2012.06.29. 07:33
Gyurcsány-Bajnai
Két napja az a sztori, hogy hogyan is van egymással Gyurcsány Ferenc és Bajnai Gordon. Mikor és hogyan találkoztak, miért vesz, vagy nem vesz részt egy rendezvényen egymás társaságában Magyarország két volt miniszterelnöke. Kezdődött a Horthy-konferenciával, folytatódott egy gyulai civil szervezet "demokrácia táborával."
A Mozgó Világhoz kötődő Fapados Szalon és a Demokratikus Koalíció Szociáldemokrata Értékműhelyének Horthy-konferenciájára Vitányi Iván hívta meg Bajnai Gordont. Nagy meglepetést nem okozhatott tehát, hogy a parádés szereposztással megszervezett rendezvénynek köze van a DK-hoz. Vitányi a Demokratikus Koalíció örökös és tiszteletbeli elnöke, a párt országgyűlési képviselője. Gyurcsány és Bajnai kezet is fogott a konferencia első perceiben, csak éppen hátul, a széksorok mögött. Bajnai, aki előre jelezte, hogy csak az első két előadást tudja megvárni, ezután előre ment és leült az első sorban, Gyurcsány pedig, aki közölte kormányfői utódjával, hogy neki pillanatokon belül el kell indulnia pártja első választási jelöltjéhez Dunaújvárosba, hátul maradt, hogy a lehető legkisebb feltűnéssel távozhasson. Ennyi a sztori...
Amúgy a konferencia remekül sikerült: konzervatív, liberális és baloldali történészek, társadalomtudósok értékelték Horthy-munkásságát. Előadásaikból kiderült, hogy többféle kép is élhet a kormányzóról. Voltak, akik egyértelműen elítélően beszéltek róla, mások ennél árnyaltabb portrét rajzoltak. Öröm, hogy egy rendezvényen beszél Romsics, Turbucz, Ripp, Vásárhelyi, Gábor György, Debreczeni, Kerék-Bárczy, Vitányi, Karsai, Heller, Radnóti, Niedermüller. Ennél nagyobb hozadéka a rendezvénynek nem is lehetett.
A másik "ügy" bonyolultabb. A gyulai Kobak Klub által meghirdetett Demokrácia-tábor ott siklott ki, hogy az interneten terjesztett szórólapra felírták a DK nevét. Az az állítás nem felel meg a valóságnak, hogy a Haza és Haladás Alapítvány prominensei nem tudtak arról, hogy a rendezvénynek legalább áttételesen köze van a DK-hoz, hiszen a szervezők egyike - Leel-Össy Gábor, a DK gyulai szervezője. Sok-sok találkozó előzte meg, mire a több, mint biztató program és névsor kialakult, nem szerencsés azt mondani, hogy jaj, de meglepődtünk.... Annyi azonban most már tudható: ha csak a Kobak Klub neve szerepelt volna a szórólapon, ezt a rendezvényt megtartják. Így azonban - a DK nevével is - pártrendezvénynek lehetett minősíteni. Márpedig Bajnaiék egyik elve, hogy pártrendezvényen - bármelyiké is legyen az -, nem vesznek részt. Ebből lett a lemondó nyilatkozat, és egy értékes kezdeményezés kútba esett.
Tanulság? Ha valóban nem volt arról szó, hogy párt neve is felkerül a szórólapra, akkor a szervezők hibáztak, hiszen tiszteletben kell tartani Bajnaiék elveit és érzékenységét. Ha ez szóba sem került, ők azonban nem szégyellték párthovatartozásukat, akkor a jó szándék egyértelmű, de a hiba is. Kizárni azt sem lehet, hogy más szempontok mondatták vissza Bajnaiékkal a meghívást, erre azonban nincs bizonyíték. Ugyanakkor furcsa, hogy egy volt miniszterelnök és környezete ennyire irtózzék a pártoktól. Főleg úgy értelmetlen ez, hogy egy éves kormányzása idején az MSZP és az SZDSZ voksaival hajthatta végre a haza számára hasznos programját. Nélkülük nem ment volna... Hogy a kormányozhasson, szükség volt a ma a DK-ban politizáló képviselők szavazataira. Amúgy pedig a DK tíz képviselőjének döntő többsége a Bajnai-kormány minisztere, államtitkára volt. Pártok nélkül nincs demokrácia - és nincs orbánváltás sem. Nem érdemes felsőbbrendűséggel kezelni a pártkezdeményezéseket, mert előbb-utóbb úgy is szükség lesz egymásra. Ha valakiknek tervei vannak 2014-ben, ezt már 2012-ben is érdemes megfontolni.
A rendezvény lemondása nyilvánvalóan senkinek nem tett jót. Legfeljebb az azon részt venni sem akaró MSZP és LMP dörzsölheti a tenyerét, no meg a Fidesz, hogy miféle megosztott ellenzéke van.
Annyi azért világos, hogy vigyázni kell egymásra a demokratikus ellenzéki oldalon. Nincsenek olyan sokan azok az erők és személyek, akik megpróbálhatják helyretenni az országot 2014 után. Persze, még csak a ciklus felénél járunk, de azt is látni kell: akiknek elege van a Fideszből, szomjazzák az összefogást.
Az pedig reális remény, hogy egy, az ellenzéki kiutat és Magyarország megmentésére vázlatokat felmutató Demokrácia-tábor 2013 nyarán még nagyobb szenzáció lehet. A tegnap reggeli névsorral, de akár azt kibővítve is.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Animgif: Orbinátor 2012.06.29. 11:18:09
Trackback: Tízdolláros önfejlesztő kézikönyvből irányítja az Orbán-kormány az országot 2012.06.29. 11:16:07
Trackback: A sánta kutya esete a DK-val 2012.06.29. 11:09:45
Trackback: Hungarikumok pedig nincsenek? 2012.06.29. 10:45:37
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Scagnetti 2012.06.29. 08:44:28
Igen, ott. Ennyire szeret veletek bárki is együtt mutatkozni.
Szigetvári Viktor 2012.06.29. 08:53:10
arról tudtunk, hogy Feri ott lesz, a Kobak Klubbal jó a kapcsolatunk, több rendezvényükon voltunk.
arról nem, hogy a DK szervezi-rendezi a rendezvényt. ezt tegnap is cáfolták a szervezők nekünk, ahogyan azt ma a Népszabadságban is teszik.
sajnáljuk, ami történt, de nem erről volt szó.
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.06.29. 09:01:47
Jobboldali történészek nem is voltak? :)
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.06.29. 09:10:27
ráadásul nem is azokra fogja bízni az ország akik 8 év alatt csak szétkúrni tudtak mindent :)
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.29. 09:12:12
Hali !
Már régen meg akartam kérdezni...
Eszed még a taknyod rendezvényeken ?
www.youtube.com/watch?v=crBkDasigZY
Anselmo 2012.06.29. 09:20:52
Nyilván ez csak az én szubjektív értelmezésem, mely ellentétes a posztíró szubjektív értelmezésével :)
abaka 2012.06.29. 09:21:04
Disintegrator Rising · http://disintegrator.blog.hu/ 2012.06.29. 09:23:04
magyar ember teli szájjal 2012.06.29. 09:23:46
Szerintem ne menj ki többet a napra idén nyáron, Zsóti.
α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.06.29. 09:24:21
Ugocsa 2012.06.29. 09:37:03
Mensikov 2012.06.29. 09:37:53
gréczyzsolt 2012.06.29. 09:41:30
Kutchek (törölt) 2012.06.29. 09:42:41
Az egész Kobak mizéria alapján meg úgy tűnik, hogy az egykori harcostársak úgy viszonyulnak Gyurcsányhoz, mint az MSZP Thürmer Gyulához.
"Annyi azért világos, hogy vigyázni kell egymásra a demokratikus ellenzéki oldalon."
Éppen ezért nem értem azt, hogy gyakrabban fröccskölöd az lmp-t, mszp-t mint a fideszt:)
orgoványi erdőjáró 2012.06.29. 09:42:48
Scagnetti 2012.06.29. 09:43:59
Egyébként igaz, a névvel van a probléma. Csak nem azért, mert hülyén hangzik, hanem mert a Gyurcsány párttal a kutya sem akar együtt mutatkozni.
46,52% 2012.06.29. 09:44:59
El lettetek küldve a halál vérvörös faszára, VÉGLEG!
Ha Viktor taknyol, ti már akkor se kelletek, már nem vagytok tényező, csak egy szarkupac.
Anti Anyag (törölt) 2012.06.29. 09:46:58
2014-ben kap mindkettő egy jókora fülest a választóktól, az talán helyreteszi őket.
SemBoga 2012.06.29. 09:46:59
Hát, akkor miért nem vigyáztok? Miért nem érzitek, hogy nem lehettek vezetői ennek az összefogásnak?
Logan Grimnar 2012.06.29. 09:47:32
subabubba 2012.06.29. 09:50:34
OneBigLike 2012.06.29. 09:54:32
egyetértek a szociáldemokratikus értékekkel, de ezeknek az örök ifjúknak nem sok közük van hozzá..
Birkesz 2012.06.29. 09:57:09
Tévedsz, Zsolt, nem szomjazzák. Főleg nem egy leszerepelt Gyurcsánnyal és ezt valószínűleg Banai is tudja. Ha elmegy bármely, a DK által szervezett konferenciára, főleg, ha a sajtó így felkapja azt, akkor szinte önszántából veszi kézbe a selyemzsinórt.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2012.06.29. 10:00:02
Ha ebből indulunk ki, akkor szerintem a Motim és egyéb privatizációs tolvajlásai elvittek vagy még 100.000-t,
Az adócsalása is cirka 100.000-be fájt,
A közokirathamisítása másik 100.000.
Öszödi beszéd is vagy 100.000-t,
a 2006 okt 23-i magyar verés is,..
Aztén a KÁP ellenkampány 23 millió románozás, ismét, ....
Szóval mindenki Gyurcsanyista volt, és mára csak a Gréczy maradt, meg egy keményvonalas mára nyugdíjassá vált munkásőr brigád.
Scagnetti 2012.06.29. 10:02:04
Nils. H 2012.06.29. 10:07:04
Bizony nincsenek sokan. Pl. Gyurcsány nincs köztük. Bajnai igen.
"Akiknek elege van a Fideszből, szomjazzák az összefogást."
Nem igazán. Akiknek több sütnivalójuk van annál, mint hogy "fúj Fidesz", azok remélik, hogy Gyurcsány Ferenc kimarad az összefogásból.
És ennek semmi köze ahhoz, hogy ha az ember elolvassa GYF fb-bejegyzéseit, akkor inkább bólogat, mint ha a kormány tevékenységét szemléli. Gyurcsány kormányzási kudarca (és egyéb elkövetett hibái) tehetnek mindenről. Szóval most még nehogy ő legyen a haza megmentője.....
Vigyázzatok egymásra a demokratikus oldalon, vagyis Gyurcsány Ferenc menjen, írjon kurva jó könyveket a modern baloldalról. Lehetnél a szellemírója Zsolt, de minket (értsd a demokratikus oldal választóit) hagyjatok békén.
HgGina 2012.06.29. 10:12:52
Ekkora ökörséget rég olvastam.
De amíg a demokratikus ellenzék szócsöve ilyen hülye, addig nem félek a visszarendeződéstől.
high up! 2012.06.29. 10:13:55
Hülye Diplomatolvajok Klubja, mindig mondtam nektek, hogy ti 2014-re ki fogtok halni. Erre most már szinte mindenki rájött. Talán csak Toto kutya az egyetlen, aki ezt képtelen felfogni.
De a debil híveitek ezt már fogják.
Logan Grimnar 2012.06.29. 10:14:58
Balt 2012.06.29. 10:16:35
:) Na, ez nem egyszerű tőrdöfés volt, hanem kéjesen megforgatott, sóval behintett. :))
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 10:16:39
Tanulság? Ha valóban nem volt arról szó, hogy párt neve is felkerül a szórólapra, akkor a szervezők hibáztak, hiszen tiszteletben kell tartani Bajnaiék elveit és érzékenységét."
Szeretném feltételezni, hogy Bajnaiék ennyire érzékenyek a választók azon elvére ( vágyára )is, hogy végre legyen már valaki aki nem megoszt, hanem egyesít.
Milyen elv az, amelyre hivatkozva nem megy el egy volt miniszterelnök egy olyan embertömeg rendezvényére, ahová feltehetőleg azért hívták meg, mert tisztelik. Ő is azt vallja esetleg, hogy aki nekem nem tetszik, hiába él ebben a hazában, és nem fog rá(juk) szavazni ( ha esetleg jelöltként indult), az nem méltó arra, hogy őfelsége elmenjen hozzájuk, és elmondja a népről, és a kormányzásról vallott gondolatait?
Vajon ha a Jobbik hívná meg egy rendezvényére, akkor azoknak is azt mondaná, hogy pártrendezvényen nem vesz részt, holott csak a gazdaság helyzetéről akartak az emberek beszélgetni "szakértőkkel"?
Nem érzi Bajnai Gordon, hogy ez részéről valami féle diszkrimináció?
A pártok tagjai, hívői, szimpatizánsai nem érdemlik meg, hogy a meghívásuknak eleget tegyen egy olyan ember, aki ezt az országot ( ezeket az embereket is!)már irányította?
Mi az oka, hogy nálunk a párt a megosztás szinbóluma? Miért nem tudnak a pártok még a jó ügyekért sem együtt működni?
Talán Bajnai Gordonnak volt rá sansza, hogy ezt átugorva valami együttműködést kezdeményezzen, de ezt most ügyesen elpuskázta.
Frizuravarjú 2012.06.29. 10:20:42
Bizony nincsenek sokan: csak a Jobbik.
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 10:22:03
Hanem majd az MSZP-re ( amelyik megtagadta azt a miniszterelnököt, akivel közösen intézték el az ország dolgait ) ugye? De jó is lesz nekünk!
Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2012.06.29. 10:24:42
A Gyurcsány nevű senkinek biztos nem, Bajnainak azért talán jobb így.
Kivancsi 2012.06.29. 10:24:44
ez a ket komcsi növendék gyerekkori jobaratok eggyutt kiszeztek, vallalkoztak majd of-shoroztak es loptak ki a milliardokat wallis-hajdubet tengelyen keresztül tönkretéve a vállalatot es kisemberek, termelök, parasztok ezreit...
19 = 20-1!!
Ezeket es a viktor bandajaval egyetemben a sitten latnám legszivesebben...
de minimum vagyonelkobzás es törlés a közéletből a politikai életbol mig meg nem döglenek.... harragpetyka 750 nem eléggel egyetembe :):):)
SemBoga 2012.06.29. 10:25:47
"Bizony nincsenek sokan: csak a Jobbik." Az a jobbik, amelyiknek a vezetőségi tagjai között már-már több a zs+ ember, mint mondjuk az LMP-ben? :)
djangyu 2012.06.29. 10:26:14
azért remélem, a DK-s lurkók tábora meg lesz tartva... ha már a szüleik elbaszták, ne a kölök szívjon.
lajos0 2012.06.29. 10:26:45
Akit MSZP színekben választottak képviselővé listáról, ha jól emlékszem. Nem mindegy azért.
"Gyurcsány pedig, aki közölte kormányfői utódjával, hogy neki pillanatokon belül el kell indulnia pártja első választási jelöltjéhez Dunaújvárosba, hátul maradt, hogy a lehető legkisebb feltűnéssel távozhasson."
Akkor baromi fontos egy konferencia lehetett, ha még Ferencünknek is fontosabb volt a jelölthöz menni, akit felteszem anélkül is ismert.
"Ennél nagyobb hozadéka a rendezvénynek nem is lehetett. "
Hogy a felsoroltak beszéltek ? Nem tették akkor magosra a lécet.
"Ugyanakkor furcsa, hogy egy volt miniszterelnök és környezete ennyire irtózzék a pártoktól."
Szerintem is furcsa, de lehet, hogy Bajnai betojt, hogy megint elénekeltetik vele az internácionálét világ csúfjára, és ami valószínűbb, hogy Ferencünkkel nem szívesen mutatkoznak együtt, mert még politikai terveket dédelgetnek és Piszkos Fred büdös nekik.
"Főleg úgy értelmetlen ez, hogy egy éves kormányzása idején az MSZP és az SZDSZ voksaival hajthatta végre a haza számára hasznos programját. Nélkülük nem ment volna."
És a szarkupac összelapátolására is kellettek a voksaik. Ki volt velük segítve a haza.
"Pártok nélkül nincs demokrácia - és nincs orbánváltás sem."
No, mintha pártokkal lenne .-)
"Nincsenek olyan sokan azok az erők és személyek, akik megpróbálhatják helyretenni az országot 2014 után."
De azért kezd derengeni talán, hogy Feri sem egy ilyen személy. Az ő helyretételét még pár évig nyöghetjük.
"Persze, még csak a ciklus felénél járunk, de azt is látni kell: akiknek elege van a Fideszből, szomjazzák az összefogást."
Nekem elegem van a Fideszből is, és mégsem kavar fel, hogy a nagy plagizátor kivel akar összefogni, vagy kivel nem. Biztos az én hibám.
"Az pedig reális remény, hogy egy, az ellenzéki kiutat és Magyarország megmentésére vázlatokat felmutató Demokrácia-tábor 2013 nyarán még nagyobb szenzáció lehet."
Azért hívják meg Fásy Zsülikét meg Bunyós Pityut, hátha lehet még hová fokozni majd a nagy szenzációt :-)
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 10:27:19
Szerinted ki lenne vezetője, a FIDESZ? Próbálgatják szegények, oszt az sem tettszik. Más pártok meg az összefogásról mélyen hallgatnak.
bigthereal 2012.06.29. 10:29:20
dr kíváncsivagyok 2012.06.29. 10:30:05
Ebben az elkúrásban vastagon benne volt a Fidesz !
Sírköves Slomó 2012.06.29. 10:30:08
Egyedi nicket kell megadnod · http://irkalmanyok.blog.hu 2012.06.29. 10:30:45
Bizonyítja, hogy minimális esze van, hiszen világos, hogy nem azért hívták meg, mert tisztelik, hanem azért, hogy kihasználjanak valakit, aki népszerűbb mint Gyurcsány.
>>Vajon ha a Jobbik hívná meg egy rendezvényére, akkor azoknak is azt mondaná, hogy pártrendezvényen nem vesz részt, holott csak a gazdaság helyzetéről akartak az emberek beszélgetni "szakértőkkel"?<<
Valszeg azt mondaná.
"Nem érzi Bajnai Gordon, hogy ez részéről valamiféle diszkrimináció?"
Vannak olyan emberek, szervezetek, akiket muszáj diszkriminálni. Ez van.
dr kíváncsivagyok 2012.06.29. 10:32:12
Bizony nincsenek sokan: csak a Jobbik. "
Rég röhögtem ilyen jót...
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 10:32:44
Ebből ugye egyenesen következik, hogy a mai kormányzás kudarcáért személyesen és kizárólagosan Orbán Viktoré az elsődíj? Kérdés, hogy a miniszterelnök mellett mi a f*t csinálnak(tak) a kormányzó párt emberei? Vagy ez már nem érdekes? Ők jók lesznek a következő kurzusban is?
Interlock (törölt) 2012.06.29. 10:34:30
Tévedés ennek az "úgyis szükség lesz egymásra" résznek az állandó, már-már fölényeskedő ismételgetése. Borzasztó nagy tévedés, és ennek meg fogja inni a levét mindenki, ha így marad.
Már nincs két év a választásokig, az összefogással tökörészni meg még rövidebb idő maradt. Tessenek valami elképesztő sebességgel tudomásul venni: azok között, akiknek valamiért nem opció a Fidesz, sokszor bizony nem opció a többi, mostanra nem gyengén leszerepelt arc választása sem. És most ide lehet gondolni több tucatnyi nevet, ízlés szerint akármelyik oldalról.
Én értem, hogy összefogás nélkül nem fog menni, de hadd ne kelljen már összefogni olyanokkal, akik kőkeményen benne vannak a mostani helyzet előidézésében; hadd ne kelljen már azokkal kooperálni, akik - mint egy rossz szerelmes - a hűtlenség után fogadkoznak, hogy demostaztánsohatöbbé, húdemegváltoztam. Hadd ne kelljen már megint nekünk megalázkodnunk, belenyugodnunk, sőt, egyenesen kussolnunk azért, mert véleményünk van.
Észbe kaphatna már a tagság, hogy ez nem fog menni. Persze, az utolsó pillanatok rémült kapkodásával talán össze lehet majd hozni egy nagyobb létszámú ellenzéket, vagy többséget, de talán még kétharmadot is, ahogy Orbánék működését elnézem: de kérdem én, legitim lesz az? A választók tényleges akaratát fogja mutatni a sok, befogott orral odapakolt X? Várhatjuk-e azt, de őszintén, hogy valami komolyabban megváltozik? Sokan nem hisznek ebben, de akár úgy is mondhatnám, hogy sokaknak nincs szüksége azokra, akiknek a nevéhez a gondjaink köthetők.
Ha ti nem tudjátok meggyőzni a csendesen várakozó embereket arról, hogy komolyan gondoljátok a változást, akkor én nem segítek azt hazudni, hogy így is teljesen igazatok van.
Ha ti nem tudtok megszabadulni a koloncaitoktól, ha nem tudjátok átlépni a saját árnyékotokat, és nem vállaljátok a kemény munkát azért, hogy (akár teljesen) elölről kezdve felépítsetek valami igazán hasznosat, akkor én megint passzív szavazó leszek, vagy fasszal szavazok, de az is elképzelhető, hogy az önelégült, tohonya ellenzékiség elismeréseként passzív fasszal szavazok. Vagy lábbal, ki tudja még.
Mindezeket persze a magam nevében írtam, de azt gondolom, gyorsan találnék annyi egyetértőt, mint amennyi szimpatizánsa a DK-nak jelenleg van. Nincs kétségem affelől, hogy utálkozók is lennének (lesznek) elegen, csak ezzel úgy vagyok, hogy ha ők leszarják az én elvárásaimat, én is leszarom a felőlük érkező utálatot.
"akiknek elege van a Fideszből, szomjazzák az összefogást"
De nem bármi áron, Gréczi úr. Nem bármi áron. Azoknak az időknek, amikor mindig a kisebbik szar után kapkodunk, egyszer s mindenkorra legyen vége.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 10:35:18
Ilyen volt az SZDSZ a legvégén...:)
laci_52 2012.06.29. 10:37:33
vajdasagi 2012.06.29. 10:37:46
A baloldalnak tudomásul kell vennie, hogy Gyurcsány személye meghiúsítja a mostani kurzus esetleges leváltását. Van akik az öszödi beszéd miatt nem állnak mellé (én nem ezek közé tartozom), és van akik amiatt, mert a nagy mondásokhoz sosem társult konkrét tett. Szóval ő politikailag lenullázódott. Szerintem ezt még legalább 10 évig nem lehet elfeledtetni az országgal.
Aki jót akar, az ne vele társuljon. Tehát Bajnai nagyon helyesen döntött, hogy távolmarad.
Ezt a blogot meg régen olvastam, de annyira szemellenzős, hogy mostanában már rá sem nézek. Ezt a mostani írást pontosan Bajnai miatt olvastam el. Lehet, hogy Gréczy Zsolt egy és rendes ember (mondom lehet), de az biztos, hogy rossz urat és rossz ügyet szolgál. Akár az ország érdekében teszi, akár a saját érdekében - abba kéne hagyni, mert nem lesz haszna.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:37:54
2004-2009 között egy két pártból álló szövetség összehangolására is képtelen volt, mit kezdene egy legalább 4 ágú olajfa-koalícióval? És mit kezdenének ők egymással, hiszen vannak benne zöldek, liberálisok, szocialisták, anarchisták...
2004-2009 között Ferenc arra panaszkodott, hogy a Fidesz miatt nem tud kormányozni (valójában saját népszerűtlensége és kétbalkezessége miatt nem tudott, de mindegy). Kérdem én: ha 2014-ben csak egyszerű többséget kapna a koalíció, akkor is arra készüljünk majd, hogy Ferenc (vagy bárki más) majd a Fidesz miatt nem tudja megcsillogtatni zseniális képességeit? Megint megy majd a malmozás? :)
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 10:38:28
Gratulákok, nagydíjas mondatotdhoz:
"Vannak olyan emberek, szervezetek, akiket muszáj diszkriminálni."
Engem a muszáj nagyon riaszt.
vajdasagi 2012.06.29. 10:39:15
Ezt nekem sokkal több szóval sem sikerült elmondanom. Látszik, hogy nem az írás a kenyerem :-)
Scagnetti 2012.06.29. 10:40:37
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:41:16
Gyurcsánynak most valószínűleg az a taktikája, hogy a rivális baloldali vezéreket lerombolja a maga szintjére :)
Sírköves Slomó 2012.06.29. 10:42:45
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:44:20
Hogy ez a vezérség mire elég, abba ne menjünk bele, de ők riválisok, ahogy ott van még Atesz, az LMP és sokkal kisebb befolyással a 4K és a Milla is.
-wass- 2012.06.29. 10:44:46
nu pagagyí 2012.06.29. 10:44:58
Sírköves Slomó 2012.06.29. 10:45:25
- Gréczy írjál listát ezek közül melyik nem zsidó.
die nadel 2012.06.29. 10:46:24
Azt gondolom - ezt szoktad kicenzúrázni Zsolt - , hogy erről alapvetően ti tehettek. Egy elvtelen seggnyaló brigád veszi körül ezt a szerencsétlent, akik az önkívületi ajnározáson kívül másra alkalmatlanok.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:46:58
Nagyot fogsz csalódni 2014-ben, ha a Bajnaiék kerülnének kormányra (szerintem nem fognak), mert ott is ugyanazt kell majd majszolgatni. Gondolom a szar azoktól sem ízlik jobban, akiket kicsit jobban szeretsz, de ha igen, lelked rajta.
menőmano 2012.06.29. 10:47:13
Úgy látom, hogy totális a helyzet, már megint. :)
Némelyeknek elég csak annyi, hogy meghallják a Bajnai nevét, totálisan beindul a sivalkodás. Ha, megszólal, akkor meg főleg. Az irigység, a totális irigység. Szerintem.
ennnyyyi.
:)))
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 10:47:51
Csatlakozok.
Szerintem még egy szimpatikus, jó kiállású, és jó dumájú vezérjelölt sincs köztük. Aki olyan lenne, azt meg most is háttérbe nyomják a jelentéktelenek ( vagy esetleg nem is akar előterbe kerülni az ilyen? ).
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:48:05
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:48:59
Scagnetti 2012.06.29. 10:49:13
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 10:50:22
Miért, baj ha valaki zsidó közülük? Nem látunk a te nadrágodba sem, mégsem rátjuk le rólad, hogy fiú vagy-é vagy léány.
reálisan 2012.06.29. 10:50:30
Kormányzás - NUKU. Hogy milyen bénák azt mutatja, hogy még ellenzékben sem tudnak összefogni! Talán egy valami megy nekik, rokonsági alapon, a lenyúlás. Ferike pl. a saját sógorát nyúlta le,
baum · http://reflektor.blog.hu 2012.06.29. 10:50:41
Zsóti, Zsóti, ti még mindig nem érzitek a lényeget a gazdáddal együtt:
El lettetek küldve a halál vérvörös faszára, VÉGLEG!
Ha Viktor taknyol, ti már akkor se kelletek, már nem vagytok tényező, csak egy szarkupac.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 10:50:54
Szerencsére nálunk a kisnyugdíjasok és a bankárok érdekei mindig egybeesnek.
menőmano 2012.06.29. 10:51:35
Ez egyetlen politikustól sem lenne/lehetne elvárható, aki, esetleg, vélt- valós hibákat követett el. Miért is tűnnének el?? Legyen az akármilyen pártállású".
??
Folyamatos helyzet van, az biztos. Szerintem.
osztjónapot!
:)))
Sírköves Slomó 2012.06.29. 10:54:46
Miért van olyan aki nem zsidó közülük?
Nemjuteszembesemmijó 2012.06.29. 10:54:50
Én például szimpatizálok az egyéves tevékenységükkel, üdítő volt a két populista paprikajancsi között, és ha indulna külön, szívesen szavaznék is rájuk, VISZONT előbb vágnám le a kezem, minthogy a lepra dk/mszp-re tegyem az x-et. Ezzel szerintem még vannak így egy páran. Bármennyire is kúrja el Orbán a kancsal spanjával, azt nem felejtjük el egy jó darabig, hogy is jutottunk ide, elkúró és a komcsik tandemjével...
menőmano 2012.06.29. 10:55:10
Tessék??!! Ne jajveszékeljen, azzal nem megy semmire. Ha kérhetem.
Hogy Ön, mennyire kedves!? Írtam már??
:)
SemBoga 2012.06.29. 10:56:30
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:56:41
De ha ezt senki sem gondolta komolyan (még Gyurcsány sem), akkor talán nem kellett volna erről prédikálnia, miközben szétzúzza azokat, akiknek az oldalán elvileg harcol.
Neki nem kell eltűnnie a süllyesztőben, hiszen ő maga a süllyesztő, elég ránézni, kik (és hogyan) vannak a DK-bn, és hogy mindenki más kerüli őt, mint a leprást.
Lehet Gyurcsány-Bajnai összefogásban gondolkodni, de az utóbbi politikus szerintem azután fog ebbe beleegyezni, hogy sikertelenül próbálta meg felvágni az ereit.
Kalmár 2012.06.29. 10:57:04
Hülyék.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:57:23
SemBoga 2012.06.29. 10:58:13
"- Gréczy írjál listát ezek közül melyik nem zsidó."
szegedi csanád és schwarcz klára kislánya, morvai krisztike - ja, dehogyisnem :)
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:58:24
Guillaume sous guillotine 2012.06.29. 10:59:10
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 10:59:20
Sírköves Slomó 2012.06.29. 11:00:30
A szadesz is a szereptévesztésbe halt bele.
SemBoga 2012.06.29. 11:00:54
No_Fidesz_No_Problem 2012.06.29. 11:02:19
menőmano 2012.06.29. 11:03:12
Hol írtam az Ön által emlitett összefogásról???
Hát! Én nem fogok Önnel bajolni. Úgy látom semmilyen formában nem akarja érteni amit írok.
A parttalan írogatásokat, pedig nagyon nem szeretem.
menőmano 2012.06.29. 11:04:56
Na. Ezzel egyetértek. Nem lett volna szabad.
vajdasagi 2012.06.29. 11:06:54
Mégis, ha nem lesznek hagymázos álmok, Közgép-méretű korrupciók (hanem csak kisebbek), és nem lesz az egész egy NER-szerű tömjénnel leöntve, akkor az nekem elegendő. Csöndben és szorgalamasan dolgozzunk és haladjunk előrefelé. Különben félő, hogy kicsi hazánknak befellegzett.
De persze aki kormányon volt a rendőrattak idején, azt ne lássam többé még a kormány-közelben sem. (Még mielőtt megkapnám a kötelező cjmkézést ezért a mondatomért, jelzem: helyzelenítettem a randalírozást is, meg tüntetni sem mentem akkor, de nehogy már rendőrterrorral védekezzen egy kormány. Számomra ott írta le magát végleg a Gyurcsány. Még véletlenül sem az öszödi beszéde tartalma miatt.)
Ajánlom: távolodjon el tőle mindenki, mintha leprás lenne.
Scagnetti 2012.06.29. 11:08:46
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:09:58
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:10:09
Elnézésed kérem, nem tudtam, hogy te közvetlenül kapsz erről tájékoztatást.(?)
Karipapa01 2012.06.29. 11:10:30
Itt most pontosan elmondtad miről van szó! Kiegészíteném azzal, hogy már a nyomozás is formalitás! Nem emlékeztet téged egy más rendszer hasonló jogalkalmazására úgy '57-'59 környékén?
Kutchek (törölt) 2012.06.29. 11:10:37
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:12:08
:D:D:D
Karipapa01 2012.06.29. 11:13:15
Nicsak-nicsak! persze a jelenlegi kormányzásban nem ez megy, azzal a különbséggel, hogy nem a saját rokont, hanem az országot nyúlják le. Persze ez nem mindegy!
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:14:11
Igazd is van, mi a fenének is mentek oda a rendőrök, maradhattak volna a rendőrségen, meg vidéken, amikor egy demokráciában még rongálni, gyújtogatni, tankot elkötni is szabad. Utólag meg elég, ha helytelenítjük a randalírozást.
Karipapa01 2012.06.29. 11:14:31
:D:D:D"
Ne röhögj ennyire, a kárörvendés csúnya dolog :-)))
Sírköves Slomó 2012.06.29. 11:16:27
Ez egy teszt volt, hogy olyan szinten depi van-e, hogy a népek elfogadják a Gy-B újrabarátságot. De nem, olyan depi még nincs.
Amúgy miatúrót gondolnak a választók? Az egész baloldal összeáll úgyis, idő kérdése, nem lesz pénz sem külön kampányolni. Persze kevés lesz, hála istennek.
Scagnetti 2012.06.29. 11:17:58
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:19:15
Arról nem is beszélve, hogy nem voltunk ott, amikor a sógorral még a huszon éves Gyurcsány jóban volt, "nem tudjuk" a sógornak is miért csak most jutott eszébe, hogy lenyúlták a dolgozatát.
Egyébként én személy szerint örülök, ha valaki jóban van a sógorával. @reálisan kommentelő társunknak vagy nincs sógora, vagy nincs jóba vele, mint Gyurcsánnyal a volt sógora.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 11:20:19
-Vásárhelyi-zsidó
-Gábor György-zsidó
-Heller-zsidó
-Radnóti-zsidó
-Karsai-zsidó
A többit nem ismerem, de guglizzad, lesz ott még, ahonnan ezek jöttek.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:20:25
Ez elég messze volt a jogállamtól, nemde?
Karipapa01 2012.06.29. 11:21:10
Te várod, én félek tőle! Nem hiszem, hogy egy villanyszerelő vagy egy gyártósori összeszerelő fogja megoldani az ország gazdasági problémáit. Ellenben egy jól képzett gazdasági szakemberre igencsak szükségünk lenne még akkor is, ha előzőleg " bankár volt, vagy vállalatvezető. "
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:21:47
Guglizod te, úgy látszik ez neked jelent élvezetet.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:21:47
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:23:11
röhögő 2012.06.29. 11:23:24
kalandfereg 2012.06.29. 11:24:03
röhögő 2012.06.29. 11:24:42
Scagnetti 2012.06.29. 11:26:42
Elég ocsmány az a terelés, ahogy Feri lopását megpróbálják másokra ráverni.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 11:28:08
A sikeres vállalkozásokat olyan arányban vezetik közgazdászok, mint bármilyen más szakma képviselői.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:28:20
:))))))
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:28:47
Ugye nem azt akarod mondani, hogy a visszaéléseket azért követték el, mert Gyurcsány ( vagy bármelyik főrendőr )kiadta ukázban, hogy szabad a visszaélés?
Talán a felelőst ott kellene keresni, ahol van, illetve volt. Esetleg el lehetne gondolkodni azon is, hogy te mennyire szartál, illetve mennyire indultál volna be az ott lévő rendőrök helyében. Vajon most Orbán Viktor a felelelős azért, mert a rendőrségi razziáról előbb értesül akinek nem kéne tudni róla (osztán meg nagy erőkkel keresik a kiszivárogtatót )?
Ezt ugye te sem gondolod?
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:31:09
"A Hírtv járt utána, a sógor nem is tudott róla, hogy Feri lenyúlta a dolgozatát."
Te nagyon naív, vagy nagyon hívő ember vagy. Vagy csak keveset voltál még emberek között.
Kurgán 2012.06.29. 11:31:54
vajdasagi 2012.06.29. 11:32:25
De én ilyenre nem emlékszem, hanem éppen rendőrök kaptak kitüntetéseket. Révész Máriusz-t meg kigúnyolta a Kuncze amiatt, mert megverték őt a rendőrök. Nem tudom, érzékeli-e Ön, hogy mi történt akkor: egy országgyűlési képviselőt megvertek a rendőrök, és kormánypártok nemhogy elhatárolódtak volna ettől, hanem viccelődtek rajta. Hát innen már csak egy lépés Ukrajna, ahol megmérgezik az ellenoldal elnökjelöltjét. Mondom ezt úgy, hogy a Révész úrat a megverése előtt ki nem álhattam.
Gyurcsány bűnlajstroma persze ennél sokkal hosszab, és én mint vajdasági nyilván nem felejthetem el a 2004-es hírhedt népszavazást sem, de mondjuk az nem elegáns, ha én ezzel jövök. Voltak nagyobb hibái is szép számmal.
Szerintem száz szónak is egy a vége etéren: aki sikeresen akar a politikai életben szerepelni, az kerülje el Gyurcsányt mint a leprást.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:32:30
Ennek ugyanis éppen az az üzenete, hogy a hatalom cinkos volt a jogtalanságokban.
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.06.29. 11:32:41
És ugyan miből gondolja a kedves szerző, hogy ezek között, vagy csak mellett ott van Gyurcsány???
A közelében sincs, szerencsére.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 11:32:55
- Miért gondolnék ilyet? Földesi-Szabó épp most vallotta, hogy a polgári titkosszolgálatok tudtával(ami Meh kézivezérlés) lopott az Egymásért Alapítvány.
- De remélem a többi mocskot a kampányra tartogatja a Fidesz.
Karipapa01 2012.06.29. 11:33:16
Gyerekek! A sógornak a Feri a testvére férje volt! Családtag! Vajon egy karácsonyi borozgatás alkalmával előfordulhat-e egy családban, hogy a sógor "segítek én neked, Ferikém" odaadja a saját munkáját, hogy ennek alapján csinálja meg a szakdolgozatát, mivel ez már egyszer átment a szűrőn. Ja, hogy azóta változott a világ, Fecóka elvált és egyébként sem túl népszerű ember... a sógor (talán nem ok nélkül) revideálta a nézeteit. Ma már másképp látja. Ebben az országban ez bizonyára egyedüli eset, hallatlan!
Scagnetti 2012.06.29. 11:33:31
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:34:18
Na és? Lopott, vagy nem lopott? Több mint valószínű, hogy lopott, de sohasem lehet érte elkapni. Pont, mint a Fittelina-ügyben.
negondolkozz!majdénmegmondom! 2012.06.29. 11:35:11
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:35:30
Én például nem a sógoromtől kértem el a szakdolgozatom. Igaz, nem is vagyok politikus.
Scagnetti 2012.06.29. 11:36:10
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:37:44
Az ilyet ugyanis gátlástalan karrieristának hívják.
Karipapa01 2012.06.29. 11:39:27
Az apám egyszerű bányász volt, fingja nem volt az elektromossághoz. Mégis tudott biztosítékot patkolni és ezzel a lakában villamosenergiát biztosítani. Viszont ennek következményeit csak egy szakember (villanyszerelő) tudja felmérni. Sajnos eddig is ez volt: jogászok, történészek, stb. pofáztak bele a gazdaságba és patkolták a biztosítékot. Most meg csodálkozunk, hogy kigyulladt a ház!
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:39:40
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:40:25
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:41:31
Nem hiszem, hogy azok a rendőrök kapták a kitüntetést, akik az utcán intézkedtek. Megint mellé beszélsz, mert a rendőrök a világon mindenütt azért vannak, hogy a randalírozókat megfékezzék. Nem tudom te a nagy vajdasági eszeddel mit tennél, ha a gépkocsidat gyújtogató embret, ahelyett, hogy elkapnák, még meg is dícsérnék az éppen ott sétáló rendőrök.
Ezen túl azért abban igazad van, hogy a rendőri túlkapásokat ki kellett volna tiszteségesen vizsgálni, és bevallani, hogy a vidéki nyomozó, ksirendőr csak azért nem szarta tele félelmében a gatyáját amikor megtudta, hogy Bp-re kell mennie a társaival együtt, mert szégyelte magát.
A gyerekem akkor Bp-n tanult, és ő nagyon udvarias rendőrökkel találkozott, akik tájékoztatták arról, merre célszerű elhagyni a belvárost. Egyébként meg ez a táma már lerágott csont, de szívesen látnálak téged rendőrként egy ilyen helyzetben.
Karipapa01 2012.06.29. 11:42:04
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:43:46
A gazdasággal ugyanez a helyzet, hogy sok közgazdász javaslata szembemegy a józan ésszel. Például akkor, ha azt mondják, az adósságokat hitelekkel próbáljuk enyhíteni, és a bankszektort pumpáljuk fel újra és újra pénzzel, ahonnan rövid időn belül úgyis a kedvezőbb helyekre áramlik a tőke.
A mai közgazdaságtudomány körülbelül azon a szinten mozog, hogy próbál vízzel megtölteni egy lyukas vödröt, mert önnön paradigmái foglya lett.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 11:44:40
- Persze hogy nem. De gyakorlatilag a pénzügyekhez kapcsolódik minden egyes ágazati döntés, így békeidőben a legfontosabb a gazdpol.
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:44:59
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:46:23
Feltűnő egyébként, hogy ő is arra hivatkozik, hogy nincs bizonyíték. Ennek az az üzenete: "nem kaptok el."
És nem is lehet, mert nincs meg a dolgozata. Egyelőre. Mondjuk, ha rajta múlik, nem is lesz meg.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 11:47:45
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:48:11
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:49:16
Ha pedig nem sáros, már régen elővette volna, hogy itt van, nézzétek, lőf***t neked, Orbán Viktor! :)
márta)) 2012.06.29. 11:49:19
Na. Igen.
ujbaloldal.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=98:demokraciasziget&catid=4:programok
Hát elég nagyot hibáztak.:) Itt világosan, figyelem felhívásként? a DK. szerepel. S csak, ott oldalt a klub neve.
Nincs abban semmi különös, hogy a Bajnai ilyen formában nem kívánt elmenni, felszólalni.
Még egyelőre szó nincs arról, hogy a " politikai erő tagja kíván lenni.
Ha egyáltalán politikusi szerepet kíván/kívánna vállalni, betölteni, nem csoda ha kivár.
"”Nem gondolom magam politikusnak. Politikus az, aki hivatásszerűen azzal foglalkozik, hogy a közhatalmat megszerezze és megtartsa.
Én soha nem akartam sem megszerezni, sem megtartani a hatalmat. Nem vagyok párttag.
A válságkezelésből fakadó sajátos attitűddel viseltem átmenetileg az ország egyik legfőbb politikai tisztségét."
"Bajnai politikai szerepvállalásáról ezt mondta"
hm?
Sírköves Slomó 2012.06.29. 11:50:36
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:52:50
Másfelől viszont a jobboldalt is mohóbbnak és rövidlátóbbnak tartom annál, hogy egy ilyen bizonyítékkal kivárjon.
Bár ki tudja :)
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:53:02
Biztos Földesi-Szabót is a polgári titkosszolgálat bújtatta a hatóságok elől. Földesi-Szabó akkor lenne igaz szavú, ha nem ő lenne a vádlott! Adócsalásra meg a polgári titkosszolgálat sem biztat senkit, mivel ez eleve lebukás veszélyét rejti magában. Gondolkodhatnál, mielőtt szólsz! Te kis naív.
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:53:43
Gondolod, hogy Gyurcsány tarsolyában nincs semmi?
Sírköves Slomó 2012.06.29. 11:55:31
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 11:55:48
Itt két olyan sakkozó játszik egymással, aki hibát hibára halmoz, felesleges tőlük váratlan zseniális lépéseket és vakmerő húzásokat remélnünk.
Játékukat mi, egyszerű halandók is kiismerhetjük :)
Szóval szerintem nincs.
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:56:52
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 11:58:11
Nem tudod, hogy az alamuszi macska nagyot ugrik, oszt egeret fog?
Karipapa01 2012.06.29. 12:01:05
Ez olyan, mint egy sakkparti, azzal a különbséggel, hogy itt életre megy a játék. Az egyik mester meggyőződése, hogy a huszárral kell lépni az E5-re, a másiké, hogy toljuk meg az A-gyalogot. Nem tudni, hogy hosszútávon kinek van igaza, főként, hogy az ellenfél is tévedhet, de kielemzik több lehetséges lépéssel előre. Aki meg nem tud sakkozni, az lép valamit, aztán vagy van szerencséje, vagy nincs.
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 12:01:51
A politikusi státusszal nem jár együtt az ész. Kunczét is eltette az élet oda, ahová való.
márta)) 2012.06.29. 12:04:41
Kedves Tivadar!
szétzúzza azokat, akiknek az oldalán elvileg harcol."
Ön téved.Szerintem.:) Annak idején a MSZP. a szocialisták saját magukat, saját pártjukat zúzták szét. Ha szétzúzásnak akarja nevezni, ami anno történt, akkor nevezzük annak.
A párt inkább széthúzó volt, mint összetartó. Ha nem így lett volna, nem történhetett volna meg a folyamatos "kifelé kiabálás" (sem). Úgy gondolom.
Miért is kért annak idején a Bajnai Gordon garanciát, arra, hogy kiállnak mögötte (egy éves kormányzása alatt) s támogatják Őt.??
Mikor végig kampányolta a Gyurcsány az országot s megnyerték a választásokat, nagyon jó volt, már mint a pártnak. Aztán ahogy jöttek a bajok", lassan, de biztosan kihátráltak mögüle.
A koalíciós kormányzás pedig többet ártott, mint használt. Úgy összességében. Igen.
Csak a Kuncze vezette koalíciós kormányzás volt teljesen korrekt.
Úgy gondolom.
hm???
huhhhu 2012.06.29. 12:05:03
Gyurcsány IS nyilván követett el hibákat. Azonban ennél kissé árnyaltabb a kép. Az öszödi beszédet a fidesz saját érdeke szerint vágta meg, tálalta a publikumnak. 2008-ban jött a válság. Minden reformkezdeményezését megvétózta a fidesz (300.- ft-os vizitdíj, tandíj, stb.) Másik oldalról viszont nem kobozta el a nyugdíjvagyont, nem verte szét az oktatást, egészségügyet, a demokráciát, a rokkant, nyomorék, béna emberektől nem vette el azt a kis ellátást, stb. Nem épített magának birodalmat. Minden emberrel kapcsolatban vannak érvek, ellenérvek. Ezeket kell mérlegre tenni legyen szó bárkiről. Azonban Gyurcsány esetében csak a felfújt, megrendezett negatívumokról lehet olvasni. Hibákat is követett el, ezt is el kell ismerni. De egy biztos. A jobbik és a fidesz szóba sem jöhet.
márta)) 2012.06.29. 12:05:42
:))
Karipapa01 2012.06.29. 12:07:19
Gyurcsány szakdolgozatával kapcsolatban nem kívánok vitába keveredni, mert értelmetlen. Amire jogosan hivatkozik: van bizonyíték, vagy nincs. Pali bácsi esetében volt, az övében nem. Ennyi! A gyanusításokkal kapcsolatban pedig hozzátenném, hogy a közelmúltban is volt már rá példa, hogy egy Ede nevű banditát gyanúsítottak meg a móri bankrablással, el is ítélték de időközben kiderült, hogy köze sincs hozzá. Na erről ennyit.
Scagnetti 2012.06.29. 12:10:08
Scagnetti 2012.06.29. 12:14:22
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 12:16:34
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:19:30
Én úgy képzelném el, hogy míg Bajnai az Amerikai Egyesült Államokat vezeti ki a válságból hasonlóeszközökkel, mint amilyen eszközökkel Magyarországot megmentette 2009-2010-ben, úgy mentené tehát ő az USÁ-t. Gyurcsány Ferenc pedig az Európai Úniót láboltatná ki a bajból úgy, ahogy mi kilábaltunk a válságból 2004-2009. között. Csak abba gondoljon bele Uram, hogy ha Gyurcsány 800ezer magyar családot juttathatott új autóhoz, akkor ez mennyi lenne Úniós kitekintetésben, 42.000.000. autó!- és ki nem tudja, hogy az autóipar szinte motorja az Európai gazdasáég-nak. Na és akkor már a magyar Kilábalás karnyújtásnyira lehetne.
Praktikusan a Kajmán-szigeteken tudnám elképzelni a hídfőállást és a team része lenne Gréczy művészúr, Mészáros Tónika művésznő és Krizsó Szilvike is, mintegy trojkaként, a Gréczy úrral középen alkotnák a sajtóéket.
Másrészt meg hogyan is tudna szétnőni az, ami el se választható. Hát nem tudná azt a Gráczy művészúr, hogy politikai-szakmai alapkérdés az, hogy a Két Zseni ne mutatkozzon együtt? Ha mindenkinek az orrára lenne kötve, hogy ők ketten Egy Cég, akkor hogyan lehetett volna 2009-ben Gyurcsányt Bajnaira váltani? Így viszont mindenki elégedett volt.
Azt javaslom, ha találkozik a Lángelméjű Ferenccel, kérdezze má meg tőle egyenesen a művészúr, hogy mennyire is célszerű kétjóbarátként emlegetni őket, szerintem nemnagyon.
peti6 2012.06.29. 12:20:35
Végrehajtotta az IMF utasításait, önállóan semmit. Egyébként nem kell azt hinni, hogy távol áll a Gyurcsánytól, hiszen a Fletó idejében volt gazdasági miniszter.
Mindenesetre a Gréczi megint előjött a Gyurcsány seggnyaló blogjával.........
Egyszerüen nem értem ezt az embert, talán csak nem szerelmes abba a szerencsétlenbe???
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:20:54
Sírköves Slomó 2012.06.29. 12:22:41
Jól szórakoztam.
Azt javaslom, ha találkozik a Lángelméjű Ferenccel, kérdezze má meg tőle egyenesen a művészúr, hogy mennyire is célszerű kétjóbarátként emlegetni őket, szerintem nemnagyon.
- Őszintén, nem mindegy?
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:22:59
Scagnetti 2012.06.29. 12:23:21
Karipapa01 2012.06.29. 12:23:49
Elnézést a hosszú idézetért, de igy kellett betennem, mert tényleg ez a lényeg. Fletót valamilyen kabátlopási ügybe belekeverni! Éppen azért, hogy a "a szavazók beveszik" és visszaessen "a DK tábora". Egyébként a Sukoró-ügyben is ez megy: meggyanúsítani, hitelteleníteni és ha mégsem sikerülne rábizonyítani, a következő ciklusban az Orbán kormány azt kommunikálná, hogy "ugyan tényleg ártatlan a Fletó, de gyanús" ! Edét pedig bizony ide kell keverni, mert pontos képet ad a felülvezérelt "igazságszolgáltatás" mai képéről!
tiborc2008 2012.06.29. 12:26:19
Ettől még nem kérek egy pillanatra se libatolvajból se, meg szemkilövöldöztető ocsmánycsótányból se.
2014-ben csak olyan pártra és személyre vagyok hajlandó szavazni - és erre buzdítok mindenkit - aki eddig még egy percet se töltött a parlamentnek nevezett maffiagecitanyán.
Ha valakinek nem tetszik a hangnem, hát nagyon sajnálom, ezekről az embernek nem nevezhető férgekről csak ilyen hangnemben vagyok hajlandó írni.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 12:27:18
- Max annyiban volt felülvezérelt, hogy időre elkövetőt kellett produkálni. És nem az igazságszolgáltatás, hanem a rendőrség hibázott. Az igszolg hozott anyagból tud dolgozni.
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:28:18
Zseniális Ferenc egy, a gazdaságban, konkréte a részvénytársasági gyűlések megvezetésének trágyájában már bevált fogást alkalmazott, amikoris az egyik igazgató a másik igazgatóval helyet cserélt és még a vállalati lapban is megjelent, hogy megújult a vezetés, pedig nem.
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:31:00
Sírköves Slomó 2012.06.29. 12:32:39
Nevet cserélni, cégtáblát cserélni és irány a demokrácia!
Egyébként most Obama kezd hasonló szinten kampányolni, mint anno Megyó. Gyakorlatilag alakul a szocializmus az USA-ban. Én Romney mellett vagyok, bízom a mormon republikánusokban.
pánpéter 2012.06.29. 12:35:11
1, "Vitányi a Demokratikus Koalíció örökös és tiszteletbeli elnöke, a párt országgyűlési képviselője." - ez nem igaz. a DK-nak nincsenek parlamenti képviselői, mert rájuk a kutya nem szavazott az utolsó demokratikus választásokon! az ember, akit te említesz, független!
2, "Gyurcsány és Bajnai kezet is fogott a konferencia első perceiben, csak éppen hátul, a széksorok mögött." - ez a legröhejesebb. :) nehogy valaki meglássa őket, kurva nagy, már bajnai is kerüli fegyencet. gigaLOL.
3, a DK-t kerüli mindenki, mint a leprást, és ez elképesztően gyönyörű. ahol a DK megjelenik, onnan mindenki elmegy. :) rajtatok röhög most már a fikaevő Szigetvári is. :)) gigamegaLOL
4, demokratikus ellenzék: hazudtatok 4 évig, emberek szemét lövettétek ki 2006-ban, féltetek a választásoktól és a választópolgároktól mint a tűztől, és ti vagytok demokraták? ezt még te sem hiheted el zsolti!
5, ". Ugyanakkor furcsa, hogy egy volt miniszterelnök és környezete ennyire irtózzék a pártoktól" - nem a pártoktól úgy általában, hanem tőletek, a DK-tól! leeshetne már a tantusz.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 12:35:44
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:35:49
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:36:53
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:39:40
Itten nincsen olyan tahótlanítógomb, mint a Varánuszban? Pedig azt hittem, hogy végre egy megbízható haladóbaloldali blogban járok, ahol a kommentelő is kérhet moderálást!
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:41:44
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:42:54
Scagnetti 2012.06.29. 12:43:04
Sírköves Slomó 2012.06.29. 12:44:16
márta)) 2012.06.29. 12:46:53
????
Azt beszélték a piacon.
:))))
hm?
márta)) 2012.06.29. 12:48:11
Jó?
:))))
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:49:25
Maguk újságolvasó [Aztírta a ~] meg hírolvasó Lujzák jaztatat hiszik, hogy a jeccerűnép is olvassa az újságot, amióta elég jó minőségű véccepapírt kapni olcsóbban, mint egy újságot és több törlet telik belűle. Esetleg az öregek megsemmisítőotthonaiban reflexesen az öregapók szoktak teszkóújságot lapoztatni, mert a tapintásuk még valamennyire ép.
Úgyhogyha Magácska vagy Gráczy művészúr pl az egyszerű nép fiait akarná megvilágosíjjani, akkor pl a Helyi témában kéne publikálniuk. Vagy a Goods Market prosijaiban.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 12:50:18
pástétom 2012.06.29. 12:52:24
vajdasagi 2012.06.29. 12:53:55
Ami a másik érvedet illeti, miszerint én nem adózok itt, és ezért ne pofázzak: itt is melléfogtál. Befogadott engem Magyarország már nagyon régen, és Budapesten élek magyar állampolgárként. És biztosan nem hinnéd el, hogy mennyi pénzt hozok Magyaroszágra szellemi exporttal. És meglehetősen sokat adózom is. Nem annyit, mint a MOL, de meglehetősen sokat... Lehet, hogy esetleg én tartalak el Téged? (Minden más olvasóra ez az utolsó mondatom nem vonatkozik: a tanárt és orvost, sőt még a rendőrt is tisztelem, és természetesnek tartom, hogy az én adómból kell őket pénzelni. És jusson valamennyi a hátrányos helyzetűeknek is, meg a legvégén valamicske a határon túliaknak is :-) )
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 12:54:56
Kb az a keresztény, aki zsidózik azt teszi, mint aki a nagyszülei létét tagadja avagy nagymamáját kurvaribancozza. Jézus eleve rabbi is volt, ,koijárt neki ez a megszólítás, mint a az Írás (az ótestamentumm címen ma ismert) tudójának.
Mondjuk én azt a szivességet, amit a haladó jóoldali újságírók a nackózással e faszkó refkópapoknak megtesznek, nem tenném meg. Nem nackó a zsidózó refkó vagy katkó pap, csak aljas bunkó taplótahó Jézus-gyalázó.
Karipapa01 2012.06.29. 12:56:08
Hát ez az! Ugye a mi Edénk nem volt egy elsőáldozó szűzlány, ezt mindenki tudta, ő sem állította, hogy az. Ugyan hazudott a hatóságoknak, a barátnője is, (állítólag Svájcban volt, de azt sem tudták bizonyítani, stb.) de ha egy gombászó természetbarát nem lel a bizonyítékokra, ez a szép magyar honfi olyan bűnért vezekel, amit el sem követett. És itt mindegy, hogy a nyomozóhatóság, vagy az ügyészség tévedett, azért van a bíróság, hogy ezt kiderítse. Nem sikerült, mert a mi Edénk meg volt jelölve a piros festékkel és ezen nem tudta magát túltenni senki. A statisztikusok szerint, ha egy esemény egyszer már előfordult, többször is előfordulhat. Ez a Fletó-ügyre is igaz lehet! Kéretik a cáfolhatatlan bizonyítékok bemutatása!
jazzcool 2012.06.29. 12:56:58
márta)) 2012.06.29. 12:58:51
Tényleg? Na ne mondja. Csak mellesleg jegyzem meg, hogy a kampánynak nem a liszt osztogatásáról kellene szólni. És nem is arról szól. (Sőt én nem is tudok/tudtam ilyenről.)Egyik politikai erő oldaláról sem.
A ciklus négy évig tart általában. Legyen elég ennyi.
"Ezt nem írta meg az újság, mert a jóújságírók, mint Gréczy művészúr is a Zseniális Ferinek dolgoznak, a rosszújságírók meg FIDESZ-esek vagy ami mégrosszabb kádeé...hogyishíjjáűkosok és őnekik meg még ennyi eszük se nincsen, hogy ilyeneket megírjanak."
Hol írtam ilyet? Ne írogasson már butaságokat, ha kérhetem.
Maradjunk annyiban, hogy nem tisztem bírálni az újságírókat, s nem is akarom, még csak egy rövid komment erejéig sem.
Kiskegyedet nem Lujzának" Kikérem magamnak, illetve nagyon kérem ne írjon ilyeneket.
Visszavágok" bármikor, csak nagyon nem szeretem.
Karipapa01 2012.06.29. 13:00:30
Csak példaképpen: ha a szomszédod meggyanúsít, hogy megbasztad a feleségét olyan alapon, hogy te egy Adonisz vagy, ő meg egy bombázó, mivel bizonyítod a te feleséged előtt, hogy nem? Nevetséges!
márta)) 2012.06.29. 13:00:33
Még annyit.
Bocsánat! De nagyon rossz irányban tetszik kapizsgálni. :)
Én egyáltalán nem vagyok elfogult, sőt elkötelezett sem, egyik politikai erővel szemben sem. Elhiszi ugye?
:)
márta)) 2012.06.29. 13:02:56
Úgyhogyha Magácska vagy Gráczy művészúr"
Teljes lenne a siker. Nekem elhiheti.
:))))
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:05:01
1. Az azonos cím
2. A végzett szaktól teljesen eltérő témaválasztás
3. A dolgozat eltűnése úgy az egyetemről, ahogy Ferenctől
4. A bírálat és a sógor szakdolgozatának tételes egyezése
5. Az össze-vissza duma arról, hogy Szabolcs tesiszakos volt, hogy az anyós háza tele volt prospektusokkal, hogy "ha látta, bolond lett volna nem felhasználni."
6. A dühödt vagdalkozás, hogy mindenkit feljelent (talán még engem is)
Ez azért több annál, mint hogy valaki nem szereti Ferencet és meggyanúsítgatja ezzel-azzal.
menőmano 2012.06.29. 13:06:00
Totális siker! pardon) némelyeknek totálisra sikerült a sivalkodás. Szerintem.
:)))))
Scagnetti 2012.06.29. 13:06:03
Persze el lehet hinni, hogy Feri egy fatális véletlen áldozata, el lehet hinni, hogy egy másik tanszéken véletlenül írt pont ugyanazon a címen dolgozatot, mint a sógora évekkel hamarabb, hogy a dolgozatának bírálata véletlenül passzol oldalszámra is pontosan a sógor (bizonyítottan eredeti) dolgozatához, hogy 2000 környékén véletlenül tűnt el pont egyedül Feri dolgozata a könyvtárból.
Mindezt el lehet hinni, ha akarja valaki.
De egy gondolkodó ember ezt nem hiszi el.
Karipapa01 2012.06.29. 13:07:35
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:09:45
Scagnetti 2012.06.29. 13:11:08
Karipapa01 2012.06.29. 13:12:32
Milyen érv? Nem értem, mivel kapcsolatban küldted ezt a választ!
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:14:28
Vannak ilyen apróságok, mint a DK mellett túlsággal frekventálódó népszabók koppanásai... de összességében, lásd a főszöveget itt is, ohajtja a magyar szellemiélet a bárkit -csak ne a jobbikot meg A Vidéki Cigányt
Pl Ferencnek elnézték 2011. dec. 23-at is, még az indexes jógyerekeknek is majd egy hét kellett, mire leesett a tantusz...
Egfyetlen egy újsáíígíró nem mutatott rá arra, hogy a Képviselő Igazolványt felmutató az csak kérhet a rendőrtől: "Nevezze meg elöljáróját!" A képviselő igazolvány belépést enged (ismétlem, ízlelgesse: ENGED) börtönbe, laktanyába, gyorskocsiutcába... Eszébe jutott ez jóoldali újságírónak? Nem...
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:15:18
Ezt kérdeztem, hogy ez érv akart lenni?
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:15:41
Az alábbi címjavaslatokkal élek Gréczy művészúr felé:
Bajcsány
esetleg:
Gyurnai
Karipapa01 2012.06.29. 13:16:24
Igazad van! terelek. megpróbálom elterelni a problémát egy semmit nem jelentő hülye vádaskodásról a mindennapi életünket komolyan befolyásoló kormányzati intézkedésekre. Ha ebben nem vagy partner, bocs! Talán majd máskor...
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:17:26
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:18:29
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:20:32
Peterpapo 2012.06.29. 13:21:15
ÁNGYÁN FOR PRESIDENT!!!
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:22:08
Ringlósztár 2012.06.29. 13:22:25
És nem is szavaztam.
Scagnetti 2012.06.29. 13:22:39
Mellesleg a fatális véletlenekről szóló megjegyzésemet is csak kikerülted azzal, hogy minek ezen rugózni. Pedig abban lenne a lényeg, mert ez az, ami miatt a DK visszaesését lehetett mérni legutóbb.
Tehát igen, terelsz, mert a szakdolgozat ügy, bárhogy is próbálja a DK sikerként tálalni, a számukra bizony bukás volt.
márta)) 2012.06.29. 13:23:07
Nos. az a probléma, hogy én is tudok durva lenni. De mint ahogy írtam, nagyon nem szeretem. És nem is akarok senkit megsérteni. Mert nincs is miért.
Önnek Jenője, kérdezzen tőle, ha kíváncsi... "
Hát "Én nem tudom".
márta)) 2012.06.29. 13:23:48
További szép napot!
Karipapa01 2012.06.29. 13:26:48
Nem is akartalak meggyőzni, de nem mindegy neked, hogy 20 évvel ezelőtt egy most sima kis országgyűlési képviselő egy szavazattal hogyan írta meg akkor a diplomamunkáját? Az sem érdekes, ha még érettségije sem lenne! És ez most mit számít? Ráadásul soha nem dolgozott a szakmában! Vagy feltételezed, hogy ez valami mentesítés lehet D R PALI bácsí igazolható plagizációjára (aki a Magyar Köztársaság Elnöke, közjogi méltóság)? Ugyan fiú!
Lencsés István 2012.06.29. 13:28:49
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:29:36
oktatófilm:
pancsilavor.blogter.hu/260641/sikbolygo
Scagnetti 2012.06.29. 13:31:30
Ez mindegy lenne?
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:32:08
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:33:50
peti6 2012.06.29. 13:38:34
Ha az rodolfózás, hogy mindent végrehajtok, amit az IMF diktál akkor igaza van, mert Bajnai EZT TETTE nem mást. Nem véletlenül nem vállalta rajta kívűl senki a miniszterelnöki poszot. Bezzeg gazdasági miniszteri beosztásában, ugyanazt a baromságokat művelte, mint főnöke....
Úgyhogy nehogy már misztifikáljuk szerencsétlen Bajnai képességeit. Bekerült a kormányba, mert a másik szerencsétlennek /Fletónak/ nagy haverja volt.....
És aki azt hiszi, hogy most nem a Fletó embere,az a buta...
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:41:07
lajos0 2012.06.29. 13:41:48
Hát ez ölég vicces, a független történészek úgy tűnik kihaltak. A baloldali történész gondolom a baloldali történelmet írja, a jobbos a jobboldalit, a liberális meg a liberális történelmet.
vajdasagi 2012.06.29. 13:43:14
A véleményével jórészt egyetértek. De ami számomra ennél fontosabb: lehet hogy egy leprástól is sokat lehetne tanulni, de én minél távolabb szeretném őt látni magamtól is meg a kormánytól is.
vajdasagi 2012.06.29. 13:44:14
Karipapa01 2012.06.29. 13:47:42
Tök mindegy, milyen blogon vagyunk! Más blogokon is járok és engem csak az érdekel, hogy hogyan lehetne javítani mindannyiunk helyzetén és ez vezérel a kommentjeimben. Mindegyik politikus így - vagy úgy - hibázik és ez igencsak befolyásolja a hétköznapi életemet. Ezért aztán esetenként háborgok, hozzáteszem jogosan, hiszen a választások előtt egyik sem ezt ígérte! Nem vagyok hithű Fradi drukker, sem Dózsa, nem akarom feláldozni magam mások politikai karrierjéért. Egyet tudomásul kell venni: a választott vezetőinknek úgy kell vezetni az országot, hogy engem (meg a társaimat, a többi magyar embert és ezek unokáit) ne nyúzzanak meg. Még az előző politikusokra való hivatkozással sem! És baszok rá, hogy egy adott országgyűlési képviselőnek, mint politikusnak milyen végzettsége van. Lehet akár Gyurcsánynak 6 elemije is, ki nem szarja le! a lényeg, hogy meg tudja teremteni (politikailag) az élhető országot. Sajnos ez a mai napig a politikusainknak nem sikerült, mert nem velünk, hanem egymással voltak elfoglalva. Semmi okoma hurrázásra...
Andráska8 2012.06.29. 13:53:43
A "fikaevő Szigetvári" az MSZP szekerét tolja, sőt talán párttag is.
Bajnait azt hiszem el lehetne már felejteni.
A primadonna, aki kéreti magát.
Szükségben egy évig azt tette, amit kellett, ezért még nem fognak rá szavazni.
Szerintem jó lenne végre egy női jelölt ennek az országnak.
A DK-nak van egy kiváló női politikusa: Vadai.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 13:57:04
KGS_online (törölt) 2012.06.29. 13:57:19
Úgy érted, a rendőrök? Azok nem gyújtogattak. Ellenben a fizetett/spontán nácicsürhe. Te meg megúsztad. Mi csoportosan, felfegyverkezve elkövetett gyilkossági kisérlet lehetséges áldozatai voltunk, s mi is megúsztuk.
"a tanárt és orvost, sőt még a rendőrt is tisztelem, és természetesnek tartom, hogy az én adómból kell őket pénzelni. "
Hát ezt végleg nem értem. Lehetne máshogy is? És a tanár leírhatja az autóhasználatát az adójából? Vagy esetleg 0 Ft-ra jön "véletlenül" ki minden évben az adója? Stb.
Andráska8 2012.06.29. 13:58:21
Édes istenem, s ezek politikusok:(
Scagnetti 2012.06.29. 13:59:09
Scagnetti 2012.06.29. 14:02:06
Karipapa01 2012.06.29. 14:02:26
Te úgy gondolod, hogy a mi Pali bácsink nem volt "Hazug csaló, silány ember"? Hmmm... Na mindegy, elmúlt! Hogy " épp a hatalomba akar visszakapaszkodni?" mármint Gyurcsány? Ha vannak emberek, akik hisznek neki és úgy érzik, hogy helye van a miniszterelnöki poszton, válasszák meg! Ez a demokrácia! Az, hogy te egyetértesz velük, vagy sem, más kérdés. Soha nem szidnálak, vagy marasztalnálak el, hogy más a véleményed.
Scagnetti 2012.06.29. 14:05:12
tiborc2008 2012.06.29. 14:10:01
Félreértettél.
Nem szavazni olyan pártra, amelyik már bent van a parlamentben, természetesen jobbikra (és lmp-re is) vonatkozik, hiszen már bent vannak.
3dom'f'speech 2012.06.29. 14:14:01
Scagnetti 2012.06.29. 14:14:35
De ha van valaki, akinek semmi alapja hazug, csaló, silány embernek nevezni valakit, az Gyurcsány. Mert ő maga is egy hazug, csaló, silány ember.
És bár Schmitt nagyon nehezen, hosszas hazudozás után mondott le, legalább lemondott, és azóta nem látni sehol.
Feri ellenben csak addig jutott, hogy vádoljon, fenyegessen mindenkit, akinek köze volt az ügyhöz, és hazudozzon. Hazugsággal vádolta a sógorát, akitől lopott, a családot, akikhez egykor tartozott. Közben kiderült, hogy alaptalanul, mivel a sógor által az elején bemutatott dolgozat és az iskolában tárolt verzió megegyezik. Tehát ez esetben a vizsgálat is konkrétan bebizonyította, hogy Gyurcsány vádjai hazugságok voltak.
Ő mégsem gyakorolt önkritikát, azóta is hazudik.
És ez az ember nevez bárkit is hazugnak, csalónak és silánynak? Ez lenne az ellenzéki összefogás kihagyhatatlan tagja?
Akkor az az ellenzék sem ér egy kalap szart sem, ha nem veti ki magából.
kela-bá 2012.06.29. 14:22:45
B-rocker (törölt) 2012.06.29. 14:29:52
Greczy meg találhatna már egy új segget, mert ez már avas.
P.Guszti 2012.06.29. 14:34:19
Hunor Levente 2012.06.29. 14:49:02
ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.29. 15:02:45
A Ferike meg ne is próbálja meg. Köszönjük, elég volt belőle.
Mózsi bá (törölt) 2012.06.29. 15:11:22
tede 2012.06.29. 15:15:00
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:21:40
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:27:29
éés azt még el se árultam, hogy Isteni Ferikének még egy komplet kész alkotmánya is van, még 2008-ban csináltatta, Gréczy művészúr tartotta a csinálásakor a gyertyát.
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:29:17
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:30:08
lajos0 2012.06.29. 15:34:16
Hát csak kérdés mennyire rázza meg őket, hogy a Kleinék Csanádja az egyik EP képviselőjük, mint kiderült.
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:35:26
a MÁSIK aki alkalmas de nem az, hane EGY MÁSIK. És ezt mindenki szépen be is nyalta, főleg az index segedelmével.
Szerintem az akasztói Stadler báűcsi is merészelte volna a miniszterelnökséget csak egy évre, amíg költeni kell az IMF-keretet (a pénzt nem mindet az IMF adta már akkor sem) de amikor már csengetbni kel vissza, akkor nem vállata vóna, ha a kétharmadot a nyuszi egyenesen Ferikének tojja is.
Viszont voltak ezenfelül olyan trükkjei Gordonkának, mint a 2009-es költségvetés javítására bevakolt jogtalan ÁFA visszatartás, ami a strasszbúúúribíróság döntése miatt osztán 2011-be verte bele a lukat röpke 250 milliárd erejéig.
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:37:26
Naés a konz mit csinál? A Kádár-korban tiltott könyvekből kopéroz. Minden jó, ami akkó tíított vót (-> wassalbertinusság)
Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:40:47
Bár vidéken lappang vagy ezer utolsóharcoló eszdéeszes ... hűvös persszóbugyrokban isszák rohadtra a májukat és még nem tudják, hogy Demszky már megadta magát a kunczeiánusoknak és lettett az utolsó nagy liberális összefogási kisérletről . Dr Kókát viszont Kókucinak híjják és szerintuk Gyurcsány embere.
TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.06.29. 15:49:33
Amint azt Giro-Szász okostojástól megtudtam a függetlenség azt jelenti, hogy nem vállalod fel egy csoporthoz tartozásodat sem. Tehát ilyen nincs is! Én már várom a liberális fizikusokat, jobboldali mérnököket és a baloldali fogorvosokat. :)
"A baloldali történész gondolom a baloldali történelmet írja, a jobbos a jobboldalit, a liberális meg a liberális történelmet."
A jobbosról nem volt szó a cikkben! ;)
high up! 2012.06.29. 15:56:51
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 15:57:33
Gondolom ezért hangsúlyoztad, hogy
"...és én mint vajdasági...". Kérdés, hogy miért érzed ezek után úgy, hogy személyeskedtem a vajdasági mivoltoddal?
Az állampolgárság nem csak cím, amivel kérkedni lehet, hanem alázat is az iránt az ország iránt, amelyik a polgárának fogad ( vagy amelyik polgárának születtél ). Annak nagyon örülök, hogy itt élsz, itt adózol. Nagyon helyes. Az állampolgárok egyenlő joga megkívánja az állampolgárok egyenlő kötelezettségét is.
Megsértettelek azzal, hogy tegezlek? Ha igen, akkor elnézést kérek magamtól.
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 16:02:20
Ennek csak egy baja van, mégpedig az, hogy a legitim parlament törvényben írta meg. Ettől még nagyobb baja az, hogy ezt a rendelkezést a 2010-ben hatalomba került kormány is megtartotta. Ebenguba?
Mariann19 2012.06.29. 16:32:19
lajos0 2012.06.29. 17:58:12
Azért akárhogy nézem ezeket az országjobbító szándékokkal felvértezett milliárdosokat, valahogy mindegyik az állam lenyúlásából tollasodott meg.
lajos0 2012.06.29. 18:07:27
Egy jól képzett gazdasági szakember azzal kezdené, hogy közli: ez a gazdaság, ezt a kurva nagy adósságterhet soha a büdös életben nem lesz képes kifizetni. Közgazdasági képtelenség. Aki nem ezzel kezdi, azok helyett meg nyugodtan jöhet egy villanyszerelő vagy egy kukás is, az ő becsületük valahogy nagyobb a politikai ambíciókkal felvértezett, jól képzett gazdasági szakemberekénél.
Az hogy valaki milliárdos lett az állam lenyúlásából szerintem nem predesztinálja a jó kormányosságra.
lajos0 2012.06.29. 18:13:05
lajos0 2012.06.29. 18:19:34
Akkor talán megérted, hogy miért van sokaknak ellenérzése, amikor Brüsszelből, Washingtonból, vagy Afrikából akarják megmondani nekünk a tutit.
Scagnetti 2012.06.29. 18:34:35
Mellesleg tökmindegy lenne az is, ha a sógor tudtával másolta volna le Feri a dolgozatát. A másolás a lényeg, nem az, ki tudott róla.
De egyelőre semmi sem mutat arra, hogy tudott volna róla.
Sírköves Slomó 2012.06.29. 18:44:48
lajos0 2012.06.29. 18:49:48
Szerintem a beszéd egyben sokkal durvább, mint a kiragadott részek. A lényeg, hogy az ország első embere tudatosan ártott a hazájának, hogy a hatalmát megtarthassa és ezt be is ismeri.
"2008-ban jött a válság."
No erre sem számított a sok csodaközgazdász, pedig sok ész nem kellett hozzá. A GDP növekedést ( ami engem különösebben nem érdekel) a konjunktúra idején sikerült 1%-ra leküzdeni a szakértő demokratáknak. Emlékszünk még a Gyurcsányt reanimálta a válság féle indexes kommentre ? Ez volt a helyzet.
"Minden reformkezdeményezését megvétózta a fidesz (300.- ft-os vizitdíj, tandíj, stb.)"
Ezek szerint ellenzékből is a fidesz kormányzott, akkor minek ide választás ?
"Másik oldalról viszont nem kobozta el a nyugdíjvagyont"
Hát ez már ki lett vesézve, én a kevés jó döntés egyikének tartom.
"nem verte szét az oktatást, egészségügyet,"
Hát de.
"a demokráciát,"
Azon nem volt mit.
lajos0 2012.06.29. 18:55:05
Hát kardtól vész ugyibár...
Mi csináltuk meg a köteles beszédet meg a 23 millió román munkavállalót dicsekedett Ferencünk Debreczeni kobzosnak. Ennyi politikai érzékkel tényleg érdemesebb gumihengerekkel meg kádkővel foglalkozni valami lopott gyárban.
lajos0 2012.06.29. 19:35:38
Hát akinek voltak illúzió, annak ekkor omlottak össze. Vajon az olajügyek elkenése idején honnan vezérelték az igazságszolgáltatást, amely kábé az egy Pallag Lászlót ítélte el, meg az ügyek egy részét feltáró Nógrádit.
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 20:56:17
Megértem, csak azt nem birom érteni, sokan miért nem értik, ha az ország tagja egy nemzetközi szervezetnek, vagy csatlakozott ( sok ) nemzetközi egyezményhez, azt a nemzetközi kapcsolatok rendes szabályai szerint be is kell(ene) tartani. Ha a Fidesz ezeket nem akarja betartani, lépjen ki a szervezetből, mondja fel azokat a szerződéseket, amikkel nem ért egyet.
Ha valaki egy magyar pártban nem tartja magát a párt előírásaihoz, azt általában nagy csinadrattával ki szokták rugni, vagy nagy felhajtás mellett kilép az illető. Ez mindenkinek természetes? Miért nehéz megérteni, hogy a nemzetközi kapcsolatokban is vannak szabályok?
Ezen túl milyen erkölcsi alapon áll az az országgyűlési képviselő, aki egy bírósági ítéletről azt mondja, hogy nem tartjuk be ( mint állam)? Ezt te megérted?
lajos0 2012.06.29. 21:28:56
Gondolom mert emblematikus az ügy Ferencet illetően. Nagyon nagy volt az orcája Schmitt ügyben. Mondjuk engem sem érdekel különösebben, ahogy Schmitt sem. Ezekből a törtető senkiháziakból sosem néztem ki egy érettségit sem, nemhogy egy szakdogát, vagy egy doktorit. Az ügy bizonyíthatatlan, bár ha valami úgy néz ki mint egy kacsa és úgy viselkedik mint egy kacsa, akkor az lehet akár egy kacsa is. Persze az elvi esély arra is megvan, hogy történelmi jelentőségű szakdogát írt Ferenc a szőlőtermesztésről, de ezt mégsem hiszik el neki. nekem mégis valamelyik stand-upos volt a hitelesebb, aki eljátszotta: " hogy teringettét egy mi ez itt? Ni csak egy szakdolgozat. Jól lemásolom, a hétszázát." :-)
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 21:38:36
Nem értem mit rugozol ezen a szakdolgozat ügyön. Melyik diák nem próbált még meg más tollával ékeskedni?
A különbség Gyurcsány szakdolgozata, és Schmitt Pál doktori disszertációja közt, hogy a szakdolgozatot egy élete elején lévő fiatal ember művelte, dr. úr pedig már elég öreg róka volt, plusz neki poziciója is volt a helyzet kihasználásához. Szerintem nézz te is magadba, biztos történt veled is a 20-as éveidben nehány stikli, amire ma nem vagy büszke, mégsem hívod tetemre magad.
lajos0 2012.06.29. 21:41:00
Támogatnám, bár az én jelöltem Puzsér, már hosszú évek óta. Most már ismertebb is mint Ángyán :-)
menőmano 2012.06.29. 21:44:02
kész.ennnyyyi.
:))))
menőmano 2012.06.29. 21:45:48
Némelyeknek totális alapot ad a sivalkodásra. Hát! Komolyan.....
Szerintem.
:))
lajos0 2012.06.29. 21:54:56
Nem tűnik úgy mintha nagyon hinnél az élete elején lévő fiatal ember szőlészeti szakértelmében. Persze mindkettő nagykorú volt már. Én a különbséget ott látom, hogy Schmitt nem lopatta el a sajátját, szerintem eszébe sem jutott, hogy téma lehet. Az azonosságot azért több az esetek közt, de különösebben engem sem érdekel.
"Szerintem nézz te is magadba, biztos történt veled is a 20-as éveidben nehány stikli, amire ma nem vagy büszke, mégsem hívod tetemre magad."
Hát persze, például az egyik KISZ-es haverom kiutalta nekem az öszödi kormányüdülőt .-)
Persze ha politikusnak mentem volna és a stiklijeimet a fejemre olvasnák csak magamat okolhatnám. Nyilván ez esetben a setétben bujkáló karaktergyilkolászókra mutogatnék, és forgatnám a szemem, hogy én politikai támadás áldozata vagyok, és mindenki náci aki ezt nem hiszi el :-)
lajos0 2012.06.29. 22:14:21
Szerintem Bajnainak mostanában új gazdája van, Fletóé meg a régi, legyen az bárki is. Én ezeket nem gondoltam soha autonóm figurának, ahogy Orbánt vagy mondjuk Kókajankót sem. Ezek csupán szabadon cserélhető végrehajtók, akiket dobnak, ha az érdek úgy kívánja.
lajos0 2012.06.29. 22:21:40
Gyurcsányt meg Megyó emelte ki az ismeretlenségből, meg is lett a jutalma :-)
látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 22:21:58
Nem hiszek semmit, mert nem ismerem Gyurcsány akkori helyzetét ( nem is akarom ), és e nélkül nincs miről vélemény mondanom. De te nagyon hiszel abban, hogy egy embert, ha politikusnak megy, azzal kell támadni, hogy mit tett, vagy nem tett, amikor még gyerek,kamasz, fiatal felnőtt volt. Ha te idősebb ember vagy, akkor gondold végig, te magad mennyit változtál, mire megérted a mai korodat, és neked sem tettszene, ha az akkori hibáidat harsogná minden ismerősöd. Ha politikus lennél, akkor természetesen te is azt mondanád, hogy politikai támadás áldozata vagy. Gondolod, hogy a kollégium környékén nem lehetne támadásra okot adó gigszert találni? Szerintem lesz még rá példa, hogy attól lesz zajos a honi sajtó, és a blogok világa. Én ezt sem, meg azt sem tartom heylesnek. A politikusokat, állami vezetőket első sorban politikai, vezetői, hivatali tevékenységükért kell bírálni. Schmitt helyzete azért volt hangsúlyosabb, mert ő már különböző állami poziciókban élvezhette a helyzeti előnyét más, ezzel nem rendelkezőkkel szemben. Lehet, hogy még a hivatali helyzetével is vissza élt a doktori diosszertációja érdekében, csak ugye a dolgok időközben elévültek, a Gyurcsányé is, ha egyáltalán volt minek elévülni. mellesleg Shmitt nem ugyan azt mondta, hogy "politikai támadás áldozata vagyok, és mindenki náci aki ezt nem hiszi el"?
lajos0 2012.06.29. 22:26:07
Meg a Bajnai féle kétkulcsos adó, ahol a második kulcs havi másfél millától indult :-) Persze elhiszem hogy az ismeretségi körében ez nem volt kirívóan nagy.
lajos0 2012.06.29. 22:43:58
A politikust mindennel támadni fogják, tehát érdemes lenni kevesebb vajjal a fejen rohangálni.
"Ha te idősebb ember vagy, akkor gondold végig, te magad mennyit változtál, mire megérted a mai korodat, és neked sem tettszene, ha az akkori hibáidat harsogná minden ismerősöd."
Hát szerintem sem azért csinálják, hogy Ferinek tessék. De hát aki örömlánynak áll, az ne sírjon ha esetleg....
"Ha politikus lennél, akkor természetesen te is azt mondanád, hogy politikai támadás áldozata vagy."
És természetesen senki sem gondolná úgy, hogy ezzel fel vagyok mentve a részletes kifejtés alól. És magam sem érezném úgy, hogy ezzel mindent megmagyaráztam.
"Gondolod, hogy a kollégium környékén nem lehetne támadásra okot adó gigszert találni?"
De még mennyire hogy lehet, és kell is.
"A politikusokat, állami vezetőket első sorban politikai, vezetői, hivatali tevékenységükért kell bírálni."
Az általános gyakorlat mégsem ez.
"Schmitt helyzete azért volt hangsúlyosabb, mert ő már különböző állami poziciókban élvezhette a helyzeti előnyét más, ezzel nem rendelkezőkkel szemben."
Schmitt szerintem korábban is egy törtető senkiházi lehetett, de ha jól emlékszem Feri sem a diktatúra elnyomottjai közé tartozott. Köpeci elvtárs esetében például külön engedélyezett ezt-azt, ahogy beszámolt róla.
"mellesleg Shmitt nem ugyan azt mondta, hogy "politikai támadás áldozata vagyok, és mindenki náci aki ezt nem hiszi el"?"
Hát persze, hogy ő is ezt mondta, és hasonlóan hiteles védekezés volt, mint esetünkben.
lajos0 2012.06.29. 22:53:23
Jogos a két pont. Ennek ellenére nem tudok olyan EU-s országról, amely mondjuk betartaná a másztrihti kritériumokat, de javíts ki, ha tévednék.
"Ezen túl milyen erkölcsi alapon áll az az országgyűlési képviselő, aki egy bírósági ítéletről azt mondja, hogy nem tartjuk be ( mint állam)? Ezt te megérted?"
A régi alkotmány esetében a parlamenti képviselőink 30-40 mulasztásos alkotmánysértéssel tudtak együtt élni évtizedekig. Persze nem gondolok semmi nagyot az erkölcsi alapjukról, mivel ilyesmi általában emberek esetében szokott lenni, a magyar politikus meg a moszatok és a véglények között rekedt meg valahol az evolúció folyamán erkölcsileg. Bár ha valaki ezt kikári a moszatok nevében, igaza lesz :-)
Frick László Emlékzenekar 2012.06.30. 02:58:53
Az egyik kör, amiből képtelenek gondolatilag kitörni, a százmilliós számkör -tehát milliárdos számkörben senki nem képes gondolkodni, így fordulhat elő az, hogy a 650 milliót többnek érzik a 3,5 milliárdnál. De lakásnagyyságban is száznégyzetméterekben képesek elképzelni vaklamit, tehát 1200 négyzetmétereset már nem. Így persze a 400-nak felszorzott 300 négyzetméter hogyne lenne nagyobb, mint a zsidótol rekvirált 1200 négyzetméter.
Ilyen gond jelentkezik a részvénytársaságokkal is, egy átlagmagyar, de akár szellemembere újsáígró is kb kft-méretben képes gondolkodni. [tényfeltáró káefté egyik tulajdonosa, aki betétitársasági formában számláz a sajátrésztulajdonú káeftéjének, pl Irodalom kft.)
Namost a magyar zártrészvénytársaság az a különös cégforma, ami azért jött létre, hogy ne adózzon és ne fizessen különösebb osztalékot. Egyes bravúros nyíltrészvénytársasági memedzsmentek is meg tudják a tulajdonosiréteget úgy vezetni, hogy egy fityiszt se kapnak.
Namost Bajnai és Gyurcsány (a "jobbos"ok tökostobasága az, hogy Apró Piroska nénit komcsizzák, holott ő a Kreatívkönyvelés Pápanője) RÉSZVÉNYTÁRSASÁG formátumban tevékenykednek. Lényegében államvezető-korszakukban is a kicsiben már megszokott móccerokat alkalmazták, csak nagyban. Erre van egy hasonlatom, aki csiocsipsszállító kisteherautóval elbánik, pl tud tükörből tolatni, az kevés zsenialitással, főleg ha nem kell tolatni és manőverezni, tehát előre előre és előremenetben, a hatalmas nagy kamionnal is elbánik.
Nagyon fontos szabály, hogy Bajnaiék köreiben csak úgy adózni két fityinget is nem illik. Égő. Karitatívak persze, ha milliócskákról van szó, de pl százmilliós számkörben már nem karitatívak és egymilliárdos alapítványról? - szó nem lehet! Az egy közepes káeftétulajdonos, aki a gyerekeinek úgy havonta 50-100ezreket zsebpénzre, az apekokoknak meg adóba milliókat elszór. rendes részvénytársaág könyvelése teljesen kreatív, azaz az állam elmehet a kurzív édesanyjába is. És persze részvénytarsasági offshoremilliárdos 500 Ft zsebpénzt ad a gyerekének.
Bajnai speciális szakterülete a csődszélén tántorgó cég tökéletes kivéreztetése a mozdíthatók eltüntetése , az esetleges állami tőkeinjekció vagy segély elszivornyázása és kasza, léc. Ebben van nagy-gyakorlata és összesen ennyit csinált az egy évében, a Ferenc által hagyott négyszerpráéselt törkölyt föllazítotatták, átöntötték rajta az Ájemeff Segély levét, majd kipréseltáék és vitték az utolsócseppig (amit az IMF engedett, mindent nem engedtek, kb egynegyedet nem) és Bajnai mely szép beszéddel búcsúzott, réthorikai gyöngyszem, csak Ferenc zseniális Igazságbeszédével említhető egylapon, ebbe ő belefogalmazta a következő kormánynak, hogy fejére szól, ki szót emel [a valóságos helyzetről] Egyes bunkó vidékifieszes pógármesterek persze nem értették meg a Bajnai beszéd lényegét.
Frick László Emlékzenekar 2012.06.30. 03:01:47
atila68 (törölt) 2012.06.30. 09:28:53
Scagnetti 2012.06.30. 10:29:48
Valóban, az a lényeg, politikusként mit tesz. Láttuk, katasztrófa volt az is. Hogy mellé még a szakdolgozatát is lopta, az csak a hab a tortán. Az előéletét látva nem okozhatott meglepetést senkinek. Csaló volt ez már fiatalon is.
empatikus pszichopata 2012.06.30. 10:51:03
Én a köv. választásokkor azt a pártot keresem, amelyik a saját (demokrácia)felfogásomhoz leginkább passzol, legkevésbé hiteltelen és a legtöbb kipróbált "szakember" ül benne. És rá fogok voksolni.
empatikus pszichopata 2012.06.30. 10:53:49
mákos lecsó 2012.06.30. 11:06:00
Az igazi sztrovacsek 2012.06.30. 11:32:38
Már akinek sztori.
Olyan nagy jelentősége nincsen. (van egyáltalán?)
Bajnai még korainak tartja elkötelezni magát egy nyilvánvaló pártrendezvénnyel, oszt ennyi.
Majd ha létrejön - HA létrejön - egy ellenzéki összefogás, és az fölkéri miniszterelnök jelöltnek, na akkor majd elmegy ezeknek a pártoknak a rendezvényére.
Szerintem.
Más.
Régebben írtam már itt, hogy szerintem Horn Gyulának lesz igaza, miszerint "Lehet hogy mi már nem éljük meg, de létre fog jönni az Európai Egyesült Államok."
Nos íme a hír:
"A csütörtök-pénteki EU-csúcson megtették az első lépést az eurozóna vezetői a föderáció felé. Pontosabban megtervezték az első lépésüket. Magyarország itt kívülálló, és a magyar miniszterelnök szuverenitása védelmével tüntetett."
Messze, messze még a vége, de úgy tűnik, a cél ki van jelölve, az elhatározás megszületett. Sok sok buktatóval, ellendrukkerekkel, országok "betartásával", kínnal, keservvel, lassan ugyan de biztosan meg fog valósulni.
Magyarországnak sincsen más lehetősége, mint "úszni az árral".
Lehet persze még évekig erősködni, népnemzeti szuverénkedni, de az élet kegyetlen,(lesz) és a tényekkel vitázni nem lehet. Voltak - vannak - itt egyesek, akik a válság kapcsán Európa széteséséről értekeztek. Persze értekeztek arról - és értekeznek most is, és még fognak is - náluknál sokkal tekintélyesebb szakértők is. De ha nem jön egy világ katasztrófa, járvány, vagy háború, ez a cél meg lesz valósítva.
Szerintem.
lajos0 2012.06.30. 13:16:25
A cél valójában régóta ez lehet, bár én Horn Gyulától pont nem hallottam. A
Prieuré de Sionról szóló összeesküvés-elméleteknek viszont rendszeres eleme több mint 100 éve. Ezek szerint létezik ennek megfelelő összeesküvés-gyakorlat is.
Itt legalább megint elválhat a szar a májtól, mert demokratikusan ezt sem fogják tudni elfogadtatni, akárcsak a lisszaboni szerződést, tehát Európa lakói ennek eldöntéséből megint csak ki fognak maradni. A szándék viszont sok európai ország közvéleménye számára elfogadhatatlan ( németek, angolok, csehek, stb..) Ha megpróbálják erőből keresztülnyomni, nagyon súlyos zavargások jönnek, bár lehet ez is a terv része :-)
"Magyarországnak sincsen más lehetősége, mint "úszni az árral"."
Bizony. Ilyen megfontolásból léptünk be a II. világháborúba is a nácik oldalán, akik szintén az egységes Európa megteremtésén dolgoztak.
"De ha nem jön egy világ katasztrófa, járvány, vagy háború, ez a cél meg lesz valósítva."
„Lesz világkormány, ha tetszik ha nem, leigázással (meghódítással) vagy beleegyezéssel.” -James Warburg CFR-os tag bejelentése a külföldi kapcsolatok bizottsága előtt 1950 február 17-én.
Az igazi sztrovacsek 2012.06.30. 16:36:47
"demokratikusan ezt sem fogják tudni elfogadtatni, akárcsak a lisszaboni szerződést,"
Sajátos demokrácia fölfogásod szerint biztosan igazad van.
Szerintem viszont az EU minden tagországa demokratikusan választotta meg a saját kormányát, és ezzel fölhatalmazta arra, hogy a nép nevében döntéseket hozzon. Akár ilyeneket is.
Azon persze lehet vitatkozni, hogy mely országokban, milyen kérdésekben kell népszavazást tartani, és milyenekben nem. A lehetőségek és a variációk szinte határtalanok. Mo. ékes példája ennek. Vajon mi a fontosabb egy ország életében? A 300Ft-os vizitdíj, vagy az alkotmány???
Vagyis legyél csak Te egészen nyugodt, ha a kormányok úgy döntenek, akkor úgy lesz. Lesz ahol ezt népszavazásra bocsájtják, és lesz ahol nem, és a döntés mégis érvényes és demokratikus lesz, akár egyezik a fölfogásoddal, akár nem.
"A szándék viszont sok európai ország közvéleménye számára elfogadhatatlan'
Honnan tudod?
Ezt írta az újság?
/Attól milyen hangos volt a világsajtó, hogy a görögök kilépnek az unióból?
Eszük ágában nem volt./
Ellentétben a sajtóban megjelenő szenzációkkal szemben, német, belga, angol, és egyéb munkások tisztában vannak vele, hogy az egységes uniós piac az egyik legfőbb biztosítéka a munkahelyüknek.
Hogy a nácik is az egységes Európa megteremtésén dolgoztak?
Hát, végül is igen.
Akárcsak Napóleon, vagy Attila a hun, vagy II.Szulejmán.
Na de ezzel párhuzamba állítani....?
Te tudod....
„Lesz világkormány,..."
Még ez is elképzelhető.
Az űrutazás is lehetetlennek tűnt, és ez nem is volt olyan régen.
Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.30. 17:07:43
"Hogy a nácik is az egységes Európa megteremtésén dolgoztak?
Hát, végül is igen.
Akárcsak Napóleon, vagy Attila a hun, vagy II.Szulejmán.
Na de ezzel párhuzamba állítani....?"
Ha ugyanannyi vérontást követel majd, akkor igen. Mindenesetre Hitler, Napóleon, és még többek kudarcán a mostani Európának is illene tanulnia.
Szemmel láthatólag nem ez történik.
lajos0 2012.06.30. 19:32:23
Az tényleg elég sajátos, hogy kérdezzük meg a lakosságot, mit gondol.
"Szerintem viszont az EU minden tagországa demokratikusan választotta meg a saját kormányát, és ezzel fölhatalmazta arra, hogy a nép nevében döntéseket hozzon."
Ezt Orbán el szokta mondani néha Európában, de akkor általában kap a fejére :-)
Mondjuk Montit ki választotta meg az olaszoknál a Goldman&sachson kívül ?
Ezek a paraván demokraták semmitől sem félnek jobban mint a népszavazás, milyen érdekes.
Amikor ezt a szavazósdit kipróbáljuk akkor mégis mindenféle kormánypropaganda ellenére rendre le vannak szavazva az egységesítő javaslatok. Akárcsak az EU alkotmány, amit mindenhol leszavazott a lakosság, ahol meg merték kérdezni. Erre aztán átnyomták erőből. Amikor Barossóval közölték, hogy nem is lett megválasztva nagy sértődötten közölte, hogy dehogynem, őt titkosan választotta ki a bizottság. Nem érezte szegényke a különbséget, hogy megválasztva lenni más, mint kiválasztva.
"Azon persze lehet vitatkozni, hogy mely országokban, milyen kérdésekben kell népszavazást tartani, és milyenekben nem. A lehetőségek és a variációk szinte határtalanok."
A komoly dolgokban nem örülnek neki, mekkora ajvékolás volt a görögöknél amikor valaki bedobta, hogy legyen már valami népszavazás ezekről a mentőcsomagokról.
"Vajon mi a fontosabb egy ország életében? A 300Ft-os vizitdíj, vagy az alkotmány???"
Bizony. Az alkotmányról is mindenképpen kellett volna, a 300 forintos népszavazás viszont álkérdésekkel ment, az akarja-é, hogy profitorientált egészségügy legyen helyett, mert azt a fideszesek közül is sokan jól vették volna ( példul Mikola és üzleti körei)
"Vagyis legyél csak Te egészen nyugodt, ha a kormányok úgy döntenek, akkor úgy lesz."
Azért annyira ne legyünk naivak, hogy ezt a kormányok döntenék el. Az őket finanszírozó üzleti körök már rég eldöntötték, a kormányok csak kiflispistaként végrehajtják az ukázt.
"Lesz ahol ezt népszavazásra bocsájtják, és lesz ahol nem, és a döntés mégis érvényes és demokratikus lesz, akár egyezik a fölfogásoddal, akár nem."
Érvényes lehet, demokratikus nem lesz. Persze, hogy mi a demokratikus, azt mink mondjuk meg alapon az lesz.
"A szándék viszont sok európai ország közvéleménye számára elfogadhatatlan'
Honnan tudod?"
A city Londonban könnyen vétózhat, és nagyobb hatalma van mint Európa kormányainak. De a csehek is ilyesmi miatt maradtak ki a közös gazdasági csomagból. Másfelől azért egyre több a szkeptikus hang a nagy döntéshozó szervezetek kompetenciáját illetően, hiszen ez a sok pénzügyi zseni valahogy mégis előállította az évek óta tartó válságok sorát.
/Attól milyen hangos volt a világsajtó, hogy a görögök kilépnek az unióból?
Eszük ágában nem volt./
Várjuk ki a végét.
"Ellentétben a sajtóban megjelenő szenzációkkal szemben, német, belga, angol, és egyéb munkások tisztában vannak vele, hogy az egységes uniós piac az egyik legfőbb biztosítéka a munkahelyüknek."
Hát a német munkás valahogy mégsem támogatja általában az európai mentőcsomagokat. Ha így lenne Merkelnek nem kellene izgulni annyit mostanában.
"Hogy a nácik is az egységes Európa megteremtésén dolgoztak?
Hát, végül is igen.
Akárcsak Napóleon, vagy Attila a hun, vagy II.Szulejmán.
Na de ezzel párhuzamba állítani....?
Te tudod...."
Szerintem ugyanazok a pénzügyi körök finanszírozták a náci és a bolsevik kísérletet is, akik a mostanit. Még a családnevek is egyeznek, persze ez lehet véletlen is.
„Lesz világkormány,..."
Sőt, talán már van is a rossznyelvek szerint.
márta)) 2012.07.01. 13:40:21
"A költségvetés egyensúlyának helyreállítása érdekében 1200 milliárd forintos megtakarítást hajtott végre a Bajnai kormány. Ez, arányait tekintve, az elmúlt évtizedek legnagyobb hasonló kiigazításának tekinthető a világban. Az államháztartási hiány 3,8 százalék alatt maradt, ezzel Magyarország megteremtette az Európai Unió egyik legfegyelmezettebb gazdálkodását.
A hivatalos adatok 2010. év elejére azt mutatták, hogy Magyarország rendelkezik az Unió országai közül az ötödik legalacsonyabb költségvetési hiánnyal."
Na. és persze) az ismertség, elismertség, diplomáciai jó kapcsolatok) sem hátrány.
hm?
hu.wikipedia.org/wiki/Bajnai_Gordon
:)
lajos0 2012.07.01. 14:54:17
Ebből sejthető, hogy kb. milyen állapotban volt. A 3,8 százalékos hiány az egyensúlytól nekem messze van, és az egyensúly csak a nulla pontot jelezné, ha pozitív irányban térne el az egyensúlytól az meg üdvös lenne. Az is hozzá tartozik, hogy Gordon azt a kakát kezdte el ellapátolgatni, aminek a összehordásához is asszisztált.
"Magyarország megteremtette az Európai Unió egyik legfegyelmezettebb gazdálkodását. "
Nagy kár hogy 7 éve volt az MSZP-SZDSZ kormányon, mikor ehhez hozzá kezdett. És a német fegyelmezettséghez így sem volt hasonlítható.
"Na. és persze az ismertség, elismertség, diplomáciai jó kapcsolatok sem hátrány."
Hát nem tettünk keresztbe semmiféle külföldi érdeknek, az biztos. Én Gordonka miniszterelnökségét akkora változásnak láttam, mintha Orbán helyett Matolcsy venné át a gyeplőt.
Ennek ellenére mindenkinek nagy megkönnyebbülés volt Gyurcsány távozása, és valami kormányzásféle kezdete. Az is tény, hogy a fentiektől függetlenül Gyurcsány hitelessége a közvélemény szemében soha sem fogja a tizedét sem elérni Bajnaiénak. Amin mondjuk ronthat majd kicsit, hogy Bajnai többször nagyon határozottan kijelentette, hogy semmiféle további politikai ambíciója nincs, amit azért jó páran megmosolyogtunk már akkoriban is.
menőmano 2012.07.01. 18:07:13
Csak mást mondunk itt" és ott".
Az igazi sztrovacsek 2012.07.01. 22:17:03
Azt sem tudja, hogy Ő maga merre tart, nemhogy Európa.
márta)) 2012.07.01. 22:35:52
Önnek igaza van.
Frizuravarjú 2012.07.02. 10:10:01
Szemben például a zsidó egyházzal, ugyebár.