, de nem is volt ennyi szegény, a mély nyomorban vergődő, kilátástalan, és nem volt ennyi fedél nélküli, koldus. Nem volt ennyi nyomorgó és ebből eredően bűnöző cigány, mert mindenkinek muszáj volt dolgozni. Vagyis a legutolsó cigánynak is volt valamilyen keresménye, nem éhezett nagyon a család, és nem kellett megélhetésre szülni.
Aki abban a korban nőtt fel, akkoriban szocializálódott, ma sokkal fegyelmezettebb, automatikusan megadja a tiszteletet a rendőrnek, akkor komoly respektje volt az egyenruhának. Ma már ez is lejáratódott, pedig egy ország erős rendvédelem nélkül hamar bajba kerülhet, főleg ha vannak akik erre rájátszanak, jöhet az anarhia.
De baj az is hogy a mostani rendcsinálók olyan túlzásokba esnek, mint például egy egyszerű sikkasztót, vagy egy rendellenesen otthon szülő bábát rabláncra verve vezetik végig a városon, bírósági folyosón, mintha sorozat gyilkos lenne az illető. Mélységesen eltúlzott és megalázó.

Viktor_Viccnélkül (törölt) 2011.05.14. 04:42:18

potyus te idős vagy, és már nem érted ezt a világot.

Neked "beletörődött báj" kell, azaz hajlandó lennél (és voltál) megalkuvásra. Csak mert jobb volt mint most.

Tudod minden átmenet nehéz. De utána lehet valamikor nyugati szabadság itt is. Ha a te gondolkodásodat követné mindenki, akkor maradna szocializmus örökre.

Az meg nem rendcsinálók "túlzása", hogy a törvényt megsértőket rabláncra verik, hanem a törvények eredménye. A rendcsinálók ezeket tartatják be, akár jó törvények, akár rossz. Ez Nyugaton ugyanígy megy, ha esetleg nem tudtad volna. Egyébként pedig pl. az "egyszerű sikkasztót" igenis ugyanúgy rabláncon kell vezetni, mint bármilyen más bűnözőt, mert ez a szabály, a protokoll. Megalázó? Hát ne már sajnáljunk valakit aki sikkasztott, és aggódjunk érte.

Nem érted te már a mai világot. A szoci neked egyszerűbb volt/lenne, megértem, de ettől még a valóság az, hogy amit te jónak hiszel, az csak agymosás és megalkuvás eredménye.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.05.14. 04:58:50

A bolsevizmusrol:

Név

A név onnan származik, hogy az 1902-ban Brüsszelben és Londonban tartott orosz emigráns forradalmárok többségre (oroszul bolseviki) ezt a pártprogramot fogadta el, a kisebbség (oroszul menseviki) szavazataival szemben. A bolsevizmus általánosságban elfogadta a zsidó Marx filozófiáját: a történelmi materializmust, az osztályharcot és a proletárforradalmat, azonban a különleges orosz viszonyokhoz alkalmazva. Lenin (Vladimir Uljanov), anyja zsidó:Blank, vezető szerepet vitt a bolsevista tanok kidolgozásában. A bolsevizmus semmibe sem veszi a Ny. európai vagy akár alapvető emberjogi eszményeket: a személyes szabadságot, a törvények alapján való kormányzást, a népakarat megnyilvánulását a kormány megalakításánál, és a vallást s az emberéletet sem tiszteli, ellenkezőleg, Oroszországban Isten ellen "pert" indítottak, és Istent elítélték az 1920-as években.
Cél

A cél érdekében minden eszközt megengedhetőnek tart. Célja valójában éhbérért dolgozó munkarabszolgák létrehozása egy zsidók által uralt államban, akiknek nincs tulajdonuk, nincs vallásuk, nincs családjuk, akiknek minden lépését az állam ellenőrzi, melynek teljesen ki vannak szolgáltatva, akiknek az élete semmit sem ér. Jellemzi a cenzúra és a bolsevizmus előtti legsötétebb idők korlátozásait nagyságrendekkel meghaladó utazási, tulajdonlási és letelepülési korlátozások. Léte alatt végig zsidók felügyelte munkatáborrendszert tartott fenn, (Gulag), melyben milliók pusztultak el legnehezebb körülmények között végzett munka során megalázó körülmények között. (Magyarországon pl. Recsken és máshol). Látszat-szociális intézkedései a termelt áruk értékviszonyainak nem megfelelő árakat jelentettek, viszonylag megfizethető alapélelmiszerekkel (kenyér, tej), de pl. folyamatos húshiány jellemzi, kis zöldségválaszték, a fűszerek szinte teljes eltűnése kevés és viszonylag drága és rossz minőségű iparcikkekkel, és az átlagpolgár számára megfizethetetlen és nagyon kevés lakással.

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.05.14. 05:03:00

„ A kommunistáknál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra – és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunizmus nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így hív: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek, egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista. Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak személyes boldogulása úgy kívánja.”

(Alekszander Szolzsenyicin)

Raismer valaki Vikire, Ferire, SzijPetire stb. a magyar politika kozelet teljes skalajat hely hianyaban nem masoltam ide.
Emberek, ebreszto! Nem a blogokon kell izmozni!

Megköszönöd az italt,hazamész, kivered 2011.05.14. 05:29:31

Aki par masodperc kikapcsolodast szeretne a napi bolsevizmusbol nezze meg ezt a kepet:

promo.bearbfs.com/movies/112610/beargal016/bearbfs_com_8.jpg

Bácskai peregrinus · http://img6.indafoto.hu/3/7/65417_30cdde245ca734f3a637b1ad22419b90/5970575_a62b198cb6d4c8fd8a1097667 2011.05.14. 06:04:58

Zsolti, Zsolti...

Gréczy-e, vagy Bayer, nem mindegy?
Azért, ha lehet közületek válogatni, akkor én az utóbbit.
Majd innét, Szerbiából pirulát küldünk neked, kedves Grézcy polgártárs. Önsajnálatod ordít, lelki beteg lehetsz. Orvos nem lévén, konzílium elmarad.
Csak a hatalmas kérdőjel, hogy miért lehetsz te még a mai napig véleményformálónak föltüntetett újságot írogató egyén Magyarországon.

fuharos 2011.05.14. 06:21:08

Az különös, hogy 1-2 kommentelő sajnálkozik a bloggeren, akinek "leszóltak a Jókai utcából". Így megy ez.

Puch Cavette 2011.05.14. 07:06:06

Volt szerencsém külsős újságíróként dolgozni a gyurcsányi időkben. Nem volt ez másképp akkor se, te is tudod, Zsolt.

nesze nektek két harmad... 2011.05.14. 07:13:24

Kedves Zsolt!
Az Indexen sem biztos, hogy minden blogodat látni fogjuk (sajnos), mert mindenütt vannak "igazodó" Fidesz " nyalók:)
Az Mszp dolog ami Veled történt az más...ott Szanyiék ( főleg),..és még egy páran nagyon féltik, hogy ki " üljön" a bilin....
Sajnos ezért kell megszabadulni ezektől a "begyöpösödött" MSZP sektől és a Demokrata Pártot megalapítani Ferivel és majd meglátjátok mennyien " jönnek át " alamizsnáért...:)

nesze nektek két harmad... 2011.05.14. 07:14:38

@Bácskai peregrinus: te meg miért élsz az emberek között ha állat vagy??? He?:)))

mehemed 2011.05.14. 07:17:33

hát figyleve eddigi "munkásságodat" azt hiszem az ide vágo mondás:

"isten nem ver bottal"

nesze nektek két harmad... 2011.05.14. 07:18:25

@Haszontalan: "Kicenzúrázva " az helyesen van írva!
Menj vissza az általánosba.Ne fontoskodj!....Menj nyalj egyet az Orbánnak reggelire, hátha jobban érzed magad....:DDDD.... és szaros szájjal jobb lesz a napod:)

pasinda 2011.05.14. 07:18:37

@(pelikán*): Köszönöm,Pelikán! Legalább valaki felszólal a "kiőrlésű liszt" ellen is. Remélem!

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.05.14. 07:19:05

tanulság: nem kell foglalkozni az msz(m)p-vel. csak akkor kell nekik valaki, ha használni akarják, de az építő kritikákat nem értékelik. sz@rni kell a fejükre, és nem keseregni. van elég téma, amiről lehet írni, ha unatkozik valaki.
a szociknak már úgyis annyi, hála Istennek, Gyurcsány végleg szétb@szta az egész pártot

mehemed 2011.05.14. 07:19:59

@nesze nektek két harmad...:

ezaz!! legyen csak demokrata, igy talán a parlamentbe se fog bejutni egyik komcsi párt se ^^)

egyébként csurcsánytól vicces az a névválasztás, demokrata... pont annyira mint a maszop-tnál a szocialista. dehát aki megszokta a forditott logikát...

pasinda 2011.05.14. 07:21:51

@nesze nektek két harmad...: Rossz hírem van! A "Censored!" ha egyébkén nem is, de nyelvtanilag legalább helyes: "Cenzúrázva!" - igekötő nélkül! A trágárságra meg az "Öncenzúra!" a megfelelő szó...

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.14. 07:27:38

Kissé hiteltelenné teszi ezt a blogot, hogy a szerzője ennyire magára hagyta.
Legalább másolta volna ide a törölt irományát. Mert ugye mi van, ha szimplán megrágalmazott benne egy-két embert. A neten talált, róla szóló megjegyzésekből ítélve, nem lennék meglepve ha valóban ez történt volna.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.14. 08:07:24

@Viktor_Viccnélkül:
"Az meg nem rendcsinálók "túlzása", hogy a törvényt megsértőket rabláncra verik, hanem a törvények eredménye. "

- Gerébet lábbilincsben vitték, míg egy exboxolót rá három nappal, aki puszta kézzel agyonverte a családját meg a szomszédját, csak kisértek. Kettejük közül biztos Geréb volt a veszélyesebb.

"Ha a te gondolkodásodat követné mindenki, akkor maradna szocializmus örökre."
Jelenleg a kormány a szocializmust építi, egy kis feudalizmussal és néhol fasizmussal keverve.
A szocializmust láttam, a feudalizmusról tanultam, a fasizmusról sokat meséltek a nagyszüleim.

kisQtya 2011.05.14. 08:21:32

@potyus: "Milyen kommunista ország az ahol van magántulajdon, főleg termelő magántulajdon. Orvosok magán prakszisa,
kisipar, kiskereskedők sokasága, háztáji, magán földeken, igaz csak korlátozott nagyságban, de piacozhatott a termékével, és lehetne sorolni a gyenge, de a kapitalizmusra hajazó jegyeket."

Nem volt magántulajdon. Személyi tulajdonnak hívták.

lilla- 2011.05.14. 08:22:12

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: No ezt én is így gondolom.

most úgy építi a szocializmust, hogy csak a baráti körnek szocializmus.
A többinek még a szerzett törvények adta jogai is vészben.

Most a nyugdíj!
Aki nem érte el a nyugdíjkorhatárt, annak nyugdíját felfüggesztik a meghatározott időpontig.
és 62. évemben járok, akkor nekem csak pár hónapig.

Mi a csuda lesz a jogbiztonsággal?
Én törvények adta jogommal élve lettem nyugdíjas.

Egy visszamenőlegeset a közvélemény elfogadott---most itt van az újabb.
Ez a fidesz zsenialitás:
az első a zsigeri irigységre épített---most már jöhet a precedens adta többi!

gergel 2011.05.14. 08:26:44

a hunvald blogon és szépen megy a cenzúra

kisQtya 2011.05.14. 08:49:41

@lilla-: Én 50. évemben járok. Én sosem leszek nyugdíjas, pedig az egyetem elvégzése után 6 héttel elkezdtem dolgozni, azóta folyamatos a jogviszonyom, minden forintom látható és az utolsó centig mindent befizetett a munkáltatóm.
Ez van. Már keresem a komfort nélküli parasztházat Bordosban, ahova visszavonulok 55 éves koromban. Mert a 62-t nem biztos, hogy megérem, de ha igen, addigra 70 lesz a korhatár.
Inkább örülj, ne siránkozz.

kisQtya 2011.05.14. 08:56:14

@lilla-: Itt nem a jogbiztonságról van szó, hanem arról, hogy évtizedekkel előre feléltük a jövőt és nincs miből fizetni a nyugdíjunkat.
Igaz, én az állam helyében nem manipulálnék a törvényekkel, egyszerűen csak nem fizetném a nyugdíjakat.
A bátyámnak bútoripari vállalkozása van. Az emberek megrendelik a bútort, ő megcsinálja, beleöli az anyagot, a dolgozók munkabérét, a megrendelő pedig egyszerűen eltűnik, nem viszi el a bútort, nem fizet, mert nincs pénze. Ha perelünk, akkor sem fizet, mert az eredeti árat sem tudta kifizetni, nem még a perköltséggel növelt árat. Ritkán sikerül másnak eladni a méretre készült bútort.
Ez MINDENNAPOS jelenség a mai Magyarországon. Az állam se fizessen, "oszt jónapot".

elonorbert 2011.05.14. 09:06:10

Az MSZP-nek nehezen megy a meújulás, de jó úton halad.

Idet 2011.05.14. 09:35:53

Cenzúra: miért nem hír a spanyolországi földrengés? Csak nem az utazási maffia miatt?

Cenzúra (szinte) mindenütt van. Hogy Gréczy elvtársipszilon most mélyen megbántva emeli ránk szép mélybarna mártírpillantását, azt nem tudom hová tenni. Vagy ő naív, vagy én. Én nem...

Hurri Kán 2011.05.14. 09:59:22

Nem féltelek én téged Zsolti, találsz te hamarosan másik segget, amit nyalhatsz tovább... Tudod, van az a pénz...

valaki23 2011.05.14. 10:02:37

Most akkor kinek kell szurkolni? A gyurcsányistáknak, akik még mindig nem értik, miért volt katasztrófa az a 8 év, vagy az elvtársaknak, akik csak úgy leszólnak a Jókai utcából?

Jamesboci 2011.05.14. 10:11:54

@szocdemokrata:
:dddddddddddddddddddddddddddddddddddddd

Jamesboci 2011.05.14. 10:12:58

@gyvy: téveccc.
nem talál már, kinyalta az összeset.

Messzi ismeretlen 2011.05.14. 10:13:54

Ezt imádom. mszp-sek, akik utálják az mszp-t! akkor miért mszp-sek??? ez ilyen régi komcsi beütés lehet, hogy akkor is "a pártért mindhalálig", amikor az éppen kivégezte őket! takarodjanak!!!

átlátó 2011.05.14. 10:22:25

/Pedig én anno alanyi jogodon bírtalak Zsolt. Például nem csak Cannes felé fél és egész úton, hanem visszafelé is, pedig a sajtnak se volt jó szaga..:) Vígasztaljon a tudat, hogy nem csak veled kapcsolatban vannak érzéseim.../

Reterro 2011.05.14. 11:12:04

Ne csodálkozz, az MSZP nem kegyelmez!

Andráska8 2011.05.14. 11:16:00

Az Index-szel és a MN-tel ez nem fordulhat
elő, mert ott eleve csak az jelenhet meg, amit Orbán jóváhagy.
Gréczy cikke legalább megjelent, aztán véletelenül elolvasta Puch-Mesterházy és levetették.

Ennyi történt.
Orbán viszont előre minden cikket megkap ezektől, mielőtt megjelenne.

Andráska8 2011.05.14. 11:17:50

Meg lehet nézni ezt a kis "baráti" társaságot, az összes Orbán-talpnyaló firkász és "elemző" itt van és tagja:
http://www.facebook.com/gyurcsanyf#!/home.php?sk=group_220938234599258&notif_t=group_activity

sexmachine 2011.05.14. 11:49:43

@valaki23: az 53%-nak az összes választó közül, akik egyikre sem szavaznának

sexmachine 2011.05.14. 11:50:38

@Andráska8: tényleg, százmilliárdszor jobb az utólagos cenzúra, mint az előzetes. gratulálok

agyilag jól vagy amúgy?

sexmachine 2011.05.14. 11:52:35

Emberek, akkor most elárulom a titkot. Elkezdődött az emeszpé lejáratókampánya a feripárt javára. Most már tudjuk, hogy miért van kint két napja címlapon ez a fos blog. Az index már választott.

czjanos 2011.05.14. 13:14:59

Valóban létre jön (jött) egy véd-és dacszövetség az MSZP régiei között ( hogy Bárándy mit keres ott, az még most is rejtély a számomra)! Az új Pest megyei elnök kinevezése is ezt támasztja alá: ha Tóbiás Gyurcsány párti lenne,szóba sem jöhetett volna a kinevezése.

tranzisztor 2011.05.14. 13:49:45

Mesterházy jelöltjét Tóbiás Józsefet választották meg pest megyei elnökké, vagyis Gyurcsányt és táborát egyre jobban kiszorítják az mszpből. Mesterházyék fokozatos térnyerésével elkerülhetetlen a szakadás. A nagy párt többsége már elutasítja Gyurcsányt.

Viktor_Viccnélkül (törölt) 2011.05.14. 14:35:10

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
"Jelenleg a kormány a szocializmust építi, egy kis feudalizmussal és néhol fasizmussal keverve.
A szocializmust láttam, a feudalizmusról tanultam, a fasizmusról sokat meséltek a nagyszüleim."

Jólvan haver, akkor élj csak a te szocializmus, feudalizmus, fasizmus egyvelegedben. Valahogy én és akiket ismerek (pedig nincs közünk a Fidesz-hez, és hülyék sem vagyunk) nem érzünk ebből sokat. Valahogy nem érezzük a nagy "diktatúrát" :)

Végre valami történik. Persze mindennek ára van. Megszorítások természetesek, de itt legalább értelmük van, ellenben az MSZP-s értelmetlen reformokkal.

sexmachine 2011.05.14. 14:39:59

Jé, máris lekerült a címlapról...

sexmachine 2011.05.14. 14:48:54

@Viktor_Viccnélkül: "Végre valami történik. Persze mindennek ára van. Megszorítások természetesek, de itt legalább értelmük van, ellenben az MSZP-s értelmetlen reformokkal."

Hidd el, a másik oldalon is elmagyarázzák a szavazóiknak, miért is kell állandóan csomagozni. Annak, aki egyik propagandának sem dől be, tökegyforma mindkét agymosás. Én egyikből sem kérek.
De ha ennyire elfogadható ez a mostani szopatóhadjárat, akkor magyarázd már el nekem légyszives, hogy hogy a faszba lesz itt osztrák bérszínvonal! Minek izmoztak pl. a jegybankkal, ha basszák levinni a kamatot most, hogy már megtehetnék? Ez vonatkozik a gyurcsány/mesterházi fanokra is.
Egyébként a szíjjá ártó meg fogja csinálni a segged, mert rosszul mondtad fel a leckét, ugyanis itt nincs semmiféle taggyűlés. Akarommondani megszorítás.

Andráska8 2011.05.14. 15:47:18

"Jelenleg a kormány a szocializmust építi, egy kis feudalizmussal és néhol fasizmussal keverve.
A szocializmust láttam, a feudalizmusról tanultam, a fasizmusról sokat meséltek a nagyszüleim."

Huha!
De pontos.

Andráska8 2011.05.14. 15:49:09

@lilla-:
Jogbiztonság sosincs a diktatúrákban.
Szóval akármit megtehet, miután kiherélte az alkotmányt.

czjanos 2011.05.14. 15:51:38

Igaz, beindult a kiszorítósdi ezerrel. Én azonban (és a hozzám hasonlóan gondolkodók) nem fognak a Baja-Puch-Burány-Steiner-Szekeres-Lamperth-Balogh-Mesterházy-stb. féle MSZP-re szavazni. Az a prognózisom, hogy ha az MSZP ezt az utat járja, lemegy 10-12 % tájékára és ott fognak lébuskálni a vezető tisztségben maradók. A pártolók pedig hoppon maradnak, mert ezzel a 10-12 %-al az MSZP sehol-, semmit nem fog elérni.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.05.14. 16:05:32

@sexmachine: Az a gáz, hogy k*rvajól beszélsz ecsém. De én még továbbra is a népszabis "Magyarországon megszűnt a sajtószabadság" 23 nyelvű borítón, meg a szerencsétlen szdsz2 elempé, szoclib taszakadodó maszatolókon röhögök, akik képesek voltak a cenzúra ellen tüntetni és fájdalmukat világgá kürtölni. Ki ne hagyjam kón banditát is! Muhahaa!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.05.14. 20:48:08

Ezt a népszavában találtam:
nepszava.com/2011/05/velemeny/bartus-laszlo-gyurcsany-greczy-es-a-kupleraj.html

"A Népszava és a stop.hu nyilván azért tüntette el Gréczy Zsolt írásait, mert pénzt akar kapni Puch Lászlótól a lap fenntartásához."

"Amit Puch lopott, akármilyen elfogadhatatlan módon használja is fel, abból legalább valamennyit visszaad. De ő egy vasat nem ad vissza abba a baloldalba, amelynek köszönheti a pénze egy jelentős részét. " (Gyurcsány)

Jézus atyám.. Mi van itt ?

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.14. 20:51:57

@Viktor_Viccnélkül:

A '''Diktatúra''' szó nem szerepelt a kommentemben. A felsorolt társadalmi-politikai rendszereknek sok tulajdonsága van.

czjanos 2011.05.14. 21:18:50

Baja sem a megújulást akarja. Ő is kiállt a mai MSZP konzerválása mellett. Sőt, azt mondta, hogy erkölcstelen dolog, amit Gyurcsány kezdeményez. Lehet, persze, hogy rosszul látom, de én így látom.

czjanos 2011.05.14. 21:57:59

Számomra inkább az az érthetetlen, hogy az ifjú Bárándy miért cövekelt le Mesterházyék mellett?

kafferbivalybalamber 2011.05.15. 10:28:31

@sexmachine: "Egyébként a szíjjá ártó meg fogja csinálni a segged, mert "

Nem valószínű. Az is az MSZP-ben divat, a borsodi alapszervezetből terjedt el.

lilla- 2011.05.15. 11:19:59

@czjanos:
Én azt gondolom, hogy Mesterházy felnő a feladatához, és képes lesz arra, hogy létre hozasson egy alternatív programost a mai fidesszel szemben.

Az alternatíva hiányzik

meg az, aki az üzenetet hitelesen hordozza.

czjanos 2011.05.15. 12:07:00

Kedves Lilla! Megint csak a saját álláspontomat írom: szerintem Mesterházy rossz rajtot vett azzal, hogy a pártelnökségért- miniszterelnökségért cserében átmentette azokat a régieket, akik ma már nem hitelesek, nem vonzóak, éppen ellenkezőleg, még azokat is távol tartják az MSZP-től, akik szívesen térnének vissza. A névsort most mellőzöm. Mesterházy nem egy karizmatikus személyiség. Jól fésült, ápolt, egyre jobban tudja kifejezni magát (retorikát tanul), sokat is szerepel, olykor bedob egy-egy megvalósíthatatlan frázist (le kell váltani a kormányt) de ez kevés ahhoz, hogy mágnesként vonzza maga köré a demokratákat, a baloldaliakat, a centrumot.
Gyurcsányban megvan a mozgósító erő, ő meg tudja szólítani az embereket, de az én forgatókönyvemben nem ő a miniszterelnök-jelölt.
További szép vasárnapot kívánok!

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.15. 12:16:43

@czjanos: Mesterházyról sokáig semmit sem tudtam. A majálison, a Városligetben pár percig hallgattam a beszédét. Kösz, de semmiben sem különbözik dicső miniszterelnökünktől. Ugyanolyan szarházi, ostoba, demagóg dumát vágott le, amit viktátorunk szokott a fidesz gyűléseken.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2011.05.15. 13:01:16

@czjanos:

Ezzel megint egyetértek, de a Gyurcsány kérdést én másképp látom.

Anno Gyurcsányt azok buktatták meg, akik utána a Bajnainak megszavazták a Gyurcsány pontjait.

Miért? Mert tudták, hogy csak azt a tíz hónapot kell kibírni, utána szedhetik magukat tovább. A kétharmadra nem gondoltak, illetve arra sem, hogy a Fideszben a leszámolási vágy ilyen nagy és erős.

most már sereglenének vissza Gyurcsány mögé, mert felismerték, hogy ővele még van esélyük ha nyerni nem is, de legalább fennmaradni.
a pártszavazás megítélésem szerint üzenet azoknak, akik 2 éve cserben hagyták őt, hogy menjenek a pi...ba.

Gyurcsány sokkl hitelesebb mint Kovácslaci, Mesterházi, Lendvai, Orbán,Kósa, Vona, Schiffer, és még másik 380 nevet sorolhatnék most fel.

Tény: Gyurcsány sokkal hitelesebb lenne, ha már 2006-ban megszabadult, de leglábbis megpróbált volna megszabadulni a szoci kövületektől.

Azt se feledjük: Ő milliárdosként lett politikus, míg sokan politikusként lettek milliomosok.

tranzisztor 2011.05.15. 14:21:07

@czjanos: Hiába a párt nagy öregjei és a többség nem szeretnék Gyurcsányt újra vezető szerpben látni, ezért nyilván kenyértörésig viszik a dolgot. Legyünk reálisak. Gyurcsány ugyan karizmatikus személyiség, mégis miniszterelnöksége alatt vesztette el a párt a hitelességét, és a szavazótáborának döntő részét. Gyurcsányt ma már annyira elutasítja közvélemény, hogy vele nincs esélye a megújulásnak. A következtetések levonása helyett most sem tesz mást mint belső vitákat generál és mindent vagy semmit alapon vezető szerepre törekszik, akár a párt jövője árán is.

czjanos 2011.05.15. 15:27:39

@tranzisztor: Kétségtelen, hogy sok igazság van a soraidban. Mégis pozitív dolognak tartom Gyurcsány kezdeményezését, mert felkavarta az álló vizet. Ha ez nincs, 2014-ig minden maradt volna a régiben. Azok, akik önös érdekből kihátráltak mögüle, amikor közösen kellett volna felvállalni a küzdelmet és a felelősséget, változatlan haszonélvezői a lenullázódott MSZP-nek. Gyurcsány azt nem akarta, hogy ez a négy év így teljen el, ezért támogatom a magam igen szerény módján!

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.16. 14:08:26

a baloldali médiafinanszírozás egyforrású és akaratú mivolta súlyos károkat okoz."

melyik bank fizeti őket? otp? külföldi is?
még fenyő jános harcolt a postabankkal, mert azok bank létükre akarták volna fizetni az egyik újságot és ő ezt nem akarta, ugyanis a bank korlátlan pénzekkel rendelkezik.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.16. 14:09:00

a baloldali médiafinanszírozás egyforrású és akaratú mivolta súlyos károkat okoz."

melyik bank ez? otp? vagy külföldi?

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.16. 15:10:02

@Szindbad: csak a véleményszabadsághoz.

ami szinte ugyanaz, mint a sajtószabadság

nekem az előző kommentemet kicenzúrázta az elvtárs farizeus "úr".
aztán meg baj, ha
én pl tartom, hogy nincsen sajtószabadság Magyarorszáégon, vagy 60 éve.

tán ezért és a véleményszabadság miatt soha nem törlök kommentet a mi blogunkról.
én nagyobb demokrata és szabadságpártibb vagyok mint az itt nyávogó gréci.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.16. 15:14:39

@cutcopy: hamarosan főszerkesztő lesz vhol gyurcsány köről, ne aggódjunk. a többi kommunista teljesen agyhalott.

czjanos 2011.05.16. 20:45:27

@tesz-vesz: milyen kommunistákról beszélsz? Martonyiról? Csintalanról? Szűrösről? Vagy éppen a "kommunizmusban lébuskáló Schmitt Pálról?

czjanos 2011.05.16. 21:24:23

Jó leponex, jó cutcopy, örülök, hogy utánam jöttetek! Dvitamit hol hagytátok? Hát faust, talán szabadságon van?

Viktor_Viccnélkül (törölt) 2011.05.17. 12:00:13

@sexmachine:
Jólvan haver, majd meglátod. Ritka primitív bunkó vagy egyébként.

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2011.05.20. 18:26:15

@czjanos: őket is el kéne tiltani.
csintalant egyenesen felkötni kéne

trabant 2011.05.21. 22:10:47

@potyus:

Kiemeléssel megismétlem, amit írtam, mert hosszas válaszodban teljesen félreértetted:

"Mindegy is, mert tudatilag (TUDATILAG) Mesterházy is pont annak a korosztálynak a tagja, amelyek pártcenzúrát csináltak anno. Most az ifjú és korabeli örökösök egyaránt ugyanazt teszik."

A lényeg a "tudatilag"-on volt és van, nem pedig a születési dátum szerinti koron. Újraolvasva kicsit más, ugye?

A második mondatban Gréczy Zsolt kicenzúrására utaltam, ami miatt ez a blog létrejött.
süti beállítások módosítása