A Milla alternatív köztársasági rapperjelöltje is úgy gondolta, nem árt, ha beszól. Elvégre ő lenne lélekben 15 millió magyar civil rappere, megmondója. A fene tudja, nekem még mindig Göncz Árpád az etalon.

Saját videóblogján az egykori ganxta-társ úgy látja, az éhségsztrájk hiteltelen. Pedig ha beszélt volna bárkivel is a DK-s politikusok sátra előtt, nem ezt mondaná. Észrevenné, hogy egyre többen érzik: ez a furcsának tűnő, de mindenképpen radikális tiltakozás már nem csak a választási regisztrációról - azaz az elcsalt szabad választásról - szól. A sátrak előtt megforduló több ezer ember - civilek és közéleti szereplők - az elmúlt két és fél évet kérik számon. Az elszegényedést, a pestisként terjedő pökhendiséget, az ipari méretekben folytatott lopást, a fiatalok reménytelen jövőjét, a munkanélküliséget, az asszony főzzön és szüljön bunkóságát, a tönkre tett demokráciát.

Nagyon sokan csak azért mennek ki Gyurcsány Ferenchez, Molnár Csabához, Niedermüller Péterhez és Kolber Istvánhoz, hogy végre valaki meghallgassa őket. 

Valóban hiteltelen lenne az éhségsztrájk? Meglátogatta a csapatot Soós Péter, aki 28 napig éhségsztrájkolt az egyházügyi törvény ellen. Amikor azt tette hiteles volt, amikor Gyurcsány Ferenc mellett kiáll, akkor nem az? Amikor Fischer Iván, a Fesztiválzenekar világhírű főigazgatója tiltakozik a Csurka-darab bemutatása ellen, az rendben van, amikor szolidaritást vállal a sátrak előtti jelenlétével, az nincs rendben? Amikor Radnóti Sándor megvédendő áldozata egy undorító filozófuspernek, akkor hiteles, amikor a DK-s éhségsztrájkolókkal beszélget, hirtelen hiteltelen lesz? Vágó István a magyar televíziózás klasszikusa. Amíg műveltsége révén a legnépszerűbb tévés, addig minden rendben, amikor Gyurcsány és a DK mellett érvel, akkor oda a műveltség és a hitelesség? Esetleg az a Bornai Tibor, a KFT együttes tagja, aki néhány hónapja a Milla színpadán állt, akkor még jó fej volt, most, hogy Gyurcsánnyal fog kezet, már rossz arc? Hiteltelen lenne Iványi Gábor vagy Mécs Imre? Vagy meghülyült a Ney York Times, a Washington Post, a Neue Zürcher Zeitung, az ORF, a Die Welt, a Boston.com, a Reuters, az AP, az AFP, a Liberation, a ZDF és a többi orgánum, amely felkiáltójelként értelmezi a demonstrációt?

A Magyar Narancs, amely három hónapja - akkor még nem tudva, hogy a plágiumvád hazugság, Gyurcsány azóta is nyeri a pereket -, azt írta, hogy vissza kéne vonulnia a volt miniszterelnöknek, mai vezércikkében már úgy fogalmaz, hogy ő az egyetlen, aki ma ilyen erővel mer üzenni Orbánnak, és aki őt támadja, a valójában a gyermekei jövőjét köpi le.

Az országot muszáj felrázni, és nem lehet elégszer elmondani: ha regisztráció van, nincs szabad választás. És ha nincs szabad választás, Orbán marad. És ha Orbán marad.... odalesz minden.

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr524774002

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Dopeman és az éhségsztrájk 2012.09.13. 08:30:01

Az egykori ganxta-társ úgy látja, az éhségsztrájk hiteltelen. Pedig ha beszélt volna bárkivel is a DK-s politikusok sátra előtt, nem ezt mondaná.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csudacsaba 2012.09.13. 07:59:43

Nem az éhségsztrájk hiteltelen, hanem Gyurcsány Ferenc. Ugyanolyan magamutogató hataloméhes majom, mint Orbán.

lajos0 2012.09.13. 08:52:23

"Vágó István a magyar televíziózás klasszikusa. Amíg műveltsége révén a legnépszerűbb tévés, addig minden rendben, amikor Gyurcsány és a DK mellett érvel, akkor oda a műveltség és a hitelesség?"

Egyébként tényleg így van, de azt elárulom, hogy Vágónak ki voltak írva a helyes megfejtések. Ha ezzel mondtam valami meglepőt. A legnépszerűbb is erős túlzás.

"Vagy meghülyült a Ney York Times"

Hát ők kik lehetnek ?

"A Magyar Narancs, amely három hónapja - akkor még nem tudva, hogy a plágiumvád hazugság, Gyurcsány azóta is nyeri a pereket"

Hát mikor került elő Gyurcsány eredeti és autentikus szakdolgozata. Erről lemaradtam. Vagy csak csúsztatgatunk ?

"ő az egyetlen, aki ma ilyen erővel mer üzenni Orbánnak, és aki őt támadja, a valójában a gyermekei jövőjét köpi le."

Értsd, aki Gyurcsányt támadja az a saját gyerekét köpi le ? Hát erre azért egy rövid velős válasz dukálna, majd mástól megkapod. A gyermekeink viszont még mindig a ripacs által 150 %-al megdobott államadósság kamatait fogják fizetni, úgyhogy ennyire demagógnak azért már vicces lenni.

"Az országot muszáj felrázni, és nem lehet elégszer elmondani: ha regisztráció van, nincs szabad választás."

Ahogy 5 %-os küszöbnél és kopogtatócédulák esetében sem volt. És mindig is a törvényes kampánykeretet túllépő csalók nyertek itt, akiket ki kellett volna zárni egy jogállamban.

"És ha nincs szabad választás, Orbán marad. És ha Orbán marad.... odalesz minden."

Mi minden tud még itt odalenni ? Mintha nem a 2002-től egymást váltó szakértők regnálása alatt váltunk volna sereghajtóvá az EU-ban.

Ahogy az index írta, ha Gyurcsány a regisztráció ellen harcol, csak népszerűbbé teszi ezt a marhaságot.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.13. 09:05:33

@lajos0:

"Egyébként tényleg így van, de azt elárulom, hogy Vágónak ki voltak írva a helyes megfejtések"

Ezt cáfolom mint ex-játékos.

zsanett114 2012.09.13. 09:19:40

Ki a fenét érdekel, mit mond ez a senki, aki valakinek hiszi magát, mert jobbnak találták palkónál?

lajos0 2012.09.13. 09:23:59

@Gondolkodni Próbáló Birca: Maximum tagadod. Néha a helytelenek voltak kiírva, akkor is kénytelen volt azt elfogadni, pedig szerintem ő is tudta hogy baromság.
Ezek szerint tényleg volt, aki ezt komolyan vette. Előbb utóbb Isaura is felszabadul .-)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.09.13. 09:37:25

@lajos0:

Tévedsz.

Volt egy híres eset, amikor helytelen választ fogadtak el helyesnek. Beírtam, s a kiesett versenyzőt újra behívták. Kb. 10 éve történt az eset.

A kérdés az volt: melyik országnak van több szárazföldi szomszédja: Németország, Brazília, Franciaország, India. A játékos a helyes Franciaország választ adta meg, a műsor szerint viszont Brazília volt a helyes válasz. Így kiesett. Valójában Brazília csak 10 országgal határos, Franciaország viszont 11-gyel.

leponex 2012.09.13. 11:03:37

Szegény Jó Szomorkás Bárdunk, Éhező Ferenc Testvérünk Örökös Főtanácsnoka, Baloldal Tábori Lelkésze, Bánatos Gréczy Zsolt!

"Az országot muszáj felrázni"

A gyógyszert, Kedves Bárdunk, azt kellene már végre felrázni.

Meg téged is, még mielőtt teljesen hatalmába kerít ez a világvége-téboly :)

Szegény Niedermüller Péter, amikor a napokban feljelentést akart tenni, hogy az új mentőautókban menet közben nem lehet lélegeztetni ...
Szerintem ez mindent elmondott arról, mennyire lehet komolyan venni kicsiny de lelkesen éhező csapatotok bejelentkezését a kormányzásra.

De Kedves Bárdunk!

Te már bejelentetted, hogy a demokrácia végvonaglása elleni tiltakozásul hajlandó vagy együtt éhséglázadni a Ferivel?
Vagy neked nem is olyan fontos, hogy ne Orbán rabigájában sínylődjünk, mi mindannyian?

Föl föl, ti rabjai a Földnek, föl föl te éhes proletár!

laci0011 2012.09.13. 11:13:05

@leponex: Kétlem hogy Neked átment a mai magyar valóság:Most mi lopunk,mert nekünk szabad!

empatikus pszichopata 2012.09.13. 14:06:39

@zsanett114: Ugye ismered a Popper Péter által egy helyen leírt patkánykísérletet? Ha nem, tessék: egy patkányt betesznek egy egyenes folyosóra, de elvágják az útját egy akadállyal, majd áramütést mérnek rá. A patkány igen intelligens állat, így hamar megtanulja, hogy a fájdalmat úgy kerülheti el, ha átugorja az akadályt. Ám ezután betesznek mellé még egy patkányt. Ettől kezdve, "egymást hibáztatva" nem az akadályt akarják többé átugrani, hanem egymásba marnak.
Ahogyan ezt te is teszed.

lajos0 2012.09.13. 14:45:08

@Gondolkodni Próbáló Birca: "Volt egy híres eset, amikor helytelen választ fogadtak el helyesnek. Beírtam, s a kiesett versenyzőt újra behívták. Kb. 10 éve történt az eset."

De akkor be kellett hozzá írnod, ami szerint mégsem Vágó korrigált a rendkívül nagy műveltségével. Egyszer elfogadta, hogy Stephenson első gőzmozdonyát Mylordnak hívták, pedig valójában Rocket-nek. Mondjuk ott legalább megjegyezte, hogy ő bizony Rocketre emlékszik, de elfogadta, mert az volt odaírva. Az ügy szempontjából mindegy, és nem is gondolom műveletlennek Vágót, de azért a néhai Antal Imrének a cipőjét sem köthette volna be ilyen téren. Szóval ez a legműveltebb erős túlzás.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2012.09.13. 15:33:18

amit gyurcsány csinál az hiteltelen, mert ő maga hiteltelen.
nem az éhségsztrájk.

leponex 2012.09.13. 16:15:23

@laci0011:
Hát lopjatok, mit tehetek?

menőmano 2012.09.13. 16:17:34

A Milla alternatív köztársasági rapperjelöltje is úgy gondolta, nem árt, ha beszól. "

Hát! ő meg kicsoda??!!!:(

Nos hát én totálisan elhiszem, hogy némelyek a sahét "területükön (esetleg) sikeresek. No, de azért mégis! Ne akarjanak már politikusokkal versenyezni!!?
Hát komolyan.....
kész ennyyyyyi.

Kacatka 2012.09.13. 16:17:58

Az eszem megáll! Már megint mindenféle hozzászólások a Vágó műveltségéről, Dopmenről, de a lényeges üggyel nem foglalkozik senki. Mindenki csak arra vár jó magyar szokás szerint, hogy a szájába repüljön a sült galamb. Ja, és persze mindenki tudja a tutit, de a vezénylő tábornok szabadságharca folyik tovább háborítatlanul. Nem kellene már felébredni és cselekedni. Gyurcsányék legalább megpróbálják.

menőmano 2012.09.13. 16:19:57

oppá" lemaradt)
Mondjuk az ilyen- és hasonló beszólásokra a többség nem is kíváncsi. Szerintem.
osztjónapot!

/manens 2012.09.13. 16:27:06

@empatikus pszichopata: Ez jó. Lehet, hogy a vargapisták ezekről beszálnek, mint olyanokról, akiknek a küldetése a földön a szaporodáshoz való hozzájárulás ? Legalább ne bizonygassa ilyen módon.

Kacatka 2012.09.13. 17:13:47

Ja, és a nagy keresztény mamelukoknak miért nincs bajuk a keleti nyitással? Miért veszi be agyomruk, hogy nyaljuk a seggét a muzulmánoknak, vagy akár szabadon enged a nagy vezénylő tábornok egy baltás gyilkost, aki egy keresztény embertárunkat ölt meg? Talán csak nem a pénzért? Júdás is ezt csinálta, és ezek a mocskok nem átallanak nekünk baloldaliaknak erkölcsről szónokolni. Abbahagyom, hánynom kell.

Mariann19 2012.09.13. 17:25:14

@Kacatka: Amennyiben figyeltél volna, a történelmi egyházak kifejezték rosszallásukat az azeri ügyben.

Kacatka 2012.09.13. 17:32:10

@Mariann19: Igen, persze, és messzemenőleg vigyáztak, hogy nehogy megsértsék a fideszt és alosztályát a kdnp-t. Nagyon ügyesen fogalmaztak, mint a mesében: hoztam is, meg nem is...

Mariann19 2012.09.13. 17:37:42

@Kacatka: Egyrészt a kommentedből ez az ismeret nem derült ki, másrészt a megnyilvánulásuk nagyon is egzakt volt.

Kacatka 2012.09.13. 17:41:40

@Mariann19: Az egzakt megnyilvánulásuk abban merült ki, hogy együttérzésükről biztosították az örmény népet, de semmilyen módon nem ítélték el a kiadó személyt, személyeket.

lajos0 2012.09.13. 18:02:06

@menőmano: Dopeman rappernek is tehetségtelen szerintem, nála azért sokkal színvonalasabb előadók vannak még ebben a műfajban is.

lajos0 2012.09.13. 18:07:24

@Kacatka: "Nem kellene már felébredni és cselekedni. Gyurcsányék legalább megpróbálják."

Hát mi ebben a cselekvés ? Kerestek egy ügyet, ahol éppen lehet némi médiafigyelmet bezsebelni, lehetett volna 30 másikat is találni. Foganatja nem lesz, "tüntetnek oszt majd hazamennek". A DK támogatottsága szempontjából meg erősen úgy tűnik, hogy teljesen mindegy lesz-e regisztráció vagy nem, mert számukra sok tétje nincs. Sőt talán még előnyös is lenne, hiszen ha jól gondolom a maroknyi támogatójuk nagyon elkötelezett, csak roppant kevés.

Viszont a Fidesz meg is bukhat a regisztráció ellenére, hiszen a 2010-es támogatóik többsége, nem Orbánt akarta, hanem, hogy a 8 év töketlenkedés érjen véget. De, hogy ezek ilyen 4 év után regisztráltatnának a Fidesz miatt, azt erősen kétlem.

Mariann19 2012.09.13. 18:10:45

@Kacatka: A diplomáciai nyelvezet sajátos, mindíg mögöttes tartalommal bír az elhangzottakhoz képest. Már az meghökkentő volt, hogy egyáltalán megnyilvánultak. Ugyanis a kereszténység védelme mellett a fellépésük kifejezett egy szembenállást is a kormány iránt.Különösen annak fényében volt érdekes az ügy, hogy akormány a történelmi egyházakat erőteljesen támogatja és védi. Nem így gondolod?

lajos0 2012.09.13. 18:17:14

@Kacatka: "Miért veszi be agyomruk, hogy nyaljuk a seggét a muzulmánoknak, vagy akár szabadon enged a nagy vezénylő tábornok egy baltás gyilkost, aki egy keresztény embertárunkat ölt meg?"

Vajon az ENSZ BT-be kik választották be Azerbajdzsánt helyettünk ? És vajon pénzért ?

Az erkölcsről szónokló magyar politikus pedig bármely oldaltól vicces.

lajos0 2012.09.13. 18:22:21

@Kacatka: Egyébként érdekes párhuzam van Julian Assange kiadatása körüli botránnyal. Ott pont fordított a helyzet, mivel amerikai diplomaták és szervezetek undorító aljasságait hozta nyilvánosságra, az amerikai kormány feltehetőleg meggyilkoltatja, ha kiadják nekik. És hogy szeretnék.

Kacatka 2012.09.13. 18:53:34

Szerintem semmi nem menti azokat, akik az erkölcsről papolnak, és júdáspénzért kiárusítják az országot. Az ENSZ BT választás már az orbáni szabadságharc után volt, szerintem Te is megértheted, hogy nem kértek belőlünk miatta. Az egyházak szerepéről: tulajonképpen és is meglepődtem, hogy egyáltalán megnyilvánultak az ügyben. Lehet hogy túl sokat vártam el tőlük.

laci0011 2012.09.13. 19:01:30

@leponex: Ez a fidesz cselekvési mottó volt...nem a saját.

lajos0 2012.09.13. 19:21:11

@Kacatka: "Szerintem semmi nem menti azokat, akik az erkölcsről papolnak, és júdáspénzért kiárusítják az országot."

Szerintem sem. Ezért vicces az is, amikor privatizátorok kezdenek erkölcsről papolni.

"Az ENSZ BT választás már az orbáni szabadságharc után volt, szerintem Te is megértheted, hogy nem kértek belőlünk miatta."

Persze, hogy meg. Bár az ENSZ BT állandó tagjai is cégéres antidemokratikus népirtók többnyire. De a Szlovénokat vajon mivel előzték meg ?

"Az egyházak szerepéről: tulajonképpen és is meglepődtem, hogy egyáltalán megnyilvánultak az ügyben. Lehet hogy túl sokat vártam el tőlük."

Hát az is politika, meg diplomácia.

menőmano 2012.09.13. 19:41:29

@lajos0:
Hol írtam, hogy sikeres? Azt írtam, hogy esetleg sikeres.
Már elnézést, de a kettő nem ugyanaz.

Egyébként meg a Millával együtt a legkevésbé érdekel, rapper, vagy nem.....

menőmano 2012.09.13. 19:47:32

Egyébként énekelgetni, kiabálni csak a fővárosban egyáltalán nem elég. Hát, ne képzeljék már, hogy átvették/átvehetik így a politikusok szerepét.
Az, hogy mentek/mennek (esetleg) tüntetni csak egy dolog....... Politikusok nélkül nem fog menni, az ismertség, elismertség szükségeltetik, sőt a nemzetközi elfogadottság (is).

Egyébként a szocialistáknál nincs már ott a Gyurcsány, mégsem képesek a megújulásra.....

Szóval totális a helyzet, az biztos.
Szerintem.
:)

hegyilány 2012.09.13. 19:54:49

Ugyan már! A Millát rapperestül a Gyurcsány kétszer teszi zsebbe, (legalább kétszer)!!
Mondjuk a Bajnai meg csak úgy csípőből akárhányszor!!
:))
Mondjuk már kis szerveződéseket, pártocskákat is.

hegyilány 2012.09.13. 19:56:51

Óh. lemaradt"):) Csak remélni tudom, hogy a nagybetűs nép egy hatalmas csoportja (is) felfogja a lényeget, megérti a politikusok üzeneteit, nevezetesen, most a Gyurcsány Ferenc üzenetét" is.

lajos0 2012.09.13. 21:43:23

@menőmano: "Hol írtam, hogy sikeres? Azt írtam, hogy esetleg sikeres."

Nem is akartam veled vitatkozni. Csak megjegyeztem, hogy rappernek is gyatra a csávó.

lajos0 2012.09.13. 21:44:44

@menőmano: "Politikusok nélkül nem fog menni, az ismertség, elismertség szükségeltetik, sőt a nemzetközi elfogadottság (is)."

Azért a mi politikusainknál bármely kukás elismertebb.

menőmano 2012.09.13. 23:07:32

@lajos0:

kukás elismertebb. "

Hát! Ha Te mondod, az akkor biztosan totálisan úgy is van.
De azért egy picikét. tévedsz.
Szerintem.

menőmano 2012.09.13. 23:45:34

@lajos0:

Na! megtaláltam.
Az ismertségről, elismertségről, a nemzetközi elismertségről,- és kapcsolatokról)
Egy picike részt kiragadva.....
Igaz Ő" totálisan nem politikus, de.....
vagyis azt állitja..:))
********

"”Nem gondolom magam politikusnak. Politikus az, aki hivatásszerűen azzal foglalkozik, hogy a közhatalmat megszerezze és megtartsa. Én soha nem akartam sem megszerezni, sem megtartani a hatalmat. Nem vagyok párttag.

A válságkezelésből fakadó sajátos attitűddel viseltem átmenetileg az ország egyik legfőbb politikai tisztségét." "

hu.wikipedia.org/wiki/Bajnai_Gordon

*********
Elnézést! Hirtelen ez jutott eszembe, nem véletlen. szerintem.
:)

menőmano 2012.09.13. 23:48:44

@lajos0:

Aludj jól.

vagyis) jóccccakát!

:)

lllilla- 2012.09.14. 09:46:51

"A sátrak előtt megforduló több ezer ember - civilek és közéleti szereplők - az elmúlt két és fél évet kérik számon. Az elszegényedést, a pestisként terjedő pökhendiséget, az ipari méretekben folytatott lopást, a fiatalok reménytelen jövőjét, a munkanélküliséget, az asszony főzzön és szüljön bunkóságát, a tönkre tett demokráciát.v"

bizony a fentiek egyre több embernek válnak nyilvánvalóvá ....

Fell Bandi 2012.09.14. 17:57:32

zsóti, írkálsz itt te minden ökörséget, csak a lényeget nem látod: a pápai pojáca a hazai politikai élet felülmúlhatatlan utálat-célpontja volt, maradt és lesz is. ami mellett ő kiáll, azt a normális választó alapból elutasítja, mert gyurcsányi mellett állni ciki, égő, amit senki nem vállal... No, én meg indulok a gulyásparty-ra a Kossuth térre!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.09.14. 23:46:27

@lajos0:

Hát mi ebben a cselekvés ?

- Az barátom, hogy a német közszolgálati híradó vezető hírként adta, egyúttal megemlékezett orbán antidemokrata EU-ellenes politikájáról, arról az orbánról, aki miután lábbal tiporta eddig az EU értékeit, most már nyíltan faszságokat beszél az EU-ról, miközben rettenetesen áhitozik egy EU-s mentőcsomagra, de úgy, hogy közben harcol az EU ellen.

Az autópályán haladtamban az egyik tartományi rádió is 3x említette a dolgot, mindhárom esetben kiemelt hírként, háttérmagyarázattal.
A bankadóval orbán elvesz a tartomány tulajdonában álló bank hazai leánybankjától nem kevés pénzt. Ezt a pénzt kvázi az ottani adófizetők zsebéből húzza ki, újabb hitelért kilincsel, miközben lábbal tiporja azon értékeket, mely értékeket valló emberektől hitelt akart kapni.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.09.14. 23:51:25

Minden tiszteletem Gyurcsány Ferencé, mert ma Magyarországon valóban ő az egyetlen, aki kiáll a demokráciarombolók ellen és felemeli a szavát.

Sajnos ő nem teheti azt meg, amit én megteszek: Kívánom a fidesz sikerét 2014-ben, hogy 2018-ban majd annál nagyobbat bukjanak, oda, ahonnan már nincs visszatérés. Se 4, se 8, de még 32 év múlva sem.

lajos0 2012.09.15. 10:27:37

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Az barátom, hogy a német közszolgálati híradó vezető hírként adta,"

Melyiken, mert több van. De akkor ott is jó hírszerkesztők lehetnek. Gyurcsány léböljtkúrája vezető hír volt, a kis színesek közt meg megemlítették, hogy a német AB jóváhagyta az ESM-hez való csatlakozást, így már a német adófizetők is hozzájárulhatnak nagy örömükre a csóró dél finanszírozásához.

"egyúttal megemlékezett orbán antidemokrata EU-ellenes politikájáról, arról az orbánról, aki miután lábbal tiporta eddig az EU értékeit, most már nyíltan faszságokat beszél az EU-ról, miközben rettenetesen áhitozik egy EU-s mentőcsomagra, de úgy, hogy közben harcol az EU ellen."

Legalább olyan ismerősen csenghet a veszélyes diktártor neve a német fülekben, mint mifelénk mondjuk Diederik Samsomé. És a demokratikus EU, demokratikus értékei már arrafelé csak viccekben fordulnak elő. Arról a demokratikus szervezetről beszélünk, amelynek alkotmányát leszavazta a lakosság, ahol megkérdezték, erre átkeresztelték és erőből keresztülnyomták. Amelyiknek nincs egy lakosság által választott vezetője, ahol mindenkinek mást szabad. Ráadásul jó pár országát meg a jegybankját a G&S által delegált alkirályok menedzselik.

"A bankadóval orbán elvesz a tartomány tulajdonában álló bank hazai leánybankjától nem kevés pénzt. Ezt a pénzt kvázi az ottani adófizetők zsebéből húzza ki"

Ez viszont igaz. De a vastag extraprofitot meg az itteni adófizetőknek köszönhette. Ráadásul a német anyabankok gigakamatra adtak pénzt saját itteni leányaiknak, így a profit csont nélkül juthatott hozzájuk vissza, adózni sem kellett utána.

És, ha annyira deficites itt nekik, hát elmennek haza, hiszen a bank is csak egy üzleti vállalkozás.

"miközben lábbal tiporja azon értékeket, mely értékeket valló emberektől hitelt akart kapni."

Azért az ottani lakosság torkán ezt elég nehéz lenyomni a vezetőiknek, és ez érthető is. Valahogy a lakosság nincs meggyőződve ezeknek a vezetőknek a hitelességéről ott sem, és egyre nehezebb őket a demokratikus meg szolidáris maszlagokkal etetni.

lajos0 2012.09.15. 10:29:58

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: "Minden tiszteletem Gyurcsány Ferencé, mert ma Magyarországon valóban ő az egyetlen, aki kiáll a demokráciarombolók ellen és felemeli a szavát."

És a leghitelesebb demokrata is. De ez a hülye nép nem érti a lánglelkű progresszív Ferit. Elkeserítő.

"Sajnos ő nem teheti azt meg, amit én megteszek: Kívánom a fidesz sikerét 2014-ben, hogy 2018-ban majd annál nagyobbat bukjanak, oda, ahonnan már nincs visszatérés. Se 4, se 8, de még 32 év múlva sem."

No akkor lesznek Ferivel egy platformon. Remélem nem kell erre ilyen sokat várni azért.

lajos0 2012.09.15. 11:02:47

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

A gonosz fideszes HVG meg így viccel szegény mártírunkkal:

"Gyurcsányban az a jó, hogy már nem az országból, csak saját magából tud (még nagyobb) hülyét csinálni.

Ferenc, az egyhetes éhségsztrájk nem éhségsztrájk, hanem léböjtkúra. Az éhségsztrájk az, ha tényleg hajlandó vagy megdögleni, majd mások lelkén száradni valami magasztos célért.

De mivel az előző diktátor pont te voltál, attól tartok: sokak számára ez az opció sem olyan rémületes."

márta)) 2012.09.15. 20:56:18

"Gyurcsány: 'változás híján az ország belepusztul Orbán fékevesztett kormányzásába' - 18:33

Többezren demonstráltak a Demokratikus Koalíció szervezte megmozduláson a budapesti Batthyány-örökmécsesnél a választási regisztráció tervezett bevezetése ellen.
A rendezvény békében zajlott. Gyurcsány Ferenc pártelnök beszédében a vonatkozó törvény parlamenti bojkottjára kérte a demokratikus pártokat, egyben jelezte, ha elfogadja a jogszabályt az országgyűlés, pártja élőláncot szervez az Országház köré.
Azt is kérte, hogy a választópolgárok minél nagyobb számban menjenek el az október 23-ára tervezett nagy közös ellenzéki tüntetésre, hogy együtt sürgessenek változást.
Ha ez elmarad, fogalmazott, akkor az ország belepusztul Orbán Viktor fékevesztett kormányzásába.
Előzőleg a párt alelnöke, Molnár Csaba is a változás fontosságát hangsúlyozta, amelynek legfőbb akadálya éppen a választók előzetes listázása.
Klubrádió"

Nem volt hiábavaló Gyurcsány F. és társainak éhségsztrákja. Úgy gondolom.

pánpéter 2012.09.16. 13:02:55

Zsolti Zsolti!

Már megint jó nagy marhát csináltál magadból ezzel az írással.
- "A Milla alternatív köztársasági rapperjelöltje is úgy gondolta, nem árt, ha beszól. Elvégre ő lenne lélekben 15 millió magyar civil rappere, megmondója" - hát hogy lesz ebből ellenzéki összefogás, ha ütöd a millát zsóti? :)
- " az ipari méretekben folytatott lopást" - hunvald, hagyó, stb, stb. az emberek nem felejtenek ám egykönnyen. a tolvaj párt az mszp, meg a főnököd. beleégett ez az emberek agyába. mondjuk dolgoztak is rajta sokan, hogy ez így legyen. de a munka meghzta gyömölcsét. amíg ezt ti levetközítek magatokról, eltelik vagy 40-50 év.
- " Vágó István a magyar televíziózás klasszikusa" - jah, és föltétlen gyurcsány hívő. vágót emlegetni ilyen körben inkjább ciki, mint nyerő érv, de hát te tudod.
- Mécs Imre: '56-os elitéltként, csak hogy ne essen ki a parlamentből, átment az MSZ(M)P-be, igazi haros antikommunista módjára. Mécs akkor köpte magát szemen, nem is foglalkozik már vele a kutya se...
- " Vagy meghülyült a Ney York Times, a Washington Post, a Neue Zürcher Zeitung, az ORF, a Die Welt, a Boston.com, a Reuters, az AP, az AFP, a Liberation, a ZDF" - Zsolti ezek kik??? ők is szavaznak 2014-ben?

Figy, Zsolti, 2002-2006 között nem azt hallgattuk tőled is napi 24 órában, hogy a politikának vissza kéne mennie a Parlamentbe az utcákról? Vagy ez csak akkor volt érvényes, most már nem?
Az a fránya kettős mérce, ez tesz benneteket a sírba, én mondom neked.
Jó is az, amikor Ferenc kiáll éhságsztrájkolni a Kossuth-térre a 253 Ft-os ingjében, iphone-t nyomkodva. mert még ha vadai megy ki, azt mndom oke, neki amúgy is le kéne dobnia egy jó 25 kilót, de Feri?? és ez szted hiteles?
Nektek tényleg elment az eszetek...
süti beállítások módosítása