24 óra sem telt el a két hír között: Polt Péter, a Fidesz volt képviselőjelöltje meg kívánja gyanúsítani a Fidesz elnökének legnagyobb - és egyetlen - politikai ellenfelét. Ehhez átküldött a már nem annyira Tisztelt Ház mentelmi bizottságának egy aktacsomót, intézkedjen Rubovszky György, ha része kíván maradni a csak a Fideszre és a KDNP-re érvényes nemzeti együttműködés rendszerének. Rubovszky, aki amúgy tisztességes ember, bizonyára tudja, mihez adja majd a nevét, és mérlegeli a testület döntésének összes későbbi következményét. Persze, hogy tudja, hiszen saját rokonától értesülhetett arról, milyen az, amikor a Fidesz nem kegyelmez...

A feljelentő, a családja múltjából mit sem tanuló Schiffer András baja az volt, idézem Lánczos Vera kiváló elemzését a galamus.hu honlapról, hogy "a jogalkotásról szóló törvény azon rendelkezésének megsértését, amelyek a jogszabály megalkotása előtti hatáselemzést, illetve általánosságban az állampolgári részvételt írják elő a jogalkotásban, továbbá azt, amely megkívánja, hogy a Kormány elé terjesztendő jogszabálytervezetről az érdekelt társadalmi szervezetek és érdekképviseleti szervek véleményt nyilvánítsanak. A másik kifogás az elektronikus információszabadságról szóló törvény megsértésével kapcsolatos. Az érintett rendelkezés értelmében az előkészítő minisztérium honlapján közzé kell tenni a jogalkotási törvény által előírtan véleményezésre bocsátott jogszabálytervezeteket.

Mivel a hírfogyasztók általában nincsenek abban a helyzetben, hogy világos képet rakjanak össze maguknak a részletek alapján, tegyük a feljelentés mellé a Büntetőtörvénykönyv 225. §-át, amely a hivatali visszaélés tényállását meghatározza.

„Az a hivatalos személy, aki azért, hogy jogtalan hátrányt okozzon vagy jogtalan előnyt szerezzen, hivatali kötelességét megszegi, hatáskörét túllépi, vagy hivatali helyzetével egyébként visszaél, bűntettet követ el, és három évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő”.

Nos, ha itt bűncselekmény történt, az nem más, mint hogy elmaradt a sukorói beruházás, amelynek gazdáival amúgy Orbán is tárgyalt, de ez az ügyészséget nem érdekli, mint ahogy az sem, hogy mekkora pert akasztottak Amerikában az Orbán-kormány nyakába a befektetők.

Nos, nem kétséges, muszáj volt az Orbán nyaralását is elhazudó fideszes gépezetnek valamivel lefedni a másnapi gyalázatos GDP-adatot. Gyurcsány két és fél éve nem kormányoz, az ő idején a válság is mélyebb volt - és mégis: bedöglött a forradalmi kormány. Matolcsy egy kártékony, ostoba fajankó, aki lezúzta, amit Gyurcsány és Bajnai összerakott, Orbán pedig olyan lett, mint Brezsnyev: nem csak közönséges komcsi, de az ő nevéhez fűződik a pangás időszaka is. Se reform, se fejlesztés, se egyensúly.

Ez Orbán mérlege, és a csak a hatalom megszerzésében tehetséges, minden másban kókler Fidesz számára koncepciós perek biztosítanák a paravánt. Hátha a megalázott, kisemmizett, külföldön megvetés tárgyává vált Magyarország ezzel jól lakik.

Amúgy pedig várjuk a következő megszorító csomag részleteit.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr973159377

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ki is Tóta W. valójában? 2011.08.17. 17:33:32

Tóta W. otthagyja az Indexet! – söpört végig rémhírként az interneten, az egyiptomi és angol lázongásoknál is gyorsabban....

Trackback: Rejtegeti a Hírcentrum a siralmas gazdasági adatot 2011.08.17. 13:35:06

A világgazdaságról és a magyar gazdaságról adott elemzésünkben leírtuk, miért tartjuk elhibázottnak a Fidesz gazdaságpolitikáját. Kedden pedig megjött a hír, hogy a II. negyedévben 0, azaz nulla százalékos volt a gazdasági növekedés az előző negyedévhe...

Trackback: megszorításokra várva 2011.08.17. 11:45:47

Durva megszorítások jönnek. A szánalmas, 1,5%-os éves GDP-növekedés mellett a költségvetés számai borulnak, a hiánycél a legoptimistább esetben sem tartható.Az idei deficit nem problémás, ugyanis az államosított nyugdíjpénzek bevételként való elkönyvel...

Trackback: Rejtegeti a Hírcentrum a siralmas gazdasági adatot 2011.08.17. 11:15:33

A világgazdaságról és a magyar gazdaságról adott elemzésünkben leírtuk, miért tartjuk elhibázottnak a Fidesz gazdaságpolitikáját. Kedden pedig megjött a hír, hogy a II. negyedévben 0, azaz nulla százalékos volt a gazdasági növekedés az előző negyedévhe...

Trackback: Súúúhanterz: Orbán Viktor mégiscsak szabadságra ment? 2011.08.17. 10:27:54

Szijjártó Péter minapi nyilatkozata alapján megnyugodva kezdtem meg hétvégémet, mert ha már én nem tudtam szabadságra menni, örömmel töltött el, hogy ezekben a viszontagságos időkben Orbán Viktor sem láblógatással tölti idejét, hanem "Az ország új...

Trackback: A GDP és Sukoró 2011.08.17. 10:22:02

Orbán olyan lett, mint Brezsnyev: nem csak közönséges komcsi, de az ő nevéhez fűződik a pangás időszaka is.

Trackback: Golyós presszó, köcsög NAV 2011.08.17. 10:09:20

A kocsmaasztalon felejtett zárjegy nélküli, felbontott csomagban talált 13 db cigareta miatt kapott 150 ezer forintos jövedéki bírságot egy nyíregyházi kocsmáros.A Nemzeti Adó- és Vámhatóság (NAV) egy héten belül már harmadik alkalommal járt nála, mind...

Trackback: Golyós presszó, köcsög NAV 2011.08.17. 10:02:56

A kocsmaasztalon felejtett zárjegy nélküli, felbontott csomagban talált 13 db cigareta miatt kapott 150 ezer forintos jövedéki bírságot egy nyíregyházi kocsmáros.A Nemzeti Adó- és Vámhatóság (NAV) egy héten belül már harmadik alkalommal járt nála, mind...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zpinyty 2011.08.17. 19:37:40

kedves Zsolt,

maga a magyar "breivik", aki

terrorista módon még a maradék baloldali fiatalt is elriasztja.

miért ad fel ilyen könnyen lecsapható labdát?

kínlódását látva, egyre nyugodtabb vagyok, hogy jó irányban mennek a dolgok.

nu pagagyí 2011.08.17. 19:44:20

@zpinyty: Talán kifejtenéd mire gondolsz? Csapj le egy labdát!

kicsijuti 2011.08.17. 19:45:46

@pástétom: ne hazudj, a portfolió, az index, az origo és napi gazdaság is azt írja hogy annak hatására. szemellenzős vagy.

Orangekiller 2011.08.17. 19:46:28

@zpinyty:
Te én is nyugodt vagyok , a Fidesz megy a levesbe - én már a szivaromat is megvettem erre az alkalomra :-) és veszek hozzá egy jó villányit is Az elmúlt 16 évért megérdemlitek fideszes Gazemberek!!

Kalmár 2011.08.17. 19:51:10

@nu pagagyí: Azért ez egy vérszegény magyarázat egy világ legjobbja címre...
különösen úgy, hogy a "karvalytőke" hozama sokkal kissebb, mint az elvtársaktól jegyzett állampapírok esetében volt. Most 5-6% közt mozog. Volt ez 10 fölött is. Szóval felár helyett sokkal olcsóbban érjük el az ország finanszírozását a piacról.
Remélem nem kezdtek bele, hogy IMF blabla. Azért azt az oviban is tudják már, hogy mivel jár az "olcsó segítség".

pástétom 2011.08.17. 19:53:05

@d-evike: Gyurcsány sikertelenségének okai:

1. Alapjában maga a koalíciós kényszer. Egy párttal könnyebb kormányozni, mint pluszban koalíciós partnerrel még érdekcsatározásokat folytatni.

2. Két, gazdaságpolitikai felfogásban teljesen különböző párt alkototta ezt a koalíciót. A feszültség köztük borítékolható volt, de a közös demokráciafelfogás összehozta, ill. összetartotta őket amíg lehetett.

3. Az MSZP-n belűli jól ismert gáncsoskodás, a sokféle összehangolatlan érdek, betartás, széthúzás, ami abban a pártban már ősi népszokás. Úgy nem lehet kormányozni, hogy nemcsak a koalíciós társam támad, de a pártomon belűl is folyamatosan gáncsolnak.

4. Világos, eleve lefektetett kormányzati stratégia nem volt, amihez következetesen tartották volna magukat. Csapkodás, újabb-és újabb bejelentett programok, amelyek hangzatos neveire már nem is emlékszünk, kínlódás. Lehetett látni az arcokon.

5. Medgyessy-féle 100 napos program. Szükség volt rá, nem vitás, de ez tartósan negatív következményeit nem elég elégszer hangsúlyozni. A 2006-ban kezdődő rendrakásnak is ez volt az előzménye, végső soron a 2. GYF-kormány népszerűségvesztésének is... belebuktak a korábban saját maguk által teremtett pöcegödörbe, de nem 2006-ban, hanem később.

5. A Fidesz galád, mocskos eszközökkel történő, a saját táborába tartozó szak-és "civil" szervezeteket is felhasználó gáncsoskosása, betartása, a "minél rosszabb annál jobb" stratégia alkalmazása. A FIDESZ minden volt, csak felelős ellenzék nem.

6. És végűl a 2008-ban kirobbant gazdasági válság, aminek következményeként a kormány iránti bizalom és jóindulat utolsó foszlányai is eltűntek. Gyurcsány végső soron a válságba bukott bele, s ezzel nem ő volt az egyetlen min. elnök akkoriban. Ha Orbán lett volna 2010 előtt hatalmon, valószínűsítem, hogy a válságba akkor ő is belebukik.

Kalmár 2011.08.17. 19:54:56

@Orangekiller: Az szép lesz amikor meglátod 2014-ben a szocik újabb totális vereségét. Majd, nehogy kiégetsd a pólódat a szivarral amikor felköhögöd a bort. :))))))
Szoci gazemberek

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.08.17. 19:55:43

Gyurcsány-kormány számos intézkedést hozott:

2007:

A beteg-orvos találkozások csökkentésére a kormány alapesetben 300 Ft-os vizitdíjat vezetett be, de bizonyos esetekben ez az összeg magasabb volt
600 Ft-ot kellett fizetnie annak, aki
saját kezdeményezésére a háziorvosi rendelőn kívül veszi igénybe a gyógyellátást
saját kezdeményezésére nem annál a háziorvosnál veszi igénybe, aki területi ellátásra kötelezett, illetve akihez bejelentkezett
1000 Ft-ot kellett fizetnie annak, aki
ügyeleti ellátást indokolatlanul vett igénybe;
a beutalóval igénybe vehető járóbeteg-szakellátást beutaló nélkül, illetőleg nem a beutaló szerinti egészségügyi szolgáltatónál vette igénybe (2007. július 1-jétől emelkedett 600 Ft-ról – mivel addig a beutalóval ugyanúgy 300 Ft-ot kellett fizetni)

Vizitdíj alól mentesültek
a 18 éven aluliaknak;
azoknak, akik tartós orvosi kezelést kapnak (ebbe nem értendő bele a rendszeres felülvizsgálat),
a Honvédség, hivatásos katasztrófavédelmi szervek, a rendvédelmi szervek tagjainak,
azoknak a véradóknak, akik legalább harmincszor adtak teljes vért,
a tüdőszűrésre menőknek (30 éves kor felett évente egy alkalommal),
a sürgősségi vagy kötelező gyógykezelésre jelentkezőknek,
­ azoknak, akik egy nap másodszor vagy többször keresik fel ugyanazt a járóbeteg-szakellátót. [forrás?]
2007 januárjától megszűnt a háziorvosok eszköz- és ingatlantámogatása.[28] A felnőtt háziorvosi praxisoknak átlagosan 186 000 Ft bevétele keletkezett 2007 márciusában a vizitdíjakból,[7] mellyel szemben mintegy havi 40-80 ezer forinttal csökkent állami támogatottságuk az amortizációs pótlék megszüntetése és a csökkentett kártyapénz miatt.[28] A vizitdíj ezen felül jelentős adminisztrációs terhet is rótt a háziorvosokra,[29] a tényleges nettó bevétel azonban még így is érezhető maradt. Kormányzati, legfőképp szabaddemokrata vélemények szerint a vizitdíj a paraszolvencia (hálapénz) visszaszorításában is eredményes lehetett volna[forrás?]. A vizitdíj eltörlése volt a 2008-as népszavazás egyik témája.
Kórházi napidíjat kellett fizetnie a betegeknek, aminek célja – a kormány szerint – hogy ne tartsák bent őket indokolatlanul sokáig, így a kórház indokolatlanul ne számoljon el a betegek után költségeket. A napidíj a kórház bevétele, a vizitdíjhoz hasonlóan bizonyos mértékű plusz finanszírozást adott az intézményeknek.
A gyógyszertámogatásra fordított társadalombiztosítási kiadások évről évre jelentős növekedésének mérséklésére az orvosokat a lehető legolcsóbb gyógyszerek felírására kötelezték; valamint bevezették a dobozdíjat, amely meghatározta a gyógyszerek kiváltásának minimális összegét (300 Ft).
Az aktív kórházi ágyak jelentős csökkentésével a finanszírozás is csökkent. Ezzel együtt a krónikus ágyak száma emelkedett, így a kórházi ágyak szerkezete a szükségletekhez közeledett[forrás?].
Elkezdődött a betegek OEP-támogatás jogosultságának ellenőrzése, így az év első hónapjaiban 140 ezren léptek be az egészségbiztosításba. Így csökkent az egészségügyet igénybe vevő, de járulékot nem fizetők száma.

Amikor csak gyalázkodnak, miért nem olvasnak utána??? Nem értem.

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.08.17. 19:57:47

A patikaliberalizáció keretében egyszerűsödött a gyógyszertárnyitás és lehetőség nyílt a nem vényköteles gyógyszerek patikákon kívül forgalmazására is (például fejfájás-csillapító a benzinkutakban, bevásárlóközpontokban). Az intézkedések célja a gyógyszerellátás szélesítése, egyben a piacverseny erősítése a remélt árverseny eredménnyel.

2007. novemberben és decemberben összesen 127 (77+47) társadalombiztosítás által támogatott gyógyszer ára csökkent, a gyógyszergyártó cégeket árversenyének hatása miatt, melyre az elfogadott gyógyszer-gazdaságossági törvény kényszeríttette őket. A csökkenés mértéke jelentésük szerint átlagosan 2,5 - 5,6%, 17 terméknél több mint 10 százalék. Adataik szerint az április és október közötti hónapokban összesen több mint 2000 gyógyszerkészítmény ára lett kevesebb.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.17. 20:01:13

@Kalmár: nem cserelek billentyuzetet.

ez a baromarcu-teszt.

aki ebbe belekot, egy igazi baromrcu faszkalap ugyanis:-)

kvasztics47 2011.08.17. 20:03:05

@wagem: TAKARODJ...!!
Te mocsok állat!

nu pagagyí 2011.08.17. 20:03:33

@ebedli: Orbánnak most van a jutalomjátéka. Az elmúlt "nyócév" alatt megtöpörödött. Egykor fényes intellektusa megkopott, a stoplist is szögre akasztotta. Ma már csak összefüggéstelen dadogás jön ki belőle, amit csak Szíjjártó ért, mert megtanulta a jelnyelvet. Orbán mai kínos szereplését úgy fordították le, hogy valami bizottságot állít fel, ami majd valamit megvizsgál. A külföldi magyarkutató intézetek gyanítják, hogy néha dublőr helyettesíti.

popocatepetl 2011.08.17. 20:05:56

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Fogynom kéne 2 kilót. A múltkor is sikerült megúsznom a vacsorát csak azzal, hogy beleolvastam a firkálmányaidba. Kár, hogy a pofádat nem láthatom, ritka egy randa retkes zsíroshajú kampós büdös görény lehetsz.

kicsijuti 2011.08.17. 20:06:50

@kvasztics47: te vagy az Feri?

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: márminthogy a reformok ellen? mert a korkedvezményes nyugdíj rövidítésének meg a felsőoktatás átalakításának pl tényleg lenne hosszútávú hatása a vizitdíjjal szemben.

popocatepetl 2011.08.17. 20:07:00

gréczykutya!

Nagyon erőltetettek már a trutymákjaid. Csak ennyit sikerül kiizzadni a gazdáid kedvéért? Szégyelld magad, rossz kiskutya!

kvasztics47 2011.08.17. 20:07:23

@rókafogta:.."Orbán takarodj!!!!!!!!"
Ha mindenkit elzavarsz, csak a seggedet verheted a fődhöz.

kvasztics47 2011.08.17. 20:10:33

@szabogyula: " csak ezt le kellett volna irni 2007-ben is . grécikém , bmeg ...." Miért vagy te egy barom állat?
Mikor volt Mo ilyen szar, lenézett ország mint most a zorbán idején?

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.08.17. 20:11:07

@pástétom:

Mindennel egyetértek, kivéve azt, hogy Gyurcsány a válságba bukott bele.
Az öszödi beszéd utáni hangulatot meglovagoló, azt csillapodni soha nem hagyó Fidesz (OV)ocsmány, példa nélküli ellenzéki magatartásának, és gyúlöletkeltésének köszönheti a bukását.
Minden csoda három napig tart (normális körülmények között).

Lehet, hogy nem választották volna újra, de nem végezte volna ilyen gyalázatos módon, amit semmiképp nem érdemelt. Leköszönt volna, ahogy amúgy normális országokban szokás, a következő kormányfő jelölt kezet fogott volna vele. (intelligencia)

Én baromira sajnálom, még akkor is, ha tényleg nem jól mérte fel a saját kiszolgáltatottságát az MSZP-n belül, vagy a párton belüli ellenségeinek a hatalmát, és ezért valóban "alkalmatlan" volt, de legalábbis naív.

nu pagagyí 2011.08.17. 20:11:08

@Kalmár: Dehát nem az volt a szlogen, hogy a hitel csúnya dolog mert eladósít, meg amúgy is annyit, de annyit megtakarított már ez a kormány, hogy hitel sem kéne. Vagy lemaradtam valamiről.
Ez a "világ legjobbja" cím tetszik. S&P?

A problémám ezzel a kormánnyal az, hogy bár semmire sem költ, mégsem csökken az adósság. Valahol elfolyik a pénz. Ötlet?

kvasztics47 2011.08.17. 20:13:28

@csorsza: "Dehamár, mégis: 1000 éve lenézett népség vagyunk mi erre, kelet felé, onnan, a Kánaánból."
Úgy látszik a rohadt magyar sárga írígység nagyon megfertőzött téged.

zpinyty 2011.08.17. 20:17:11

@Orangekiller:
ajaj,
csak abból a 16 évből eddig egy telt el,
időutazó vagy?
nyugi , én már 2006-ban megmondtam, hogy ez lesz
"MSZP-és képviselők csapdában topic.."
azóta többen kérik tőlem a lottószámokat is :)
most is előre látható, mi is lesz itt 3-7 év múlva.
te vehetsz konzerveket, a kormány meg nyugodtan vehet tartós tejet, vagy 6 évig.

nu pagagyí 2011.08.17. 20:20:04

@zpinyty: Majd, ha te is az ócsai konténerből jársz 18000 havi fixért közmunkára, le fogod rövidíteni a jóslatodat.

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.08.17. 20:20:33

@popocatepetl: leszakitok en rolad tobbet is mint ket kilo masodpercek alatt, te mocskos allat..:-)

keress meg, ha kivancsi vagy a pofamra, kisgyerek:-D

kvasztics47 2011.08.17. 20:20:37

@malacz69 eurofanyalgó: . "Lehet, h nem jó, több kéne, de hogy gyalázatos lenne, és mindezt gyurcsány szerelmesének szájából, az minimum arcátlanság."
Faszikám! Tudod mi az arcázlanság? Az, hogy a gazember vezíred nyóc éven keresztül szédítette a népet, hogy majd ő meg muttya, majdő tuggya hogy ké! Most meg szarba haggya ezt egész MAGAR zembert! No, ez a gazemberség!

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.08.17. 20:20:38

A Gyurcsány kormány 2007 júniusában költséghatékonyságra, a munka hatékonyságának növelésére és a jelenlegi kormányzati épületek elavultságára hivatkozva felvetette egy kormányzati negyed felépítésének szükségességét. A negyed magántőkéből épült volna 34 milliárd Ft-os áron, míg a régi ingatlanok eladásából befolyó 100 milliárd Ft-ra becsült összeget adósságtörlesztésre fordították volna. Az elkészült negyedet az állam 25 évig bérelte volna, és csak utána vette volna meg

Kalmár 2011.08.17. 20:21:13

@nu pagagyí: Nem ez volt. Az volt, hogy a barom módon szétszór hitel, tönkretesz minket.Egyébként a hiteleket újabb hitelekből fizetjük...már vagy 60 éve. újdonság? A lényeg nem az, hogy veszünk e föl, hitelt, hanem az, hogy csökken e a hitel mennyisége a megkeresett pénzünkhöz viszonyítva. Szerintem te is érted, csak ciki, mert ebben mindig is siralmasan teljesítettek az elvtársak.
S&P...persze
www.vg.hu/penzugy/tokepiacok/a-vilag-legjobbjai-kozott-a-magyar-allampapirok-355853

kvasztics47 2011.08.17. 20:22:06

@Gumipók pápa: Te, aztán egy igazi barom állat vagy!

kvasztics47 2011.08.17. 20:23:47

@Tedat: Te mire használod a krumplit ami a nyakadon van?

d-evike-a Magyar Köztársaság állampolgára 2011.08.17. 20:25:29

Na ez nagyon érdekes: 2007-ben az Economist ezt írta:

Az Economist írása szerint Magyarország, az egykori csodagyerek ma biceg, az ellenzék keresztülhúzza a kormány számításait, a gazdaság bénult, a lakossága sértődött. A magyar politikusok pedig rövid távú előnyökért veszekednek, miközben a strukturális problémák érintetlenül maradnak

kicsijuti 2011.08.17. 20:28:55

@kvasztics47: összevesztél az asszonnyal vagy a gyerekkel és itt töltöd ki? vagy nincs se asszony se gyerek és a magány miatt vagy ilyen szánalmas?

kvasztics47 2011.08.17. 20:32:26

@Oszó: "A mostani kormányért az elmúttnyócév és Gyúrcsán a hibás!"
Ez mondjuk nagyjából igaz!"
Miért lenne igaz? Mert nyóc évig a 45%-kos parlamenti erővel, a nép föllázításával a kormánytagok személyeinek a személyes becsmérlésével lejáratták a demokráciát és a nép bedőlt a gazemberek ámításának? Ezért egyedül Gyurcsányt terheli a felelősség?
Aki ilyen bután gondolkodik az megérdemli az új munkatörvénykönxvet, stb...

kvasztics47 2011.08.17. 20:38:31

@kicsijuti: " a magány miatt vagy ilyen szánalmas? "
Nem! Hanem azért, mert ilyen barom állatokkal kell egy országban élnem mint te.

zpinyty 2011.08.17. 20:39:21

@nu pagagyí:
ha oda kerülnék, ami nem valószínű, mert az ingatlanjaim per és tehermentesek :))
na akkor szidnám csak a gyurcsányt aki miatt ide kényszerültem

nu pagagyí 2011.08.17. 20:41:42

@Kalmár: Azt hiszem értem. Tehát a hitelt arra vesszük fel, hogy kifizessük a másik hitelt. Ragyogó stratégia. Ezt vártuk Orbántól. De akkor miért kell megszorítani?

Apropó! Orbán maga jelentette ki (atv), hogy nem vagyunk jobban eladósodva, mint az európai átlag. Ezért is nem roppant össze az ország, a Fidesz választások előtti apokaliptikus víziója nyomán. A fülkeforradalom persze azonnal elhárította ezt a valós fenyegetést. Így hát, az újabb hiteleket akár az ország fejlesztésére is elkölthetnék, persze jobban és hatékonyabban, mint az előző kormány, hogy azok eredményéből fizessük vissza, meg még maradjon is valami a hedonizálásra?

Legalább egy völgyhidat az isten szerelmére! De annak is örülnék, ha legalább az oktatástól nem vonnának el újabb pénzeket. Az egészségügyet meg egye meg a fene, majd csak lesz valami vele.

zpinyty 2011.08.17. 20:42:17

@nu pagagyí:
magas labda??
lecsapva!

ajaj, az egészben a legszebb mikor egy komcsi komcsizik..
:DDD
innentől kezdve a többi már mehet a levesbe..

nu pagagyí 2011.08.17. 20:42:40

@zpinyty: Akkor már értem, neked miért nem tetszett a vagyonadó.

kvasztics47 2011.08.17. 20:43:57

@d-evike: " az ellenzék keresztülhúzza a kormány számításait, a gazdaság bénult, a lakossága sértődött"
A lakosság, már elkeseredett, de még nem jött rá, hogy valójában mennyire baszta át a korábbi ellenzék a zorbán. Azzal, hogy a Gyurcsány mindent rosszul csinál , de majd Ő tuggya hogyan kell a zembereket boldoggá tenni. Már el is kezdte!

kicsijuti 2011.08.17. 20:45:52

@kvasztics47: ezt igennek veszem, gondolom rengeteg kudarc ért magán életben, komolyan sajnálom de ha nem változtatsz folytatódni fog, és továbbra sem fog senki komolyan venni. az ilyen viselkedés mintájú emberekről írtam a diplomamunkám, ha tényleg szeretnéd írj egy mailt és elküldöm, szerintem tudnék segíteni.

nu pagagyí 2011.08.17. 20:47:16

@zpinyty: A lecsapást továbbra is hiányolom. A komcsi komcsizik ezt meg nem értem. Talán olvass vissza.
De azért folytatom: a komcsi komcsizza a komcsizó komcsit.

zpinyty 2011.08.17. 20:49:20

@nu pagagyí: ..vagyonadó??
neked talán tetszett?
nem vagyok elég lumpen, hogy "teccen" ,
;[

zpinyty 2011.08.17. 20:56:54

@nu pagagyí:
tévedsz, lehet te nem is találkoztál nem komcsi emberekkel..
így fogalmad sincs, léteik egy más világ..
komcsi: gréczy a múltrendszerből átmentett
komcsi gyurcsányt fényezi.
azt a gyurcsány, aki lelkiismeret furdalás nélkül félemlítette meg hallgatótársait--dialógus csoport-
kire is illik?
"Alekszandr Iszajevics Szolzsenyicin a kommunistákról:

“... Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, ...
...
A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot,
...
Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak szermélyes boldogulása így kívánja.”
...

nem idéztem be a teljeset, de ez éppen elég a lecsapáshoz.
és köszönöm Szása :))

Gekko 2011.08.17. 21:00:02

Ja, az nagy hiba, hogy a Gruppo Milton és Kovács Bence János teljesen transzparens beruházása nem valósult meg. Aha.

Tudom, hogy kicsit el is hiszitek ezeket a dolgokat. Őszintén mondom, sajnálom, hogy ennyit kell magatoknak is hazudni.

Persze magyarázat mindig van, hogy ilyen a politika, meg valamit valamiért, meg összességében jó. Ezt hívják opportunizmusnak és korrupciónak.

És az, hogy én ezt utálom, az nem a naivság.

Én nagyon bíztam abban, hogy lesz elég erőtök szembe nézni azzal, amit 8 évig csináltatok. De a jelét sem látom. Nem baj, az élet hosszú távon többnyire igazságos:-)

nu pagagyí 2011.08.17. 21:01:29

@zpinyty: Én is fizettem volna, cserébe a jövedelmadó csökkentését vártam hosszabb távon. A vagyon ugyanis felősséggel jár és ezzel Te is egyetérthetsz, hisz az új tákolmányban is benne van.

Na leesett a "komcsi komcsizik", azt hittem rám írtad. Gréczy pontosan meghatározta Orbán milyenségét: aki mindenkit meg akar védeni sajátmagától az valóban Brezsnyev-szerű, meg még a pangás. Gréczy viszont nem hiszem, hogy a Te fogalmaid szerint komcsi lenne, hiszen az volt a vád az MSZP-re, hogy "bankárkormányt" üzemeltet, az meg ugyebár nem fér össze a komcsival?

Kalmár 2011.08.17. 21:03:12

@nu pagagyí: Furcsa, hogy a hitelek törlesztésére felvett hitel, neked az újdonság erejével hat. Te tényleg azt hiszed, hogy ez Orbán stratégiája?? Szerinted miből törlesztettünk fletóék alatt? A hatalmas gazdasági eredményekből? Néha nem hiszem el, hogy komolyan írtok ilyesmit.
Az meg, hogy azzal a príma völgyhíddal villogsz, egyenesen a teljes összeomlásotokat jelzi. Ha elég földet hordanátok ki a "völgyhíd" alól, akkor jutna a fasza M6-os alagutak tetejére, hogy ki ne fújja a szél a betonelemeket. :)))))))
Tényleg príma lenne, ha ilyen baromságokra költenének.........
Ui: Ne felejtsük a páncélszekrényt az ágy mellé, a digitális táblát a fűtetlen sulikba, a kormánynegyedet amire csak a fiókba tett tervekre költöttünk százmilliókat stbstb.

Gekko 2011.08.17. 21:03:41

@zpinyty: Igen, ez a tökéletes jellemzés. Köszönjük.

És az a tragikus, hogy mi mindig a komcsikra szavazunk. Ez itt a megvalósult kommunizmus. Komcsi komcsinak farkasa, és most az erősebb győzött.

pástétom 2011.08.17. 21:04:20

@d-evike: Véleményem szerint az MSZP megbukott volna a 2010-es választásokon akkor is, ha csak tizedannyira mocskos a Fidesz a csatlósaival együtt, meg mondjuk ha még pluszban nem kellett volna a 2006-os népszerűségölő konvergenciaprogram se a megszorításokkal együtt. Legföljebb - s ebben természetesen egyetértek veled - messze nem annyira bukott volna meg, mint ahogyan az végűl történt. A válság, a 300 fölötti euró, a recesszió, a devizahitelesek már akkor is sanyarú helyzete, a pocsék közhangulat, a romló életszínvonal és gazdasági kilátások sztem önmagukban is a kormányzat bukását eredményezték volna - és ezek jelentős részben a 2008 őszén kirobbanó válságnak "köszönhetők".
Szerintem ha a Fidesz nem ennyire rohadt, a válság egy sokkal békésebb, fejlődőbb, nyugodtabb közhangulatú országba csapott volna bele, a sokk, a zuhanó gazdasági és szociális kilátások legkésőbb akkor is padlóra küldik a kormányt - ez esetben Gyurcsánnyal az élen. És ez, mint írtam, nem volt hungarikum, más európai kormányok is rámentek a válságra.

nu pagagyí 2011.08.17. 21:04:45

@zpinyty: Ne is idézd tovább, mert rögtön Orbánra ismertem, és nem fogok jól aludni.

czjanos 2011.08.17. 21:05:30

@Kalmár: Azért, mert alacsonyabb kamat mellett a kutyának sem kellenének a magyar állampapírok.

zpinyty 2011.08.17. 21:11:03

@nu pagagyí:
nem érted, de lehet ez egy másik dimenzió. és nem is tudod megérteni, mert számodra láthatatlan.
a komcsi mindig nyal egy "feneket", amitől a saját helyzetét várja megerősíteni, nincs tartása, csak egy cél vezérli, hogy önmagát és hatalmát mentse.
ezért mindenre képes.
mindig valakitől függ, legyen az állami csecs, vagy elvtársi segítség.
s, igen, kiszolgáltatta a bankoknak az országot.
lett volna lehetősége, hogy megfelelő törvényekkel szabályozza a banki piacot,
... nagyon jó, a Mesterházy mostani szemrehányása a bankárkormány stigmával kapcsolatban, jelenleg kb 2 millió magyar szidja őket..

nu pagagyí 2011.08.17. 21:13:57

@Kalmár: Mostmár viszont minden jobb lett. Nem költünk semmire, legalább is olyasmire nem, ami a népnek használható lenne.

A gazdaság egyhelyben pörög, de azt legalább nagy sebességgel teszi.
Igaz, az elmúlt nyolc évben legalább volt valami GDP növekedés-féleség 3-4%, leszámítva az "igazi" válság évét.

Államadósságunk forintban ugyanott áll, mint a forradalom előtt (lásd ÁKK honlap), ha nem lesz évvégére GDP növekedés, akkor valami új hazugságot kell majd kifundálni. Reménykedjünk, hogy a németek mégis nekidurálják magunkat.

zpinyty 2011.08.17. 21:15:06

@nu pagagyí:
na, ha rá ismertél, akkor nem érted a szöveget :DDD

Kalmár 2011.08.17. 21:21:21

@czjanos: "Azért, mert alacsonyabb kamat mellett a kutyának sem kellenének a magyar állampapírok"

Ezért tudjuk egyre alacsonyabb kamat mellet is eladni??
Baszod te is belepasszolsz a bukott balosok rinyakórusába. Lehetsz te a szoprán.

zpinyty 2011.08.17. 21:25:08

@Gekko: ez a megvalósult kommunizmus?
miről beszél ember??
annyira mulatságos ez az erőlködés, ahogy
erre felé tereli a dolgokat..
orbán = kommunizmus

szinte, ilyenkor csak arra tudok gondolni, hogy nem vitaképes, és értelmetlen minden szó, mert nem tudja felfogni..
ilyenkor csak mosolygunk, és nem akarjuk a további magyarázatot önre erőltetni
ajánlom magamat :)

Kalmár 2011.08.17. 21:26:10

@nu pagagyí: 17 ezer csiliárdmilló forint költségén csináltak az 4-5%-os növekedésből 3-4 %-osat.
Bocsi, hogy ilyen későn válaszolok, csak nem tudtam ellenállni és tapsoltam az eredményhez.
A szomszédom is vett nyaralót hitelbe, mercit hitelbe és épített egy völgyhídat is hitelbe. Kurva büszke magára a zseni. Úgy tűnik eredményesen kezelte a család vagyonát.

nu pagagyí 2011.08.17. 21:28:12

@zpinyty: Seggekről, csöcsökröl ne is beszéljünk. Olyan orbitális segg, amely betakarja az egész horizontot korábban nem volt. Az államfüggő Fidesz-közeli vállalkozásokról meg ne is beszéljünk, most már csak ők jelentik a vállalkozói szektort.

Pofára szabott törvényekkel védik őket a konkurenciától, többségük egyszerű költségvetési tétel:

-Az állami és önkormányzati cégek egységes őrzésvédelmét a Civil Biztonsági Szolgálat látja el.
-Minden létező katasztrófa ellen a CIG biztosító biztosítja az állami intézményeket.
-A kereskedelmi cégekre vonatkozó különadót is addig facsarták amíg a CBA kimaradt belőle és hasonló módon a CIG sem nagyon fizeti a pénzügyi szervezetekre kivetett különadót.
-Az MVM a Simicska-féle "zöld" energia cégek pénzforrása lesz.
-Persze nem mindenki jár jól, bármennyire igyekezett. Az OTP-ből most akarják Csányit kigolyózni, mert biztosan felbukkant egy még hűségesebb helytartó jelölt.

Nem is folytatom, de azért észre lehet venni az új világ pilléreit.

nu pagagyí 2011.08.17. 21:31:41

@Kalmár: A tizenhétezercsillió most is megvan. A GDP növekedés 0, azaz nulla százalék. Én is jót derülnék, ha nem árnyékolná be némi aggodalom örömömet.

nu pagagyí 2011.08.17. 21:50:16

Elköszöntem.
Kedves Kalmár, Zpinyty ezt nézegessétek:

www.akk.hu/ktgvetesadossag.ivy

2010. május <-> 2011.június

Magánpénztári megtakarítás meg már nincs. Kivették a széfből, elköltötték.

zpinyty 2011.08.17. 21:50:48

@nu pagagyí: ideje takarítani, már bebüdösödött, ami volt
igazi nemzet és hazai ipar ellenes vagy, igaz,
lám lám..
CBA magyar multi

Kalmár 2011.08.17. 21:53:52

@nu pagagyí: Megnyugtató, hogy ezt sem érted. Tök jó, hogy nem érhet meglepetés.
Az adóság növekedésből csináltak gazdasági növekedést a szocik.
Most nem nő, hanem csökken a GDP arányos adósság. Tehát most pont, hogy nagyon nincs meg az a sokezer milliárd adósság növekedés.

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.17. 22:00:35

@Kalmár: : "Ti mind kretének vagytok a baloldalon?
Azt írtad egy heti erősödés nem jelent semmit. Én azt kérdezem, hogy miért erősödik (akár egy hétig is) az országba vetett bizalom a nemzetközi tőkepiacon, ha mindent rosszul csinálunk? Hogy lesz a mi állampapírunk ilyen kelendő?"

Te belenéztél a tükörbe mielőtt azt írtad, hogy ti kretének? mert én nem vagyok baloldali, és azon az oldalon állok, ahol a kormáyntól ( nem csak ettől, a korábbiaktól is ) azt várják, hogy a "polgárok" érdekében ésszel végezzék a dolgukat.

Az állampapírokat olyanok veszik meg, akiknek sok pénze van, tehát nem te, meg nem én. Ezek a vevők az állampapírokkal üzletelnek, ami az országnak hátránnynal is járhat, attól függően, hogy a vevő mit akar elérni. Vágod?

Ha nekem sok pénzem lenne, nem azt nézném, hogy a kormány mit csinál, hanem azt, hogy ha magyar állampapírt veszek nagy tételben, abból milyen hasznom származhat.

Úgy mellesleg szerinted az állampaír kibocsátás nem az eladósodásás egyik formája?

kvasztics47 2011.08.17. 22:29:38

@kicsijuti: "szerintem tudnék segíteni."
Te egy faszkalap vagy. Minden faszkalap elő szokott jönni, hogy ő millen okos.
Az illen seggfejek keserítik meg a derék MAGYAR nép életét. Ebből sugárzik, hogy mink milyen okosak vagyunk, csak a buta 7 Milliárd nép nem akar róla tudomást venni.

kvasztics47 2011.08.17. 22:33:12

@látjátok feleim szümtükkel: "azon az oldalon állok, ahol a kormáyntól ( nem csak ettől, a korábbiaktól is ) azt várják, hogy ésszel végezzék a dolgukat"
Oszt mit látsz?

kvasztics47 2011.08.17. 22:42:20

@Kalmár: "Az adóság növekedésből csináltak gazdasági növekedést a szocik."
Elvileg te értesz valamit. Akkor mé teszed magad hülyének? Nem az növelte meg az adósságot, hogy a gazdasági növekedés érdekében növelték az adósságot, hanem, hogy a jólléti kiadásokra fordították a hiteleket. Ui. akkoriban rengeteg pénz volt a piacon, olcsón, és a kormányok azt gondolták, hogy legalább addig így marad, amíg a gazdaság a belé helyezett keresletnövekedésből jobban felpörög. Ebből könnyen vissza fizethető lesz a kölcsön. "Álmoggy királyfi!"

kvasztics47 2011.08.17. 22:46:22

@nu pagagyí: "Nem is folytatom, de azért észre lehet venni az új világ pilléreit."
Gondolom a süllyedő hajón!

kvasztics47 2011.08.17. 22:56:03

@pástétom: "Gyurcsánnyal az élen. És ez, mint írtam, nem volt hungarikum, más európai kormányok is rámentek a válságra."
Értékelendő, hogy igyekszel a tárgyilagosság látszatát kelteni. Mivel más EU ország nem ment rá a válságra.
Kérdem. Miért képviseled a zorbán szisztémát? (egy nagy hazugságot igazság belekeverésével eladni, beadni a népnek)
Már megin, Gyurcsány a hibás? Ez a mantra a szálló ige a barmok között. Eztet mindenki tuggya. No, most az elmúlt 1,6 évben mitt tett a nép érdekében a zorbán? Erről beszéljünk!

kvasztics47 2011.08.17. 23:00:33

@Gekko: "Én nagyon bíztam abban, hogy lesz elég erőtök szembe nézni azzal, amit 8 évig csináltatok."
Te barom állat! Ahhoz, lessz e erőd, hogy szembe nézz azzal, hogy a genyó vezíred mit tet a néppel, már 1,5 év alatt!

kvasztics47 2011.08.17. 23:06:22

@Gekko: "Komcsi komcsinak farkasa, és most az erősebb győzött."
Nem beszélve arról, hogy furcsa lenne, ha a gyengébb győzne. Az általánosítás, meg nem vezet sehova. Az aki nem tudja megállapítani, végig gondolni, hogy ki az aki becsapja, azt mindig befogják csapni.

Orangekiller 2011.08.17. 23:07:22

@zpinyty:
Perszeeee
A tartós tejre a fideszes kormánynak szüksége lesz - börtönben jól jöhet
mert a fideszes pribékeket 24 évre fogjuk elszámoltatni!! Az Polt pot vezette pártkatonai ügyészséget természetesen elzavarjuk és Független Ügyészség lesz külön osztállyal
amely csak a fidesz bűneit vizsgálja !!!
Még mindig a szocikon rágódsz 15 hónapja már nincsenek hatalomban és kormányzásukért megkapták bűntetésüket 20% alatt vannak - lehet belőlük még egy jó konstruktiv ellenzék
De belőletek - a rendszerváltó pártoknak menni kell már csak ti vagytok hátra

kvasztics47 2011.08.17. 23:21:59

@d-evike: "nem jól mérte fel a saját kiszolgáltatottságát az MSZP-n belül, vagy a párton belüli ellenségeinek a hatalmát, és ezért valóban "alkalmatlan" volt, de legalábbis naív."
Vajon Széchenyi miért került a bolondokházába? Minden magyar oda kerül aki segíteni akar a népnek! Petőfit mér zavarták el a képviselő választásról? A magyar nép nem ura a helyzetének. Vajon mindég így kell lennie? Lehet szidni a szocikat, de mindég ők voltak kénytelenek, jobboldali gazdaságpolitikát csinálni, hogy a gazdaságunk valamennyire versenyképes legyen. Tudtuk, hogy csak versenyképes gazdaságtól várható el a szociális jóllét. A gazember zorbán, azzal lázította föl a népet (akit most leszar), hogy a szocialisták rá rontanak a nemzet re. Rohaggyon meg minden gazember aki a zorbán uralmát elfogaggya , isteníti!

kvasztics47 2011.08.17. 23:24:32

@kvasztics47:
Csak ennyit akartam mondani.

kvasztics47 2011.08.17. 23:40:32

@kicsijuti: "tényleg lenne hosszútávú hatása a vizitdíjjal szemben."
Már megin, föl kell tennem: te egy barom állat vagy?
A vizitdíj bevezetése után azonnal lecsökkent az orvosi rendelőbe várakozók létszáma, pedig senki se tiltotta ki őket.
A kórházakban már senki se akart maradni hétfőre. Azonnal keletkezett töblet bevétel a betegellátásban és előlehetett vezetni, hogy minden beteg elzárhassa az értéktárgyait a kórteremben.
Azonban a veled együtt befírolt bamba nép bedőlt a zorbán mantrának, hogy: minek ide széf, nem lopós a magyar!, mé kell megsarcolni a szerencsétlen nyögdíjjast a 300 forinttal? (egyébként balfaszkáim! a vizitdíjjat csk az igénybevevők 60%-kának kellett volna fizetnie)Volt egy csomó kivétel a rászorulók érdekében. Persze azok nem mentek el szavazni.

pástétom 2011.08.17. 23:48:29

@kvasztics47: "Mivel más EU ország nem ment rá a válságra"

Hát már hogy a retkes fenébe ne ment volna rá?? Csak néhány példa: Írország, Görögország..halhattál erről eleget az utóbbi időben. A fél világ nyögi a gazdasági válság terheit. Eurózóna, USA: alig kecmeregtek ki a recesszióból, máris lassul a növekedés. Kínában is, a legtöbb fejlődő piaccal egyetemben. Olyan ez mint a dominó. A válság nem ért véget, jelenleg is tart, s lehet, ezután fog eszkalálódni még igazán.

De én egyébként európai kormányokról és nem államokról írtam. Több regnáló kormányt is elsöpört a válság. Mint pl. Görögországban, ahol előrehozott választások voltak 2009-ben. Vagy pl. egy csomó orrszágban a 2009-es eu parlamenti választásokon mindenütt taroltak az akkori ellenzéki pártok. Mindenhol büntették az épp regnáló kormánypártokat, nemcsak nálunk. És nem volt mindenütt egy Fidesz...Mindössze ennyit állítottam.

Nem képviselek semmiféle "zorbán szisztémát". Szerintem Gyurcsánynak a kisujja alatti piszka többet ér az Orbánnál, de ez nem menti őt attól, hogy nem bizonyult sikeres min. elnöknek. Béna kormány béna miniszterelnöke volt - az okokról itt írtam - és végűl beadatták vele a kulcsot. Ennyi. Intellektus dolgában messze az egész ellenzék fölött áll, de ez kevés. Teljesen meg kéne fordulnia a vele való választói viszonyulásnak. Te mennyi esélyt látsz erre? Ja, és rühellem a mostani mszp-vezérkart. Jobbára most csak a civilekre figyelek. A civil szervezetekre, a szakszervekre. Ő az érdekesek, de ők meg így kevesek. És sajna éppen ezért érezheti magát biztonságban a Fidesz jelenleg.

Az meg hogy mit tett a Fidesz másfél év alatt az országgal...hidd el, szidom én őket rendesen, de itt és most nem erről akartam írni.

anonymand 2011.08.18. 06:02:22

Tisztelt zpinyty!

""Alekszandr Iszajevics Szolzsenyicin a kommunistákról:

“... Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, ...
...
A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot,
...
Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak szermélyes boldogulása így kívánja.”
...

nem idéztem be a teljeset, de ez éppen elég a lecsapáshoz.
és köszönöm Szása :))"

Stumpf István :MSZMP tag, Hazafias Népfront alelnök,
Járai Zsigmond : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Matolcsy György : MSZMP tag, III/II együttműködő,
Martonyi János : MSZMP tag, kormánytag, III/2 együttműködő,
Chikán Attila : MSZMP tag,
Pintér Sándor : MSZMP titkár,
Boross Péter : MSZMP tag, DÉLBUDA III/III
Ligetvári Ferenc: MSZMP tag,
Boros Imre MSZMP-titkár, III/II együttműködő D-008
Pozsgay Imre MSZMP PB tag,
Szűrös Mátyás MSZMP KB tag,
Csintalan Sándor MSZMP és MSZP tag, jelenleg a Fidesz és a HÍR TV ideológiai
támasza,
Schmitt Pál : NOB tag, a Los Angelesben rendezett
olimpiai részvétel megfúrója és főkommunikátora, jelenleg közt. elnök hazánk
nagyobb dicsőségére
Kerényi Imre : MSZMP alapszervezeti titkár,
Torgyán József : alias Szatmári, III/III-mas együttműködő, az első Orbán
kormány minisztere,
Balogh Gyula : MSZMP tag,
Szita Károly : III/III együttműködő,
Mikola István - Hazafias Népfront alelnök
Fónagy János : MSZMP tag,
Vonza András : MSZMP tag,
Szabadi Béla : MSZMP tag, munkásőr,
Varga Mihály : KISZ titkár,
Deutsch Tamás : KISZ titkár,
Orbán Viktor : KISZ titkár, a papa párttitkár
Kövér László : KISZ-titkár, Magyar Szocialista Munkáspárt Központi
Bizottsága alá tartozó Párttörténeti Intézet tudományos munkatársa ( az
egyetem elvégzése után azonnal, mivel a nagypapa 1919-es VÖRÖSKATONA VOLT ,
az egész Kövér család ebből élt a Kádár rendszerben )"

Tisztelettel:
anonymand

ROZ 2011.08.18. 08:27:51

@kicsijuti:

Kicsijuti, ne hazuggyá má'!:-)

Ha te VALÓBAN a magánéleti kudarcaik következtében magányossá vált személyekről írtad volna a diplomamunkádat (és: ha egyáltalán lenne diplomád), akkor aligha írtad volna a szakirodalomban (és a magyar helyesírás szabályainak megfelelően is) kizárólag egybeírva használatos „magán élet” (helyesen: magánélet) és „viselkedés mintájú” (helyesen: viselkedésmintájú) szavakat két szóba!:-)
…Na, kb. ilyen színvonalú alakok alkotják a Fidesz-fanok táborát, mint te is vagy…

Lencsés István 2011.08.18. 11:06:59

@yetee 69: Én meg azon derülök , hogy fáj az igaz neked ! :) ;)

zpinyty 2011.08.18. 12:28:06

@anonymand:
:)
igazad van, vannak páran...
ideje egy rendes rendszerváltásnak.
ha nem történik meg, akkor a Fidesz ugyanoda kerül, ahova most az Mszp.

pedig az Mszp állította be magát, mint rendszerváltó.
neki nem sikerült, nézzük mire mennek a többiek..
ha nekik sem, akkor egy másik párt veszi át a kormányzást, aki jelenleg nincs a parlamentben,
ez az NHP
a NépHaragjaPárt
:DD

zpinyty 2011.08.18. 12:33:15

@Orangekiller:
rágódik a franc..
ez a 24 év? ez hogy jött össze?
ennyi idő kell mire kijönnek? és elszámoltatják a mostaniakat?
nem elég, hogy a választásokon súlyos vereséget szenvedett az Mszp.
ha egy szaki elszúr valamit, nem teheti meg, hogy csókolom, legközelebb ne engem hívjon..:)
hanem felel az elvégzett munkáért.
nos ezt a felelősséget kell megállapítani.
ha kókler volt, kapjon büntetést, függetlenül, attól, hova tartozik.
így egészséges :)

popocatepetl 2011.08.18. 14:06:08

@anonymand: De legalább nem voltak munkásőrök mint te.

popocatepetl 2011.08.18. 14:07:02

@az igazi Sipi - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Lusta vagyok leásni egy ilyen jelentéktelen randa gilisztáért.

anonymand 2011.08.18. 14:26:16

Tisztelt popocatepetl!

Talált, de nem süllyedt!
Munkás voltam, őr nem.

Persze az lehet, hogy tévedésedért is az emútnyócév okolható.

Tisztelettel:
anonymand

Ps.: és nem voltam még kommunista, SzDSz-es, stb. És hogy tanulj is valamit: lehet ugyan kritizálni más portáját, hogy micsoda szemét van ott, csak nem olyannak, akit elborít a szemét....

Scagnetti 2011.08.18. 17:06:46

Az Gréczy írásaiból is látszik, hogy az ún. baloldalon ma sem találják a megoldást arra, hogy is térhetnének vissza a hatalomba. Az unalomig ismert szövegeket hiába ismételgetik, nem hoz eredményt. Először is azért, mert nem kevés hazugság is van bennük, és ezért már nem hiszi el senki, másodszor meg azért, mert attól, hogy hangosan szidják a mostani vezetést, nem lesz világosabb, mit tennének ők. Sajnos ez a kormányzásuk nyolc évében sem volt világos, ez is az egyik oka annak, hogy min az Mszp, mind Gyurcsány hitelessége a nullához közelít.

Gréczy is követi a régi receptet. A téma gyakorlatilag lényegtelen. Ami fontos, hogy kell egy rúgás Orbán felé, egy nyalás Gyurcsány felé, a végén meg valami látszólagos bölcsesség.

A közvéleménykutatók mégsem mérik az emelkedést. Hogy van ez? Lehet, hogy a módszer nem működik? Lehet, hogy a megmaradt hű gyurcsányistákon kívül másra nem hat? Bizony lehet.

Olvasom a hozzászólásokat, melyekben egyesek "látják", milyen gyorsan fog megbukni a mostani kormány. Azt viszont nem veszik észre, hogy a kormány már bőven adott okot arra, hogy bukjon, és ennek ellenére még csak veszélyben sincs. A Fidesz ma is megnyerné a választást, legfeljebb a kétharmaduk nem lenne meg, de nem hiszem, hogy ez olyan óriási problémát jelentene számukra. Túl van lihegve a kétharmad is csúnyán. Ha 60%-uk lenne, azzal is azt csinálhatnának, amit akarnak.

Amíg az ún. baloldalon ilyen figurák osztják az észt, mint Gréczy, Gyurcsány, vagy a Népszava-Mszp páros, addig Orbán azt csinál, amit akar. Ezek tartják hatalomban, mert a szerencsétlen választó, aki keresné a pártot a szavazatához, meglátja Gyurcsányt vagy valamelyik szoci nagyokost, és ijedtében a világ végéig szalad.

Ha ehhez hozzáadjuk azt, hogy az ún. baloldali vezetők gondosan ügyelnek arra, hogy rajtuk kívül más se rúghasson labdába, vagyis csírájában próbálnak elfojtani mindenféle baloldali kezdeményezést (pl. az Lmp-t is megpróbálták), akkor látható, hogy a következő választáson nem lesz alternatíva a Fidesz mellett. Legfeljebb a Jobbik, amely addigra akár le is nyomhatja a belharcokkal még sokáig terhelt, és egyébként is nulla hitelességű Mszp-Gyurcsány párost.

Mert ami tényleg segíthetne, az ezeknek a kollektív visszavonulása lenne. De erről szó nincs. Ma is csak az a kérdés, hogy Szanyiék vezessék a pártot vagy Gyurcsányék. Pedig ez már teljesen mindegy, mert választást nyerni egyikkel sem lehet. Egy külső szemlélő számára egyformán vállalhatatlan mindkettő.

kvasztics47 2011.08.18. 20:09:17

@pástétom: "sajna éppen ezért érezheti magát biztonságban a Fidesz jelenleg."
Ha igaz, amit Gyurcsányról írtál, miért kell egalizálni az Ő kormányzati teljesítményét a zorbánéval. TV-ben, rádióban valamennyi kérdezett, nyilatkozó azzal kezdi, hogy szar amit a zorbánék csinálnak, de ígyvolt ez a korábbi kormányok idején is. Ez a vélekedés nagyon elbizonytalanítja a felületes érdeklődőt. "Akkor mindegy, hogy ki van kormányon" gondolhatják. Nem érzékeltetik, hogy ég és fölg a kettő közti különbség. Megkérdezem, van e arra példa az elmúlt 50 évben Európában, hogy egy kormánynak ilyen gazember ellenzéke lett volna, mint a zorbánék. Csak azzal törődtek 8 évig, hogy a legvégsőkig lejárassák a demokráciát a demokratikus intézmények tekintélyét értelmét. Ezzel a technikával sikerült a szoci kormányok bármilyen hasznosnak ítélt tevékelységét lejáratni, nevetség tárgyává tenni, elhitetni a zemberekkel, hogy az mekkora baromság. Mindenkit támadtak a személyükben is. Gyurcsány és Bajnai nem vett föl a munkájáért egy fillért sem, mégis sikerült a nép előtt harácsolónak, a jogtalan hasznok megszerzőjének beállítani. A véleményformáló értelmiség közönyös és kaján figyelmével kísérve.
Szerintem óriási demokrácia teljesítmény amit a 8 éves szoci kormányzás tett. Ez kimondottan Gyurcsány érdeme, hogy el tudta érni "nómenklatúra" típusú szoci pártvezetők ellenére.

Rántott kard 2011.08.18. 20:25:56

@Scagnetti:

"A Fidesz ma is megnyerné a választást, legfeljebb a kétharmaduk nem lenne meg..."

A Fidesz 2014-ben is meg fogja nyerni a választást, mert egy 2/3-dal kormányzó párt akkora hülye nem lehet - még a Fidesz sem - hogy a következő választásokat ne tudja egy sima többségre hozni.
Vagy mégis!?

Scagnetti 2011.08.18. 20:38:50

@Rántott kard: Az Mszp a szavazói felét elveszítette pár hónap alatt, és akkor még válság sem volt. Ezért nem mondanék olyat, hogy nem lehet.

De szerintem is duplázni fognak, mert nincs ellenfelük.

Rántott kard 2011.08.18. 20:46:17

@Scagnetti:

Tény és való: most még nincs ellenfelük.
De ha belegondolok, hogy hol volt a Fidesz mondjuk '95-ben, vagy a Jobbik, illetve az LMP 2007-ben... azaz 3 évvel a választások előtt...

Scagnetti 2011.08.18. 20:56:55

@Rántott kard: A Jobbik előretörése nem volt meglepetés. A szoclib kormányok, főleg a szadeszes oldal, nagyon elkúrták a kisebbségi politikát. Túlzás nélkül állítható, hogy főleg az elmaradottabb keleti régióban, a Jobbik karjaiba lökték a szavazókat. Arrafelé a szociktól eltávozó szavazók nagy részét a Jobbik szívta fel. A másik felét, főleg a fővárosban, az Lmp.

De ezek nemigen nőhetnek sokkal nagyobbra már. A Jobbik túl radikális, az Lmp meg túl szadeszes.

A szocik meg nem változnak semmit.

Scagnetti 2011.08.18. 21:03:50

@Scagnetti: Persze a kisebbségi politikát a Fidesz is elkúrta annak idején. Csak nekik legalább volt annyi eszük, hogy ne hergeljék a lakosságot a hülye polkorrekt szövegekkel.

Rántott kard 2011.08.18. 21:06:54

@Scagnetti:
"A szoclib kormányok, főleg a szadeszes oldal, nagyon elkúrták a kisebbségi politikát."

Mit csináltak rosszul?

Scagnetti 2011.08.18. 21:23:45

@Rántott kard: Említettem már a PC szövegeket, amelyek nagyon jók voltak arra, hogy az amúgy is feszült viszonyt a cigány kisebbséggel még feszültebbé tegye. Józsi bácsi, akinek a hónapban harmadszor lopták el a csirkéjét valószínűleg felhúzta a szemöldökét, mikor egy százötven kilométerre élő liberális elkezdett azon szörnyülködni, hogy Józsi bácsi miért nem szereti a cigányokat, és miért rasszista.
Ezek apróságnak tűntek sokáig a hatalom szemében, mondhatnám azt is, hogy szartak rá magasról, de a Jobbik ebből szerzett magának 16%-ot.

Ott volt még a probléma a segélyekkel, meg a sok gyerek után járó családi pótlékkal, ami szerintem is jogosan szúrta a szemét sokaknak. Vicc, hogy valaki munkával nem keres ennyit. A segélyezésre épülő politika azért is hátrányos, mert csak tovább növeli a bajt, miközben látszólag megoldást nyújt.

Említhetném az általuk odaültetett korrupt cigány politikusokat, pl. Kolompár, akik csak ártottak a kisebbségnek.

Rántott kard 2011.08.19. 08:26:00

@Scagnetti:

-Józsi bácsi viszonylatában semmi nem változott, hacsak az nem, hogy most már negyedszer is ellopják egy hónapban a csirkéjét, sőt a krumpliját is.
Az ezt megakadályozni hivatott magyar gárda is hiába járőrözik egy-két településen, amikor több száz falu van ilyen helyzetben. (már nem is járőrözhetnek)

-A családi pótlék ügyében nincs lényeges változás. Három vagy több gyermekes család esetén gyermekenként 16.000 Ft ma is.

-A segélyekkel volt ugyan némi probléma, de kérdés hogy mi az olcsóbb az államnak? Kifizetni a segélyeket, vagy a segélyeknél több pénzt adni közmunka címén? Olyan közmunka címén, ahol akkor is negyvenezer a bér, ha Kolompár Winnetou megszakad a munkában, és akkor is ha négy órában egyfolytában a lapát nyelet támasztja.
Mellesleg Kolompár Winnetou addig megy el közmunkásnak, amíg meg nem kapja az első fizetését. Akkor majd rájön, hogy napi két ezret guberálással is lehet keresni.

Hogy mi a megoldás? A 8 órás munka, legalább minimálbérért. Akkor már van mit veszítenie a dolgozónak, tehát dolgozni fog. Ha meg akkor sem, hát dögöljön éhen!
De 8 órás közmunkát ez a kormány nem fog adni, mert az többe kerülne neki, mint kifizetni a segélyeket.
Csirkét nyulat, kecskét is hiába osztanak, mert Kolompárék azt levágják egy "családi buli" alkalmával, arról nem is beszélve, hogy a villanyszámlát se kisnyúllal, se kecsketejjel nem lehet kifizetni.
Összegezve a dolgokat tehát megállapíthatjuk, hogy Kolompárék helyzete az elmúlt másfél évben semmit nem javult, sőt rosszabbodott.
Egy nép erez éves szokásait, kultúráját, egyébként sem lehet törvényekkel és rendeletekkel megváltoztatni.
Ez még soha, sehol, senkinek nem sikerült, nekünk sem fog.

Scagnetti 2011.08.19. 09:22:55

@Rántott kard:

A gárda már tényleg nem járőrözhet, de azt elérte, hogy a Jobbik népszerű lett arrafelé. És igazából ez volt a célja, nem a bűnözés megállítása. Arra, még ha akarná is, képtelen. Az meg, hogy az emberek már jobban bíznak egy gárdában, sok év csalódásából fakad.

Olcsóbb a segély, ezért is választották ezt a megoldást. És persze sokkal egyszerűbb is. Csak az vele a baj, hogy hosszú távon csak növeli a feszültséget.

Egy szóval sem mondtam, hogy javult a cigányok helyzete. Ahhoz olyan dolgokat kellene tenni, ami sokaknál kiverné a biztosítékot, ezért nem is vállalkozik rá egyik kormány sem. Arról nem is beszélve, hogy egy rakás pénzbe kerülne.

Csak annyit mondtam, hogy a Jobbik a szocik idejében jött fel 1-ről 16%-ra, és ezért komoly felelősség terheli az Mszp-Szdsz kormányokat.

A lopás ne legyen kultúra! Azt igenis változtassák meg, ha kell erővel, mert ez nem kultúra!

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.19. 12:23:23

@Scagnetti: "A lopás ne legyen kultúra! Azt igenis változtassák meg, ha kell erővel, mert ez nem kultúra! "

Na ezt még soha nem hallottam, te igazi újító vagy!
Egyébként meg a lopás nem a kultúra részként nő vagy csökken, hanem az anyagi helyezt alakulása részeként. A kádári diktatúrában volt időszak, amikor nem lehetett télen tüzelőt kapni, még pénzért sem, na akkor megnőtt a tüzelő lopások száma. Az 50-es években pedig falun divat volt a tyúklopás, mert sem pénze, sem takarmánya nem volt a többségnek ahhoz, hogy tyúkot vegyen vagy neveljen.

"Persze a kisebbségi politikát a Fidesz is elkúrta annak idején. Csak nekik legalább volt annyi eszük, hogy ne hergeljék a lakosságot a hülye polkorrekt szövegekkel."
Elkúrják más módon! Majd mennek közmunkába! Ami ugye ha nem kell, nem kapjanak segélyt sem! Helyette majd azt fújja az egész világ, hogy a magyar demokráciában elnézi az állam, hogy emberek éhen haljanak! Ja meg majd még többet fognak lopni, hogy ne haljanak éhen, esetleg rabolni is többet fognak.
Mellesleg az ilyen családok éhező gyerekeit vajon ki foPersze a kisebbségi politikát a Fidesz is elkúrta annak idején. Csak nekik legalább volt annyi eszük, hogy ne hergeljék a lakosságot a hülye polkorrekt szövegekkel. gja állami nevelésbe venni? Ki fogja az éhező gyerekeket az intézetekben etetni, talán az állam? Persze, de nem a saját pénzéből, hanem a te adódból!

Na melyik megoldás tettszik jobban?

látjátok feleim szümtükkel 2011.08.19. 18:01:30

Napi hír:
"Semmisek az esztergomi Fidesz-frakció döntései...

A bíróság emellett hatályon kívül helyezte az önkormányzati képviselők internet- és mobiltelefon-használat költségtérítéséről szóló határozatot, amelyet a Fidesz-frakció terjesztett elő. Szintén megsemmisültek a testület által kötött ügyvédi megbízási szerződések, és az azok kifizetéséről szóló határozat is.
A polgármester közlése szerint Navracsics Tibor közigazgatási és igazságügyi miniszter levélben tájékoztatta, hogy nem tartja indokoltnak egy esztergomi kormánybiztos kinevezését, mivel a megyei kormányhivatal vezetőjével állandó kapcsolatban van, és folyamatosan figyelemmel kíséri az esztergomi eseményeket...
A Fidesz szerint embertelenség és kegyetlenség, hogy a polgármester nem adja ki a várandós jegyző, Laczó Bernadett szabadságát, és arra kényszeríti, hogy betegállományba vonuljon a szabadság helyett, amivel ellehetetleníti a polgármesteri hivatal működését."

Valahogy nem jól sikerült az esztergomi helyzet figyelemmel kísérése!

A bloghoz kapcsolva a témát: vajon a fidesz frakció által hozott, törvénysértő döntések anyagi hátrányaiból a konzekvenciáját le fogja vonni az elszámoltatási kormánybiztos?
Kérdés, ha a jegyző nem beteg, akkor nem csalás, ha táppénzen tartja az orvos? Vajon miként tudja a polgármester rákényszeríteni a jegyzőt arra, hogy táppénzt vegyen igénybe?

Táskás Tóni 2011.08.19. 19:25:05

@látjátok feleim szümtükkel: Pontosan úgy volt rákényszerítve a jegyző a betegállomány igénybe vételére, ahogyan Gyurcsány kényszerítette az összes fideszes képviselőt pl Kósa Orbán... és az összes fideszes önkormányzatot a deviza hitel felvételére.

czjanos 2011.08.20. 07:57:21

@Táskás Tóni: Akkor hogy lehet az, hogy a Hajdú-Bihar megyei Önkormányzat az általa 2008-ban felvett, 3 milliárd forintos hitelből 2 milliárd forintot azonnal befektetett? Ezek szerint nem is volt szüksége arra a pénzre, csak éppen követte a trendit?

Táskás Tóni 2011.08.20. 13:04:00

@czjanos: Igen, ez volt a menő. Lázár is dicsekedett, hogy 1 év alatt 1 milliárdot szerzett.Na ez tőzsdézés, méghozzá kockázatos, lásd megyei önkormányzat szívása. Gondolom az ürgét nem vonják felelősségre.
Kós pedig most vesz fel Debrecennek közel 5 milliárd ft hosszú lejáratú hitelt eur alapút.Mi ez, ha nem adósságspirál?
süti beállítások módosítása