Két napja az a sztori, hogy hogyan is van egymással Gyurcsány Ferenc és Bajnai Gordon. Mikor és hogyan találkoztak, miért vesz, vagy nem vesz részt egy rendezvényen egymás társaságában Magyarország két volt miniszterelnöke. Kezdődött a Horthy-konferenciával, folytatódott egy gyulai civil szervezet "demokrácia táborával."

A Mozgó Világhoz kötődő Fapados Szalon és a Demokratikus Koalíció Szociáldemokrata Értékműhelyének Horthy-konferenciájára Vitányi Iván hívta meg Bajnai Gordont. Nagy meglepetést nem okozhatott tehát, hogy a parádés szereposztással megszervezett rendezvénynek köze van a DK-hoz. Vitányi a Demokratikus Koalíció örökös és tiszteletbeli elnöke, a párt országgyűlési képviselője. Gyurcsány és Bajnai kezet is fogott a konferencia első perceiben, csak éppen hátul, a széksorok mögött. Bajnai, aki előre jelezte, hogy csak az első két előadást tudja megvárni, ezután előre ment és leült az első sorban, Gyurcsány pedig, aki közölte kormányfői utódjával, hogy neki pillanatokon belül el kell indulnia pártja első választási jelöltjéhez Dunaújvárosba, hátul maradt, hogy a lehető legkisebb feltűnéssel távozhasson. Ennyi a sztori...

Amúgy a konferencia remekül sikerült: konzervatív, liberális és baloldali történészek, társadalomtudósok értékelték Horthy-munkásságát. Előadásaikból kiderült, hogy többféle kép is élhet a kormányzóról. Voltak, akik egyértelműen elítélően beszéltek róla, mások ennél árnyaltabb portrét rajzoltak. Öröm, hogy egy rendezvényen beszél Romsics, Turbucz, Ripp, Vásárhelyi, Gábor György, Debreczeni, Kerék-Bárczy, Vitányi, Karsai, Heller, Radnóti, Niedermüller. Ennél nagyobb hozadéka a rendezvénynek nem is lehetett. 

A másik "ügy" bonyolultabb. A gyulai Kobak Klub által meghirdetett Demokrácia-tábor ott siklott ki, hogy az interneten terjesztett szórólapra felírták a DK nevét. Az az állítás nem felel meg a valóságnak, hogy a Haza és Haladás Alapítvány prominensei nem tudtak arról, hogy a rendezvénynek legalább áttételesen köze van a DK-hoz, hiszen a szervezők egyike - Leel-Össy Gábor, a DK gyulai szervezője. Sok-sok találkozó előzte meg, mire a több, mint biztató program és névsor kialakult, nem szerencsés azt mondani, hogy jaj, de meglepődtünk.... Annyi azonban most már tudható: ha csak a Kobak Klub neve szerepelt volna a szórólapon, ezt a rendezvényt megtartják. Így azonban - a DK nevével is - pártrendezvénynek lehetett minősíteni. Márpedig Bajnaiék egyik elve, hogy pártrendezvényen - bármelyiké is legyen az -, nem vesznek részt. Ebből lett a lemondó nyilatkozat, és egy értékes kezdeményezés kútba esett. 

Tanulság? Ha valóban nem volt arról szó, hogy párt neve is felkerül a szórólapra, akkor a szervezők hibáztak, hiszen tiszteletben kell tartani Bajnaiék elveit és érzékenységét. Ha ez szóba sem került, ők azonban nem szégyellték párthovatartozásukat, akkor a jó szándék egyértelmű, de a hiba is. Kizárni azt sem lehet, hogy más szempontok mondatták vissza Bajnaiékkal a meghívást, erre azonban nincs bizonyíték. Ugyanakkor furcsa, hogy egy volt miniszterelnök és környezete ennyire irtózzék a pártoktól. Főleg úgy értelmetlen ez, hogy egy éves kormányzása idején az MSZP és az SZDSZ voksaival hajthatta végre a haza számára hasznos programját. Nélkülük nem ment volna... Hogy a kormányozhasson, szükség volt a ma a DK-ban politizáló képviselők szavazataira. Amúgy pedig a DK tíz képviselőjének döntő többsége a Bajnai-kormány minisztere, államtitkára volt. Pártok nélkül nincs demokrácia - és nincs orbánváltás sem. Nem érdemes felsőbbrendűséggel kezelni a pártkezdeményezéseket, mert előbb-utóbb úgy is szükség lesz egymásra. Ha valakiknek tervei vannak 2014-ben, ezt már 2012-ben is érdemes megfontolni.

A rendezvény lemondása nyilvánvalóan senkinek nem tett jót. Legfeljebb az azon részt venni sem akaró MSZP és LMP dörzsölheti a tenyerét, no meg a Fidesz, hogy miféle megosztott ellenzéke van.

Annyi azért világos, hogy vigyázni kell egymásra a demokratikus ellenzéki oldalon. Nincsenek olyan sokan azok az erők és személyek, akik megpróbálhatják helyretenni az országot 2014 után. Persze, még csak a ciklus felénél járunk, de azt is látni kell: akiknek elege van a Fideszből, szomjazzák az összefogást.

Az pedig reális remény, hogy egy, az ellenzéki kiutat és Magyarország megmentésére vázlatokat felmutató  Demokrácia-tábor 2013 nyarán még nagyobb szenzáció lehet. A tegnap reggeli névsorral, de akár azt kibővítve is.

A bejegyzés trackback címe:

https://greczy.blog.hu/api/trackback/id/tr964618499

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Animgif: Orbinátor 2012.06.29. 11:18:09

Elszánt Orbán Brüsszelben. Mint komor bikáé, olyan a járása… * “Csütörtökön kezdődik a kétnapos brüsszeli EU-csúcs, amelyen azonnali intézkedések mellett a szövetség jövőjét meghatározó hosszú távú átalakításokat is el kell indítaniuk a vez...

Trackback: Tízdolláros önfejlesztő kézikönyvből irányítja az Orbán-kormány az országot 2012.06.29. 11:16:07

A könyvben felsorolt mind az ötven döntési stratégiát használja a kormányzat – írja a hvg.hu, Matolcsy György nemzetgazdasági miniszter Heti Válaszba írt jegyzetére utalva, amelyben elárulja: ő írta az előszót a bestseller magyar kiadásához. Mind...

Trackback: A sánta kutya esete a DK-val 2012.06.29. 11:09:45

Mint már korábban is írtam, ha csak a szlogeneket néznénk, liberálisként lehetnék akár ideális DK szavazó is. Mégse vagyok az, és a nap eddigi történései újfent visszaigazolták az ellenérzéseimet.  Pedig az első hír, amit ma róluk olvastam, aká...

Trackback: Hungarikumok pedig nincsenek? 2012.06.29. 10:45:37

A magyar gazdaság felvirágoztatásának lelkes híveiként mozgalmat indítottunk a Hungarikumok becsületének megvédése érdekében, mert nem akartunk felülni a balliberális sajtó újabb hisztériakeltésének, miszerint a Hungarikumok nem is Hungarikumok. Az Elv...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karipapa01 2012.06.29. 13:12:32

@Tivadar főkancellár: "Most ez érv?"

Milyen érv? Nem értem, mivel kapcsolatban küldted ezt a választ!

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:14:28

@jazzcool: A Zseniális altatni fogja ezt a karakterpukit, szépen elül és kész. A karaktergyilkossághoz hártom dolog kell Magyaroszágon, karakter, gyilkos és a sajtó hozzáállása a karakterhez vagy a gyilkoshoz (vagy egyikhezsem) A magyar sajtó... pár személyiséget kivéve ezt is elngedte ferinek, mint ahogy eddig mindent. Feri áldásos tevékenysége alatt 2-3 havonta mindig provokációkkal tesztelte a sajtómunkásságot, engedik-e neki a sajtómunkások, elnézik-e neki még ezt is. És elnézték. és ez a hülye szakdolgozat cuc is elsummad, hát ki nem tudja, hogy a 80-as években is voltak az egyenlőknél is egyenlőbb emberek. Meg máma is vannak.

Vannak ilyen apróságok, mint a DK mellett túlsággal frekventálódó népszabók koppanásai... de összességében, lásd a főszöveget itt is, ohajtja a magyar szellemiélet a bárkit -csak ne a jobbikot meg A Vidéki Cigányt

Pl Ferencnek elnézték 2011. dec. 23-at is, még az indexes jógyerekeknek is majd egy hét kellett, mire leesett a tantusz...

Egfyetlen egy újsáíígíró nem mutatott rá arra, hogy a Képviselő Igazolványt felmutató az csak kérhet a rendőrtől: "Nevezze meg elöljáróját!" A képviselő igazolvány belépést enged (ismétlem, ízlelgesse: ENGED) börtönbe, laktanyába, gyorskocsiutcába... Eszébe jutott ez jóoldali újságírónak? Nem...

Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:15:18

@Karipapa01: Azzal kapcsolatban küldtem, hogy itt (amennyire látom, hármónk között) kibontakozott egy vita a szakdolgozat-üggyel. Ebben hoztál érveket, amikkel,hogy finoman fogalmazzak, nem sikerült meggyőznöd (engem sem), majd azzal zárnád le, hogy miért kell ezen rugózni?
Ezt kérdeztem, hogy ez érv akart lenni?

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:15:41

A cím tautológia.
Az alábbi címjavaslatokkal élek Gréczy művészúr felé:

Bajcsány

esetleg:

Gyurnai

Karipapa01 2012.06.29. 13:16:24

@Scagnetti: "Ez meg már terelésnek is gyenge"

Igazad van! terelek. megpróbálom elterelni a problémát egy semmit nem jelentő hülye vádaskodásról a mindennapi életünket komolyan befolyásoló kormányzati intézkedésekre. Ha ebben nem vagy partner, bocs! Talán majd máskor...

Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:17:26

@Frick László Emlékzenekar: Bajgyur nem jó? Akkor kikiálthatnánk Dzsingisz kán utódjának, és a mongol válságot is kezelhetnénk :)

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:18:29

@márta)): Ugye fegyverre fegyvert, tehát amikor a nő nyelvelni kezd, az férfi arra szivesen nyelvel [vagy nem], de én annyira durva vagyok, hogy utána a könnyek következnek és a könnyhullatás olyan végsőfegyvere a nőknek, amire a férfi csak megadással válaszolhat, tehát bele se fogok. De biztosan van Önnek Jenője, kérdezzen tőle, ha kíváncsi...

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:20:32

@Tivadar főkancellár: Igen, a Bajgyurral az a baj, hogy altajoid akusztikájú név. De végülis a Bajcsányt is lehet mongolosan ejteni...

Peterpapo 2012.06.29. 13:21:15

Én azt gondolom erről az egészről, hogy meg tudom érteni Bajnaiékat, hogy nem szeretnének közösséget vállalni sem a DK-val, sem más párttal, mert egyikük sem vállalható. Szép gondolat az összefogás, de a legjobb az lenne, ha jönne valami, vagy valaki új, amire nyilván nincs nagy esély, akinek még lehet hinni. Mert ezekben, akik most ott vannak nem lehet. Tisztelet a kivételnek és főleg Ángyánnak!

ÁNGYÁN FOR PRESIDENT!!!

Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:22:08

@Frick László Emlékzenekar: Szerintem kínaiul is lehet, de a pontos olvasatot sajnos nem ismerem. Na de ott már vadkapitalista szocializmus van, miket beszélek.

Ringlósztár 2012.06.29. 13:22:25

Nem akarlak megbántani, de - bár már azokat is gyűlölöm, akik a fideszre szavaztak - gyurcsányra soha nem szavaznék.
És nem is szavaztam.

Scagnetti 2012.06.29. 13:22:39

@Karipapa01: Ugye észrevetted, hogy a Gréczyblogon vagyunk, ahol a téma épp Gyurcsány és Bajnai?

Mellesleg a fatális véletlenekről szóló megjegyzésemet is csak kikerülted azzal, hogy minek ezen rugózni. Pedig abban lenne a lényeg, mert ez az, ami miatt a DK visszaesését lehetett mérni legutóbb.

Tehát igen, terelsz, mert a szakdolgozat ügy, bárhogy is próbálja a DK sikerként tálalni, a számukra bizony bukás volt.

márta)) 2012.06.29. 13:23:07

@Frick László Emlékzenekar:

Nos. az a probléma, hogy én is tudok durva lenni. De mint ahogy írtam, nagyon nem szeretem. És nem is akarok senkit megsérteni. Mert nincs is miért.

Önnek Jenője, kérdezzen tőle, ha kíváncsi... "

Hát "Én nem tudom".

márta)) 2012.06.29. 13:23:48

Úgy látom kezd durvulni a helyzet.

További szép napot!

Karipapa01 2012.06.29. 13:26:48

@Tivadar főkancellár: "nem sikerült meggyőznöd (engem sem)"

Nem is akartalak meggyőzni, de nem mindegy neked, hogy 20 évvel ezelőtt egy most sima kis országgyűlési képviselő egy szavazattal hogyan írta meg akkor a diplomamunkáját? Az sem érdekes, ha még érettségije sem lenne! És ez most mit számít? Ráadásul soha nem dolgozott a szakmában! Vagy feltételezed, hogy ez valami mentesítés lehet D R PALI bácsí igazolható plagizációjára (aki a Magyar Köztársaság Elnöke, közjogi méltóság)? Ugyan fiú!

Lencsés István 2012.06.29. 13:28:49

Az országot most teszi rendbe ORBÁN VIKTOR és a kormány és még jobban rendbe teszi 2014 után ....

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:29:36

@vajdasagi: Gyurcsánytól politikát csak tanulni lehet. Pont ez a lényeg, beszélni kéne, elemezvén, Gyurcsány politikájáról, ami zseniális. (Mint ahogy GYurcsány egyik példaképe, Josef Goebbels is zseni volt) Ezt korunkban senki nem érti, mert a zseni kizárólag "pozitív"-ként elképzelhető. Hamvas Bélánál lehet olvasni alaposan a zseni fejtéséről. Van szörnyeteg zseni is persze... Csak ma összesen két dimenzió lehetséges, két váltó vagy ilyen, ha nem ilyen, akkor csakis ooolyan lehet. csak kétdimenzóban képesek az emberek értelmezni, mindennek csak alterntívája (egy [1 db] váltója) lehet.
oktatófilm:
pancsilavor.blogter.hu/260641/sikbolygo

Scagnetti 2012.06.29. 13:31:30

@Karipapa01: Először is nagyon nem mindegy, mert ez a pofa próbál megint hatalmat szerezni, miközben egy csaló. Másodszor azért sem mindegy, mert az erkölcs és a demokrácia bajnokaként próbál tetszelegni, miközben egy csaló. Harmadszor meg azért nem mindegy, amit a Schmitt-ügyben előadott az Atv-n ez a csaló. Emlékszel ugye? Hazug csaló, silány emberről beszélt. És nem lenne fontos, hogy ő, aki szintén egy hazug, csaló silány ember, épp a hatalomba akar visszakapaszkodni? Ez az ember nevezi a pártját és persze magát megkerülhetetlennek az ellenzéki oldalon?

Ez mindegy lenne?

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:32:08

@Tivadar főkancellár: A leglényegesebb, hogy Kínában NEM vadkapitalizmus van. Az volt itt is , Magyarországon a fő probléma, hogy nem volt vadkapitalizmus. Itt egy vadkapitalista se nincsen, itt a további és további milliárdok eredetét sem illik firtatni.

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 13:33:50

@márta)): Ha kiskegyed csak egy pihényit is tudna durva lenni, belátná, hogy itt még messze nem durva a helyzet. Vitának ugyanis készségek és képességek hijján nem sok jele van. Mindenki gyön az előre betőtött dugóspuskájával és puff-puff. Aztán uff.

peti6 2012.06.29. 13:38:34

@Frick László Emlékzenekar: Ön uram vagy félretájékozott, vagy tudatlan.
Ha az rodolfózás, hogy mindent végrehajtok, amit az IMF diktál akkor igaza van, mert Bajnai EZT TETTE nem mást. Nem véletlenül nem vállalta rajta kívűl senki a miniszterelnöki poszot. Bezzeg gazdasági miniszteri beosztásában, ugyanazt a baromságokat művelte, mint főnöke....
Úgyhogy nehogy már misztifikáljuk szerencsétlen Bajnai képességeit. Bekerült a kormányba, mert a másik szerencsétlennek /Fletónak/ nagy haverja volt.....
És aki azt hiszi, hogy most nem a Fletó embere,az a buta...

Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.29. 13:41:07

@peti6: Ön alacsony iróniafaktorú ember tetszik lenni :)

lajos0 2012.06.29. 13:41:48

@TrueY: "konzervatív, liberális és baloldali történészek"

Hát ez ölég vicces, a független történészek úgy tűnik kihaltak. A baloldali történész gondolom a baloldali történelmet írja, a jobbos a jobboldalit, a liberális meg a liberális történelmet.

vajdasagi 2012.06.29. 13:43:14

@Frick László Emlékzenekar: "Gyurcsánytól politikát csak tanulni lehet"

A véleményével jórészt egyetértek. De ami számomra ennél fontosabb: lehet hogy egy leprástól is sokat lehetne tanulni, de én minél távolabb szeretném őt látni magamtól is meg a kormánytól is.

Karipapa01 2012.06.29. 13:47:42

@Scagnetti: " Ugye észrevetted, hogy a Gréczyblogon vagyunk, ahol a téma épp Gyurcsány és Bajnai?"

Tök mindegy, milyen blogon vagyunk! Más blogokon is járok és engem csak az érdekel, hogy hogyan lehetne javítani mindannyiunk helyzetén és ez vezérel a kommentjeimben. Mindegyik politikus így - vagy úgy - hibázik és ez igencsak befolyásolja a hétköznapi életemet. Ezért aztán esetenként háborgok, hozzáteszem jogosan, hiszen a választások előtt egyik sem ezt ígérte! Nem vagyok hithű Fradi drukker, sem Dózsa, nem akarom feláldozni magam mások politikai karrierjéért. Egyet tudomásul kell venni: a választott vezetőinknek úgy kell vezetni az országot, hogy engem (meg a társaimat, a többi magyar embert és ezek unokáit) ne nyúzzanak meg. Még az előző politikusokra való hivatkozással sem! És baszok rá, hogy egy adott országgyűlési képviselőnek, mint politikusnak milyen végzettsége van. Lehet akár Gyurcsánynak 6 elemije is, ki nem szarja le! a lényeg, hogy meg tudja teremteni (politikailag) az élhető országot. Sajnos ez a mai napig a politikusainknak nem sikerült, mert nem velünk, hanem egymással voltak elfoglalva. Semmi okoma hurrázásra...

Andráska8 2012.06.29. 13:53:43

@pánpéter:
A "fikaevő Szigetvári" az MSZP szekerét tolja, sőt talán párttag is.

Bajnait azt hiszem el lehetne már felejteni.
A primadonna, aki kéreti magát.
Szükségben egy évig azt tette, amit kellett, ezért még nem fognak rá szavazni.

Szerintem jó lenne végre egy női jelölt ennek az országnak.
A DK-nak van egy kiváló női politikusa: Vadai.

Sírköves Slomó 2012.06.29. 13:57:04

@Andráska8: Vadai, muhaha. Bár a Jobbikon nagyot lendítene a színrelépése.

KGS_online (törölt) 2012.06.29. 13:57:19

@vajdasagi: "de azokban a napokban két gépkocsim parkolt Budapest utcáin, és furamód egyiket sem gyújtották fel. Ha a Tiédet felgyújtották, vagy akár csak egy kicsit is megkarcolták a randalírozók, vagy a tüntetők AZOKBAN a napokban, akkor nyomban megkövetlek. De fogadok, hogy nem."

Úgy érted, a rendőrök? Azok nem gyújtogattak. Ellenben a fizetett/spontán nácicsürhe. Te meg megúsztad. Mi csoportosan, felfegyverkezve elkövetett gyilkossági kisérlet lehetséges áldozatai voltunk, s mi is megúsztuk.

"a tanárt és orvost, sőt még a rendőrt is tisztelem, és természetesnek tartom, hogy az én adómból kell őket pénzelni. "

Hát ezt végleg nem értem. Lehetne máshogy is? És a tanár leírhatja az autóhasználatát az adójából? Vagy esetleg 0 Ft-ra jön "véletlenül" ki minden évben az adója? Stb.

Andráska8 2012.06.29. 13:58:21

Oszkó úgy kommunikált a blogján, hogy Bajnait az előző nap (Horthy-konferencia) is tőrbe csalták.
Édes istenem, s ezek politikusok:(

Scagnetti 2012.06.29. 13:59:09

@Karipapa01: Ha csak a végzettségről lenne szó. De itt ugye csalásról is szó van, és ez lenne a lényeg. Még egyszer mondom, csalásról. Ha ehhez hozzávesszük, hogy Gyurcsány az élhető ország megteremtésére is tökéletesen alkalmatlan, ellenben kárt okozni azt nagyon tud, akkor tényleg nehezen érthető a terelés. Ez az ürge még ezt sem érdemelné meg.

Scagnetti 2012.06.29. 14:02:06

@Andráska8: Vadai tényleg jó lenne. Vele a DK oda kerülne, ahova való, az SZDSZ és az MDF mellé a süllyesztőbe.

Karipapa01 2012.06.29. 14:02:26

@Scagnetti: "... amit a Schmitt-ügyben előadott az Atv-n ez a csaló. Emlékszel ugye? Hazug csaló, silány emberről beszélt. És nem lenne fontos, hogy ő, aki szintén egy hazug, csaló silány ember, épp a hatalomba akar visszakapaszkodni?..."

Te úgy gondolod, hogy a mi Pali bácsink nem volt "Hazug csaló, silány ember"? Hmmm... Na mindegy, elmúlt! Hogy " épp a hatalomba akar visszakapaszkodni?" mármint Gyurcsány? Ha vannak emberek, akik hisznek neki és úgy érzik, hogy helye van a miniszterelnöki poszton, válasszák meg! Ez a demokrácia! Az, hogy te egyetértesz velük, vagy sem, más kérdés. Soha nem szidnálak, vagy marasztalnálak el, hogy más a véleményed.

Scagnetti 2012.06.29. 14:05:12

@Andráska8: Tényleg pofátlanok. Inkább megköszönnék Ferinek, hogy az a hátukon akar visszakapaszkodni a trónra.

tiborc2008 2012.06.29. 14:10:01

@Frick László Emlékzenekar:
Félreértettél.
Nem szavazni olyan pártra, amelyik már bent van a parlamentben, természetesen jobbikra (és lmp-re is) vonatkozik, hiszen már bent vannak.

3dom'f'speech 2012.06.29. 14:14:01

te gréczyzsótigyerek, a "demokratikus oldal"-nak semmi köze a demokráciához, annál több viszont a szemkilövetéshez és pofátlan lopáshoz valamint a hazaáruláshoz

Scagnetti 2012.06.29. 14:14:35

@Karipapa01: De, Schmitt hazug, csaló, silány ember volt. Egy szóval sem állítottam az ellenkezőjét, és már az elején azt mondtam, hogy le kell mondania.

De ha van valaki, akinek semmi alapja hazug, csaló, silány embernek nevezni valakit, az Gyurcsány. Mert ő maga is egy hazug, csaló, silány ember.

És bár Schmitt nagyon nehezen, hosszas hazudozás után mondott le, legalább lemondott, és azóta nem látni sehol.
Feri ellenben csak addig jutott, hogy vádoljon, fenyegessen mindenkit, akinek köze volt az ügyhöz, és hazudozzon. Hazugsággal vádolta a sógorát, akitől lopott, a családot, akikhez egykor tartozott. Közben kiderült, hogy alaptalanul, mivel a sógor által az elején bemutatott dolgozat és az iskolában tárolt verzió megegyezik. Tehát ez esetben a vizsgálat is konkrétan bebizonyította, hogy Gyurcsány vádjai hazugságok voltak.
Ő mégsem gyakorolt önkritikát, azóta is hazudik.

És ez az ember nevez bárkit is hazugnak, csalónak és silánynak? Ez lenne az ellenzéki összefogás kihagyhatatlan tagja?

Akkor az az ellenzék sem ér egy kalap szart sem, ha nem veti ki magából.

kela-bá 2012.06.29. 14:22:45

Itt a nyár Emberek. Jön a kánikula. Irtó fontos dolgokról szól ez a blog, de most idecitálnék egy közérdekű sportra buditó tv-s reklámzáró kérdését:"És veled mi van ?" További szép napot !

B-rocker (törölt) 2012.06.29. 14:29:52

Attól, hogy matolcsiék ultrabalfaszok hazudos feri meg szakértő gordi egy picikével sem tűnik jobb megoldásnak.
Greczy meg találhatna már egy új segget, mert ez már avas.

P.Guszti 2012.06.29. 14:34:19

Mélyen elszomorít, hogy Gyurcsány és Bajnai - aki egyébként mindent Gyurcsánynak köszönhet, hiszen ő emelte ki Bajnait az ismeretlenségből -képtelenek együttműködésre és egymás vállalására.

Hunor Levente 2012.06.29. 14:49:02

Horthy-konferencia? Jó dolgukban nem tudnak mit csinálni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.29. 15:02:45

Nincsenek sokan, akik megpróbálhatják rendbetenni az országot... A jelenleg politizálók közül konkrétan senki.
A Ferike meg ne is próbálja meg. Köszönjük, elég volt belőle.

Mózsi bá (törölt) 2012.06.29. 15:11:22

Ez a blogbejegyzés most nem kavarta meg az állóvizet, mert semmi értelme nem volt lejegyezni a fentieket. Tess mondani Gréczy úr. Mostan a blokád hányadik napjánál tartunk?

tede 2012.06.29. 15:15:00

Amikor a sötétség seregei ilyen erősek, csak a Gyurcsány-Bajnai tud fényt mutatni nekünk.

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:21:40

@P.Guszti: Ez mind semmi, de a kisbabát pedig nem a gólya hozza és nem káposztalevélben tanálják.

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:27:29

@tiborc2008: Nem értettem félre, Drágám! De már maga a Parlament is tele van olyan szirizákos jófélékkel, akik nem is akarnának kormányoizni. A parlemnetenkívüliekből meg e becsületes nép élére kötéllel vagy bottal se tudna csinálni vezetőt senki. Tudom, hogy maga nem hiszi el drágám, de akik BENT bannak a parlamentben, tökugyazok vannak kint is. Etgy ország, aminek pógárai csak azt nem lopják el, ami úgy van lehegesztve, hogy a benzinmotors gyorsvágókorongjuk éppenj otthon maradt a garázsban? Ahol az a sáv halad gyorsabban az autópályán, amelyik majd meg fog szűnni és a balesetnél a haladó másikoldal is megáll leskődni, venni föl a telóval a hullákat a vért meg a emberfasirtot a Zóccsókiscuzzúkiba, ami annyira halálos konzervbádog, hogy gyártani se szabadna, de magyar?

éés azt még el se árultam, hogy Isteni Ferikének még egy komplet kész alkotmánya is van, még 2008-ban csináltatta, Gréczy művészúr tartotta a csinálásakor a gyertyát.

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:29:17

@tede: Főleg az tetszik ebben, hogy Gyurnai már hányszor a sötétség seregeivel a saját loncsos és bozontos, piszénpisze kaszájukat is leszopatta csummára, de azért Bajcsány a minden reményük nekik!

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:30:08

@Andráska8: Vadait Karahun von Kuendue aus Irscha lovag is sunázza!

lajos0 2012.06.29. 15:34:16

@Frizuravarjú: "Bizony nincsenek sokan: csak a Jobbik."

Hát csak kérdés mennyire rázza meg őket, hogy a Kleinék Csanádja az egyik EP képviselőjük, mint kiderült.

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:35:26

@peti6: Maga hol élt 2009. tavaszán, drágám. nem emlékszik, hogy Yurcsának Bajnai ALTERNATÍVÁJA volt

a MÁSIK aki alkalmas de nem az, hane EGY MÁSIK. És ezt mindenki szépen be is nyalta, főleg az index segedelmével.
Szerintem az akasztói Stadler báűcsi is merészelte volna a miniszterelnökséget csak egy évre, amíg költeni kell az IMF-keretet (a pénzt nem mindet az IMF adta már akkor sem) de amikor már csengetbni kel vissza, akkor nem vállata vóna, ha a kétharmadot a nyuszi egyenesen Ferikének tojja is.

Viszont voltak ezenfelül olyan trükkjei Gordonkának, mint a 2009-es költségvetés javítására bevakolt jogtalan ÁFA visszatartás, ami a strasszbúúúribíróság döntése miatt osztán 2011-be verte bele a lukat röpke 250 milliárd erejéig.

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:37:26

@lajos0: Bocsásson meg uram, de nem írja, kopírozza csak szegény haladóbaloldalitörténész azt, amit már 50 éve írkálnak egyre.
Naés a konz mit csinál? A Kádár-korban tiltott könyvekből kopéroz. Minden jó, ami akkó tíított vót (-> wassalbertinusság)

Frick László Emlékzenekar 2012.06.29. 15:40:47

@lajos0: A "liberális" meg esetleg posztmaóista (volt)
Bár vidéken lappang vagy ezer utolsóharcoló eszdéeszes ... hűvös persszóbugyrokban isszák rohadtra a májukat és még nem tudják, hogy Demszky már megadta magát a kunczeiánusoknak és lettett az utolsó nagy liberális összefogási kisérletről . Dr Kókát viszont Kókucinak híjják és szerintuk Gyurcsány embere.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.06.29. 15:49:33

@lajos0: "Hát ez ölég vicces, a független történészek úgy tűnik kihaltak."

Amint azt Giro-Szász okostojástól megtudtam a függetlenség azt jelenti, hogy nem vállalod fel egy csoporthoz tartozásodat sem. Tehát ilyen nincs is! Én már várom a liberális fizikusokat, jobboldali mérnököket és a baloldali fogorvosokat. :)

"A baloldali történész gondolom a baloldali történelmet írja, a jobbos a jobboldalit, a liberális meg a liberális történelmet."

A jobbosról nem volt szó a cikkben! ;)

high up! 2012.06.29. 15:56:51

Már látom is, hogy legközelebb lesz egy rendezvény, amin nem lesz kiírva, hogy ki szervezi. Erre Bajnai elmegy. Aztán amikor úgy érzi Walliska, hogy egészen jól felmelegedett, akkor majd közölni fogják vele, hogy ezt a rendezvényt a Hajdúbét beszállítóinak a hátrahagyottjai rendezik.

látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 15:57:33

@vajdasagi: "Befogadott engem Magyarország már nagyon régen, és Budapesten élek magyar állampolgárként."

Gondolom ezért hangsúlyoztad, hogy
"...és én mint vajdasági...". Kérdés, hogy miért érzed ezek után úgy, hogy személyeskedtem a vajdasági mivoltoddal?

Az állampolgárság nem csak cím, amivel kérkedni lehet, hanem alázat is az iránt az ország iránt, amelyik a polgárának fogad ( vagy amelyik polgárának születtél ). Annak nagyon örülök, hogy itt élsz, itt adózol. Nagyon helyes. Az állampolgárok egyenlő joga megkívánja az állampolgárok egyenlő kötelezettségét is.

Megsértettelek azzal, hogy tegezlek? Ha igen, akkor elnézést kérek magamtól.

látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 16:02:20

@Frick László Emlékzenekar: "Viszont voltak ezenfelül olyan trükkjei Gordonkának, mint a 2009-es költségvetés javítására bevakolt jogtalan ÁFA visszatartás, ami a strasszbúúúribíróság döntése miatt osztán 2011-be verte bele a lukat röpke 250 milliárd erejéig."

Ennek csak egy baja van, mégpedig az, hogy a legitim parlament törvényben írta meg. Ettől még nagyobb baja az, hogy ezt a rendelkezést a 2010-ben hatalomba került kormány is megtartotta. Ebenguba?

Mariann19 2012.06.29. 16:32:19

@tiborc2008: Dühös kitörésed jogosságát nem vitatom, különösen annak fényében, hogy sikerült megvilágosodnom az egyik - itt meg nem nevezett - blog ajánlása által. A blogot "kiélegyenaföld" címen lehet megtalálni /Így, ékezetekkel/, és megdöbbentő összefüggések találhatók a birodalom kiépítésének tárgyában.Hosszú, tartalmas írás, mely nemcsak a földbérletek kérdését adja közre, hanem olyan mélytengeri összefüggésekre világít rá, amelyeket elképzelni sem lehet.Előtte vegyél be szívritmus- szabályozó tablettát!

lajos0 2012.06.29. 17:58:12

@Karipapa01: "persze a jelenlegi kormányzásban nem ez megy, azzal a különbséggel, hogy nem a saját rokont, hanem az országot nyúlják le."

Azért akárhogy nézem ezeket az országjobbító szándékokkal felvértezett milliárdosokat, valahogy mindegyik az állam lenyúlásából tollasodott meg.

lajos0 2012.06.29. 18:07:27

@Karipapa01: "Ellenben egy jól képzett gazdasági szakemberre igencsak szükségünk lenne még akkor is, ha előzőleg " bankár volt, vagy vállalatvezető. ""

Egy jól képzett gazdasági szakember azzal kezdené, hogy közli: ez a gazdaság, ezt a kurva nagy adósságterhet soha a büdös életben nem lesz képes kifizetni. Közgazdasági képtelenség. Aki nem ezzel kezdi, azok helyett meg nyugodtan jöhet egy villanyszerelő vagy egy kukás is, az ő becsületük valahogy nagyobb a politikai ambíciókkal felvértezett, jól képzett gazdasági szakemberekénél.

Az hogy valaki milliárdos lett az állam lenyúlásából szerintem nem predesztinálja a jó kormányosságra.

lajos0 2012.06.29. 18:13:05

@Kurgán: Horthy szobor szerintem sem hiányzik, de remélem a tetves gyilkos Lukács Gyurkát is mielőbb lerúgja valaki a talapzatról vagy elviszi a MÉH-be. Mondjuk az érdekes, hogy az antiszemita Churchillt vajon miért nem öntözgetik le ?

lajos0 2012.06.29. 18:19:34

@látjátok feleim szümtükkel: " Én nem megyek oda a te országodba, és nem osztom ott az észt."

Akkor talán megérted, hogy miért van sokaknak ellenérzése, amikor Brüsszelből, Washingtonból, vagy Afrikából akarják megmondani nekünk a tutit.

Scagnetti 2012.06.29. 18:34:35

@látjátok feleim szümtükkel: Hívőnek inkább azt mondanám, aki képes az ismert tények ellenére is mentegetni Ferit.

Mellesleg tökmindegy lenne az is, ha a sógor tudtával másolta volna le Feri a dolgozatát. A másolás a lényeg, nem az, ki tudott róla.

De egyelőre semmi sem mutat arra, hogy tudott volna róla.

Sírköves Slomó 2012.06.29. 18:44:48

@Scagnetti: Az is lehet, hoyg csak dolgozatcímet adott le Gyurcsány (azt is másolta). Nemrég volt egy hír, amiben az egyetem egyik vizsgáztatója, akit a szakon senki sem kerülhet meg, azt nyilatkozta, hogy sosem látta Gyurcsányt vizsgázni.

lajos0 2012.06.29. 18:49:48

@huhhhu: "Az öszödi beszédet a fidesz saját érdeke szerint vágta meg, tálalta a publikumnak."

Szerintem a beszéd egyben sokkal durvább, mint a kiragadott részek. A lényeg, hogy az ország első embere tudatosan ártott a hazájának, hogy a hatalmát megtarthassa és ezt be is ismeri.

"2008-ban jött a válság."

No erre sem számított a sok csodaközgazdász, pedig sok ész nem kellett hozzá. A GDP növekedést ( ami engem különösebben nem érdekel) a konjunktúra idején sikerült 1%-ra leküzdeni a szakértő demokratáknak. Emlékszünk még a Gyurcsányt reanimálta a válság féle indexes kommentre ? Ez volt a helyzet.

"Minden reformkezdeményezését megvétózta a fidesz (300.- ft-os vizitdíj, tandíj, stb.)"

Ezek szerint ellenzékből is a fidesz kormányzott, akkor minek ide választás ?

"Másik oldalról viszont nem kobozta el a nyugdíjvagyont"

Hát ez már ki lett vesézve, én a kevés jó döntés egyikének tartom.

"nem verte szét az oktatást, egészségügyet,"

Hát de.

"a demokráciát,"

Azon nem volt mit.

lajos0 2012.06.29. 18:55:05

@Karipapa01: "Éppen azért, hogy a "a szavazók beveszik" és visszaessen "a DK tábora". Egyébként a Sukoró-ügyben is ez megy: meggyanúsítani, hitelteleníteni"

Hát kardtól vész ugyibár...

Mi csináltuk meg a köteles beszédet meg a 23 millió román munkavállalót dicsekedett Ferencünk Debreczeni kobzosnak. Ennyi politikai érzékkel tényleg érdemesebb gumihengerekkel meg kádkővel foglalkozni valami lopott gyárban.

lajos0 2012.06.29. 19:35:38

@Karipapa01: "Edét pedig bizony ide kell keverni, mert pontos képet ad a felülvezérelt "igazságszolgáltatás" mai képéről!"

Hát akinek voltak illúzió, annak ekkor omlottak össze. Vajon az olajügyek elkenése idején honnan vezérelték az igazságszolgáltatást, amely kábé az egy Pallag Lászlót ítélte el, meg az ügyek egy részét feltáró Nógrádit.

látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 20:56:17

@lajos0: "Akkor talán megérted, hogy miért van sokaknak ellenérzése, amikor Brüsszelből, Washingtonból, vagy Afrikából akarják megmondani nekünk a tutit."

Megértem, csak azt nem birom érteni, sokan miért nem értik, ha az ország tagja egy nemzetközi szervezetnek, vagy csatlakozott ( sok ) nemzetközi egyezményhez, azt a nemzetközi kapcsolatok rendes szabályai szerint be is kell(ene) tartani. Ha a Fidesz ezeket nem akarja betartani, lépjen ki a szervezetből, mondja fel azokat a szerződéseket, amikkel nem ért egyet.

Ha valaki egy magyar pártban nem tartja magát a párt előírásaihoz, azt általában nagy csinadrattával ki szokták rugni, vagy nagy felhajtás mellett kilép az illető. Ez mindenkinek természetes? Miért nehéz megérteni, hogy a nemzetközi kapcsolatokban is vannak szabályok?

Ezen túl milyen erkölcsi alapon áll az az országgyűlési képviselő, aki egy bírósági ítéletről azt mondja, hogy nem tartjuk be ( mint állam)? Ezt te megérted?

lajos0 2012.06.29. 21:28:56

@Karipapa01: "Miért pont ezen kell rugózni? ami részint bizonyíthatatlan, részint baromság!"

Gondolom mert emblematikus az ügy Ferencet illetően. Nagyon nagy volt az orcája Schmitt ügyben. Mondjuk engem sem érdekel különösebben, ahogy Schmitt sem. Ezekből a törtető senkiháziakból sosem néztem ki egy érettségit sem, nemhogy egy szakdogát, vagy egy doktorit. Az ügy bizonyíthatatlan, bár ha valami úgy néz ki mint egy kacsa és úgy viselkedik mint egy kacsa, akkor az lehet akár egy kacsa is. Persze az elvi esély arra is megvan, hogy történelmi jelentőségű szakdogát írt Ferenc a szőlőtermesztésről, de ezt mégsem hiszik el neki. nekem mégis valamelyik stand-upos volt a hitelesebb, aki eljátszotta: " hogy teringettét egy mi ez itt? Ni csak egy szakdolgozat. Jól lemásolom, a hétszázát." :-)

látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 21:38:36

@lajos0:

Nem értem mit rugozol ezen a szakdolgozat ügyön. Melyik diák nem próbált még meg más tollával ékeskedni?
A különbség Gyurcsány szakdolgozata, és Schmitt Pál doktori disszertációja közt, hogy a szakdolgozatot egy élete elején lévő fiatal ember művelte, dr. úr pedig már elég öreg róka volt, plusz neki poziciója is volt a helyzet kihasználásához. Szerintem nézz te is magadba, biztos történt veled is a 20-as éveidben nehány stikli, amire ma nem vagy büszke, mégsem hívod tetemre magad.

lajos0 2012.06.29. 21:41:00

@Peterpapo: "ÁNGYÁN FOR PRESIDENT!!!"

Támogatnám, bár az én jelöltem Puzsér, már hosszú évek óta. Most már ismertebb is mint Ángyán :-)

menőmano 2012.06.29. 21:44:02

Hát! Ja! A Gyurcsány plágium ügye, pardon) ez a téma, már egy totálisan lerágott csont." Szerintem.
kész.ennnyyyi.
:))))

menőmano 2012.06.29. 21:45:48

Két napja az a sztori, hogy hogyan is van egymással Gyurcsány Ferenc és Bajnai Gordon."

Némelyeknek totális alapot ad a sivalkodásra. Hát! Komolyan.....
Szerintem.
:))

lajos0 2012.06.29. 21:54:56

@látjátok feleim szümtükkel: "A különbség Gyurcsány szakdolgozata, és Schmitt Pál doktori disszertációja közt, hogy a szakdolgozatot egy élete elején lévő fiatal ember művelte, dr. úr pedig már elég öreg róka volt, plusz neki poziciója is volt a helyzet kihasználásához."

Nem tűnik úgy mintha nagyon hinnél az élete elején lévő fiatal ember szőlészeti szakértelmében. Persze mindkettő nagykorú volt már. Én a különbséget ott látom, hogy Schmitt nem lopatta el a sajátját, szerintem eszébe sem jutott, hogy téma lehet. Az azonosságot azért több az esetek közt, de különösebben engem sem érdekel.

"Szerintem nézz te is magadba, biztos történt veled is a 20-as éveidben nehány stikli, amire ma nem vagy büszke, mégsem hívod tetemre magad."

Hát persze, például az egyik KISZ-es haverom kiutalta nekem az öszödi kormányüdülőt .-)

Persze ha politikusnak mentem volna és a stiklijeimet a fejemre olvasnák csak magamat okolhatnám. Nyilván ez esetben a setétben bujkáló karaktergyilkolászókra mutogatnék, és forgatnám a szemem, hogy én politikai támadás áldozata vagyok, és mindenki náci aki ezt nem hiszi el :-)

lajos0 2012.06.29. 22:14:21

@peti6: "És aki azt hiszi, hogy most nem a Fletó embere,az a buta."

Szerintem Bajnainak mostanában új gazdája van, Fletóé meg a régi, legyen az bárki is. Én ezeket nem gondoltam soha autonóm figurának, ahogy Orbánt vagy mondjuk Kókajankót sem. Ezek csupán szabadon cserélhető végrehajtók, akiket dobnak, ha az érdek úgy kívánja.

lajos0 2012.06.29. 22:21:40

@P.Guszti: "mindent Gyurcsánynak köszönhet, hiszen ő emelte ki Bajnait az ismeretlenségből"

Gyurcsányt meg Megyó emelte ki az ismeretlenségből, meg is lett a jutalma :-)

látjátok feleim szümtükkel 2012.06.29. 22:21:58

@lajos0: "Nem tűnik úgy mintha nagyon hinnél az élete elején lévő fiatal ember szőlészeti szakértelmében."

Nem hiszek semmit, mert nem ismerem Gyurcsány akkori helyzetét ( nem is akarom ), és e nélkül nincs miről vélemény mondanom. De te nagyon hiszel abban, hogy egy embert, ha politikusnak megy, azzal kell támadni, hogy mit tett, vagy nem tett, amikor még gyerek,kamasz, fiatal felnőtt volt. Ha te idősebb ember vagy, akkor gondold végig, te magad mennyit változtál, mire megérted a mai korodat, és neked sem tettszene, ha az akkori hibáidat harsogná minden ismerősöd. Ha politikus lennél, akkor természetesen te is azt mondanád, hogy politikai támadás áldozata vagy. Gondolod, hogy a kollégium környékén nem lehetne támadásra okot adó gigszert találni? Szerintem lesz még rá példa, hogy attól lesz zajos a honi sajtó, és a blogok világa. Én ezt sem, meg azt sem tartom heylesnek. A politikusokat, állami vezetőket első sorban politikai, vezetői, hivatali tevékenységükért kell bírálni. Schmitt helyzete azért volt hangsúlyosabb, mert ő már különböző állami poziciókban élvezhette a helyzeti előnyét más, ezzel nem rendelkezőkkel szemben. Lehet, hogy még a hivatali helyzetével is vissza élt a doktori diosszertációja érdekében, csak ugye a dolgok időközben elévültek, a Gyurcsányé is, ha egyáltalán volt minek elévülni. mellesleg Shmitt nem ugyan azt mondta, hogy "politikai támadás áldozata vagyok, és mindenki náci aki ezt nem hiszi el"?

lajos0 2012.06.29. 22:26:07

@Frick László Emlékzenekar: "Viszont voltak ezenfelül olyan trükkjei Gordonkának, mint a 2009-es költségvetés javítására bevakolt jogtalan ÁFA visszatartás"

Meg a Bajnai féle kétkulcsos adó, ahol a második kulcs havi másfél millától indult :-) Persze elhiszem hogy az ismeretségi körében ez nem volt kirívóan nagy.

lajos0 2012.06.29. 22:43:58

@látjátok feleim szümtükkel: "De te nagyon hiszel abban, hogy egy embert, ha politikusnak megy, azzal kell támadni, hogy mit tett, vagy nem tett, amikor még gyerek,kamasz, fiatal felnőtt volt."

A politikust mindennel támadni fogják, tehát érdemes lenni kevesebb vajjal a fejen rohangálni.

"Ha te idősebb ember vagy, akkor gondold végig, te magad mennyit változtál, mire megérted a mai korodat, és neked sem tettszene, ha az akkori hibáidat harsogná minden ismerősöd."

Hát szerintem sem azért csinálják, hogy Ferinek tessék. De hát aki örömlánynak áll, az ne sírjon ha esetleg....

"Ha politikus lennél, akkor természetesen te is azt mondanád, hogy politikai támadás áldozata vagy."

És természetesen senki sem gondolná úgy, hogy ezzel fel vagyok mentve a részletes kifejtés alól. És magam sem érezném úgy, hogy ezzel mindent megmagyaráztam.

"Gondolod, hogy a kollégium környékén nem lehetne támadásra okot adó gigszert találni?"

De még mennyire hogy lehet, és kell is.

"A politikusokat, állami vezetőket első sorban politikai, vezetői, hivatali tevékenységükért kell bírálni."

Az általános gyakorlat mégsem ez.

"Schmitt helyzete azért volt hangsúlyosabb, mert ő már különböző állami poziciókban élvezhette a helyzeti előnyét más, ezzel nem rendelkezőkkel szemben."

Schmitt szerintem korábban is egy törtető senkiházi lehetett, de ha jól emlékszem Feri sem a diktatúra elnyomottjai közé tartozott. Köpeci elvtárs esetében például külön engedélyezett ezt-azt, ahogy beszámolt róla.

"mellesleg Shmitt nem ugyan azt mondta, hogy "politikai támadás áldozata vagyok, és mindenki náci aki ezt nem hiszi el"?"

Hát persze, hogy ő is ezt mondta, és hasonlóan hiteles védekezés volt, mint esetünkben.

lajos0 2012.06.29. 22:53:23

@látjátok feleim szümtükkel: "Ha a Fidesz ezeket nem akarja betartani, lépjen ki a szervezetből, mondja fel azokat a szerződéseket, amikkel nem ért egyet."

Jogos a két pont. Ennek ellenére nem tudok olyan EU-s országról, amely mondjuk betartaná a másztrihti kritériumokat, de javíts ki, ha tévednék.

"Ezen túl milyen erkölcsi alapon áll az az országgyűlési képviselő, aki egy bírósági ítéletről azt mondja, hogy nem tartjuk be ( mint állam)? Ezt te megérted?"

A régi alkotmány esetében a parlamenti képviselőink 30-40 mulasztásos alkotmánysértéssel tudtak együtt élni évtizedekig. Persze nem gondolok semmi nagyot az erkölcsi alapjukról, mivel ilyesmi általában emberek esetében szokott lenni, a magyar politikus meg a moszatok és a véglények között rekedt meg valahol az evolúció folyamán erkölcsileg. Bár ha valaki ezt kikári a moszatok nevében, igaza lesz :-)

Frick László Emlékzenekar 2012.06.30. 02:58:53

@lajos0: A maimagyar főproblémáinak egyik gyökét ebben látom, bizonyos KÖRökön felül képtelenek gondolkodni.
Az egyik kör, amiből képtelenek gondolatilag kitörni, a százmilliós számkör -tehát milliárdos számkörben senki nem képes gondolkodni, így fordulhat elő az, hogy a 650 milliót többnek érzik a 3,5 milliárdnál. De lakásnagyyságban is száznégyzetméterekben képesek elképzelni vaklamit, tehát 1200 négyzetmétereset már nem. Így persze a 400-nak felszorzott 300 négyzetméter hogyne lenne nagyobb, mint a zsidótol rekvirált 1200 négyzetméter.

Ilyen gond jelentkezik a részvénytársaságokkal is, egy átlagmagyar, de akár szellemembere újsáígró is kb kft-méretben képes gondolkodni. [tényfeltáró káefté egyik tulajdonosa, aki betétitársasági formában számláz a sajátrésztulajdonú káeftéjének, pl Irodalom kft.)

Namost a magyar zártrészvénytársaság az a különös cégforma, ami azért jött létre, hogy ne adózzon és ne fizessen különösebb osztalékot. Egyes bravúros nyíltrészvénytársasági memedzsmentek is meg tudják a tulajdonosiréteget úgy vezetni, hogy egy fityiszt se kapnak.

Namost Bajnai és Gyurcsány (a "jobbos"ok tökostobasága az, hogy Apró Piroska nénit komcsizzák, holott ő a Kreatívkönyvelés Pápanője) RÉSZVÉNYTÁRSASÁG formátumban tevékenykednek. Lényegében államvezető-korszakukban is a kicsiben már megszokott móccerokat alkalmazták, csak nagyban. Erre van egy hasonlatom, aki csiocsipsszállító kisteherautóval elbánik, pl tud tükörből tolatni, az kevés zsenialitással, főleg ha nem kell tolatni és manőverezni, tehát előre előre és előremenetben, a hatalmas nagy kamionnal is elbánik.

Nagyon fontos szabály, hogy Bajnaiék köreiben csak úgy adózni két fityinget is nem illik. Égő. Karitatívak persze, ha milliócskákról van szó, de pl százmilliós számkörben már nem karitatívak és egymilliárdos alapítványról? - szó nem lehet! Az egy közepes káeftétulajdonos, aki a gyerekeinek úgy havonta 50-100ezreket zsebpénzre, az apekokoknak meg adóba milliókat elszór. rendes részvénytársaág könyvelése teljesen kreatív, azaz az állam elmehet a kurzív édesanyjába is. És persze részvénytarsasági offshoremilliárdos 500 Ft zsebpénzt ad a gyerekének.

Bajnai speciális szakterülete a csődszélén tántorgó cég tökéletes kivéreztetése a mozdíthatók eltüntetése , az esetleges állami tőkeinjekció vagy segély elszivornyázása és kasza, léc. Ebben van nagy-gyakorlata és összesen ennyit csinált az egy évében, a Ferenc által hagyott négyszerpráéselt törkölyt föllazítotatták, átöntötték rajta az Ájemeff Segély levét, majd kipréseltáék és vitték az utolsócseppig (amit az IMF engedett, mindent nem engedtek, kb egynegyedet nem) és Bajnai mely szép beszéddel búcsúzott, réthorikai gyöngyszem, csak Ferenc zseniális Igazságbeszédével említhető egylapon, ebbe ő belefogalmazta a következő kormánynak, hogy fejére szól, ki szót emel [a valóságos helyzetről] Egyes bunkó vidékifieszes pógármesterek persze nem értették meg a Bajnai beszéd lényegét.

Frick László Emlékzenekar 2012.06.30. 03:01:47

@látjátok feleim szümtükkel: 2010 nyarán államirészvénytársaságoik, mint pl magyar Túrizmus Rt egy fitying nélkül hagyva maradtak, pl munkabérre vettek föl hitelt, de működni 8azaz dolgozni a munkabérért eszközműködtetésre) nem jutott. Betervezett költséghelyekre egy vas nem volt. ugyan miből fizették vóna vissza az ostobán vesztükbe győzelemittasan rongyoló jajdekétharmadokok mán a százmilliárdot..

atila68 (törölt) 2012.06.30. 09:28:53

A kormány nagyon sokat köszönhet a Demokratikus Koalíciónak, Gyurcsány Ferencnek, és önnek is kedves Zsolt.

Scagnetti 2012.06.30. 10:29:48

@látjátok feleim szümtükkel: Biztos nem lett volna ekkora rugózás, ha nem ő maga osztja ki pár nappal hamarabb Palit. De Ferinek hangosan kellett pofáznia, így megérdemli, hogy ő is megkapja a magáét.

Valóban, az a lényeg, politikusként mit tesz. Láttuk, katasztrófa volt az is. Hogy mellé még a szakdolgozatát is lopta, az csak a hab a tortán. Az előéletét látva nem okozhatott meglepetést senkinek. Csaló volt ez már fiatalon is.

empatikus pszichopata 2012.06.30. 10:51:03

@Ringlósztár: Kevesebb gyűlölet=több konstruktivitás. Magam se szavaztam a MASZOP-ra soha (személyekre főleg nem), fideszre pláne soha (orbánra meg főleg nem), de azzal semmivel előbbre nem jutunk, ha azt mondjuk, bár utálom őket, de a másikra se szavaznék soha.
Én a köv. választásokkor azt a pártot keresem, amelyik a saját (demokrácia)felfogásomhoz leginkább passzol, legkevésbé hiteltelen és a legtöbb kipróbált "szakember" ül benne. És rá fogok voksolni.

empatikus pszichopata 2012.06.30. 10:53:49

@atila68: És még ennél is többet orbánnak-matolcsynak-schmittnek, hoffmannrózsinak és a jól megkent háttéroligarcháinak: simicskának-nyergesnek meg a többinek. Csak mi, saccperkábé 9 és félmillióan, akik mindezt elszenvedjük, mi nem köszönjük meg nekik.

mákos lecsó 2012.06.30. 11:06:00

Föl lett kavarva a szar rendesen, de meg is lesz etetve mindenkivel, aki kavarta.

Az igazi sztrovacsek 2012.06.30. 11:32:38

"Két napja az a sztori, hogy..."

Már akinek sztori.
Olyan nagy jelentősége nincsen. (van egyáltalán?)
Bajnai még korainak tartja elkötelezni magát egy nyilvánvaló pártrendezvénnyel, oszt ennyi.
Majd ha létrejön - HA létrejön - egy ellenzéki összefogás, és az fölkéri miniszterelnök jelöltnek, na akkor majd elmegy ezeknek a pártoknak a rendezvényére.
Szerintem.
Más.
Régebben írtam már itt, hogy szerintem Horn Gyulának lesz igaza, miszerint "Lehet hogy mi már nem éljük meg, de létre fog jönni az Európai Egyesült Államok."
Nos íme a hír:
"A csütörtök-pénteki EU-csúcson megtették az első lépést az eurozóna vezetői a föderáció felé. Pontosabban megtervezték az első lépésüket. Magyarország itt kívülálló, és a magyar miniszterelnök szuverenitása védelmével tüntetett."
Messze, messze még a vége, de úgy tűnik, a cél ki van jelölve, az elhatározás megszületett. Sok sok buktatóval, ellendrukkerekkel, országok "betartásával", kínnal, keservvel, lassan ugyan de biztosan meg fog valósulni.
Magyarországnak sincsen más lehetősége, mint "úszni az árral".
Lehet persze még évekig erősködni, népnemzeti szuverénkedni, de az élet kegyetlen,(lesz) és a tényekkel vitázni nem lehet. Voltak - vannak - itt egyesek, akik a válság kapcsán Európa széteséséről értekeztek. Persze értekeztek arról - és értekeznek most is, és még fognak is - náluknál sokkal tekintélyesebb szakértők is. De ha nem jön egy világ katasztrófa, járvány, vagy háború, ez a cél meg lesz valósítva.
Szerintem.

lajos0 2012.06.30. 13:16:25

@Az igazi sztrovacsek: "Régebben írtam már itt, hogy szerintem Horn Gyulának lesz igaza, miszerint "Lehet hogy mi már nem éljük meg, de létre fog jönni az Európai Egyesült Államok.""

A cél valójában régóta ez lehet, bár én Horn Gyulától pont nem hallottam. A
Prieuré de Sionról szóló összeesküvés-elméleteknek viszont rendszeres eleme több mint 100 éve. Ezek szerint létezik ennek megfelelő összeesküvés-gyakorlat is.

Itt legalább megint elválhat a szar a májtól, mert demokratikusan ezt sem fogják tudni elfogadtatni, akárcsak a lisszaboni szerződést, tehát Európa lakói ennek eldöntéséből megint csak ki fognak maradni. A szándék viszont sok európai ország közvéleménye számára elfogadhatatlan ( németek, angolok, csehek, stb..) Ha megpróbálják erőből keresztülnyomni, nagyon súlyos zavargások jönnek, bár lehet ez is a terv része :-)

"Magyarországnak sincsen más lehetősége, mint "úszni az árral"."

Bizony. Ilyen megfontolásból léptünk be a II. világháborúba is a nácik oldalán, akik szintén az egységes Európa megteremtésén dolgoztak.

"De ha nem jön egy világ katasztrófa, járvány, vagy háború, ez a cél meg lesz valósítva."

„Lesz világkormány, ha tetszik ha nem, leigázással (meghódítással) vagy beleegyezéssel.” -James Warburg CFR-os tag bejelentése a külföldi kapcsolatok bizottsága előtt 1950 február 17-én.

Az igazi sztrovacsek 2012.06.30. 16:36:47

@lajos0:
"demokratikusan ezt sem fogják tudni elfogadtatni, akárcsak a lisszaboni szerződést,"

Sajátos demokrácia fölfogásod szerint biztosan igazad van.
Szerintem viszont az EU minden tagországa demokratikusan választotta meg a saját kormányát, és ezzel fölhatalmazta arra, hogy a nép nevében döntéseket hozzon. Akár ilyeneket is.
Azon persze lehet vitatkozni, hogy mely országokban, milyen kérdésekben kell népszavazást tartani, és milyenekben nem. A lehetőségek és a variációk szinte határtalanok. Mo. ékes példája ennek. Vajon mi a fontosabb egy ország életében? A 300Ft-os vizitdíj, vagy az alkotmány???
Vagyis legyél csak Te egészen nyugodt, ha a kormányok úgy döntenek, akkor úgy lesz. Lesz ahol ezt népszavazásra bocsájtják, és lesz ahol nem, és a döntés mégis érvényes és demokratikus lesz, akár egyezik a fölfogásoddal, akár nem.

"A szándék viszont sok európai ország közvéleménye számára elfogadhatatlan'
Honnan tudod?
Ezt írta az újság?
/Attól milyen hangos volt a világsajtó, hogy a görögök kilépnek az unióból?
Eszük ágában nem volt./
Ellentétben a sajtóban megjelenő szenzációkkal szemben, német, belga, angol, és egyéb munkások tisztában vannak vele, hogy az egységes uniós piac az egyik legfőbb biztosítéka a munkahelyüknek.
Hogy a nácik is az egységes Európa megteremtésén dolgoztak?
Hát, végül is igen.
Akárcsak Napóleon, vagy Attila a hun, vagy II.Szulejmán.
Na de ezzel párhuzamba állítani....?
Te tudod....

„Lesz világkormány,..."
Még ez is elképzelhető.
Az űrutazás is lehetetlennek tűnt, és ez nem is volt olyan régen.

Tivadar főkancellár (törölt) 2012.06.30. 17:07:43

@Az igazi sztrovacsek:
"Hogy a nácik is az egységes Európa megteremtésén dolgoztak?
Hát, végül is igen.
Akárcsak Napóleon, vagy Attila a hun, vagy II.Szulejmán.
Na de ezzel párhuzamba állítani....?"

Ha ugyanannyi vérontást követel majd, akkor igen. Mindenesetre Hitler, Napóleon, és még többek kudarcán a mostani Európának is illene tanulnia.
Szemmel láthatólag nem ez történik.

lajos0 2012.06.30. 19:32:23

@Az igazi sztrovacsek: "Sajátos demokrácia fölfogásod szerint biztosan igazad van."

Az tényleg elég sajátos, hogy kérdezzük meg a lakosságot, mit gondol.

"Szerintem viszont az EU minden tagországa demokratikusan választotta meg a saját kormányát, és ezzel fölhatalmazta arra, hogy a nép nevében döntéseket hozzon."

Ezt Orbán el szokta mondani néha Európában, de akkor általában kap a fejére :-)

Mondjuk Montit ki választotta meg az olaszoknál a Goldman&sachson kívül ?
Ezek a paraván demokraták semmitől sem félnek jobban mint a népszavazás, milyen érdekes.

Amikor ezt a szavazósdit kipróbáljuk akkor mégis mindenféle kormánypropaganda ellenére rendre le vannak szavazva az egységesítő javaslatok. Akárcsak az EU alkotmány, amit mindenhol leszavazott a lakosság, ahol meg merték kérdezni. Erre aztán átnyomták erőből. Amikor Barossóval közölték, hogy nem is lett megválasztva nagy sértődötten közölte, hogy dehogynem, őt titkosan választotta ki a bizottság. Nem érezte szegényke a különbséget, hogy megválasztva lenni más, mint kiválasztva.

"Azon persze lehet vitatkozni, hogy mely országokban, milyen kérdésekben kell népszavazást tartani, és milyenekben nem. A lehetőségek és a variációk szinte határtalanok."

A komoly dolgokban nem örülnek neki, mekkora ajvékolás volt a görögöknél amikor valaki bedobta, hogy legyen már valami népszavazás ezekről a mentőcsomagokról.

"Vajon mi a fontosabb egy ország életében? A 300Ft-os vizitdíj, vagy az alkotmány???"

Bizony. Az alkotmányról is mindenképpen kellett volna, a 300 forintos népszavazás viszont álkérdésekkel ment, az akarja-é, hogy profitorientált egészségügy legyen helyett, mert azt a fideszesek közül is sokan jól vették volna ( példul Mikola és üzleti körei)

"Vagyis legyél csak Te egészen nyugodt, ha a kormányok úgy döntenek, akkor úgy lesz."

Azért annyira ne legyünk naivak, hogy ezt a kormányok döntenék el. Az őket finanszírozó üzleti körök már rég eldöntötték, a kormányok csak kiflispistaként végrehajtják az ukázt.

"Lesz ahol ezt népszavazásra bocsájtják, és lesz ahol nem, és a döntés mégis érvényes és demokratikus lesz, akár egyezik a fölfogásoddal, akár nem."

Érvényes lehet, demokratikus nem lesz. Persze, hogy mi a demokratikus, azt mink mondjuk meg alapon az lesz.

"A szándék viszont sok európai ország közvéleménye számára elfogadhatatlan'
Honnan tudod?"

A city Londonban könnyen vétózhat, és nagyobb hatalma van mint Európa kormányainak. De a csehek is ilyesmi miatt maradtak ki a közös gazdasági csomagból. Másfelől azért egyre több a szkeptikus hang a nagy döntéshozó szervezetek kompetenciáját illetően, hiszen ez a sok pénzügyi zseni valahogy mégis előállította az évek óta tartó válságok sorát.

/Attól milyen hangos volt a világsajtó, hogy a görögök kilépnek az unióból?
Eszük ágában nem volt./

Várjuk ki a végét.

"Ellentétben a sajtóban megjelenő szenzációkkal szemben, német, belga, angol, és egyéb munkások tisztában vannak vele, hogy az egységes uniós piac az egyik legfőbb biztosítéka a munkahelyüknek."

Hát a német munkás valahogy mégsem támogatja általában az európai mentőcsomagokat. Ha így lenne Merkelnek nem kellene izgulni annyit mostanában.

"Hogy a nácik is az egységes Európa megteremtésén dolgoztak?
Hát, végül is igen.
Akárcsak Napóleon, vagy Attila a hun, vagy II.Szulejmán.
Na de ezzel párhuzamba állítani....?
Te tudod...."

Szerintem ugyanazok a pénzügyi körök finanszírozták a náci és a bolsevik kísérletet is, akik a mostanit. Még a családnevek is egyeznek, persze ez lehet véletlen is.

„Lesz világkormány,..."

Sőt, talán már van is a rossznyelvek szerint.

márta)) 2012.07.01. 13:40:21

Egy "kis olvasmány". Avagy) a Bajnai valahogy, így adta át az országot.

"A költségvetés egyensúlyának helyreállítása érdekében 1200 milliárd forintos megtakarítást hajtott végre a Bajnai kormány. Ez, arányait tekintve, az elmúlt évtizedek legnagyobb hasonló kiigazításának tekinthető a világban. Az államháztartási hiány 3,8 százalék alatt maradt, ezzel Magyarország megteremtette az Európai Unió egyik legfegyelmezettebb gazdálkodását.
A hivatalos adatok 2010. év elejére azt mutatták, hogy Magyarország rendelkezik az Unió országai közül az ötödik legalacsonyabb költségvetési hiánnyal."

Na. és persze) az ismertség, elismertség, diplomáciai jó kapcsolatok) sem hátrány.
hm?

hu.wikipedia.org/wiki/Bajnai_Gordon

:)

lajos0 2012.07.01. 14:54:17

"A költségvetés egyensúlyának helyreállítása érdekében 1200 milliárd forintos megtakarítást hajtott végre a Bajnai kormány."

Ebből sejthető, hogy kb. milyen állapotban volt. A 3,8 százalékos hiány az egyensúlytól nekem messze van, és az egyensúly csak a nulla pontot jelezné, ha pozitív irányban térne el az egyensúlytól az meg üdvös lenne. Az is hozzá tartozik, hogy Gordon azt a kakát kezdte el ellapátolgatni, aminek a összehordásához is asszisztált.

"Magyarország megteremtette az Európai Unió egyik legfegyelmezettebb gazdálkodását. "

Nagy kár hogy 7 éve volt az MSZP-SZDSZ kormányon, mikor ehhez hozzá kezdett. És a német fegyelmezettséghez így sem volt hasonlítható.

"Na. és persze az ismertség, elismertség, diplomáciai jó kapcsolatok sem hátrány."

Hát nem tettünk keresztbe semmiféle külföldi érdeknek, az biztos. Én Gordonka miniszterelnökségét akkora változásnak láttam, mintha Orbán helyett Matolcsy venné át a gyeplőt.
Ennek ellenére mindenkinek nagy megkönnyebbülés volt Gyurcsány távozása, és valami kormányzásféle kezdete. Az is tény, hogy a fentiektől függetlenül Gyurcsány hitelessége a közvélemény szemében soha sem fogja a tizedét sem elérni Bajnaiénak. Amin mondjuk ronthat majd kicsit, hogy Bajnai többször nagyon határozottan kijelentette, hogy semmiféle további politikai ambíciója nincs, amit azért jó páran megmosolyogtunk már akkoriban is.

menőmano 2012.07.01. 18:07:13

Most sem fogunk. Szerintem.
Csak mást mondunk itt" és ott".

Az igazi sztrovacsek 2012.07.01. 22:17:03

@márta)):
Azt sem tudja, hogy Ő maga merre tart, nemhogy Európa.

Frizuravarjú 2012.07.02. 10:10:01

@lajos0: Semennyire nem rázza meg. Az igazi rasszisták gondolkodásával ellentétben a Jobbiknál nem számít a származás, csak a tettek.
Szemben például a zsidó egyházzal, ugyebár.
süti beállítások módosítása