Sorsfordító lehet 2011 ősze. Orbán Viktor elérte - az eddigi - mélypontot, de még nem koppant. Ő legalább is nem érzi úgy, vagy ha igen, akkor nem vallja be. Ehelyett beszól kormánya új szóvivőjének. El tudom képzelni, miféle ordibálás zajlik a Nándorfehérvári terem környékén. Már csak a napi szinte hazudni képes Szíjjártó tartja a lépést az emberrel, aki még sohasem hazudott. A Fidesz és Orbán népszerűségvesztését ráadásul az egykulcsos adó bukása és az ezermilliárdos megszorító csomag bejelentése előtt mérték.

Jelentős részben Gyurcsány a hibás Orbán politikusi haláláért. Ez Őszöd öröksége. Az őszinteség, a gyorsan megszerezhető hatalom reménye újabb és újabb hazugságokra ösztönözte Orbánt, aki most már emiatt is képtelen az ország irányítására. Minden helyes szándéka - nem sok ilyen van - azonnal megbukik múltbeli mondatain. Ha pedig azt állítja, hogy olyan dolgokat akar véghezvinni, amelyre az elmúlt húsz évben nem vállalkozott, akkor egyrészt óvatosak vagyunk, mert ő maga mondta: ne figyeljünk arra, mit szövegel össze-vissza. Másrészt mégis csak élhet a remény, hogy hátha a visszavonulását akarja hamarosan bejelenteni.

A nép kétharmada szerint rossz irányba mennek a dolgok, ami annyit tesz: a fideszes szavazók többsége szerint is. Ennek ellenére a pocsékul és kártékonyan "kormányzó" Fidesz vezeti a pártlistát. Van tehát feladata a szétesett képet mutató demokratáknak.

A kérdés tehát immár nem az, hogy a hitelvesztés megtörtént-e, hanem az, hogy mikor ébred már fel végre a kábulatból Magyarország mérsékelt konzervatív része. De egyáltalán: a megfenyített, erőből összetartott Fidesz-KDNP-frakció helyben is posztot viselő többsége hajlandó lesz-e valamikor fellázadni. Nem lehet könnyű ugyanis úgy hazamenni Karcagra vagy Hódmezővásárhelyre, netán Győrbe és Székesfehérvárra, hogy eddig azt mondtuk, a kórházbezárás és az iskolák átszervezése nemzethalál, most meg mi tesszük meg. Hogy a vizitdíj és a tandíj kizsigereli a zembereket, most meg a népszavazásra bocsájtott összeg többszörösét vasalnánk be. A nyomorra felkészülő új csoport a nyugdíjasok, akiknek 14. havi nyugdíjat ígértek.

Egész biztos, hogy 2011 őszétől új politikai képletre van szükség. Évekig hallgattam, hogy a csúnya-MSZP-SZDSZ-kormány hozta fel a Jobbikot. Hát, akkor miért erősebbek most, mint valaha, másfél éves orbánzás után? Pedig Gyurcsány harcolt a Jobbik ellen és nem gesztusokat tett nekik, ahogy Orbán teszi folyamatosan... (Lásd még Gergényi Péter és Kertész Ákos történetét.) A jelenlegi négypárti struktúra odajutott, hogy soha ennyi passzív, választani nem tudó vagy nem akaró ember nem volt, teljes a kiábrándultság. A nyugati, polgári világban hívőknek, 1989 örököseinek, a szociális piacgazdaság barátainak pedig nincs hova szavazni.

Az MSZP megújítására szánt esély, amelyet a Demokratikus Koalíció ajánlott, még él. Muszáj ebben a falig elmenni, mert nagy a tét. Ugyanakkor azt is látni kell: az MSZP ebben a formában soha nem fogja legyőzni a Fideszt. Akkor sem fogja, ha Orbán nem csak az elmúlt 20 év, hanem minden idők legrosszabb miniszterelnöke lesz.

Nem kell nyavalyogni, hogy "az ország dolgaival kéne inkább, meg nem a belső ügyekkel..." Ez álduma. A magyar baloldalnak óriási a felelőssége abban, hogy Orbán rendszere leváltható legyen. Ez megéri a konfliktusokkal járó megtisztulást, az átalakulást. A lakásfelújtás idején sosincs meg az olló, és a telefon is csak akkor, ha megcsörren. Elátkozzuk magunkat, hogy belevágtunk, mert reménytelenül távolinak látszik a rend és a tisztaság. Aztán meg milyen büszkék vagyunk rá, hogy mégis megcsináltuk. Ez a Demokratikus Koalíció javaslata. Az MSZP belső, tisztázó vitáitól Orbán már nem lesz népszerűbb és sikeresebb. Sőt, ha ezeket békében sikerül rendezni, tovább lehet lökni őt a lejtőn.

Márpedig ez Magyarország érdeke.

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr843244974

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A nyilvánosság diszkrét bája 2011.09.22. 17:45:40

Az államtitkárok élete nem csak játék és mese. Folyamatos küzdelem az, és nem egy esetben a logika az ellenfél....

Trackback: BREAKING! Óriási frankmezőt találtak Makónál! 2011.09.22. 16:54:15

Hatalmas Frankmezőt találtak Makónál - adta hírül az MTI.Jelentős haszon származhat a Makó térségében felfedezett hatalmas svájci frank készlet kitermeléséből. Az elkövetkező három-négy évtizedben nem lesz devizahitel gondunk, sőt ebből az országnak je...

Trackback: Kussuth-díjat Kertésznek! 2011.09.22. 16:27:43

Fidesz-MDF javaslat nyomán tavaly augusztusban visszaállította Gömbös Gyula díszpolgári címét Orosháza önkormányzati testülete. Kertész Ákos író 2002-ben adományozott díszpolgári címének visszavonását négy fővárosi fideszes képviselő kezdemén...

Trackback: Rohamosan Változó Ellenségkép 2011.09.22. 16:26:49

 Újra ősz, újra parlamenti ülésszak, és újra fészbuk......    Elmúltnyolcév, IMF, államadósság, devizahitel, bankok, és a legújabbak az euróválság, és az elmúlthúszév. (Az elmúlt20 még annyira új, hogy ezen a nem túl régi videón még nem ...

Trackback: Orbán és az új politikai képlet 2011.09.22. 14:59:01

Orbán Viktor elérte - az eddigi - mélypontot, de még nem koppant. Ő legalább is nem érzi úgy, vagy ha igen, akkor nem vallja be.

Trackback: Gyurcsány nem nyugszik 2011.09.22. 14:14:20

Július 2-án ezt írtam: "Mesterházy és a pártvezetés képtelen kezelni ezt a Gyurcsány Ferenc nevű problémát. Aki viszont addig úgysem nyugszik, amíg minden a szája íze szerint nem alakul. Ezt folyamatosan bizonyítja. Ha oda nyújtanak neki egy ...

Trackback: Hány kulcsa van az egykulcsosnak? 2011.09.22. 10:11:49

A Kedves Vezető, úgyis, mint a Vezénylő Tábornok, újabb nagy csatát vesztett. Olyat, amely sorsdöntő hatással lehet az általa meghirdetett gazdasági háború kimenetelére. A kormány megkezdte a rugalmas elszakadást az egykulcsos adótól, a matolcsyta desi...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dtvezer 2011.09.22. 07:23:41

"Legkülönb ember aki bátor, s egy különb van, aki bátrabb." (Ady)

czjanos 2011.09.22. 10:05:43

Az írás két utolsó bekezdésével azonosulni tudok! Azért csak ezt a kettőt emeltem ki, mert ezek már nem a múltat és a jelent taglalják, hanem előre mutatóak, a jövő lehetőségeit, esélyeit vázolják fel.

Rántott kard 2011.09.22. 11:52:11

2014-ben - de lehet hogy előbb - FIDESZ-KDNP mintára lehetne esetleg MSZP-DK név a szavazó lapon. Két párt, mégis egyre kell szavazni.
Nem szégyen az ellenféltől tanúlni.

VT Man 2011.09.22. 16:16:45

Nagyon szórakoztató ez a blog!

De ha a Fidesz bukik, és az MSZP vagy Jobbik a kérdés, akkor inkább a Jobbik.

Még akkor is, ha nácik.

Az LMP pedig elmehet a francba, milyen SZDSZ utódpárt ez, hogy az egykulcsos adó ellen vannak?

Wagem 2011.09.22. 16:20:12

Te talpnyaló here.Orbán soha nem lesz olyan népszerűtlen mint a félkegyelmű nyomorult gazdád.Mellesleg pont azon dolgozik,amit ez a görény elbaszott.Rohadjon el a qurva anyjába.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.09.22. 16:20:44

vicces, hogy az öszödi HAZUGSÁGbeszédet őszinteségnek nevezi a cikkíró... :D:D

high up! 2011.09.22. 16:22:30

Te greci, A KIS PÖCS MESTERHÁZI ÉPP MOST RÚGJA KI KÚRTCSÁNY GAZDIDAT A PÁRTBÓL!!!

HIHIHI!

(a maszop meg visszaveszi a Táncsics Alapítványt a gazditól, vaker, akkor miböl fognak téged fizetni?)

lobster thermidor 2011.09.22. 16:23:58

@wagem:

Te még csak most mész a vizsgálatra, vagy már túl vagy egy - két kezelésen?

Táskás Tóni 2011.09.22. 16:34:14

1. A "jobbik" a mocskos párt ugyanúgy megszavazta a 100ezer családnak, köztük minden fideszes kdnp és jobbikos képviselőnek a kedvezményes végtörlesztést. Kis sunyi mocskok.Tudható , hogy ennek a ktg-ei a közös adóft-okból lesznek a végén kifizetve
2. Hernáditól, akire a horvátok nemzetközi körözést akarnak kiadni, mikor veszik el az orbánkeresztet? Ha Kertésztől visszavették.

lobster thermidor 2011.09.22. 16:34:40

@wagem:
@high up!:

Inkább gyújtogatnotok kellene valahol, az jobban áll nektek.

abaka 2011.09.22. 16:35:54

Meglepo poszt, nehany ponton meg egyet is ertek (ilyen meg sosem tortent).

"Ugyanakkor azt is látni kell: az MSZP ebben a formában soha nem fogja legyőzni a Fideszt"

Tenyleg nem. Konkretan mondjuk ki, amig a regi bagazs es elsosorban gyurcsany el nem tunik, addig nem.

@STX Joe: Az egyetlen part, ami boritekolhatoan alul tudna mulni mind a fideszt, mind az mszp, az a jobbik. Bar nezzuk a jo oldalukat, ezt legalabb nyiltan bevalljak (lasd. pl allamcsod, mint gazdasagpolitika).

Táskás Tóni 2011.09.22. 16:36:13

@lobster thermidor: Erről a szerencsétlenről már régen lemondtak az orvosok.

lobster thermidor 2011.09.22. 16:38:09

@Táskás Tóni:

Megígérték, senkit nem hagynak az út szélén. Hogy ne zavarja az "urakat", gyorsan az árokba lökik a törleszteni nem tudókat.

KenSentMe 2011.09.22. 16:43:37

Ha valami jó: azt ORBÁNNAK (ORBÁNNAK! ORBÁNNAK!) köszönhetjük.
Ha valami rossz: arról gyurcsány, az mszp és a szocialista-kommunista féregbanda tehet.

KÖSZÖNJÜK ORBÁN! SZERETÜNK, ORBÁN! ÉLJEN A NAGY TESTVÉR! LE AZ MSZP-VEL! LE GYURCSÁNNYAL! BÖRTÖNBE VELE!

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.09.22. 16:48:32

@STX Joe:
Egyszer valaki magyarázza már el nekem, hogy a Jobbik miért lenne jobb, mint a Fidesz? Mert elképzeléseik ugyanakkora realitástól elszakadt baromságok, mint a Fidesznek, csak még inkább. Valaki említette, ugyanúgy megszavazták a végtörlesztést. Szvsz ezeknél a baromságoknál a Jobbik még tovább menne, még inkább romlana az ország megítélése, stb.

Táskás Tóni 2011.09.22. 16:49:05

@lobster thermidor: Szeretnék erre majd egy bizottságot, hogy a végtörlesztés ktg-eit a három párt képviselői saját vagyonukkal helyt állva fizessék meg. Ha pedig a bizottság nem ül össze, mivel mindent tudunk a megszavazás körülményeiről, lehet "rögtönítélet" is

midnight coder 2011.09.22. 16:49:37

Az MSZP-n nincs mit alakítani. Szarból nem lehet korbácsot fonni.

Ehhez új baloldali párt kellene, csak ehhez először azt kellene kitalálni, hogy mit tud egy ilyen helyzetben tenni egy baloldali párt ?

Nagyobb jövedelem újraosztást (= progresszívabb adórendszer) ? Kérdés, hogy ez esetben mihez kezdenek a képzettebb dolgozók elvándorlásával.
Ami pedig hosszú távon pont a csórók helyzetét teszi még rosszabbá. Eleve, nem nagyon látom mihez tudna kezdeni a baloldal az agyelszívás kérdésével: az öregedő EU-ban 1000x jobb egy képzett, nyelveket beszélő, használható diplomálval vagy szakmával rendelkező fiatal aki kulturálisan is EU kompatibilis, mint egy afrikából importált nyelveket nem beszélő bevándorló, akinek az egyetlen képzettsége a terrorista kiképzőközpontban szerzett bombakészítési alapismeretek.

Manyup visszaállítása ? Ez tovább növelné az eladósodásunkat, amit hosszú távon ismét csak a csórók szívják meg.

Az alkotmánnyal és jogrendszerrel lehet maszatolni, de attól nem lesz nagyobb szelet kenyér.

Érdekelne a baloldali megoldása a devizahitelek problémájának is. Csak ne olyan megoldást mondjanak ami tovább növelné az államháztartási hiányt, mert arra nemigen van mód.

Aztán az is érdekelne, hogy hogyan lehetne nagyobb GDP-t produláni ebben a szar helyzetben. Az államadóssággal is kellene valamit kezdeni, az is megszaladt egy kissé az utóbbi pár évben.

Na, ha ezek megvannak akkor jöhet az alternatíva felmutatása.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2011.09.22. 16:50:04

Gréczy ismét etetést tart a jobbos érzelmű trolloknak.Érdekes, hogy a többi blogról javarészt kikoptak a kétbites személyeskedős, mantrázós fidesznyaloncok, de itt azért még fel-fel bukkan egy.
Egyébként csomó dologban igaza van a bloggernek, de egy lényeges valamiben téved: Gyurcsány azzal járulhatna hozzá a fidesz leváltásához, ha visszavonulna a politikától örökre. Mindegy, hogy okkal, vagy ok nélkül, de a fidesznek hála a neve szitokszó lett ebben az országban. Nincs párt, amit erősíteni tudna.

Táskás Tóni 2011.09.22. 16:50:58

@abaka: A régi bagázs nagy része már a fideszben és az őket körülvevő oligarchákban van.

vernarancs 2011.09.22. 16:52:54

@Zabalint: azert mert a jobbik (a korabbi nacikhoz hasonloan) megmondja a zembereknek, hogy mi a rossz dolgok alapveto forrasa: a cig@nyok. Ki kell oket irtani. Anno a nemetek a zsidokat talaltak erre a remek posztra, amugy mas kulonbseg nincs. Es ezzel lehet jol kabitani az egyszeru nepet.

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2011.09.22. 16:54:48

Ez a szocikon szocializálódott sunyi, simlis banda már szemetebb és jellemtelenebb mint elődei.

Készülj az őszi elsöprő igazi forradalomra, mert itt az idő.

Ez a banda hamar megbukott!

abaka 2011.09.22. 16:55:51

@Táskás Tóni: A regi bagazs alatt nem az mszmp-s bagazst ertettem, hanem az mszp-t 2004 es 2010 kozott iranyito reteget, elukon gyurcsannyal.

Táskás Tóni 2011.09.22. 16:56:59

@midnight coder: Végülis igazad van. Amit leírtál abból kiderül, hogy Orbánék annyira elkúrtak mindent, hogy minimum csodára van szüksége Mo-nak. Lejáratták az országot, kibasztak az ablakon egy valag pénzt, körözés alatt álló személynek adtak közt-i kitüntetést, idióták vannak a kormányban és körülötte. Nézd a tőzsdét és az árfolyamokat, ezek szépen mutatják a bunkó focista intézkedéseinek a hatását.

bucbuc 2011.09.22. 16:58:58

Gréczy et., ami megállapítható:

Ön vagy rendkívül ostoba vagy rendkívül cinikus.
Mindkét esetben végtelenül szomorú, hogy ilyen tanácsadók irányították az országot.

Táskás Tóni 2011.09.22. 16:59:52

@abaka: A mostani bagázzsal ezek szerint semmi bajod. Szárnyal a tőzsde jók a gazd-i mutatók árfolyam rendben.... Meg aztán jó komcsi és rossz komcsi.

bucbuc 2011.09.22. 17:01:09

@Táskás Tóni: Bocikám, nem mindegy hogy valaki a horvátoknak nem tetszik vagy az ország ellen uszít, mert olyan kedve van.

Miért akarsz ennyire nyalni a horvátoknak?

Táskás Tóni 2011.09.22. 17:01:43

@Zabalint: Megmondom neked, mindkettő szar . Nincs különbség, mindig egyfelé szavaznak.

becike4 2011.09.22. 17:02:53

@VRbagoly: Ne szeretezzél,mert én útálom a törpecigányt is.

abaka 2011.09.22. 17:04:46

@midnight coder: "Aztán az is érdekelne, hogy hogyan lehetne nagyobb GDP-t produláni ebben a szar helyzetben."

Massziv kiadas csokkentes a nagy szolgaltatyo rendszerek (nyugdij, tarsadalombiztositas) atalakitasaval (pl nyugdij maximalizalas 200-250 ezer forintban, a nyugdijasok utazasi kedvezmenyeinek csokkentese, piaci alapu egezsegbiztositas). A felszabadulo forrasokbol a munkaltatok koltsegeinek csokkentese (jarulekok csokkentese, kedvezo adokornyezet). Stabil gazdasagi kornyezet kialakitasa egy hosszu tavu es hiteles gazdpol felvazolasaval. Stb-stb lehetne itt boven mit csinalni.

Táskás Tóni 2011.09.22. 17:05:15

@bucbuc: Kertész annyit írt: genetikusan alattvaló a magyar aki disznó módjára a diktatúrában dagonyázik. Mi az , ami az orbáni időkre nem igaz ezekből a mondatokból?
Hernádi pedig nekem sem tetszik, soknak találom az emfeszből rabolt 25 milliárd ft-ot

Táskás Tóni 2011.09.22. 17:06:23

@abaka: Csak a nyugdíjak és mi van a fekete gazdasággal, csókolom.

Táskás Tóni 2011.09.22. 17:06:57

Dolgom van egy ideig , majd este csatlakozom.

abaka 2011.09.22. 17:08:36

@Táskás Tóni: "A mostani bagázzsal ezek szerint semmi bajod."

Oh, de bizony van! Mindket partban (fidesz, mszp), nem is keves. En csak azt mondtam, hogyha az mszp valaha valasztast akar nyerni, akkor gyurcsanyt es a regi vezetest mielobb ki kell rakni a partbol. Azt nem mondtam, hogy ez eleg lesz, ez csak egy kezdeti lepes.

A fideszrol meg ebben a kommentben eppen nem mondtam semmit, nem tudom, miert teszel ugy, mintha.

abaka 2011.09.22. 17:10:42

@Táskás Tóni: Ne haragudj, Toni, de rohadt nehez ugy beszelgetni, hogyha te csak arrol irsz, amit en nem mondtam. Emlitettem par dolgot, mert azt kerdezte midnight coder, hogy mit lehetne tenni, hozzateve, hogy a lista nem teljes. Csokolom.

Kotkodus 2011.09.22. 17:16:30

ha nem az ország érdeke lenne a tét, azt kívánnám, hogy válasszák újra a fideszt szűk többséggel 2014-ben...
hagy egyenek többet abból amit főztek... és tünjenek el örökre a politikai életből 2018-ra...

hova tüntetek ti büszke fideszes kommentelők? már ti sem hisztek a hírtv-nek?

a témával kapcsolatban: gyurcsányra sincs szükség a hazai politikában, ha tényleg a közérdek vezérelné, már régen visszavonult volna (az mszp egész vezérkarával egyetemben)...

Tita nick 2011.09.22. 17:17:03

Mogyorós a négyzeten, pedig volt híre-hamva nélkül, ezentúl erdő levesek. Be4lehuppanni gőz, toláskor gége, kéretik, feleséggel pláne torz. Hattyú kikelettel törpilla.

Naná hogyne. Feltör kórházak párnás hamuja. ki? Érdig mószerolva süket. ja.

s 2011.09.22. 17:22:00

Elmondom, miért nem fogja sem az MSZP, sem a Demokratikus Koalíció megállítani orbánt. Azért nem fogja, mert olyan figurák akarják ezt csinálni, akik mindent elbasztak, amihez eddig hozzányúltak (gyurcsány, mesterházy, stb . . .). Amikor 1998-ban vesztett az MSZP, Horn eltűnt. (Ennyit azért meg lehetett volna tanulni az öreg faszitól.) Amikor a fidesz vesztett, orbán nem tűnt el. Most az mszp megint vesztett, és gyurcsány nem tűnt el. Sőt, az idióta faszparaszt bele akar mindenbe kotnyeleskedni.
Tanuljuk már meg, a politikus cserélendő alkatrész. Addig használjuk, amig fog, utána kibasszuk a picsába. Ilyen lejárt szavatosságú zombikkal mégis mit akartok? Új emberek kellenek, ezeket már elhasználtuk.

dekol84 2011.09.22. 17:28:46

@Táskás Tóni:
"...ezek szépen mutatják a bunkó focista intézkedéseinek a hatását."

Ha még focista lenne ez a fasz! De a pocakos kis köcsög már annak is egy talicska fos! Egy elborult agyú barom, akinek a jobbkeze inkább maszturbálna, mint, hogy egymás után kúrja szét a gazdaságot a lázálmaival! Rohadjon szét az egész fityisz csürhe!

Rántott kard 2011.09.22. 17:30:08

Nem kell az MSZP-nek leváltani Orbánt.
Leváltja Ő saját magát.
Nincs sok választása, mert elQrta.
Nem kicsit, nagyon. 2/3-al kormányzó párt ekkora böszmeséget még nem csinált Európában, oszt jó napot.
Az egyetlen, a nagy többség számára elfogadható megoldás egy ideiglenes szakértői kormány, Orbán nélkül.(8-10 évre)

alpaca 2011.09.22. 17:30:46

@Táskás Tóni:

az a baj, tóni, hogy kevered a szezont a faszoddal! az emfeszt és az mvm-et az mol-al és a ina-val

Tita nick 2011.09.22. 17:30:55

Tervgazdálkodása szecessióval turbánt okol. Zamárdi puskatusban zárolva injektív osztalék. Többedmagával puhatol földigiliszta cézium-izotópjait elmélkedve? Guriga! Jópofán Akhilleusszal Vágó. No. Lejtmenetben ultrahangban dinoszaurusz a pasztőrizált.

alpaca 2011.09.22. 17:33:57

@Rántott kard:

titeket olvasva azt hinné a zember, hogy az utcára kinézve már akasztást láthat, akkora itt a forradalmi hevület és harci láz :D

Rántott kard 2011.09.22. 17:35:56

@alpaca:
Nincs itt semmilyen forradalmi lendület, vagy harci láz.
Egyébként meg mire ez a többes szám?

Rántott kard 2011.09.22. 17:38:17

@alpaca:
Mire ez a többes szám?
Egyébként nincs itt semmilyen forradalmi hevület, vagy harci láz.
Egyenlőre.
De ez nem is szükséges Orbán menesztéséhez.

Tita nick 2011.09.22. 17:38:39

Mogyorós a négyzeten, pedig volt híre-hamva nélkül, ezentúl erdő levesek. Be4lehuppanni gőz, toláskor gége, kéretik, feleséggel pláne torz. Hattyú kikelettel törpilla.

Naná hogyne. Feltör kórházak párnás hamuja. ki? Érdig mószerolva süket. ja.

Tervgazdálkodása szecessióval turbánt okol. Zamárdi puskatusban zárolva injektív osztalék. Többedmagával puhatol földigiliszta cézium-izotópjait elmélkedve? Guriga! Jópofán Akhilleusszal Vágó. No. Lejtmenetben ultrahangban dinoszaurusz a pasztőrizált.

Rántott kard 2011.09.22. 17:39:28

@alpaca:
Nem én vagyok hülye, hanem a tisztelt internet szolgáltatóm. (UPC)

Mr. Ligthman 2011.09.22. 17:40:08

@doggfather: végigolvastad/hallgattad egyáltalán az öszödi beszédet, vagy csak annyit tudsz róla, amit a média meg a pártok ordibálnak róla?

okostojgli (törölt) 2011.09.22. 17:41:35

Már fidesznyikes és náci baromarcúak sem a régiek. Reggel 3/4 7 óta kevesebb mint 50 komment.

Nahát.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:41:39

@wagem: Mi van te gusztustalan hányadék? Megint kiengedtek a zártosztályról?

Rántott kard 2011.09.22. 17:42:48

@Tita nick:
A dolgok mibenlétének hová fordulása végett a helyzet definikai szuggesztívája olyannyira koriginált, hogy nem fér össze a morális egzisztenciával.

egerészölyv 2011.09.22. 17:43:05

Gréci!

Hányadik Orbán a népszerűségi listán?

És Gyurcsány?

(Egyelőre nincs több kérdésem, de ne bízd el magad!)

egerészölyv 2011.09.22. 17:43:53

@czjanos: elalszom a posztkádári stílusodtól.

Tita nick 2011.09.22. 17:44:09

Hovatovább Brezsnyev. Második léhhajót szinusszal vasút. Törpapa fellázadt garamond. Huszáros tévhittek gólyahírbe fellöklelt vagonborz. Hajtűkanyarban forró tyúkólba márt? Vesegörccsel pedig dózsepalotát hurrá.

Nem irgalmatlan tengeralattjáró, őszbe jár kavics. Juhól-bizsereg tetőcseréppel valószínűleg téma.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:44:14

@high up!: Ja hogy neked már csak ennyi a vigaszod, hogy Mesterházy ás Gyurcsány marakodnak? Miközben Orbánodról kiderül hogy egy tehetetlen, hazudós féreg? Te két leírt politikus vitáján rejszolsz, miközben a barom törpe tönkrevágja az országot?

egerészölyv 2011.09.22. 17:44:35

@Rántott kard: nem úgy tűnik, hogy nagy barátságban lesz a két párt...

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:45:04

@egerészölyv: Vigasztalódj csak a népszerűségi listákkal! :-))

Tita nick 2011.09.22. 17:46:02

@Rántott kard: Mégsem tompít e szédületes harmonikával egyetemben? Gréczy csírázik hagymakupola? Tetves erszényes mókust remél....

egerészölyv 2011.09.22. 17:46:04

@igazi Lencsés István: lencsibaba, stílusod elárult, gyurcsányista vagy. Már odanőtt a nyelved a hasnyálmirigyéhez?

Rántott kard 2011.09.22. 17:46:41

@egerészölyv:
Akkor sem tűnt úgy, amikor a "Csuhások térdre, imához" mondat elhangzott.

egerészölyv 2011.09.22. 17:47:33

@igazi Lencsés István: nem én kaptam a tockost tavaly áprilisban, hanem ti. Én vidoran nézem, mikor kapaszkodtok fel végre, de ti egymást cibáljátok vissza a mocsárba.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:47:43

@Rántott kard: "Nem kicsit, nagyon. 2/3-al kormányzó párt ekkora böszmeséget még nem csinált Európában, oszt jó napot."
- így van. Gyurcsány még mondhatja hogy a Fidesz megakadályozta az átalakításait a népszavazásokkal, a fidesz a 2/3-al együtt nagyon elqrta.

egerészölyv 2011.09.22. 17:48:18

@Rántott kard: ja, te azt hiszed, van még öt évetek? :D

Tita nick 2011.09.22. 17:49:13

Majomfüves állatszöggel bírt kakastető huzatfogának ringatókötele ezért más. Kilimandzsáróhely túr haramiahájas gittegyletben fér konyakkal eszme.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:49:19

@egerészölyv: Látom te idióta, hogy egyből emeszpésnek nézed azokat akik hánynak tőletek. Egyszerű a világnézeted, a százas szög hozzád képest mikroprocesszor.

Rántott kard 2011.09.22. 17:50:19

@igazi Lencsés István:
És még csak azt sem mondhatja, hogy betartott valaki.
Egyszerűen nincs SENKI MÁS aki hibás lehetne, bármilyen elrontott lépésért.
CSAK A FIDESZ
Ebbe fognak belebukni.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:50:32

@egerészölyv: Mondom, hülye vagy és egyszerű. Utálom Gyurcsányt, te elmebeteg Gyurcsány paranoiás!

egerészölyv 2011.09.22. 17:51:21

@igazi Lencsés István: rosszul látsz, de egy szocialistától ez nem meglepő. Hányás közben meg szorítsd össze a fogaidat, mert drágul a csipsz.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:51:57

@Rántott kard: Jaj, annyira fogom élvezni amikor Orbánt a sajátjai fogják eltakarítani és a történelem szemétdombjára kerül, Rákosi és Szálasi mellé.

egerészölyv 2011.09.22. 17:52:11

@igazi Lencsés István: miért utálod azt a kedves, őszinte, nyurga, szemüveges krokodilt?

Rántott kard 2011.09.22. 17:52:50

@egerészölyv:
Öt évünk?
Mire?
De ha már az időről van szó...
Ez az ami kevés van, de nem a baloldalnak, hanem az országnak.
Amelyet a FIDESZ 2/3-al kormányoz.

egerészölyv 2011.09.22. 17:53:08

@igazi Lencsés István: kezdjétek Gyurcsánnyal :) Az már be is indult, repül Pető és Dávid után a retyezátba.

Tita nick 2011.09.22. 17:53:13

Sorsfordító gézengúz 2011 ősze. Gréczy Viktor elérte - az édenkert - fülemüle, de még nem koppant. Ő legalább kozmopolitánk, s akkor mézeskalács. Ehelyett beszól kakukkos óra. El tudom képzelni, hányatott randevúk környékén. Már csak a porcelánkutya hazudni képes Szíjjártó féktelen erőmű. A Fidesz és Orbán népszerűség madárkalitkája ráadásul az egykulcsos Frédi és az ezermilliárdos megszorító Haynau fészkel.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:53:36

@egerészölyv: Látom az olvasás nem erősséged. Már leírtam hogy utálom az emeszpés bagázst mint a szart. Náluk csak az olyan barmok szavazatával diktatúrához jutott Orbánt utálom jobban, mint te.

egerészölyv 2011.09.22. 17:53:53

@Rántott kard: a fidesz liberális ámokfutása és szövetségi rendszere közt eltelt öt év.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:54:19

@egerészölyv: Na mi van? Sikerült kisilabizálnod amit írtam?

egerészölyv 2011.09.22. 17:54:46

@igazi Lencsés István: azért a kérdésre még felelhetnél, ha tele is van répával a szád :)

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:56:19

@s: "Tanuljuk már meg, a politikus cserélendő alkatrész. Addig használjuk, amig fog, utána kibasszuk a picsába. Ilyen lejárt szavatosságú zombikkal mégis mit akartok? Új emberek kellenek, ezeket már elhasználtuk." - Nem csak Gyurcsány, az egész emeszpé elhasználódott. Kukába velük!

Tita nick 2011.09.22. 17:56:40

Han Solo megújítására szánt esély, amelyet a Pszichedelikus Koalíció ajánlott, még él. Muszáj ebben a lózung, mert nagy a tét. Ugyanakkor azt is látni kell: a FAKOPÁNCS ebben a formában soha nem fogja legyőzni a brokkolit. Akkor sem fogja, ha Oldsaterhánd nem csak az elmúlt 20 év, hanem minden rozsomákos lesz.

Rántott kard 2011.09.22. 17:56:45

Jut eszembe...
Tudja valaki hogy az uniós elnökségünk óta mely államfőkkel tárgyalt Orbán Viktor?
Esetleg hogy az ENSZ közgyűlésen miért nem Ő képviseli hazánkat?

Vérivó Viktor · http://www.bszarszo.extra.hu/nyilatkozat.html 2011.09.22. 17:56:48

Mit erőlködtök, vörösök? MÉG A PSZICHIÁTRIAI LELETEIMET SEM VOLTATOK KÉPESEK KISZIVÁROGTATNI, ENNYIRE BÉNÁK VAGYTOK!

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 17:57:36

@egerészölyv: Nekem legalább nem Orbán faszával van tele. :-)) Neked meg minek válaszoljak amikor ötszöri nekifutásra sikerült megértened ami írtam?

Rántott kard 2011.09.22. 17:59:50

Bocs, az ENSZ közgyűlés tárgytalan, a tatabányai stadion névadó ünnepségén volt.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 18:03:08

@abaka: "En csak azt mondtam, hogyha az mszp valaha valasztast akar nyerni, akkor gyurcsanyt es a regi vezetest mielobb ki kell rakni a partbol. "
- Az emeszpé már ne akarjon semmit nyerni, csak feloszolni! Ezt a rohadt törpe diktátort nekik köszönhetjük!

Tita nick 2011.09.22. 18:03:40

Nem kell zongora, hogy "az ebihal dolgaival kéne inkább, meg nem a belső hullámlovas..." Ez álduma. A magyar kenyérhéj óriási felelőssége abban, hogy csigabiga leváltható legyen. Ez megéri a konfliktusokkal járó böbebaba, az átalakulást. A lakásfelújtás idején sosincs meg a radírpók, és a telefon is csak festékes, ha megcsörren. Elátkozzuk magunkat, hogy zizegéssel, mert reménytelenül távoli már. Aztán meg milyen balsors rá, hogy mégis. Ez a Pszichedelikus Koalíció javaslata. A MSZPMISIMÓKUS feladata tovább lehet lökni őt a lejtőn.

neddie 2011.09.22. 18:04:53

Sosem voltam baloldali, nem is leszek. Jobbik, LMP nálam szintén nem jöhet szóba. Ha ezt most elkúrja a Fidesz, tényleg ott fogok állni tanácstalanul. Egy darabig. Aztán inkább a saját dolgom után nézek.

nyehehe 2011.09.22. 18:06:08

Jaj Zsóti! Mikor esik már le neked, hogy az mszp megújulása Gyurcsánnyal elképzelhetetlen! Pont ő az akit el kéne már felejteni, mert akkora az elutasítottsága. Hiába szereti őt a keménymag mindenkinél jobban. Olyan mintha a Fidesz Kövér Lászlót futtatná.
A Szili meg olyan nektek, mint a Fidesznél Kósa. Ha a főnök kikopik, akkor őket még elfogadná a többség, és ezt kéne megérteni a fanatikusoknak. (szerencsére ti már Szilit kitoltátok a pártból, így én -mint fideszfan- nem izgulok a maszop miatt :-)

Tita nick 2011.09.22. 18:11:32

きのうを思い出して切なくなるにおい。18禁。

枕 アダルト

キュンとなる。

コメント(11件)
1~10件/11件中 次の10件 1 2 前の10件
1103月31日 09:23
amo
ほとんどの人がにおいの濃いところ嗅ぐの大好きですよね?
1003月31日 09:22
たかみー
>マガジーンズさん
後悔!?どういう状況でしょうか???
酔って朝起きたら知らない人が…的な???
それとも、化粧落としたら別人でビックリとか???
わくわく!
903月31日 09:21
たかみー
>amoさん
でも男臭いのもアリですね~w
802月25日 13:39
amo
したおことないですね。
702月18日 08:29
マガジーンズ
嗅いで後悔したりもしますよね。
602月18日 01:32
amo
きらいなにおいの人とは付き合えないですねー。におい重要。
512月10日 18:55
たかみー
> guttan
エロというよりロマンチックのつもりなんだけど。。。

> 納ックル
人によるかも~w
412月10日 15:09
納ックル
2,3日なよーな(18禁
312月09日 23:14
guttan
エロイ><
212月09日 20:13
たかみー
>atukimさん
枕洗いたくなくなりますよねぇ~。。。
1~10件/11件中 次の10件 1 2 前の10件
コメントを書く(印は必須項目です)
スメリスト登録をしている人は、ログインしてコメントを記入ください。
そうすることで自分のマイコレクションページにリンクが張られます。
おなまえ

本文

5000文字以内

写真

ファイルサイズは2MB以下、ファイル形式はJPG,GIF,PNGです。

投稿に関しては利用規約およびプライバシーポリシーをご確認ください。
投稿内容によっては、削除させていただく場合がありますのでご了承ください。

ページの先頭へ

このにおいがわかる人(531人)

スナメリ
ぶろり~
amo
一覧へ

このにおいのコレクター(1人)

すぐる
一覧へ
"好きな人が泊まった次の日の枕のにおい"と似てる!?におい

にてる!448人
にてないよ!429人

にてる!330人
にてないよ!307人

Tita nick 2011.09.22. 18:11:33

きのうを思い出して切なくなるにおい。18禁。

枕 アダルト

キュンとなる。

コメント(11件)
1~10件/11件中 次の10件 1 2 前の10件
1103月31日 09:23
amo
ほとんどの人がにおいの濃いところ嗅ぐの大好きですよね?
1003月31日 09:22
たかみー
>マガジーンズさん
後悔!?どういう状況でしょうか???
酔って朝起きたら知らない人が…的な???
それとも、化粧落としたら別人でビックリとか???
わくわく!
903月31日 09:21
たかみー
>amoさん
でも男臭いのもアリですね~w
802月25日 13:39
amo
したおことないですね。
702月18日 08:29
マガジーンズ
嗅いで後悔したりもしますよね。
602月18日 01:32
amo
きらいなにおいの人とは付き合えないですねー。におい重要。
512月10日 18:55
たかみー
> guttan
エロというよりロマンチックのつもりなんだけど。。。

> 納ックル
人によるかも~w
412月10日 15:09
納ックル
2,3日なよーな(18禁
312月09日 23:14
guttan
エロイ><
212月09日 20:13
たかみー
>atukimさん
枕洗いたくなくなりますよねぇ~。。。
1~10件/11件中 次の10件 1 2 前の10件
コメントを書く(印は必須項目です)
スメリスト登録をしている人は、ログインしてコメントを記入ください。
そうすることで自分のマイコレクションページにリンクが張られます。
おなまえ

本文

5000文字以内

写真

ファイルサイズは2MB以下、ファイル形式はJPG,GIF,PNGです。

投稿に関しては利用規約およびプライバシーポリシーをご確認ください。
投稿内容によっては、削除させていただく場合がありますのでご了承ください。

ページの先頭へ

このにおいがわかる人(531人)

スナメリ
ぶろり~
amo
一覧へ

このにおいのコレクター(1人)

すぐる
一覧へ
"好きな人が泊まった次の日の枕のにおい"と似てる!?におい

にてる!448人
にてないよ!429人

にてる!330人
にてないよ!307人

Tita nick 2011.09.22. 18:13:04

投稿に関し は利用規約お よびプライバシーポリシーをご確認く ださい。
投稿内容によっ て は、削除さ せていただく場合があ り ますのでご了承ください。

投稿に関して!!!!

投 稿に関しては 用規約およびプライバシー シーをご 確 認くださ?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.09.22. 18:13:51

@Rántott kard: Nem csak Orbánt, hanem valamennyi mostani pártot, és politikust ki kell hagyni!

MLaszlo 2011.09.22. 18:14:50

Tanulság: Gyurcsány max a lakását újíthatja fel, nem a magyart politikát. Van egy olyan jelenség, hogy nemzet. Ez az, amivel a magyar baloldal nem tud mit kezdeni. Ezért soha nem lesz belőlük váltópárt. Gyurcsány egy régen lejárt lemez, ezt csak Gréczy nem veszi észre. De sebaj, majd rájön. Mondjuk, ha így mennek a dolgok, akkor hamarosan Vona ellen ágálhat... Persze azt mindannyian megszínánk, ezért remélem OV gyorsan rájön, hogy a piacokkal nem mehet szembe. Majd Csányi felébreszti.

rókafogta 2011.09.22. 18:33:25

@wagem: Hozzászólásod csak téged minősít, meg az akinek úgy gondolod, hogy ebben a stílusban kell megvédened.Gratulálok!

drkovax 2011.09.22. 18:33:43

@butus: Bocs, de itt Fletót kezelem.

czjanos 2011.09.22. 18:39:03

@egerészölyv: Nagyon szívesen, máskor is!

midnight coder 2011.09.22. 18:40:37

@abaka:

"pl nyugdij maximalizalas 200-250 ezer forintban"
Már látom azt, ahogy ezt egy baloldali kormány felvállalná...

"nyugdijasok utazasi kedvezmenyeinek csokkentese"
A nyugdíjasok utazási kedvezménye a tömegközlekedés támogatása. Ha ezt elvonod akkor vagy máshonnan teszel oda (= adtál a szarnak egy pofont) vagy csődbe meg a BKV, MÁV (= sok-sok szakszervezeti tag).

"A felszabadulo forrasokbol a munkaltatok koltsegeinek csokkentese"
Hiszem, ha látom.

regress 2011.09.22. 18:43:17

@igazi Lencsés István: van némi igazságod,de te már annyira javíthatatlan vagy,hogy az orvosok sem fogadnak

Don Quixote de la Ferko 2011.09.22. 18:50:10

Nem kéne orbánt még temetni.

A Csúti Mezők Páratlan Géniusza tisza roppant kevés esze ellenére is tisztában van azzal, hogy hol kurjantotta el első regnálása alatt.
II. Orbán már ennek szellemében látott neki a feladatoknak. Legfontosabb feladatai közé tartozott a megfelelő hátország kiépítése. A hátország mindennél fontosabb, hiszen semmi sem ér többet a megfelelő pozícióba helyezett igazhitű orbánistánál, aki minden fronton képes arra, hogy akár a munkaadó cégét, vagy a saját cégét is tönkretegye a Nemzeti Példakép érdekében.
Nem kell lebecsülni ezeket a "láthatatlan" katonákat, hiszen nap mint nap lehet találkozni velük az élet minden területén. Gondoljunk csak a 100 millákat mozgósító kefekötőkre, a Lázár 16 millás Audija mögül kikandikáló "újságírókra", kik szigorúan csak a "másik" oldal milliós karóráit, öltönyeit tudják csokorba gyűjteni.
És ne felejtsük el azt a "birka" tömeget, akik erre a gázszámla kifizetése után a következő kampányban is vevők lesznek.

Don Quixote de la Ferko 2011.09.22. 18:51:00

@luciferko:

- tisza. Fogalmam nincs, hogy került bele, érdekes néha a blogmotor.

Farkasokkal táncoló 2011.09.22. 19:11:39

Bajnai vezetésével kellene egy pragmatikus, ideológiáktól mentes pártot létrehozni. A bajnai kormány volt az elmúlt 20 év legjobb kormánya, egyetlen hibájuk az a teljesen igazságtalanul megszerkesztett ingatlanadó tervezet volt.

És ha szabad javasolnom (annak ellenére, hogy én egyáltalán nem tartozom a Gyurcsányt utálók táborába, szerintem az öszödi beszéd igenis történelmi jellegű volt, és pozitív értelemben) Gyurcsány vonuljon vissza. Túlságosan elsátániasította a folyamatos fidesz média, kizártnak tartom, hogy sokan rá szavaznának.
Mesterháziék meg akár nem is lennének, se ízük se bűzük, teljesen középszerűek.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 19:18:15

@regress: Azért nem fogadnak, mert rád már elpazarolták az összes gyógyszert.

igazi Lencsés István (törölt) 2011.09.22. 19:19:57

@wagem: Ilyen szépen anyád tanított meg beszélni? Na az sem lehetett egy úrinő!

Tita nick 2011.09.22. 19:31:04

@Farkasokkal táncoló: Az elsátániasítottákolók nevében kikérem magamnak, hogy gyf, csak az elsátániasítások végett ért véget.

abaka 2011.09.22. 19:31:19

@midnight coder: "Már látom azt, ahogy ezt egy baloldali kormány felvállalná... "

Nem az volt a kerdes, mit fognak csinalni, hanem, hogy mit lehetne.

"A nyugdíjasok utazási kedvezménye a tömegközlekedés támogatása. "

Itt most behozhatnek alap kozgazdasagi elmeleteket kereslet-kinalat egyensulyrol illetve, hogy miert veszit a tarsadalom egesze, ha ebbol mestersegesen kimozditjak a gazdasagot, de inkabb valami egyszerubbet:

A nyugdijasok utaztatasara mondjuk X-et kolt az allam. Ez a penz ugy van elkoltve, hogy semmi hasznot nem hoz (itt most nem szolidaritasrol beszelek, pusztan szakmai eszmefuttatas). Tehat most kidobunk X-et. Mondjuk ebbol az X-bol 2/3*X az utaztas igazi koltsege es X/3 az, amivel tenylegesen tamogatja az allam a tomegkozlekedest. Tehat ha megszunne a kedvezmeny, akkor X/3-mal kellene tamogatni a MAV/BKV/stb tarsasagot. Tehat sporolna az allam 2/3*X-et. Egy lepes a jo iranyba.

"Hiszem, ha látom. "

Megint csak, nem politikai realitasrol volt szo, hanem szimplan egy lehetosegrol.

Abban viszont egyetertek, hogy nem igazan van olyan part Mo-on, aki ezeket meg tudna csinalni.

igényes 2011.09.22. 19:37:13

Ami nem nevetséges, Pokorni Zoltánt akarja a 12. kerület miniszterelnöknek. Indokuk, hogy művelt, és nem sportdiplomás! Hát ez nem semmi!

Hunor Levente 2011.09.22. 20:13:25

Az MSZP-nek nem a megújítása, hanem a feloszlása tenne jót az országnak. Voltak már eleget, megmutatták, hogy mit nem tudnak.

tölgyes 2011.09.22. 20:27:34

Zsolti! Előbb valahogy túl kéne lendülniük azon, hogy kilépnek, vagy maradnak:)

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2011.09.22. 20:28:37

A "hiteles" fideszes MTI és közmédiák:

Az MTI "Romagyilkosságok - Két évvel a rajtaütés után csődközelben a debreceni szórakozóhely" című, 2011. augusztus 14-én közölt tudósításával kapcsolatban Fehérné Nyalka Éva az alábbi hibaigazító közlemény közzétételét kérte.

"Én Fehérné Nyalka Éva nem nyilatkoztam az MTI tudósítójának. Hiteltelennek és elfogultnak tartom az egész tudósítást szakmailag és emberileg is. A Perényi1 Zenei Klub nem ment csődbe, ott minden nyáron ingyenes rendezvények vannak, mivel a zenekarok fesztiválokon lépnek fel ezekben a hónapokban. A tudósítás megjelenésekor éppen 3 millió forintos beruházás volt folyamatban. A diszkónak titulált szórakozóhely valójában zenei klub, amelynek neve nem Perényi 1 Music Club, hanem Perényi1 Zenei Klub volt. A klub neve változott csupán meg: Underground Zenei Klub lett. Valótlan az az állítás, hogy jó nevű zenekarok nem hajlandóak fellépni, hiszen az elmúlt két év programjai ezt cáfolják. A klubot 2011. július elsejétől más üzemelteti, mint korábban, a tulajdonos azonban ugyanaz. Nincs tudomásom arról, hogy a vendégek vagy az alkalmazottak közül bárki is félne. Elfogult és hiteltelen az az állítás, amely szerint "A szomszédos utcában, a református Nagytemplom közelében üldögélők azonban az mondták az MTI tudósítójának, hogy ők a történtek miatt messze elkerülik a klubot". Szakmailag kifogásolom azt a mondatot is, amely szerint "Négy embert a rendőrök magukkal vittek (...) Elvitték a rendőrök Fehérné Nyalka Évát is." A helyszínről öt embert vittek magukkal a rendőrök, akik között nem volt Fehérné Nyalka Éva."

tölgyes 2011.09.22. 20:29:17

@igényes: Önöknek inkább az MSZP belügyeivel kéne foglalkozniuk. Azt kellene megoldani.. és hagyni kéne, hogy a fidesz megbukjon.

altimus 2011.09.22. 21:02:53

a hozzaszolok nagyresze eszrevehetne, hogy a jelenleg porondon levo partok neve, eredete ... semmi kapcsolatban nincs azzal a politikai irannyal amit kepviselnek.

a fidesz valoban elbaszta, az mszp valoban egy olyan oskovulet aminek el kell tunnie a sullyesztoben, prominenseivel egyutt. a jobbik europaban nem jatszik, az lmp retegpart. gyurcsany komprommittalodott, lerajatodott (lejaratott) politikus, belole nem lesz mar szamottevo tenyezo a magyar politikaban.

hogyan tovabb?

a jelenlegi szart egy pragmatikus programpartnak kellene helyrehoznia. bajnai pl. alkalmas lenne erre. ebbe beletartozik a demokracia helyreallitasa, uj alkotmany, uj ab, uj 2/3-os torvenyek ... praktikusan mindent vissza, ujra amit a fidesz ideokadott. ehhez jon a gazdasag helyrehozasa. a manyup tortenelem, a penz felelve. a jovogeto inflacio, nyugati tokekivonas ... hatasa ma meg nem is latszik, ez most zajlo folyamat. oriasi karokozas minden szinten.

az orban rezsim hosszu evekre visszavetette magyarorszagot, az eu pariai lettunk.

szomoru ez, felrevezetett orszag, meghulyitett emberek.

frankó 1 2011.09.22. 21:10:29

@altimus: Na a sok komment után végre valaki viszonylag értelmeset írt.
az a véleményem ,hogy frissíteni kéne a politikában is .Elég baj hogy csak gyurcsányról meg orbánról lehet beszélni.Takarodjanak el inkább dolgozni.Ha lehetne akkor inkább a bajnai meg a kósa közül választanék

Vérivó Viktor · http://www.bszarszo.extra.hu/nyilatkozat.html 2011.09.22. 21:39:10

@butus: egyébként kurvára le vagy maradva, a '90-es években Lipóton is voltam.

lajos0 2011.09.22. 22:38:38

@vernarancs: Múlt héten dolgoztam egy pápáról elszármazott kisöregnél, aki elmagyarázta, hogy sajnos csak az MSZP-re tud szavazni történjék bármi, mivel a Jobbik fasiszta, az Orbán cigány, az LMP meg a zsidók pártja. Alátámasztotta addigi véleményemet ezekről a fenenagy a demokratákról .-))

lajos0 2011.09.22. 22:42:18

@abaka: Ezt a GDP-zést sosem értettem. Nem az lenne a lényeg, hogy több pénz follyon be az államkasszába ? Ezt miért egy területi alapú mutatóval próbálják méricskéli, kérdezem álnaivan.

lajos0 2011.09.22. 23:23:28

@Farkasokkal táncoló: Az ötlettel egyetértek, Bajnai személyével nem. Bár felüdülésként hatott Gyurcsány után, hogy valaki, bár kemény nyomás alatt, de tud úgy csinálni mintha kormányozna.

lajos0 2011.09.22. 23:26:27

@frankó 1: Én egy Puzsér Róbert - Gödri Bulcsú miniszterelnöki vitának örülnék, akár már idén is, de 2014-ben is akár. Akkor tényleg elgondolkodnék, hogy mi a manó, csak nem kitört a demokrácia :-)

cutcopy 2011.09.23. 06:49:49

"Orbán Viktor elérte - az eddigi - mélypontot, de még nem koppant"

Ellentétben veletek, igaz Zsóti..?

abaka 2011.09.23. 08:22:10

@lajos0: "Ezt a GDP-zést sosem értettem. Nem az lenne a lényeg, hogy több pénz follyon be az államkasszába ?"

Mivel az allam bevetele altalaban egyenesen aranyos a GDP-vel.

Fell Bandi 2011.09.23. 08:25:44

Fricz Tamás: MSZP, a bukott középpárt

Mesterházy Attila nemrég azt mondta: a megújulás érdekében radikális változásoknak kell bekövetkezni a Magyar Szocialista Pártnál. A párt ugyanis 1989. októberi születése óta a legnagyobb válságát éli át, ami miatt azonban aligha hullajtunk krokodilkönnyeket, ugyanis mindezt önmagának köszönheti. „Csupán” annyit tettek ugyanis, hogy az elmúlt mintegy hat-nyolc évben szinte kilátástalan helyzetbe, a szakadék szélére taszították az országot. Ezek után természetes, hogy egy volt kormányzó párt válságba jusson.

Az elmúlt húsz évben azt láttuk, hogy az MSZP két-három éves krízis után már 1994-re önmagát baloldalinak nevező (valójában persze posztkommunista), nagy néppárttá vált (54 százalékkal nyerte meg akkor a választásokat), s az ez után következő időszakban, egészen a 2010-es választásokig a Fidesszel való rivalizálásban kormányzati váltópártként működött. A tavalyi választásokon azonban mindez megtört: a szocialisták a mandátumok alig valamivel több mint 15 százalékát érték el, 2006-ban pedig a 49 százalékát! És ez szavazatokra lefordítva: míg 2006-ban az MSZP-re mintegy 2,3 millió ember szavazott, addig 2010-ben pusztán 990 ezer, azaz négy év alatt elvesztett a párt 1 millió 400 ezer szavazót, és ez hatalmas szám.

Mindez pedig alapjaiban alakította át a magyar pártszerkezetet. Azt mondhatjuk, hogy húsz éven át két nagy néppárt váltógazdálkodására épült a magyar pártrendszer (1990–1994 között MDF–SZDSZ, utána Fidesz–MSZP), ám 2010-től ez megváltozni látszik. Van egy kiemelkedő, robusztus és stabil többséggel rendelkező, nagy jobboldali néppárt — a Fidesz, szövetségben a KDNP-vel —, amely predomináns helyzetben van, s létezik jelenleg két kisebb középpárt — a Jobbik és az MSZP —, amelyek közül jelenleg egyedül egyik sem alkalmas arra, hogy váltópárt legyen. Ha mégis, akkor a megfigyelhető trendek alapján a Jobbiknak százszor több esélye van erre, mint a szocialistáknak. Ők ugyanis valóban súlyosan erodálódtak, mély krízisben vannak, támogatottságuk ezért inkább még tovább csökken. Három fő oka van, hogy idáig jutottak.

Az első az őszödi beszéd mint „ősbűn”. Az öt éve nyilvánosságra került beszéd megrengette a magyar közéletet, súlyos és elhúzódó válságot produkált Magyarországon. S hiába követelte az emberek sokasága, hogy távozzanak a hatalomból a szocialisták és a liberálisok, és legyenek előre hozott választások, Gyurcsányék foggal-körömmel kapaszkodtak a székükbe. Ma már nem nehéz megállapítani — persze korábban is látszott —, hogy óriási bukásuk elsődleges oka Őszöd, és nem más. S bár a választópolgárok sok mindent és gyorsan elfelejtenek, azt nem szeretik, ha átverik őket, ha hülyének nézik őket. Ebből fakadóan Őszöd „sebe” nem gyógyul könnyen, nem beszélve arról, hogy a Gyurcsány-kormány 2006 és 2009 közötti gazdasági „teljesítménye”, valamint az óriási korrupció, nem javított, csak tovább rontott az MSZP-ről kialakult képen.

A második ok, hogy az őszödi beszéd elkövetője, Gyurcsány Ferenc még mindig aktívan jelen van a politikai életben, parlamenti képviselő, sőt, újra meghatározó szerepet kíván játszani az MSZP-ben, vagy ha ez nem megy, a „baloldalon”, egy új pártban! Márpedig ez nonszensz. Ebből is látszik, hogy az MSZP nagyon mély válságban van, s ebben a személyi összetételben nem is alkalmas arra, hogy megértse, mi történik vele. Ugyanis evidencia kellett volna, hogy legyen Mesterházyék számára, hogy a lehető leggyorsabban megszabaduljanak Gyurcsánytól mint ballaszttól. De ezt hogyan fogja fel egy Lendvay, egy Kovács, egy Szekeres, egy Kiss, akik egytől egyig falaztak a volt miniszterelnöknek, és függtek tőle, s talán ma is függenek.

A dolog másik oldala persze, hogy ha mégis eljutnak idáig, és kidobják a süllyedő hajóból Gyurcsányt, akkor ő új pártot fog alapítani, hiszen még mindig vannak hívei, bármilyen bizarrul is hangzik ez. Ám képzeljük el azt a pártot: lesz egy pártelnökük, aki — sokunk elvárásai szerint — mint gyanúsított ügyészségre és bíróságra fog járni, nem biztos, hogy csak Sukoró ügyében, hanem például a 2006. őszi rendőrattakok témájában is… Sikeres lehet egy ilyen párt?!

Harmadszor — és ezt még ma sem feledjük, mert nem szabad feledni — az MSZP posztkommunista utódpárt, annak az MSZMP-nek a jogutódja, amelyik szovjet tankok segítségével leverte a forradalmat és kivégeztette Nagy Imrééket és másokat. Soraikban pedig még mindig olyan vezetők ülnek a Parlamentben, akik egy tisztességes történelmi igazságtétel és elszámoltatás után már másutt ülnének, nem ott.Persze egy idős nyugdíjasréteg, amelyik a régi „piros könyv”, a kommunista párttagság révén jól boldogult a Kádár-korszakban, ma is és holnap is rájuk szavaz, ám a természetes elhalálozások okán ez a réteg is szűkül, 10-15 százaléknál többre nem lesz elég. Mit is mondhatnék végül is egy megérdemelten romjaiban heverő pártnak? Legfeljebb annyit, hogy tessék az egészet teljesen új alapokra helyezni, alapvető személycseréket végrehajtani, végre nyilvánosan bocsánatot kérni a kommunizmus és a szocializmus bűneiért (ami még nem történt meg!), megszabadulni a múlttól, és a nyugati, sőt közép-európai szociáldemokrata pártokat mintául venni. Modern baloldalra mindenütt szükség van. Ez viszont nem az.

És aztán majd meglátjuk. Addig meg az egyetlen kormányzóképes néppárt kormányoz tovább, reméljük, egyre jobban és jobban

Fell Bandi 2011.09.23. 08:39:22

Már idejét sem tudom, mióta mondogatják, hogy Gyurcsány Ferenc nem normális. A legtökéletesebbet ebben a témakörben Csermely kolléga alkotta, még évekkel ezelőtt. Az ő diagnózisa így szólt: „Gyurcsány Ferenc egy hülye.” Igen. De most nevezett Gyurcsány Ferenc minden bizonnyal még legelvetemültebb ellenségeit is meglepte. Az, hogy felszólítja képviselőtársait, mondjanak le mandátumukról, aztán majd ő megmondja, ki lesz képviselő – nos, ez valljuk be, mégsem szokványos „ügyintézés”.

Gyurcsány elvesztette a fejét.

Az önuralmát.

Az ítélőképességét.

Gyurcsány úgy döntött, felégeti a hidakat.

Gyurcsány fél a bírósági eljárástól. Azért mondogatja napjában ezerszer, hogy ő nem fél, és hogy őt aztán tényleg nem lehet megsebezni.

Gyurcsány fél a jövőtől. De a legjobban attól fél, hogy elfelejtik.

Ennek a nyomorult, szerencsétlen embernek nem maradt semmi egyebe, mint a politika és a hatalom. És legfőképpen a hatalmi játszmák. A sötét hátsó szobákban eldőlő, mocskos kis alkuk. Ez az ő világa. És senkit se tévesszen meg, hogy Gyurcsány Ferenc milliárdos – ez ügyben azért nincs még börtönben, mert bizonyos ügyei elévültek. Gyurcsány nem tud mit kezdeni a vagyonával. Az őt (már) nem érdekli. Még senki sem tudta, hogy kicsoda ő, amikor a Mozgó Világban írt egy tanulmányt, amelyben kifejtette: nemsokára annak lesz igazi hatalma és befolyása, akinek hatalmas a vagyona.

Igen, neki erre kellett minden. Csalás, kiskapu, összeköttetés, ügyeskedés, törvénytelenség, az Apró-klán befolyása, minden-minden, a vagyonhoz vezető mocskos út csak a hatalomért kellett.

Gyurcsány a börtöntől sem retteg annyira, mint az ismeretlenség homályától. Az elfelejtettségtől.

Gyurcsány a machiavellizmus alfája és ómegája. A l’art pour l’art hatalom prófétája és Pinocchiója egyszerre. Ötszáz év börtönt is vállalna, ha biztos lehetne benne, hogy egyszer újra övé lesz a hatalom. Hogy övé lesz minden.

Gyurcsánynak már régen nem Orbán az ellenfele, az ellensége. Gyurcsánynak a Valóság nevű nagybátyánkkal van baja, őt veszítette el.

És most elszánta magát a legutolsó lépésre.

Nyilván azt gondolja, módfelett agyafúrt trükköt eszelt ki, és sikerül sarokba szorítania saját párttársait, saját frakcióját, saját pártját.

Pedig aki nem debil, az alighanem pontosan tudja, ez a lépés tényleg csak a pártból való távozás és egy új párt gründolásának a forgatókönyve.

Gyurcsány páni rémületében most elérkezettnek látja az időt, hogy belefogjon a régi, dédelgetett álom megvalósításába. Bármi áron. Most éppen saját képviselőtársain készül keresztülgázolni. De ebben sincs semmi újdonság. Ugyanígy gázolt keresztül mentorán és pártfogóján, amikor elérkezettnek látta az időt. A különbség csak annyi, hogy akkor tényleg az ő ideje érkezett el. De mint mondtam, közben elvesztette kapcsolatát a valósággal. Nem érti meg, hogy ebben az országban nála jobban talán senkit sem utálnak.

Ez most a végjáték.

S lám, van, akihez képest még az MSZP is szimpatikus tud lenni.

Ennyi, amit a Magyar Szocialista Párt megköszönhet ennek a nyomorultnak

Bayer Zsolt

vernarancs 2011.09.23. 09:54:28

@lajos0: tehat akkor a kommunistak maradnak mint letezo valasztas :D

Egyebkent nagyjabol mindegy ki lenne kormanyon, ezek mind egyforma korrupt csalo szarhaziak. Ha lenne rendes elszamoltatas akkor talan...

vernarancs 2011.09.23. 10:14:29

@Fell Bandi: Gyurcsany is volt mar Ausztriaban pszichiatriai kezelesen mint Orban? Annak a nyomorultnak mit koszonhetunk? A helyzet sajnos az, hogy a zsebdiktator emberere akadt gyurcsanyban. Egy masik hasonloan egoista elmebeteg aki szinten kivalo szonoki kepesseggel rendelkezik. Nem csoda, ha viktor holtan szeretne latni fletot.
Az egyertelmu, hogy a valasztasokhoz kozelitve egyre erosebb lesz a kavargas az mszp-ben. Ezt a szerencsetlen mesterhazit csak azert toltak oda, hogy a valasztasi buktat benyelje es ezt a 4 evet raverjek. Aztan eltuntetik szepen.

Fell Bandi 2011.09.23. 10:19:41

@vernarancs: El kellene olvasnod ezeket a fenti cikkeket...Attól pedig hogy itt néhány kretén folyton ismételgeti, OV ausztriai kezelése csak egy urban legend marad..

lajos0 2011.09.23. 11:02:46

@abaka: A GDP területi alapú mutató. Nem véletlenül bírálja sok közgazdász is az ezzel történő bűvészkedést.

"A GDP különbözik a bruttó nemzeti terméktől (gross national product, GNP), mert nem tartalmazza az országok közötti jövedelem-átutalásokat, azt nézi, hogy hol keletkezett a jövedelem, nem azt, hogy hol kapják meg."

lajos0 2011.09.23. 11:07:38

@vernarancs: Annak idején, mikor még a STOP-on futott Gréczy úr blogja, alig voltunk néhányan, akik a csapnivaló politikai elitünk minden oldalának szánalmasságát, alkalmatlanságát, felkészületlenségét észre tudtuk venni. Pedig nem nehéz. Részemről örülök neki, hogy itt a hozzászólók többsége ezen az állásponton van. Most vagy ennyivel értelmesebbek az index kommentelői, vagy a helyzet változott annyiban, hogy sok viktoriánus kénytelen volt leszállni a földre. Esetleg mindkettő.

vernarancs 2011.09.23. 11:10:45

@Fell Bandi: Annak aki csak urban legendbol hallotta. Annak viszont aki tudja, hogy tenyleg ott volt annak nem... Ennyit errol.

Fell Bandi 2011.09.23. 11:21:00

@vernarancs: te pl. biztos tudod, mert te is ott voltál. Olvastam már ilyen jólértesült kreténtől, aki személyesen látta, hogy ott volt kint egy adott időpontban, bizonyos választás előtti pontosan megjelölt napokon.. közben pedig én itthon láttam minden nap. Ennyit a ti tudásotokról.. persze a pártotoknak már annyi, elsüllyedt a trágyalében a szadesszal egyetemben...

vernarancs 2011.09.23. 12:59:19

@Fell Bandi: pontosan ennyire irrelevans, hogy mit olvastal vagy lattal. Szamomra teljesen mindegy, hogy mit hiszel vagy nem. Milyen partomnak te kreten? Olvasd mar el amit irtam te szerencsetlen fidesznyik.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.09.23. 13:33:04

@Vérivó Viktor: Tudod, én nem dolgozom ott, és kezelésre sem járok oda. Így én nem tudok szivárogtatni. Világos?

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.09.23. 13:35:20

@Vérivó Viktor: Ja, és mellékesen én sem vörös, sem narancs színű nem vagyok! Nálam, minden politikus egy nagy nulla!

John Preston · http://johnpreston.blog.hu 2011.09.23. 17:46:36

Zsoltikám, a tegnapi kis, párton belüli 'incidensről' mára hogy-hogy nem született habzószájú Gyurcsány imádó írásod?

Úgy hiányzott egész nap.

Fell Bandi 2011.09.23. 19:03:13

@John Preston: zsóti ma azzal volt elfoglalva, hogy az idióta pojáca ügyészségi kihallgatásának idejére tüntetést jelentsen be a Központi Nyomozó Ügyészség elé. Nem tudom, megteszi-e majd ezt a zsóti minden köztörvényes bűnöző esetében, de ez is jó buli lesz...

Táskás Tóni 2011.09.23. 21:22:08

@igazi Lencsés István: Ezt a rohadt törpe diktátort a 2,7 millió ostoba faszfej alattvaló magyarnak köszönheted, akik rája szavaztak.A hülye szenilisek még az előző kormányzásukat is elfelejtették ennek a koronaúsztató simicskáskayaibrahimos gittegyletnek.

Táskás Tóni 2011.09.23. 22:08:40

@John Preston: A probléma nem az ellenzék incidenseiben van, hanem a kibebaszottszámolninemtudóötletelő faszfej kormányban.

Táskás Tóni 2011.09.23. 22:12:51

@Fell Bandi: Ide mered hozni a náci szlovákrendszámosautós idióta bajerzsóti gusztustalan írását. Pontosan olyan szemét ez a faszfej, mint a pártja. Vajon hova is tartozik? Fidesz vagy Jobbik. Mindkét mocsokba beleillik ez az adócsaló gennyláda.

Táskás Tóni 2011.09.23. 22:16:57

@Fell Bandi: A bunkó focista mikor fog bocsánatot kérni a szemét ellenzékiségéért és a temérdek hazugságért, köcsög?

lajos0 2011.09.23. 22:56:27

@Táskás Tóni: Ha jól emlékszem több mint 10 éve semelyik kormány, semelyik pénzügyminisztere nem volt képes eltalálni előre semmiféle számot. De lehet az is, hogy 20 éve.
süti beállítások módosítása