Nem kezdem el újra felsorolni, hány volt "kommunista" funkci és egyéb párttag nyomul ma a Fideszben és holdudvarában. Egyrészt a lista hosszú, másrészt egyre többen fogják kérdezni például Matolcsyt vagy Martonyit, zárójelbe téve a nevük mellé, hogy MSZMP...

Most inkább arra térnék ki, hogy mivel is akarja megbélyegezni, lehetetlenné tenni a baloldalt Orbán Viktor, jelezve, hogy diktátorunk észre sem veszi, hogy önmagukról cikkelyez a saját, különbejáratú alaptörvényükbe.

Felróják például az MSZMP/MSZP-nek a kizárólagos hatalomgyakorlást, a tulajdon szabadságán alapuló gazdaság felszámolását, az állampolgárok és egyes csoportjaik alapvető emberi jogaiktól való megfosztását vagy ezek súlyos korlátozását, a polgárok vagyonuktól való önkényes megfosztását, az emberek származásukra, világnézetükre, politikai meggyőződésükre tekintettel történő hátrányos megkülönböztetését, a nevelésbe, a művelődésbe, a tudományos életbe, a kultúrába politikai és ideológiai célokból történő visszaélésszerű beavatkozásokat - és így tovább.

Hát éppen ők teszik ezt most! A Fidesz éppen azzal vádolja az MSZMP/MSZP-t, amelyet ő maga követ el másfél éve. A nyugdíjpénzek ellopásával felszámoltak egy részt a tulajdon szabadságából, folyamatosan fosztják meg az embereket a jogaiktól - közszolgálati semlegesség, sztrájkjog stb. Éppen a Fidesz különbözteti meg hátrányosan a polgárokat aszerint, hogy aki nincs velük, az a nemzet ellensége, folyamatosan belebeszélnek az oktatásba, a kultúrába - és a sor hosszan folytatható.

Ebből az következne, hogy Orbán bukása után a Fidesz ellen induljanak eljárások? Esetleg számolják fel a pártot, és éppen a saját kretén ötletük és primitív "alkotmányuk" nyomán?

Mikor tér vissza a józan ész Magyarországra? Meddig terjed a skizofrénia, hogy az vádol antidemokratizmussal másokat, aki diktatúrát épít? Meddig hagyja Magyarország, hogy egy lelkében megnyomorodott, beteg ember az orránál fogva vezesse?

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr123407669

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hogy hívják az MSZP jövőbelátóját? 2011.11.24. 11:42:16

- Hogy hívják az MSZP jövőbelátóját?- ???- Baljós.

Trackback: Segítem a kormány nemzetbiztonsági vizsgálatát 2011.11.24. 11:33:25

Állampolgári kötelezettségemnek eleget téve ezúton hozom a vizsgálatot folytató kormány tudtára, hogy kik a forint elleni folyamatos, koncentrált támadássorozat okozói....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cogito.t 2011.11.24. 09:48:21

"hogy mivel is akarja megbélyegezni, lehetetlenné tenni a baloldalt Orbán Viktor"
Alapvető tévedés! Nem a baloldalt, hanem az MSZP-t akarja lehetetlenné tenni!
"Picit" nagyzási hóbort (nagyképűség/önhittség/önteltség/beképzeltség/...stb.), az MSZP-t a baloldallal azonosítani! Pláne a demkol-t!!
Egyébként meg mire a csodálkozás??
igen aktívan közreműködtek/hozzájárultak a mostani helyzet létrejöttéhez/kialakulásához!!
"Mikor tér vissza a józan ész Magyarországra?"
Hát úgy sacc/kb. amikor a mostani/eddigi (mindenoldali) pártelitek kihalnak (és nem lesz szellemi örökösük)!!

farcsika67 2011.11.24. 10:20:39

NO COMMENT

.... a szerző kilétét nem
sikerült kideríteni. (Szerintem már keresik.) /Szerinte D.P lehet a monogramja/

Az "orbánizmus" lélektanát, lényegét nem könnyű dolog
megérteni. Nem könnyű, de annál fontosabb, ha sikerrel akarunk
szembeszállni vele.

Az orbánizmus, azaz az orbáni politika és hatalomgyakorlás
lényege a mániákus hatalomvágy és a gátlástalan gyűlölet. Az
orbánizmus 2002-ben született, egy váratlan választási vereséget követően, a
Testnevelési Egyetem körül, sok ezer, már akkor fanatizált választó - de
sokkal inkább elvakult Orbán-hívő - előtt, felhevült, felelőtlen és
szélsőséges hangulat -de sokkal inkább őrjöngés - közepette.

Az orbánizmus nyolc nehéz és ínséges év alatt fejlődött ki
és nyerte el végső, kegyetlen és veszélyes formáját. A felelőtlen utcai
politizálás, a felhergelt csőcselék dühének tüzében
született meg és 2006-ban nemcsak a TV székházat, de kis híján egész hazánkat
lángbaborította egy törvénytelen puccs-kísérlet érdekében. Hiszen a
hatalomért semmi nem túl nagy ár ... Orbánék szerint.

Az orbánizmus kieszelője, vezénylője és megtestesítője maga
Orbán Viktor, illetve másodlagosan Kövér László, aki Orbán szellemi
társaként, eszmei ikertestvéreként katalizálja és erősíti fel az
orbánizmust. (A többi, megbízható társukat, Orwell-i néven
"belső-párttagot" az érdek, a pénz mozgatja.) Orbán Viktor pedig
igazi, Cipolla-i tehetséggel vezényli a "közönségét", a híveit.

Az orbánizmusra oly jellemző - de sokkal inkább annak
alapját képező -gyűlölet a kudarcokból és a kisebbségi komplexusokból ered. A
"vidékiként nehezen fogadnak el a pestiek" - féle kudarcból,
a "nem tudok veszíteni"- féle kudarcokból, az "alacsony vagyok és még
késsel-villával sem tudok rendesen enni" - féle kudarcokból,
illetve kisebbségi komplexu-sokból.
(Ezekről talán egy grazi klinikán többet tudnának mesélni...)

Ez a gyűlölet gyökeret vert már 2002-ben, aztán kiteljesedett
2006-ban. Ez a bizonyos "a haza nem lehet ellenzékben"
típusú öntelt és pökhendi gyűlölet. Az "aki nincsen velünk, az ellenünk"
típusú elszánt gyűlölet. A "furcsa anyagból gyúrt" baloldaliak mindig a
"saját nemzetükre vetik magukat" típusú, vádaskodó gyűlölet.
(Egyszer érdemes lenne tán elgondolkodni a "nagy" szellemi előd és
példakép, Horthy Miklós "remek" jobboldali politikájának a
következményeiről
is...)

Aki pedig nincsen velünk, az nem a nemzetünk része, azt el kell
taposni. Azt szájkosártörvénnyel el kell némítani,
nyugdíját, állását, lakását, de még a jövőjét is el kell venni, kényszermunkára kell
vezényelni, konténerekbe lehet telepíteni...Orbánék szerint.

Meggyőződésem, hogy Orbán Viktor ma már gyűlöli a hazánkat és a
nemzetünket. Azaz annak a túlnyomó részét. Gyűlöli, mert
szerinte kétszer is elárulták őt.

Először 2002-ben, amikor véleményt mertek mondani a
kormányzásnak csúfolt, akkori - ugyancsak felelőtlen, dilettáns, sőt jogsértő
-ámokfutásáról, aztán pedig 2006-ban, amikor még mindig nem
engedték őt vissza a hatalomba.

Innentől kezdve aztán már lett egy megtestesítője is ennek a
vak és határtalan gyűlöletnek. Méghozzá Gyurcsány Ferenc, aki LE
MERTE GYŐZNI a nagy és bölcs vezért, a kárpátok géniuszát, a felcsúti
fenegyereket, magát Orbán Viktort. (Sőt a TV stúdiót is felmosta vele az
akkori, emlékezetes vitájuk során.)

Orbán Viktor jelenleg tehát nem kormányoz, hanem részben szabad
folyást enged ennek a gyűlöletnek, részben pedig megpróbálja
bebetonozni mind zsarnokibb és öncélúbb hatalmát. A gyűlölet
elsősorban Gyurcsány és "társai"felé sugárzik (engem például a
jobboldali sajtó - de sokkal inkább elvakult, orbánista
lakájmédiák - legtöbbször már csak "gyurcsányista jogászként" aposztrofál, ami
önmagában is egy elképesztő jelenség), másrészt pedig egész
népesség-csoportok felé. Az "áruló", a "nemzetidegen"
baloldali, a "szoclib idegenszívű" réte- gek felé.

A kis keresetű, városi "panelprolik" felé, akik Orbánék - de
sokkal inkább a Kubatov-listáik - szerint a hazai baloldal egyik fontos
szavazóbázisát képezik. Az ugyancsak főleg városi,
kisnyugdíjas - azaz orbáni nyelven "nyuggerek" - felé, akik szerintük szintén a
bűnös baloldal támogatói.

Ez a fajta, Kubatov-listákon alapuló, gyűlölet-politizálás és
erőszakos gyűlölet-kormányzás mutatkozik meg aztán az
aránytalan és igazságtalan adórendszerükben, a rokkant-, munkanélküli- és
egyéb, szociális ellátások kegyetlen megvonásában, illetve
korlátozásában.
Álláspontom szerint ugyanis Orbánék tudatosan nyomorítanak meg
bizonyos, szerintük nem az ő szavazóbázisukhoz tartozó
rétegeket és persze tudatosan favorizálják a felső középosztálybeli
törzsszavazóikat is. Ennek a tökéletes példája a 16%os SZJA
bevezetése, melynek egyedüli célja az volt, hogy megerősítse
a főleg fideszes kötődésű középosztály helyzetét. (Ezzel hatalmas
lyukat ütve a költségvetésen, amelyből eredő nehézségeket pedig
gátlástalanul terhelik rá a szerintük inkább baloldali szavazó, alsóbb
rétegekre.)

Ezt a fajta gyűlöletet és csalódást élesen mutatta meg Orbán
Viktor Freud-i elszólása, mikor a tavalyi, Dél-Afrikai látogatása
során az ottani, érte kritika nélkül lelkesedő, kinti magyarokat "jó
magyaroknak" nevezte, szemben az itthoni, kritikus és
kényelmetlen kérdéseket megfogalmazó, "rossz magyarokkal". Orbánék ma már
csak ezekben a "jó magyarokban" gondolkodnak, akik lelkesednek a
vezérért, elfogadják a tekintélyelvű, autoriter berendezkedést és hálától
homályos szemmel tekintenek a közintézmények falain lógó
NENYI-kre, azaz Orbán-bullákra. (Meggyőződésem szerint Orbánék majd a
határon túli magyarokkal próbálják meg pótolni a külföldre
"kitántorgó" sok százezer honfitársunkat, akik a rájuk nehezedő politikai és
szociális nyomás miatt fognak elmenekülni Magyarországról.)

Az orbáni hatalomnak ugyanis nincsen szüksége öntudatos,
gondolkodó és időnként kritikus állampolgárokra, nincsen szükségük szervezett
munkásokra és erős szakszervezetekre. Orbánéknak hithű, lojális
alattvalókra van szükségük, akik egyfajta, poszt-kádári
beidegződéssel hisznek az orbáni, erős és gondoskodó állam eszményében és
persze hisznek a "nagy és bölcs vezér" mindenhatóságában. Aki vakon
hisznek a nemzeti együttműködés orbáni rendszerében.

Orbán Viktor ugyanis már régóta nem demokratikus
jogállamban, nem működő parlamentarizmusban és nem a valódi, egyeztetéseken és
kompromisszumokon alapuló, többpárti politizálásban hisz. Orbán
számára már régóta "egy a tábor, egy a zászló", a demokrácia
pedig csupán egy "felesleges, duális erőtér", melyben netán még
kritizálni is merik őt vagy a politikáját, illetve vitatni merészelik
dilettáns és önkényeskedő intézkedéseit. Erre pedig Orbán Viktor és szűk,
elit-csapata nem kíváncsi, ahogy nem kíváncsiak a művelt,
demokratikus világ észrevételeire vagy kritikáira sem. Orbán Viktornak
ugyanis 2/3-os felhatalmazása van, amúgy meg Ő testesíti meg a
MAGYAR NEMZET érdekeit és akaratát, "oszt" jónapot", "Brüsszel nem Moszkva" és
egyébként is "ki a fasz az a Thomas Melia?"

by dajcstomi/

Orbán Viktor azonban elfeledkezik néhány "apróságról".

Például arról, hogy mivel választási program nélkül nyertek a
választásokon, ezért őt semmire nem hatalmazták fel a magyar
választók, de legfőképpen nem hatalmazták fel a magyar
demokrácia lebontására és egy Mussolini-típusú, korporatív, fasisztoid
rendszer, egy nemzeti szocialista elemeket is ötvöző, pártállami diktatúra
létrehozására.

Elfeledkezett arról is, hogy bár Brüsszel tényleg nem
Moszkva, de azért a Magyar Köztársaság része az Európai Uniónak és a
NATO-nak is.
Ezt pedig nem lehet kiváltani semmilyen kalandor
politikával, vagy kínai szövetség, hagymázas, légből kapott és átgondolatlan
tervével sem.

Elfeledkezik a kis-antant államokban sajnos joggal fellelhető,
ellenünk sugárzó indulatokról és törekvésekről. (Szellemi
társa, Kövér László is igen veszélyes vizekre evez, mikor a hazai
szélsőjobbnak tett, újabb engedményként a magyar-szlovák határ
megváltoztathatóságáról morfondírozik.) Ahogyan maga Orbán
Viktor is veszélyes terepre tévedt Tusványoson a revizionista eszmék -
igaz még óvatosan tálalt - felmelegítésével.

Orbán Viktor súlyosan téved abban is, hogy hazánkban a
kereszténység újra államvallás lehetne vagy hogy minden hatalom a
Szentkoronától származna. A Magyar Köztársaság ugyanis egy demokratikus
jogállam, mely egyrészt a szekularizáció évszázados jogelveit követi,
másrészt pedig továbbra is a népfelség elvei alapján fog működni.

Az Európai Unió közepén ugyanis nincsen szükség sem keresztény
fundamentalizmusra, sem nemzeti szocialista diktatúrára, sem
revizionista, soviniszta szellemiségre, sem pedig az avítt
Szentkorona-tanra, mely hivatkozási alap az előbbiekre.

Orbán Viktor elfeledkezik arról a fontos tényről is, hogy a
Európai Unión kívül nincs élet, de a miniszterelnökségen kívül
viszont van.
Orbán Viktor megfeledkezett arról is, hogy a hazánk
érdekében kellene kormányoznia, nem pedig az öncélú hatalmát betonoznia és a
Kubatov-listák mentén megosztani a nemzetünket.

Mindezekre pedig emlékeztetni kell őt végre a hazai
demokratáknak, a civil szervezeteknek, a szakszervezeteknek, sőt lassan a saját
pártjának is...

Mielőtt ismét túl késő lesz.

Köszönet érte!

Az igazi sztrovacsek 2011.11.24. 10:22:38

"Meddig hagyja Magyarország, hogy egy lelkében megnyomorodott, beteg ember az orránál fogva vezesse?"

Magyarország sokáig hagyni fogja.
Hagyta már a történelem folyamán néhányszor.
De hogy 263 birka a parlamentben miért hagyja még, az talán örök rejtély marad.

farcsika67 2011.11.24. 10:26:24

2011. július 13. szerda
08:50

Miről is beszélünk????

Gazsi cigány szeretne belépni a FIDESZ-be.

Jelentkezik is szabályosan, ahogy kell. Tudja ezt az egész telep az alvégen.

Nagyon szurkolnak neki. Nem sokáig.

Gazsi szomorúan jön haza a felvételi meghallgatásról.

- Mér lóg az orrod Gazsi? – kérdezték.

- Jaj, hát nem vettek fel…

- Há mé nem?

- Azt mondták, hogy sok évig a komenistáknak hegedáltam…

- Jaj, te tökfej! Há mér nem tagadtad le?

- Hogyan tagadhattam vóna…. hiszen mindenik ott vót!

—————————————————————————–

*Íme, akik ott voltak:*

*Stumpf István* :MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök,

*Járai Zsigmond* : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,

*Matolcsy György* : MSZMP tag, III/II együttműködő,

*Martonyi János* : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,

*Chikán Attila* : MSZMP tag,

*Pintér Sándor* : MSZMP titkár,

*Boross Péter* : MSZMP tag, DÉLBUDA III/III

*Ligetvári Ferenc* : MSZMP tag,

*Boros Imre* MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008

*Pozsgay Imre* MSZMP PB tag,

*Szűrös Mátyás* MSZMP KB tag,

*Csintalan Sándor* MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV
ideológiai

támasza,

*Schmitt Pál* : NOB tag, a Los Angelesben rendezett

olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg közt. elnök hazánk

nagyobb dicsőségére

*Kerényi Imre* : MSZMP alapszervezeti titkár,

*Torgyán József* : alias Szatmári, III/III-mas együttműködő, az első Orbán

kormány minisztere,

*Balogh Gyula* : MSZMP tag,

*Szita Károly* : III/III együttműködő,

*Mikola István* – Hazafias Népfront alelnök

*Fónagy János* : MSZMP tag,

*Vonza András* : MSZMP tag,

*Szabadi Béla* : MSZMP tag, munkásőr,

*Varga Mihály* : KISZ titkár,

*Deutsch Tamás* : KISZ titkár,

*Orbán Viktor* : KISZ titkár, a papa párttitkár

*Kövér László* : KISZ-titkár, Magyar Szocialista Munkáspárt Központi

Bizottsága alá tartozó Párttörténeti Intézet tudományos munkatársa

*( az egyetem elvégzése után azonnal, mivel a nagypapa 1919-es VÖRÖSKATONA
VOLT ,*

*az egész Kövér család ebből élt a Kádár rendszerben )*

farcsika67 2011.11.24. 10:27:53

orbánnál és haverjainál nagyobb gazember bűnöző egyveleget nem hordott még a világ.

Arbet 2011.11.24. 11:05:17

Van egy vicc amit mindenki ismer.
"Hogy tudsz lefoglalni egy szőke nőt több órára?
- Adj neki egy lapot aminek mindkét oldalára az van ráírva, hogy fordítsd meg."

Mindenki jót nevet a szőke nő butaságán, de ha belegondolunk az ország lakosságának nagy része ugyan ilyen egyszerű. Adott nekünk a politika egy lapot aminek az egyik oldalára az egyik párt, a másik oldalára a másik párt neve van írva, és mi ezt forgatjuk immár 21 éve. A szőke nőt nagyon egyszerű kinevetni, viszont amikor belátjuk saját butaságunkat magyarázkodni kezdünk, indulatosak leszünk és be akarjuk bizonyítani, hogy igazunk van. Miért? Mi értelme? Hisz legbelül tudjuk, hogy ugyan azzal az olcsó játékkal etetnek minket. Aki pedig annyira együgyü, hogy ezt nem ismeri fel, legalább hallgasson az okosabbra.

Én sem vagyok géniusz, nekem is van egy lapom. Az egyik oldalára politika van írva, a másik oldalra civil élet. Akár hogy is forgatom a lapot, mindenhol ugyan azokat a hibákat találom, ugyan azokat a szavakat lehetne jellemzőként aláírni:
Adócsalás (egyik azt lopja el, amit nem fizet be, a másik meg azt lopja el amit befizetnek), hazugság, becstelenség, tisztességtelenség, trükközés, arogancia.
A végén pedig mindkét oldal a másiktól várja, hogy megjavuljon.

Ez így nem működik. Kezdjük el itt a párbeszédet ahelyett, hogy buta szőke nőként viselkedünk.

alfacharlybravo 2011.11.24. 11:24:58

@wagem: Sajnos demokrácia van ha még nem tűnt fel. Kicsit olyan paranoid választott népi a stílusod.

DillingerEscapePlan 2011.11.24. 11:27:56

engem valahogy nemzavar hogy el akarják lehetetleníteni a baloldalt. sőt, bevallom, örülök neki :D

irógép 2011.11.24. 11:31:06

@farcsika67:
Hát gyűlölködés az van minden oldalon, ezt te magad bizonyítod éppen hozzászólásoddal.
És Orbán valóban rosszul csinálja, azért tudnék egy pár nagyobb gazembert mondani a világból, vagy akár a magyar történelemből.
Ráadásul, ha Feriék olyan demokratikusak és jó fejek lettek volna, ma nem lenne Orbán 2/3 ban, ezt se felejtsük

drkovax 2011.11.24. 11:32:08

Tartok tőle, nem sikerült felfogni, hogy a "jogfolytonosság" egy jogi kategória, nem politikai megítélés kérdése. A jogfolytonosság ott eldőlt, amikor az MSZP a megalakulásakor (az MSZMP pártvagyon birtokon belül tartása érdekében) kimondta, hogy az MSZMP jogutódja, és önmagát a bíróságon ekként is jegyeztette be.
Az MSZMP vagyon (és kamatai) visszaszolgáltatásával bármikor meg lehetett volna szabadulni ettől, de ma már végképp késő.
(Mellesleg meg a DK jogilag nem érintett az ügyben, mivel Mesterházynak a fél éves szilencium elérése érdekében tett bejelentése egyben jogi menlevél is.)

noviktorka 2011.11.24. 11:57:03

@Arbet: Ne izgasd fel magad Bóbita!
Mi lenne veletek, ha minden normális embert sikerülne elüldöznötök az országból? Utána egymást nyírnátok ki, mert ilyen a természetetek.
Nézz már magadra, a kulturált megnyilvánulásod mindent elárul!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.11.24. 12:06:01

"Meddig terjed a skizofrénia, hogy az vádol antidemokratizmussal másokat, aki diktatúrát épít? "

Ez nagyon jó észrevétel. Remek.
A probléma, hogy Gyurcsányra ugyanúgy igaz volt, mint Orbánra. Lásd 2006 okt 23 rendőr attack tüntetőkre, ünneplőkre.

Rwindx 2011.11.24. 12:06:01

Zsótikám, a jogfolytonosság szót illik értelmezni is mielőtt írunk róla, különben hablaty lesz belőle.

Egyébként meg a fideszben levő összes mszmp káder mehet a levesbe, nincs ezzel gond.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.11.24. 12:09:28

@farcsika67: Ez az írás egy nagy baromság.
Nincs Orbanizmus.

Orbánfóbia van meg Gyurcsányfóbia.
Aki utálja Gyurcsányt nem Orbanista csak benne látja a kisebbik rosszat, és fordítva.

Maga az iromány is süt az Orbán fóbiától.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.11.24. 12:15:50

@farcsika67: na most akkor ezek a rossz kommunistát, és Lendvai, Kovács, Dialógus csoportról nekik (MSZMP KB-nek) jelentgető Gyurcsány a jók ?

vagy mi akar ez lenni ?

igenember 2011.11.24. 12:16:02

@Trompf: Az apád faszát már ezzel a "rendőr attack" dumával. Pesten voltál akkor? Nem lehetett az utcára menni a sok kibaszott anarchista fasztól. Gyerekkel pláne nem. Felgyújtották a fél várost.

A rendőrök helyében én sortűzzel oszlattam volna a csőcseléket a tévénél.

Minden tisztelem azoké a rendőröké, akiket most ezért jogtalanul meghurcolnak.

A sok vidéki fasznak meg kívánom, hogy az ő kis langy városukban is legyen olyan zavargás, mint amilyen itt volt akkor!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.11.24. 12:22:32

@igenember: Sok ismerősöm kintvolt az ünneplésen az Astóriánál. Összesen 40ezren voltak.
Aztán az ünnepség végén, a KOssuth térről addig kiebrudalt és az Astóriához terelt emberekre (5 perccel) lovasroham indult.
Ezidőtájt se busz se metró se villamos nem állt meg meg, nem közlekedett az Astóriánál.
Ha tényleg Pesten élsz tudhatnád, hogy így nehézkes ennyi embernek 5 perc alatt a távozás.

Én is reménykedhetnék abban, hogy az Orbán ellen tüntető csürhét a rendőrök gumibottal, könnygázgránáttal, kardlappal megrendszabályozzák, de nem teszem.

Mert én hiszek a demokráciában, ellentétben veled, Gyurcsánnyal, avagy Orbánnal.

kicsijuti 2011.11.24. 12:23:39

@igenember: gratulálok a szeptember eleji eseményeket sikerült összemosnod az október 23val, nem tudom szándékos-e vagy már annyira átmosták az agyad, hogy magad is úgy gondolod a kettő egy és ugyan az....

nanehogymár 2011.11.24. 12:25:46

@kicsijuti:
még mindig magyarázod a fideszes agyaddal, hogy mások elvakultak? :D
szánalmas vagy :D

egyébként meg aki a fidesz ajnározza az dettó ugyanolyan, ha nem rosszabb a jelenlegi állapotokat figyelembe véve, mint aki bármelyik másik pártformációt :)

igenember 2011.11.24. 12:27:37

@Trompf: Nem ünnepség és nem is rendezvény volt. A szélső jobbosok, neonácik meg a b-közép hónapokig rettegésbe tartotta ezt a várost.

jabba74 2011.11.24. 12:29:08

@farcsika67: Hogy lehet ennyit írni? Hosszú mint az élet!
...meg értelme sincs az egésznek...

jabba74 2011.11.24. 12:30:30

@igenember: Mennyire buta embernek tetszik lenni!
És milyen jó a zinternet adta anonimitás!

kicsijuti 2011.11.24. 12:33:54

@nanehogymár: még mindig megvagy sértődve a múltkori kiiskolázás miatt? Vagy egyszerűen csak az nem teszik hogy "bántom" a gréczyt?

kicsijuti 2011.11.24. 12:36:18

@igenember: akkor valószínűleg a te bátorságoddal van a baj mert én, nőként egy kicsit sem rettegtem anno. Nem, hogy "hónapokig":D atyaég

pástétom 2011.11.24. 12:36:28

@Trompf: "Én is reménykedhetnék abban, hogy az Orbán ellen tüntető csürhét a rendőrök gumibottal, könnygázgránáttal, kardlappal megrendszabályozzák, de nem teszem."

Tettek mindeddig olyat, ami miatt gumibotozni, lekönnygázgránátozni kellett volna őket, te szerencsétlen??!

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.11.24. 12:37:06

@igenember: Az Astóriánál a Fidesz ünnepelt 2006-ban 40ezer ember részvételével.

A Kossuth térnél a szélsőjobb tüntetett, majd odaterelték a rendőrök öket az Astóriához.(mint jogerős bírósági végzés kimondta jogtalanul).

A neonácik pedig a várban szoktak bulizni február környékén, de csak MSZP kormányok ideján. A Fidesz hazazavrta őket ezidáig minden évben, az MSZP meg import nácikat is hozatott a buliba.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.11.24. 12:39:38

@pástétom: Tudtommal nem tettek.

De ez nem akadályozta meg Gyurcsányékat se abban, hogy az Astóránál ünneplő tömegbe lovasoham induljon az ünneplés vége után 5 perccel.

Ami gond, hogy ez valakinek tetszik. Én csak arra figyelmeztetlek, hogy ez könnyen visszaüthet. Mind a csürhézés, mind a tüntetők, ünneplők megveretésére vonatkozó elmebeteg igény.

Remélem én is, hogy Gyurcsány nem teremtett 2006-tal karhatalmista hagyományt, miszerint szétveretik aki nem ért egyet a kormánnyal.

kicsijuti 2011.11.24. 12:40:34

@Trompf: a hősök terés magyar gárda avatásokról már ne is beszéljünk,biztos akkor is hónapokig regtegtek az ilyen @igenember: félék. Amúgy érdekes, hogy ez milyen könnyen megoldódott kormányváltás után...

bájgúnár 2011.11.24. 12:49:44

@farcsika67:
Ez nem elemzés ez merő gyűlölet.Szar lehet neked így élni és abban a tudatban hogy mégsem vonúlgatnak a népek az utcán Orbán leváltását követelve.

pástétom 2011.11.24. 12:52:23

@Trompf: Majd ha a mostani kormányellenes tüntetők is köztörvényes bűncselekményeket követnek el: utcaköveket dobálnak, autókat és kukákat gyújtanak fel, illetéktelenűl behatolnak és felgyújtanak egy középületet, majd akkor lesz miről beszélnünk. Akkor nem csak jogos, de kötelességszerű lesz a rendőri fellépés ellenük. Lehet, nehéz felfognod: de a mai kormányellenes tüntetők ennél sokkal intelligensebbek és józanabbak. Nem rongálni akarnak. Ha pedig te a 2006-os csűrhét összemosod a mai Orbán ellen tüntető "csürhével" - láthatóan egy kalap alá veszed a két tömeget - akkor nincs miről beszélni.

Kuty 2011.11.24. 12:54:04

farcsika, kis pontosítás: A '84-es olimpia bojkottja szovjet nyomásra történt, SM nem vett részt az erről szóló szavazáson.

pástétom 2011.11.24. 12:55:08

@bájgúnár: Nem vonulgatnak, állnak. Egy téren, egy utcában. Nincs tévéd?

Herzl Bandi 2011.11.24. 12:56:27

Grécynek igaza van. Gyurcsányt egy szóval sem fényezi.
Azoknak akik a 2006-os események kapcsán a csőcseléket védi: én ott voltam a Deák téren és el tudtam hagyni a helyszínt. A kopasz, zsidózó, cigányozó, gyurcsányozó aljanép meg ordított és tankot kötött el.

Arbet 2011.11.24. 13:04:38

@igenember: Te is csak a tv-ből nézted ahogy látom :D

Amúgy meg teljesen inkonzisztens volt a rendőrségi viselkedés.

Összevertek egy valag ártatlan embert, bevittek a rendőrségre kismillió tüntetőt, akiket esetleg még tovább vertek, majd szépen hazaküldték őket úgy, hogy semmi értelmes információt nem nyertek ki tőlük és nem is ítélték el őket.

Egyértelműen látszik, hogy politikai látványakció volt és minden egyes lépése meg volt tervezve. Mind rendőrségi mind tüntetői oldalról.

Csak gondolj bele, hogy gyurcsótány odarendel egy valag azonosító nélküli rendőrt, összevereti az embereket akkor a rendőrségre bevitt embereket miért nem büntették meg és miért nem hallunk arról, hogy bármelyik tüntető is vallott volna, hogy ki szervezte a tüntetést.

Bogyó 2 2011.11.24. 13:04:44

@farcsika67:
Ha '67 a születésedet jelzi, akkor tudhatod, hogy KISZ-esnek lenni egy gimnazistának nem jelentett valami nagy elhivatott kommunistaságot, automatikusan beléptettek szinte mindenkit. Nem volt kötelező, csak melegen ajánlott, aki mégse lépett be, az számított kifejezett ellenállásnak, megjegyezték őket.
A KISZ a szabadidő-szervezésről szólt szinte teljes egészében, ezt odadörgölni annak, aki ma fideszes nem igazán korrekt. Orbán pedig egyébként is elmondta, hogy ő a katonaságnál döbbent rá sok mindenre, s ott változott meg a világnézete. Az ember nem születik egyből jobboldalinak vagy baloldalinak, s nem is óvodás korában dől ez el.
A párttagság hasonló, valamirevaló karrierhez egyszerűen szükség volt rá, azt még '87-ben sem lehetett előre látni, hogy 3 év múlva szabad választások lesznek. Akinek komoly pártfunkciója volt, az más tészta, annak talán tényleg nem kellene vezető pozícióban játszani a nagy jobboldalit, mert nem hiteles, s olyan rendszerkegyelteknek se, mint Schmitt. Orbán és Deutsch KISZ-es dolgaival jönni viszont faszság, akármit is csinálnak most, anno ők azért olyan helyeken voltak és akkor, amikor mások behúzódtak a lakásaikba, mert nem lehetett tudni mi lesz a vége. '88-ban még gumibotozták őket a rendőrök, itt voltak a szovjet hadsereg, élt Kádár, hatalmon volt Ceausescu, Husák, létezett az NDK. Nem volt ez a meccs lejátszva, és se a média se a jogrendszer, se a környékbeli állapotok nem olyan voltak mint a 2006-os zavargások idején. Könnyű ma okoskodni.

Herzl Bandi 2011.11.24. 13:38:58

Arbet@Arbet: Szerintem most a legcsekélyebb mértékben sem Gréczy az aki szív. Inkább az ország teszi, a nagyszerű jobboldali "gazdaságpolitikai stratégia" miatt. Matolcsy, Járai, Chikán, Csaba ugyan jó fegyverhordozók, de mint közgazdászok elképzelhetetlenül rugalmas gerincűek.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.11.24. 13:54:13

@Herzl Bandi: Még a legelhivatottab MSZP-sek sem hihetik, hogy Matolcsy rosszabb a Gyurcsány kormány pénzügyminisztereitől.
Ugyanis ezidőtájt váltunk gazdasági mutatók szerint élbolyból (Szlovákia elött), sereghajtóvá (Románia és Görögország közé).

Matolcsy bűne annyi hogy nem léptünk előrébb, igaz hátra már Gyurcsány után nem nagyon lehetett.

Bryan élete 2011.11.24. 13:56:55

@farcsika67: Orwell megnyalná mind a tíz ujját egy ilyen "témán", mint a fidesz.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2011.11.24. 13:57:11

@pástétom:

Te kevered a sorrendet az a baj. Ha ezek közé az intelligens emberek közé lovarhommal berohannának, kardlapoznának, viperával ütnének, akkor megnézném hogy eközben milyen békés maradsz.

A mostani tüntetők semmiben nem különböznek a Gyurcsány ellen tüntetőktől, legfeljebb annyiban, hogy nem kezdték terelgetni őket, kordonok közé szorítnai őket, és ütni őket.

Ezután meg már lehet hogy a szuperintelligens mosópor is kikelne magából.

Herzl Bandi 2011.11.24. 14:20:15

@Trompf: Matolcsy még Csád pénzügyminiszterénél is rosszabb. Még Kövér szerint is húznia kéne!

bájgúnár 2011.11.24. 14:31:22

@pástétom:
Most mondjam a szar is áll.Az okos kikerüli a hülye belelép.

nanehogymár 2011.11.24. 14:37:25

@Trompf:
nem léptünk hátrébb? te itt élsz? :D

nanehogymár 2011.11.24. 14:42:55

@Trompf:
szépíted a múltat, megmondták húzzanak a picsába onnan
ha most bármilyen tüntetők szintén nem húznak és még randalíroznak is azoknak is basszanak oda
ha én majd esetleg egyszer beállok a sorba tüntetni, és randalírozok vagy szarok a rendőri parancsokra, felvállalom, hogy odabasznak keményen ;-)
aki meg túllépte a hatáskörét, és megszegte a törvényeket, azt kapják el, ez szintén természetes

pilincka 2011.11.24. 15:43:05

Valami alapvetően lényeges tényt figyelmen kívül hagynak a véresszájú gyurcsányozók: azt ugyanis, hogy Gyurcsány ideje alatt a köztisztviselők, a közalkalmazottak a nyugdíjasok kaptak jövedelemtöbbletet, épült az ország(autópályák) és nem utolsó sorban Gyurcsány nem vette föl javadalmazását. Ugyanakkor orbán már első regnálása alatt, majd várható bukását sejtve, most pedig minden képzeletet fölülmúlva nyúlta le az ország(népe) pénzét és gyakorlatilag mindent megvalósít amivel Gyurcsányt vádolja.

Az igazi sztrovacsek 2011.11.24. 15:43:28

@igenember:
Én azt nem értem az egészben, hogy vajon miért nem tett még senki följelentést a btk. 139.§ (1)-(2) bekezdés alapján.

nanehogymár 2011.11.24. 16:27:52

@Az igazi sztrovacsek:
140. § ; ez alapján meg a csőcseléket kellett volna 2006-ban :)

nanehogymár 2011.11.24. 16:30:58

@Az igazi sztrovacsek:
sőt téged meg azért, mert nem tettél feljelentést! ;-)
150. §
úgy vélem a leleplezés az hatóságilag eljárás indult kategória, vagy a nyílvánvalóság már leleplezés? :D

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.11.24. 20:18:06

@pilincka: Azt se hagyd figyelmen kívül, hogy Gyurcsány úr 2009-ben ugyanazért volt kénytelen lemondani, amiért Papandreu görög miniszterelnök, és ami miatt Orbán urat is támadják most. Rövid időn belül úgy megugrott az államadósságunk, hogy mennie kellett. A reformok meg elmaradtak.

Nem vagyok híve a fekete-fehér gondolkodásnak.

laci0011 2011.11.24. 20:23:35

@Trompf: Ma már mindegy hogy volt,gyurcsány is orbán is megy a lefolyóba,eleget hazudtak ,loptak.

laci0011 2011.11.24. 20:25:31

Vigyázat,jönnek a pragmatikus technokraták....

laci0011 2011.11.24. 20:30:10

@nanehogymár: Sokszor van úgy,hogy aki hülyének látszik az az is.Kár foglalkozni olyannal akinek a millás tüntetés ugyanaz mint a székházgyujtogatás.Ott már senki sem segíthet,nemhogy észérvek.

laci0011 2011.11.24. 20:39:20

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Szerinted még lesz annyi idejük,hogy végigvigyék,hehe???Aki az európai nagybankokkal tengelyt akaszt arra nem sok jó vár,most kapták az első figyelmeztetőt,rögtön be is szartak,és pofánköpték magukat,meg a trolljaikat.

laci0011 2011.11.24. 20:42:50

@Trompf: Csodát igértetek,meddig várjunk???Én már prezentáltam volna a helyetekben,már elfelejtettétek milyen szar vót ellenzékben.Igazhogy az eszeteket otthagytátok,hehe.

laci0011 2011.11.24. 20:44:23

@Herzl Bandi: Túl sokat nem szabad várni az átkos salakjától.

Mitzimackó 2011.11.24. 21:34:33

@Vértes László · " Gyurcsány úr 2009-ben ugyanazért volt kénytelen lemondani, amiért Papandreu görög miniszterelnök,"
tévedés, rosszul, vagy nem emlékszel. gyurcsány azért mondott le, mert úgy gondolta, hogy az ellenzék obstrukciója miatt ő tehetetlen, és az ország érdekében távozott. senki nem kényszerítette vagy mondatta le.

lajos0 2011.11.24. 22:36:51

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Egyébként tényleg ráérhetnek az NBH-ban, ha ilyen hülyeségekkel foglalkoznak. Minden ilyen támadás mögött az egyesek által ájulásig tisztelt befektetőnek nevezett figurák állnak, akiket csak akkor neveznek spekulánsnak, amikor ilyen csúnya dolgokat csinálnak. Adják-veszik-shortolgatják a forintot, és akár megpróbálják bedönteni. Volt erre példa korábban is. És könnyen sikerülhet is nekik, hiszen az elmúlt 20 év "elitnek" nevezett dilettáns politikusainak egy gyenge, kiszolgáltatott exportvezérelt gazdaságocskát sikerült összehozni, ami általában az első kis világgazdasági fingtól összedől.

lajos0 2011.11.24. 22:41:45

@Mitzimackó: Ez esetben Öszöd után legkésőbb távoznia kellett volna. De ő nem az a magától lemondós gyerek, ahogy a nagy igazságbeszédben el is mondta. Gyurcsányt szerintem annyira érdekelte az ország érdeke, mint általában a hazai elitet. Kábé semennyire. A két egykori nagypárt mindig is tojt rá, hogy kilométerekkel marad le az ország, ha ennek árán 2 centi előnyt tudott szerezni a saját oldalának.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 07:54:41

@lajos0: nem tamad a befekteto, csak a sajat erdekeit vedi a politika ellen. tudod, azert befekteto, mert maganvagyont befektet azert, hogy abbol nyeresege legyen. ha azt latja, hogy az adott orszagban, regioban nem eri meg befektetni, mert olyan a politikai helyzet, hogy egy gumicsizmas torpefasz barmikor allamosithatja, kulon adokat vethet ki ra,ellehetetleniti, akkor szepen fogja a befekteteset es kivonja a kockazatos helyrol. mert az ove. es probal vigyazni ra es nem hagyja, ogy politikai jatekszer legyen a penzebol. es ezt elegge nehez nem megerteni, mert en se tennem oda, ahol egy ilyen dakota torzsfonok uralkodik a bandzsa samanjaval.

egyebkent mar megtortent, mar nem kell a bovlikategoriatol felni...

index.hu/gazdasag/magyar/2011/11/24/leminosites/

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 07:57:57

ezuton is szeretnek gratulalni bolcs vezereinknek es a rajuk szavazo, oket ketharmados tobbseggel tamogato bolcs nepnek.

igen

megcsinaltatok.

Scagnetti 2011.11.25. 08:42:14

"Meddig hagyja Magyarország, hogy egy lelkében megnyomorodott, beteg ember az orránál fogva vezesse?"

Addig, amíg a másik lehetőség ti vagytok. Nem gondolod, Zsolti, hogy rátok nézve is ciki, hogy egy lelkében megnyomorodott, beteg embert is jobbnak tart a nép, mint titeket? Nem lehet, hogy ti még betegebbnek tűntök? Nem lehet, hogy nektek is el kellene húzni velük együtt?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 08:57:25

@Scagnetti: ez elegge szanalmas kis eloadas..:-)

ismered a viccet, amikor az isten lemegy auditalni a pokolba es a magyarok ustjehez er...?
tudod, ahol nincs szukseg sem orre, sem tablara, mert amelyik ki akar maszni, azt a tobbi visszahuzza..

na

remekul demonstralod azt az irigy rosszindulatot..:-)

Scagnetti 2011.11.25. 09:39:47

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: De az nem szánalmas, hogy a látványosan megbukó és alkalmatlannak bizonyuló Feri nyaloncai mindenkit hülyének neveznek, aki nem áll az ő kis kedvencük mögé. Mindenki hülye, csak ti (szerencsére nagyon kevesen) vagytok villamosok.

És ez az összefogás is annyira szoci. Fogjon össze mindenki! De a mi jelöltünk mögé álljanak, más elfogadhatatlan. Pont ez megy most a II. kerületi időközi kapcsán is.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 10:23:06

@Scagnetti: te nevezed sajat magad hulyenek...:-)

ertem en, hogy le akarsz minket is huzni a ti szintetekre es azt szeretned, ha mi is ugyanazzal a rosszindulattal es gyulolettel gondolkodnank, mint te, de nem igy fog tortenni.

van egy egyre nagyobb es erosebb reteg ma az orszagban, akiknek mar nem bejovos a fidesz 90es evekben elkezdett karaktergyilkolaszos politikaja.

ertem en, hogy gyurcsany ferenc egy csotany, mert orban viktor megmondta, de ha en ezt az ertekrendet vallanam, ha orban viktor velemenyere adnek, akkor fideszes lennek.

nem gondoltal meg erre?;-)

Scagnetti 2011.11.25. 10:43:11

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Titeket már nincs hova lehúzni. És eddig is magatoktól jutottatok, nem kellett hozzá se a gonosz orbánördög se más.

Karaktergyilkosság? Ha legalább lett volna karakter. Ami volt, az 2006 nyarán eltűnt.

De csak hajtogassátok tovább, hogy nem a Feri volt hülye, hanem mindenki más! Néhányan biztos elhiszik. De azért sokat ne várjatok ettől, mert esetleg csalódni fogtok!

Persze akkor is biztos lesz, akire rá tudjátok fogni. :)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 11:00:42

@Scagnetti: neked eltunt

nekem az oszodi beszedtol megerosodott.

en azt vartam a rendszervaltas ota, hogy valaki vegre egy oszodi beszedet mondjon.

igy kerek a vilag:-)

mindenesetre a tagnapi leminosites azt mutatja, hogy bizony, a jelenlegi sokkal rosszabb, mint fletoek voltak, akiknek annakidejen megkototte a kezuket a demokracia, ezert is tudta a fidesz az mszpvel karoltve elgancsolni az atlathatosagra es reformokra iranyulo lepeseket. mert a simicska-puch tengelynek nem erdeke, hogy legalis legyen a partfinanszirozas. nem erdeke, hogy atlathatoan mukodjon a kozpenzek ujraelosztasa. nem erdeke, hogy ne elkotelezett, megelhetesi politikusok legyenek a parlamentben, akik barmkor manipulalhatok azzal, hogy kapnak a korrupcios lovebol es fenyegethetoek azzal, hogy felnyomjuak oket az eddigi korrupcios lovek miatt.

Scagnetti 2011.11.25. 11:16:12

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Sokaknak eltűnt, és maximum a rajongótábornak erősödött meg. Utána meg bebizonyosodott az is, hogy képtelen uralni a helyzetet. Az általatok emlegetett karaktergyilkosság ehhez már csak nagyon keveset adott hozzá.

Azt nem kell mondanod, hogy a jelenlegi kormány rossz. Látható, hogy ők sem urai a helyzetnek, és az ötleteléseik pont a Fletó-korszak ötletelgetős és havonta új programmal előállós időszakára emlékeztetnek. De nem is mondtam sosem, hogy jók.

Mindössze annyit mondtam, már elég sokszor, hogy semmi értelme egy megbukott figurát újra erőltetni, mert egyrészt úgysem fut be, sőt, kifejezetten kontraproduktív a megjelenése, másrészt most sem tudna mit csinálni, mert a képességei hiányoznak hozzá.

Összefoglalva: Attól, hogy ezek szarok, még azok is szarok maradnak. Lehet, hogy kicsit más az állaguk, és a színük, de a bűzük nem kellemesebb semmivel.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 11:24:41

@Scagnetti: es milyen erzes latni, hogy az altalad igaznak velt ut hova vezet?:-))))

ertem en, hogy probalod kimagyarazni, de megbuktatok. ennyi. tolem vegetalgassatok meg, hirdessetek, hogy gyurcsany ahibas, de orban szepen es megfontoltan, azert,hogy kielegithesse hatalomvagyat es hitelezoit csodbe vitte az orszagot.

egyszeruen fleto jobb volt, meg ugy is, hogy ket kolonc logott a nyakaban, az mszp es a fidesz. es neki volt annyi esze, hogy amikor vegkepp nem birt ekkora tulerovel, akkor atadta egy olyannak a stafetat, akinek sikerult annyit rendbetennie, hogy a fidesznek jutott plusz egy ev a rablasra:-)

mert ha bajnai nem hozza meg a szukseges lepeseket annakidejen ez a leminosites egy evvel korabban tortenik meg.

de ez van. ha ebbol kell megtanulni az orszagnak, hogy nem szabad az orban-fele messias-komplexusoknak hinni, akkor ez az ara. ha allamcsod kell, ha ehezni kell hozza, hogy megtanuljak, akkro igy fogjak megtanulni.

egy biztos. elobb, vagy utobb meg fogjatok tanulni ti is, hogy elkurtatok. nem kicsit. nagyon.

es minnel kesobb latjatok be, annal jobban fog fajni. es nem azert, mert barki buntet erte. nem buntet itt senki. egyszeruen azoknak a tetteknek, amiket ez a kormany csinalt az elmult masfel evben ezek az egyenes kovetkezmenyei.

leminosites, inflacio, az allampapir es a nemzeti valuta osszeomlasa, allamcsod, balhe, lazongas, kaosz.

egyetek csak:-)

elvegre ezt ti valasztottatok amikor a fideszt valasztottatok:-)

Scagnetti 2011.11.25. 11:52:28

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "es milyen erzes latni, hogy az altalad igaznak velt ut hova vezet?:-))))"

Szerintem te ezt sokkal jobban tudod.

És hiába erőlködsz azzal, hogy a szavazókra kensz mindent. Akkor lenne igazad, ha lett volna jó választás tavaly. De nem volt.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.11.25. 11:56:04

@Mitzimackó: "gyurcsány azért mondott le, mert úgy gondolta, hogy az ellenzék obstrukciója miatt ő tehetetlen, és az ország érdekében távozott"

Ezt a népmesét nem te találtad ki, de ciki, hogy kritikátlanul terjeszted.

Nézd meg, mit ír a korszakról a Wiki (nem tudok róla, hogy jobboldali összeesküvők szerkesztenék, de ítéld meg magad):
"A gazdasági világválság és a Gyurcsány-kormány sokat és sokak által bírált politikájának hatására a forint-euró árfolyam a korábbi 230-240-es átváltási szintről közel 320-ig emelkedett[11], mely hosszú távon megrontotta az euró bevezetésének esélyeit. Gyurcsány Ferenc 2009 februárjában bejelentette, hogy szeptember 30-ig hivatalos konvergenciaprogrammal állnak elő,[12] majd Brüsszelbe utazott az euró bevezetési feltételeinek enyhítését kérve, melyet azonban elutasítottak.[13] A bejelentés a Gyurcsány Ferenc márciusi lemondásával[14] érvényét vesztette, a 317,45 forint/eurós árfolyam mindenkori negatív rekordott döntött."
hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_%C3%A9s_az_eur%C3%B3

Ha elfogultnak tartod, szerkeszd át objektívre.

A magyar adósságállomány 2008-2009-ben hirtelen megugrott, és a baloldal belátta, hogy személycsere nélkül oldalcsere lesz. Igaz, így is lett, de nem mindegy, egy évig ki szippantja el a közpénzeket. A reformok nem az ellenzék miatt maradtak el, hanem a szocik belső ellenállása miatt (ahogy most is ellentét van az MSZP és a DK között).

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.11.25. 12:02:34

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "en azt vartam a rendszervaltas ota, hogy valaki vegre egy oszodi beszedet mondjon"

Annak ellenére, hogy nem azonos a politikai szimpátiánk, meg fogsz lepődni: Gyurcsány úr őszödi beszédével nem annak tartalma volt az igazi gond. Az volt vele a probléma, hogy a pártelitnek tartotta, titokban, és hogy amit ott igazságként említ, az sem bizonyult igaznak.

Ha megcsinálja a reformokat, valószínűleg elegánsan távozhatott volna 2010-ben, és 2014-ben dicsőségesen térhetett volna vissza. A saját hibás döntéseinek köszönheti, hogy erre most nem látok esélyt 2018 előtt. Akkor viszont igen, tehát felesleges túlizgatnotok magatokat.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 12:08:14

@Scagnetti: nincs kire masra kenni demokraciaban...

a szabadsag = felelosseg

ha donthetsz, akkor a kovetkezmenyeket is vallalnod kell adontesekert.

a jelenleg kialakult helyzet annak a kovetkezmenye, hogy a valasztok ketharmados tobbseget adtak a fidesz es orban viktor kezebe.

mi meg, akik mondtuk, hogy ebbol baj lesz gyurcsanyistak, nemzetarulok, idegenszivuek, liberalbosevikok, ballibbantak, zsidoberencek, meg meg faxtudja mi mindenek voltunk.

hat ez van kispajtas. de ha megnyugtatat a tudat, akkor engem is zavar, hogy nem entem el a fidesz _ellen_ szavazni. tehat az en felelossegem is, nemszavazoe. mert meg kellett volna tennem, hogy valasztok barkit, vagy barmi, kiveve a jobbikot - nekem nem fekiszik ez a zsidozoss-ciganyozos hangnem. ez van - es a fideszt.

nem tettem meg, ahogy sokan nem tettek meg. mi passzivan jarultunk hozza ahhhoz, amihez ti, fidesz szavazok aktivan.

azt mondjak, a gonosz gyozelmehez az is eleg, ha a jok tetlenek..:-)

talan egyszermegerted a demokracia mibenletet. talan egyszer felhagysz a demagogiaval es vakhittel.

talan masok is. ha nem, akkor vege az orszagnak. mert bizony, akar tetszik, akar nem, az egesz gyokere az itt elok mentalis beallitottsagaban talalhato.

az orszag, ahol a korrupcio bocsanatos bun, ha a kedvenc part embere csinalja es fibenjaro bun, ha a masik. egy orszagban, ahol 1 millio adocsalo el. egy orszagban, ahol ilyen gyuloletet lehet szitani, ahol egyetlen ember a sajat, onzo erdekei moge tud milliokat felsorakoztatni manipulalva azokat az irigysegukon, rosszindulatukon keresztul, az az orszag ezt erdemli. nem jobbat.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 12:10:33

@Vértes László: elmentel a szocialis nepszavazni a vizitdij, tandij ellen?

ha igen, a te kezed is benne van a reformok elbuktatasaban.

a te felelosseged is

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.11.25. 12:18:42

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Tévedsz, barátom. A parlamenti többség végig megvolt az MSZP-nél, ezért bukott el a bizalmatlansági indítvány. Semmi logika nem volt abban, hogy a többséggel épp a reformok ügyében nem élt. Kivéve, ha a reformtervek valójában nem is készültek el. Ha nincs hiteles terv, nem is lehet vele meggyőzni a társadalmat. Ám még ez sem indokolta a kudarcot az adott felállás mellett.

Óvodás sakkozó is jobbat lépett volna ennél -- ha nincs az MSZP belső ellenállása. Nem kéne erről elegánsan megfeledkezni, és a társadalom egészére fogni a Gyurcsány-kormány tehetetlenségét.

Scagnetti 2011.11.25. 12:22:24

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Szerintem semmi értelme ezen tovább rugózni. Én nem tartottam felelősnek se a Megyóra, se a Fletóra szavazókat, pedig a te logikád alapján kellene, mert ezen géniuszok is elkúrták csúnyán. És nem tartom felelősnek őket most sem.

Állítsatok értelmes jelölteket, és akkor majd sírhattok, ha a nép nem őket választja! De amíg csak ilyenekre futja, addig inkább ne mutogassatok!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 12:28:05

@Vértes László: tudod a demokracia nem a tobbseg diktaturaja.

ertem en, hogy a te olvasatodban az, de nem az. azert nem erted, hogy miert nem tett meg a gyurcsany kormany dolgokat, mert nem tudod elkepzelni azt, hogy demokraciaban a kormany nem teljhatalmu. a tobbseg nem eleg, ha nincs tarsadalmi konszenzus.

ime, ide vezet az altalad elkepzelt aldemokracia.

a demokracia es a jogallamisag ugyanis ugy mukodik, hogy vannnak benne olyan lehetosegek, amivel akar vissza is lehet elni. ezek a jogok. te most azt kered szamon az mszpn, hogy nem volt antidemokratikus, nem korlatozta a jogokat, nem szamolta fel a a fekek es ellensulyok rendszeret, ahogy a fidesz. szamon kered rajta, hogy lehetett csinalni szocialis nepszavazast. szamon kered rajta, hogy az ellenzeknek volt lehetosege az akaratat ervenyesiteni a kormanytobbseg ellenere.

egyszeruen forditva ulsz a dakota lovon

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 12:30:51

@Scagnetti: jogodban all ezt tenni.
a sajat dontesed. de mint mondottam volt, a donteseknek kovetkezmenyei vannak. az orban viktor mnelletti dontes kovetkezmenye pedig az allamcsod. es nem orban viktor fogja torokra kapni a harci f@szt, ebben biztos lehetsz:-)

Scagnetti 2011.11.25. 12:38:02

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Sosem voltak olyan illúzióim, hogy a politikusok bármilyen felelősséget viselnének. Valószínű, hogy nem a milliomos/milliárdos politikai elit szenvedi meg, ha elbasszák a dolgokat. Ahogy a szociális érzékenységet sem várom el olyanoktól, akik naponta többet keresnek, mint mások egy hónap alatt. Mert az ilyenek, hiába hazudják az ellenkezőjét, képtelenek felfogni, hogy él az átlagos jövedelmű polgár.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 12:42:37

@Scagnetti: de vannak illuzioid

azt hiszed,hogy az eleted, a valasztasaid, a donteseid majd valaki masnak a felelossege lesz. az allame, valami onjelolt kis videki messiase, egy kaporszakallu mitologiai alake, barkie.

ezert is szavaztal viktorra. mert elhitted, hogy majd ellebecolhatsz felelosseg nelkul. most majd megtanulod, hogy nem:-)

es most is csak mutogatsz, mutogatsz, mutogatsz..;-)

szanalmas, gyerekes. nem baj. ami most jon, majd embert fog beloled faragni. vagy eltunsz a sullyesztoben:-)

fizethettunk volna joval olcsobb tanulopenzt is. nem kellett az olcso lecke. hat most jo draga lesz.

Scagnetti 2011.11.25. 12:46:20

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Csak ismételni tudom. Akkor lenne igazad, ha lett volna (vagy akár most lenne) jó választás.

De nincs, és amíg ilyet nem tudsz produkálni, addig feleslegesen erőlködsz.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 12:50:26

@Scagnetti: en nem erolkodom.

nem kell, hogy en meggyozzelek. mar te is rajottel, hogy elkurtad. most ez a magyarazkodos fazis, hogy "nem volt mas valasztasom".

en elobb jutottam el eddig a fazisig. en nem mentem el szavazni, mert nem volt mas valasztasom. fentebb leirtam, hogy ezzel en is felelos vagyok. es nem is lesz mas, aki vallalja helyettem a felelosseget. ahogy helyetted sem lesz mas. a te felelosseged az, hogy a kezebe adtad a ketharmadot a fidesznek, az en felelossegem az, hogy nem probaltam kicsavarni belole a szavazatommal.

ide vezetett, amit tettunk.

en tanultam belole...

te vajon?:-)

Scagnetti 2011.11.25. 13:02:32

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Nem kell ez a szöveg. Az a legszánalmasabb, mikor azt próbáljátok megmagyarázni, mire gondol a másik. Ne erőlködj, semmi értelme!

Jó választás meg nem volt, eddig magad is eljutottál. Az sem érdekel különösebben, hogy ezért esetleg felelősnek tartod magad. Tartsd, a te bajod! Én meg nem tartom magam felelősnek érte, sőt még téged sem.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 13:31:04

@Scagnetti: "Én meg nem tartom magam felelősnek érte, sőt még téged sem. "

mert te egy felelotlen alak vagy, en pedig nem:-)

de mondom. vagy mnegtanulod a felelosseget, vagy bele fogsz dogleni.
ez ugyanis nem szabadon valasztott mufaj. a felelosseg nem ugy mukodik, hogy dontok, akkor ha van kedvem, akkor vallalom erte a felelosseget, ha nem akarom, akkor nem vallalom.

ertem en, hogy probalsz elbujni, de nem fog menni. a felelosseg meg fog talalni. mert a tied. hozzad tartozik.

es ez nem valamifele buntetes. ahogy nem buntetes az sem, hogyha kilepsz a busz ele, akkor elut. ha leugrol egy magas helyrol, agyon fogod utni magad a talajon. ezek nem buntetesek. ezek axiomak. teljesen mind1, hogy megtagadod, vagy nem. te es en fogjuk kifizetni a dontesunk kovetkezmenyet. nem orban viktor, nem matolcsy gyorgy. nem az uregi nyulak es nem a ganumedeszen elo potencialis letformak.

te felhatalmazast adtal orbaneknak en pedig nem igyekeztem ezt megakadalyozni. hat most szopni fogunk.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.11.25. 13:31:07

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "tudod a demokracia nem a tobbseg diktaturaja"

Ehhez hozzá tudok szakértőileg szólni: a CEU (Közép-Európai Egyetem) amerikai liberális politológusának előadásából tudtam meg, milyen feltételek mellett tekintik Amerikában kötelezőnek a választók többségének akaratát a kisebbségi vélemény képviselőivel szemben. 3 feltétel van: a. a különböző véleményeket szabadon ki lehetett fejteni; b. az alternatívákat szabadon megvitathatta a közvélemény; c. a választók időt és lehetőséget kaptak, hogy megfontolják a döntést. Ha ezek teljesültek, akkor a többség döntése legitim és kötelező érvényű, bár természetesen folyamatosan vitatható, megkérdőjelezhető.

Előfordulhat, hogy egy szűkebb csoport hosszú ideig hiába próbálkozik az álláspontjával, nem győzi meg a többieket. Ilyenkor nagy a kísértés, hogy reklamáljon "a többség diktatúrája" ellen. Ezt (is) szabad, viszont nem egy megfellebbezhetetlen ítéletről van szó, hanem pusztán a sok vélemény egyikéről.

Lehet, hogy álláspontunk nem fog közeledni, de hátha. Azt gondolom, elméletben nem fogod vitatni az alábbiakban kifejtett pofonegyszerű logikát a demokrácia kívánatos működéséről.

A mindenkori kormányt többséggel választják, parlamenti többséggel rendelkezik. Ennek birtokában kell végrehajtania a programját (vagy a valóság fényében aktualizált terveit). Közben az ellenzék szabadon bírál, betart, kezdeményez, tüntet, népszavaztat, nyomást gyakorol, nem köteles konstruktív lenni. Ha a kormány elveszíti a parlamenti többségét két-három fontos ügyben, akkor béna kacsává válik, de facto megbukott. Ha nem veszíti el parlamenti többségét, de egyértelműen hátat fordít neki a választói többség, akkor de facto megbukott. Csak formalitás, hogy ezt belátva, de jure lemond.

Új választásokat írnak ki, győz, aki többséget kap, és új ciklus kezdődik. Mi sem egyszerűbb és előnyösebb ennél a mechanikánál. Így folyamatosan döntésképes marad a kormány, végre tudja hajtani a tetszése szerinti terveket, és irányítható marad az ország -- a társadalom javára.

A probléma a gyakorlatban merül fel, ha a béna kacsává vált kormány megpróbál trükközni, és erővel hatalmon maradni. Ilyenkor elvben a köztársasági elnöknek kellene lemondatnia, vagy az egymással összefogó választóknak kell addig tüntetniük, amíg a kormány el nem fogadja az elkerülhetetlent.

Ha elfogadjuk ezt a mechanikát, akkor valóban demokratának nevezhetjük magunkat, és Magyarország ügyét is képesek leszünk előremozdítani. Magyarország alakulóban lévő demokrácia, ezeket a fogalmakat folyamatosan kell tisztáznunk, menet közben. Ráadásul úgy, hogy az egyik oldal mindig érzelmi vesztesnek érzi magát, és nehezen fogadja el a pőre logikát -- hiszen momentán nem neki áll a zászló. A következő körben viszont ő lesz felül, és így fejlődhet az ország. Nos, egyetértesz?

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.11.25. 13:38:51

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Pontatlanul írtam a 3 feltételt, mert az utolsó így volt. c. a választók időt és lehetőséget kaptak, hogy megfontolják a döntést, és kényszer nélkül szavaztak.

Ezt arra értik, hogy afrikai diktátorok pl. katonákkal veretik meg a szavazófülke felé tartó választókat, ha a másik törzshöz tartoznak. Ebben az értelemben nálunk sosem alkalmaztak erőszakot a választások során, szerencsére.

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.11.25. 14:20:30

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Volt egy ilyen érzésem, és ez belefér a demokratikus toleranciámba. Minden jogod megvan arra, hogy ne érts egyet.

Fejtsd ki, kérlek, mint vélekedsz a demokrácia kívánatos mechanikájáról a matematikai logika tükrében. Teszem azt, mi legyen, ha egy parlamenti kisebbségbe hullott kormány nem tud reformokat csinálni, s mi legyen aztán, ha egy parlamenti többséggel bíró másik kormány megcsinálja a reformokat, s azok neked nem tetszenek, de a választók többségének igen?

Scagnetti 2011.11.25. 14:21:25

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Erőlködj csak, ha ettől boldog vagy! Én nem akarok a te értékrendednek megfelelni, mert igazából leszarom, szóval te csak játszd tovább a bírót, és osztogasd a felelősséget. Aztán majd, ha érdekel, rákérdezek, hogy állsz vele éppen.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 14:23:58

@Vértes László: fent mar kifejtettem.

olvasd el megegyszer, ha elfelejtetted azota, hogy mire reagaltal.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 14:27:00

@Scagnetti: hmm

szoval vannak bizonyos zavarok az eroben:-)

az axiomak ertekrend-fuggetlenek.

a bushman vadasznak, a shaolin szerzetesnek, a kinai segedmunkasnak, a zsido telepesnek, az indiai joginak ugyanugy vallalni kell a donteseiert a felelosseget.

te sem vagy kivetel.

kapalozhatsz, de csak egyre rosszabb es rosszabb lesz:-)

Vértes László · http://kozlogika.blogspot.hu/ 2011.11.25. 14:45:51

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: "ha elfelejtetted azota, hogy mire reagaltal"

Elnézést, de a kifejtésedben nem volt következetes logika. Elveid szerint mindenben a kormánynak van igaza, ha az MSZP van kormányon, ám mindenben az ellenzéké az igazság, ha az MSZP van ellenzékben. Nem minősíteném e koncepció színvonalát, inkább még egyszer arra kérlek, fejtsd ki, vajon figyelembe vetted-e a választók többségének időben változó akaratát, és hogy egy demokratikus országban definíció szerint nem lesz folyamatosan hatalmon az álalad kedvelt politikai irányzat.

A brit helyzetre tudok hivatkozni: 2010-ben leköszönt a baloldali Labour-kormány, és hivatalba lépett a jobboldali Tory-LibDem koalíció. A választók számos intézkedését köpönyegforgatásnak tartják (pl. a LibDem a tandíjmentesség ígéretével nyert, majd egy év múlva támogatta a Tory-k tandíjbevezetési javaslatát). Tehát komoly viták zajlanak, de a választók nem egymást hülyézik kölcsönösen, hanem úgynevezett szakpolitikai kérdésekről (policy issues) folyik a diskurzus. Ez határozottan használ a brit társadalom jólétének.

Nekünk is célszerű lenne ebbe az irányba haladnunk.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.11.25. 15:28:32

@Vértes László: marmint azt akarod mondani, hogy nem fogadod el az en logikamat;-)

en elfogadom a tiedet, csak ugy velem, a demokraciaban eppen azert, mert az ellenzeknek is van joga beleszolni a dontesekbe felelossege is van. mert a demokracia nem a tobbseg diktaturaja. annyi tortenik, hogy egy adott velemeny, vilagnezet kore tomorultekbol tobb jut be a szavazasokra. nem pedig azt, hogy azt csinal, amit akar.

ezert tudta a fidesz hathatosan gancsolni barmit is probalt a gyurcsany kormany csinalni. de en ennek ellenere ugy tartom, hogy bar a fidesz aljas es demagog modon visszaelt a demokracia biztositotta jogokkal es lehetosegekkel, ez akkor is ugy volt jol es most nincs jol, ahogy a fidesz csinalja. mert viragozzek minden virag es hangozhasson el minden velemeny. es eljen a prularizmus es az, hogy mindenkinek van erdekervenyesitesi lehetosege.

a fidesz remekul kihasznalta a dmeokracia kinalta lehetosegeket, majd amikor azok segitsegevel hatalomra kerult, akkor beszuntette ezeket a jogokat, nehogy ellene is hasznalhatoak legyenek.

szerinted ez helyenvalo.

szerintem en meg bele fogok ezert meg szarni orban koporsojaba:-)

leponex 2011.11.25. 19:44:39

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára:
"kapalozhatsz, de csak egyre rosszabb es rosszabb lesz:-)"

:))) Valóban, elég ha a kommentjeidet meg a mérsékelt színvonalú közönségességeidet olvasssuk.
süti beállítások módosítása